Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
En wat vinden we van de "kimi 3" een mooie Xiaomi MI 3 clone voor $169,-?
Deze heb ik bij pandawill besteld (daar is deze iets duurder namelijk $175,-), aangezien ik toch nog twijfels heb over de Inew V3 (specfiek accu) die ook nodig onderweg is. keuzes keuzes keuzes .... :9~

- 5.0 inch IPS display, 1280 x 720 HD
- MTK MT6582 processor, quad core, 1.3GHz
- 1GB RAM, 8GB internal memory
- 13MP main camera
- 3050mah battery
- measuring in at 144 x 73.6 x 8.1mm
- OTG

[ Voor 27% gewijzigd door JD_1971 op 22-03-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Geen idee welk toestel dat is, maar reken er maar niet op dat de specificaties van de batterij noch de camera kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Dutchgio, over het algemeen kloppen de spec wel bij Pandawill (muv iNew v3 qua dikte en camera). Ik heb daar al menig telefoon gekocht (Jiayu G3 en G4T, Cubot GT99 en M6589, Neo n002, Haier w910, Tangda t94, etc.). Maar de accu zal mogelijk niet 3050mah zijn maar wellicht 2800 mah ofzo maar dat is bij alle accu's het geval kan ik je melden.

Ik dnek toch dat de kimi 3 best wel een interessante telefoon is! Maar we zullen het zien aangezien deze nog maar 2 dagen te koop is.... De reviews op youtube zullen asap wel verschijnen en dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JD_1971 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:35:
Dutchgio, over het algemeen kloppen de spec wel bij Pandawill (muv iNew v3 qua dikte en camera). Ik heb daar al menig telefoon gekocht (Jiayu G3 en G4T, Cubot GT99 en M6589, Neo n002, Haier w910, Tangda t94, etc.). Maar de accu zal mogelijk niet 3050mah zijn maar wellicht 2800 mah ofzo maar dat is bij alle accu's het geval kan ik je melden.

Ik dnek toch dat de kimi 3 best wel een interessante telefoon is! Maar we zullen het zien aangezien deze nog maar 2 dagen te koop is.... De reviews op youtube zullen asap wel verschijnen en dan weten we meer.
Blijkbaar dezelfde ingebouwde batterij als die in het origineel gebruikt wordt. Tenminste als de reviewer het toestel echt heeft getest, ipv een samenvatting van de specs. Ben benieuwd, mooi prijsje anders.

http://www.chinasmartphon.../kimi-3-xiaomi-mi3-clone/
Summary of the specifications include: mt6582 quad core processor, 1 gb ram and 8 gb rom, 720p high definition display, android 4.2 jellybean and a built in 3050mAh battery.
It seems that the only aspect that is copied from the Xiaomi Mi3 is its looks, although the overall build quality is cheap overall with its full plastic design. Also, what’s nice is the fact that the device is equipped with the same 3050mAh battery just like the original.

[ Voor 4% gewijzigd door benbaba op 22-03-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
edjedan schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:28:
Ik krijg van Post.nl een brief dat er een pakket voor me klaarligt, ze willen graag informatie over de waarde e.d. zodat ze de kosten kunnen bepalen.
Het gaat echter om een in China gerepareerde smartphone. Het lijkt me dat dit niet betaald hoeft te worden aan Post.nl, toch?
Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad en hoe heb je dit opgelost? De brief geeft voor het invullen namelijk geen mogelijkheid om dit aan te vinken.
Alle correspondentie mbt de RMA terugsturen. Zo ging het bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biscuit
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-03 14:27
mpx200_05 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:53:
[...]

Alle correspondentie mbt de RMA terugsturen. Zo ging het bij mij goed.
Dus als ik het goed begrijp alle brieven van Post.nl negeren tot ze dreigen het pakketje terug te sturen naar de fabrikant? :|
Ik verwacht namelijk hetzelfde soort pakketje van dezelfde soort leverancier.
(Op dit moment nogsteeds geen update rond de verzending, ligt al sinds de 20e in Hong Kong)
Als je tijd hebt kan je dan even wat dieper ingaan op dit onderwerp met hoe en wat je terugstuurde?
Sorry, al dit soort dingen is pittig nieuw voor mij.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 07:11
Biscuit schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:51:
[...]

Dus als ik het goed begrijp alle brieven van Post.nl negeren tot ze dreigen het pakketje terug te sturen naar de fabrikant? :|
Ik verwacht namelijk hetzelfde soort pakketje van dezelfde soort leverancier.
(Op dit moment nogsteeds geen update rond de verzending, ligt al sinds de 20e in Hong Kong)
Als je tijd hebt kan je dan even wat dieper ingaan op dit onderwerp met hoe en wat je terugstuurde?
Sorry, al dit soort dingen is pittig nieuw voor mij.

Alvast bedankt _/-\o_
Denk dat hij het anders bedoeld alle correspondentie je mails dus met de leverancier in China over het nu gerepareerde artikel naar Post.nl sturen zodat ze kunnen zien dat het om een reparatie gaat.
En niet over een nieuw geimporteerd artikel waarvan ze de waarde moeten bepalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:40
aart44 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:32:
[...]

Denk dat hij het anders bedoeld alle correspondentie je mails dus met de leverancier in China over het nu gerepareerde artikel naar Post.nl sturen zodat ze kunnen zien dat het om een reparatie gaat.
En niet over een nieuw geimporteerd artikel waarvan ze de waarde moeten bepalen..
RMA=Retourneren Met Authorisatie dus inderdaad alle correspondentie met de leverancier omtrent reparatie (dus mails uitprinten) naar PostNl sturen. Dat is wat ik er in lees.

[ Voor 3% gewijzigd door edjedan op 23-03-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil even mijn ervaring met Antelife delen.

Zag een aanbieding staan van een UMI X1s voor 99,99 dollar (dit is echt een hele scherpe prijs mits het een echte is).

Bestelde deze op Zaterdag 15-3, op maandag maar even een mail gestuurd want hoorde niets meer.
Dinsdag kreeg ik 1 mail terug zowaar, telefoon zou dezelfde dag verstuurd worden en zou dan de volgende dag een T&T nummer krijgen.
Niet dus, dan maar weer gemaild.
Vrijdag pas weer een reactie terug : We are sorry to tell you that your order is temporary out of stock
It will be ship out next week. please wait a little more patience
Thank you

Ik had nog zoiets van dit klopt toch niet dus ik stuur ze een mail waarom hij niet op voorraad was want toen ik hem bestelde was hij dat wel.
Ik wilde namelijk een zwart exemplaar maar als ik die in de winkelmand wilde kreeg ik een melding: out of stock.
Heb ze maar gemeld dat ik het maar een rare situatie vond maar ze gaan totaal niet inhoudelijk op je mails in.
Nu ben ik gaan zoeken op het net betreft deze verkoper en vond toch aardig wat verontrustende berichten ondanks dat er ook mensen zijn die geen problemen hadden met hun aankoop.
Maar diegene die fout gingen gaan goed in de fout en dat zet je toch te denken.
Ik kon mij eigen wel voor me kop slaan, had ik maar eerder gezocht dan had ik hem daar niet besteld.

Hier kun je wat reviews lezen over : Antelife.

Dit lijkt een beetje op mijn verhaal (tight65 dus de bovenste)

http://www.resellerratings.com/store/antelife

http://www.gizchina.com/c...irectory/antelife-review/

http://www.webutations.org/go/review/antelife.com

En deze beweerd zelfs dat hij een heel andere telefoon heeft gekregen met ander hardware.

YouTube: Antelife.com - Scammers

Dus toen ik dit las ben ik met hun gaan mailen dat ik de order wilde annuleren.
Maar dat valt niet mee, ze gaan je van alles beloven om toch die order te houden.
Heb er toen maar een beetje druk opgezet want ze wilde niet annuleren.
Momenteel is het een zaak geworden bij Paypal maar ondanks dat probeerde ze het door te duwen dat ik maar moest wachten en vooral niet te annuleren.
Misschien gaat het bij een hoop mensen goed maar ik had er geen vertrouwen meer in.
Ik dacht zoiets van : je zou een defect toestel krijgen oid, de communicatie ging toch al niet zo snel.
Ik weet dat het ook goed kan gaan maar dit vond ik niet zo'n fijne kennismaking met Antelife.
100 dollar is niet super duur maar als het niet goed is of gaat dan is het toch zonde geld.
Als ze nu eens wat beter communiceerden en gelijk hadden gezegd dat hij niet op voorraad was dan had ik er niet zo'n probleem mee en had ik wel gewacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 21:06 . Reden: foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miljaar, brief gekregen van Bpost voor verdere uitleg en exacte bedrag.

Komt op 193 euro. Zal vlug een 80-tal euro zijn zeker die ik mag bij betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biscuit
Hij is in Nederland *O*

3S code aangevraagd. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat hij geregistreerd staat/verzonden is door PostNL? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:07:
Miljaar, brief gekregen van Bpost voor verdere uitleg en exacte bedrag.

Komt op 193 euro. Zal vlug een 80-tal euro zijn zeker die ik mag bij betalen ?
Je bestelde telefoon heeft een totaalbedrag van 193? excl. verzendkosten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

193 incl verzendkosten

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:46
@Biscuit, dat kan nog wel een paar dagen duren. Bij mij duurde het 5 dagen voordat hij bezorgd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biscuit
Pamelala schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:43:
@Biscuit, dat kan nog wel een paar dagen duren. Bij mij duurde het 5 dagen voordat hij bezorgd werd.
Mooi, dan wacht ik nog even :)
Danku _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Kimi 3 (Xiaomi MI 3 clone) nu voor $156 (117,- euro) bij pandawill met de Happyhour (300 stuks aanwezig). Zeer mooie telefoon om te zien met geode GPS, Wifi en Accu!

- 5.0 inch IPS display, 1280 x 720 HD
- MTK MT6582 processor, quad core, 1.3GHz
- 1GB RAM, 8GB internal memory
- 13MP main camera
- 3050mah battery
- measuring in at 144 x 73.6 x 8.1mm
- OTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:49:
Is de site 1949deal.com betrouwbaar? Ik wil hier vanavond een screen replacement kopen voor mijn iOcean x7.
Is hier al meer van bekend? Ik heb een leuk telefoontje gevonden, en er zijn ook talloze goedkope tablets te koop op de site.

Too good to be true?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:13:
[...]

Is hier al meer van bekend? Ik heb een leuk telefoontje gevonden, en er zijn ook talloze goedkope tablets te koop op de site.

Too good to be true?
Voor wat het waard is : http://www.gizchina.com/c...irectory/1949deal-review/

Van de 12 reviews 11 positief (maar die 11 kunnen ook familieleden zijn geweest ;) ).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biscuit
Gisteren binnengekomen, besteld op 15 Maart. 20ste verzonden. Goede levering van Pandawill en heb niks moeten betalen met Deutsche Post.
Doos kwam compleet met bubbeltjesplastic etc.

Nogmaals bedankt voor alle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Iemand van jullie die toevallig een Pomp C6S heeft? Best leuke specs voor $300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:18:
Iemand van jullie die toevallig een Pomp C6S heeft? Best leuke specs voor $300 :)
Is die Pomp C6S al wel verkrijgbaar dan? Heeft goede specs inderdaad, maar ik heb afgelopen week een Umi X3 besteld voor 240 dollar, met zo ongeveer dezelfde specs. Ze hebben allebei 2GB Ram, Full-HD, octa-core, enige duidelijke verschil is 32GB Rom voor de Pomp tegenover 16GB Rom voor de Umi, of je daar nou 60 dollar voor over hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij Banggood een telefoon gekocht even terug en gekozen voor Directmail voor $4,-
Zou verzonden worden binnen 1 - 3 dagen na bestelling (18 maart besteld, 25 maart verzonden).
2014-03-27 14:00, Order in transit
2014-03-26 04:15, Order departed on flight from origin
2014-03-25 05:00, Order dispatched
Verwacht hem volgende week wel binnen te hebben denk ik zo, via Swedish Post.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:27
Donderdagavond de cubot X6 besteld. gister pas opgehaald bij leverancier en gaat nu wel snel.
19:14 LEIPZIG - GERMANY
19:15 BRUSSELS - BELGIUM - Customs status updated
en om 22:06 - Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
Das best snel vervoeren :) En hopelijk geen extra kosten natuurlijk. we gaan het zien

[ Voor 10% gewijzigd door slommer op 01-04-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
slommer schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:06:
Donderdagavond de cubot X6 besteld. gister pas opgehaald bij leverancier en gaat nu wel snel.
19:14 LEIPZIG - GERMANY
19:15 BRUSSELS - BELGIUM - Customs status updated
Das best snel vervoeren :) En hopelijk geen extra kosten natuurlijk. we gaan het zien
Laat ff weten wat de eerste indruk is, de mijne is voorlopig nog onderweg. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:27
starcopy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:23:
[...]

Laat ff weten wat de eerste indruk is, de mijne is voorlopig nog onderweg. :9~
Hopelijk morgen binnen. Nu in sorting facility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtwurm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Qua verzenden.. wat kiezen jullie ? DHL etc of gratis (in dit geval via Singapore post).. DHL etc. is meestal bijbetalen maar wel snel, hoe is de ervaring met het gratis verzenden ? Hoe lang duurt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
houtwurm schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:28:
Qua verzenden.. wat kiezen jullie ? DHL etc of gratis (in dit geval via Singapore post).. DHL etc. is meestal bijbetalen maar wel snel, hoe is de ervaring met het gratis verzenden ? Hoe lang duurt dat ?
Ik heb nog nooit wat hoeven te betalen met gratis verzenden. Over het algemeen duurt het een week of 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

Hier tot nog toe 3x telefoon via DHL laten komen en ook nog niet hoeven betalen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 20:13
Hoelang duurde delevering bij jullie met DHL? Mijne is nu sinds de 1e onderweg en staat nu op:

Date Location Status Remarks
01.04.2014 HK Received & Dispatched Processed in the DGM mail terminal
02.04.2014 NL Leaving Origin Posting / Collection
07.04.2014 DE Left Transit Hub Departure from outward office of exchange

Duurt voor mijn gevoel erg lang, vooral omdat de 3-8 dagen levertijd aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toeristje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-07 17:53
op 24/3 gsm besteld by Everbuying.com.
had vooraf al inlichtingen gevraagd betreffende stock dus zat wel goed.

op post gedaan 28/03 (gratis verzending)
de verzending gebeurt via springglobalmail ( is deels van PostNL )

nu op tracking :
2/04 paket verzonden
03/04 pakket aangekomen in Belgie.

Nu is mijn probleem : sinds gisteren ( 7/04 ) MANCO Sortering ....

Dat zou willen zeggen dat pakje spoorloos is ?
Heb bericht gestuurd op facebookpagina van PostNL en die zeggen dat ze het niet meer kunnen traceren.
(ze vragen dus als ik de verkoper wil vragen om een onderzoek te openen )

Iemand nog ervaring gehad met zulke MANCO melding?
( heb es gelezen dat het ook kan zijn dat het de dag later toch aan je deur staat ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:40
houtwurm schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:28:
Hier inmiddels zelf 6 toestellen besteld en voor anderen 3 toestellen. Steeds gratis laten verzenden (Airmail) en nog nooit bij hoeven te betalen. Maar ik hou er elke keer wel rekening mee.
Ook met een lange verzendtijd. Gisteren een hoofdlamp ontvangen van Banggood die anderhalf maand onderweg is geweest :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Wat vinden jullie van de Lenovo A850+ octacore? Heb em een beetje bekeken en voor 125 euro een telefoon van een bekende fabrikant vind ik best netjes, enige nadeel is de lage QHD resolutie @ 5.5" maar dat compenseert dan wel weer voor de relatief zwakke accu van 2500mAh. Iemand ervaringen mee? Kom trouwens van een S4 af die waarschijnlijk niet door de garantie heen komt, zie dat de antutu scores ongeveer gelijk zijn maar in hoeverre merk je dat in de praktijk? Ben niet zo een gamer, meer van het surfen en chatten.

linkje:

http://www.pandawill.com/...id-42-2500mah-p87193.html

[ Voor 10% gewijzigd door m4rtyr op 12-04-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Oeps, verkeerde topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al met DHL verzonden? Is mijn eerste keer. Zending info zegt het volgende: Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG. Is ie er dan binnen 3-4 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:08:
Iemand hier al met DHL verzonden? Is mijn eerste keer. Zending info zegt het volgende: Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG. Is ie er dan binnen 3-4 dagen?
Dat ligt eraan op de zeilboot wind mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:16:
[...]

Dat ligt eraan op de zeilboot wind mee heeft.
Haha! Vraag me gewoon af of pakket nu daadwerkelijk vertrokken is of nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:20:
[...]

Haha! Vraag me gewoon af of pakket nu daadwerkelijk vertrokken is of nog niet.
Informatie ontvangen, dus alleen aangemeld voor verzending oid, ware verzending is nog niet geweest.
Reken hert weekend niet mee; ook in china werken ze dan niet.. ;)
Met een eetje mazzel begint er maandagochtend iemand te roeien, mocht de wind niet meezitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:54
De eerste stap is 'Shipment picked up'. Dan pas is het pakketje in beweging. Dan moet ie naar de sortfacility, dan pas begint het echte DHL proces. Bij mijn laatste 2 DHL bestellingen had ik m 2 dagen na de 'picked up'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik ben gewoon veel te ongeduldig voor mijn nieuwe gsm waarschijnlijk, maar zou iemand een voorspelling kunnen doen wanneer dit zou aankomen?
Er staat wel tracking info, maar ik kan daar echt niets uit afleiden (ben nog niet vertrouwd genoeg met chinastores)

Destination Country - Belgium:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/04/14 15:24:44
2014-04-12 14:23, Departure from office of exchange, SGSINN
2014-04-12 10:36, Departure from office of exchange, SGSINN

Origin Country - Sweden:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/04/14 15:24:44
2014-04-12 10:35, Order departed from sorting hub
2014-04-12 00:00, Posten, Direct Link, Singapore, Försändelsen har lämnat Direct Link's utrikesterminal för vidare transport till utlandet.
2014-04-10 18:00, Order departed on flight from origin
2014-04-10 10:00, Order dispatched
2014-04-09 17:41, Order Shipment recorded

Ik versta niet zo goed hoe het kan dat voglends DX zelf er op de 2e april verzonden is, op 10 april de bestelling al 'vertrokken is naar de plaats van oorsprong' en deze de 12e toch nog in Singapore is (waar SGSINN is naar mijn opzoekwerk)

Hartelijk bedankt voor enige info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Duurt nog een paar dagen, hij is nu echt vertrokken vanuit China. Met beetje mazzel 4/5 dagen in België.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet eerst naar Zweden als ik het goed las?

En de 4 a 5 dagen waarover je praat, is dat dan sinds de laatste melding? Of een gok hoe lang het nu nog zou duren?

Iig bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee, Swedish Post is de vervoerder. Hij gaat gewoon naar België.
Bij mij duurde het zo'n 3 dagen nadat hij departured was en in Amsterdam lag.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus is het waarschijnlijk echt voor een van de komende dagen :)

Komt er nog een melding op track and trace of is de volgende stap het ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

5 apr Amsterdam,Nederländerna, Final delivery to recipient
5 apr Amsterdam,Nederländerna, Departure from inward office of exchange
4 apr Amsterdam,Nederländerna, Arrival at inward office of exchange
1 apr Posten, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight!
Hopelijk is het deze week nog! Dankje voor de info!

Een goeie dag toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn track&trace voor mijn Cubot One, via Focalprice, is al m'n 2e pakket, het eerste was nooit toegekomen dus hebben ze als troost mijn smartphone opnieuw gestuurd. 8)7

Date Status
28/03/14 10:00 Order Shipment recorded
02/04/14 10:00 Order dispatched
02/04/14 18:00 Order departed on flight from origin
10/04/14 05:05 Order departed from sorting hub

dus nu nog enkele dagen wachten!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In eerste instantie jammer dat je dan lang moet wachten, maar toch netjes dat ze dat al doen, goede service wel bij Focalprice dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:25:
In eerste instantie jammer dat je dan lang moet wachten, maar toch netjes dat ze dat al doen, goede service wel bij Focalprice dus ;)
het is inderdaad jammer, maar hun service is wel oké, ze antwoorden binnen de 24 uur en ik ben al blij dat ze een oplossing bieden! Hopelijk ben ik niet bij de grazen genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Quad, was dat ook met de gratis verzending van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Direct Mail via Banggood, gaat sneller als free/registered service en iets langzamer als met DHL.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis DX verzending hier, zal er waarschijnlijk wel mee te maken hebben. Ik ontdekte de laatste dagen dat ik de meest ongeduldige persoon ter wereld ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:33:
Gratis DX verzending hier, zal er waarschijnlijk wel mee te maken hebben. Ik ontdekte de laatste dagen dat ik de meest ongeduldige persoon ter wereld ben
is er ondertussen al iets verandert in je track and trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup!
Sinds gisteren staat er al aangekomen in BEBRUA (belgium brussels airport). Zelfs dit vind ik lang duren! Ik hoopte het vandaag nog te krijgen maar dat zal er niet van komen! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Iemand enig idee wat het volgende betekend?

item No. Year Status Location Destination Country Date

RC321161695CN 2014 Collection 20094905 NL 20140411 0941
RC321161695CN 2014 Departure from outward office of exchange 20110600 NL 20140411 1843
RC321161695CN 2014 Opening 20110600 NL 20140412 0148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:50:
Yup!
Sinds gisteren staat er al aangekomen in BEBRUA (belgium brussels airport). Zelfs dit vind ik lang duren! Ik hoopte het vandaag nog te krijgen maar dat zal er niet van komen! :F
je zult hem misschie morgen ontvangen! dit is inderdaad lang, maar je mag blij zijn dat het nu eenmaal in Belgie is :) ik ben nog aan het wachten, ook nog van ''sorting hub'' , hopelijk morgen ook in Begie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Ik zit eigenlijk al sinds maart te wachten op de JiaYu G2F in WCDMA uitvoering. Het ding is echter nergen te vinden, dan wel overal uitverkocht.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17/04/2014 23:10 Uw zending werd gesorteerd NIEUWE GENT X

Zal voor vandaag zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling sinds vandaag in BEBRUA :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:27:
17/04/2014 23:10 Uw zending werd gesorteerd NIEUWE GENT X

Zal voor vandaag zijn zeker?
is hij dan de 18e binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 21:18
Ik lipe via een link op Facebook tegen de XiaoMi M3 voor US$ 457.44 op DX aan (http://www.dx.com/p/xiaom...rid=18534066#.U1fGevmSzzg). Dat is een iets minder gunstige prijs dan hij elders verkrijgbaar is, maar wel inclusief verzending.

Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RW880001517CH – international shipment (Switzerland → Foreign country)

-

Consignment number CH:–

Date

Time

Event

Processed by

Notes

Fri
25.04.2014 17:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE

Fri
25.04.2014 17:27 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Fri
25.04.2014 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Fri
25.04.2014 17:35 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE

Fri
25.04.2014 17:35 Departure from border point of origin country

voor mij is het nu onduidelijk waar mijn gsm is weet iemand van jullie het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik zou zeggen Singapore als je zo naar de tijd en datum kijkt. Maar het zegt allemaal geen ruk, want het kan tijden ergens blijven hangen. Mijn pakketje via Chinapost hangt al sinds 16-4 in Limbo met de melding:

2014-04-16 00:00, 交航, PEK, 荷兰

Ga je naar de details dan krijg je:

CN 2014 Sent to airline Beijing Netherlands 20140416 1825

Dus eerst maar eens geduldig wachten, jouw melding is net 2 dagen oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Op marktplaats is er een user HOWSEA aktief, lijkt gelinkt aan howsea.com, hier een voorbeeld add:
http://link.marktplaats.nl/m803233403
Iemand ervaring met deze aanbieder? En zo ja was die goed of slecht?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:54
djcasl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:54:
Op marktplaats is er een user HOWSEA aktief, lijkt gelinkt aan howsea.com, hier een voorbeeld add:
http://link.marktplaats.nl/m803233403
Iemand ervaring met deze aanbieder? En zo ja was die goed of slecht?
Ja, ik heb ervaring mee. Positief. Goede snelle communicatie met AnnieLee en houden zich aan afspraken. Ik zou wel melden dat je veel op Tweakers zit, dan nemen ze je snel serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
marcelmg2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:19:
[...]

Ja, ik heb ervaring mee. Positief. Goede snelle communicatie met AnnieLee en houden zich aan afspraken. Ik zou wel melden dat je veel op Tweakers zit, dan nemen ze je snel serieus.
Dank voor de tip zal ik zeker meenemen. Ze hebben via hun webshop nu de G4S voor 180, goedkoopste die ik verder vind is 150, maar daar kan dan nog BTW enzo bijkomen.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
djcasl schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:39:
[...]

Dank voor de tip zal ik zeker meenemen. Ze hebben via hun webshop nu de G4S voor 180, goedkoopste die ik verder vind is 150, maar daar kan dan nog BTW enzo bijkomen.
http://www.aliexpress.com...-4-7-Inch/1286837832.html
137.
Denk dat ie nog wel goedkoper te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:21
Via spemall op 4 maart een bestelling gedaan, 5 maart verscheept via singpost. na wat moeilijk zoeken en wat telefoontjes op 19 maart bleek postnl het pakje in NL te vervoeren. Ze vonden het adres wat moeilijk te herleiden dus hebben ze het pakketje op 18 maart terug gestuurd... :(
Sindsdien zit ik dus al op een eeuwen oude nokia te rammen. 40 mails verder, maar nog steeds geen nieuwe shipping date. Ze willen eerst wachten tot het 'oude' pakketje bij hen terug is. Dat pakketje ligt al een paar weken ergens in Singapore. Wat een drama service zeg! Ze hadden direct een nieuwe moeten sturen, puur uit service! En ik had natuurlijk 2 dagen eerder met postnl moeten bellen, dan was alles meteen getackeld. Het gaat dus niet altijd van een leien dakje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46
Lord_Dain schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:48:
Is er hier iemand die zijn 99USD Newman N2 al in de hand heeft en er al mee gespeeld heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen (helaas is de mijne nog in China).
Mijnes ligt volgens pandawill in Nederland, maar de tracking geeft nog steeds peking vanaf 16-04. Hoop em toch wel in een paar dagen te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
mad-dog schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:24:
[...]

Mijnes ligt volgens pandawill in Nederland, maar de tracking geeft nog steeds peking vanaf 16-04. Hoop em toch wel in een paar dagen te verwachten.
Mijn tracking zegt ook nog steeds dat hij in Peking is. Wacht er ook met smart op om deze eens te gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hebben jullie bij T&T toevallig allemaal exact onderstaande regel staan, dus datum en tijd ook? Lord_Dain en ik in elk geval wel.

94**CN 2014 Sent to airline Beijing Netherlands 20140416 1825

Voor die serretjes zouden jullie dan iets tussen 65 en 00 moeten hebben. Laat ff weten, want ik ben ze daar al aan het wakker maken. Ze proberen op dit moment alleen tijdwinst te behalen. Standaard antwoord, wacht nog een week.

[ Voor 12% gewijzigd door starcopy op 03-05-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
starcopy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:59:
Hebben jullie bij T&T toevallig allemaal exact onderstaande regel staan, dus datum en tijd ook? Lord_Dain en ik in elk geval wel.

94**CN 2014 Sent to airline Beijing Netherlands 20140416 1825

Voor die serretjes zouden jullie dan iets tussen 65 en 00 moeten hebben. Laat ff weten, want ik ben ze daar al aan het wakker maken. Ze proberen op dit moment alleen tijdwinst te behalen. Standaard antwoord, wacht nog een week.
Ik heb de identieke datum en tijdstip in mijn trace staan. Begin van de week een mail gestuurd naar pandawill met de vraag wat er aan de hand was. Kreeg 3 dagen geleden mail terug dat ie inmiddels in Nederland ligt. Hopen dat het ook echt waar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
mad-dog schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 01:56:
[...]

Ik heb de identieke datum en tijdstip in mijn trace staan. Begin van de week een mail gestuurd naar pandawill met de vraag wat er aan de hand was. Kreeg 3 dagen geleden mail terug dat ie inmiddels in Nederland ligt. Hopen dat het ook echt waar is....
Ik weet haast wel zeker dat hij niet in Nederland ligt. Over het algemeen ben je de Sjaak wat tijd betreft als je die melding hebt. Houdt meestal in dat het ding in een magazijn van de vliegmaatschappij ligt te wachten tot ergens een plekje is waar geen priority voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
er zijn dus nu al 5 tweakers die de Newman N2 op 16-03 verzonden hebben gekregen naar 'airport' maar verder nog niets hebben gehoord? Ik vind dit allemaal nogal vreemd. Als het nog 1 week duurt en de status veranderd nog niet, dan ben ik langzaam aan geneigd het ook verdacht te vinden en dan denk ik dat we collectief actie van Pandawill moeten eisen.

Ik bestel er in ieder geval nooit meer, er is elke keer wel iets, of ze kunnen iets niet leveren, of ze houden je aan de lijn en nu dit weer. Pfff.

Zie:
http://www.pandawillforum...?25304-Order-ID-100756872

@mad-dog, je kan deze site gebruiken om de huidige status te achterhalen
https://www.aftership.com/trackings

Volgens die site ligt het pakket nog steeds in China.. :( https://www.aftership.com/xkwt7Ptqp

[ Voor 22% gewijzigd door Lord_Dain op 03-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ik hou dit draadje in de gaten. Baal er wel van, had via eBay ook een hoesje voor de N2 besteld en dan nu dit...

De mail die ik trouwens kreeg van Pandawill:

Dear,
Good day .
Pls link here : http://www.17track.net/en....shtml?nums=RC548279469CN
your order is in transporting and has been arrived in Netherlands .
The delivery time usually take around 25 working days ,
Hope you can wait for few days.
Have a nice day .

Regards
sereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Lord_Dain schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:25:
er zijn dus nu al 5 tweakers die de Newman N2 op 16-03 verzonden hebben gekregen naar 'airport' maar verder nog niets hebben gehoord? Ik vind dit allemaal nogal vreemd. Als het nog 1 week duurt en de status veranderd nog niet, dan ben ik langzaam aan geneigd het ook verdacht te vinden en dan denk ik dat we collectief actie van Pandawill moeten eisen.

Ik bestel er in ieder geval nooit meer, er is elke keer wel iets, of ze kunnen iets niet leveren, of ze houden je aan de lijn en nu dit weer. Pfff.

Zie:

Volgens die site ligt het pakket nog steeds in China.. :( https://www.aftership.com/xkwt7Ptqp
Pandawill is echt niet de enige webshop die dat doet, zulke ervaringen heb ik ook met antelife.com (Na 10 weken een pakket eindelijk binnen). Ook van andere shops zoals dx.com heb ik het wel eens gehad. Ik weet niet of je vaak in China bestelt (2 á 3+ momenten per week zoals ik), maar dat ga je gegarandeerd bij elke grote webshop tegenkomen. Hun weten dat klanten hun betaling annuleren als ze lang niks over hun bestelde pakket horen en verzinnen een smoes. |:( Als dat je weerhoudt om bij pandawill.com te bestellen, zal je in de toekomst ook bij andere webshops teleurgesteld worden. China shopping heeft z'n voordelen en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 07:11
Heb even gekeken naar het pakje van het bericht van @mad-dog dat pakje is gewoon verzonden op 12-4 en vanaf 16-4 ligt het op verzending te wachten op de luchthaven van Peking.
Dat kun je Pandawill niet kwalijk nemen het is op tijd verzonden maar de Chinese post is de dader.
Maar je had kunnen weten dat het een dag of 25 kan duren soms nog langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 15:48

Zie:

Yep ik heb hetzelfde. Achja, het is verder geen probleem voor mij, mn Jiayu G2 werkt nog prima. Wel jammer dat het zo lang duurt, hoop dan maar dat er ook geen kosten aan zitten qua douane :9

(het is trouwens aftership.com/track, niet tracking :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik bestel niet wekelijks uit China maar nu toch al een keer of 8 besteld en alle bestellingen uit China zijn altijd snel hier gekomen (rond de 2- 2,5 week) behalve de bestellingen die ik bij Pandawill heb besteld. Dus mijn persoonlijke ervaringen met China algemeen zijn gewoon goed, maar Pandawill specifiek heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Ook die aftership ingevuld en daar staat hij nog steeds dat hij in PEK is sinds de 16de. Bij die site van tracking vanuit pandawill zelf, die het nu overigens niet doet. (http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp) Staat hij nu al dus sinds de 16de van april met PEK NULL
Weet iemand wat ook die NULL betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hi, NULL here refers to the status of "Delivery to Airport" and PEk refers to Beijing International Airport. The latest infor was uodated on Sep. 4th, so your package is normally posted. Don't worry!

en

Don't you people know how to read? PEK means your parcel has passed through Beijing Airport and is on its way to you. NULL is just a translation error. Since the website automatically translates information from the China Post website, there are bound to be some errors, so NULL doesn't actually have anything to do with the status of your package.

[ Voor 48% gewijzigd door Lord_Dain op 03-05-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Willian40 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:01:
[...]

Pandawill is echt niet de enige webshop die dat doet, zulke ervaringen heb ik ook met antelife.com (Na 10 weken een pakket eindelijk binnen). Ook van andere shops zoals dx.com heb ik het wel eens gehad. Ik weet niet of je vaak in China bestelt (2 á 3+ momenten per week zoals ik), maar dat ga je gegarandeerd bij elke grote webshop tegenkomen. Hun weten dat klanten hun betaling annuleren als ze lang niks over hun bestelde pakket horen en verzinnen een smoes. |:( Als dat je weerhoudt om bij pandawill.com te bestellen, zal je in de toekomst ook bij andere webshops teleurgesteld worden. China shopping heeft z'n voordelen en nadelen.
Ik doe al meer dan 15 jaar zaken met China en heb alles wel zo ongeveer gezien. Van Pandawill ben ik al vaker zoet gehouden wat betreft levertijden. Ga je er braaf in mee dan ben zo je paypal tijd voorbij. Een beetje druk op de ketel daar doet soms wonderen. BG heeft daar een stuk minder last van. Die zijn Qua levertijd en afspraken een stuk correcter. Bovendien heeft PW er een handje van om de garantie al in te laten gaan op de dag van bestelling. Is je pakje dan 2 maand of langer onderweg gaat dat wel van je garantie termijn af.

Ik denk dat jij nog iets te goedgelovig bent wat Chinese beloftes en toezeggingen betreft. Ik in elk geval ben niet van plan om mijn 45 dagen termijn te laten verstrijken. doe ik dat wel dan weet ik met zekerheid dat ik mijn geld niet terug zie, en of ik mijn pakje zie kan dan ook zo maar twijfelachtig zijn want ik heb geen poot meer om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:06:
Hi, NULL here refers to the status of "Delivery to Airport" and PEk refers to Beijing International Airport. The latest infor was uodated on Sep. 4th, so your package is normally posted. Don't worry!

en

Don't you people know how to read? PEK means your parcel has passed through Beijing Airport and is on its way to you. NULL is just a translation error. Since the website automatically translates information from the China Post website, there are bound to be some errors, so NULL doesn't actually have anything to do with the status of your package.
Yep, 5 pakjes allen exact de zelfde datum, tijd, en melding. En pek betekend niet dat het ding weg is, maar in een magazijn ligt om in een vrachtruim van een vliegtuig gestopt te worden.

Lees nier maar eens zijn eerste antwoord, en vervolgens zijn 2e.

Opeens ligt het blijkbaar dus nog wel in China en wordt het zg doorgestuurd naar de delivery staff en mag ik weer wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
starcopy schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:44:
[...]

Ik doe al meer dan 15 jaar zaken met China en heb alles wel zo ongeveer gezien. Van Pandawill ben ik al vaker zoet gehouden wat betreft levertijden. Ga je er braaf in mee dan ben zo je paypal tijd voorbij. Een beetje druk op de ketel daar doet soms wonderen. BG heeft daar een stuk minder last van. Die zijn Qua levertijd en afspraken een stuk correcter. Bovendien heeft PW er een handje van om de garantie al in te laten gaan op de dag van bestelling. Is je pakje dan 2 maand of langer onderweg gaat dat wel van je garantie termijn af.

Ik denk dat jij nog iets te goedgelovig bent wat Chinese beloftes en toezeggingen betreft. Ik in elk geval ben niet van plan om mijn 45 dagen termijn te laten verstrijken. doe ik dat wel dan weet ik met zekerheid dat ik mijn geld niet terug zie, en of ik mijn pakje zie kan dan ook zo maar twijfelachtig zijn want ik heb geen poot meer om op te staan.
Ik ben het grotendeels met je reactie eens, ik doelde alleen meer op, dat als je door lange levertijden niet meer bij een Chinese shop besteld, je vaak teleurgesteld zal gaan worden.
Ondanks dat hun levering niet altijd zo snel is, is het in praktijk bij veel Chinese shops niet beter. Ik heb bij bangood.com 7 weken gewacht op mijn (officiële) iOcean x7 battery-charger. De gemiddelde levertijd is bij nagenoeg alle grote webshops vanuit China 3-5 weken(DHL en pre-order niet meegenomen).

De communicatie van leverbaarheid is bij pandawill.com helaas niet altijd goed, als je het gevoel hebt aan een lijntje te worden gehouden weet je in 99% van de gevallen dat er te veel vraag is en dat ze je niet als klant willen verliezen door te zeggen dat ze, ze niet goed op voorraad hebben.

Goedgelovig voel ik me ook niet. Ik gebruik ´´45 dagen money back´´ alleen als ik voor de eerste keer bij een webshop bestel, waar zowel ik als op tweakers weinig goede ervaringen mee zijn(Nu dus niet het geval). Als je 45 dagen geld terug gebruikt, zeg je eigenlijk tegen de shop ´´Vaarwel´´. Zie je later een leuke prijs-knaller op de site...jammer.

Druk op de ketel zetten kan geen kwaad, (Doe ik ook wel eens), maar om dan nooit meer bij een webshop te bestellen (Of te snel 45 dagen money back toe te passen' kan ik niet begrijpen vanuit mijn oogpunt (It´s China!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:40

thof

FP ProMod
Ik heb op 27 maart een bestelling geplaatst bij FocalPrice, het betreft een Doogee DG350 Black. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen en hij is inmiddels een maand onder weg. Is het al verstandig om een geschil te openen, aangezien daar maar 45 dagen na bestelling de tijd voor is?

Besteld op: 27 maart 2014
Verzonden op: 5 april 2014

Track & Trace via de website van Swiss Post (geeft iets meer info)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Date            Time     Event                                            Processed by
Tue 08.04.2014  17:58    Mailed                                           Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  17:58    Arrival at border point of origin country        Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  17:58    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  18:02    Departed transit country                         Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  18:02    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Mailed                                           Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Arrival at border point of origin country        Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Ja PW is gewoon kudtzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Ik heb me aangemeld, maar als ik zo'n invite krijg, MOET ik hem dan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ttje, wie, wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nou, dit belooft weinig goeds. Wat moeten we van dit verhaal denken??? Belangrijker nog, waarom duurt het 3 weken voor ze weten dat de customs check niet goed gegaan is? Klopt het verhaal uberhaupt?

Hello,Sorry to bother you here.
Order # xxx,tracking code : RC548279472CN
Got reply from delivery agency,regre to say that this parcel didn't pass through the customs check,it will return to us in next several days.
When we get this returning parcel,is it ok to resend new parcel to you via Singapore post ?
Best regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Op basis van voorgaande bericht wil ik voorstellen dat we gezamenlijk een antwoord opstellen. Er is natuurlijk een kans dat bovenstaande een valide bericht is, maar feit is wel dat er nu bijna een volle 30 dagen verstreken zijn en ik vind het dus niet door de beugel kunnen.

Er is ook een kleine kans dat de hele lading Newman N2 een soort van oplichting actie is geweest en dat er nu getraineerd wordt tot de 45 dagen om zijn waarin je via paypal geld kan terugeisen.

Wat vinden mede kopers bij Pandawill van deze actie?

Ik wil eigenlijk best de telefoon wel, maar zou 't volgende willen voorstellen.

- refund van geld
- reorderen van de telefoon

of

- laten opsturen via dhl met kosten voor Pandawill (of kleine bijbetaling bv 10USD)
slecht idee bedenk ik me net, komen er ook nog 100% extra kosten bij

Op deze manier wordt de 45 dagen periode gereset. Andere ideeën?

[ Voor 7% gewijzigd door Lord_Dain op 05-05-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hem een vraag gesteld, dus wil ik wel ff zijn antwoord afwachten. Dat die mobiel binnen een paar dagen hier is verwachte ik toch al niet. Ik heb nog een pakje van ze onderweg via SG van ze, en dat duurt ook al een tijdje.

Oplichten zal zo'n vaart niet lopen, eerder zullen ze er meer verkocht hebben dan dat er nog in stock waren. Dat gebeurt vaker.

Ik wil het ding gewoon ontvangen maar geef het nog ff. Pas als ik bij de 40 dagen kom dan geef ik dat bij hun aan en vraag wat ze van plan zijn.

Nu al zo reageren heeft niet al te veel zin en maakt het alleen lastiger voor onszelf. Een Chinees die op zijn teentjes getrapt is, heeft opeens veel tijd voor andere zaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hier een antwoord over deze kwestie. Misschien handig dat iedereen ff zijn order + T&T code neerplempt of ze in een DM stuurt dan PM ik ze naar de betreffende mod (Ice).

Hello,good day.
As the parcel includes battery(electronics),some parcels passed this check,but unlucky,few parcels will return to us.
Delivery agency didn't tell us the exact date when it will return to our company,but it won't take so long.
Please check it on Friday and i will keep any eye on this issue.
Normally,when we get returning parcel,our CS staff will send email to inform our buyer.
As we requsted delivery agency to investigate your parcel,then we know this bad news at this moment.
Otherwise we only to know this information when we get returning parcel.
PS: You mentioned other five buyers,could you please ask them to send private message to me about their order #,then I will request delivery agency to investigate the parcel status.
Thanks a lot and Best regards

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 05-05-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Lord_Dain schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:06:
Hier een antwoord over deze kwestie. Misschien handig dat iedereen ff zijn order + T&T code neerplempt of ze in een DM stuurt dan PM ik ze naar de betreffende mod (Ice).

Hello,good day.
As the parcel includes battery(electronics),some parcels passed this check,but unlucky,few parcels will return to us.
Delivery agency didn't tell us the exact date when it will return to our company,but it won't take so long.
Please check it on Friday and i will keep any eye on this issue.
Normally,when we get returning parcel,our CS staff will send email to inform our buyer.
As we requsted delivery agency to investigate your parcel,then we know this bad news at this moment.
Otherwise we only to know this information when we get returning parcel.
PS: You mentioned other five buyers,could you please ask them to send private message to me about their order #,then I will request delivery agency to investigate the parcel status.
Thanks a lot and Best regards
Als jij het kan doorgeven, zou dat geweldig zijn.

Ordernummer is 100757764

Edit:
Verder ben ik benieuwd naar hun reactie en ik ben ook voor als het te lang gaat duren dat we een refund krijgen en hem opnieuw mogen bestellen. Mogelijk kunnen we er nog een extra korting uitkrijgen? Dat we hem voor 90 dollar kunnen bestellen ofzo ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MLPN op 05-05-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
De mijne is ook retour afzender. Net een pm gehad. Ik laat hem gewoon opnieuw sturen. Dat is nu eenmaal het risico met spul waar een batterij/accu in zit. Er is geen enkele webshop die het extra geld uitgeeft om de benodigde papieren bij dit soort zendingen te stoppen. iedereen gokt dat het er door komt. Nu hebben ze (en wij) pech gehad. En ik denk ook niet dat er hier iemand is die de extra verzendkosten in dat geval wil betalen, kan NL nog wel eens prijzig worden.

Bovendien zal ik voor 69 euro niet zo snel weer zo'n deal vinden. Pas als ik 44 dagen verder ben en het nog steeds China niet uit is, ga ik actie ondernemen.

[ Voor 85% gewijzigd door starcopy op 05-05-2014 13:05 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik wacht ff de reacties van de overige 2-3 gebruikers af die hem hebben besteld en dan stuur ik in 1 keer de ordernummers op in PM op dat forum. Het is nu toch middernacht in China dus die gaan morgen pas weer iets doen.

Okee, heb alles in een PM en op t forum aan PW verstuurd. Hopelijk roepen ze hiermee alle 5 de pakketjes terug en hebben we ze zo snel mogelijk.

Overigens lijkt het erop dat de zending zeer waarschijnlijk echt geweigerd is omdat er iets met accu/batterijen aan de hand is (dwz er wordt strenger op gecontroleerd). Laten we de komende 10 dagen zien wat er gebeurd en als de pakketen dan niet minimaal onderweg zijn uit China kunnen we alsnog paypal inschakelen. Ik sluit me dus ff aan bij starcopy en wil het nog even aankijken.

[ Voor 56% gewijzigd door Lord_Dain op 05-05-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 15:48
Lord_Dain, je hebt pb met mijn ordernummer.
Keep us posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
@Lord_Dain
Al wat opgestuurd naar Pandawill? Zoja al een reactie mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
MLPN schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:42:
@Lord_Dain
Al wat opgestuurd naar Pandawill? Zoja al een reactie mogen ontvangen?
Dat heeft ie toch al gezegd. Ik was de laatste die het ordernummer postte, daarop heeft ie direct actie onderneming, waarvoor dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Yep, alle 5 waarvan bekend, zijn gecommuniceerd. Heb al bevestigd gekregen dat de ordernummers ontvangen zijn. Nu ff afwachten, ga er van uit dat er morgenochtend een antwoord is. Hopelijk zijn ze snel weer terug bij PW .. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Moah, intussen maar een MI3 voor erbij besteld. Die gaat hopelijk wat sneller. Maar niet bij PW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een N2 besteld en ook sinds 16-04 nog in Peking helaas. (RC500755416CN)
Denk dat ze allemaal bij elkaar zitten voor een zending naar Nederland.

Zal ze eens een mail doen.
Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)