Ik moet zeggen dat ik dit wel een beetje kort door de bocht vind. Er spelen wel meer factoren mee of iemand wel of geen internet heeft. Wat als er geen (bruikbaar) alternatief is, en je hebt ook niet de mogelijkheid om ergens anders heen te gaan?Martinspire schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:45:
Leuk dat er wordt gezeurd dat je op in je hutje op een meer in Noord Siberië geen internet hebt en dus niet kan gamen, maar er zijn legio-manieren om dan wel aan je gamen te komen, maar met de X1 gewoon even niet. Dat kan een probleem zijn, maar dat is imo een probleem maken waar het niet een probleem hoeft te zijn. Óf je zoekt een alternatief om aan internet te komen óf je zoekt een locatie uit waar je wel internet hebt. Doe je dat niet, dan is de X1 voor jou geen goede keuze en koop je hem lekker niet, maar dat moet je dan niet als feit gaan verkondigen.
Ik vind niet dat je door allerlei hoepels moet gaan springen om de basisfunctie van een apparaat te kunnen gebruiken. Is dat wel nodig, dan is het een slecht ontwerp (naar mijn mening).