Toon posts:

[Voorstel] BBG Specials & prijzen BBG's

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Nou ik dacht er ook aan, ik had gister dit gemaakt.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon 5350 Boxed€ 50,51€ 50,51
1Asus AM1I-A€ 30,20€ 30,20
1Chieftec IX-01B-90W (IX-01B-90W)€ 64,67€ 64,67
1Crucial CT51264BA160BJ€ 29,-€ 29,-
1Crucial M500 2,5" 120GB€ 56,30€ 56,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 230,68

Behuizing/voeding ook nog niet helemaal je van het, aan de dure kant namelijk, maar aan zoiets goedkoop, klein en zuinigs dacht ik ook.

Maar je kunt er ook een budget HTPC van maken die ook te gebruiken is als standaard PC.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Stefanovic45
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:13
Het kastje is inderdaad wel duur. Maar we zullen toch een kast moeten kiezen op basis van een Pico PSU achtige constructie, anders is het zeer zuinige weg! Andere alternatieven zijn lastig te vinden... De LC-power heeft misschien een slechte kwaliteit, maar bij een dusdanig lage belasting als bij een AM1 systeem hoeft het nog niet eens een probleem te zijn?

http://www.computerbase.de/2014-02/lc-power-lc75itx-test/

[Voor 46% gewijzigd door Stefanovic45 op 11-04-2014 10:15]

Hyundai Ioniq Electric 28 kWh / 5.4 kWp PV installatie

• -The_Mask-
  • Niet online
De kwaliteit van de condensators zijn iig goed slecht, van Xunda en Nicon wordt je echt niet blij. Ik zou toch echt minimaal redelijke condensators willen zien, bijvoorbeeld OST, Teapo of Taicon, nog beter zouden natuurlijk Japanse condensators of solid-state condensators zijn.

AMD Nieuwsdiscussie

• -The_Mask-
  • Niet online
Hoe staat het met de andere systemen? Wordt zo een beetje kort dag.

AMD Nieuwsdiscussie

• sorcees
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 23:35

sorcees

Atari 2600 woody

Een compleet fanless zuinig basis systeem, erg stil, en evt. uit te breiden met een passieve graka.
Maar het wordt steeds korter dag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

• Lednov
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-08 10:55
pff het mocht eens tijd worden dan de BBGs gestart werden... krappe maand deze keer.

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Bij desktop aankoopadvies kwam laatst de vraag voorbij voor een stil en passief systeem.

Dat vond ik een erg goed idee.

Gezien de reacties in dat topic zijn er passieve voedingen en passieve cpu-koelers beschikbaar.
Daarnaast zijn er computerkasten met koelribben en met externe voeding (waarschijnlijk om die warmte buiten de kast te houden).

Uit enkele reacties blijkt het advies in ieder geval te kiezen voor een (grote langzaam draaiende) kastventilator.

Genoemde voordelen van een passief systeem zijn:
- 100% stil (eventueel hoor je een harddisk)
- lager energieverbruik
- minder stof in je computer
- geen slijtage van draaiende delen

Ik begrijp dat je geen passief highend gamesysteem kunt samenstellen. Maar denk dat meer mensen geinteresseerd zouden zijn in een zo snel mogelijk systeem wat met passieve koeling haalbaar is aangezien niet iedereen een supersnel systeem nodig heeft.

Doelgroep is office, internetten, fotobewerking, minecraft?, videobewerking?

In de laatste bbg stonden (het indicatief passief systeem ertussen gezet):
Systeem, Budget
Instapminisysteem 1 200 euro
Instapminisysteem 2 250 euro
Basisminisysteem 450 euro
Passief systeem 600 euro
Basisgamesysteem 750 euro
Mainstreamgamesysteem 1200 euro
Highendgamesysteem 1600 euro

• trogdor
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-05 23:14
Wat dachten julie van een episode met een steam-box ?
Er zijn er vele commercieel op de markt, vandaag 4 van dell, en ik weet zeker dat voor een bescheiden budget er iets veel beters te maken moet zijn.

• NFS3HP1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-06 21:25

NFS3HP1

Helpt graag bij BBG's

Ik vind het persoonlijk best jammer dat er op dit moment vrij weinig activiteit is in topic. Anyway, ik ben op dit moment aan het evalueren wat het beste is wat ik voor ongeveer 1000 euro kan krijgen. Ik heb nu een I5-760 (2.8GHz), MSI Nvidia GeForce GTX480 1536MB, 8GB DDR3-1366MHz RAM, Windows 10 Pro (64-bit). Dit systeem wordt volgende maand 5 jaar oud. Hoewel het systeem nog relatief goed in staat is om nieuwe games acceptabel af te spelen (Full HD), zie ik het regelmatig gebeuren dat de 4xx serie niet meer wordt opgenomen in de minimumeisen van nieuwe spellen. Zoals jullie kunnen zien hecht ik waarde aan een snelle videokaart met een (in verhouding) wat langzamere processor. Mijn persoonlijke ervaring is dat het systeem hiermee wat beter bestand is voor de toekomst (De GTX480 vervangt tevens mijn verwarming en bakplaat, maar dat terzijde).

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 212,80€ 212,80
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 82,95€ 82,95
1XFX R9 390X 8GB Double Dissipation Black Edition€ 410,-€ 410,-
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 42,95€ 42,95
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 51,95€ 51,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 14,42€ 14,42
1Cooler Master GM G650M€ 69,95€ 69,95
1Sandisk Ultra II SSD 480GB€ 149,50€ 149,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.034,52

Dit is het systeem waar ik na wat onderzoek op uitkwam en wellicht interessant is voor een aantal tweakers. Zelf ben ik tevreden met de goedkopere 250GB SSD van Samsung zonder extra harde schijf, maar indien ik toch extra ruimte zou willen zou ik toch voor de grote SSD gaan in plaats van een extra harde schijf (dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, afhankelijk van wat je allemaal met je PC uitspookt).

Niet opgenomen in dit lijstje, maar wel noemenswaardig is het feit dat de Cooler Master Cosmos SE stevig is afgeprijst bij sommige retailers. Aangezien de kast veel functionaliteiten biedt zou het zeker een aanrader kunnen zijn voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw systeem.

Hoewel ik de eerdere discussie heb gevolgd waarin gesproken werd over het feit dat een 390x overpowered is in een systeem met een richtprijs van €1000,- , kan ik met de huidige prijs in de pricewatch (410 euro, 50 euro meer dan de GTX 970 4GB gaming), de aanschaf van deze kaart rechtvaardigen (ondanks dat ik van oudsher bijna altijd Nvidia kaarten heb gehad).

Dit systeem is niet gericht op overklokken of uiterlijk vertoon (ben van beide nooit echt fan geweest). Wellicht is het toch in de toekomst mogelijk om de processor te overklokken, een extra functionaliteit waar weinig tweakers rouwig om zullen zijn (het blijft natuurlijk afwachten op welke moederborden dit daadwerkelijk mogelijk wordt).

Indien ik voor mijzelf een systeem zou samenstellen, zou ik waarschijnlijk op dit uitkomen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 212,80€ 212,80
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 82,95€ 82,95
1XFX R9 390X 8GB Double Dissipation Black Edition€ 410,-€ 410,-
1Cooler Master Cosmos SE Closed€ 68,50€ 68,50
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 83,01€ 83,01
1Samsung SH-224DB Zwart€ 14,42€ 14,42
1Cooler Master GM G650M€ 69,95€ 69,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 81,24€ 81,24
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.022,87

Intel Core I5 760 2.8GHz (@3.6GHz OC) - Nvidia GeForce MSI GTX480 (1.038V, Core Clock @825MHz, Shader Clock @1650MHz, Memory Clock @ 2000MHz OC) - 8GB Kingston DDR3 RAM (1380MHz) - 1TB Samsung HDD - CM GX750(w) - CM Gladiator 600 - Win 10 - Stock koeler

• kenicky
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-09 20:59
ik volg deze bbg ook nou, wil mijn pc er zolang het binnen budget past erop baseren :)

http://www.yby.nl

• Stfnlln
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:02
Wellicht is het al besproken, ik ben het zo snel niet tegengekomen, maar is het een idee om een BBG voor een VR PC (Oculus, Vive) te maken? Basis en High End of iets dergelijks.

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:19
Ik denk dat de markt daar nog te klein voor is.
De meeste mensen die overstappen op VR kunnen ook zelf wel nadenken over hun systeem.
Desondanks is het wel leuk om er eens iets voor samen te stellen.

• govie
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Is het niet wat om die bbg's eens anders te doen, als proef. Voor mijn gevoel hebben de prijsplafonds teveel invloed. Soms zelfs negatief, waarbij de invloed zo groot is dat ik begin te twijfelen of de guide nog wel zo "bestbuy" is.

Stel, je geeft de community een opdracht waar ze een build+maximaal 5 regels aanvullende tekst mogen indienen. Hierna kiest de topicbeheerder(s) van slimme tweakers, 3 technisch correcte builds uit en laat de community stemmen welke build het beste past bij de initiele vraag. Een paar voorbeelden van opdrachten:

1) 1440p Battlefield 1 game pc zonder prijsplafond;
2) 3Dcad workstation + bepaald eisenpakketje zonder prijsplafond;
3) NAS + bepaald eisenpakketje zonder prijsplafond;
4) HTPC + bepaald eisenpakketje zonder prijsplafond;
5) Steammachine + bepaald eisenpakketje zonder prijsplafond;
6) MOBA pc voor dota2/cs:go/lol.
6) etcetc.

De componenten worden dan geselecteerd naar een minimaal omschreven doel plus wat de opsteller belangrijk vind aan een dergelijk systeem inclusief de prijs die zei er voor over hebben. En niet wat initieel past binnen een prijsplafond, zodat ze moeten gaan schrappen. Zo kunnen door de community gekozen systemen worden ge-etaleerd en uitgelegd waarom deze de meeste stemmen behaalden. Je kunt dan ook eventueel een minimaal effectieve levensduur indicatie meenemen (inclusief upgrademogelijkheden). Zo worden details ook een stuk belangrijker zoals crossfire/sli, aantal geheugensloten/-repen, 3p/4p fans, socket/cpu-keuze/upgrade-cpu's etcetc. Vaak kom je met dit soort details een paar tientjes hoger uit, maar de impact kan wel flink zijn inzake de levensvatbaarheid van de gekozen onderdelen.

Bijkomend voordeel is dart er minder discussie is over details in een gezamelijke build. Ik vind het niet prettig werken om met tienduizenden tweakers 1 pc samen te stellen. Het is gewoon makkelijker om op de in mijn ogen beste build te stemmen via een nieuwsartikeltje.

[Voor 13% gewijzigd door govie op 17-10-2016 23:58]

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09:18
Even een schop aangezien dit het aangewezen topi is volgens:
Ideeën voor nieuwe BBG's kunnen worden geplaatst in [Voorstel] BBG Specials & prijzen BBG's.
De volgende desktop bbg zal vast AMD gericht zijn, en zit wel te denken om weer een AMD systeem te bouwen. Ik zou het leuk vinden als er eens een guide kwam die meer op developers is gericht, nu lijkt het mij vaak om een allround- of game-systeem te gaan. Bij developers kun je juist weer met andere zaken differentiëren.
Een game developer zal de videokaart belangrijk vinden, maar een mobile developer kijkt misschien juist naar ondersteuning voor EGL of virtualisatie opties, terwijl een 3e misschien de single-core performance belangrijk vind om zijn toolkit zo snel mogelijk te laten draaien. web-devs: schermen? big-data-guys: I/O of RAM troughput? embedded-software: mobo-aansluitingen? dba's: RAM? distributed-systems: netwerk of aantal threads?, ik kan niet voor iedereen spreken, maar als iedereen inspraak heeft kunnen we misschien een leuke lijst maken? Ik zou het in elk geval interessant vinden >:)

Full time freelance sinds 2020! Link me =====> www.linkedin.com/in/wdingemanse

• Ryan1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07:06

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn voorstel:

Geoptimaliseerd stil stabiel allround systeem voor langere tijd.

Ik ben iemand die heel veel maar ook heel lang met een PC doet. Ik game, ik componeer muziek in cubase met midi piano, ik doe fotobewerking, videobewerking, programmeren, mijn PC gebruik ik als HTPC (heb 2 monitoren en een beamer aangesloten en ik heb mijn 5.1 receiver er aanhangen). Je mag dus gerust zeggen dat het mijn hobby centrum is.

Daarom de suggestie voor een systeem dat dit allemaal goed kan voor lange tijd. Mijn huidige systeem is 10 jaar oud en heeft wel een paar upgrades gehad (geheugen, SSD, videokaart, geluidskaart) maar doet het nog steeds goed. Ik heb ook weer erg veel geleerd m.b.t. stabiliteit, geluidsproductie, voedingen en aansluiten van HDD's en BIOS instellingen (al bij het laatste ben ik nooit zover gekomen dat ik b.v. mijn geheugen op de juiste instellingen heb kunnen krijgen, gewoon de default bios waardes).

Voor mij zijn de volgende punten erg belangrijk:
1) Stabiliteit.

Geen overklokken en het liefst ook zo min mogelijk instellingen die hier mee te maken hebben, gewoon CPU, GPU en geheugen er in en die op zijn gewenste waardes laten draaien. Motto hier is, zet er een hoogwaardig component in dat de meeste taken op zijn sloffen aankan en zo dus lang mee gaat.

2) Goede koeling. Ik heb onlangs een nieuwe PC voor mijn vriendin in elkaar gezet, gedeeltelijk gebaseerd op de tweakers best buy guide en gedeeltelijk op een mooie guide van silentpcreview en ben erg jaloers op haar PC. De airflow is blijkbaar zo goed dat de ventilatoren op zeer lage snelheid kunnen draaien.

3) Stil. De bovengenoemde PC is zo stil dat je er gewoon naast kan slapen als hij idle is.

Nu snap ik dat goede prestaties (zonder overklokken) een beetje tegenstrijdig zijn met een stille PC, een gtx 1080 videokaart b.v. is gewoon een monster van een kaart met soms wel 3 ventilatoren die vaak niet gekozen zijn voor de stilte. Ook waterkoeling hoor ik gemengde berichten over dat het pompje nog wel herrie kan maken. Wat betreft deze keuze zou ik natuurlijk wel zoeken naar de stilste oplossing maar ik ben niet bereid performance in te leveren. In het geval van water koeling vs lucht koeling, zou ik dus alleen voor water koeling gaan als het significant stiller is voor een niet overgelockte PC.

Voor mij is het belangrijkste component de CPU+koeler. In mijn huidige PC zit een QX9650 (ja ik weet het, deze kan je overklokken, maar was toen ook de enige quad op 3ghz als ik me niet vergis en ik ging er vanuit dat de kwaliteit van een extreme toch wat beter moest zijn dan een niet extreme omdat ze die anders ook wel extreme gemaakt hadden, misschien is dit laatste niet waar). Deze was toen 900 euro. Ik was heel erg tevreden over de prestaties in cubase toen. Wat ik hier van geleerd heb is dat het in principe geen slechte investering was want 90 euro per jaar kan ik makkelijk betalen maar ik heb ook wel door dat ik met een model of 2 lager niet heel veel slechter afgeweest was maar wel flink minder betaald zou hebben. Toch is dit een lange termijn investering dus ik wil ook niet weer te veel relativeren en ik wil ook graag voorkomen dat ik een CPU upgrade moet uitvoeren want, ondanks dat het misschien niet zo moeilijk is, is het CPU installeren met koelpasta mij persoolijk al 2 keer erg tegen gevallen*

Kortom, in mijn geval achteraf gezien geen spijt gehad om een dure CPU te kopen en ik zou dit nu zo weer doen maar wel misschien 1 stapje terug om te voorkomen dat ik 300+ euro betaal voor ~3% prestatiewinst.

Op de 2e plek komt het moederbordt. Feature rijk, liefst zo'n mooie onboard geluidskaart die zijn eigen regio op het moederbordt heeft met de nodige aansluitingen. Dit is gewoon handig en geeft mij extra flexabiliteit m.b.t. outputs voor gaming/cubase/films etc. Veel aansluitingen zowel intern als extern voor extra disks, PCI kaarten etc. Ik heb een m-audio pci kaart voor midi input, een USB 3.0 PCI bordje (dit zal natuurlijk nu niet meer nodig zijn, maar in de toekomst is er misschien een vergelijkbare situatie) ruimte voor een 2e videokaart (dit gaat voor mij niet meer werken omdat mijn CPU nu een bottleneck geworden is, maar voor cryptocurrency minen kan dit nog steeds een optie zijn b.v.) Ik heb nu een asus en daar heb ik kwa prestaties en stabiliteit niet echt veel op aan te merken maar ik heb wel 2 negatieve punten:

handleiding, en dan met name de bios instellingen zijn armzalig beknopt. TOTAAL niet dekkend en er stond zelfs een fout in waardoor ik mijn geheugen verkeerd er in gezet had en een RMA als gevolg had omdat het syteem instabiel was. Nu zag ik bij het moederbordt van mijn vriendin dat het allemaal een stuk gebruiksvriendelijker geworden is, er zit zelfs een muis in die UEFI bios, wat een luxe :P maar hier hecht ik dus wel waarde aan, of er moet ten minste een goede bron van informatie zijn waar ik alles terug kan vinden zodat ik jullie niet lastig hoef te vallen met allemaal vragen :P

Ondersteuning is er na windows 7 eigenlijk niet meer. Nu is er niets mis met windows 7, en het draait gewoon nog, maar als microsoft zometeen stopt met ondersteuning (zie XP, wat eigenlijk ook gewoon goed werkte en ik had 7 eigenlijk niet echt nodig) dan forceert dat bedrijf me dus een nieuwe PC te kopen als ik veilig wil blijven internetten. Nu met windows 10 is dit mischien verleden tijd dus geld dit punt misschien niet.

Kleine kanttekening, een paar van mijn SATA poorten is niet stabiel meer. Geen idee wat de oorzaak is maar niet onbelangrijk. Hopelijk is dit een uitzondering.

Op de 3e plek komt het geheugen. En dan niet zo zeer de snelheid dan wel de hoeveelheid. Cubase kan VSTi's hebben die gigabytes aan samplebanken hebben en die worden in het geheugen geladen. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het tegenwoordig zit met SSD's en dat soort programma's want ik kan me zo voorstellen dat het misschien best snel genoeg is om vanaf de SSD te werken maar laten we het er nu even op houden dat dit niet zo is. Advies van cubase voor geheugen: The more the marrier :P. Dit geheugen is dan van het type dat het best aansluit bij de CPU die niet overgeklokt wordt. Dus frequenties matchen, latenties sluiten op elkaar aan etc. niet veel verstand hiervan maar wel problemen mee (mijn huidige geheugen draait op een lagere cas en frequentie omdat ze de geadverteerde snelheid alleen halen op 1.8 volt ofzo en dan moet mijn CPU instelling ook aangepast en dat zorgt weer voor een instabiel systeem, maakt nu ook niet zoveel meer uit, hij is stabiel met deze lagere snelheden :P)

Voeding: Modulair, goede kwaliteit, stil, geen coil whine, moet het op zijn sloffen aankunnen zelfs als ik een 2e videokaart er in zet.

Videokaart: Beste prijs prestatie. Ik hoef geen ultra max settings maar hij moet wel een tijdje meegaan. Ben bereid deze te upgraden. En hij moet zo stil mogelijk zijn en niet te veel hitte produceren.

Ventilatoren: Zo groot en stil mogelijk. Die van de kast van de PC van mijn vriendin waren stil en de CPU heb ik vervangen door een stillere.

Case: faciliteerd goede koeling, makkelijke installatie, is stil. Hij mag wat mij betreft het lelijkste gedrocht zijn wat je maar kan hebben als ie maar doet waar ie voor bedoeld is :P.

Nou dat was het zo even "snel", hoop dat ik hem een keer voorbij zie komen.

Richtprijs ~2000 euro (zonder beeldscherm, muis, toetsenbordt, etc).

*1x koeler van intel die niet goed genoeg was en heel lastig te monteren was, 1 keer youtube filmpje gevolgd waarbij de koeler op de pasta gezet werdt en even losgelaten werd waarbij toen ik dat deed hij gelijk omviel omdat het zwaartepunt niet in het midden lag en dus allemaal lucht in de pasta kwam en ik geen extra pasta had en dus een niet optimale montage heb moeten doen want schoonmaken en nieuwe pasta kopen tja daar had ik geen zin in :P

• Crazy Harry
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08-07 11:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Het wordt naar mijn mening wel eens tijd voor een VR BBG.
Ik zit er al een tijdje op te wachten eigenlijk omdat ik te onzeker ben over mijn tegenwoordige kennis van hardware om zelf een systeem samen te stellen. Aangezien ik nooit eerder naar dit topic op zoek ben gegaan, denk ik al vrij lang dat een VR BBG wel binnenkort zou komen, maar helaas. En als je het mij vraagt, een beetje vreemd.
En het kan prima gecombineerd worden met een high-end gaming systeem want beide komen op hetzelfde neer.

• scaper
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-06 12:13

scaper

the leGend

Binnenkort komt de z370 moederborden uit samen met de 8ste generatie van de intel. Zelf ben ik van plan om te gaan upgraden maar wat zijn hier jullie suggesties in? Misschien een idee om deze mee te nemen in de volgende BBG voor de mainstream (i5) en de high-end (i7) samenstelling.

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09:20
scaper schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:33:
Binnenkort komt de z370 moederborden uit samen met de 8ste generatie van de intel. Zelf ben ik van plan om te gaan upgraden maar wat zijn hier jullie suggesties in? Misschien een idee om deze mee te nemen in de volgende BBG voor de mainstream (i5) en de high-end (i7) samenstelling.
correctie, de 9de generatie. Of lees ik jouw reactie verkeerd? Binnenkort immers de i9 9700 etc

• -The_Mask-
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:38:
[...]

correctie, de 9de generatie. Of lees ik jouw reactie verkeerd? Binnenkort immers de i9 9700 etc
In het derde bericht in dit topic staat zelfs een Ivy Bridge systeem. :o

[Voor 4% gewijzigd door -The_Mask- op 13-10-2018 00:45]

AMD Nieuwsdiscussie

• MetalSonic
-The_Mask- schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:44:
[...]

In het derde bericht in dit topic staat zelfs een Ivy Bridge systeem. :o
Hmm ja ik zie 't, maar dit topic is toch 't topic waarin wordt gepraat over de nieuwe BBG? zoals die van november straks?

• MetalSonic
Waar kan ik dan wel praten over de best buy guide, best game pc setup voor nov 2018? :+

• -The_Mask-
  • Niet online
Tegenwoordig komen de topics meestal te laat, zodat er geen tijd meer is voor een goed systeem. Normaal gesproken zouden ze er al lang moeten zijn. Is het standaard aanmodderen van Tweakers tegenwoordig, weinig aan te doen is mijn ervaring.

AMD Nieuwsdiscussie

• scaper
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-06 12:13

scaper

the leGend

MetalSonic schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:38:
[...]

kzou de datum eens goed bekijken 8)7

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

• MetalSonic
-The_Mask- schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:08:
Tegenwoordig komen de topics meestal te laat, zodat er geen tijd meer is voor een goed systeem. Normaal gesproken zouden ze er al lang moeten zijn. Is het standaard aanmodderen van Tweakers tegenwoordig, weinig aan te doen is mijn ervaring.
Jammer , je zou zeggen dat er nu met zowel de 2xxx serie en de intel i9 serie genoeg materiaal is voor verschillende discussies/ reacties voor een ultieme stille game pc build voor november 2018 _O_ :(
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee