Lord_Dain schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:50:
Die jongen die hem te koop aanbiedt, aan de ene kant kan je denken, ff 40€ verdienen aan 't toestel aan de andere kant, als je er 2 bestelt voor 150€ dan heb je uiteindelijk je ene toestel voor nog geen 40€

Dus ook wel weer slim. Zo doe ik het ook met hoesjes uit China.
De mijne heeft uiteindelijk 9 euro gekost. Heb mijn HD2 verkocht,dus dat ging er nog vanaf.
Het was trouwens wel een leuke middag. Kom ik terug van een High Tea, ligt er een briefje in de bus. Pakje, af te halen bij de buren Je raadt nooit wat er in zat.
Wel ff een vraag: Ik heb een bok met het bestelde tasje geschoten. Dus waar heb jij de jouwe vandaan, en wat is het precies voor 1?
mad-dog schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:58:
Ik bestel ook niet meer zo snel bij pandawill, bij overmacht is het geen punt dat het wat langer duurt, dat is nou eenmaal het risico als je in China besteld, maar aan het lijntje gehouden worden kan ik echt zo slecht tegen. Mijn order bij sunsky had besteld was in nog geen 2 weken binnen, idem met bestelling bij Fasttech voor wat eliquids
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Al eens bij DX besteld, of een andere webshop? Op het moment dat er wat misgaat houden ze je allemaal aan het lijntje. En er zijn er ook nog die je niet eens antwoord geven. De enige uitzondering die ik tot nu toe heb meegemaakt, is BG. De rest heeft altijd wel wat.
En eerlijk gezegd viel dit me nog mee. De medewerker heeft zijn best wel gedaan, je moet niet vergeten dat hij uiteindelijk niks daadwerkelijk kan regelen. Dat loopt via een heel ander lijntje. bovendien hebben alleen Lord_Dain en ik zelf actie ondernomen via het forum en hebben de anderen daarop mee gelift. Dan krijg je toch wat vertraging of je het wil of niet. Er zaten nu eenmaal een paar dagen tussen onze en jullie melding.