Ik vraag mij af of de extra metertjes van de laatste update echt werken. De enige die bewegen zijn turbo druk, oliedruk en de brandstofmeter. Volgens mij zijn de temperatuurmetertjes cosmetisch. Best wel jammer

Zit ff op t werk nu dus kan t niet luisteren met geluid maar zo is het idd.kdeboois schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:13:
[...]
Last is een groot woord...
Het zal komen door een andere default instelling van de Force Feedback. De laatste update heeft nu de volgende instellingen:
[Max. koppel force feedback] en [Gevoeligheid force feedback]
Ik heb een YouTube gezien waarbij de laatste instelling veel invloed had op het slingeren.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PS4 aanschaffen dan maar, zeker als je een Logitech of Fanatec stuurtje hebt. Is nóg veel meer funIvo1976 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
Helaas zijn er voor de PS3 niet zo veel goede race games.
Nickname does not reflect reality
Logitech stuurtjes werken niet op de PS4. En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:28:
[...]
PS4 aanschaffen dan maar, zeker als je een Logitech of Fanatec stuurtje hebt. Is nóg veel meer fun
Het was dan ook wellicht niet geheel serieus bedoeld en zo418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:32:
Logitech stuurtjes werken niet op de PS4. En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomphGAIAjohan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:38:
Ik ben zelf ook wel een beetje het vertrouwen in Yamauchi verloren.. Zó weinig vooruitgang gedurende de hele levensduur van de PS3. Zo weinig vooruitgang tov GT4 op de PS2...
Altijd weer gouden bergen beloven en terugkomen met heuveltjes van lood..
Want de T500 werkt wel op de PS3 én PS4 (Terwijl deze niet officieel ondersteund is), maar andere niet. En van Logitech gaan we helemaal niks meer van horen (En begrijpelijk), die hebben al een tijdje terugFanatec is talking with Sony to try to convince it to let it manufacture wheels for the PS4 and create a driver so that its PS3 wheels will be compatible, but ultimately it wants to create a multiplatform wheel that works across PC, PS4 and Xbox One.
"The ball is in Sony's court," Jackermeier said. "We would be more than happy to make an officially-licensed wheel and make everything compatible. That's our target."
Exclusivity deals are nothing new for the video game industry. We see it all the time when it comes to games. And that extends to peripherals. So is it simply the case that Thrustmaster threw money at Sony to secure exclusivity?
"It's a possibility," Jackermeier said. "But looking at the balance sheet of Thrustmaster, I'm not sure they're in a position to do that. Would Sony do that for money? I think it's a more complex issue. It could be even that Kazunori Yamauchi is involved and he says only Gran Turismo-licensed wheels should be supported. Or whatever. It's some policy thing internally. I can only speculate. There's no reason given either to me or the public.
"Some gamers think it's up to us, the wheel makers, to just make it compatible, but unfortunately it's not that easy. I would love to make our wheels compatible and sell more. But it's just not possible."
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 07-11-2014 12:54 ]
En gelukkig is dat een betaalbare optie ookiPodKiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:51:
[...]
"but ultimately it wants to create a multiplatform wheel that works across PC, PS4 and Xbox One."
Thrustmaster heeft licentie deal met Sony hè. Dat is uiteraard ook een/de reden.iPodKiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:06:
Ik denk dat PD echt de competitie wilt kapot maken, het is slim maar zuur van Kaz. Beetje jammer.
Sturen is geen probleem, force feedback vooralsnog wel. Maar ja, zonder dat is dat ook geen echte optie.418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:06:
Ik vind het ook erg misselijk. Heb een G25 en een PS4 gekocht omdat ik hoopte dat hij daarop zou gaan werken. Misschien dat er mettertijd een box oid komt die hem alsnog gaat laten werken, maar ik ga nergens meer van uit.
Driveclub met controller is fun @ zero. Voorlopig spijt de doos te hebben geopend en niet meteen te hebben verkochtTot die tijd maar gewoon de de PS3 laten staan voor als ik wil racen. Driveclub lijkt me sowieso niet echt een game die je met een stuur wil spelen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als XB360-stuurtjes zouden werken op de One had die console er ook al lang gestaanSinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:17:
Ik heb GT niet meer aangeraakt nadat ik mijn G25 had verkocht, met de komst van de 458 Italia, Forza én Horizon, moet GT7 wel van heel bizar hoog niveau zijn wil ik nog een stap maken naar de PS4.
Ik heb GT4 en GT5 helemaal grijs gespeeld. Vele honderden uren erin gestopt en was ervan overtuigd dat er inderdaad geen betere race game zou komen op de Playstation.418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:32:
[...]
En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Beetje matig alleen dat je 700 Euro verder bent als je dat spelletje goed wilt kunnen spelen zonder controllerdvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:24:
[...]
Beide games hebben hun pro's en cons, maar voor mij is Driveclub onder de streep de betere racer.
Console, stuurtje. Playseat uiteraard al jaren in the house ja. Elke keer ander stuur moeten kopen. Nu klaar mee.
Vanwege die reden eigenlijk handiger om gewoon een pctje neer te zetten. Meer games, way betere graphics.Ik vermaak me prima met Driveclub totdat Project Cars uitkomt
Nu redeneer je verkeerd vind ik.Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]
Console, stuurtje. Playseat uiteraard al jaren in the house ja. Elke keer ander stuur moeten kopen. Nu klaar mee.
Dan kom je er niet met 700 euroBrad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]
Vanwege die reden eigenlijk handiger om gewoon een pctje neer te zetten. Meer games, way betere graphics.
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2014 13:42 ]
Heb nu een prima werkend stuurtje. T300 heeft brakke pedalen, T500 heeft brakke flippers. In beide gevallen moet je alsnog extra gaan uitgeven, imho, om het helemaal naar je zin te maken. Gaat allemaal wat ver voor een arcade spelletje met frustrerende AI, brakke online geneuzel en patches om het weer (nog) mooier te maken.dvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
[...]
Dat ze iedere keer de sturen non-compatible maken vind ik ook belachelijk.
Jup, het nu is echt een of/of keuze, ook naar de vorige serie (tussen die 4 is bijna niets compatible onderling), hopelijk dat die TM nog wat interessants kan doen om de 3 platformen te bedienen (XBO/PS4/PC), dat moment kan ik de oude generatie wel achter me laten.Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:19:
[...]
Als XB360-stuurtjes zouden werken op de One had die console er ook al lang gestaanHet is gewoon niet zo super handig om meerdere Playseats te hebben en meerdere stuurtjes om een beetje te kunnen racen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fanatec beweert met zoiets te gaan komen, als je een unlimited budget hebt is/schijnt dat een prima optieSinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:43:
[...]
hopelijk dat die TM nog wat interessants kan doen om de 3 platformen te bedienen (XBO/PS4/PC), dat moment kan ik de oude generatie wel achter me laten.
Ik snap wat je bedoelt. Zelf dacht ik er precies hetzelfde over.Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:41:
[...]
Heb nu een prima werkend stuurtje. T300 heeft brakke pedalen, T500 heeft brakke flippers. In beide gevallen moet je alsnog extra gaan uitgeven, imho, om het helemaal naar je zin te maken. Gaat allemaal wat ver voor een arcade spelletje met frustrerende AI, brakke online geneuzel en patches om het weer (nog) mooier te maken.
De PS4 is nu ruim een jáár uit. Status: nul sims, één arcade racer, één werkend merk stuur. Ja, super
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 07-11-2014 13:50 ]
Lol, die opmerking ging over Driveclub. Dat komt vanzelf wel goed. Ze zijn er mee bezig.Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:49:
[...]
De PS4 is nu ruim een jáár uit. Status: nul sims, één arcade racer, één werkend merk stuur. Ja, super
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2014 13:58 ]
Heb er nu drie minuten in zitten. It sucks. Blijft dus voorlopig daarbijdvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:55:
[...]
Ik weet dat een hoop reviews negatief zijn en dat mensen graag mensen napraten, maar oordeel zelf maar eens als je er een paar tientallen uren in hebt zitten ooit
Tot die tijd moet je mij maar geloven
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
ah okdvdkiwi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:20:
T500 RS werkt op de PS4
Enkel de share knop en het touchpad mis je je.
O, en hij werkt enkel ingame, niet in het Playstation menu.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2014 12:00 ]
GT6 HD lijkt me nog overrated. Eerder GT5 SP1 HDSinergyX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:00:
Je zou toch verwachten met pCars zo voor de deur (en Forza aardige hit) dat GT toch wel iets zou laten zien van een nieuwe versie, maar het is best eng stil. De zure smaak van hergebruik in de laatste 4 delen (tot 3 vond ik het nog redelijk uniek, mede door generatie overstap), ga ik wel 3x nadenken of GT7 niet gewoon een GT-HD wordt van 6 of daadwerkelijk 'nextgen'. Ze hebben nog steeds in de basis de grootste car-base (zonder community) van welk racespel dan ook, je zou toch verwachten dat ze daar op next-gen gigantisch mooie dingen mee zouden kunnen doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Maestro op 19-12-2014 13:14 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Anoniem: 378118
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 16-02-2015 17:05 ]
[ Voor 92% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2015 17:22 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 24-02-2015 12:53 ]
YES!!!!Flex0r schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:27:
Even daarop aanhaken.
De volgende update naar 1.16 voegt naast Midfield Raceway waarschijnlijk ook B-spec mode toe.
http://www.gtplanet.net/g...-in-new-game-screenshots/
[ Voor 15% gewijzigd door ge-flopt op 24-02-2015 13:17 ]
B-spec is officieel bevestigd http://pitstop.gran-turismo.com/en/article/1525 .ge-flopt schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:09:
[...]
YES!!!!Op het goede moment dus GT6 gekocht...
Alleen jammer van de volgende regel op de site:
"UPDATE: These references to B-Spec have since been removed from the official site."
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 26-02-2015 10:27 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Project Cars op PC kopen?Voxalizer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:46:
Ik heb de lol in Bspec nooit begrepen. En eerlijk gezegd: in GT5 was het ook al een aanfluiting. Het leukste aan Bspec in GT5 was imo op random name blijven drukken tot je een grappige combinatie voorletter en achternaam kreeg.
Misschien makkelijk credits verdienen, echter... Je krijgt al zo enorm veel credits met die seasonals, dus waarom zou je? En races winnen die je zelf niet kan halen... Kom op, dat ga je toch niet menen? De AI laat je letterlijk winnen door de laatste anderhalve ronde langzamer te gaan rijden!
Ik start GT6 nog regelmatig op om online te racen, maar ik merk wel dat het wat minder begint te worden. De rek is er wel een beetje uit imo. Midfield raceway is overigens wel een erg toffe track.
Project Cars kan me niet vroeg genoeg komen, echter zit ik wel een beetje in dubio of ik daar echt een nieuw stuurtje voor wil kopen. Mijn Fanatec stuur gaat niet werken op de PS4, en ik heb in Forza 5 op de X1 gemerkt dat ik racen met controller (ook daar werkt mijn stuurtje niet op) echt geen zak aan vind.
Ik heb pcars eigenlijk al op de PC, ooit de game gebacked rond de aankondiging. Ik speel hem echter liever op de console met de mensen waarmee ik nu GT online speel. Racen is voor mij vooral dat: Online racen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
[ Voor 65% gewijzigd door OB1 op 15-04-2015 17:23 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Niet om al te negatief over te komen maar: Er zit geen beweging in de foto's. Kijk maar eens goed, het is dat er rook van de banden komt anders zou je zeggen dat de auto's stilstaan. Probeer eens een nieuwe foto te maken maar dan Panning Mode 3 en Shutter speed zo laag mogelijk. focus vervolgens met vierkantje op de auto en zie het verschil!OB1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:19:
Ik vind het een excuus om races te winnen waar je niet goed genoeg voor bent. Maar, als je het geld hebt en het kan, koop dan een racestuur. Je rondetijden worden sneller en het is gewoon veel leukerJe kan zomaar 3-4 seconden sneller zijn.
Anyway, hier nog wat pics met mijn RX-7:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je wel voor de tips! Zal deze week wat posten!Voxalizer schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:17:
[...]
Niet om al te negatief over te komen maar: Er zit geen beweging in de foto's. Kijk maar eens goed, het is dat er rook van de banden komt anders zou je zeggen dat de auto's stilstaan. Probeer eens een nieuwe foto te maken maar dan Panning Mode 3 en Shutter speed zo laag mogelijk. focus vervolgens met vierkantje op de auto en zie het verschil!Vooral panning mode 3 is geeft een erg mooi effect op het object waar je op focussed.
Ik gebruik de engelse termen van photomode, kan helaas niet vertellen niet hoe ze heten als je de game in de nederlandse taal hebt staan.
Nou inderdaad de laatste keer dacht ik even GT6 te gaan spelen om half 8 in de avond om 12 uur was ie nog niet klaar met updaten.Goron schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:37:
Dit spel maar weer eens aangeslingerd, 11 updates nodig. Oeps... denk ik dat ik hem de hele nacht maar aan laat staan.Wel typisch dat de updates voor een racegame zo verrekte traag downloaden en installeren. In de tijd dat hij met die paar updatetjes bezig is zou ik mijn complete steam library kunnen herdownloaden.
[ Voor 10% gewijzigd door OB1 op 31-05-2015 13:20 ]
[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 06-09-2015 11:35 ]
Op GTPlanet is een soort overzicht met suggestie topics te vinden waarom jij deze auto ''Premium'' wilt zien, Daar kun je op stemmen. Hopelijk kijkt PD er ook naar, want PD heeft wel een auto toegevoegd in het verleden!OB1 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:04:
Nu maar hopen dat de meeste auto's premium worden er dat er weer meer nieuwe auto's bij komen. Jammer dat er nog steeds geen Porsches inkomen (voor zover ik weet).
Ja ik heb het ook al een tijd niet gespeeld, vind het weinig meer aan, ook online is gewoon niks meer aan.. Daarom speel ik nu andere spelleniPodKiller schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:14:
[...]
Heb GT6 al maanden niet meer aangeraakt, hun beloofde DLC auto content komen ze ook niet na. Alleen die VGT auto's.... Maar ik begin dat een beetje beu te raken. GT7 moet dan wel heel goed worden als ze al die premium auto's voor GT7 bewaren en niet in GT6 uitbrengen. Intussen heeft Turn 10 Forza deeltje 6 al klaar.
GTPlanet is excited to bring you an exclusive first look at the “Course Maker” app for Gran Turismo 6. Since we first learned that GT6 would greatly expand upon GT5‘s course “generator” (which let players generate random tracks within a certain set of defined parameters), it has been one of the most highly anticipated features for the new game.
The GT6 Course Maker breaks from the confines of the PS3 gaming console to take full advantage of today’s large touch screens on tablet devices. It will be released as a free app on both Apple’s App Store and Android’s Google Play, and should be available worldwide by the end of tomorrow, September 30th.
Tracks created within the apps will then be saved to your PlayStation Network account to be loaded within GT6.
Track designers will have a fairly extensive set of tools available at their disposal, along with a lot of creative freedom to design any type of road of their choosing:
Four different locations or geography types will be available, including the familiar “Eifel” location from GT5, the Andalusia region in Spain (around which the Circuit de la Sierra is based), along with the introduction of a new “Death Valley” location.
Players will have full control of the shape and layout of the course, including the ability to set road width and the banking of corners.
Roadside items such as plants, trees, buildings, signs, tents, and grandstands can be placed around the circuit.
Curbing can be placed in custom areas along the edge of the track (though this functionality won’t be available in all of the geographic locations).
Once the track has been saved and loaded into GT6, players will be able to test drive their track, or use it in Arcade Mode, Open Lobby online events, and share it with friends via the in-game Community Features.
bron:https://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-course-maker/With the online services for GT6 undergoing scheduled maintenance in the early hours of September 30th and the pending release of these companion apps, the now-infamous Course Maker update seems all but confirmed to arrive for all within the next few hours.
As always, we’ll keep a close eye on developments and availability. Be sure to stop by our GT6 forums to chat about this new feature with other players – our community will be a great resource for making new friends and finding the best custom tracks to drive!
Emuleer je toch een tablet op je PCv8power67 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:32:
Ja en helaas een tablet nodig.. telefoons niet ondersteund. Heb geen tablet dus kan er niets mee
Kwam ik dus idd. ook net achter.v8power67 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:32:
Ja en helaas een tablet nodig.. telefoons niet ondersteund. Heb geen tablet dus kan er niets mee
Komt het toch van pas dat ik recentelijk droid4x geïnstalleerd heb om Fallout Shelter fatsoenlijk te kunnen spelen.
Heb sowieso nooit online gespeeld maar is het nog erger dan ik al dacht?OB1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:46:
Tja, Gran Turismo is nu gewoon dood vind ik. Er komen wel steeds seasonals maar online is het geen zak aan.
[ Voor 23% gewijzigd door OB1 op 12-10-2015 13:04 ]
Toch ergens niet veel anders dan de public lobbies in Forza, hoewel er genoeg mensen zijn, is het 1 groot botsauto festijn.OB1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:03:
Ja, er zijn gewoon heel weinig mensen en een hoop lobby's vol met shit en mensen die alleen maar lopen te trollen.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2015 13:09 ]
Ja sommige lobbies zijn wel leuk maar vaak zijn er weer mensen die alles verzieken. Drift lobbies zijn wel leuk want dan is iedereen gewoon leuk bezig en dan is het best wel gezelligSinergyX schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:09:
[...]
Toch ergens niet veel anders dan de public lobbies in Forza, hoewel er genoeg mensen zijn, is het 1 groot botsauto festijn.
Vond de serverlist uit GT toch altijd beter, had je nog aardig leuke lobbies zitten waar het goed racen was.
1 is genoegSinergyX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:06:
Heb ik 3 Win10 tablets hier liggen:
Apple’s App Store and Android’s Google Play
Dan toch niet joh
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Nu.nl ? Whyyyy?NYzE schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:31:
http://www.nu.nl/games/41...ran-turismo-komt-ps4.html
http://blog.us.playstatio...rt-coming-to-ps4-in-2016/
nieuws: Sony en Polyphony Digital werken aan Gran Turismo-game GT Sport
Nog een jaartje wachten en dan massaal overstappen op de PS4 voor de beta
[ Voor 3% gewijzigd door Meike29 op 04-11-2015 19:28 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq