Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03
Sjorre schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:03:
Even een vraagje, zie bij Pandawill de mogelijkheid om een "Import Tax & VAT Insurance" af te sluiten met als begeleidende tekst "You could choose Import Tax & VAT Insurance, for 5% (or more) of your order value, Pandawill will cover any import tax & VAT incurred on this order. These followinng countries are not covered:
Colombia, Venezuela, Guyana, Suriname, Ecuador, Peru, Brazil, Bolivia, Chile, Paraguay, Uruguay, Argentina, French Guyana".

Kan er verder helemaal niets over terug vinden [ook niet in dit topic] maar iemand ervaring mee? Handig om af te sluiten? Begrijp ik het daadwerkelijk goed, dat je gevrijwaard bent van importkosten en dus geen "onverwachte" kosten bij het in het ontvangst nemen van je bestelling? Alvast bedankt voor reacties...
Nee, je kunt wel degelijk importkosten moeten betalen. Maar wanneer dat zich voordoet dan kun je die (op hoop van zegen) terugvorderen bij Pandawill wanneer je die "verzekering" hebt afgenomen.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Er was laatst iemand hier op het forum die ook alsnog moest betalen meen ik. Voor shops is het waarschijnlijk een mooie inkomstenbron omdat ze maar bij een klein percentage wat hoeven te betalen omdat de meeste pakjes zonder problemen de grens over gaan omdat ze er gewoonlijk een lage waarde van een paar dollar op zetten.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 12:30
FlowDesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Nee, je kunt wel degelijk importkosten moeten betalen. Maar wanneer dat zich voordoet dan kun je die (op hoop van zegen) terugvorderen bij Pandawill wanneer je die "verzekering" hebt afgenomen.
Bedankt voor je snelle reactie. Op zich is het wel een mooie oplossing, alleen het feit dat je weer afhankelijk bent van Pandawill [en er dus waarschijnlijk een hoop tijd in moet steken] ben ik er wel een beetje huiverig voor om het af te sluiten. Dan maar de gok nemen, dat mijn pakketje er niet uitgehaald wordt met verzenden Singapore Post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Je moet het wel betalen, maar met die regeling kan je het bij Pandawill weer terug vorderen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Die 1+1 wordt toch verzonden vanuit de EU, of gewoon China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als je hem bij OnePlus.net gekocht hebt wordt hij vanuit de UK verzonden, maar dat kan je allemaal vinden in het OnePlus One levertijden topic.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ja thanks, niemand reageert daar.
Bedankt, wat een opluchting, dacht ff via de officiële site te bestellen. was ff bang dat ik met een toestel t.w.v. 300 euro nog even langs de douane moest. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Heeft iemand ervaring met DHL Direct Ship van Etotalk, volgens anderen is de kans op invoerechten + belasting veel groter met deze verzendmethode?.

Zit namelijk al 2 maanden op mijn mobiel van Banggood te wachten, maar wil hier eigenlijk niet nog een keer bestellen aangezien het mij al veel te lang duurt en ik snel een nieuwe mobiel nodig heb. (Urumqi verhaal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Speedbok schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:46:
Heeft iemand ervaring met DHL Direct Ship van Etotalk, volgens anderen is de kans op invoerechten + belasting veel groter met deze verzendmethode?.

Zit namelijk al 2 maanden op mijn mobiel van Banggood te wachten, maar wil hier eigenlijk niet nog een keer bestellen aangezien het mij al veel te lang duurt en ik snel een nieuwe mobiel nodig heb. (Urumqi verhaal...)
Punt 1. Bestel gewoon sowieso niet bij die schrale harries van Etotalk.

Punt 2. Volgens mij maakt het naar Nederland niet zo veel uit welke shipper je kiest qua kans op wel/niet betalen.

Een goede shipper qua prijs-snelheid verhouding is PostNL-China of Singapore Post is meestal ook redelijk vlotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik had zelf voor het eerst een keer iets naar Duitsland met EMS (Singapore Speedpost) laten verzenden i.p.v. met DHL (waarde incl. verzendkosten $318) en ja hoor, in Duitsland aangekomen is het door DHL Duitsland (de Duitse EMS-shipper) linea recta naar het Zollamt gestuurd en nu moet ik een bewijs van betaling overleggen. Volgende keer toch maar weer fijn vanuit China met DHL, dan komt het eigenlijk altijd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Gewoon even de 3 in en 1 veranderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
zeg_ik_niet schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:59:
Gewoon even de 3 in en 1 veranderen :+
Jaaaa.... ik heb het overwogen... maar ik durf dit keer het risico niet te nemen voor 25 euro minder betalen.
Ik heb al zo veel dingen laten bezorgen waarvoor ik geen belasting heb betaald dat ik ook denk van, dan nu maar een keertje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ik had het bericht ook niet moeten plaatsen.
Straks krijg je een erger probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
zeg_ik_niet schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:08:
Ik had het bericht ook niet moeten plaatsen.
Straks krijg je een erger probleem ;)
Ik ben er in Nederland al wel een keer op die manier mee weggekomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Na heel wat af te speuren kwam ik deze verkoper tegen op Ali: http://www.aliexpress.com/store/1153179

Voor $30 heb je een aardige snelle verzending en gegarandeerd geen BTW en niet eens inklaringskosten, aangezien het vanuit de UK wordt verstuurd.

Denk een aardige tip voor hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Amelandbor op 31-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Iemand tips, waar ik het beste de ZTE V5 red bull kan bestellen? Ik wil dan graag de versie van 8GB ROM en 2GB RAM.

Gee zin om er 2 maanden op te moeten wachten. Verzendkosten vind ik geen probleem, maar geen zin in inklaringskosten en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Waar zie je 'm te koop dan? ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
http://www.aliexpress.com...G-Android/1173605538.html Aliexpress

hmmm.. edit.. zie net dat het alleen om de 1GB versie gaat, de 2GB versie is nergens te krijgen :'(

[ Voor 83% gewijzigd door vingibson op 01-11-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

vingibson schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:19:
Iemand tips, waar ik het beste de ZTE V5 red bull kan bestellen? Ik wil dan graag de versie van 8GB ROM en 2GB RAM.

Gee zin om er 2 maanden op te moeten wachten. Verzendkosten vind ik geen probleem, maar geen zin in inklaringskosten en dergelijke..
BTW hoor je in principe te betalen dus wanneer Dat dan niet in het budget pas raad ik je aan om je eisen bij te schaven of je budget op te hogen.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 01-11-2014 22:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debrouw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-08 08:11
(ik heb per ongeluk op dealextreme geklikt in de pol 'welke shop zou je NIET aanraden'. Maar ik heb daar nog nooit iets gekocht... sry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ach, niet iedereen vindt DX aan te raden, dus (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 18-09 12:41
vingibson schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:52:
de 2GB versie is nergens te krijgen :'(
Komt dit gewoon door de populariteit?
Overigens, ik was eens aan het kijken of de officiële site van ZTE. Waarom staat daar eigenlijk niets over de v5? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
frietsje schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:20:
[...]

Komt dit gewoon door de populariteit?
Overigens, ik was eens aan het kijken of de officiële site van ZTE. Waarom staat daar eigenlijk niets over de v5? :o
Omdat je op de verkeerde site kijkt ;)

www.ztehn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
FlowDesign schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Jaaaa.... ik heb het overwogen... maar ik durf dit keer het risico niet te nemen voor 25 euro minder betalen.
Ik heb al zo veel dingen laten bezorgen waarvoor ik geen belasting heb betaald dat ik ook denk van, dan nu maar een keertje wel :)
Het is toch wat duurder geworden dan ik verwacht had. Moest 80 Euro bijbetalen op een bedrag van €254 :( Gewoon fucking 30 procent er bovenop. Smerige dieven zijn het ;)

Eerste en laatste keer dat ik met EMS laat versturen. Volgende keer gewoon weer met DHL naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

FlowDesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:33:
[...]

Het is toch wat duurder geworden dan ik verwacht had. Moest 80 Euro bijbetalen op een bedrag van €254 :( Gewoon fucking 30 procent er bovenop. Smerige dieven zijn het ;)

Eerste en laatste keer dat ik met EMS laat versturen. Volgende keer gewoon weer met DHL naar Duitsland.
Ze rekenen 20,00 voor de kosten van het invoeren?

BTW + Douanerechten zijn €60,96 bij elkaar op een bedrag van €254,-.

Ondertussen ben ik zeer blij met de DHL koerier, deze was vanmorgen al langs geweest met mijn OnePlus One, maar ik was dus niet thuis. Hij had geen kaartjes meer dus was hij net nog maar eens langs geweest en daar ben ik wel heul blij mee, mijn vervangende OnePlus One (splinternieuw) heb ik weer binnen. O+ 8)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik weet niet of het in Duitsland om dezelfde bedragen gaat als in Nederland. Of is dat Europees gelijkgetrokken? (inklaringskosten, btw, invoerrechten etc.)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:39:
[...]

Ze rekenen 20,00 voor de kosten van het invoeren?

BTW + Douanerechten zijn €60,96 bij elkaar op een bedrag van €254,-.
BTW is in Deutschland 19 procent, wat ze verder allemaal nog rekenen weet ik niet precies, maar ik vind het wel veel.
Maar goed, het is voor het eerst dat ik een keer moet betalen in Duitsland dus al met al valt het wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
Kwakkel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:45:
En mijn pakketje is terug onderweg naar China :'(
K*Tpost!
Even advies vragen :)

Mijn ZTE Nubia Z7 mini, besteld bij Mixeshop, kwam via Nederland naar België. Hier werd hij echter door BePost niet aangeboden op het opgegeven adres (waar ik werk) omdat 'de postbode maar 1 minuut per (aangetekende) zending heeft en hij dus niet aan de receptie kan staan wachten tot de geadresseerde komt handtekenen'. K*Tpost dus.

Nu is het pakket terug naar afzender (noch BePost noch PostNL konden dit tegenhouden). Volgens Mixeshop betekent dit dat het pakket terug gaat naar hun warehouse in NL van waaruit het opnieuw verstuurd kan worden naar een ander adres.

Vraag: heeft iemand dit nog al voorgehad, en is dat goed afgelopen? Mixeshop zegt dat ze tot nu toe nog niets hebben gekregen, maar dat ze opnieuw zullen verzenden zodra het pakketje terug bij hen binnenkomt.
Ik heb besteld op 9 oktober.
Wacht ik nog even af? Vraag ik een refund en doe ik een nieuwe bestelling? Open ik een dispute bij PayPal? ...?
Alvast bedankt voor tips en advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Niet met Mixeshop, maar ik heb het wel meegemaakt met aliexpress. Dispute aangemaakt op AE voor niet ontvangen pakket, paar weken wachten tot pakket weer terug in China was en toen netjes geld terug gekregen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Kwakkel schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:30:
[...]

Even advies vragen :)

Mijn ZTE Nubia Z7 mini, besteld bij Mixeshop, kwam via Nederland naar België. Hier werd hij echter door BePost niet aangeboden op het opgegeven adres (waar ik werk) omdat 'de postbode maar 1 minuut per (aangetekende) zending heeft en hij dus niet aan de receptie kan staan wachten tot de geadresseerde komt handtekenen'. K*Tpost dus.

Nu is het pakket terug naar afzender (noch BePost noch PostNL konden dit tegenhouden). Volgens Mixeshop betekent dit dat het pakket terug gaat naar hun warehouse in NL van waaruit het opnieuw verstuurd kan worden naar een ander adres.

Vraag: heeft iemand dit nog al voorgehad, en is dat goed afgelopen? Mixeshop zegt dat ze tot nu toe nog niets hebben gekregen, maar dat ze opnieuw zullen verzenden zodra het pakketje terug bij hen binnenkomt.
Ik heb besteld op 9 oktober.
Wacht ik nog even af? Vraag ik een refund en doe ik een nieuwe bestelling? Open ik een dispute bij PayPal? ...?
Alvast bedankt voor tips en advies :)
Fout ligt niet bij Mixeshop, dus eigenlijk kunnen die er niets aan doen, behalve wat ze al zeggen. En zelfs als ze dan zouden zeggen: er komen nog weer verzendkosten bij, kun je eigenlijk nog niet daar aankloppen. De fout ligt bij de post. Die zijn verantwoordelijk voor de bestelling en wat ze er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Ik begrijp wel dat het probleem as such niet bij Mixeshop ligt. Maar evengoed heb ik mijn pakketje niet ontvangen en dat is ook niet mijn fout.
Ik wil er gerust op wachten (of annuleren en opnieuw bestellen), en zelfs de verzendkosten opnieuw betalen zou nog niet zo'n probleem zijn.
Wel wil ik vermijden dat het pakketje 'verloren' geraakt, en ik kan fluiten naar mijn centen en mijn telefoon.

De 'dispute' termijn van Paypal verloopt op 23/11 (45 dagen na 9 oktober; mijn besteldatum), dus ik kan nog wel even wachten om te zien of het pakketje terug verzonden wordt. Momenteel geeft de tracking als volgt:
Number (Registered): RSxxxNL
Status: Alert
Destination: Belgium
2014-10-28 16:13 NLAMSA, International transfer
2014-10-27 13:48 WATERMAEL-BOITSFORT MAIL, Back to sender : delivery impossible - address unknown

2014-10-23 07:56 BEBRUA, International transfer
2014-10-22 09:01 NLAMSC, Departure from international depot
Origin: Netherlands
2014-10-28 16:13 The item has been processed in the country of destination
2014-10-27 22:31 The item is at the PostNL sorting center
2014-10-27 13:48 The delivery of the item was unsuccessful

2014-10-27 09:29 The item is at the local delivery office
2014-10-23 07:56 The item has been processed in the country of destination
2014-10-23 07:04 The item has arrived in the country of destination
2014-10-23 02:15 The item is on transport to the country of destination
2014-10-22 09:01 The item is at the PostNL sorting center
2014-10-20 16:54 The item is on transport to the PostNL sorting center
2014-10-20 16:53 The item is on transport to the PostNL sorting center
2014-10-17 09:31 The item has arrived in the transit airport
2014-10-17 07:13 The item has left the originating country
2014-10-17 04:09 The item is pre-advised
======================================
Powered by www.17track.net
Ik leid hier alleszins uit af dat de telefoon terug in NL is, maar maandag was hij alleszins nog niet terug in het 'Dutch warehouse' dat Mixeshop blijkbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kwakkel schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:37:
Ik begrijp wel dat het probleem as such niet bij Mixeshop ligt. Maar evengoed heb ik mijn pakketje niet ontvangen en dat is ook niet mijn fout.
Ik wil er gerust op wachten (of annuleren en opnieuw bestellen), en zelfs de verzendkosten opnieuw betalen zou nog niet zo'n probleem zijn.
Wel wil ik vermijden dat het pakketje 'verloren' geraakt, en ik kan fluiten naar mijn centen en mijn telefoon.

De 'dispute' termijn van Paypal verloopt op 23/11 (45 dagen na 9 oktober; mijn besteldatum), dus ik kan nog wel even wachten om te zien of het pakketje terug verzonden wordt. Momenteel geeft de tracking als volgt:

[...]

Ik leid hier alleszins uit af dat de telefoon terug in NL is, maar maandag was hij alleszins nog niet terug in het 'Dutch warehouse' dat Mixeshop blijkbaar heeft.
Ik zou gewoon ff geduld hebben, maar wat als het weer op dat eerste adres aangeboden wordt? Post bellen en het zelf op een postkantoor ophalen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Mixeshop heeft aangegeven opnieuw te zullen opsturen, maar naar mijn thuisadres.
Heb de vorige keer ook naar de post gebeld, maar toen konden ze het niet daar houden (helaas).

Zal bij de nieuwe zending alleszins voordien contact opnemen met de post om het adres te controleren en indien nodig vragen of ik het niet gewoon kan afhalen. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
hars73 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Ik keek even op Banggood en zag dat mijn order ook twee verschillende trackingcodes heeft. :?

Banggood geeft zelf aan:
2014-09-22 16:39:01 Payment Confirmed
2014-09-22 16:39:34 Ready To Process
2014-09-22 18:55:26 Processing
2014-10-10 06:16:18 Shipped Tracking Number:A00036xxxxxxxxx (Click Query)

De ene is RD28xxxxxxxxCN en die geeft via 17track dus als laatste registratie:
2014-10-02 00:15 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-10-02 00:14 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-09-26 18:01 83009903, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection

En voor A00036xxxxxxxxx kom ik terecht op FlytExpress en staat er dit:
Departured at 2014/9/24 16:57:11 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2014/9/23 5:38:07, Flytexpress Sorting Center

Ehhh.. :O ik wacht wel..
Is de jouwe inmiddels al binnen?
bij mij nog steeds dit:
2014-10-25 10:07 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-10-09 11:57 83009903, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection
Schiet niet hard op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Flytexpress is de verzamelaar, opslagdepot en sorteercentrum naar de vervoerder van je pakketje. Dat kan je ook zien op basis van je Tracking gegevens.

Het RD nummer is het nummer waar het nu om draait, het A000... Nummer kan je vanaf de 25e vergeten want ze hebben het verzonden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

LoeWn schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:46:
[...]
Is de jouwe inmiddels al binnen?
bij mij nog steeds dit:
[...]
Schiet niet hard op..
Nope.. hier ook nog steeds niks binnen. Ooit zal het komen denk ik dan maar.. of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Even weer een update over mijn garantie ervaringen met Leagoo. Zoals hierboven al vermeld had Leagoo eind September een vervangende Lead 1 mijn kant op gestuurd. Deze was op 10 oktober in Nederland en is op 13 oktober volgens PostNL teruggestuurd naar China. Op de PostNL site staat dat het op 13 oktober is "afgeleverd" maar na bellen en mailen bleek dus dat het retour was.
Inmiddels heen en weer gemaild met PostNL en Leagoo. Leagoo beweert dat ze nog geen retourzending hebben ontvangen en uit hun laatste mail bleek min of meer dat ze mij niet echt geloven. Iets wat ik ook helemaal begrijp omdat die handige PostNL track&trace aangeeft dat het pakket "afgeleverd" is. Leagoo kan mijn beweringen ook verder niet verifieren natuurlijk omdat ze geen bericht hebben gehad van douane of PostNL over de retourzending. PostNL zegt dat ze alleen kunnen zien dat het retour gegaan is, volgens iemand die ik aan de telefoon had heeft de douane dat gedaan om onbekende redenen die alleen op het pakket vermeld staan.
Ik heb nu de vraag open staan bij PostNL of ze mij aan een tracking code kunnen helpen. Uit een latere email van PostNL begreep ik wel dat het pakket ook een PostNL code (3Sxxx) heeft gekregen, hierdoor is het mij ook niet duidelijke of de douane het nu heeft geretourneerd of PostNL. Ook deze vraag staat nog open.
Heeft iemand ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt?

EDIT: Zojuist met PostNL gebeld, nu weer iemand aan de lijn die beweerd dat het mogelijk niet terug is naar China maar nog gewoon in NL is :( Mijn eerste PostNL contact (telefonisch en mail) beweerde dat het retour was maar dit is dus niet zeker. Omdat het een 3S code heeft gekregen is het waarschijnlijk in handen van PostNL en niet de douane.. grrrrr. De enige mogelijkheid om hier achter te komen is door de verzender een onderzoek te laten starten bij het postbedrijf.

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 06-11-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
En ik heb ook nog maar eens gebeld met PostNL: daar zeiden ze dat het mogelijk was dat het pakket nog werd tegengehouden in België om een adreswzijziging mogelijk te maken maar dat het kon dat BePost daar niet aan wilde meewerken. het pakket was alleszins nog niet terug bij hen.

Ik dus terug contact opgenomen met BePost, alwaar men wist te vertellen dat zij inderdaad niet gemachtigd zijn om adreswijzigingen door te voeren. dus vroeg ik waarom 1 en ander dan zo lang duurt (op 27/10 teruggestuurd, op 28/10 'NLAMSA, International transfer' en nu heeft PostNL nog steeds niets gekregen). Dat ging hij eens nakijken. Eerst in het systeem van BePost, vervolgens internationaal. En, je kan het vast al raden, die 2 systemen spreken elkaar tegen. Volgens internationaal ligt het pakketje al in Amsterdam, volgens het lokaal systeem is het nog in België. Hij ging het laten uitzoeken en mij in de loop van volgende wee terugbellen.

Ik ben benieuwd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Nou.. het is mooier geworden. Krijg net een bericht met een Singpost tracking (terwijl de eerste PostNL was) die vandaag is aangemeld en shipped. En ze vragen het dispute te sluiten.

Aangezien ik met geen mogelijkheid kan zien of die voor mij is (geen land, laat staan postcode aangegeven) en het 9 dagen later is, heb ik aangegeven dat ik er weinig vertrouwen meer in heb en het liefst een refund heb. En dat ik wel terugbetaal als het ding toch nog aankomt.
Ook geen idee of ik een nieuw dispute zou kunnen openen als ik deze nu sluit.
Pff.. ze vragen me echt elke dag 1 of meer keer het dispute te sluiten. Ik houd het af met de mededeling dat ik ze niet meer vertrouw na het eerst verstrekken van een vals trackingnummer en het vervolgens verzenden na 11 dagen ipv 3 dagen. Plus dat ik niet weet of ik nog een nieuw dispute kan starten als er nog iets anders mis is na ontvangst. (of geen ontvangst)

Volgens Singpost is het pakketje nu wel in NL aangekomen, dus ben benieuwd wat het is en dat ik het snel heb natuurlijk. Dit is de eerste keer dat ik zo'n lompe flapdrol tegen ben gekomen op Aliexpress. (wel beleefde oplichters die geld snel terugbetaalden btw :P)

Edit: nou, hij is binnen en in orde. heb een neutrale feedback achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Heeft iemand wel eens een telefoon gekocht op aliexpress waarbij achteraf blijkt dat het om een kloon gaat terwijl in de omschrijving staat dat het om een originele telefoon gaat? (bijvoorbeeld een neppe Xioami telefoon). Hoe gemakkelijk is het dan om je geld terug te krijgen? In de voorwaarden van aliexpress staat dat je dan je geld terugkrijgt als je een kloon telefoon ontvangen hebt, maar ik weet niet hoe makkelijk dat gaat.

Ik zie namelijk een interessante aanbieding die alleen op 11.11 geldig is, maar de aanbiedingsprijs is te mooi om waar te zijn en ik weet dat er ook fake telefoons verkocht worden. De verkoper is nieuw, maar de verkoper heeft wel een feedback van 100% (ongeveer 30 feedbacks dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Jee hebt het over de Oneplus One zeker?
Ik zou gewoon voor 'safe' gaan. Kan gewoon niet dat je het voor de helft van de prijs krijgt. Per toestel maken ze €7.50 winst las/hoorde ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kwakkel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:32:
En ik heb ook nog maar eens gebeld met PostNL: daar zeiden ze dat het mogelijk was dat het pakket nog werd tegengehouden in België om een adreswzijziging mogelijk te maken maar dat het kon dat BePost daar niet aan wilde meewerken. het pakket was alleszins nog niet terug bij hen.

Ik dus terug contact opgenomen met BePost, alwaar men wist te vertellen dat zij inderdaad niet gemachtigd zijn om adreswijzigingen door te voeren. dus vroeg ik waarom 1 en ander dan zo lang duurt (op 27/10 teruggestuurd, op 28/10 'NLAMSA, International transfer' en nu heeft PostNL nog steeds niets gekregen). Dat ging hij eens nakijken. Eerst in het systeem van BePost, vervolgens internationaal. En, je kan het vast al raden, die 2 systemen spreken elkaar tegen. Volgens internationaal ligt het pakketje al in Amsterdam, volgens het lokaal systeem is het nog in België. Hij ging het laten uitzoeken en mij in de loop van volgende wee terugbellen.

Ik ben benieuwd :(
Ik ben natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig, maar hebben ze je al wat laten weten? Of zouden ze tot het eind van de week laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Hey starcopy,
Voorlopig nog niets gehoord. Met die feestdag morgen, verwacht ik dat het inderdaad einde van de week wordt. Ben nog aan het denken of ik ze woensdag of donderdag zelf al even bel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik heb vandaag bij Ali een dispute geopend omdat die Android autoradio niet binnen de door de verkoper gegarandeerde bezorgtijd van 23 dagen bezorgd was.
Die hebben ze niet geaccepteerd omdat ze zeggen "het is bezorgd".
Toen heb ik 'm direct naar Ali geëscaleerd. Ben benieuwd wat die ermee gaan doen.

Krijg wel sterk de indruk dat die gegarandeerde bezorgtijd een wassen neus is. Want zodra ik nu aangeef dat ik het pakket wel ontvangen heb, ook al is het een week later dan ze gegarandeerd hadden, dan geldt die regel niet meer lijkt het. Beetje vreemd... to be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wil een telefoon bestellen op Etotalk.com,alleen is daar spijtig genoeg geen mogelijkheid tot het invoeren van een couponcode??

Edit: Ah, kan wel mits je bestelde product geen actieproduct is.

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 10-11-2014 23:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat me bij dat er gerenommeerde shops zijn met warehouses binnen Europa, zodat je de douanekosten niet op je bord krijgt. Ik kan er alleen met geen mogelijkheid eentje vinden. Vergis ik me nou en, zo nee, kan iemand mij de goede kant op wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Staat vaak op de website van de webshop een link naar een uk of eu warehouse.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:00:
Het staat me bij dat er gerenommeerde shops zijn met warehouses binnen Europa, zodat je de douanekosten niet op je bord krijgt. Ik kan er alleen met geen mogelijkheid eentje vinden. Vergis ik me nou en, zo nee, kan iemand mij de goede kant op wijzen?
DX heeft een EU variant, betaal je alleen wel een stuk meer (verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Laatst online: 01:25

Sherlock

No Shit

coolicool heeft er ook één

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:00:
To2c EU, Coolicool EU, Antelife EU, Merimobiles EU, Minideal EU, Banggood EU, DX EU en zullen er nog wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) Ik ben een beetje bezig geweest het kaf van het koren te scheiden en kom vooralsnog uit op het volgende:

To2c - beperkte voorraad modellen in Europees warehouse.
Coolicool en Antelife - garantie is naar verluid slechts theoretisch.
Merimobiles - Onbekend
Minideal EU - Onbekend
Banggood - Ik geloof wel prima, geen Xiaomi leverbaar in warehouse
Dx: Traag, weinig/geen telefoons beschikbaar

Zelfs was ik bij Pandawill uitgekomen. Schijnt betrouwbaar te zijn en heeft douanegarantie. Alleen garantie bij technische problemen is niet ideaal, je moet het spul dan op eigen kosten terugsturen naar China. Ik zoek nog even verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afgelopen maandag bij PandaWill de Elephone G4 besteld voor €70,50. Duurt alleen lang voor ze hem verzenden want dat is nog niet gebeurd. Heb even een berichtje gestuurd voor een update.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
starcopy schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:54:
[...]

Ik ben natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig, maar hebben ze je al wat laten weten? Of zouden ze tot het eind van de week laten wachten.
Had nog niets gehoord, dus zelf maar even teruggebeld. Nu een of andere dame aan de lijn die zei dat het volstrekt normaal was dat een retourzending er lang over doet. Ik denk dat ze bij BePost ECHT geen klanten meer willen |:(
Nuja, ze heeft het aangetekend in het dossier dat ik nogmaals belde. Er was momenteel echter nog niets te melden.
Ze wist ook nog te vertellen dat de afzender in NL bij NLPost een dossier moest opstarten: aangezien het pakketje niet was afgeleverd, was het in feite nog steeds hun eigendom.
Verder afwachten zeker? :(

Heb ondertussen terug naar Mixeshop gemaild met de vraag of ze 1) een klacht konden indienen bij NLPost en 2) ze mij een nieuwe telefoon konden sturen vermits ik de eerste niet heb gekregen (en de eerste ook niet meer zou aankomen en zij dus wel een klacht konden indienen bij NLPost en een schadevergoeding kunnen eisen).
Benieuwd hoe ze gaan reageren! (Al heb ik er weinig vertrouwen in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

17track.net heeft sinds kort een app (iig voor Android) welke zeer mooi werkt! Hiermee kan je ook simpelweg ingevoerde Trackingnummers achterhalen welke in de historie blijven staan. Nu nog een push optie van je ingevoerde nummers wanneer een status wijzigt en ik ben happy.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kwakkel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:22:
[...]

Had nog niets gehoord, dus zelf maar even teruggebeld. Nu een of andere dame aan de lijn die zei dat het volstrekt normaal was dat een retourzending er lang over doet. Ik denk dat ze bij BePost ECHT geen klanten meer willen |:(
Nuja, ze heeft het aangetekend in het dossier dat ik nogmaals belde. Er was momenteel echter nog niets te melden.
Ze wist ook nog te vertellen dat de afzender in NL bij NLPost een dossier moest opstarten: aangezien het pakketje niet was afgeleverd, was het in feite nog steeds hun eigendom.
Verder afwachten zeker? :(

Heb ondertussen terug naar Mixeshop gemaild met de vraag of ze 1) een klacht konden indienen bij NLPost en 2) ze mij een nieuwe telefoon konden sturen vermits ik de eerste niet heb gekregen (en de eerste ook niet meer zou aankomen en zij dus wel een klacht konden indienen bij NLPost en een schadevergoeding kunnen eisen).
Benieuwd hoe ze gaan reageren! (Al heb ik er weinig vertrouwen in.)
Pfoe, soms ben ik toch blij dat ik in Nederland woon.Zoveel problemen met een pakje heb ik gelukkig nog niet gehad. Ik wist dat het bij jullie een stuk lastig kan zijn, maar dit zit je verdorie echt niet mee zeg.

Ik hoop voor jou op begrip van Mixeshop, anders kon het nog wel eens een lange zit gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Inderdaad. Ik zou bijna verhuizen :D

Maar helaas, daarnet bpost aan de lijn gehad. Die wisten te bevestigen dat het pakketje echt terug in NL is.
Vlak daarvoor had ik nog met Mixeshop gemaild.
Hi Tony,

Many thanks for your reply.
I understand you asked PostNL to reship. Thanks for that.

However, I am getting a mixed message from the postal service. And whoever I contact, nobody can tell me where the package is.
I'll follow up with postal service again later this week and keep you updated. Please know that I have no intention of simply cancelling my order. I hope you do understand that I would like to actually receive my phone.

As my order was paid on (if I remember correctly) 9 October, I would like to have this settled before Saturday. This will be the last day I could potentially file a dispute with PayPal. I hope we can therefore resolve this before then, as I would prefer not to do this.

Please feel free to contact me if you want to discuss.
Best regards,

Kwakkel
Ik kreeg volgend antwoord
oK I Just asked ,it is still on the way to us ,once the shipping agent inform me i will send it again with the correct address and leave me the new telphone number too
thanks
tina
Blijkbaar is het nog steeds onderweg :(
Zal nog maar even geduld hebben zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Open een dispute, kun je altijd nog sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Weet ik, maar ik doe zoiets liever niet. Zal vrijdag wel bekijken of er enige verandering is.
Kreeg ook nog een antwoord van 'Tony':
http://www.postnl.post/

this is their offical link

we will contact them also , they will arange the goods to you again

please no worry friend .

Best Wishes
Tony
(Tony zit volgens mij in China, en is de persoon die de mails aan 'sales@mixeshop.com' beantwoordt. Tina zit denk ik in Nederland, om de verzendingen van daaruit te versturen via PostNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10-2024
Iemand die een goede smartphone kent met deze specs?
- max 150 euro
- max 5 inch
- scherm minstens 1280x720
- camera: minstens 8 mp (achteraan) en minstens 2(vooraan)
- minstens 1 gb ram
- minstens 1,3Hhz processor

Zelf gevonden: elephone g6; Xiaomi hongmi
Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Als reactie op deze post, en je vorige post:

Nee, nu post je verkeerd. Je zat goed ;)
Wakker worden. Het is bijna weekend :)

[ Voor 53% gewijzigd door LoeWn op 21-11-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Eigenlijk hier hè: Mobile Aankoopadviesforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvdv38
  • Laatst online: 18-09 16:15
Weet iemand hier toevallig hoeveel verzendkosten er (ongeveer) nog bij komen als je besteld bij het spain warehouse van antelife? Men is daar een beetje vaag over :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Johanvdv38 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:58:
Weet iemand hier toevallig hoeveel verzendkosten er (ongeveer) nog bij komen als je besteld bij het spain warehouse van antelife? Men is daar een beetje vaag over :-(
Daar is men met alles vaag. Na bestellen moet je 3/4 van de tijd met een claim bij Paypal gaan dreigen voordat ze eindelijk het bestelde eens gaan opsturen. Ben je zo 6 weken verder. Balle tent.

[ Voor 0% gewijzigd door starcopy op 24-11-2014 15:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Umi zero besteld bij banggood. 1 december weer op voorraad als het goed is.
Ben benieuwd of ik het nieuwe jaar inga met een nieuwe telefoon (mss wel veiliger :+ als hij er wat langer over doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Elephone G4 is vanavond bezorgd, tijd voor een unboxing en (p)review. Komende dagen of volgende week ergens op Tweakers te vinden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Quad schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:14:
De Elephone G4 is vanavond bezorgd, tijd voor een unboxing en (p)review. Komende dagen of volgende week ergens op Tweakers te vinden.
Joepie ;)
Ben benieuwd

• Johanvdv38
starcopy schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:36:
[...]

Daar is men met alles vaag. Na bestellen moet je 3/4 van de tijd met een claim bij Paypal gaan dreigen voordat ze eindelijk het bestelde eens gaan opsturen. Ben je zo 6 weken verder. Balle tent.
Had het zelf ook al wat opgezocht op internet :) Uiteindelijk een zenfone 5 besteld via merimobiles. En die is ondertussen ook al verzonden. Men reageerde daar ook vlot en behulpzaam op emails, dus heb er tot nu toe een goed gevoel bij.

• jg77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:40
Sinterklaas cadeautje is besteld! Gisteravond voor mezelf de Zopo 3X besteld bij Coolicool. Wel gekozen voor free registered airmail, dus weinig kans dat ie er ook daadwerkelijk voor Sinterklaas is :|

Voor m'n vader zojuist de Doogee DG550 bij Coolicool besteld vanuit EU warehouse.

Eens kijken welke telefoon er eerder is.

Van de Zopo 3X zal ik een review maken zodra ik die in m'n handen heb.

[ Voor 3% gewijzigd door jg77 op 27-11-2014 11:21 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Weinig kans? Zeg maar geen kans...
Vanaf verzenden minstens 2 weken, al dan niet 3 of 4 dus die gaat sinterklaas niet redden.
EU warehouse misschien, heb ik geen ervaring mee.

• jg77
dutchgio schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:25:
Weinig kans? Zeg maar geen kans...
Vanaf verzenden minstens 2 weken, al dan niet 3 of 4 dus die gaat sinterklaas niet redden.
EU warehouse misschien, heb ik geen ervaring mee.
Nee die kans is inderdaad wel heeeeel klein. Slecht 1x mee mogen maken dat free shipping er binnen 1,5 week was. EU warehouse shipping is voor mij ook de 1e keer, ben benieuwd. Zal de resultaten hier melden ;)

Krijg zojuist een mail dat de Zopo 3X al verzonden is! Verzending binnen 12 uur, dat is heel netjes. Heb track&trace nummer ook al gekregen. Bij Pandawill kostte me dit de laatste keer 3 dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door jg77 op 27-11-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johanvdv38 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:58:
Antelife's Warehouse Spain verzendt enkel naar Spanje en Portugal, verzendkosten zijn 19,99 euro voor Spanje zelf en 22,92 € voor Portugal en je kan verzekeren aan 5 % (als optie).

Probeer maar iets te kopen met je adres in een ander land, dan blijf je hangen bij de vraag om een type verzending te kiezen, maw. het lukt niet.

Idem met warehouse Duitsland e.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Iemand ervaring met de webshop Giztop? http://www.giztop.com/phones/elephone-g6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvdv38
Weet iemand met welk bedrijf een pakket wordt verzonden als de code: RC*********NL is? Volgens deal extreme moet dit TNT zijn, maar die vind niks. En voor pakketten naar NL zou dit sowieso een 3S code moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 21:48
vreemd twee pakketjes gelijk verzonden 1 kwam er vorige week binnen en de andere.. laat op zich wachten

Echter bij de laatste zendingen zie ik geen status meer na "Despatched to overseas" en dan ineens is het er. Toch wel vreemd , iemand ook deze ervaring ?

2014-11-19 15:49
Despatched to overseas (Country code: NL)
2014-11-17 15:49
Received from Customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
Johanvdv38 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:48:
Weet iemand met welk bedrijf een pakket wordt verzonden als de code: RC*********NL is? Volgens deal extreme moet dit TNT zijn, maar die vind niks. En voor pakketten naar NL zou dit sowieso een 3S code moeten zijn.
Gewoon je code even twitteren naar @PostNLWebcare en vragen om een 3s code. Als deze in NL is dan kan je deze volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07
Zo kijk eens aan Ibood heeft ook de Zopo's gevonden ..

Mischien zit er een leuke deal tussen voor iemand die er 1 zoekt ..

http://www.ibood.com/nl/nl/flash-sales/271/zopo-smartphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de Umi Zero nog hebben met kerst, iemand die weet waar hij direct leverbaar is ?

Indien niet is er een alternatief met sony cam en eventueel amoled scherm ?

Laatste vraagje: De Inew V7 is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
Kocht net een ZTE V5 bij 1949deal.com en kreeg geen order confirmation mail, wel via skype order nummer en screenshot gekregen. Ik lees veel gemixte reviews over dit webshop. Heeft iemand ervaring met 1949deal.com?

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

rob2011 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:55:
[...]
Gewoon je code even twitteren naar @PostNLWebcare en vragen om een 3s code. Als deze in NL is dan kan je deze volgen.
@PostNLWebcare bestaat niet (meer), vraag mag nu naar @PostNL Webcare ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Siefat schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:37:
Kocht net een ZTE V5 bij 1949deal.com en kreeg geen order confirmation mail, wel via skype order nummer en screenshot gekregen. Ik lees veel gemixte reviews over dit webshop. Heeft iemand ervaring met 1949deal.com?
jep, hier ook geen order mail gekregen maar hij is keurig thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jg77
jg77 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:28:
[...]

Nee die kans is inderdaad wel heeeeel klein. Slecht 1x mee mogen maken dat free shipping er binnen 1,5 week was. EU warehouse shipping is voor mij ook de 1e keer, ben benieuwd. Zal de resultaten hier melden ;)

Krijg zojuist een mail dat de Zopo 3X al verzonden is! Verzending binnen 12 uur, dat is heel netjes. Heb track&trace nummer ook al gekregen. Bij Pandawill kostte me dit de laatste keer 3 dagen.
Zojuist de Doogee DG550 via Coolicool vanuit EU warehouse binnen gekregen met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:08
Siefat schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:37:
Vandaag bij 1949deal een Xiaomi Note gekocht, ook (nog) geen mail over ontvangen. Had gelukkig een screenshot gemaakt van het ordernr, dus kan hem gelukkig wel tracken op de site.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
Verzenden duurt vaak lang bij 1949deal.com heb er nu een paar keer besteld echter zit nu nog te wachten op een aantal zendingen. Kies altijd voor verschillende shipment ipv alles in 1

Maar communicatie is slecht en vorige keer moest ik met paypal dreigen. Voor mij de laatste keer daar voor duurdere zaken. Zelfs van aliexpress krijg ik het gem. sneller maar goed antelife is niet anders.
Zo heeft iedereen zijn verhaal. Zolang je je geld ergens kan terughalen komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
rob2011 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:27:
Verzenden duurt vaak lang bij 1949deal.com heb er nu een paar keer besteld echter zit nu nog te wachten op een aantal zendingen. Kies altijd voor verschillende shipment ipv alles in 1

Maar communicatie is slecht en vorige keer moest ik met paypal dreigen. Voor mij de laatste keer daar voor duurdere zaken. Zelfs van aliexpress krijg ik het gem. sneller maar goed antelife is niet anders.
Zo heeft iedereen zijn verhaal. Zolang je je geld ergens kan terughalen komt het goed.
Zolang ze het maar leveren vind ik het goed. Lees wel aantal reviews dat ze express goedkopere phones verzenden en dan vragen om het terug te sturen....

Met Antelife had ik in ieder geval geen problemen mee. Banggood was zeer netjes om geld terug te storten zodra ik het verzendbewijs had verstuurd en de helft van de verzendkosten op zich te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Siefat op 03-12-2014 00:00 ]

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Twee vragen:
-hoe lang kan een product in transit zijn? Een smartphone is inmiddels 12 dagen in transit. Een erg traag vliegtuig?
-heb een smartphone bij merimobiles besteld. Ze blijven me nu stalken om mijn telefoonnummer voordat ze mijn order versturen . Ik wil dit echter niet delen. Meer mensen deze ervaring met merimobiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Johanvdv38 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:48:
Kan je op deze website tracken. Er staat wel 3s barcode, maar je RC**NL code doet het gewoon. Kan wel een paar dagen duren voor de tracking werkt.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik leer het ook nooit. Net maar weer een dispute geopend op AE omdat na bijna 2 weken mijn trackingcode nog niet werkt. :P (voor een Xiaomi 1s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kasj schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:00:
Twee vragen:
-hoe lang kan een product in transit zijn? Een smartphone is inmiddels 12 dagen in transit. Een erg traag vliegtuig?
-heb een smartphone bij merimobiles besteld. Ze blijven me nu stalken om mijn telefoonnummer voordat ze mijn order versturen . Ik wil dit echter niet delen. Meer mensen deze ervaring met merimobiles?
1. Hoe lang in transit hangt af van welke shipping methode je gekozen hebt. Maar de laatste tijd merk ik wel vaak dat ook wanneer een pakketje al lang in het land van aankomst aangekomen is, dat de tracking niet altijd bijgewerkt wordt. Soms helpt het om dan te zoeken met andere tracking websites die wel de laatste informatie tonen.

2. Gewoon een vals telefoonnummer opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:33:
Ik leer het ook nooit. Net maar weer een dispute geopend op AE omdat na bijna 2 weken mijn trackingcode nog niet werkt. :P (voor een Xiaomi 1s)
Dan hebben ze je een oud of een niet bestaand nummer gegeven en is je pakketje dus nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hyp Hyper schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:33:
Het komt ook vaak voor dat een pakket de status 'in transit' krijgt terwijl hij alleen nog maar is aangemeld door de verzender. Dan is het pakket dus nog niet eens opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:56:
[...]

Antelife's Warehouse Spain verzendt enkel naar Spanje en Portugal, verzendkosten zijn 19,99 euro voor Spanje zelf en 22,92 € voor Portugal en je kan verzekeren aan 5 % (als optie).

Probeer maar iets te kopen met je adres in een ander land, dan blijf je hangen bij de vraag om een type verzending te kiezen, maw. het lukt niet.

Idem met warehouse Duitsland e.d.
sorry, niet waar,

komt €34.95 bij als verzendkosten, geen doane kosten, en bij mij was het er in 3 dagen

/edit:

En volgens mij uit spanje verzonden. wel beperkte keus daar.

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 04-12-2014 18:39 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
FlowDesign schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:12:
[...]

2. Gewoon een vals telefoonnummer opgeven.
Dat had ik gedaan, maar ze willen me klaarblijkelijk bellen. Waarom? Geen idee. Maar ze versturen niet zondar dat ik mijn telefoonnummer geef... lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
leuk_he schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:51:
[...]

sorry, niet waar,

komt €34.95 bij als verzendkosten, geen doane kosten, en bij mij was het er in 3 dagen
En het was vanuit Spanje verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:13:
[...]

Dan hebben ze je een oud of een niet bestaand nummer gegeven en is je pakketje dus nog niet verzonden.
Die conclusie had ik inmiddels ook al getrokken. Dat of een nummertje van de rol getrokken en er verder geen bal mee gedaan. Ik had ook een kleurtje gekozen (geel) dat wat zeldzamer is. Maar zeg dan gewoon dat je niet kan leveren. Nu hebben ze sowieso een, op z'n best, neutrale beoordeling gescoord.

Edit: jeuj, m'n Zorro is zojuist verzonden volgens een (andere) AE seller. Hopelijk verloopt dit wat gunstiger. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-12-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Zojuist een mail met verzendbevestiging en track en trace ontvangen van 1949deal. Ben benieuwd hoelang het pakketje onderweg gaat zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvdv38
DitisKees schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:42:
[...]

Kan je op deze website tracken. Er staat wel 3s barcode, maar je RC**NL code doet het gewoon. Kan wel een paar dagen duren voor de tracking werkt.
Hij doet het nu, gewoon ff geduld :) (iets langer dan ik had gedacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Furiousz schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:54:
Zojuist een mail met verzendbevestiging en track en trace ontvangen van 1949deal. Ben benieuwd hoelang het pakketje onderweg gaat zijn :).
same

heb je ook een code van singapore?

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Ja, maar is nog niet volgbaar. Zal wel weer een paar dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met de kosten van een uit het buitenland geïmporteerde telefoon declareren bij de zaak?
Als ik zelf een telefoon koop, dan mag ik bij mijn werkgever een aardig bedrag daarvan declareren.
Dan moet ik uiteraard wel een fatsoenlijke factuur hebben.
Maar moet de factuur uit Nederland komen? Of is elk EU-land goed of kan het ook van buiten de EU zijn?

Van buiten de EU lijkt me eerlijk gezegd lastig, omdat "men" zich dan af kan gaan vragen of er überhaupt ooit BTW over betaald is. Stel je importeert een toestel en je hebt geluk met de douane, dan heb je geen BTW-bon o.i.d. Daarnaast zijn de facturen die je uit China krijgt ook niet altijd je van het.

Pagina: 1 ... 21 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)