[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:13:
[...]

Nieuwe app:
Dr. Kinect
Meet je hartslag, bloeddruk en temperatuur.

Mocht je bijna flauwvallen, dan wordt het spel uitgezet om flauwvallen te voorkomen.
Mocht je gamen als een Taiwanees of Chinees en mocht je bijna sterven, dan behoedt de X1 dat en verplicht je te gaan eten, drinken en slapen!
Hey, wilde Nintendo dat niet doen voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nieuw nieuws van Major Nelson:
Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile.
Wel vreemd, wat wat houdt gamers tegen om massaal met 1 account elkaars games te gaan delen? Wordt dan de activatie op de andere console tijdelijk erafgehaald? Waarschijnlijk, want je moet elke dag minimaal 1 keer online zijn om je activaties te verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:18:
[...]

Wel vreemd, wat wat houdt gamers tegen om massaal met 1 account elkaars games te gaan delen? Wordt dan de activatie op de andere console tijdelijk erafgehaald? Waarschijnlijk, want je moet elke dag minimaal 1 keer online zijn om je activaties te verversen.
Zoals het nu werkt kun je niet met dezelfde account op 2 xboxen aangemeld zijn. Maar dat let je natuurlijk niet om enkele games (SP games) met je maten te delen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:18:

[...]

Nee, je game is gelinkt aan je Xbox Live id en niet aan de console. Log je dus op een andere console met je ID in, dan kun je daar je games gewoon spelen. Je kunt ook maar met één account ingelogd zijn, waarschijnlijk - en aangezien het opstarten van games moeilijk lijkt te gaan zonder internetverbinding...

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 22-05-2013 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12
Uniciteit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:19:
[...]

Nee, je game is gelinkt aan je Xbox Live id en niet aan de console. Log je dus op een andere console met je ID in, dan kun je daar je games gewoon spelen. Je kunt ook maar met één account ingelogd zijn, waarschijnlijk - en aangezien het opstarten van games moeilijk lijkt te gaan zonder internetverbinding...
Oh dat is geil zeg; ALLES onder m'n @outlook.com adres! Mail, agenda, contactpersonen, Xbox live, Windows phone/RT/8 instellingen, Skydrive etc.

Potverdikkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KjYVMfT.png

Edit: en deze:

Voorkennis: tot gisteren was EA niet van plan om games uit te brengen op de Wii U.
Electronic Arts is developing games for the Wii U, but not as many as the company is developing for Sony and Microsoft's consoles, EA's chief financial officer Blake Jorgensen said today during the Stifel Nicolaus 2013 Internet, Media and Communications Conference.
Reactie van een gamer:
After the disaster that is Microsoft EA decided they need to re-open their options fucking quickly.
:9

[ Voor 89% gewijzigd door Uniciteit op 22-05-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toen ik die naam hoorde, dacht ik eigenlijk ook wel direct aan de HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SmokingCrop schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:22:
Toen ik die naam hoorde, dacht ik eigenlijk ook wel direct aan de HTC..
Ja ach.. de One is wel een hele random naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Uniciteit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:21:
[afbeelding]

Edit: en deze:

Voorkennis: tot gisteren was EA niet van plan om games uit te brengen op de Wii U.

[...]

Reactie van een gamer:

[...]

:9
Cheep shot. EA wist al lang wat er aan zat te komen. Simpelweg omdat ze al aan het developen zijn voor die console. Je kunt me niet wijsmaken dat ze niet al maanden geleden wisten wat voor console het ging worden. Net als Activision, Ubisoft en meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Haha brilliant! Ik dacht dat dit ook van een fake-twitteraar was zoals die Kaz Hirai, but its the real deal. :)

Overigens heeft die man de reputatie van een van de meest down-to-earth en vriendelijkste CEOs/presidents in de gaming industry te zijn. Check bv dit interview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:23:
[...]

Ja ach.. de One is wel een hele random naam
Inderdaad, zie ook wat de meest populaire post is in de Gaming subreddit...
Op zich geen ramp natuurlijk maar iedereen was al zo gefocused op 720 of Infinity :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/PS4/Capture6.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Het betalen van die 'fee' schijnt dikke bullshit te zijn: https://twitter.com/XboxSupport/status/336936354913071104

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Denk dat dit ook wel vrij accuraat is _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aPVHEjYoM8b7tUhsBTN8X8qb/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:17
Hoezo zou een XBOX support medewerker meer weten dan een executive die het XBOX-verhaal moet verkopen?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 02:22:
[...]

Hoezo zou een XBOX support medewerker meer weten dan een executive die het XBOX-verhaal moet verkopen?
Geen idee maar ze werken beien voor Xbox dus wat ik nu moet geloven weet ik ook niet. Ik snap de verwarring onder de mensen wel.

-edit-

Major Nelson bevestigd het nu ook: http://majornelson.com/2013/05/21/xbox-one-and-used-games/

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 22-05-2013 02:27 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DarkElement schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 02:24:
[...]

Geen idee maar ze werken beien voor Xbox dus wat ik nu moet geloven weet ik ook niet. Ik snap de verwarring onder de mensen wel.

-edit-

Major Nelson bevestigd het nu ook: http://majornelson.com/2013/05/21/xbox-one-and-used-games/
Het feit dat een executive er al over spreekt betekent dat het minstens overwogen is. Iets wat ik al best eng vind..

Verder zie ik niets wat datgene van die Harrisson ontkracht.
Ja, je kunt de game op een andere console spelen met jouw account. -> Zou belachelijk zijn als dat niet kon. Dat zag ik altijd al als mogelijk..

Je kunt de game blijkbaar niet gewoon meenemen naar een vriend en daar spelen zonder in te loggen. -> Complete stront mijns inziens

Leuk dat het spel nog weer verkocht kan worden, maar blijkbaar moet diegene dan wel weer een nieuwe licentie kopen. Er wordt niet ontkracht dat dat niet hoeft..

Kortom, alles wat harrisson heeft gezegd blijft staan..

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bevestigen is al een tijdje. (Een tijdje als in een tijdspan van één avond). Maar daar heeft die het nog steeds over één specifiek account. Zoals meerdere posts terug al is vermeld zou je nog steeds te maken kunnen krijgen met een zusje/broertje/vriend of wie dan ook, die het spel even wilt doen op haar/zijn eigen account. En dat zou dus niet kunnen, zonder de fee.
Ik geloof helemaal niks van dit geneuzel totdat het echt officieël bevestigd word, want die sites als Kotaku zitten ook maar te krijsen en alles flink uit te dikken heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment kun je XBLA spellen met alle accounts spelen op de console waar je de game op gekocht hebt. Op andere consoles kun je het gekochte spel alleen spelen als je ingelogd bent met het account waarmee je het spel gekocht hebt. Dus ik kan al mijn arcade spellen bij mijn broertje spelen als hij internet heeft en ik kan inloggen op mijn account. Het gedownloadde spel is op zijn Xbox waardeloos als ik weer uitlog op zijn Xbox.

Zo verwacht ik dat het gaat zijn met retail games op de nieuwe Xbox. Alleen dan na install ipv download. Ik zie alleen qua tweedehands een probleem voor ons consumentjes.

Kort door de bocht ideetje over tweedehands en prijzen. Eigenlijk off-topic maar vanwege de licentieverhalen toch ook wel on. :)

Ik zie voor Microsoft en gamemakers een veel groter mogelijk probleem. Omdat je spellen niet of nauwelijks kan doorverkopen zullen de prijzen van nieuwe games nog sneller dalen dan nu al het geval is. Een spel dat je voor 60 koopt en voor 25 na drie weken doorverkoopt kost je 35 euro. Dat vind ik voor veel spellen een prima bedrag. De koper vond de 25 euro de goede prijs. Zo hebben we samen 60 euro betaald. Ik vind het spel in kwestie geen 60 euro waard dus wacht ik tot hij bijvoorbeeld 40 kost voordat ik koop. Ik kan het spel nu niet doorverkopen. De tweedehands koper (die 25 wil betalen) moet nog langer wachten om het spel te kopen en is waarschijnlijk of in ieder geval mogelijk niet meer geinteresseerd. De verkoper mist nu 20 euro door het domme idee dat tweedehands de markt kapot maakt.

Nou is een voordeel voor ons dat de prijzen sneller zakken zodat je goedkoper nieuwe games haalt. Dat heeft stiekem ook voordelen voor de verkoper want mensen zullen eerder een spel kopen als het goedkoper is.

Waarom snappen die luitjes niet dat als ik het spel 35 euro waard vindt en mijn koper 25 ze wel 60 euro zelf verdienen met lagere prijzen vanaf release? Waarschijnlijk zelfs meer omdat de tweedehands koper waarschijnlijk net iets meer over heeft voor een gloednieuw exemplaar direct op release dan voor een gebruikt exemplaar veel later.

tl:dr Microsoft wil tweedehandsverkoop tegenhouden door irritant te zijn ipv hun klant te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Volgens mij weten ze t nog niet helemaal bij XBOX Support..
In ieder geval lijkt niets wat Harrison gezegd heeft ook maar zeker.. Ik heb sterk het idee dat de slechte reacties ze wat laat terugtrekken.. Ook met die 24uurs-check verwijzen ze maar ff naar hun FAQ.. Laat staan dat ze reageren op iets als een hack of het neerhalen van de servers voorgoed..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tiFyB6W.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:00:
[...]

Dat ik na deze "gare presentatie" een X1 / XBO overweeg ligt grotendeels aan Forza. Persoonlijke voorkeur noem je dat.

Maar dan nog lukt het me om met mijn buitengewone relativeringskracht zowaar een vergelijking te maken tussen de XBO en de PS4, waarbij ik naar sterke punten kijk van de consoles, maar ook naar de zwakke punten durf te kijken. Maar omdat uiteindelijk niemand weet wat alle hardware specs precies inhouden, veeg ik alle sterke en zwakke punten van tafel. En dan houd ik Forza over. Dat is mijn hoogtepunt van deze reveal.

Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat de XBO de console der consoles gaat zijn. Beetje vroeg om dat te zeggen, niet?

Maar dat heb je zelf ook wel door, want al zeg je dat Sony's PS4 zwaait met de games-scepter, zeg je vervolgens "na E3 weten we meer". Stiekem heb je toch wel door dat we eigenlijk nog helemaal niets weten. Maar jouw persoonlijke voorkeur voor de PS4 wordt hierdoor wel zichtbaar, dus moeten we jou wel serieus nemen?

Voor de volgende keer stel ik voor dat je de tegenstrijdigheid op een aardige manier duidelijk maakt.
Dan krijg je nog eens echte discussies.
Dus je gaat bij voorbaat € 400,- (ik roep even een bedrag) neerleggen om een racer te spelen waarvan je nog niks weet en geen gameplay gezien hebt? Je hebt het nu over "overwegen", maar in je vorige post klonk je een stuk zekerder van je zaak.

Ik vind dat Sony, op basis van wat we nu gezien hebben, de scepter zwaait ja: ze hebben gameplay laten zien en de main focus ligt op gamen, en niet op multimedia shit waarvan de helft hier toch niet te gebruiken is (die social crap op de PS4 mag er van mij ook uit trouwens), maar waarvoor je dus wel betaalt, net als Kinect, wat bij ons thuis ook stof staat te vangen momenteel (net als de 360 eigenlijk). Tel daarbij de kwaliteit van de first party Sony studio's op, en je kan een goed beeld schetsen.

Wat mij nog kan overhalen? Een kale X1 zonder multimedia troep (die dus ook minder kost, ik game op zolder en daar is niet eens een TV aansluiting), zonder Kinect, 2 controllers, gratis online gaming en een lekkere trits aan exclusieve titels met dezelfde kwaliteit als die van Sony. Maar jij en ik weten beide dat dit niet gaat gebeuren (alleen het laatste is nog mogelijk, maar op basis van het verleden hoef je ook dat niet te verwachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de eerste nextgen console kopen die het eerste hier uitkomt.
zo te zien wordt dat de xbox one , dus die gaat em worden voor mij.

Call of Duty : Ghost ik kom eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik zie ook niks denderends...wat mij over zal halen? welke console te nemen? hoe is de nieuwe Xbox Controller en hoe is de nieuwe Ps4 controller. ik heb grote handen en die sony's waren altijd ondingen.

tevens wat ik ook belangrijk vind: hoe is de SDK voor de one en voor de ps4.. stel het is makkelijk porten van de PC naar de one (het zijn nu toch veredelde 8 core amd's met radeon kaarten er in) dan kan je rekenen op een grote support van de ontwikkelaars.

Wat ik wel heel fijn vind van de One qua design is dat je deze mooi tussen het andere audio spul kan zetten, geen gekke hoekjes enz enz.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha hier moest ik toch wel hard om lachen.

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=KbWgUO-Rqcw

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 22-05-2013 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Nou, had niet gedacht het ooit nog te zeggen, maar ik zet mijn geld op de PS4. Ik wil geen flamewar starten, altijd gevaarlijk, maar als long-time Xbox-adept vind ik toch dat Microsoft nu de plank echt mis slaat.

Ok, het is waarschijnlijk een super compleet apparaat, voor 313 miljoen inwoners van onze planeet dan, want al die TV shit hebben wij toch niks aan als Europeanen, laat staan dat het in Nederland gaat komen.

Ach ja, heb mijn betoog hier geschreven: Xbox One onthulling

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sony 0 - Microsoft 0

Voorlopig geld in zak, ook al was al begonnen met sparen.
Eerst maar E3 afwachten en desnoods wacht ik wel een jaar tot na release voor ik een nieuwe console koop.

Enige wat ik heb gezien zijn verkoop praatjes, Beide hebben geen gameplay laten zien. De gameplay van sony geloof ik niets van tot ik daadwerkelijk op E3 iemand met een controller in zijn handen naast een console een game heb zien spelen, zelfde geld voor de xbox.

benodigde internet is ruk, ga regelmatig met vrienden en een zooi consoles naar een vakantiehuisje zonder internet om lekker zonder de vrouwen een weekendje te consolen. Internet op de console moet wat toevoegen en niet vereist zijn.

Design, vind hem best leuk, tuurlijk neit zo flashy of mooi als vele fake mockups, maar hij moet in de huiskamer op/naast de reciever komen, dus soortgelijk design hebben, Op dat punt is design redelijk geslaagd. Nieuwe kinect ziet er goed uit, alleen blijft het stoeien met hoe dit goed en juist te integreren in games anders dan golf en andere kinectsportgames.

Qua games, mja Quantum Break maakt mij nieuwschierig omdat het van Remedy is, maar niet door hun trailer.

Nieuwe CoD vast wel grappig, zag een hele cast van karakters, betekend dat coop campaign eindelijk mogelijk is? of 4 player specops?

Conclusie, eerst E3 afwachten op de games en gameplay gamefunctionaliteit dat zal de dealbreaker worden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:03:
Ik ga de eerste nextgen console kopen die het eerste hier uitkomt.
zo te zien wordt dat de xbox one , dus die gaat em worden voor mij.

Call of Duty : Ghost ik kom eraan...
:? :?
Ik heb nog geen enkele releasedatum gehoord. Waar haal jij dan vandaan dat de One eerder gaat komen dan de PS4?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:55
Gisteren toen ik de Xbox One zag dacht ik ach wat is hij lelijk, maar nu ik de fotos zie vind ik het wel een strakke design. Vind het jammer dat hij geen Xbox 360 kan afspelen maar is voor mij geen punt. Zou graag de prijs willen weten en wanneer hij te koop is. WIl hem meteen. Ook lijkt de controller op de eerste controller van xbox, huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bokkie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:32:
Sony 0 - Microsoft 0

Voorlopig geld in zak, ook al was al begonnen met sparen.
Eerst maar E3 afwachten en desnoods wacht ik wel een jaar tot na release voor ik een nieuwe console koop.

Enige wat ik heb gezien zijn verkoop praatjes, Beide hebben geen gameplay laten zien. De gameplay van sony geloof ik niets van tot ik daadwerkelijk op E3 iemand met een controller in zijn handen naast een console een game heb zien spelen, zelfde geld voor de xbox.

benodigde internet is ruk, ga regelmatig met vrienden en een zooi consoles naar een vakantiehuisje zonder internet om lekker zonder de vrouwen een weekendje te consolen. Internet op de console moet wat toevoegen en niet vereist zijn.

Design, vind hem best leuk, tuurlijk neit zo flashy of mooi als vele fake mockups, maar hij moet in de huiskamer op/naast de reciever komen, dus soortgelijk design hebben, Op dat punt is design redelijk geslaagd. Nieuwe kinect ziet er goed uit, alleen blijft het stoeien met hoe dit goed en juist te integreren in games anders dan golf en andere kinectsportgames.

Qua games, mja Quantum Break maakt mij nieuwschierig omdat het van Remedy is, maar niet door hun trailer.

Nieuwe CoD vast wel grappig, zag een hele cast van karakters, betekend dat coop campaign eindelijk mogelijk is? of 4 player specops?

Conclusie, eerst E3 afwachten op de games en gameplay gamefunctionaliteit dat zal de dealbreaker worden.
Bij Sony werd Killzone realtime gespeeld met een controller ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:39:
Ook lijkt de controller op de eerste controller van xbox, huge!
Hmmz? Volgens mij is de controller praktisch gelijk aan de huidige controller, alleen een klein stukje aan de bovenkant erbij waar de xbox guide knop zit? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:39:
Gisteren toen ik de Xbox One zag dacht ik ach wat is hij lelijk, maar nu ik de fotos zie vind ik het wel een strakke design. Vind het jammer dat hij geen Xbox 360 kan afspelen maar is voor mij geen punt. Zou graag de prijs willen weten en wanneer hij te koop is. WIl hem meteen. Ook lijkt de controller op de eerste controller van xbox, huge!
Zo denk ik inderdaad ook over het design. Het ziet er gewoon lekker strak en to the point uit. Ik vind het persoonlijk beter dan zo'n blitse glimbox met allerlei rare vormen die niet bij mijn andere spulletjes past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
BM schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:47:
[...]

Hmmz? Volgens mij is de controller praktisch gelijk aan de huidige controller, alleen een klein stukje aan de bovenkant erbij waar de xbox guide knop zit? :?
Volgens mij is de controller juist net iets kleiner als de huidige. Anders net zo groot, maar zeker niet groter

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

InZane schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:48:
[...]

Zo denk ik inderdaad ook over het design. Het ziet er gewoon lekker strak en to the point uit. Ik vind het persoonlijk beter dan zo'n blitse glimbox met allerlei rare vormen die niet bij mijn andere spulletjes past.
hopelijk dan ook in het wit/zilver leverbaar :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:45:
[...]

Bij Sony werd Killzone realtime gespeeld met een controller ;)
Techdemo ;) ik geloof ook die kinect zooi die ze nu lieten zien niet tot ik het op E3 door een non ms medewerker gebruikt zie worden tijdens spelen/demo etc

Noem het alu hoedje, maar ik wil user experience zien, niet company employee epxerience :P en zoals gezegd, zolang ik geen hands on user experienve heb geziien van iemand met een controller in zijn hand naast de console geloof ik niets :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
mindcre8r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:49:
[...]

hopelijk dan ook in het wit/zilver leverbaar :P
Dat zou een goeie zijn ja. Al is zwart voor mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Ik hoor veel over dat X! nu de ultieme media center player wordt.

Maar vooral de presentaties van de shows die in Amerika zij, waar we toch niets aan hebben
OK je kunt je setop box doorlussen en een soort pic in pic creëren en deze bedienen met je x1 (lekker extra stroom verbruik btw)

Maar als Media player heb ik nog weinig gevonden. XBOX 360 was al irritant dat dat alleen een beetje werkte met een windows PC met een gelinkte mediaplayer. Maar ik hoopte eigenlijk dat de X1 ook gewoon van een NAS of netwerkstorage alle formats aankon.

Is hier meer over bekend, afspelen van mkv's srt's etc?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Bokkie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:50:
[...]

Techdemo ;) ik geloof ook die kinect zooi die ze nu lieten zien niet tot ik het op E3 door een non ms medewerker gebruikt zie worden tijdens spelen/demo etc

Noem het alu hoedje, maar ik wil user experience zien, niet company employee epxerience :P en zoals gezegd, zolang ik geen hands on user experienve heb geziien van iemand met een controller in zijn hand naast de console geloof ik niets :)
Die presentatie was toch niet echt maar opgenomen? Hij gaat toch niet serieus daar roepen op het podium? Stel dat er mensen uit publiek gaan roepen of klappen en dat de Xbox ineens andere dingen gaat doen? Failprove presentatie, echte experience komt nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:34:
[...]

:? :?
Ik heb nog geen enkele releasedatum gehoord. Waar haal jij dan vandaan dat de One eerder gaat komen dan de PS4?
ik haal de eerste die uitkomt heb ik gezegt.

xbox one is worldwide 2013.

ps4 is in europe misschien begin 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Allemaal speculatie dennis. Sony heeft ook gewoon gezegd "holiday 2013". Voor de rest niks. Ik verwacht ze beide dit jaar.

@Bokkie: Killzone werd gewoon realtime gespeeld vanaf een PS4 cq. PC met vergelijkbare specs.

Guarilla is daarna zelfs nog bij Jimmy Fallon geweest die ook mocht spelen, maar er geen hout van bakte. Precies hetzelfde level met dezelfde graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
InZane schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:48:
[...]

Nu hoop ik dat hij ook stil is vergeleken met de Xbox 360. Die kan toch lawaai maken af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ben helaas nog niet overtuigd.. ging er gisteren voor de presentatie vanuit dat ik voor de nieuwe xbox zou gaan, maar dat oogt inmiddels meer als een dure mediaplayer met een hoop restricties. Hoop dat er nog wat mooie dingen aangekondigd gaan worden, anders wordt het een ps4 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
cypher21 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:49:
[...]

Volgens mij is de controller juist net iets kleiner als de huidige. Anders net zo groot, maar zeker niet groter
Kleiner kan ik me niet echt voorstellen. Hoop ik ook niet echt op. PS controller vind ik te klein/iel/ergonomisch drama, huidige 360 controller is prima, maar mag nog wel een paar procentjes groter als het aan mij ligt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
shoombak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:17:
Ben helaas nog niet overtuigd.. ging er gisteren voor de presentatie vanuit dat ik voor de nieuwe xbox zou gaan, maar dat oogt inmiddels meer als een dure mediaplayer met een hoop restricties. Hoop dat er nog wat mooie dingen aangekondigd gaan worden, anders wordt het een ps4 voor mij.
Dat gevoel had ik dus ook. Een mediaspeler die 24/7 een camera op je huiskamer gericht heeft waar je toevallig ook nog een spelletje mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 20:53
Gematigd positief. Wat hebben we eigenlijk gezien? Mijn eerste indruk van de console zelf was dat het nogal een groot ding is, maar misschien valt dit in de praktijk mee. Jammer dat niet verteld werd welke GPU in het apparaat zit? Wat zou de reden hiervoor zijn?

Kun je, als huidige Xbox 360 bezitter, al je gegevens overzetten op de Xbox One? Ik heb er niks over gehoord. Zou zonde zijn als je achievements en avatar items ineens weg zijn.

Extra jammer dat we eigenlijk geen echte gameplay beelden hebben gezien, alleen wat filmpjes. Het wachten is op de E3. Al die extra's zoals Skype, NFL, Netflix, Internet Explorer......het boeit mij persoonlijk zeer weinig. Ik koop een console nog steeds om te gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisLNFF op 22-05-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
ChrisLNFF schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:23:
Gematigd positief. Wat hebben we eigenlijk gezien? Mijn eerste indruk van de console zelf was dat het nogal een groot ding is, maar misschien valt dit in de praktijk mee. Jammer dat niet verteld werd welke GPU in het apparaat zit? Wat zou de reden hiervoor zijn?

Kun je, als huidige Xbox 360 bezitter, al je gegevens overzetten op de Xbox One? Ik heb er niks over gehoord. Zou zonde zijn als je achievements en avatar items ineens weg zijn.

Extra jammer dat we eigenlijk geen echte gameplay beelden hebben gezien, alleen wat filmpjes. Het wachten is op de E3.
Bedoel je daarmee je profiel? Die kan je altijd downloaden op een ander xbox door je (email/password)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
BM schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:20:
[...]

Kleiner kan ik me niet echt voorstellen. Hoop ik ook niet echt op. PS controller vind ik te klein/iel/ergonomisch drama, huidige 360 controller is prima, maar mag nog wel een paar procentjes groter als het aan mij ligt :)
Inderdaad, groter is voor mij ook beter.

Ik vind het eigenlijk raar dat controllers niet in verschillende maten verkocht worden, niet iedereen heeft even grote handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:12
Je achievements gaan mee ja, is bevestigd. Verder valt grote ook wel mee, hij is iets groter dan 2x een dvd-speler(qua breedte)

Ik ben benieuwd, de E3 kan niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Bedoel je daarmee je profiel? Die kan je altijd downloaden op een ander xbox door je (email/password)
Ah kijk, nog nooit gedaan dus. Maar als ik het goed begrijp kun je dus straks op de Xbox One wel je achievements van je 360 meenemen, maar niet meer de games spelen waarmee je die achievements behaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:12
ChrisLNFF schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:27:
[...]

Ah kijk, nog nooit gedaan dus. Maar als ik het goed begrijp kun je dus straks op de Xbox One wel je achievements van je 360 meenemen, maar niet meer de games spelen waarmee je die achievements behaald hebt?
Die staan onder jouw profiel, en jouw profiel gaat gewoon mee naar de volgende xbox. Ook al kan je die games niet spelen op die xbox one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04
ChrisLNFF schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:27:
[...]

Klopt.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

BM schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BK0TlLJCUAA-vg0.jpg:large

Ziet er imo erg fijn uit. Ik vond hem eerst wat raar door de plaatsing van de guide-knop, maar hierdoor zijn de triggers en bumpers groter en hebben die betere feedback. De pookjes zien er heerlijk uit, met een goede inkeping en grip aan de zijkanten. De wat dikkere look met veel witruimte zal ook wel goed zijn voor veel mensen.

[ Voor 32% gewijzigd door Decennia op 22-05-2013 09:30 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Die ziet er heel anders uit dan deze:

Afbeeldingslocatie: http://venturebeat.files.wordpress.com/2013/05/xbox-one-controller.png?w=536

De pookjes zien er met name anders uit.

Edit: zal waarschijnlijk aan de hoek waarop de foto is genomen liggen :)

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 22-05-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat dan, ik zie alleen in de andere foto de lamp die er bovenhangt reflecteren...

Maar hij oogt een stuk logger en qua innovativiteit scoort ie een 0,0 als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
Het zijn 4 Xbox 360 en één Xbox One controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Die ziet er heel anders uit dan deze:

[afbeelding]

De pookjes zien er met name anders uit.

Edit: zal waarschijnlijk aan de hoek waarop de foto is genomen liggen :)
Dat komt denk ik door de belichting. Ik zie geen grote veranderingen.

Ik snap trouwens niet waarom ze niet gewoon een start en back button hebben behouden, maar t nu andere icoontjes hebben gegeven.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
kbloem schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:31:
Wat dan, ik zie alleen in de andere foto de lamp die er bovenhangt reflecteren...

Maar hij oogt een stuk logger en qua innovativiteit scoort ie een 0,0 als je het mij vraagt...
If it ain't broke don't fix it. de controller van de 360 is toch wel de beste controller voor een console ooit gebouwd. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ChrisLNFF schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:34:
[...]

If it ain't broke don't fix it. de controller van de 360 is toch wel de beste controller voor een console ooit gebouwd. Vind ik.
True... Ik lees net dat de bumpers afzonderlijk kunnen trillen... Maar voor de rest vind ik de oude een stuk mooier....

[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 22-05-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik kom net deze packshot tegen van BF4 voor de Xbox One:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A8qfenF.png

Denk dat dit het design van de Xbox One signage op de box puur een placeholder is, maar wilde het toch delen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ProfoundValue op 22-05-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

kbloem schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:37:
[...]

True... Ik lees net dat de bumpers afzonderlijk kunnen trillen... Maar voor de rest vind ik de oude een stuk mooier....
Nee deze is teminste mooi, nu kan je hem tussen een stereo zetten. Als je Harman en Kardon heb of Arcam, past hij er toch wel mooi bij. In ieder geval, hij staat hoog op me verlanglijst.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox-one-used-games/

Dit verklaart veel. Waarom de console internet nodigheeft en waarom je games niet zomaar aan vrienden kan uitlenen.

Microsoft gaat identiek hetzelfde als steam doen:
- koop je online? Game wordt aan je account gekoppeld
- koop je fysiek? Registeer gamekey online, game wordt aan je account gekoppeld
Net als steam geeft dat het voordeel dat je zonder schijfje kan spelen en je de game ook opnieuw kan downloaden wanneer je wil. Waar xbox en Steam gaan verschillen is dat Xbox de mogelijkheid gaat geven om games te ontkoppelen van je account.

Sony heeft hier nog met geen woord over gerept, maar het zou me niet verbazen als ze iets gelijkaardigs zouden doen: Het is te gemakkelijk om hier de draak mee te steken op twitter en ze hebben het (nog) niet gedaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vind het design van het apparaat wel mooi en ik ben blij om te horen dat ze hem stil willen maken, dat werd ook wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik moet zeggen dat ik het een hele mooi apparaat vind. Wel groot maar denk dat dit helpt om oa deze stil te krijgen (betere koeling)

Wat me ook erg goed bevalt is het feit dat in feite Windows 8 er achter draait.
Dat zou betekenen dat ooit XBMC er op zou kunnen draaien :)

Als dat mogelijk is dan ik alles wat ik nu met mijn HTPC doe (films, muziek en TV kijken via SAT) maar met de mogelijkheid om te gamen. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door seninha op 22-05-2013 10:06 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
seninha schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:04:
Ik moet zeggen dat ik het een hele mooi apparaat vind. Wel groot maar denk dat dit helpt om oa deze stil te krijgen (betere koeling)

Wat me ook erg goed bevalt is het feit dat in feite Windows 8 er achter draait.
Dat zou betekenen dat ooit XBMC er op zou kunnen draaien :)

Kan ik alles wat ik nu met mijn HTPC doe maar ook nog gamen.
Hij draait de core van Win 8, maar het OS zelf niet voor zover ik begreep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ach, de originele Xbox hebben ze ook zover kunnen krijgen dat XBMC werkte dus laten we hopen dat hiermee ook mogelijk wordt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

seninha schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:07:
Ach, de originele Xbox hebben ze ook zover kunnen krijgen dat XBMC werkte dus laten we hopen dat hiermee ook mogelijk wordt.
De originele xbox was volledig gehacked, waardoor men er een custom linux OS op kon zetten. Iets ander scenario :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

boe2 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:44:
http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox-one-used-games/

Dit verklaart veel. Waarom de console internet nodigheeft en waarom je games niet zomaar aan vrienden kan uitlenen.

Microsoft gaat identiek hetzelfde als steam doen:
- koop je online? Game wordt aan je account gekoppeld
- koop je fysiek? Registeer gamekey online, game wordt aan je account gekoppeld
Net als steam geeft dat het voordeel dat je zonder schijfje kan spelen en je de game ook opnieuw kan downloaden wanneer je wil. Waar xbox en Steam gaan verschillen is dat Xbox de mogelijkheid gaat geven om games te ontkoppelen van je account.

Sony heeft hier nog met geen woord over gerept, maar het zou me niet verbazen als ze iets gelijkaardigs zouden doen: Het is te gemakkelijk om hier de draak mee te steken op twitter en ze hebben het (nog) niet gedaan.
Ik vermoed dat je games kunt gaan ontkoppelen van je account. En op een of andere manier aan andere accounts in jou gezin.
Als je hem niet ontkoppeld moet de volgende wel een fee betalen waarbij nieuwere games hogere fee's vragen dan oudere games.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het zou me niks verbazen als MS naast die fee voor multiple-gebruik ook een fee gaat vragen voor het ontkoppelen van je account. Zo verdienen ze toch iets aan doorverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eigenlijk heb ik liever dat ze zoals steam gewoon offline kunnen blijven en daarvoor licenties gewoon permanent aan je account laten hangen. Maar games doorverkopen is belangrijk voor sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is duidelijk dat ze de controller hebben overgenomen van de MLG.. Het design is hetzelfde..

Afbeeldingslocatie: http://fanboygaming.com/wp-content/uploads/2012/01/MLG-Pro-Circuit-Controller-Xbox-360-600x544.jpg

Wat dat betreft de beste controller die ik ooit heb gehad, nu hoop ik dat ik deze ook kan gebruiken op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Frank1973 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:19:
Is duidelijk dat ze de controller hebben overgenomen van de MLG.. Het design is hetzelfde..

[afbeelding]

Wat dat betreft de beste controller die ik ooit heb gehad, nu hoop ik dat ik deze ook kan gebruiken op de One.
Meen je dat serieus? Ik zie de gelijkenis niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Ik vermoed dat je games kunt gaan ontkoppelen van je account. En op een of andere manier aan andere accounts in jou gezin.
Als je hem niet ontkoppeld moet de volgende wel een fee betalen waarbij nieuwere games hogere fee's vragen dan oudere games.
Volgens mij is het helemaal niet nodig om games los te koppelen als iemand anders met zijn/haar account op jouw xbox een game wil spelen. Volgens mij word hetzelfde principe gebruikt als nu bij XBLA games. Iedereen op de console van aanschaf, en het account van aanschaf mag op iedere console gamen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
We gaan zo te zien ook nieuwe notificatiemeldingen krijgen, we gaan van dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.oxmonline.com/files/user-17834/Notification_copy.jpg

naar dit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3nLKFFe.png

Let wel op, bovenstaande melding is hoogstwaarschijnlijk nog onderhevig aan veranderingen en uiteindelijk zullen de meldingen er echt niet zo saai uit komen te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:39:
We gaan zo te zien ook nieuwe notificatiemeldingen krijgen, we gaan van dit:

[afbeelding]

naar dit

[afbeelding]

Let wel op, bovenstaande melding is hoogstwaarschijnlijk nog onderhevig aan veranderingen en uiteindelijk zullen de meldingen er echt niet zo saai uit komen te zien ;)
Stiekem hoop ik dat het geluidje van "achievement unlocked" niet meer hetzelfde is dan wanneer er iemand online komt. Heb te vaak een moment gehad dat je een achievement verwacht maar dat er iemand online kwam.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Denk niet dat ze deze console kunnen ombouwen, als je alles verplicht moet registreren aan je account.
Nu, alles is te kraken, maar met dit systeem lijkt het toch wel waterdicht.

Gewoon even de firmware van de BR-speler flashen zit er nu niet in :)

Niet dat ik nu zo pro-ombouwen ben hoor, maar denk dat dat gedoe met games registreren e.d. meer een actie tegen illegaal gebruik is dan een manier om wat geld mee te rapen van 2dehands verkoop.

Hoop wel dat het importeren van games uit bijv China mogelijk blijft, want € 40,- voor een spel vind ik nog wel kunnen. € 60,- is too much.

We zullen wel zien :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Dennahz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:51:
Denk niet dat ze deze console kunnen ombouwen, als je alles verplicht moet registreren aan je account.

Niet dat ik nu zo pro-ombouwen ben hoor, maar denk dat dat gedoe met games registreren e.d. meer een actie tegen illegaal gebruik is dan een manier om wat geld mee te rapen van 2dehands verkoop.

Hoop wel dat het importeren van games uit bijv China mogelijk blijft, want € 40,- voor een spel vind ik nog wel kunnen. € 60,- is too much.

Als er unsigned code gedraaid kan worden, zeg maar net zoals de reset glitch en jtag, dan kun je ook die beveiliging eruit slopen hoor ;)
Zeg nooit nooit, maar met al die online beveiliging wordt het idd een stukje lastiger.
Daarnaast misschien onmogelijk als cloud gaming gebruikt wordt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dennahz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:51:

Ja natuurlijk, arme Microsoft verdient anders niks meer, ondanks het online betaalmodel. O-)

Ik heb overigens nog nooit meer dan € 50,- betaald voor een console game en soms onder de € 45,- voor een nieuwe (Tomb Raider PS3), dus wellicht is het handig dat je de volgende keer even op budgetgaming kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel flex uit. Toch maar eerst even die nieuwe PS ook checken voordat ik weet welke de nieuwe console wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1.) Je moet opnieuw de volle mep betalen voor 2e hands games (Bron Wired.com, Microsoft zelf. Dus geen geruchten)
2.) Je moet betalen voor basis dingen (Xbox Live Gold)
3.) Always online (minimaal 1x per 24 uur, is dus NIET offline)

Jep.. sorry, ik vind de One echt geweldig klinken, maar Microsoft is wel aan het falen met dit systeem.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik hem wil. Zal wel beperkte levering zijn. Laatstaan de prijs, Ik denk rond de 500e. Ze hebben wel meer focus gelegd op entertainment (all in one system) ipv een pure gaming console. But i'm amused so far. Kan niet wachten om te zien hoe de games er nu zullen uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:57:
[...]

Ik had het fout. Er kunnen 2 AA-batterijen in de controller. Op de foto zie je het klepje:

[afbeelding]
Dat zou mega krom zijn, hoop dat dit bs is!

Ik twijfel erg aan wat ik nu ga halen, de PS4 of Xbox One.
PS4 heeft voor mij veel betere game exclusives van Sony's eigen studios.
Games als Uncharted en God of War, Beyond en dingen als gratis online gamen zijn echt aspecten die ik niet kan/wil missen.

Xbox heeft voor mij interessantere features als je kijkt naar Series/Films, maar qua games is het nu crap.
Ik speel geen sportgames en ook geen CoD namelijk, ook Halo is iets waar ik me niet mee kan vermaken.
Dus zullen ze wel met goede exclusives moeten gaan komen, om mij om te halen.
Daarnaast zit bij mij nog de vraag hoe ze het gaan doen met online mogelijkheden, gewoon weer betaald? En zoja; dezelfde prijs als nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
Ik wil eerst wel eens zien welke van de genoemde features allemaal bij ons beschikbaar komen. En dan niet de vage beloften maar gewoon concreet werkend.

Datzelfde geldt voor Remedy. Na hun 'bijna launchtitel' Alan Wake van deze generatie geloof ik daar ook niet meer zo in. Zal ongetwijfeld een goed spel worden, maar eerst zien.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

lanerios schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:32:
1.) Je moet opnieuw de volle mep betalen voor 2e hands games (Bron Wired.com, Microsoft zelf. Dus geen geruchten)
2.) Je moet betalen voor basis dingen (Xbox Live Gold)
3.) Always online (minimaal 1x per 24 uur, is dus NIET offline)

Jep.. sorry, ik vind de One echt geweldig klinken, maar Microsoft is wel aan het falen met dit systeem.
1 is ook al weer ontkracht
3 is ook al weer ontkracht

/edit: 2 moest 3 zijn

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:44:
[...]

2 is ook al weer ontkracht
Wat dat laatste betreft, MS gaat gewoon door met hun betaalmuur Xbox Live Gold. Niks "ontkracht". Het is een schande dat ze geld durven te vragen wat bij elke concurrent (PC, PS3, Wii U, etc) gratis is. Sony heeft ook een betaalservice maar dan krijg je tientallen games per jaar voor je geld. Het ene is puur afzetterij, het ander een superdeal.

[ Voor 31% gewijzigd door ymmv op 22-05-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Laatst online: 19:10
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:44:
[...]

2 is ook al weer ontkracht
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheRealRMike schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:33:
[...]

Dat zou mega krom zijn, hoop dat dit bs is!
Waarom? Ik zie niet waarom dat een nadeel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Wat dat laatste betreft, MS gaat gewoon door met hun betaalmuur Xbox Live Gold. Niks "ontkracht".
Zou wat zijn als je niet meer hoefde te betalen voor Xbox Live Gold. Maar Microsoft kennende blijven ze dat gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

staan genoeg in dit topic. Iets meer lezen dan de laatste post is niet teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
L1nt schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:48:
[...]

staan genoeg in dit topic. Iets meer lezen dan de laatste post is niet teveel gevraagd.
Dus jij beweert dat het mogelijk wordt om gratis online te gamen? Ik heb dit topic redelijk gevolgd sinds gisterenavond, maar dat ben ik nog niet tegengekomen. Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dus jij beweert dat het mogelijk wordt om gratis online te gamen? Ik heb dit topic redelijk gevolgd sinds gisterenavond, maar dat ben ik nog niet tegengekomen. Linkje?
Het omgekeerde ben ik ook nog niet tegengekomen ;)

[ Voor 66% gewijzigd door boe2 op 22-05-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Zou wat zijn als je niet meer hoefde te betalen voor Xbox Live Gold. Maar Microsoft kennende blijven ze dat gewoon doen.
Als Xbox live gamen nu gratis was geweest hadden ze dat gister wel genoemd. Dat is redelijk 'groot' nieuws. Het zal wel nagenoeg hetzelfde blijven als bij de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:50:
[...]

Als Xbox live gamen nu gratis was geweest hadden ze dat gister wel genoemd. Dat is redelijk 'groot' nieuws. Het zal wel nagenoeg hetzelfde blijven als bij de 360.
Ga ik ook vanuit. Zolang het niet duurder word vind ik het best. Maar als de console echt prijzig gaat worden (denk aan de 500/600) dan zou ik het wel attent vinden als het dan de helft van de prijs per jaar, of gewoon gratis om te gamen en om te downloaden Gold.

Maarja, heb je dan een goede service als je er niet voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:49:
[...]

Nee, had mijn post ook al aangepast omdat ik zelf 2 typte ipv 3.Rest staat al wel gewoon gemeld in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Caneezy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Ga ik ook vanuit. Zolang het niet duurder word vind ik het best. Maar als de console echt prijzig gaat worden (denk aan de 500/600) dan zou ik het wel attent vinden als het dan de helft van de prijs per jaar, of gewoon gratis om te gamen en om te downloaden Gold.

Maarja, heb je dan een goede service als je er niet voor betaald?
PC en PS3 is ook al jaren gratis en over de PS3 ben ik niet ontevreden (even de hack daar buiten gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Toch moet ik zeggen dat het online systeem van de PS3 gewoon veel minder ontwikkeld is, en dat naar mijn idee toch wel komt omdat er niet voor betaald wordt (en er dus minder in geinvesteerd wordt/kan worden). Je betaald er bij Xbox wel voor, maar je hebt er ook wat voor...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Fixed :P , raak al gewend aan de nextgen consoles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gisteren samen met mijn broertje naar aankondeging xbox one gekeken, halverwege waren we er hellemaal klaar mee, allemaal bullshit en roepen we zijn zo goed...... misselijk werd ik...
Toen uiteindelijk games, en ja hoor allemaal cgi. geen gameplay gezien op laatste stukje van die remedy game na die flitsen, en cod, maja next gen cod..... nog steeds niet mooier dan current gen bf3.
Fm5 my god wat lame die trailer, leek wel een trailer voor grid 2. Nee ik ben echt alles behalve overtuigd.
Moet wel een hele bizar goede e3 worden voor MS anders wordt het zonder twijfel een ps4 :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Wat dat laatste betreft, MS gaat gewoon door met hun betaalmuur Xbox Live Gold. Niks "ontkracht". Het is een schande dat ze geld durven te vragen wat bij elke concurrent (PC, PS3, Wii U, etc) gratis is. Sony heeft ook een betaalservice maar dan krijg je tientallen games per jaar voor je geld. Het ene is puur afzetterij, het ander een superdeal.
Wie zegt dat MS niet een soortgelijke dienst als Sony gaat aanbieden? Niet dat ik het verwacht, maar volgens mij is er over de invulling van de live accounts nog niks gemeld. Zou zomaar kunnen dat online gamen wél gratis word, maar dat gold members andere extras krijgen, zoals bij PS+.

Enige wat volgens mij verteld is, is dat accounts en abonnementen mee kunnen van 360 naar X1, wat me niet meer dan logisch lijkt.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Riqy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:56:
Toch moet ik zeggen dat het online systeem van de PS3 gewoon veel minder ontwikkeld is, en dat naar mijn idee toch wel komt omdat er niet voor betaald wordt (en er dus minder in geinvesteerd wordt/kan worden). Je betaald er bij Xbox wel voor, maar je hebt er ook wat voor...
Je kunt de donder er ook op zeggen dat Sony behoorlijk in spagaat zit vanwege het online gedeelte.

Aan de ene kant zouden ze maar wat graag MS achterna gaan want dat levert gewoon grof geld op maar aan de andere kant kunnen ze dat niet zomaar introduceren na het jarenlang gratis te hebben aangeboden.

Pagina: 1 ... 5 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.