Hartelijk dank voor de feedback. Zodra ik mijn eerste bestelling binnen heb zal ik de gok maar eens wagen via AliExpress dan. De prijzen via Blackpeach zijn ook niet verkeerd, zo te zien.3meter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:56:
[...]
Nee, alleen ervaring met deze http://www.aliexpress.com/store/712948 seller op AliExpress, 3x een phone besteld, binnen een week binnen. DHL versturen was ook niet al te duur met ze. Had 2x een Xiaomi Redmi S1 besteld, die was keurig op NL ingesteld, geroot, wat extra's erbij en niet te duur.
Mochten mensen interesse hebben in een iOcean toestel, howsea heeft nu all-in levering voor de basic prijzen. http://www.howsea.com/brands/iOCEAN.html Geen verassing van btw en invoer, verzending vanuit Nederland. Zelf daar ook mijn iOcean bestelt, vandaag opgehaald bij PostNL.
There is no knowledge, that is not Power!
het is al in orde
[ Voor 94% gewijzigd door Zottenpedj op 14-06-2014 19:45 . Reden: berich is overbodig ]
30 april het volgende hier gepost..
Ondertussen weer wat mails en veel frustratie verder, maar de service is nog steeds waardeloos. Ook heb ik al via facebook en twitter ed contact gezocht. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg! Heeft iemand nog enig idee wat ik verder kan ondernemen? Ik kom namelijk niet verder zo en ben onderhand bang dat ik mijn geld kwijt ben...Via spemall op 4 maart een bestelling gedaan, 5 maart verscheept via singpost. na wat moeilijk zoeken en wat telefoontjes op 19 maart bleek postnl het pakje in NL te vervoeren. Ze vonden het adres wat moeilijk te herleiden dus hebben ze het pakketje op 18 maart terug gestuurd...
Sindsdien zit ik dus al op een eeuwen oude nokia te rammen. 40 mails verder, maar nog steeds geen nieuwe shipping date. Ze willen eerst wachten tot het 'oude' pakketje bij hen terug is. Dat pakketje ligt al een paar weken ergens in Singapore. Wat een drama service zeg! Ze hadden direct een nieuwe moeten sturen, puur uit service! En ik had natuurlijk 2 dagen eerder met postnl moeten bellen, dan was alles meteen getackeld. Het gaat dus niet altijd van een leien dakje....
Hoe heb je betaald? Indien via creditcard: ga de transactie betwisten. Dat kan nog zoveel maanden na aankoop. Bij PayPal is de 45 dagen termijn leidend. Wanneer de verzending dan nog niet gearriveerd is maak ik altijd een geschil aan. Omdat het na 45 dagen niet meer wil en je als alles wel nog goed komt, je het geschil altijd kunt annuleren.wolterious schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 07:35:
30 april het volgende hier gepost..
[...]
Ondertussen weer wat mails en veel frustratie verder, maar de service is nog steeds waardeloos. Ook heb ik al via facebook en twitter ed contact gezocht. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg! Heeft iemand nog enig idee wat ik verder kan ondernemen? Ik kom namelijk niet verder zo en ben onderhand bang dat ik mijn geld kwijt ben...
Iemand raadde me de Doogee dg800 aan, en na 3 dagen intens overal op internet zoeken omdat ik het best een leuke telefoon vind, zoek ik u dus een webshop die goed betrouwbaar is en snel levert(Belgie). Hoe kan ik trouwens zien of ze hem in stock hebben of dat het een pre-sale/order is?
En wat moet ik verwachten van bijkomende kosten? Of is dat geluk hebben of hangt het ook van webshop af en wat er op het pakketje staat?
Heeft iemand trouwens ervaring want ik lees op reviews dat het wifi ontvangst niet heel goed is.
Alvast bedankt!
En wat moet ik verwachten van bijkomende kosten? Of is dat geluk hebben of hangt het ook van webshop af en wat er op het pakketje staat?
Heeft iemand trouwens ervaring want ik lees op reviews dat het wifi ontvangst niet heel goed is.
Alvast bedankt!
Tja, hoe kan je dat zien. Op de site wellicht? Of vragen aan de webshop? Welke site is het??
Bijkomende kosten (BTW) zullen er niet zijn als het een pakket is wat binnen de EU verzonden wordt.
Voor inhoudelijke discussie over het toestel, moet je het andere draadje hebben (het topic voor onbekende smartphones). Succes!
Bijkomende kosten (BTW) zullen er niet zijn als het een pakket is wat binnen de EU verzonden wordt.
Voor inhoudelijke discussie over het toestel, moet je het andere draadje hebben (het topic voor onbekende smartphones). Succes!
http://www.to2c.com/dooge...800-basic-smartphone.html beste prijs bij bekende webshop op het moment, leveren naar belgië kan snel voor meerprijs, maar als je aan maand geduld heb gewoon de normale verzend optie kiezen, en ff de back touch ding aanvinken, wel zo leukcurly-naad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:33:
Iemand raadde me de Doogee dg800 aan, en na 3 dagen intens overal op internet zoeken omdat ik het best een leuke telefoon vind, zoek ik u dus een webshop die goed betrouwbaar is en snel levert(Belgie). Hoe kan ik trouwens zien of ze hem in stock hebben of dat het een pre-sale/order is?
Alvast bedankt!
en hij is daar in stock, bijkomende kosten is max 25 euro, maar vaak genoeg komt er niks bij
curly-naad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:33:
Alvast bedankt!
En de V&A met iemand uit Gent werkt niet omdat?

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2014 16:36 ]
Dank je!!! Dat bedoelde ik ja, ik ga meteen kijken of ik kan bestellen!krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:48:
[...]
http://www.to2c.com/dooge...800-basic-smartphone.html beste prijs bij bekende webshop op het moment, leveren naar belgië kan snel voor meerprijs, maar als je aan maand geduld heb gewoon de normale verzend optie kiezen, en ff de back touch ding aanvinken, wel zo leuk
en hij is daar in stock, bijkomende kosten is max 25 euro, maar vaak genoeg komt er niks bij
ho wacht, hier is ie inclusief DHL verzending(2 tot 8 dagen) voor 93 eurocurly-naad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:50:
[...]
Dank je!!! Dat bedoelde ik ja, ik ga meteen kijken of ik kan bestellen!
http://dhl.to2c.com/doogee-valencia-dg800-basic-dhl.html
*met originele doos 97 euro
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 17-06-2014 16:53 ]
En tot zo ver je free Dhl shipping. Niks voor niks.krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:52:
[...]
ho wacht, hier is ie inclusief DHL verzending(2 tot 8 dagen) voor 93 euro
http://www.to2c.com/dooge...800-basic-smartphone.html
Als je ff een paar posts boven je had gelezen... Daar staat exact dezelfde linkstarcopy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:03:
[...]
En tot zo ver je free Dhl shipping. Niks voor niks.
http://www.to2c.com/dooge...800-basic-smartphone.html
Want dhl is op dhl site TOTAAL goedkoper
[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 17-06-2014 19:42 ]
Niet gezien, had de pagina blijkbaar niet ververst.krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Als je ff een paar posts boven je had gelezen... Daar staat exact dezelfde linkmaar het scheelt wel of je op normale site of dhl site besteld snugger
Want dhl is op dhl site TOTAAL goedkoper
Overigens zit er de ene keer daar wel verschil in, de andere keer niet. Maar dat gelul van gratis Dhl is in elk geval niet waar.
Ik heb het gecontroleerd toen ik mijn 1S daar besteld heb. Met gratis Dhl was dat ding zelfs 10 dollar duurder dan met betaald Dhl. Zijn wel slimme jongens Chinezen daar.
Ja, je moet gewoon ff goed kijke wat goedkoper isstarcopy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Niet gezien, had de pagina blijkbaar niet ververst.![]()
Overigens zit er de ene keer daar wel verschil in, de andere keer niet. Maar dat gelul van gratis Dhl is in elk geval niet waar.
Ik heb het gecontroleerd toen ik mijn 1S daar besteld heb. Met gratis Dhl was dat ding zelfs 10 dollar duurder dan met betaald Dhl. Zijn wel slimme jongens Chinezen daar.
Ik heb via paypal betaald. En dan wel via een paypal account. (waar ik dus met ideal geld op heb gestort) ik heb namelijk geen creditcard. Bedankt voor je antwoord, ik heb paypal inmiddels een mail gestuurd.Joosie200 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:45:
[...]
Hoe heb je betaald? Indien via creditcard: ga de transactie betwisten. Dat kan nog zoveel maanden na aankoop. Bij PayPal is de 45 dagen termijn leidend. Wanneer de verzending dan nog niet gearriveerd is maak ik altijd een geschil aan. Omdat het na 45 dagen niet meer wil en je als alles wel nog goed komt, je het geschil altijd kunt annuleren.
Mail sturen? Beter een 'item not received' case openen!wolterious schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:34:
[...]
Ik heb via paypal betaald. En dan wel via een paypal account. (waar ik dus met ideal geld op heb gestort) ik heb namelijk geen creditcard. Bedankt voor je antwoord, ik heb paypal inmiddels een mail gestuurd.
Als ik het goed gelezen heb, heeft hij hem al op 4 maart besteld en betaald. Dus een case openen bij Paypal zal er niet meer inzitten, aangezien hij ruim over die 45 dagen zit. En ik ga er van uit dat Spemall dat ook al lang weet, dus die denken: Buit binnen.intraxi schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:17:
[...]
Mail sturen? Beter een 'item not received' case openen!
paypal heeft me inmiddels antwoord gegeven en geadviseerd een buyers dispute te openen. Dus dat heb ik zojuist gedaan. Starcopy: ondanks het hele verhaal, kan ik me niet voorstellen dat een groot bedrijf als spemall denkt dat de buit binnen is. Misschien moet ik de facebook pagina, twitter en mail maar eens flink gaan spammen...
Ehm, je schrijft zelf al:wolterious schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:00:
paypal heeft me inmiddels antwoord gegeven en geadviseerd een buyers dispute te openen. Dus dat heb ik zojuist gedaan. Starcopy: ondanks het hele verhaal, kan ik me niet voorstellen dat een groot bedrijf als spemall denkt dat de buit binnen is. Misschien moet ik de facebook pagina, twitter en mail maar eens flink gaan spammen...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Via spemall op 4 maart een bestelling gedaan, 5 maart verscheept via singpost. na wat moeilijk zoeken en wat telefoontjes op 19 maart bleek postnl het pakje in NL te vervoeren. Ze vonden het adres wat moeilijk te herleiden dus hebben ze het pakketje op 18 maart terug gestuurd...
Sindsdien zit ik dus al op een eeuwen oude nokia te rammen. 40 mails verder, maar nog steeds geen nieuwe shipping date. Ze willen eerst wachten tot het 'oude' pakketje bij hen terug is. Dat pakketje ligt al een paar weken ergens in Singapore. Wat een drama service zeg! Ze hadden direct een nieuwe moeten sturen, puur uit service! En ik had natuurlijk 2 dagen eerder met postnl moeten bellen, dan was alles meteen getackeld. Het gaat dus niet altijd van een leien dakje....
Ondertussen weer wat mails en veel frustratie verder, maar de service is nog steeds waardeloos. Ook heb ik al via facebook en twitter ed contact gezocht. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg! Heeft iemand nog enig idee wat ik verder kan ondernemen? Ik kom namelijk niet verder zo en ben onderhand bang dat ik mijn geld kwijt ben...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus heeft Spemall er verder niet zo'n belang bij om haast te maken. Voor hen ben je over die 45 dagen heen. In die zin buit binnen.
Ik ben wel benieuwd hoe Paypal jouw aanvraag gaat behandelen, aangezien je dik over die 45 dagen zit. Zou je mij/ons daarvan op de hoogte willen houden?
Heb hem besteld,
Er stond tot op het eind en op de bevestiging op de website een bedrag van ongeveer 93 euro, maar in mijn email en paypal account is het 97 euro... Is dat normaal?
Er stond tot op het eind en op de bevestiging op de website een bedrag van ongeveer 93 euro, maar in mijn email en paypal account is het 97 euro... Is dat normaal?
krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:52:
[...]
Paypal rekent een soort commissie en hanteert een andere wisselkoers dan de Shop.curly-naad schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:32:
Heb hem besteld,
[...]
Je hebt em dus zonder originele doos gekocht?curly-naad schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:32:
Heb hem besteld,
[...]
eh ja, dat raadde ze aan, beter kans dat je geen kosten er nog bij krijgt..?
krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:58:
[...]
Je hebt em dus zonder originele doos gekocht?
Ja tis goedkoper en kleinere kans op extra kosten zeggen ze, maar ik vind de originele doos altijd wel leuk, maakt het spannendcurly-naad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:02:
eh ja, dat raadde ze aan, beter kans dat je geen kosten er nog bij krijgt..?
[...]
Oke op die manier, ja het is inderdaad wel leuker, ik was al aan het twijfelen of ik er wel goed aan had gedaan. Maar ik hoop echt op geen extra kosten, anders komt het misschien toch duurder uit dan bij een zending vanuit NL.... Maar goed, heb hem nu besteld! Nu afwachten!! Vind dit ook al heel spannend 
krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:08:
[...]
Ja tis goedkoper en kleinere kans op extra kosten zeggen ze, maar ik vind de originele doos altijd wel leuk, maakt het spannend
Paypal heeft aangegeven de zaak in de gaten te houden. Maar inderdaad, omdat ik dik over de 45 dagen heen zit, zeggen ze wel niet zo veel te kunnen doen. Wordt vervolgd dus.starcopy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:05:
[...]
Dus heeft Spemall er verder niet zo'n belang bij om haast te maken. Voor hen ben je over die 45 dagen heen. In die zin buit binnen.
Ik ben wel benieuwd hoe Paypal jouw aanvraag gaat behandelen, aangezien je dik over die 45 dagen zit. Zou je mij/ons daarvan op de hoogte willen houden?
Tot die tijd ga ik spemall bashen. Ik heb een programma gevonden die elke dag dezelfde mail 100 keer voor me verstuurd. Als dit niet helpt ga ik 1000 mails per dag sturen. Daarnaast ga ik de facebook pagina bashen, dagelijks en vervelend. Heb het helemaal gehad met dat clubje daar!
Moet ik me zorgen maken of is dit normaal.
normaal heb ik de china zendingen redelijk snel binnen echter nu heb ik een aantal zendingen op iets vreemds staan. De verzenders melden geduld kan elk moment komen. maar het lijkt er op dat de zending nog steeds niet onderweg is maar daar nog ligt klaar voor verzending.
Weet iemand hier meer van ?
2014-06-08 14:53, 北京国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-07 10:15, 北京国际邮件收寄中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-06-11 07:20, PVG, 交航, 荷兰, NL2014-06-10 12:05, 上海国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-07 15:12, 温州国际, 出口总包互封封发, 荷兰, Dispatching, NL2014-06-07 14:38, 温州国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL2014-06-06 17:59, 温州函件局鹿城分局, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-06-14 11:28, 北京国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-13 15:39, 北京国际邮件收寄中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
normaal heb ik de china zendingen redelijk snel binnen echter nu heb ik een aantal zendingen op iets vreemds staan. De verzenders melden geduld kan elk moment komen. maar het lijkt er op dat de zending nog steeds niet onderweg is maar daar nog ligt klaar voor verzending.
2014-06-08 14:53, 北京国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-07 10:15, 北京国际邮件收寄中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-06-11 07:20, PVG, 交航, 荷兰, NL2014-06-10 12:05, 上海国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-07 15:12, 温州国际, 出口总包互封封发, 荷兰, Dispatching, NL2014-06-07 14:38, 温州国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL2014-06-06 17:59, 温州函件局鹿城分局, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-06-14 11:28, 北京国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL2014-06-13 15:39, 北京国际邮件收寄中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
Zal jouw mailprovider ook niet leuk vinden en heb je kans dat je op een blacklist terecht komt.wolterious schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Paypal heeft aangegeven de zaak in de gaten te houden. Maar inderdaad, omdat ik dik over de 45 dagen heen zit, zeggen ze wel niet zo veel te kunnen doen. Wordt vervolgd dus.
Tot die tijd ga ik spemall bashen. Ik heb een programma gevonden die elke dag dezelfde mail 100 keer voor me verstuurd. Als dit niet helpt ga ik 1000 mails per dag sturen. Daarnaast ga ik de facebook pagina bashen, dagelijks en vervelend. Heb het helemaal gehad met dat clubje daar!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Haha, bij mij staat dat bij elke tracking, dat betekend normaal gesproken dat ie op die departure dag is vertrokken uit china, dus je moet inderdaad nog even geduld hebben ze zijn pas 5 dagen vertrokken uit china, dus lkkr op de bank gaan zitten en relaxed voetbal gaan kijkenrob2011 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:15:
Moet ik me zorgen maken of is dit normaal.
Dat pvg heb ik ook vaak staan maar dat betekend eigenlijk niks
Na 3 1/2 week nog niks te hebben ontvangen, heb ik een geschil (dispute) ingediend en geld terug gevraagd (full refund).Dr. Prozac schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:03:
Ik heb een telefoon op AliExpress besteld en deze is verzonden via SingPost.
Van de verkoper heb ik 15 dagen geleden een trackingcode ontvangen, maar SingPost kan geen status vinden voor deze trackingcode.
Komt dit vaker voor of moet ik me zorgen maken?
Communicatie met deze verkoper gaat altijd wel vlot en het geld is ook binnen 1 dag terug op mijn AliPay-rekening.
Wat me is opgevallen is dat sinds 1 week meerdere kopers zijn gaan klagen over het niet hebben ontvangen van hun telefoon. Toch wel irritant wanneer een verkoper in het begin wel betrouwbaar lijkt te zijn geweest (geen klagers over niet ontvangen telefoon) en dan opeens besluit de telefoons niet meer te verzenden.
Aangezien het geld nu op mijn AliPay-rekening staat, ga ik het nogmaals proberen bij een andere verkoper. Als iemand betrouwbare verkopers kent, hoor ik het graag... ik geloof dat een paar pagina's terug eentje werd vermeld (iets met "peach" of zo).
Heeft er iemand hier evaring met de ''Customs Tax Insurance'' van www.to2c.com?
Zo ja, positief/negatief?
Zo ja, positief/negatief?
Zul je een link naar betreffende pagina moeten geven, ik kan niets vinden. Maar ik heb er daar ook nog niet van gehoord.
@starcopy: dit is de link: http://www.to2c.com/what-is-customs-insurance
Ik heb het even zitten kijken, en op zich lijkt het wel wat. Max vergoeding 64 dollar (ik trek er de 6 af die het kost) oftewel 47 euro.Robarrie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:33:
@starcopy: dit is de link: http://www.to2c.com/what-is-customs-insurance
Maar je moet wel afdoende bewijs leveren. En dat zal de valkuil zijn, als die er is. Ik heb ooit via Dhl kosten moeten betalen, maar het ontvangstbewijs wat ik kreeg was niet het meest duidelijke waar je nu precies voor betaalde.
Als je de gok niet wil nemen qua kosten, zou ik die 6 dollar er aan uitgeven. Je kunt natuurlijk achteraf spijt krijgen.
Dankjewel voor de snelle reactie.starcopy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:14:
[...]
Ik heb het even zitten kijken, en op zich lijkt het wel wat. Max vergoeding 64 dollar (ik trek er de 6 af die het kost) oftewel 47 euro.
Maar je moet wel afdoende bewijs leveren. En dat zal de valkuil zijn, als die er is. Ik heb ooit via Dhl kosten moeten betalen, maar het ontvangstbewijs wat ik kreeg was niet het meest duidelijke waar je nu precies voor betaalde.
Als je de gok niet wil nemen qua kosten, zou ik die 6 dollar er aan uitgeven. Je kunt natuurlijk achteraf spijt krijgen.
Ik denk dat ik de gok dan toch maar neem, het is toch maar 6 dollar.
Hallo, ik ben nieuw hier en zit met een vraag/probleem. 7 Mei een telefoon besteld van DX.COM en nog (steds) niet ontvangen! Is dit normaal of is het pakketje gewoon kwijt geraakt? De ''live chatters'' vertellen mij telkens 2 weken te wachten maar daar komt ook he-le-maal niks van
2014-06-06 15:45, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-28 17:21, Dispatch Pre-Alert 00, In Transit
Ik had ook eerst iets van ''It faild to pass chinese border'' nog wat en toen terug gestuurd, toen weer opgestuurd. Ik weet niet wat ze doen daar maar lijkt er zeer op dat het alles behalve mijn pakketje opsturen is. Hopelijk kan éen van julie mij helpen.
Oh en het probleem wat ik al weet is dat ik free shipping heb gedaan ipv. Dhl
Ik had ook eerst iets van ''It faild to pass chinese border'' nog wat en toen terug gestuurd, toen weer opgestuurd. Ik weet niet wat ze doen daar maar lijkt er zeer op dat het alles behalve mijn pakketje opsturen is. Hopelijk kan éen van julie mij helpen.
Claim indienen indien nog mogelijk.
⏩ PVOutput☀️
Nope, dat ding ligt nog op het vliegveld want op het moment worden alle zendingen met MY tegen gehouden. Als je pech hebt dan krijg je vanzelf deze melding want er zit een batterij in het pakje: Item put on hold due to Dangerous Good. Houdt de 45 dagen grens van Paypal goed in de gaten, want er is een redelijke kans dat deze ook weer terug gestuurd wordt. Ik heb hetzelfde probleem met een pakje van BG. En zo weet ik er nog veel meer met hetzelfde probleem.thekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 06:29:
Hallo, ik ben nieuw hier en zit met een vraag/probleem. 7 Mei een telefoon besteld van DX.COM en nog (steds) niet ontvangen! Is dit normaal of is het pakketje gewoon kwijt geraakt? De ''live chatters'' vertellen mij telkens 2 weken te wachten maar daar komt ook he-le-maal niks van
En wat moet ik nu doen!?!? kl*te zooi!
waneer krijg ik hem binnen dan? Er wordt mij tijdens de live chat telkens verteld dat hij al onderweg naar mijn huis is maar nu zeg jij dus weer van niet. Snap er heleamal niks meer van!!
En wat bedoel je tegen gehouden? Krijg ik hem dus niet of? en warom tegen gehouden... sorry maar wordt er zo gestoord van.
@Hierboven, jij wacht dus ook ong. 1.5 maand op je pakketje? heb jij je geld terug of?
waneer krijg ik hem binnen dan? Er wordt mij tijdens de live chat telkens verteld dat hij al onderweg naar mijn huis is maar nu zeg jij dus weer van niet. Snap er heleamal niks meer van!!
En wat bedoel je tegen gehouden? Krijg ik hem dus niet of? en warom tegen gehouden... sorry maar wordt er zo gestoord van.
@Hierboven, jij wacht dus ook ong. 1.5 maand op je pakketje? heb jij je geld terug of?
[ Voor 32% gewijzigd door thekingz123 op 23-06-2014 16:40 ]
claim indienden bij paypal zo snel mogelijk, want dit gaat veel te lang duren nog, koop wat je wou opnieuw bij banggood en dan met netherland direct mailthekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:37:
hoe doe ik dat??krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:40:
[...]
claim indienden bij paypal zo snel mogelijk, want dit gaat veel te lang duren nog, koop wat je wou opnieuw bij banggood en dan met netherland direct mail
heb je met paypal betaald uberhaupt?
ik zou niet weten hoe je cliamt indient dus je moet wachten op andere hulpgevende tweakers
Was al telaat met claim, had hoop dat de telefoon nog kwam maar nee. Achja, is niet anders.krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:44:
[...]
heb je met paypal betaald uberhaupt?
ik zou niet weten hoe je cliamt indient dus je moet wachten op andere hulpgevende tweakers
[ Voor 14% gewijzigd door thekingz123 op 23-06-2014 16:51 ]
ik zou eerst wachten totdat je je geld terughebt.thekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:01:
Wat kan ik nou doen mensen.. Gewoon wachten of opnieuw kopen van een andere website..
wat heb je besteld?
zou het dan bestllen op banggood met netherland direct mail(gratis)
Lees onderstaand topic maar. Is wel van BG, maar geeft je een idee. Maar zit je dus over die 45 dagen (vanaf betaling door paypal) heen? Anders toch ff proberen via hun (paypal) site.thekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:37:
Ik wacht nog niet zo lang, maar heb al wel duidelijk gemaakt dat dit hun probleem is, niet het mijne. En ik zal ook zeker een claim indienen als het zo ver komt.
http://forum.banggood.com...pic.html?tid=21807&page=3
Als je iets hebt et een batterij er in, moet er eigenlijk ook melding van gemaakt worden. Veel shops doen dit niet omdat het dan duurder wordt om te versturen. Ze gokken dat het wel goed gaat. Alleen bij verscherpte controle kan het wel eens anders uitpakken. En dat is wat bij MY gebeurt.
Dus, of het wordt toch nog goedgekeurd, of het gaat retour afzender.
[ Voor 6% gewijzigd door starcopy op 23-06-2014 17:16 ]
Dit was gebeurd. Terug gestuurd naar hun en toen was die weer opgestuurd volgens de live chatters naar mij. Maar ik heb nog steeds niks binnen... En geld krijg ik niet want ik het pakketje is onderweg naar mijn huis zegt ''Iemand'' net via de live chat. Dit om precies te zijn ''Can i get my money back?'' ''not possible now ,because package is still on the way .'' ..Zo wat nu...
En wat bedoel je hier precies mee '' Dus, of het wordt toch nog goedgekeurd, of het gaat retour afzender.'' Krijg ik hem uitendelijk wel denkje of..?
En wat bedoel je hier precies mee '' Dus, of het wordt toch nog goedgekeurd, of het gaat retour afzender.'' Krijg ik hem uitendelijk wel denkje of..?
starcopy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:14:
[...]
Lees onderstaand topic maar. Is wel van BG, maar geeft je een idee. Maar zit je dus over die 45 dagen (vanaf betaling door paypal) heen? Anders toch ff proberen via hun (paypal) site.
http://forum.banggood.com...pic.html?tid=21807&page=3
Als je iets hebt et een batterij er in, moet er eigenlijk ook melding van gemaakt worden. Veel shops doen dit niet omdat het dan duurder wordt om te versturen. Ze gokken dat het wel goed gaat. Alleen bij verscherpte controle kan het wel eens anders uitpakken. En dat is wat bij MY gebeurt.
Dus, of het wordt toch nog goedgekeurd, of het gaat retour afzender.
[ Voor 6% gewijzigd door thekingz123 op 23-06-2014 17:22 ]
Als dat pakket nu onderweg is dan zou het inmiddels al een aantal stappen verder zijn zie onderstaande. Dat is van een erdere order van mij via MY.thekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:17:
Dit was gebeurd. Terug gestuurd naar hun en toen was die weer opgestuurd volgens de live chatters naar mij. Maar ik heb nog steeds niks binnen... En geld krijg ik niet want ik het pakketje is onderweg naar mijn huis zegt ''Iemand'' net via de live chat. Dit om precies te zijn ''Can i get my money back?'' ''not possible now ,because package is still on the way .'' ..Zo wat nu...
[...]
15-Apr-2014 1658 Item has been successfully delivered NETHERLANDS
14-Apr-2014 0759 Item arrived NETHERLANDS NETHERLANDS
04-Apr-2014 2102 Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
04-Apr-2014 1110 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)
02-Apr-2014 1240 Dispatch Pre-Alert 02/04/2014
Goed naar de datums van de verschillende stations kijken. Jij zou het dus allang moeten hebben. Maar je kunt altijd gaan zeuren op onderstaande link, dat is een goede ratingsite en daar worden ze niet blij van.
http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme
Ik ben idd aan het zeuren bij de live chat / ticket detail. Maar bedankt ik wacht het nog maar af..
Edit: ik heb ff geklaagd waar je het zei! bedankt!!
starcopy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:30:
[...]
Als dat pakket nu onderweg is dan zou het inmiddels al een aantal stappen verder zijn zie onderstaande. Dat is van een erdere order van mij via MY.
15-Apr-2014 1658 Item has been successfully delivered NETHERLANDS
14-Apr-2014 0759 Item arrived NETHERLANDS NETHERLANDS
04-Apr-2014 2102 Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
04-Apr-2014 1110 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)
02-Apr-2014 1240 Dispatch Pre-Alert 02/04/2014
Goed naar de datums van de verschillende stations kijken. Jij zou het dus allang moeten hebben. Maar je kunt altijd gaan zeuren op onderstaande link, dat is een goede ratingsite en daar worden ze niet blij van.
http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme
Gisterenmiddag een Doogee dg800 Valencia bij pandawill besteld
Vanmiddag (Nederlandse tijd) is hij aangeboden bij Singapore airmail
Vanmiddag (Nederlandse tijd) is hij aangeboden bij Singapore airmail
Verwijderd
Ik heb daarnet deze code gekregen van Ibuygou - RI000000000BG - iemand die weet of dit een tracking number is en waar ik hem dan zou kunnen volgen? BG staat in ieder geval voor Bulgaria.
E: ik probeer het net via deze site, hij pakt hem wel, maar geeft de volgende melding: 'No information, please check your item identifier'. Kan het zijn dat hij nog ingescand moet worden en het pas vanavond zichtbaar wordt?
E: tracking number in deze post ongeldig gemaakt.
E: ik probeer het net via deze site, hij pakt hem wel, maar geeft de volgende melding: 'No information, please check your item identifier'. Kan het zijn dat hij nog ingescand moet worden en het pas vanavond zichtbaar wordt?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 15:47 ]
17track.net kan je hem volgen.
Duurt nog even voordat het echt volgbaar is zodra het pakketje Ibuygou verlaat.
⏩ PVOutput☀️
Dinsdagmiddag heb ik een bestelling gedaan bij Pandawill en gisterenavond op de website van Singapore Post kreeg ik de volgende melding te zien:
26-06-2014 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
(via 17track.net krijg ik hetzelfde te zien)
Heb net via google gezocht en las dat dit een bug is bij Singapore Post...
Iemand dezelfde ervaring?
26-06-2014 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Verwijderd
Thanks.Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:17:
17track.net kan je hem volgen.
Nee, dat is geen bug voor zover ik weet. Het houdt volgens mij in dat de zending is aangemeld bij SP, maar nog niet ontvangen. In elk geval zie ik 'm heel vaak voorbij komen in het begin. Dat kan een paar dagen duren.soebo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:51:
Dinsdagmiddag heb ik een bestelling gedaan bij Pandawill en gisterenavond op de website van Singapore Post kreeg ik de volgende melding te zien:
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Thanks.Hyp Hyper schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:23:
[...]
Nee, dat is geen bug voor zover ik weet. Het houdt volgens mij in dat de zending is aangemeld bij SP, maar nog niet ontvangen. In elk geval zie ik 'm heel vaak voorbij komen in het begin. Dat kan een paar dagen duren.
Pandawill gaf aan dat het zo'n 4 dagen kan duren, voordat ik een statuswijziging zie bij SP
Vorige week hier mijn bestelling dus gedaan, op de website was de telefoon in stock, heb ze vandaag nog eens aangesproken en ze zeggen dat er nog niks is verzonden en de telefoon niet in stock is en dat ik misschien een andere telefoon moet kiezen... Baal!!!
Heb betaald met paypal hoe kan ik dit terug draaien?
krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:52:
[...]
Gewoon to2c vraag om een full refund, maar dat is niet netjes van to2ccurly-naad schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:36:
Vorige week hier mijn bestelling dus gedaan, op de website was de telefoon in stock, heb ze vandaag nog eens aangesproken en ze zeggen dat er nog niks is verzonden en de telefoon niet in stock is en dat ik misschien een andere telefoon moet kiezen... Baal!!!
[...]
En hoe lang duurt dat ongeveer? En moet ik dat zelf aangeven via paypal een terugboeking?
krissie100 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Gewoon to2c vraag om een full refund, maar dat is niet netjes van to2c
To2C chat aangeven dat je refund wil, gaat normaal best snel. Heb het eerder ook een keertje gedaan, 2 dagen geld weer terug.
⏩ PVOutput☀️
10 juni: in happy hour de Redmi 1s besteld bij Pandawill
14 juni: verzendbevestiging met track en trace van Singapore Post
17 juni: pakketje pas aangemeld
19 juni: weg uit China
26 juni: gearriveerd in NL
28 juni: bezorging zonder bijkomende kosten?
Singapore verzend snel, met een weekje in NL. Het is net zo snel als dat Pandawill het pakketje daadwerkelijk op de bus doet.
28 juni: bezorging zonder bijkomende kosten?

Singapore verzend snel, met een weekje in NL. Het is net zo snel als dat Pandawill het pakketje daadwerkelijk op de bus doet.

25-06-2014 doogee dg800 valencia besteld bij PandaWill
28-06-2014 Received from Customer (Singapore Post)
Mijn pakketje is nu enkele dagen in Nederland, het duurde in totaal ongeveer een maand met Singapore Post via Antelife.
Echter, ik heb vandaag een brief ontvangen van PostNL, een zogeheten 'bericht van aankomst reactieformulier.' Hierin wordt aan mijn gevraagd om de inhoud en de waarde van de zending aan te geven en om wat voor type zending het gaat (koopzending of geschenkzending). Tot slot kan ik de zending weigeren.
Nu vroeg ik me af, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik ontvang deze brief namelijk omdat PostNL "de inhoud en waarde van het pakket niet [kan] bepalen, dit heeft tot gevolg dat [PostNL] voor uw zending geen duoaneaangifte [kan] doen."
Echter, ik heb vandaag een brief ontvangen van PostNL, een zogeheten 'bericht van aankomst reactieformulier.' Hierin wordt aan mijn gevraagd om de inhoud en de waarde van de zending aan te geven en om wat voor type zending het gaat (koopzending of geschenkzending). Tot slot kan ik de zending weigeren.
Nu vroeg ik me af, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik ontvang deze brief namelijk omdat PostNL "de inhoud en waarde van het pakket niet [kan] bepalen, dit heeft tot gevolg dat [PostNL] voor uw zending geen duoaneaangifte [kan] doen."
Dat is 'pech' hebben;
Je moet nu dus aangeven wat je ervoor hebt betaald, zodat Postnl op basis daarvan de extra btw/inklaringskosten kan berekenen.
Je moet nu dus aangeven wat je ervoor hebt betaald, zodat Postnl op basis daarvan de extra btw/inklaringskosten kan berekenen.
Ik had al wel rekening gehouden met eventuele inklaringskosten, ik heb echter nog nooit eerder een reactieformulier ontvangen hiervoor. Komt dit dan doordat Antelife geen waarde op het pakket heeft aangegeven? Zo nee, wat weerhoudt PostNL ervan om op de factuur te kijken?
Edit: de kosten zijn niet zozeer het probleem, het is gewoon een beetje omslachtig.
Edit2: zo formulier+factuur op de bus, ben benieuwd wanneer het binnenkomt.
Edit: de kosten zijn niet zozeer het probleem, het is gewoon een beetje omslachtig.
Edit2: zo formulier+factuur op de bus, ben benieuwd wanneer het binnenkomt.

[ Voor 23% gewijzigd door Chippu op 28-06-2014 15:13 ]
Heb je het inmiddels binnen?thekingz123 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:38:
Ik ben idd aan het zeuren bij de live chat / ticket detail. Maar bedankt ik wacht het nog maar af..
[...]
26-06-2014 Information Received
30-06-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
Aan de hand van Joosie200's bericht, kan ik mijn pakketje over 9 dagen thuis verwachten
Aan de hand van Joosie200's bericht, kan ik mijn pakketje over 9 dagen thuis verwachten
Verwijderd
Mijn phone komt eindelijk terug van zijn reparatie, het traceernummer geeft deze status:Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:08:
Ik heb daarnet deze code gekregen van Ibuygou - RI000000000BG - iemand die weet of dit een tracking number is en waar ik hem dan zou kunnen volgen? BG staat in ieder geval voor Bulgaria.
2014-06-28 03:12, BULGARIA, SOFIA LC/AO, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem kan verwachten? De verzending naar Bulgaria via Postnl heeft in totaal 6 dagen geduurd, dus ik verwacht van Bulgaria naar Nederland ook zoiets?
E: levering vindt vandaag plaats, dus nog sneller zelfs.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 11:28 ]
Ik denk dat ik hem ook bij pandawill ga bestellen, het gaat bij jou wel goed zo te zien.
Ik zie net dat ie in happyhour donderdag staat, weet iemand hoe laat dat zal zijn?
Ik zie net dat ie in happyhour donderdag staat, weet iemand hoe laat dat zal zijn?
soebo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:26:
01 juli: brief op de mat of ik de waarde even wil doorgeven.Joosie200 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:25:
10 juni: in happy hour de Redmi 1s besteld bij Pandawill
28 juni: bezorging zonder bijkomende kosten?![]()
Als het echt zo doorgaat dat ik bij de recente bestellingen toch telkens die welbekende brief van PostNL krijg, ga ik DHL maar weer eens een tweede kans gunnen. Tis dat ik DHL altijd zonde vond, want je betaalt meer voor verzending (zeg 10 euro) en dan wordt je als nog aangeslagen voor de kosten. (zeg 25 euro) Netto ben je net zoveel kwijt (want Singapore verzending is dikwijls gratis en/of kost maar 2,50 euro) maar dan mag je wel 32,50 euro aftikken omdat je toch wel gesnapt wordt. Enige verschil? DHL levert dat ding tenminste in twee weken af, Met de snelheid waarmee de afdeling inklaring van PostNL werkt heb ik hem pas aan het einde van deze week. Ergo.. 4 weken na bestellen.
En voordat iedereen begint: ja, dit wist ik zelf allang dat het kan gebeuren en volstrekt volgens de regels is. Dus nait soez'n, maar toch.. tis typisch dat ik bij mijn laatste vijf pakketjes gewoon een 100% score heb qua bijbetalen (conform de regels uiteraard) en dat vorig jaar en twee jaar terug wel anders wou uitpakken. Als het nu toch geen klap meer uitmaakt behalve verzendtijd pak ik voortaan wel lekker DHL. Menig keer lees ik hier anderen trots melden dat ze wederom met DHL niks hoeven te betalen aan de deur, mijn eigen ervaringen zijn daar anders in, maar iets met YMMV denk ik dan.
@joosie200
Ach, ach wat een klaagzang! Je weet nu eenmaal, dat dit kan gebeuren. Risico van het vak. Die meneer Quibus (belastingen) werkt nu eenmaal niet gratis en ja jij besteld nieuwe technologie uit china, maar dat kan Postnl ook… nieuwe chinese pakketjesscanner…
tsja pech kun je hebben. Dhl doet trouwens ook zijn best, want verdienen lekker aan de inklaringskosten...
Ach, ach wat een klaagzang! Je weet nu eenmaal, dat dit kan gebeuren. Risico van het vak. Die meneer Quibus (belastingen) werkt nu eenmaal niet gratis en ja jij besteld nieuwe technologie uit china, maar dat kan Postnl ook… nieuwe chinese pakketjesscanner…
Vorige week zondag Redmi 1S besteld bij to2c, vandaag al binnen via Singapore post
Geen douane gelukkig. De shop pakt hem in een soort van aluminum folie verpakking.
[ Voor 37% gewijzigd door Zenix op 02-07-2014 14:12 ]
Ben heel benieuwd wat er in je pakketje zit, want ik zie dat de back touch covery er niet bij zit op de website.. Of lees ik dat verkeerd?
soebo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:26:
Toen ik het bestelde bij Pandawill... stond dit in de order:curly-naad schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:37:
Ben heel benieuwd wat er in je pakketje zit, want ik zie dat de back touch covery er niet bij zit op de website.. Of lees ik dat verkeerd?
[...]
DOOGEE VALENCIA DG800 Smartphone Creative Back Touch Android 4.4 MTK6582 4.5 Inch OTG
Edit: ik zie nu bij de accessories idd geen backcover met backtouch...
ben nu ook benieuwd...
Zodra ik het pakketje binnen heb, dan laat ik wel weten wat er in het doosje te vinden is.
[ Voor 18% gewijzigd door soebo op 03-07-2014 11:18 ]
Ik heb net 2x met de chat gesproken de ene zei dat er geen bij zat en de andere zei weer van welsoebo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:14:
[...]
Toen ik het bestelde bij Pandawill... stond dit in de order:
DOOGEE VALENCIA DG800 Smartphone Creative Back Touch Android 4.4 MTK6582 4.5 Inch OTG
Edit: ik zie nu bij de accessories idd geen backcover met backtouch...
ben nu ook benieuwd...
Zodra ik het pakketje binnen heb, dan laat ik wel weten wat er in het doosje te vinden is.
colin 11:15:45
Hi,welcome to Pandawill ! What can I do for you ?
PS: sorry,i only speak in English
Me 11:17:30
hello,
Me 11:17:49
i want to buy the doogee valencia
Me 11:18:12
http://www.pandawill.com/...2-45-inch-otg-p89136.html is this one including the back touch covery?
colin 11:21:04
1 x White Battery Cover aviliable ,
Me 11:21:49
and is that the one with the touch posibillety?
Me 11:22:33
at the pictures you see 2 covers one with touch and one without, are both included?
colin 11:28:11
yes, it is Yes, 2 point touch
colin 11:28:16
this item
Me 11:29:30
and is this one on stock?
Me 11:29:55
if i buy it will it be send immidiatly? i live in Belgium
colin 11:31:19
yes, its in stock , and it can be send you in 1-3
2014-07-07 07:59, Arrived at overseas (Country code: NL)
2014-06-30 14:33, Despatched to overseas (Country code: NL)
2014-06-28 14:33, Received from Customer

ff contact opnemen met postnl
2014-06-30 14:33, Despatched to overseas (Country code: NL)
2014-06-28 14:33, Received from Customer
ff contact opnemen met postnl
Ik heb ook even een telefoontje gekocht via China, nu staat er dit: 2014-07-05 Country code: NL Despatched to overseas (Country code: NL) Singapore Post.
Hoelang gaat het nu nog ongeveer duren, en dan gebaseerd op jullie eigen ervaringen?
Alvast bedankt!
Hoelang gaat het nu nog ongeveer duren, en dan gebaseerd op jullie eigen ervaringen?
Alvast bedankt!
Add me op Stadia: Gloogle
1,5 tot 2 weken.Pukson schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:38:
Ik heb ook even een telefoontje gekocht via China, nu staat er dit: 2014-07-05 Country code: NL Despatched to overseas (Country code: NL) Singapore Post.
Alvast bedankt!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
07-07-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
Gisteren contact opgenomen met PostNL en vandaag de 3gs-nummer gekregen
En volgens mijnpakket.postnl.nl wordt het pakket tussen 1130 en 1400u bezorgd
07-07-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
Gisteren contact opgenomen met PostNL en vandaag de 3gs-nummer gekregen
En volgens mijnpakket.postnl.nl wordt het pakket tussen 1130 en 1400u bezorgd
en hij was om 1300u binnen zonder bijkomende kosten...
Pandawill had een sticker op de doos geplakt met Gift en 20USD als value
Wat goed! Nog steeds heel benieuwd naar het touchcover, zit ie erbij? Ik heb hem afgelopen donderdag ook besteld.soebo schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:33:
en hij was om 1300u binnen zonder bijkomende kosten...
yep zit erbij...
werkt naar behoren... vraag me af in hoeverre ik het zal blijven gebruiken
moet sowieso wennen aan android... als ex-iOS gebruiker...
werkt naar behoren... vraag me af in hoeverre ik het zal blijven gebruiken
moet sowieso wennen aan android... als ex-iOS gebruiker...
De soap continues.. vorige week netjes het waardeformulier ingevuld en teruggestuurd met kopie van de aankoopfactuur. Zien ze het bedrag in dollars aan voor een bedrag in euro terwijl ik duidelijk aangeef: USD/$146,62 oftewel EUR/€108,95. Gaan ze toch gewoon over €146,62 btw en inklaringskosten berekenen. Denk het niet Job

Ik heb PRECIES dit meegemaakt met een bestelling die note bene ONDER de 22 euro was, maar helaas dankzij de stekeblinde douane mol die mijn formulier had moest ik toch betalen. Gebeld en dan zeggen ze bezwaarschrift indienen. Toen ben ik het weer vergeten en heb ik er sindsdien niets meer mee gedaan (is al jaar of 2 3 geleden). Stelletje kl@!t zakken.Joosie200 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:41:
De soap continues.. vorige week netjes het waardeformulier ingevuld en teruggestuurd met kopie van de aankoopfactuur. Zien ze het bedrag in dollars aan voor een bedrag in euro terwijl ik duidelijk aangeef: USD/$146,62 oftewel EUR/€108,95. Gaan ze toch gewoon over €146,62 btw en inklaringskosten berekenen. Denk het niet Job
Da's de ellende. Die denken alleen in Euro's. Dus als je een $ factuur stuurt, maken ze er automatisch Euro van. Want daar betaal je mee in Nederland. En een ambtenaar en om denken?
Ze hoeven niet eens om te rekenen want dat doe ik al voor ze. En ik koop toch echt in dollars, al reken ik af in euro dus beide zijn relevant.
Voor hen is alleen de euro relevant. Dus hoe hoger jij het bedrag in $ geeft, hoe meer je gaat betalen. Bij die lui moet je gewoon de prijs in Euro's geven, dan kom je niet op de koffie als de rekening op de mat valt.Joosie200 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
Ze hoeven niet eens om te rekenen want dat doe ik al voor ze. En ik koop toch echt in dollars, al reken ik af in euro dus beide zijn relevant.
Dat blijkt. Maar deze werkwijze hanteer ik voor alle pakjes die eruit gepakt zijn het afgelopen jaar. Voor de laatste 10 pakjes geen probleem, nu opeens wel. Tis niet de eerste keer dat ik dat formulier mag invullen en terugsturen, en als ze dan toch weten dat we in NL met de euro betalen, negeer dat bedrag in dollars dan.starcopy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:26:
[...]
Voor hen is alleen de euro relevant. Dus hoe hoger jij het bedrag in $ geeft, hoe meer je gaat betalen. Bij die lui moet je gewoon de prijs in Euro's geven, dan kom je niet op de koffie als de rekening op de mat valt.
Mijn Redmi Note was zaterdag besteld by ibuygou.com en donderdag op mijn werk afgeleverd. Ik heb geen extra kosten bij ontvangst moeten betalen.
Het werkt en ik moet nog uitzoeken hoe ik best Chinese apps kan verwijderen en de gewone google apps kan installeren.
Het werkt en ik moet nog uitzoeken hoe ik best Chinese apps kan verwijderen en de gewone google apps kan installeren.
Niet moeilijk doen, gewoon een goede rom installeren en je bent klaar. Kun je hier vinden. Alles voor europa zit er in en dus ook Google ed.rapture schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:51:
Mijn Redmi Note was zaterdag besteld by ibuygou.com en donderdag op mijn werk afgeleverd. Ik heb geen extra kosten bij ontvangst moeten betalen.
http://xiaomi.eu/community/threads/4-7-11.24912/
Alleen ff kijken hoe je moet flashen. Is over het algemeen niet moeilijk, maar ik ben niet vertrouwd met de note. Heb alleen de 1s en mi3.
Ik maak hieruit op dat de originele Chinese/Engelse rom erop staat? De eenvoudigste manier is dan om de (onofficiële) ML rom erop te flashen van xiaomi.eu (zoals Starcopy al aangaf).rapture schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:51:
Ik kan de guide even niet zo gauw vinden maar als het goed is moet je de volgende stappen ondernemen:
1. Root.
2. Custom recovery installeren met behulp van Uncle Tools.
3. BACKUP MAKEN (via TWRP recovery)
4. De nieuwe rom installeren via de updater app (updater app -> reboot into recovery -> install rom).
In de guide staan ook de benodigde links. Ik ben momenteel even van huis, maar zodra ik thuis ben zal ik de link even plaatsen.
EDIT: anderzijds kan je via de MiStore een de Google Play Store app downloaden.
[ Voor 3% gewijzigd door Chippu op 12-07-2014 20:46 ]
Ik heb de ML rom gedownload, op een microSD-kaartje gezet en erin gestoken.
Updater app, menu knop, reboot into recovery, factory default, cache verwijderen, install/update from SD, .zip bestand gekozen, zo wordt de ML-rom geinstalleerd en reboot in ML rom.
Updater app, menu knop, reboot into recovery, factory default, cache verwijderen, install/update from SD, .zip bestand gekozen, zo wordt de ML-rom geinstalleerd en reboot in ML rom.
Na install zou ik ook nog een cache verwijderen doen. Dan weet je zeker dat er geen oude resten achterblijven.rapture schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:
Ik heb de ML rom gedownload, op een microSD-kaartje gezet en erin gestoken.
Telefoon is sinds gisteren Arrived at overzees (Country Code: NL)
Bezorgd PostNL ook op een maandag?
Bezorgd PostNL ook op een maandag?
Twitter je code naar PostNL en je weet je afleverdatum en tijdvak
⏩ PVOutput☀️
Super bedankt! Heb de 3S code moet alleen nog gekoppeld worden aan mijn adres
Vorige week bij AuraBuy een Doogee DG350 besteld voor 57,23 euro inclusief DHL shipping. Vandaag pas een verzendbevestiging inclusief DHL-nummer. Zending informatie ontvangen > kortom.. die zit nog niet bij de DHL koerier. Nu ga ik twee weken op vakantie. Hoe zit dat met DHL en het ophalen van een pakketje als je er na 4 bezorgpogingen niet bent? Bij PostNL is het na twee bezorgpogingen > drie weken de tijd om nog je pakketje af te halen. Hoe zit dat met DHL? Iemand ervaring mee?
Had gehoopt dat Aurabuy sneller de boel zou kunnen shippen en dat DHL rap was om vandaag nog te bezorgen. Tot zover dat idee
Had gehoopt dat Aurabuy sneller de boel zou kunnen shippen en dat DHL rap was om vandaag nog te bezorgen. Tot zover dat idee
Ik zit ook met dit probleemJoosie200 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:48:
Hoe zit dat met DHL en het ophalen van een pakketje als je er na 4 bezorgpogingen niet bent? Bij PostNL is het na twee bezorgpogingen > drie weken de tijd om nog je pakketje af te halen. Hoe zit dat met DHL? Iemand ervaring mee?
Alleen i.p.v. met DHL heb ik de langzame methode gekozen, waarschijnlijk Sweden Post (tracking#: *SE). De verzending duurt natuurlijk langer dan verwacht omdat de douane in China wat strikter let op batterijen of zo.
Ik ga volgende week vrijdag op vakantie voor precies 3 weken. In de worst case scenario komt de postbode op dezelfde dag bij mij aan de deur bellen

Kan je de post niet bellen om het 1 week langer te bewaren?
Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt