[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:39
Ben overall toch wel benieuwd wat de E3 gaat brengen. Voor nu is deze conclusie wel veelzeggend denk ik;
I just wrapped up my live coverage of the Xbox One reveal, an event that was half as long as most thought it would be, and one hour longer than it should have been.
en
If you’re only going to take an hour to announce a product this big, you can’t jump from item to item with nothing connecting them together. You can’t announce a video game console showing barely five minutes of in-game footage across three titles.
http://www.forbes.com/sit...hows-little-answers-less/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 22:03
Meer goed nieuws ...

http://www.vg247.com/2013...requires-separate-device/

Xbox One: live TV available in US only at launch, requires separate device
Xbox One’s live TV fucntionality will only be available in the US at launch, a press release from Microsoft has confirmed.

In a release sent to VG247 this evening confirms that Live TV with Kinect navigation, Live TV with One Guide, Trending, and NFL on Xbox will only be available in North America at launch. The release added that Microsoft anticipates a global roll-out over time.

As shown in the Microsoft reveal stream, and confirmed in the release, “Live TV will require a supported receiver device with HDMI output,” which is sold separately.

The release describes Xbox One’s TV functions as follows, “Navigate and watch live TV from your cable, telco or satellite set-top box through your Xbox One. Microsoft is committed to bringing live TV through various solutions to all the markets where Xbox One will be available”.

The paragraph is littered with footnotes that confirm the US-only launch for the features, and reiterates the need for a second device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:27:
Niet erg verassend, maar Watchdogs en Assassins Creed IV komen ook naar de X1!
Met de kanttekening dat Watch_Dogs exclusieve DLC op de PS4 zal hebben.

Oh: http://www.encyclo.nl/begrip/verassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
sekeroglan schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:19:
[...]

Hier kan je de aansluiting zien. Is aan de linker kant

[afbeelding]
Is gewoon een USB aansluiting zoals je hier kan zien: http://cdn3.sbnation.com/...hero_verge_super_wide.jpg

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41

Vrijdag

De Zwarte

Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:33:
[...]

Mwoah, als de prijs hierdoor omlaag kan, is het weer anders.
Alsof dat zou gebeuren :N

Ik vind het vreselijk want dit betekent dus niet dat als ik een spel heb gespeeld mijn vriendin het kan spelen op haar eigen Xbox, en ik kan dan ook geen spellen die ik niet meer leuk vind weggeven aan haar broertje. Nuja, het kan wel, maar dan moet je er dus voor betalen.

Laten we er van uitgaan dat dit waar is, dan is het eigenlijk hetzelfde als Steam waarbij spellen aan één account gelocked worden.

Heel erg slim van MS, dat moet ik ze toegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 21-05-2013 21:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
Vrijdag schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:39:
[...]

Ik vind het vreselijk want dit betekent dus niet dat als ik een spel heb gespeeld mijn vriendin het kan spelen op haar eigen Xbox, en ik kan dan ook geen spellen die ik niet meer leuk vind weggeven aan haar broertje. Nuja, het kan wel, maar dan moet je er dus voor betalen.

Laten we er van uitgaan dat dit waar is, dan is het eigenlijk hetzelfde als Steam waarbij spellen aan één account gelocked worden.
Klopt, maar dat is dus door de piraterij gekomen. Dat had je kunnen verwachten. Maar ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat ik na installatie geen schijfje meer nodig heb.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-07 22:05
Vrijdag schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:39:
[...]

Heel erg slim van MS, dat moet ik ze toegeven.
Ben het met je eens.
Ik ga nog wel eens een weekend met wat mannen weg en nemen we een aantal PS3's mee met offline games. Met dit systeem moet je dus online zijn om offline games te installeren en te beginnen met spelen aangezien er gecontroleerd moet worden of het een 2e hands game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:40:
[...]

Klopt, maar dat is dus door de piraterij gekomen. Dat had je kunnen verwachten. Maar ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat ik na installatie geen schijfje meer nodig heb.
De PS4 doet dat ook. En Sony zal de 2e hands verkoop van games niet verbieden.
"Pachter: Sony's Jack Tretton "Totally Opposed to Blocking Used Games"

The SCEA president calls blocking used games "anti-consumer."

According to market analyst, Michael Pachter, who recounted a meeting he had with Tretton at E3.

"He said, 'for the record, I'm totally opposed to blocking used games. I think it's great for the consumer that they can buy those. We have a customer that buys our console late in the cycle, pays less, is looking for value priced games, and I think it would be anti-consumer for us to do that'," Pachter told GameTrailers.com"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
Loller1 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:32:
Dit is voor Sony en Nintendo toch wel een serieuze pain-in-the-ass. :)
Troll...

Bekijk deze 2 linkjes even aub.

http://finance.yahoo.com/q?s=MSFT&ql=0
vs
http://finance.yahoo.com/q?d=t&s=SNE

Daarnaast is nitendo, compleet ander vlak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Is nu ook niet het geval, als je ze vanuit de store download. En dat mag toch geen dealbreaker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
Practics schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Troll...

Bekijk deze 2 linkjes even aub.

http://finance.yahoo.com/q?s=MSFT&ql=0
vs
http://finance.yahoo.com/q?d=t&s=SNE

Daarnaast is nitendo, compleet ander vlak. ;)
Maar sinds wanneer reageert de beurs meteen op dit soort dingen? Bovendien is MS meer dan alleen Xbox dus ik denk dat er ook een heleboel beleggers totaal geen aandacht voor dit soort dingen hebben en Sony ging ook niet direct de lucht in qua aandeel.

Verder lijkt er meer aan de hand te zijn:
http://www.thestreet.com/...ml?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 21-05-2013 21:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Mwah, ik had er nooit zoveel problemen mee eigenlijk. Ondanks dat ik redelijk schizofreen spellen speelde zat ik er nooit zo mee om even van disc te wisselen, kleine moeite.

Tja, zal wel een gevalletje zijn cashen op tweedehands markt + "goeden die lijden onder de kwaden". Naja, geef ze eens ongelijk. Ik heb niet de minste illusie dat het veel mensen tegen zal houden maar misschien heb ik het fout, dat kunnen we pas zien over een jaar of twee.

Gek eigenlijk, ik heb mijn 360 al een half jaar niet meer aangehad en ben weer teruggegaan naar pc gamen. En dat terwijl bij pc games en dan met name de spellen die ik speel (Diablo 3 en Warhammer & Space Marine spellen via Steam) het al jaren zo is dat er maar één iemand het spel kan spelen. Beetje hypocriet, maargoed, niets menselijks is mij vreemd :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:35:
Meer goed nieuws ...

[...]
Jammer, maar ergens niet heel verrassend. Dat 2e device wat ze noemen kan volgens mij elke decoder zijn, geen xbox specifieke addon. Support zal afhangen van of de xbox bij de guide data komt, en hij de commandos van de decoder kent (om via hdmi-cec de boel aan te sturen). Hopelijk rollen ze wel sneller uit dan de NL spraakherkenning voor Kinect. Die zou geloof ik na een jaar beschikbaar komen, maar is er nog niet :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:45:
[...]

Maar sinds wanneer reageert de beurs meteen op dit soort dingen? Bovendien is MS meer dan alleen Xbox dus ik denk dat er ook een heleboel beleggers totaal geen aandacht voor dit soort dingen hebben en Sony ging ook niet direct de lucht in qua aandeel.

Verder lijkt er meer aan de hand te zijn:
http://www.thestreet.com/...ml?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO
Beurs reageert vrij snel. ;)
En het zegt nu op dit moment wel degelijk wat. Wat de toekomst brengt is wat anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:46:
[...]

Jammer, maar ergens niet heel verrassend. Dat 2e device wat ze noemen kan volgens mij elke decoder zijn, geen xbox specifieke addon. Support zal afhangen van of de xbox bij de guide data komt, en hij de commandos van de decoder kent (om via hdmi-cec de boel aan te sturen). Hopelijk rollen ze wel sneller uit dan de NL spraakherkenning voor Kinect. Die zou geloof ik na een jaar beschikbaar komen, maar is er nog niet :X
Ik heb sterk het idee dat de grootste vernieuwing in de X1 om die reden helemal niet van de grond gaat komen in NL (of zelfs heel Europa). Tel daarbij het gegeven op dat het gros van de multimedia features enkel voor de US beschikbaar zulen zijn, en de X1 wordt weer een typische MS-console. Wel de Xbox Live-betaalmuur, maar zonder de toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Dit
Just to clarify the DRM situation.

To play a game you just bought for the Xbox One you need an active internet connection to install and play the game. You cannot start a game without an active internet connection. Much like Steam when you put the disc in the drive it reaches out to the internet and ties the game to your account then installs it. Games cannot be played without an install.

Lemme say that again.

You cannot play games on this without an active internet connection.
Single player games will continue to work if you happen to lose your internet connection.
+
Xbox One’s live TV fucntionality will only be available in the US at launch, a press release from Microsoft has confirmed.

In a release sent to VG247 this evening confirms that Live TV with Kinect navigation, Live TV with One Guide, Trending, and NFL on Xbox will only be available in North America at launch. The release added that Microsoft anticipates a global roll-out over time.

As shown in the Microsoft reveal stream, and confirmed in the release, “Live TV will require a supported receiver device with HDMI output,” which is sold separately.

The release describes Xbox One’s TV functions as follows, “Navigate and watch live TV from your cable, telco or satellite set-top box through your Xbox One. Microsoft is committed to bringing live TV through various solutions to all the markets where Xbox One will be available”.

The paragraph is littered with footnotes that confirm the US-only launch for the features, and reiterates the need for a second device.
en
It has unfortunately now been confirmed that the Xbox One will not be backwards compatible, either with the Xbox 360 or the original Xbox.

Xbox Live Vice President Marc Whitten elaborated on the situation, saying, "The system is based on a different core architecture, so back-compat doesn't really work from that perspective." This is a similar situation to what the PS4 is running into, where it is unable to play PS3 games due to the switch to an x86 CPU rather than relying on the last generation's PowerPC architecture.

Whitten also confirmed that, as of now, Microsoft has no plans to make this content available via streaming or download. "Microsoft does, however, plan to keep selling the Xbox 360 alongside the new console for the foreseeable future," Whitten said. "This isn't about getting rid of the Xbox 360."
tot slot
On the new Xbox, all game discs are installed to the HDD to play," said a spokesperson.

Microsoft then confirmed that users of a pre-owned game will have to pay a fee to gain access to the title if it had already been installed on another console so they could use it on their own account.
Als dit allemaal klopt, wil ik alleen nog zeggen tegen Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-07 01:05
Ik vind hem behoorlijk groot... maarja de APU van AMD heeft natuurlijk wel een flink koelblok en fan nodig.
Geen NFC? Een toepassing: bijv met 1 tik je second screen connecten?

EDIT: ik vind het ERG jammer dat er nog een optische drive in zit. Optisch is wat mij betreft alleen nog nuttig voor oude CDs die hoge kwaliteit audio hebben (beter dan de troep die je nu via streaming beluisterd). En als je dat eenmaal geript hebt naar een lossless formaat is optisch helemaal overbodig.

Zeker voor games en content, gewoon online kopen (doen de meesten sowieso!) en Bam! staat op je harddisk. En dan kunnen ze over 1 of 2 jaar de software upgraden dat je spellen niet meer op de hdd installeert maar dat het al is geinstalleerd in de cloud en je via streaming kan gamen :+
Waarom nou optisch??

[ Voor 63% gewijzigd door Jazco2nd op 21-05-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:50:
[...]

Ik heb sterk het idee dat de grootste vernieuwing in de X1 om die reden helemal niet van de grond gaat komen in NL (of zelfs heel Europa). Tel daarbij het gegeven op dat het gros van de multimedia features enkel voor de US beschikbaar zulen zijn, en de X1 wordt weer een typische MS-console. Wel de Xbox Live-betaalmuur, maar zonder de toeters en bellen.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. UPC wil iedereen zo snel mogelijk op een Horizon box hebben maar dat ding ondersteund alvast geen HDMI-CEC. Of Microsoft moet afspraken gaan maken met de kabelboeren waarna er een 2e revisie van de Horizon box op de markt komt die wel overweg zal kunnen met de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

ik zou al die tv meuk eigenlijk gewoon in een smart tv patform verwachten. in een console hoeft het voor mij niet.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
rajackar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:54:
ik zou al die tv meuk eigenlijk gewoon in een smart tv patform verwachten. in een console hoeft het voor mij niet.
Die hebben daar anders tot op heden nog weinig van gebakken. Per modeljaar heb je nu al breaking changes die ervoor zorgen dat je binnen een jaar al met verouderde software zit. Verwacht eigenlijk meer van dit soort initiatieven dan van tv bouwers om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
en hoezo multimedia ... het kan wat muziek afspelen (zal je vast op de HD moeten gooien ) een Blu Ray afspelen... (wow de xbox kon dvd ) en dan een foto afbeelden...

Tv doorgeven gaat voorlopig niet gebeuren in Europa ... dus om diverse apparaten te vervangen slaan ze de plank hier mis,

Stel ...je hebt een Windows Media Center die wel van Nas af kan spelen... en je kan TV kijken ... via de X!... en ook nog Games.... Dan ben je er... maar its only in America.... (en Europa komt heeeeeel veel later ...misschien )

ps de Groeten aan alle fotografen uit Staphorst en Rouveen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Gandalf68 op 21-05-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

jip_86 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:57:
[...]

Die hebben daar anders tot op heden nog weinig van gebakken. Per modeljaar heb je nu al breaking changes die ervoor zorgen dat je binnen een jaar al met verouderde software zit. Verwacht eigenlijk meer van dit soort initiatieven dan van tv bouwers om eerlijk te zijn.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Mijn punt is eigenlijk dat ik hier gewoon helemaal niet op zit te wachten. En laten we eerlijk zijn, is het nou echt zo bijzonder dat ik tussen m'n game en tv kan schakelen? dat kan ik met m'n afstandbediening nu ook. Ik zou liever zien dat ze de ontwikkeltijd die ze hieraan besteed hebben in games hadden gestoken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jip_86 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:57:
[...]

Alle Samsung toestellen van vorig jaar gemist? Die kun je voor iets van € 200,- gewoon upgraden met een kit, zodat deze hetzelfde kunnen als de nieuwe 2013 line-up. Ik heb de nieuwe line-up al mogen aanschouwen (ook die van Sony, Pana en Philips), en er zit toch wel veel tussen wat ontzettend op de X1 gaat lijken. Ook daar zit gesture en spraakgestuurde ondersteuning in, en al die andere gimmicks die je hoogstwaarschijnlijk maar 1x gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

1. Koop game;
2. Installeer game;
3. Retourneer game;
4. ???
5. Profit!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Als ik zo overal lees, dan wordt er behoorlijk afgeven op de xbox one. Misschien toch niet zo slim van Microsoft geweest om eerst de console (lees pvr) en daarna pas games aan te kondigen.

Ze krijgen natuurlijk nog de kans om het op E3 recht te draaien, maar t lijkt alsof ze nu 0-1 achter staan op Sony, terwijl ze het meeste hebben laten zien.

Alleen kinect maak ik me wel zorgen over. Moet de kamer de hele tijd in beeld zijn om te spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:08
kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:54:
[...]

Daar ben ik ook een beetje bang voor. UPC wil iedereen zo snel mogelijk op een Horizon box hebben maar dat ding ondersteund alvast geen HDMI-CEC. Of Microsoft moet afspraken gaan maken met de kabelboeren waarna er een 2e revisie van de Horizon box op de markt komt die wel overweg zal kunnen met de X1.
En dus twee devices gelijk aan.....beetje zonde voor het stroom verbruik.....zat te hopen op een interne kabel decoder. Dit ga ik dus niet gebruiken.....als he zo gaat werken dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:03:
[...]

1. Koop game;
2. Installeer game;
3. Retourneer game;
4. ???
5. Profit!

O-)
Nope koop game (unieke code) installeer software van blueray op hdd.
Verkoop game (verkoop unieke code)
Jou game werkt niet meer (unieke code staat geregistreerd op ander account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 11:42
Wat ik mij dan afvraag: moet je de disc nog fysiek in je Xbox hebben om te spelen? Als dat niet het geval gaat zijn, dan gaat het een drama worden voor gamewinkels die veel leunen op tweedehands games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Practics schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:06:
Nope koop game (unieke code) installeer software van blueray op hdd.
Verkoop game (verkoop unieke code)
Jou game werkt niet meer (unieke code staat geregistreerd op ander account)
Maar zolang niemand anders die code gebruikt kun jij nog verder spelen.

[ Voor 66% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2013 22:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Of er komt een grote database waarin alle games staan waar bij aangegeven is of een game geactiveerd is, in een winkel ligt, tweedehands is enz.

Als je hem dan inlevert bij een winkel update de winkel je unieke code. simpel idee, maar ben benieuwd hoe MS dit gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:38
Ik zag cevat yerli in het eerste filmpje in het begin. Die zal wel lekker met z,n zoon thuis op de bank hebben gezeten en ondertussen zich kapot lachen om cod ghosts.
Better graphics.... sure ;w

Over de console zelf:
Ik had het er met een vriend over en hij zei kort en duidelijk. Ik heb een tv om tv te kijken op een console wil ik gamen. In mijn ogen is het gewoon een update kwa hardware voor graphics en misschien om de overige os'en erbij te draaien. Eigenlijk niet spectaculair...

[ Voor 45% gewijzigd door Mosin op 21-05-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24
Zelf wil ik niet eens dat een vriend een spel meeneemt en we het spel op mijn account even testen... Wat moet ik met 10, 20 of 30 Gamerscore?!?!?! ;)

Bedoeld voor ander topic...

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2013 22:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
_Rene_ schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:11:
Of er komt een grote database waarin alle games staan waar bij aangegeven is of een game geactiveerd is, in een winkel ligt, tweedehands is enz.

Als je hem dan inlevert bij een winkel update de winkel je unieke code. simpel idee, maar ben benieuwd hoe MS dit gaat doen.
Dat zal niet komen; Microsoft wil uiteraard geen tweedehands markt en zal dan ook geen product faciliteren dat het helpt.

Gamewinkels rest vervolgens nog maar 1 ding; lagere inruilbedragen hanteren voor Xbox One games. De koper weet immers dat hij alsnog een fee moet betalen voor als hij de tweedehands game wil spelen. Ik ben benieuwd of dat dan resulteert in een krimpende tweedehands gamesmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Misha schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:16:
[...]

Dat zal niet komen; Microsoft wil uiteraard geen tweedehands markt en zal dan ook geen product faciliteren dat het helpt.

Gamewinkels rest vervolgens nog maar 1 ding; lagere inruilbedragen hanteren voor Xbox One games. De koper weet immers dat hij alsnog een fee moet betalen voor als hij de tweedehands game wil spelen. Ik ben benieuwd of dat dan resulteert in een krimpende tweedehands gamesmarkt
Helemaal gelijk, maar ik ben vooral benieuwd of het waar is dat je je game kunt blijven gebruiken wanneer hij in de winkel ligt en nog niet door een nieuwe gebruiker geactiveerd is.

Ik neem aan dat Microsoft hier iets voor bedacht heeft. Maar ik kan er nog weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
_Rene_ schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:19:
[...]

Helemaal gelijk, maar ik ben vooral benieuwd of het waar is dat je je game kunt blijven gebruiken wanneer hij in de winkel ligt en nog niet door een nieuwe gebruiker geactiveerd is.

Ik neem aan dat Microsoft hier iets voor bedacht heeft. Maar ik kan er nog weinig over vinden.
Daar is maar 1 simpele oplossing voor en die is voor gebruikers niet populair. Dat 1x in de x tijd er een schijf nodig is voor je kunt spelen. Zo niet word de game gedeactiveerd, en mits het niet op het zelfde acount weer word geactiveerd, moet er fee betaald worden.

Ten minste zoiets gok ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
_Rene_ schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:19:
[...]

Daarom denk ik dus dat de game fysiek nog wel in de Xbox moet zitten en de gebruiker die jouw game tweedehands heeft aangeschaft domweg een melding krijgt dat hij eerst een fee moet betalen.

Maar ik twijfel nog wel serieus aan een dergelijke aanpak. Het zou mij niets verbazen als ze het anders hebben opgelost.

Het zou zomaar kunnen zijn dat de game niet fysiek in de Xbox aanwezig hoeft te zijn; de transactie is al voltooid en de centen zijn binnen na de activatie. Natuurlijk maakt het Microsoft uit of de game stiekem tweedehands wordt doorverkocht, maar ze weten dat ze het nooit volledig kunnen tegenhouden. Je kunt dan beter (denk ik) de game zo snel mogelijk weer 'in de markt' zetten en nog wat verdienen via de fee.

Wat overigens weer direct een extra probleem naar boven tovert: 1 vriend koopt de game, activeert en paast hem rond bij al zijn vrienden. Dan worden in totaal enkel de fee's + eenmalig de game betaald.

Nee, dat zal het denk ik niet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:03:
[...]

Alle Samsung toestellen van vorig jaar gemist? Die kun je voor iets van € 200,- gewoon upgraden met een kit, zodat deze hetzelfde kunnen als de nieuwe 2013 line-up.
Nee, echter waren dat dus alleen de topmodellen. Dat had ik er niet voor over ben ook niet onder de indruk van de software, uitzending gemist is handig, maar daar blijft het dan wel bij. Het is me werkelijk het geld niet waard om te gaan pielen met gare apps op je tablet of met een ir-remote om alles in te voeren. Dan heb ik liever een Xbox met een fatsoenlijke SmartGlass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Erg mooi allemaal die nieuwe xbox one maar er bekruipt me een gevoel dat deze features van de console vooral erg op de vs zijn gericht. Neem bijvoorbeeld de tv dienst waarbij je nog steeds een decoder nodig hebt deze decoder moet dan ook nogges opdracht aan kunnen nemn van de xbox want anders kan je dus niet je kanalen wisselen. De laatste keer dat ik keek had mijn cisco ziggo decoder nog de grootste moeite om van kanaal te wissel middels de bijgeleverde afstandbediening dus ik zie dit niet werken. De decoder is er niet klaar voor.

Verder ben ik erg benieuwd naar de specs van het systeem. Goed 8 gig ram maar is dit DDR3 of DDR5 waarmee ze bij keuze voor de eerste versie gelijk een volle 1-0 achterliggen op de PS4. Tuurlijk die 32MB SD ram onboard kan de GPU blijven voeden maar op de PS4 kan dit met 8 gig! Ook belangrijk is de GPU is deze echt voorzien van 12 CU ivp 18 stuks op de PS4?

Al met al kan gezegt worden dat de insteek van MS is: wij willen centre of woonkamer zijn en Sony met PS4 wil een gaming console zijn. Beide zullen netflix hebben en allerlei muziekdiensten waarbij het tv gedeelte bij xbox one voorlopig alleen bij geselecteerde decoders zal werken. Mijn bet ligt stevig bij die van Sony met voolopig de krachtigere hardware en een meer gercichte blik op gamers en ontwikkelaars. MS kijkt vooral naar windows 8 op xbox one.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

joffrey19 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:04:
Als ik zo overal lees, dan wordt er behoorlijk afgeven op de xbox one. Misschien toch niet zo slim van Microsoft geweest om eerst de console (lees pvr) en daarna pas games aan te kondigen.

Ze krijgen natuurlijk nog de kans om het op E3 recht te draaien, maar t lijkt alsof ze nu 0-1 achter staan op Sony, terwijl ze het meeste hebben laten zien.

Alleen kinect maak ik me wel zorgen over. Moet de kamer de hele tijd in beeld zijn om te spelen of niet.
Volgens mij staat t nog 0-0. Beide presentaties waren niet bijzonder, op beide presentaties wordt afgegeven. Sony heeft een flater geslagen door de PS4 aan te kondigen zonder hardware. MS introduceert sociaal tv kijken en vergeet daarbij de kern van een console: gamen.

Maar beiden waren hardware presentaties, waarbij software niet het belangrijkst is. Dus positief gezien staat t 1-1.

Nu kijken wat de apparaten kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-07 21:08
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:31:
[...]

Volgens mij staat t nog 0-0. Beide presentaties waren niet bijzonder, op beide presentaties wordt afgegeven. Sony heeft een flater geslagen door de PS4 aan te kondigen zonder hardware. MS introduceert sociaal tv kijken en vergeet daarbij de kern van een console: gamen.

Maar beiden waren hardware presentaties, waarbij software niet het belangrijkst is. Dus positief gezien staat t 1-1.

1-0 imo

Sony heeft meer games laten zien. Ze zijn ook erg duidelijk geweest over het geheugen.

Ze hebben de console niet laten zien, maar is dit nou echt zo'n grote minpunt ?

De PS4 gaat zich meer richten op gamers. Xbox One is een All-in-one entertainment systeem. En die tv functies zullen toch niet gaan werken in Nederland. Microsoft geeft geen fuck om Europa. De Xbox is een echte Amerikaanse console (wat we al wisten).

Zegt voor mij al genoeg.

Daarnaast heeft Sony Playstation Plus. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan worden op de PS4.

Kijk uit naar de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:29
Sefaex schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:43:
[...]

1-0 imo

Sony heeft meer games laten zien. Ze zijn ook erg duidelijk geweest over het geheugen.

Ze hebben de console niet laten zien, maar is dit nou echt zo'n grote minpunt ?

De PS4 gaat zich meer richten op gamers. Xbox One is een All-in-one entertainment systeem. En die tv functies zullen toch niet gaan werken in Nederland. Microsoft geeft geen fuck om Europa. De Xbox is een echte Amerikaanse console (wat we al wisten).

Zegt voor mij al genoeg.

Daarnaast heeft Sony Playstation Plus. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan worden op de PS4.

Kijk uit naar de E3.
De geruchten zijn juist dat Microsoft zich meer gaat richten op Europa, de exclusieve content voor FIFA 14 laat dat al zien. Verder heeft Microsoft in een persbericht naar buiten gebracht dat sommige content in het begin voor Amerika exclusief is maar dat het ook de bedoeling is dat die naar andere landen komt.

Wij wonen echter in een "klein kutlandje" dus wij zijn niet een hele grote doelgroep maar wie weet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Excuses als dit al meermaals gepost is... maar die Kinect sensor is ubergroot wtf :P

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2013/21/1369161578-xbox-one-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Asgaro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:53:
Excuses als dit al meermaals gepost is... maar die Kinect sensor is ubergroot wtf :P
Haha, wow, hoe balanceer je dat op je flatscreen? Als je het hele pakket bijelkaar ziet is het toch wel een grote lompe bende. Ik zat zelfs al mijn XBox controller te bekijken net; is die echt zo dik? Ja, dat is ie! Nooit opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-07 16:01
Ik snap de hele all-in-one behoefte in een console niet zo... Een console is om mee te gamen. Ik heb een TV met CI+ kaart voor digitale tv, een media player voor films, muziek en series, een laptop/tablet/smartphone voor browsen en een NAS om m'n content op op te slaan en te delen naar al deze apparaten. Ik wil een console om te gamen.

Het zou mooi zijn als er iets komt wat al die apparaten die ik al heb beter met elkaar kan integreren, maar is dat de taak van een console? De Xbox One gaat (volgens mij) echt geen betere codec support geven dan m'n media player, niet meer opslagruimte dan m'n NAS, (voorlopig) geen ondersteuning bieden voor Nederlandse digitale televisie en ook geen betere browser ervaring dan een desktop/laptop/tablet of smartphone. Kortom; het is het (waarschijnlijk) allemaal net niet.

Volgens mij is iedereen die interesse heeft in de Xbox en nu de nieuwe Xbox One voornamelijk geïnteresseerd in de gaming functionaliteit. We hebben allemaal al andere apparaten die de rest van de all-in-one functies net zo goed of beter kunnen. Wat we niet hebben is een Next-Gen GAME console, focus je daar op denk ik dan...

Een apparaat willen bouwen dat ALLES kan is een nobel initiatief, maar zolang je niet kunt garanderen dat dat wereldwijd even perfect of beter werkt dan de op apparaten die we al hebben bouw je volgens mij alleen maar een schizofreen apparaat wat een hele hoop "net niet" goed genoeg doet, terwijl de core functie van het ding (games) geen absoluut focus punt meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:31:
[...]

Met alle respect: jij riep net al heel enthousiast dat je X1 op basis van deze gare presentatie gaat halen. Hoe serieus moeten we je dan nemen als het op X1 vs. PS4 aan komt?

Okay, de PS4 presentatie was ook niet denderend, maar zij lieten tenminste uitgebreide gameplay zien en alles wat getoond werd, was game gerelateerd. Microsoft heeft het notabene over een Halo TV serie gehad. :F

Laten we het erop houden dan de X1 op het gebied van smart functies en media 1-0 voorstaat, maar dat het qua gaming toch wel Sony is wat op dit moment de scepter zwaait.

Na de E3 weten we meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-07 21:08

A release sent to VG247 this evening confirms that Live TV with Kinect navigation, Live TV with One Guide, Trending, and NFL on Xbox will only be available in North America at launch. The release added that Microsoft anticipates a global roll-out over time.

Mehhhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 23:12
Asgaro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:53:
Bij het nieuwe microsoft moet alles vierkant ;) Doosje is half leeg lijkt het als je de foto's op http://www.wired.com/gadg...nt-photos/#slideid-138488 bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik hoop gewoon dat ik alle media files kan afspelen op de nieuwe xbox zonder te moeten decoden enzo, dan kan ik me htpc er ook uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Het enige wat de X1 voor mij nog kan redden zijn die 15 exclusieve titels. Maar ja, laat er dan eens wat zien?! Wat missen we allemaal als we geen Xbox gaan halen eind dit jaar?

Zowel Sony als Microsoft zijn zo bang dat de ander een betere indruk achter laat op de E3, dus gaan ze waarschijnlijk alles op dat event zetten. Een beetje van 'wie heeft het laatste woord'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:35:
Meer goed nieuws ...

[...]
Haha, zeiden ze bij de reveal niet uitdrukkelijk dat ALLES qua functionaliteit al in de Xbox One zit waardoor je niets extra moet kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
joffrey19 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:04:

Op Neogaf zijn ze goed op drijf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=560500

Xbox One/10 :*)

edit: ze waren overigens ook kritisch voor Sony's reveal.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 21-05-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393864

Leuk plaatje van de Sony beurskoers tijdens en na de presentatie van de Xbox One:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9BgjU6aZyuR5XBleXIMOssNO/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Asgaro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:03:
[...]

Haha, zeiden ze bij de reveal niet uitdrukkelijk dat ALLES qua functionaliteit al in de Xbox One zit waardoor je niets extra moet kopen? :+
ja, maar een decoder is wel nodig voor die hdmi in. Als de xbox nu een coax in had en het signaal om kon zetten... het is een beetje dubbel, decoder + xbox

[ Voor 45% gewijzigd door _Rene_ op 21-05-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
koersstijging kwam niet door de x1 maar door het gerucht dat Sony een bepaalde divisie (geloof video )ofzo ging verkopen of zo iets, dus niks met de X1 te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-07 23:52
Gandalf68 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:11:
koersstijging kwam niet door de x1 maar door het gerucht dat Sony een bepaalde divisie (geloof video )ofzo ging verkopen of zo iets, dus niks met de X1 te maken :)
Niet dat het wat uitmaakt hoe de koers van Sony het doet, maar de stijging is gelijk na afloop van de Xbox One aankondiging ingezet. Dus het kan wel iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-07 15:51
Koers omhoog, koers omlaag. Wat maakt het uit, Sony heeft na het zien van de xbox presentatie iig 1 ps4 verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Daarentegen staan EA en Activision wel weer in de plus, dat soort bedrijven zullen ongetwijfeld eerder gevolgen ondervinden van dit soort aankondigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SmooK schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:31:
Koers omhoog, koers omlaag. Wat maakt het uit, Sony heeft na het zien van de xbox presentatie iig 1 ps4 verkocht
nope 2 :P

Al mocht het xbox always online en 2dehands afgezwakt worden er op termijn dan ook nog wel een xbox komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
jip_86 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:34:
Daarentegen staan EA en Activision wel weer in de plus, dat soort bedrijven zullen ongetwijfeld eerder gevolgen ondervinden van dit soort aankondigingen.
Tuurlijk, CoD of Fifa aankondigen is ongeveer hetzelfde als zeggen: 'Dit jaar maken we weer 20 miljoen winst'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Rivandu schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:01:
Het enige wat de X1 voor mij nog kan redden zijn die 15 exclusieve titels. Maar ja, laat er dan eens wat zien?! Wat missen we allemaal als we geen Xbox gaan halen eind dit jaar?

Zowel Sony als Microsoft zijn zo bang dat de ander een betere indruk achter laat op de E3, dus gaan ze waarschijnlijk alles op dat event zetten. Een beetje van 'wie heeft het laatste woord'.
Er wordt op aan aantal forums al gespeculeerd dat de 15 exclusieve titels waarschijnlijk grotendeels Kinect games zijn. De belangrijkste titels zullen waarschijnlijk zijn.

1. Halo
2. Gears of War
3. Forza 5
4. Fable
5. Quantum Break
6/15. Kinect Games.

Dit is natuurlijk nergens op gebaseerd, maar het zou me persoonlijk niet veel verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-07 23:52
Ik vind dit wel voorbarig, maar bij theHut.com kan de X1 al gepreorderd worden voor 499 euro. Release date is 30 november.

Link: http://www.thehut.com/bra..._xbox21May&affil=thgemail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:15
Ik ben persoonlijk erg blij met het gekozen design... niet echt WoW ofzo... maar oogt wel wat meer Pro en subtiel voor bij de overige audio/video apparatuur!

Nu hoop ik alleen dat ze meteen de stofzuiger & straaljager functie eruit hebben gelaten :X

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:40

Polycom

Poes van goud

yassiro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:43:
Ik vind dit wel voorbarig, maar bij theHut.com kan de X1 al gepreorderd worden voor 499 euro. Release date is 30 november.

Link: http://www.thehut.com/bra..._xbox21May&affil=thgemail
Leuk stukje marketing, er zijn altijd wel gekken die gelijk met een creditcard in hun hand zitten. Komt de xbox one straks voor 455,- op de markt, winst voor thehut.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
SmooK schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:36:
[...]

Tuurlijk, CoD of Fifa aankondigen is ongeveer hetzelfde als zeggen: 'Dit jaar maken we weer 20 miljoen winst'
En dat gaat natuurlijk gebeuren als je er van uit gaat dat die winst dit keer allemaal bij de PS4 weg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

dus de nieuwe xbox heeft geen vergelijkbare features zo als streaming sharing social intergratie etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:27:
[...]

Da's dus een niet vervangbare, geintegreerde batterij.
Ik had het fout. Er kunnen 2 AA-batterijen in de controller. Op de foto zie je het klepje:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/20130514-xbox-one-005t2u3p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:58:
[...]

Met alle respect: jij riep net al heel enthousiast dat je X1 op basis van deze gare presentatie gaat halen. Hoe serieus moeten we je dan nemen als het op X1 vs. PS4 aan komt?

Okay, de PS4 presentatie was ook niet denderend, maar zij lieten tenminste uitgebreide gameplay zien en alles wat getoond werd, was game gerelateerd. Microsoft heeft het notabene over een Halo TV serie gehad. :F

Laten we het erop houden dan de X1 op het gebied van smart functies en media 1-0 voorstaat, maar dat het qua gaming toch wel Sony is wat op dit moment de scepter zwaait.

Na de E3 weten we meer. :)
Dat ik na deze "gare presentatie" een X1 / XBO overweeg ligt grotendeels aan Forza. Persoonlijke voorkeur noem je dat.

Maar dan nog lukt het me om met mijn buitengewone relativeringskracht zowaar een vergelijking te maken tussen de XBO en de PS4, waarbij ik naar sterke punten kijk van de consoles, maar ook naar de zwakke punten durf te kijken. Maar omdat uiteindelijk niemand weet wat alle hardware specs precies inhouden, veeg ik alle sterke en zwakke punten van tafel. En dan houd ik Forza over. Dat is mijn hoogtepunt van deze reveal.

Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat de XBO de console der consoles gaat zijn. Beetje vroeg om dat te zeggen, niet?

Maar dat heb je zelf ook wel door, want al zeg je dat Sony's PS4 zwaait met de games-scepter, zeg je vervolgens "na E3 weten we meer". Stiekem heb je toch wel door dat we eigenlijk nog helemaal niets weten. Maar jouw persoonlijke voorkeur voor de PS4 wordt hierdoor wel zichtbaar, dus moeten we jou wel serieus nemen?

Voor de volgende keer stel ik voor dat je de tegenstrijdigheid op een aardige manier duidelijk maakt.
Dan krijg je nog eens echte discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11
swopdark schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:31:
Erg mooi allemaal die nieuwe xbox one maar er bekruipt me een gevoel dat deze features van de console vooral erg op de vs zijn gericht. Neem bijvoorbeeld de tv dienst waarbij je nog steeds een decoder nodig hebt deze decoder moet dan ook nogges opdracht aan kunnen nemn van de xbox want anders kan je dus niet je kanalen wisselen. De laatste keer dat ik keek had mijn cisco ziggo decoder nog de grootste moeite om van kanaal te wissel middels de bijgeleverde afstandbediening dus ik zie dit niet werken. De decoder is er niet klaar voor.
Humax decoders van ziggo kunnen dat wel via hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistaa Quick
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Lees dit mensen FAQ!

http://news.xbox.com/2013/05/qa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Practics schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:35:
[...]

nope 2 :P

Al mocht het xbox always online en 2dehands afgezwakt worden er op termijn dan ook nog wel een xbox komen
Ik neigde zelf oorspronkelijk ook al naar de PlayStation 4, maar besloot hierop af te wachten. Vooralsnog heeft Sony één PS4 verkoop (en mogelijk ook een PS Vita verkoop voor Remote Play) binnengehaald, tenzij de komende maanden mijn 'beeld' over de PS4 drastisch omlaag gaat (negatief) en die van de Xbox One drastisch omhoog (positief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:21
Hoe kunnen mensen nu al besloten hebben de PS4 te halen of de Xbox One, dat terwijl alleen nog maar de hardware is aangekondigd? Speelt de prijs en vooral de games dan niet mee? Tuurlijk snap ik dat iedereen een mening en voorkeur heeft, maar om nu te zeggen dat je al een afgewogen keuze hebt gemaakt, lijkt me nogal voorbarig...

Daarnaast over Live TV: moet het ook allemaal nog zien of het überhaupt gaat werken en hoe eenvoudig. Maar het hoeft ook niet ingewikkeld te zijn, lijkt mij. De meeste settopboxen beschikken (naar mijn weten) over HDMI-CEC. Dus met een lokale TV gids en HDMI-IN ben je al een heel eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:36
FabianNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:08:
Hoe kunnen mensen nu al besloten hebben de PS4 te halen of de Xbox One, dat terwijl alleen nog maar de hardware is aangekondigd? Speelt de prijs en vooral de games dan niet mee? Tuurlijk snap ik dat iedereen een mening en voorkeur heeft, maar om nu te zeggen dat je al een afgewogen keuze hebt gemaakt, lijkt me nogal voorbarig...

Daarnaast over Live TV: moet het ook allemaal nog zien of het überhaupt gaat werken en hoe eenvoudig. Maar het hoeft ook niet ingewikkeld te zijn, lijkt mij. De meeste settopboxen beschikken (naar mijn weten) over HDMI-CEC. Dus met een lokale TV gids en HDMI-IN ben je al een heel eind!
De DRM die Microsoft gaat gebruiken staat me totaal niet aan. Veredr kunnen alle tv-functies me gestolen worden. Daar heb ik wel een ander kastje voor. Sowieso is kabel in mijn gebied niet leverbaar.
Als laatste: Kinect. Waarvoor is dat verplicht? Pleur op met die BS.. Kan MS zeker lekker meekijken in mijn huis door het always online DRM omdat anders de games niet starten.

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 00:12 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:10:
[...]

De DRM die Microsoft gaat gebruiken staat me totaal niet aan. Veredr kunnen alle tv-functies me gestolen worden. Daar heb ik wel een ander kastje voor. Sowieso is kabel in mijn gebied niet leverbaar.
Zoals het er nu naar uitziet, is de DRM precies hetzelfde als bij Sony toch?
Lees ook dit artikel even door: Installing, buying, selling and sharing games on Xbox One: here's what we know
Kort samengevat:
  • Spellen kan je nog steeds tweedehands kopen, zonder een "fee" te hoeven betalen. Details volgen nog
  • Offline gamen is mogelijk, behalve als de uitgever anders beslist (zelfde als op de PC/PS4).
  • Disk is niet nodig, aangezien alle games automatisch worden geïnstalleerd. Waarschijnlijk wordt de disc echter dus gekoppeld aan je account/Xbox.

[ Voor 33% gewijzigd door FabianNL op 22-05-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Crap, door dit geneuzel vergeet ik dit net te posten:
Xbox One Requires Kinect To Function
"Kinect does require to be connected to Xbox One in all cases, yes," Microsoft's Harvey Eagle told press.
Kotaku

Dus na de persconferentie zijn er toch wel wat nadelen naar buiten gekomen:

- Geen always-online, maar stiekem toch;
- Fee voor geleende/tweede hands games;
- Always-Kinected;
- Geen BC.

Als hier nog Xbox Live Gold voor multiplayer bijkomt, ga zelfs ik twijfelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Maar dat is nu juist het probleem: Microsoft heeft alles behalve een sterk verhaal neergezet voor gamers. Het ging het eerste half uur over alles behalve games, en het tweede half uur kregen we eigenlijk alleen te horen dat FIFA 14 er aan zou komen en Call of Duty: Ghosts - terwijl dat twee games zijn die ook voor de PS4 uitkomen en ze lieten niet eens gameplay zien plus één exclusieve game: Forza 5.

Sterker nog, er heeft geen seconde gameplay ingezeten.

Daarnaast helpt het dan ook niet dat er een soort van "semi always-online" vereiste is, dat er actief actie wordt ondernomen tegen tweedehands games, etc. etc.

Ik denk dat velen het gewoon beter bevalt wat Sony nu laat horen dan Microsoft.

Daarnaast vind ik het niet erg dat Kinect meegeleverd wordt bij de Xbox One: het lijkt een belangrijke vorm van 'input' te worden en dan is het handig als iedereen dat apparaat heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 22-05-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

TheVMaster

Moderator WOS
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:12:

[...]

Kotaku

- Always-Kinected;
- Geen BC.

Als hier nog Xbox Live Gold voor multiplayer bijkomt, ga zelfs ik twijfelen... ;)
Wat is toch het prolbeem met Always-online...en always-kinected? Je laptop/mobiel is toch ook always-connected? Die van mij tenminste wel.....dat van die geleende/2ehands games vind ik wel een dingetje...niet dat ik veel 2e hands games speel....maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Uniciteit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:13:
[...]

Maar dat is nu juist het probleem: Microsoft heeft alles behalve een sterk verhaal neergezet voor gamers. Het ging het eerste half uur over alles behalve games, en het tweede half uur kregen we eigenlijk alleen te horen dat FIFA 14 er aan zou komen en Call of Duty: Ghosts - terwijl dat twee games zijn die ook voor de PS4 uitkomen en ze lieten niet eens gameplay zien plus één exclusieve game: Forza 5.

Daarnaast helpt het dan ook niet dat er een soort van "semi always-online" vereiste is, dat er actief actie wordt ondernomen tegen tweedehands games, etc. etc.
Klopt, klopt, klopt. Maar, MS heeft van te voren al gezegd dat 21 mei niet zou draaien om de games, maar puur om de aankondiging zelf en de hardware. Hier mag je het niet mee eens zijn, maar hier hebben ze nou eenmaal voor gekozen. Sony had een iets andere insteek, maar liet ook niet extreem veel zien. Beide bewaren ze het beste voor de E3.

Nogmaals: snap dat mensen dit niet tof vinden, maar een afgewogen beslissing tussen de twee consoles kan je simpelweg nog niet maken. Behalve je voorkeur uitspreken, dat kan altijd... Maar deze is dan ook gebaseerd op de informatie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
FabianNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:11:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet, is de DRM precies hetzelfde als bij Sony toch?
Lees ook dit artikel even door: Installing, buying, selling and sharing games on Xbox One: here's what we know
Kort samengevat:
  • Spellen kan je nog steeds tweedehands kopen, zonder een "fee" te hoeven betalen. Details volgen nog
  • Offline gamen is mogelijk, behalve als de uitgever anders beslist (zelfde als op de PC/PS4).
  • Disk is niet nodig, aangezien alle games automatisch worden geïnstalleerd. Waarschijnlijk wordt de disc echter dus gekoppeld aan je account/Xbox.
Nee, Sony heeft al aangekondigd dat online zijn om een spel te starten niet nodig is. Verder geeft Sony duidelijk wel om gamers.
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:14:
[...]

Wat is toch het prolbeem met Always-online...en always-kinected? Je laptop/mobiel is toch ook always-connected? Die van mij tenminste wel.....dat van die geleende/2ehands games vind ik wel een dingetje...niet dat ik veel 2e hands games speel....maar toch.
Neem de console even mee naar een feestje waar je met 8 man fifa zit te spelen, huppa, game werkt niet want kan geen verbinidng leggen met server. Dat daarna de game best uit mag vallen heb ik dan niks aan.
Always kinected -> Wat heb ik aan kinect? Ik kan dat soort dingen ook prima met mijn handen en een afstandsbediening doen. Heb ik geen kinect nodig. verder weet je niet wat MS met de beelden gaat doen die Kinect opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik heb juist geen info om een PS4 of XboxOne te kopen. Beiden hebben een presentatie waar je niets uit haalt behalve dat juist dat waar ik een console voor koop niet besproken wordt. Spellekes!

Skype op je console ipv partychat kan wel fijn zijn. Ik heb vrienden die voornamelijk PC gamen en dan Skype gebruiken. Kan ik hun mooi weglullen van WoW en LoL richting hun console. :)

Always on is irritant als de neten ook in NL. Niet kunnen opslaan of opstarten als je even geen inet hebt is super irritant. Ben net met Dorito's Crash Course 2 bezig die verplicht online is en heb al drie x in ee nweek gehad dat hij niet wou starten omdat hij geen verbinding met Live kon maken. Irritant gedoe waarbij je voor je savegames afhankelijk bent van servers van bedrijven en je eigen connectie terwijl er een 500GB HDD in je apparaat zit...

Ik heb veel games consoles gehad en was altijd enthousiast om de nieuwste generatie te halen. Nu heb ik vooral een meh gevoel bij de nieuwste generatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 22-05-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistaa Quick
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Uniciteit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:13:
[...]

Ik denk dat velen het gewoon beter bevalt wat Sony nu laat horen dan Microsoft.

Daarnaast vind ik het niet erg dat Kinect meegeleverd wordt bij de Xbox One: het lijkt een belangrijke vorm van 'input' te worden en dan is het handig als iedereen dat apparaat heeft.
Maar dat zeiden ze ook al vooraf, Dat het niet om de games zou gaan maar om de console :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

FabianNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:16:
[...]

Klopt, klopt, klopt. Maar, MS heeft van te voren al gezegd dat 21 mei niet zou draaien om de games, maar puur om de aankondiging zelf en de hardware. Hier mag je het niet mee eens zijn, maar hier hebben ze nou eenmaal voor gekozen. Sony had een iets andere insteek, maar liet ook niet extreem veel zien. Beide bewaren ze het beste voor de E3.
Maar Microsoft heeft zich helemaal niet gefocust op de hardware: het heeft zich gefocust op software. Vrijwel alle software, behalve games.
Nogmaals: snap dat mensen dit niet tof vinden, maar een afgewogen beslissing tussen de twee consoles kan je simpelweg nog niet maken. Behalve je voorkeur uitspreken, dat kan altijd... Maar deze is dan ook gebaseerd op de informatie tot nu toe.
Yep, maar het punt is dat de Xbox One gewoon veel meer negatieve punten heeft dan de PlayStation 4 (op basis van de informatie die nu bekend is). Op basis van die punten kun je dus al een beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL

[...]

Kotaku

- Always-Kinected;
- Geen BC.

Hoezo is always-Kinected een nadeel? De Kinect wordt dus gewoon meegeleverd met de console, zodat de game developers zeker weten dat elke gebruiker een Kinect in huis heeft en hier dus gebruik van kan maken. Dit zal altijd nog per spel verschillen: van complete Kinect games waar je moet gaan staan te springen en zwaaien, tot voice commands.
Enige nadeel wat ik kan verzinnen hiervan is de "hogere" aanschafprijs, maar daar is nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kunnen ze ook niet, puur emotionele reacties hier.
Microsoft wil blijkbaar laten zien wat een console nog meer kan dan alleen games afspelen, vandaar waarschijnlijk de focus daarop. Persoonlijk was ik nooit van de consoles, maar als het de functie van
mijn Dune kan overnemen, en nog wat meer functies dan lijkt het mij juist een mooie aankoop.
Qua games zal het allemaal niet veel verschillen met de PS4 gezien bijna dezelfde hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Dus geen live streaming sharing social intergratie zo als playstation 4 ?
Sorry ik heb de stream niet gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
nee die onzin hebben ze niet laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
FabianNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:18:
[...]

Hoezo is always-Kinected een nadeel? De Kinect wordt dus gewoon meegeleverd met de console, zodat de game developers zeker weten dat elke gebruiker een Kinect in huis heeft en hier dus gebruik van kan maken. Dit zal altijd nog per spel verschillen: van complete Kinect games waar je moet gaan staan te springen en zwaaien, tot voice commands.
Enige nadeel wat ik kan verzinnen hiervan is de "hogere" aanschafprijs, maar daar is nog niks over bekend.
1. Hogere aanschafprijs sowieso
2. Het ding is lelijk óp je tv
3. Alles wat je met spraak ofzo kunt doen, kan ook prima via een afstandsbediening of via de controller
4. Meekijken in je huis wordt zo wel gemakkelijk
5. je kinect valt kapot, moet je een nieuwe halen om überhaupt je X1 te kunnen gebruiken.. :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 211516 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:19:
Dus geen live streaming sharing social intergratie zo als playstation 4 ?
Sorry ik heb de stream niet gezien :(
Sowieso wel gameplay opnemen en delen, of dit ook live kan weet ik niet. Maar lijkt voor een groot gedeelte overeen te komen met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:16:
[...]

Nee, Sony heeft al aangekondigd dat online zijn om een spel te starten niet nodig is. Verder geeft Sony duidelijk wel om gamers.
[...]

Neem de console even mee naar een feestje waar je met 8 man fifa zit te spelen, huppa, game werkt niet want kan geen verbinidng leggen met server. Dat daarna de game best uit mag vallen heb ik dan niks aan.
Always kinected -> Wat heb ik aan kinect? Ik kan dat soort dingen ook prima met mijn handen en een afstandsbediening doen. Heb ik geen kinect nodig. verder weet je niet wat MS met de beelden gaat doen die Kinect opneemt.
Hier gaat vast een oplossing voor komen hoor, want dit is nu niet een probleem wat alleen jij zult hebben. Voor wat betreft Kinect...tja..ik heb hem nu ook aan m'n Xbox zitten en maak me geen moment druk (raar eigenlijk?) of en wat er wordt opgenomen.

Moet zeggen dat ik het wel relaxed vind hoor...'xbox on'...en tv en xbox gaan aan....gewoon met voice je tv zenders langs zappen, of een skype gesprek voeren....kan niet wachten :) Welkom in de 21ste eeuw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

De anti-Kinect groep is denk ik eerder bang dat Microsoft zich gaat focussen op games met Kinect, in plaats van 'hardcore games'.

Ik vind het, net als jij, een voordeel dat Kinect wordt meegeleverd. Wellicht is men nog een beetje 'bang' van deze nieuwe manier van besturing; het duurde ook een tijdje voordat 'touchscreens' als besturing geaccepteerd werden. :)

Edit:
[quoet]Moet zeggen dat ik het wel relaxed vind hoor...'xbox on'...en tv en xbox gaan aan....gewoon met voice je tv zenders langs zappen, of een skype gesprek voeren....kan niet wachten Welkom in de 21ste eeuw....[/quote]
Dit dus. Kinect is gewoon een nieuwe vorm van besturing en ik denk dat sommigen dat nog niet echt kunnen 'bevatten' en 'accepteren'. Als iemand die nu sterk naar de PS4 neigt, vind ik het meeleveren van Kinect juist een groot voordeel.
De PlayStation 4 camera wordt trouwens ook meegeleverd met de PS4... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 22-05-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322525

PS4 heeft sowieso een streepje voor. Al heb ik de Xbox altijd wel interessant gevonden.

Features die ik naast het gamen zou willen hebben zijn:

- Support voor veelgebruikte video codecs (in ieder geval h.264 dingen die veel voorkomen)
- Grotere bestanden afspelen dan 4gb (ook van externe HD)
- Support voor alle FLAC (ook 24/96 en 24/192), OGG en ALAC bestanden.
- USB-audio 2.0
- Goede iPhone support

Kan mijn mediaspelertje weg en hoef ik mijn computer niet meer aan te zetten voor muziek.. ;)
Ik heb helaas niet veel interessante dingen gehoord behalve dat tv gebeuren dat we hier toch niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:14:
[...]

Always-online en Always-Kinected geven mij een te groot Big Brother gevoel. Daarnaast zijn mijn telefoon en laptop nog prima te gebruiken zonder internet.
Tevens als je zodadelijk een internetverbinding nodig hebt om een game te starten/spelen, ben je volledig afhankelijk van andere partijen. Dus naast je ISP ook van MS. Gaat MS uit de lucht (zoals bij het PSN-debacel), kan je niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jobbie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:21:
[...]

Gaat MS uit de lucht (zoals bij het PSN-debacel), kan je niet gamen.
Lijkt me een heel interessante casus voor hackers. :*)

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

[...]

Daarnaast moet je kinect nu zien als de bd drive het is een onderdeel van de xbox, en niet zozeer een extra randapparatuur. Waar je natuurlijk wel zorgen kan maken is mogelijk hack van je xbox en iemand je kan bespioneren. Dit kan natuurlijk ook op je laptop. Als je hier npbang voor bent kan je altijd iets voor de camera zetten wanneer je dez niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:19:
[...]

3. Alles wat je met spraak ofzo kunt doen, kan ook prima via een afstandsbediening of via de controller
5. je kinect valt kapot, moet je een nieuwe halen om überhaupt je X1 te kunnen gebruiken.. :X :X :X
Waarom zou ik uberhaupt iets met een controller willen besturen als het ook met stem en gestures kan? Hoe oud ben jij als ik vragen mag...? Eindelijk gaan we de kant op waar we in SciFi films al jaren op worden 'voorbereid' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv

[...]

Kotaku

- Always-Kinected;
- Geen BC.

Phil Harrison (corporate vice president MS) heeft de situatie rondom 2e hands games uitgelegd:
"The bits that are on that disc, you can give it to your friend and they can install it on an Xbox One," he said. "They would then have to purchase the right to play that game through Xbox Live."

"They would be paying the same price we paid, or less?" we asked.

"Let’s assume it’s a new game, so the answer is yes, it will be the same price," Harrison said.
Geen 2e hands games-markt meer. Als je een al gelicentieerde Xbox One-game in een andere Xbox One probeert af te spelen, moet je de volle mep betalen. Niets "fee", gewoon nieuwprijs want het is een nieuwe installatie volgens MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:22:
[...]

Waarom zou ik uberhaupt iets met een controller willen besturen als het ook met stem en gestures kan? Hoe oud ben jij als ik vragen mag...? Eindelijk gaan we de kant op waar we in SciFi films al jaren op worden 'voorbereid' :+
Precies. Ik vond het 'swipen' met je hand in de lucht juist één van de meer innovatieve features van de Xbox One en ik hoop zelfs dat de PS4 precies hetzelfde kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:32

PBP

But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says.

"The bits that are on that disc, you can give it to your friend and they can install it on an Xbox One," he said. "They would then have to purchase the right to play that game through Xbox Live."

"They would be paying the same price we paid, or less?" we asked.

"Let’s assume it’s a new game, so the answer is yes, it will be the same price," Harrison said.
Kotaku
60euro om een game bij een vriend te mogen spelen 8)7 . Het word met het uur gekker nu de details binnen druppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
GAIAjohan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:19:
[...]

Laatste reactie van mij, voor ik ga slapen:
  1. De kostprijs van de Kinect moet zeker worden terugverdiend, maar over de aanschafprijs van de Xbox is nog niks bekend. Daarnaast zullen ze sowieso goed naar elkaar kijken (Sony en MS). Dus niet 100% valide argument in mijn ogen.
  2. Hij zal inderdaad in het zicht moeten komen te staan... Maar neem aan dat ie niet persé op je TV moet komen? Dat kan bij veel (zeker nieuwe) TV's niet eens meer namelijk.
  3. Spraak is inderdaad eenvoudig op te lossen met andere mogelijkheden... Maar spraak is natuurlijk ook maar 1 van de mogelijkheden. YouTube: Ghost Recon Future Soldier "GunSmith" Kinect Reveal HD 720p - 360-HQ.COM Dit zal je wellicht ook vaker gaan zien in de toekomst.
  4. Meekijken wordt inderdaad heel gemakkelijk... Heb je ook geen camera op je telefoon? Sorry, maar ik loop hier niet rond met aan aluminium hoedje...
  5. Je controller valt kapot, moet je een nieuwe kopen! Wat een onzin! Tja, zo kunnen we oneindig doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07 09:36
PBP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:24:
[...]

Kotaku
60euro om een game bij een vriend te mogen spelen 8)7 . Het word met het uur gekker nu de details binnen druppelen.
Ik neem aan dat als je dan even bij die vriend met je XBL account inlogt, dat er niks aan de hand is?

Overigens hebben we vandaag een allereerste aankondiging gezien waarin er weinig concreet is gezegd over specificaties of gaming features. Misschien moeten we met z'n allen eens wat minder reageren vanuit onze onderbuik en gewoon de E3 eens even afwachten. Misschien zijn dezelfde tendentieuze mensen die nu al de X1 afschrijven/ophemelen dan wel bij hun zinnen gekomen.

[ Voor 29% gewijzigd door supreme tweaker op 22-05-2013 00:26 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
TheVMaster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:22:
[...]

25, maar dat soort dingen hebben me sowieso nooit aangetrokken.
Wat me wel aantrekt is een virtual reality, maar daar zijn we nog ver vandaan.
Dat je graag op het strand wil liggen, en dmv virtual reality verandert je huis in een strand.

Pagina: 1 ... 3 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.