Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Trouwens ook geen woord over de Dominator skill.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
drumstickNL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:52:
Trouwens ook geen woord over de Dominator skill.. ;(
In welke zin?
Ik heb Dominator Aced, het is zeker handig in combinatie met Joker om de politie te converten.
Civilians kun je van ruime afstand op de grond krijgen, bijvoorbeeld vanaf de safe room in Nightclub tot de civilians op de dansvloer. Met deze skill kun je ook guards op de knieën krijgen zonder melee en pager beantwoorden.
Om goed te converten moet je ofwel lonewolf gaan zoeken of een gecoördineerd team hebben, randoms knallen alle vijanden natuurlijk gewoon neer.

[ Voor 7% gewijzigd door Moonborne op 05-08-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Manabrew schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:44:
[...]

Ik merk ook weinig verschil, ik kan nog steeds met een Flak Jacket rondlopen in bijvoorbeeld de bank of de night club. 8)7
Ach het is gewoon een design bodywarmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
SinergyX schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:37:
Ik dnek dat ik voor enforcer ga, enkel voor die full armor en overkill buff (dmg bij kill met shotty/chainsaw).

Technician enkel voor de C4 charges vind ik wat te simpel, die sentryguns zijn zo situationeel en hebben 0,0 nut als er een shield voor dat ding staat.
Klopt ja, heb liever een ammo bag dan een sentry gun, daar kan ik meer vijanden mee neerschieten.
De perks van Technician zijn inderdaad redelijk zwak nu. De sentry is zwak, misschien als je er 2 hebt kan het nog van pas komen.
De drill perks zijn ook niet al te best, de versnelde repareertijd valt in het niet als je team maat bij de drill staat en jij 5 meter verder, hij is dan nog sneller. Het geluid van de drill is zacht genoeg zoals hij standaard is, op Nightclub Overkill liepen we gewoon direct naar achter en drill op de deur, niemand hoorde wat.
Het idee van Technician vind ik echter wel leuk, alleen mogen er wat buffs (of debuffs in de maps, in de vorm van luidere drills) komen in de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker als je de chainsaw krijgt, bank vault met 6 ammo bags is bijna easy mode (qua tijd dan).

Je hoeft maar 1 mastermind te hebben om 2 medibags te hebben (meestal voldoende, anders even neergaan).

Trouwens, waar is de noobtube gebleven uit PD1?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Manabrew schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:57:
[...]

In welke zin?
Ik heb Dominator Aced, het is zeker handig in combinatie met Joker om de politie te converten.
Civilians kun je van ruime afstand op de grond krijgen, bijvoorbeeld vanaf de safe room in Nightclub tot de civilians op de dansvloer. Met deze skill kun je ook guards op de knieën krijgen zonder melee en pager beantwoorden.
Om goed te converten moet je ofwel lonewolf gaan zoeken of een gecoördineerd team hebben, randoms knallen alle vijanden natuurlijk gewoon neer.
Ik zeg niet dat de skill niet handig is, alleen dat hij niet zo goed werkt. Meestal begint een guard bij een poging tot intimidation eerst te schieten voordat hij zijn handen omhoog doet. Andere keren reageren ze totaal niet, ik schat de kans op succes bij een 1e guard 1 op 3 oid. (bij mij en mijn buddies iig met de aced skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

The PAYDAY 2 release date for Steam has been confirmed!

PAYDAY 2 will be out on Steam on August 13th. The other platforms will follow suit and be out between the 13th and the 16th.

Bron: http://t.co/UZm5C7CArb

Volgende week al! *O*

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
PredNL schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:48:

PAYDAY 2 will be out on Steam on August 13th. The other platforms will follow suit and be out between the 13th and the 16th.

Bron: http://t.co/UZm5C7CArb

Volgende week al! *O*
Helaas ook meteen einde beta dus

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hierbij het hele bericht :)

Hello everyone!

After days of negotiations with Bain, we are happy to tell you that we've come to an agreement.

We have now made sure that everything is in order and that our contacts are in place. The weapon shipments have been ordered and are on their way to D.C. while Bain continues to work on attracting new contacts to Crime.net.

The store page description will be updated shortly.

A big thank you to our PAYDAY community, to everyone who has helped us beta test the game so far and posted messages online, sent us feedback and told us how much you appreciate our work. We salute you.

See you at the safe house!

Almir
OVERKILL - a Starbreeze studio.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Donnie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:00:

Hulde!

Ben benieuwd hoe hard de levels zullen gaan. Geruchten gingen dat level 100 bijna 1000uur gametime in beslag zouden gaan nemen, maar dat weet natuurlijk nog helemaal niemand zeker.

Ben ook benieuwd wat de achievements gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pryth schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:53:
Hulde!

Ben benieuwd hoe hard de levels zullen gaan. Geruchten gingen dat level 100 bijna 1000uur gametime in beslag zouden gaan nemen, maar dat weet natuurlijk nog helemaal niemand zeker.
Mwah, gezien overkill jewelry, denk ik dat dat wel wat sneller kan ;)

Ben wel benieuwd hoe ze de 40+ wapens gaan inzetten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Mwah, gezien overkill jewelry, denk ik dat dat wel wat sneller kan ;)

Ben wel benieuwd hoe ze de 40+ wapens gaan inzetten.
Ik hoop dat de verschillende difficulties gelocked zullen worden aan je level om eerlijk te zijn.

Tijdens de beta maak ik zoveel games mee op overkill in de Watchdogs en Rats heist met mensen < level 10, die gewoonweg de wapens en perks niet hebben voor deze difficulties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:46
Nice de release volgende week! Heb er zin in.

Net nog even een potje Rats gespeeld op overkill, dat schiet lekker op :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/633039646617473045/23060EE465CCC592EFF9FA937DA3C44C6DDE0BFA/1024x576.resizedimage

Wel met 3 gasten van lvl 30 die wisten hoe en wat.

Heb nu zelf de skill om 2x doctor bag mee te nemen, scheelt wel. En ik kan enemies converten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die eerder op hard gedaan, was al behoorlijk pittig, uiteindelijk iets van 250k eruit gehaald.

Dat stuk in het flatgebouw 3 minuten met 1 man moeten doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SinergyX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:29:
Die eerder op hard gedaan, was al behoorlijk pittig, uiteindelijk iets van 250k eruit gehaald.

Dat stuk in het flatgebouw 3 minuten met 1 man moeten doen :D
Ja had ik ook, gelukkig had ik de info al en ben toen maar naar het busje gegaan.
We hadden 2 kluizen (de 1e total niet gezien toen ik voor het eerst in de kamer was).
Toen de 1e halverwege was de 2e pas gezien en die begonnen (uiteraard lag de info in de 2e).

De 2 kamers zaten in aparte gebouwen maar de kamers waren via een plank bij het raam met elkaar verbonden.

Toen ik de info pakte waren we nog alle 4 in leven.
Ik zeg: Hey laten we via de plank naar het andere gebouw gaan, daar zullen waarschijnlijk geen cops zijn (het trappen huis in het andere gebouw zat vol).
Ik ren dus via de plank naar het andere gebouw en inderdaad het gebouw was leeg en kon simpel naar beneden.
De 3 jokers luisterden niet en gingen naar beneden via het andere gebouw en gingen alle 3 down halverwege en zaten ze in de chat uit te flippen dat ik terug moest komen om hun te halen.

Dikke neus, ik ren naar het busje en de Day was afgelopen en ik werd gekicked :D

De noobtube is er denk ik uit omdat het met dat ding te eenvoudig zou worden.
Shields en shockers zou je gewoon weg blazen ermee (ik mis hem ook).
Alhoewel ik denk dat deze met DLC misschien weer terug zal komen. Misschien dat we dan ook weer het 3e wapen slot krijgen :D. Alhoewel ik dat vanwege de visibility zooi betwijfel.

Vond de noobtube vooral handig bij Greenbridge bij de getaway.
Als er een grote groep agenten was kon je met 1 nade de hele groep even stunnen om er of gewoon langs te rennen of snel van wapen te switchen en de hele groep te headshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20130807-24a9b.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Hahaha, inderdaad ja :P geniale comic :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het is nog steeds voordeliger om een 4-pack te kopen en die met je vrienden te delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er trouwens ook nog iets bekend over meer wapens die er volgende week bij komen?

Zie wel dat er uiteindelijk 30+ heists in zouden moeten zitten, maar nog weinig over wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
30+heists is wel aardig de moeite, in elk geval een stuk meer dan in payday: the Heist. Vind meer verschillende heists denk ik ook belangrijker dan een heleboel wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

1ste DLC gratis voor de standard pre-order en CCE! :)F

Hey Beta testers!

We've been talking with Bain and he's been reluctant to tell us how things have been going. Finally, we managed to get it out of him. As a way of saying thanks for your extreme effort while beta testing the game, helping us find critical bugs and improving upon Crime.net and PAYDAY 2, Bain is feeling generous.

We have added the first PAYDAY 2 DLC titled Armored Transport Heist DLC for free to anyone who has pre-purchased either the Standard Edition or the Career Criminal Edition of PAYDAY 2.

Thanks to the hard working beta testers, Bain is feeling generous. By pre-purchasing PAYDAY 2, you receive the Armored Transport Heist DLC for free. There is an Armored Transport heading for D.C. and the PAYDAY gang is about to give it a warm welcome. Cash, gold, jewelry, who knows what's stored in those armored cars?

http://store.steampowered.com/app/218620

The DLC is under production and will be released later this year!

Me and the crew at OVERKILL are looking forward to continuing improving the game for a long time to come! We salute you!

See you at the safe house!

Almir
OVERKILL - a Starbreeze studio.

d:)b

Meer goed nieuws!
Payday 2 becomes profitable before launch, Covered by Pre-orders! Bron

[ Voor 7% gewijzigd door PredNL op 08-08-2013 15:49 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Respect hoor! Goeie actie vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Dit zijn echt geweldige ontwikkelaars.. er zijn er maar weinig die zo betrokken zijn bij de community als OVERKILL :) Die AMA met Almir was ook leuk om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donnie schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:40:
Respect hoor! Goeie actie vind ik!
Je koopt met een pre-order content die je nog helemaal niet hebt gezien. En met zo'n DLC-bonus voor pre-orders zelfs content die nog ontwikkeld moet worden.

Neem games als SimCity. Enorme gamebreaking bugs, die nu nog steeds niet opgelost zijn. Maar commercieel is het een enorm succes omdat de game al miljoenen exemplaren had verkocht in pre-order.

Als de developer dit echt "voor de community" deed, dan kondigden ze aan dat de 1e DLC gratis was voor iedereen. Door het te beperken tot pre-orders moedigen ze mensen aan een product te kopen voordat er reviews zijn. En dat is juist heel slecht voor de community.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 18:40

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Ik vind het spel tot nu toe zeer vermakelijk, ik heb een beta key gekregen van een maatje.

Iemand misschien een four pack samen kopen? DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

RocketKoen schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Je koopt met een pre-order content die je nog helemaal niet hebt gezien. En met zo'n DLC-bonus voor pre-orders zelfs content die nog ontwikkeld moet worden.

Neem games als SimCity. Enorme gamebreaking bugs, die nu nog steeds niet opgelost zijn. Maar commercieel is het een enorm succes omdat de game al miljoenen exemplaren had verkocht in pre-order.

Als de developer dit echt "voor de community" deed, dan kondigden ze aan dat de 1e DLC gratis was voor iedereen. Door het te beperken tot pre-orders moedigen ze mensen aan een product te kopen voordat er reviews zijn. En dat is juist heel slecht voor de community.
Ik zie je punt wel, misschien is dit iets anders maar ik denk dat je gelijk hebt.

Daarnaast lijkt die Almir mij maar een gefrustreerd kereltje, heb hem bans zien uitdelen voor echt minor offenses.

Ben nog steeds wel enorm excited voor release. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Ik snap de discussie wel, maar ik heb wel het idee dat ze bij Overkill nog games maken om dat ze toffe games willen maken. En daardoor dus de centen die binnenkomen van de pre-orders hard nodig zijn. En dan vind ik het wel tof dat ze er een bedanktje in gooien.

Misschien heb ik het helemaal mis en lachen die gasten zich rot dat ze zoveel credits hebben, maar op de 1 of andere manier heb ik dat gevoel dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De beta schijnt nu overigens voor iedereen speelbaar te zijn :) downloaden dus allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Donnie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:16:
De beta schijnt nu overigens voor iedereen speelbaar te zijn :) downloaden dus allen!
Waar? We willen 'm inderdaad misschien gaan kopen met een aantal collega's. Even testen zou wel fijn zijn natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
RocketKoen schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Het was toch duidelijk wat er bij de CCE zat? Of bedoel je wat anders?

Hier een stukje van die AMA die ik eerder linkte:
[–]UnitedB 12 punten 1 maand geleden

First of all..amazing work with Payday:The Heist, unfortunately I've only found out about this game a year ago from Steam Summer sales, without it I would've never heard about Payday. My question is, why isn't Payday 2 publicize in a big way? Yes I do see you guys have a booth a E3 and all, those known fans of Payday like me already preorder-ed, but how about those people who doesn't know about it at all? I can't seem to find any big coverage on Payday2 eventhough this game looks soooo good

permalink

[–]OVERKILL_Almir[S] 29 punten 1 maand geleden

This is how we do things at OVERKILL. If we have 10 bucks, we want to use 10 bucks to make games. We don't want to use 10 bucks to give a guy who's job is to tell another guy to play the game. Why not make the game great instead, and get the first guy or gal so hooked that they invite their friends, not because they've been fed ads, but because they want to play together? Maybe a dream scenario, but we've never been short of ambition.

And let me tell you, it looks even better on my screen. ;)
Dit is totaal niet van toepassing bij andere publishers als EA Games en Infinity Ward. Neem COD als voorbeeld (sinds ze niets meer doen met Activision). Ze melken zo ontzettend veel uit omdat de game toevallig populair is geworden. Ik zag toevallig de pre-oder bonus van CoD: Ghosts. je krijgt één extra map als je pre-ordered. Daarnaast betaal je voor Call of Duty (vanaf Modern Warfare 2) 60 euro voor het spel, en dan gooien ze er nog 2-4 DLCs tegenaan voor 15€ per stuk, en dat bij iedere game. SimCity is hetzelfde verhaal.

Ik vind het netjes van OVERKILL dat ze de eerste DLC gratis weggeven aan de CCE bezitters. Dit wist nog niemand toen ze de CCE kochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pryth schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

Het was toch duidelijk wat er bij de CCE zat? Of bedoel je wat anders?

Hier een stukje van die AMA die ik eerder linkte:

[...]

Dit is totaal niet van toepassing bij andere publishers als EA Games en Infinity Ward. Neem COD als voorbeeld (sinds ze niets meer doen met Activision). Ze melken zo ontzettend veel uit omdat de game toevallig populair is geworden. Ik zag toevallig de pre-oder bonus van CoD: Ghosts. je krijgt één extra map als je pre-ordered. Daarnaast betaal je voor Call of Duty (vanaf Modern Warfare 2) 60 euro voor het spel, en dan gooien ze er nog 2-4 DLCs tegenaan voor 15€ per stuk, en dat bij iedere game. SimCity is hetzelfde verhaal.

Ik vind het netjes van OVERKILL dat ze de eerste DLC gratis weggeven aan de CCE bezitters. Dit wist nog niemand toen ze de CCE kochten.
Ik doelde op de gratis 1e DLC die "later dit jaar" verschijnt. Die je gratis krijgt bij een pre-order.
Op die manier benadeel je jezelf als je de game over 2 weken koopt in plaats van nu. Terwijl je over 2 weken door reviews ect een veel beter idee hebt of de game je geld waard is.
Mensen belonen die je product ongezien kopen is niet echt goed voor de consument. Al hoeft het natuurlijk niet altijd slecht uit te pakken. Battlefield 3 deed hetzelfde en die game stond een jaar later nog in de top 10 sales (in Nederland dan).

Dat uitgevers (bijvoorbeeld EA) tegenwoordig meer uitgeven aan marketing dan aan ontwikkeling is inderdaad een nog veel slechtere ontwikkeling.
Je ziet het ook in de film wereld. Lone Ranger en John Carter als perfecte voorbeelden. Die films hadden beide een 2x zo groot budget voor marketing dan het heeft gekost om de film te maken. En dan krijg je films waar de trailer leuker is dan de film zelf...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
RocketKoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Ik doelde op de gratis 1e DLC die "later dit jaar" verschijnt. Die je gratis krijgt bij een pre-order.
Op die manier benadeel je jezelf als je de game over 2 weken koopt in plaats van nu. Terwijl je over 2 weken door reviews ect een veel beter idee hebt of de game je geld waard is.
Mensen belonen die je product ongezien kopen is niet echt goed voor de consument. Al hoeft het natuurlijk niet altijd slecht uit te pakken. Battlefield 3 deed hetzelfde en die game stond een jaar later nog in de top 10 sales (in Nederland dan).

Dat uitgevers (bijvoorbeeld EA) tegenwoordig meer uitgeven aan marketing dan aan ontwikkeling is inderdaad een nog veel slechtere ontwikkeling.
Je ziet het ook in de film wereld. Lone Ranger en John Carter als perfecte voorbeelden. Die films hadden beide een 2x zo groot budget voor marketing dan het heeft gekost om de film te maken. En dan krijg je films waar de trailer leuker is dan de film zelf...
Dus Lone Ranger is geen leuke film?

Vraag me af of ze het bij Payday 2 net zo doen als bij de eerste.
Dus dat je DLC ook kunt spelen als je deze niet bezit.
Want dat vonden veel mensen lekker bij de eerste. Als je de DLC niet had kon je wel nog steeds de heists spelen.

Maar je weet niet hoe Overkill het met de DLC gaat doen.
Ja de mensen die de game niet pre-orderen krijgen deze DLC niet gratis maar misschien word het een DLC die 4.99 gaat kosten ofzo.
Of zoals ik al zei bij de DLC van de eerste Payday. Dat ze mensen wel gewoon de DLC lieten spelen maar dat ze geen toegang hadden tot de nieuwe wapens enzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 09-08-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Deadsy schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Dus Lone Ranger is geen leuke film?
Als je een enorme hype veroorzaakt, dan moet je die daarna ook nog eens waar maken. En bij die film is er 200 miljoen in de hype gestopt en 100 miljoen in de film zelf.
Het is best een goede film, maar hij verdoet niet aan de enorme verwachtingen.

Zelfde bij Simcity: Enorme marketing campagne. En dan als de game uitkomt komen er zoveel spelers dat de servers de load niet aan kunnen.
Met 10% van het marketing budget hadden ze 100% meer servers kunnen neerzetten, en dan was dit probleem er niet geweest.
2e probleem daar was dat de marketing een perfect realistische simulatie beloofde. Iets waar wetenschappers een supercomputer voor gebruiken. In de praktijk bleek dit enorm versimpeld te zijn, wat voor een teleurstelling zorgde. Terwijl het nog steeds veel uitgebreider was dan andere games in het genre.

Zonder marketing maak je voor hetzelfde geld veel betere games. Alleen je verdient ook minder.
Er zijn verder wel genoeg manieren om heel goedkoop je marketing te doen.
Bijvoorbeeld mond-op-mond reclame door een beta zonder NDA (demo dus). Of DLC en bonus items geven voor pre-orders. Dat hebben ze dus al wel door :P
Nu nog even leren van Deep Silver. Die creeren ook enorm veel media aandacht voor SR4, zonder dat het ze iets kost. Door was controversiele items in de game te stoppen, en als daar dan iemand iets over zegt meteen een persbericht de wereld in slingeren. Of door het vorige deel van de game bijna gratis weg te geven vlak voor de release.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 09-08-2013 16:43 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
RocketKoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Volgens mij haal je hier twee dingen door elkaar; er is geen 'pre-order' van Payday, enkel de standaard en Collectors edition. De collectors edition is ook gewoon nog beschikbaar na de release (edit: toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pryth schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:21:
[...]

Volgens mij haal je hier twee dingen door elkaar; er is geen 'pre-order' van Payday, enkel de standaard en Collectors edition. De collectors edition is ook gewoon nog beschikbaar na de release (edit: toch?).
Ik kan hier niet op de steam pagina, anders gaf ik een linkje.

Het gaat om onder andere de skull mask en de armoured transport DLC.
Die krijg je gratis als je nu de normale of de CC edition koopt. Maar na de launch niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 09-08-2013 17:28 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Hey, heeft iedereen nu net de beta toegang gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
donnie1992 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:33:
Hey, heeft iedereen nu net de beta toegang gekregen?
Niet iedereen
OVERKILL salutes all the PAYDAY: The Heist veterans
8 Aug 2013
Hey everyone,

We at OVERKILL want to salute all our PAYDAY: The Heist veterans.

I have the pleasure to tell you that we are doing this by giving PAYDAY: The Heist owners free access to the PAYDAY 2 Beta from now on up until release.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Oh, ik heb daar in dat bericht helemaal overheen gelezen, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
RocketKoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:25:
[...]

Ik kan hier niet op de steam pagina, anders gaf ik een linkje.

Het gaat om onder andere de skull mask en de armoured transport DLC.
Die krijg je gratis als je nu de normale of de CC edition koopt. Maar na de launch niet meer.
Je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Toen ik de CCE kocht (~2 maanden geleden) was er nog helemaal geen sprake van een pre-order bonus. Dit is dus onlangs pas toegevoegd. Dit maakt het inderdaad wel wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Niet normaal hoeveel noobs er zijn in dit spel zeg, je probeert wat uit te leggen maar zodra je in het level zit gaat iederen als een noob schieten en rennen ipv het plan volgen :( Steeds leaven of joinen, super irritant soms zeg. Dit is echt een spel om met een vast team te spelen, met vreemden is het nogal vervelend, tenzij je mazzel hebt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donnie schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:22:
Niet normaal hoeveel noobs er zijn in dit spel zeg, je probeert wat uit te leggen maar zodra je in het level zit gaat iederen als een noob schieten en rennen ipv het plan volgen :( Steeds leaven of joinen, super irritant soms zeg. Dit is echt een spel om met een vast team te spelen, met vreemden is het nogal vervelend, tenzij je mazzel hebt natuurlijk ;)
Iets van een matchmaking systeem zou wel op zn plaats zijn. Net als in MOBA games.
Zodat je in heists komt met mensen die ongeveer hetzelfde level zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
RocketKoen schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:52:
[...]

Iets van een matchmaking systeem zou wel op zn plaats zijn. Net als in MOBA games.
Zodat je in heists komt met mensen die ongeveer hetzelfde level zijn.
Als je zelf je heist host, kan je aangeven wat het minimale level moet zijn voor andere om te kunnen joinen.

Maar inderdaad, een soort matchmaking zou wel leuk zijn. Ik vergelijk het even met de Random Dungeon functie in World of Warcraft. Je kan een specifieke dungeon joinen, en deze gewoon normaal doen zoals het hoort, of je kan queuen voor een random dungeon. Dan weet je van te voren niet welke je gaat spelen, maar als je de dungeon dan complete krijg je een extra'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Daarom vraag ik ook altijd wat het plan is als ik een lobby join.
Dan is het tenminste bij iedereen duidelijk wat het plan is want vaak word hier helemaal niet over gesproken in de lobby.

Waar ik zelf weer een hekel aan heb is dat wanneer het plan is om een heist stealthy te doen en halverwege gaat er iets mis (waardoor je het niet meer stealthy kunt doen) en de host wil opnieuw beginnen.

Gisteren nog in Rats. De moeilijkheidsgraad weer ik niet meer (ik geloof Overkill maar kan ook een lager geweest zijn).
Na 3 meth bags besloten we door te blijven gaan omdat het zo goed ging.
Telkens toen de assaults stil lagen brachten we de bags die klaar waren naar het busje.
Toen we de 5e bag naar de van brachten wilde de helft van het team door blijven gaan voor een 6e bag.
Het ging flink mis en uiteindelijk 3 mensen gepakt en de 4e kon nog net naar het busje komen. Alles in orde we waren door met 5 bags.
Wilde de host dat we opnieuw begonnen voor de 6 bags :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Niet normaal hoeveel noobs er zijn in dit spel zeg
Helemaal mee eens nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Wellicht 'n idee om de steamid's in de OP op te nemen?
Neem aan dat de gotters dit spel wel serieus willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Lijkt me prima plan, mijne is: dinodoncorleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Nfear

Er is ook een groep op Steam. Kun je deze ook opnemen? link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
nadat de beta beschikbaar was voor payday: the heist eigenaren,
heb ik het na een paar uur spelen ook maar gekocht.
de matchmaking kan inderdaad stukken beter, een lijstje ipv een kaart om het overzichtelijk te maken zou ik zeer kunnen waarderen.
mocht iemand in zijn voor een heist, mijn steamid is job115.
nog een vraag, kan je in de uiteindelijke game nog wat met het geld op je offshore account of is dat alleen voor de sier?

[ Voor 16% gewijzigd door job115 op 11-08-2013 14:03 ]

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Mijn steamid is Liekjuh

Helaas niet in het bezit van een beta key, dus wordt wachten tot dinsdag...

[ Voor 19% gewijzigd door Exterminator op 11-08-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967544199
SinergyX :)

Valt me wel op dat overkill, zeker stealth, ghost eigelijk de enige optie is om het normaal te doen.

Technician is nog handig voor silent drill, maar de AI van die sentries is ronduit retarted (gaat gewoon op een muur schieten als er een cop achter zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit stealth gedaan. Gewoon ACTIE! en jezelf een weg naar buiten schieten met een gevulde tas op de rug. Als je level 30 bent met een paar beste gun's en een goed pakket aan skills dan is dit goed mogelijk.

Na een week Beta te hebben gespeeld, heb ik vandaag het spel gekocht. De criminal career editie voor 34 euro op een key website. Nadeel is dat je de key/gift pas krijgt op de dag dat deze ook daadwerkelijk uit komt in Steam. Maar die paar uur overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
laforte schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:38:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit stealth gedaan. Gewoon ACTIE! en jezelf een weg naar buiten schieten met een gevulde tas op de rug. Als je level 30 bent met een paar beste gun's en een goed pakket aan skills dan is dit goed mogelijk.

Na een week Beta te hebben gespeeld, heb ik vandaag het spel gekocht. De criminal career editie voor 34 euro op een key website. Nadeel is dat je de key/gift pas krijgt op de dag dat deze ook daadwerkelijk uit komt in Steam. Maar die paar uur overleef ik wel.
Dan heb je alleen niet de pre-order bonus.
SinergyX schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:09:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197967544199
SinergyX :)

Valt me wel op dat overkill, zeker stealth, ghost eigelijk de enige optie is om het normaal te doen.

Technician is nog handig voor silent drill, maar de AI van die sentries is ronduit retarted (gaat gewoon op een muur schieten als er een cop achter zit).
Later ook voor de shaped charges. Hoef je geen eeuw meer te wachten op een drill, terwijl de politie toch al aanwezig is.

[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 11-08-2013 18:20 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heeft iemand al de Saw geunlocked in de Enforcer tree?
Werkt deze lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:39:
Werkt deze lekker?
Je kunt de zaag maar zeer kort gebruiken voordat je het zaagblad moet vervangen. Je krijgt standaard 1 extra zaagblad mee. Je kunt meer zaagbladen krijgen door de bijbehorende perks te nemen en/of door gewoon naar een ammobag te lopen en hier wat uit halen. Let wel dat de zaagbladen zwaar tellen qua ammunitie.

Qua nuttigheid is de zaag leuk maar niet echt essentieel. Ik denk zelf dat shaped charges veel meer van pas zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:47:
[...]

Je kunt de zaag maar zeer kort gebruiken voordat je het zaagblad moet vervangen. Je krijgt standaard 1 extra zaagblad mee. Je kunt meer zaagbladen krijgen door de bijbehorende perks te nemen en/of door gewoon naar een ammobag te lopen en hier wat uit halen. Let wel dat de zaagbladen zwaar tellen qua ammunitie.

Qua nuttigheid is de zaag leuk maar niet echt essentieel. Ik denk zelf dat shaped charges veel meer van pas zullen komen.
Jammer, vond het al jammer dat hij als main weapon telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

RocketKoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:19:
[...]

Dan heb je alleen niet de pre-order bonus.
[...]

Later ook voor de shaped charges. Hoef je geen eeuw meer te wachten op een drill, terwijl de politie toch al aanwezig is.
Pre-order bonus bedoel je onderstaande mee?

Pre-purchase PAYDAY 2 and receive access to the PAYDAY Loot Bag, which includes the following in-game items:

A unique red dot weapon sight modification available for use on all rifle weapons.
A unique Skull mask.
A unique mask pattern titled I LOVE OVERKILL
A unique color pattern consisting of the colors red and black.
A bundle of in-game cash.
(These items will not be available to purchase after launch)

Ik vind dit persoonlijk geen 10 euro waard.

[ Voor 42% gewijzigd door laforte op 11-08-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
laforte schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:07:
[...]

Pre-order bonus bedoel je onderstaande mee?

Pre-purchase PAYDAY 2 and receive access to the PAYDAY Loot Bag, which includes the following in-game items:

A unique red dot weapon sight modification available for use on all rifle weapons.
A unique Skull mask.
A unique mask pattern titled I LOVE OVERKILL
A unique color pattern consisting of the colors red and black.
A bundle of in-game cash.
(These items will not be available to purchase after launch)

Ik vind dit persoonlijk geen 10 euro waard.
En de 1e DLC.
Maar ik zou er idd ook geen €10 extra voor betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
RocketKoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
En de 1e DLC.
Nja je hoeft er ook geen 10 euro voor te betalen.
Ik heb zelf de CCE met alle pre-order zooi voor 30 euro.

Vlak nadat Payday 2 te koop stond op Steam een 4pack gekocht van iemand uit de VS. Omgerekend kwam dit uit op iets minder dan 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Deadsy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:36:
[...]

Nja je hoeft er ook geen 10 euro voor te betalen.
Ik heb zelf de CCE met alle pre-order zooi voor 30 euro.

Vlak nadat Payday 2 te koop stond op Steam een 4pack gekocht van iemand uit de VS. Omgerekend kwam dit uit op iets minder dan 30 euro.
Daar schijnt Valve wat aan gedaan te hebben.
De store waar ik een key wou kopen gebruikte dat trucje ook. In Australie kopen, en dan giften op steam.
De order werd alleen gecanceld omdat valve iets had veranderd dat het onmogelijk maakte. (paar dagen geleden).
Ik denk dat je niet meer kan giften naar een andere regio ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

RocketKoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
En de 1e DLC.
Als ik op de steam website kijk lees ik dit bij Career Criminal Edition:

The PAYDAY 2: Career Criminal Edition is a limited offer which includes an exclusive shipment of digital content. For you, the action is the juice.

Armored Transport Heist DLC – Includes the Armored Transport Heist DLC described above!
PAYDAY Loot Bag – Includes the PAYDAY Loot bag described above!
2 Beta Keys – 1 to keep and 1 to give to a friend! Before the release of PAYDAY 2, fans with a Beta key will get the chance to play the PAYDAY 2 Beta during a limited time prior to release.
PAYDAY 2: The Original Soundtrack – Receive a digital copy of the PAYDAY 2 Original Soundtrack, available for download at release! The PAYDAY 2 Original Soundtrack will consist of tracks made by Simon Viklund.
The Crime.net Deal – Bain is a businessman and you’ve managed to get yourself a good deal. You receive in-game discounts on all purchases in PAYDAY 2’s Crime.net when the game is released. Please note: PAYDAY 2 has no micro-transactions. This is tied to the in-game store where you purchase items for in-game cash, like in any other classic RPG game.
BAIN’S GUIDE TO THE CRIMINAL UNDERWORLD – You receive a digital issue of the must-have guide on heisting, written by the mastermind himself – Bain. The hunt for Baldwin continues.
Blueprints for places to heist – Opportunities multiply as they are seized, every career criminal knows that. With these printable blueprints that also are available in your safe house planning room, you’ll be set for the big heists.

Als dit alleen op gaat voor een pre-order dan annuleer ik denk ik mijn order bij die andere website, indien mogelijk. Anders moet ik straks alsnog 10 euro betalen voor de DLC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Armored Transport Heist DLC – Includes the Armored Transport Heist DLC described above!
2 Beta Keys – 1 to keep and 1 to give to a friend! Before the release of PAYDAY 2, fans with a Beta key will get the chance to play the PAYDAY 2 Beta during a limited time prior to release.
Die 3 zijn als het goed is alleen voor pre-orders

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
laforte schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:03:
[...]

Als ik op de steam website kijk lees ik dit bij Career Criminal Edition:

The PAYDAY 2: Career Criminal Edition is a limited offer which includes an exclusive shipment of digital content. For you, the action is the juice.

PAYDAY 2: The Original Soundtrack – Receive a digital copy of the PAYDAY 2 Original Soundtrack, available for download at release! The PAYDAY 2 Original Soundtrack will consist of tracks made by Simon Viklund.
The Crime.net Deal – Bain is a businessman and you’ve managed to get yourself a good deal. You receive in-game discounts on all purchases in PAYDAY 2’s Crime.net when the game is released. Please note: PAYDAY 2 has no micro-transactions. This is tied to the in-game store where you purchase items for in-game cash, like in any other classic RPG game.
BAIN’S GUIDE TO THE CRIMINAL UNDERWORLD – You receive a digital issue of the must-have guide on heisting, written by the mastermind himself – Bain. The hunt for Baldwin continues.
Blueprints for places to heist – Opportunities multiply as they are seized, every career criminal knows that. With these printable blueprints that also are available in your safe house planning room, you’ll be set for the big heists.

Als dit alleen op gaat voor een pre-order dan annuleer ik denk ik mijn order bij die andere website, indien mogelijk. Anders moet ik straks alsnog 10 euro betalen voor de DLC 8)7
Mja, gewoon wat beter rondkijken en zoeken en je vind de oplossing wel. Zo kan ik je al de normal edition aanbieden voor 22 EUR ipv 30 EUR, de CCE 34 EUR ipv 46 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Vanavond nog een paar potjes gespeeld, met randoms... Ging eigenlijk best goed, rats op overkill voor elkaar gekregen. Nog een paar heists gedaan, totdat de host naar bed toe moest van zn moeder. Altijd leuk een mic die open staat :)

Bijna tijd voor de release, heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 18:05
Deadsy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:39:
Werkt deze lekker?
Ik heb een tijdje lopen spelen met de saw. De saw is in bepaalde situaties super handig zoals safety deposit boxes, atms en deuren. Atms kun je zelfs alleen openen met een saw en in een missie als four stores is dat genoeg om de quota van 15k te halen (22k per atm en er zijn er twee). Maar ammo gaat er wel snel doorheen. Met twee volle ammo bags kreeg ik ongeveer 50-60% van de safety deposit boxes in de bank heist open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net al zien liggen bij Saturn Tilburg :)
Ik dacht ik meldt het even hier via mn mob phone :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Saturn duitsland schijnt hem al te verkopen sinds vorige week, je hebt er echter nog niks aan want de zero-day patch komt echt morgen pas uit. De console versie is behoorlijk out-dated namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok , console versie out-dated?
Gewoon steam aanzwengelen dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Console versie moest vooraf al ter productie gaan, maar ze hebben daarna nog flink wat veranderd. Je kan niet spelen, voordat je die zero-day installeert en die komt morgen pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

RocketKoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:05:
[...]

Die 3 zijn als het goed is alleen voor pre-orders
Dacht dat die beta codes alleen voor uber 1337 10euro te duur pack was :+

Heb de limited Edition dus maar gekocht omdat ik 1 al zou leuk vond, en deze nog meer afgewerkt vindt _/-\o_

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De pree-load is van start gegaan lees ik net op het payday forum (steam)

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/46653b5c75defe13b4e25dbc5ade0527.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donnie schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:56:
De pree-load is van start gegaan lees ik net op het payday forum (steam)

[afbeelding]
confirm.
Alleen hier gelukkig wel wat sneller dan 90KB/s :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke skin is dat? Mijn lijst is met saaie grijze icoontjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Haha, niet de mijne gelukkig, ik download hem met 60Mbit ;) Deze komt van het forum af op steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb me van het weekend prima vermaakt met deze game. Tijdens de summersale had ik Payday The Heist gekocht en dus kreeg ik dit weekend beta access. Alleen met randoms is het niet leuk. Als ik in dat Youtube filmpje zie hoe snel zo'n Jewelry missie óók kan.. ik doe er 10 minuten over met randoms.. :')

Daarom ben ik net die Steam groep gejoined en hoop ik vanavond mee te kunnen spelen, als de beta het nog doet en niet iedereen in de echte game zit.

€22.50 heb ik voor deze game zeker over. Doet er iemand mee met een 4-pack normale editie? DM a.u.b. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Raden jullie deze game aan? Heb wat filmpjes gezien en het ziet er best wel leuk uit om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik wil wel mee doen met die four pack! Als ik hem hier aanschaf kunnen we het halen voor 17,50 euro (dollar-euro koers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dan wil ik ook wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Ook ik doe wel mee, en natuurlijk het liefst via dat aanbod van ircghost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Gaat dit dan om de normale editie? Of de Criminal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb het alleen over voor de normale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke, de Criminal editie lijkt me ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Je kunt altijd nog de criminal edition upgrade kopen naderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke, als jullie liever de normale versie willen, dan gaan we toch daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja ik heb nog even lopen kijken maar het lijkt mij echt niet de moeite waard voor 20 euro meer. Als we trouwens binnen 17 uur bestellen krijgen we die extra dlc gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Alleen even wachten op Promwarmachine.. ik doe wel even verder dm zodat we het topic niet onder spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe laat komt hij morgen eigenlijk uit (nederlandse tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

volgens mij rond 12 uur in de middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hij komt volgens de makers om 10am PDT uit, wat 19:00 hier is.
Maar op steam staat de teller op 12:00

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:16:
Hij komt volgens de makers om 10am PDT uit, wat 19:00 hier is.
Maar op steam staat de teller op 12:00
Tenzij het last minute aangepast wordt verwacht ik dat we om 12:00 kunnen beginnen met de heists :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Weer 4 tweakers erbij met Payday 2 ^^.

TS zou je een spelerslijst willen maken aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik ben vanaf morgen ook beschikbaar voor een leuke gewapende overval :P
*TheS4ndm4n

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

RocketKoen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:06:
Ik ben vanaf morgen ook beschikbaar voor een leuke gewapende overval :P
*TheS4ndm4n
Heb je even toegevoegd op Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:31

Freakie1NL

Grote Baas

Shit loop ik net hier die 4 pack mis. 3 andere mensen die geintreseerd zijn?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Het gaat er nu op lijken :) Morgen lekker los, fijn levelen zonder alles weer kwijt te raken. En morgen zowaar een dagje vrij, dus dat komt prima uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jammer dat er nog maar zo weinig Tweakers zijn die hier van hebben gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 06:15:
Jammer dat er nog maar zo weinig Tweakers zijn die hier van hebben gehoord!
Tsja, ze doen niet aan reclame. Daarom is de game ook €30 en niet €50.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Release trailer:YouTube: Payday 2 Launch Trailer

[ Voor 73% gewijzigd door Donnie op 13-08-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neem aan dat met de launch je gewoon weer van scratch begint?

Dan weet ik in ieder geval dat ik gewoon continue rats ga doen :D

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste