Mijn hele tracking werkt nog niet eens. Sinds dinsdag/woensdag 
Ligt een hoop bij die chinese douane daar, dat schiet echt niet op.
Ligt een hoop bij die chinese douane daar, dat schiet echt niet op.
[ Voor 15% gewijzigd door jimmypop1 op 21-09-2014 14:13 ]
Dit is mijn statusoverzicht tot nu toe. Lijkt er op dat ik toch niks hoef te betalen dus, al is het pakketje dus wel geidentificeerd als telefoon (niet te zien in dit overzicht, maar stond wel in statusupdate via email van DHL). Of zou het nu nog langs de Nederlandse douane moeten?jimmypop1 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:12:
hoe is dat mogelijk, van donderdag en nu al in belgië. (kan je eens je status updates posten van DHL)
Ik heb de mijne zondag besteld en ligt nu nog maar pas in hong kong
Met een beetje geluk kijken ze daar niet naar.-Tim- schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:44:
De telefoon die ik donderdag bij to2c heb besteld ligt nu in België, dus dat gaat volgens mij wel lekker snel. Ik kreeg net echter wel een statusupdate met: "Shipment has been given a release by Customs. ", maar ook "Description: CELLPHONE*1PC". Ben ik nou de lul wat betreft belastingen etc of niet?
Wel zuur dat ze dus weten dat er een telefoon in zit, had to2c nog expliciet gevraagd er iets anders op te zetten...
Oftewel de douane controleert elk pakketje wat uit Hongkong komt op illegale spullen. Daardoor erg vertraging bij alle pakketbezorgers die via Hongkong leveren. Vond andere forum waar ze ook over hebben. (volgens mij p.3 dat interessant wordt)dutchgio schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:42:
Na navraag bij Aliexpress seller kreeg ik een link van Aliexpress zelf naar dit, in het Chinees dus wat gebrekkig vertaald naar Engels:
"Dear AliExpress Seller:
......
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
[ Voor 24% gewijzigd door hars73 op 22-09-2014 23:52 ]
Dat heb ik 29 augustus ook gedaan, precies 2 weken later (12-9) had ik 'm thuis. Uiterst simpel maar netjes verpakt. Tevreden met Banggood én met de telefoon.hars73 schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:40:
Nou, hier de kogel door de kerk.. na lang wikken en wegen is het toch de Jiayu G2F geworden. Net besteld bij Banggood met een 5% discount code (NewBG) voor 88 euro.
Misschien nog even een gele backcover erbij, eerst maar eens even afwachten of ie gaat bevallen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Hou een week aan gemiddeld.y2kbug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:01:
Mijn foon ligt sinds de 20e in NL, zit nu in spanning af te wachten wanneer de pakketboer langs komt.
Iemand enige indicatie hoe lang het normaal wachten is vanaf aankomst in NL tot aan levering?
Ik zou erlangs gaan en ze eens goed vertellen hoe het allemaal zit.YvoK schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:11:
Heeft iemand slechte ervaringen met service van mixeshop? Ik wel in ieder geval. In maart een Zopo ZP980+ besteld voor mijn dochter. Bij in gebruik name bleek al snel dat het apparaat last had van ghost touches (kennelijk komt dit vaker voor bij Zopo).
Apparaat in juni op de post gedaan naar mixeshop. Na herhaaldelijk vragen van mijn kant, is eind augustus het toestel ineens klaar en op de bus naar mij thuis. Wordt bezorgd, nieuw scherm erop, geen ghost touches meer. Maar nu... backlight bleeding vanaf de bovenkant, scherm is of kapot of erg slecht geplaatst.
Ik wil mijn geld terug! Ik heb geen fatsoenlijk werkende telefoon gekregen voor mijn geld, maar mixeshop wil hem opnieuw repareren. Dan ben ik 'm weer 3 maanden kwijt en bijna 30 euro aan verzendkosten armer. Ik vind het gewoon niet acceptabel. Wat zouden jullie doen??
Ze geven zelf 15 tot 60 op voor levering en ze gaan nu richting 30.houtig schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:45:
[...]
Hou een week aan gemiddeld.
Officieel hebben ze maximaal 30 dagen had ik ergens gelezen.
Hij heeft het over PostNL. Hoe lang die hebben om hem vrij te geven.y2kbug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:22:
[...]
Ze geven zelf 15 tot 60 op voor levering en ze gaan nu richting 30.
Gewoon een nieuwe halen.YvoK schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:11:
klight bleeding vanaf de bovenkant, scherm is of kapot of erg slecht geplaatst.
Ik wil mijn geld terug! Ik heb geen fatsoenlijk werkende telefoon gekregen voor mijn geld, maar mixeshop wil hem opnieuw repareren. Dan ben ik 'm weer 3 maanden kwijt en bijna 30 euro aan verzendkosten armer. Ik vind het gewoon niet acceptabel. Wat zouden jullie doen??
Dus als de 20e verstuurd is moet het pakket in NL zijn tussen: 25 september en 13 oktober.Choose from various service options based on your needs
Speedpost Express delivers your urgent items within 1-3 working days
Speedpost EMS delivers your items within 2-8 working days (major cities)
Air Parcel delivers your items within 5-14 working days (major cities) at a lower cost
Surface Parcel delivers your items within 3-15 working weeks (major cities) at the most economical rates
[ Voor 95% gewijzigd door EdwinnR op 24-09-2014 16:49 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 24-09-2014 18:42 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een klacht indienen bij de geschillencommissie. Oh wacht...YvoK schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:11:
[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-09-2014 19:45 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Lees zezeg_ik_niet schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:53:
Iemand die de THL 5000 heeft?
Ben benieuwd naar een NL review
Duidelijk bij deze. Was net iets te ongeduldig. Vond toen ik thuis kwam een kaartje in de bus van PostNL dat er een pakje voor me bij de buren lag. Dat was dus mijn Xiaomi Hongmi 1S. Eerste indruk is een mooi degelijk toestel.Momus schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:23:
[...]
Hij heeft het over PostNL. Hoe lang die hebben om hem vrij te geven.
Vrees dat dat ook de uitkomst wordt. Overigens ben ik een beetje klaar met Chinaphones. Mijn lijst tot nu toe: 2x een THL W8 (redelijk goed, eigenlijk de beste chinaphones tot nu toe voor mij), een iOcean X7 (binnen een jaar vrijwel onbruikbaar slecht te gebruiken), een Zopo C2 (GPS net zo slecht als alle andere MTK-phones, verder redelijk) en een Zopo ZP980+ die dus ook niet goed bevalt.Hyp Hyper schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:45:
[...]
Een klacht indienen bij de geschillencommissie. Oh wacht...
Serieus: Ik zou uithuilen en opnieuw beginnen. Risico van Chinashopping..je bent overgeleverd aan de goodwill van de verkoper.
Ik heb in mijn 8 jaar uit China bestellen nog nooit garantie moeten claimen tot ik een Redmi 1S bij Focalprice.com had besteld. Het ding kwam defect aan en ik heb toen ook direct een RMA ingediend.gram501 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:21:
Heeft iemand al eens garantie moeten claimen die hem via een buitelandse webshop heeft gekocht?
Zo ja, hoe verliep dit?
Ik heb m'n telefoon (Elephone P8) terug gestuurd voor reparatie.gram501 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:21:
Heeft iemand al eens garantie moeten claimen die hem via een buitelandse webshop heeft gekocht?
Zo ja, hoe verliep dit?
Ook gewoon hier te vinden: productreview: ThL 5000 Zwart review door RobertowNLzeg_ik_niet schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:53:
Iemand die de THL 5000 heeft?
Ben benieuwd naar een NL review
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hey Roberto, super man!RobertowNL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:30:
[...]
[...]
Ook gewoon hier te vinden: productreview: ThL 5000 Zwart review door RobertowNL
Die blijf ik ook wel updaten als er iets nieuws te melden is.
Of is dat nu de 'Netherland Post' optie?Shipping Method:
Please select the preferred shipping method to use on this order.
Netherland Post(by netherland post with tracking number ,about 10-20days) ......................................................................................................................... €7.71
Post Register Mail(by sg post with tracking number, about 10-25 days) ....... €11.40
DHL(DHL,about 10-15days now,It maybe some custom tax, please note.) ............................................................................................................................ €21.58
EMS(By Singapore EMS,about 10-20days) .......................................................... €26.13
UPS Rates .................................................................................................................. €31.73
[ Voor 11% gewijzigd door Kwakkel op 26-09-2014 17:43 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Nja, jouw ervaringen zijn voor mij wederom een bevestiging waarom ik alleen maar China phones van de gerenommeerde merken koop zoals ZTE. Alle echt goedkope toestellen is te vaak iets mis mee, dan liever een paar tientjes meer betalen voor een toestel dat wel stabiel is waar je lang plezier van hebtYvoK schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:23:
[...]
Vrees dat dat ook de uitkomst wordt. Overigens ben ik een beetje klaar met Chinaphones. Mijn lijst tot nu toe: 2x een THL W8 (redelijk goed, eigenlijk de beste chinaphones tot nu toe voor mij), een iOcean X7 (binnen een jaar vrijwel onbruikbaar slecht te gebruiken), een Zopo C2 (GPS net zo slecht als alle andere MTK-phones, verder redelijk) en een Zopo ZP980+ die dus ook niet goed bevalt.![]()
Tegenwoordig haal je voor weinig een LG L70 die ook goed (genoeg) is. Mijn oudste dochter heeft nu een S4 mini van een paar maanden oud die helemaal prima is, was net zo duur als die Zopo. Geen gez*@k met levertijden, valse beloftes en te slecht functionerende telefoons voor mij meer. Het high-end hardware voor low-end price wat ik als argument hanteerde gaat gewoon niet op. Leuk dat je een 5 inch FHD scherm met een 13MP camera en een quad-core of octacore hebt, maar de beste gebruikerservaring biedt een telefoon die gewoon doet wat je verwacht.
Tekenend is ook wel dat ik voor mezelf nu een Lumia 930 heb gekocht in plaats van een One+ One die ik wel zag zitten.
Wilde vooral laten weten dat de service van mixeshop helemaal niet geweldig is. Lees namelijk vaak op het forum dat mixeshop één van de beste winkels is. Dat is dus alleen maar zo als je ze na de levering van je toestel nooit meer nodig hebt...
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
⏩ PVOutput☀️
Heeft niemand hier wat meer informatie over?Kwakkel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:38:
Ik zie hiervoor af en toe langskomen dat Mixeshop 'EUEXP' heeft (verzending binnen EU, zodoende geen extra taksen/...).
Nu zie ik die optie niet meteen staan? Ik heb volgende opties:
[...]
Of is dat nu de 'Netherland Post' optie?
Netherlands Post is gewoon postnl vanuit China.Kwakkel schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:46:
[...]
Heeft niemand hier wat meer informatie over?
ik heb het wel vaak met 10 dagenFlowDesign schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:56:
[...]
Netherlands Post is gewoon postnl vanuit China.
Mixeshop geeft voor Netherlands Post aan 10 tot 20 dagen toch?
⏩ PVOutput☀️
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Informatie als in aangekomen in destination country of?DitisKees schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:34:
Heb pas ook een pakketje via Sweden Post gehad. Daar bleek achteraf dat local mail tracking betekent dat hij in Zweden ligt. 17track geeft ook informatie van Nederland.
Gewoon meerekenen wanneer je iets buiten de EU besteld, je moet gewoon verplicht de BTW en invoerheffing betalen. Hoef je het niet heb je mazzel.boombes schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:49:
Hey mensen,
ik wil graag een umi c1 kopen en tot nu toe heb ik altijd nog douane kosten moeten betalen, ik lees dat er shops zijn die garanderen dat je geen kosten hebt, weet iemand waar ik deze telefoon het beste kan kopen op dit moment en waar ik weinig kans heb op kosten?
⏩ PVOutput☀️
Was dat niet coolicool? (garantie 'tegen' invoerkosten aanschaffen)boombes schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:49:
Hey mensen,
ik wil graag een umi c1 kopen en tot nu toe heb ik altijd nog douane kosten moeten betalen, ik lees dat er shops zijn die garanderen dat je geen kosten hebt, weet iemand waar ik deze telefoon het beste kan kopen op dit moment en waar ik weinig kans heb op kosten?
Dat doe ik ook voortaan. Heb een Star gehad en dat was een ramp, heb nu een Lenovo en dat is een supergoed toestel. Heel degelijk en blijft het gewoon goed doen.FlowDesign schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:47:
[...]
Nja, jouw ervaringen zijn voor mij wederom een bevestiging waarom ik alleen maar China phones van de gerenommeerde merken koop zoals ZTE. Alle echt goedkope toestellen is te vaak iets mis mee, dan liever een paar tientjes meer betalen voor een toestel dat wel stabiel is waar je lang plezier van hebt
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Pandawill heeft dat tegenwoordig ookHyp Hyper schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:55:
[...]
Was dat niet coolicool? (garantie 'tegen' invoerkosten aanschaffen)
Ja, zie onder. Was niet thuis bij aflevering, dus bovenste paar regels worden nog 2 keer herhaald.Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:53:
[...]
Informatie als in aangekomen in destination country of?
2014-09-27 18:44
Delivery attempt
2014-09-26 14:14
NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-09-25 22:30
NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-09-25 22:30
Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2014-09-23 19:50
NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-09-23 19:50
Order received into final destination country
2014-09-19 16:25
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Dat weet ik nietFlowDesign schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 01:15:
[...]
Mixeshop geeft voor Netherlands Post aan 10 tot 20 dagen toch?
Welke Star had je?Marzman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:22:
[...]
Dat doe ik ook voortaan. Heb een Star gehad en dat was een ramp, heb nu een Lenovo en dat is een supergoed toestel. Heel degelijk en blijft het gewoon goed doen.
Sindsdien geen updates meer. Dit is dus een week geleden. Pakket werd verstuurd via Singapore Post. Iemand enig idee of het mogelijk is dat SingPost het pakket heeft kwijtgespeeld (wat met die drama in de douane in Hong Kong laatst) of kan het niet anders dan dat SingPost het pakket nooit heeft ontvangen?Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Wat inhoudt dat ze de verzendorder hebben aangevraagd bij SP op 25 sept. Het pakket is niet verstuurd/opgehaald bij verkoper.ik zou de verkoper contacten als nog geen update is. Kan nu wel na een week.Taquila schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 05:42:
Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst via AliExpress maar er is geen vooruitgang te zien bij de tracking code:
22 september krijg een mail dat mijn bestelling verstuurd is.
25 september werkt mijn tracking code met de melding:
[...]
Sindsdien geen updates meer. Dit is dus een week geleden. Pakket werd verstuurd via Singapore Post. Iemand enig idee of het mogelijk is dat SingPost het pakket heeft kwijtgespeeld (wat met die drama in de douane in Hong Kong laatst) of kan het niet anders dan dat SingPost het pakket nooit heeft ontvangen?
[ Voor 1% gewijzigd door houtig op 02-10-2014 10:14 . Reden: datums verkeerd ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat dacht ik al. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en ze beweren dat er vertraging op de tracking zit vanwege de Chinese vakantie nu. En toevallig genoeg, nu ik opnieuw kijk is de status vandaag veranderd naar despatched to overseas.houtig schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:21:
[...]
Wat inhoudt dat ze de verzendorder hebben aangevraagd bij SP op 25 sept. Het pakket is niet verstuurd/opgehaald bij verkoper.ik zou de verkoper contacten als nog geen update is. Kan nu wel na een week.
Ik zou ten tweede veel meer geduld opbrengen.
Mijn pakket is 20 september op vliegtuig gegaan (dispatched) en nu dien ik nog maximaal 3 weken te wachten voordat ie over is.
Dus verwacht jou pakket in november als tegen zit.
jep, heb hem een week geleden gekocht aan diene prijsjimmypop1 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:43:
redmi note 4g 155 euro op to2c.com
En ik heb 2 weken geleden nog 190 betaald, ik heb ook altijd pech. Was met de elephone juist hetzelfde.
Bij Gearbest vind ik hem voorlopig als enige nog terug via Google. Maar dat is een pre-sell oftewel preorder, in afwachting van echte voorraad. Winkels met afdelingen in Europa zijn toch eerder Antelife, met een Spaanse warehouse en Ibuygou meende ik met een Engelse/Bulgaarse warehouse waar je hem voor garantie naar terug kunt sturen ipv China.Koennnnnn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Bij welke shop?
Iemand ervaring met dit merk? Specs zien er goed uit, maar ben vaak wat huiverig ivm garantie.
Kent iemand anders een winkel met afdeling in Europa zodat garantie/retourneren etc wat makkelijker gaat?
---RAWE CEEK!!!---
Waar heb je die informatie vandaan?Kwakkel schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:19:
Ik was aan het kijken naar de ZTE Nubia Z7 Mini, maar twijfel nu toch om te wachten op de Lenovo Vibe Z2 (niet de pro!), omdat die ondersteuning zou moeten hebben voor 4G op de 800 band.
Iemand toevallig een idee wanneer deze uitkomt? Heb m op de 'vetgedrukte' shops nog niet kunnen terugvinden (ook niet als pre-order).
Chinese week.... Daarom blijft mijn pakket liggen...NoFearCreations schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:27:
Iemand goede of slecht ervaringen met Everbuying? Will er na de Chinese vrije week een telefoon daar bestellen.
Ze staan niet zo goed bekend. Zie ook trustpilot.(zeggen in stock wanneer dat niet zo is, wachten weken met verzenden etc. etc.)NoFearCreations schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:27:
Iemand goede of slecht ervaringen met Everbuying? Will er na de Chinese vrije week een telefoon daar bestellen.
Nog één dag als het goed is.houtig schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:16:
[...]
Chinese week.... Daarom blijft mijn pakket liggen...
Everbuying heeft hem ook.Joosie200 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:43:
Bij Gearbest vind ik hem voorlopig als enige nog terug via Google. Maar dat is een pre-sell oftewel preorder, in afwachting van echte voorraad. Winkels met afdelingen in Europa zijn toch eerder Antelife, met een Spaanse warehouse en Ibuygou meende ik met een Engelse/Bulgaarse warehouse waar je hem voor garantie naar terug kunt sturen ipv China.
[ Voor 68% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-10-2014 10:31 ]
---RAWE CEEK!!!---
Jouw Everbuying link is een affiliate link..
⏩ PVOutput☀️
CooliCool heeft hem voor 92 euroNoFearCreations schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:35:
Everbuying is de goedkoopste die ik kon vinden voor de Leagoo Lead 1, maar dan kijk ik toch nog even verder.
[ Voor 6% gewijzigd door krissie100 op 06-10-2014 09:51 ]
Hier bvb: http://www.phonearena.com...-Z7-mini/phones/8895,8755FlowDesign schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:03:
[...]
Waar heb je die informatie vandaan?
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat 800 ondersteund zal worden.
DDing is nog niet te koop, wel de Z2 Pro en de X2
[ Voor 7% gewijzigd door Kwakkel op 06-10-2014 11:53 ]
Uh oh.. pokke zoekmachines ook.
Die informatie die op phonearena en gsmarena staat voordat de telefoon er daadwerkelijk is klopt vaak niet. De Z2 Pro zou ook 800 MHz hebben maar heeft het ook niet, de X2 ook niet. De X2 is overigens zeker weten wel Dual SIM.Kwakkel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:14:
[...]
Hier bvb: http://www.phonearena.com...-Z7-mini/phones/8895,8755
Al is het wachten op bevestiging natuurlijk
De Pro is helaas 'wat' duur, en de X2 heeft geen dual sim :-)
⏩ PVOutput☀️
Dealsmachine scheelt 4/5 dollar omdat ze 15 dollar durven te vragen voor 'flat fee shipping' aka via Chinapost/Singapore post. Gooi je er een track en trace nummer bij (dus ze zullen wss unregistered via China Post doen zonder die optie aangevinkt) en het scheelt nog maar een paar dollar. Wel kun je een generiek item kiezen als gift, zoals een flipcover voor een Samsung Galaxy S5 mini, maar daar ga je met een 5 inch scherm weinig aan hebben lijkt me.Hyp Hyper schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:25:
[...]
Everbuying heeft hem ook.(serieus)
En dealsmachine (voorheen ahappydeal) en daar is het incl. verzenden toch nog wat goedkoper.
---RAWE CEEK!!!---
Ow, jammerFlowDesign schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Die informatie die op phonearena en gsmarena staat voordat de telefoon er daadwerkelijk is klopt vaak niet. De Z2 Pro zou ook 800 MHz hebben maar heeft het ook niet, de X2 ook niet. De X2 is overigens zeker weten wel Dual SIM.
Ja, site heeft dezelfde lay-out en logo etc., dat zijn dezelfde.NoFearCreations schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:43:
CooliCool is toch hetzelfde als eFoxShop?
---RAWE CEEK!!!---
Hij ligt gewoon bij inklaring. Even weekend meerekenen denk ik dat ie tussen 8-10 oktober komt. Ik vind wel duidelijk post update.FlowDesign schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:43:
Hmmz... die Chinese Postnl (postnl.post) blinkt ook niet echt uit in overzichtelijkheid en snelheid.
Mijn ZTE Red Bull is al sinds 1 oktober in Duitsland, maar het ding ook daadwerkelijk op mijn Duitse adres afleveren is ze nog niet gelukt en voortgang in de status is er ook niet geweest.
01-10-2014 15:23 The item has been processed in the country of destination ( GERMANY )
01-10-2014 15:23 The item is being processed by customs
01-10-2014 05:39 The item is on transport to the country of destination
30-09-2014 15:22 The item is at the PostNL sorting center
29-09-2014 04:35 The item is pre-advised
Met precies dezelfde tijdcode? Dat is 1 actie..FlowDesign schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:24:
De volgorde is van onder naar boven hè![]()
Hij is dus al door de customs heen.
Ik weet niet hoe goed (of slecht) je Engels is, maar ik heb op school geleerd dat "is being" en "has been" toch echt een verschil aanduidenhoutig schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:34:
[...]
Met precies dezelfde tijdcode? Dat is 1 actie..
Al een Duitse track&trace aangevraagd via bv Twitter?
1
2
3
4
| 2014-10-07 17:58 Product Delivered (Country code: BE) 2014-10-06 07:36 Arrived at overseas (Country code: BE) 2014-10-02 15:22 Despatched to overseas (Country code: BE) 2014-09-25 17:15 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article) |
⏩ PVOutput☀️
Voor mij was dat geen criteria om haar niet daar te bestellen. Dat gaat wel goedkomen :-)Kwakkel schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:29:
Wel zag ik dat de versie die Pandawill levert, geen Play Store heeft. Ze bieden blijkbaar ook niet de mogelijkheid om m te laten rooten en/of alsnog Google Play te installeren. Dat ga je dus zelf moeten doen.
Wat snap je er niet aan?frietsje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:28:
Vandaag zou de Xiaomi Redmi 1S weer bij het Antelife spainwarehouse beschikbaar komen. Snap nog steeds de ballen van hun systeem maar vandaag maar eens opletten dan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq