Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:40:
Dan ben je al te laat, want er is al een Tweaker geweest die naast zijn mi2s ook al een red rice heeft, en uitvoerig getest heeft.
Dat wist ik, ik heb zijn blog al gelezen in het Engels ;) Ik zei ook precies dat: dan ben ik niet langer de eerste tweaker die de primeur heeft, want dat is Kiswum :) Verder heb ik al een goedkope SO van Hollandsnieuwe met 500MB bundel, die elke maand onaangeroerd vernieuwd wordt. Ach, handig voor de heb, maar in de praktijk doe ik er niks mee. Had hiervoor nooit een internetbundel dus ik was echt WiFi only. En die gewoonte is een beetje blijven plakken sinds ik over ben op smartphones :P

Ik wacht op de Faea F2s 1337 versie met 2GB ram voor zeg 1299 yuan aka 212 dollar ofwel 160 euro. Sinds de aankondiging op het Faeaforum dat die F2s CM ondersteuning krijgt heb ik daar toch wel oren naar. :9~ Aldus Gizchina moet ie op 21 september via hun eigen store verkocht gaan worden in kleine oplage. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 03-09-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Met 1.5 maand ben ik officieel volwassen dus dan mag ik zelf een sim-only afsluiten ;)
Tot die tijd ben ik op zoek naar zo'n prepaid-datasim, want wifi-only is niet echt idiaal. Dan baal ik dus echt als de wifi-hotpsot in de trein het niet doet, mis ik allemaal whatsapp berichten die ik dan thuis of ergens anders met wifi pas weer kan lezen en erop kan reageren :(
In 2013 'niet-bereikbaar-zijn' kan echt niet meer natuurlijk..

En tja, dual-sim telefoontje hé. Dus een extra simkaart met alleen data maakt ook niet uit.

Zal zoiets werken?! :
http://mobiel.kpn.com/kpn...only-normaal#omschrijving
Of dit:
http://www.ah.nl/mobiel/prepaidinternet

Die cm10 omdersteuning zou ik even afwachten, dat probeerd men voor de mt6589 ook werkelijkheid te maken op XDA-developers. Maar tot dusver zonder succes.
En uit de review van Tweakers over een aantal chinaphones kwam de F1 niet al te goed uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Nu dat de nexus 4 naar 200 euro is verlaagd ben ik terug aan het twijfelen: jiayu g4 of nexus 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Mijn XiaoCai X9 is onderweg. Sinds maandag is hij shipped vanaf 'Flytexpress Sorting Center location'.
Heb nog niet eerder via dat punt gehad, ben benieuwd hoe snel het hier dan is.

Ik heb hem niet nodig, heb een mooie HTC One X, maar voor die prijs en prima prestaties YouTube filmpjes kon ik hem niet laten liggen.

Can't wait! *O*

Hij is volgens de tracking pagina DHL aangetekend. Geen PostNL straks dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 05-09-2013 14:05 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

He,

mijn iOcean x7 turbo ''lijkt'' er op vanochtend is verzonden, zou ik hem morgen kunnen verwachten.

Hier een foto:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4426s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeerd3066
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 09:25
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Cubot M6589. :)

Op 2 augustus heb ik een Faea F1 besteld, bij pandawill.

Na een week wachten was deze nog niet verstuurd, daarop contact opgenomen met pandawill. De Faea bleek niet op voorraad te zijn. Omdat ik toen toch al wat negatieve ervaringen was tegengekomen van deze telefoon heb ik de order omgezet naar de Cubot. Na omzetten van de order en het storten van de bijbetaling werd mijn Cubot eindelijk verstuurd.

uiteindelijk is deze op 13 augustus verstuurd met China Post

15 augustus werd de tracking code aktief
17 augustus vertrok de telefoon uit china
22 augustus vertrok de telefoon weer uit china (volgens de tracking status)
23 augustus een NULL melding
daarna niets meer.. :?

7 september stond postnl ineens voor de deur met de telefoon, deze heb ik zonder extra bijbetaling in ontvangst mogen nemen! Valt eigenlijk nog wel mee, ongeveer 3 weken met chinapost, alleen klopt de tracking niet echt.

De eerste ervaringen met de Cubot zijn al positief, wat een verbetering na mijn galaxy apollo. Morgen maar eens kijken of de gps het ook wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Flytexpress geeft mij een nieuwe status update:

Received & Dispatched(Processed in the Flyt mail terminal )

Houdt dat in dat hij met een vervoerder nu mee is? (aka DHL, UPS of ChinaPost?)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

dutchgio schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:16:

En tja, dual-sim telefoontje hé. Dus een extra simkaart met alleen data maakt ook niet uit.

Zal zoiets werken?! :
Of dit:
Op de Hongmi zal dat in principe goed werken, mits KPN de juiste 2G frequenties onderteund. Wellicht kun je zien op welke frequenties de grote 3 providers werken.
Internet via Vodafone heb ik namelijk niet werkend gekregen, maar via T-mobile werkte het direct.
Als je gewoon internet wilt hebben voor je je mail en whatsapp, dan is de het snel genoeg. Als je ook FB en internetpagina's wilt bekijken, dan kan het irritant worden.
Via Wifi is het verder gewoon prima te doen en is de snelheid dik in orde. Er is bij de Hongmi echter wel een grote wachtlijst, dat is iets om rekening mee te houden.

Succes met je keuze!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Via Aliexpress onlangs de G3S besteld voor 31 dollar, met in het achterhoofd dat je Escrow garantie hebt (geld terug indien opgelicht). Toestel is verzonden, nog niet aangekomen dus het blijft spannend.
Zojuist kreeg ik echter onderstaand bericht van Ali:
Please note that the account of the AliExpress supplier: has been suspended. We have frozen all of your pending orders with this supplier for which you have already made payment. We will request the supplier to provide necessary evidence such as proof of shipment, and if necessary, relevant qualification certificates, within 3 days. If the supplier does not provide the evidence, AliExpress will close the order and refund the payment to you. At present, please be patient and wait for further instructions from us.
AliExpress is committed to the principle of good faith and the protection of the interests of both buyers and suppliers. The above-mentioned supplier was recently found to have unsafe trading activities. Therefore, to protect the interests of buyers, we have decided to suspend the account of the supplier.
AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support.
Ben ik toch zeer benieuwd wat er onderweg is, als er al iets komt ;)
Moet wel zeggen dat ik de opzet van AliExpress erg goed vind, kan eBay/Paypal nog wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 02:03
Het is ongelooflijk hoeveel moeite ze wel niet doen bij die Chinese sites om je geld vast te houden of om je simpelweg te misleiden door verkeerde info op hun websites te zetten. Mijn eerste ervaring, spemall, waar ik de Jiayu G4 Advanced black wou bestellen, had niets in stock en probeerde mij tot 5x toe te overhalen om de witte versie te nemen of een ander zwart toestel. Na 2 weken heb ik eindelijk mijn order kunnen cancellen en besluit ik toch maar voor een Xiaomi M2 32GB te gaan. Ik kom terecht bij antelife.com waar ik hem bestel, maar de order wordt niet geregistreerd na Paypal express checkout. Uiteindelijk open ik een dispute omdat de klantenservice niet reageert, en blijkt dat het product niet op voorraad is. Dus heb ik deze bestelling ook maar gecanceled.

Ten slotte vind ik de Xiaomi M2 32GB voor een relatief hele lage prijs bij Mixeshop, een té lage prijs, aangezien de concurrenten alleen de 16GB versie verkopen voor het geld. In een mailtje vraag ik of het product wel in stock is (aangezien geen enkele site dit schijnt aan te geven, of er gewoon om liegt), en dit blijkt zo. Echter ik vroeg in hetzelfde mailtje ook of ze de 16GB versie hadden, want die was niet te vinden op de site. Wat blijkt, ze hebben simpelweg de 32GB in de titel van het product vervangen met 16GB, dit was overduidelijk opzettelijk gedaan om een lage prijs voor te schotelen en vervolgens een verkeerd product op te sturen. Dit was de URL die in mijn bookmarks stond: http://www.mixeshop.com/x...martphone_p1975.html#show Als je de link volgt zul je zien dat het product nu 16GB is ipv 32GB.

Ik ga hem denk ik nu maar bestellen bij ibuygou, hij is wel iets duurder, maar ik hoor veel positiefs van deze webshop.

Verwijderd

Ik heb slechte ervaringen met Pandawill , Wat ze op voorraad claimen te hebben hebben ze niet, en als ze dan zeggen dat er iets op voorraad is op een bepaalde datum, blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Als je hier zelf niet actief achteraan gaat , dan kan je naar de product fluiten, want zelf doen ze er niks aan.

welke winkel is wel te vertrouwen?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen enkele, zelfs de Nederlandse niet. Ga maar eens een rondje Pricewatch doen. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Quad

Quad

Doof

Je moet vertrouwen op je eigen gezonde verstand.
Maar ik bestel altijd bij Banggood, nooit problemen mee gehad.

PVOutput☀️

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
rik schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:02:
Via Aliexpress onlangs de G3S besteld voor 31 dollar, met in het achterhoofd dat je Escrow garantie hebt (geld terug indien opgelicht). Toestel is verzonden, nog niet aangekomen dus het blijft spannend.
Zojuist kreeg ik echter onderstaand bericht van Ali:

[...]

Ben ik toch zeer benieuwd wat er onderweg is, als er al iets komt ;)
Moet wel zeggen dat ik de opzet van AliExpress erg goed vind, kan eBay/Paypal nog wat van leren!
Ik heb de telefoon ook besteld. De order is inmiddels closed en ik krijg een refund van aliexpress. Het was te mooi om waar te zijn.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Yannes schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:03:
Het is ongelooflijk hoeveel moeite ze wel niet doen bij die Chinese sites om je geld vast te houden of om je simpelweg te misleiden door verkeerde info op hun websites te zetten. Mijn eerste ervaring, spemall, waar ik de Jiayu G4 Advanced black wou bestellen, had niets in stock en probeerde mij tot 5x toe te overhalen om de witte versie te nemen of een ander zwart toestel. Na 2 weken heb ik eindelijk mijn order kunnen cancellen en besluit ik toch maar voor een Xiaomi M2 32GB te gaan. Ik kom terecht bij antelife.com waar ik hem bestel, maar de order wordt niet geregistreerd na Paypal express checkout. Uiteindelijk open ik een dispute omdat de klantenservice niet reageert, en blijkt dat het product niet op voorraad is. Dus heb ik deze bestelling ook maar gecanceled.

Ten slotte vind ik de Xiaomi M2 32GB voor een relatief hele lage prijs bij Mixeshop, een té lage prijs, aangezien de concurrenten alleen de 16GB versie verkopen voor het geld. In een mailtje vraag ik of het product wel in stock is (aangezien geen enkele site dit schijnt aan te geven, of er gewoon om liegt), en dit blijkt zo. Echter ik vroeg in hetzelfde mailtje ook of ze de 16GB versie hadden, want die was niet te vinden op de site. Wat blijkt, ze hebben simpelweg de 32GB in de titel van het product vervangen met 16GB, dit was overduidelijk opzettelijk gedaan om een lage prijs voor te schotelen en vervolgens een verkeerd product op te sturen. Dit was de URL die in mijn bookmarks stond: http://www.mixeshop.com/x...martphone_p1975.html#show Als je de link volgt zul je zien dat het product nu 16GB is ipv 32GB.

Ik ga hem denk ik nu maar bestellen bij ibuygou, hij is wel iets duurder, maar ik hoor veel positiefs van deze webshop.
Meestal staat er in de beschrijving of hij in stock is. Een order cancellen bij PayPal kost altijd geld, doen ze dus niet graag...

• Yannes
Hm, dat geldt zeker alleen voor mensen met een geupgrade account by Paypal. Ik kan me niet herinneren dat het ooit geld heeft gekost.

Ik heb vandaag een Xiaomi M2S 32GB besteld bij Spemall vanwege hun sale (305 euro, inclusief expedited shipping). Toen ik dit vertelde aan een Chinese vriend werd ik uitgelachen. Hij kon hem voor 200 euro krijgen in China (hij had zelf een groene editie), had ik daar nou maar eerder aangedacht.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er is zo ver niks DHL bij. Vandaag wordt mijn telefoon bezorgd door PostNL.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:24
Vandaag een smartphone besteld op Pandawill, verzending via Singapore Post (de andere goede en goedkope opties hadden ze helaas niet).

Kreeg een pop-upje te zien bij het bestellen:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/3p5jw7h0r/deliverypandawill.jpg
Ben benieuwd, de vorige keer anderhalf maand gewacht met China Post:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:18:
Vandaag een smartphone besteld op Pandawill, verzending via Singapore Post (de andere goede en goedkope opties hadden ze helaas niet).

Kreeg een pop-upje te zien bij het bestellen:
[afbeelding]
Na verzending door panda, binnen 3weken in nl. tenzij de douane hem er uit vist.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Yannes
Woensdag is mijn bestelling eindelijk verzonden, een Xiaomi M2S 32GB besteld bij Spemall. Wat een indrukwekkende snelheid zeg van DHL!
5 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:40

4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:34

3 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:16

2 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:46

1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 13:09
In 10 uur tijd van Hong Kong naar Duitsland, het kan niet lang duren voordat die hier over de grens aankomt. Hopelijk geen douanekosten/BTW, maar dat is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

[b][message=40873613,noline]
[afbeelding]
Hoeveel daarvan waar is, weet ik niet. Ik heb recent iets bij aliexpress.com besteld, en die spulletjes werden via China post geleverd. Het verbaasde mij hoe snel ze afgeleverd werden, binnen 1-2 weken... niet langer dan Hong Kong of Singapore post.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semi-tweaker
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
Fujitsu F-02E

€ 181,35

WATERPROOF
The OS: Android 4.1 Jelly Bean
A CPU: 3 NVIDIA Tegra Quad-core 1.7GHz
GPU: GeForce
RAM: 2GB
ROM: 32GB
Size: 140*69*10.3mm (most thickness part 10.7mm)
Weight: 157 g
A display: 5 inches of TFT-LCD multi-touch capacitance type resolution: 1,920*1,080
Full-HD camera: 16.3MP( back CMOS) LED flash bulb 1.3MP( front CMOS) with
A network: LTE(800/1500/2100MHz) W-CDMA(800/850/2100MHz) GSM(850/900/1800/1900MHz)
Packet transmission: LTE(100/37.5Mbps), HSPA+, EDGE GEEN 4G
Communication: WiFi 802.11 a/b/g/n Bluetooth 4.0
A sensor: A-GPS, G sensor, digital compasses, a proximity sensor, an optical sensor, FeliCa,
NFC, a fingerprint sensor external terminal: microSD(Max 64GB), microUSB,
3.5mm audio system Jack housing color: Black, white battery: Li-Ion 2420mAh
(continuation call 3G approximately 520 minutes / GSM approximately 690 minutes)
A maker: Fujitsu
http://www.ebay.nl/itm/FU...ash=item3f29c5907b&_uhb=1
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Semi-tweaker schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:03:
Fujitsu F-02E

€ 181,35

WATERPROOF
The OS: Android 4.1 Jelly Bean
A CPU: 3 NVIDIA Tegra Quad-core 1.7GHz
GPU: GeForce
RAM: 2GB
ROM: 32GB
Size: 140*69*10.3mm (most thickness part 10.7mm)
Weight: 157 g
A display: 5 inches of TFT-LCD multi-touch capacitance type resolution: 1,920*1,080
Full-HD camera: 16.3MP( back CMOS) LED flash bulb 1.3MP( front CMOS) with
A network: LTE(800/1500/2100MHz) W-CDMA(800/850/2100MHz) GSM(850/900/1800/1900MHz)
Packet transmission: LTE(100/37.5Mbps), HSPA+, EDGE GEEN 4G
Communication: WiFi 802.11 a/b/g/n Bluetooth 4.0
A sensor: A-GPS, G sensor, digital compasses, a proximity sensor, an optical sensor, FeliCa,
NFC, a fingerprint sensor external terminal: microSD(Max 64GB), microUSB,
3.5mm audio system Jack housing color: Black, white battery: Li-Ion 2420mAh
(continuation call 3G approximately 520 minutes / GSM approximately 690 minutes)
A maker: Fujitsu
http://www.ebay.nl/itm/FU...ash=item3f29c5907b&_uhb=1
;)
Niet echt moeders mooiste.. :o
En 80 dollar voor verzending met DHL...
van 'freeshipping' hebben ze daar nog niet gehoord :(

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 23-09-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semi-tweaker
  • Laatst online: 24-12-2024
dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:11:
[...]

Niet echt moeders mooiste.. :o
En 80 dollar voor verzending met DHL...
van 'freeshipping' hebben ze daar nog niet gehoord :(
Voor Nederland is de verzending gratis.
Is in het echt mooier maar inderdaad de foto doet hem geen recht.
Liever een sharp met Glasses-free 3D.
http://www.ebay.nl/itm/Do...ash=item3385a3deb9&_uhb=1

[ Voor 53% gewijzigd door Semi-tweaker op 23-09-2013 20:56 ]

• Commander69
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Commander69

Horseshoe solar

Weet iemand een goede shop en coupon code voor een zopo zp990 en of die daar op voorraad is.
Hoe loopt dat bestel proces precies. Op panda will moet ik dat een account aanmaken of is betalen met PayPal goed omdat dat ook een adres aan hangt.

40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:14
Ik heb iets besteld bij banggood, met de standaard registered airmail.

Kan echter op geen enkele site met mijn tracking nummer terecht?

RB339580454CN

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
ivo001 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:33:
Ik heb iets besteld bij banggood, met de standaard registered airmail. Kan echter op geen enkele site met mijn tracking nummer terecht?RB339580454CN
Misschien over een tijdje nog eens proberen? Hier bij ons werkt track-and-trace van PostNL ook pas na een paar uur of pas de volgende dag.

Jouw code lijkt gewoon goed te zijn, het is er eentje van China Post. Op deze pagina staan alle transportbedrijven van of naar China.

[edit]: het is nu 18:25 uur en ik heb net even opnieuw gekeken. Hij doet het nu, je pakje ligt op dit moment in Shenzhen, Hong Kong. Je kunt hem precies op een landkaart volgen, geinig.

[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 26-09-2013 18:36 ]

• Quad

Quad

Doof

RB339580454CN
Wanneer is het verzonden?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Ik heb gisteren een Haier W910 besteld bij Pandawill. Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een bevestigingsmail krijgt? Ik kan de order wel op de site terugvinden dus echt zorgen maak ik me niet, maar normaal gesproken zou je ook een mail horen te krijgen, lijkt me. Die van paypal kwam al na een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RB339580454CN
Niks aan het handje. Hij is gewoon onderweg.

code:
1
 RB339580454CN   2013    Collection  51810302    NL  20130926 2207

Ik gebruik meestal Track-Trace of de TrackPack app voor Android.

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 27-09-2013 21:35 ]

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 18:26
Op 27 augustus heb ik een Jiayu G3T besteld bij AntElife voor $174,85 (€134,75,-). SKU: MP0499B. Gezien de omstandigheden vind ik dat het snel gegaan is uiteindelijk:
  • 27-8: besteld. Verzending met HK Post
  • 2-9: Verzonden met HK Post
  • 10-9: Bericht van AntElife met de melding dat deze door HK Post geweigerd is (nieuwe policy) en per 4-9 met Singapore Post verstuurd is
  • 11-9: Volgens Signapore post ontvangen
  • 17-9: Verzonden richting NL
  • 25-9: In NL aangekomen
  • 26-9: Thuis afgeleverd. Geen extra kosten :)
Als ik het zo lees dan heeft Signapore post er maar 2 weken over gedaan, afhankelijk welke tijd klopt. Daarnaast is de "24 hours" shipping van AntElife als ik het goed begrepen heb binnen 24 kantooruren ofzo, wat net iets langer geweest is. Maarja, Voor het geld valt er niet te klagen.

Het enige echte nadeel is dat de doos aan de binnenkant een lichte schimmellaag had. Ergens heeft deze in een vochtige ruimte gestaan dus, maar de vraag is waar en bij wie.

Toestel zelf doet het prima. Met de standaard software een score op Antutu van 16.340 en alles loopt lekker soepel. Helaas een 2750mAh accu (ik hoopte op de 3000, welke meestal bij de G3T zit) maar het stond ook zo op de site.
Er zat een Euro verloopstekker bij voor het opladen en een (super lelijk) wit beschermhoesje, waarbij ik gekozen heb om dan maar geen beschermhoesje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik probeer een telefoon te bestellen van Antelife (naar BE) , maar ik krijg elke keer deze melding :

Sorry, no quotes are available for this order at this time.(dit staat bij shipping method).

Als ik Albanië bijvoorbeeld als land, kan ik wel een shipping methode kiezen maar voor België niet ..

Shipped deze site niet wereldwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:14:
Als ik Albanië bijvoorbeeld als land, kan ik wel een shipping methode kiezen maar voor België niet ..
Shipped deze site niet wereldwijd?
Jawel, ik heb het net getest. Behalve het land moet je ook een postcode en gebied invullen. Ik heb daar respectievelijk 1000 en Bruxelles ingevuld en dan gaat ie gewoon verder, zonder error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:07:
[...]

Jawel, ik heb het net getest. Behalve het land moet je ook een postcode en gebied invullen. Ik heb daar respectievelijk 1000 en Bruxelles ingevuld en dan gaat ie gewoon verder, zonder error.
Zeer vreemd, net hetzelfde als jou geprobeerd om te testen en ik krijg nog steeds Please choose a shipping method.

Ik heb dit enkel met BE alle andere landen zijn wel mogelijk..

Sorry, no quotes are available for this order at this time.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:26:
Zeer vreemd, net hetzelfde als jou geprobeerd om te testen en ik krijg nog steeds Please choose a shipping method. Ik heb dit enkel met BE alle andere landen zijn wel mogelijk..
Ik zou het niet weten. Maar ehm, als je die andere landen test, wat vul je dan in bij de zipcode? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld de zipcodes van Albanie niet kent? Als ik de zipcode weglaat, krijg ik ook een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Ik zou het niet weten. Maar ehm, als je die andere landen test, wat vul je dan in bij de zipcode? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld de zipcodes van Albanie niet kent? Als ik de zipcode weglaat, krijg ik ook een foutmelding.
Bij albanië, zonder zipcode, krijg ik wel de mogelijkheid om shipping method te kiezen. Zelfde voor alle andere landen. Dacht even dat het een browserprobleem was maar in andere browser net hetzelfde. De 'live chat' is spijtig genoeg altijd offline) .

Weet er iemand een goede alternatief voor antelife (die leifst ook packages labelen als 40$ value)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yflam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-07 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Bij albanië, zonder zipcode, krijg ik wel de mogelijkheid om shipping method te kiezen. Zelfde voor alle andere landen. Dacht even dat het een browserprobleem was maar in andere browser net hetzelfde. De 'live chat' is spijtig genoeg altijd offline) .

Weet er iemand een goede alternatief voor antelife (die leifst ook packages labelen als 40$ value)
Ik heb mijn China phone de afgelopen vrijdag bij mixeshop.com besteld met DHL verzending. Er stond erbij vermeld dat ze een low value zouden zetten, indien er voor deze shipping methode werd gekozen.

Daarnaast is mijn order de zondag verzonden als het goed is. :) Ik kreeg een track code, maar helaas werkt hij nog niet. Het verbaast me niet dat die pas werkt wanneer ik mijn phone ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Heeft iemand ervaring met tmart?
Ik heb een Cubot GT99 besteld maar ik vind geen hits op tmart in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Pistolebob schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:52:
Heeft iemand ervaring met tmart?
Ik heb een Cubot GT99 besteld maar ik vind geen hits op tmart in dit topic :P
Ik heb hem ook besteld. Nog niets gehoord. Maar ik ga er wel vanuit dat Tmart betrouwbaar is. Toevallig sprak ik maandag een collega die daar vaak spullen bestelt die altijd aankomen.
dutchgio schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:16:
Met 1.5 maand ben ik officieel volwassen dus dan mag ik zelf een sim-only afsluiten ;)
Tot die tijd ben ik op zoek naar zo'n prepaid-datasim, want wifi-only is niet echt idiaal. Dan baal ik dus echt als de wifi-hotpsot in de trein het niet doet, mis ik allemaal whatsapp berichten die ik dan thuis of ergens anders met wifi pas weer kan lezen en erop kan reageren :(
In 2013 'niet-bereikbaar-zijn' kan echt niet meer natuurlijk..

Zal zoiets werken?! :
Of dit:

Die cm10 omdersteuning zou ik even afwachten, dat probeerd men voor de mt6589 ook werkelijkheid te maken op XDA-developers. Maar tot dusver zonder succes.
En uit de review van Tweakers over een aantal chinaphones kwam de F1 niet al te goed uit de bus.
Een beetje late reactie maar misschien lees je dit ooit nog eens. Ik zou kijken bij *bliep. Voor 50 cent per dag onbeperkt smsen en data: https://www.bliep.nl/

[ Voor 59% gewijzigd door MxD op 02-10-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MxD schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Een beetje late reactie maar misschien lees je dit ooit nog eens. Ik zou kijken bij *bliep. Voor 50 cent per dag onbeperkt smsen en data: https://www.bliep.nl/
Bedankt voor de suggestie.
Inmiddels duurt het nog minder dan 2 weken ;)
Ik heb mijn hoop dan ook gevestigd op tmobile: onbeperkt sms-en met 1 gb data en daarna 64kbs. Bellen doe ik toch nooit, dus geen belbundel, waardoor bellen wel mogelijk is, maar apart wordt verrekend en vrij duur is(0,30 per minuut) maar die 90 minuten voor 3 euro in de maand maak ik in een jaar nog niet op |:(
Maar voor 14 euro per maand mag je niet klagen.
Om nog maar te zwijgen over 4G in november dat beschikbaar is voor iedereen, al is er nog lang geen landelijke dekking, maar mn iOcean ondersteunt het ook niet, dus die dan zal dan ook vervangen moeten worden, wat ik op de korte termijn niet van plan ben. :P
Quad schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:50:
4G blijf ik persoonlijk wat overdreven vinden, voor grootste gedeelte van de tijd zit je toch binnen bereik van veel WiFi netwerken.
Met die beargumentatie is 3G toch ook overdreven? 8)7
Over 5 jaar heeft iedereen het, en is de kans groot dat het 3G netwerk er niet meer is, omdat dit vervangen is voor 4G.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 02-10-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

4G blijf ik persoonlijk wat overdreven vinden, voor grootste gedeelte van de tijd zit je toch binnen bereik van veel WiFi netwerken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de zopo 980 2gb 32gb gaan bestellen bij banggood, daar is ie maar $266. Heeft iemand ervaringen met deze shop of een beter voorstel (coupon evt. ook welkom...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

Zo, m'n Cubot GT99 met extra accu binnengekregen. Besteld voor mn zusje (ikzelf heb een iPhone 5). Via Banggood besteld op de 12 September. Was Back-order tot de 16e. Op de 18e had de vervoerder hem binnen in Hong-Kong en vandaag 3 oktober heb ik m binnen. Niets geen douane of BTW: op verpakking stond vermeld dat het om een telefoonoplader ging van $ 1.63. Bedrag klopt wel als je de punt op een andere plaats zet :P . Netjes dus. Was ook zeer goed ingepakt in schuimplastic en dat zat weer in de gele bubbeltjes envelop. Ben hem nu uitgebreid aan t testen.

@ Hierboven: banggood is een van de meer betrouwbare sites (volgens mij). Mailtjes beantwoorden ze bij mij netjes en zoals hierboven al gesteld levertijden zijn redelijk netjes.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:14
Dit is nu de tracking van mijn Xiaomi Piston oortjes van Banggood:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2e5tafo.png

Op internet vond ik het volgende over NLAMSA:
NL = Netherlands
AM = Amsterdam
SA = Schiphol Airport

Betekend dit dus dat ik hem binnenkort mag verwachten? Vrij vlot dan voor Chinapost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de site 1949deal.com betrouwbaar? Ik wil hier vanavond een screen replacement kopen voor mijn iOcean x7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:31:
ik wil de zopo 980 2gb 32gb gaan bestellen bij banggood, daar is ie maar $266. Heeft iemand ervaringen met deze shop of een beter voorstel (coupon evt. ook welkom...)
Ja hoor, dat is een betrouwbare website om te bestellen. Ook met de garantie zit het daar goed (zelf ondervonden met een defecte MK808B). Ik heb er mijn Cubot GT99, MK808B en nog meer spullen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:48
Besteld: Jiayu G3T bij antlife.com 135 euro
Onderweg 3 weken vanwege douane
Betaald: 135 + 44 euro douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Ik probeer al een paar dagen om een account aan te maken bij Pandawill, zodat ik kan posten op hun forum. Telkens beloven ze een activation email te sturen maar die krijg ik nooit. Mijn spamfilter staan in de laagste stand, pandawill.com staat niet op een geblokte lijst en ik heb het naar twee verschillende email adressen laten sturen. Heeft iemand anders hier toevallig ervaring mee?

[edit] Na twee weken was ik het zat en heb de order geannuleerd. Dat ging heel makkelijk en het geld werd ook dezelfde dag teruggestort.

[ Voor 15% gewijzigd door grun93 op 11-10-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Iemand waar al de cubot besteld bij tmart.com zijn, verzonden?
Neem aan dat ze vanaf vandaag weer aan het werk zijn gegaan in hongkong. Al zullen ze wel wat werk moeten inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

DoeEensGek schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:49:
Iemand waar al de cubot besteld bij tmart.com zijn, verzonden?
Neem aan dat ze vanaf vandaag weer aan het werk zijn gegaan in hongkong. Al zullen ze wel wat werk moeten inhalen.
Ze zijn op dit moment out of stock, net als bij veel andere webshops blijkbaar maar ze komen wel weer binnen. Mijn chatpersoon verwacht ze binnen 5 dagen. Ze zullen bij binnenkomst direct volgens orders shipped worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Quad schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:42:
[...]

Ze zijn op dit moment out of stock, net als bij veel andere webshops blijkbaar maar ze komen wel weer binnen. Mijn chatpersoon verwacht ze binnen 5 dagen. Ze zullen bij binnenkomst direct volgens orders shipped worden.
hmm, das minder om te horen. Nouja dan wachten we wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
De Cubots zijn ook al uitverkocht bij geekbuying :(

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tmart heeft mijn Cubot GT99 verzonden. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Laatst online: 30-06 16:19
Mooi zo! Dan zal ik ook wel niet zo lang meer hoeven te wachten op m'n Tmart bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

Quad schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:41:
De mijne is ook verzonden :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik kan niet meer inloggen bij tmart... krijg 500 internal server error... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Werkt hier prima hoor het inloggen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Yep hier ook.
Heb trouwens geen 'free gift' gekozen :'(, maarja genoeg korting al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

De mijne ook. Ik kan hem alleen niet tracken met de tracking code. Werkt het bij anderen wel?

Ik heb via aliexpress een 64 gb class 10 micro sd kaart gekocht voor 10 euro. Hopenlijk komen te gelijktijdig aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MxD schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:32:
[...]

De mijne ook. Ik kan hem alleen niet tracken met de tracking code. Werkt het bij anderen wel?
Dat klopt, duurt bijna altijd bij mij zo rond de 5 werkdagen voor de code iets doet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MxD schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:32:
[...]
Ik heb via aliexpress een 64 gb class 10 micro sd kaart gekocht voor 10 euro. Hopenlijk komen te gelijktijdig aan!
Dat klinkt echt als een "if it's too good to be true" aanbieding.
Ik zou hem echt eerst goed testen voordat ik daar belangrijke data aan ging toevertrouwen.
Voor die prijs zou het best wel eens een gemanipuleerde geheugenkaart kunnen zijn die misschien maar 8GB is maar geformatteerd is zodat het lijkt dat het een 64GB geheugenkaart is.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 13-10-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 20:48
Met de laatste reactie eens....Ben ook naar SD kaartjes wezen kijken in China-shops...Vaak even duur en in enkele gevallen duurder dan Nederland. 64GB class 10 voor 10 euro is onmogelijk :)
Wat is de seller's rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
sjaool schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:28:
[...]

Dat klinkt echt als een "if it's too good to be true" aanbieding.
Ik zou hem echt eerst goed testen voordat ik daar belangrijke data aan ging toevertrouwen.
Voor die prijs zou het best wel eens een gemanipuleerde geheugenkaart kunnen zijn die misschien maar 8GB is maar geformatteerd is zodat het lijkt dat het een 64GB geheugenkaart is.
Kan nu al wel vertellen dat dat fake is...
Waarschijnlijk gewoon een 4 of 8gb kaartje waarmee is gesjoemeld en je aanzienlijk lagere snelheden haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
dutchgio schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:33:
[...]

Waarschijnlijk gewoon een 4 of 8gb kaartje waarmee is gesjoemeld en je aanzienlijk lagere snelheden haalt.
Heb ook eens gekeken. Sommige zeggen in hun plaatje, real capacity 8gb. Sommige hebben veel review's maar over een ander product, niet allemaal.
Maar als ik op andere websites kijken, uit china en ebay dan staan ze nergens voor zo goedkoop.

Lees trouwens ook reviews waar ze zeggen geen class10 sd card.
Lijkt me ook fake, maar ben benieuwd. Weet niet of er tools zijn om echt te meten hoe groot de de kaart is. Anders grote bastanden erop zetten en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Hm kan je dan niet een claim indienen wanneer de kaart maar 8GB echte capaciteit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wanneer en hoe krijg je bij tmart een shipping track number?
Kan op de tmart site zelf zien dat hij shipped is:
2013-10-12 03:07:06 Shipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

dutchgio schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:33:
Hehe, ik weet het niet. De seller had een goede rating. En ook veel mensen hebben hem beoordeeld dus ik weet het niet! Ik probeer het gewoon en mocht het product echt afwijken dan open ik een dispute en krijg ik waarschijnlijk mijn geld terug. Er zijn trouwens veel verkopers die 64GB class 10 sd kaartjes aanbieden voor ca 10 euro. Dus ik dacht: proberen bij een seller die een goede rating heeft en die ook vaak beoordeeld is (Ca. 1000).

Edit, ik hou jullie op de hoogte en ik ga er ook voor 64gb aan data op (proberen) te zetten ;)
Edit 2: deze is het: http://www.aliexpress.com/snapshot/277592246.html Inmiddels is de rating wel naar beneden gegaan want ik zou nooit iets gekocht hebben bij iemand met zo'n lage rating (83.3)

[ Voor 16% gewijzigd door MxD op 16-10-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn gisteren bij Geekbuying bestelde Lenovo A820 is vandaag al verstuurd, track en trace nummer heb ik al. Sneller dan ik verwachte, nu 15 tot 30 businessdays wachten (3 tot 6 weken, al hoop ik dat het sneller gaat ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Quad schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Dat klopt, duurt bijna altijd bij mij zo rond de 5 werkdagen voor de code iets doet.
Kan 'm hier nog steeds niet tracken bij China post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb even gekeken, ik inderdaad ook niet.
Morgen eens wat wagen naar de live chat. :P

Edit: overigens is mijn ervaring met tracking middels Chinapost niet zo erg goed.. Het komt wel aan maar code werkt niet altijd goed en een paar keer gokken of hij al in NL is dmv een tweet naar PostNL is na +- twee weken na shipment bevestiging een prima optie. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 20-10-2013 01:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:52
Overigens zijn er Zopo's in de aanbieding bij Tmart, nu (op dit moment nog 14 uur o.i.d.).

Ik heb net een ZP980 2Gb/32Gb besteld en was maar 207,56 euro kwijt (free shipping).

Edit:
De actie is afgelopen en ik heb al een vage e-mail gehad over "anomalous AVS number" in combinatie met mijn credit card. Daar contact over gehad via chat en nu blijkt het item niet op voorraad. Men belooft over zeven dagen restocked te zijn. Even afwachten maar ik heb er geen goed gevoel over.

[ Voor 46% gewijzigd door Tarax op 21-10-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Tsja, het blijft bij Aziaten een moeilijk ding om gewoon verantwoording te nemen voor iets wat niet goed gaat. Heeft iets te maken met de eer-cultuur natuurlijk, maar wij westerlingen horen gewoon liever wat er aan de hand is dan dat we smoesjes krijgen.

Als je daar vanuit gaat en even doorvraagt kom je vaak wél aan goede informatie.

[ Voor 14% gewijzigd door Pathogen op 21-10-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Quad schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:49:
Heb even gekeken, ik inderdaad ook niet.
Morgen eens wat wagen naar de live chat. :P

Edit: overigens is mijn ervaring met tracking middels Chinapost niet zo erg goed.. Het komt wel aan maar code werkt niet altijd goed en een paar keer gokken of hij al in NL is dmv een tweet naar PostNL is na +- twee weken na shipment bevestiging een prima optie. :)
Ik heb net een Live Chat gehad met Tmart. Het komt er op neer dat ze zeggen dat de Cubot GT99's verstuurd zijn en ze gaan verder niet in op het traceer nummer dat niet werkt. Behalve dan dat de link ervan niet werkt... Nee joh, echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Fest schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Ik heb net een Live Chat gehad met Tmart. Het komt er op neer dat ze zeggen dat de Cubot GT99's verstuurd zijn en ze gaan verder niet in op het traceer nummer dat niet werkt. Behalve dan dat de link ervan niet werkt... Nee joh, echt?
Het vreemde is ook nog dat ik 7 andere stukken (kleding) besteld heb op 9 oktober via AlieExpress (verschillende verkopers) en heb bij alle 7 al een respons op de traceer nummers. 5 van de 7 shipped op 11-10 en bij sommige al "Departure from China".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Nog even over Tmart.
Naast vele slechte reviews(de goede worden door iemand van Tmart zelf geplaatst), lees ik o.a. het volgende:

They use a location in USA as a transit , All the items you ordered as USA items are shipped to USA in one whole sale package containing all the USA orders from Hong Kong and each item is ready labled as if it is shipped from usa (this is why your initial traking number provided by Tmart does not work and this explaine the shipping delay of the items shipped from USA) Then here in the States they open the Wholesale package from Hong Kong and they empty it in the USPS To make you think that those packages are shipped from USA. when in fact they are shipped from China . STAY AWAY FROM THESE CHINESE THIEFS!

Zie het nu wel somber in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb wel eerder wat besteld, een klein dingetje en ik heb een poos terug wat besteld en naderhand geannuleerd, dat geld is gewoon teruggestort door Tmart.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Och, er staat alleen dat ze vanuit china verschepen. Kennelijk dachten de yanks dat ze met een bedrijf in Amerika van doen hadden, maar dat speelt voor jou toch niet? Er staat niet dat ze helemaal niet leveren, en bovendien heeft de poster hierboven netjes z'n geld teruggekregen. Dat doet een echte oplichter niet, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zijn echt geen oplichters iig, het duurt bij hun gewoon altijd lang. Het komt ook wel aan tenzij douane lastig gaat doen, dan duurt het nog langer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 16:56
Laatst wat spullen besteld bij Tmart: Order Date: Sunday 06 October, 2013
Vanochtend binnen gekomen via China Post (met tracking). Dus net iets meer dan 2 weken, best wel snel.
De tracking was in het chinees, 3 dagen na de order kwam dat online:
20131022, 离开进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
20131021, 到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
20131014, 交航, PVG, 荷兰
20131011, 出口总包直封封发, 上海国际, 荷兰
20131010, 收寄局收寄, 广商国际小包, 荷兰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Op welke tracking site?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
17track.net , die kan het gelijk vertalen, wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 26 september heb ik bij de webshop van focalprice een cubot gt99 besteld. Volgens de track & trace functie zou mijn pakketje op 17 oktober zijn gearriveerd op het distrubietiecentrum(via bpost). Daarnaast staat aangegeven dat mijn pakketje vanaf dat moment binnen 3 dagen bezorgd zou zijn.

Ik heb al contact opgenomen met het lokale postkantoor en die met postnl, maar zowel het postkantoor als postnl wisten niks van het bestaan van mijn pakketje. Wordt mijn pakket geleverd door een andere dienst dan post nl? En wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Misschien is het te vroeg om mezelf druk te maken, maar mijn vertrouwen in de webshop van focalprice is helemaal weg. Ik vind het schandalig dat ze mijn pakket pas na 2 weken hebben verzonden, terwijl aangegeven stond dat ze het binnen 24 uur zou zijn verzenden.

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De vraag is, welk distributiecentrum en waar bevindt die? Wat staat er in je track&Trace?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum - Uur Plaats Status
17-10-2013 08:50:00 Uw pakket is aangekomen in het verdeelcentrum van uw postkantoor en wordt in de komende 2 tot 3 dagen bij u bezorgd.
17-10-2013 06:26:04 Uw pakket wordt naar het distributie center gebracht voor verdere verdeling.
13-10-2013 13:00:00 Uw pakket is ingechecked voor transport per vliegtuig.
13-10-2013 00:01:00 Uw pakket heeft het magazijn van de e-tailer verlaten en is op weg naar de luchthaven.
12-10-2013 03:33:30 Uw bestelling is ingepakt en klaar om naar u verstuurd te worden.

Als dit het lokale postkantoor is uit mijn dorp is, is het erg vreemd dat het nog niet bezorgd is toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:52:
Ik heb al contact opgenomen met het lokale postkantoor en die met postnl, maar zowel het postkantoor als postnl wisten niks van het bestaan van mijn pakketje. Wordt mijn pakket geleverd door een andere dienst dan post nl?
Dat zou kunnen, want dat heb ikzelf enige tijd geleden ook meegemaakt. Een pakje uit Duitsland wat door het ene bedrijf bij de afzender opgehaald was, werd uiteindelijk door PostNL bij mij bezorgd. De postbode zei dat sommige koeriersbedrijven onderlinge samenwerkingsverbanden hebben, omdat dat vanuit logistiek oogpunt efficienter is. Zeg maar om te voorkomen dat zes verschillende koeriers achter elkaar door dezelfde straat rijden... Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar het is me niet duidelijk geworden hoe ze dat met track-and-trace gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie! Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben gehad met een dergelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is het verdeelcentrum, niet het lokale postkantoor. Je moet gewoon die 2 a 3 dagen wachten :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Marzman schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:18:
Het is het verdeelcentrum, niet het lokale postkantoor. Je moet gewoon die 2 a 3 dagen wachten :p
Ze hebben geen plicht om dit soort china pakketjes direct te bezorgen. De plicht die ze voor bol.com en andere webshops hebben. Als het dus druk is of niet op de route ligt zal je pakketje even geduld moeten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proostyves
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 11:49
Order geplaatst bij T-mart op 4/10/2013, shipped op 11/10/2013, maar geen tracking nummer gekregen.
Via de live chat heb ik een tracking nummer gekregen en hier lees ik dat het pakje geleverd is in Wuzhong (China) op 17/10. :(

Bij de Live chat blijven ze maar volhouden dat de tracking code correct is en ze naar het juiste adres verstuurd hebben.

Heeft iemand dit al voorgehad?
Best geld proberen terug te krijgen via Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Laatst online: 30-06 16:19
Hier ook even live chat gebruikt...
Problemen met batterij versturen, daarom nu verstuurd met Sweden post op 11/10/13. Trackingnr gekregen, maar dit werkt nog steeds (??) niet. Volgens de chatdame/heer komt alles wel in orde. Binnen 1 à 2 weken zou ik mijn pakketje moeten ontvangen.
Geduld moet je wel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
Veel sneller kan het niet, zondagavond een Xiaocai x9 besteld bij Chinavasion.com, vanmiddag afgeleverd!
Per DHL, shipping cost $25 maar niets hoeven te betalen aan invoerrechten enzo.

Monday, October 21, 2013 Location Time 18:16
- Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

Tuesday, October 22, 2013 Time
- Departed Facility in HONG KONG 22:53

Wednesday, October 23, 2013 Location Time
- Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS 09:36
- With delivery courier AMSTERDAM 14:10
- Delivered - Signed for 15:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heb ik dat, ligt mijn telefoon al meer dan een week in Frankfurt.
Hebben ze een hele lange feestweek daar of zo?

Iemand ook zoiets gehad? Voor zending nl hoeft de Duitse douane zich niet over te bekommeren.
Of zouden ze teveel waarschuwings stickers over hebben om de nl douane te attenderen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rascal
  • Laatst online: 21:41
Weet iemand toevallig waar momenteel voor de meest aantrekkelijke prijs een Cubot gt99 te scoren is?
ik zag een paar weken geleden al iemand voorbij komen die hem voor 99 eurotjes gescoord had, als nederlander wil ik dat natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Rascal schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:08:
Weet iemand toevallig waar momenteel voor de meest aantrekkelijke prijs een Cubot gt99 te scoren is?
ik zag een paar weken geleden al iemand voorbij komen die hem voor 99 eurotjes gescoord had, als nederlander wil ik dat natuurlijk ook :)
Dat was met een tijdelijke aanbieding bij t-mart, wiens pakketje zover ik weet nog niet is aangekomen..
Je kunt beteer bij een betrouwbare en bekende shop bestellen, ondanks dat dit meer kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rascal
  • Laatst online: 21:41
Okey thanks, ben zelf altijd wel te spreken over Ebay, vaak zijn ze zo bang voor slechte feedback dat de service zeer goed is.
zal daar eens even kijken en ook bij de bekende chinese webshops, ben zelf enkel bekend met Dealextreme maar daar zal hij wel een stuk duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Rascal schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:14:
Okey thanks, ben zelf altijd wel te spreken over Ebay, vaak zijn ze zo bang voor slechte feedback dat de service zeer goed is.
zal daar eens even kijken en ook bij de bekende chinese webshops, ben zelf enkel bekend met Dealextreme maar daar zal hij wel een stuk duurder zijn.
Bij buyincoins is ie 110 euro ;)
http://www.buyincoins.com/item/35640.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Over Tmart en de Cubots:

"Dear valued customer,

Thanks for your timely attention.
Your package was returned to us for some reason.

We are sorry to tell you the items you ordered have been sent back by post office by some reason.But please do not worry, we have reshipped the items out, and we will update the new tracking# on our track system as soon as possible, please be patient and wait for the package.
We appreciate your support and kind understanding in advance.

If you have any question, please feel free to contact us."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jup zelfde hier, heb inmiddels al een nieuwe tracking nummer. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Fest schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:51:
Over Tmart en de Cubots:

"Dear valued customer,

Thanks for your timely attention.
Your package was returned to us for some reason.

We are sorry to tell you the items you ordered have been sent back by post office by some reason.But please do not worry, we have reshipped the items out, and we will update the new tracking# on our track system as soon as possible, please be patient and wait for the package.
We appreciate your support and kind understanding in advance.

If you have any question, please feel free to contact us."
Heb net naast zo'n bericht ook (opnieuw) een mailtje gehad, met gewoon shipment info. Vreemd was dat hierbij stond dat het ook (net als eerder) op 11-10 shipped was.

Daarnaast een nieuw tracking nr gekregen beginnend met RE eindigend op SE (zweden). Echter geen tracking info (ook niet op zweedse tracking sites.

[ Voor 4% gewijzigd door sattertje op 24-10-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
sattertje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:01:
[...]

Heb net naast zo'n bericht ook (opnieuw) een mailtje gehad, met gewoon shipment info. Vreemd was dat hierbij stond dat het ook (net als eerder) op 11-10 shipped was.

Daarnaast een nieuw tracking nr gekregen beginnend met RE eindigend op SE (zweden). Echter geen tracking info (ook niet op zweedse tracking sites.
Ik begin echt te denken dat dit een scam is :')
Mijn tracking number is RE644376689SE
Heb jij toevallig hetzelfde tracking number?
Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)