Ik zag al dat je PostNL zelf al had benaderd, hoe krijg je dat voor elkaar ?Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
PostNL heeft mij al berichtje gestuurd met de track en tracé codes. :-)
groeten
Ik zag al dat je PostNL zelf al had benaderd, hoe krijg je dat voor elkaar ?Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
PostNL heeft mij al berichtje gestuurd met de track en tracé codes. :-)
[ Voor 18% gewijzigd door Lord_Dain op 26-05-2014 10:50 ]
Psst, niet verder vertellen. Maar SP verkoopt ze stiekem door.mad-dog schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:58:
En nog steeds dispatched to overseas... Zijn er geen vliegtuigen neergestort laatste dagen?
The bastards!starcopy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Psst, niet verder vertellen. Maar SP verkoopt ze stiekem door.
Vliegtuigen?starcopy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Psst, niet verder vertellen. Maar SP verkoopt ze stiekem door.
Via de achterdeur van hun kantoor.bck schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:44:
[...]
Ik zag al dat je PostNL zelf al had benaderd, hoe krijg je dat voor elkaar ?
groeten
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
DHL haalt het pakketje straks af, daarna gaat het heul snel.ivo001 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:11:
Ik beb op Zaterdag om 11:21 een email ontvangen van To2c met daarin mijn DHL trackingcode. (3446800744) Er staat nog steeds niets anders dan Shenzen. Is het normaal dat je pakketje een paar dagen niks ligt te doen. Of hebben ze weer dat trucje ujtgehaald van alvast een tracking code aanvragen voordat het product verzonden wordt?
⏩ PVOutput☀️
Ik heb toch maar even contact opgenomen. Zie hier mijn chat:Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:43:
[...]
DHL haalt het pakketje straks af, daarna gaat het heul snel.
[ Voor 15% gewijzigd door Lord_Dain op 27-05-2014 14:19 ]
Ik heb een barcode voor m'n Tengda, maar die is na 2 dagen nog niet gekoppeld aan mijn adres.mad-dog schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:14:
En inmiddels een barcode van Lotte ontvangen. Het aftellen is begonnen
![]()
Wie zit er nog te wachten op de N2?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ja ik had eerst een TCL Idol X+ S960 besteld, maar nadat mijn Paypal betaling verwerkt was (duurde 10 dagen), kreeg ik een mail dat hij alleen Chinees/Engels was en geen Multilanguage. Na navraag bleek de Playstore er ook niet op te zitten.Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:
Een beetje oplichterij? Die chinezen hebben een andere manier van handelen dan wij in NL gewend zijn. Hier zijn we over het algemeen direct en eerlijk. Heel de mentaliteit is daar van, voorzichtig, vooral niet onvriendelijk doen en de waarheid..tja.. die verdraaien we een beetje
Ik las in je chat trouwens 'we have changed to M3', hebben ze het toestel ook voor je aangepast?
Inmiddels een van de twee bij PostNL belandt, morgen komt die binnen.
⏩ PVOutput☀️
Mijnes is ook veranderd naar volgbaar en morgen binnen! Hebben vermoedelijk knus bij elkaar in hetzelfde vliegtuig gezetenQuad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:41:
[...]
Inmiddels een van de twee bij PostNL belandt, morgen komt die binnen.
⏩ PVOutput☀️
Ah zo, my bad.
[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 28-05-2014 09:50 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Je mag me een DM sturen met je Tracking code, vraag ik het Postnl voor je.bck schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:19:
Die van mij zit ik ook nog op te wachten. Nog steeds "arrived at overseas" maar daar blijft het bij. Heb geen twitter dus ik wacht geduldig af. Had wel verwacht dat hij gisteren of eergisteren er al zou zijn maar wie weet vandaag....
⏩ PVOutput☀️
Bel 058-2333333 en dan optie 1,2,2,2bck schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:19:
Die van mij zit ik ook nog op te wachten. Nog steeds "arrived at overseas" maar daar blijft het bij. Heb geen twitter dus ik wacht geduldig af. Had wel verwacht dat hij gisteren of eergisteren er al zou zijn maar wie weet vandaag....
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
starcopy in "[Newman N2] Ervaringen en Discussie"bck schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:06:
Bedankt voor de tips.
Echter, vandaag is de telefoon aangekomen ! Totaal dus iets van 52 dagen. De eerste 40 dagen onderweg met China Post en daarna 12 dagen met Singapore Post.
Het was gezellig hier, nu op zoek naar een goeie plek voor info over welke firmware etc. voor de Newman N2.
Allen dank !
[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 28-05-2014 16:54 ]
Hier ook een LA-Q1 binnen van Pandawill na 2,5 week. Post NL was alleen iets minder scherp bij het traceren van het pakketje.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:35:
Mijn Beidou LA_Q1 van Pandawill is binnen.
17 dagen na dat ik hem had besteld.
Netjes toch?
Hier beide LA-Q1 ook binnen.NYzE schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:13:
[...]
Hier ook een LA-Q1 binnen van Pandawill na 2,5 week. Post NL was alleen iets minder scherp bij het traceren van het pakketje.
⏩ PVOutput☀️
Top. Bedankt voor de link. Gelukkig maar 60 pagina's dus ik heb wat te doen de komende dagenstarcopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:46:
[...]
starcopy in "[Newman N2] Ervaringen en Discussie"
Daar zitten we nu.
O ja, enne Vodroid natuurlijk.
⏩ PVOutput☀️
Daar kan hij makkelijk een week of langer op staan. Bovendien zijn updates soms langzamer dan de daadwerkelijke aflevering. Wacht eerst nog maar eens een weekje af, bij BG gaat het altijd wel redelijk hoor. Pas als iets de 45 dagen nadert moet je gaan denken over actie.Aambeien schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
Mijn order van Banggood staat al sinds de 23e (twee dagen nadat ik 'm besteld en betaald had) op "Departure from border point of origin country" via Swiss Post Singapore. Dit is samen samen met mailed en de arrival bij de grens het enige wat er op staat.
Moet ik me al zorgen gaan maken? Of is dit normaal, aangezien ik hierboven ook verhalen lees dat mensen er meer dan een maand op hebben moeten wachten, waar ik ook wel rekening mee hou, maar zo lang geen update vind ik een beetje verdacht, vandaar.
Bvd
Is normaal. De volgende update krijg je pas bij aankomst in NL en dat kan zo 1 á 2 weken duren.Aambeien schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
Mijn order van Banggood staat al sinds de 23e (twee dagen nadat ik 'm besteld en betaald had) op "Departure from border point of origin country" via Swiss Post Singapore. Dit is samen samen met mailed en de arrival bij de grens het enige wat er op staat.
[ Voor 28% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-05-2014 21:48 ]
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Maar liefst 5 beschikbaar voor duizend geïnteresseerden zo te zien. Ik ga niet eens zeggen dat je dit beter in het andere topic kunt posten.antimos schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:47:
Tip voor de potentiele Xiaomi Redmi 1S kopers, over iets meer dan 3 uurtjes in de Happy Hour bij PandaWill, staat nu op 148,99 dollar
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Voor 10 dollar meer bij to2c.antimos schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:47:
Tip voor de potentiele Xiaomi Redmi 1S kopers, over iets meer dan 3 uurtjes in de Happy Hour bij PandaWill, staat nu op 148,99 dollar
[ Voor 6% gewijzigd door starcopy op 30-05-2014 17:35 ]
Ik had eroverheen gelezen. Bedankt, ik heb meteen een mail gestuurd met het voorstel om het pakketje terug te halen van China Post en te verzenden met Singapore Post of mijn geld terug te krijgen. Ik hoop dat ze hier meteen gehoor aan geven en het Singapore Tracking nummer nog voor de 20 dagen van een Paypal claim in mijn mailbox zit, dan pas laat ik de claim schieten.Lord_Dain schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:49:
Als je een paar pagina's terugkijkt in dit draadje heb je je antwoord. Ik vrees dat hij gewoon nog steeds op 't vliegveld ligt en er niets gebeurt als je niet zelf actie onderneemt richting Pandawill. Vraag of ze hem terughalen en dan hersturen via Singapore Post..
Veel zorgen hoef je je niet te maken, bij mij ging het ook in in 1e instantie verkeerd. Na nieuwe zending via SP ging het allemaal redelijk soepel. 1 tip: wees duidelijk en niet te lief, dat is de enige manier om het snel af te dwingenHackingDutchman schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:56:
[...]
Ik had eroverheen gelezen. Bedankt, ik heb meteen een mail gestuurd met het voorstel om het pakketje terug te halen van China Post en te verzenden met Singapore Post of mijn geld terug te krijgen. Ik hoop dat ze hier meteen gehoor aan geven en het Singapore Tracking nummer nog voor de 20 dagen van een Paypal claim in mijn mailbox zit, dan pas laat ik de claim schieten.
[ Voor 15% gewijzigd door mad-dog op 30-05-2014 19:53 ]
Status Date | Status Description |
17-05-2014 | Received from Customer |
19-05-2014 | Despatched to overseas (Country code: NL) |
26-05-2014 | Arrived at overseas (Country code: NL) |
[ Voor 25% gewijzigd door Veenix op 30-05-2014 21:45 . Reden: Statusdata SP toegevoegd ]
Ik heb gezegd dat ze het pakket van CP moeten terughalen en moeten verzenden met SP of anders wil ik mijn geld terug, ik hoop dat dat dwingend genoeg is voor ze.mad-dog schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:51:
[...]
Veel zorgen hoef je je niet te maken, bij mij ging het ook in in 1e instantie verkeerd. Na nieuwe zending via SP ging het allemaal redelijk soepel. 1 tip: wees duidelijk en niet te lief, dat is de enige manier om het snel af te dwingen
Garanties heb je nooit, maar normaal gesproken moet dat wel lukken. Zonder het gezeik wat ik had met Pandawill/Chinapost heeft het zo'n 3 week geduurd.Zottenpedj schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:13:
hallo iedereen,
ik wil bij to2c een gsm bestellen, maar hij zou zeker voor 6/07 moeten aankomen want ik vertrek dan namelijk op vakantie. Als ik Singapore Post selecteer bij verzending komt hij dan op tijd toe?
Alvast bedankt!
Voor ongeveer 13 euro meer wordt het met Dhl verstuurd, dan heb je het binnen een week.Zottenpedj schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:13:
hallo iedereen,
ik wil bij to2c een gsm bestellen, maar hij zou zeker voor 6/07 moeten aankomen want ik vertrek dan namelijk op vakantie. Als ik Singapore Post selecteer bij verzending komt hij dan op tijd toe?
Alvast bedankt!
Met wel het grote risico dat je extra mag gaan lappenstarcopy schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:39:
[...]
Voor ongeveer 13 euro meer wordt het met Dhl verstuurd, dan heb je het binnen een week.
Iets meer betalen en lekker met DHL laten versturen. In het positieve geval heb je het in 4 werkdagen na bestelling binnen anders 6/7 werkdagen.Zottenpedj schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:13:
hallo iedereen,
Alvast bedankt!
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor, net zo veel kans als via sp of wie dan ook. Vorige week een Mi3 binnen gekregen via Dhl, en geen cent moeten betalen. (behalve aan Ibuygou dan)mad-dog schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:43:
[...]
Met wel het grote risico dat je extra mag gaan lappen
[ Voor 16% gewijzigd door starcopy op 31-05-2014 00:51 ]
Dat moet je altijd, alleen je hebt dan geluk als het niet hoeft.mad-dog schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:43:
[...]
Met wel het grote risico dat je extra mag gaan lappen
⏩ PVOutput☀️
Daarom zeg ik ook grote risicoQuad schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:51:
[...]
Dat moet je altijd, alleen je hebt dan geluk als het niet hoeft.![]()
Bestellen in China is invoer en belasting altijd meerekenen. Kan het alleen maar meevallen.
Verwijderd
Denk het niet. Blijkbaar weet je niet, dat dhl minstens 10% van de in rekening gebrachte douane kosten in eigen zak kan steken…starcopy schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:49:
[...]
Nee hoor, net zo veel kans als via sp of wie dan ook. Vorige week een Mi3 binnen gekregen via Dhl, en geen cent moeten betalen. (behalve aan Ibuygou dan)
Overigens kan ik het eind volgende week wel zeggen wat het is. ik heb net vandaag bij to2c een Hongmi 1s besteld met Dhl shipping.
En wat dacht je van die 13,50 die Postnl cashed? Ik ga al meer dan 10 jaar mee in het China circuit, en of je nu door de hond of de kat gebeten wordt, pijn doet het altijd.intraxi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:38:
[...]
Denk het niet. Blijkbaar weet je niet, dat dhl minstens 10% van de in rekening gebrachte douane kosten in eigen zak kan steken…
Nee hoor, zo veel scheelt het niet. De laatste 3 kwamen er zonder problemen door. Bij Postnl was ik 4 pakjes geleden de Sjaak. Theoretisch is het gewoon dat Dhl net wat minder te verwerken krijg als Postnl. Maar intussen wel de druk heeft dat het binnen een korte tijd bezorgd moet worden.Lord_Dain schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:42:
@Starcopy, sorry, maar de info die je geeft is onjuist. Met DHL is de kans vele malen groter dat je eruit gepakt wordt i.v.m. SP, CP, etc etc. Voor alle postbedrijven geldt een minimale kans, maar DHL is hier gewoon een stuk strenger/slimmer in dan postnl.
[ Voor 48% gewijzigd door starcopy op 31-05-2014 23:28 ]
Fabeltje hoor, DHL heeft niet meer kans op betalen. Lees maar eens op www.import-forum.nl naar de ervaringen. Ik heb van de laaste 7 zendingen met DHL 2x hoeven te betalen, met de gewone China Post 1x op 5 zendingen.Lord_Dain schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:42:
@Starcopy, sorry, maar de info die je geeft is onjuist. Met DHL is de kans vele malen groter dat je eruit gepakt wordt i.v.m. SP, CP, etc etc. Voor alle postbedrijven geldt een minimale kans, maar DHL is hier gewoon een stuk strenger/slimmer in dan postnl.
Euhm... 2/7 is meer dan 1/5 hoor.3meter schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:28:
[...]
Fabeltje hoor, DHL heeft niet meer kans op betalen. Lees maar eens op www.import-forum.nl naar de ervaringen. Ik heb van de laaste 7 zendingen met DHL 2x hoeven te betalen, met de gewone China Post 1x op 5 zendingen.
Als we dan toch open deuren aan 't intrappen zijn dan zal ik ook maar even zeggen dat statistiek toepassen op een dergelijk kleine sample compleet nutteloos is. Niet proberen om uit een paar leveringen af te leiden welke veiliger is dus.
Skizzik0 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Als we dan toch open deuren aan 't intrappen zijn dan zal ik ook maar even zeggen dat statistiek toepassen op een dergelijk kleine sample compleet nutteloos is. Niet proberen om uit een paar leveringen af te leiden welke veiliger is dus.
Tja, en hier niet. Dus zullen we nooit weten wie er nu gelijk heeft.Lord_Dain schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:14:
Mijn sample is dat de pakkans met DHL tot nu toe 100% is en via postNL 0%. Ik vind het daarom lastig te geloven als mensen beweren dat de pakkans tussen beide even groot is
Misschien een nadeel dat je dichterbij de b grens zit? Ik krijg ze hier bijna altijd Via A'dam, en soms via Duitsland. Maar zit dan ook in het oosten.Lord_Dain schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:27:
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn DHL pakketten dan over Brussel zijn gegaan. Mensen die hetzelfde bestelden waarbij het pakket direct vanuit Frankfurt richting NL ging, hadden geen last van de douane, misschien dat het er ook mee te maken heeft dat er een stel mieren**kers bij DHL belgie werken?
Inmiddels 8 toestellen via Cp en Sp, nooit wat bij hoeven te betalen. Da's dan wel heel veel geluk...Quad schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:51:
[...]
Dat moet je altijd, alleen je hebt dan geluk als het niet hoeft.![]()
Bestellen in China is invoer en belasting altijd meerekenen. Kan het alleen maar meevallen.
[ Voor 33% gewijzigd door Dr. Prozac op 20-06-2014 16:21 ]
Kan je een linkje sturen van het product op aliexpress?Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:03:
Ik heb een telefoon op AliExpress besteld en deze is verzonden via SingPost.
Van de verkoper heb ik 15 dagen geleden een trackingcode ontvangen, maar SingPost kan geen status vinden voor deze trackingcode.
Komt dit vaker voor of moet ik me zorgen maken?
Bij kleine, goedkope producten kan een verkoper nog wel eens een niet-traceerbare zendingsmethode gebruiken zodat de prijs laag gehouden wordt. Dan staat er bij je order details wel een code vermeld, echter is dit een 'dummy'.Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:03:
Van de verkoper heb ik 15 dagen geleden een trackingcode ontvangen, maar SingPost kan geen status vinden voor deze trackingcode.
Probeer anders eens hier. http://www.17track.netDr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:03:
linkkrissie100 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:09:
[...]
Kan je een linkje sturen van het product op aliexpress?
Ik heb ff de reviews zitten lezen, maar die maken mij niet echt blij. Ingeschreven sinds maart 2014, 306 verkochte producten, en in de laatste maand al 5 negatieve beoordelingen. Ook bij de positieve lees je negatieve zaken, alleen is daar duidelijk de beoordeling aangepast. Ik zou het in de gaten houden en op tijd aan een claim gaan denken.Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:27:
[...]
link
@ WindowsME, starcopy:
Ik heb de afgelopen dagen de trackingcode ook uitgeprobeerd bij ChinaPost en 17track.net zonder resultaat.
[ Voor 0% gewijzigd door starcopy op 08-06-2014 19:37 . Reden: typo ]
Waar zie je dit aan ?starcopy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:36:
[...]
...alleen is daar duidelijk de beoordeling aangepast...
Lees maar eens goed in de positieve. Daar wordt eerst de boel opgehemeld, en dan komen er nog een paar dingen die niet werken, maar dat is niet belangrijk meer. Gevalletje: Ik geef jou refund als jij negatief naar positief doen? En zo zijn er nog een paar waar de schrijfwijze wat vreemd is.
De dingen in de feedback die niet positief zijn, gaan voornamelijk over de leveringstijden en de Russische vertaling.starcopy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Lees maar eens goed in de positieve. Daar wordt eerst de boel opgehemeld, en dan komen er nog een paar dingen die niet werken, maar dat is niet belangrijk meer. Gevalletje: Ik geef jou refund als jij negatief naar positief doen? En zo zijn er nog een paar waar de schrijfwijze wat vreemd is.
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Prozac op 08-06-2014 21:28 ]
Onderstaande is toch echt geen slechte vertaling, eerder een omgekochte. En een Ier die hoeft niet te vertalen naar Engels.Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:12:
[...]
De dingen in de feedback die niet positief zijn, gaan voornamelijk over de leveringstijden en de Russische vertaling.
De leveringstijden daar heeft de verkoper vooraf voor gewaarschuwd (9 dagen processing time)... en wat betreft de niet-perfecte vertaling, daar heb ik wel vaker over gelezen bij (custom) ROMS voor Chinese telefoons.
Maar ik zal het zeker in de gaten houden... morgen is het 16 dagen onderweg en ik heb nu nog iets meer dan 22 "Purchase Protection" dagen over.
Waar staan die feedbacks? Heb je misschien ook de feedbacks bekeken van de andere producten die de verkoper verkoopt?starcopy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:41:
[...]
Onderstaande is toch echt geen slechte vertaling, eerder een omgekochte. En een Ier die hoeft niet te vertalen naar Engels.![]()
Very good seller. Thanks for gifts!! aked for 2 batteries bud sent 1 , but no problemAnd one problem is that phone don't have GPS . .
Reccomend seller ! Very fast shipping to Ireland, 2 weeks only!
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Prozac op 08-06-2014 22:38 ]
Ik heb naar alle feedbacks gekeken, niet alleen die van De Lenovo. Ook al staat daar een leuke tussen.Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:01:
[...]
Waar staan die feedbacks? Heb je misschien ook de feedbacks bekeken van de andere producten die de verkoper verkoopt?
Want de feedback die je hebt opgenoemd heb ik niet gelezen... ben ik misschien vergeten ergens op een link te drukken? Ik heb op de "Feedback (138)" tab gedrukt om de feedbacks te lezen. Ik heb het zo net nog even doorgenomen, en ik heb het ierse vlaggetje of de tekst niet kunnen vinden.
Edit 1:
Heb het al gevonden, het was een feedback van een ander product.
Het engels in sommige feedback-berichten klinkt inderdaad vreemd... maar de enige keer dat ik met de verkoper heb gecommuniceerd (vanwege de lange Processing Time) sprak hij goed engels.
Maar goed, ik ga het in de gaten houden en zal, wanneer dit afgerond is, mijn postings editten voor toekomstige lezers.
[ Voor 8% gewijzigd door Chippu op 11-06-2014 13:58 ]
Nee, alleen ervaring met deze http://www.aliexpress.com/store/712948 seller op AliExpress, 3x een phone besteld, binnen een week binnen. DHL versturen was ook niet al te duur met ze. Had 2x een Xiaomi Redmi S1 besteld, die was keurig op NL ingesteld, geroot, wat extra's erbij en niet te duur.Chippu schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:54:
Heeft iemand ervaring met de reseller Hong Kong Goldway via AliExpress?
Ik heb onlangs een Hongmi Note besteld via AnteLife, maar ben niet echt te spreken over hun customer service. Ze reageren netjes binnen 24 uur, alleen wel jammer dat ze continu met een nieuw excuus komen om je weer iets langer te laten wachten.
Anyway, mijn broer heeft ook interesse in een Hongmi Note en via AliExpress komt Goldway wel aardig uit de bus. Een tweede alternatief is to2c.com, waar enkele Tweakers onlangs wel over te spreken waren.
Edit: de reseller Seven Eleven USA Ltd. (die naam...) lijkt ook wel oké, iemand ervaring ermee?
zoals beloofd, gister binnen gekomen via Dhl en geen extra kosten op hoeven te hoesten. Gewoon aanpakken, tekenen, dankjewel zeggen, en deur dicht doen.starcopy schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:16:
[...]
Tja, en hier niet. Dus zullen we nooit weten wie er nu gelijk heeft.![]()
Maar zoals gezegd, als de 1S binnenkomt weet ik of er geld bij moest. En ik zal het ook netjes melden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq