Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Bij mij duurde het 20 dagen nadat ik tracking ontving.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
FlowDesign schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Huawei brengt in Europa altijd alleen maar Single SIM varianten uit, daarom heeft het voor mij geen zin om erop te wachten ;)
Is misschien de Honor 3C wat voor jou ?
Dual sim en in NL verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
FlowDesign schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Huawei brengt in Europa altijd alleen maar Single SIM varianten uit, daarom heeft het voor mij geen zin om erop te wachten ;)
Maar Honor is niet hélemaal hetzelfde hè. Is een submerk, dus wellicht met andere ideeën en strategieën.
De toekomst zal het uitwijzen. (niet dat ik zelf zou zitten gaan wachten op iets dat wellicht gebeurt)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03
Hyp Hyper schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:42:
[...]

Maar Honor is niet hélemaal hetzelfde hè. Is een submerk, dus wellicht met andere ideeën en strategieën.
De toekomst zal het uitwijzen. (niet dat ik zelf zou zitten gaan wachten op iets dat wellicht gebeurt)
Mèh, alle toestellen van Huawei in zowel de Ascend als de Honor serie zijn tot nu toe alleen als single SIM naar Europa gekomen. Ik heb er in Bonn ook een keer met een Chinees die hier voor ZTE werkt over gesproken, probleem zit 'm hier in de telco's die niet willen dat men hier Dual sim telefoons gaat kopen. Dan zouden we nml 2 abonnementen nemen (1 voor bellen/sms, de andere voor data) en goedkoper uit zijn.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
jobr schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:41:
[...]

Is misschien de Honor 3C wat voor jou ?
Dual sim en in NL verkrijgbaar.
Thanks, maar ik heb al een ZTE V5.
Ik wil graag upgraden naar een toestel met nog betere camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Als het klopt een turbolevering via Coolicool....

Op 30/12 een ZTE Nubia Z5s gekocht, 02-01 verzonden en volgens tnt (mijnpakket. nl) wordt hij morgen geleverd.
Dat zou dus 7 dagen zijn van koop tot levering, gewoon via chinapost, geen DHL, ben benieuwd...

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:13:
[...]

Dan hebben ze je een oud of een niet bestaand nummer gegeven en is je pakketje dus nog niet verzonden.
Na anderhalve maand dan toch ontvangen. Aangezien het tracking# pas na 15 dagen actief werd, een neutrale beoordeling achtergelaten. Kreeg daarna het aanbod om de beoordeling voor 10 dollar te wijzigen. Aangezien dat zo te zien toegestaan is (je kunt bij reden wijzigen beoordeling opgeven dat je dat doet omdat de seller een compensatie gegeven heeft) gedaan. Dus de Xiaomi 1S voor 92 euro uiteindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Ik snap je helemaal hoor en ben het met je eens, maar de goedkopere opties(prijzen dus) moet je in het andere topic \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. . zetten wat degene aan wie je het zegt dan weer niet kan vinden, allemaal vet handig |:(
Natuurlijk wel. Quote kopiëren naar het andere topic en de ander krijgt een warning. Mag tenminste hopen dat het werkt. (als het goed is heb je nu een melding hiervoor gehad; zo werkt het bij fok! tenminste wel)

(heb het ff niet bij mijn vorige post geplakt omdat ik niet weet of dat storend werkt voor deze feature)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Hyp Hyper schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Natuurlijk wel. Quote kopiëren naar het andere topic en de ander krijgt een warning. Mag tenminste hopen dat het werkt. (als het goed is heb je nu een melding hiervoor gehad; zo werkt het bij fok! tenminste wel)

(heb het ff niet bij mijn vorige post geplakt omdat ik niet weet of dat storend werkt voor deze feature)
Ja dat kan, maar et wordt er allemaal niet makkelijker door terwijl een forum in mijn ogen zo simpel mogelijk zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:00

RobertowNL

For your gear!

Neem deze posts hier evn mee naar toe ;).
Farmie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:30:
De Jiayu S3 is volgens ibuygou.com in stock bij hun.
Iemand die deze al heeft besteld?
Wel knap gezien Jiayu pas vanaf de 10e toestellen ging leveren zover ik begrijp.
relativity schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:50:
[...]

OP aliexpress is hij een stuk goedkoper ;)
Dat ook nog eens. Ruim 60 dollar goedkoper :+

Zelf een toestel op Aliexpress besteld. Seller in kwestie had 40 orders bij Jiayu lopen, zijn nog wat meer sellers die tussen de 20-100 orders open hebben staan bij Jiayu.
Als het goed is komen de eerste toestellen mondjes maat vanaf de 10e binnen en zijn ze voor de 28e van deze maand allemaal uitgeleverd.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hyp Hyper schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:42:
[...]

Voor de Honor 6 Plus kan je lang wachten, die komt sowieso niet naar de EU (behalve import).

Ik heb zelf de 32g dual netwerk versie besteld (TD-SCDMA / WCDMA) maar moet nog steeds wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:55
RobertowNL schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:56:

Zelf een toestel op Aliexpress besteld. Seller in kwestie had 40 orders bij Jiayu lopen, zijn nog wat meer sellers die tussen de 20-100 orders open hebben staan bij Jiayu.
Mag ik vragen bij wie je de order hebt gedaan? M'n Jiayu G3 is aan vervanging toe en ik ben wel erg gecharmeerd van de S3.
dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html
Als je voor FedEx kiest gaat hij via het Uk warehouse. Duurt 2 dagen langer dan met DHL maar je verantwoordelijkheid mbt btw verleg je naar de Uk.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik heb op 13 December een telefoon via AliExpress besteld, alleen is deze tot op de dag van vandaag nog niet binnen gekomen. Ik weet dat het lan kan duren alleen volgens mijn T&T van Singapore post is de telefoon al afgeleverd. Als ik op hun website kijk zie ik het volgende:
  • 2014-12-29 22:30 Product Delivered (Country code: NL)
  • 2014-12-27 11:11 Arrived at overseas (Country code: NL)
Iemand enig idee wat te doen in deze situatie? Ik heb de verkoper al bericht hierover, die zegt dat ik mijn lokale pakjes bezorger moet contacten. (welke mij PostNL lijkt). :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Singapore code kan je bij PostNL omruilen naar een 3S code, en wellicht dat daar een handtekening / adresinformatie te vinden is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:09:
De Singapore code kan je bij PostNL omruilen naar een 3S code, en wellicht dat daar een handtekening / adresinformatie te vinden is.
Gewoon de RP-SG code invullen bij T&T samen met mijn postcode? Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Via Twitter, de code tweeten naar @PostNL.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:14:
Via Twitter, de code tweeten naar @PostNL.
Aah ok, ga ik dat eens proberen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
snoepbanaan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Aah ok, ga ik dat eens proberen, bedankt :)
Of hier proberen in te vullen ;)
Krijg je als et goed is een 3s code.
Edit... Uhm hier ;)
Www.postnlparcels.com/en

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 07-01-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
krissie100 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Edit... Uhm hier ;)
Www.postnlparcels.com/en
Geprobeerd, maar als ik daar mijn code invul krijg ik pakket niet gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

krissie100 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Edit... Uhm hier ;)
Www.postnlparcels.com/en
Volgens mij werkt dat alleen met RSxxxxNL codes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:00:
[...]

oh... ;)
ik probeer al 2 weken een code op die site :D
naja, dacht dat alle singapore pakjes werkten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met hungary post shipping? me telefoon kan niet verzonden worden via singapore post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Nee hoor. Werkt ook prima met CN / SG codes (mits ze in Nederland zijn).
Zojuist nog geprobeerd.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:14:
Iemand bekend met hungary post shipping? me telefoon kan niet verzonden worden via singapore post.
Zit wel goed, is nog wel vrij nieuwe verzendmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Gewoon 17track.net gebruiken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nah, heb toevallig nu hier RP.......SG en is net in nederland aangekomen volgens singapore tracking maar alle postnl sites kennen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
RobertowNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:10:
http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html
Als je voor FedEx kiest gaat hij via het Uk warehouse. Duurt 2 dagen langer dan met DHL maar je verantwoordelijkheid mbt btw verleg je naar de Uk.
Als ik die aanspreek in de chat met een
vraag dan krijg ik telkens dezelfde auto-reply terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
krissie100 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:38:
Nah, heb toevallig nu hier RP.......SG en is net in nederland aangekomen volgens singapore tracking maar alle postnl sites kennen ze niet
Deze ook al geprobeerd ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

FlowDesign schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:42:
[...]

Als ik die aanspreek in de chat met een
vraag dan krijg ik telkens dezelfde auto-reply terug :(
Het is natuurlijk ook nacht, heb hem vanmorgen nog gesproken. Je kan hem ook even mailen, zijn mail staat wel bij contact informatie van de store.

Was vandaag tot een uur of 11 nog online. Lijkt wel een prima seller tot nu toe; reageert goed op vragen en heeft zelfs speciaal op mijn verzoek de optie voor een glazen protector toegevoegd :D.
Is exact de zelfde die even terug ook gelinkt is. Probeer op beiden maar eens een traceercode in te voeren. Redirect allemaal naar internationalparceltracking.com

[ Voor 25% gewijzigd door RobertowNL op 07-01-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
RobertowNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:44:
[...]

Het is natuurlijk ook nacht, heb hem vanmorgen nog gesproken. Je kan hem ook even mailen, zijn mail staat wel bij contact informatie van de store.

Was vandaag tot een uur of 11 nog online. Lijkt wel een prima seller tot nu toe; reageert goed op vragen en heeft zelfs speciaal op mijn verzoek de optie voor een glazen protector toegevoegd :D.
Hij heeft gereageerd dat ie de Honor 6 Plus 32GB zwart op voorraad heeft :)
Heb jij die FedEx shipping genomen?
Nog tips voor coupons/korting? :)

Edit:
Heb 'm al besteld met FedEx shipping via de UK. Ben zeer benieuwd :)

[ Voor 13% gewijzigd door FlowDesign op 08-01-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel zijn de gemiddelde levertijden van Banggood en Pandawill?

Aangezien de boel pas vorige week vrijdag is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:33:
Hoe snel zijn de gemiddelde levertijden van Banggood en Pandawill?

Aangezien de boel pas vorige week vrijdag is besteld.
Welke shipping heb je gekozen?
Als het free shipping is dan reken op in totaal 2 weken bij Banggood mits ze het product op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:52:
[...]

Welke shipping heb je gekozen?
Als het free shipping is dan reken op in totaal 2 weken bij Banggood mits ze het product op voorraad hebben.
Bij Pandawill: DHL Hong Kong en bij Banggood heb ik voor Free Shipping gekozen(gisteren nog 1x bij hen besteld,gekozen voor Priority Direct Mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:35:
[...]

Bij Pandawill: DHL Hong Kong en bij Banggood heb ik voor Free Shipping gekozen(gisteren nog 1x bij hen besteld,gekozen voor Priority Direct Mail)
DHL is er binnen 5 (werk)dagen en Banggood Priority mail (die bedoelde ik) duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb dit topic even doorgelezen, maar ik heb nog geen antwoord hiervan gevonden.

Een aantal mensen hebben hun telefoon helaas naar China terug moeten sturen vanwege een RMA.
- Wat waren de kosten die hieraan waren verbonden?
- Hoe lang was je pakketje ongeveer onderweg (en naar welke webshop was dit)?

Deze vragen stel ik, doordat ik ben benaderd om een inkoop actie te organiseren van Xiaomi telefoons (inclusief korting). Ik ben aan het inventariseren of dit interessant is voor mede-Tweakers.
Zoals het er nu naar uitziet gaat het om de Redmi 2 en mogelijk de nieuwe "flagship device" (mits de specs interessant zijn hier in de Benelux).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Kiswum schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:28:
Ik heb dit topic even doorgelezen, maar ik heb nog geen antwoord hiervan gevonden.

Een aantal mensen hebben hun telefoon helaas naar China terug moeten sturen vanwege een RMA.
- Wat waren de kosten die hieraan waren verbonden?
- Hoe lang was je pakketje ongeveer onderweg (en naar welke webshop was dit)?

Deze vragen stel ik, doordat ik ben benaderd om een inkoop actie te organiseren van Xiaomi telefoons (inclusief korting). Ik ben aan het inventariseren of dit interessant is voor mede-Tweakers.
Zoals het er nu naar uitziet gaat het om de Redmi 2 en mogelijk de nieuwe "flagship device" (mits de specs interessant zijn hier in de Benelux).
Ik ben geïnteresseerd in de Redmi 2 voor mijn vrouw. Mij mag je op de lijst zetten. Als je inkoop actie doorgaat, waar vind ik de info dan?

Ik heb mijn Leagoo Lead 1 naar Leagoo zelf teruggestuurd, maar uit jouw vraag begrijp ik dat het echt om webshops gaat. Heb wel van iemand gehoord die een defect toestel had via Mixeshop, een foto gemaakt had van het defect toestel en zo een nieuwe opgestuurd kreeg.

Edit: Pakje wat ik naar China stuurde was ~4 weken onderweg. Verzonden via PostNL maar die hebben een waardeloze tracking (lees: geen tracking) op het moment dat het pakje de grens over is. Om te weten of het pakje aangekomen is moet je contact opnemen met de ontvanger.

[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 09-01-2015 08:58 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

John Rambo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:49:
[...]

Ik ben geïnteresseerd in de Redmi 2 voor mijn vrouw. Mij mag je op de lijst zetten. Als je inkoop actie doorgaat, waar vind ik de info dan?
Ik ben door Ibuygou benaderd om ze hierin te assisteren Ik wil echter wel eerst weten wat de voor- en nadelen weten en wat de kosten kunnen zijn bij problemen.
1 grote kostenpost, kan het versturen van een RMA zijn. Het komt niet vaak voor, maar als er een Xiaomi telefoon defect gaat, dan wil je niet 50% van de waarde investeren in verzendkosten. Als dit zo'n €25 kost, dan kan het wel de moeite waard zijn om de telefoon op te laten sturen.
De kosten voor de douane kunnen worden afgevangen door een "verzekering" af te sluiten van zo'n 9 euro. Mocht het zo zijn dat de douane je pakketje eruit pakt, dan krijg dat netjes vergoed.

Als ik dit soort dingen weet, dan kan ik het allemaal wat concreter maken. Ik heb nooit meegedaan met een inkoopactie bij samenkopen.net, dus ik zou het vermoedelijk niet via die site kunnen doen. Ik vraag me echter wel af of het hier op Tweakers.net zou mogen. Wellicht kan ik het de V&A regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik denk dat je met Ibuygou dan hier misschien ook afspraken over kunt maken? Als je een groter aantal afneemt heb je misschien wat speling.

Ik heb dus ooit maar 1 telefoon teruggestuurd en dat heeft mij ~25 euro gekost, puur verzendkosten bij PostNL.
Wanneer je wat richting China stuurt moet je ook een formulier invullen met wat er in zit en wat het waard is. Ik heb zelf toentertijd een lage waarde ingevuld omdat het om een defect toestel ging en deze mijns inziens geen 100 euro meer waard was. Ik weet niet hoe dat in China geregeld is, of ze daar net als wij dounekosten moeten betalen wanneer ze een dure telefoon ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verzekerd terugsturen kost zo'n 20 à 30 Euro en duurt idd een paar weken.
Het nadeel van op het pakketje schrijven dat de waarde lager is, betekent dan dus ook dat de verzekerde waarde lager is. Dat zou ik dus afraden.
Ik heb het 1 keer gedaan naar een Aliexpress seller en dat ging redelijk goed met de tracking in China. Pakketje is toen iig aangekomen. Wel altijd telefoonnummer van die Chinees erop zetten en zelf ook foto's van je pakketje maken en van wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Kiswum schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
[...]Ik ben door Ibuygou benaderd om ze hierin te assisteren Ik wil echter wel eerst weten wat de voor- en nadelen weten en wat de kosten kunnen zijn bij problemen.
Bij Xiaomishop is hij een tientje goedkoper en met free gifts :9
Afbeeldingslocatie: http://www.xiaomishop.com/img/www.xiaomishop.com1418654807.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Kiswum schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
[...]

Ik ben door Ibuygou benaderd om ze hierin te assisteren Ik wil echter wel eerst weten wat de voor- en nadelen weten en wat de kosten kunnen zijn bij problemen.
1 grote kostenpost, kan het versturen van een RMA zijn. Het komt niet vaak voor, maar als er een Xiaomi telefoon defect gaat, dan wil je niet 50% van de waarde investeren in verzendkosten. Als dit zo'n €25 kost, dan kan het wel de moeite waard zijn om de telefoon op te laten sturen.
De kosten voor de douane kunnen worden afgevangen door een "verzekering" af te sluiten van zo'n 9 euro. Mocht het zo zijn dat de douane je pakketje eruit pakt, dan krijg dat netjes vergoed.

Als ik dit soort dingen weet, dan kan ik het allemaal wat concreter maken. Ik heb nooit meegedaan met een inkoopactie bij samenkopen.net, dus ik zou het vermoedelijk niet via die site kunnen doen. Ik vraag me echter wel af of het hier op Tweakers.net zou mogen. Wellicht kan ik het de V&A regelen.
Nice :) Misschien heb ik ook wel interesse in een Redmi 2

Ibuygou heeft 'officiële' reparatiecentra in Polen en uhm, die andere weet ik niet meer. Tsjechië?
Het zou raar zijn als de telefoon eerst naar China moet, en dan weer naar Polen of Tsjechië toe.

[ Voor 3% gewijzigd door LoeWn op 09-01-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

John Rambo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Bij Xiaomishop is hij een tientje goedkoper en met free gifts :9
[afbeelding]
De Free gifts dat klopt, maar de prijs niet:

Xiaomishop
Total products: €146.19
Total shipping: €28.38
Total: €174.57

Ibuygou:
SUB TOTAL: €151.19EUR
Shipping cost (DHL From China - Netherlands): €15.96

GRAND TOTAL
€ 167.15 EUR

Over het algemeen is ibuygou 1 van de eerste resellers van Xiaomi goederen.
Dit was in ieder geval zo, tot aan de zomer. Ik weet niet of andere resellers de goederen ook snel binnen krijgen en kunnen leveren. We zullen dit vanaf 15 januari ongeveer weten. Dat is ook het moment dat Ibuygou en Xiaomishop claimt de telefoons te kunnen leveren.

Ibuygou is niet altijd de goedkoopste webshop, het kan dus wel lonen om rond te kijken. Dit is echter wel de enige winkel waarvan ik weet dat ze authentieke Xiaomi goederen verkopen.

@LoeWn, dat is voor zover ik weet alleen voor reparaties die "buiten-de-garantie" vallen.
Een defect aan de camera moet dus naar China worden gestuurd, maar een gescheurd scherm kan naar Polen of Tsjechië worden gestuurd.

Als een RMA naar china zo'n €25,- kost, dan is het gelukkig veel minder dan de prijzen die ik eerder heb gehoord. Ibuygou geeft zelf ook aan dat men zoiets via Post NL ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:17
Ik denk erover om de ZTE V5 te gaan halen, maar zag gisteren dat hij alleen UMTS op 2100MHz ondersteunt en niet op 900 MHz. Is dat ook echt zo? Dan de tweede vraag, is dat erg? Ik heb een cheapie T-mobile sim-only abbo, heb ik genoeg aan de 2100MHz band?

de vraag kan ook zijn, zijn er chinaphones in vergelijkbare prijsklasse met een Qualcomm-cpu die het wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fr33z schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:33:
Ik denk erover om de ZTE V5 te gaan halen, maar zag gisteren dat hij alleen UMTS op 2100MHz ondersteunt en niet op 900 MHz. Is dat ook echt zo? Dan de tweede vraag, is dat erg? Ik heb een cheapie T-mobile sim-only abbo, heb ik genoeg aan de 2100MHz band?

de vraag kan ook zijn, zijn er chinaphones in vergelijkbare prijsklasse met een Qualcomm-cpu die het wel hebben?
Het klopt inderdaad dat ie alleen 2100 MHz heeft. Je zult alleen binnenshuis iets minder goede ontvangst hebben dan wanneer je ook 900 MHz zou kunnen ontvangen, maar ik heb zelf ook een ZTE V5 en zelfs met ietsje minder ontvangst werkt het nog steeds perfect.
Zou ik me niet zo veel zorgen om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met Vifocal.com?
Ik wil daar een Iuni U2 bestellen omdat die daar het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Iemand een idee hoelang het duurt tot ik ze aan de deur krijg?
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img537/301/N9Kno5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Kiswum schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:27:
[...]

De Free gifts dat klopt, maar de prijs niet:

Xiaomishop
Total products: €146.19
Total shipping: €28.38
Total: €174.57

Ibuygou:
SUB TOTAL: €151.19EUR
Shipping cost (DHL From China - Netherlands): €15.96

GRAND TOTAL
€ 167.15 EUR

Over het algemeen is ibuygou 1 van de eerste resellers van Xiaomi goederen.
Dit was in ieder geval zo, tot aan de zomer. Ik weet niet of andere resellers de goederen ook snel binnen krijgen en kunnen leveren. We zullen dit vanaf 15 januari ongeveer weten. Dat is ook het moment dat Ibuygou en Xiaomishop claimt de telefoons te kunnen leveren.

Ibuygou is niet altijd de goedkoopste webshop, het kan dus wel lonen om rond te kijken. Dit is echter wel de enige winkel waarvan ik weet dat ze authentieke Xiaomi goederen verkopen.

@LoeWn, dat is voor zover ik weet alleen voor reparaties die "buiten-de-garantie" vallen.
Een defect aan de camera moet dus naar China worden gestuurd, maar een gescheurd scherm kan naar Polen of Tsjechië worden gestuurd.

Als een RMA naar china zo'n €25,- kost, dan is het gelukkig veel minder dan de prijzen die ik eerder heb gehoord. Ibuygou geeft zelf ook aan dat men zoiets via Post NL ontvangt.
Mixeshop:

RedMI 2: €123.25
DHL: €23,35

totaal: €146,60

Ik ben wel een fan van Ibuygou, en vind het niet erg om meer te betalen bij hun. Maar er zou wel iets af mogen van de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

LoeWn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:35:
[...]

Mixeshop:

RedMI 2: €123.25
DHL: €23,35

totaal: €146,60

Ik ben wel een fan van Ibuygou, en vind het niet erg om meer te betalen bij hun. Maar er zou wel iets af mogen van de prijs ;)
Inmiddels is de prijs van de Redmi 2 alweer gezakt bij IBG. (Ze blijven bezig om elkaar te concurreren en dat is goed voor de consument :)) Je krijgt er nu ook een Piston headset bij. De waarde hiervan ligt op ongeveer €15,-

SUB TOTAL: €139.43EUR
Shipping cost (DHL From China - Netherlands): €20.16

GRAND TOTAL
€ 159.59 EUR

Ik koop mijn Xiaomi goederen alleen maar bij Ibuygou, zodat ik zeker weet dat het origineel is (en er niet een of andere gare ROM op zit). Andere merken durf ik gerust ergens anders te halen, maar dan moet er wel een interessant prijsverschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kiswum schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Inmiddels is de prijs van de Redmi 2 alweer gezakt bij IBG. (Ze blijven bezig om elkaar te concurreren en dat is goed voor de consument :)) Je krijgt er nu ook een Piston headset bij. De waarde hiervan ligt op ongeveer €15,-

SUB TOTAL: €139.43EUR
Shipping cost (DHL From China - Netherlands): €20.16

GRAND TOTAL
€ 159.59 EUR

Ik koop mijn Xiaomi goederen alleen maar bij Ibuygou, zodat ik zeker weet dat het origineel is (en er niet een of andere gare ROM op zit). Andere merken durf ik gerust ergens anders te halen, maar dan moet er wel een interessant prijsverschil in zitten.
Ik had een Xiaomi 10400 accu van Banggood, die zijn wat dat betreft ook wel te vertrouwen :)

Vanochtend heb ik voor mijn Honor 6 Plus een FedEx tracking number gekregen van de Aliexpress verkoper en die gaat idd eerst naar Engeland, heb er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Erg goede deal dan trouwens. Die Shipping van FedEx is snel, je ontkomt ermee aan de importkosten en kostte maar 20 dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Goron schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:15:
Toch maar de knoop doorgehakt en een THL4000 besteld. M'n eerste chinaphone, ben benieuwd naar de kwaliteit, maar 73 euro is wel heel weinig geld voor een smartphone met een dikke accu.

Bij Gearbest besteld met gratis shipping. Als ik zo in dit topic rondkijk is 3 weken wachten wel het minimum?
Hier ook voor een THL 4000 via Gearbest gekozen. Mede vanwege de al eerder aangehaalde Gizbeat review, en deze van Notebookcheck;
http://www.notebookcheck....hone-Review.132627.0.html

Met coupon was ik slechts €71,- kwijt (plus evt invoer uiteraard). Pakket is vandaag verzonden via Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:49:
[...]

Hier ook voor een THL 4000 via Gearbest gekozen. Mede vanwege de al eerder aangehaalde Gizbeat review, en deze van Notebookcheck;
http://www.notebookcheck....hone-Review.132627.0.html

Met coupon was ik slechts €71,- kwijt (plus evt invoer uiteraard). Pakket is vandaag verzonden via Postnl.
Wanneer had je em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

6 januari, op het einde v/d dag, en op de 4e werkdag verstuurd. Gearbest gaf aan ships in 3-5 business days, dus dat klopt in mijn geval prima..
Kreeg de 9e nog een paar Gearbest coupon codes binnen via e-mail voor o.a. de THL 4000 (GBETHL4000 voor $85,-) en de pre-sale Elephone P6000 (GBEPB6000 voor $146,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:12:
[...]

6 januari, op het einde v/d dag, en op de 4e werkdag verstuurd. Gearbest gaf aan ships in 3-5 business days, dus dat klopt in mijn geval prima..
Kreeg de 9e nog een paar Gearbest coupon codes binnen via e-mail voor o.a. de THL 4000 (GBETHL4000 voor $85,-) en de pre-sale Elephone P6000 (GBEPB6000 voor $146,-).
Ah, ok dan komt et goed, 9 jan 2 besteld door vriend. 75 euro ;) ook een mooi prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
De Redmi 2 is bij Oppomart nog iets in prijs gedaald naar $139,-
Voor zover ik weet is dit nu de goedkoopste aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik heb bij gearbest een track en trace code gekregen, maar ik kan niet uitvinden waar ik hem in moet vullen? Het pakket is verzonden met 'netherlands post' en er zit ook een postnl logo op het pakketje, maar de postnl website vindt hem niet. Hij is maandag verstuurd. Of duurt het echt zo lang voordat hij in het systeem verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Goron schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:49:
Ik heb bij gearbest een track en trace code gekregen, maar ik kan niet uitvinden waar ik hem in moet vullen? Het pakket is verzonden met 'netherlands post' en er zit ook een postnl logo op het pakketje, maar de postnl website vindt hem niet. Hij is maandag verstuurd. Of duurt het echt zo lang voordat hij in het systeem verschijnt?
17track.net en dan tnt kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Die vind ook niks. Maar weer contact met gearbest opnemen dus ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Goron schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:09:
Die vind ook niks. Maar weer contact met gearbest opnemen dus ;x
Maandag verzonden, ik zou dan nog even geduld hebben ;)
Geen redenen om je zorgen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Die van mij is ook maandag verzonden, en ook nog geen resultaat met het tracking nummer. Is wel vaker met buitenlandse Postnl zendingen heb ik begrepen. Ik wacht het wel af. Denk niet dat Gearbest er verder iets aan kan doen als het eenmaal onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Daytona schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:43:
Die van mij is ook maandag verzonden, en ook nog geen resultaat met het tracking nummer. Is wel vaker met buitenlandse Postnl zendingen heb ik begrepen. Ik wacht het wel af. Denk niet dat Gearbest er verder iets aan kan dan als het eenmaal onderweg is.
Ik heb weleens meegemaakt dat ik het pakketje op geen enkele gangbare trackingsite terug kon vinden en toen het er eindelijk opstond was het pakketje al in Nederland en de volgende dag bezorgd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goron schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:49:
Wat voor trackingcode heb je ontvangen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Referentienummer, in de trant van RS123456789NL maar dan met andere 9 cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die is te tracken op 17track en http://postnl.post/

Daar komt hij te staan onder het mom pre-adviced en wanneer hij in NL is gaat die pas werken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NHB1QYj.png

Voor een uitgebreidere tracking kan je daarna op https://www.international...SXXXXXXXXXXXXNL/NL/1122AB kijken, dan ziet je tracking er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GAwdAVC.png

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Destination Country - Cache Time:2015-01-14 19:27 
2015-01-14 00:00
The postal item arrived at the central postal unit in Rishon Letzion on 14/01/2015 for processing.
Origin Country - Cache Time:2015-01-14 19:27 - Go to official website
2015-01-01 11:06
Despatched to overseas (Country code: IL)
2014-12-30 11:06
Received from Customer

Mijn pakket van to2c is volgens 17track nu in Israël. Nagevraagd via de chat, maar to2c heeft het naar het goede adres gestuurd. Iemand anders wel eens meegemaakt dat een pakket via Israël gaat?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DitisKees schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:26:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Destination Country - Cache Time:2015-01-14 19:27 
2015-01-14 00:00
The postal item arrived at the central postal unit in Rishon Letzion on 14/01/2015 for processing.
Origin Country - Cache Time:2015-01-14 19:27 - Go to official website
2015-01-01 11:06
Despatched to overseas (Country code: IL)
2014-12-30 11:06
Received from Customer

Mijn pakket van to2c is volgens 17track nu in Israël. Nagevraagd via de chat, maar to2c heeft het naar het goede adres gestuurd. Iemand anders wel eens meegemaakt dat een pakket via Israël gaat?
Ja, daar stoppen ze de afluisterapparatuur erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

John Rambo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:43:
De Redmi 2 is bij Oppomart nog iets in prijs gedaald naar $139,-
Voor zover ik weet is dit nu de goedkoopste aanbieder.
Ook To2c heeft hem voor die prijs nu ($138,99)

http://www.to2c.com/xiaomi-redmi-2-1gb-ram-8gb-rom.html

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Quad schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:57:
Die is te tracken op 17track en http://postnl.post/

Daar komt hij te staan onder het mom pre-adviced en wanneer hij in NL is gaat die pas werken.

Voor een uitgebreidere tracking kan je daarna op https://www.international...SXXXXXXXXXXXXNL/NL/1122AB kijken, dan ziet je tracking er zo uit:
Ok, bedankt voor de uitleg! Sinds vandaag is hij inderdaad 'pre-adviced'. Gisteren werkte de code nog niet. Ik merk wel dat ik nog niet helemaal de juiste mindset heb voor bestellen uit china. 7 dagen voordat hij verstuurd wordt, 4 voordat de tracking code werkt, word er lekker zenuwachtig van. Geduld is een schone zaak blijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Mijn Redmi 2 is vandaag opgepikt in China bij Ibuygou en nu onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:52
DitisKees schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:26:...........
Niet naar Israël, maar naar Brazilie. Daar heeft het pakket ca. 6 weken gelegen, voordat er uiteindelijk weer wat schot in kwam. Er werd alleen af en toe intern wat heen en weer geschoven. Na 10 weken werd het pakket uiteindelijk bezorgd met een flink aantal erbij geplakte etiketten en stempels. Met mijn adresgegevens was niks mis, dus waarschijnlijk met het verkeerde vliegtuig mee.

[ Voor 12% gewijzigd door elinx op 15-01-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royality
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 11:47
Zojuist de Kolina k1000+ gekocht op http://en.efox-shop.com/v...schirm-android-4-g-297606
Eerste keer dat ik een chinese telefoon heb besteld uit Duitsland, betaald met paypal.
Prima vervanger voor mijn 'gevallen' LG G2.
Enige minpunten die ik kan vinden zijn Android 4.2 en de achterkant touch functie zou zogenzogenaamd niet uit kunnen gezet worden. Ben overigens benieuwd Naar de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of www.myefox.es een betrouwbare site is? Is in totaal zo'n 20 euro goedkoper dan op antelife, wat de tweede goedkoopste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:14:
Weet iemand of www.myefox.es een betrouwbare site is? Is in totaal zo'n 20 euro goedkoper dan op antelife, wat de tweede goedkoopste optie is.
Gebruik even de zoekfunctie s.v.p., die vraag is LETTERLIJK al meerdere malen in dit topic gesteld,

En nee, Efox zuigt.
Royality schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:06:
Zojuist de Kolina k1000+ gekocht op http://en.efox-shop.com/v...schirm-android-4-g-297606
Eerste keer dat ik een chinese telefoon heb besteld uit Duitsland, betaald met paypal.
Prima vervanger voor mijn 'gevallen' LG G2.
Enige minpunten die ik kan vinden zijn Android 4.2 en de achterkant touch functie zou zogenzogenaamd niet uit kunnen gezet worden. Ben overigens benieuwd Naar de levering.
Ik zou m'n order direct cancellen en voor minder dan €162 !!! een telefoon kopen die niet volledig achterhaalde specificaties heeft en van een merk dat wél bekend en betrouwbaar is en ook niet bij Efox bestellen :o
Die shop doet NIET aan after-sales service en de kans dat dat geval dat je besteld hebt kapot zal gaan is nogal groot ben ik bang. Dus ja.... denk er nog even over na zou ik zeggen :)

[ Voor 58% gewijzigd door FlowDesign op 15-01-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Hé, niet zo snel. Had ik al geprobeerd op "myefox" en daar kwam niets uit. Misschien zit er gewoon een verschil tussen de Duitse (geloof ik dan) en de Spaanse, aangezien het toch niet dezelfde site is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:56:
^ Hé, niet zo snel. Had ik al geprobeerd op "myefox" en daar kwam niets uit. Misschien zit er gewoon een verschil tussen de Duitse (geloof ik dan) en de Spaanse, aangezien het toch niet dezelfde site is.
Dat is allemaal hetzelfde, dat zie je toch aan dat logo linksboven op die sites?

zoek maar eens op "efox"

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 15-01-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Coolicool = efox = sinds kort efoxmall.

Ik heb 1 keer te maken gehad met coolicool, vanwege een review.
Ik ben er toen achter gekomen dat ze in ieder geval populairder zijn dan ibuygou.

Die ene ervaring was voor mij vrij goed, maar dat kwam wellicht doordat ik geen koper was bij hun. Doordat zij telefoons ook vanuit Europa leveren, kan het wellicht wel een interessante reseller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kiswum schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:51:
Coolicool = efox = sinds kort efoxmall.

Ik heb 1 keer te maken gehad met coolicool, vanwege een review.
Ik ben er toen achter gekomen dat ze in ieder geval populairder zijn dan ibuygou.

Die ene ervaring was voor mij vrij goed, maar dat kwam wellicht doordat ik geen koper was bij hun. Doordat zij telefoons ook vanuit Europa leveren, kan het wellicht wel een interessante reseller zijn.
Sterker nog CooliCool, Efox én Antelife hebben tegenwoordig dezelfde eigenaar, namelijk Aukey E-Busines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royality
Ik ga me order zeker niet cancellen door een iemand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Royality schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:17:
Ik ga me order zeker niet cancellen door een iemand!
Ik begrijp dat het niet leuk is om te horen wanneer je net blij bent met je nieuwe bestelling :) Maar wees dankbaar dat je van tevoren gewaarschuwd wordt...

https://www.trustpilot.nl.../546c4c010000640002b53945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Even wat tegengeluid geven voor efox ;)
Ikzelf heb er maar één keer besteld, maar die keer was positief. Bij aanschaf had ik een importheffing garantie afgeschaft en efox had erg snel na ontvangst deze kosten via PayPal overgemaakt.
Het Duits communiceren was wel lastig voor mij en ik had het gevoel dat ze zich bewust dom hielden. Maar de aanhouder won dit keer.

De garantie was... matig. Mijn telefoon (zopo zp998) ging helaas kapot, waarna ik een aantal foto's en een filmpje opstuurde voor bewijs. Hierna nog ik mijn telefoon opsturen naar China (expliciet niet naar Duitsland!) En krijg ik ipv de verzendkosten een tegoed bon van hogere waarde.

Hierna duurde het erg lang voordat het afgehandeld was. Ze kregen hen niet gerepareerd en kwamen meerdere keren met een alternatief, waarbij zowel een Elephone van ongeveer dezelfde waarde zat, maar ook een telefoon van minder dan de helft

Uiteindelijk kreeg ik het aanbod een nieuw exemplaar te kopen voor dertig euro. Aangezien ik die bon al had, betaalde ik maar een tientje, waardoor ik voor tien euro en verzendkosten van NL naar China klaar was.

Niet optimaal dus en vooral erg lang duurde het allemaal. echter was de telefoon kapot omdat ik hem liet vallen, had hij een custom Rom en het enige beeld wat je nog kreeg was een Italiaanse vlag. Wat dat betreft had ik op weinig gerekend.

De garantieafhandeling bij Antelife en zelfs bij Bol.com heb ik echter dezelfde perikelen zien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik heb de Xiaomi Note maar vast in pre-order gezet, voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen :P (grapje)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/irX55r8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royality
bestelling uit duitsland is onderweg kan iemand mij vertellen nog hoelang het gaat duren?
http://i.imgur.com/HV9rnsh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Royality schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:54:
bestelling uit duitsland is onderweg kan iemand mij vertellen nog hoelang het gaat duren?
http://i.imgur.com/HV9rnsh.jpg
Denk 1-2 dagen, moeilijk te zeggen. Hou de site in de gaten, kan snel gaan met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 03:42:
[...]

Voor de Honor 6 Plus kan je lang wachten, die komt sowieso niet naar de EU (behalve import).

Ik heb zelf de 32g dual netwerk versie besteld (TD-SCDMA / WCDMA) maar moet nog steeds wachten :X
Heb je de jouwe inmiddels al?

De mijne hangt sinds het afgelopen weekend op een locatie van FedEx bij Charles de Gaulle airpoirt in Frankrijk vast... duurt lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een ZTE V5 Max gaan bestellen. Hebben jullie nog tips of trucs om bij de goedkoopste betrouwbare leverancier uit te komen? Ik heb op Kimovil gekeken en met de hand naar DX.com, Pandawill, Ibuygou en Banggood gecheckt. Pandawill lijkt vooralsnog de beste optie, mede door de importverzekering die ze aanbieden.

Hebben jullie nog goede ideeën?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

als je zo'n verzekering erbij fixt, bestel dan iig met DHL.. Komt de verzekering wss tot zijn recht én heb je het toestel retesnel en betrouwbaar binnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde van de 25 dollar. Bovendien zijn het hoesje en de screen protector ook nog wel even onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:11:
Ik wil een ZTE V5 Max gaan bestellen. Hebben jullie nog tips of trucs om bij de goedkoopste betrouwbare leverancier uit te komen? Ik heb op Kimovil gekeken en met de hand naar DX.com, Pandawill, Ibuygou en Banggood gecheckt. Pandawill lijkt vooralsnog de beste optie, mede door de importverzekering die ze aanbieden.

Hebben jullie nog goede ideeën?
Bij Merimobiles kun je voor 7 dollar extra de telefoon laten rooten, en wordt -ie (indien niet aanwezig) voorzien van alle Google apps. Voor de toestellen van ZTE geldt bovendien dat je daarmee dan ook de keuze hebt uit méér dan alleen Engels en Chinees als in te stellen taal. Nou schijnen die vertalingen bij ZTE alleen niet vaak heel erg compleet te zijn... Anyway, op papier is het wel een toestel met puike specs, zeker als je niet zoveel wilt uitgeven als dat bijvoorbeeld een Nubia Z7(max) kost.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRRobert schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:31:
Bij Merimobiles kun je voor 7 dollar extra de telefoon laten rooten, en wordt -ie (indien niet aanwezig) voorzien van alle Google apps. Voor de toestellen van ZTE geldt bovendien dat je daarmee dan ook de keuze hebt uit méér dan alleen Engels en Chinees als in te stellen taal. Nou schijnen die vertalingen bij ZTE alleen niet vaak heel erg compleet te zijn...
De telefoon schijnt niet heel moeilijk zelf te rooten te zijn, de grootste moeilijkheid is dat het spul allemaal in het Chinees is. Op XDA is echter een vertaling te vinden, zodat je weet wat je moet doen. Andere talen dan Engels interesseren me niets, vertaalde menu's zijn vaak niet te pruimen, dus dat is makkelijk :P MIUI en Cyanogenmod zijn overigens allebei beschikbaar.

Ik ga even bedenken of het besparen van die moeite mij die dollars waard zijn, bedankt voor de tip in ieder geval!
Anyway, op papier is het wel een toestel met puike specs, zeker als je niet zoveel wilt uitgeven als dat bijvoorbeeld een Nubia Z7(max) kost.
Die Nubia Z7 kost praktisch het dubbele. Dat vind ik veel te dol.

De beschikbare informatie is helaas wat summier, maar dat wat er wel is suggereert dat de V5 Max het een heel net ding is. Het enige waar ik me nog wat zorgen over maak zijn de kijkhoeken van het scherm. In filmpjes lijkt het scherm wat donkerder te worden als het wat geroteerd wordt, maar in hoeverre dat in werkelijkheid speelt weet ik niet.

In een directe vergelijking met een Xiaomi Note 4g werd er positief over gesproken, dat stemt hoopvol. Ik durf de gok inmiddels wel te maken, ZTE maakt geen rotzooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:40:
[...]

De telefoon schijnt niet heel moeilijk zelf te rooten te zijn, de grootste moeilijkheid is dat het spul allemaal in het Chinees is. Op XDA is echter een vertaling te vinden, zodat je weet wat je moet doen. Andere talen dan Engels interesseren me niets, vertaalde menu's zijn vaak niet te pruimen, dus dat is makkelijk :P MIUI en Cyanogenmod zijn overigens allebei beschikbaar.

Ik ga even bedenken of het besparen van die moeite mij die dollars waard zijn, bedankt voor de tip in ieder geval!

[...]

Die Nubia Z7 kost praktisch het dubbele. Dat vind ik veel te dol.

De beschikbare informatie is helaas wat summier, maar dat wat er wel is suggereert dat de V5 Max het een heel net ding is. Het enige waar ik me nog wat zorgen over maak zijn de kijkhoeken van het scherm. In filmpjes lijkt het scherm wat donkerder te worden als het wat geroteerd wordt, maar in hoeverre dat in werkelijkheid speelt weet ik niet.

In een directe vergelijking met een Xiaomi Note 4g werd er positief over gesproken, dat stemt hoopvol. Ik durf de gok inmiddels wel te maken, ZTE maakt geen rotzooi.
Ik heb nu al een paar maanden de V5 Red Bull en kan je zeggen dat de kwaliteit echt goed is. Ik vermoed ook beter dan van de Xiaomi Note. Kijkhoeken van het scherm zijn uitstekend. Uiteraard wordt het onder een hoek bekeken ietsje donkerder, maar dat valt reuze mee en ik denk dat veel telefoons het slechter doen.
Zelf rooten en ROM installeren is goed te doen. Ik gebruik ook alleen maar Engels. Ik zou bij Merimobiles, Ibuygou of bij Banggood bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:09:
Zelf rooten en ROM installeren is goed te doen. Ik gebruik ook alleen maar Engels. Ik zou bij Merimobiles, Ibuygou of bij Banggood bestellen.
Positief verhaal, dat klinkt alvast goed. Zijn er redenen Pandawill te mijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:11:
[...]

Positief verhaal, dat klinkt alvast goed. Zijn er redenen Pandawill te mijden?
Die andere 3 shops hebben goede aftersales service. Pandawill niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:25:
Die andere 3 shops hebben goede aftersales service. Pandawill niet.
Het moet wel een site zijn met importverzekering, anders is me het risico op extra kosten te groot. Ibuygou heeft de telefoon niet, voor zover ik nu kan overzien bieden de andere twee het niet aan. Nog maar eens beter kijken.

Ik dacht dat Pandawill qua aftersales wel okay was, eerlijk gezegd. Geen Efox-toestanden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In theorie moet je gewoon altijd de btw betalen, als dat teveel voor je is moet je je budget bijstellen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:33:
In theorie moet je gewoon altijd de btw betalen, als dat teveel voor je is moet je je budget bijstellen. ;)
Dat gaat niet op als je zo'n risico verzekerd. Een Europees warehouse dat de telefoon op voorraad heeft vind ik overigens ook prima.

Overigens lees ik dat Merimobiles maar 30 dagen garantie geeft en het daarna doorschuift naar de fabrikant, daar word ik nu niet heel blij van. Jammer, want zij hebben als een van de weinige een zwarte versie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
En om dat soort dingen bestel je dus bij bijvoorbeeld Pandawill en niet bij Merimobiles. ;)
Weet niet wat de termijn is bij Pandawill, als die er is. Maar vanaf bestellen > ontvangen met free shipping kan zo rond de 30 dagen zitten, dus dan neem je op je 'verzekering' een extra risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:41:
Maar vanaf bestellen > ontvangen met free shipping kan zo rond de 30 dagen zitten, dus dan neem je op je 'verzekering' een extra risico.
Ik weet niet of ik je helemaal begrijp. Waarom is dat verzekeren een risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:42:
[...]

Ik weet niet of ik je helemaal begrijp. Waarom is dat verzekeren een risico?
Het verzekeren niet zozeer, maar dat je maar 30 dagen de tijd hebt wel, en dat het daarna wordt doorgestuurd naar de fabrikant, zo van zoek het maar uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:22:
Het verzekeren niet zozeer, maar dat je maar 30 dagen de tijd hebt wel, en dat het daarna wordt doorgestuurd naar de fabrikant, zo van zoek het maar uit. :+
Met de vorige telefoon heb ik de gok genomen, maar dat heeft me nooit lekker gezeten. Dan kies ik nu liever een webshop waarbij ik tenminste nog een beetje garantie heb, al betekent dat wel kosten maken als het zover komt.

Welke webshop raden jullie dan aan? Eigenlijk blijft alleen Banggood over. Importkosten zijn wel een beetje jammer, maar ik zie geen optie dat bij voorbaat te voorkomen (zoals een EU warehouse of verzekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij Pandawill heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:30:
Bij Pandawill heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad.
Ook met garantie/aftersales? Trustpilot lijkt niet erg overtuigd.
Pagina: 1 ... 23 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)