Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 08:56

Nfear

Payday 2 (stylized as PAYDAY $) is a cooperative first-person shooter video game in development by Overkill Software. It is the sequel to Payday: The Heist and is scheduled for release in August 2013.[2] It involves the player and their team performing bank heists and robberies. Gameplay is heavily improved and expanded since its prequel, with a number of new abilities. The game was first announced in February 2013 and later previewed in March of that year, alongside an announcement of the developer's parent company: Starbreeze Studios's partnership with 505 Games. It is set to be released in Summer 2013 on Xbox 360, Playstation 3 and Microsoft Windows. It was expected to be available on PSN and Xbox Live Arcade for $15 but it is now available for pre-order for $29.99 or $49.99 for the collectors edition. The creators said "We have a bit of a problem here at Overkill - there are just too many great ideas and none that we were really happy to throw out - so Payday 2 has become just too big to reserve release on Xbox Live and PlayStation Network alone," said Payday 2 director David Goldfarb.
Features

Payday 2, while very much the same as the original in base gameplay, looks to improve on a few flaws from the previous games in that it is a sharper and more polished experience. For instance, gun combat is improved, and the stealth mechanic from the previous game is given a larger emphasis, possibly making it a viable option in each of the 30 heists. Carrying loot is also modified, creating an actual loot bag which adds weight to the carrier, allowing for throwing the loot for a further player to pick up and carry instead. Carrying loot will also tilt the camera due to the added weight.
Cash loot from the game is no longer a substitute for experience points. Instead, it is used as cash for actually making purchases for character and gun upgrades, as well as items that may help on a heist, such as the codes for window shutters to prevent snipers from being able to hit the player while he remains indoors.

New to the game is Crime Net, a brand new mission interface. Not much is known about its functionality, but it has been said that it will unlock certain heists depending on how a previous heist was finished. Whether the heists will be locked again after completing the same heist in a different way remains unknown.

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130319031934/payday/images/f/f4/PAYDAY-2.png

Erg vermaakt met deel 1. Nog meer mensen die hem gaan spelen of al reeds bekend zijn met PayDay? Vind het een redelijk goede game voor een prima prijs.

Group
Gathering of Tweakers: PAYDAY 2

TeamSpeak 3
ts.gamersnet.nl
ts.bug-community.com

Assets
WIKIA
Skill calculator

Secret
Baldwin & Secret hunt continues...
The Hunt for Payday Secrets
Hunting for Secrets

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 14-08-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb de speciale editie van een 4-pack. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nice waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aha. Ik las iets over een Collector's Edition voor de Xbox en PS3, maar is deze er ook fysiek zeg maar voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:44
Ik heb ook de special edition.

Iemand uit de VS zocht andere mensen voor een 4-pack. In het kort ik heb hem zeer goedkoop gekregen :D.
Voor het eerst in lange tijd dat ik een spel maanden voor de release koop maar ik heb Payday: The Heist kapot gespeeld en speel hem nu nog regelmatig en 2 klinkt nog beter en uitgebreider.

Nu nog wachten tot augustus. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PayDay doet mij denken aan Batman The Dark Knight met die maskers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrgman
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-05 16:44
Payday: the heist was al geweldig, als 2 net zo goed (of beter) wordt staat het spel een groot succes te wachten, zo zal ik er weer verscheidende uren in steken. It's time for a payday 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als er nog mensen zijn die de openingspost aan willen vullen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05 19:37
Aaah, PAYDAY 2. Heb er echt zo'n zin in. Er zijn al veel trailers en gameplays te zien. Gewoon even opzoeken wie geintereseert is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458535

Kan echt niet wachten op deze game, heb payday echt helemaal kapot gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-05 22:02

yzx

Deze morgen eventjes Overkill getwittert ivm met die beta
Jammer genoeg nog niets gehoord :(

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:16
In PayDay the Heist
is het ook mogelijk om alleen een 2 player COOP te doen
of moeten het er perse steeds 4 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SP, of coop met 1-3 personen

Dus als dua gaat het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05 19:37
yzx schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:35:
SP, of coop met 1-3 personen

Dus als dua gaat het perfect
Je bedoelt 1-4 personen?

En de beta zal binnenkort wel komen, kan niet wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door ietso op 18-07-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

1-4 + 1 = 2 - 5

Gooby pls :+

Beta voor PC is klaar, maar ze moeten wachten op console
OVERKILL_Almir:

Q: When will the Beta be released?

A: The Beta is ready to be released for PC, but first the game will need to be approved and certified for XBOX360 and PS3. After that we will be able to play the Beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

So the beta is live, kay woooooo :+ now shaddap must game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Moest even wennen maar na een paar games zit je toch weer lekker headshots te maken met mijn AK en Bronco.

Net ook the Jewely Heist stealthy gedaan. De rest wilde wel de kluis laten liggen wat ik best jammer vond want nadat de bags in het busje waren was er nog steeds geen alarm af gegaan.

Stealthy doen is eigenlijk grotendeels dat je de guards buiten buitenwesten krijgt zonder dat iemand vanuit een raam het kan zien en dan bij de guard blijven en zijn walkietalkie beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het spel speelt lekker weg maar ik hoop wel dat ze wat veranderen aan de handboeien want op het moment krijg je die bizar snel om.

Ik doe mijn masker op en wil een bewaker van achteren neer slaan. Net als ik wil slaan draait hij zich om en boom ik heb handboeien om :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 18:44
http://www.polygon.com/20...yday-2-open-beta-now-open

Als iemand een key over hebt dan wil ik ook wel graag proberen *D Ga de 4-pack kopen met vrienden maar die wilde helaas geen criminal edition ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Laatst online: 06:36

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Heb de 1 gespeeld en ben er met gestopt, zoveel bugs in een spel nog nooit geweten (politie dat door muren rent/schiet, ze weten altijd waar je zit zelfs al zijn de camera's out).

Gaan me zelfs niet wagen een deel 2.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

En reset YEUYYYYYY

Klote haxors, mja ze patchen wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:04
Gisteravond toch maar besloten om de criminal edition aan te schaffen voor de beta :) Tot nu toe 3 uurtjes gespeeld, is wel weer erg tof!

Nog tweakers aanwezig die zin hebben om een potje te spelen?

Steam id: hippiepaci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Naar beta keys vragen is ongewenst... graag weer on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Vandaag voor de eerste keer fun gehad in dit spel :-) Ik had het al gespeeld maar had niet echt door wat ik moest doen. In die beta zitten toch wel nog een paar bugjes die er hopelijk uitraken....

Ik denk dat het met anderen spelen wel leuk is, maar ik vrees wel voor de houdbaarheid van deze game?
Ik bedoel, alle levels zijn hetzelfde? Jewelry, ofwel een bank, ofwel the four stores .... of ben ik nog niet ver genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SideShow schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:40:
Vandaag voor de eerste keer fun gehad in dit spel :-) Ik had het al gespeeld maar had niet echt door wat ik moest doen. In die beta zitten toch wel nog een paar bugjes die er hopelijk uitraken....

Ik denk dat het met anderen spelen wel leuk is, maar ik vrees wel voor de houdbaarheid van deze game?
Ik bedoel, alle levels zijn hetzelfde? Jewelry, ofwel een bank, ofwel the four stores .... of ben ik nog niet ver genoeg?
Je hebt op dit moment 5 maps. Jewelry, Bank (hier heb je dan 2 versies op., Rats (deze heeft 3 days en de kans op kleine sub dingen tussen elke day), Four Stores en nog een 5e waarvan ik de naam even kwijt ben en deze heeft 2 days.

En bij elke heb je uiteraard verschillende moeilijkheids niveaus.

Bij release komen er geloof ik nog een paar heists bij.

Heb nu al een paar keer Jewelry op stealth gedaan (gaat lekker snel).
Gisteren met 1 gast gedaan die het bijna solo deed want intimidation is zwaar overpowered op het moment.

Bank job heb ik ook al volledig stealth gedaan. We namen het geld en hebben alle kluisjes geopend. Paar miljoen cash voor op de bank en 260k spending cash voor wapens enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerder die bank gedaan full-force, ik heb 20 minuten die deur staan te verdedigen terwijl andere 3 alle kluisjes leeghaalden :D

Edit, en helaas, kicken voor einde van missie is alweer populair :/

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2013 00:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Gister ook voor het eerst gespeeld, geweldig spel ga me hier weer flink mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Hopelijk blijft de kostprijs ook 30 euro als de beta over is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
SinergyX schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:36:Edit, en helaas, kicken voor einde van missie is alweer populair :/
Ja inderdaad hier ben ik dus ook al achter gekomen... beetje jammer allemaal. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren nog paar rondjes gespeeld, beetje twijfelachtig erover.

Politie die dwars door muren lopen of opeens in een kamer spawnen, wapens vallen mij beetje tegen, kogels die een agent raken tijdens zijn 'opsta animatie' lijken geen damage te doen (zelfs met 2x shotgun in the face). Goed, is nog wel een beta, maar voelt nog niet echt als een 'deeltje 2'.

Unlocken van mods op je wapens vind ik best ruk, lijkt erop dat het enkel via die kaartjes te halen is, maar 90% van de keren krijg ik weer zo'n kansloos face-mask kleurtje of effect.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Zijn hier nog mensen die op jacht willen naar de secret?

Net zoals in deel één zal waarschijnlijk ook in Payday 2 een grote secret zitten. De eerste hints zijn er, maar ook een aantal bugs waar mensen teveel achter zoeken.

Link en link

Daarnaast is er een AMA geweest op Reddit, waarbij een medewerker op verschillende vragen heeft gereageerd. De bovenste reactie slaat op een Heist (Undercover) van het eerste deel waar wel of geen secret is.

Van de wikia: "Overkill Executive Producer Bo confirmed that the payout on this heist is low because we are "Missing something." The same applies to the other DLC heist, Counterfeit, which also contains a secret."

[ Voor 40% gewijzigd door Nfear op 31-07-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Afgelopen 2 dagen niet gespeeld en starte net het spel weer op en mijn fps is opeens te traag (merkbaar laag).
Even kijken bij wat andere games om te zien of het Payday is of mijn PC.

Wel even Rats geprobeerd.
In de lobby zag ik dat de andere drie ook max lvl waren (lvl 25 is max in beta).
Hun eerste vraag was of ik Rats al eens volledig gedaan had waarop ik positief antwoordde.
Mijn antwoord had moeten zijn: Ja, jullie ook?

Ze gingen met zijn drieën in het kleine kamertje naast de kookkamer zitten en campen waardoor het koken absurd lang duurt.
Ik heb Rats al een paar keer op overkill gedaan en nooit op die idiote manier.
Mja ik zie een van hun het verkeerde toevoegen en de zooi ontploft en ik word gekicked -.-

Mja deze zelfde fout heb ik bij de 1e Payday ook vaker gemaakt. Alleen omdat mensen een hoog lvl of max lvl hebben betekend niet dat ze weten wat ze moeten doen.
Bij de 1e Payday werd het erg toen Overdrill beschikbaar werd op de lagere moeilijkheidsgraden waardoor nieuwe spelers direct non stop Overdrill deden en na een paar dagen max lvl waren maar geen idee hadden hoe de andere heists gedaan werden.

Omdat in Payday 2 intimidation overpowered is kan 1 persoon Jewelry solo stealthen op Overkill en als je dat een paar keer doet ben je ook zo lvl 25.

ps.
Met Pickup the phone zullen ze denk ik de telefoon in Bank Heist bedoelen die overgaat tijdens de heist.
Dat is tenminste de enige heist zover waar een telefoon gaat zover ik weet tenminste.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 31-07-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij jewelry is het toch wel afhankelijk waar die guard staat? Bij ons clipte die 2x en stond opeens in het halletje achterin, boem, alarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SinergyX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:29:
Bij jewelry is het toch wel afhankelijk waar die guard staat? Bij ons clipte die 2x en stond opeens in het halletje achterin, boem, alarm :P
Valt mee.
1 of 2 guards die buiten (achterom) rondlopen kun je uitschakelen zonder dat iemand het door heeft.
Dan via de ruit naar binnen en direct de mensen in de 2 achterkamers uitschakelen via intimidation en behalve een paar ?'s heeft in de winkel niemand iets echt door.
Dat je alles snel doet zodra je door de ruit gaat is belangrijk. Dus snel de mensen achterin zippen (of doden, is sneller maar kost geld).
Dan direct de winkel in en F spammen en direct op de guard afrennen. Gaat die niet direct neer dan met melee doodschieten of met een stil wapen op afstand.

Wil je het iets simpeler maken kan er een 2e persoon via achter de het gebouw binnen gaan en als de 1e de achterkamers doet rent de 2e de winkel binnen.

De andere 2 blijven buiten en doen daar crowd control. Heb je niet genoeg zipties? Gewoon melee en kill.
Is de laatste persoon buiten te ver af? Schieten.

Het enige wat het wat moeilijker kan maken is als er een politie auto met 2 agenten bij de hotdog kraam staat.
Als je een silenced wapen hebt kun je de agenten denk ik wel solo doen.
Heb dit ''event'' dusver 2x gehad op een stealth poging.

De ene keer dat het goed ging schakelde 1 man de 2 guards buiten uit en ging achter via de ruit de winkel in.
We gingen met 2 man naar de agenten en de 4e persoon ging naar de andere kant van de straat.
Zodra de man binnen de winkel binnen ging schakelden de 2 bij de agenten de 2 agenten uit met melee en werkten de burgers in dat gebied naar de grond. De 4e man deed de civies aan de andere kant van de straat.

Als iedereen in een straat uitgeschakeld is (dus dood of zipped) zonder alarm word het wel bizar simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:04
Jewelry is al een aantal x gelukt om volledig stealth te doen. Wel een x de laatste civ buiten moeten neerschieten voordat ie om een hoekje kon verdwijnen :) Bij de bank heists is het nog niet gelukt helaas, er is altijd wel een burger die nog wat ziet, een kapotte camera ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het kopen van een 4-pack (die criminal blabla special edition), laat het even weten via een DM. Ik zoek nog 2 man.

edit: ik zoek eigenlijk iemand uit de UK, aangezien de 4-pack daar een stuk goedkoper is.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 31-07-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand zin om de beta te spelen nu? Mijn steam is: dinodoncorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Donnie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:01:
Iemand zin om de beta te spelen nu? Mijn steam is: dinodoncorleone
Heb je zojuist toegevoegd!

Voor de rest: voeg 'Pryth' toe op steam, ben vaak in voor een spelletje; en heb mn eigen TS server, dat speelt wat leuker.

Edit: F&!$&!@*! Stat reset; had bijna alles unlocked :( Maarja, het spel verveeld nog lang niet dus we beginnen gewoon weer opnieuw!

[ Voor 17% gewijzigd door EG Mike op 31-07-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lvl cap voor de beta is nu 30 en er is een nieuwe heist toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Voeg me toe op Steam (Nfear) als je wilt spelen en je vind me op TeamSpeak: ts.gamersnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Reset was even pijnlijk moment, maar kwam direct in een party was wel bizar vloeiend ging. Jewelry 2x stealth gedaan (1x Hard, 1900 bonus exp ftw) en 4x bank, paar missies verder alweer lvl8.

Cards geven nu ook veel meer loot, 1x 12.000 gekregen :) Had wel een holo-scrope, ~113k om te installeren :/ Ik wacht nog wel even op een beter wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vond een thread op Steam over de snelste Jewelry heist.
Een groep had het in 27 sec gedaan.
YouTube: PAYDAY 2 beta - Jewellery Heist Speed Run (27 Seconds on OVERKILL Difficulty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aah met de bus aan de voorkant, dan is het inderdaad te makkelijk om te halen :P

Zal wel weer nieuwe exploit van de dag worden, 45k per minuut (30sec stats/reload)

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Lijkt me onwijs leuk om met tweakers en teamspeak/mumble online een heist te doen vanavond/morgen

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 11:19

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Jewelry is wel snel klaar inderdaad, ~1 min met crew 4~ zonder. Gewoon naar binnen rennen en maskers opzetten, iedereen tegen de grond werken (incl. evt. guard) en vervolgens afwachten welke question marks er op de straat komen.

Ik doe nu meestal bank: cash, op overkill, daarmee krijg je ~270k als je alle deposits open maakt.

Heb je wel intimidation en smooth talker voor nodig. (4 guards, 3 doden en 1 intimidaten) Zelfs als je dat klaar hebt is het altijd nog even oppassen met die panic buttons, als je geen risico wil nemen kun je de cashiers maar beter doodslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
drumstickNL schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:04:
Jewelry is wel snel klaar inderdaad, ~1 min met crew 4~ zonder. Gewoon naar binnen rennen en maskers opzetten, iedereen tegen de grond werken (incl. evt. guard) en vervolgens afwachten welke question marks er op de straat komen.

Ik doe nu meestal bank: cash, op overkill, daarmee krijg je ~270k als je alle deposits open maakt.

Heb je wel intimidation en smooth talker voor nodig. (4 guards, 3 doden en 1 intimidaten) Zelfs als je dat klaar hebt is het altijd nog even oppassen met die panic buttons, als je geen risico wil nemen kun je de cashiers maar beter doodslaan.
Heb dat ook 1x gedaan (dus Bank op overkill en alle lockboxes open).
De cash die je dan krijgt is gewoon ziek maar het is mij net iets te saai.

Een snelle smash and grab op jewelry heist heb ik ook al gedaan.
Enige waar je op moet oppassen denk ik is dat de mensen ook even oppassen op de vraagtekens en dan direct hierop reageren.
Deed het gister een paar keer en 2x misgegaan. 1x was de bus weg en we moesten nog 1 bag en de 2e x controleerde niemand of er cops stonden bij de hotdog kraam en deze flipten nogal vlug uit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Super avondje Payday gehad met Donnie en Nfear, na een aantal pogingen hebben we de nightclub op overkill kunnen stealthen zonder ook maar 1 kill te maken (met uitzondering de laatste 20sec om met de loot de club uit te komen).

Iemand een idee hoe je ongezien die club uit kan komen? De enige weg in is via de hoofdingang.

Of misschien met ECMjammers binnen rennen, civs controllen en guards uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Was zeker een geweldige avond mannen, leuk om samen te stealthen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

pryth schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 00:32:
Super avondje Payday gehad met Donnie en Nfear, na een aantal pogingen hebben we de nightclub op overkill kunnen stealthen zonder ook maar 1 kill te maken (met uitzondering de laatste 20sec om met de loot de club uit te komen).

Iemand een idee hoe je ongezien die club uit kan komen? De enige weg in is via de hoofdingang.

Of misschien met ECMjammers binnen rennen, civs controllen en guards uitschakelen?
Kun je op twee manieren in ieder geval doen:

1. enkel keuken e.d. overnemen en de deur doorzagen, daarna bijv. 2 man boven, 2 man beneden. Kan namelijk zijn dat guards binnenkomen via een deur of dmv patrol. (deze wel direct melee'en omdat ze vrijwel meteen gaan schieten.)

2. hele club overnemen, probleem is alleen dat civs heel snel de politie kunnen bellen, wel fix'able dmv ECM's maar soms zijn het net die civs die buiten staan of in dat aparte barretje die binnen een seconde of twee de politie bellen.

Heb persoonlijk vaker succes met de eerste tactiek, maar met de 2e kun je rustiger naar buiten gaan en de kassa looten. (wel patrollen in case er npc's spawnen, kan soms voorkomen)

Al met al wel makkelijker dan de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
pryth schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 00:32:

Was zeker leuk :) We moeten alleen nog even uitvogelen hoe de jammer de deur open kan krijgen :9

EDIT: Waarschijnlijk door ECM Overdrive te Acen ;) Dan is de minimale rep lvl 28 waarbij je bijna alles in Ghost moet plaatsen.

Hebben jullie ook last van civilians die buiten de map lopen waar je zelf niet kan komen?

[ Voor 14% gewijzigd door Nfear op 03-08-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

NoFearz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

Was zeker leuk :) We moeten alleen nog even uitvogelen hoe de jammer de deur open kan krijgen :9

EDIT: Waarschijnlijk door ECM Overdrive te Acen ;) Dan is de minimale rep lvl 28 waarbij je bijna alles in Ghost moet plaatsen.

Hebben jullie ook last van civilians die buiten de map lopen waar je zelf niet kan komen?
Ja. ;( nog meer last van die civs die random inspawnen als je iedereen al tied down hebt.

Is het trouwens mogelijk om shaped charges te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij nog niet, net als die silent drill, moeten we nog even wachten op de cap :P

Technician vind ik trouwens de matigste tree, teveel focus op C4 en turret, pas helemaal bovenin nog wat leuks aan extra ammo.

Civi's achter die map schiet ik gewoon dood, dan die 3k minder, dan op overkill hele invasie bevechten.
Alleen jammer dat er geen échte snipergun aanwezig is, die m308 is wel grappig, maar had liever een Barret M95 of zelfs M107 gezien :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb een groep aangemaakt voor mede-tweakers ;) Deze kun je hier vinden en joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
drumstickNL schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 01:15:
[...]

1. enkel keuken e.d. overnemen en de deur doorzagen, daarna bijv. 2 man boven, 2 man beneden. Kan namelijk zijn dat guards binnenkomen via een deur of dmv patrol. (deze wel direct melee'en omdat ze vrijwel meteen gaan schieten.)
Dat deel hadden we al uitgevonden. we kregen stealth de kluis open, alleen het ongezien verlaten van de club is naar mijn weten onmogelijk zonder de hele club over te nemen dmv jammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

pryth schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:01:
[...]

Dat deel hadden we al uitgevonden. we kregen stealth de kluis open, alleen het ongezien verlaten van de club is naar mijn weten onmogelijk zonder de hele club over te nemen dmv jammers.
Achja, als je een keer de loot hebt sta je dan ook zo buiten.

---

Trouwens, had vandaag een bank stealth run bijna klaar en toen spawnde er ineens een extra guard op het dak. :{ Beetje lame tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Na vaak genoeg het te proberen is het pryth en mij toch gelukt :)

We waren 40 minuten bezig en de offshore was ongeveer 3 mil en spending rond de 150k. Valt erg tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
NoFearz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:58:

We waren 40 minuten bezig en de offshore was ongeveer 3 mil en spending rond de 150k. Valt erg tegen :p
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=166321316

Screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NoFearz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:58:

Ik doe ook liever korte quick cash runs, neem die 3bag jewerly, binnen minuut kan je nog een keer. Doe dat 40 minuten lang en je hebt 240k in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:04:
[...]

Ik doe ook liever korte quick cash runs, neem die 3bag jewerly, binnen minuut kan je nog een keer. Doe dat 40 minuten lang en je hebt 240k in de pocket.
Dit was ook niet om de cash te doen, maar puur om proberen alle scenarios te stealthen :)

Tot nu toe hebben we:
Jewelry Store,
Nightclub,
en de Bank Heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

nice, kun je die anderen wel eens stealthen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
SinergyX schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:04:
[...]

Doe hem dan op de hoogste difficulty. Als je stealth (wat bij die erg makkelijk is) verdien je veel meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je tevaak iemand die weer wat fout doet, of te lang blijft hangen binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SinergyX schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:04:
Heb je tevaak iemand die weer wat fout doet, of te lang blijft hangen binnen :P
Ach het is heel simpel.
Gear: Suits en silenced pistool
2 man binnen, 2 man buiten.
Zoek de guards. Als iedereen klaar is tegelijk maskers op. 2 man dealen met de guards (silenced kogel door hun hoofd) en beantwoorden de pager. De andere 2 intimidaten de civilians.
Eventueel snel vastbinden.
De 2 man binnen smash and grab. Gooien de tassen naar de deur. De 2 buiten brengen die tassen naar de auto.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet ik ;) Maar er zit altijd weer een random tussen die of vergeet de pager te doen of even niet op een civi let.

Maar de game is imho te buggy om dat 100% continue te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:26
Als je nou mij als partner in crime had xD
Daar heb ik dan wel weer een beta key voor nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
donnie1992 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:49:
Als je nou mij als partner in crime had xD
Daar heb ik dan wel weer een beta key voor nodig :D
Als je de game pre-ordered krijg je een key :P
2 zelfs

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

RocketKoen schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:57:
[...]

Als je de game pre-ordered krijg je een key :P
2 zelfs
Pas wel op, je krijgt alleen 2 keys als je de duurste versie besteld ;) Anders niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de non Criminal edition gepreordered toen die net uit kwam :D

[ Voor 20% gewijzigd door donnie1992 op 04-08-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Je kan hem voor 16 euro updaten naar de deluxe edition als het ware, je krijgt dan wat extra's en 2 betakeys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:13

John Doos

ClaudZaque

Heb ook de Criminal Edition.

Heeft iemand van jullie goed opgelet toen je voor het eerst in de safehouse was?
Volgens mij zei Bain dat je met je offshore geld, je safehouse kunt inrichten/upgraden namelijk.

Zoniet, dan heb ik het verkeerd verstaan, maar wat kun je dan met je offshore centjes?

Nog 2 weekjes mannen!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
drumstickNL schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:52:
nice, kun je die anderen wel eens stealthen?
Het viel me op dat bij Watchdogs (voor de laatste beta update) je de truck kon openzagen aan de onderkant (met een saw). Toen was de Saw nog niet beschikbaar, dus heeft nooit iemand het kunnen proberen.
Ik weet niet of dit een soort manier was om te ontsnappen aan de politie, door ze te laten denken dat de truck die ze omsingeld hebben leeg is.

bij Rats heb ik nog niets gevonden om te kunnen stealthen, het lijkt wel dat de politie al onderweg is als je de heist begint.
John Doos schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 01:01:
Heb ook de Criminal Edition.

Heeft iemand van jullie goed opgelet toen je voor het eerst in de safehouse was?
Volgens mij zei Bain dat je met je offshore geld, je safehouse kunt inrichten/upgraden namelijk.

Zoniet, dan heb ik het verkeerd verstaan, maar wat kun je dan met je offshore centjes?

Nog 2 weekjes mannen!
Dit klopt ook, maar dat is waarschijnlijk nog locked in de beta (of ik heb het nog niet gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pryth schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Het viel me op dat bij Watchdogs (voor de laatste beta update) je de truck kon openzagen aan de onderkant (met een saw). Toen was de Saw nog niet beschikbaar, dus heeft nooit iemand het kunnen proberen.
Ik weet niet of dit een soort manier was om te ontsnappen aan de politie, door ze te laten denken dat de truck die ze omsingeld hebben leeg is.

bij Rats heb ik nog niets gevonden om te kunnen stealthen, het lijkt wel dat de politie al onderweg is als je de heist begint.

[...]

Dit klopt ook, maar dat is waarschijnlijk nog locked in de beta (of ik heb het nog niet gevonden).
Ik heb een keer een teammate gehad die dat gat open had gezaagd.
Kon je ontsnappen voordat de deur open ging.

Maar stealthen kun je niet. De politie schiet gewoon op je zodra je onder de bus vandaan komt.
Het is misschien handig om de coke te verplaatsen, ware het niet dat je die tassen gewoon dwars door de zijkant van de bus kan "grabben".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ha! zojuist Rats op overkill gedaan. 5/5 meth bags, alle vijf terug gestolen in de volgende heist (de cash in de safe laten zitten) en alle moneybags uit de bus op de payday gehaald.

12mil naar offshore, 700k spending!

Dat is pas geld maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere mensen ook last van het 'ik schiet iemand wel, maar geen dmg'? Lijkt een soort van lag, maar had eerder 1 zo'n guard in de bank, schiet die gast 4x met een shotgun, gewoon geen damage geregisteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:26:
Andere mensen ook last van het 'ik schiet iemand wel, maar geen dmg'? Lijkt een soort van lag, maar had eerder 1 zo'n guard in de bank, schiet die gast 4x met een shotgun, gewoon geen damage geregisteerd.
Ik heb het vaak bij die groene SWAT guys. Lijkt afentoe of ik dwars door ze heen schiet. Was net nog een keer Rats aan het doen, schiet n half magazijn op zo iemand terwijl hij door een raam klimt, en naderhand schiet hij mij nog neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees nu die 700k, goeiemorgen zeg :D

Jammer dat je ws er weinig meer aan hebt, gok nog op een reset deze week en weer hogere lvl cap.

Gisteren nog wat PD1 gedaan, ergens speelt dat met aantal wapens een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:31:
Lees nu die 700k, goeiemorgen zeg :D

Jammer dat je ws er weinig meer aan hebt, gok nog op een reset deze week en weer hogere lvl cap.

Gisteren nog wat PD1 gedaan, ergens speelt dat met aantal wapens een stuk fijner.
Waar baseer je die gok op? Het lijkt mij erg sterk namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Same here, lijkt me sterk dat er een hogere levelcap gaat komen gezien ze dit al lieten aanmerken als een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een gok, baseer ik op niets, buiten dat er nog veel is op de hogere tiers wat imho nog door een groter publiek zou moeten worden getest ivm exploits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Draven

It wasn't me

Ik heb hier nog een beta key over.. Wie het eerst even z'n emailadres via DM toestuurt krijgt 'm als een Steam Gift via de email verstuurd.

RenaldoN is de gelukkige! Veel plezier!

[ Voor 13% gewijzigd door Draven op 05-08-2013 15:28 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:56
Bericht verstuurd draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Kan je eigenlijk iets met die off-shore funds of is dat alleen maar voor de show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
PM sent!

Zou wel leuk zijn als je met die off-shore nog iets kon, behalve dan je rep omhoog halen. Maar dan zou het wel erg hard gaan soms.

[ Voor 89% gewijzigd door Zingo op 05-08-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:54

JSchut

.....

Had je ook al een PM verstuurd. Had het alleen nog niet hier vermeld :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Daarmee kan je als het goed is zo meteen je safe-house upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:49:
Een gok, baseer ik op niets, buiten dat er nog veel is op de hogere tiers wat imho nog door een groter publiek zou moeten worden getest ivm exploits.
http://steamcommunity.com...etail/2053925182282008485

De cap zou eigenlijk nogsteeds 25 zijn, maar omdat OVERKILL een weddenschap heeft gehad met een streamer, hebben ze de cap naar 30 gebracht. Dus nog een hogere cap verwacht ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ligt er aan wat ze proberen te testen in de beta.
3 weken voor release hoef je als het goed is alleen nog te testen hoe je servers presteren.

Aan de andere kant zouden ze best alle content in de beta kunnen stoppen, omdat de meeste spelers het spel al gekocht hebben.
Als ze van plan zijn om de beta in de laatste week ofzo open te stellen voor iedereen (PR), dan laten ze het zoals het nu is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beter dat ze nu nog een reset gaan doen, dan wanneer de game live is gegaan.

Andere kant, als dit nu 'alles' is (goed, nog 1-2 heists erbij en handjevol wapens), ben je wel er snel doorheen. de hogere rank wapens buiten de deagle boeien mij totaal niet, skills geeft je enkel extra cash (of een armor waar ik gok je nog geen 'juggernaught' van wordt), krijg je al snel de vraag: en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik dacht ergens te lezen dat PD2 26 primary en 26 secondary weapons zou krijgen bij de release (kan alleen niet meer terug vinden waar dat nou was).

De wapens en armor maken mij niet eens heel gek veel uit om eerlijk te zijn, gezien ik toch 9/10x probeer te stealthen, dus ik loop vaak gewoon in m'n suit en met de starter weapons (omdat deze het minst visible zijn).

Echter hoop ik wel dat ze de skill tree's nog eens gaan reviewen, want deze vind ik zwaar tegenvallen.

Zat een beetje te spelen met de 120 skillpoints die je zou hebben op max lvl (lvl 100) en kwam uit op deze build: http://www.pd2skills.info/#/profile/mike/
Dit lijkt mij de beste build voor mijn doeleinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Vind Payday 2 echt een toffe game, in het begin ben ik full technician gegaan, maar kwam er later achter dat de Shaped Charge (Ace) niet te unlocken was met de huidige level cap, dus ben nu specced in Mastermind.

Ik merk namelijk dat 2 ammo bags & 2 medic kits het enige bruikbare is in de beta. Tripmines zijn redelijk nutteloos en de ECM jammer heb je alleen nodig voor stealth mode, de andere kits heb je dan ook niet nodig.
Bij release zal er meer vraag komen naar Technicians hoop ik, met de shaped charge tripmines kun je veel tijd besparen met kluizen open blazen. Als er 2 mensen ieder 2 ammo/medic kits kunnen meenemen is er meer ruimte voor de andere classes om hun speciale equipment mee te nemen.

Wat ik overigens vreemd vind is dat sommige Ace skills hetzelfde effect hebben als de tier bonus in die tier, letterlijk dezelfde quote, scheelt enorm veel skill points in bijvoorbeeld tier 4 Mastermind waar Joker (Ace) 8 skill points kost die je kunt besparen omdat de tier bonus hetzelfde doet.

[ Voor 27% gewijzigd door Moonborne op 05-08-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

BETA UPDATE #3

Changelog
  • Owners of the CCE version of the game will have pre-order items from now on, gifted players will not get these items anymore
  • Characters should no longer walk in the middle of the air close to objects
  • While the player is in casing mode, civilians, guards and police will look at the player(s)
  • Technical fixes on levels, fixed several graph issues, characters should generally move better now
  • Updated localized text based on community feedback
  • Updated several text strings
  • Fixed issues related to animations depending on the FOV
  • Fixed other FOV related issues
  • Fixed a disappearing monitor in the safe house
  • Fixed spots where the player could get stuck
  • Added orange text on DLC items - distinguishing them from others, just like an infamous item would
  • Fixed an issue where bags could be thrown out of the world
  • Fixed a bug where the game would crash if the player would view a corpse through a camera
  • Fixed a bug so that team AI now properly follows the player in missions
  • Fixed a bug where a converted enemy would stop to follow the player who converted it
  • Fixed a bug in the safe house where the player could throw the bag into a place where he couldn't reach it again
  • Fixed an issue where police officers would be "popping" on top of cars
  • Added minor tweaks to level details
  • Reduced the drop chance of the "money" card during a PAYDAY
Bron: http://t.co/6jmdxJ2iNu

[ Voor 4% gewijzigd door PredNL op 05-08-2013 22:22 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dnek dat ik voor enforcer ga, enkel voor die full armor en overkill buff (dmg bij kill met shotty/chainsaw).

Technician enkel voor de C4 charges vind ik wat te simpel, die sentryguns zijn zo situationeel en hebben 0,0 nut als er een shield voor dat ding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Manabrew schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:06:
Wat ik overigens vreemd vind is dat sommige Ace skills hetzelfde effect hebben als de tier bonus in die tier, letterlijk dezelfde quote, scheelt enorm veel skill points in bijvoorbeeld tier 4 Mastermind waar Joker (Ace) 8 skill points kost die je kunt besparen omdat de tier bonus hetzelfde doet.
Ik denk dat deze ace stacked met de tier bonus, maar inderdaad, zulke dingen bedoelde ik met m'n eerdere post dat de skilltree's nog wat changes nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb even een vraagje..

Als je de standaard versie koopt, krijg je dan ook een beta key of is dat alleen bij de criminal edition?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

falcon123 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:53:
Ik heb even een vraagje..

Als je de standaard versie koopt, krijg je dan ook een beta key of is dat alleen bij de criminal edition?

Alvast bedankt :)
Alleen bij de Criminal Edition. ;)

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
PredNL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:01:
[...]

Alleen bij de Criminal Edition. ;)
Ok thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

"While the player is in casing mode, civilians, guards and police will look at the player(s)"

wat is hier nieuw aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
drumstickNL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:37:
"While the player is in casing mode, civilians, guards and police will look at the player(s)"

wat is hier nieuw aan?
Ik merk ook weinig verschil, ik kan nog steeds met een Flak Jacket rondlopen in bijvoorbeeld de bank of de night club. 8)7
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste