Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij deze ook genezen van pre-orderen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
Beide bestellingen staan op 6 december wehkamp en saturn... winkels hier in stad zijn al dicht... jammer maja dan maar braaf wachten :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:08:
Beide bestellingen staan op 6 december wehkamp en saturn... winkels hier in stad zijn al dicht... jammer maja dan maar braaf wachten :)
Winkels al dicht? Is er bij jou geen extra koopavond(en) ivm Sinterklaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
En mijn lokale gamewinkels geven hem niet mee, -.-

Ik wacht wel komende week af of Saturn hem nog voor 30 euro weer gaat aanbieden, anders koop ik hem wel voor de volle prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Eddye schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:02:
Dat pre-orderen is echt een wassen neus, blijkt maar weer. Ik heb het 1 keer gedaan met een DVD. Die kwam ook drie dagen later dan dat die in de winkel lag. Voor degenen die 'm al hebben: Racen maar!!
Ja en nee denk ik.
Ja Gezien de prijs. Ben wel content met mijn pre-order als ie nog zo genoemd mag worden (gisteren besteld bij Saturn €32,67) en vanwege de extra coupons
Nee omdat je hem nagenoeg altijd later heb als die hem niet pre-orderen (in mijn geval weer vanwege thuis bezorgen) Nog geen mail gezien dat ie verpakt of op post is, status onveranderd op Saturn.

Overigens misschien maar beter ook dat ik hem nu niet heb gezien de dingen die ik nog moet doen deze week ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 03-12-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Eerste indruk van het spel :

- Zeker een verbetering ten opzichte van GT5, menu's zijn sneller, grafisch wat beter, wagens rijden beter.
- wagens lijken niet veel uitgebreid te zijn. Als voorbeeld, als ik bij BMW kijk, zie ik niet de nieuwe M5, en bij audi zie ik niet de nieuwe RS6. Bij Ferrari mis ik bijvoorbeeld de FF en F12. Het lijkt wel of ze de meest recente auto's er niet in hebben zitten. Zouden ze deze als DLC aan gaan bieden??

Geluid ga ik straks testen zodra ik de s2000 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ja soms lijkt het wel alsof de makers zelf uitkiezen welke auto het leukst vinden, bijvoorbeeld een BMW Z8 maar geen M5 F10 (Z8 is heerlijk btw), of hebben ze gewoon pech dat ze geen auto kunnen scannen? Maar Zo'n M5 is toch wel makkelijk te verkrijgen voor het scannen. Snap het soms niet daar bij PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:41:
Ja soms lijkt het wel alsof de makers zelf uitkiezen welke auto het leukst vinden, bijvoorbeeld een BMW Z8 maar geen M5 F10 (Z8 is heerlijk btw), of hebben ze gewoon pech dat ze geen auto kunnen scannen? Maar Zo'n M5 is toch wel makkelijk te verkrijgen voor het scannen. Snap het soms niet daar bij PD.
Een van de weinige dingen die me mateloos irriteert an de serie. De Z8 is gaaf btw, echt een auto met karakter :). Kan me nog herinneren dat die uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ik krijg mijne pas 6 december van gamestop USA :| (woon in de VS)

zit maar te wachten hier nog steeds GT5 te spelen

btw add me op PSN : Crackalackingg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ben nog steeds wel licht teleurgesteld dat de E63 AMG en A45 AMG niet in GT6 zitten.. Ze houden het expres achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
De remmen upgrade is weer terug!!! De online servers doen het momenteel overigens nog niet. Krijg een melding dat ze bezig zijn met "maintenance".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Kan je dingen uit je savegame van gt5 overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30
Net de Anniversary Edition gehaald bij de MM. Ik heb geen installatie gezien, komt dat doordat ik GT 5 ook al had staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
SpeedfreakR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:02:
Kan je dingen uit je savegame van gt5 overzetten?
Heb die optie nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
Rogar schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:21:
Net de Anniversary Edition gehaald bij de MM. Ik heb geen installatie gezien, komt dat doordat ik GT 5 ook al had staan?
Nee geen installatie nodig, het spel installeert automatisch data tijdens je vorderingen steeds een beetje. Zie ook bij settings > game data.

Ik kan trouwens bevestigen dat het geluid nog steeds niet zo best is. Bij Forza is dat wel stukken beter en realistischer.

[ Voor 14% gewijzigd door vlahonda op 03-12-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
vlahonda schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:24:
[...]

Nee geen installatie nodig, het spel installeert automatisch data tijdens je vorderingen steeds een beetje. Zie ook bij settings > game data.
Ok, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wacht toch eerst de reviews af, zie toch wat dingen waarvan ik denk.. dat was juist een hekelpunt in GT5.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
SinergyX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:32:
Ik wacht toch eerst de reviews af, zie toch wat dingen waarvan ik denk.. dat was juist een hekelpunt in GT5.
Een aantal hekelpunten van GT5 zijn aangepast (bijvoorbeeld de laadtijden, en de snelheid van de menu's), maar nog steeds zitten er een paar hekelpunten in die ze niet hebben opgelost :

- geluid is niet realistisch
- botsen tegen andere auto's is heel onnatuurlijk, je hoort een botsgeluidje en thats all. (geen crashes dus)
- bij de niet premium autos heb je nog steeds een zwart dashboard.

Het rijden zelf is wel verbeterd en is een stuk leuker, maar komt niet in de buurt van Iracing of Asserto Corsa.

Al met al is het wel een game waar ik de komende periode zoet mee zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Rogar schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:21:
Bij welke MM?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vlahonda schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:36:
- botsen tegen andere auto's is heel onnatuurlijk, je hoort een botsgeluidje en thats all. (geen crashes dus)
Rolling start, overgeweldige 'slip' geluid in bochten en ik zie nog teveel treintjes rijden.

Trouwens zag ik net die lunar race, een 'turbo geluid' moonbuggy mét geluid? :P

En wat betreft geluid:
YouTube: Gran Turismo 6 - Audi Quattro S1 Pikes Peak '87 on gravel! Toscana

Alleen hoe de echte klinkt:
YouTube: rallye 1987 Pikes Peak International Hillclimb Audi Sport quattro S1-Walter Rohr

Zou imho al aardig wat schelen als ze de turbo gewoon met 80% volume verlagen.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2013 21:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
Mijn GT6 vraagt niet om te instaleren :( weet iemand hoe dit kan ? Ik krijg na het starten van de game de melding dat de server onder maintenance is (die zullen dan nog wel niet "online" zijn, logisch voor de launchdate)

maar dus geen optie om te instaleren hier.

@Maxow : Thanks, dat was wel een beetje suf van me.....

[ Voor 11% gewijzigd door TTMK op 03-12-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Lees anders even een paar reacties terug, daar staat wat uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02

Nemesizz

Untouchable

SinergyX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:36:
[...]

Rolling start, overgeweldige 'slip' geluid in bochten en ik zie nog teveel treintjes rijden.

En wat betreft geluid:

YouTube: rallye 1987 Pikes Peak International Hillclimb Audi Sport quattro S1-Walter Rohr

Dat 'gefluit' is niet de turbo maar de (custom) gearbox. Ik hoor de turbo in dat 1e filmpje eigenlijk amper, puur de gearbox. Helaas zit/zat die standaard in race auto's (rally auto's, race auto's; alsin niet standaard straat auto's).

Was in GT5 voor mij een reden om een aantal auto's niet van een custom (short/custom) gearbox te voorzien, vergalt het geluid van bepaalde auto's compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 21:26
SinergyX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:36:
[...]

En wat betreft geluid:

Komt dit door de Youtube compressie of is het echt zo lelijk ingame? :X Zie totaal geen verschil met GT5 wat toch weer 3 jaar oud is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Rotterdam (op zuid, naast de moskee).

Hmm, ik kan de PlaystationStore niet in om de codes in te wisselen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rogar op 03-12-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
vlahonda schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:36:
[...]

Een aantal hekelpunten van GT5 zijn aangepast (bijvoorbeeld de laadtijden, en de snelheid van de menu's), maar nog steeds zitten er een paar hekelpunten in die ze niet hebben opgelost :

Het rijden zelf is wel verbeterd en is een stuk leuker, maar komt niet in de buurt van Iracing of Asserto Corsa.

Al met al is het wel een game waar ik de komende periode zoet mee zal zijn.
Good enough. Ik vond GT5 al een prima game, uit de demo van GT6 bleek al dat het rijgedrag van de auto verbeterd was. Ik heb nu een G27 in de bestelling, ik denk dat ik me daar wel tijdje mee ga vermaken. Ik kijk ontzettend uit naar Bathurst en Brands Hatch. Voor het eerst sinds DTM race driver dat ik die circuits weer kan gaan bezoeken. Daar heb ik echt lang naar uitgekeken :)
Daarnaast vervelen Spa en Suzuka me werkelijk nooit.

Deze game zorgt er ook voor dat ik project CARS weer even kan vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb me wezenloos gezocht maar hoe krijg ik een vlaggetje bij m'n naam?
Wegens een storing heb ik geen internet dus kan niet checken of ie dat zo automatisch al pakt.

MMbreda verkocht aan mij... Ze konden er niet meer onderuit omdat het systeem zei vanaf 3 dec (ook al dachten ze iets anders) en een pallet PS3+GT6 bundel al in de winkel stond.

[ Voor 35% gewijzigd door nils7 op 03-12-2013 22:55 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Saturn Groningen hield vast aan 6dec ondanks dat er 3 dec op de website stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:02:
Saturn Groningen hield vast aan 6dec ondanks dat er 3 dec op de website stond..
Dan is dat erg zuur, want als er 3 december staat, dan moeten ze hem eigenlijk ook meegeven. Je zou maar de verkeerde werknemer aantreffen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
BMW M4 komt als gratis DLC naar GT6:

http://www.gtplanet.net/bmw-m4-gt6/

Da's toch wel lekker...

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Dat is wel vreemd dat de M4 wel komt, maar de huidige M5 (F10) en M6 zijn niet aanwezig? Waarschijnlijk verkopen ze die dan als DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb wel lekker kunnen crossen op Ascari met een Model S hahahah :)

Jammer dat Spa nog de oude kleuren Curbs heeft :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
bones schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:58:
[...]

Dat is wel vreemd dat de M4 wel komt, maar de huidige M5 (F10) en M6 zijn niet aanwezig? Waarschijnlijk verkopen ze die dan als DLC.
Vreemd ja, maar liever de m4 dan die twee! Wat ben ik blij toch, ik zat gisteren nog te twijfelen of PD mer de 2 series en M4 zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Damnit, kan niet wachten! Alleen zal ik wel moeten, want ik heb nog afspraken staan 's avonds voor een paar dagen op rij :P.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zou wel wat screenies willen zien welke we nog niet eerder gezien hebben eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
Ben eigenlijk vooral benieuwd naar online en dan met name shuffle/roulette race of met stock auto's.

Overigens heb ik nog niets teruggehoord van mijn annulering van de mediamarkt of van mijn bestelling bij de Saturn (op de bevestiging-mailtjes na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er ook maar 1 winkel is die tot 6 december wacht, dit ivm Sinterklaas.. Zou gewoon een groot omzetverlies betekenen..

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bastard schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:33:
Ben eigenlijk vooral benieuwd naar online en dan met name shuffle/roulette race of met stock auto's.
Ik ook, GT5 was voor mij toch vooral een online racegame. Hoewel ik het lobby-systeem van GT5 best goed in elkaar vond steken mis ik toch wat handige functies zoals een "Road cars only" of "Race cars only" vinkje bijvoorbeeld. En een manier om mensen simpelweg te inviten.

Overigens, pakketbezorger is onderweg!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Heb gister even 15 min rondgekeken in de game en een van de eerste races gedaan, is allemaal goed uitgewerkt ben erg blij met de snelheid van de menu's.

heb ook een minpuntje gevonden (denk ik) in de Dealership kan ik niet duidelijk zien wat Premium en Standard auto's zijn en das toch wel jammer. weet iemand hoe je dit duidelijk kan zien ?

Edit :
Gevonden, kennelijk maken ze geen onderscheid meer (omdat daar gezeur over was) maar niet alle auto's hebben dus een full cockpit.
Dat word me laptop er naast houden voor de "premium" list :-)

[ Voor 22% gewijzigd door TTMK op 04-12-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Iemand al ongecomprimeerd ingame materiaal gevonden? Tot nu toe enkel trailers en een zeer tegenvallend stukje rally met die Audi gezien. Tegenvallend als in de beeldkwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door naaitsab op 04-12-2013 09:55 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
naaitsab schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:55:
Iemand al ongecomprimeerd ingame materiaal gevonden? Tot nu toe enkel trailers en een zeer tegenvallend stukje rally met die Audi gezien. Tegenvallend als in de beeldkwaliteit.
Niet iedereen is het daarmee eens blijkbaar volgens het commentaar er onder :P

"The difference on the detail on the side of the track now compared with GT5 is huge."

Ik zie het ook niet hoor, for that matter.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
TTMK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:45:
Heb gister even 15 min rondgekeken in de game en een van de eerste races gedaan, is allemaal goed uitgewerkt ben erg blij met de snelheid van de menu's.

heb ook een minpuntje gevonden (denk ik) in de Dealership kan ik niet duidelijk zien wat Premium en Standard auto's zijn en das toch wel jammer. weet iemand hoe je dit duidelijk kan zien ?

Edit :
Gevonden, kennelijk maken ze geen onderscheid meer (omdat daar gezeur over was) maar niet alle auto's hebben dus een full cockpit.
Dat word me laptop er naast houden voor de "premium" list :-)
Je kan het verschil in de dealership zin doordat de auto niet beschikbaar is voor de autogallerij en je hem dus niet vanuit de dealer in detail kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Djie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:40:
[...]

Je kan het verschil in de dealership zin doordat de auto niet beschikbaar is voor de autogallerij en je hem dus niet vanuit de dealer in detail kan bekijken.
Top!! Thanks!

Heeft iemand twouwens ze DLC voucher al kunnen redeemen ? of kan dat echt pas om 00:01 Vrijdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
WTF!

Had eergister een bericht gedaan waarom het zo lang duurde voor ik een daadwerkelijke bevestiging kreeg van mijn order, krijg ik dit terug:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.

Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 8 december bij ons in het magazijn verwacht.

Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.

Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Iemand die toevallig in een Belgische Mediamarkt al succes heeft gehad? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
schumi2004 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
WTF!

Had eergister een bericht gedaan waarom het zo lang duurde voor ik een daadwerkelijke bevestiging kreeg van mijn order, krijg ik dit terug:

[...]
Lekker dan. Ik zou 'm annuleren en wat winkels afgaan.

Voor de gokkers onder ons: misschien komt GT6 wel bij de 12 Deals of Christmas.. De eerste 2 deals waren FIFA 14 en Diablo III voor half geld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:25:
[...]

Voor de gokkers onder ons: misschien komt GT6 wel bij de 12 Deals of Christmas.. De eerste 2 deals waren FIFA 14 en Diablo III voor half geld.. :P
Nah annuleren is geen optie, geloof niet dat ik hem voor 33 mee krijg in winkel als dat ie nu kost ;)
Ik kan nog wel even wachten, is meer principe ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:25:
[...]

Diablo 3 is al ruim een jaar uit, FIFA is enkel PS3, dus denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Mijn collega heeft afhaalbericht ontvangen van NedGame :) Dus volgens mij is hij nu in de verkoop..

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Website van nedgame geeft ook geen datum meer aan, lijkt er inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
WTF!

[...]
Dat is erg vies. Maar nu weet ik wel dat ze hem 8 december weer op voorraad hebben, maar is dat ook met 33% korting? Wie weet.. Ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Mediamarkt Cruquius verkoopt ze ook al (daar heb ik mijn versie vandaan)

echter werken de seasonal events en andere online functies nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
schumi2004 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:26:
[...]

Nah annuleren is geen optie, geloof niet dat ik hem voor 33 mee krijg in winkel als dat ie nu kost ;)
Ik kan nog wel even wachten, is meer principe ding ;)
Ik kreeg bij AC4 ook 8 dec als verwachte datum , maar 2 dagen later viel het spel ineens op de mat. Dus hou hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Beakzz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:49:
[...]

Ik kreeg bij AC4 ook 8 dec als verwachte datum , maar 2 dagen later viel het spel ineens op de mat. Dus hou hoop ;)
Niet einde van de wereld. Heb nog zat dingen te doen dus maar had toch eigenlijk wel verwacht een klein uurtje in het aankomend weekend te kunnen "kijken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hmm zie op de wehkamp site dat mn anniversary edition verzonden is. Heb geen mail gehad erover dus geen idee of dat net gebeurd is of gisteren. Maja ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net de Steelbook Anniversary Edition apart laten leggen, die gaan we zo ophalen :)

Elke keer neem ik me voor, ik koop de normale versie.. en wéér niet gedaan :X

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu dus aan het twijfelen om m'n week oude wii u om te ruilen voor een ps3 met evt gt6 erbij :P
Is het spel nog wat?
Ik heb destijds gt5 wel gespeeld maar ik vondt het gebrek aan structuur erg storend. Hierbij bedoel ik de slome menu's, 10.000 updates maar voornamelijk het feit dat het een beetje 'klinisch' aanvoelde. Is dat ondertussen beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
SinergyX schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:01:
Net de Steelbook Anniversary Edition apart laten leggen, die gaan we zo ophalen :)

Ha! ik heb EXACT hetzelfde gedaan!! goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo "zwak" is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Even op 1440P zetten voor beste beeld.
Ziet er echt goed uit, en moet zeggen de honda klinkt nu wel wat lekkerder.
ZIN IN!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De winkels die tot nu toe verkopen zijn:
Nedgame (overal?)
Mediamarkt Eindhoven, Breda, Cruquius, R´dam (Zuid)
Gameshop Twente
Intertoys Groningen, Kampen
Bart Smit Gouda, Utrecht
Dixons levert onlinebestellingen

Mis ik nog iets? Ik vul graag aan..

Zou fijn zijn als Nedgame overal is, gezien die tenminste ook in het noorden zitten.

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
v8power67 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:19:
[video]
Even op 1440P zetten voor beste beeld.
Ziet er echt goed uit, en moet zeggen de honda klinkt nu wel wat lekkerder.
ZIN IN!!! :D
Wow het snelheidsgevoel van de in-car cam is stukken beter dan de vorige GT. Ziet er heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:01:

TTMK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:13:
[...]

Ha! ik heb EXACT hetzelfde gedaan!! goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo "zwak" is :)
Same here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Intertoys Vismarkt Groningen verkoopt de console bundel

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ook een aardig filmpje

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 04-12-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Oja, de M5 F10 komt er hoogstwaarschijnlijk wel gewoon in, maar denk ik als DLC..

Is me nu pas opgevallen, de M5 heeft een GT6 kentekenplaat:
Maar je weet het maar nooit met PD...

Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/forum/attachments/i19lncw7qbzeguh-jpg.85836/

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 04-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Het heeft inderdaad weinig zin om een M5 bij een launch event neer te zetten terwijl hij er niet in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GAIAjohan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:21:
De winkels die tot nu toe verkopen zijn:
Nedgame (overal?)
Mediamarkt Eindhoven, Breda, Cruquius, Rotterdam centrum
Gameshop Twente

Mis ik nog iets? Ik vul graag aan..

Zou fijn zijn als Nedgame overal is, gezien die tenminste ook in het noorden zitten.
Bartsmit lijkt ook gaan verkopen, daar heb ik de mijne vandaan. Hij staat ook al prominent buiten (Gouda bloemendaal). Ze zouden nog 1 steelbook hebben.

Is niet geheel onlogisch, morgen natuurlijk sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het spel dankzij jullie tips over de vroege verkoop nu ook binnen!

Die filmpjes van RajmanGaming HD zijn trouwens van een fantastische kwaliteit; zo ziet het er ook uit op mijn scherm.

Heb nog niet veel gespeeld, maar een paar nieuwe inzichten verkregen die ik nog niet heb gehoord:

- Rijden zonder ABS is nu fantastisch. Zelfs in volle regen (100% rain + 100% surface water) kan ik gewoon zonder ABS rijden en even snel zijn als met ABS (maar uiteraard wel door extreem voorzichtig te zijn zoals het hoort). De rembalans hoeft nu niet meer te worden aangepast; standaard staat deze nog steeds op 5 voor en 5 achter, maar de voorkant blokkeert bij mij tot nu toe altijd als eerste; precies zoals het hoort. Trailbraken is perfect mogelijk, maar je moet wel vrij snel de remdruk verlagen om niet te blokkeren. Voor mij voelt het superrealistisch; ik kan net zo precies remmen als in RaceRoom Racing Experience met hetzelfde resultaat (van Simbin, de makers van Race 07 en GTR 1 + 2).

(In GT5 was het nodig om de rembalans achter heel hard te verlagen; meestal had ik deze op 0 of 1 staan en nog blokkeerde ik altijd eerst de achterwielen. Het was niet te rijden en zeer frustrerend. Daarnaast hadden 4WD-auto's onverbiddelijk overstuur bij het lichtste stukje trailbraken.)

- Het rijden in regen is echt heel tricky. Zoals gezegd heb ik de meest extreme weersvariant geprobeerd en je moet echt op je tenen rijden en zeer gedoseerd met het gas en rem omgaan. Overstuur met een krachtige achterwielaandrijver kan plotseling komen, waardoor je heel alert en supersnel moet tegensturen (SLS AMG GT3, op racing: rain en zonder enige hulpmiddelen). Daarnaast is de spray van opponenten echt verblindend, zeker als je er direct achter zit. Nog nooit zoveel spanning beleefd in een racegame. Al met al vind ik de toevoeging van de weersomstandigheden ongeëvenaard geniaal; dit overtreft al mijn verwachtingen. _/-\o_

- Rijden in cockpitview in zware regen zorgt tijdens gameplay niet voor framedrops; tenminste niet voor mij zichtbare of storende. In de replay zijn er wel duidelijk framedrops; dat komt omdat er onder andere motion blur en andere videoeffecten worden ingemixt die tijdens het normale rijden niet te zien zijn.

Omdat ik vrijwel geen video's heb gezien van zware regen, heb ik er zelf eentje gemaakt. Helaas wel met mijn mobiel in 720p en bitrate van slechts 12 Mbps, dus het ziet er echt uit als een typisch filmpje dat gemaakt is met een telefoon. Maar het rijden in de regen is echt superintens en hopelijk geeft het een impressie. Het is te zien dat ik op het rechte stuk @ 300 km/h gewoon helemaal niks meer zie door de spray van andere auto's. Daarnaast kun je zien dat ik op sommige momenten plotseling overstuur heb, waardoor de immersie enorm is (en ook de benodigde concentratie). Alleen al door deze race en nieuwe rijgedrag (vooral onder remmen) ben ik ontzettend blij met het spel. 'Next-gen', eat your heart out! _/-\o_

Op dit moment is ie nog aan het processen in Youtube, maar ik zal het hier posten als het klaar is.

[ Voor 8% gewijzigd door CaptainPanda op 04-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
Merk idd wel veel framedrops zowel tijdens het rijden als in de replay. Ook dacht ik bij sommige stukjes lichte "tearing" te zien in de achtergrond. Om zeker te weten dat het niet aan mijn tv lag heb ik het ook op een andere geprobeerd, en daar heb ik hetzelfde. Het is met name als er veel auto's in het scherm aanwezig zijn, en helemaal met regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boztas
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-12-2020
Weet iemand of Saturn Rotterdam Zuidplein ook al verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Net opgehaald bij Nedgame Utrecht, MM leek hem nog niet te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik ben net even een rondje door Utrecht gegaan.
Intertoys en Mediamarkt Utrecht hadden hem niet.
Bij Bart Smit Utrecht stond hij wel, maar ik vond 67 euro een beetje te veel :X

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Montsubai schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:43:
Net opgehaald bij Nedgame Utrecht, MM leek hem nog niet te hebben. :)
Mijn broer dat zegt Utrecht hem niet meegeven.. raar.... Jammer dat hij nu naar les moet.. Was net telaat voordat hij de foto kreeg.. kutzooi...

Utrecht doet het weer helemaal goed, die medewerker zegt dat ze hem pas volgende week verkopen. Die medewerker zij de vorige keer ook met fifa 14 dat het illegaal was om 1 dag van te voren fifa 14 te verkopen.

Als hij die foto zag van een aantal posts hierboven, dan was het discussie gesloten.

[ Voor 31% gewijzigd door iPodKiller op 04-12-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond laat besteld bij dixons online en vanochtend al in huis, heb de Anniversary edition voor €64,99 incl verzenden( je kan op de site een "gulle gift" code aanvragen twv €5)
Zo maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er toch vrij aardig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/71pyls.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Montsubai op 04-12-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Doet hij na installatie nog een update downloaden? Ik doe de digitale download dus waarschijnlijk heb ik daar dan geen last van. Ik hoop dus dat ik hem morgen kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Voor zover ik weet is de patch(day one patch) pas vanaf middernacht vrijdag ochtend te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nice!!

--

New to GT6

Acura NSX CONCEPT ’13
DeltaWing 2013 DeltaWing
DeltaWing sponsored by Nissan at LeMans 2012
Honda NSX CONCEPT ’13
Lexus LFA Nürburgring Package ’12
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
Toyota GAZOO Racing TOYOTA 86 #166 ’12
GT5 Carryover

Citroën C4 WRC ’08
Ford Focus RS WRC 07 ’08
Subaru IMPREZA WRC 2008
Suzuki SX4 WRC ’08

http://www.gtplanet.net/new-cars-for-gt6-at-launch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:59:
Nice!!

--

New to GT6

Acura NSX CONCEPT ’13
DeltaWing 2013 DeltaWing
DeltaWing sponsored by Nissan at LeMans 2012
Honda NSX CONCEPT ’13
Lexus LFA Nürburgring Package ’12
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
Toyota GAZOO Racing TOYOTA 86 #166 ’12
GT5 Carryover

Citroën C4 WRC ’08
Ford Focus RS WRC 07 ’08
Subaru IMPREZA WRC 2008
Suzuki SX4 WRC ’08

http://www.gtplanet.net/new-cars-for-gt6-at-launch/
CaptainPanda in "[PS3] Gran Turismo 6" :9

Maar erg fijn, vooral de WRC's zou ik enorm missen. Er komen sowieso nog een hele sloot Vision GT-auto's aan (tot nu toe zo'n 28 (auto)merken die eraan meedoen) en die F10 M5 zal er vast nog wel inkomen, aangezien die ook in de Silverstone Demo zat. A 45 AMG en E 63 AMG idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainPanda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:03:
[...]

CaptainPanda in "[PS3] Gran Turismo 6" :9

Maar erg fijn, vooral de WRC's zou ik enorm missen. Er komen sowieso nog een hele sloot Vision GT-auto's aan (tot nu toe zo'n 28 (auto)merken die eraan meedoen) en die F10 M5 zal er vast nog wel inkomen, aangezien die ook in de Silverstone Demo zat. A 45 AMG en E 63 AMG idem.
In ieder geval een begin. De WRC's zijn wel heel gaaf voor de afwisseling. De rest vind ik niet heel interessant. De Acura en Honda zijn ook weer zo goed als identiek.

De F10 M5 is welkom, gave bak. Maar ik hoop toch echt dat er wat meer aan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zolang ze in een free pack komen prima, maar als ze gelijk die wagens aanbieden als day one dlc, dan gaan ze richting turn 10...
Zou graag een pack zien met die 2 amg's en de m5, en misschien wat erbij. Maar zal wel weer dokken worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb de Anniversary edition van de Dixons ook binnen voor €64,99.

Heeft iemand de voucher code al ingewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
Zolang ze in een free pack komen prima, maar als ze gelijk die wagens aanbieden als day one dlc, dan gaan ze richting turn 10...
Zou graag een pack zien met die 2 amg's en de m5, en misschien wat erbij. Maar zal wel weer dokken worden :(
Met die in-game credits voor echt geld vrees ik er ook een beetje voor. Om alles te hebben in GT5 kostte het zo'n €17 (Spa, Twin Ring Motegi, een stuk of tien auto's of zoiets en andere meuk) en dat vind ik eigenlijk al teveel. Misschien dat ik hier en daar een autopack/trackpack koop van een paar enkele euro's, maar ik ga er zeker niet veel aan uitgeven. Zeker nu het tegenwoordig met de Steam Sales mogelijk is om voor enkele euro's volledige games te kopen. Laten we hopen op genoeg gratis DLC's (sowieso alle Vision GT's als het goed is).
lethargy schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:09:
Heeft iemand de voucher code al ingewisseld?
Nee, kan nog niet; je moet wachten tot vrijdag.

[ Voor 35% gewijzigd door CaptainPanda op 04-12-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Mijn bestelde GT6 bij Yourgamezone is inmiddels ook verzonden. Duidelijk minder streng dus dan Rockstar met GTA V :). Ben heel benieuwd wat het gaat brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze interessante wagens aanbieden voor respectabele prijzen vind ik het niet erg. Het maken van games is tegenwoordig nou eenmaal ook een stuk duurder dan vroeger. Heb je geen interesse dan wacht je tot de volgende versie van GT.

Wat ik wel raar vind aan het Forza beleid is dat je betaald voor een auto en dat deze vervolgens de volgende Forza versie ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
Lijkt me dat Sony Nederland het stiekem wel prima vind allemaal, de eigenlijke releasedatum komt ze net niet goed uit in verband met Sinterklaas. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:16:
Zolang ze interessante wagens aanbieden voor respectabele prijzen vind ik het niet erg. Het maken van games is tegenwoordig nou eenmaal ook een stuk duurder dan vroeger. Heb je geen interesse dan wacht je tot de volgende versie van GT.

Wat ik wel raar vind aan het Forza beleid is dat je betaald voor een auto en dat deze vervolgens de volgende Forza versie ontbreekt.
Dat doen ze zoals in forza horizon omdat ze dan die dlc wagens weer opnieuw kunnen verkopen. Daar zijn ze bij MS en turn 10 heel goed in hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
Mediamarkt Rotterdam Centrum verkoopt hem helemaal niet. net gebeld. Heel wazig verhaal aan de telefoon.

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:18:
[...]

Dat doen ze zoals in forza horizon omdat ze dan die dlc wagens weer opnieuw kunnen verkopen. Daar zijn ze bij MS en turn 10 heel goed in hoor ;)
Jup, vanuit een puur businessperspectief is het prima, zolang er maar genoeg mensen zijn die erin trappen en het blijven kopen. Klanttevredenheid komt dan maar op de tweede plaats.

Voor mij ligt het er ook maar net aan welke DLC's er komen en voor welke prijs. Alhoewel ik in dit geval een heel klein beetje meer zou willen betalen, omdat het basisspel dit keer zo compleet en gameplay zo goed is. Eventueel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:18:
[...]

Klopt, mee eens. Maar als PD er een mooi pakketje zou komen met wat moderne Ferrari's en Aston Martins zou ik dat niet erg vinden. Daar ben ik best bereid voor te betalen (indien niet te hoge prijzen), graag zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
maversne schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:19:
Mediamarkt Rotterdam Centrum verkoopt hem helemaal niet. net gebeld. Heel wazig verhaal aan de telefoon.
Ik had een foutje ggemaakt. Het gaat om:
Rotterdam "op Zuid" naast moskee..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
GAIAjohan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:21:
[...]

Ik had een foutje ggemaakt. Het gaat om:
Rotterdam "op Zuid" naast moskee..? :?
ooh nou dan gaan we die even bellen. Das nog veel dichterbij dan de stad. ik ga even bellen :D

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je een savegame van de ene PS3 kan verplaatsen naar de andere? In andere woorden, als ik vorderingen maak op een bepaald systeem, kan ik deze later overzetten op een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Kan, maar de save game is wel gekoppeld aan je account. Je moet dus op beide PS3's een account hebben aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:25:
Kan, maar de save game is wel gekoppeld aan je account. Je moet dus op beide PS3's een account hebben aangemaakt.
Geen probleem. Hoe gaat dit in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
[...]

Geen probleem. Hoe gaat dit in zijn werk?
Via cloud-storage (online uploaden) of via een USB-stick.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier mijn video (telefoonkwaliteit, geluid is daarom te zacht):
[YouTube: http://youtu.be/1qvJ9IMYV6E]

En mijn impressies tot nu toe (in het Engels omdat deze van de video is gekopieerd, sorry!):

- Driving in rain is really rewarding; it is necessarily to be constantly be on the edge of concentration to keep the car on the road.
- Driving without ABS is perfectly possible, even in the worst conditions like these. With standard brake balance (5 front, 5 rear), it is the front tyres that lock up first. This is a huge improvement over Gran Turismo 5, where it was needed to really dumb down the rear braking balance. Trailbraking is also possible now, but with care.
- The spray effect is just as blinding as in this video, making races really, really exciting. I was on the edge of my seat on the straight @ 300 km/h (186 mph) seeing absolutely nothing.
- AI on hard difficulty and 10 agressiveness (set in the options) is very eager to get by. Many times they've tried to pass me by coming up to the side and outbraking me. In this video, you see quicker cars like the CLK Le Mans car overtake me on the straights without hesitation (and I'm not holding back).
- During gameplay there are no noticable framedrops. In replays from the track camera views, there are framedrops and the screen gets choppy, especially when there are a lot of cars and spray visible on screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
CaptainPanda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:48:
Hier mijn video (telefoonkwaliteit, geluid is daarom te zacht):
[video]
Wat vind je van de beeldkwaliteit van het spel? Uiteraard staat gameplay voorop maar als het nog hetzelfde eruit ziet als GT5 dan wacht ik wel tot GT7 naar de PS4 komt :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De beeldkwaliteit is erg goed (niet alleen voor de PS3, maar losstaand daarvan). Het beeld is enorm scherp en de viewing distance tijdens gameplay is erg goed. De scherpte is vergelijkbaar met die van GT5; mijn video geeft dit niet goed weer. Op het gebied van Level of Detail is het dus ongeveer GT5, maar met enkele verbeteringen: bandenrook en regendruppels zijn niet meer pixelig. Het enige grote verschil is de belichting; in GT5 was alles te fel en het dynamisch bereik erg klein, waardoor felle dingen te snel 'blown out' werden. Nu zijn contrast en belichting fantastisch en dat maakt het eigenlijk wel een groot verschil. Zie ook die filmpjes van deze user om de echte kwaliteit te zien: YouTube: RajmanGaming HD (helaas is alles overdag en juist daar zie je het minst verschil in belichting met GT5).

Tijdens cockpit view ondervind ik eigenlijk geen zichtbare zakkingen in de framerate, waardoor het erg vloeiend blijft. Alleen tijdens replays wordt het hakkerig.

Voor degenen die het spel hebben: ik raad het echt aan om te rijden met 100% regen en 100% water op het wegdek; de ervaring van het op de limiet rijden is subliem!

[ Voor 7% gewijzigd door CaptainPanda op 04-12-2013 14:59 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste