Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Trustpilot vind ik anders zelf totaal niet overtuigend, waardeloze website vind ik dat.
Btw, met panda4fok heb je nog bijna 10 dollar korting, evenveel als wat de insurance kost. ^^

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie maken dit niet makkelijk, jongens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Trustpilot heb je niks aan, weet niet hoe ze aan zo'n slechte beoordeling komen, al is dat bij heel veel Chinese shops het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar een 2.7 op 10 is gewoon niet serieus te nemen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerlijnD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 18:59
Bestel altijd alles op pandawill, gewoon omdat ze de pakketjes ook altijd heel snel de deur uitdoen in tegenstelling tot de 2 weken die ik wel is moest wachten bij antelife.....

De livechat is wel helemaal ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:35:
Btw, met panda4fok heb je nog bijna 10 dollar korting, evenveel als wat de insurance kost. ^^
Coupon doet het niet, helaas. Ik ga wel even een andere zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:54:
[...]

Coupon doet het niet, helaas. Ik ga wel even een andere zoeken.
Eerst even inloggen! :)

[ Voor 80% gewijzigd door Quad op 19-01-2015 22:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03
Op zich zou je het risico best kunnen nemen voor een telefoon van 150? Euro.

Edit:
Nice, m'n Honor 6 Plus is nu in Köln aangekomen dus die zal morgen wel bij m'n vriendin aangeboden worden. Jammer dat ze niet thuis is heel de dag, maar dan heb ik 'm donderdag of vrijdag :)

[ Voor 56% gewijzigd door FlowDesign op 19-01-2015 23:20 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:18:
Op zich zou je het risico best kunnen nemen voor een telefoon van 150? Euro.
Net geen 170. Het kan inderdaad wel, maar met alles erop en eraan wordt het dan 220 en dat is toch weer net wat veel. Niet rampzalig veel, overigens.

Ik ga er nog een nachtje over slapen, maar denk dat het dan toch Pandawill wordt. Mocht iemand me nog willen overtuigen dat dat niet de beste keuze is hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Incl coupon kost die €159, incl coupon en insurance kost die €167.
Betaal je er btw en invoer eroverheen, kan je er €45 ongeveer bij op tikken bij de eerste optie.

Ik zou voor DHL verzending kiezen icm insurance. Kost iets meer maar is heel veel malen prettiger. Totaal €190 ipv misschien wel €220.

Maar is mijn mening uiteraard, ik gebruik persoonlijk het liefst de DHL optie, enorm snel, binnen 72u na verzending in huis, excl weekend, en de Tracking is super uitgebreid.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 19-01-2015 23:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:40:
[...]

Net geen 170. Het kan inderdaad wel, maar met alles erop en eraan wordt het dan 220 en dat is toch weer net wat veel. Niet rampzalig veel, overigens.

Ik ga er nog een nachtje over slapen, maar denk dat het dan toch Pandawill wordt. Mocht iemand me nog willen overtuigen dat dat niet de beste keuze is hoor ik het graag.
Bij deze toko heb ik m'n Honor 6 Plus besteld met FedEx shipping via de UK, dan betaal je dus ook niks extra maar wel snelle bezorging en tracking.

Inclusief FedEx 210 dollar:

Original ZTE V5 MAX 5.5" 1280*720 Snapdragon MSM8916 Quad Core 2GB RAM 16GB ROM 5.0MP 13.0MP FM WIFI Smartphone FDD LTE WCDMA
http://www.aliexpress.com...RAM-16GB/32230192561.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FlowDesign schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Heb je de jouwe inmiddels al?

De mijne hangt sinds het afgelopen weekend op een locatie van FedEx bij Charles de Gaulle airpoirt in Frankrijk vast... duurt lang :/
Nee, heb de mijne nog steeds niet. JD.com en vmall.com zijn elke keer binnen luttele seconden uitverkocht. (waarschijnlijk leveranciers die ze inkopen voor de export, damn you!! >:) )

(hij wordt hier in de winkel niet verkocht, alleen online)

overigens nog wat codes mocht ik er iemand blij mee maken
Umi Zero - VoJ4O0M1A0
OnePlus One - tdone
Zopo ZP920 - zp920ru

[ Voor 31% gewijzigd door Kenzi op 20-01-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezzer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 18:37
Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:30:
Bij Pandawill heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:33:
[...]

Ook met garantie/aftersales? Trustpilot lijkt niet erg overtuigd.
Met die zogenaamde importverzekering van PANDAWILL had ik toch de grootste miserie die je je kunt inbeelden!
In de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat ALLE kosten terug betaald worden, maar toen ik hen mijn rekening mailde om die terugbetaling te bekomen (pakje was immers door douane Bpost België tegengehouden én geopend) heb ik de grootste tegenvaller gehad die je je maar kunt bedenken! Eerst 'n (keurig) mailtje terug dat alles zou terug betaald worden (45,39 euro betaald aan douanekosten, btw en boete op een gsm van 116,99 dollar), maar half uurtje erna vroegen ze om toelichting van het detail van die factuur. En toen kwam het gezever: ze weigerden de btw boete (dat is de helft van het btw bedrag er nog bovenop) en ook de extra dossierkosten terug te betalen.
Met als gevolg: in plaats van alles terug te krijgen heb ik helaas maar de helft teruggekregen!!
Ook de zogenaamde koperbescherming van PayPal is een lachertje: draaide helemaal op niets uit, nada!
Heb alles netjes in hun forum gezet hoe je als klant het moet aanpakken om geen btw boete te krijgen, en dat komt er op neer dat je hen moet verplichten om de juiste waarde op de verzendsticker/documenten te laten zetten. Dan is er geen discussie mogelijk dat je probeert de douane te omzeilen!
Lees er alles over hier:
http://www.pandawillforum...x-amp-VAT-insurance/page6
(meer bepaald mijn ervaringen en aanbevelingen op blz 6, postings #51 en #53)

[ Voor 3% gewijzigd door yezzer op 20-01-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kenzi schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Nee, heb de mijne nog steeds niet. JD.com en vmall.com zijn elke keer binnen luttele seconden uitverkocht. (waarschijnlijk leveranciers die ze inkopen voor de export, damn you!! >:) )

(hij wordt hier in de winkel niet verkocht, alleen online)
Oh dat is balen. Dan zit je n.b. in China vlakbij de bron en deze eikel hier aan de andere kant van de wereld heeft 'm alsnog eerder :+ :D

De mijne is zojuist afgeleverd bij de buurman van m'n vriendin, dat betekent dat er sowieso niet meer aan de deur betaald hoefde te worden *O*
Dus dat versturen via de UK werkt prima :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yezzer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:59:
http://www.pandawillforum...x-amp-VAT-insurance/page6
(meer bepaald mijn ervaringen en aanbevelingen op blz 6, postings #51 en #53)
Goed om te weten. Ze lijken niet kwaadaardig bezig te zijn, maar wel onwillig. Men probeert er zelf goedkoop af te komen door een lage waarde aan te geven en neemt de consequenties dan niet. Dat eerste is een keuze die ze maken, dat tweede is dan een beetje makkelijk.

Dan is dus de vraag of je met verzekering het risico wil lopen dat je de helft zelf moet betalen, of het risico loopt elders de volle mep te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Mijn pakket is aangekomen :)
duurde 30 dagen en de tracking was weg dus ik werd al ongeduldig.
besteld mijn broer 2 weken na dat ik wat besteld had wat bij mitb , heef hij het pakket eerder als mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Goed om te weten. Ze lijken niet kwaadaardig bezig te zijn, maar wel onwillig. Men probeert er zelf goedkoop af te komen door een lage waarde aan te geven en neemt de consequenties dan niet. Dat eerste is een keuze die ze maken, dat tweede is dan een beetje makkelijk.

Dan is dus de vraag of je met verzekering het risico wil lopen dat je de helft zelf moet betalen, of het risico loopt elders de volle mep te betalen.
Waarom bestel je niet gewoon bij Aliexpress met die link die ik je heb gegeven en $20 FedEx shipping? :)
Gegarandeerd geen extra kosten én snel in huis.
Is overigens ook nog een Top Seller op Aliexpress, dus erg goede waarderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:05:
Waarom bestel je niet gewoon bij Aliexpress met die link die ik je heb gegeven en $20 FedEx shipping? :)
Gegarandeerd geen extra kosten én snel in huis.
Is overigens ook nog een Top Seller op Aliexpress, dus erg goede waarderingen.
Probleem voor mij is dat ik geen idee heb wie daar achter zit en hoe de garantieafhandeling gaat. Ik kan over dat laatste niets vinden. Het lijkt erop dat je drie of vijftien dagen hebt en het daarna uit mag zoeken.

Ik realiseer me dat je elders ook het nodige te stellen krijgt, maar daar is het niet bij voorbaat al uitgesloten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

De Umi Zero was net 70.82euro op tinydeals. Inclusief verzending en 76% korting. Ik heb net eentje kunnen bemachtigen maar nu is die advertentie weg. Nu maar afwachten of ze de deal honoreren.

[ Voor 6% gewijzigd door Blord op 20-01-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Blord schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:51:
De Umi Zero was net 70.82euro op tinydeals met 76% korting. Ik heb net eentje kunnen bemachtigen maar nu is die advertentie weg. Nu maar afwachten of ze de deal honoreren.
Ik was ook net op tijd. 30 seconden later was ie weg. Het zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximVe
  • Laatst online: 19-09 16:21
Even X-post doen van andere topic:
Umi Zero TinyDeal

Ik had de Umi Zero flash sale ook al lang gezien bij TinyDeal.

Wou ik hem daarnet bestellen vanuit mijn winkelmandje maar was die pagina verdwenen. Ik kon nog wel betalen maar vond het wel verdacht.
Even contact opgenomen met de chat en gevraagd of ik nog kon betalen. Heel de tijd waren ze aan het zeggen "item sold out", "you cannot order anymore". Ik vraag ze of het met de prijs te maken had, maar kreeg heel de tijd hetzelfde te horen.
Toen zei ik maar dat een paar vrienden hem al hadden besteld en of hij toch nog verzonden zou worden. ;)
En plotseling was het "not sure", "we need to check price with colleague",... :+

Dus toch maar even laten weten dat er een kans is dat het niet doorgaat. :/

P.S.: Ik krijg nog wel net een mail dat ik m'n order nog moet betalen, dus weet het niet zo goed. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Kasj schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:53:
[...]

Ik was ook net op tijd. 30 seconden later was ie weg. Het zal me benieuwen.
is uitverkocht er waren er maar 100 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:16:
[...]

Probleem voor mij is dat ik geen idee heb wie daar achter zit en hoe de garantieafhandeling gaat. Ik kan over dat laatste niets vinden. Het lijkt erop dat je drie of vijftien dagen hebt en het daarna uit mag zoeken.

Ik realiseer me dat je elders ook het nodige te stellen krijgt, maar daar is het niet bij voorbaat al uitgesloten.
De enige twee Chinese webshops die echt goede aftersales hebben voor zover bij mij bekend zijn Banggood en Merimobiles.

Ik kan zo gauw niets vinden wat betreft de garantieperiode, maar als het ding kapot aankomt of binnen een paar dagen kapot gaat, dan kun je een dispuut indienen bij Aliexpress. Op een later tijdstip zou je evt ook nog negatieve feedback kunnen achterlaten om iets te forceren. Als laatste redmiddel zou ik nog m'n creditcardmaatschappij kunnen gebruiken qua claim of qua verzekering.

Het blijft altijd een risicootje met shoppen vanuit China, maar als je iets van een goed merk zoals Huawei of ZTE koopt en je gaat voorzichtig met je spullen om dan blijft het vast heel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Maar gelijk 2 Umi Zero's besteld, eentje voor de vrouw erbij :> . Voor 9,- meer verzenden via DHL gekozen, Tinydeal is daar altijd vrij goedkoop mee. Ben benieuwd.
Zo te lezen is vooral het scherm erg mooi van de Zero. Eens kijken of ie op kan tegen m'n Xiaomi MI3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
Ik kan ze alleen maar zien voor de volle prijs hoor. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:03:
De enige twee Chinese webshops die echt goede aftersales hebben voor zover bij mij bekend zijn Banggood en Merimobiles.
Dan heb je nog goed, slecht en niet-bestaand :P Merimobiles rept trouwens over een maand, dus aftersales zijn daar zo goed als niet bestaand.
Ik kan zo gauw niets vinden wat betreft de garantieperiode, maar als het ding kapot aankomt of binnen een paar dagen kapot gaat, dan kun je een dispuut indienen bij Aliexpress. Op een later tijdstip zou je evt ook nog negatieve feedback kunnen achterlaten om iets te forceren. Als laatste redmiddel zou ik nog m'n creditcardmaatschappij kunnen gebruiken qua claim of qua verzekering.
Aan de creditcardmaatschappij heb je misschien iets, maar dat is hier maar een half jaar, de verzekering gaat zeer waarschijnlijk niets uitkeren.
Het blijft altijd een risicootje met shoppen vanuit China, maar als je iets van een goed merk zoals Huawei of ZTE koopt en je gaat voorzichtig met je spullen om dan blijft het vast heel :)
Zelf veroorzaakte schade valt toch niet onder garantie, ik heb het vooral over telefoons of onderdelen van die gewoon doodgaan. Dat gebeurt soms, daar doe je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:50:
Zelf veroorzaakte schade valt toch niet onder garantie, ik heb het vooral over telefoons of onderdelen van die gewoon doodgaan. Dat gebeurt soms, daar doe je niets aan.
Ach, na een half jaar of een jaar begint het meestal toch te kriebelen om weer iets nieuws te kopen ;)

En als zo'n ZTE niet binnen een paar dagen een mankement vertoont, dan is de kans zeer groot dat ie niet binnen een jaar kapot gaat. Het is gewoon goed spul :Y

Samenvattend: wat jij zoekt (én geen risico met importkosten én goede garantie en aftersales) bestaat gewoon niet onder de Chinese webshops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:54:
Ach, na een half jaar of een jaar begint het meestal toch te kriebelen om weer iets nieuws te kopen ;)
Ik doe inmiddels meer dan vier jaar met mijn huidige smartphone. Wat zei je ook alweer? :+ Dat is misschien dan ook weer een uiterste, maar ik wil wel twee jaar met een telefoon doen.

Ook een ZTE, toevalligerwijs.
En als zo'n ZTE niet binnen een paar dagen een mankement vertoont, dan is de kans zeer groot dat ie niet binnen een jaar kapot gaat. Het is gewoon goed spul :Y
Kindersterfte is een bekend fenomeen bij elektronica, maar een paar dagen is dan weer net wat krap. Het is inderdaad wel waarom ik voor degelijke merken kies en niet voor Honkiteq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MaximVe schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:11:
Umi Zero TinyDeal

Ik had de Umi Zero flash sale ook al lang gezien bij TinyDeal.

Wou ik hem daarnet bestellen vanuit mijn winkelmandje maar was die pagina verdwenen. Ik kon nog wel betalen maar vond het wel verdacht.
Even contact opgenomen met de chat en gevraagd of ik nog kon betalen. Heel de tijd waren ze aan het zeggen "item sold out", "you cannot order anymore". Ik vraag ze of het met de prijs te maken had, maar kreeg heel de tijd hetzelfde te horen.
Toen zei ik maar dat een paar vrienden hem al hadden besteld en of hij toch nog verzonden zou worden. ;)
En plotseling was het "not sure", "we need to check price with colleague",... :+

Dus toch maar even laten weten dat er een kans is dat het niet doorgaat. :/

P.S.: Ik krijg nog wel net een mail dat ik m'n order nog moet betalen, dus weet het niet zo goed. :F
Misschien eens kijken onder je account of het er dubbel staat. Heb ook wel eens bij Tinydeal willen bestellen maar op laatste moment toch maar niet gedaan, dan krijg je binnen een uur de melding of je wilt betalen. In je account kan je hem desgewenst annuleren.

Grote kans dat jij hetzelfde hebt. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Die Umi Zero voor $82.44 was idd zoals sommige al aangaven een prijsfout. Dat zou wel erg goedkoop zijn voor een redelijk nieuw toestel. Maar toch fouten blijven vervelend. ;(

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor degene die hem besteld hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 21-01-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Kenzi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:41:
Die Umi Zero voor $82.44 was idd zoals sommige al aangaven een prijsfout. Dat zou wel erg goedkoop zijn voor een redelijk nieuw toestel. Maar toch fouten blijven vervelend. ;(

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor degene die hem besteld hebben.
Ik had er ondanks mijn 'to good to be true'-gevoel ook eentje besteld bij tinydeal. Ik heb nog niks vernomen van ze. Jammer als het niet door gaat, maar het was ook wel een erg scherpe prijs. Even wachten op een berichtje van ze dan maar.

Mijn Thl 4000 van Gearbest komt vandaag wel gewoon binnen. De 6e besteld, 12e verstuurd met gratis postnl, vanmiddag afgeleverd als het goed is. Zo te zien ook nog eens zonder extra kosten. Best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Daytona schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:14:
[...]

Ik had er ondanks mijn 'to good to be true'-gevoel ook eentje besteld bij tinydeal. Ik heb nog niks vernomen van ze. Jammer als het niet door gaat, maar het was ook wel een erg scherpe prijs. Even wachten op een berichtje van ze dan maar.

Mijn Thl 4000 van Gearbest komt vandaag wel gewoon binnen. De 6e besteld, 12e verstuurd met gratis postnl, vanmiddag afgeleverd als het goed is. Zo te zien ook nog eens zonder extra kosten. Best netjes.
Er is nog niet bekend of ze toch nog verzonden gaan worden of dat er iets anders komt als oplossing. Er wordt druk aan gewerkt ... hou jullie op de hoogte ..zodra ik het vertaald krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximVe
  • Laatst online: 19-09 16:21
Quad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Misschien eens kijken onder je account of het er dubbel staat. Heb ook wel eens bij Tinydeal willen bestellen maar op laatste moment toch maar niet gedaan, dan krijg je binnen een uur de melding of je wilt betalen. In je account kan je hem desgewenst annuleren.

Grote kans dat jij hetzelfde hebt. ;)
Ja daar stond hij inderdaad nog tussen, maar is ondertussen al automatisch gecancelled. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Kenzi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Er is nog niet bekend of ze toch nog verzonden gaan worden of dat er iets anders komt als oplossing. Er wordt druk aan gewerkt ... hou jullie op de hoogte ..zodra ik het vertaald krijg :D
Ik heb inmiddels een mailtje ontvangen van Tinydeal dat het een foutieve prijs betrof. Je mag of 115usd bijbetalen, of een uit een lijst mobieltjes van 90usd kiezen zonder bijbetaling. Oh, en een coupon voor 7% korting op en smartphone of tablet.
Vrij magere compensatie lijkt me, maar ik heb niet zo'n zin in getouwtrek, dus ik ga waarschijnlijk m'n geld terug eisen.

Mijn Thl 4000 is gelukkig wel zonder gedoe afgeleverd. Zonder bijkomende kosten. Eerste indrukken zijn goed. Netjes verpakt in bubbel enveloppe, stevig doosje van Thl met een laagje schuim onder en boven het toestel. Telefoon zelf ook nog eens in bubbelplastic verpakt.
Gewoon een Europese Usb lader meegeleverd en een (harde) kunststof snap-on cover er ook nog bij. De telefoon is voorzien van een screen protector, en er zit nog een reserve exemplaar in de doos. Verder een setje oortjes, usb kabel en quickstart guide in Engels.
Hij hangt nu aan de lader, vanavond er mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-08 09:32
Ik heb nog geen reactie gekregen, heb wel al met paypal betaald en direct een flipcover besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Daytona schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:02:
[...]

Ik heb inmiddels een mailtje ontvangen van Tinydeal dat het een foutieve prijs betrof. Je mag of 115usd bijbetalen, of een uit een lijst mobieltjes van 90usd kiezen zonder bijbetaling. Oh, en een coupon voor 7% korting op en smartphone of tablet.
Vrij magere compensatie lijkt me, maar ik heb niet zo'n zin in getouwtrek, dus ik ga waarschijnlijk m'n geld terug eisen.
Dat is jammer. Ik heb ook een Umi zero besteld en betaald.
Misschien kun je nog onderhandelen over de bijbetaling. Zeg gewoon $50 extra bijbetaling of anders geld terug. Dat is doodnormaal in China. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ook hier mijn THL4000 binnen. Hoefde alleen een handtekening te zetten, dat betekent toch dat er verder geen douane kosten meer gaan komen?

Vond de bubbeltjes envelop waar hij in aankwam maar erg summier trouwens, veel te klein voor een dergelijke zware doos en alle bubbels waren dan ook plat. Hetzelfde geldt voor de bubbels om de telefoon zelf. Gelukkig is de doos van THL wel van erg goede kwaliteit dus er lijkt vooralsnog niks beschadigd. Op de prijs en het daadwerkelijk leveren na ben ik niet erg onder de indruk van Gearbest.

Hoewel hij uiteindlijk minder dan drie weken er over gedaan heeft om binnen te komen, dat is dan wel behoorlijk netjes.

Telefoon voelt veel beter aan dan ik had verwacht eerlijk gezegd, knopjes degelijk en strakke afwerking bij de usbpoort. Ben best wel onder de indruk voor die 72 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 21-01-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Goron schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:55:
Op de prijs en het daadwerkelijk leveren na ben ik niet erg onder de indruk van Gearbest.
Dan ben je dus op 2 van de 3 punten tevreden over Gearbest...
lijkt mij best positief ;) maar goed.
Fijn dat ie erg goed lijkt te zijn voor de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:57:
Dat ze überhaupt leveren lijkt me niet echt een pre, dat is toch wel het minste dat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
krissie100 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:57:
[...]

lijkt mij best positief ;) maar goed.
Fijn dat ie erg goed lijkt te zijn voor de prijs
Ja de prijs en snelheid van levering zijn uiteindelijk prima, maar duurde erg lang voordat hij van 'processing' naar verzonden ging, de tracking code werkte niet, en de verpakking was niet best. Maar ja misschien leef ik nog teveel met winkels als coolblue en bol.com in m'n achterhoofd en is dit voor een chinese winkel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Goron schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:05:
[...]

Ja de prijs en snelheid van levering zijn uiteindelijk prima, maar duurde erg lang voordat hij van 'processing' naar verzonden ging, de tracking code werkte niet, en de verpakking was niet best. Maar ja misschien leef ik nog teveel met winkels als coolblue en bol.com in m'n achterhoofd en is dit voor een chinese winkel erg goed.
processing tijd is op gearbest 5-7 dagen staat er op de site, postnl tracking staat op pre-adviced totdat hij in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goron schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:05:
[...]

De Tracking die je ontvangt van Gearbest werkt pas wanneer deze in Nederland aankomt. Geen wonder dat het lang duurt ja.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezzer
FlowDesign schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 01:31:
[...]

Bij deze toko heb ik m'n Honor 6 Plus besteld met FedEx shipping via de UK, dan betaal je dus ook niks extra maar wel snelle bezorging en tracking.

Inclusief FedEx 210 dollar:

Original ZTE V5 MAX 5.5" 1280*720 Snapdragon MSM8916 Quad Core 2GB RAM 16GB ROM 5.0MP 13.0MP FM WIFI Smartphone FDD LTE WCDMA
http://www.aliexpress.com...RAM-16GB/32230192561.html
Hoi, FlowDesign
Zijn er zo nog van die toko's op Ali die hetzelfde principe toepassen zodat je niets extra moet bijbetalen?
Heb je die toevallig gevonden of doelbewust gezocht?
Dank om uw ervaring hiermee te delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
yezzer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Hoi, FlowDesign
Zijn er zo nog van die toko's op Ali die hetzelfde principe toepassen zodat je niets extra moet bijbetalen?
Heb je die toevallig gevonden of doelbewust gezocht?
Dank om uw ervaring hiermee te delen!
Ik heb geen idee, op AE ken ik alleen deze. Toevallig gevonden omdat ze het in hun productplaatje hebben staan. Sommige Chinese webshops bieden iets soortgelijks aan.

[ Voor 7% gewijzigd door FlowDesign op 22-01-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezzer
FlowDesign schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:27:
[...]

Ik heb geen idee, op AE ken ik alleen deze. Toevallig gevonden omdat ze het in hun productplaatje hebben staan. Sommige Chinese webshops bieden iets soortgelijks aan.
Ok, bedankt voor jouw antwoord. Mocht iemand op AE er nog tegen komen, informeer ons maar zou ik zeggen!
De Chinese webshops die iets soortgelijk aanbieden, daar ben ik wel op de hoogte van.
Jammer genoeg deed Pandawill in mijn geval heel erg moeilijk en kreeg ik amper de helft terug!
Dus die zogenaamde "importverzekering" die ze aanbieden moet je met een korrel blok zout nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Daytona schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:02:
[...]

Ik heb vandaag een mail ontvangen van tinydeals dat mijn bestelling van Umi zero is geannuleerd wegen een foutieve prijs. Ook met dezelfde voorwaarden voor een nieuwe bestelling. Ze hebben ook direct het geld teruggestort. Ze zien de bui al hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39
Meizu MX4 Pro nu 500 stuks met $150 korting bij Coolicool met code MEIZUMX4P

Dan is hij $429,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
ivo001 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:13:
Meizu MX4 Pro nu 500 stuks met $150 korting bij Coolicool met code MEIZUMX4P

Dan is hij $429,99
Gaaf! Alleen jammer dat de dollarkoers nu zo beroerd is. Scheelt toch aanzienlijk!
Waarschijnlijk wordt hij ook geleverd met Ubuntu. Althans dat heb ik vernomen op verschillende Linux nieuwsblogs gelezen :D

[ Voor 17% gewijzigd door relativity op 23-01-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
pff Overal adverteren ze leuk met 49,99$ Elephone G1, maar bij alle shops komt er opeens verzendkosten bij, ook bij shops waar ze dat nooit rekenen, alleen bij de duurdere shops waar die 59,99$ kost is er gratis verzending, voor het eerst dat ik dit mee maak. Kijk dus uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
krissie100 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:17:
pff Overal adverteren ze leuk met 49,99$ Elephone G1, maar bij alle shops komt er opeens verzendkosten bij, ook bij shops waar ze dat nooit rekenen, alleen bij de duurdere shops waar die 59,99$ kost is er gratis verzending, voor het eerst dat ik dit mee maak. Kijk dus uit!
het zal heel goed kunen dat ze de verzendkosten al bij de prijs inzit. waardoor het 'gratis' lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
vlam12 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:54:
[...]

het zal heel goed kunen dat ze de verzendkosten al bij de prijs inzit. waardoor het 'gratis' lijkt.
klopt, maar de sites die hem voor 49,99$ aanbieden, zoals 1949deal en geekbuying laten je opeens verzendkosten betalen bij de Elephone G1 terwijl bij bijvoorbeeld een Elephone G4 en eigenlijk alle andere telefoons er gewoon gratis verzending is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
UPDATE Umi zero voor 70 Euro.

Ondertussen heb ik ook een mail en refund terug gezien. Ware ik het op elke mail niet eens was met de geboden oplossing en ook niets meer met deze amateuristische bedrijf te maken wil hebben. Ik heb echter seperaat een flip cover besteld en deze is bevestigd en in het weekend op gestuurd.

Dus er ging net weer een boze mail richting sales tinydeals van mij, want ik heb in elke correspondentie dat ik dan volledige vergoeding wil van al mijn umi zero bestellingen.

wat een avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kaizah schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:41:
UPDATE Umi zero voor 70 Euro.

Ondertussen heb ik ook een mail en refund terug gezien. Ware ik het op elke mail niet eens was met de geboden oplossing en ook niets meer met deze amateuristische bedrijf te maken wil hebben. Ik heb echter seperaat een flip cover besteld en deze is bevestigd en in het weekend op gestuurd.

Dus er ging net weer een boze mail richting sales tinydeals van mij, want ik heb in elke correspondentie dat ik dan volledige vergoeding wil van al mijn umi zero bestellingen.

wat een avontuur.
Je krijgt een refund, je losse bestelling is verzonden. Wat is het probleem dan?
Die prijs had je van te voren kunnen bedenken dat het een foutieve prijs was als je het topic in de gaten had gehouden.
Dat jij het niet eens bent met de oplossing wil niet zeggen dat het gelijk 'amateuristisch' is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
Hoezo had ik dat kunnen bedenken? Een website dat drijft op lage prijzen en kortingen van meer dan 60-80%. Het spijt me zeer maar ik ben geen helderziender zoals jij.

Ja, amateuristisch kan ik wel zeggen, omdat ik geen antwoord krijg op mijn vragen. De correspondentie dat ik ontvang zijn standaard zinnen waar je om kunt lachen. Zo fout in mijn ogen.

[ Voor 27% gewijzigd door Kaizah op 26-01-2015 11:45 . Reden: Taal politie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kaizah schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:11:
Hoezo had ik dat kunnen bedenken? een website dat drijft op lage prijzen met allerlei producten die regelmatig 60-80% korting hebben... Sorry ik ben geen helderziender zoals jij.

En ja amateuristisch kan je wel zeggen als ik geen antwoord krijg op mijn vragen. Ik krijg elke keer een standaard email terug met zinnen waar je om kan lachen, zo fout.
Jouw Nederlands is ook niet bepaald briljant te noemen. :)
Wel lullig dat je straks wel de flipcover, maar niet de bijhorende telefoon hebt natuurlijk.Wat dat betreft hadden ze wel even mee mogen denken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
Update 2#

Reactie op mijn boze mail van Tinydeal.

TD: Sorry uw product is al verzonden
TD: U kunt de telefoon (umi zero) voor 177 euro bestellen door procedure "blabla detail" te volgen.

Ik wil de telefoon niet voor volle prijs kopen en ik heb dan ook niks aan de hoes. Ik geef liever meer uit voor een betere telefoon.

Haha, te belachelijk voor woorden.Ik heb een claim ingediend bij Paypal en de credit is bevroren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Willian40 op 26-01-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Kenzi op 27-01-2015 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaizah schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:07:
Update 2#

Reactie op mijn boze mail van Tinydeal.

TD: Sorry uw product is al verzonden
TD: U kunt de telefoon (umi zero) voor 177 euro bestellen door procedure "blabla detail" te volgen.

Ik wil de telefoon niet voor volle prijs kopen en ik heb dan ook niks aan de hoes. Ik geef liever meer uit voor een betere telefoon.

Haha, te belachelijk voor woorden.Ik heb een claim ingediend bij Paypal en de credit is bevroren ;).
Ik snap het niet zo goed. Wat verwacht je precies? Ze kunnen de hoes niet onverzenden. Ik ben op zich ook wel benieuwd wat Paypal in zo'n geval doet, indien je het product dus gewoon geleverd hebt gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:38:
[...]

Ik snap het niet zo goed. Wat verwacht je precies? Ze kunnen de hoes niet onverzenden. Ik ben op zich ook wel benieuwd wat Paypal in zo'n geval doet, indien je het product dus gewoon geleverd hebt gekregen.
Wat ik verwacht is dat ze mijn vragen gewoon normaal beantwoord hadden, dat ze niet zo eenzijdig een oplossing hebben gegeven geheel in hun eigen belang. Dat ze de fout toegeven maar voor eigen rekening lief hadden genomen. Maar helaas, dat mocht niet blijken.

Wat ik ook verwacht is dat bij het terugstorten van de telefoon ook de flipcover in een andere bestelling terug wil. Dit heb ik gelijk vanaf het begin aangevraagd.

krijg ik 2 dagen geleden als antwoord dat mijn geld is teruggestort, maar verder geheel onduidelijk voor wat en zonder antwoorden op mijn vragen.

En dan ontvang ik eergisteren een verzendbevestiging dat mijn flipcover naar mij toe komt. |:(

UPDATE 3#
Na het bevriezen bij paypal kreeg ik een email van TD met het volgende:
But would you please close the claim firstly ?
Order shipped and we lost the item already.
Ik denk, afijn, nu krijg ik eindelijk aandacht en mijn wordt mijn vraag om beide bestellingen terug te storten gehonoreerd. Het is tenslotte niet mijn fout dat ze alsnog de flipcover opsturen. In mijn reactie vraag ik wat ze doen als ik de claim verwijder en is het wellicht mogelijk om de bestelling niet aan te nemen aan mijn deur.

Enkele uren later krijg ik een vervolgmail:
But order shipped and we lost , if you agree,you close the claim, we can refund half of its value as TD points ?
En nog proberen ze mij een poot aan te naaien. In mijn reactie herhaal ik maar dat ik geld terug wil en niet ga opdraaien voor hun fout. Met 7 euro gaat het ook nergens over, behalve principe.

[ Voor 41% gewijzigd door Kaizah op 27-01-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De iOcean Rock is nu in de pre-sale bij Coolicool. Opzich een leuk alternatief voor de Jiayu S3 en (Meizu M1), wel een kleinere batterij, maar wel fastcharge (en 3GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
benbaba schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:49:
De iOcean Rock is nu in de pre-sale bij Coolicool. Opzich een leuk alternatief voor de Jiayu S3 en (Meizu M1), wel een kleinere batterij, maar wel fastcharge (en 3GB).
Dat is eigenlijk precies wat ik hardware technische zoek. Als ik net geen opo 64gb had besteld, had ik deze wellicht overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kaizah schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:44:
En nog proberen ze mij een poot aan te naaien. In mijn reactie herhaal ik maar dat ik geld terug wil en niet ga opdraaien voor hun fout. Met 7 euro gaat het ook nergens over, behalve principe.
Heel vervelend allemaal. Zullen we het hier verder bij laten dan?
Het gaat hier ten slotte over telefoons en niet over telefoonhoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
FlowDesign schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:21:
[...]

Heel vervelend allemaal. Zullen we het hier verder bij laten dan?
Het gaat hier ten slotte over telefoons en niet over telefoonhoesjes.
Mag ik je corrigeren en doorverwijzen naar het topic voor onbekende Chinese smartphones als je discussiëren wilt over telefoons?

Mijn verhaal gaat over de bestelling van Umi Zero + Flipcover en de afhandeling ervan.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kaizah schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:14:
[...]

Mag ik je corrigeren en doorverwijzen naar het topic voor onbekende Chinese smartphones als je discussiëren wilt over telefoons?

Mijn verhaal gaat over de bestelling van Umi Zero + Flipcover en de afhandeling ervan.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485
Je hebt deels wel gelijk, maar de titel is toch echt
[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

We snappen wat er gebeurd is en dat kost je nu misschien 3,50 Dollar en jij zal nooit meer iets bij TinyDeal bestellen. Soms gaat het leven niet helemaal zoals je wilt. Basta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Voor de geïnteresseerden, via deze Link kan je de Meizu MX 4 Pro al voor $ 399,- kopen

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Mooie prijs idd, jammer dat ie net iets boven mijn budget ligt. Hij is ook te koop bij coolicool voor $399 met coupon code MX4P (ipv MEIZUMX4P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Weet niet of ik het hier mag posten maar ik kon het juiste topic niet vinden... Dus alvast excuses daarvoor!

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het garantie gedeelte van Oppomart. Ik heb een toestel die terug gestuurd moet worden omdat iets aan het scherm defect is maar hoe verzenden jullie die? Gewoon bij de lokale Primera/Jumbo? En hoeveel kost dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten mensen hoe het nou zit met levertijden van Sing Post als ze vertragingen hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:15:
Weten mensen hoe het nou zit met levertijden van Sing Post als ze vertragingen hebben??
De mijne staat ook al 12 dagen op despatched to NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Gijsjha schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:32:
[...]

al? mijne staat daar al 40 dagen op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
krissie100 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:36:
[...]

al? mijne staat daar al 40 dagen op :9
Owke dan, vorige telefoon bestellingen kwamen in het verleden bij mij na ong 7 dagen al op aankomst in NL ... Oftewel in 2 weken in huis. Wat en waar heb jij met 40 dagen besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Gijsjha schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Owke dan, vorige telefoon bestellingen kwamen in het verleden bij mij na ong 7 dagen al op aankomst in NL ... Oftewel in 2 weken in huis. Wat en waar heb jij met 40 dagen besteld?
bij tinydeal een powerbank, meestal is Singapore post wel snel, maar op het ogenblik is het bij de meesten traag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
news item, dus zou het tijdelijk moeten zijn. Nu misschien nog wat spill over effect. Maar verklaart iig bestellingen in Dec/begin januari met vertragingen. Mijn ervaring is dat er wel verschil zit in snelheid tav enveloppe vs pakketpost

[ Voor 48% gewijzigd door Gijsjha op 01-02-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsjha schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:32:
[...]

Net ontdekt dat gisteren de postbode langskwam met mijn Cube Talk7X tablet,had niet eens in de gaten.Morgenmiddag ophalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij Gearbest zijn er tussen 3 en 10 februari een aantal aantrekkelijke aanbiedingen te vinden. Tevens maak je, wanneer je in die periode besteld, kans op een OnePlus One.

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-126.html

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
krissie100 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:48:
[...]

bij tinydeal een powerbank, meestal is Singapore post wel snel, maar op het ogenblik is het bij de meesten traag volgens mij.
Sing post is inderdaad al sinds december een van de langzaamste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
Hier pakketje binnen, terwijl status nog op despatched to Nl staat :) all in all...22-nu= 14 dagen, dus netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Hier $5 korting op de Doogee F1. Gebruik code: CICDOOGEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsjha schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:20:
Hier pakketje binnen, terwijl status nog op despatched to Nl staat :) all in all...22-nu= 14 dagen, dus netjes.
Welke postorder bedrijf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
Pandawill met Sing Post, en wederom Pandawill die ik morgen verwacht gezien gemiste levering (ditmaal ChinaPost binnen 2 weken, exact 13 dagen maar bezorging vandaag gemist:( )

• FlowDesign
Waarom je niet bij Efox shop moet bestellen? Omdat ze gewoon een ander goedkoper product opsturen dan je besteld had:

FlowDesign in "[Huawei Honor 6] Ervaringen en Discussie"

• Quad

Quad

Doof

Een bestelling bij Gearbest gaat als volgt:
Besteld 05-02-2015

Waarna het afgegeven is aan Singapore Post:

2015-02-06 14:14
Received from Customer

2015-02-08 14:14
Despatched to overseas (Country code: NL)

2015-02-11 23:54
Arrived at overseas (Country code: NL)

En ik vermoed vandaag of morgen afgeleverd, dat is voor mij persoonlijk wel heel erg snel.

PVOutput☀️

• benbaba
  • Niet online
De Elephone p6000 voor $129.79 met couponcode: p6000 http://goo.gl/mqfpRa

Verwijderd

Gijsjha schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:02:
[...]

Pandawill met Sing Post, en wederom Pandawill die ik morgen verwacht gezien gemiste levering (ditmaal ChinaPost binnen 2 weken, exact 13 dagen maar bezorging vandaag gemist:( )
Vertraagde postbezorging voor aankomende week is vanwege Chinese/HK feestdagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Chinese New Year will fall on February 19 in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakketje lag tot mijn verrassing binnen een week in Nederland, maar die status is nu alweer een week niet veranderd - het lijkt er dus op dat de douane zijn tijd neemt.

Nog maar even geduldig wachten dus :) De waarde en inhoud zijn als het goed is op verzoek netjes aangegeven, daar zou het dus niet aan moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Voor mensen die Meizu toestellen willen kopen zoals de MX4: Meizu is ook in Frankrijk actief, dus via amazon.fr kan je hem voor een paar tientjes extra binnen paar dagen in huis hebben. Ben zelf nog aan het wachten op de FDD versie van de M1 (Mini) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cooler_King op 16-02-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Cooler_King schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:21:
Voor mensen die Meizu toestellen willen kopen zoals de MX4: Meizu is ook in Frankrijk actief, dus via amazon.fr kan je hem voor een paar tientjes extra binnen paar dagen in huis hebben. Ben zelf nog aan het wachten op de FDD versie van de M1 (Mini) :)
Ik zie idd alleen de mx4 op Franse Amazon. wel prima prijs, 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater19
  • Laatst online: 18-09 14:15
Ik wil een nieuwe mobiel kopen en een keer overgaan naar een chinees merk.

Welke kunnen jullie mij aanrader ik wil er max. 200 euro voor uitgeven.

Ik heb nu een Samsung galaxy s2 dus vooruitgang moet zo wie zo mogelijk zijn :D.

Ik heb een aantal eisen:

* kan een sd kaartje in
* minimaal 16gb opslag op de telefoon
* hoeft geen 4g te zijn maar mag wel.
* 2gb of meer
* Quadcore/ Octacore

Welke heb ik zelf bekeken:

Original ZTE V5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Pater19 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:18:
Ik wil een nieuwe mobiel kopen en een keer overgaan naar een chinees merk.

Welke kunnen jullie mij aanrader ik wil er max. 200 euro voor uitgeven.

Ik heb nu een Samsung galaxy s2 dus vooruitgang moet zo wie zo mogelijk zijn :D.

Ik heb een aantal eisen:

* kan een sd kaartje in
* minimaal 16gb opslag op de telefoon
* hoeft geen 4g te zijn maar mag wel.
* 2gb of meer
* Quadcore/ Octacore

Welke heb ik zelf bekeken:

Original ZTE V5
ZTE V5 is een erg goede telefoon voor die prijs :Y

Maar je dient zulke vragen in het aankoopadvies topic te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater19
  • Laatst online: 18-09 14:15
Dan plaats ik hem daar ook nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Die UMI Zero spreekt mij wel erg aan! Alleen waar is deze het beste te halen? Het liefst vanuit een EU warehouse. Alleen kan het niet zo 1 2 3 vinden.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Pukson schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:07:
Die UMI Zero spreekt mij wel erg aan! Alleen waar is deze het beste te halen? Het liefst vanuit een EU warehouse. Alleen kan het niet zo 1 2 3 vinden.
http://www.coolicool.com/...orilla-glass-scre-g-35314
onder andere hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 11:50
Heeft het nog zin om nu wat te bestellen uit china ? of wordt het toch pas na de 21e verzonden ivm nieuwjaars viering in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
dirk38 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:29:
Heeft het nog zin om nu wat te bestellen uit china ? of wordt het toch pas na de 21e verzonden ivm nieuwjaars viering in china.
Veel winkels beginnen pas weer op 26 februari

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
dirk38 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:29:
In zoverre wel dat veel winkels korting aanbieden tijdens nieuwjaar. Dus op zich kan het gunstig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En je kan beter boven aan de te verwerken orders staan dan ergens onderaan, dan duurt het allemaal alsnog veel langer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje geinteresseerd in de xiaomi mi4.
Via aliexpress te bestellen voor 217 euro.
To good to be true?

http://nl.aliexpress.com/...-16G-ROM/32275689326.html
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)