Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 19:45
Je begint inderdaad op de launch weer van scratch.

Maar, jewelry store op overkill met 4 man. Smash and grab. Ieder 2 tassen red je als je het goed doet makkelijk. Levert 40k + 8k xp op oid. En duurt max 2 minuten, zonder ook maar een schot te lossen. Enige wat je wellicht nodig hebt is een jammer die je bij het teruglopen voor de 2e tas plaatst.

Ik heb rats niet zo veel gespeeld, levert dat nog meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jewelry store op overkill gister 5x gedaan met 4 man, maar het is precies 1x gelukt om hem stealthy te doen. We weten nog niet precies hoe we dat deden. 8)7

Bijna altijd gaat het alarm toch af. Denk dat het beter werkt met TS, Skype, Mumble of Vent. Dat hadden we namelijk niet en dan leer je het minder makkelijk aan anderen, denk ik.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
Haha, ja, wij hebben dat echt tientallen keren achter elkaar gedaan, maar toen zaten we ook in dezelfde tent op campzone, dus dat is inderdaad een stuk makkelijker overleggen.

Truuk is om gewoon alles te negeren, een keertje schreeuwen naar de mensen dat ze op de grond moeten gaan liggen, eventueel de guard die er staat neerschieten (wel even zeggen dat alles okay is), guards in het steegje gewoon negeren zolang ze niets doen. En een jammer plaatsen op het moment dat je terug in de store bent voor een 2e tas. Als je dan echt gewoon goed doorloopt red je het net binnen de tijd dat de eerste buitenstaander de politie belt.

Weet iemand toevallig of er ook meer heists in de final versie zullen zitten in vergelijking met de beta? Best wel wat meer heists aan de achievements te zien, dat is goed om te weten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sleepkever op 13-08-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jewelry store kan te vaak fout gaan, zeker aan het begin als je weinig skills hebt, maar het is veel de timing van iedereen als je naar binnen stormt (en de 1/2 buiten, desnoods wat civies overhoop schieten). Politie wil nog wel eens problemen geven, maar als je die slowmo actie krijgt, vrij makkelijk.

Dan zou ik hem max op hard/very hard doen, dat je nog door de meute heen kan vechten.

Maar gaat mij om het grote geld, rats kan niet echt fout gaan (nouja, coke koken - lolz), ik merk dat ik continue centjes moet sparen om weer iets te kunnen kopen, die mods zijn duur, die skills (tier 5) zijn ziekelijk duur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Videoreview van IGN: http://www.ign.com/videos/2013/08/13/payday-2-video-review

Ben het er niet echt mee eens. Tuurlijk is singleplayer niet te doen doordat A.I. zich niet met de objectives bemoeit, maar om dat als minpunt op te nemen in een co-op game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Neuhhhhhhhh waarom heb ik deze week weer middagpost :+

Preloaded and ready to play, om 11uur deze avond dan

[ Voor 54% gewijzigd door yzx op 13-08-2013 10:17 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ik heb m'n key via een andere (legale) site gekocht ipv op steam ivm een korting voucher, nu heb ik vanmorgen de game al gepreload.

Iemand enig idee of ik nu toch die DLC krijg en de loot bag? Of is dit alleen voor steam orders beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Exterminator schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:18:
Ik heb m'n key via een andere (legale) site gekocht ipv op steam ivm een korting voucher, nu heb ik vanmorgen de game al gepreload.

Iemand enig idee of ik nu toch die DLC krijg en de loot bag? Of is dit alleen voor steam orders beschikbaar.
GreenManGaming toevallig?
Ik ben de key-sites afgeweest. Maar ze beloven nergens meer dat je ook de pre-order bonus krijgt.
De sites die dat wel doen zijn allemaal uitverkocht.

De pre-order kreeg je als het goed is alleen op steam. Maar key-stores konden die toch aanbieden door het spel in steam als gift te kopen in bijvoorbeeld de VS ($30) en dan te giften aan iemand in de EU (€23 ipv €30)
Valve heeft daar alleen de laatste update een stokje voor gestoken.

Het was overigens ook illegaal. Het is verboden in de UELA, op straffe van een steam ban. En het is belastingontduiking (je betaalt geen BTW op je import)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
RocketKoen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:36:
[...]

GreenManGaming toevallig?
Ik ben de key-sites afgeweest. Maar ze beloven nergens meer dat je ook de pre-order bonus krijgt.
De sites die dat wel doen zijn allemaal uitverkocht.

De pre-order kreeg je als het goed is alleen op steam. Maar key-stores konden die toch aanbieden door het spel in steam als gift te kopen in bijvoorbeeld de VS ($30) en dan te giften aan iemand in de EU (€23 ipv €30)
Valve heeft daar alleen de laatste update een stokje voor gestoken.

Het was overigens ook illegaal. Het is verboden in de UELA, op straffe van een steam ban. En het is belastingontduiking (je betaalt geen BTW op je import)
GreenMan inderdaad, ook daar besteld?
Dan zal ik dus wel pech hebben. Jij suggereert nu dus dat GreenMan ook illegaal is of dat de gift methode illegaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
Even snel tussendoor, hier moest ik wel even om lachen. (Zit ook in de steam versie als achievement).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2a0Zypz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Exterminator schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:41:
[...]

GreenMan inderdaad, ook daar besteld?
Dan zal ik dus wel pech hebben. Jij suggereert nu dus dat GreenMan ook illegaal is of dat de gift methode illegaal is?
De gift methode (waar je dus een pre-order bonus krijgt) is illegaal.
Wat tweakers hier doen, door met zn 4en een 4-pack te kopen, mag volgens de steam EULA niet.
Wat GMG doet mag van steam wel, ze kopen de games bij de distributeur in bulk en verkopen de keys net als een fysieke winkel. Ik weet niet of GMG BTW afdraagt. Dat zouden ze wel moeten doen. Maar de pakkans is 0.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
RocketKoen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:53:
Wat tweakers hier doen, door met zn 4en een 4-pack te kopen, mag volgens de steam EULA niet.
Alleen is de Steam EULA niet in zijn geheel rechtsgeldig (in Europa).

Ik kan na het lezen van de berichten dat de game eindelijk uit is niet wachten tot ik vanavond thuis ben, dan kan ik Pay Day 2 installeren en spelen! :) Mochten mensen nog een teamspeak server zoeken, zodat je een goede co-op ervaring hebt met medespelers (en vaak ook GoT-leden), kom dan eens langs op ts.bug-community.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Hoe lang duurt dat "Unpacking"? :p

EDIT: Nu geeft die pas een remaining time aan :) 2 minuten

[ Voor 47% gewijzigd door Nfear op 13-08-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ansich is het jammer dat de OP niet bijgewerkt wordt (zoals al vaker gevraagd) met steamid, teamspeak servers etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb hem een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik wil eventueel mede auteur worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
En ja hoor, daar gaan we weer. Altijd die connectie problemen bij een launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
NoFearz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:13:
En ja hoor, daar gaan we weer. Altijd die connectie problemen bij een launch...
Volgens mij is de game ook nog niet officieel gelanceerd. :) Meestal zijn de tijden op Steam US tijden, dus is het avond hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
De release is net geweest. Er is alleen een update. Er is volgens mij een world wide release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Gereed om te starteuh in 15minuutjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
NoFearz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:17:
De release is net geweest. Er is alleen een update. Er is volgens mij een world wide release.
Dat kan ik niet checken hier vanuit mijn werk; over het algemeen zijn de releases op Steam iig gebaseerd op US tijden, waardoor de game in NL pas (minimaal) 6 uur later is dan aangegeven. ;)
Gebeurd iig vaker, dat er aangegeven wordt dat een game op een datum uitgebracht wordt, maar dat het voor EU dus eigenlijk een dag later pas is door tijdsverschil.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 13-08-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Dus ja :W leuk een uurtje spelen voor het werk dan maar wiieee

BUG #1: als je de "intro" safehouse missie doet, als je je kaartje met prijs kunt kiezen , CRASH :+

[ Voor 45% gewijzigd door yzx op 13-08-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
CptChaos schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
Dat kan ik niet checken hier vanuit mijn werk; over het algemeen zijn de releases op Steam iig gebaseerd op US tijden, waardoor de game in NL pas (minimaal) 6 uur later is dan aangegeven. ;)
Gebeurd iig vaker, dat er aangegeven wordt dat een game op een datum uitgebracht wordt, maar dat het voor EU dus eigenlijk een dag later pas is door tijdsverschil.
En het spel start ik nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

AARGHHHHH, ik wil ook, moet ik nog tot 16:00 hierzo en dan naar een verjaardag :( Slechte planning zeg, werken jullie niet ofzo :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
yzx schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:35:
Dus ja :W leuk een uurtje spelen voor het werk dan maar wiieee

BUG #1: als je de "intro" safehouse missie doet, als je je kaartje met prijs kunt kiezen , CRASH :+
Bij mij had ik daar ook een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Mooi, kan ik vanavond leechen en gelijk aan de slag, mooi! :) Weer eentje die tenminste wél goed gaat, hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Op de laatste pagina van de guide van Bain staan de eerste hints naar de secret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Oehh waar staat die guide NoFearz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
yzx schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:10:
Oehh waar staat die guide NoFearz?
In de directory van Payday 2.

Er wordt een naam genoemd, Cagliostro. Oftewel Alessandro Cagliostro, een alchemist. Komt overeen met de eerste "Mysterious page".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ik vind het guideje toch echt niet, mja ben heel vlug aan zoeken nu naar werk vetrekken x)
Ben al level 7 na 2-3 heists, zo pro ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Voor de card crash zie dit topic van Overkill (source steam forum)

Hey everyone,

Some of you have issues with issues connected to Card drops. The game crashes and you are unable to continue.

The solution is simple - Quit and restart Steam and it will force the Steam client to refresh the game content.

The reason this is an issue is because servers updated the game at different times which mean that Steam just needs to sync the data so it has the latest.

You will need to quit and restart Steam for this to work. Simply quitting PAYDAY 2 will not work.

Thanks for the quick feedback!

Almir
OVERKILL - a Starbreeze Studio.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:46
idd al 2x een crash gehad, bij mn safehouse en net bij jewelry op overkill :(

Ach je kan niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
NoFearz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

In de directory van Payday 2.

Er wordt een naam genoemd, Cagliostro. Oftewel Alessandro Cagliostro, een alchemist. Komt overeen met de eerste "Mysterious page".
Ik heb er even een samenvattende image van gemaakt: http://oi40.tinypic.com/28mi8v5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Short Fuse
On day 3 of the Rat job, get away with 7 bags without defusing any bombs.
Kan iemand vertellen: HOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pryth schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:53:
[...]

Kan iemand vertellen: HOE?
Dat zwaarste armor leek wel een beetje op een bomb suit :P misschien dat je daarmee de explosie/brand kan overleven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

En het geld verbrand dan niet ofzo? Vage achievement haha, enne had ik al gezegd dat ik ook wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee, maar ons is het nu 2x gelukt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
2x gelukt om 7 moneybags uit die bus te halen ZONDER C4 te defusen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is toch dat stuk op die brug, als je die bags in die helecopter gooit dat hij gaat tellen?

Ik weet toch 99% zeker dat er 7 waren, ieder had er 1, 1 bleef achter in cover, 3 man terug en inleveren.

Edit, geen idee echter of dit met defuse was, weet wel dat ik in de bus down ging (brand), maar via de buitenkant konden ze me reviven.

Toch wat vaker gaan screenshotten en recorden :P

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Kun je ook als de Politie spelen in dit spel?

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
xenonNn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:19:
Kun je ook als de Politie spelen in dit spel?
Helaas niet.
Zou wel leuk zijn, ala Left4Dead Versus mode
Met afstand mijn favoriete spelmodus in dat spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Laatst online: 11-09 14:32
Bedankt voor je snelle reactie.
Ben je dan niet zo door alle levels heen? of ben je wel even zoet met het spel?
RocketKoen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:23:
[...]

Helaas niet.
Zou wel leuk zijn, ala Left4Dead Versus mode
Met afstand mijn favoriete spelmodus in dat spel.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke heist heeft 4 moeilijkheidsgraden (normal, hard, very hard, overkill) en binnen elke heist heb je de keuze stealth of 'face on', daarna heb je ook nog eens de kans om quick&run of bv bij de bank-heist hele vault leeg te halen (30sec per kluisje, dat duurt even).

En dan natuurlijk nog wat doorfarmen voor je level, skills en wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

De levels zelf ben je wel snel doorheen, ja. Belangrijke onderdelen zijn echter random waardoor het niet elke keer exact hetzelfde is en je iedere keer een iets andere aanpak nodig hebt. Ik was in ieder geval nog niet uitgekeken op de beta heists en dat waren er niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
xenonNn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:26:
Bedankt voor je snelle reactie.
Ben je dan niet zo door alle levels heen? of ben je wel even zoet met het spel?

[...]
Je hebt hogere moeilijkheidsgraden van dezelfde levels. Die veel meer opleveren.
Verder moet je alle wapens en skills unlocken met geld, xp en random drops. En die krijg je door missies te doen.

Of je snel klaar bent met het spel of niet ligt er aan of je het erg vind om hetzelfde level 10x te spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 18:40

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Ik heb net een update gedownload, misschien fixed dit het probleem met de cards crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:12:
Dat is toch dat stuk op die brug, als je die bags in die helecopter gooit dat hij gaat tellen?

Ik weet toch 99% zeker dat er 7 waren, ieder had er 1, 1 bleef achter in cover, 3 man terug en inleveren.

Edit, geen idee echter of dit met defuse was, weet wel dat ik in de bus down ging (brand), maar via de buitenkant konden ze me reviven.

Toch wat vaker gaan screenshotten en recorden :P
Het is inderdaad dat stuk op die brug, waar je het geld uit de bus haalt uit die koffers. Maar die koffers zijn getriggerd met explosieven. Dus als je het geld oppakt, hebt je 6-7 seconden om die C4 te defusen, anders ontploft heel de bus met alles erin (players/geld).

Deze achievement zegt dat je dus 7 (!) bags uit die bus moet halen zonder C4 te defusen, dus met explosies die de bus verwoesten. Dus hoe dit mogelijk is.. geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nog een uur werken en een uur rijden en dan kan ik ook eindelijk spelen *O*

Gister was het problematisch om groepjes van 4 te vormen.
Mag ik nog even refereren aan de GoT Steam group? Zo kunnen we elkaar gemakkelijk uitnodigen. Teamwork is alles in co-op :)

Misschien moeten we trouwens een mod vragen of hij in ieder geval CptChaos & NoFearz co-auteurs wil maken; de TS is nog altijd niet actueel.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oke, meer mensen die last hebben van het niet helemaal gevuld hebben van je scherm? Als ik mijn resolutie doe van 1920x1080 krijg ik het scherm toch niet helemaal gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Daar was een oplossing voor, maar deze stond in de hub van de beta welke nu weg is. Ik kijk even hoe ik het had opgelost.

EDIT:

Je moet naar C:\Users\Username\AppData\Local\PAYDAY 2 en renderer_settings openen. Daar moet je refresh_rate aanpassen naar 60.

[ Voor 36% gewijzigd door Nfear op 13-08-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

NoFearz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:00:
Daar was een oplossing voor, maar deze stond in de hub van de beta welke nu weg is. Ik kijk even hoe ik het had opgelost.

EDIT:

Je moet naar C:\Users\Username\AppData\Local\PAYDAY 2 en renderer_settings openen. Daar moet je refresh_rate aanpassen naar 60.
Die staat al op 60 zie ik.

Edit: Ik zag in dat tekstbestand ook een resolutie staan. Die heb ik verandert naar 1920 1080. En nu pakt hij hem wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Grudgie op 13-08-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Daar moet je iig even mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Leuk spel tot nu toe! Alleen in het begin heb ik echt geen flauw idee wat ik moet doen :P

Heb gevoel dat ik maar wat doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Grudgie schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:56:
Leuk spel tot nu toe! Alleen in het begin heb ik echt geen flauw idee wat ik moet doen :P

Heb gevoel dat ik maar wat doe..
Komt vanzelf, je moet de heists een beetje leren kennen. Weten waar wat zit. En meestal word je wel geholpen als je vraagt wat de bedoeling/tactiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Maar als ik het goed begrijp, ben je grotendeels opzoek naar kluizen? Die je open moet boren? Of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Verschilt per heist, ene x ben je op zoek naar geld, dat ligt in kluizen en kassa's enzo. Andere x gaat het om tassen met juwelen.

Andere heist moet je meth koken en meenemen. En zo heb je nog wel wat verschillende dingen.

Kijk wat je teammates doen, en waar je kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik zit nu de soundtrack te beluisteren, ingame klinkt het al vet wanneer het naar een assault toewerkt :) Zonder afleiding ernaar luisteren klinkt het toch wat anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Fijn dacht ik het gisteren ge pre-load te hebben moet ik opeens weer 6GB binnen halen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Grudgie schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:14:
Maar als ik het goed begrijp, ben je grotendeels opzoek naar kluizen? Die je open moet boren? Of..
Of lockpicken, opblazen met C4, openzagen met een circelzaag, hacken. Als je wat verder bent in de skill tree.

Maar je hebt ook geld in kassa's. Juwelen in etalages, Coketransporten, Meth koken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:31

Freakie1NL

Grote Baas

Freakie1NL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:11:
Shit loop ik net hier die 4 pack mis. 3 andere mensen die geintreseerd zijn?
Echt niemand? Of ben ik gewoon niet populair genoeg :)

Heb een vriend al weten over te halen dus moet nog 2 man hebben.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Net vandaag mijn eerste robberies gehad, was mooi! Het is wel moeilijk om stealth te zijn op lagere levels heb ik al gemerkt.

Iedereen die mee wil spelen met mic en echt samenwerken (of niet, ik vind beide prima haha) voeg me toe op steam! Zelfde naam als hier :).

[ Voor 36% gewijzigd door Ircghost op 14-08-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 18:40

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Zo! Dat was level 29 :D De nieuwe contracts zijn echt super, vooral die in het winkel centrum. Gewoon de hele boel slopen, en je krijgt er nog voor betaald ook haha. Ik ben druk bezig de ''saw'' te krijgen, ideaal voor een bank klusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Paar heists gehad en al lvl 17.
Had de mazzel dat ik paar heists kon doen met 2 gasten die al achter in de 30 zaten.

Kwam net op day 2 van Firestarter binnen. Klus is simpel, toegang tot de server krijgen en info jatten.
Tijdens het zoeken naar de keycard kwam ik een deur tegen die op slot was.
Toen hij open was waren er tralies en achter de tralies zat goud en geld :D 6 bags in total.
De server waren we opeens volledig vergeten en we waren alleen maar met de bags bezig.
Door deze greed mislukte de heist bijna (ik en 2 anderen waren opgepakt). Maar nr4 speelde het slim en na een tijdje waren we allemaal terug en brachten we de heist tot een goed einde.
Na day 3 kregen we 390k spending cash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Net vanaf 9 uur framing frame proberen te halen in volledige stealth.
We hadden alle 9 schilderijen ed, maar kregen het niet voor elkaar om op het laatst undetected de kluis te lokaliseren. Echt frustrerend, ben van lvl 9 tot lvl 11 gekomen met alleen maar failures (aka 55xp per fail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zag trouwens dat de .exe 32 bit variant is? Komt daar nog verandering in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
nog iemand een persoon nodig om een four pack te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook nog wel meedoen met de 4pack.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:45:
Ik wil ook nog wel meedoen met de 4pack.. :)
oostland33 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 07:46:
nog iemand een persoon nodig om een four pack te kopen?
Jullie hebben een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind die mallcrasher trouwens helemaal niets, met Saw is het mischien wel grappig, maar te chaotisch en teveel cops die gewoon ergens spawnen ipv normaal richting je te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 04:58:
Ik zag trouwens dat de .exe 32 bit variant is? Komt daar nog verandering in?
Ik zou er niet op rekenen. 64bit games zijn een uitzondering.
Misschien dat je een probleem krijgt als je meer dan 3,12 miljard in je offshore account hebt ;) maar voor die tijd verwacht ik geen problemen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb onderaan de OP extra info toegevoegd. Suggesties zijn welkom.

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 14-08-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Vanavond maar eens installeren en spelen, wel al de beta gespeeld toen die beschikbaar was.
Ben benieuwd hoe de game is, als ik jullie verhalen zo lees gaat het heisten worden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
Trouwens als ik de beta gespeeld heb en ik ga die game kopen, moet ik hem dan weer opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Peterrtt schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:06:
Trouwens als ik de beta gespeeld heb en ik ga die game kopen, moet ik hem dan weer opnieuw downloaden?
Ja.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ben nu aan het installeren, ook al lid van de GoT PD2 groep geworden, als iemand samen wil spelen steam name is ook Yerap. Heb het spel nog niet eerder gespeeld dus tips zouden welkom zijn tijdens het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Yerap schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:53:
Ben nu aan het installeren, ook al lid van de GoT PD2 groep geworden, als iemand samen wil spelen steam name is ook Yerap. Heb het spel nog niet eerder gespeeld dus tips zouden welkom zijn tijdens het spelen :)
Mensen in je steam group kun je volgens mij niet zo makkelijk inviten.
Gewoon heel de groep langs gaan en vriendjes worden met iedereen die er al in staat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Alleen zal niet iedereen dan weten dat het over Pay Day 2 gaat, waarom je iemand dan toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Heb mensen in steamgroup geinvite als vriend :) hopelijk werkt dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 17:42
Jawel bij een invite staat dat je allebei in een groep staat, ik denk dat het voor de meeste wel duidelijk is op dit moment. Als je dat echter over 1 maand doet, dan zal het vast minder duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inviten vanuit de game naar mensen die in de groep zitten kan wel hoor.. "Group" is een tabblad van de overlay die normaal standaard op "Friend" staat.

Kan momenteel geen screenshot leveren, maar goed kijken helpt vast ook genoeg :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Gisteren na twee 'public' potjes door een streamer van Twitch.tv gevraagd of ik hun even wou versterken, stapte met lvl 2 binnen en was binnen de kortste keren lvl 10+.. Dat ging echt heel hard!
De heist met de juwelier waren we steeds binnen 1/2 minuten klaar. Hij had een perk dat ie sneller rende als Usain Bolt, sprintte de juwelier in en nam de beveiliging op zich, eentje sloeg alle kastjes stuk en stal de sieraden/ vult de tassen en gooit die in de winkel neer.. de rest van de crew doet de omstanders en de volle tassen terug het busje in gooien.
Binnen 2 minuten was je klaar met de heist.. geen politie, geen alarm en een heleboel centjes.
Opzich wel een leuk spelletje, maar ben wel een beetje bang dat ik er snel op ben uitgekeken.. T'is wel beetje veel van hetzelfde.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik ben ook wel geinterreseerd in 2 keys als iemand nog 4 pack wil aanschaffen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Bij de juwelier kan het inderdaad vrij rap gaan :) Maar daardoor wordt het wel een beetje eentonig. Gelukkig zijn er nog meer heists die een stuk uitdagender zijn dan de juwelier. Zeker als je wil stealthen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hippiepaci schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:28:
Bij de juwelier kan het inderdaad vrij rap gaan :) Maar daardoor wordt het wel een beetje eentonig. Gelukkig zijn er nog meer heists die een stuk uitdagender zijn dan de juwelier. Zeker als je wil stealthen :)
Ja vooral die 3 day heist Elephant ofzo.
Day 1 en 2 dood simpel (day 1 wel nog niet kunnen stealthen) maar day 3 lukt me echt totaal niet.
Telkens ongeveer als we halverwege waren ging het alarm af.

Een keer 2 guards dood en net als de 2e guard dood gaat hoor je een guard zeggen dat hij je ziet terwijl er geen guard in de buurt was.

Tijdens die heist hoorde ik Baine wel een keer zeggen dat de volgende klus misschien wel op 1600 Pen is :9~ . Oftewel het Witte Huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik ben ook geinteresseerd in een 4-pack! Kan betalen met paypal als je dat makkelijk vindt!! }:O

[ Voor 97% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 14-08-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Weet iemand al wanneer ongeveer je Safehouse wordt geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38
ben zelf ook nog geintersseerd in een 4 pack:)

hier is ie 22,50:
http://www.gamekeys4all.c...-key-steam.html?a_aid=aks

[ Voor 54% gewijzigd door Djankie op 14-08-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
En bedankt, meteen 2 besteld en nu aan het installeren :) . Kan niet wachten

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Is er nog een plek over voor een 4 pack? Een vriend van mij wil het spel nog aanschaffen, maar de goedkope cd key sites zijn out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hele mask loot by die cards mogen ze wel flink verminderen, wat heb ik aan 10 verschillende masks en bergen materials en kleurtjes? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
NoFearz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:15:
Is er nog een plek over voor een 4 pack? Een vriend van mij wil het spel nog aanschaffen, maar de goedkope cd key sites zijn out of stock.
Greenmangaming met de voucher is 24 euro en legaal.

Zojuist enkele potjes gespeeld als host, er kwamen voornamelijk alleen maar de missies jewelry store, bank heist, nightclub en mallcrashes vrij.

Hoe kan het dat bv de levels rats, watchdog of escapse missies niet vrij komen en ik hier uit kon kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Exterminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:55:
[...]

Greenmangaming met de voucher is 24 euro en legaal.

Zojuist enkele potjes gespeeld als host, er kwamen voornamelijk alleen maar de missies jewelry store, bank heist, nightclub en mallcrashes vrij.

Hoe kan het dat bv de levels rats, watchdog of escapse missies niet vrij komen en ik hier uit kon kiezen?
Als je lvld komen er meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
Ik zoek nog 1 iemand voor mijn 4pack. De gene die mij als eerste een PM stuurt kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Peterrtt schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:56:
Ik zoek nog 1 iemand voor mijn 4pack. De gene die mij als eerste een PM stuurt kan meedoen.
Je hebt PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
Helaas hij is al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ook de group gejoined, mochten er eens mensen samen willen werken ben ik ook binnen steam als Solique te vinden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die achievement van die bus btw (zonder C4), dat is dus via Enforcer laatste armor unlock, die blijkt tegen die klap te kunnen. Je moet dus alles blijkbaar timen.

Kwam iemand ingame tegen die hem eerder had gehaald.

• EG Mike
SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:48:
Die achievement van die bus btw (zonder C4), dat is dus via Enforcer laatste armor unlock, die blijkt tegen die klap te kunnen. Je moet dus alles blijkbaar timen.

Kwam iemand ingame tegen die hem eerder had gehaald.
Het gaat niet om tegen de klap te kunnen, want als de bus ontploft verbrand je loot ook volgens mij. Je moet dus ZO veel geluk hebben om 3 koffers te kunnen pakken waar geen C4 in zit (wat je dus niet weet van te voren) en dan de laatste 4 tegelijk met 4 te openen.

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Huppa even spam ronde gehouden in de GoT Steam group, kan ik morgen hopelijk even een uurtje PayDay 2 op nivo spelen.

• Yerap
Gisteren een paar potjes gedaan met tweakers, wat mij tot nu toe wel opvalt is dat de levels wel heel erg qua moeilijkheid verschillen. Sommige zijn op Overkill nog goed te doen en andere zijn op normal al best lastig. Maar moet zeggen ik vermaak me wel goed met dit spel. Gisteren level 26 geworden. vanmiddag weer verder spelen ik wil mijn C4 hebben :P
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste