Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 15:48
mad-dog schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:31:
Krijg zojuist een mail van ze dat m'n N2 verzonden is, na gisteren redelijk uit de plaat te zijn gegaan via de chat en met een poging tot hulp van Lord_Dain. Trackingnummer van Singapore Post. Nu weer afwachten....
Net weer ff op chat gezeten, kwamen ze met hetzelfde, 3 working days. Toen ff boos geworden, was het opeens 2 working days en verzenden met TNT, SP was niet mogelijk opeens. Ben er klaar mee, heb paypal dispute geopend want ik bestel wel ergens anders. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
FitTiv schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:50:
[...]

Net weer ff op chat gezeten, kwamen ze met hetzelfde, 3 working days. Toen ff boos geworden, was het opeens 2 working days en verzenden met TNT, SP was niet mogelijk opeens. Ben er klaar mee, heb paypal dispute geopend want ik bestel wel ergens anders. :X
Wat is er erg aan als het via TNT gestuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11-2023

bck

Net ook met PW op de chat gezeten. Mijn Newman N2 was blijven hangen in Peking. Terwijl ik aan de chat hing hebben ze het meteen uitgezocht en gemeld dat de telefoon opnieuw was verstuurd. Op mijn vraag of ze dan al een tracking nummer hadden kreeg ik het antwoord dat ik dat morgen krijg.

Nu dus even wachten.... ook besteld op 8 april dus mijn 45 dagen komen er ook aan. Mocht het toch nog fout gaan dan laat ik nog wat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Ik heb voor mijn Newman N2 dan eindelijk een tracking nummer gekregen, het koste een beetje moeite via de mail, maar het is gelukt.

En gelukkig ook via singapore post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
MLPN schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Wat is er erg aan als het via TNT gestuurd wordt?
Meer kans op douanekosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 23:46
Ik geef je wel gelijk dat je hebt gecanceld. Op een normale nette manier bij pandawill was blijkbaar niet mogelijk, aangezien je dan gewoon lekker aan het lijntje wordt gehouden. Kreeg dagenlang te horen dat ze aan het wachten waren tot pakketje terug was, terwijl deze er gewoon al was. Welke foon gaat het nu worden FTI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
FitTiv schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Meer kans op douanekosten ;)
Aha, dacht eigenlijk al zoiets, maar dat vind ik persoonlijk niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
mad-dog schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:16:
Ik geef je wel gelijk dat je hebt gecanceld. Op een normale nette manier bij pandawill was blijkbaar niet mogelijk, aangezien je dan gewoon lekker aan het lijntje wordt gehouden. Kreeg dagenlang te horen dat ze aan het wachten waren tot pakketje terug was, terwijl deze er gewoon al was. Welke foon gaat het nu worden FTI?
Ik zoek voor de leuk toch iets (liefst zonder MediaTek) ~ $100, met een relatief fatsoenlijke camera & GPS. Maar niet meer bij pandawill, het was initieel inderdaad niet hun schuld dat het bij de douane kwam, maar zo aan het lijntje gehouden worden zonder verdere info dat vind ik maar niks. Dus ik kijk rustig verder. Misschien dat 'ie ergens anders binnenkort nog in de korting komt. Stiekem is het rondkijken en vergelijken altijd wel het leukst :P

Kandidaten:
-Beidou
-UMI X1 Pro (Bij coolicool $112)
-Newman N2
-?

EDIT: maar eest mn geld terug }:O

[ Voor 7% gewijzigd door FitTiv op 16-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:28
Xiaomi hongmi 1S ook overwogen?
Misschien wel iets duurder, maar dan weer je in ieder geval zeker dat je kwaliteit in huis haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Die Beidou is wel OK lijkt me, maar de Tegra 3 is toch wel wat trager dan de Exynos 4412 uit de N2. Bij de UMI is het altijd maar de vraag of de GPS goed werkt.
Ik zou toch nog eens kijken bij Pandawill of je de N2 alsnog kan laten versturen met Singapore Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Wellicht laat ik mn geld terugstorten, en bestel ik 'm opnieuw. Dit keer wel de zwarte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
FitTiv schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:19:
Wellicht laat ik mn geld terugstorten, en bestel ik 'm opnieuw. Dit keer wel de zwarte :P
Jammer genoeg alleen niet meer leverbaar. Dus als je refund, zul je duurder/slechter uit zijn.

