[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:23:
[...]

Phil Harrison (corporate vice president MS) heeft de situatie rondom 2e hands games uitgelegd:

[...]

Geen 2e hands games-markt meer. Als je een al gelicentieerde Xbox One-game in een andere Xbox One probeert af te spelen, moet je de volle mep betalen. Niets "fee", gewoon nieuwprijs want het is een nieuwe installatie volgens MS.
Lees 1 zin verder en je leest dit:
But that doesn't mean used games are dead. In fact, Harrison told us, you'll be able to sell your Xbox One games online.

"We will have a solution—we’re not talking about it today—for you to be able to trade your previously-played games online," Harrison said.
Niet te snel conclusies trekken dus en gewoon even de rest afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Begrijp ik nu goed dat je de Xbox One niet kunt gebruiken zonder Kinect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:24:
[...]

Kotaku
60euro om een game bij een vriend te mogen spelen 8)7 . Het word met het uur gekker nu de details binnen druppelen.
Dit klopt niet volgens MS: https://twitter.com/XboxSupport3/status/336937800702238722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

nexhil

BAM!

Toch mooi om te zien dat de helft van de reacties gebaseerd is op reacties van een neef van de zus van de broer van de buurman. Want mensen die roepen dat MS HELEMAAL GEEN nieuwe games heeft laten zien die hebben Quantum Break blijkbaar gemist in presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
nexhil schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:26:
Toch mooi om te zien dat de helft van de reacties gebaseerd is op reacties van een neef van de zus van de broer van de buurman. Want mensen die roepen dat MS HELEMAAL GEEN nieuwe games heeft laten zien die hebben Quantym Break blijkbaar gemist in presentatie.
Ik heb die game niet gezien, alleen een nietszeggend filmpje met echte mensen en een klein fragmentje CGI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:25:
Begrijp ik nu goed dat je de Xbox One niet kunt gebruiken zonder Kinect?
Paar posts hierboven heb ik de Kotaku link gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:22:
[...]

Waarom zou ik uberhaupt iets met een controller willen besturen als het ook met stem en gestures kan? Hoe oud ben jij als ik vragen mag...? Eindelijk gaan we de kant op waar we in SciFi films al jaren op worden 'voorbereid' :+
Omdat ik geen zin heb om als een malloot voor een apparaat te gaan zwaaien met mijn armen. Praten tegen een apparaat vind ik ook klote. Doe mij maar gewoon inputs via een controller of afstandsbediening.
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:27:
[...]

Paar posts hierboven heb ik de Kotaku link gepost...
Ik zie het inderdaad. Ik hoop dat MS dat nog aanpast, ik heb absoluut geen behoefte aan die Kinect bullshit. Misschien dat ik dat kastje nog ergens weg kan proppen...

[ Voor 23% gewijzigd door EnigmaNL op 22-05-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:28:
[...]

Omdat ik geen zin heb om als een malloot voor een apparaat te gaan zwaaien met mijn armen. Praten tegen een apparaat vind ik ook klote. Doe mij maar gewoon inputs via een controller of afstandsbediening.
Dat kan toch gewoon nog steeds? Het feit dat het ook by default met spraak/beweging kan is alleen fijn voor de ontwikkelaars...zij kunnen er nu vanuit gaan dat iedereen ook die mogelijkheden heeft.

Soms is het gewoon makkelijk om die manier van interactie te gebruiken, maar dat komt vanzelf goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:17
FabianNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:24:
[...]

Laatste reactie van mij, voor ik ga slapen:
  1. De kostprijs van de Kinect moet zeker worden terugverdiend, maar over de aanschafprijs van de Xbox is nog niks bekend. Daarnaast zullen ze sowieso goed naar elkaar kijken (Sony en MS). Dus niet 100% valide argument in mijn ogen.
  2. Hij zal inderdaad in het zicht moeten komen te staan... Maar neem aan dat ie niet persé op je TV moet komen? Dat kan bij veel (zeker nieuwe) TV's niet eens meer namelijk.
  3. Spraak is inderdaad eenvoudig op te lossen met andere mogelijkheden... Maar spraak is natuurlijk ook maar 1 van de mogelijkheden. YouTube: Ghost Recon Future Soldier "GunSmith" Kinect Reveal HD 720p - 360-HQ.COM Dit zal je wellicht ook vaker gaan zien in de toekomst.
  4. Meekijken wordt inderdaad heel gemakkelijk... Heb je ook geen camera op je telefoon? Sorry, maar ik loop hier niet rond met aan aluminium hoedje...
  5. Je controller valt kapot, moet je een nieuwe kopen! Wat een onzin! Tja, zo kunnen we oneindig doorgaan..
1. Ik denk dat kinect1 en Sony Move wel hebben aangetoond dat de meeste gamers dit geen zak boeit. Ik heb een Move, maar gebruik het nooit.
2. In het zicht ja. Het ding lijkt enorm te zijn, en ik vind hem gewoon niet mooi.
3. Spraak en beweging, wow.. Niet echt waar ik warm van word.
4. In mijn telefoon heb ik maar 1 camera en die zit 99% van de tijd in mijn broekzak. Je zult dus niets zien. Verder kan de Kinect draaien en is wat er in een woonkamer gebeurt veel interessanter. Verder is de beeldkwaliteit beter dan die van een camera op een laptop oid.
5. Een controller kost niet minstens 100 euro. Verder hebben de meeste mensen sowieso meerdere controllers in huis.
Overigens heb ik nog nooit een controller kapot gehad (muv N64 pookjes), en ik loop mee sinds de NES.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:27:
[...]

Ik heb die game niet gezien, alleen een nietszeggend filmpje met echte mensen en een klein fragmentje CGI.
http://www.gamer.nl/nieuw...antum-break-voor-xbox-one

Vanaf 1:14 is in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het is nu toch wel een zootje ongeregeld en ze zijn daar bij Microsoft nu serieus schade aan het aanrichten, aangezien iedereen daar elkaar nu tegenspreekt. Dat gezegd, ik ga nu uit van de 'grote namen' bij Microsoft en die hebben het nog allemaal over fees en dergelijke.
*mompelt iets met interne miscommunicatie*

Phil Harrison, corporate vice president of Microsoft
Here's how the system works: when you buy an Xbox One game, you'll get a unique code that you enter when you install that game. You'll have to connect to the Internet in order to authorize that code, and the code can only be used once. Once you use it, that game will then be linked to your Xbox Live account. "It sits on your harddrive and you have permission to play that game as long as you’d like," Harrison said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:30:
[...]

Dat kan toch gewoon nog steeds? Het feit dat het ook by default met spraak/beweging kan is alleen fijn voor de ontwikkelaars...zij kunnen er nu vanuit gaan dat iedereen ook die mogelijkheden heeft.

Soms is het gewoon makkelijk om die manier van interactie te gebruiken, maar dat komt vanzelf goed....
Je bent dus verplicht om dat apparaat aangesloten te hebben als de informatie van Kotaku klopt. De keus is er dus niet echt. Ja je kunt de controller gebruiken maar ondertussen ben je wel verplicht een hele geavanceerde camera (die je niet wilt) aan te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:22:
[...]

Lijkt me een heel interessante casus voor hackers. :*)
Laten we het houden op bewezen... Scheelt ons een lange tijd offline (als we PSN als maatstaf nemen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:32:
[...]

Je bent dus verplicht om dat apparaat aangesloten te hebben als de informatie van Kotaku klopt. De keus is er dus niet echt. Ja je kunt de controller gebruiken maar ondertussen ben je wel verplicht een hele geavanceerde camera (die je niet wilt) aan te sluiten...
Ik wil je niet laten schrikken, maar ik heb best schokkend nieuws: op de Xbox 360 moet je verplicht een controller aansluiten om een game te kunnen spelen.

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Puur omdat het kan hoor dit, maakt mij verder niks uit.
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:00:
[...]

Dat ik na deze "gare presentatie" een X1 / XBO overweeg ligt grotendeels aan Forza. Persoonlijke voorkeur noem je dat.

Maar dan nog lukt het me om met mijn buitengewone relativeringskracht zowaar een vergelijking te maken tussen de XBO en de PS4, waarbij ik naar sterke punten kijk van de consoles, maar ook naar de zwakke punten durf te kijken. Maar omdat uiteindelijk niemand weet wat alle hardware specs precies inhouden, veeg ik alle sterke en zwakke punten van tafel. En dan houd ik Forza over. Dat is mijn hoogtepunt van deze reveal.

Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat de XBO de console der consoles gaat zijn. Beetje vroeg om dat te zeggen, niet?

Maar dat heb je zelf ook wel door, want al zeg je dat Sony's PS4 zwaait met de games-scepter, zeg je vervolgens "na E3 weten we meer". Stiekem heb je toch wel door dat we eigenlijk nog helemaal niets weten. Maar jouw persoonlijke voorkeur voor de PS4 wordt hierdoor wel zichtbaar, dus moeten we jou wel serieus nemen?

Voor de volgende keer stel ik voor dat je de tegenstrijdigheid op een aardige manier duidelijk maakt.
Dan krijg je nog eens echte discussies.
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:12:
Crap, door dit geneuzel vergeet ik dit net te posten:

[...]

Kotaku

Dus na de persconferentie zijn er toch wel wat nadelen naar buiten gekomen:

- Geen always-online, maar stiekem toch;
- Fee voor geleende/tweede hands games;
- Always-Kinected;
- Geen BC.

Als hier nog Xbox Live Gold voor multiplayer bijkomt, ga zelfs ik twijfelen... ;)
Inderdaad je neuzelt zelf maar wat raak, ander fanboy noemen terwijl je het zelf letterlijk zegt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:32:
[...]

Tja...hij zit er bij en is onderdeel van je console, dus waarom zou je hem niet aansluiten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Haha, vier seconde van in-game of in-engine materiaal. Zegt niet veel dus. Voor de rest weet je helemaal niets over die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
XBox One lijkt me een prima apparaat voor dikke Amerikanen die een fantasie football team hebben en graag snel willen switchen tussen TV (wie kijkt er nou TV?), films, internet, Skype en misschien nog een game door te zwaaien met hun armpjes of te schreeuwen naar het apparaat: "Xbox doe dit..."

De PS4 presentatie was al niet veel soeps, maar knap van Microsoft dat ze het nog slechter kunnen.

Het wordt hoog tijd dat Valve hun plannen bekend maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:33:
[...]

Tja...hij zit er bij en is onderdeel van je console, dus waarom zou je hem niet aansluiten? :+
Waarom zou je hem wel aansluiten als je hem niet wilt gebruiken? Oh wacht, die keus is je ontnomen, je moet dat ding aansluiten.

Ik ben altijd een Xbox mens geweest sinds de originele Xbox uit kwam maar dit stemt mij niet gelukkig. De Xbox One is geen gameconsole meer maar een soort super media center apparaat waar je toevallig ook nog mee kunt gamen.

Ik vermoed ook nog dat 4 van de 5 multimedia functies toch niet gaan werken in Nederland omdat we op dat gebied altijd zo lekker achter de feiten aanlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:33:
[...]
Ik begrijp de mensen wel, het is op de edge van privacy..
[paranoid]Wie weet wordt het systeem wel gehacked en kunnen die mensen je bekijken en dergelijke :+ [/paranoid]
Nee, maar daarom heb ik wel de webcam drivers uninstalled van mijn laptop.. nooit nodig en enkel maar een potentieel 'gevaar' ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 22-05-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Practics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:32:
Puur omdat het kan hoor dit, maakt mij verder niks uit.

[...]

[...]

Inderdaad je neuzelt zelf maar wat raak, ander fanboy noemen terwijl je het zelf letterlijk zegt _/-\o_
Vandaar die knipoog, slimmert! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:36:
[...]

Waarom zou je hem wel aansluiten als je hem niet wilt gebruiken? Oh wacht, die keus is je ontnomen, je moet dat ding aansluiten.

Ik ben altijd een Xbox mens geweest sinds de originele Xbox uit kwam maar dit stemt mij niet gelukkig. De Xbox One is geen gameconsole meer maar een soort super media center apparaat waar je toevallig ook nog mee kunt gamen.

Ik vermoed ook nog dat 4 van de 5 multimedia functies toch niet gaan werken in Nederland omdat we op dat gebied altijd zo lekker achter de feiten aanlopen...
Wat dat betreft ben ik wel blij met de multimedia functionaliteiten, maar ik kan me voorstellen dat de die-hard gamer gewoon even tot E3 moet wachten voordat hij z'n oordeel velt. Er is tot nu toe niet echt veel op gaming vlak te zien geweest....nog 19 nachtjes slapen en dan kunnen we denk ik een beter oordeel vormen.
SmokingCrop schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:36:
[...]

[paranoid]Wie weet wordt het systeem wel gehacked en kunnen die mensen je bekijken en dergelijke :+ [/paranoid]
Nee, maar daarom heb ik wel de webcam drivers uninstalled van mijn laptop.. nooit nodig en enkel maar een potentieel 'gevaar' ;)
Wauw.....webcam drivers uninstalled, want stel je voor dat er iemand m'n systeem hacked en zomaar meekijkt. Jij kijkt echt teveel TV..... 8)

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Om een korte reactie te geven op degenen die de Xbox One maar niks vinden. Ik zie dit apparaat als een stap richting de toekomst van gaming, alle nieuwe technologie en trends worden altijd met veel kritiek ontvangen over de hele wereld; het is iets nieuws, iets anders en mensen moeten wennen. Maar mijns inziens is dit toch echt de toekomst van gaming en ik kan niet wachten om dit (letterlijk) superapparaat in huis te nemen! (met Kinect en al!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:33:
[...]

Haha, vier seconde van in-game of in-engine materiaal. Zegt niet veel dus. Voor de rest weet je helemaal niets over die game.
Daar ging mijn opmerking niet over 'haha'. Het gaat erom dat eerder in dit topic gemeld wordt dat MS alleen FIFA en cod heeft laten zien, en dat wordt dan ook nog eens beaamd. Dan is het voor mij heel simpel, dan ben je in mijn ogen 1 of blind of 2 je roept maar iets wat je misschien half op de FP gelezen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:38:
Om een korte reactie te geven op degenen die de Xbox One maar niks vinden. Ik zie dit apparaat als een stap richting de toekomst van gaming, alle nieuwe technologie en trends worden altijd met veel kritiek ontvangen over de hele wereld; het is iets nieuws, iets anders en mensen moeten wennen. Maar mijns inziens is dit toch echt de toekomst van gaming en ik kan niet wachten om dit (letterlijk) superapparaat in huis te nemen! (met Kinect en al!)
Ik denk dat we het hele Kinect-geeuren moeten vergelijken met de introductie van de auto, de tv en misschien wel het touch-screen....veel gezeur....gemopper, maar uiteindelijk gebruikt 99% van de wereldbevolking het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het linken van games had best wel goed kunnen werken, maar ze hadden het anders moeten aanpakken:

- Game kopen
- Na inserten van game verplichte installatie met code
- Game kan je digitaal doorverkopen als je wilt

OF

- Game wordt verwijderd van je HDD, je oude code werkt weer en je kunt de fysieke versie doorverkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
nu ja, die kinect moet je dan wel handig ergens kunnen plaatsen of je moet straks nog je interieur gaan wijzigen om het bruikbaar te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Een hoop mensen hebben niet echt door wat nou de reden is dat backwards compatibility niet mogelijk met de X1. Heel simpel eigenlijk. XBox360 gebruikt nog HD-DVD schijfjes. Xbox One heeft Bluray schijfjes. Daar zal het grotendeels wel mee te maken hebben. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Zeror schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:40:
Een hoop mensen hebben niet echt door wat nou de reden is dat backwards compatibility niet mogelijk met de X1. Heel simpel eigenlijk. XBox360 gebruikt nog HD-DVD schijfjes. Xbox One heeft Bluray schijfjes. Daar zal het grotendeels wel mee te maken hebben. ;)
360 gebruikt dvd. En bluray drives kunnen best met DVD's onderweg.
Deze informatie is pas 7 a 8 jaar beschikbaar hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 22-05-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou geen probleem mogen zijn, omdat blu ray gewoon HD-DVD schijfjes kan pakken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Laatst online: 13:34
Xbox 360 games staan gewoon op DVD niet HD dvd en ik neem aan dat de blu ray van de One ook gewoon DVD speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12
Ik vond het wel een interessante aankondiging. De looks zijn mooi, de kinect 2.0 erg interessant. Denk ook dat het wel mooi zou staan zonder onder de TV en de Xbox zelf in het kastje onder de bose.

Vind het alleen jammer dat er gelijk allerlei doemscenario's komen. Ik vond dat hele TV, skype, internet (beetje win8 idee) erg mooi uitzien en het is echt wel gaaf maar iedereen lijkt wel tegen. Van 'ze kunnen je opnemen' tot 'wat een lelijk ding playstation is beter'. Waar ik vooral de schurft van kreeg was dat artikel net op The Verge dat TV al gedoemd is blabla

MENSEN, HET IS EEN AANKONDIGING. We hebben geen actual gameplay gezien, we weten níet hoe kinect werkt (want dit was natuurlijk gewoon opgenomen want je gaat een presentatie natuurlijk failprove geven). We weten nog niets over de Xbox maar iedereen trekt al gelijk conclusies.. jammer!

Is er trouwens een al een vergelijking tussen de aankondiging van PS en Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nee, de XBOX360 gebruikt gewoon DVD. En ik neem aan dat de X1 ook best DVD af kan spelen, net als de PS3.
Er was een losse HDDVD-speler voor de X360, maar nooit populair geworden. Ik heb er overigens 1 in bezit.
Afbeeldingslocatie: http://www.newlaunches.com/wp-content/uploads/2013/01/xbox1_091.jpg

Kun je ook prima op je pc aansluiten, waarna je 2 extra USB-poorten hebt en natuurlijk een HDDVD-speler voor je pc..
Nadat ik mijn witte X360 heb verkocht heb ik mijn HDDVD-speler in de doos gedaan en weggelegd in de kast. Hij staat niet zo mooi naast mijn X360 hoogglans slim.

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
nexhil schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:38:
[...]

Daar ging mijn opmerking niet over 'haha'. Het gaat erom dat eerder in dit topic gemeld wordt dat MS alleen FIFA en cod heeft laten zien, en dat wordt dan ook nog eens beaamd. Dan is het voor mij heel simpel, dan ben je in mijn ogen 1 of blind of 2 je roept maar iets wat je misschien half op de FP gelezen hebt.
Ik vind niet dat je het filmpje over Quantum Break "laten zien" kunt noemen... Vier seconden game materiaal (waarvan we niet eens weten of het in-game of in-engine of gewoon CGI is) is niks.

Quantum Break is voorbij gekomen, heel even, maar we weten er nog niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:39:
[...]

Ik denk dat we het hele Kinect-geeuren moeten vergelijken met de introductie van de auto, de tv en misschien wel het touch-screen....veel gezeur....gemopper, maar uiteindelijk gebruikt 99% van de wereldbevolking het :)
Om dat te kunnen zeggen, zou de adoptie en mening over de huidige Kinect wel beter zijn dan dat het nu is. Die van mij staat keurig stof te happen, heeft voor mij nooit iets toegevoegd. En ik heb mn best gedaan om het leuk te vinden.

Overigens vonden de buurkindjes het geweldig, die sprongen op en neer en vonden het wel van meerwaarde. Ik denk dat het voor het Wii-publiek prachtig is en voor de hardcore gamer een onnodige afleiding. Wij (de tweaker) zijn vaak van de tweede categorie.

Het publiek is breed, en er is zeker een doelgroep die het prachtig vindt. Het zou alleen slim zijn als het optioneel is in gebruik (misschien leren ze iets van het Win8 startmenu debakel).

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
HAHA...de 360 gebruikt zelfs nog DVD's. Nee, het heeft oa. te maken met de architectuur : De Xbox One maakt gebruik van x86 en de Xbox 360 van Xenon PowerPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb pasgeleden een tweakblog gemaakt over de PlayStation 4 en hier stelde ik zelfs voor om games te linken aan je account. Dit is wat ik schreef:

Uniciteit's weblog: De perfecte PlayStation 4
(...)

Alle games die je koopt, fysiek of digitaal, moeten gelinkt worden aan je gamers ID. Waarom? Daar kom ik zometeen op terug.

(...)

Software: tweedehands games
Maar zorgen digitale downloads niet voor een probleem wat betreft tweedehands games? Je kan immers niet zo gemakkelijk je digitale games doorverkopen. Dit is dan ook mijn eerste grote idee waarmee Sony een mooie slag kan slaan.

Sony moet bij de PS4 een systeem maken dat je (digitale) games gemakkelijk door kan verkopen. Dit gaat simpelweg via je vriendenlijst maakt niet uit. Wat is de catch? Voor de koper komt er een 'verplichte' premie van, bijvoorbeeld, €2,50 bovenop.

Voorbeeld: je koopt dit najaar FIFA 14. Het jaar erop komt FIFA 15 uit: je koopt het spel en doet eigenlijk niks meer met FIFA 14. Iemand uit je vriendenlijst vindt FIFA 15 toch wel duur, en heeft liever FIFA 14 voor een lagere prijs. Jij biedt hem FIFA 14 aan voor €17.50.

Het spel kost, dankzij de premie, €20. De koper gaat akkoord: jij ontvangt €17.50 'kredit' en Sony ontvangt €2.50.

"Maar waarom dan die premie?" hoor ik je denken. Simpel: ik verwacht dat de meeste games met een "online pass" systeem komen: de originele koper kan gratis online, een tweedehands koper moet vaak een 'online pass' kopen. Waarom? Publishers willen graag ook geld verdienen aan tweedehands games.
In deze situatie wordt een premie van €2.50 betaalt: hiervoor krijgt de koper gratis een "online pass" (oftewel: eigenlijk het spel 'nieuw'), de publisher ontvangt €2,00 en Sony ontvangt €0,50.

Win-win-win situatie: de koper heeft het volledige spel, de publisher ontvangt geld voor een tweedehands game én Sony ontvangt geld voor een tweedehands game.

Zodra je de game verkoopt wordt het spel 'ge-unlinkt' van jouw account en wordt het spel gelinkt aan het account van de koper.

Een premie van €2.50, of zelfs €5, zal voor veel gamers acceptabel zijn. Je krijgt er immers de volledige game ervaring voor, de publisher verdient geld en Sony verdient geld.

Voor de fysiek gekochte games zal, waarschijnlijk, nog altijd apart een online pas worden gekocht. Hoe gaat het 'linken' met fysieke games te werk? Simpel: de game is gelinkt aan het account in welke console hij als laatst zat.

(...)
Ik had het ook nog over de companion app, en stelde zelfs voor dat Sony PS4 games naar tablets en smartphones kon streamen via Gaikai.
(...)

Maar de app kan nog veel meer: je kan er PlayStation 4 games meespelen. Ik had het eerder al over het linken van games aan je account. Dankzij het linken van games weet Sony precies welke games jij ook daadwerkelijk hebt, en Sony kan deze via Gaikai en de PS4-app beschikbaar stellen aan jou.

(...)
Mijn conclusie: het idee van Microsoft om games te linken kán goed werken, maar de uitvoering is bij Microsoft compleet foutgegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:39:
[...]

Ik denk dat een betere vergelijking is als je Kinect vergelijkt met de Dreamcast. Veel potentie, hoge initiele verwachtingen, hard gepusht door bedrijf. Uiteindelijk gebruikt 1% van de wereldbevolking het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
supreme tweaker schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:42:
[...]

Om dat te kunnen zeggen, zou de adoptie en mening over de huidige Kinect wel beter zijn dan dat het nu is. Die van mij staat keurig stof te happen, heeft voor mij nooit iets toegevoegd. En ik heb mn best gedaan om het leuk te vinden.

Overigens vonden de buurkindjes het geweldig, die sprongen op en neer en vonden het wel van meerwaarde. Ik denk dat het voor het Wii-publiek prachtig is en voor de hardcore gamer een onnodige afleiding. Wij (de tweaker) zijn vaak van de tweede categorie.

Het publiek is breed, en er is zeker een doelgroep die het prachtig vindt. Het zou alleen slim zijn als het optioneel is in gebruik (misschien leren ze iets van het Win8 startmenu debakel).
Ik doelde eigenlijk meer op de manier van bedienen, die gaat gewoon langzaam richting swipen en praten. In Science Fiction films gebruiken ze dat al jaaaaren...maar in de 'echte wereld' lopen we daar gewoon achteraan hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Overigens net op twitter even het volgende gevraagd:

@XboxSupport3 As a European, can i expect any of the Xbox One TV-related features to be of any use directly at launch?

Respons:

@XboxSupport3: @wackleton We’re working to ensure the Xbox One will work with whatever TV provider you have http://xbx.lv/XBOFAQ ^JI

One can only dream :)
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:44:
[...]

Ik doelde eigenlijk meer op de manier van bedienen, die gaat gewoon langzaam richting swipen en praten. In Science Fiction films gebruiken ze dat al jaaaaren...maar in de 'echte wereld' lopen we daar gewoon achteraan hoor.....
In science fiction bouwen ze ook ruimtestations met airvents die direct naar de powercore toe lopen.

Maar ik snap je punt; het lijkt intuitief als een vooruitgang, maar het valt me nog steeds vies tegen

[ Voor 44% gewijzigd door supreme tweaker op 22-05-2013 00:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:42:
[...]

Ik vind niet dat je het filmpje over Quantum Break "laten zien" kunt noemen... Vier seconden game materiaal (waarvan we niet eens weten of het in-game of in-engine of gewoon CGI is) is niks.

Quantum Break is voorbij gekomen, heel even, maar we weten er nog niets over.
Echt, lees nou nog één keer mijn post, doe het nou. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Hoe werkt die hele TV functionaliteit met een CI+ kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SmokingCrop schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:36:
[...]

Precies! En dat ze 'm hacken is wel idd aluminium hoedjes niveau, maar reken er maar op dat ze alles van de gebruiker zullen op slaan. Lengte, omvang cq gewicht, hoe vaak je in je neus graaft, hoeveel bier je achteroverslaat, of je kan knipogen... ;)

(Kinect 2.0 schijnt dus echt te kunnen zien als een gebruiker knipoogt! 8)7 )

Oplossing: richt m naar de muur... Gebruikt ie wel wat energie, maar soit.
Krijg je natuurlijk weer dat dat ding je moet zien.

Dusss leuk die Xbox One... Morgen maar pre-orderen... ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:46:
Hoe werkt die hele TV functionaliteit met een CI+ kaart?
Dat moeten ze nog uitvogelen. Het is nu vooral gericht op TV via een kastje onder de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
supreme tweaker schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:45:
Overigens net op twitter even het volgende gevraagd:

@XboxSupport3 As a European, can i expect any of the Xbox One TV-related features to be of any use directly at launch?

Respons:

@XboxSupport3: @wackleton We’re working to ensure the Xbox One will work with whatever TV provider you have http://xbx.lv/XBOFAQ ^JI

One can only dream :)
Tel daarbij op dat Ziggo al een tijdje werkt aan een Xbox App....dus ja (ik heb het al eerder gezegd) we gaan in NL met Ziggo (en misschien ook wel UPC) gewoon mee kunnen doen O-)
Uniciteit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:46:
[...]

Dat moeten ze nog uitvogelen. Het is nu vooral gericht op TV via een kastje onder de TV.
Ik weet dat Ziggo native TV wil laten afspelen via de Xbox net zoals de Amerikaanse TV Providers dat nu doen. Daarnaast kun je (voor degene zonder app) je set top box doorlussen dmv HDMI...

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..dubbel..]

[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
nexhil schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:46:
[...]

Echt, lees nou nog één keer mijn post, doe het nou. 8)7
Jouw definitie van laten zien is anders dan die van mij (en van vele anderen vermoed ik). Ze hebben niets laten zien, een paar nietszeggende beeldjes waaruit je niets kunt opmaken. Ze hebben de game genoemd en een paar frames materiaal erdoor gedrukt... Het is een hele minimale glimps op wat Quantum Break wellicht zou kunnen zijn (in-game, in-engine of prerendered, niemand weet het). Wat heeft MS jouw nu laten zien over Quantum Break, wat ben je te weten gekomen?

[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 22-05-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh.... Ik dacht altijd dat Xbox360 HD-DVD gebruikte.

Overigens vind ik dat X1 veel te veel op multimedia gericht is nu. Opzich wel leuk hoor, maar ik doe ik waarschijnlijk weinig mee. Toch denk ik wel dat ook in Nederland de meeste providers wel services zullen leveren voor XBox One. Volgens mij was dat al min of meer aan de orde bij het hele Xbox Glass verhaal enzo van vorig jaar. Waar ik dan weer wel bang voor ben, is dat ik bij mij provder een speciale decoder ofzo mag aanschaffen om hem weer aan de xbox one te koppelen. De simpele standaard decoder heeft geen HDMI out, bij dan iig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:46:
[...]

Tel daarbij op dat Ziggo al een tijdje werkt aan een Xbox App....dus ja (ik heb het al eerder gezegd) we gaan in NL met Ziggo (en misschien ook wel UPC) gewoon mee kunnen doen O-)
Tenzij er geen kabel bij je ligt of je geen Ziggo of UPC in de buurt hebt.
Wauw prachtig, wát leuk. Een scheiding tussen gebruikers. Die elite-groep die wel Ziggo kan hebben, en zij die het niet kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Van wat ik zo even kan vinden aan pluspunten voor de console (die blijkbaar een beetje lijken onder te sneeuwen):
Windows Kernel met de mogelijkheid tot Windows Apps (imo een groot voordeel)
Maakt het mogelijk voor veel bedrijven om hun content ook naar de xbox te brengen. Makkelijker dan nu in ieder geval en kan daardoor erg handig zijn. Niet alleen Skype lijkt me ideaal, maar ook bv Office zou een mogelijkheid kunnen zijn. Verder nog een tweakers app en weet ik wat nog meer. Doe daar een mooie smartglass optie bij dat je daar lekker mee kunt muizen en je kunt lekker op je tv werken. Bovendien: Indie games anyone?
Nieuwe Kinect
Beter in het herkennen van handgebaren, personen en commando's. Daardoor ook een stuk bruikbaarder voor menu's of automatiseren van diverse zaken (het automatisch laden van savegame e.d. lijkt me wel handig). Het feit dat ie al wordt meegeleverd is natuurlijk ook een grote plus voor de development van nieuwe games. Daarnaast heb je een grotere FOV wat natuurlij fijn is voor kleinere kamers.
Bluray speler
Eindelijk ook die films kijken
Meer mogelijkheden voor games om van de cloud gebruik te maken
Kan vooral voor multiplayer games erg cool worden. Dan stelt dadelijk de playercount van MAG weinig meer voor :9~ Verder heb je kans op persistant worlds (werelden die doorgaan ook al ben je niet online). Onthouden van posities bij films cross-platform.
Externe HD voor opslag
Hoewel je de 500gb niet kunt vervangen, kun je dus wel een externe (USB3) schijf toevoegen voor het opslaan van games of films en muziek. Geen dure accessoires meer kopen dus
HDMI IN
Handig voor als je al veel apparaten aan je TV hebt hangen en als er ook nog wat meer voor Nederland wordt toegevoegd, dan zie ik dat wel aardig worden. Lijkt me overigens meer afhankelijk van de apparatuur dan van je provider. Sure, die Smart TV is natuurlijk ook leuk, maar dat zal wel wat langer duren en dat maakt me ook weinig uit, maar het feit dat je een poort minder hoeft te gebruiken achter je TV kan al erg handig zijn
Echte DVR functionaliteit
Het kwam een beetje tussen neus en lippen door, maar dit kan dus erg handig zijn. Ik had het idee dat de PS4 vooral de laatste X aantal seconden kon opnemen, maar als je dus je hele ding kunt opnemen is dat natuurlijk veel handiger. En dat werkt dan natuurlijk ook als je niet online bent ;)
Controller waarschijnlijk weer net wat fijner
Geen vage touchpad zoals de PS4, maar gewoon prima knoppen en prima triggers. Moeten we nog wel even zien hoe dat gaat werken, maar de 360 vind ik al veel fijner te bedienen daarmee.
Multitasken
Nog even zien of dat met gamen ook kan, maar lijkt me wel handig als je een skypecall verwacht of je even snel iets wilt opzoeken.
EA Sports met enkele exclusieve content
Ultimate Team vond ik altijd erg leuk, ben benieuwd of daar verder nog veel aan veranderd wordt, maar dat heeft de PS4 in ieder geval al niet (dit jaar).
Nieuw Dashboard
Weet niet of dit de update is die ook voor de 360 wordt verwacht, maar hij ziet er erg slick uit. Erg fijn om een pagina te zien voor je pins (ipv een tile zoals nu) en ik zag nog wel meer mooie dingen daarbij.
Games online doorverkopen
Geen gekloot meer met doosjes uitwisselen dan? Al is me dat nog niet helemaal duidelijk, het is in ieder geval niet zo negatief als dat veel mensen hier denken.
Quantum Dream
Ziet er gewoon tof uit, al is nog even zien hoe het speelt. Het wordt in ieder geval groots uitgepakt
Forza 5
Prima racer, lijkt me duidelijk
Halo TV serie
Eindelijk weer een big budget Sci-fi?
Vernieuwde Achievements
Gaat op de schop. Moet beter laten zien hoe goed of ver je bent met een game. Klinkt interessant

Het is echt jammer dat ze niet wat meer games hebben getoond. Daar wordt nu overigens heel druk om gedaan maar ondertussen is al gemeld dat diverse engines compatible zijn en games als AC4, BF4, Watchdogs e.d. komen ook gewoon. Ik denk dat ze de games echter een eigen plek willen geven en de presentatie nu gebruiken als startpunt voor het uitbrengen van trailers. Het zou me niet verbazen als er morgen of de rest van de week al trailers opduiken.

Dat het aandeel van Sony omhoog is gegaan, is opvallend. Toch is het niet de eerste keer dat fanboys een dergelijke actie doen om in het nieuws te komen. Aandelen van MS zijn niet echt veranderd van waarde, maar ik denk dat ook daar wat aandelen zijn verkocht puur om te doen alsof men het niets vind. Overigens: hoe vaak boeit het nou wat voor stand de aandelen zijn na een presentatie. Ik heb ze wel vaker raar zien doen.

Qua exclusives heeft Sony meer getoond, maar ik vond die ook niet allemaal even superdewoeptiedoe. Knack, Killzone, Driveclub, Infamous, The Witcher en The Witness zijn volgens mij de games. Hiervan spreekt eigenlijk alleen Killzone en Driveclub mij aan. De rest boeit me niet of weinig. Dan is een Forza of Quantum Dream ook niet verkeerd, maar ik vraag me af of de launchgames het van de exclusives moeten gaan hebben. Anyways, er komen heus nog meer games aan. Echter, de E3 draait vooral om de games en ik denk dat ze daar dan ook nog groot uit gaan pakken. Als ze nu echter én console én games laten zien, verschieten ze hun kruid waardoor de E3 weer naar de PS4 zal gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:38:
Oke even heel reeel.

Ik heb al een samsung es8000 in de woonkamer staan die zowel op voice als op gebaren reageert. (gebruik nooit)
Daarnaast heb ik een HTPC naas al mijn TV's staan voor media
Verder gebruik ik of HTPC of CI+ module voor TV kijken.

Welk toegevoegde waarde heeft de Xbox dan? HTPC kan niet weg aangezien, mijn downloads ook ergens vandaan moet komen en xbox/ander app, maar al te graag oude meuk (meestal zonder NL ondertitels) verkoopt.Dan weet ik al dat gebaren/voice gewoon irritant vind / onhandig.

De xbox gaat nooit 1 van die apparaten verslaan in de mogelijkheid die ze bieden. Daarnaast heeft de xbox maar 500GB interne opslag. Kortom dat is paar games/films laat staan series en ding zit vol. En nee ik wil niks via mijn netwerk streamen, alles lokaal opslaan.

Dan blijft puur game gedeelte over:

1. Always online
2. Geen 2de hands/geen waarde (Koop alleen twijfel games 2de hands, maar verkoop wel graag me games)
3. Knect word je door de strot gedrukt
4. Maar 500GB opslag (Ja ps4 wss ook, maar dat is geen apparaat die in de markt word gezet als alles kunner/vervanger)

Maar mocht PS4 Punt 1/2 ook krijgen, sla ik de hele handel over, en investeer ik wel in een game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:48:
[...]

Tenzij er geen kabel bij je ligt of je geen Ziggo of UPC in de buurt hebt.
Wauw prachtig, wát leuk. Een scheiding tussen gebruikers. Die elite-groep die wel Ziggo kan hebben, en zij die het niet kunnen hebben.
Hoe kijk jij nu TV dan? Je kunt je 'huidige' set-top-box doorlussen he via HDMI....dat gaat natuurlijk gewoon bij het gros van de aanbieders werken...als er geen App is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Feit blijft dat ik een gameconsole wil om te gamen en niet een tv tuner+. Net zoals al die social media zooi van PS4 mij niets doet. Wat dat betreft zou ik beter een pc gamer zijn denk ik. Daarnaast wil ik gewoon op de bank liggen en niet zwaaien zoals ik dat moest bij de wii/move/kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Als de Xbox One Ziggo native afspeelt, DTS geluid door kan zenden (want dit kunnen sommige TV's namelijk niet van hdmi in naar optical out), en met goede games komt. Dan ben ik verkocht!

Oh ik zie het al voor me. Mooie grote TV met zwarte bezel, daaronder in het midden Kinect, rechter kant van TV meubel is zegmaar open in 2 schappen. in 1 opening de xbox, de ander de bose.

Ga je zitten; Xbox on! Geen geklooi met afstandsbedieningen meer. Genieten!

Ik vind dat gedoe over privacy trouwens gewoon echt dom gedoe. Als je daarover in zit, moet je niet met openbaar vervoer gaan, geen smartphones gebruiken, niet meer googlen etc. Ze slaan veel op maar dat is de maatschappij waarin we leven. Deal with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:51:
[...]

Hoe kijk jij nu TV dan? Je kunt je 'huidige' set-top-box doorlussen he via HDMI....dat gaat natuurlijk gewoon bij het gros van de aanbieders werken...als er geen App is :)
Ja en hoe gaat dat dan werken als je de CI+ gewoon in je TV hebt, zonder settopbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:51:
[...]

Er ligt hier geen kabel. Ik kijk dus via VDSL naar tv. Gelukkig eindelijk sinds 2 jaar van die rotsatelliet met Canal Digitaal af.
HDMI doorlussen zou dus in principe moeten kunnen. We zullen zien.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SmooK schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:51:
Feit blijft dat ik een gameconsole wil om te gamen en niet een tv tuner+. Net zoals al die social media zooi van PS4 mij niets doet. Wat dat betreft zou ik beter een pc gamer zijn denk ik. Daarnaast wil ik gewoon op de bank liggen en niet zwaaien zoals ik dat moest bij de wii/move/kinect.
Dat is het chille; je kan gewoon praten (als het een keer Nederlands gaat ondersteunen) en dan is het toch geweldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
EnigmaNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:52:
[...]

Ja en hoe gaat dat dan werken als je de CI+ gewoon in je TV hebt, zonder settopbox?
Pfff....geen idee, maar dan heb je denk ik Ziggo of UPC? There probably will be an App for that...(om ff een Apple kreet te gebruiken).

Mocht dat niet zo zijn....tja..ik heb hetzelfde probleem hier (wel Ziggo btw)....gewoon ff afwachten denk ik tot E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Practics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Oke even heel reeel.

Ik heb al een samsung es8000 in de woonkamer staan die zowel op voice als op gebaren reageert. (gebruik nooit)

Welk toegevoegde waarde heeft de Xbox dan? HTPC kan niet weg aangezien, mijn downloads ook ergens vandaan moet komen en xbox/ander app, maar al te graag oude meuk (meestal zonder NL ondertitels) verkoopt.Dan weet ik al dat gebaren/voice gewoon irritant vind / onhandig.

De xbox gaat nooit 1 van die apparaten verslaan in de mogelijkheid die ze bieden. Daarnaast heeft de xbox maar 500GB interne opslag. Kortom dat is paar games/films laat staan series en ding zit vol. En nee ik wil niks via mijn netwerk streamen, alles lokaal opslaan.

1. Always online
2. Geen 2de hands/geen waarde (Koop alleen twijfel games 2de hands, maar verkoop wel graag me games)
4. Maar 500GB opslag (Ja ps4 wss ook, maar dat is geen apparaat die in de markt word gezet als alles kunner/vervanger)

Maar mocht PS4 Punt 1/2 ook krijgen, sla ik de hele handel over, en investeer ik wel in een game pc.
Dat jij veel apparaten hebt is natuurlijk mooi, maar dat heeft ook niet iedereen. Het hangt verder even af van de ondersteuning, maar als bv VLC voor Windows 8 ook werkt op de nieuwe xbox, dan is dat imo wel een voordeel.

Verder is always online nog maar even afwachten. Daar zullen wel een paar games voor gaan die dan gewoon afgebrand worden, waarna men daar toch wat minder mee gaat doen. Maar ik zie het helemaal niet als probleem omdat mijn internet gewoon prima is.
2e hands moet nog blijken. Als je uitgaat van de wetten binnen de EU dan moet het allemaal door te verkopen zijn (ook digitale gamelicenties). Geen probleem dus
Kinect moet erbij staan, maar je hoeft er niets mee te doen. Ik vraag me overigens af of het uitmaakt als je hem gewoon richting de muur richt, maar ook hier zal heus wel wat voor komen als er veel commentaar op is. MS luistert daar heus wel naar. Overigens heb ik ook hier weinig problemen mee.
500GB opslag intern ja. Maar dat is met een externe (USB3) HD gewoon op te lossen. Of heb je ook 6 terabyte in je HTPC zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:51:
[...]

Als de Xbox One Ziggo native afspeelt, DTS geluid door kan zenden (want dit kunnen sommige TV's namelijk niet van hdmi in naar optical out), en met goede games komt. Dan ben ik verkocht!

Oh ik zie het al voor me. Mooie grote TV met zwarte bezel, daaronder in het midden Kinect, rechter kant van TV meubel is zegmaar open in 2 schappen. in 1 opening de xbox, de ander de bose.

Ga je zitten; Xbox on! Geen geklooi met afstandsbedieningen meer. Genieten!

Ik vind dat gedoe over privacy trouwens gewoon echt dom gedoe. Als je daarover in zit, moet je niet met openbaar vervoer gaan, geen smartphones gebruiken, niet meer googlen etc. Ze slaan veel op maar dat is de maatschappij waarin we leven. Deal with it
Ik zeg "Shut up..and take my money!" O-)
Practics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Oke even heel reeel.

1. Always online

Eh....ik heb gewoon een Server/NAS in de meterkast staan..waar alles op staat. Ik wil het zeker niet op m'n htpc hebben staan. Backup jij je documenten en foto's ook op die HTPC dan..? Hmm.....misschien herstructurering van je it infra?

[ Voor 47% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:52:
[...]

Dat is het chille; je kan gewoon praten (als het een keer Nederlands gaat ondersteunen) en dan is het toch geweldig?
Nee ik wil niet praten met mijn appratuur, als ik wil praten ga ik wel lokale kroeg in. :F
Ik wil gamen als ik dat ding aanzet, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 09-09 15:03
Mooie reactie weer van deze internet held:

YouTube: Francis Discusses the Xbox One Reveal

[ Voor 22% gewijzigd door Goron op 22-05-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:52:
[...]

Mijn ervaring met stembesturing(op verschillende hardware) is over het algemeen negatief. Reageert niet of te gevoelig of heeft veel last van omgevingsgeluid, mocht het zo werken als in de presentatie en dan dus ook in het Nederlands dan is dit zeker een pluspunt hoewel ik me toch altijd een beetje gek voel als ik tegen apparaten praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik denk verder dat die verplichte Kinect ook veel gezeik met de 'vrouw' gaat opleveren.

Die XBOX bewaar je nog lekker in het kastje. Die Kinect moet dus in het zicht staan, en dat vinden veel vrouwen vast niet oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:44:
[...]

Daarom heet het ook Science Fiction film :)

Ja de presentatie is ook mij erg tegen gevallen ik hoopte op keiharde specs zodat we een beetje kunnen zien wat er aan staat te komen en de verschillen met de PS4 zouden zijn. Maar goed MS slaat 2 specs zien in beeld 8 GB en iets met bla bla transitors erg boeiend ... 8GB zegt me niks ... DDR3 ? GDDR5? GPU ? CPU snelheid ? Oh ze zijn er nog niet uit omgekeerde van Sony "wel specs maar geen design" |:(

Teveel TV troep voor de USA markt erg boeiend bij een console REVEAL conference die de hele wereld gaat zien ... Enkel leuk voor die Amerikanen ... Exclusive Halo tv series for Xbox live ja leuk und?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SmooK schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:55:
[...]

Mijn ervaring met stembesturing(op verschillende hardware) is over het algemeen negatief. Reageert niet of te gevoelig of heeft veel last van omgevingsgeluid, mocht het zo werken als in de presentatie en dan dus ook in het Nederlands dan is dit zeker een pluspunt hoewel ik me toch altijd een beetje gek voel als ik tegen apparaten praat
De toekomst! Het zou wel tof zijn; nu zit iedereen gewoon met z'n kop naar het scherm te staren zonder enige interactie dus in sociaal opzich is het wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:56:
Ik denk verder dat die verplichte Kinect ook veel gezeik met de 'vrouw' gaat opleveren.

Die XBOX bewaar je nog lekker in het kastje. Die Kinect moet dus in het zicht staan, en dat vinden veel vrouwen vast niet oké.
;( Inderdaad...dat was het eerste wat mij vrouw zei "Jee..wat is die Kinect groot...dat ziet er niet uit"...ik heb dus nog wat evangelisering te doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat gebeurt er steeds met al die dubbelposts...? Sommige komen echt 3 keer voorbij ofzo... Tijd om te gaan maffen...!

Afsluitend Xbox rules! :)

Hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:54:
[...]

Dat jij veel apparaten hebt is natuurlijk mooi, maar dat heeft ook niet iedereen. Het hangt verder even af van de ondersteuning, maar als bv VLC voor Windows 8 ook werkt op de nieuwe xbox, dan is dat imo wel een voordeel.

Verder is always online nog maar even afwachten. Daar zullen wel een paar games voor gaan die dan gewoon afgebrand worden, waarna men daar toch wat minder mee gaat doen. Maar ik zie het helemaal niet als probleem omdat mijn internet gewoon prima is.
2e hands moet nog blijken. Als je uitgaat van de wetten binnen de EU dan moet het allemaal door te verkopen zijn (ook digitale gamelicenties). Geen probleem dus
Kinect moet erbij staan, maar je hoeft er niets mee te doen. Ik vraag me overigens af of het uitmaakt als je hem gewoon richting de muur richt, maar ook hier zal heus wel wat voor komen als er veel commentaar op is. MS luistert daar heus wel naar. Overigens heb ik ook hier weinig problemen mee.
500GB opslag intern ja. Maar dat is met een externe (USB3) HD gewoon op te lossen. Of heb je ook 6 terabyte in je HTPC zitten?
Zit een 512Gb SSD en 2x 3TB HDD in mijn hoofd HTPC ja. >:)

Nee je kunt alles weg cijferen, maar zoals ze hem nu in de markt zetten, gaat het hem echt niet worden.
Zoals ik eerder al zei, gaan ze dit afzwakken, dan zal er op termijn wel een xbox komen, deze generatie ook gehad. Het heeft bijde voor en nadelen. Maar zoals het nu er uit ziet, snijd MS zich zelf in de vingers. (in iedergeval in mijn geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Het is me toch een systeem, de Xbox One. Nieuw nieuws:

- Je moet X1 games activeren met een serienummer
- 1 keer per dag moet je online zijn voor hernieuwing van je licenties, anders dan doen je games het niet meer.
Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?

Harrison: I believe it’s 24 hours.

Kotaku: I’d have to connect online once every day.

Harrison: Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
JT888 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:57:
[...]

Daarom heet het ook Science Fiction film :)

[...]
Helaas voor jou zijn er behoorlijk wat technieken om ons heen die ooit science fiction leken (electronische deuren.....mobiele telefoons....skype (video telefonie)...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Vmaster; inderdaad! Shut up and take my money! :D
Ik was aangenaam verrast! Daarbij ben ik meer een pc gamer en gebruik ik de console enkel voor beetje fifa'en etc.

Daarbij smartglass op mijn lumia 920 en de 2 surfaces thuis.. dat wordt genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?

Harrison: I believe it’s 24 hours.

Kotaku: I’d have to connect online once every day.

Harrison: Correct.
Kotaku

Edit: te laat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Worsteneter schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:58:
Vmaster; inderdaad! Shut up and take my money! :D
Ik was aangenaam verrast! Daarbij ben ik meer een pc gamer en gebruik ik de console enkel voor beetje fifa'en etc.

Daarbij smartglass op mijn lumia 920 en de 2 surfaces thuis.. dat wordt genieten!
Hier netzo......m'n vrouw en ik heb beiden een 920, zelf een Surface.....en overal draait Windows 8 op O-)
Kom maar op met die uberintegratie naar de xbox.....
De 360 staat direct na E3 (inclusief Kinect en games) op Marktplaats O-)
Ik meen me toch te herinneren dat ze het vandaag al vaker bij het verkeerde eind hadden...?

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:58:

- 1 keer per dag moet je online zijn voor hernieuwing van je licenties, anders dan doen je games het niet meer.
[...]
Nee.. 1x per dag online gaan om ze te checken, als je op vakantie bent en alles is uit dan ben je niet opeens alles kwijt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SmokingCrop schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:00:
[...]

Nee.. 1x per dag online gaan om ze te checken, als je op vakantie bent en alles is uit dan ben je niet opeens alles kwijt |:(
max 5x per jaar vakantie modus kunt inschakelen op je account?
Dat soort problemen zijn vrij simpel te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[...]

Dat zeg ik niet ....

Het betekent wel dat je zonder internetaansluiting geen single player games kunt spelen. En je kunt je games ook al aan vrienden uitlenen. Of bij een vriend gaan gamen. Mogelijk dat het wel kan als je op andermans PC met je eigen Xbox Live-username inlogt, maar da's op dit moment nog een vraag.

[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 22-05-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:00:
[...]

Hier netzo......m'n vrouw en ik heb beiden een 920, zelf een Surface.....en overal draait Windows 8 op O-)

[...]

Ik meen me toch te herinneren dat ze het vandaag al vaker bij het verkeerde eind hadden...?
Dan lult phil harisson uit zn nek, wat ik betwijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:00:
[...]

[...]

Ja we zitten in hetzelfde schuitje, dat is echt wel tof straks! Toch moet ik er nog wel even goed over nadenken. Mijn eerste console was een PS2 en daarna PS3 gehad.. vind toch altijd de PS controllers fijner.. wordt straks wel even afweging maken hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Ik heb het idee dat het verkeerd geïnterpreteerd is.
"There are many devices in your life that require the Internet to function," he said. "Xbox One is no different in that it requires, at some point in the beginning and at various times through its on state, to connect to our cloud and to our Internet. That is to deliver Xbox Live functionality, that is to deliver download content to you, that is to deliver some of the innovations around TV and entertainment that we showed today. But it doesn’t require it to be online all the time."
Overigens gaat het erom dat als het apparaat aan staat, het wel een paar keer verbinding moet hebben. Maar dus niet als je op vakantie bent, want dan staat ie niet aan ;)

Het lijkt me overigens niet dat als je geen enkele xbox live functionality gebruikt, hij toch internet nodig heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 22-05-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:58:

[...]
Dit kan ook niet kloppen: weekje met vakantie, al je licenties weg...

"Nee, schat, ik kan niet mee naar Italië, want anders verlies ik al m'n games..." Evangeliseren gaat echt niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:02:
[...]

Dat zeg ik niet ....

Het betekent wel dat je zonder internet ook geen single player games kunt spelen.
1 dag kan je single player games spelen zonder internet connectie :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:02:
[...]

Dat zeg ik niet ....

Het betekent wel dat je zonder internet ook geen single player games kunt spelen.
Nee, dat "bedoelde" je niet.. je zegt het wel

"- 1 keer per dag moet je online zijn voor hernieuwing van je licenties, anders dan doen je games het niet meer."

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 22-05-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:03:
[...]

Dit kan ook niet kloppen: weekje met vakantie, al je licenties weg...

"Nee, schat, ik kan niet mee naar Italië, want anders verlies ik al m'n games..." Evangeliseren gaat echt niet werken...
Je xbox staat niet aan als je op vakantie bent toch? Dan raak je ook niets kwijt. Dat zou wel heel dom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wauw.....Gizmodo heeft een mooie video over Kinect 2.0 :) Wauw http://gizmodo.com/kinect...x-sees-you-like-509155673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:58:
[...]

Helaas voor jou zijn er behoorlijk wat technieken om ons heen die ooit science fiction leken (electronische deuren.....mobiele telefoons....skype (video telefonie)...).
Jij bedoeld wat ik bedoel maar volgens mij heb je mijn post verkeerd begrepen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:54:
[...]

Ik zeg "Shut up..and take my money!" O-)

[...]

Eh....ik heb gewoon een Server/NAS in de meterkast staan..waar alles op staat. Ik wil het zeker niet op m'n htpc hebben staan. Backup jij je documenten en foto's ook op die HTPC dan..? Hmm.....misschien herstructurering van je it infra?
Nas gehad, maar netwerk is draadloos gewoon niet geschikt om meerdere Full HD streams te gelijk te verwerken. Dus geen optie, aangezien ik anders inclusief kabels buiten sta. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Het kan natuurlijk verkeerd geinterperteerd zijn van kotaku. Maar in een paar uur zoveel onduidelijkheid dat moet microsoft even goed communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:03:
[...]

Je xbox staat niet aan als je op vakantie bent toch? Dan raak je ook niets kwijt. Dat zou wel heel dom zijn.
Wie zegt dat 'ie standaard niet in de sluimermodus staat en zo alle updates binnenhaalt en tóch stiekem online is... (En wellicht nog wat andere gegevens van je doorstuurt)..

Overigens ook wel interessant om te hacken op een andere manier:
Laat de Kinect registreren wanneer er beweging in een huis aanwezig is. Haal die informatie binnen, en dieven weten op welke tijden ze zonder problemen kunnen toeslaan. Zonder ooit eerder in de buurt van het huis te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:05:
Het kan natuurlijk verkeerd geinterperteerd zijn van kotaku. Maar in een paar uur zoveel onduidelijkheid dat moet microsoft even goed communiceren.
Het kan moeilijk verkeerd geinterpreteerd zijn. Het zijn directe quotes van iemand hoog in de MS-boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Practics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:05:
[...]

Nas gehad, maar netwerk is draadloos gewoon niet geschikt om meerdere Full HD streams te gelijk te verwerken. Dus geen optie, aangezien ik anders inclusief kabels buiten sta. :+
Tja..daar heb je het al :+ Draadloos..niets mis mee, maar inderdaad voor fullhd stuff is dat toch nog niet helemaal toereikend. Moet zeggen dat een blu-ray iso streamen net lukt, maar ik doe het liever toch allemaal bedraad. Dat is natuurlijk niet voor iedereen en overal mogelijk....
ymmv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:06:
[...]

Het kan moeilijk verkeerd geinterpreteerd zijn. Het zijn directe quotes van iemand hoog in de MS-boom.
Van wie kwam het verhaal over de fee bij het hergebruiken van een game...? Dat heeft XBOXSupport ook al ontkracht...

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 22-05-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:03:
[...]

Ik interpreteer het als "om de dag moet je online zijn, anders licenties *poef*"...

Haha, zou wel tof zijn... Of niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

[...]

Ja zo denk ik er ook over, alleen in de afgelopen uren zijn er meer verwarrende dingen gezegd. Als het echt zo is gaan hier veel mensen niet blij mee zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Het kan moeilijk verkeerd geïnterpreteerd zijn. Het zijn directe quotes van iemand hoog in de MS-boom.
Ze brengen het nu alsof het altijd online moet zijn, ook al game je niet en dat is dus niet zo (tenminste, zo lees ik het dan weer). Maar ik denk dat we daar morgen wel een bericht over ontvangen, aangezien het hier ook al helemaal verkeerd geïnterpreteerd wordt.
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:06:
[...]

Wie zegt dat 'ie standaard niet in de sluimermodus staat en zo alle updates binnenhaalt en tóch stiekem online is... (En wellicht nog wat andere gegevens van je doorstuurt)..

Laat de Kinect registreren wanneer er beweging in een huis aanwezig is. Haal die informatie binnen, en dieven weten op welke tijden ze zonder problemen kunnen toeslaan. Zonder ooit eerder in de buurt van het huis te zijn geweest.
Wie zegt dat ie niet stiekem jou aan het aanmelden is voor elke denkbare porno-website.

Speculaties daar heeft niemand iets aan. Overigens mogen ze ook niet zomaar zonder toestemming aangaan volgens mij? Dat lijkt me wel iets wat ook al in de wet vast ligt?
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:08:
[...]

Ik interpreteer het als "om de dag moet je online zijn, anders licenties *poef*"...

Haha, zou wel tof zijn... Of niet... ;(
Hij zegt dat ie dus een game aan het spelen is en vraagt of ie daar nog een keer voor online moet zijn. Dat is dus een keer per dag. Dus niet als je op vakantie bent of in het ziekenhuis ligt.

Maar het zou me niet verwonderen als het iets is wat nog niet vast ligt of iets wat niet helemaal goed is gelezen door de heer Harrison bij de console-eigenschappen.

Of misschien hadden ze het over een game die gebruik maakt van de cloud. Je weet het zo niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 22-05-2013 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Maar dat minimaal 1x dag online zijn wordt nog leuk.
Dan is die console na de normale gebruikstermijn niet meer bruikbaar als retroconsole dus? Wanneer Microsoft de servers opdoekt, kun je er niet meer op spelen.
Of wanneer hackers de Microsoftservers platleggen zoals bij Sony gebeurde, kun je niet meer gamen.

Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wauw.....zit die Gizmodo video te kijken. Kinect kan zelfs zien of je naar het scherm kijkt, of niet. Daarbij leest hij de hartslag af van je gezicht...wauwwwwww...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:06:
[...]

Dat is natuurlijk de volgende stap: Xbox Two All-in-One apparaat voor tv, films, games en je alarm.

Natuurlijk een vet abo erbij en neem je niet af "verkopen we je Kinect gegevens gewoon door, dus pas maar op!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:09:
[...]

Ja zo denk ik er ook over, alleen in de afgelopen uren zijn er meer verwarrende dingen gezegd. Als het echt zo is gaan hier veel mensen niet blij mee zijn..
Phil Harrisson is corporate vice president van Microsoft Studios. Hij zit kwa rang net onder Don Mattrick en onder (of naast?) Phil Spencer. Zie Wikipedia: Microsoft Studios

Als iemand het kan weten, dan hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:11:
Wauw.....zit die Gizmodo video te kijken. Kinect kan zelfs zien of je naar het scherm kijkt, of niet. Daarbij leest hij de hartslag af van je gezicht...wauwwwwww...
Nieuwe app:
Dr. Kinect
Meet je hartslag, bloeddruk en temperatuur.

Mocht je bijna flauwvallen, dan wordt het spel uitgezet om flauwvallen te voorkomen.
Mocht je gamen als een Taiwanees of Chinees en mocht je bijna sterven, dan behoedt de X1 dat en verplicht je te gaan eten, drinken en slapen!

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:11:
Ik zag dat in een filmpje inderdaad. Zou wel leuk zijn als een ontwikkelaar, de moeilijkheidsgraad van een game op je hartslag aanpast. Dat je continu in een bepaalde zone zit van xxx aantal hartslagen. :D

Dat zou nu een toegevoegde waarde zijn. Nu heb je vaak 3 moeilijkheidsgraden die allemaal net niet bij je passen per level/missie.
Pagina: 1 ... 4 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.