Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de GPS het niet meer na het installeren van de nieuw stock rom. Ik kan GPS niet meer aanzetten.
In Mobileuncle geeft hij 'no find gps.conf'.
Ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faster gps installeren en dan heb je snel terug een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Locatietoegang stond GPS-satellieten uit en kon ik deze niet meer aanzetten maar ik kwam er net achter dat ik op die pagina eerst "Toegang tot mijn locatie" moest aanvinken. Daarna ging de GPS wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt deze te kopen via http://www.antelife.com/z...p-camera-smart-phone.html
Kan er alleen niet achter komen of dit met of zonder Gorilla glass is. Er staat namelijk niks over.
Weet iemand van jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 18:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:08:
Ik sta op het punt deze te kopen via http://www.antelife.com/z...p-camera-smart-phone.html
Kan er alleen niet achter komen of dit met of zonder Gorilla glass is. Er staat namelijk niks over.
Weet iemand van jullie dat?
Zou ik niet doen want het is niet de T versie.
Als je eff rondkijkt heb je de T versie met 16gb bv :

http://www.pandawill.com/...id-42-16g-ota-p76602.html

Die wordt standaard ook met gorillaglass geleverd.
Ikzelf heb hem besteld via http://www.zopomobileshop...tional-version-black.html

Let wel , daar krijg je nog rond de 40$ aan verzendkosten , maar dan komt ie wel van binnen EU en heb je dus 0 kans op invoertaks.
Ik bestelde hem en had hem met DHL 3 dagen later in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
As said above heb ik sinds kort ook de C2.
Overall dik impressed over kwaliteit/prijs.
Ook de batterij doet het mooi.
Toch zou ik graag nu even rondkijken hoe ik batterij zo lang mogelijk kan rekken.
Als ik gsam battery monitor mag geloven gaat 60% van mijn power naar mijn cell radio (zegmaar ontvangst van telefonie en 3g). Dit vind ik echter veel, gezien ik ook greenpower geinstalleerd staan heb waardoor mijn 3g verbinding maar 1 keer per 5 minuten wordt opgestart + tijdens active time(maar dan is men scherm ook aan dus zou dat ook een groot verbruik moeten geven)
Gezien normale telefoons vroeger toch ook de hele tijd verbinding dienden te houden vraag ik me af hoe het komt dat dit verbruik zo hoog uitvalt? (verbinding is zeer goed , 14% hoogste connectiekwaliteit 4 en 86% 3)

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[ Voor 14% gewijzigd door yoshiwa op 27-08-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeyuentuen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-09 19:52
yoshiwa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:41:
As said above heb ik sinds kort ook de C2.
Overall dik impressed over kwaliteit/prijs.
Ook de batterij doet het mooi.
Toch zou ik graag nu even rondkijken hoe ik batterij zo lang mogelijk kan rekken.
Als ik gsam battery monitor mag geloven gaat 60% van mijn power naar mijn cell radio (zegmaar ontvangst van telefonie en 3g). Dit vind ik echter veel, gezien ik ook greenpower geinstalleerd staan heb waardoor mijn 3g verbinding maar 1 keer per 5 minuten wordt opgestart + tijdens active time(maar dan is men scherm ook aan dus zou dat ook een groot verbruik moeten geven)
Gezien normale telefoons vroeger toch ook de hele tijd verbinding dienden te houden vraag ik me af hoe het komt dat dit verbruik zo hoog uitvalt? (verbinding is zeer goed , 14% hoogste connectiekwaliteit 4 en 86% 3)

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
de mobiele telefoon van vroeger kunnen langer op batterij omdat er in dat tijd ook iets mindere hardware zijn dat stroom verbruikt.
als je nu kijkt hebben we al quad core cpu's, grote touchscreen, en 3G signalen. vroegere gsm was puur een simpele cpu, toetsenklavier ipv touchscreen, 2G signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
leeyuentuen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:24:
[...]

de mobiele telefoon van vroeger kunnen langer op batterij omdat er in dat tijd ook iets mindere hardware zijn dat stroom verbruikt.
als je nu kijkt hebben we al quad core cpu's, grote touchscreen, en 3G signalen. vroegere gsm was puur een simpele cpu, toetsenklavier ipv touchscreen, 2G signalen.
gsam is een applicatie die deze verbuiken opgesplitst toont:)
De cell radio verbruiken gaan zuiver over connectie met het netwerk , vandaar mijn opmerking over vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoshiwa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Zou ik niet doen want het is niet de T versie.
Als je eff rondkijkt heb je de T versie met 16gb bv :

http://www.pandawill.com/...id-42-16g-ota-p76602.html

Die wordt standaard ook met gorillaglass geleverd.
Ikzelf heb hem besteld via http://www.zopomobileshop...tional-version-black.html

Let wel , daar krijg je nog rond de 40$ aan verzendkosten , maar dan komt ie wel van binnen EU en heb je dus 0 kans op invoertaks.
Ik bestelde hem en had hem met DHL 3 dagen later in huis
Kijk eens, daar kan ik wat mee. :)
Het is idd wel beter om een paar tientjes meer neer te leggen voor vier keer meer ruimte.
En ik heb sowieso gorilla glass nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrieMan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 11:21
Tc662 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:07:
Nee, die is gebaseerd op een chinese stock update en daar heb ik de ota van verwijderd omdat je anders de chinese updates zou krijgen :)

Ik ben nu een .zip aan het uploaden die je kan flashen door CWM/TWRP voor de nieuwste update.

https://mega.co.nz/#!zFwn...iXrjNekkVnBp3PxMt_qO4wOio

Door CWM/TWRP flashen.
Zip geflashed en deze werkt best lekker, mooie stock-android rom.
Ik had echter verwacht dat het build-nummer anders zou zijn geweest, ik zie nu dit:
https://docs.google.com/f...zX2wwZFU/edit?usp=sharing
Is dat zoals bedoeld, of heb ik wat fout gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
yoshiwa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:38:
[...]

gsam is een applicatie die deze verbuiken opgesplitst toont:)
De cell radio verbruiken gaan zuiver over connectie met het netwerk , vandaar mijn opmerking over vroeger :)
Hoeveel verwacht je uit de batterij te kunnen persen? Ik heb de C2 16gb editie en ik ben nu continue bezig met de batterij 'kalibreren', oftewel helemaal opladen en dan helemaal leeg laten lopen. Record staat bij mij op bijna 2 dagen, waarbij ~30% batterij naar wifi ging, ~30% naar Mobile standby en ~30% naar phone idle. overige 10% was dan denk ik het gewone gebruik (beetje browseren, twee telefoontjes, whatsapp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
Detlev schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:24:
[...]

Hoeveel verwacht je uit de batterij te kunnen persen? Ik heb de C2 16gb editie en ik ben nu continue bezig met de batterij 'kalibreren', oftewel helemaal opladen en dan helemaal leeg laten lopen. Record staat bij mij op bijna 2 dagen, waarbij ~30% batterij naar wifi ging, ~30% naar Mobile standby en ~30% naar phone idle. overige 10% was dan denk ik het gewone gebruik (beetje browseren, twee telefoontjes, whatsapp).
3g is men grote vreter bij phone radio , als ik enkel 2g toelaat is het al pak mooier verhaal.
Deze nacht eff getest en iets van een 8% batterij kwijt op 9 uur tijd met men 2g enabled.

Ben dus op zoek naar battery saver zodat 3g maar af en toe activated wordt , maar voorlopig vind ik geen die op dualsim phones werkt:(

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:40

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

yoshiwa schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

3g is men grote vreter bij phone radio , als ik enkel 2g toelaat is het al pak mooier verhaal.
Deze nacht eff getest en iets van een 8% batterij kwijt op 9 uur tijd met men 2g enabled.

Ben dus op zoek naar battery saver zodat 3g maar af en toe activated wordt , maar voorlopig vind ik geen die op dualsim phones werkt:(
En Wifi is geen optie? Die verbruikt volgens mij minder en dan weet je zeker dat 3G niet aan gaat.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik nu zelf de ROM:
http://www.needrom.com/mo...%85%E2%98%85-fast-smooth/
Stock android zonder troep.

Daarbij Apex launcher geinstalleerd en ingesteld op mijn wensen en de mail apk vervangen door exchange no pin 4.2 zodat ik al mijn werk en prive mail accounts kan gebruiken.

Ik heb tot nu toe vrijwel alle bekende roms geprobeerd, maar bovenstaande combinatie werkt voor mij het lekkerst/snelst.

• yoshiwa
imdos schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:22:
[...]

En Wifi is geen optie? Die verbruikt volgens mij minder en dan weet je zeker dat 3G niet aan gaat.
zolang je wifiontvangst hebt is dat inderdaad een optie ;)

Verwijderd

Ik krijg installation aborted bij die rom van BLade
NVM gelukt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 12:56 ]

Verwijderd

Alles opgelost. Nu draai ik die King Slim rom. Deze draait heel nice. Zeker als je de animaties aanzet. Beste van de 4 roms die ik gedraait heb tot nu toe.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 16:36 ]

• Hherrmmann
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:30:
faster gps installeren en dan heb je snel terug een fix
Voor een niet-geroote telefoon is FasterFix beschikbaar in de PlayStore. Weet iemand of die iets toevoegt aan EPO? Misschien de functie om tevoren je regio al in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Even een vraagje tussendoor. Ik heb bij een aantal apps dat mijn koppeling met de backend niet werkt (wheresmydroid en androidlost). Nu heb ik met de mensen van wheresmydroid gekeken en die geeft aan dat de versie van mijn Google Play app niet up te date is.

Iemand enig idee of dit logisch is? En indien dat zo is, iemand enig idee hoe ik die kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

BiggyB schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:34:
Nu heb ik met de mensen van wheresmydroid gekeken en die geeft aan dat de versie van mijn Google Play app niet up te date is.

Iemand enig idee of dit logisch is? En indien dat zo is, iemand enig idee hoe ik die kan updaten?
Gebeurt dat niet gewoon automatisch, net zoals met de rest van de apps? :? Ik heb altijd auto-update via Wifi aanstaan.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:43
BiggyB schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:34:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb bij een aantal apps dat mijn koppeling met de backend niet werkt (wheresmydroid en androidlost). Nu heb ik met de mensen van wheresmydroid gekeken en die geeft aan dat de versie van mijn Google Play app niet up te date is.

Voor CM flash ik zelf altijd .zips met Google Apps.
http://wiki.cyanogenmod.org/w/Gapps

Maar voordat je dat doet is het misschien handig om uit te zoeken welke versie je nu hebt en welke je nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Mijn C2 verbindt na mijn vakantie niet meer met internet (tijdens mijn vakantie had ik een lokale sim en deze deed het perfect)

Ondertussen heb ik het volgende al geprobeerd maar zonder resultaat:

-volledig reset
-nieuwe apn
-simkaart in beide sleuven gestopt
-nieuwe simkaart (sim wissel bij vodafone)
-nieuwe roms (zo een beetje alles geprobeert bij needrom)
-nieuwe roms middels sp-flash

Het vreemde is als ik de simkaart van mijn vriendin erin doe maakt hij wel verbinding met internet (zij heeft T-mobile)

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Laatst online: 17:22
B0MBACI schreef op zondag 01 september 2013 @ 03:22:
Mijn C2 verbindt na mijn vakantie niet meer met internet (tijdens mijn vakantie had ik een lokale sim en deze deed het perfect)

Ondertussen heb ik het volgende al geprobeerd maar zonder resultaat:

-volledig reset
-nieuwe apn
-simkaart in beide sleuven gestopt
-nieuwe simkaart (sim wissel bij vodafone)
-nieuwe roms (zo een beetje alles geprobeert bij needrom)
-nieuwe roms middels sp-flash

Het vreemde is als ik de simkaart van mijn vriendin erin doe maakt hij wel verbinding met internet (zij heeft T-mobile)

Heeft iemand een oplossing?
Zorg ervoor dat in je APN Authentication type op PAP staat. Dit doet ie niet automatisch en is ook vaak niet in de APN gegevens op de vodafone site te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
imdos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:21:
[...]

Gebeurt dat niet gewoon automatisch, net zoals met de rest van de apps? :? Ik heb altijd auto-update via Wifi aanstaan.
Dat dacht ik ook,auto update staat ook gewoon aan voor alle apps.

@ Rudolf: enig idee hoe ik de huidige versie check?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die me kan vertellen of je het verschil in RAM geheugen sterk kan voelen of merken?
Ben van plan om de zopo zp980 te kopen met 2gig RAM, of de c2 met maar 1gig. Maar als hier geen verschil inzit of het amper merkbaar is dan koop ik gewoon de c2 uiteraard.
Alvast bedankt!
Pj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank!
Wordt dus de 1gb versie :)
Pj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Tc662 schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:43:
[...]

Zorg ervoor dat in je APN Authentication type op PAP staat. Dit doet ie niet automatisch en is ook vaak niet in de APN gegevens op de vodafone site te vinden.
Held! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist mijn zopo c2 platinum besteld op de officiële site uit het europees warenhuis.
Ben benieuwd naar de gsm :D
pj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:14:
Juist mijn zopo c2 platinum besteld op de officiële site uit het europees warenhuis.
Ben benieuwd naar de gsm :D
pj
Same here. Paar minuutjes na jouw.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
Normaal is ie er vrij snel als je DHL neemt , bijmij duurde het maar 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor eigenlijk vrij weinig over de camera, die ik toch wel enigszins teleurstellend vind. Bij mij zijn de kleuren veel te flets en bleek, een beetje blauwig ook. Personen zien eruit alsof ze elk moment kunnen komen te overlijden. Ik heb in de settings de verzadiging op "hoog" gezet, dat helpt iets maar niet heel veel.

Ik zou denken dat dit toch in de software van de telefoon te regelen moet zijn maar tot op heden is dat niet gebeurd. Althans voor zover ik weet. Elke rom die ik heb getest geeft hetzelfde resultaat.
Hoe denken jullie hierover?

En kan ik nog ergens in het android systeem aanpassingen aan de kleuren doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Ben benieuwd naar de Zopo ZP980. Verschillende reviews gelezen en ook video's bekeken, Maar wie kan mij vertellen hoe het zit als ik gebruik wil maken van een enkele simslot. (Dualsim hoeft voor mij niet, maar vind het gewoon een super mooie foon). Werken beide slots met 3G of moet ik een bepaalde slot gebruiken?

Nu zie ik 3 verschillende Zopo's, De C2 en de ZP980 in 16 en 32gb versie. Welke bevalt jullie het beste en werkt de stockrom goed zonder rare haperingen of iets dergelijks.

Graag hoor ik van jullie. _/-\o_

Edit:
ps. De Zopo ZP980 met daarachter de letter T, is dit degene met Gorilla Glass?

[ Voor 7% gewijzigd door M009 op 02-09-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M009 schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:47:
Ben benieuwd naar de Zopo ZP980. Verschillende reviews gelezen en ook video's bekeken, Maar wie kan mij vertellen hoe het zit als ik gebruik wil maken van een enkele simslot. (Dualsim hoeft voor mij niet, maar vind het gewoon een super mooie foon). Werken beide slots met 3G of moet ik een bepaalde slot gebruiken?

Nu zie ik 3 verschillende Zopo's, De C2 en de ZP980 in 16 en 32gb versie. Welke bevalt jullie het beste en werkt de stockrom goed zonder rare haperingen of iets dergelijks.

Binnen een paar dagen kan ik je daar een heleboel meer over vertellen.
De mijne is nu officieel onderweg 8)
pj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Edit:
Das een andere (snellere) CPU. En volgens mij heeft die variant inderdaad ook Gorilla Glass.
Als ik pandawill mag geloven, tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nu zie ik 3 verschillende Zopo's, De C2 en de ZP980 in 16 en 32gb versie.
Als je het er voor over hebt is de 32GB van de ZP980 aan te raden. Deze heeft namelijk 2GB RAM.

Hier moet ik wel aan toevoegen: Je kan betere chinese telefoons kopen met een Full-HD scherm en een quadcore (en 2GB RAM) voor het geld wat je bij de 32GB versie neerlegt.

Ik heb zelf de C2 16GB Platinum Black besteld afgelopen zondag, hopelijk word m'n bestelling vandaag verzonden! (Preparation in EU Warehouse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14

Edit:
Ik draai de King Slim ROM op m'n ZP980 (32GB) en deze bevalt prima! Soepel zonder haperingen.

Als je volle snelheid van je 3G wilt gebruiken moet je het eerste SIM slot pakken, maar dat verschil merk je snel genoeg als je je SIM in het andere slot steekt.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

M-Opensource schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:34:
Als je volle snelheid van je 3G wilt gebruiken moet je het eerste SIM slot pakken, maar dat verschil merk je snel genoeg als je je SIM in het andere slot steekt.
Het 1e slot is de 'normale' sim slot (Full size)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
D4NG3R schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:36:
[...]

Het 1e slot is de 'normale' sim slot (Full size)?
Het 1e slot is de kleine, micro-SIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ai, dan maar ff dat ponsding zoeken om m'n simkaart te besnijden :+ .

Ach binnenkort neem ik toch een Sim-only abbo van een andere provider. Dus zal er toch een nieuwe sim moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
M-Opensource schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:34:
[...]

Ik draai de King Slim ROM op m'n ZP980 (32GB) en deze bevalt prima! Soepel zonder haperingen.

wat is dat verschil dan? ik stak men sim nl in 2e slot , gezien die daar zomaar in kon en merkte precies niets vreemd.

Toch aan te raden even langs te lopen in de winkel om een kleiner sim kaartje te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
yoshiwa schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:46:
[...]

wat is dat verschil dan? ik stak men sim nl in 2e slot , gezien die daar zomaar in kon en merkte precies niets vreemd.

Toch aan te raden even langs te lopen in de winkel om een kleiner sim kaartje te pakken?
Ik heb er twee SIMS in zitten en als ik op m'n tweede SIM de data activeer dan krijg ik de melding dat 'ie geen 3G kan activeren.

Ik kan met die tweede SIM niet sneller dan het Edge netwerk halen. Bij m'n C2 had ik hetzelfde probleem overigens.

(edit) Overigens is het wel vreemd gezien er bij beide SIM slots staat: GSM/WCDMA.

[ Voor 6% gewijzigd door M-Opensource op 03-09-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Weet je zeker dat bij sim1 dan de dataverbinding(3G) uitstaat?
Want in principe moet de simplek niet uitmaken, maar kun je maar met 1 tegelijk op 3G, de ander moet het doen met 3G.
Zit ook ergens in de instellingen waar je 3G kunt uitzetten, maar vervolgens de dataverbinding wel aan laten staan, waardoor je overgaat op 2G, en de andere sim dus voor 3G kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
dutchgio schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:18:
Weet je zeker dat bij sim1 dan de dataverbinding(3G) uitstaat?
Want in principe moet de simplek niet uitmaken, maar kun je maar met 1 tegelijk op 3G, de ander moet het doen met 3G.
Zit ook ergens in de instellingen waar je 3G kunt uitzetten, maar vervolgens de dataverbinding wel aan laten staan, waardoor je overgaat op 2G, en de andere sim dus voor 3G kunt instellen.
Je hebt inderdaad gelijk, het is een dubbele setting. Je moet 3G op 2 plekken wijzigen. Ik krijg nu op m'n tweede SIM wel meer dan Edge, maar nog steeds niet meer dan Gprs. HSPA zie ik nog niet verschijnen, maar dat kan met de locatie te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-09 09:46
Dus als je alleen het 2e slot gebruikt zou hij ook normale snelheid moeten halen?

Mijn ZP980 heeft overigens vannacht Hong Kong verlaten :) PayPal betaling duurde erg lang, hij maakte er een uitgestelde betaling van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Grrrrr :'( |:( 8)7

Mijn C2 kapot weten te krijgen, barst in me scherm en nu bijna geen enkele touch mogelijkheid meer :F

Dag C2 ;w

Ga maar een nieuwe bestellen :|

Touchscreens zijn nog steeds uitverkocht, en er is vast niemand die van zijn of haar exemplaar af wil :?

[ Voor 23% gewijzigd door imdos op 03-09-2013 13:46 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zopo 2/32 valt met bellen vaak in de vluchtmodus waarbij de verbinding wegvalt (natuurlijk).

Ook geeft die aan bij ontvangst van SMS 'verbinding verbroken'hij komt dan wel binnen.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen.
Draai de standaard ROM (ben daar ook niet zo handig in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shimaan24
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:38
Afgelopen vrijdag op Aliexpress een ZP980 32 gig besteld. Alles verliep vlotjes en gisteren heb ik 'm via DHL ontvangen. Het pakketje ging ook soepeltjes langs de douane.
Na een dag spelen ermee ben ik zeer tevreden met deze telefoon. Op de 980 draait de stock rom.

Ik ben een tevreden eigenaar :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de King slim rom met de camera inverted. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
RudolfR schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:00:
[...]

Das een andere (snellere) CPU. En volgens mij heeft die variant inderdaad ook Gorilla Glass.
Als ik pandawill mag geloven, tenminste.
Dank hiervoor, ik had inderdaad ook al verschillende site's bekeken met betrekking tot de 32gb MTK6589T variant. Bij de 1 stond Gorilla Glass, bij de ander weer niet. Navraag bij ZOPO wees uit dat deze inderdaad Gorilla Glass heeft.
:
Nu zie ik 3 verschillende Zopo's, De C2 en de ZP980 in 16 en 32gb versie.
Als je het er voor over hebt is de 32GB van de ZP980 aan te raden. Deze heeft namelijk 2GB RAM.

Hier moet ik wel aan toevoegen: Je kan betere chinese telefoons kopen met een Full-HD scherm en een quadcore (en 2GB RAM) voor het geld wat je bij de 32GB versie neerlegt.

Ik heb zelf de C2 16GB Platinum Black besteld afgelopen zondag, hopelijk word m'n bestelling vandaag verzonden! (Preparation in EU Warehouse).
Ik ben inderdaad gegaan voor de 32gb versie. Hopelijk heb ik deze eind deze week binnen, kan ik em ff uitgebreid gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Iemand een idee hoe ik nog een full nandroid backup kan maken of iets anders zoals via Titanium backup als mijn touchscreen defect is?

Mijn back-up van TB is niet volledig recent namelijk.

Kan namelijk niet meer unlocken via pattern, maar TWRP werkt nog deels (bovenste gedeelte) en opstarten gaat ook ...

Zou nog een andere / oudere CWM hulp kunnen bieden? Heb nu TWRP 2.4.4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Cwm werkt via de volume knoppen, wellicht dat je die kunt flashen en zo een backup kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:21:
Bij mij is de King slim rom met de camera inverted. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit oplos?
Ik heb na het flashen van de ROM de apk van de Lenovo Camera geinstalleerd, deze wordt op dezelfde pagina als de King Slim ROM gelinkt.

De Lenovo camera lostte dat allemaal op, plus, het is een erg fijne app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vandaag (rond 4u) m'n C2 ontvangen. Geweldig toestel en een gi-gan-tisch-e verademing als je van een verouderd low-end toestel (LG P500) afkomt _/-\o_ .

Het enige wat ik tot dus ver wat minder vind is dat de automatische brightness niet helemaal lijkt te werken? Om 5u (toen het nog helemaal licht was) stond de brightness op 60-70% en kon ik buiten niet alles even lekker zien. (Op 100% Brightness wel).

Kan iemand dit bevestigen? Ik gebruik ondertussen gewoon Timeriffic om dit te fixen, maar ik vind het jammer dat dit natively niet lijkt te werken :/ .

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
M-Opensource schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:05:
[...]

Ik heb na het flashen van de ROM de apk van de Lenovo Camera geinstalleerd, deze wordt op dezelfde pagina als de King Slim ROM gelinkt.

Bedankt voor de tip, werkt ook erg fijn op mn iOcean ;)

• Daantie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-09 09:46
ZP980 32G gisteren binnen gekomen, vandaag maar even er mee spelen :D

Verwijderd

M-Opensource schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:05:
[...]

Bij mij nog niet echt gewerkt, blijft ondersteboven zijn.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Weet iemand waar ik (Win7) drivers kan vinden voor de C2? Alles wat ik vind zijn inf files waar ik geen drol aan heb. Ik kan met geen mogelijkheid de debugging opties gebruiken, omdat er geen drivers zijn. (Word in apparaatbeheer herkent als een ZP980 met een dik geel uitroepteken :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
Ik krijg vandaag eind van de dag de zopo ZP980 32gb binnen. Nu ben ik benieuwd of ik zeg maar plug en play, simkaartje erin en sdkaart erbij, en spelen maar. of moet ik eerst mijn sd kaart formatteren, alle Apps (TomTom) er opnieuw opzetten en dan pas sd kaart erin.

Werkt GPS direct of moet ik daar middels een bepaalde app eerst een soort toegang voor verschaffen?

Ik wil eerst op de stockrom gaan draaien, kijken wat ik daar van vind. mocht dit niet bevallen dan ga ik naar een andere rom over.

Hoop op een plezierige tijd met mijn nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
D4NG3R schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:28:
Weet iemand waar ik (Win7) drivers kan vinden voor de C2? Alles wat ik vind zijn inf files waar ik geen drol aan heb. Ik kan met geen mogelijkheid de debugging opties gebruiken, omdat er geen drivers zijn. (Word in apparaatbeheer herkent als een ZP980 met een dik geel uitroepteken :+ ).
De laatste PDAnet zou je problemen moeten oplossen. Die vraagt ook gelijk of hij oude drivers moet overschrijven, dus ideaal als het eerder fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier iets heel erg aparts met mijn ZP980. Er wordt aangegeven dat Sim slot 1 snellere verbinding heeft, echter gebruik ik Sim slot 2 (grote simkaart), en het hier 3G en H verbinding. Ik heb een keer mijn sim kaart verwisseld en daarna weer in de oude situatie geplaatst, dus weer in de grote sim slot 2 waarna ik alleen G verbinding had en niet sneller.

Na een beetje kloten, weer sim kaart eruit gehaald en terug gestopt, ineens wel weer 3G en H. Allemaal heel vreemd aangezien velen beweren dat Slot 1 alleen maar snelle verbinding levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethenor
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10-2024
Dinsdag avond laat de ZP980 32GB besteld. Gisteravond toen ik uit mijn werk kwam had ik 'm binnen.
Tot dusver heerlijk toestel en nog geen problemen ondervonden. Wel erg wennen zo'n groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
Ik heb vandaag de zopo zp980 ontvangen. Maar ik heb geen internetverbinding. Wel via vodafone een sms ontvangen dat mijn toestel nog ingesteld moet worden. Wie kan mij hierin verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardeNiezer
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 23:58
M009 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:18:
Ik heb vandaag de zopo zp980 ontvangen. Maar ik heb geen internetverbinding. Wel via vodafone een sms ontvangen dat mijn toestel nog ingesteld moet worden. Wie kan mij hierin verder helpen?
Tc662 schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

buffbuffbuff schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:40:
[...]

De laatste PDAnet zou je problemen moeten oplossen. Die vraagt ook gelijk of hij oude drivers moet overschrijven, dus ideaal als het eerder fout is gegaan.
_/-\o_

Thx. Kan ik tenmiste fatsoenlijk m'n gemaakte werk testen 8)7 . Android Emulator is traaaaaaag, en telkens een nieuwe APK builden kost tijd ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beats Audio on any android device _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:57
Ik weet niet of dit hier al neergezet was, maar ik vond het wel interessant: de code om in de Engineersmode te komen. De info is te vinden in deze link. Hierin is een boel te veranderen en daarmee te vernaggelen, dus pas op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
buzzbuzz68 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:48:
Ik weet niet of dit hier al neergezet was, maar ik vond het wel interessant: de code om in de Engineersmode te komen. De info is te vinden in deze link. Hierin is een boel te veranderen en daarmee te vernaggelen, dus pas op!!!
Kan ook zonder code, zie Mobile Uncle Tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
M-Opensource schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:14:
[...]

Kan ook zonder code, zie Mobile Uncle Tools.
Weet je toevallig ook of er ergens beschrijvingen van alle settings te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Tc662 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:07:
Nee, die is gebaseerd op een chinese stock update en daar heb ik de ota van verwijderd omdat je anders de chinese updates zou krijgen :)

Ik ben nu een .zip aan het uploaden die je kan flashen door CWM/TWRP voor de nieuwste update.

https://mega.co.nz/#!zFwn...iXrjNekkVnBp3PxMt_qO4wOio

Door CWM/TWRP flashen.
@Tc662; is deze update nu aan te raden bovenop je 0.18 ROM? :?

Ik lees er weinig (tot niets) meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

mijn ota update wordt niet geinstalleerd (fout na herstart).
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethenor
  • Laatst online: 10-10-2024
Iemand hier toevallig het probleem dat als je de aan/uit knop even inhoud en reboot kiest dat daarna het scherm zwart blijft?

Enige fix is de batterij eruit halen voor mij.
Gaat om een ZP980 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

bij mij ook het probleem dat de batterij overnacht van 80% naar 13% gaat. Ook maar eens battery stats installeren.

Ander gek probleem dat ik sinds een paar dagen heb, is dat ik soms totaal geen verbinding heb (2g/3g).

Het enige dat ik de laaste dagen aan mijn telefoon heb gewijzigd is het downloaden van de update. Maar die ging niet goed, die mislukte.

[ Voor 39% gewijzigd door greatgonzo op 09-09-2013 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:10
Ik heb sinds 2 weken de Zopo C2, echter steeds problemen met wifi bereik... 1 muurtje, 4-5 meter van mijn AP geen bereik meer. Signaal volgens apps redelijk tot slecht en steeds wegvallende verbinding.. Zelfs naast het AP soms wegvallende verbinding..

Veel gegoogled naar mensen met dezelfde problemen, maar niemand gevonden. Het moet dan dus toch aan mijn toestel liggen...

Zonet het risico genomen om het toestel los te schroeven om de binnenkant van de wifi antenne te bestuderen.. En wat bleek: De pinnetjes van op de PCB maakte geen goed contact met de wifi antenne. De antenne is op het plastic van de behuizing geplakt en zat heel iets scheef. Met een beetje föhnen de sticker iets verplaatst en weer dichtgeschroefd...

Nu beter bereik dan mijn Xperia Arc S, en de Huawei Y300! Ook vind ik nu met Wifi analyser weer tig netwerken als vanouds...

Mocht iemand dezelfde problemen hebben, bovenstaande fixt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb een ZP980 (B-versie) met de standaardrom, versie 20130521 152918 v3.1 en die ziet geen OTA-update. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een accu zal komen met wat meer power? 2000mAh is toch wat aan de magere kant voor een 5".

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
hmm ik doe 4 dagen met de mijne, dus vind het niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Laatst online: 29-05 16:00
NotoriousBAS schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:59:
hmm ik doe 4 dagen met de mijne, dus vind het niet echt nodig
sommige van ons gebruiken de hele dag bluetooth (headsetje tijdens het werken) daarbij dan wat 3g en wat gps'en, en dan is hij s'avonds toch mooi op 35%, brightness staat bij mij doorgaans op 30% dus ik vind persoonlijk elke verbetering goed :D
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:37:
Weet iemand of er nog een accu zal komen met wat meer power? 2000mAh is toch wat aan de magere kant voor een 5".
ike heb me al zitten afvragen of er geen andere batterijen zijn die gewoon compatibel zijn, bv neo n003 zijn 3000mah batterij?

[ Voor 37% gewijzigd door Robinator op 09-09-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de vondroid 1.2.4 versie ook op de normale C2 versie zetten.(dus geen fc of b sticker). Ik heb nu nog de officiele 0610 rom er op staan maar ik wil is wat anders uitproberen :-D

Alvast bedankt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:28:
Snappae downloaden, deze haalt de drivers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 12:36
Vandaag ook de C2 platinum in zwart binnen gekregen van etotalk.com via DHL (donderdag besteld, vandaag geleverd. Ziet er goed uit. Flipcover er bij en zelf een extra batterij bijbesteld. Als vervanger voor me zakelijke HTC one V. Dat overtreft deze makkelijk. Misschien doe ik me eigen sim uit me iphone 4 er ook nog bij in. Telefoon aangesloten met kabel op me Windows 7 PC en deze werd herkend als HTC. eroot.exe gestart met de nodige chinese tekens, maar met een druk op de knop en een accept op de telefoon was deze geroot.

Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de verlichting van de hardware keys onderaan (waarschijnlijk op de witte beter leesbaar?). Deze zijn zo goed als niet leesbaar. Nu nog even kijken of ik de vibratie voor deze toetsen kan uitzetten.

Verder positieve punten, Voelt niet te zwaar aan, past in me broekzak, scherm is goed leesbaar onder een hoek.

(sommige sites versturen geen 2e batterij via DHL. In mijn pakketje zat iets van 4-5 pagina's aan documentatie over een derde partij die een testrappart van de batterij heeft gemaakt. Waardoor er waarschijnlijk wel meerdere batterijen in het pakketje konden? Getest door http://www.ponytest.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Joepie; mijn platinum is net gebracht, zonder extra kosten trouwens en eveneens met een testrapport van pony.

Ik zie Build nummer C2 20130819-173942 staan.

Ga daar wel even een full CWM back-up van maken voor de liefhebber.

• RudolfR
Mijn Zopo C2 platinum wordt helaas achtergehouden; of ik even een factuur op wil sturen.
Dat ga ik maar netjes even doen, en dan nog een paar dagen extra wachten.
En een paar tientjes bijbetalen, vrees ik. :-( :)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

RudolfR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:33:
Mijn Zopo C2 platinum wordt helaas achtergehouden; of ik even een factuur op wil sturen.
Dat ga ik maar netjes even doen, en dan nog een paar dagen extra wachten.
En een paar tientjes bijbetalen, vrees ik. :-( :)
En daarom heb ik dus voor DHL gekozen ;w .

Tot dus ver een heerlijke ervaring gehad met m'n C2 Platinum. Alleen stock android ben ik op een paar plekjes nog niet helemaal gewend. Wel prettiger werken als LG rommel though 8)7 .

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2013 22:07 ]

• M009
Kweenie
Bedankt, Inderdaad stond deze nog uit. 3G heb ik een goede verbinding, tot nu toe overal H of H+. Heb direct maar weer TomTom ingesteld. Het duurt een aantal minuten voor mijn GPS verbinding heeft.
Maak geen gebruik van EPO-hulp of A-GPS. Wie kan mij uitleggen wat dit eigenlijk betekent? GPS via mobiele netwerk?

[ Voor 24% gewijzigd door M009 op 11-09-2013 23:25 ]

• Wivern
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 15:02
Gisteren mijn C3 binnen gekregen, vandaag geconfigureerd. Ziet er net iets minder mooi uit dan de iOcean X7. Hopelijk gaat hij wel langer mee :)
Moet nog wel testen of ik een gps-fix krijg. Op die paar minuten dat ik het net testte kreeg ik geen fix.
M009 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:23:
Kweenie

[...]

Bedankt, Inderdaad stond deze nog uit. 3G heb ik een goede verbinding, tot nu toe overal H of H+. Heb direct maar weer TomTom ingesteld. Het duurt een aantal minuten voor mijn GPS verbinding heeft.
Maak geen gebruik van EPO-hulp of A-GPS. Wie kan mij uitleggen wat dit eigenlijk betekent? GPS via mobiele netwerk?
GPS via mobiele netwerk wil vermoedelijk hetzelfde zeggen als A-GPS. D.w.z. positie bepalen via gsm-netwerk.

[ Voor 6% gewijzigd door Wivern op 12-09-2013 14:10 ]

• M-Opensource
Wivern schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:09:
Gisteren mijn C3 binnen gekregen, vandaag geconfigureerd. Ziet er net iets minder mooi uit dan de iOcean X7. Hopelijk gaat hij wel langer mee :)
Moet nog wel testen of ik een gps-fix krijg. Op die paar minuten dat ik het net testte kreeg ik geen fix.

[...]

GPS via mobiele netwerk wil vermoedelijk hetzelfde zeggen als A-GPS. D.w.z. positie bepalen via gsm-netwerk.
A-GPS is Assisted-GPS, dat wil zeggen dat het mobiele netwerk (masten) worden gebruikt om de GPS chip te assisteren. Door middel van positiebepaling kan de software snel bepalen welke satellieten er gevonden zouden moeten worden, wat de boel dus enigzins versnelt.

Het gebeurd dus niet alleen via het GSM netwerk, het is ondersteunend voor de GPS zelf.

• M009
M-Opensource schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:16:
[...]

A-GPS is Assisted-GPS, dat wil zeggen dat het mobiele netwerk (masten) worden gebruikt om de GPS chip te assisteren. Door middel van positiebepaling kan de software snel bepalen welke satellieten er gevonden zouden moeten worden, wat de boel dus enigzins versnelt.

Het gebeurd dus niet alleen via het GSM netwerk, het is ondersteunend voor de GPS zelf.
En verbruikt dit dan veel data? of is het kortstondig bepalen waar je zit en dan gebruikt die weer de interne GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
M009 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:49:
[...]

En verbruikt dit dan veel data? of is het kortstondig bepalen waar je zit en dan gebruikt die weer de interne GPS?
Dat weet ik niet precies, het zal ongetwijffeld wat energie kosten maar er op besparen zal de druppel op de plaat zijn. Het staat in schril contrast met het feit dat je 3G verbinding open staat. Het data kanaal (WCDMA/GSM) verbruikt verreweg het meeste op je telefoon (naast scherm). Dit komt omdat er contact gehouden moet worden met masten en zeker als je veel reist door Nederland zal je daar last van hebben. Het wisselen van masten kost veel energie.

Dat kan je bijvoorbeeld al merken met WiFi, een hele dag op WiFi zitten of een hele dag op 3G, met WiFi zal je er ongetwijffeld veel beter uitkomen.

Wat je kan proberen om te besparen is het volgende. Je smartphone valt terug op GSM als de dekking van WCDMA niet voldoende is, je kan echter ook aangeven dat je puur en alleen voor WCDMA gaat. Het voordeel is dat je telefoon niet hoeft terug te schakelen op de masten, energiewat intensief is. Het nadeel is dat je in een gebied met slechte 3G dekking soms geen datasignaal hebt.

Dit heeft bij mij een behoorlijke verbetering geleverd, maar ik woon en werk in de randstad, waar de dekking vrij goed is.

Je kan dit doen in SETTINGS > MORE... > MOBILE NETWORKS > 3G SERVICE > NETWORK PREFERENCES > WCDMA ONLY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:27

CeesKees

I rest my Kees

Gnarkill2k6 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:54:
Iemand een idee waarom ik OTA's niet kan downloaden/installeren?

Ik heb de C2 B en krijg elke dag de melding van een systeem-update, zodra ik op download druk komt er "onbekende fout..." in beeld.
Dat heb ik dus ook!
Nou ja, ik kan wel downloaden, maar bij installeren komter een dode android in beeld. Gelukkig kan ik dan wel gewoon rebooten, en weer op oude voet verder..

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Heb vanmorgen iets aparts ontdekt met m'n ZP980. De batterij vond ik iets tegenvallen afgelopen tijd, zelfs na calibratie en allerlei andere trucs. Nu heb ik de accu van m'n C2 (scherm kapot) erin gestopt, geladen en gecalibreerd en doe er nu makkelijk 1,5 dag mee...

Denk dat die meegeleverde accu niet helemaal goed was ofzo, haalde niet eens de avond met die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 12:36
M-Opensource schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:54:
Heb vanmorgen iets aparts ontdekt met m'n ZP980. De batterij vond ik iets tegenvallen afgelopen tijd, zelfs na calibratie en allerlei andere trucs. Nu heb ik de accu van m'n C2 (scherm kapot) erin gestopt, geladen en gecalibreerd en doe er nu makkelijk 1,5 dag mee...

Denk dat die meegeleverde accu niet helemaal goed was ofzo, haalde niet eens de avond met die.
Je bent niet de enige met batterij problemen:
http://forum.zopomobileshop.com/thread-599-1-1.html

Zelf ook is even kijken met: Google Play: Battery Stats Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Die link gaat over de percentage-sprongen, naar mijn weten hebben ze dat al lang opgelost, ik had er last van met mijn C2 maar na een update niet meer.

Wat ik nu had was dat m'n batterij gewoon echt snel leeg liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

M-Opensource schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:20:
[...]

Die link gaat over de percentage-sprongen, naar mijn weten hebben ze dat al lang opgelost, ik had er last van met mijn C2 maar na een update niet meer.

Wat ik nu had was dat m'n batterij gewoon echt snel leeg liep.
Sinds ik op de 0.18 versie van Tc662 draai merk ik ook een super performance van mijn batterij.

Maar ik ga er vanuit dat jij geen ROM wissel hebt gedaan tussentijds, toch? Anders kan dit nogal wat verklaren....

Op mijn C2 platinum met nieuwe accu doe ik ook redelijk makkelijk 1,5 dag halen, maar ik moet die nog even beter kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
imdos schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:45:
[...]

Sinds ik op de 0.18 versie van Tc662 draai merk ik ook een super performance van mijn batterij.

Maar ik ga er vanuit dat jij geen ROM wissel hebt gedaan tussentijds, toch? Anders kan dit nogal wat verklaren....

Op mijn C2 platinum met nieuwe accu doe ik ook redelijk makkelijk 1,5 dag halen, maar ik moet die nog even beter kalibreren.
Ik heb na aanschaf gelijk de King Slim ROM erop gezet, heb ook andere ROMs gehad maar batterij bleef slecht toen. Nu weer op King Slim ROM, vind ik toch de fijnste, en met batterij van C2.

Vandaar dat ik denk dat die andere accu niet helemaal goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
Ik heb een Zopo c2 platinium white (mtk6589T, 16gb) in de aanbieding. Voor een goed bod mag hij weg.

Staat stock rom op. Beide simkaarten werken. Zo goed als nieuw(in juli ontvangen), scherm geen kras ( altijd screenprotector). silicon bumercase en flipcover. geen touchproblemen etc.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Ik ben zeer tevreden over m'n ZP980+. Ik liep echter recent tegen een probleem met de app Llama aan. Hiermee kun je allerlei acties laten uitvoeren aan de hand van diverse criteria. Eén van de belangrijkste criteria is de locatie. Deze bepaalt hij aan de hand van de GSM masten. Echter, als je 'm laat leren ziet hij (bijna) geen masten. In de tab Recent zie je wat hij doet. Op een Samsung Ace 2 van een collega zie ik elke paar seconden een nieuwe entry verschijnen over wat hij ziet, maar bij mij is dat 1 keer in de zoveel uur! Dat schiet dus niet op.
Is er misschien al iemand anders tegenaan gelopen die een oplossing heeft? Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook de maker al gemailt, maar nog geen reactie terug. Ik vermoed mogelijk een issue met het aanspreken van de Mediatek SoC, net als het GPS issue bij diverse apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
buzzbuzz68 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:
Ik ben zeer tevreden over m'n ZP980+. Ik liep echter recent tegen een probleem met de app Llama aan. Hiermee kun je allerlei acties laten uitvoeren aan de hand van diverse criteria. Eén van de belangrijkste criteria is de locatie. Deze bepaalt hij aan de hand van de GSM masten. Echter, als je 'm laat leren ziet hij (bijna) geen masten. In de tab Recent zie je wat hij doet. Op een Samsung Ace 2 van een collega zie ik elke paar seconden een nieuwe entry verschijnen over wat hij ziet, maar bij mij is dat 1 keer in de zoveel uur! Dat schiet dus niet op.
Is er misschien al iemand anders tegenaan gelopen die een oplossing heeft? Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook de maker al gemailt, maar nog geen reactie terug. Ik vermoed mogelijk een issue met het aanspreken van de Mediatek SoC, net als het GPS issue bij diverse apps.
Zelf gebruik ik Tasker voor dezelfde functionaliteit, werkt voor mij prima moet ik zeggen. Heb zelfs een paar locaties redelijk dichtbij elkaar en dat filtert 'ie best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aliexpress.com...martphone/1203865720.html

Is dat betrouwbaar of gevalletje te mooi om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij de oude versie zonder gorilla glas. Misschien willen ze van de voorraad af?
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste