[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik zelf zou graag op de ps4 betalen voor online service als dit betekent meer opties, betere servers, en meer stabiliteit, 60 euro per jaar bv, is niet veel en je steunt dan een bedrijf waar je achter staat.
Ik zelf heb altijd vrolijk voor live betaald want vond altijd geld waard, totdat ze met advertenties aankwamen, en steeds lelijkere dashboards... Psn plus heb ik altijd een heel goed systeem gevonden, maar heb nooit genomen, waarom weet ik eigenlijk niet. Denk omdat ik al betaalde voor live.
Maar aangezien ik volgende gen maar 1 console haal in begin, en kans groter wordt dat het ps4 wordt, zou ik wel willen betalen voor online mits het iets bied wat geld waard is :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neig naar de PS4. Denk dat ik beide zal halen maar nu lijkt het er op dat ik de PS4 meer zal gebruiken. Terwijl ik op dit moment meer op de 360 zit dan mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Hier komt zeker weten een XBox One in huis, een PS zal van z'n lang-zal-z'n-leven niet in huis komen, al was het alleen al vanwege de controller en Kinect :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Als er een Xbox One Steel Battalion komt met goede Kinect besturing ben ik zeker om.

De demo van de 360 versie is echt helemaal niks. Niet te doen. De reviews waren ook bar slecht.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

McBoom schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:12:
Hier komt zeker weten een XBox One in huis, een PS zal van z'n lang-zal-z'n-leven niet in huis komen, al was het alleen al vanwege de controller en Kinect :)
Ik heb een PS3 gehad, en daar had ik via een verloop gewoon mijn 360 controller op aangesloten ;) Ik ga er vanuit dat dat straks ook bij de PS4 wel weer zou kunnen. Die Dual Shock is inderdaad een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben meer en meer aan het overwegen om een mooie HTPC met stevige videokaart in elkaar te zetten en daarop Steam en XBMC naast elkaar te draaien: Xbox360 contoller eraan en gaan met die banaan. Dat geeft me tenminste de features waar ik op zat te hopen voor next-gen consoles.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

wachten op de steambox?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootte Xbox One vergeleken met Xbox 360 Slim en PlayStation 3

Op basis van getoonde foto's hebben we een afbeelding in elkaar gezet waarin we de groottes van verschillende spelcomputers naast elkaar zetten. De Xbox One blijkt iets groter dan de Xbox 360 Slim.

Uit onze inschattingen komt naar voren dat de Xbox One iets hoger en breder is dan de Xbox 360 Slim, maar iets minder diep. De geschatte afmetingen van de Xbox One bedragen 340 x 85 x 250mm en zijn gemaakt op basis van de breedte van de Blu-ray-drive.

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20130522115550-xbox_one_size_gamernl.jpg

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom wachten op "de" steambox, je kan ze perfect zelf bouwen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

och als je toch wilt wachten op een xbox of PS zou je ook kunnen wachten om te zien waar valve mee gaat komen toch? maar je hebt gelijk: zelf bouwen kan natuurlijk altijd maar kon ook altijd al.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Ach hij past hier in de TV meubel in een vak. Ik klaag niet ;)

Hoe zit het met het opladen van de controllers jongens? Er zit links 1 USB aansluiting, rest achteraan. Zal de linkeraansluiting dus de enige 'toegankelijke' poort zijn voor het opladen van je controllers?
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Lelijk kapje aan de rechterkant die je kan openklappen, daaronder zullen meer usb dingen zitten en misschien nog een SD kaart slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheRealRMike schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Ach hij past hier in de TV meubel in een vak. Ik klaag niet ;)

Hoe zit het met het opladen van de controllers jongens? Er zit links 1 USB aansluiting, rest achteraan. Zal de linkeraansluiting dus de enige 'toegankelijke' poort zijn voor het opladen van je controllers?
Wat denken jullie?
een laadstation met accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

FlyEragon schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Lelijk kapje aan de rechterkant die je kan openklappen, daaronder zullen meer usb dingen zitten en misschien nog een SD kaart slot.
Kapje? Waar zie jij een kapje? Van voren gezien zit er in de linkerzijkant een USB-poort.
Afbeeldingslocatie: http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2013/05/1369161444-xbox-one-3-770x513.jpg?c30d07
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:42:
[...]

een laadstation met accu's.
Er kunnen gewoon penlites in, maar ik ga er vanuit dat dat soort dingen er ook wel voor zullen komen. Ik heb nu een Nyko Chargebase en die bevalt me heel erg goed :) Geen rondslingerende controllers en altijd opgeladen :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door McBoom op 22-05-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dit vind ik dan wel weer heel slecht nieuws: http://www.joystiq.com/20...ccessories-will-work-wit/

Mn stuurtje gaat dus niet werken op de nieuwe xbox. Moet dus ook nieuw stuurtje kopen voor Forza 5

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
Maar wie wilt nou batterijen gaan liggen wisselen, dat is vet irritant. Ik zie mijzelf er ook wel voor aan om dat klepje te vernielen, dat gebeurt bij mijn TV afstandbedieningen ook allemaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:48:
Dit vind ik dan wel weer heel slecht nieuws: http://www.joystiq.com/20...ccessories-will-work-wit/

Mn stuurtje gaat dus niet werken op de nieuwe xbox. Moet dus ook nieuw stuurtje kopen voor Forza 5
Had je anders verwacht dan?

Dat moet ik Nintendo wel toegeven, dat alle wii accessoires het prima doen op de WiiU.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

cypher21 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Had je anders verwacht dan?

Dat moet ik Nintendo wel toegeven, dat alle wii accessoires het prima doen op de WiiU.
stille hoop iig wel. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:55
Ik heb helemaal niks gezien over een headset voor de Xbox One. Gaat dat dan allemaal via de Kinect/TV? Vraag me toch af hoe dat in elkaar zit. EN ik zag zojuist een foto van de grootte van de Xbox One. Wat een joekel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

TheRealRMike schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:49:
[...]

Maar wie wilt nou batterijen gaan liggen wisselen, dat is vet irritant. Ik zie mijzelf er ook wel voor aan om dat klepje te vernielen, dat gebeurt bij mijn TV afstandbedieningen ook allemaal |:(
Dan koop je toch een accupack o.i.d.? En ik weet niet wat jij met die klepjes doet, maar hier is nog nooit een klepje van wat dan ook kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:48:

Wat voor aansluiting heeft dat stuurtje? Geen USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik ga gewoon weer lekker voor zo'n oplaad docking-station. Als je jezelf gewoon aanwend om na het gamen je controllers er netjes op te klikken is er niks aan de hand.

+ Altijd opgelaadde controllers
+ Netjes opgeruimd

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 500Gb niet een beetje mager trouwens? 25/50 GB per game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:51:
Ik heb helemaal niks gezien over een headset voor de Xbox One. Gaat dat dan allemaal via de Kinect/TV? Vraag me toch af hoe dat in elkaar zit. EN ik zag zojuist een foto van de grootte van de Xbox One. Wat een joekel.
Kinect is nu een must en zit overal bij, dus de headset zal wel weggaan. Of er op de controller een 2,5mm jack zit (of 3,5) heb ik niet zo snel kunnen zien.

Dat installeren van games is trouwens vreselijk, PS3 praktijken :F

[ Voor 6% gewijzigd door Decennia op 22-05-2013 12:55 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:52:
[...]

Wat voor aansluiting heeft dat stuurtje? Geen USB?
Wel USB, is officieel MS stuurtje voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Decennia schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Kinect is nu een must en zit overal bij, dus de headset zal wel weggaan. Of er op de controller een 2,5mm jack zit (of 3,5) heb ik niet zo snel kunnen zien.

zie het niet voor me dat Microsoft geen headset meer levert/maakt voor de Xbox One. Dan hoor je iedereen via je TV/of kinect en geluid van je game. Klinkt slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Wel USB, is officieel MS stuurtje voor de 360.
Vreemd dat het niet werkt dan :? . Mijn Logitech G25 stuur werkte op PS2,PS3,PC ook gewoon USB. Dat Xbox controllers niet werken kan ik nog wel begrijpen. Maar zo'n stuur is wel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Decennia schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Huh, headset weggaan? Als ik toch ergens een hekel aan heb is het wel voice-chat over boxen. Ga er maar vanuit dat je gewoon fijn een headset aan kunt sluiten (100% zeker dat er draadloze headsetjes komen, dat kan gewoon niet anders).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Vreemd dat het niet werkt dan :? . Mijn Logitech G25 stuur werkte op PS2,PS3,PC ook gewoon USB. Dat Xbox controllers niet werken kan ik nog wel begrijpen. Maar zo'n stuur is wel vreemd
Is not niet 100% officieel maar lijkt er iig op dat ie niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:
is 500Gb niet een beetje mager trouwens? 25/50 GB per game?
Mja mogelijk wel, maar je kunt gewoon een externe USB3 schijf eraan hangen voor meer opslag. Vraag me overigens wel af of die dan weer gekoppeld wordt aan je console of aan je account. Zou namelijk niet verkeerd zijn om bij een vriend te gaan gamen en dan al meteen je installatie klaar te hebben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Mja mogelijk wel, maar je kunt gewoon een externe USB3 schijf eraan hangen voor meer opslag. Vraag me overigens wel af of die dan weer gekoppeld wordt aan je console of aan je account. Zou namelijk niet verkeerd zijn om bij een vriend te gaan gamen en dan al meteen je installatie klaar te hebben.
Praten we dan over een schijf die je gewoon los kan kopen, of is het weer zo een Microsoft Xbox One certified harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Dat kan maar het is wel vreemd natuurlijk. Het apparaat zou minstens met een 1TB schijf geleverd moeten worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Daar is nog niks over bekend. Daarnaast zullen de meeste games niet gelijk een halve of hele BR-disc in beslag nemen.

Zelfs skyrim was maar 2Gb ofzo (buiten DLC om) en dat was toch een behoorlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Praten we dan over een schijf die je gewoon los kan kopen, of is het weer zo een Microsoft Xbox One certified harde schijf?
Een losse usb schijf. Had liever gehad dat je zelf de HDD kon vervangen ipv een externe schijf op te 'offeren' maar het is in ieder geval een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:07:
Daar is nog niks over bekend. Daarnaast zullen de meeste games niet gelijk een halve of hele BR-disc in beslag nemen.

Zelfs skyrim was maar 2Gb ofzo (buiten DLC om) en dat was toch een behoorlijke game.
Is het niet zo dat je games zonder disc kunt spelen op de Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Ze hadden het erover dat je elke schijf eraan kon hangen en alles ermee kon doen als met de interne schijf
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Dat kan maar het is wel vreemd natuurlijk. Het apparaat zou minstens met een 1TB schijf geleverd moeten worden vind ik.
Ja maar dan wordt de console weer duurder en de meeste gamers zullen aan 500gb wel genoeg hebben. Puur een economische beslissing. Ik gooi er toch wel een grotere schijf tegenaan, al heb ik met 250gb op mijn huidige 360 nog best veel erop staan. Niet elke game zal 50gb nodig hebben denk ik. In ieder geval niet in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Ze hadden het erover dat je elke schijf eraan kon hangen en alles ermee kon doen als met de interne schijf

[...]

Ja maar dan wordt de console weer duurder en de meeste gamers zullen aan 500gb wel genoeg hebben. Puur een economische beslissing. Ik gooi er toch wel een grotere schijf tegenaan, al heb ik met 250gb op mijn huidige 360 nog best veel erop staan. Niet elke game zal 50gb nodig hebben denk ik. In ieder geval niet in het begin.
Ik had ook eerder gedacht dat de Xbox One met 750gb tot 1TB geleverd zou worden. Maar als je toch een externe HDD kan koppelen, koop je zelf 1TB met hoge snelheid en dan is je probleem opgelost. Alleen meer kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:56:
zie het niet voor me dat Microsoft geen headset meer levert/maakt voor de Xbox One.
Zoals hier al staat:

the Wireless Controller will connect to the console using high speed data transfer to enable higher fidelity headset audio and future controller add-on experiences
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:Ze hadden het erover dat je elke schijf eraan kon hangen en alles ermee kon doen als met de interne schijf
Dus accessoires alleen van MS, maar HDDs mogen wel? Dit is mij te vaag, ben benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat worden geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Er komen vast wel meerdere versies op de markt. De originele Xbox360 begon ook met 20GB :)
Geef het allemaal wat tijd. Ik weet nog niet welke console ik ga kopen. Ben nog steeds heel tevreden over m'n 360, maar al die semi-verplichte rommel vind ik wel wat irritant.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Is het niet zo dat je games zonder disc kunt spelen op de Xbox One?
Ja dus?

Ik kan nu ook games installeren maar zodra ze uitgespeeld zijn gaan ze er weer vanaf.

Er van uit gaand dat van die 500 nog wel wat afvalt voor het systeem, cache en apps hou je minstens 400gb over.
Voorlopig zullen spellen max 50Gb groot worden dus kunnen er dus 8 tegelijk op. Laten we zeggen 6-7 + DLC en wat demo's.

Hoeveel mensen spelen 6-7 games door elkaar? Als je hele gezin speelt zal dat nog niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheRealRMike schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Zoals hier al staat:

[...]

[...]

Dus accessoires alleen van MS, maar HDDs mogen wel? Dit is mij te vaag, ben benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat worden geregeld.
Een draadloze verbinding vs iets wat met kabel vast zit en al reeds gestandardiseerd is, dat is natuurlijk niet hetzelfde. De headsets werken op een speciale frequentie en moeten daardoor gecertificeerd worden (ze moeten ergens geld op verdienen natuurlijk) maar een simpele HD kan natuurlijk prima. Net als dat je gewoon goedkope headsets zult vinden die je op je controller aansluit.

Vraag me alleen wel af of die controllers nu backwards compatible zijn. Gezien ze niet zoveel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Ja dus?

Ik kan nu ook games installeren maar zodra ze uitgespeeld zijn gaan ze er weer vanaf.

Er van uit gaand dat van die 500 nog wel wat afvalt voor het systeem, cache en apps hou je minstens 400gb over.
Voorlopig zullen spellen max 50Gb groot worden dus kunnen er dus 8 tegelijk op. Laten we zeggen 6-7 + DLC en wat demo's.

Hoeveel mensen spelen 6-7 games door elkaar? Als je hele gezin speelt zal dat nog niet snel gebeuren.
6-7 spellen is niet veel, vooral wanneer de console door meerdere mensen gebruikt wordt. Als je dan een nieuw spel koopt moet je eerst weer iets verwijderen enz. Klinkt nogal 1998 in de oren :)

Ik hoop dat die schijf uitbreidbaar is maar MS kennende zal dat wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 16:42

beany

Meeheheheheh

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:19:
[...]

6-7 spellen is niet veel, vooral wanneer de console door meerdere mensen gebruikt wordt. Als je dan een nieuw spel koopt moet je eerst weer iets verwijderen enz. Klinkt nogal 1998 in de oren :)

Ik hoop denk dat die schijf uitbreidbaar is maar MS kennende zal dat wel niet tegen een abnormaal tarief zijn

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De meeste PS3 games hangen ook rond (eerder onder) de 10GB (slechts een paar uitschieters). Dat gaat echt niet opeens gigantisch uit de klauwen lopen. Een ganme of 20 op de HD is aannemelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 22-05-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

6-7 spellen er van uit gaand dat ze allemaal de volledige BR-disc in beslag nemen.

Als een vrij recente en uitgebreide game als Skyrim nog niet eens een DVD in beslag neemt zal dat ongetwijfeld op de X1 ook zo zijn dat niet alle spellen de volledige ruimte benutten.

Als je een groot gezin hebt met allemaal diehard gamers kom je in de problemen maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:19:
[...]

Ik hoop dat die schijf uitbreidbaar is maar MS kennende zal dat wel niet.
Met 500gb kun je nog steeds 10 games kwijt. Das nog best behoorlijk en ik denk niet dat elke game ook aan de 50gb zal zitten (mag hopen dat er wel enige compressie is bij de opslag ervan). Maar als je meerdere mensen hebt die veel ruimte innemen, dan kun je toch gewoon een HD eraan koppelen? Het zal me overigens niet verbazen als een game op dezelfde console uitwisselbaar is. Dat je mensen toestemming geeft jouw game te gebruiken ofzo. Lijkt me ook niet zo heel moeilijk.

Maar ze hebben sowieso nog weinig bekend gemaakt over meerdere spelers per console of installaties an sich. Ik verwacht daar op de E3 overigens ook niet zoveel van, maar we zullen zien. Ze zijn daar ook niet gek en snappen ook wel dat het niet logisch is om 3x dezelfde game te kopen voor het zelfde huishouden. Verder zijn er wat wetten waar ze ook aan moeten voldoen. Daarom vind ik het jammer dat er meteen zo extreem gespeculeerd wordt over zaken die mogelijk zijn verteld of waarvan een klein ding bekend is waarna men wel weet hoe de vork in de steel zit. Wacht nou maar rustig af, het duurt nog even voordat ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
PWM schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:22:
De meeste PS3 games hangen ook rond (eerder onder) de 10GB (slechts een paar uitschieters). Dat gaat echt niet opeens gigantisch uit de klauwen lopen. Een ganme of 20 op de HD is aannemelijker.
Multi-platform-games zijn gemaakt voor de "lowest common denominator". De disk-capaciteit van de Xbox 360 was tot voor kort maar 7GB. Geen wonder dat ports naar de PS3 ook niet groot waren. Exclusieve PS3-games zoals MGS4 en de Uncharted-serie namen veel meer diskruimte in beslag. Ik verwacht dat next gen games een stuk groter waren omdat assets in hogere kwaliteit zullen worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Met 500gb kun je nog steeds 10 games kwijt. Das nog best behoorlijk en ik denk niet dat elke game ook aan de 50gb zal zitten (mag hopen dat er wel enige compressie is bij de opslag ervan). Maar als je meerdere mensen hebt die veel ruimte innemen, dan kun je toch gewoon een HD eraan koppelen? Het zal me overigens niet verbazen als een game op dezelfde console uitwisselbaar is. Dat je mensen toestemming geeft jouw game te gebruiken ofzo. Lijkt me ook niet zo heel moeilijk.

Maar ze hebben sowieso nog weinig bekend gemaakt over meerdere spelers per console of installaties an sich. Ik verwacht daar op de E3 overigens ook niet zoveel van, maar we zullen zien. Ze zijn daar ook niet gek en snappen ook wel dat het niet logisch is om 3x dezelfde game te kopen voor het zelfde huishouden. Verder zijn er wat wetten waar ze ook aan moeten voldoen. Daarom vind ik het jammer dat er meteen zo extreem gespeculeerd wordt over zaken die mogelijk zijn verteld of waarvan een klein ding bekend is waarna men wel weet hoe de vork in de steel zit. Wacht nou maar rustig af, het duurt nog even voordat ie er is.
Er is min of meer al wel bekend gemaakt dat meerdere in hetzelfde huishouden gebruik kunnen maken van een game.
Exacte werking is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Vraag me alleen wel af of die controllers nu backwards compatible zijn. Gezien ze niet zoveel verschillen.
Volgens joystiq niet:
http://www.joystiq.com/20...ccessories-will-work-wit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://www.ign.com/articl...n-without-kinect-attached
Duidelijke deal breaker voor mij. Hoef geen big brother is watching you praktijken. Zal vast verplicht zijn zodat ze je kunnen herkennen als je inlogt. En alles wordt dan weer opgeslagen op hun servers. Belachelijke zet. Vraag me af wat er gebeurt als je dat ding dan mikt op een muur. Of je dan ook nog kan gamen. Zal vast wel weer niet. Ps4 here i come!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:44:
[...]

1 is ook al weer ontkracht
3 is ook al weer ontkracht

/edit: 2 moest 3 zijn
bronnen? Aangezien het enige wat er op de betrouwbare sites staat, is dat dit gewoon klopt.

edit: Laat maar, ik moet het topic blijkbaar lezen. Want mensen hier weten meer dan Wired.com en microsoft zelf! altijd geweldig zulke fanboys.

Voor mij is het een leuk idee, maar 3kwart van wat ze laten zien wordt waarschijnlijk US only. Films draaiden (schijnbaar) via Netflix, is er niet in NL. Series via Hulu (is er niet in NL) etc.
Microsoft kennende, verwacht ik ook niet dat dat gaat werken.

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 22-05-2013 13:42 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
v8power67 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:39:
Duidelijke deal breaker voor mij. Hoef geen big brother is watching you praktijken. Zal vast verplicht zijn zodat ze je kunnen herkennen als je inlogt. En alles wordt dan weer opgeslagen op hun servers. Belachelijke zet. Vraag me af wat er gebeurt als je dat ding dan mikt op een muur. Of je dan ook nog kan gamen. Zal vast wel weer niet. Ps4 here i come!!
Leuk, dus als ik even mijn Xbox wil verplaatsen moet ik ook die Kinect loskoppelen en meeslepen. Handig als je even ergens anders wil gamen, het zij in een andere kamer of bij iemand anders thuis bijvoorbeeld...

Dom, dom dom.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phusebox schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:45:
[...]

Leuk, dus als ik even mijn Xbox wil verplaatsen moet ik ook die Kinect loskoppelen en meeslepen. Handig als je even ergens anders wil gamen, het zij in een andere kamer of bij iemand anders thuis bijvoorbeeld...

Dom, dom dom.
En dit is anders dan de Wii :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, bij de Wii is de kans dat er van alles wordt gedaan qua gegevens een stuk kleiner omdat er geen camera in zit. Je punt is?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

lanerios schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:47:
Jep, bij de Wii is de kans dat er van alles wordt gedaan qua gegevens een stuk kleiner omdat er geen camera in zit. Je punt is?
Wat heeft dat te maken met het verplaatsen van de camera/sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja snap die opmerking van boe2 ook niet hellemaal :S

Dat je dus dat grote lompe ding van een sensor ten alle tijden moet meenemen en aansluiten en er vrees ik echt voor moet zitten om dus te gamen, wat het dus lomp en log maakt.

[ Voor 63% gewijzigd door v8power67 op 22-05-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Xbox bundle met Kinect verplicht |:(. En daar gaat de prijs :P.
Stop met het door de strot duwen van de Kinect, niet iedereen zit daarop te wachten :(.

[ Voor 41% gewijzigd door Jerry op 22-05-2013 13:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
lanerios schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:40:
[...]

bronnen? Aangezien het enige wat er op de betrouwbare sites staat, is dat dit gewoon klopt.

edit: Laat maar, ik moet het topic blijkbaar lezen. Want mensen hier weten meer dan Wired.com en microsoft zelf! altijd geweldig zulke fanboys.

Voor mij is het een leuk idee, maar 3kwart van wat ze laten zien wordt waarschijnlijk US only. Films draaiden (schijnbaar) via Netflix, is er niet in NL. Series via Hulu (is er niet in NL) etc.
Microsoft kennende, verwacht ik ook niet dat dat gaat werken.
De bron is Microsoft zelf.
Bovendien is Netflix wel beschikbaar in sommige andere europese landen, dus jouw "US Only" is ook maar ongefundeerde stemmingmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanavond rond een uur of 10 zal er wel het een en ander duidelijk worden als "Major Nelson" zijn chat gaat houden. http://majornelson.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
v8power67 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:48:
Ja snap die opmerking van boe2 ook niet hellemaal :S

Dat je dus dat grote lompe ding van een sensor ten alle tijden moet meenemen en aansluiten en er vrees ik echt voor moet zitten om dus te gamen, wat het dus lomp en log maakt.
Klopt, bij de Wii is het geen probleem, klein ding om mee te nemen. De One is erg groot valt me op, samen met de sensor is het gewoon onhandig bedacht. Vooral met Lanparties e.d. tegenwoordig.

Over Netflix, ok, dan gaat het in NL waarschijnlijk niet werken. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Haha wat een drama. En als ik een toernooi met Xbox one ga organiseren, hoe moet ik dat dan doen, overal kinect aanzetten :?

Als ik 8 Xbox One´s en 8 x FIFA 14 zou hebben, moet ik alle spellen nummeren naar de xbox, omdat ze anders niet werken. :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mars18 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:52:
[...]

Haha wat een drama. En als ik een toernooi met Xbox one ga organiseren, hoe moet ik dat dan doen, overal kinect aanzetten :?

Als ik 8 Xbox One´s en 8 x FIFA 14 zou hebben, moet ik alle spellen nummeren naar de xbox, omdat ze anders niet werken. :P
Heel simpel 8x ps4 en 8x fifa 14 op ps4 :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

lanerios schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:51:
[...]
Over Netflix, ok, dan gaat het in NL waarschijnlijk niet werken. Joepie!
nieuws: Netflix gaat verder uitbreiden in Europa

Grote kans dat dit samen gaat vallen met de PS4/Xbox One release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Zo is de keuze inderdaad gauw gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mars18 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:52:
[...]

Het wordt misschien wel lastig, maar die Kinect zit al bij de bundel. Verder is het nog maar de vraag of hij echt iemand moet zien voordat ie aan gaat. Lijkt mij in ieder geval niet.

Ook de big brother reacties hier zijn natuurlijk schromelijk overdreven. Je mag niet zomaar gefilmd worden. Bovendien heb je nog altijd dat jij bepaald wat mensen van je mogen zien.

En daarnaast, de meeste laptops, tablets en telefoons hebben ook een front-cam, maar dat wil niet zeggen dat die altijd nodig is. Ik vraag me ook af of die Kinect wel nodig gaat zijn. De huidige kun je ook gewoon uitschakelen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zit daar net aan te denken ja, voor toernooien e.d. is dit gewoon niet handig bedacht. Het concept is vast geweldig, maar de uitwerking is gewoon minder.

Vooral van wat ik begrijp nu dat het "All in one" Idee compleet kansloos is. Je hebt nog steeds je decoder van ziggo/xs4all/whatever nodig. Je hebt nog steeds je versterkertje nodig voor je 5/7.x surround systeem, het enige wat er veranderd is dat je via de xbox straks alles kan bedienen.
Waarom zou ik dat willen? Ik heb al 1 afstandsbediening voor alles, voor mij voegt dit totaal niks toe. Joepie, voice controlled systeem! Want dat werkt nu al zo geweldig bij systemen..

Laten we het maar niet hebben over het ruimte gezeik van de Kinect.. dat is bij de huidige nu echt een drama. Ik heb een wat kleinere woonkamer, en kan dus geen Kinect hebben, omdat die minimaal X afstand wil.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 22-05-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die nieuwe Kinect ziet er wel impressive uit: http://www.theverge.com/#...jpLwJX0F8Fx2FtaFuzbxIFVez

De nadelen (grote kamer, goed licht nodig, meerdere personen) van de eerste lijken weggewerkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 22-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
PWM schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:51:
Vanavond rond een uur of 10 zal er wel het een en ander duidelijk worden als "Major Nelson" zijn chat gaat houden. http://majornelson.com/
Ik hoop dat hij er niet omheen gaat draaien en echt duidelijk is. Dan kunnen al die alu hoedjes ook weer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zucht, dat JIJ niet op zit te wachten op bepaalde features wil nog niet zeggen dat anderen er niet op zitten te wachten. Mij lijkt het best handig en ik heb geen all-in-one ding staan. Waarschijnlijk ook velen met mij.

Ik heb liever dat ik kan zeggen "zus en zo gebruik ik niet" dan dat ik dingen ga missen. En het TV gebeuren is natuurlijk maar een element van de console. Daar hebben ze echter wel wat onderzoek in zitten en dat wilden ze graag laten zien. Ik vind het in ieder geval mooie techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hier zijn ook al tegenstrijdige berichten over. Men zou ook kunnen bedoelen dat de kinect altijd aangesloten moet zijn om te werken. De xbox werkt wel zonder.

In het verzameltopic is ook al aangegeven dat je de camera en microfoon volgens Amerikaanse privacy wetten moet kunnen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
EgMaf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:49:
[...]

De bron is Microsoft zelf.
Bovendien is Netflix wel beschikbaar in sommige andere europese landen, dus jouw "US Only" is ook maar ongefundeerde stemmingmakerij.
Mwa onnodig stemmingmakerij...

Ik heb al jaren xboxen in huis. Xbox 1 vanaf launch, daarna de 360 vanaf launch. Eigenlijk stond tot gisteren vast dat de volgende xbox er ook vanaf launch zou staan. Tot ik de aankondiging zag.

Ben iig skeptisch, en zal in geen geval de xbox (of PS4) gaan pre-orderen, maar eerst ff de kat uit de boom kijken.

Al die functies die ze gisteren lieten zien zijn gebaseerd op films (netflix is niet in NL beschikbaar, en komt ook niet snel), series (hulu) en live sport met ESPN (ook niet beschikbaar in NL, daarnaast kan NBA/NFL/MLS mij gestolen worden, ik wil premier league en eredivisie)

De 360 heeft al een hele tijd netflix ondersteuning in de US en UK. wij nog steeds niet.

Leuk dat wij gaan betalen voor een console die al die functies aan zou kunnen, en waar veel tijd en geld in is gestoken, maar daar hebben wij in Nederland of België iig geen ene hol aan.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
XBOX Reveal was aan de ene kant leuk om te zien, en ik was eerst ook enthousiast. Echter nu ik een dag later terug denk aan wat er daadwerkelijk te zien was, vind ik vooral dat het echte XBOX ONE gamegedeeltje erg onderbelicht is geweest.

Leuk dat Kinect, Interactieve Smart-TV, Halo de serie, NFL Contract, Ignite, FIFA 14 en COD: Ghost, maar dit zijn voor mij als gamer geen USP's (Unique Selling Points) als gamer om voor een XBOX ONE te kiezen. De genoemde games komen op de concurrerende console ook wel, ik had meer echte gameplay willen zien, gewoon raw het betere gamewerk. De verbeterde gameplay met de controller (voor zover dat kan), de physics en de verbeterde graphics, de menu's met gamegerelateerde opties, dat is wat ik wil zien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Hier zijn ook al tegenstrijdige berichten over. Men zou ook kunnen bedoelen dat de kinect altijd aangesloten moet zijn om te werken. De xbox werkt wel zonder.
Ja en dat zou nou weer gek zijn om in een FAQ op te nemen. Dat is hetzelfde als dat je gaat zeggen dat de xbox in het stopcontact moet zitten om te kunnen werken. Microsoft moet snel wat gaan doen aan al die vaagheid want overal op internet ontstaat er onduidelijkheid en zelfs Microsoft mensen spreken elkaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat stemmingmakerij is gewoon gezeik omdat mensen kritisch zijn. Stel je voor dat er wat commentaar op iets is.

Martinspire, het concept is leuk, echter bestaat dit al jaren. Ze doen alsof de One super uniek en nieuw is, en dat is het niet. Het enige wat het doet is je systemen samen laten werken. Erg leuk allemaal, maar een groot deel van de dingen hebben wij als Nederlanders niks aan (ESPN, Hulu etc), of het boeit de meeste niet (Ik denk zelf dat er niet veel mensen zijn die Baseball hier kijken qua US leagues).

Ik wacht het allemaal af, maar op dit moment zie ik dat zowel de PS4 als de One weer een stap terug doen in waar het om gaat. Het moet gaan om de gamer en zijn/haar ervaring. Niet om alles samenvoegen. En helaas lijken de 2 bedrijven dat uit het oog te zijn verloren. (Nintendo neem ik er niet in mee, want dat is gewoon geen serieuze concurent meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Wat mij betreft was de reveal van de Xbox One een geslaagde. Ze lieten meteen de console zien en zijn uitgebreid ingegaan op zijn functies. Dat de One games kan spelen mogen duidelijk zijn, maar dit apparaat kan zoveel meer. Mits de functies ook voor ons hier in de EU goed uitgewerkt worden kan ik dit alleen maar toejuichen. Mocht je dit niet interesseren, kan je altijd voor een PS4 gaan.

Wat games betreft, het was al voor de reveal duidelijk dat ze de games voor de E3 zouden bewaren. Dit was puur een reveal van de nieuwe Xbox met al zijn functies, wacht nou allemaal even tot de E3 en geef dan je oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:22:
6-7 spellen er van uit gaand dat ze allemaal de volledige BR-disc in beslag nemen.

Als een vrij recente en uitgebreide game als Skyrim nog niet eens een DVD in beslag neemt zal dat ongetwijfeld op de X1 ook zo zijn dat niet alle spellen de volledige ruimte benutten.

Als je een groot gezin hebt met allemaal diehard gamers kom je in de problemen maar anders.
Daarbij ga je er wel vanuit dat een spel dezelfde texture grootte aanhoud, maar nieuwe spellen zullen zeker gebruik maken van 2048^2 of zelfs 4096^2 textures in plaats van de huidige 128 of 256^2 op consoles. Zoals menig spel op de PC laat zien, zal een grootte van 15-30 gb heel normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en terwijl jij zelf al aardig ordeelt, de pot verwijt etc :p

Neh, ben het wel met je eens. Qua gaming wacht ik zeker de E3 af. Het hangt voor mij vooral af van de exclusives. Sports, FPS games etc boeien me niet. Als ze gewoon een goede MMO, RPG oid hebben, dan hebben ze mij al binnen. Maar ik hoop echt dat op de E3 dat allemaal duidelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 17:04
dubbeldekkert schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:07:
Wat mij betreft was de reveal van de Xbox One een geslaagde. Ze lieten meteen de console zien en zijn uitgebreid ingegaan op zijn functies. Dat de One games kan spelen mogen duidelijk zijn, maar dit apparaat kan zoveel meer. Mits de functies ook voor ons hier in de EU goed uitgewerkt worden kan ik dit alleen maar toejuichen. Mocht je dit niet interesseren, kan je altijd voor een PS4 gaan.

Wat games betreft, het was al voor de reveal duidelijk dat ze de games voor de E3 zouden bewaren. Dit was puur een reveal van de nieuwe Xbox met al zijn functies, wacht nou allemaal even tot de E3 en geef dan je oordeel.
Eens. Ze hadden wel iets van een lijst mogen maken met wat er buiten de USA beschikbaar zou zijn. Presentatie vond ik goed, alleen (te) erg USA gebaseerd.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:02:
XBOX Reveal was aan de ene kant leuk om te zien, en ik was eerst ook enthousiast. Echter nu ik een dag later terug denk aan wat er daadwerkelijk te zien was, vind ik vooral dat het echte XBOX ONE gamegedeeltje erg onderbelicht is geweest.

Leuk dat Kinect, Interactieve Smart-TV, Halo de serie, NFL Contract, Ignite, FIFA 14 en COD: Ghost, maar dit zijn voor mij als gamer geen USP's (Unique Selling Points) als gamer om voor een XBOX ONE te kiezen. De genoemde games komen op de concurrerende console ook wel, ik had meer echte gameplay willen zien, gewoon raw het betere gamewerk. De verbeterde gameplay met de controller (voor zover dat kan), de physics en de verbeterde graphics, de menu's met gamegerelateerde opties, dat is wat ik wil zien.
Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Als er US features niet werken in EU (wat me niet erg waarschijnlijk lijkt, zeker niet op termijn en gezien de toezeggingen die al gedaan worden), blijft het nog steeds een console met een vergelijkbare featureset als de PS4.

Vergeet niet dat er van te voren aangekondigd is dat er weinig game aankondigingen zou komen. Deze launch vind ik dan ook een prima platform launch, waaruit blijkt dat het platform een stuk breder is dan alleen games.

Wacht nou gewoon de E3 even af en wacht ook even af tot de rook wat betreft doorverkoop van games en always-on/kinect een beetje opgetrokken is. Vooralsnog is het vooral een boel desinformatie die de discussie niet ten goede komt.

Vergelijken kan altijd nog tijdens/vlak voor de release :)

[ Voor 17% gewijzigd door supreme tweaker op 22-05-2013 14:16 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Jumpman schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:02:

Het was van tevoren al bekend dat de presentatie niet om de games zou draaien, daar is de E3 straks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Kreeg net een DM van Ziggo op Twitter. Ze zeggen dat er over de Xbox One nog niets bekend is en over ondersteuning ook niet. Ik denk dat MS nu pas gaat onderhandelen met lokale aanbieders omdat men nu weet wat er verwacht kan worden van de X1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MarkH NL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:18:
Kreeg net een DM van Ziggo op Twitter. Ze zeggen dat er over de Xbox One nog niets bekend is en over ondersteuning ook niet. Ik denk dat MS nu pas gaat onderhandelen met lokale aanbieders omdat men nu weet wat er verwacht kan worden van de X1...
Lijkt me wel heel sterk, denk je niet zelf??

Binnen Microsoft weten ze al heel lang wat ie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua licenties zal er wel helemaal niets geregeld worden hier in NL. Wat hebben we nu op de 360, een halve RTL4 app en een bijzonder karige Eredivisie Live app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:20:
[...]

Lijkt me wel heel sterk, denk je niet zelf??

Binnen Microsoft weten ze al heel lang wat ie kan.
Ik denk dat MS heeft gewacht met het beginnen van gesprekken om lekken van info te voorkomen. Lijkt me dat als je met verschillende landen gaat praten er best iets gaat uitlekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
supreme tweaker schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:15:
Als er US features niet werken in EU (wat me niet erg waarschijnlijk lijkt, zeker niet op termijn en gezien de toezeggingen die al gedaan worden), blijft het nog steeds een console met een vergelijkbare featureset als de PS4.

Vergeet niet dat er van te voren aangekondigd is dat er weinig game aankondigingen zou komen. Deze launch vind ik dan ook een prima platform launch, waaruit blijkt dat het platform een stuk breder is dan alleen games.

Wacht nou gewoon de E3 even af en wacht ook even af tot de rook wat betreft doorverkoop van games en always-on/kinect een beetje opgetrokken is. Vooralsnog is het vooral een boel desinformatie die de discussie niet ten goede komt.

Vergelijken kan altijd nog tijdens/vlak voor de release :)
Ik ben het helemaal met je eens dat er nog te weinig informatie is om goed te kunnen oordelen. Dat neemt niet weg dat de presentatie van gisteren een op de US ericht geheel liet zien. Als die features niet werken in de EU, dan kan je er inderdaad nog gewoon op gamen, maar als ze dan (net als bij de 360) wellicht wel weer een gold fee gaan vragen voor online features..., dan mag je toch best kritisch zijn op het feit dat je minder waar voor je geld krijgt dan amerikaanse x1 kopers? Het is dus niet zo simpel als 'mooi meegenomen en werkt t niet, dan is het jammer' vind ik.

Maargoed terug naar punt 1, er is nog vrij weinig informatie en sommigen maken zich inderdaad wel heel druk zonder alles te weten. Alle zorgen zomaar van tafel vegen lijkt me echter ook wat voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Microsoft heeft alleen gezegd dat de Kinect aangesloten moet zijn, om te moeten werken. Kortom, er is geen draadloze verbinding tussen de Kinect en de Xbox, en zonder draadverbinding zal de Kinect zelf niet werken. Nergens is gezegd dat Xbox niet zal werken als er geen Kinect aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
MarkH NL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:18:
Ziggo is al MAAaaaaanden met de ontwikkeling van een App bezig, maar waarom zouden ze uberhaupt iets melden hierover. Enige wat hierover gezegd is het volgende :
In December we also announced that we are planning to launch a TV App for Microsoft's Xbox LIVE service. The app is expected to be available in the course of 2013. Customers want to be able to use Ziggo's services in as many ways possible, and the development of an app for the very popular Xbox 360 is a logical step that is fully in line with our strategy. The Ziggo Xbox 360 app will be quite similar to the Ziggo TV app for iOS and Android in terms of design and functionality. Controlling the app will be possible with simple hand movements via Kinect or via the game controller. With this app, Xbox 360 users who are Ziggo subscribers will have a complete list of channels and an electronic program guide at their disposal. They will be able to watch live TV on their Xbox, and will in due course also have access to Video on Demand. The number of channels a customer will be able to watch is dependent on their subscription. Xbox 360 users need a subscription to Xbox LIVE Gold.
Bron : Ziggo.com

Bovenstaande info is gebaseerd op de XBOX 360, mogelijk gaat hier dus nog iets aan veranderen....maar ze zijn er dus wel mee bezig.

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:23:
Qua licenties zal er wel helemaal niets geregeld worden hier in NL. Wat hebben we nu op de 360, een halve RTL4 app en een bijzonder karige Eredivisie Live app.
Er is wel een ziggo app in ontwikkeling (voor de 360) en dat lijkt mij veelbelovend icm de x1. Het lijkt mij ook een betere oplossing dan het doorlussen van je decoder naar de x1. Enige puntje is dus dat je wel ziggo abonnee moet zijn :)

Edit: te laat :)
@hieronder: uiteraard, ik had het iets duidelijk kunnen verwoorden: ik bedoelde dat ziggo niet in alle delen van het land beschikbaar is. Dat betekent dat iedereen die geen ziggo abo is of kan worden, weinig aan de app heeft. Ik ben zelf overigens gewoon ziggo abo, dus ik heb geluk.
IPtv verhaal is inderdaad een optie, maar ik heb geen idee hoeveel het ziggo kost als ze via het netwerk van anderen willen/moeten leveren. Voor huidige abo's hebben ze natuurlijk het voordeel van het eigen netwerk.

[ Voor 34% gewijzigd door nioz op 22-05-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
nioz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:27:
[...]

Er is wel een ziggo app in ontwikkeling (voor de 360) en dat lijkt mij veelbelovend icm de x1. Het lijkt mij ook een betere oplossing dan het doorlussen van je decoder naar de x1. Enige puntje is dus dat je wel ziggo abonnee moet zijn :)
Tja...anders kun je ook geen Ziggo TV ontvangen, dus dat lijkt me wel logisch. Of je kunt straks ook Ziggo abonnee worden in het UPC gebied, maar dan krijg je dus IPTV (lees: Xbox TV) van Ziggo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dat klinkt dan wel weer tof @ het ziggo verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Had iemand de naam Xbox One al eerder voorbij zien komen? Gisteravond was de eerste keer dat ik em tegen kwam. Had zelf Xbox Infinity, Xbox of Xbox 3 verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
MarkH NL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:09:
[...]

Eens. Ze hadden wel iets van een lijst mogen maken met wat er buiten de USA beschikbaar zou zijn. Presentatie vond ik goed, alleen (te) erg USA gebaseerd.
Mee eens, al was het belangrijkste nieuws wel Worldwide: Available worldwide this year :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MarkH NL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:28:
Had iemand de naam Xbox One al eerder voorbij zien komen? Gisteravond was de eerste keer dat ik em tegen kwam. Had zelf Xbox Infinity, Xbox of Xbox 3 verwacht..
Moet zeggen dat ik de One wel een mooie vind...aangezien je het uitspreekt als Xbox Won :+
EgMaf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Mee eens, al was het belangrijkste nieuws wel Worldwide: Available worldwide this year :)
Er moet ook iets overblijven voor E3 he...

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
EgMaf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Had al verwacht dat ie dit jaar zou komen, gezien de hoeveelheid spellen die eind van het jaar uitkomen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Opzich vind ik het alleen wel weer jammer dat een langverwachtte titel zoals Grid 2 dan weer gewoon voor de 360 uitkomt... Die zou dus maar een maandje of 5-6 speelbaar zijn als je direct de nieuwe xbox zou halen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Xbox One klinkt als PS One.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Riqy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:38:
Opzich vind ik het alleen wel weer jammer dat een langverwachtte titel zoals Grid 2 dan weer gewoon voor de 360 uitkomt... Die zou dus maar een maandje of 5-6 speelbaar zijn als je direct de nieuwe xbox zou halen...
Ik heb zelf het idee dat veel spellen op beide consoles gaan uitkomen. Destiny komt bijv. op de X360 en de X1, verwacht dat meer spellen dit hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
HTC One ;)

Nu op BNR een leuk artikel over de Xbox

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 6 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.