Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Nou, ik heb antwoord. Komt er gewoon op neer dat al die pakketten in 1 shipment hebben gezeten (was ook wel te verwachten met dezelfde data en die nummers zo dicht op elkaar.

Hello,good day.
10075xxx6 10075xxx6 10075xxx4
Got reply from delivery agency, sad to say that the three parcels also didn't pass through the customs check.
These parcels will on returning way asap,our CS staff will email to inform them this bad news when we get returning parcels,also will ask their option about resend advice.
Please express our sincere apology to them for all inconvenience caused.
Thanks and Best regards.

Resend advice. Vraag me af waarom wij nu advies moeten geven? Zodat ze ons een dure DHL kunnen aansmeren. Nee ik denk dat het slim is als we ze laten weten de pakketten asap te hersturen met singapore post i.p.v. dat ze ook nog gaan zitten wachten op ons antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Waarom niet met Swedish post laten versturen? Is in de meeste gevallen sneller dan Singaporepost.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ten eerste sorry van mijn reactie eerder, had niet gezien dat je je eigen post had ge-edit.
Het is wel vervelend dat ze terug zijn, maar was al bijna duidelijk inderdaad.

Ik denk dat een reactie terugsturen voor zo snel mogelijk hersturen van de pakketen. Ze willen waarschijnlijk eerst kijken hoe zij dat het handigst kunnen doen zodat de telefoons niet weer teruggestuurd worden.
Wat Quad verder zegt, via swedish post werkt ook.

Dan nog mijn laatste opmerking, ze zijn blijkbaar nog steeds niet terug bij Pandawil, gaan we het risico nemen als ze opnieuw verstuurt worden dat we buiten de 45 dagen gaan vallen? Dus als er weer problemen zijn, dat we nog meer gedoe kunnen hebben. Of dat we geld terugvragen en weer overmaken via paypal om zo weer 45 dagen te hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door MLPN op 07-05-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn Xiaomi Mi3 terugsturen voor reparatie, dit kan of naar China of naar Bulgarije. Heb geen btw en invoerrechten hoeven te en betalen en vroeg me af waar ik hem het best naar toe kan sturen? En welke koerierdienst is het goedkoopst en redelijk snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
MLPN, dat laatste kunnen we voorstellen. Alleen is het wel zo dat de Newman N2 niet meer on stock is. Dus er is een kans als er iets fout gaat, dat ze dan de order refunden en je straks geen Newman N2 krijgt. Ik wist overigens niet dat Swedish post een optie is. Ik zal eens ff kijken hoe dat zit..

Edit: als ik nu een bestelling plaats kan ik alleen kiezen uit

-DHL
-Fedex
-Reg airmail Chinapost
-Reg airmail Singapore post
-Deutsche post

Swedish staat er iig niet bij.

[ Voor 23% gewijzigd door Lord_Dain op 07-05-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:14:
MLPN, dat laatste kunnen we voorstellen. Alleen is het wel zo dat de Newman N2 niet meer on stock is. Dus er is een kans als er iets fout gaat, dat ze dan de order refunden en je straks geen Newman N2 krijgt. Ik wist overigens niet dat Swedish post een optie is. Ik zal eens ff kijken hoe dat zit..

-DHL
-Fedex
-Reg airmail Chinapost
-Deutsche post

Kan kloppen, ze bieden dan ook aan om het via SP te sturen. Gaat op zich snel genoeg. Ik had bij PW behalve de N2 ook een rma van een tablet uit staan. Deze laatste is op 26-4 afgegeven aan de koerier, en gisteren had ik deze binnen. Dus qua tijd was dat behoorlijk redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Lord_Dain schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:14:

-DHL
-Fedex
-Reg airmail Chinapost
-Deutsche post

Hmm, wil wel graag de Newman N2 inderdaad, dus alleen cancelen zit er niet in. Via Singapore post opsturen vind ik ook een goed plan, mogelijk er dan wel bij vragen of ze niet in dezelfde batch verstuurd kunnen worden (geen idee eigenlijk hoe ze dit regelen met zelfde batch e.d), maar goed dit is nog als als, eerst de reactie van PW maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb het ook nog gevraagd voor gebruiker Matt. Met dit als antwoord;

Thank you so much.
Badly experience with China post now
yes, still no news since 16th,April of this parcel.
We will confirm the parcel status with delivery agency asap.
If you are in urgent,we can arrange new parcel out to you first,but others should wait several days more as their parcels shows returning news later than yours and Marit.mx5 .
Best regards

This=Matt's pakket. Laatste in het verhaal is een beetje vaag. Of ik haast heb (na een maand wachten, zucht) en dat de andere pakketten later terug zijn. Dus het lijkt erop dat ze in de volgorde terug komen waarin wij dat hebben aangegeven/gevraagd. Starcopy->Ik->mad-dog+MLPN+FTI->Matt.

Ik zal aangeven dat wij allemaal toch wel graag snel de telefoon willen hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46
Lord_Dain schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:38:
Ik heb het ook nog gevraagd voor gebruiker Matt. Met dit als antwoord;

Thank you so much.
Badly experience with China post now
yes, still no news since 16th,April of this parcel.
We will confirm the parcel status with delivery agency asap.
If you are in urgent,we can arrange new parcel out to you first,but others should wait several days more as their parcels shows returning news later than yours and Marit.mx5 .
Best regards

This=Matt's pakket. Laatste in het verhaal is een beetje vaag. Of ik haast heb (na een maand wachten, zucht) en dat de andere pakketten later terug zijn. Dus het lijkt erop dat ze in de volgorde terug komen waarin wij dat hebben aangegeven/gevraagd. Starcopy->Ik->mad-dog+MLPN+FTI->Matt.

Ik zal aangeven dat wij allemaal toch wel graag snel de telefoon willen hebben :o
Beetje druk erop zetten kan zeker nooit kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb dit terug gestuurd. Nu maar afwachten en status veel checken...

Well, I guess most of us understand the delivery times can take up to 3 weeks. But now most of us have ordered early April and are getting a bit anxious after such a time to play with the newman n2.

So if you could send the returned packages over Singapore Post, as soon as possible, that would be much appreciated by all of us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 15:48
Vraag anders ook even of ze niet gratis via swedish of deutsche post willen sturen.
En hoe het zit met de geld terug garantie...?
Bedankt nogmaals voor je ondernemendheid :)

[ Voor 15% gewijzigd door FitTiv op 07-05-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik neem aan (zonder te vragen) dat als je nu een refund vraagt, je deze gewoon krijgt. Zij nemen dan het toestel in en geven je je geld binnen x aantal uur terug. Omdat ze dan het toestel in handen hebben en ze het weer kunnen verkopen. Dit wordt lastiger als het pakket echt 'kwijt' zou zijn denk ik en de 45 dagen paypal garantie daarbij ook nog eens verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chvegt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik twijfel zelf een beetje of ik voor een refund moet gaan en een ander toestel moet bestellen of toch gewoon wachten. Iemand nog een tip voor een toestel met werkende GPS en een beetje fatsoenlijke snelheid(geen MTK6589T)

PS.
Dit is mad-dog....

[ Voor 5% gewijzigd door chvegt op 07-05-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
chvegt schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:51:
Ik twijfel zelf een beetje of ik voor een refund moet gaan en een ander toestel moet bestellen of toch gewoon wachten. Iemand nog een tip voor een toestel met werkende GPS en een beetje fatsoenlijke snelheid(geen MTK6589T)

PS.
Dit is mad-dog....
Hoe denk je over deze;
http://www.pandawill.com/...sensing-black-p88798.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

PS.
Dit is mad-dog....
Weet niet wat je wensen en je budget zijn maar wil je geen MTK SoC welicht de ZTE Geek V975?, hier, of hier voor 114 euro.

Of misschien een grotere qualcomm of een Asus ZenFone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)

PS.
Dit is mad-dog....
Voor die prijs ga je er in elk geval geen vinden. En gps en mtk is altijd een gok. Zeker in die prijsklasse.

Bovendien zal het in tijd weinig meer uitmaken. Als je een nieuwe besteld moet je eerste annuleren, en als je zekerheid wil hebben, wachten tot de refund op je rekening staat. Dan de nieuwe bestellen, betalen, en weer een tijd wachten voordat deze afgestuurd gaat worden.

[ Voor 22% gewijzigd door starcopy op 07-05-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Wat is je budget? Moto G is een leuk toestel, ik heb zelf de dualsim versie en alles werkt (gps, bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Lord_Dain schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:27:
Ik neem aan (zonder te vragen) dat als je nu een refund vraagt, je deze gewoon krijgt. Zij nemen dan het toestel in en geven je je geld binnen x aantal uur terug. Omdat ze dan het toestel in handen hebben en ze het weer kunnen verkopen. Dit wordt lastiger als het pakket echt 'kwijt' zou zijn denk ik en de 45 dagen paypal garantie daarbij ook nog eens verloopt.
Het is mij al een keer gelukt om refund te krijgen, met de belofte aan de verkoper om eerst een nieuwe order te plaatsen.
En netjes refund gehad op de oude order, en toch weer 45 dagen PayPal bescherming.
In 12 kalender dagen had ik de nieuwe order thuis, het is een kwestie van wederzijds vertrouwen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Lord_Dain schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:49:
Wat is je budget? Moto G is een leuk toestel, ik heb zelf de dualsim versie en alles werkt (gps, bluetooth).
Die heb ik al, een 2e lijkt me een beetje overbodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Supertip schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:23:
[...]

Het is mij al een keer gelukt om refund te krijgen, met de belofte aan de verkoper om eerst een nieuwe order te plaatsen.
En netjes refund gehad op de oude order, en toch weer 45 dagen PayPal bescherming.
In 12 kalender dagen had ik de nieuwe order thuis, het is een kwestie van wederzijds vertrouwen.
Maar bij de Newman N2 kan je nu toch geen nieuw order plaatsen aangezien hij uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Is of topic, maar toch.

Voor diegene die een witte N2 gekocht hebben, maar eigenlijk liever een zwarte hebben.

http://www.pandawill.com/...n2-smartphone-p87688.html

Is nog in stock. Heb er net zelf 1 besteld.

Zo, mijn N2 gaat weer op weg. Net bericht gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door starcopy op 08-05-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.

Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.

Hoe doen jullie dat... gewoon proberen? Of verstuurt Banggood, Antelife e.d. de pakketjes op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Dr. Prozac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:47:
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.

Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.

Hoe doen jullie dat... gewoon proberen? Of verstuurt Banggood, Antelife e.d. de pakketjes op een andere manier?
Dit is het verhaal van geluk hebben, of pech. Sinds januari vorig jaar zijn de regels bij de vliegmaatschappijen behoorlijk aangescherpt wat betreft accu's/batterijen. Een verkoper moet er papieren bij doen met allerlei verklaringen er in.

Dit kost echter het nodige. En omdat men bang is dat de klant dan het product niet meer koopt vanwege de te hoge kosten, worden de pakketten gewoon op de oude manier verstuurd. Men gokt er dus op dat het gewoon aankomt.

Nu worden de pakketten op het vliegveld ook steekproefsgewijs gecontroleerd, en ja, dan kan je pech hebben. Lees maar ff terug, dan zie je 5 gelukkigen, waaronder ik, waar het pakketje retour afzender is gestuurd.

En bovenstaande geld voor zo ongeveer elke Chinese webshop. Een betrouwbare webshop helpt je er mee verder, een slechte zegt pech gehad het is opgestuurd. En gooit de bewijslast bij jou neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb de Newman N2 ook besteld toen ik de aanbieding hier op het forum voorbij zag komen. Het duurt wat lang dus ik ging hier eens kijken naar de status van anderen en kwam toen bij dit topic.
Ik heb 9 april betaald. Tracking nr RC54827****CN zoals ook in de link van Lord_Dain staat.

Mijn laatste event is echter
"2014/05/04 00:00, TAC Air, PVG, Nederland"
("PVG is the airport code of Shanghai Pudong International Airport")
terwijl die van Lord_Dain's tracking nr is :
"2014/04/16 00:00, TAC Air, PEK, Nederland"

kan ik daaruit concluderen dat ik sowieso niet bij de eerste shipment zit zoals de andere 5 hier?
Ik wil mijn tracking nr. best even delen met bv starcopy of Lord_Dain om hem door te spelen naar PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Morked schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:11:
Ik heb de Newman N2 ook besteld toen ik de aanbieding hier op het forum voorbij zag komen. Het duurt wat lang dus ik ging hier eens kijken naar de status van anderen en kwam toen bij dit topic.
Ik heb 9 april betaald. Tracking nr RC54827****CN zoals ook in de link van Lord_Dain staat.

Mijn laatste event is echter
"2014/05/04 00:00, TAC Air, PVG, Nederland"
("PVG is the airport code of Shanghai Pudong International Airport")
terwijl die van Lord_Dain's tracking nr is :
"2014/04/16 00:00, TAC Air, PEK, Nederland"

kan ik daaruit concluderen dat ik sowieso niet bij de eerste shipment zit zoals de andere 5 hier?
Ik wil mijn tracking nr. best even delen met bv starcopy of Lord_Dain om hem door te spelen naar PW.
Je bent in elk geval een stap verder dan die van ons. Wij zijn alle 5 gestrand op Beijing Airport. Jij zit al een vliegveld verder. In jouw pakketje misschien verstuurd met Singapore Post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
CN, dus ook Chinapost zo te zien. Maar idd, pakket van Morked is in Shanghai belandt..

Als ik echter deze foto's zie..jezus wat een t*ringzooi bij Chinapost...
Afbeeldingslocatie: http://qzprod.files.wordpress.com/2014/05/alibaba-ecommerce-web.jpg
Afbeeldingslocatie: http://g0.hexunimg.cn/2012-11-13/147909626.jpg

Héee zie ik daar niet mijn pakje liggen....? :o

[ Voor 13% gewijzigd door Lord_Dain op 08-05-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Uuh WTF @ die fotos.
China post inderdaad
Mijn tracking: https://www.aftership.com/g14VlgPk0

[ Voor 24% gewijzigd door Morked op 08-05-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:32:
CN, dus ook Chinapost zo te zien. Maar idd, pakket van Morked is in Shanghai belandt..

Héee zie ik daar niet mijn pakje liggen....? :o
Had ik helemaal overheen gelezen. :$

Nu maar hopen dat de stapel bij SP niet zo groot is. Dat het die jongen op de foto dan toch gelukt is om uitgerekend onze 5 er uit te vissen. Knap hoor. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Laatste 2 mails die ik van IcePW heb gehad (mod/contact PW forum).

Hello,good day,
Tracking code :RC500***416CN
Sad to say it will on returning way asap :S
About same issue,heard these six now on this forum.
I will create new parcel under your order asap,please kindly wait the tracking code.
About other returning parcels,when we get it,our CS staff will email to inform them at first time.
PS.If you also get such email in next days after received new tracking code ,please ingore this email or remind them that this order have resend already in future.
Thanks and Best regards

(Matt zijn pakket denk?) en

Hello,Sorry to bother you again.
If others are worried about their parcel status or someone also have same issue with the six of you.
Please inform them to keep in touch with customerservice@pandawill.com.
Thanks a lot and Best regards.

Als er straks 40 dagen om zijn (en dat is al snel) en er is niets onderweg met SP, dan ga ik een refund eisen, want dan denk ik toch niet dat het nog goed gaat komen. Ik heb de 6e betaald, dus ik ga de 16e met een vuistje zwaaien als er dan nog niets geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Overigens.. is deze hele zooi niet een duidelijk bewijs dat regelgeving funest is voor een economie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Morked schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:35:
Uuh WTF @ die fotos.
China post inderdaad
Mijn tracking: https://www.aftership.com/g14VlgPk0
RC54827****CN 2014 Sent to airline Shanghai Netherlands 20140504 0005

Ik ben bang dat je gezellig met ons mee mag gaan doen. Die van ons zijn van Nanjing naar Beijing gegaan, die van jou van Nanjing naar Shanghai.

Lees even het bericht van Lord_Dain wat je moet doen. staat hier net boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:42:

Als er straks 40 dagen om zijn (en dat is al snel) en er is niets onderweg met SP, dan ga ik een refund eisen, want dan denk ik toch niet dat het nog goed gaat komen. Ik heb de 6e betaald, dus ik ga de 16e met een vuistje zwaaien als er dan nog niets geregeld is.
Email van PW vandaag:

Good day!
We have posted your order by (Order ID:10075) reg. airmail Singapore on 2014-05-08 21:20:00. the tracking number is RF227808SG. It will takes 15-25 working days +/-. You could track it on http://www.singpost.com.sg/ra/ra_article_status.asp. sorry, as singapore post always update the shipping after 4 days dispatched,so plz wait for more days and check it by then. You are welcome to write your shopping experience on http://www.pandawillforum.com/forumdisplay.php?fid=24,
or leave a review on our site. Thanks again for shopping with us.

De mijne gaat dus weer op reis, ik zou nog ff wachten met wat eisen. Blijkbaar doen ze toch aardig hun best. De jouwe zal ook elk moment on route moeten komen. Dat heeft Ice me in elk geval geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Van wie had jij dat mailtje? Ice of via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:53:
Van wie had jij dat mailtje? Ice of via de mail?
Mail. Ice had me in een pm al bevestigd dat wij de eerste zijn omdat wij ook als eerste aan de bel getrokken hebben.

Quote:

Hello,good day.
Yes,about Lord_Dain and your order,I will create new parcel asap.
Please kindly wait the tracking code.
Best regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Ik heb hun ook even een mail gestuurd. Dan is het eerste contact in ieder geval gemaakt.
Ik weet nog niet wat ik doe. Misschien kijk ik verder (naar wat duurders, oa met betere GPS) want het duurt me allemaal wel erg lang.
Buiten PW jarenlange prima ervaring met oa dealextreme dus het is niet dat ik huiver voor china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Of ff geduld hebben. Bij Antelife is de Redmi S1 nu als pre-order te bestellen.

http://www.antelife.com/c...-screen-smartphone-black/

Ze mogen dan wel aangeven dat hij per 14-5 verwacht wordt, maar daar geloof ik niet in. Ook zal de prijs nog wel veranderen. Maar desalniettemin een Interessante phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Lord_Dain schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:42:
Laatste 2 mails die ik van IcePW heb gehad (mod/contact PW forum).

Hello,good day,
Tracking code :RC500***416CN
I will create new parcel under your order asap,please kindly wait the tracking code.
About other returning parcels,when we get it,our CS staff will email to inform them at first time.
PS.If you also get such email in next days after received new tracking code ,please ingore this email or remind them that this order have resend already in future.
Thanks and Best regards

(Matt zijn pakket denk?) en

Hello,Sorry to bother you again.
If others are worried about their parcel status or someone also have same issue with the six of you.
Please inform them to keep in touch with customerservice@pandawill.com.
Thanks a lot and Best regards.

Dus ze zijn er nog niet, maar wel bijna en geven ze jou een seintje of nu ook ons persoonlijk als ze terug zijn? En heeft hij nu verder geen zin om een update over de hele batch te geven via jou, maar moeten wij allemaal los van elkaar informatie bij hem gaan opvragen (zo begrijp ik dat laatste stukje)?
Verder kan ik hier nu niet heel duidelijk uit opmaken of die van jou (Lord_dain) nu eerder terug is dan die van de rest of net zo snel?

Als laatste wil ik je nog even bedanken voor het doorgeven van de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:48
starcopy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:59:
Of ff geduld hebben. Bij Antelife is de Redmi S1 nu als pre-order te bestellen.

http://www.antelife.com/c...-screen-smartphone-black/

Ze mogen dan wel aangeven dat hij per 14-5 verwacht wordt, maar daar geloof ik niet in. Ook zal de prijs nog wel veranderen. Maar desalniettemin een Interessante phone.
De prijs is al een stuk lager dan bij andere shops. goeie deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
MLPN schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:27:
[...]

Dus ze zijn er nog niet, maar wel bijna en geven ze jou een seintje of nu ook ons persoonlijk als ze terug zijn? En heeft hij nu verder geen zin om een update over de hele batch te geven via jou, maar moeten wij allemaal los van elkaar informatie bij hem gaan opvragen (zo begrijp ik dat laatste stukje)?
Verder kan ik hier nu niet heel duidelijk uit opmaken of die van jou (Lord_dain) nu eerder terug is dan die van de rest of net zo snel?

Als laatste wil ik je nog even bedanken voor het doorgeven van de informatie :)
Het gaat allemaal op volgorde van binnenkomst. Omdat ik als eerste aan de bel heb getrokken, is de zaak verder onderzocht. Toen bleek dat Lord_Dain als nr 2 uit de bus kwam rollen. Omdat ze nog een paar toestellen blijkbaar als backup hadden liggen, of dat die pakketjes al weer retour waren. Gaan dus deze 2 al weer naar ons toe. De rest zal zsm daar achteraan komen. Ze zijn er zelf ook niet zo blij mee. Het is alleen afwachten hoe lang het precies duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
rob2011 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:31:
[...]

De prijs is al een stuk lager dan bij andere shops. goeie deal lijkt me.
Eerst echt leverbaar zijn, dan prijs kijken. Ze zijn daar altijd aardig goedkoop, maar de reputatie is ook niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
wat starcopy zegt ja. ik denk eerder dat icePW bedoelt dat als er mensen buiten de eerste 6 gemelde zijn, deze het beste ff een mailtje aan PW kunnen sturen. Maar ik ga er van uit dat diegenen die ik heb aangemeld gewoon netjes via SP komen nu. als ik weer een mail/pm krijg laat ik t weten.

Ik krijg overigens als ik naar pandawill.com ga een witte/lege pagina..

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_Dain op 08-05-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Morked schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:56:
Ik heb hun ook even een mail gestuurd. Dan is het eerste contact in ieder geval gemaakt.
Ik weet nog niet wat ik doe. Misschien kijk ik verder (naar wat duurders, oa met betere GPS) want het duurt me allemaal wel erg lang.
Buiten PW jarenlange prima ervaring met oa dealextreme dus het is niet dat ik huiver voor china.
Kijk maar eens in dit topic, ik blijf bij de N2. Is wel voor mijn vriendin, maar best wel veel bang voor die paar bucks. En met een beetje mazzel toch nog met 14 dagen in huis. Een nieuwe bestellen duurt net zo lang. En op Vondroid zag ik al een probeersel voor KK voorbij komen. Dus er is nog veel hoop. ;)

starcopy in "[Newman N2] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Aansluitend op Starcopy's bericht heb ook ik vandaag van PW bericht dat de telefoon op de post is gedaan met een Singapore post tracking nummer. Ben benieuwd wie er nog meer bericht heeft gehad vandaag, anders wordt het maandag denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nog geen bericht. Wacht nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:44:
Ik nog geen bericht. Wacht nog maar even af.
Heb je ze zelf al een mail gestuurd, of loopt het alleen via Lord_Dain? Uit het geheel heb ik NL begrepen dat jouw pakje niet bekend was. Misschien anders toch ff een mail aan customerservice sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Volgens mij zat Matt er wel bij .. ff checken..

Hello,good day,
Tracking code :RC500xx5416CN

Denk dat dat het RC nummer van Matt is? Kan iig geen kwaad om er zelf ook achter aan te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Zelf ook niks gehoord nog, zal maandag dan wel volgen. We wachten rustig af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Update, pakket is nu aangemeld ook op de T&T code van Singapore post. Maar nog niet in hun bezit. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.. ik ben er pas gerust op als ik zie dat het pakket is opgehaald door SP en onderweg is naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zelf ook al gemaild inderdaad, en ook een reactie gehad dat hij terug was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Onderdstaande is de melding die ik nu krijg van SP. Ze hebben hem in elk geval. ;)

10-05-2014 Received from Customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Netjes. Hé ik zie trouwens opeens een hele hoop zooi staan in de 'oude' Track and trace van ChinaPost.
Ik kan er niets van maken, maar het is wel vreemd dat er nu opeens 2x zoveel regels in de T&T staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Net ff gekeken, maar de oude staat nog steeds met de melding van 16-4. :)

De andere gaat sneller. Gister verzonden, maandag of dinsdag in huis. Is deze hier.

http://www.xiaomiworld.co...-ram-64gb-rom-13-0mp.html

[ Voor 61% gewijzigd door starcopy op 10-05-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
May 10, 2014
04:22 pm

Received from CustomerSingapore Post

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Welke link gebruik je om dat te zien? Bij track17 staat bij mij nog steeds hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Als het goed is krijg ja van Pandawill een nieuwe tracking code voor Singapore post. Ik gebruik zelf aftership.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:40
Lopen ze in China voor of achter met de tijd? Dit i.v.m. Happy Hour bij Pandawill. Zo kan ik de gegeven tijd omrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
edjedan schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:05:
Lopen ze in China voor of achter met de tijd? Dit i.v.m. Happy Hour bij Pandawill. Zo kan ik de gegeven tijd omrekenen.
Hier is het antwoord. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:40
Oké, wij lopen dus 6 uur op hun achter.
Lastig als je midden in de nacht eruit moet voor Happy hour als hij daar om 9.00 uur begint :-(

[ Voor 17% gewijzigd door edjedan op 11-05-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Hm ik heb nog geen nieuwe code van ze. Even kijken wat er morgen gebeurt amders ga ik ook mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
FitTiv schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:39:
Hm ik heb nog geen nieuwe code van ze. Even kijken wat er morgen gebeurt amders ga ik ook mailen...
Tja, tis weekend. Ook daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het bij pandawill niet altijd even lekker schijnt te lopen, toch maar zo'n Hot Pepper besteld.
Ongelooflijke prijs voor dit toestel. Elders kost ie bijna het dubbele.
Wel tegelijkertijd een telefoon voor mijn broer besteld bij Chinabuye, waar ik al eerder heb besteld.
Iig liep de communicatie en afhandeling van eea bij Chinabuye stukken gesmeerder dan bij Pandawill.
Misschien heeft het iets te maken met de overstromingen in oost China dat het bij pandawill wat stroef loopt?
Volgens mij zitten de meeste telefoonleveranciers in die hoek van China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ik begin wel een beetje moe te worden van Pandawill. Net op de chat met ze gezeten, krijg over 3 dagen pas een nieuw trackingnummer voor Singapore Post. Zat nog even te twijfelen een refund aan te vragen, maar toch maar opnieuw laten versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
RF*********SG 10-05-2014 12-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

Het kan dus goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Lord_Dain schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:57:
RF*********SG 10-05-2014 12-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

Het kan dus goed komen.
Lekker dan. En mij laten ze in de kou staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
mad-dog schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:31:
Ik begin wel een beetje moe te worden van Pandawill. Net op de chat met ze gezeten, krijg over 3 dagen pas een nieuw trackingnummer voor Singapore Post. Zat nog even te twijfelen een refund aan te vragen, maar toch maar opnieuw laten versturen....
Idem hier.
Die beidu is dat nog wat vergeleken met de newman? Vooral qua camera en specs, iemand een idee? Anders bestel ik die wel, heb ik iig mn paypal bescherming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
FitTiv schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:28:
[...]

Idem hier.
Die beidu is dat nog wat vergeleken met de newman? Vooral qua camera en specs, iemand een idee? Anders bestel ik die wel, heb ik iig mn paypal bescherming..
Beidu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zou ik ff goed kijken of die wel 3G is. Ze geven wel aan wdmca, maar ik zie heel veel mobiel met een |Tegra chip die alleen werken op Tdmca voor de Chinese markt. 1maal hier en het werkt niet, zit jij met de gebakken peren. PW niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
starcopy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:43:
[...]

Zou ik ff goed kijken of die wel 3G is. Ze geven wel aan wdmca, maar ik zie heel veel mobiel met een |Tegra chip die alleen werken op Tdmca voor de Chinese markt. 1maal hier en het werkt niet, zit jij met de gebakken peren. PW niet.
Ah, goeie tip. Ik denk dat ik maar gewoon rustig moet afwachten op de newman. Dan weet ik iig wat ik krijg, van die beidou zijn nog maar weinig reviews...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik zou gewoon wachten. het is op zich logisch dat er een paar dagen tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
In elk geval is mijn Mi3 vandaag binnen gekomen. Toch nog 1 pluspunt. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Zitten jullie met een DHL tracking ook elke 10 minuten op F5 te drukken zodra 'ie in Nederland is?
Zojuist is mn zending vanuit Amsterdam vertrokken, geen inklaringskosten... 4 out of 4... :D

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
M-Opensource schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:
Zitten jullie met een DHL tracking ook elke 10 minuten op F5 te drukken zodra 'ie in Nederland is?
Zojuist is mn zending vanuit Amsterdam vertrokken, geen inklaringskosten... 4 out of 4... :D
Yup, hier gisteren hetzelfde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
mad-dog schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:31:
Ik had gisteren ook maar eens gemaild en begreep uit de mail dat ze wachten totdat je contact met ze hebt opgenomen: " If you agree resend,we will resend the parcel within 3 days by TNT post for free."

Dus binnen nu en drie dagen wordt die van mij opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miorob
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
Bij Coolicool 2 april besteld vanaf 1 mei staat bij tracking local mail tracking, hier bij postnl nog niks bekend, bijna 45 dagen onderweg. Is dit nog normaal?? of toch maar gelijk PayPal inschakelen?

asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01

C@SP

Biertje ??

M-Opensource schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:
Wat laat je dan declaren? Photo frame ofzo?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
C@SP schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Wat laat je dan declaren? Photo frame ofzo?
Heb nooit iets doorgegeven. Bestel bij Mixeshop en zij regelen dat. Vorige keer was inderdaad een usb photoframe van 40 dollar ofzo.

Maybe I'm just lucky...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:28
denk het wel, want voor een usb photoframe van 40 dollar moet je eigenlijk ook gewoon BTW betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:19:
denk het wel, want voor een usb photoframe van 40 dollar moet je eigenlijk ook gewoon BTW betalen :)
Die 40 dollar heb ik even gegokt :)

Ik verwacht mn pakketje vanmiddag, zal nog wel even checken wat er deze keer op staat.

(edit) en hij is binnen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AM8WdZkBMTOUNBUeNznY6zKS/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door M-Opensource op 13-05-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
miorob schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:49:
Bij Coolicool 2 april besteld vanaf 1 mei staat bij tracking local mail tracking, hier bij postnl nog niks bekend, bijna 45 dagen onderweg. Is dit nog normaal?? of toch maar gelijk PayPal inschakelen?
Je hebt ze een mail gestuurd? En anders aanmelden als je het niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miorob
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
starcopy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Je hebt ze een mail gestuurd? En anders aanmelden als je het niet vertrouwd.
heb contact via whatsapp gehad maar ze starten geen onderzoek, daarna geen contact meer totdat ik geschil opende toen kreeg ik bericht van "de manager" rofl.

verder weinig contact omdat het avond is daar.
Laatste bericht wat ik stuurde was dat ie gewoon via PayPal moet reageren anders wordt het een claim morgen.

asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Voor mij een nieuw record van BG. de 7e besteld, vandaag al binnen.

http://www.banggood.com/5...amp-85-265V-p-921482.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 18:51
M-Opensource schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Die 40 dollar heb ik even gegokt :)

Ik verwacht mn pakketje vanmiddag, zal nog wel even checken wat er deze keer op staat.

(edit) en hij is binnen:
[afbeelding]
Is dat de elephone p8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Yes, zit er nu mee te spelen.

Merk al wel dat de wifi snelheid dramatisch is... Ik ga er even Kitkat op gooien :)

[ Voor 19% gewijzigd door M-Opensource op 13-05-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Vandaag de thl200 en morgen de Jiayu G4S in de aanbieding bij Pandawill, maar zie hier de laatste weken niet veel positiefs ove hun. En als ik Google dan zie ik ook veel negatieve reakties de laatste tijd. Zijn er ook mensen die zweren bij Pandawill vanwege eigenlijk bijna altijd goede ervaringen?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 18:51
Ik heb er al 2 gsm's besteld en zijn goed toe gekomen, binnen de voorziene tijd. 2de gsm is wel bij de douane terecht gekomen en ik moest bij betalen maar daar kan pandawill niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb daar eerder wel een accu besteld, was ook goed aangekomen.
Heb nu twee telefoons besteld bij Pandawill, eentje is verzonden via SG, de ander krijg ik nog bericht van hopelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Quad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:22:
Ik heb daar eerder wel een accu besteld, was ook goed aangekomen.
Heb nu twee telefoons besteld bij Pandawill, eentje is verzonden via SG, de ander krijg ik nog bericht van hopelijk.
Zou je voor die paar euro extra altijd Singapore Post kiezen of is dat niet veel beter dan ChinaPost?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gebasseerd op de laatste berichten over het terugsturen van telefoons door ChinaPost en welke later weer verzonden werden via SingaporePost heb ik maar direct besloten om het via SingaporePost te laten lopen.

Kon ook DHL, maar vond dat een beetje uit verhouding omdat het 20% van de prijs was bijna.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
djcasl schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Zou je voor die paar euro extra altijd Singapore Post kiezen of is dat niet veel beter dan ChinaPost?
Ik heb net een paar Xiaomi Piston 2 besteld en toch maar voor die $ 2,50 gekozen bij de verzending. SP dus.

Maar of het wat uitmaakt? Denk het eigenlijk niet. Ook bij SP kan het er uit gehaald worden voor controle. Ik vermoed dat we met de Newman N2 zending gewoon het pech gehad hebben dat er 7 of 8 stuks (minimaal) Te gelijk voor verzending naar Nederland bij elkaar lagen. Dus was de pakkans misschien ietsie groter. >:)

Overigens ben ik met de aftersales daar wel tevreden. Miste 2 kabeltjes bij een rma die via de fabriek retour kwam.Netjes een coupon voor gekregen die hoger was dan beide kabels.

[ Voor 12% gewijzigd door starcopy op 14-05-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hoeveel kosten je Piston V2 dan? Die zijn met wat moeite toch wel onder de 22 euro te krijgen?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Was €12,33 kwijt. Ik had nog een coupon van 8 dollar. Normaal zijn ze daar $21,99. Ik wilde alleen een T&T code hebben, en dat kost bij dat soort bedragen extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
starcopy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:39:
Was €12,33 kwijt. Ik had nog een coupon van 8 dollar. Normaal zijn ze daar $21,99. Ik wilde alleen een T&T code hebben, en dat kost bij dat soort bedragen extra.
Dan valt er niks aan te pakken, hè. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Psst. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
miorob schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:49:
Lijkt mij een beetje te lang. Mail sturen en dreigen met not rcvd claim bij paypal indien geen antwoord binnen 2 dagen. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Net weer ff gechat met pandawill...het duurt nog steeds 3 dagen volgens hen.
De t*ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Krijg zojuist een mail van ze dat m'n N2 verzonden is, na gisteren redelijk uit de plaat te zijn gegaan via de chat en met een poging tot hulp van Lord_Dain. Trackingnummer van Singapore Post. Nu weer afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
benbaba schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:20:
Shoplist
Antelife
Pandawill
Ibuygou
Geekbuying
Etotalk
Mixeshop
1949deal
Merimobiles
Chinapadmall
Tmallbox
Hotmid
Lightake
Banggood
To2c
Zopomobileshop
• Zoekmachines
Chinaprices.us
Chinapricefinder
Wholecheap
Aliexpress

Poll 1: Kleine selectie poll waar er besteld is
Poll: Bij welke Chinese shop heb jij besteld?
(klik winkel naam om te stemmen)
PandawillAndroidSaleEtotalkTmallbox
MerimobilesUredealChinapadmallAntelife
IbuygouGeekbuyingHotmidFastcardtech
LightakeJiayumobileshopAliexpressAndere

Poll 2: Slechte ervaringen
Poll: Welke shop/verkoper zou je absoluut NIET aanraden? (slechte ervaringen mee)
(klik winkel naam om te stemmen)
PandawillAndroidSaleEtotalkTmallboxMerimobilesUredeal
ChinapadmallAntelifeIbuygou GeekbuyingHotmid Fastcardtech
Lightake JiayumobileshopMixeshopBanggoodFocalprice
TinydealMagicbazaarChinabuyeAchinasellerDinodirectPriceangels
De poll klopt niet helemaal. De poll met slechte ervaringen bevat shops die je niet kan aanbevelen bij de poll met de shops waar je ervaringen mee hebt.

Nu is het zo dat als mensen slechte ervaringen hebben met focal price dit kunnen aangeven. Ik heb juist goede ervaringen met focal price en kan dat niet aangeven. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Er zijn ook nederlandse aanbieders van chinese telefoons, deze staan ook niet in de poll vermeld. Je kunt hierbij denken aan een dualslim.net welke zelfs garantie bied en telefoons op voorraad heeft. Retailheaven heeft een vergelijkbaar concept, echter zou ik deze juist niet aanbevelen.

Jammer dat shops als deze niet voorbij komen, terwijl er vaak toch over gesproken wordt. En onze eigen shops zijn op deze manier ook uit het zicht.

Misschien een extra poll of de poll aanpassen? Misschien een lijst maken met shops van dit moment en deze voor alle poll's toepassen. Ik wil best meehelpen. Kan me voorstellen dat het best een klus kan zijn.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
jhhest schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:27:
[...]De poll klopt niet helemaal. De poll met slechte ervaringen bevat shops die je niet kan aanbevelen bij de poll met de shops waar je ervaringen mee hebt.

Nu is het zo dat als mensen slechte ervaringen hebben met focal price dit kunnen aangeven. Ik heb juist goede ervaringen met focal price en kan dat niet aangeven. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Er zijn ook nederlandse aanbieders van chinese telefoons, deze staan ook niet in de poll vermeld. Je kunt hierbij denken aan een dualslim.net welke zelfs garantie bied en telefoons op voorraad heeft. Retailheaven heeft een vergelijkbaar concept, echter zou ik deze juist niet aanbevelen.

Jammer dat shops als deze niet voorbij komen, terwijl er vaak toch over gesproken wordt. En onze eigen shops zijn op deze manier ook uit het zicht.

Misschien een extra poll of de poll aanpassen? Misschien een lijst maken met shops van dit moment en deze voor alle poll's toepassen. Ik wil best meehelpen. Kan me voorstellen dat het best een klus kan zijn.
Klopt, de eerste poll is ook als eerste opgezet een tijdje geleden, maar meer als een richtlijn (van toen veel gebruikte shops). De 2e poll is later toegevoegd met inderdaad meer webshops. De polls zijn helaas niet aan te passen.

Het is inderdaad niet perfect, maar het is ook onmogelijk om elke shop toe te voegen waar iemand besteld heeft. Er zullen altijd wel mensen zijn die ergens besteld hebben die niet in een/de lijst staat.

Je mag me wel een volgens jou zo compleet mogelijk lijst van shops DM-en, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen stemmen. Ik zal hem dan eventueel aanpassen / aanvullen en toevoegen aan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:41
2x Pandawill, 2x perfect gegaan. 1x Howsea, perfect gegaan (incl. voorbeeldige garantie afhandeling), 2x AliExpress, 1xperfect, 1x geld terug via PayPal. Paar keer hoesjes bij DX, ook prima, incl voorbeeldige garantie afhandeling. Maar waarschijlijk genoeg anderen met tegengestelde ervaringen. Mijn voorkeur heeft betalen met PayPal. Voelt veiliger dan met mn CC.
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)