Wil je hem overigens zwart, bestel dan de losse achterkant in het zwart. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

PW heeft na mijn bericht aan hun van vandaag ondertussen mijn telefoon ook via singpost opgestuurd. De tracking nummers heb ik in ieder geval al, nu wachten tot singpost het update. Het zou nu 15 tot 25 dagen moeten gaan duren.

Heb er op zich wel vertrouwen in, alleen jammer dat dan mijn 45 dagen bescherming reeds voorbij zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

bck schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:48:
PW heeft na mijn bericht aan hun van vandaag ondertussen mijn telefoon ook via singpost opgestuurd. De tracking nummers heb ik in ieder geval al, nu wachten tot singpost het update. Het zou nu 15 tot 25 dagen moeten gaan duren.

Heb er op zich wel vertrouwen in, alleen jammer dat dan mijn 45 dagen bescherming reeds voorbij zijn....
SP heeft bij mij inmiddels de status 'Received from Customer' bereikt. Beide toestellen onderweg dus en in het SP depot.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:50:
[...]

SP heeft bij mij inmiddels de status 'Received from Customer' bereikt. Beide toestellen onderweg dus en in het SP depot.
De mijne heeft al weer een paar dagen de volgende melding.

2014-05-12 16:11, Despatched to overseas (Country code: NL)

Waarom is wachten soms toch zo moeilijk? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Mijnes sinds vanmiddag de status information received. De boel is in ieder geval in gang gezet, eindelijk.......... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Het wonder is geschied. *O*

2014-05-16 18:36, Arrived at overseas (Country code: NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Hebben we zo lang gewacht, zal je zien dat die baksteen precies buiten de 45 dagen paypal garantie wordt afgeleverd _/-\o_

Ik loop een dag achter denk ik, of ik kijk niet op de goede site. Waar track jij dit?

Despatch No.: 4107
Beat No.: -

Status Date Status Description
10-05-2014 Received from Customer
12-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

As woensdag is het 45 dagen, wat mij betreft een negatief record deze bestelling.

[ Voor 38% gewijzigd door Lord_Dain op 17-05-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
http://www.17track.net

Maar ik ga het wel merken hoe snel wat geleverd wordt. Ik heb ook nog een Xiaomi piston v2 bij ze besteld aan het begin van de week. Die staat ook nog op proccessing. Probleem was eigenlijk die batterii. Als dat niet was gebeurt. Maar ja, dat is altijd achteraf. Het is en blijft een goede deal. In V&A staat er 1 te koop die nieuw is, maar wil er wel 110 voor hebben. ;)

Maar jij zal hem volgende week ook wel hebben. Ik ga maandag weleens bellen voor omnummeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Die jongen die hem te koop aanbiedt, aan de ene kant kan je denken, ff 40€ verdienen aan 't toestel aan de andere kant, als je er 2 bestelt voor 150€ dan heb je uiteindelijk je ene toestel voor nog geen 40€ :P Dus ook wel weer slim. Zo doe ik het ook met hoesjes uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ik bestel ook niet meer zo snel bij pandawill, bij overmacht is het geen punt dat het wat langer duurt, dat is nou eenmaal het risico als je in China besteld, maar aan het lijntje gehouden worden kan ik echt zo slecht tegen. Mijn order bij sunsky had besteld was in nog geen 2 weken binnen, idem met bestelling bij Fasttech voor wat eliquids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:50:
Die jongen die hem te koop aanbiedt, aan de ene kant kan je denken, ff 40€ verdienen aan 't toestel aan de andere kant, als je er 2 bestelt voor 150€ dan heb je uiteindelijk je ene toestel voor nog geen 40€ :P Dus ook wel weer slim. Zo doe ik het ook met hoesjes uit China.
De mijne heeft uiteindelijk 9 euro gekost. Heb mijn HD2 verkocht,dus dat ging er nog vanaf. ;)

Het was trouwens wel een leuke middag. Kom ik terug van een High Tea, ligt er een briefje in de bus. Pakje, af te halen bij de buren Je raadt nooit wat er in zat. :9

Wel ff een vraag: Ik heb een bok met het bestelde tasje geschoten. Dus waar heb jij de jouwe vandaan, en wat is het precies voor 1?
mad-dog schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:58:
Ik bestel ook niet meer zo snel bij pandawill, bij overmacht is het geen punt dat het wat langer duurt, dat is nou eenmaal het risico als je in China besteld, maar aan het lijntje gehouden worden kan ik echt zo slecht tegen. Mijn order bij sunsky had besteld was in nog geen 2 weken binnen, idem met bestelling bij Fasttech voor wat eliquids
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Al eens bij DX besteld, of een andere webshop? Op het moment dat er wat misgaat houden ze je allemaal aan het lijntje. En er zijn er ook nog die je niet eens antwoord geven. De enige uitzondering die ik tot nu toe heb meegemaakt, is BG. De rest heeft altijd wel wat.

En eerlijk gezegd viel dit me nog mee. De medewerker heeft zijn best wel gedaan, je moet niet vergeten dat hij uiteindelijk niks daadwerkelijk kan regelen. Dat loopt via een heel ander lijntje. bovendien hebben alleen Lord_Dain en ik zelf actie ondernomen via het forum en hebben de anderen daarop mee gelift. Dan krijg je toch wat vertraging of je het wil of niet. Er zaten nu eenmaal een paar dagen tussen onze en jullie melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb dit bumpercase-je besteld http://www.aliexpress.com/snapshot/6064698511.html . Ben altijd tevreden met dit soort bumpers, had er ook zulke voor mijn iOcean X7 en Zopo ZP980.

De Newman N2 gaat trouwens zodra ik hem heb ff onder 't mes en daarna door naar mijn pa, die wil graag eens wat anders dan zijn iPhone 3G (of G3...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:48:
Ik heb dit bumpercase-je besteld http://www.aliexpress.com/snapshot/6064698511.html . Ben altijd tevreden met dit soort bumpers, had er ook zulke voor mijn iOcean X7 en Zopo ZP980.

De Newman N2 gaat trouwens zodra ik hem heb ff onder 't mes en daarna door naar mijn pa, die wil graag eens wat anders dan zijn iPhone 3G (of G3...).
Ik heb hem nu ff stock getest, maar in de basis en gps is dat ding bijna net zo snel als mijn Mi3. eerste bevinding. Echt een super koopje als je geen heavy user bent.

Wat wil jij er aan veranderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik wil zo min mogelijk problemen met de Newman N2 en ik begreep dat er stock wel wat issues zijn. Maar als de stock goed is wil ik zo min mogelijk veranderen. Dit omdat het voor mijn pa gewoon goed moet werken, ik moet hem geen telefoon geven die crashed, waarvan zaken niet werken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 23:12:
Ik wil zo min mogelijk problemen met de Newman N2 en ik begreep dat er stock wel wat issues zijn. Maar als de stock goed is wil ik zo min mogelijk veranderen. Dit omdat het voor mijn pa gewoon goed moet werken, ik moet hem geen telefoon geven die crashed, waarvan zaken niet werken e.d.
Inmiddels al een aantal issues gevonden. Ligt aan de Russische firmware die er op staat. Ben al bezig met leren hoe en wat. Maar ik denk dat we op dat punt beter in dit topic verder kunnen gaan.

starcopy in "[Newman N2] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
mad-dog schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:58:
Ik had bij Pandawill me Lenovo S820 besteld en had via Fedex laten shippen en na 4 dagen lag die bij mij op de mat. Geen douanekosten dus ook meevaller. Dus die extra 20 dollar verzendkosten was wel pittig maar heb het toestel wel snel en zonder extra kosten.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
FedEx, vanwaar uit? Ik heb slecht nieuws voor je, FedEx stuurt de rekening voor BTW+kosten altijd achteraf. Ik vrees dat ze je niet vergeten. Ze hebben een deal met overheden dat ze de pakketten snel leveren en dat zij de BTW afdragen en dit daarna in rekening brengen bij de ontvanger.. bij mij is FedEx iig altijd 100% score geweest (qua nabetalen). Houdt er dus rekening mee, komt ie niet, heb je echt mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lord_Dain schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:51:
FedEx, vanwaar uit? Ik heb slecht nieuws voor je, FedEx stuurt de rekening voor BTW+kosten altijd achteraf. Ik vrees dat ze je niet vergeten. Ze hebben een deal met overheden dat ze de pakketten snel leveren en dat zij de BTW afdragen en dit daarna in rekening brengen bij de ontvanger.. bij mij is FedEx iig altijd 100% score geweest (qua nabetalen). Houdt er dus rekening mee, komt ie niet, heb je echt mazzel.
Ben niet thuis dan. Ik ben komende periode weg dus ze zoeken maar even lekker uit. Of tja post niet gehad. Vanuit Pandawill dus zal wel China zijn. Ze hebben me nog nooit overgeslagen maar we wachten af. Had geen zin gezeur met Postnl dat het 25 dagen duurt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nee ik was ook niet thuis, die ene keer dat ik het vergeten was te betalen. Ik had toen een netgear router uit de VS laten komen en die importkosten brief vergeten te betalen. Toen lag er opeens een brief van een incasso bedrijf, of ik ff kon betalen + incasso kosten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Lord_Dain schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:51:
Hoe weten hun nou de waarde van je pakket?
Ik kan toch een valse factuur opsturen als ik zou willen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
zeg_ik_niet schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:33:
[...]

Hoe weten hun nou de waarde van je pakket?
Ik kan toch een valse factuur opsturen als ik zou willen.. :|
Als je geen factuur op hoeft te sturen betekend dit dat ze gewoon een schatting hebben gemaakt. En zie jij dat achteraf maar eens terug te draaien. Bovendien hebben ze daar ook wel internet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
starcopy schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:43:
[...]

Als je geen factuur op hoeft te sturen betekend dit dat ze gewoon een schatting hebben gemaakt. En zie jij dat achteraf maar eens terug te draaien. Bovendien hebben ze daar ook wel internet hoor. ;)
Ik bedoel meer dat het toch wel eerlijk moet verlopen dat BTW betalen? + dat ze niet altijd weten wat er precies in zit..
Om maar wat te noemen Iphone 5c 16gb of een 64gb versie.. nogal een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:28
Dan pakken ze de middenweg en berekenen ze wat je moet betalen voor de 32gb versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
M'n N2 heeft eindelijk de status dispatched to overseas oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
mad-dog schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:35:
M'n N2 heeft eindelijk de status dispatched to overseas oOo
Mijne ook! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Dan zal hij met een dag of 6 binnen zijn. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij mijn beide bestelde toestellen staat de status inderdaad nu ook op dispatched to overseas. Gaat wel lekker zo inderdaad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hier ook al weer een week nu. Verwacht hem deze week binnen.. :) Daarna kijken of die GPS werkend te krijgen is , is 't niet starcopy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:09:
Hier ook al weer een week nu. Verwacht hem deze week binnen.. :) Daarna kijken of die GPS werkend te krijgen is , is 't niet starcopy?
Yup. Na veel zoeken kom ik elke keer weer op het zelfde uit. De gebruikte rom van PW is crap. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Wat is er eigenlijk preinstalled? 4.0.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
4.1.* Originele firmware versie2.00.12. Er us een update naar .13, maar die heeft al een paar hard bricks opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
19-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
Hopelijk morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Had ik vrijdag, en zaterdag lag het pakje al op me te wachten bij de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Lord_Dain schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:09:
19-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
Hopelijk morgen binnen!
Bah, dat betekent dus waarschijnlijk dat mijn N2 pas aankomende maandag die status krijgt. Hopelijk de vrijdag erop dan keer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
@mad, nou hoeft niet. Die van starcopy was 1 dag eerder verstuurd maar hij had hem zaterdag al. Maar ga er vanuit dat het ten vroegste zaterdag is en als het tegenzit pas volgende week dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hier het lijstje van SP. Kunnen jullie zelf zien hoelang het ongeveer duurt.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/91634343/newman.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
starcopy schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:46:
Hier het lijstje van SP. Kunnen jullie zelf zien hoelang het ongeveer duurt.

[afbeelding]
Hm, met beetje geluk dus zaterdag al in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
FitTiv schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Ik zoek voor de leuk toch iets (liefst zonder MediaTek) ~ $100, met een relatief fatsoenlijke camera & GPS.
Heb je al een nieuwe telefoon besteld?

Misschien een doogee dg350 iets voor jou. Bij mij werkt deze goed. ik vind alleen de kwaliteit van de camera niet zo heel erg sterk.. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik kan wel een paar proeffoto's voor je maken en posten op het topic over de dg350.

Bij nl.focalprice.com kan je hem goedkoop krijgen en mijn ervaringen met focalprice zijn tot nu toe okey.

Het verzenden ging vrij snel. Totdat mijn telefoon in nederland was. Eer dat deze voorbij de doune was... En dan maakt tnt nog een paar fouten.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Hou het op de N2, via alibaba waarschijnlijk, gewoon ff goed researchen. Camera vind ik belangrijk. Bedankt voor je aanbod, erg vriendelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

Ook hier dispatched to overseas. Beetje jammer dat het zo laat is, mijn paypal bescherming loopt zo langzamerhand af. Op hoop van zegen dan maar dat hij aankomt of is het handig toch een geschil te starten en bij aankomst dat te cancelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
bck schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:45:
Ook hier dispatched to overseas. Beetje jammer dat het zo laat is, mijn paypal bescherming loopt zo langzamerhand af. Op hoop van zegen dan maar dat hij aankomt of is het handig toch een geschil te starten en bij aankomst dat te cancelen ?
Ik zou gewoon een geschil openen.. nog wel wachten met een claim.. Dan kun je altijd nog weer annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hij is er nog niet. Ik zal met mijn geluk er wel weer uit gehaald zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

bck schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:45:
Bij welke shop besteld?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

Quad schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:19:
[...]

Bij welke shop besteld?
Pandawill.

Ik had hetzelfde probleem als iedereen hier. Er uit gepikt in China en teruggestuurd naar Pandawill. Na contact van mij hebben ze de telefoon opnieuw opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

zeg_ik_niet schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Ik zou gewoon een geschil openen.. nog wel wachten met een claim.. Dan kun je altijd nog weer annuleren..
Inderdaad maar gedaan. Voelt wel "beroerd" omdat ik er nog gewoon vertrouwen in heb. Maar goed, is inderdaad gewoon weer te sluiten als ik de telefoon netjes ontvang.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 20:31
Even gekopieerd uit het aanbiedingentopic:
Dank voor de info Thefal:

50+% korting op smartphones! bij 1949deal.com

May 21st DOOGEE
May 22nd iNew
May 23rd iOcean
May 24th Ulefone

Elke dag om 9 uur 's ochtends hier (15:00 GMT+8) wordt voor het merk van de dag te telefoon geintroduceerd die met korting verkocht zal worden. Vandaag is het de Cubot S208 voor 65$

http://www.1949deal.com/oneanniversarry.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

bck schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Pandawill.

Ik had hetzelfde probleem als iedereen hier. Er uit gepikt in China en teruggestuurd naar Pandawill. Na contact van mij hebben ze de telefoon opnieuw opgestuurd.
En de reden waarom ik het direct met SP heb laten verzenden. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Maar jij hebt ze toch ook nog niet binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

starcopy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:02:
[...]

Maar jij hebt ze toch ook nog niet binnen?
Nee, maar ik heb er geen gezeur aan gehad en hij is vrij snel onderweg en op het vliegtuig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Wanneer heb jij dan besteld? De N2 was binnen een paar dagen uitverkocht bij PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb geen N2 besteld maar een ander toestel de Beidou Hot Pepper http://www.pandawill.com/...hd-ips-screen-p75594.html

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

Quad schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Tja, als we allemaal van te voren wisten wat er mis kan gaan :)

Ik heb eigenlijk nog nooit een probleem gehad met CP. Zeker, het duurt soms wel eens wat langer maar ik heb ook wel eens iets binnen 2 weken binnen gehad. Meestal kom je 30 dagen tegen als termijn, bij mij heeft het eigenlijk nog nooit 30 dagen geduurd, het was altijd sneller.

Maar ik ga het de volgende keer zeker in overweging nemen. Ik kan zo snel niet vinden wat het extra kost maar voor zover ik tot nu toe kan zien is in ieder geval hun tracking al een stuk beter en dat vind ik wel prettig. Bij CP heb ik eigenlijk altijd dat het pakketje volgens de tracking nog ergens op / in een vliegveld / haven ligt te wachten terwijl de postbode aanbelt om het pakketje af te geven. Bij SP heb ik voorlopig al staan dat het al onderweg is naar Nederland en hier heb ik ook al gelezen dat de nederlandse post blijkbaar ook terug koppelt dat ze het hebben ontvangen. Wel zo prettig dat beetje extra informatie maar het moet niet heel veel extra kosten want dan gaat het bij mij volgende keer gewoon weer met CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kost een euro of twee bij Pandawill. Kon ook met DHL laten verzenden maar de extra €15 vind ik een beetje onnodig. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:09:
Ik heb geen N2 besteld maar een ander toestel de Beidou Hot Pepper http://www.pandawill.com/...hd-ips-screen-p75594.html
Wat heeft jouw keuze precies op deze laten vallen?

Ikzelf bestel vaker bij BG, en die versturen voornamelijk HK of SP. Bijna altijd binnen 2 weken binnen. Soms zelfs binnen een week, maar dat is maar zelden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vriendin van mijn zusje moest een nieuwe hebben, zoveel mogelijk telefoon voor een paar tientjes. Kwam ik hier op uit.

Voor mezelf om het uit te proberen en daarna te verkopen ook maar eentje mee besteld.

Wat je zegt over BG klopt idd. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 21-05-2014 12:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Laat je nog weten of dat ding goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
bck schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:11:
[...]

Inderdaad maar gedaan. Voelt wel "beroerd" omdat ik er nog gewoon vertrouwen in heb. Maar goed, is inderdaad gewoon weer te sluiten als ik de telefoon netjes ontvang.

Thanks.
Hopelijk ontvang je 'm snel :)
En dat ie bevalt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

starcopy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:39:
Laat je nog weten of dat ding goed werkt?
Ja zeker, daarvoor zal ik een beknopt reviewtje maken in het andere topic.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Meh al sinds de19e 'arrived at overseas' maar nog geen pakketje..gvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miorob
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
2 april een Landvo L800 besteld bij Coolicool, deze is tot op de dag van vandaan nog niet binnen. Vorige week nog een bestelling gedaan bij Coolicool maar dan voor DHL gekozen en vandaag binnen gekregen.... Woensdag besteld, zaterdag bij DHL bekend, maandag opgehaald en vandaag bezorgt.... Netjes toch.

Tja en die eerste bestelling vecht ik wel ff uit via paypal, geschil opgewaardeerd naar claim.... nu ff afwachten.

Verder kun je gerust bij Coolicool bestellen maar kies dan voor DHL of doe de bestelling via europese warehouse, dan betaal je wel iets meer maar heb je geen risico met douane. ( nu overgens geen extra kosten gehad)

asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:08:
Meh al sinds de19e 'arrived at overseas' maar nog geen pakketje..gvd!
Gewoon gaan bellen voor omnummeren, krijg je gelijk te horen waar dat ding uithangt als het mee zit. Ik belde gistermorgen voor 1 en kreeg gelijk te horen: Wordt vanmiddag tussen zo en zo laat bij je afgeleverd. Heb je het gratis nr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:40

thof

FP ProMod
starcopy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Wat heeft jouw keuze precies op deze laten vallen?

Ikzelf bestel vaker bij BG, en die versturen voornamelijk HK of SP. Bijna altijd binnen 2 weken binnen. Soms zelfs binnen een week, maar dat is maar zelden. ;)
Ik heb ook een SignPost Signapore pakketje onderweg, verzonden door Focalprice op 4 mei, 11 mei voor het laatst getraced (vertrek). Nog steeds niet ergens anders aangekomen, dus vrees het ergste. Heb een geschil lopen, volgende week wordt het een claim ;(

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Van mijn pakketje (Newman N2) is nog steeds de eerste zending onderweg. De Chinese tracking websites geven nog steeds aan dat de laatste status update 4 mei is geweest.
postNL kon mij (uiteraard) ook niet verder helpen omdat hij nog niet in Nederland is aangekomen.

Via mail werd verteld om geduld te hebben.
Inmiddels (15 mei) heb ik bij paypal al wel een geschil aangemaakt. Daar heb ik nog geen reactie op vanuit pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Morked schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:00:
Van mijn pakketje (Newman N2) is nog steeds de eerste zending onderweg. De Chinese tracking websites geven nog steeds aan dat de laatste status update 4 mei is geweest.
postNL kon mij (uiteraard) ook niet verder helpen omdat hij nog niet in Nederland is aangekomen.

Via mail werd verteld om geduld te hebben.
Inmiddels (15 mei) heb ik bij paypal al wel een geschil aangemaakt. Daar heb ik nog geen reactie op vanuit pandawill.
En wel contact opgenomen met pandawill? Wat is de laatste status? Sent to airline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
starcopy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:22:
[...]

Gewoon gaan bellen voor omnummeren, krijg je gelijk te horen waar dat ding uithangt als het mee zit. Ik belde gistermorgen voor 1 en kreeg gelijk te horen: Wordt vanmiddag tussen zo en zo laat bij je afgeleverd. Heb je het gratis nr?
Ik ga morgen bellen. Zal je zien dat ze voor de deur staan..kan je me dat nr DM-en svp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Of stuur PostNL een Twitter bericht met je Tracking nummer

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:55:
[...]

Ik ga morgen bellen. Zal je zien dat ze voor de deur staan..kan je me dat nr DM-en svp? :)
U heb dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Dank! Pakket is onderweg, krijg hem vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:52:
Dank! Pakket is onderweg, krijg hem vandaag binnen!
Veel sterkte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:48
Iemand goed ervaringen met antelife ?

Mijn zending (phone) staat al geruime tijd op Despatched to overseas (Country code: NL)

Antelife geeft geen gehoor aan mail en de support is ook afwezig.Slechte zaak.

moet ik me zorgen maken ? kan een geschil aan maken by paypal het kan natuurlijk ook met de boot gaan en de zending is nu net 20dg onderweg.

wachten duurt altijd lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Pas bij 40 dagen moet je gaan nadenken wat je wil doen. claim starten bij Paypal kant tot 45 dagen na betaling. Om nu al wat te beginnen heeft nog niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hij is eindelijk binnen en vreemd fenomeen met battery. Is leeg en knippert met usb kabel erin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Veel telefoons worden verzonden met accu erin terwijl ze aan staan. Ik zou hem een aantal minuten aan de oplader leggen en afwachten wat het doet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Whoa, hij knippert zelfs zo raar zonder batterij en met de kabel erin..PFFFF DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Sticker van de contactjes op de batterij er af gehaald? >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
LOOOOOOOL mijn hersens zijn al DOA..en ik moet nog een dag werke.. hij doet 't ... :)
Stickertje dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Dain op 22-05-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
Lord_Dain schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:59:
LOOOOOOOL mijn hersens zijn al DOA..en ik moet nog een dag werke.. hij doet 't ... :)
Stickertje dus...
Chinese tekens in je kop… 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosanac10
  • Laatst online: 24-08 15:19
21 mei heb ik de Sosoon X63 besteld via Dealsprime voor een zeer aangename prijs, vanochtend een bevestiging gekregen dat de order is verzonden met Trackcode gekregen en nu maar 2 á 3 weken wachten tot het hier aankomt.
Tussendoor nog gemaild met de klantenservice, zeer vriendelijk en ze antwoorden redelijk snel.

Gister proberen te volgen via SP track maar die deed het helaas niet.
Vanochtend via 17Track gekeken en er dat staat die is verzonden naar buitenland (NL).

[ Voor 19% gewijzigd door bosanac10 op 25-05-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zijn er inmiddels al meer die de N2 binnen hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel het is afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Kingzone k1 bij dealextreme besteld... 1 dag later het bericht.. "One or more of your items are temporarily out of stock." ...uhm... potverdrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
henkleerssen schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:28:
Kingzone k1 bij dealextreme besteld... 1 dag later het bericht.. "One or more of your items are temporarily out of stock." ...uhm... potverdrie.
Gebeurt daar vaker nadat je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
starcopy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:17:
Zijn er inmiddels al meer die de N2 binnen hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel het is afgehandeld.
Mijnes stond gisteren nog steeds op dispatched overseas. Tracking van SP ligt er vandaag de hele dag al uit, dus geen idee of hij al in Nederland ligt. Ik hoop woensdag toch wel dat de deurbel een keer gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
mad-dog schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:36:
[...]

Mijnes stond gisteren nog steeds op dispatched overseas. Tracking van SP ligt er vandaag de hele dag al uit, dus geen idee of hij al in Nederland ligt. Ik hoop woensdag toch wel dat de deurbel een keer gaat...
Probeer 17track, die doet het hier wel. Is NL nog een ander pakje naar me onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Doet het inmiddels weer, maar nog steeds dispatched to overseas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Laatst online: 21:48
Ik heb het zelfde nu reeds 10 dagen ... kan het ook wel hier heen kijken.

Wou geen extra kosten dus wachten als gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een van mijn verzonden telefoons is vandaag na exact 7 dagen nadat hij dispatched is aangekomen in Nederland, ik verwacht dat de andere morgen ook op arrived komt te staan. Omdat deze 10 minuten later was aangemerkt als verzonden.

PostNL direct een berichtje gestuurd, krijg ik morgen denk ik wel een reactie op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bck

bck

Vandaag bij mij de melding dat hij gisteren al "arrived at overseas" was. Ik heb de gisteren en vandaag al eerder gekeken en toen stond er nog niks. Dat loopt dus in ieder geval niet real time mee.

Nu maar wachten hoe snel PostNL is... ik stuur nog een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
bck schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:39:
Vandaag bij mij de melding dat hij gisteren al "arrived at overseas" was. Ik heb de gisteren en vandaag al eerder gekeken en toen stond er nog niks. Dat loopt dus in ieder geval niet real time mee.

Nu maar wachten hoe snel PostNL is... ik stuur nog een update.
Als ze hem er niet uitpikken, maandag of dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De andere telefoon is ook al in Nederland, op de tracking staat nog van niet maar PostNL heeft mij al berichtje gestuurd met de track en tracé codes. :-)

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)