• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
De Leago Lead2 via DX laat ook nog even op zich wachten. Zou in eerste instantie op 30 augustus uitgeleverd worden maar nu vertellen ze me dat het pas over een week gepland staat :( (moet dan nog maar zien of het niet nog een keer uitgesteld wordt)

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
Dr0pSHoT schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:55:
De Leago Lead2 via DX laat ook nog even op zich wachten. Zou in eerste instantie op 30 augustus uitgeleverd worden maar nu vertellen ze me dat het pas over een week gepland staat :( (moet dan nog maar zien of het niet nog een keer uitgesteld wordt)
Belachelijk

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:54
Na veel wikken en wegen een Huawei Honor 6 gekocht. Men 2 maanden oude g4s (zwart) mag dus in de verkoop. Moest iemand interesse hebben...

V&A aangeboden: Jiayu G4S Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij dx.com een track code gekregen die stamt uit juni en is afgeleverd in Copenhagen. Meer mensen ervaring met dit soort fratsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:23:
Ik heb bij dx.com een track code gekregen die stamt uit juni en is afgeleverd in Copenhagen. Meer mensen ervaring met dit soort fratsen?
Hoe reageerde DX dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik ben eens aan het kijken hoe dat eurpean warehouse verhaal in elkaar steekt.

Antalife: 45 dollar meer kosten, maar geen invoerkosten.
banggood: alleen goedkope spulltjes (geen telefoons)
Coolicool: 10-20 % hogere prijzen
tinydeal: doet hier niet meer aan.
www.eachbuyer.com claimed 20 local warehouses. Maar kan ik vervolgens niet vinden hoe dit in elkaar steek.
geekbuying: heeft 3 artikelen in stock |:(
merimobiles: 28$ extra verzendkosten (btw/ invoerrechten? nee?)

wie weet een completer overzicht te maken?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot opheden nog geen antwoord, ik wacht nog even een paar dagen af en dan gaan we toch nog eens babbelen en zonodig andere stappen ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Apart, ik dacht dat ze klacht inmiddels wel opgelost zouden hebben. :|
Gelukkig kun je nog een claim openen :)

Kan iemand vertellen of deze site betrouwbaar is?
http://www.tvc-mall.com/d...hone-Samsung-HTC-EAR-418/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:33:
Apart, ik dacht dat ze klacht inmiddels wel opgelost zouden hebben. :|
Gelukkig kun je nog een claim openen :)
Ik geef ze nog enkele dagen om met een andere code over de brug te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik heb een telefoon in China gekocht via aliexpress (redmi 1s pink)
Dit heeft ongeveer een week geduurd voordat hij verzonden werd.

28-08-2014 is hij eindelijk verzonden met singapore post.
En tot heden werkt tracktrace nog niet, vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd en kreeg ik dit terug

"dear friend,
Have a nice day,
your parcel has lost,
As the seller, in order to guarantee the interests of the buyers, I suggest you change a mobile phone.
i advise you choose other model in our store:
http://www.aliexpress.com/store/106530.
Redmi 1S WCDMA we have only black, pink need wait a few days."

tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Hoe heb je betaald?

Ik weet niet of je met DHL hebt laten verzenden?
En waarom zou je niet ff wachten om zeker te weten dat ie niet aankomt?
DHL is normaal erg snel, de rest nogal traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
nee met singapore post....maar de verkoper geeft zelf al aan dat het pakketje weg is?
want de tracktrace werkt nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:14:
nee met singapore post....maar de verkoper geeft zelf al aan dat het pakketje weg is?
want de tracktrace werkt nog steeds niet...
Tussen de regels lezend, zegt hij gewoon: Ik heb geen Pink, koop een andere kleur. Pink duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
ja klopt maar hij zei dat mijn bestelling al verzonden was, tracktrace heb ik gekregen.
na een week werkt tracktrace nog niet, vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd ... en toen kreeg ik dat bericht.

dus ik heb mijn twijfels of hij hem echt wel verzonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Sommige Chinezen zijn nogal op hun score gesteld merkte ik.
De verkoper heeft wel een goede beoordeling, tja, ik zou als hij zegt dat je een andere kan uitzoeken dat gewoon doen.

Als je 'verdwenen' pakket toch aankomt heb je extra geluk.
Als je na het verzenden van het tweede pakket het nog niet binnen hebt na +/- 40 dagen zou ik vast een 'dispute' openen via paypal, annuleren kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:21:
ja klopt maar hij zei dat mijn bestelling al verzonden was, tracktrace heb ik gekregen.
na een week werkt tracktrace nog niet, vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd ... en toen kreeg ik dat bericht.

dus ik heb mijn twijfels of hij hem echt wel verzonden heeft.
Je kunt uit het bericht al opmaken dat het pakket nooit verstuurd is. Hij kan niet eens weten dat het "lost"is. Hij kan gewoon geen pink leveren, en probeert je nu zo ver te krijgen dat je een standaard zwarte besteld. Dan is hij van het probleem af.
zeg_ik_niet schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:28:

Als je na het verzenden van het tweede pakket het nog niet binnen hebt na +/- 40 dagen zou ik vast een 'dispute' openen via paypal, annuleren kan altijd nog.
Als jij op Ali een Paypal dispuut wil openen, wens ik je veel succes. Paypal doet daar geen zaken. Ali is een soort van Ebay met alleen maar kleine handelaartjes. Bovendien is het op Ali een stuk lastiger om je gelijk te halen als bij een gewone webshop waar je wel met Paypal betaald. Hier ben je afhankelijk van AE zelf, en die geven niet zo makkelijk toe.

[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 08-09-2014 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
ik heb gewoon met creditcard gebeld, anders maar eens de creditcard maatschappij opbellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

starcopy schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:02:

Als jij op Ali een Paypal dispuut wil openen, wens ik je veel succes. Paypal doet daar geen zaken. Ali is een soort van Ebay met alleen maar kleine handelaartjes. Bovendien is het op Ali een stuk lastiger om je gelijk te halen als bij een gewone webshop waar je wel met Paypal betaald. Hier ben je afhankelijk van AE zelf, en die geven niet zo makkelijk toe.
Mijn ervaring is dat aliexpress veel meer naar de case kijkt. Overigens bij de 2x dat ik er gebruik van heb twee gemaakt is het prima opgelost. Zelfs toen de seller met een foute (afgeleverde) tracking aankwam.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Inmiddels is mijn pakket van DX 3 dagen onderweg maar de trace code werkt niet. Bij de shopping details staat een link naar http://parcels-row.tntpost.com/ maar als ik mijn code (beginnen met RC) daar invoer dan wordt ie niet gevonden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
3 dagen inclusief zaterdag en zondag? ;)
Gewoon even geduld hebben, grote kans dat de tracking pas na een week werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
dutchgio schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:49:
Oh, ik ben dus te ongeduldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:49:
Dat schiet dan lekker op, ik heb besteld op Dx met expidited shipping, betekend dat mijn tracking pas werkt na aankomst van het pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
RobertowNL schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:32:
[...]

Mijn ervaring is dat aliexpress veel meer naar de case kijkt. Overigens bij de 2x dat ik er gebruik van heb twee gemaakt is het prima opgelost. Zelfs toen de seller met een foute (afgeleverde) tracking aankwam.
Ik heb het zelf (nog) niet nodig gehad, maar afgaand op de issue's hier de laatste tijd in verschillende topic's dan is het toch lastiger dan bij Paypal.
Aggressor schreef op maandag 08 september 2014 @ 07:49:
ik heb gewoon met creditcard gebeld, anders maar eens de creditcard maatschappij opbellen
Ik denk dat je dat 1x doet, en Ali vervolgens je account opheft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
En ik maar denken dat AE geweldige service heeft en als zeer goed beschouwd wordt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ik ben ook tevreden over de case bij AE, twee keer mijn geld prima teruggekregen, zo kreeg ik bijvoorbeeld een case voor een samsung i9100 terwijl ik er een voor de s5830 besteld had, ( ja vreselijk slome samsung xD) en heb toen zonder horten of stoten bij geld netjes teruggekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:44:
Ik ben ook tevreden over de case bij AE, twee keer mijn geld prima teruggekregen, zo kreeg ik bijvoorbeeld een case voor een samsung i9100 terwijl ik er een voor de s5830 besteld had, ( ja vreselijk slome samsung xD) en heb toen zonder horten of stoten bij geld netjes teruggekregen.
Lol.. ik heb de mini versie ervan tijdelijk.
2 apps en er kan niks meer bij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:44:
Even zo maar een reactie uit een ander topic over hoeveel % ook werkt:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mwah, tot dusver is het 50/50 naar mijn eigen ervaring met Aliepress hun dispuut afhandeling. Het gemak waarmee de verkoper ook de boel af kan houden en je kan afschepen met 1/2 dollar terwijl je een Chinaphone hebt gekocht voor >200 dollar is absurd. Maar zo nu en dan valt het wel in jouw voordeel uit > volledig vergoeding ontvangen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In dat topic was al een korte discussie over hoe je genept wordt (in dit geval de seven seas deal) en hoe de verkoper er daarna onderuit probeert te komen en met welke middelen. Ik moet ff zoeken, maar daar zijn ook wat reacties van Ali zelf geplaatst meen ik. En die waren niet echt verkoper vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Er zijn idd ook slechte ervaringen, maar dat geld voor alle sites, je moet het gewoon treffen uit China ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:59:
Er zijn idd ook slechte ervaringen, maar dat geld voor alle sites, je moet het gewoon treffen uit China ;)
Het enige wat ik er mee zeggen wil, AE is op dat punt net wat onbetrouwbaarder als Paypal. De laatste is "onpartijdig", de eerste niet. Maar omgekeerd gaat hetzelfde verhaal ook op als je het over Paypal en Ebay hebt. Dan zijn ze ook niet meer "onpartijdig". Dan vangen ze ook dubbel.

Voor een niet ervaren China koper kan Ali een veel grotere valkuil zijn als de reguliere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:03:
[...]

Het enige wat ik er mee zeggen wil, AE is op dat punt net wat onbetrouwbaarder als Paypal. De laatste is "onpartijdig", de eerste niet. Maar omgekeerd gaat hetzelfde verhaal ook op als je het over Paypal en Ebay hebt. Dan zijn ze ook niet meer "onpartijdig". Dan vangen ze ook dubbel.
Aliexpress is ook onpartijdig denk ik, het zal hun een worst zijn naar wie ze het geld sturen, dr seller of de consumer
Voor een niet ervaren China koper kan Ali een veel grotere valkuil zijn als de reguliere webshops.
Dit kan ik alleen maar beantwoorden met eens ;)
Ik raad nooit een nieuwe chinebuyers AE aan simpelweg omdat ze dat vaak bij een goedkope oplichter bestellen en dus narigheid kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:09:
[...]

Aliexpress is ook onpartijdig denk ik, het zal hun een worst zijn naar wie ze het geld sturen, dr seller of de consumer
Daar ligt nu net de valkuil. Ali verdiend het geld aan de handelaar, niet aan de koper. Het is letterlijk de Chinese variant van Ebay op dat gebied. En de bewijslast voor de koper is dan ook een stuk lastiger om aan te tonen.

Daar iets kopen (wetende dat het zeer waarschijnlijk fake is) en dan denken: gaat het mis dan heb ik koper bescherming, gaat vaak niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:21:
[...]

Daar ligt nu net de valkuil. Ali verdiend het geld aan de handelaar, niet aan de koper. Het is letterlijk de Chinese variant van Ebay op dat gebied. En de bewijslast voor de koper is dan ook een stuk lastiger om aan te tonen.

Daar iets kopen (wetende dat het zeer waarschijnlijk fake is) en dan denken: gaat het mis dan heb ik koper bescherming, gaat vaak niet werken.
Ik had (dacht ik) gelezen dat als wij wat bestellen op AE dat het geld naar AE gaat en pas na 40 dagen ofzo of als de koper zegt dat ie et ontvangen heeft (en verdienen dus door rente) het geld pas naar de seller gaat en dan zou het niet uitmakeb naar wie ze het geld dan sturen.
Maar ik zal wel weer iets ovet het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:27:
[...]

Ik had (dacht ik) gelezen dat als wij wat bestellen op AE dat het geld naar AE gaat en pas na 40 dagen ofzo of als de koper zegt dat ie et ontvangen heeft (en verdienen dus door rente) het geld pas naar de seller gaat en dan zou het niet uitmakeb naar wie ze het geld dan sturen.
Maar ik zal wel weer iets ovet het hoofd zien.
Ze hebben zoiets als een gegarandeerde levertermijn. Die kan de verkoper naar believen verlengen. Zelfs tot na de claim datum. Pas je daar al niet op dan ben je de centen al kwijt. En zo hebben nog een heel stel trucs die ze toe kunnen passen.

Als je de diverse China topic's (en fok) een beetje doorleest dan zie je soms dingen waarvan je niet snapt dat het kon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:32:
[...]

Ze hebben zoiets als een gegarandeerde levertermijn. Die kan de verkoper naar believen verlengen. Zelfs tot na de claim datum. Pas je daar al niet op dan ben je de centen al kwijt. En zo hebben nog een heel stel trucs die ze toe kunnen passen.

Als je de diverse China topic's (en fok) een beetje doorleest dan zie je soms dingen waarvan je niet snapt dat het kon gebeuren.
Jep
Ach ja, gewoon goed kijken, ik heb inmiddrls al 40+ orders op AE en het is allemaal goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:33:
[...]

Jep
Ach ja, gewoon goed kijken, ik heb inmiddrls al 40+ orders op AE en het is allemaal goed gegaan :)
Het gaat vaak zat goed, maar je hebt gelijk met uitkijken. Je kunt, als je goed kijkt, al zien of iets te mooi is om waar te zijn. Net zoals bij de feedback. Als je soms een Russische feedback vertaald, zie je helemaal niet zo'n goede staan. Ondanks dat hij wel als positief is aangegeven. Hoezo negatieve feedback afkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:16:
[...]

Dat schiet dan lekker op, ik heb besteld op Dx met expidited shipping, betekend dat mijn tracking pas werkt na aankomst van het pakket?
En inmiddels is de telefoon binnen, tot op dezelfde dag was hij niet te tracken...
Maargoed problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
En hoe bevalt je telefoon?

Verwijderd

Ik heb de Thl T6s besteld, telefoon voor mn vriendin. Het is voor haar wel erg wennen qua grootte (5 inch). Voor haar een wereld van verschil haar vorige toestel was een Motorola C139.
Verder een gebruiksvriendelijk toestel, Google store stond er niet op, deze geïnstalleerd en wat chinese meuk eraf.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat?: ZTE Nubia Z7 mini
Besteld op: 19 augustus om 09:03 uur tijdens de Aliexpress Seven Sea Sales
Verzonden via: Singapore Post
Verzonden op: 3 september
Information received: 6 september
Dispatched to overseas: 10 septemer
Arrived at overseas: 17 septemer?
Bezorgd op: 18/19 september?

Dus drie weken heeft ie op processing gestaan, nu nog twee weken verzendtijd afwachten waarvan er al een week voorbij is. :)

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:59
Ik heb op 27-8 bij Coolicool een Xiaomi Redmi 1S besteld.
Kort daarop kreeg ik per email een bevestiging dat de gsm verzonden was met Netherland Post (RCxxxxxxxxxNL) en werd in dit geval geadviseerd om zeker een week te wachten om tracking te kunnen volgen via 17track.
Na ca een week was het RC nummer zichtbaar en de gsm verzonden naar ............. Sao Paulo Brazilie.
Ik was daarover enigszins verbaast, maar vermoedde dat dit foute informatie was.
Via http://www.postnl.post/tracktrace wordt echter bevestigd dat het pakje is gearriveerd in Brazilie.

10-09-2014 09:26 The item has been processed in the country of destination BRAZIL
05-09-2014 09:36 The item has arrived in the country of destination
04-09-2014 07:31 The item is on transport to the country of destination
03-09-2014 13:37 The item is at the PostNL sorting center

Ik vermoed dus dat het even gaat duren voordat ik de gsm in handen heb.
Natuurlijk mijn adresgegevens bij Coolicool gecontroleerd, die zoals ik al verwachtte juist zijn.
Ik heb Coolicool al om een verklaring gevraagd, maar nog geen reactie gehad.

Heeft iemand een tip hoe ik moet handelen in zo een geval?

[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 12-09-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Wat een gaar verhaal.
Misschien is de sticker met je tracking van het pakket gebladderd ofzo en hebben ze die op een ander pakketje geplak per ongelukt?
Wel vaag allemaal :|

Vragen vragen vragen..

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand wel eens een telefoon bij e-fox shop in Duitsland gehaald?
En wat voor ervaring daarmee?
http://www.efox-shop.com/

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
hars73 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:29:
Iemand wel eens een telefoon bij e-fox shop in Duitsland gehaald?
En wat voor ervaring daarmee?
http://www.efox-shop.com/
Als je een beetje Duits kunt lezen, dan kun je hier zien of het wat is of niet.

http://www.android-hilfe....ch-so-unzuverlaessig.html

http://www.android-hilfe....rungen-mit-efox-shop.html

• hars73

hars73

Hmmm, denk dat ik efox maar links laat liggen en m'n Jiayu G2F toch maar bij Banggood ga bestellen. Daar heb ik in ieder geval zelf erg goede ervaringen.

Verwijderd

Ik heb de Redmi 1s besteld bij Antelife, staat nu op processing en komt met DHL iemand een ervaring met Antelife en in combinatie met gekozen verzendoptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Laatst online: 14:43
Kan de klok gaan starten :)
De ZTE Nubia Z7 mini besteld bij Minideal (ook na discussie op dit topic ove AE). Verzending via " Free Shipping - SG Post- Registered Airmail." Ik kan wel wachten.

Kwam ook achter dat AE geen PayPal ondersteunt...daarom ook minideal.

Ohwja prijs: $317,99 inclusief leren hoesje. Zo €250 euro via PayPal. En nu ook hopen dat douane het pakket met rust laat :D

[ Voor 19% gewijzigd door houtig op 14-09-2014 21:48 . Reden: prijs erbij ]

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Er komt nog een heuse ZTE Nubia Z7 mini club hier op GoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk dat ik me daar ook aan toe ga voegen, nu m'n iOcean X7 kapot is :+

Overigens is daar al een topic voor, alleen kun je het 'max' wel weghalen, iedereen haalt de Mini ;)
[ZTE Nubia 7 Max] Ervaringen en discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Wat was er met je telefoon gebeurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Eigenlijk niks, ik haalde m uit m'n broekzak maar toen was het kwaad blijkbaar al geschied; het scherm gaat aan, maar blijft donkergrijs. En dat is nog steeds zo, dus nu volledig onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Vandaag al mail van minideal met tracking code voor mijn Z7. Yey! *O* had verwacht dat nog paar dagen zou duren voordat ze zouden sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

Voor een bekende een telefoon besteld bij Banggood, trackingcode gekregen van Swedish Post, welke niet op de officiële website werkt. Maar wel op 17track:
2014-09-05 18:00, Order departed on flight from origin
Alleen in mijn ervaring gaat het met Swedish Post, wanneer deze op het vliegtuig zit het binnen 5 dagen op NLse bodem bevindt. Duurt mij nu een beetje lang. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Als jullie zouden moeten kiezen om de Jiayu G2F aan te schaffen, waar zou dan de voorkeur naar uitgaan van onderstaande keuzes? Ik heb alleen ervaring met Banggood en die ervaring is goed.

http://www.to2c.com/jiayu-g2f-basic.html
http://www.1949deal.com/j...s-2-screen-otg-black.html
http://www.minideal.net/j...ss-2-screen-wcdma-3g.html
http://www.jiayu-store.co...android-mobile-phone.html
http://www.banggood.com/J...-Smartphone-p-913107.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Persoonlijk de eerste en de laatste. Zeker Bg, die zijn heel coulant wbt garantie e.d. En dat is mij de (niet te grote) meerprijs wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

starcopy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:42:
[...]

Persoonlijk de eerste en de laatste. Zeker Bg, die zijn heel coulant wbt garantie e.d. En dat is mij de (niet te grote) meerprijs wel waard.
Ja door mijn positieve ervaringen met Banggood ga ik hem daar volgende week bestellen. Heb nog wel ergens wat coupons voor een paar dollar korting geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
hars73 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:36:
[...]

Ja door mijn positieve ervaringen met Banggood ga ik hem daar volgende week bestellen. Heb nog wel ergens wat coupons voor een paar dollar korting geloof ik.
Mocht je ze nog niet gebruikt hebben, er zijn nog een paar 1malige 5% coupons van ze. En op de nieuwe site ook nog een coupon van 5% voor alles van ze. (newbg)

[ Voor 8% gewijzigd door starcopy op 16-09-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:52

D_V

Wat?: Tronsmart PS7
Besteld op: 1 September 21.00 uur bij Geekbuying.com
Verzonden op: 2 september 13.17 uur
Information received: 3 september 02.12 uur
Dispatched to overseas: 5 septemer 16.08 uur
Arrived at overseas: 12 septemer 08.51 uur
Bezorgd op: 16 september 13.00 uur

Geen extra douane/invoer kosten gelukkig.

:)

Er zitten overigens 5 hoesjes bij terwijl er maar 1 besteld is...

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/54183986ab7b9/54183986a36e1-tronsmart.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 18:51
ok mijn redmi note 4g is vertrokken (pickup staat er) via dhl china.

Zou het hier deze week nog zijn en is de kans groter dat ik inklaringskosten moet betalen via dhl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Laatst online: 17-09 20:13
Hoi, nog iemand hier de Leagoo Lead 2 bestelt bij Dx en het al heeft mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janitjoe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 20:12
tonytang schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:48:
Hoi, nog iemand hier de Leagoo Lead 2 bestelt bij Dx en het al heeft mogen ontvangen?
Yep,
Vandaag ontvangen ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
janitjoe schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:51:
[...]

Yep,
Vandaag ontvangen ziet er gelikt uit.
ben erg benieuwd naar je ervaringen over de lead 2!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zaterdag: mijn F1 faea scherm gebroken in de Troy (achtbaan) (te koop FAEA F1 waarvan enkel touch scherm 50% kapot is.. :( .)
Zondag 14 sep besteld bij antelife.com , spanish warehouse (€34.95 verzendkosten, enige optie bij spanish warehouse)
ma-di ...processing.
wo. 17 sep. .12:00 uur staat de ups al aan de deur :? :) *O*

nadeel: bij de spanish warehouse was er maar beperkte keuze.

Oh ja, euro prijzen van de website komen niet overeen met de wisselkoers die paypal gebruikt. afrekenen gebeurde in dollars, en dat was ~10 euro meer (op 200 euro) dan de website van antelife vooraf meldde.

[ Voor 21% gewijzigd door leuk_he op 17-09-2014 13:53 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jimmypop1
Dit is niet goed zeker ? (hopelijk wordt hij niet terug zonden naar afzender..)

Due to the nature of the goods, specific authorization is required from a regulatory authority other than Customs for further clearance

Further processing will occur as instructed by the regulatory authority. A DHL representative shall attempt to contact the importer or shipper if further details are required

• houtig
jimmypop1 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:13:
Dit is niet goed zeker ? (hopelijk wordt hij niet terug zonden naar afzender..)

Due to the nature of the goods, specific authorization is required from a regulatory authority other than Customs for further clearance

Further processing will occur as instructed by the regulatory authority. A DHL representative shall attempt to contact the importer or shipper if further details are required
Ik denk dat ze je pakketje niet vertrouwde en nu beetje gaan navragen. Weet niet wat je gekocht heb (hoop geen namaak oid) maar ik verwacht een weekje extra vertraging.

• jimmypop1
Is een xiaomi en damn, een week vertraging

• zeg_ik_niet
leuk_he schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:52:
Zaterdag: mijn F1 faea scherm gebroken in de Troy (achtbaan) (te koop FAEA F1 waarvan enkel touch scherm 50% kapot is.. :( .)
Had m'n broertje ook in de achtbaan @ Walibi World.
Veiligheidsluiting drukte op z'n toestel, scherm nog heel. Maar kwam zoveel druk op dat het scherm kapot is.
Was de Star N3+. |:(

• jimmypop1
jimmypop1 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:03:
Is een xiaomi en damn, een week vertraging
En mijn pakje is dan nog china niet uit. Straks ligt het hier in Brussel dan ook nog een beetje bij de douane :-(

• janitjoe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 20:12
krissie100 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:56:
[...]

ben erg benieuwd naar je ervaringen over de lead 2!
Daar kan ik je helaas niet mee helpen want ik ben hem al weer kwijt.

• krissie100
janitjoe schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:29:
[...]

Daar kan ik je helaas niet mee helpen want ik ben hem al weer kwijt.
dat is positief toch? xD

• houtig
Nm

[ Voor 99% gewijzigd door houtig op 18-09-2014 07:17 ]

• Aggressor
  • Nu online
efoxshop is dat coolicool ?

sites zijn precies hetzelfde, coupons ook volgens mij...
Alleen ik had een mail gestuurd naar efox of een telefoon voorradig was... deze was NIET voorradig.

en coolicool heeft hem wel in stock ?

• krissie100
Aggressor schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:13:
efoxshop is dat coolicool ?

sites zijn precies hetzelfde, coupons ook volgens mij...
Alleen ik had een mail gestuurd naar efox of een telefoon voorradig was... deze was NIET voorradig.

en coolicool heeft hem wel in stock ?
Ja zelfde laatsts mail coolocool, klikte op advertentie en ging eerst naar efox link en werd toen doorgeschakeld naar coolicool

Verwijderd

Gisteren een chinese Dhl code gekregen van AntElife , veranderd deze nog in een internationale code?

• jimmypop1
damn damn damn, mijn pakket zit nog altijd bij de Chinese douane en dhl weet niet waarom.
Vragen aan To2c maar dan krijg je een standaard antwoord.

Dan neemt een mens al eens dhl...

• dutchgio
Same problem, ook DHL, en heb wel een tracking, maar die werkt niet.
Na navraag zit ie ook ergens bij de "customs", en zijn de controles tegenwoordig erg streng, waardoor het allemaal vertraging oploopt.

• jimmypop1
Dit staat er bij mij sinds woensdag.

5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:38

4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 09:53

3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 05:50

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 03:59

Tuesday, September 16, 2014 Location Time
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:30

En als je dan kijkt naar andere mensen hebben ze hem binnen de 3 dagen. Dat is pech hebben zeker. En dan kan ik hiet in belgie ook nog controle hebben en een klets mogen bij betalen

• tonytang
  • Laatst online: 17-09 20:13
Animo Check:
Iemand interesse in een 2 dagen oude Leagoo Lead 2, gekocht bij DX.com, met originele case, screen protector en SanDisk 8Gb micro sd card voor 88 euro incl verzenden.
Ik ga toch voor de Xiaomi Note, lekker snel 4G en groot scherm, ideaal voor Clash of Clan. :)

Bij interesse svp DM.

• zeg_ik_niet
Wat heb je besteld Jimmy?

Echte Pistons van Xiaomi hebben toch een scratchvakje waar een code achter zit om te controleren of de oordoppen echt zijn?

Ik heb volgens mij neppe ontvangen.
Ach gewoon claim maken en geld terug, toch nog mooi oordoppen graties :+ .
Iemand die het kwaliteitsverschil weet te noemen? :)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hier even een slechte ervaring met efoxshop. Vorige week zondag heeft me broer de DG550 besteld, en voor €12 de 7-10 dagen verzending via DHL gekozen. Vandaag pas een tracking code ontvangen, en hij ligt nog in Singapore. Beetje jammer, heb hem ook geadviseerd efoxshop te mailen, en die €12 terug te vragen.

---RAWE CEEK!!!---

• jimmypop1

• zeg_ik_niet
Iemand die weet hoe ik achter de bluetooth versie van een telefoon kan komen?

• dutchgio
jimmypop1 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:04:
Dit staat er bij mij sinds woensdag.

4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 09:53

3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 05:50

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 03:59

En als je dan kijkt naar andere mensen hebben ze hem binnen de 3 dagen. Dat is pech hebben zeker. En dan kan ik hiet in belgie ook nog controle hebben en een klets mogen bij betalen
Wat en wanneer besteld?

• jimmypop1
een redmi note 4g, zondag 14/09 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling van de Redmi 1s op 12/09 geplaatst, bij AntElife , drie dagen op processing gestaan, 3 dagen terug tracking gekregen van Dhl die tot op vandaag niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
Mijn bestelling van de Redmi 1s op 12/09 geplaatst, bij AntElife , drie dagen op processing gestaan, 3 dagen terug tracking gekregen van Dhl die tot op vandaag niet werkt.
Bij mij werkte de T&T pas op dag 3. In TS staat ook 2-4 dagen geduld voordat de T&T werkt...
En nu moet ik paar weken wachten... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houtig schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:47:
[...]

Bij mij werkte de T&T pas op dag 3. In TS staat ook 2-4 dagen geduld voordat de T&T werkt...
En nu moet ik paar weken wachten... -O-
Ah dankjewel, met dit soort zaken ben ik altijd behoorlijk ongeduldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:57:
[...]

Ah dankjewel, met dit soort zaken ben ik altijd behoorlijk ongeduldig. :)
Ik ook hoor. Ben NL gewent waar je binnen 2 dagen een pakket heb. Nu de T&T actief is heb ik al 10x gecheckt op status updates.
En als je paar post terug kijkt zie je een "nm" van mij; 1x raden welke vraag daar stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is wel herkenbaar, dat doe ik zelfs terwijl de code niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de site van Dhl al iets te vaak gechecked, wekt op dit moment alleen frustratie op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
Mijn pakje blijft maar liggen bij de chinese douane :-(:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk daar hebben we wat aan, voor de Pc heb ik al een progje draaien wat mijn tracking codes automatisch update, ik heb alleen de pc niet de hele dag aan.

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:41:
Wat?: ZTE Nubia Z7 mini
Besteld op: 19 augustus om 09:03 uur tijdens de Aliexpress Seven Sea Sales
Verzonden op: 3 september
Information received: 6 september
Dispatched to overseas: 10 septemer
Arrived at overseas: 17 septemer?
Bezorgd op: 18/19 september?

Dus drie weken heeft ie op processing gestaan, nu nog twee weken verzendtijd afwachten waarvan er al een week voorbij is. :)
Arrived at overseas: 19 september
Bezorgd op: 20 september want volgens https://www.internationalparceltracking.com is de bezorger onderweg oOo

Vanmiddag dan eindelijk de ZTE Nubia Z7 mini in huis na een maand wachten :)

• houtig
Joosie200 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:31:
[...]

Arrived at overseas: 19 september
Bezorgd op: 20 september want volgens https://www.internationalparceltracking.com is de bezorger onderweg oOo

Vanmiddag dan eindelijk de ZTE Nubia Z7 mini in huis na een maand wachten :)
Vraagje: wat voor vervoer methode had je? Ik heb ook Singapore post. Bij mij wordt ie via "registerd airmail" verstuurd. Ik heb geen idee wat dat precies inhoudt.

• Joosie200
  • Niet online
houtig schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:12:
[...]

Vraagje: wat voor vervoer methode had je? Ik heb ook Singapore post. Bij mij wordt ie via "registerd airmail" verstuurd. Ik heb geen idee wat dat precies inhoudt.
Ook Singapore Post > met registered airmail doelen ze gewoon op het feit dat ie door Singapore Post op het vliegtuig gezet wordt en ze hem registreren met een track en trace nummer (RF258532900SG was de mijne)

• jimmypop1
ARGH, volgende keer zal ik er zelf omgaan naar china, zal sneller zijn

Friday, September 19, 2014 Location Time
6 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:57

Wednesday, September 17, 2014 Location Time

Verwijderd

Mijn tracking:

Zelf uur is hetzelfde.

Clearance event
Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window
Friday, September 19, 2014 at 23:57
Origin Service Area: SHENZHEN - SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Further Detail:
Due to the nature of the goods, specific authorization is required from a regulatory authority other than Customs for further clearance Next Step:
Destination Service Area: BRUSSELS - BELGIUM
Friday, September 19, 2014 Location Time
6 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:57

Wednesday, September 17, 2014 Location Time

3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 05:13

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 02:22

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:36

• jimmypop1
GROTE achterstand blijkbaar, wel jammer. Je kiest dan voor DHL en dan nog krijg je dit

• krissie100
één grote chaos daar ;(
Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)