"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee. Altijd wel met 1 vriend zoniet party vol, anders met pubs. Ik start het spel niet eens op als ik in mijn eentje moet pubben.steveman schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 02:01:
Want je doet helemaal niks in je uppie...?

Blijven hangen!
[ Voor 40% gewijzigd door steveman op 19-07-2014 17:42 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Zolang 1 iemand hem maar heeft dus. Laat ik dat nou hebben bij ons.chiIIed schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:06:
Aced stacked niet. Bijna iedereen heeft die aced, dus bespaar jezelf 3 punten
Bij mij is er een vrouw in een zwart pakje over de toonbank gevlogen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nadeeltje is dat ze basic wapens als een sniper rifle, granaten en LMG als DLC verkopen, best wel belachelijk. Dan had ik liever extra heists gezien zoals Big Bank. Denk niet dat deathwish mogelijk is zonder DLC. De LMG en de snipers zijn gewoon erg sterk.
Het is vreemd genoeg voor publics wel erg lastig om niet solo ergens heen te rushen... Altijd wel weer 1 knaap die het voor zichzelf verputst
Uiteindelijk natuurlijk wel het masker gekregen
Zitten overigens aardig wat exploits in de game...
De plank bij rats
ECM rush bij electionday/framing frame
Mallcrasher vuur (in dit topic tegengekomen)
Mis er vast nog wel wat...
[ Voor 32% gewijzigd door sdk1985 op 22-07-2014 23:22 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dé manier om aan de 30% stealth bonus te komen voor een grotere opdracht
[ Voor 63% gewijzigd door steveman op 23-07-2014 18:46 ]
En inderdaad:
Maar dit zag ik:

Góóóó Overkill
Dacht dat die persoon aan het cheaten was... dus gelijk vertrokken.
Nou ja meer het hele ECM rush eigenlijk inderdaad. Had toch meer lol toen ik 45 minuten bezig was om stealth 9 paintings te stelen dan dat ik nu met 6-8x ecm alle paintings pak met 4 man.pryth schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:35:
hoezo is een ECM rush op ED/FF een exploit, sdk? Bedoel je ECM rush in het algemeen, of zijn er zaken in die twee maps?
Diamond store eigenlijk nog niet aan gedacht
Game met steamsale gekocht dus ben nog best wel noob (nou ja heb wel hard, very hard en overkill mask). Deathwish transport moet ik even wachten tot er meer 90+ zijn
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 24-07-2014 00:13 ]
Het is niet echt een exploit, het is working as intended maar dan net iets te goed.pryth schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:35:
hoezo is een ECM rush op ED/FF een exploit, sdk? Bedoel je ECM rush in het algemeen, of zijn er zaken in die twee maps?
Je kunt op FF en ED de zooi technisch gezien volledig stealthen terwijl gewoon iedereen je gezien heeft.
Direct aan het begin ECM up en dan chainen (dus zodra de ECM stopt een nieuwe ECM activeren). En als ze de juiste upgrades hebben dan vertraagd de ECM ook de pager.
Waardoor je gewoon zolang de ECM's up zijn kunt rond rennen en de objectives kunt doen en escapen.
Als je de guards gewoon laat leven dan voegt de pager delay upgrade alleen 25% lengte toe. De guards zijn te scheel om een bedreiging te vormen, zelfs op deathwish. Het is makkelijker om dat te doen als niet iedereen die upgrade heeft. Mogelijk heb je daardoor na de laatste ECM zelfs nog iets langer de tijd (niet gemeten).Deadsy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 00:26:
[...]
Het is niet echt een exploit, het is working as intended maar dan net iets te goed.
Je kunt op FF en ED de zooi technisch gezien volledig stealthen terwijl gewoon iedereen je gezien heeft.
Direct aan het begin ECM up en dan chainen (dus zodra de ECM stopt een nieuwe ECM activeren). En als ze de juiste upgrades hebben dan vertraagd de ECM ook de pager.
Waardoor je gewoon zolang de ECM's up zijn kunt rond rennen en de objectives kunt doen en escapen.
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 24-07-2014 13:15 ]

Helemaal als je ook met 4 man naar binnen rent. Beter is inderdaad om 3 buiten te laten wachten totdat het alarm eraf is. dan is het binnen 1 minuut te doen.
Solo kan ik het al in 1 minuut
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja, en dan doe je dus wat ik omschrijf hierboven
Overkill heeft (ergens in Juni geloof ik) aangegeven de HoxHud mod toe te staan, dus lijkt me niet dat het mogelijk is om te cheaten met de HoxHud.Plato112 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:45:
Die hoxhud mod gebruik ikzelf ook en ik kan je garanderen dat dit niet hetzelfde was.
Overigens zou ik het ook cheaten vinden als je met hoxhud alle NPC's kunt uitschakelen (geen idee of dat ook kan?), dat gaat duidelijk tegen het idee van het spel in.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 28-07-2014 12:08 ]
4 pagers beantwoord, en per ongeluk nog een guard neergemept? No problem, gewoon zorgen dat de pager niet disconnect (ook niet voor 0.0001sec). Kan je uren volhouden mocht het nodig zijn
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is in shadow raid de 5e pager aan de gang te houden op deze manier. Op hetzelfde moment kan een 3e speler nog ff snel een bag binnen halen.
maar tja... voor dat je dat geregeld hebt met randoms....
Is dat er niet al lang uitgepatched? Loslaten van een pager triggered immers direct het alarm.pryth schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:14:
'Pager juggling' is trouwens nog zo een 'exploit', als je het zo wil noemen.
4 pagers beantwoord, en per ongeluk nog een guard neergemept? No problem, gewoon zorgen dat de pager niet disconnect (ook niet voor 0.0001sec). Kan je uren volhouden mocht het nodig zijn
edit: even getest, het kan inderdaad nog

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 28-07-2014 21:21 ]
http://www.overkillsoftware.com/crimefest/
De Judge en het nieuwe melee wapen zitten er al in.
Er is nu ook een countdown, deze zou zijn voor de verjaardag van Payday 2 maar niemand weet of er dan ook nog iets gaat gebeuren.
http://www.overkillsoftware.com/whatsnext/
De moneystack is wel grappig natuurlijk. Maar je moet een guard er 10 keer me slaan of vaker. Wat dan wel weer grappig is, is het geluid en het feit dat je heel veel knockdowns krijgt. Hierdoor valt hij steeds naar achteren en bij iedere *slap* komt er bloed op de grond. Tegen de tijd dat je een guard dood hebt geslagen heb je 10 meter bloed
Shotgun pistol is zeker wel feasible, wat een damage doet dat ding.
Iemand trouwens dit wel eens gehad??
Hoofd van een guard eraf geschoten

[ Voor 13% gewijzigd door Hu9o op 09-08-2014 11:56 ]
Nieuwe feature van HoxHud, in/uit te schakelen in de opties, staat standaard aan.Hu9o schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:50:
Iemand trouwens dit wel eens gehad??
Hoofd van een guard eraf geschoten
There's no place like 127.0.0.1
Nog 300.000 te gaan.
Zou leuk zijn maar ik betwijfel het.Hu9o schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:27:
zouden ze tot onderaan kunnen komen dan?
Het loopt geloof ik tot oktober maar van 1.1 naar 1.2 heeft vrij lang geduurt vooral de laatste 50k.
@sdk1985
Verplicht is een te groot woord.
Het zijn leuke items die je dan krijgt maar ze maken het spel niet eenvoudiger ofzo.
De golden AK kost iets van 45.000 redelijk onmisbaar voor een nieuwe speler zonder geld. De normale guns kosten immers snel 300.000 of meer.Deadsy schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:14:
[...]
Zou leuk zijn maar ik betwijfel het.
Het loopt geloof ik tot oktober maar van 1.1 naar 1.2 heeft vrij lang geduurt vooral de laatste 50k.
@sdk1985
Verplicht is een te groot woord.
Het zijn leuke items die je dan krijgt maar ze maken het spel niet eenvoudiger ofzo.
De AK Rifle is 38k en de Car 4 is 85k en beide zijn hele goede wapens. Vooral de Car4 word nog heel veel gebruikt.sdk1985 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:48:
[...]
De golden AK kost iets van 45.000 redelijk onmisbaar voor een nieuwe speler zonder geld. De normale guns kosten immers snel 300.000 of meer.
Als je met de AK Rifle of Car4 waardeloos bent dan zal de Golden AK daar echt niets aan veranderen.
@Dudee
Zodra je alle wapens hebt dan word spendable cash vrij nutteloos.
Zodra je een Infamy lvl koopt zoveel mogelijk in wapens duwen zodat je deze later kunt verkopen (zo heb je tenminste genoeg geld voor de skills) maar behalve dat is het vrij nutteloos.
Verder zijn bij de assault rifles de JP36 (4500 dmg) en de Commando 553 beter (4200 dmg). Voor de stat fanaten.. Met een JP36 kun je 12/23 (normal/headshot) tasers killen, met een Commando 553 12/19 en met een CAR 9/17. Hierbij is overigens wel uitgegaan van de unmodded en 0 skill damage en 100% accuracy.
Het is inderdaad zo dat je na level +-70 ineens spending cash te veel hebt. In het begin kom je het echt zwaar te kort. Dat zouden ze nog wel iets kunnen verbeteren.
Los daarvan blijft het irritant dat zowel "Overkill" als "hoxhud" die steam groups door je strot proberen te duwen.
[ Voor 27% gewijzigd door sdk1985 op 12-08-2014 23:14 ]
Uitgaan van 100% accuracy is leuk, maar je negeert compleet het feit dat wapens ook accuracy/stability hebben, welke allebei nogal invloed hebben hierop. Tenzij je natuurlijk alle vijanden point blank schiet, maar dan heb je volgens mij andere problemen... Voor accuracy is 18 de max voor assault rifles en qua stability is dit 25. Je zult altijd weapon mods moeten gebruiken om deze te bereiken.
Er zijn maar een paar wapens die met mods zowel 18 accuracy als 25 stability kunnen halen met goede damage, waarvan de CAR-4 er één van is.
Tevens doe je de vergelijkingen op unmodded wapens. Ik ga er maar even vanuit dat dit was omdat het ging over nieuwe spelers, want zonder mods zijn de meeste wapens niet nuttig. De mods van de Gage Courier Package DLC zijn gratis om op je wapens te monteren, en mijns inziens heb je vrij snel een aantal setjes hiervan bij elkaar, zeker van de Green Mantis en Yellow Bull.
Twee nuttige guides:
Compilation of Optimal Weapon Loadouts (meest nuttige wapen modificaties, zowel voor mensen met als zonder DLC)
The Long Guide (veel uitleg over game mechanics, enz.)
There's no place like 127.0.0.1

Groene vijanden.
Maar liep dus tegen het "mod" probleem aan. Nu kunnen vrijwel alle wapens binnen dezelfde klasse dezelfde damage mods (barrel exit oid), maar er zijn soms nog wel wat interessante mods die je dan over slaat.
Verder is accuracy natuurlijk zwaar onderhevig aan de speler zelf. Kort door de bocht kun je stellen dat iedereen min of meer dezelfde accuracy zal hebben met de verschilende assault rifles. In de praktijk hebben de rifles onderling values die dat moeilijker maken. Waarbij op slechte spelers het effect groter is dan een goede speler die een spray pattern kan compenseren of burst fire beter gebruikt.
Het is dan ook gebleven bij de unmodded damage en 100% accuracy. De realiteit zal dus tussen deze 2 values in liggen. Waarbij de betere speler meer richting de headshot value zal liggen.
Mocht ik nog een keer een geniale oplossing tegenkomen dan maak ik er een guide van
[ Voor 45% gewijzigd door sdk1985 op 13-08-2014 21:16 ]
2 headshots voor dozer, 1 voor de rest!
De r93 killed op overkilll alles met een headshot (behalve een dozer). Dat ding heeft echter 30 ammo ipv 15, dus je bent 200% ammo efficïenter. Immers de ammo bag gebruiken gaat op basis van je max ammo capacity.
En jammer genoeg teveel mensen die dit niet door hebben.sdk1985 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:16:
Mja maar de 50cal is nu juist een ammo slurper.
De r93 killed op overkilll alles met een headshot (behalve een dozer). Dat ding heeft echter 30 ammo ipv 15, dus je bent 200% ammo efficïenter. Immers de ammo bag gebruiken gaat op basis van je max ammo capacity.
Gasten die de Thanatos continu gebruiken en dan om ammo zitten te schreeuwen.
Van de 3 gebruik ik de Thanatos nooit, te duur in ammo en het is alleen op Dozers beter dan de anderen.
Ik geef ook de voorkeur aan de r93, op Days dat ik weet dat ammo een probleem kan zijn (omdat er niet veel bags zijn) pak ik ook wel eens de Rattlesnake.
Iets minder sterk vs Specials (2 kogels vs Shields) maar voor de rest gewoon absurd ammo efficient. Zolang je regelmatig ammo kunt oppakken hoef je nooit een ammobag te gebruiken.
edit:
Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die inderdaad niet raak schieten en meteen zonder komen te zitten.
[ Voor 32% gewijzigd door Hu9o op 14-08-2014 20:14 ]

Mja klopt eigenlijk wel. Als ik niet de host ben dan zeg ik er niets over maar telkens als ik in een groep zit waar 2 gasten met de Thanatos gaan rennen krijgen we uiteindelijk ammo problemen omdat ze de Thanatos voor alles gebruiken.steveman schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:20:
Of gaan mauwen "we don't need two thanatos" (in caps) en dan niet der groene kleur hebben
Zijn dan meestal ook van die gasten die dan geen ammo bags pakken.
Als je kan schieten dan heb je juist niks aan een .50. Gewoon eerst de faceplate eraf schieten, dan het glas breken en dan een headshot met je r93. Dozers pak je gewoon op ranged en zijn zelden een probleem (op overkill en lager).Hu9o schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:13:
Nee joh, .50 als primary en een shotgun als sec. Heb nooit ammo nodig uit de bags. kan met de drops alles op max houden.
edit:
Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die inderdaad niet raak schieten en meteen zonder komen te zitten.
Met die shotgun secondary acht ik de kans niet groot dat je nog een beetje kunt meekomen met de kills. In ieder geval niet als ik er met de r93 bij zit. Heb regelmatig 2x het aantal kills van de rest.
Wat mij betreft redelijk onzinnig om speciaal voor dozers een wapen mee te nemen, zo moeilijk zijn ze niet. De cloakers zijn gevaarlijker.
[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2014 23:24 ]
Jij niet maar het overgrote deel van de spelers kan totaal niet schieten.steveman schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:55:
Nooit ammoproblemen, 2x 200% en maaien maar.
Soms heb ik Days waar ik me echt afvraag waarom het zo moeilijk is en dan kijk ik even naar de andere 3 spelers en zie hoe ze hele clips leeg schieten zonder dat er iets gebeurt (ze krijgen dus geen kills).
Als je nog geen lid bent van de PAYDAY2 steam community. Doe dat.
http://www.overkillsoftware.com/crimefest/
Een flinke xp boost voor de kleine heists en ook een cash boost voor deze.
De kettingen in Jewelry Store zijn nu 9k op Overkill.
Een ATM doet nu 230k op overkill geloof ik.
En Diamond Store geeft nu 50% stealth boost.
Op elke diff. Heb dus dankzij deze net 880k xp gehaald op Firestarter PJ.
Klopt, maar dit wordt binnenkort weer gepatched naar 5% (wat ook de bedoeling was).Deadsy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:34:
En Diamond Store geeft nu 50% stealth boost.
Op elke diff. Heb dus dankzij deze net 880k xp gehaald op Firestarter PJ.
Maak er dus nog snel gebruik van! (als je tenminste geen V-100 bent like me
Neh zit nog op 4-85.tK0wnZ schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:03:
[...]
Klopt, maar dit wordt binnenkort weer gepatched naar 5% (wat ook de bedoeling was).
Maak er dus nog snel gebruik van! (als je tenminste geen V-100 bent like me)
Mogen vind ik de %s bij sommige heists wel wat omhoog gooien.
50% voor Diamond Store is te hoog net zoals 30% te hoog was.
Maar voor de bank heists vind ik de huidige percentages toch iets te laag. Ze zouden het % vind ik ook deels afhankelijk moeten maken van de difficulty. Dat zou denk ik bij Shadow Raid wel lekker zijn.
Moet alleen de laatste dlc unlocken en 1 uit de Bigbank dlc.
Met een goed team rank je zo op. Als ik met random speel, tja dan wordt het lastig met ranken.
Het spel heeft een paar nieuwe grote heists nodig. De maps op de meeste heists zijn te klein waardoor het snel in de herhaling valt. Dat vind ik tenminste.noud schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:46:
Sinds ik de V100 heb bereikt. Is het spel minder interssant geworden. Heb bijna alle achievements behaald.
Moet alleen de laatste dlc unlocken en 1 uit de Bigbank dlc.
Met een goed team rank je zo op. Als ik met random speel, tja dan wordt het lastig met ranken.
Met een goed team gaat het inderdaad absurd snel, vooral met de XP en geld buff van de laatste patch.
Met een echt slecht team sla je jezelf gewoon regelmatig voor de kop, zitten ze bij de bank heists op het dank via de skylights naar beneden te kijken en snappen niet waarom het alarm afgaat.
Dit is het enigste spel waar ik dit probleem mee heb.
Op full hd krijg ik nog steeds geen volledig scherm op andere resoluties ook niet.
Heb al in de .ini de refresh op 60 en 70 en 50hrz geprobeerd zoals aanbevolen op het steam forum .
Net als de refresh rate alles gelijkgetrokken in windows , catalist en dus ingame.
Het is ook geen overscan underscan probleem.
Heb er al dik 100 uur spelen opzitten en word die borders nu toch wel zat .
Heb alle fora zon beetje afgelopen en alle fixes werken bij mij niet.
Het vorige potje gebeurde het weer. Een 3 day heist, alle drie zitten we te wachten bij de van, worden we alle 3 gekickt.
Erg frustrerend, vooral ook omdat je NIETS krijgt en je er ook niets aan kunt doen. Deze speler heb ik gerapporteerd maar daar zal niets mee gebeuren verwacht ik zo...
Why so serious?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zelf nog nooit gehad maar snap het nut er ook niet van.Bobbreede schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:16:
Zijn er hier ook mensen die de laatste tijd last hebben dat de host alle spelers kickt net voordat de Heist over is?
Het vorige potje gebeurde het weer. Een 3 day heist, alle drie zitten we te wachten bij de van, worden we alle 3 gekickt.
Erg frustrerend, vooral ook omdat je NIETS krijgt en je er ook niets aan kunt doen. Deze speler heb ik gerapporteerd maar daar zal niets mee gebeuren verwacht ik zo...
Ik heb wel eens gehad dat ik alle 3 de spelers eruit gekicked heb nadat de heist fout ging omdat geen van hun luisterde.
Meestal van die figuren die in stealth een guard doodschieten en dan direct beginnen met loten en de civis en pager laten voor wat het is.
Cheaters kick ik als ik het zie bij het inspecten of als ik ze zie cheaten.

Achja, ze kunnen maar een reden verzinnen om je te kicken...Erasmo schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:46:
Werd gisteren gekickt aan het einde van Firestarter omdat ik met de laatste tas met loot op m'n rug naast de van stond ipv het erin te donderen
Maar hoe zit dat eigenlijk met het cheaten? Ik ga het zelf niet doen en heb ook geen interesse, maar volgens mij is het wel wat lastiger dan bij de Sims (code intypen haha) dus ben nieuwsgierig
Why so serious?
Tijd geleden een mafkees gehad die alles bags begon te spawnen en toen een link naar een site in de chat spamde.Bobbreede schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:29:
[...]
Achja, ze kunnen maar een reden verzinnen om je te kicken...erg frustrerend in ieder geval, geef het dan gewoon aan ipv meteen te kicken. Tijdje terug ook, join een lobby, zitten 3 mensen in, geven aan dat ze wachten op een vriend, nou dan ga ik zelf weg, geen probleem.
Maar hoe zit dat eigenlijk met het cheaten? Ik ga het zelf niet doen en heb ook geen interesse, maar volgens mij is het wel wat lastiger dan bij de Sims (code intypen haha) dus ben nieuwsgierig
Heb hem gekicked en zei tegen de rest dat ze zijn bags moeten laten liggen want ik wil er niets mee te maken hebben.
En toen begonnen ze te zeuren en gingen de bags toch naar het busje brengen waarop ik ze kickte, binnen 5 sec ofzo waren er alweer nieuwe mensen die direct vroegen waarom ik iedereen gekicked had. Korte uitleg en ze begrepen het.
Heb de site bezocht omdat ik nieuwsgierig was en ik zat me echt kapot te lachen om de threads daar.
Gast die zit te zeuren dat de cheats niet meer werken na de patch, een ander figuur zat te zeuren dat het toch zoveel werk was om naar V-100 te komen (via cheaten ook nog).
En al die gasten daar vonden het helemaal normaal wat ze deden. Nul besef dat ze met hun gedrag het spel voor andere mensen kapot maken.
Hoe de site heet weet ik niet meer, ik hecht zelf geen belang eraan om het te onthouden.
Gister nog zo een kansloos figuur tegen gekomen.
Gast was lvl 100 en zei dat hij al lang niet meer gespeeld had en dus de nieuwe maps niet kende.
We namen hem dus een beetje bij de hand en deden wat missies, we legden hem toen uit wat Infamy was en hij zei dat hij wel 200mln had. Hij ging dus even weg en haalde zijn Infamy lvl en kwam weer terug.
Ging toen weer even weg omdat hij even iets moest doen en kwam opeens terug met lvl I-100. Ik inspecte hem even en yup, hij had alle skills unlocked. Hierop kickte ik hem maar.
Achteraf denk ik dat hij ook gewoon die eerste 100 lvls gecheat had en zijn verhaal dat hij lang niet gespeeld had en de maps niet meer kende dus onzin was.
Je kan er zeker wel iets tegen doen... Zelf een game hosten en mensen met wie je leuke heists hebt aan je steam lijst toevoegen. Ik ben vrij snel gestopt met "pugs". Speel nog liever een stealth map met 2 vd 4 dan die ellende. Gooi weleens de game open, maar ik host altijd zelf of iemand die ik ken.Bobbreede schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:16:
Zijn er hier ook mensen die de laatste tijd last hebben dat de host alle spelers kickt net voordat de Heist over is?
Heb daar sinds kort ook last van, geen idee wat de oplossing is. Ben wel onlangs veranderd naar hdmi aansluiting op monitor dus wellicht heeft het daarmee te maken?Japiegsxr schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:08:
Weet iemand hoe ik met payday 2 de zwarte borders rond mijn scherm weg krijgt?
Op full hd krijg ik nog steeds geen volledig scherm op andere resoluties ook niet.
Heb al in de .ini de refresh op 60 en 70 en 50hrz geprobeerd zoals aanbevolen op het steam forum .
Net als de refresh rate alles gelijkgetrokken in windows , catalist en dus ingame.
Ik ben vandaag begonnen en had dit probleem ook, ik heb het wel opgelost.Japiegsxr schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:08:
Weet iemand hoe ik met payday 2 de zwarte borders rond mijn scherm weg krijgt?
Je gaat de game in, doet bij settings fullscreen afzetten.
Dan save je de settings en restart je de game, en dan ga je weer de settings in en dan zet je em op fullscreen. Zo heb ik het bij mij gefixt.
Source: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3159985
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 06-11-2014 09:50 . Reden: Steamaccount naam klopte niet ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Waarom wil iedereen alleen maar knallen? Het is veel makkelijker om gewoon stealth een bank te overvallen. Iedere keer als je in een game zit dan is er weer een of andere malloot die zonder silencer iemand neerknalt. Doe ik iets verkeerd dat ik steeds in heists zit waarin men alleen maar wil knallen?
Zo probeer ik het nu ook te doen. Thanks.EnoRM94 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:39:
Je moet inderdaad zoeken naar anderen die stealth willen doen, makkelijk te herkennen aan wat ze aan hebben in de lobby. Als het niet allemaal een suit is gewoon een andere zoeken
Daar ben ik inmiddels ook achter. Als je eenmaal een missie hebt waar iedereen stealth doet, dan vinden ze het helemaal niet erg als je je een beetje op de achtergrond houdt en uiteindelijk niet zo veel meer dan een zakkenloopjongen bent of hostages verplaatst.Shabbaman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:30:
Doe tijdens de missie geen domme dingen en luister/vraag, dan accepteren de meeste spelers wel dat je een laag level hebt.
Inmiddels heb ik het ook voor elkaar gekregen dat anderen mijn leiderschap volgden en dat ik hier en daar een missie compleet in stealth heb kunnen doen. Aan de reacties achteraf te zien zou je bijna denken dat ze niet eens wisten dat je compleet in stealth kan.
Stealth is ook het leuke aan dit spel. Ik ben helemaal geen pro-gamer en shooters zijn voor mij dus niet leuk. Ik mis de snelheid om snel iedereen en alles af te kunnen knallen. Stealth is zo veel makkelijker als men samenwerkt.
Je hebt de neppe stealth a la bank heist waarbij je twee guards uitschakelt en daarna alle hostages vast bind... Daarnaast heb je de echte stealth missies zoals election day, framing frame, enz.
Bij die laatste heeft een vol team weinig nut. Je bent net zo effectief met 2 of 3 spelers (iemand voor de camera).Communicatie is bij het tweede essentiël. Dat betekent dus teamspeak of andere voip.
Stealth op low level schiet niet zo op. Het is IMO een beter idee om eerst een aantal keer Rats, Rats Pro, Firestarter en Firestarter pro te doen. De levels vliegen er dan tegenaan. Als je de boosts stacked (map lang niet gespeeld +40% stealth bonus) kun je bijna 1 miljoen XP halen voor 1 map.
Als je eenmaal +- level 40/50 bent (lees je hebt 3-4 uur XP maps gedaan) kun je stealth eens gaan proberen.
Maar wel dat je de noodzakelijke skills kan unlocken om goed stealth te doen.Shabbaman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:32:
Levellen betekent niet per se dat je het spel snapt
Verder ben je in een uurtje of 3 level 40 dus er is eigenlijk helemaal geen excuus om mensen op stealth 'lastig' te vallen met een lager level.
Met Google wel eindelijk kunnen vinden dat het aan anti aliasing ligt.
Deze heb ik dus uitgeschakeld in AMD Catalyst.
Maar weet iemand of dit normaal is?
Denk toch dat ik AA liever aan heb staan. Vooral voor andere games.
http://youtu.be/uLs13GiTDKk?t=30s
[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 02-12-2014 17:39 ]
Ben overigens ook benieuwd naar de nieuwe Kerstmis heist.
@ToyotaMR2: Je kan per game / executable toch een profiel aanmaken binnen Catalyst?
Daarnaast zitten er al AA opties in PayDay 2 zelf, dus geen idee waarom je het ook nog eens via de driver forceerd.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2014 17:53 ]
Concealment = 4
Concealment = 3
[ Voor 98% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2014 18:20 ]
Kreeg in het verleden aardig wat concealment uit de Ghost tree, nu kreeg ik iets van 1 concealment van de rogue perk set.
Heb de game 184 uur gespeeld, wat ik nog leuk vond waren de death wish stealth missies (framing frame enzo). Dat is met 12 concealment wel erg pittig... Grinden voor wapen mods heb ik geen zin in...
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 02-12-2014 18:25 ]
Check bij de gerelateerden ook de poetry jams even, zijn ook wel lachen.
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2014 22:50 ]
Je hebt denk ik geen DLC nodig om een concealment van 3 te halen. Je hebt voor stealth ook heel veel mods ook niet nodig: je hoeft je primary niet te gebruiken, je hebt geen scope nodig op je secondary, en je weapon butt is prima.
Commando 553 (wide stock/heat treated body): Concealment 27
Gruber Kurz (standard issue surpressor): Concealment 28
Nu is mijn detection rating gedaald naar 6. Moet nog wel iets af kunnen..., in ieder geval beter dan de 12-19 die ik na de patch ineens kreeg.
[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 03-12-2014 14:03 ]
Zag dit topic en aangezien ik ook al de nodige uurtjes in Payday 2 heb zitten dacht ik laat ik me er eens mee gaan bemoeien.
Wel grappig om te zien dat, in ieder geval de laatste tijd, de meeste hier stealth het leukste vinden.
Ik weet niet hoe actief de GoT payday 2 community is maar zal me daarbij aansluiten en hopelijk ook wat samenspelen met mensen.
Ik zag dat er nog niet zoveel info is over de echte Pro's. Ik moet toegeven dat ik niet alle 32 pagina's heb gelezen
Voor de mensen die denken dat je bijvoorbeeld niet kunt stealthen met een risk level van 75 of dat je niet kunt stealthen met een lvl 1 account is het wel grappig om eens om Youtube te zoeken naar bijvoorbeeld CommanderCH of Kins0. Die hebben zichzelf uitdagingen opgelegt waar je akelig van wordt.
Stealthen met risk level 75 is mogelijk, maar ben je gewoon gigantisch snel natuurlijk gedetecteerd, iets wat je niet wilt op een missie als Shadow Raid.
Dat is toch niet zo vreemd? Het schieten in Payday 2 is samen te vatten als Left 4 Dead met politie. Dit kan best wel leuk zijn maar persoonlijk ben ik dat snel zat. Vandaag toevallig nog eens big bank heist gedaan met de R97. Had een accuracy van 92% en ook met body count flink boven de rest. Dat is hard werken en dan heb ik het wel weer even gehadJeshua9 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:00:
Hallo Mede-dieven,
Zag dit topic en aangezien ik ook al de nodige uurtjes in Payday 2 heb zitten dacht ik laat ik me er eens mee gaan bemoeien.
Wel grappig om te zien dat, in ieder geval de laatste tijd, de meeste hier stealth het leukste vinden.
Ik weet niet hoe actief de GoT payday 2 community is maar zal me daarbij aansluiten en hopelijk ook wat samenspelen met mensen.
Ik zag dat er nog niet zoveel info is over de echte Pro's. Ik moet toegeven dat ik niet alle 32 pagina's heb gelezen.
Voor de mensen die denken dat je bijvoorbeeld niet kunt stealthen met een risk level van 75 of dat je niet kunt stealthen met een lvl 1 account is het wel grappig om eens om Youtube te zoeken naar bijvoorbeeld CommanderCH of Kins0. Die hebben zichzelf uitdagingen opgelegt waar je akelig van wordt.
Met stealth maps kan ik me uren vermaken (en dan doel ik niet op de semi-loud manier maar echt niet gezien worden). Dat is ook leuker/makkelijker met twee personen te doen in een private game. Een restart optie is IMO echter wel een vereiste voor een leuke stealth ervaring. Hoxhud is min of meer verplicht.
Met 75 detection (ninja, niet semi-loud) stealth is misschien leuk voor de spelers die op 1000 uur Payday 2 zitten. Persoonlijk betwijfel ik of ik ooit zo veel uur in deze game ga steken. Ik heb er circa 150 uur over gedaan om de drie maskers te unlocken. Het deathwish masker was ook nog de bedoeling maar mijn groepje is blijven steken op +- level 70 dus dat is nooit meer wat geworden.
Merkte overigens vandaag wel dat de difficulty onwijs omlaag is gegaan. Overkill Watchdogs was echt veel te makkelijk. Kon met het noobsquad alle zaken veiligstellen
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 04-12-2014 00:13 ]
Wat is je melee. Voor je pistool kan je beter een Size doesn't Matter nemen.sdk1985 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:02:
Heb het genoemde talent even genomen. Dat scheelt inderdaad iets. Daarnaast heb ik even de Commando 553 bijgekocht en er 2 stealth mods op gezet.
Commando 553 (wide stock/heat treated body): Concealment 27
Gruber Kurz (standard issue surpressor): Concealment 28
Nu is mijn detection rating gedaald naar 6. Moet nog wel iets af kunnen..., in ieder geval beter dan de 12-19 die ik na de patch ineens kreeg.
Blijft altijd lastig en een uitdaging als je random online speelt.
Dus als iemand eens wilt:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197975176665
Een shotgun als secondary (loco/judge) is in stealth ook handig als je zelf de host bent. Je kan dan de enemies een paar meter de juiste richting op schieten, zodat je veiliger z'n pager kan beantwoorden of soms zelfs een bag kan besparen. Als je toch aan de verkeerde kant staat, intimidate dan eerst, loop om hem heen, en schiet hem dan de juiste kant op. Daarna heb je nog tijd zat om z'n pager te beantwoorden.NeutraleTeun schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:34:
Wat voor setup (met/zonder DLC) is dan het beste voor stealth?
Let wel op dat dit alleen werkt als je zelf host. Als je client lijkt het erop dat je hem weg schiet, maar bij de host valt hij gewoon op de grond, en zal daar ook gespot worden (tenzij je hem bagged natuurlijk).