[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 17:00
bassio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:29:
toch iedereen al schijnt te weten dat er niks naar Europa komt
Is gewoon voortbouwen op de huidige staat van dienst. En dan niet eens van alleen Microsoft als je multimedia hoort is het over het algemeen jammer Europa. Xbox, Netflix, Google Play, en noem ze maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik ben aan de ene kant positief. Het design is erg strak. Mooie controller, gelukkig geen touchscreen geneuzel. Het xbox menu lijkt erg snel te zijn en schakelen tussen games, tv, etc ziet er prima uit.

Dat de games pas op de E3 komen was mij al bekend. Wel vrees ik nog even over hoe de genoemde functies (bijv. tv kijken) gaat werken hier in Nederland.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 17:04
Ik vond persoonlijk de presentatie enorm slecht. Een hele hoop marketing mannetjes maar geen enkel die daadwerkelijk games ontwikkeld. Uiteraard gaat het om een apparaat aankondigen, maar het hoofddoel van het apparaat lijkt bijna niet meer een reden van bestaan te hebben. Als ik in hun schoenen stond had ik vandaag nog wel een of twee games meer getoond.

Ik denk dat ik, afgezien dat microsoft de daadwerkelijke console toont, de PS4 conferentie nog overtuigender vond.

Het uiterlijk van de console vindt ik echt een PC-Kast. Ik hoef echt niet zo'n hoog ding (in verhouding tot een blu-ray speler) in mijn tv kast, ik wacht wel tot een nieuwere versie uitkomt, over x jaar.

Hoe gek ik het nu vind klinken, ik denken dat ik nu nog het eerst voor een Wii U ga en haar first party titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Xbox One blokkeert tweedehands games
Alle games die je koopt moet je verplicht installeren op je harde schijf, waarna deze gelinkt wordt aan je Xbox Live account. Als je je disk vervolgens in een andere console steekt, moet je Microsoft betalen om de game te kunnen spelen.

Gedeeltelijk always-online (internet)
Als een ontwikkelaar besluit gebruik te maken van de cloud mogelijkheden die Microsoft zelf aanbiedt, dan is de game ook altijd verplicht verbonden met het internet. Games met "online features" moeten dus altijd verbonden zijn met het internet.

http://kotaku.com/the-xbo...s-to-block-used-509077987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:15
Uniciteit schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:34:
Alle games die je koopt moet je verplicht installeren op je harde schijf, waarna deze gelinkt wordt aan je Xbox Live account. Als je je disk vervolgens in een andere console steekt, moet je Microsoft betalen om de game te kunnen spelen.
Ah, ik denk binnen 3 maanden dat die rooted is. Wat is dit nou voor onzin..

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Mic2000 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:33:
Het uiterlijk van de console vindt ik echt een PC-Kast. Ik hoef echt niet zo'n hoog ding (in verhouding tot een blu-ray speler) in mijn tv kast, ik wacht wel tot een nieuwere versie uitkomt, over x jaar.
Hij zag er trouwens verrassend groot uit, net zo groot als een standalone DVD- of Blu-Ray-speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat zou betekenen dat op ieder schijfje een andere ID zit, lijkt me heel onwaarschijnlijk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 13:06
Dat zou een gamebreaker kunnen zijn, tenzij Sony met doortgelijk iets komt. Zou me niets verbazen als MS en Sony hier afspraken over hebben gemaakt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
dutchgio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:29:
Mijn kanttekeningen:
Netflix is US-only
Netflix komt binnenkort naar de Benelux: http://datanews.knack.be/...article-4000303926864.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:31:
[...]

Interessante vraag: die 2e account, is dat ook een account op je eigen Xbox, bijv van een familielid?
Mijn vermoeden is dat dat net zo zal werken als op dit moment. Een game die aanschaft is werkt voor alle accounts op de console van aanschaf. Óf op een andere console, met het account van aanschaf.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Foto van de achterkant met aansluitingen:

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/entry_photo_images/8237545/xbox-one-t-heverge8_1020_verge_super_wide.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Idd duidelijk een VS presentatie. Daar zijn dit soort dingen helemaal gewoon dus integratie in 1 zorgt dat daar de X1 als zoete broodjes over de toonbank zal gaan.
Ook niet gek dat ze zich zo eel richten op de VS markt, want daar zijn ze tenslotte de grootste op de markt.

In de rest van de wereld helaas niet, waardoor veel van de functies het niet zullen doen. Daardoor vind ik het functionele ontwerp niet super interessant.

Het hoogte punt voor mij was FM5 als launch game. T10 weet hoe je een kwaliteitgame maakt, dus dat wordt voor mij al de reden om voor de X1 te gaan. Samen met CoD, BF4, Watchdogs en hopelijk GTAV zal er iig voldoende te spelen zijn...

Nog 19 dagen tot E3! Daarna kunnen we echt discussiëren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 17:04
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:37:
[...]

Hij zag er trouwens verrassend groot uit, net zo groot als een standalone DVD- of Blu-Ray-speler....
Inderdaad, ik had zelf een mockup gemaakt voor gamebooz.nl
Afbeeldingslocatie: http://gamebooz.nl/wp-content/uploads/2013/04/Xbox720Wallpaper.jpg

Ik had het idee dat het apparaat het beste zou passen als het formaat DVD- of Blu-Ray speler zou hebben...

Helaas nu een beetje hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:07
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:31:
Aha, MS komt dus toch met een systeem om de verkoop/het gebruik van 2e hands-games te bemoeilijken:

http://www.computerandvid...e-owned-fee-for-xbox-one/
Microsoft confirms 'pre-owned fee' for Xbox One

[...]

Interessante vraag: die 2e account, is dat ook een account op je eigen Xbox, bijv van een familielid?
Nog interessanter is het volgende:

Hoe gaan ze dit managen zonder dat je online bent? Offline modus zou je anders gewoon kunnen gamen en haalt het hele pre-owned fee onderuit.
Je zult dus wel bij elke game die je opstart online moeten zijn, of binnen een X(box :+ ) tijd online gaan indien MS dus een beetje meegaand is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je zag er bij GameTrailers.com net mensen naast staan, maar dat is wel echt een flink beest: zowel in dikte als in diepte (en ook wel breedte).

Trouwens, meer nieuws: Xbox One not backwards compatible with Xbox 360, Xbox Live Arcade games
http://www.engadget.com/2...one-backwards-compatible/

Niet verrassend, maar ik had ergens nog hoop dat ze misschien oude Xbox 360 games gingen streamen, zoals Sony dat - in de toekomst? - gaat doen met oude PS3 games op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

Het deel over de controllers/kinect etc heb ik helaas gemist maar dat kan ik wel gaan terug kijken.
Zelf ben ik een gamer die niet hoeft te zwaaien met zijn controller maar goed.. hopelijk dat dit niet voor het gros van de games zal gaan gelden, een toevoeging is mooi zo lang je gewoon de keuze blijft behouden als je gamed.

Verder was een deel nogal gericht op de Amerikaanse markt, ben benieuwd welke samenwerking verbanden met in Europa/Nederland zal aan gaan, zal wel op een later tijdstip duidelijker worden.
Dan de cinematic filmpjes, leuk maar weinig zeggend.. we zullen de E3 afwachten want ik wil graag high res ingame footage zien, moet wel opmerken dat men sowieso al meer heeft laten zien dan Sony.

Ik kreeg nog iets mee over voice besturing, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, dat is wel een interessante feature mits hij perfect werkt( ook in Nederland)
Het xbox live gedeelte, mixed feelings.. puur omdat ik niet gewend ben te moeten betalen om online te kunnen spelen nadat ik al een game heb aangeschaft( los van MMO's die je bv nog eens per maand moet betalen).
Wel ben ik enthousiast over de Halo serie, gewoon omdat het me aanspreekt en er veel mogelijk is en omdat ik deze ooit lang geleden heb gespeeld en toen al gegrepen werd door dat universum, deze ga ik dus in de gaten houden.
Het design vind ik een flinke stap vooruit want dit staat toch veel beter bij de tv/meubel( althans bij ons wel : P )
Ben ook benieuwd naar het geluid niveau van de console, mijn neefje heeft meerdere xbox 360's gehad en ik vond ze stuk voor stuk nogal wat produceren, als je gamed en je geluid hard hebt staan is het niet zo storend natuurlijk, wel als je een film of iets dergelijks kijkt.

Het niet backwards compaitble zijn, is zuur voor de mensen maar dan vraag ik mij af, stel dat dit wel mogelijk zou zijn gaan er dan meer mensen de console kopen? de kosten zullen niet opwegen tegen de winst anders ( mits technisch mogelijk) neem ik aan dat men het wel had geïmplementeerd.
Het geld willen vragen voor 2e hands gaming vind ik eigenlijk schandalig als ik eerlijk ben, aan 1 kant kan je zeggen nu zal Sony dit ook wel gaan doen. Anderzijds als Sony dit niet doet is het wellicht voor groepen mensen al een + reden om voor Sony te gaan.
Oja wat me ook nog op viel is dat er geen cache SSD/SSD aanwezig zou zijn voor bv het besturing systeem, enkel een 500GB HD, ik had deze er toch stiekem wel in verwacht.

Al met al voordat ik echt mijn mening helemaal opmaak denk ik dat afwachten tot ik meer kan zien verstandig is, geld ook voor de concurrent.
En de opmerkingen dat men nogal veel bezig was met vertellen hoe geweldig alles wel niet is , ach jas dat hoort er een beetje bij he.. daar prik je zo door heen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 21-05-2013 20:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:39:
Foto van de achterkant met aansluitingen:

[afbeelding]
Gelukkig nog gewoon een SPDIF (voor m'n Mixamp)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Mic2000 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:39:
[...]

Inderdaad, ik had zelf een mockup gemaakt voor gamebooz.nl
[afbeelding]

Ik had het idee dat het apparaat het beste zou passen als het formaat DVD- of Blu-Ray speler zou hebben...

Helaas nu een beetje hoog...
Wow, prachtig :o

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Waarom steken ze er niet een 3,5 jack ingang in voor geluid & mic?
headset op pc = headset op xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SmokingCrop schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:45:
Waarom steken ze er niet een 3,5 jack ingang in voor geluid & mic?
headset op pc = headset op xbox?
Aan accesoires is teveel te verdienen om er zomaar vanalles op aan te laten sluiten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:13

SomerenV

It's something!

Volgens die Microsoft-woordvoerder (ben z'n naam even kwijt) is de Xbox One niet always-online, tenzij er iets gestreamed moet worden of je een multiplayer game gaat spelen. En deze presentatie was puur bedoeld als onthulling voor de console, waardoor ik de afwezigheid van games wel enigszins begrijp. Nu de console en wat belangrijke franchises en tijdens de E3 100% games. Mij hoor je niet klagen :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Benieuwd trouwens of de voeding er nu zit ingebouwd of dat we weer zo'n extra baksteen erbij krijgen zoals met de huidige 360 :P De aansluiting doet vermoeden dat ie zit ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:46:
[...]

Aan accesoires is teveel te verdienen om er zomaar vanalles op aan te laten sluiten :)
inderdaad.. maar ik vind het gewoon schandalig..
kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:48:
Benieuwd trouwens of de voeding er nu zit ingebouwd of dat we weer zo'n extra baksteen erbij krijgen zoals met de huidige 360 :P De aansluiting doet vermoeden dat ie zit ingebouwd.
Zal wel ingebouwd zijn.. was bij de ps3 al reeds ingebouwd..

[ Voor 41% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

SomerenV schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:47:
Volgens die Microsoft-woordvoerder (ben z'n naam even kwijt) is de Xbox One niet always-online, tenzij er iets gestreamed moet worden of je een multiplayer game gaat spelen.
Dit wil niet zeggen dat men geen opening laat bij de game devs om het always online toch in te programmeren bij de game?
Uiteindelijk krijg je dan toch hetzelfde verwacht ik maar we zullen dat moeten afwachten, al is het zo dat EA las ik op tweakers.net af ziet van het always online gesodemieter.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Niet backwards compatible met xbox360 games en xbla games, daarnaast wordt 2ehands games spelen onmogelijk tenzij je een fee betaalt? Ook moeten we nog maar zien hoeveel van de TV/Multimedia functies gaan werken in nederland. Tevens lijkt het erop dat bij de controllers de batterijen/accu's niet verwisseld kunnen worden.

Ik ben er alles behalve gerust op.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 21-05-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 23:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:48:
Nee, juist net zoals de 360 gewoon een externe brick. De aansluiting lijkt heel erg op de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:50:
Niet backwards compatible met xbox360 games en xbla games, daarnaast wordt 2ehands games spelen onmogelijk tenzij je een fee betaalt? Ook moeten we nog maar zien hoeveel van de TV/Multimedia functies gaan werken in nederland.

Ik ben er alles behalve gerust op.
Ik denk alleen dat als MS dit nu gaat doen (en daar lijkt het op), dat de drempel voor Sony weg is om het ook te doen. Geloof dat die 2 elkaar een beetje tegenhielden om geld te vragen voor 2e hands games :)

Wel jammer dat Xbox One niet compatible is met XBLA games, daar had ik stiekem toch wel een beetje op gehoopt.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Not impressed. Dat het ding vanalles en nog wat kan voor in de huiskamer is natuurlijk leuk meegenomen maar zijn meer gimmicks.. daar koop ik geen console voor. Bovendien erg USA gericht. Spraakbediening etc. ook leuk maar ook weer een gimmick.

Hier komt een PS4, die hebben de focus wat meer op gamen liggen heb ik zo het idee. Bovendien vind ik de games op de Playstation stuk leuker dan dat eeuwige Halo gedoe. Misschien op de E3 nog verrassingen maar voorlopig is het 1-0 voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:39:
Idd duidelijk een VS presentatie. Daar zijn dit soort dingen helemaal gewoon dus integratie in 1 zorgt dat daar de X1 als zoete broodjes over de toonbank zal gaan.
Ook niet gek dat ze zich zo eel richten op de VS markt, want daar zijn ze tenslotte de grootste op de markt.

In de rest van de wereld helaas niet, waardoor veel van de functies het niet zullen doen. Daardoor vind ik het functionele ontwerp niet super interessant.

Het hoogte punt voor mij was FM5 als launch game. T10 weet hoe je een kwaliteitgame maakt, dus dat wordt voor mij al de reden om voor de X1 te gaan. Samen met CoD, BF4, Watchdogs en hopelijk GTAV zal er iig voldoende te spelen zijn...

Nog 19 dagen tot E3! Daarna kunnen we echt discussiëren!
Dan moet je je juist richten op de EU markt, aangezien Sony daar nu het grootst is. Daar wordt de strijd beslist. Zoals het er nu naar uitziet, gaat MS hier niet bepaald zoden aan de dijk zetten. Ik ben erg benieuwd naar de rest van de exclusives. Ik verwacht sowieso een Halo, Ryse en nog wat Kinect shit. En dan hebben ze die Quantic cq. Quantum "nogwat" nog. Vooral benieuwd naar de nieuwe IP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mooi achtergrondverhaal over de binnenkant van de One. Processor is helemaal zelf op maat gemaakt om de verschillende taken zo efficient mogelijk af te handelen.
http://www.engadget.com/2...-xbox-one-an-inside-look/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Die tweede hands fee vind ik wel logisch, want kennelijk is na installatie de disc niet meer nodig! Wel zo relaxt! En die fee zal echt wel dichtbij de retailprijs van de game liggen.

Is er al meer bekend over Xbox Live? Neem aan dat t abo voor online gamen verdwijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:57:
Is er al meer bekend over Xbox Live? Neem aan dat t abo voor online gamen verdwijnt!
Hahahahaha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die tweede hands fee vind ik wel logisch, want kennelijk is na installatie de disc niet meer nodig! Wel zo relaxt! En die fee zal echt wel dichtbij de retailprijs van de game liggen.

Hahaha inderdaad. Denk je dat werkelijk? Dat wordt gewoon weer dik lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wat een ontzettende focus op noord amerika, maarja, volgens hun is dat ook dé wereld. Ben tot op heden niet blown away. Nog even de E3 afwachten maar ik neig op dit moment naar de ps4 (nee geen fanboy, ook een x360 gehad)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover bekend blijven de Xbox Live abbo's gewoon intact, ik heb ook nergens iets anders gehoord. Daarnaast vraag ik me af hoeveel van de gamedisc geinstalleerd zou moeten worden. Als een volledige bluray schijf geinstalleerd moet worden is de HD na een aantal games en wat DLC wel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Hahaha inderdaad. Denk je dat werkelijk? Dat wordt gewoon weer dik lappen.
Beetje wishful thinking mag wel, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Voor zover bekend blijven de Xbox Live abbo's gewoon intact, ik heb ook nergens iets anders gehoord. Daarnaast vraag ik me af hoeveel van de gamedisc geinstalleerd zou moeten worden. Als een volledige bluray schijf geinstalleerd moet worden is de HD na een aantal games en wat DLC wel vol.
Het kan ook zijn dat Xbox Live Gold uitgebreid wordt met nieuwe content zoals PSN+ dat doet en dat je ook zonder abonnement online kan gamen met de Xbox One, maar daar is volgens mij nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Dan uninstall je games? Weet niet hoeveel games jij door elkaar speelt, maar bij mij houd het bij 2 of 3 wel op. En volgens mij was er nog het gerucht (Sony doet dat ook geloof ik) dat je kunt spelen tijdens het installeren, dus dan zou er sowieso niet zo'n probleem zijn om er af en toe wat af te halen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50
Iedereen die meer over de architectuur wil weten: Watch now!
http://majornelson.com/20...x-one-architecture-panel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hahaha, DLC van CoD wordt nog altijd eerst op de xbox gedaan, belachelijk! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

rajackar

Blood Minister

Net bevestigd door ign dat ie niet backwards compatible is. Imho dom, want dan heb je als xbox360 bezitter geen voordeel van een xbox one boven een ps4.

[ Voor 3% gewijzigd door rajackar op 21-05-2013 21:03 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SomerenV schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:01:
[...]

Het kan ook zijn dat Xbox Live Gold uitgebreid wordt met nieuwe content zoals PSN+ dat doet en dat je ook zonder abonnement online kan gamen met de Xbox One, maar daar is volgens mij nog niks over bekend.
Dat lijkt me echt heel sterk. Zolang er miljoenen mensen klakkeloos blijven betalen, zullen ze dit echt niet cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[...]
Voor zover bekend blijven de Xbox Live abbo's gewoon intact, ik heb ook nergens iets anders gehoord. Daarnaast vraag ik me af hoeveel van de gamedisc geinstalleerd zou moeten worden. Als een volledige bluray schijf geïnstalleerd moet worden is de HD na een aantal games en wat DLC wel vol.
De hele game wordt geinstalleerd. Er zal wel een limiet zijn aan het aantal games wat gecached kan worden. Als je HD volloopt zal de oudste game automatisch gewist worden om ruimte te maken voor de nieuwe game. Verder zullen niet alle games meteen 50GB groot zijn.

Interessante vraag: is de HD door de gebruiker vervangbaar of kun je straks enkel officiele HDs van MS kopen net zoals ze dat met de 360 deden. (Dat was nl flinke afzetterij. Ik heb 2 jaar moeten wachten op een aanbieding voor ik zelf een 120GB kocht - en toen voelde ik me nog bekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
rajackar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:02:
Net bevestigd door ign dat ie net backwards compatible is. Imho dom, want dan heb je als xbox360 geen voordeel van een xbox one boven een ps4.
Waarom? Wil je nog steeds FIFA 12 of Forza 3 blijven spelen? Hou je toch gewoon je xbox360?

Snap niet waarom dat zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 15:23

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:01:
Dan uninstall je games? Weet niet hoeveel games jij door elkaar speelt, maar bij mij houd het bij 2 of 3 wel op. En volgens mij was er nog het gerucht (Sony doet dat ook geloof ik) dat je kunt spelen tijdens het installeren, dus dan zou er sowieso niet zo'n probleem zijn om er af en toe wat af te halen :)
Dat lijkt me nou geen handige oplossing. Moet ik dus eerst game X verwijderen dan game Y installeren omdat ik deze na een paar maanden toch weer wil spelen. Wat als ik na een week besluit om weer game X te spelen, kan ik weer een game verwijderen en game X opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
https://twitter.com/AdamSessler/status/336901672662077443

Adam Sessler: The cheering in the audience is not coming from the press...

Oftewel: er zat inderdaad door MS betaald publiek te juichen en te klappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05 10:54
Over dat always online gebeuren trouwens:
And what of the persistent rumors that Xbox One games will be “always online” – that is, that single-player games would require a constant online connection to function? As it turns out, those rumors were not unfounded, but the reality is not so draconian. Xbox One will give game developers the ability to create games that use Microsoft’s Azure cloud computing service, which means that they might be able to offload certain computing tasks to the cloud rather than process them on the Xbox One hardware itself. This would necessitate the game requiring a connection.

Are developers forced to create games that have these online features, and are thus not playable offline? They are not, Xbox exec Whitten said to Wired — but “I hope they do.” So the always-online future may come in incremental steps.
"I hope they do"

Realllllyyyy? Zijn ze daar echt zo blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rajackar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:02:
Net bevestigd door ign dat ie niet backwards compatible is. Imho dom, want dan heb je als xbox360 bezitter geen voordeel van een xbox one boven een ps4.
Ze hebben beide geen BC. En nee, streamen van PS3 games noem ik geen BC.
Was te verwachten.

Nu maar hopen dat m'n Fanatec stuurwiel t nog gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol.. CoD ziet er allesinds niet beter uit dan bf3 van bijna 2 jaar geleden..
Ik koop hem allesinds niet meer dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:06:
[...]

Ze hebben beide geen BC. En nee, streamen van PS3 games noem ik geen BC.
Was te verwachten.

Nu maar hopen dat m'n Fanatec stuurwiel t nog gaat doen...
Hoe noem je het dan? Mensen die nooit een PS3 hebben gehad, kunnen bijvoorbeeld nog eens genieten van Uncharted zonder direct een 2e console erbij te nemen. Een andere reden voor BC zie ik zelf niet echt in. Ik zal niet zo snel de behoefte hebben om een oude PS3/Xbox game op een next-gen console te gaan spelen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:05:

Bij Sony was wel iedereen in extase van de prachtige dingen die ze lieten zien. Daar was t echt! 8)7

Al die shit is één pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

SmokingCrop schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:08:
Vond het wel grappig toen de developers aan het vertellen waren over de nieuwe features in CoD: Vloeiend over muren springen, naar links en rechts leunen, vloeiende animatie bij inzoomen en je kan ook nog sliden!1!!11!!!!!!! Dat klinkt inderdaad heel erg next-gen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:04:
[...]

Dat lijkt me nou geen handige oplossing. Moet ik dus eerst game X verwijderen dan game Y installeren omdat ik deze na een paar maanden toch weer wil spelen. Wat als ik na een week besluit om weer game X te spelen, kan ik weer een game verwijderen en game X opnieuw installeren.
Mja, is dat zoveel anders dan nu? Sinds ik games kan installeren doe ik dat, en dat betekent nu eenmaal af en toe wat opruimen. Verwijderen is in een paar tellen gedaan, en als je games kunt spelen terwijl die geinstalleerd word zie ik persoonlijk het probleem niet. Tuurlijk zou het makkelijker zijn als je ff snel een game kunt spelen vanaf disc, maar dat zit er deze generatie niet meer in.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:08:
[...]

Bij Sony was wel iedereen in extase van de prachtige dingen die ze lieten zien. Daar was t echt! 8)7

Al die shit is één pot nat.
haha ja, net zoals bij Apple presentaties en het Koningslied in de kuip. Zoiets "hoort" erbij, welkom in de wereld.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

rajackar

Blood Minister

bassio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:03:
[...]

Waarom? Wil je nog steeds FIFA 12 of Forza 3 blijven spelen? Hou je toch gewoon je xbox360?

Snap niet waarom dat zo belangrijk is.
Dat klopt maar ik vind het wel fijn als ik niet al te veel apparaten rond m'n tv heb zwerven. Bij de WiiU kon de Wii meteen weg. Staat netjes en je houdt alle functionaliteit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

sebastius schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:50:
[...]

Nee, juist net zoals de 360 gewoon een externe brick. De aansluiting lijkt heel erg op de huidige.
Hmm, als ik het plaatje van de achterkant zie lijkt de stroomaansluiting juist helemaal niet op die van de 360 en veel meer op die van de PS3.

Inderdaad interessant artikel van Engadget. Verschilt hardwarematig toch wel op wat punten van de PS4 lijkt het. Samenvattend:

- 5 processor kernen met ieder een specifieke taak. 1 daarvan is een zwaar aangepaste APU die voor de graphics zorgt en 2 kernen zitten in de Kinect sensor ingebouwd.
- Op basis van de AMD Jaguar core.
- De APU verbruikt 100W (wat meer is dan de PS3 en 360 nu)
- 8GB DDR3
- 500GB HDD
- transistor size teruggebracht naar 28nm (t.o.v. de huidige 45nm in de 360)
- 32MB Cache SRAM (tegenover 10MB EDRAM in de 360)
- 4x stiller dan de huidige 360 console
- GPU werkt met DirectX 11.1 API's
- Ondersetuning voor 4K output en multiple 1080p panes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 14:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:12:
[...]

Hmm, als ik het plaatje van de achterkant zie lijkt de stroomaansluiting juist helemaal niet op die van de 360 en veel meer op die van de PS3.

Inderdaad interessant artikel van Engadget. Verschilt hardwarematig toch wel op wat punten van de PS4 lijkt het. Samenvattend:

- 5 processor kernen met ieder een specifieke taak. 1 daarvan is een zwaar aangepaste APU die voor de graphics zorgt en 2 kernen zitten in de Kinect sensor ingebouwd.
- 8GB DDR3
- 500GB HDD
Volgens mij is de stoom aansluiting aan de linkerkant en niet achterkant?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

SmokingCrop schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:08:
Dat viel mij dus ook op. Battlefield 3 ziet er al indrukwekkender uit dan de nieuwe CoD en BF4 gaat nog eens een stapje verder dan BF3. Maar goed, ik had er eerlijk gezegd ook niet zo heel veel van verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

sekeroglan schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:13:
[...]

Volgens mij is de stoom aansluiting aan de linkerkant en niet achterkant?
Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/entry_photo_images/8237545/xbox-one-t-heverge8_1020_verge_super_wide.jpg

Die linkse aansluiting doet me verdacht veel denken aan de aansluiting van de voeding van mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
Maar wat zijn de 2e en 3e van rechts nou eigenlijk?
Want ik zie zo Power, HDMI out, spdif, HDMI In, 2x USB, ??, ??, LAN

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 21-05-2013 21:15 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mij ook, en ik denk dat daar de vermoeden voor een ingebouwde voeiding ook vandan komen.
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:14:
Grootste is de kinect aansluiting. De ander wellicht een aansluiting voor een IR sensor?

[ Voor 59% gewijzigd door BM op 21-05-2013 21:15 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb net de nabeschouwing ip Gametrailers nog even gezien en daar kwam het ontwerp van de controler ook voorbij. In een shot zag de gewoon een houder voor AA's zitten, maar dan overdwars :)

Mooie console, zie ik zo hier in de kast staan :9 Het was echt een presentatie van de console, de games zie ik wel tijdens de E3.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hyptonize schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:10:
[...]

Vond het wel grappig toen de developers aan het vertellen waren over de nieuwe features in CoD: Vloeiend over muren springen, naar links en rechts leunen, vloeiende animatie bij inzoomen en je kan ook nog sliden!1!!11!!!!!!! Dat klinkt inderdaad heel erg next-gen. :')
echt e.. vraag me trouwens af wat die links & rechts leunen gaat doen met CoD ;)

Maar links & rechts leunen herinner ik me nog van medal of honor op de ps1 :9
en Wow! je kan sliden! als ze dat in de multiplayer gaan steken dan gaan mensen nog zagen over het "dropsliden", mark my words :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

De 3e van rechts is Kinect (gezien het logo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Leunen lijkt me alleen maar irri bij COD, nog meer campers zo. Verder is sliden niet zo heel boeiend en zal het niet zo heel lang duren voordat daar weer een dolphin dive mee gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bij de 3e van rechts zie ik een Kinect logo staan en de 2e van rechts lees ik als IR OUT maar het is wel erg moeilijk te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier ook nog een hele write up van Wired http://www.wired.com/gadgetlab/2013/05/xbox-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:12:
[...]

- 8GB DDR3
- 500GB HDD
Kan een technisch iemand concreet zeggen wat dit in verhouding tot de PS4 betekent? Beter? Slechter? Vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hyptonize schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:14:
[...]

[afbeelding]

Die linkse aansluiting doet me verdacht veel denken aan de aansluiting van de voeding van mijn laptop.
Van links naar rechts:

Stroom aansluiting
HDMI out
Optisch uit
HDMI in
2 USB poorten
Kinect
IR out
Ethernet
Kensington lock

IR out is om randapparatuur te kunnen bedienen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Derde van rechts is de Kinect aansluiting. Tweede geen idee. T lijkt als of er "in out" staat.

Edit: what they said dus...

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 21-05-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:17:
[...]

Kan een technisch iemand concreet zeggen wat dit in verhouding tot de PS4 betekent? Beter? Slechter? Vergelijkbaar?
Redelijk vergelijkbaar imho. Grootste verschil wat ik zo snel zie is dat de PS4 sneller RAM heeft. Maar dat word wellicht gecompenseerd met een slimmere architectuur, maar zoveel weet ik daar ook niet van af.

@SmokingCrop beneden me: de PS4 specs zijn toch bekend gemaakt tijdens de persco een tijd geleden? :?

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 21-05-2013 21:19 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:17:
[...]
We weten nog niet wat de ps4 precies gaat brengen, dus echt een vergelijking zou ik nog niet maken..
(of weten we dit wel al? :o)

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:05:

Er zaten toch gewoon Xbox/MS-medewerkers ook in het publiek?
Lijkt me wel logisch dat die vooraf zijn geïnstrueerd om te klappen als dat nodig wordt geacht.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:15:
Mij ook, en ik denk dat daar de vermoeden voor een ingebouwde voeiding ook vandan komen.

[...]

Grootste is de kinect aansluiting. De ander wellicht een aansluiting voor een IR sensor?
Hier kan je de aansluiting zien. Is aan de linker kant

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ipbodglqr/power_x1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MacorgaZ schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:18:
[...]

Er zaten toch gewoon Xbox/MS-medewerkers ook in het publiek?
Lijkt me wel logisch dat die vooraf zijn geïnstrueerd om te klappen als dat nodig wordt geacht.
Ik vond ze al maar beetje vreemd klappen.. zo van, owja nu moeten we klappen!
zo net die split second te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Trailer tijd:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r46D1lRpO1k]

En ze zijn volgens mij nog bezig met het uploaden van meer.

Hoop overigens wel dat er snel bekend wordt wat voor games er nog meer komen. Dat je bij E3 meer gameplay wilt laten zien is prima, maar nu zijn er eigenlijk maar 3 games aangekondigd naast de bekende EA sportgames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
Ik zag ook nog een HDMI input... dus het zou kunnen dat je bv je kpn experia box hdmi out input op de x1 en dan als overlay krijgt, dealtje met kpn om commando's aan te leren van de (moterola ) decoder door software te downloaden en klaar is kees...

Het is een mogelijkheid ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
sekeroglan schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:19:
[...]

Hier kan je de aansluiting zien. Is aan de linker kant

[afbeelding]
Als dáár de voedingsaansluiting zit zou ik dat wel heel erg onlogisch vinden :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gandalf68 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:20:
Ik zag ook nog een HDMI input... dus het zou kunnen dat je bv je kpn experia box hdmi out input op de x1 en dan als overlay krijgt, dealtje met kpn om commando's aan te leren van de (moterola ) decoder door software te downloaden en klaar is kees...

dat is ook de achterliggende gedachten van HDMI-CEC

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:11
is dat niet de kinekt aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Uit één van de links in dit topic:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/05/dsc07166.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:20:
[...]

Als dáár de voedingsaansluiting zit zou ik dat wel heel erg onlogisch vinden :?
Inderdaad, zou een erg vreemde plek zijn. Maar ben wel benieuwd wat het dan wel zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gandalf68 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:20:

Het is dan wel te hopen dat je ook meteen die box kan bedienen. Is anders wel wat jammer

Overigens begrijp ik het wel. Sommige schermen hebben maar 1 ingang. Soms 2 maar je hebt vaak wel meer dan 1 apparaat staan. Ook kun je nu gewoon xbox, ps4 en decoder op 2 aansluitingen bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Tijdens het architecture panel zeggen ze dat ze berekeningen kunnen gaan off loaden naar de cloud, zodat dat niet lokaal uitgevoerd hoeft te worden. In de loop der tijd worden ze daar slimmer in dus kan er meer in de cloud gedaan worden. Dit zal dan betekenen dat met dezelfde hardware, je toch meer en mooiere dingen kan doen. De schaalbaarheid zit in de cloud, en niet in snellere hardware in de huiskamer.

Uiteraard afwachten hoe dat gaat werken in de praktijk, maar het idee spreekt mij wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
Wat ik me afvraag is hoe goed Kinect gaat werken als je zit. Ik speel zelf vanaf mn bed of vanaf een stoel en niet van een bank in een woonkamer. Ik hoop dat dan de simpele bewegingen met je hoofd en handen nog steeds te gebruiken zijn.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rik027 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:21:
Wat ik me afvraag is hoe goed Kinect gaat werken als je zit. Ik speel zelf vanaf mn bed of vanaf een stoel en niet van een bank in een woonkamer. Ik hoop dat dan de simpele bewegingen met je hoofd en handen nog steeds te gebruiken zijn.
Mijn kinect begon daarstraks al met het tracken van mijn handen toen ik met mijn laptop op schoot voor de tv zat. Dan moet Kinect 2.0 dat ook wel kunnen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
kazuka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:21:
[...]

Inderdaad, zou een erg vreemde plek zijn. Maar ben wel benieuwd wat het dan wel zou kunnen zijn.
Kan de afbeelding niet meer vinden op Engadget, maar leek op een usb aansluiting. Wat me een logischer aansluiting lijkt voor de zijkant om usb hardware aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:34

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wel interessant. Ze zijn klaar om in de toekomst processing af te schuiven naar de cloud indien dat latency wise kan.

Wat ze ook zeggen is dat als je een game speelt een andere content stream op de achtergrond (op eigen core) gewoon doorspeelt en ze zo dus instant kunnen switchen tussen bijvoorbeeld een game spelen en tv kijken.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Danfoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:23:
[...]

Wel interessant. Ze zijn klaar om in de toekomst processing af te schuiven naar de cloud indien dat latency wise kan.

Wat ze ook zeggen is dat als je een game speelt een andere content stream op de achtergrond (op eigen core) gewoon doorspeelt en ze zo dus instant kunnen switchen tussen bijvoorbeeld een game spelen en tv kijken.
Je hebt inderdaad meerdere virtuele OS-en die parallel draaien waardoor het switchen zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabba25
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-03 14:39
Toch wel teleurstellend dat er geen kleinere versie van gemaakt wordt zoals wel eerst werd verwacht ala apple tv. Heb er even geen bron van, maar een soort xbox tv. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

jip_86 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:23:
[...]

Kan de afbeelding niet meer vinden op Engadget, maar leek op een usb aansluiting. Wat me een logischer aansluiting lijkt voor de zijkant om usb hardware aan te sluiten.
Na nadere inspectie is het inderdaad een USB aanluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Niet erg verrassend, maar Watchdogs en Assassins Creed IV komen ook naar de X1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Iemand schrijft op somethingawful:
Just to clarify the DRM situation.

To play a game you just bought for the Xbox One you need an active internet connection to install and play the game. You cannot start a game without an active internet connection. Much like Steam when you put the disc in the drive it reaches out to the internet and ties the game to your account then installs it. Games cannot be played without an install.

Lemme say that again.

You cannot play games on this without an active internet connection.
Single player games will continue to work if you happen to lose your internet connection.
Always Online-DRM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:28:
Iemand schrijft op somethingawful:

[...]

Always Online-DRM dus.
Kan ook niet anders als er een fee voor 2e hands games gevraagd wordt.
MS / Xbox wordt Pay to play
PS4 blijft imo hier beter in de markt liggen qua gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06 15:16
Dit is voor Sony en Nintendo toch wel een serieuze pain-in-the-ass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:27:
[...]

Nee, alleen een trailer die er natuurlijk fantastisch uit zag. En het is een launch game wat de X1 erg interessant maakt!
Was ik al bang voor, ben erg benieuwd naar Ingame spul.

Heb nu een ps3 maar gt5 doet het toch niet helemaal voor me en daarom stap ik graag over naar Forza wat me goed beviel bij vrienden.

Ik hou het in de gaten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hopelijk word xboxlive gratis, anders word je zo een beetje geforceerd xbox live te halen...

(al heb je xbox live silver, maar daar kan je niks mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Frank J. schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:31:
[...]

Kan ook niet anders als er een fee voor 2e hands games gevraagd wordt.
MS / Xbox wordt Pay to play
PS4 blijft imo hier beter in de markt liggen qua gaming
Mwoah, als de prijs hierdoor omlaag kan, is het weer anders. De piraterij op de 360 is nu ook best heftig geworden. Maar het is niet alsof Sony nergens geld voor gaat vragen. Daar is gewoon veel minder van bekend. Net als Online DRM. Lijkt me niet dat ze voor de Xbox One iets heel anders gaan ontwikkelen dan voor de PS4. Die zal ook wel offloading naar de cloud doen als de games daar om vragen. Net als dat die voor veel zaken ook gewoon een online-verbinding nodig zal hebben. Maar je zit in Nederland, dus hier boeit dat toch niet.

Pagina: 1 2 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.