Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-04 17:04

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik vraag mij af of de extra metertjes van de laatste update echt werken. De enige die bewegen zijn turbo druk, oliedruk en de brandstofmeter. Volgens mij zijn de temperatuurmetertjes cosmetisch. Best wel jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
kdeboois schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:13:
[...]

Last is een groot woord...

Het zal komen door een andere default instelling van de Force Feedback. De laatste update heeft nu de volgende instellingen:
[Max. koppel force feedback] en [Gevoeligheid force feedback]

Ik heb een YouTube gezien waarbij de laatste instelling veel invloed had op het slingeren.
Zit ff op t werk nu dus kan t niet luisteren met geluid maar zo is het idd.
Vrij irritant :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:34
Iemand toevallig last van haperend geluid tijdens een race? Zodra ik begin te rijden valt het geluid af en toe weg.. Pauze's zijn verschillend. In de menu's oid is er niets aan de hand. Dacht dat een " nieuwe " installatie wel zou helpen maar toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

dus ik maandag avond deze game digitaal gekocht, het ging al mis met de download welke enorm lang duurde, toen al de patches, dat ging ook al zo enorm traag en nu probeert hij iets te instaleren wat gewoon 750 minuten moet duren

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Haha, good luck met downloaden en installeren, gaat een pain in the ass worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

dat is het al :')

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2024
Ik heb GT5 echt heel veel gespeeld, ik vind GT6 toch minder.

De afwisseling A-spec / B-spec in GT5 vond ik heel leuk. Via B-spec kon je ook auto's winnen die je dan nodig had voor A-spec. De opbouw in moeilijkheid in GT5 was geweldig. Iedere keer werd je geprikkeld om net weer iets sneller/beter te racen.

In GT6 rijdt het allemaal net iets minder, en de single player races lijken erg geregisseerd. Je krijgt veel minder auto's dan in GT5. Ik heb gewoon minder zin om het spel uit te spelen. Je werkt je races af en krijgt daar weinig voor terug.

De AI is vreemd. Zo was er onlangs een Ferrari challenge, je rijdt een gat van 30 seconden met de eerste in 2 rondjes dicht, en daarna krijgt de nr. 2 het op zijn heupen en begint je als een gek van de weg af te beuken. Heeft allemaal weinig met racen te maken.

het Goodwood festival met een onmogelijke Red Bull X2010 challenge. Dat ding is onbestuurbaar met een DS3. Past ook helemaal niet bij het circuit.

Helaas zijn er voor de PS3 niet zo veel goede race games. Zeker niet met het realisme van GT5. GT6 is meer een stap naar arcade racen vind ik. Pillonnetjes omver rijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:44
Pilonnetjes omver rijden was juist homage naar eerdere Gran Turismo's.. Het heet niet voor niets 'coffee-break', en is dus voor de lol.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38
Ivo1976 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
Helaas zijn er voor de PS3 niet zo veel goede race games.
PS4 aanschaffen dan maar, zeker als je een Logitech of Fanatec stuurtje hebt. Is nóg veel meer fun :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:28:
[...]

PS4 aanschaffen dan maar, zeker als je een Logitech of Fanatec stuurtje hebt. Is nóg veel meer fun :)
Logitech stuurtjes werken niet op de PS4. En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:32:
Logitech stuurtjes werken niet op de PS4. En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)
Het was dan ook wellicht niet geheel serieus bedoeld en zo :) PS4 is voorlopig een echt epische faal, race-wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:44
Ik ben zelf ook wel een beetje het vertrouwen in Yamauchi verloren.. Zó weinig vooruitgang gedurende de hele levensduur van de PS3. Zo weinig vooruitgang tov GT4 op de PS2...

Altijd weer gouden bergen beloven en terugkomen met heuveltjes van lood..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:38:
Ik ben zelf ook wel een beetje het vertrouwen in Yamauchi verloren.. Zó weinig vooruitgang gedurende de hele levensduur van de PS3. Zo weinig vooruitgang tov GT4 op de PS2...

Altijd weer gouden bergen beloven en terugkomen met heuveltjes van lood..
http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomph

Las dit gisteren trouwens, hele interessante artikel over waarom onze vertrouwde en meestal dure stuurtjes incompatibel zijn met de PS4 en Xone. Dat de PS4 en XONE een speciale chip nodig had of driver was al bekend. Maar Polyphony kan misschien achter de geheimzinnige stuurtjes probleem zitten, het kan zo zijn dat PD Sony ervoor heeft laten kiezen alleen GT licensed stuurtjes werkend voor PS4 te maken, om zo GT7 te kopen, en dat komt uit de mond van Fanatec.
Fanatec is talking with Sony to try to convince it to let it manufacture wheels for the PS4 and create a driver so that its PS3 wheels will be compatible, but ultimately it wants to create a multiplatform wheel that works across PC, PS4 and Xbox One.

"The ball is in Sony's court," Jackermeier said. "We would be more than happy to make an officially-licensed wheel and make everything compatible. That's our target."

Exclusivity deals are nothing new for the video game industry. We see it all the time when it comes to games. And that extends to peripherals. So is it simply the case that Thrustmaster threw money at Sony to secure exclusivity?

"It's a possibility," Jackermeier said. "But looking at the balance sheet of Thrustmaster, I'm not sure they're in a position to do that. Would Sony do that for money? I think it's a more complex issue. It could be even that Kazunori Yamauchi is involved and he says only Gran Turismo-licensed wheels should be supported. Or whatever. It's some policy thing internally. I can only speculate. There's no reason given either to me or the public.

"Some gamers think it's up to us, the wheel makers, to just make it compatible, but unfortunately it's not that easy. I would love to make our wheels compatible and sell more. But it's just not possible."
Want de T500 werkt wel op de PS3 én PS4 (Terwijl deze niet officieel ondersteund is), maar andere niet. En van Logitech gaan we helemaal niks meer van horen (En begrijpelijk), die hebben al een tijdje terug ;w gedaan met hun console accessoire divisie.

Vind het trouwens ook een beetje teleurstellend met de support van GT6 , eens in de 10 jaar een vision GT auto laten teasen(zoals die subaru geval gisteren) en 1,5 maand later uitbrengen in de volgende update, of een speciale livery /uitgeklede model. Die sparen zeker veel content op voor GT7 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 07-11-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iPodKiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:51:
[...]
"but ultimately it wants to create a multiplatform wheel that works across PC, PS4 and Xbox One."
En gelukkig is dat een betaalbare optie ook :z Het is gewoon te bizar voor woorden dat er geen backwards compatibiliteit is. Heb nu, omdat Bart Smit een f*ck up had, alsnog een PS4 in huis. Wilde dat uit principe niet doen eigenlijk totdat er eventueel een werkende driver zou zijn voor Fanatec. Komt die er niet: bye bye PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ik denk dat PD echt de competitie wilt kapot maken, het is slim maar zuur van Kaz. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vind het ook erg misselijk. Heb een G25 en een PS4 gekocht omdat ik hoopte dat hij daarop zou gaan werken. Misschien dat er mettertijd een box oid komt die hem alsnog gaat laten werken, maar ik ga nergens meer van uit.

Tot die tijd maar gewoon de de PS3 laten staan voor als ik wil racen. Driveclub lijkt me sowieso niet echt een game die je met een stuur wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iPodKiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:06:
Ik denk dat PD echt de competitie wilt kapot maken, het is slim maar zuur van Kaz. Beetje jammer.
Thrustmaster heeft licentie deal met Sony hè. Dat is uiteraard ook een/de reden.
418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:06:
Ik vind het ook erg misselijk. Heb een G25 en een PS4 gekocht omdat ik hoopte dat hij daarop zou gaan werken. Misschien dat er mettertijd een box oid komt die hem alsnog gaat laten werken, maar ik ga nergens meer van uit.
Sturen is geen probleem, force feedback vooralsnog wel. Maar ja, zonder dat is dat ook geen echte optie.
Tot die tijd maar gewoon de de PS3 laten staan voor als ik wil racen. Driveclub lijkt me sowieso niet echt een game die je met een stuur wil spelen.
Driveclub met controller is fun @ zero. Voorlopig spijt de doos te hebben geopend en niet meteen te hebben verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb GT niet meer aangeraakt nadat ik mijn G25 had verkocht, met de komst van de 458 Italia, Forza én Horizon, moet GT7 wel van heel bizar hoog niveau zijn wil ik nog een stap maken naar de PS4. En dat is raar, omdat dat al 10 jaar lang mijn basiskeuze is geweest, maar dit duurt allemaal te lang en het gezeik over stuurtjes wel/niet compatible loopt ook maar rustig door.

Nu pCars ook onderweg is, vraag ik me soms af, is het tijdperk van GT momenteel over? Tegen de tijd dat GT7 komt is pCars al lang aanwezig (maar met enorm gebrek aan auto's) en is Forza 6 ook in de maak.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:17:
Ik heb GT niet meer aangeraakt nadat ik mijn G25 had verkocht, met de komst van de 458 Italia, Forza én Horizon, moet GT7 wel van heel bizar hoog niveau zijn wil ik nog een stap maken naar de PS4.
Als XB360-stuurtjes zouden werken op de One had die console er ook al lang gestaan :) Het is gewoon niet zo super handig om meerdere Playseats te hebben en meerdere stuurtjes om een beetje te kunnen racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24
418O2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:32:
[...]
En er zijn voor de PS4 ook geen echt toffe games (helemaal niet als je GT gewend bent)
Ik heb GT4 en GT5 helemaal grijs gespeeld. Vele honderden uren erin gestopt en was ervan overtuigd dat er inderdaad geen betere race game zou komen op de Playstation.
Sinds 3 weken bezig met Driveclub, mét Thrustmaster T500, en moet zeggen dat ik hem op een aantal punten veel beter vind dan Gran Turismo.

Het grote verschil is dat GT voor mij heel "kaal" was; altijd schone banen met nieuw lichtgrijs asfalt, nieuw fel groen gras en pas geverfde bandenstapels. Het was allemaal net té netjes en té verzadigd qua kleuren.
De hoeveelheid tracks in GT is fantastisch, zoveel banen zoveel lol.
Verschrikkelijk veel wagens, maar voor mij telden enkel de premium auto's. Dat waren er alsnog zo'n 200 met genoeg variatie.
De standaard auto's zien er niet uit en ik snap echt niet dat ze die in de game gestopt hebben... Hoe kan je zoiets verkopen?
De physics daarentegen waren dan wel weer fantastisch. Letterlijk een paar honderd ronden over de Nordschleife geracet met de Subaru Impreza Sti '10, om de vele honderden ronden over deze monsterlijke track niet eens te noemen.
Mooie interieurs in de wagens, veel detail.

Maar dan Driveclub...
Ik weet dat het meer een arcade racer is maar lang niet zo arcade als ik in eerste instantie gedacht had.
Het rijdt namelijk erg lekker. Perfecte mix tussen arcade en sim.
De auto's zien er schitterend uit, zowel van binnen als van buiten.
De (onbestaande) tracks zijn gevarieerd en erg tof, net als de omgevingen. Door minder verzadigde kleuren te gebruiken ziet het er allemaal een stuk realistischer uit.
De belichting, vooral bij laagstaande zon of 's nachts, is gewoon eng zo mooi.
Het snelheidsgevoel... ongeëvenaard. Fantastisch gewoon.
Het geluid begin ik maar niet over, want slechter dan in GT kan bijna niet ;)
De AI is agressief en vecht voor plaatsen. Er is rubberbanding aanwezig waardoor ze jou, of jij hen, nooit kwijt rijdt, maar dat maakt de races een stuk spannender. In GT was je met een auto met toegestane pp limiet al vele malen sneller en reed je 4 ronden in je uppie ver vooraan.
De penalties voor het afsnijden van bochten of het botsen zijn er nu ook. Nog steeds even frustrerend omdat het niet jouw schuld hoeft te zijn.

Beide games hebben hun pro's en cons, maar voor mij is Driveclub onder de streep de betere racer.
Hoeveel plezier ik ook met GT5 heb gehad, GT moet echt wat vernieuwen aan hun game wil ik 'm nog een keer gaan kopen. De hele "excitement factor" bij GT miste ik eigenlijk...
Dan neem ik de iets meer arcade physics bij Driveclub graag voor lief.
Ik zou graag de Nordschleife racen met de physics van Driveclub :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:24:
[...]
Beide games hebben hun pro's en cons, maar voor mij is Driveclub onder de streep de betere racer.
Beetje matig alleen dat je 700 Euro verder bent als je dat spelletje goed wilt kunnen spelen zonder controller d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
700euro?
Iedereen die hier GT met stuur speelt heeft al en playseat of wheelstand ga ik vanuit.
350 euro voor een T500 en klaar ben je.
Mijn G25 heb ik voor 130 verkocht, dus ik was nog iets goedkoper uit :P

Ik vermaak me prima met Driveclub totdat Project Cars uitkomt :)
Dus ik vind het het geld wel waard ;)
*Zo snapt Kiwi bijvoorbeeld niet dat mensen een telefoon van 400 euro kopen,
maar ieder zo zijn ding toch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Console, stuurtje. Playseat uiteraard al jaren in the house ja. Elke keer ander stuur moeten kopen. Nu klaar mee.
Ik vermaak me prima met Driveclub totdat Project Cars uitkomt :)
Vanwege die reden eigenlijk handiger om gewoon een pctje neer te zetten. Meer games, way betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]
Console, stuurtje. Playseat uiteraard al jaren in the house ja. Elke keer ander stuur moeten kopen. Nu klaar mee.
Nu redeneer je verkeerd vind ik.
Als je het zo bekijkt kost het 470 euro om elk willekeurig spel te spelen. 70 voor spel + 400 voor console.

Dat ze iedere keer de sturen non-compatible maken vind ik ook belachelijk.
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]
Vanwege die reden eigenlijk handiger om gewoon een pctje neer te zetten. Meer games, way betere graphics.
Dan kom je er niet met 700 euro :P
Iedere paar jaar nieuw stuurtje of iedere paar jaar meer uitgeven om je pc games draaiende te houden?
PS4 heb je wellicht iets mindere graphics (vergeleken met pc, want PS4 graphics an sich is niks mis mee), maar heb je straks wel een eventuele nieuwe GT.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
[...]
Dat ze iedere keer de sturen non-compatible maken vind ik ook belachelijk.
Heb nu een prima werkend stuurtje. T300 heeft brakke pedalen, T500 heeft brakke flippers. In beide gevallen moet je alsnog extra gaan uitgeven, imho, om het helemaal naar je zin te maken. Gaat allemaal wat ver voor een arcade spelletje met frustrerende AI, brakke online geneuzel en patches om het weer (nog) mooier te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:19:
[...]

Als XB360-stuurtjes zouden werken op de One had die console er ook al lang gestaan :) Het is gewoon niet zo super handig om meerdere Playseats te hebben en meerdere stuurtjes om een beetje te kunnen racen :P
Jup, het nu is echt een of/of keuze, ook naar de vorige serie (tussen die 4 is bijna niets compatible onderling), hopelijk dat die TM nog wat interessants kan doen om de 3 platformen te bedienen (XBO/PS4/PC), dat moment kan ik de oude generatie wel achter me laten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:43:
[...]
hopelijk dat die TM nog wat interessants kan doen om de 3 platformen te bedienen (XBO/PS4/PC), dat moment kan ik de oude generatie wel achter me laten.
Fanatec beweert met zoiets te gaan komen, als je een unlimited budget hebt is/schijnt dat een prima optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:41:
[...]

Heb nu een prima werkend stuurtje. T300 heeft brakke pedalen, T500 heeft brakke flippers. In beide gevallen moet je alsnog extra gaan uitgeven, imho, om het helemaal naar je zin te maken. Gaat allemaal wat ver voor een arcade spelletje met frustrerende AI, brakke online geneuzel en patches om het weer (nog) mooier te maken.
Ik snap wat je bedoelt. Zelf dacht ik er precies hetzelfde over.
Maar ik heb er absoluut geen spijt van.
De T500 was het geld waard, Driveclub de 40 euro ook ;)
Nu speelde ik bij GT, en ook nu bij Driveclub, voornamelijk Time Trials, dus veel last heb ik niet van de AI.
Dat ze een incompleet spel hebben afgeleverd, dat is wel kwalijk ja.
Maar ik geniet nu vooral van de dingen die er wél in zitten, de rest komt vanzelf wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:46:
[...]
de rest komt vanzelf wel goed ;)
De PS4 is nu ruim een jáár uit. Status: nul sims, één arcade racer, één werkend merk stuur. Ja, super :)

Het is voor een hoop mensen niet echt dé oplossing om een XB360 met een hoop súper leuke race games, een PS3 met een paar leuke racers én een stuurtje die op beide consoles gewoon prima werkt eventjes te ditchen :/

Maar goed, allemaal nogal offtopic. Back to GT6, waar gelukkig these days ook zoveel nuttigs over is te melden :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 07-11-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Laatst online: 06-07-2024
@Brad Pitt
Dat gaat hem sowieso niet worden. Als je nu PS3 games op je PS4 kon spelen...
Kortom, we wachten nog even met een PS4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:49:
[...]
De PS4 is nu ruim een jáár uit. Status: nul sims, één arcade racer, één werkend merk stuur. Ja, super :)
Lol, die opmerking ging over Driveclub. Dat komt vanzelf wel goed. Ze zijn er mee bezig.
Ik kan me er niet zo druk om maken...

Ik zeg ook nergens dat mensen hun PS3/Xbox360 met racing games weg moeten doen om een PS4 te halen ;)
Ik zeg alleen dat Driveclub mij tot nu toe iets (let wel: iets) beter bevalt dan GT5 gedaan heeft ;)
Dat was in reactie op een post dat er op de PS4 geen goede racers te vinden zijn.
Ik weet dat een hoop reviews negatief zijn en dat mensen graag mensen napraten, maar oordeel zelf maar eens als je er een paar tientallen uren in hebt zitten ooit ;)
Tot die tijd moet je mij maar geloven :P
*edit* een mening vormen na 3 minuten..... nu kan ik je niet serieus meer nemen natuurlijk he :F

Have fun met GT6, ik hoop dat ze snel een aankondiging doen voor deel 7 op de PS4 d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:55:
[...]
Ik weet dat een hoop reviews negatief zijn en dat mensen graag mensen napraten, maar oordeel zelf maar eens als je er een paar tientallen uren in hebt zitten ooit ;)
Tot die tijd moet je mij maar geloven :P
Heb er nu drie minuten in zitten. It sucks. Blijft dus voorlopig daarbij d:)b

Forza 4, Horizon 2 en GT6 will do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tsja, heb me heel erg vermaakt met GT5 en GT6, maar persoonlijk vond ik GT5 Prologue nog de beste/meest afgeronde geheel van de GT's die voor PS3 zijn uitgekomen. Ik ben zelf ook wel klaar met de loze beloftes iedere keer en het niet ondersteunen van de bestaande sturen is gewoon een dikke middelvinger van Sony/PD naar hun bestaande klanten (de zoveelste).

Los van de details: het is gewoon een feit dat als jij nu een PS3 hebt + Logitech stuur en je wilt iets vergelijkbaars terug dat je dan geld uit moet geven voor een PS4 + een nieuw stuur. Is wellicht nog goedkoper dan een PC, maar het verschil is niet zo heel groot meer als voorheen. Tel daarbij op dat op de PC wél alle stuurtjes worden ondersteund, games in de regel goedkoper zijn en je daarnaast ook nog eens een grote mod-community hebt.

Daarnaast zie je dat PC games qua requirements nu een sprong maken vanwege de nieuwe generatie consoles, maar dat vlakt straks weer af (net als bij Xbox 360/PS3) en kun je met je hardware best weer een paar jaar vooruit. Een PC moet je wel onderhouden als je de nieuwste games wilt blijven spelen, maar als het gaat om 1 of 2 games (bv. AC en pCARS) dan kun je gewoon 1x geld uitgeven en ben je ook klaar.

Ik vind 't persoonlijk wel jammer, heb jarenlang mijn PS3 naast mijn PC staan en was geen enkel probleem om mijn G25 op beiden aan te sluiten en te gamen. PS4 is voor mij (en velen met mij) nu geen de facto keuze meer. Ik begrijp ook best dat de 'hardcore' sim-racer gewoon niet het publiek is voor Sony en Microsoft, maar dan moeten Sony en Microsoft ook niet gek opkijken als dat publiek dan ergens anders naartoe gaat.

Sluit overigens niet uit dat er toch ooit nog een PS4 komt, Driveclub lijkt me een prima game en wellicht komt er ooit nog een GT7 uit. Voorlopig blijf ik in ieder geval op PC en vermaakt mijn zoon zich met de PS3 en GT6. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Mijn stuur werkt ook met een pc dus voor alle sims zou ik ook een Alienware Alpha kunnen halen.
Is goedkoper voor mij.

Heb al bij Thrustmaster geinformeerd of mijn T500RS ook werkt met een Xbox One of PS4 en echt duidelijk is het niet :(
Xbox One sowieso niet (wel mijn Ferrari F1 addon maar de T500RS zelf niet, apart maar goed) en de PS4 stond er eerst bij maar nu kan ik helemaal niks vinden.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
T500 RS werkt op de PS4 ;)
Enkel de share knop en het touchpad mis je je.
O, en hij werkt enkel ingame, niet in het Playstation menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
dvdkiwi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:20:
T500 RS werkt op de PS4 ;)
Enkel de share knop en het touchpad mis je je.
O, en hij werkt enkel ingame, niet in het Playstation menu.
ah ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zou toch verwachten met pCars zo voor de deur (en Forza aardige hit) dat GT toch wel iets zou laten zien van een nieuwe versie, maar het is best eng stil. De zure smaak van hergebruik in de laatste 4 delen (tot 3 vond ik het nog redelijk uniek, mede door generatie overstap), ga ik wel 3x nadenken of GT7 niet gewoon een GT-HD wordt van 6 of daadwerkelijk 'nextgen'. Ze hebben nog steeds in de basis de grootste car-base (zonder community) van welk racespel dan ook, je zou toch verwachten dat ze daar op next-gen gigantisch mooie dingen mee zouden kunnen doen.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2014 12:00 ]

• nils7

• iPodKiller
  • Niet online
Ja mooi ding, ben ook benieuwd naar die update, bij motogames kon je al horen dat het geluid iets natuurlijker klinkt, moet het vandaag even zelf ervaren.

• 418O2
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:00:
Je zou toch verwachten met pCars zo voor de deur (en Forza aardige hit) dat GT toch wel iets zou laten zien van een nieuwe versie, maar het is best eng stil. De zure smaak van hergebruik in de laatste 4 delen (tot 3 vond ik het nog redelijk uniek, mede door generatie overstap), ga ik wel 3x nadenken of GT7 niet gewoon een GT-HD wordt van 6 of daadwerkelijk 'nextgen'. Ze hebben nog steeds in de basis de grootste car-base (zonder community) van welk racespel dan ook, je zou toch verwachten dat ze daar op next-gen gigantisch mooie dingen mee zouden kunnen doen.
GT6 HD lijkt me nog overrated. Eerder GT5 SP1 HD :P

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-05 23:27
Staat ASM in de auto-opties standaard aan of uit ?

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:22

Maestro

It's just completely whack!

Update: Onderstaand probleem is, na maanden vanalles proberen, opgelost door de PS3 niet via een HDMI poort op de versterker aan te sluiten, maar direct op de TV. Vraag me niet om een verklaring, die heb ik niet. Sindsdien echter na ~35 races geen enkele foutmelding meer....
-------------
Zijn er hier spelers die regelmatig de online Snelle Races spelen en onderstaande problemen herkennen en/of mensen die eventueel nog aanvullende tips hebben?

Ik probeer al sinds september regelmatig een Snelle Race, maar blijf waanzinnig veel verbindingsproblemen houden. Op internetfora ed. kom ik er verder eigenlijk niet veel over tegen en ook de PS helpdesk (wat een verschrikking btw) schijnt hier niet van op de hoogte te zijn:

Ik selecteer de race en vervolgens de auto, daarna gaat ie koppelen (dat duurt even) en vervolgens krijg ik na enige tijd de melding 'Mislukt', gevolgd door 'De verbinding met de server is verbroken'.
Vaak lukt het pas na 8-10 pogingen (als ik dat geduld kan opbrengen :)) en dan is er het risico dat de verbinding halverwege de race alsnog wordt verbroken.

Ik heb al diverse (vele) dingen geprobeerd, maar vooralsnog zonder oplossing:
- PS3 aangesloten via kabel op thuisnetwerk
- PS3 aangesloten via wi-fi op thuisnetwerk
- PS3 aangesloten via wi-fi op een 4G hotspot
- PS3 in DMZ geplaatst wanneer verbonden met thuisnetwerk
- PS3 direct op de WAN verbinding aangesloten (met extern IP dus)
- Mediaserver optie op de PS3 uitgeschakeld
- En als last resort heb ik een volledige systeemreset uitgevoerd op de console (om daarna te ontdekken dat spelprogressie níet in je online account is opgeslagen :D)

Weet niet zo goed wat ik verder nog zou kunnen doen, omdat ik geen duidelijke oorzaak kan vinden.
Een hardwareprobleem in de PS3 lijkt het ook niet te zijn. andere netwerkfuncties werken prima via zowel wi-fi als kabel. Dus wil 'm eigenlijk ook niet ter reparatie opsturen: Die gaat terug komen met 'Klacht niet gevonden. Functioneert naar behoren' o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Maestro op 19-12-2014 13:14 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 03-05 23:53
Op 17 januari is er een GT6 6 uurs race in teams bij de KartFabrique in Maarssen, voor degene die hier zin in hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 01-05 19:41
Van de week eindelijk GT6 gekocht.Installatie van alle updates duurde 4 uur!! :P

Eerste wat ik meteen mistte is de B-Spec. Ik lees op verschillende websites dat deze er aan zit te komen, is dit nog steeds waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik speel nog steeds vaak Gran Turismo 6 op de PS3.
Ik heb ook wel een Playstation 4 met Driveclub.

Gelukkig dat ik mijn PS3 nog niet verkocht heb.
Ik heb beide consoles nog te staan de PS3 en de PS4.

Ik vind Gran Turismo 6 nog steeds een gave game.
Voor de PS4 zijn er op het moment niet eens zo heel veel racegames.
Ik speel Gran turismo met de controller.
Ik heb ook een Logitech driving Force GT stuur.

De reden dat ik Gran Turismo 6 niet met racestuur speel is omdat ik mijn
PS3 op mijn TV heb aangesloten.
Anders zou ik mijn DFGT stuurtje op een lage salontafel moeten aansluiten.
Als ik mijn PS3 op mijn monitor zou aansluiten dan zou ik wel met racestuurtje
kunnen rijden omdat ik mijn monitor op een buro heb te staan.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 16-02-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is ooit dat hele GPS -> Baan ooit nog iets geworden? Was toch ook 1 van de grote features?

Edit.. toevallig:
http://www.gtplanet.net/g...-in-newly-released-video/
Ok, heeft ook 0,0 info. Enige nieuws wat ik kan vinden is wat over het beta testen ergens vorig jaar.

[ Voor 92% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://pitstop.gran-turismo.com/en/article/1506

Midfield raceway komt naar gt6 met volle support dus weather day/night alles.
Super gaaf een van mn favo circuits van vroeger.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 01:27
Even daarop aanhaken.

De volgende update naar 1.16 voegt naast Midfield Raceway waarschijnlijk ook B-spec mode toe.
http://www.gtplanet.net/g...-in-new-game-screenshots/

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nieuwe mini cooper hoogst waarscijnlijk als vision gt auto :
http://www.gtplanet.net/g...w-john-cooper-works-mini/

En idd zoals hierboven genoemd bspec komt eraan, nu dan nog track creator icm de gps app en ik ben weer fulltime gt6 gamer :D
Effe wat stukjes namaken van mn stadje :D

[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 24-02-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Flex0r schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:27:
Even daarop aanhaken.

De volgende update naar 1.16 voegt naast Midfield Raceway waarschijnlijk ook B-spec mode toe.
http://www.gtplanet.net/g...-in-new-game-screenshots/
YES!!!! :D Op het goede moment dus GT6 gekocht... _/-\o_

Alleen jammer van de volgende regel op de site:
"UPDATE: These references to B-Spec have since been removed from the official site."

[ Voor 15% gewijzigd door ge-flopt op 24-02-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05 19:50
Echt zo jammer dat GT6 niet op een PS4 kan...

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:36
ge-flopt schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:09:
[...]

YES!!!! :D Op het goede moment dus GT6 gekocht... _/-\o_

Alleen jammer van de volgende regel op de site:
"UPDATE: These references to B-Spec have since been removed from the official site."
B-spec is officieel bevestigd http://pitstop.gran-turismo.com/en/article/1525 . 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• ge-flopt
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• iPodKiller
  • Niet online
Ziet er leuk uit die MINI clubman VGT:
http://www.gran-turismo.com/us/news/00_8401953.html

Hopen dat die een interieur heeft... Eentje ook die IRL getest is.

[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 26-02-2015 10:27 ]

• skreppiedoe
De update is online en is "slechts" 526 MB groot dus dat valt erg mee.

Goeie update. Heb al weer effe midfield gespeeld heerlijke track!!
Plus je kan nu je custom spoiler andere kleur maken. Altijf welkom zulke dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-03 07:37
Heb sinds de update alweer meerdere keren GT6 aangeslingerd, telkens ging ik meteen Midfield op. Heeeeeerlijke track, nostalgie ten top. Laatste keer dat ik er reed was GT2, toch wel even geleden. Het laatste stuk vanaf de tunnel omhoog richting start-finisch is nu echt episch. De Lotus F1 er overheen jagen is erg bevredigend in ieder geval.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Ik vind (tot nu toe) de implementatie van de B-Spec een beetje tegen vallen. Bij GT5 is B-spec een los staand geheel. Nu is het meer een oplossing als je een track niet weet te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb B-Spec mode getest tijdens de 24-minuten races, maar mijn AI-driver vindt het blijkbaar nodig om heel veel pit-stops te maken zonder echte reden.Hij wil een vijftal pit-stops maken op Spa, terwijl er maar 1 pit-stop echt nodig is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb de lol in Bspec nooit begrepen. En eerlijk gezegd: in GT5 was het ook al een aanfluiting. Het leukste aan Bspec in GT5 was imo op random name blijven drukken tot je een grappige combinatie voorletter en achternaam kreeg.
Misschien makkelijk credits verdienen, echter... Je krijgt al zo enorm veel credits met die seasonals, dus waarom zou je? En races winnen die je zelf niet kan halen... Kom op, dat ga je toch niet menen? De AI laat je letterlijk winnen door de laatste anderhalve ronde langzamer te gaan rijden!

Ik start GT6 nog regelmatig op om online te racen, maar ik merk wel dat het wat minder begint te worden. De rek is er wel een beetje uit imo. Midfield raceway is overigens wel een erg toffe track.

Project Cars kan me niet vroeg genoeg komen, echter zit ik wel een beetje in dubio of ik daar echt een nieuw stuurtje voor wil kopen. Mijn Fanatec stuur gaat niet werken op de PS4, en ik heb in Forza 5 op de X1 gemerkt dat ik racen met controller (ook daar werkt mijn stuurtje niet op) echt geen zak aan vind.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Voxalizer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:46:
Ik heb de lol in Bspec nooit begrepen. En eerlijk gezegd: in GT5 was het ook al een aanfluiting. Het leukste aan Bspec in GT5 was imo op random name blijven drukken tot je een grappige combinatie voorletter en achternaam kreeg.
Misschien makkelijk credits verdienen, echter... Je krijgt al zo enorm veel credits met die seasonals, dus waarom zou je? En races winnen die je zelf niet kan halen... Kom op, dat ga je toch niet menen? De AI laat je letterlijk winnen door de laatste anderhalve ronde langzamer te gaan rijden!

Ik start GT6 nog regelmatig op om online te racen, maar ik merk wel dat het wat minder begint te worden. De rek is er wel een beetje uit imo. Midfield raceway is overigens wel een erg toffe track.

Project Cars kan me niet vroeg genoeg komen, echter zit ik wel een beetje in dubio of ik daar echt een nieuw stuurtje voor wil kopen. Mijn Fanatec stuur gaat niet werken op de PS4, en ik heb in Forza 5 op de X1 gemerkt dat ik racen met controller (ook daar werkt mijn stuurtje niet op) echt geen zak aan vind.
Project Cars op PC kopen?

Ik kan overigens B-Spec wel smaken. Leuk om te doen terwijl je iets anders aan het doen bent. En de geluiden van de auto's klinken beter als ze gewoon voorbij rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb pcars eigenlijk al op de PC, ooit de game gebacked rond de aankondiging. Ik speel hem echter liever op de console met de mensen waarmee ik nu GT online speel. Racen is voor mij vooral dat: Online racen.

Ik hoop dat PD snel (E3?) met een aankondiging/release date van GT7 komt. Assetto Corsa, iRacing, Forza... Ik blijf toch altijd terugkomen bij GT.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Laatst online: 04-05 17:09

OB1

Dat B-spec had van mij niet gehoeven. Als je een racegame koopt koop je het toch om te racen en niet toe te kijken hoe er door een bot wordt geracet? Noem ik valsspelen.
Anyway, hier wat pics met mijn RX-7 die heb gekocht om te leren driften :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/q15Jwme7IadKdHQKzHYs9edF/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Jgs5IisphspLM5rRqF9s9ZRH/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ntQVPJvd8HqmwSdKhs0JJAyD/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/knft2whujhRv77trJO8X4CHd/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9LFTehJgNyhy2g1QUbiPvjhr/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EL2QLWejmSlm58CtqZiFPS9h/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mPm1OekX5T2bEwwWnCYwNXYc/medium.jpg

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, ik ben wel blij met b-spec.
met de controller gaan sommige races me echt boven de pet. Dan zet ik hem op b spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Ik vind het een excuus om races te winnen waar je niet goed genoeg voor bent. Maar, als je het geld hebt en het kan, koop dan een racestuur. Je rondetijden worden sneller en het is gewoon veel leuker :) Je kan zomaar 3-4 seconden sneller zijn. :)
Anyway, hier nog wat pics met mijn RX-7:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XYNUSzAZCrv3OpR1n4Eb9nYE/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yNJ6d3mN9dE3na78rrsrNBgJ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c7fxbZM2lFDAlZV6d6EupawH/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SJuyxZA0XmH9QxJM5EtR7xgL/thumb.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door OB1 op 15-04-2015 17:23 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is het ook, ik ben gewend met m'n g25 achter de pc te zitten. Met de controller krijg ik het niet op hetzelfde niveau. Maar ik ga niet met mijn stuurtje in de woonkamer voor de tv zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Wil je dat niet of mag dat niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, mogen is het issue niet, maar we hebben iets teveel design meubels om het erg praktisch te maken vrees ik... bank en tafel zijn niet echt geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:52
Kijk eens bij wheel stand pro. Ik heb er een gekocht nadat ik een t300rs had gekocht en mijn oude DFGT met bijzettafel en al bij het grof vuil heb gekieperd. Werkt top. Je zet het neer, sluit het aan, raced vanaf de bank. Klaar, weer 'dicht' klappen en weg zetten. Staat bij ons in de trapkast.
Het is wel aan de prijs en 2e hands is er niet aan te komen... Dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

OB1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:19:
Ik vind het een excuus om races te winnen waar je niet goed genoeg voor bent. Maar, als je het geld hebt en het kan, koop dan een racestuur. Je rondetijden worden sneller en het is gewoon veel leuker :) Je kan zomaar 3-4 seconden sneller zijn. :)
Anyway, hier nog wat pics met mijn RX-7:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet om al te negatief over te komen maar: Er zit geen beweging in de foto's. Kijk maar eens goed, het is dat er rook van de banden komt anders zou je zeggen dat de auto's stilstaan. Probeer eens een nieuwe foto te maken maar dan Panning Mode 3 en Shutter speed zo laag mogelijk. focus vervolgens met vierkantje op de auto en zie het verschil! :) Vooral panning mode 3 is geeft een erg mooi effect op het object waar je op focussed.

Ik gebruik de engelse termen van photomode, kan helaas niet vertellen niet hoe ze heten als je de game in de nederlandse taal hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Voxalizer schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:17:
[...]

Niet om al te negatief over te komen maar: Er zit geen beweging in de foto's. Kijk maar eens goed, het is dat er rook van de banden komt anders zou je zeggen dat de auto's stilstaan. Probeer eens een nieuwe foto te maken maar dan Panning Mode 3 en Shutter speed zo laag mogelijk. focus vervolgens met vierkantje op de auto en zie het verschil! :) Vooral panning mode 3 is geeft een erg mooi effect op het object waar je op focussed.

Ik gebruik de engelse termen van photomode, kan helaas niet vertellen niet hoe ze heten als je de game in de nederlandse taal hebt staan.
Dank je wel voor de tips! Zal deze week wat posten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nadeel als je lang niet aan hebt geraakt:

3 updates installeren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluePress
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-02 15:41
beste iedereen,

ik weet niet of dat in dit topic al eerder aan de orde is geweest, dus ga het gewoon nog een keer vragen: Weet iemand een oplossing voor het vastlopen van de PS3 bij het inladen van sommige circuits?

Mijn PS3 loopt vast bij het inladen van GT Circuit (kart) en bij Sarthe. Je ziet de vlag, daarna het logo van het circuit, daarna stopt de muziek eventjes (<1 min) en gaat daarna weer verder maar doet helemaal niets meer. De enige manier om daar nog uit te komen is de PS3 opnieuw op te starten.

Game data al een keer verwijderd en ALLE updates weer opnieuw geinstalleerd maar het spel loopt nog steeds vast bij die circuits. Het zorgt ervoor dat voornamelijk bij International A ik geen kampioenschap volledig kan afronden.

Hoop dat iemand mij daarbij kan helpen, want ik begin wel een beetje de wanhoop nabij te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Heb je een ander account op de ps3 staan? Dan zou ik dat eens proberen(of je save op een usb stick zetten en een nieuwe save aanmaken) want misschien zit het probleem wel in je save file. Of de disc controleren op beschadigingen/ vlekken.
Anders zou ik het niet weten , iig succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Dit spel maar weer eens aangeslingerd, 11 updates nodig. Oeps... denk ik dat ik hem de hele nacht maar aan laat staan.Wel typisch dat de updates voor een racegame zo verrekte traag downloaden en installeren. In de tijd dat hij met die paar updatetjes bezig is zou ik mijn complete steam library kunnen herdownloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Goron schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:37:
Dit spel maar weer eens aangeslingerd, 11 updates nodig. Oeps... denk ik dat ik hem de hele nacht maar aan laat staan.Wel typisch dat de updates voor een racegame zo verrekte traag downloaden en installeren. In de tijd dat hij met die paar updatetjes bezig is zou ik mijn complete steam library kunnen herdownloaden.
Nou inderdaad de laatste keer dacht ik even GT6 te gaan spelen om half 8 in de avond om 12 uur was ie nog niet klaar met updaten.
Bijzonder dat het nog zo traag kan anno 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Heb nog wat foto's gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SUQtUe98XYosB8X3i09PcwsT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3WcO5RWxo5G0HzS0zZyY4jQL/thumb.jpg
De tweede is niet helemaal goed gelukt maar het shot is toch wel vet vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door OB1 op 31-05-2015 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GT7 komt steeds dichterbij.

http://www.dualshockers.c...ose-companion-app-coming/

[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 06-09-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dat kan zomaar nog enkele jaren duren.
Kan ik intussen voor een ps4 sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Nu maar hopen dat de meeste auto's premium worden er dat er weer meer nieuwe auto's bij komen. Jammer dat er nog steeds geen Porsches inkomen (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
OB1 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:04:
Nu maar hopen dat de meeste auto's premium worden er dat er weer meer nieuwe auto's bij komen. Jammer dat er nog steeds geen Porsches inkomen (voor zover ik weet).
Op GTPlanet is een soort overzicht met suggestie topics te vinden waarom jij deze auto ''Premium'' wilt zien, Daar kun je op stemmen. Hopelijk kijkt PD er ook naar, want PD heeft wel een auto toegevoegd in het verleden!

De E30 staat helemaal bovenaan met 1200 likes, mijn E46 CSL staat ook best hoog met 265 likes :)

https://www.gtplanet.net/...2003.297852/#post-9235941

Heb GT6 al maanden niet meer aangeraakt, hun beloofde DLC auto content komen ze ook niet na. Alleen die VGT auto's.... Maar ik begin dat een beetje beu te raken. GT7 moet dan wel heel goed worden als ze al die premium auto's voor GT7 bewaren en niet in GT6 uitbrengen. Intussen heeft Turn 10 Forza deeltje 6 al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

iPodKiller schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:14:
[...]
Heb GT6 al maanden niet meer aangeraakt, hun beloofde DLC auto content komen ze ook niet na. Alleen die VGT auto's.... Maar ik begin dat een beetje beu te raken. GT7 moet dan wel heel goed worden als ze al die premium auto's voor GT7 bewaren en niet in GT6 uitbrengen. Intussen heeft Turn 10 Forza deeltje 6 al klaar.
Ja ik heb het ook al een tijd niet gespeeld, vind het weinig meer aan, ook online is gewoon niks meer aan.. Daarom speel ik nu andere spellen :P

• Flex0r
Voor de mensen die het nog spelen.

De Gran Turismo 6 Course Maker is er eindelijk.

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2015/09/gt6-course-maker-screenshot-2-638x479.jpg
GTPlanet is excited to bring you an exclusive first look at the “Course Maker” app for Gran Turismo 6. Since we first learned that GT6 would greatly expand upon GT5‘s course “generator” (which let players generate random tracks within a certain set of defined parameters), it has been one of the most highly anticipated features for the new game.

The GT6 Course Maker breaks from the confines of the PS3 gaming console to take full advantage of today’s large touch screens on tablet devices. It will be released as a free app on both Apple’s App Store and Android’s Google Play, and should be available worldwide by the end of tomorrow, September 30th.

Tracks created within the apps will then be saved to your PlayStation Network account to be loaded within GT6.
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2015/09/gt6-course-maker-screenshot-1-638x479.jpg
Track designers will have a fairly extensive set of tools available at their disposal, along with a lot of creative freedom to design any type of road of their choosing:

Four different locations or geography types will be available, including the familiar “Eifel” location from GT5, the Andalusia region in Spain (around which the Circuit de la Sierra is based), along with the introduction of a new “Death Valley” location.
Players will have full control of the shape and layout of the course, including the ability to set road width and the banking of corners.
Roadside items such as plants, trees, buildings, signs, tents, and grandstands can be placed around the circuit.
Curbing can be placed in custom areas along the edge of the track (though this functionality won’t be available in all of the geographic locations).
Once the track has been saved and loaded into GT6, players will be able to test drive their track, or use it in Arcade Mode, Open Lobby online events, and share it with friends via the in-game Community Features.
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2015/09/gt6-course-maker-screenshot-4-638x479.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2015/09/gt6-course-maker-screenshot-3-638x479.jpg
With the online services for GT6 undergoing scheduled maintenance in the early hours of September 30th and the pending release of these companion apps, the now-infamous Course Maker update seems all but confirmed to arrive for all within the next few hours.

As always, we’ll keep a close eye on developments and availability. Be sure to stop by our GT6 forums to chat about this new feature with other players – our community will be a great resource for making new friends and finding the best custom tracks to drive!
bron:https://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-course-maker/

Ja en helaas een tablet nodig.. telefoons niet ondersteund. Heb geen tablet dus kan er niets mee :(

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
v8power67 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:32:
Ja en helaas een tablet nodig.. telefoons niet ondersteund. Heb geen tablet dus kan er niets mee :(
Emuleer je toch een tablet op je PC ;)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Speel eerlijk gezegd alleen nog af en toe wat seasonal events.
Enige lol die ik er nu nog uit haal is verschillende mooie auto's kopen.

Daar is heel veel geld voor nodig helaas, en dat is niet zo gek makkelijk bij elkaar te rijden zonder je dag en nacht een ongeluk te rijden.

• Flex0r
v8power67 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:32:
Kwam ik dus idd. ook net achter. :-(
schumi2004 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:35:
[...]

Emuleer je toch een tablet op je PC ;)
Komt het toch van pas dat ik recentelijk droid4x geïnstalleerd heb om Fallout Shelter fatsoenlijk te kunnen spelen. :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb ik 3 Win10 tablets hier liggen:
Apple’s App Store and Android’s Google Play

Dan toch niet joh :/

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wanneer komt die Vision GT Bugatti eigenlijk beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ooh da's mooi die eerder editor was niet veel.
Maar nu je zelf lay out's kan maken.... kan ik eindelijk eens checken of de banen die ik mn hoofd had in het "virtuele echt" ook wat zijn.
Via Assetto Corsa iets bouwen is voor een leek lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Tja, Gran Turismo is nu gewoon dood vind ik. Er komen wel steeds seasonals maar online is het geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
OB1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:46:
Tja, Gran Turismo is nu gewoon dood vind ik. Er komen wel steeds seasonals maar online is het geen zak aan.
Heb sowieso nooit online gespeeld maar is het nog erger dan ik al dacht?
Toen ik het voor het eerst opende kon ik er geen touw aan vast knopen, laden duurde lang, disconnects en fatsoenlijk zoeken zat er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Ja, er zijn gewoon heel weinig mensen en een hoop lobby's vol met shit en mensen die alleen maar lopen te trollen.

[ Voor 23% gewijzigd door OB1 op 12-10-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OB1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:03:
Ja, er zijn gewoon heel weinig mensen en een hoop lobby's vol met shit en mensen die alleen maar lopen te trollen.
Toch ergens niet veel anders dan de public lobbies in Forza, hoewel er genoeg mensen zijn, is het 1 groot botsauto festijn.

Vond de serverlist uit GT toch altijd beter, had je nog aardig leuke lobbies zitten waar het goed racen was.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

SinergyX schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Toch ergens niet veel anders dan de public lobbies in Forza, hoewel er genoeg mensen zijn, is het 1 groot botsauto festijn.

Vond de serverlist uit GT toch altijd beter, had je nog aardig leuke lobbies zitten waar het goed racen was.
Ja sommige lobbies zijn wel leuk maar vaak zijn er weer mensen die alles verzieken. Drift lobbies zijn wel leuk want dan is iedereen gewoon leuk bezig en dan is het best wel gezellig :). Ik ben alleen niet goed in driften :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 03-05 23:53
Gewoon met verschillende groepjes online mee spelen, worden nog genoeg GT6 races verreden die allemaal eerlijk en met veel respect voor elkaar verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:20
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:06:
Heb ik 3 Win10 tablets hier liggen:
Apple’s App Store and Android’s Google Play

Dan toch niet joh :/
1 is genoeg

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nu.nl ? Whyyyy?

Gewoon GTPlanet nemen joh!

https://www.gtplanet.net/...c-beta-coming-early-2016/

Trouwens ontzettend benieuwd, trailer zag er goed uit, graphics ook! En leuk idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06-2020
Even dit topic een klein schopje geven..

Zo te zien zitten hier ook aardig wat leden die ook op GTplanet lurken, dus wellicht zegt dit topic jullie wel iets ? https://www.gtplanet.net/...nity-designed-vgt.320425/

Ruim 70 pagina's aan ideëen, schetsen en 3d renders van hoe GTplanet members denken een Community VGT zou kunnen worden. Een klein select groepje, waaronder ik, gelooft nog steeds in de haalbaarheid in dit ambitieuse project. Maar we hebben een boel meer mensen nodig om het rond te krijgen. Het is niet zozeer dat we alles van A tot Z moeten doen, maar we kunnen ook niet bij B stoppen. Als we tot P komen, van prototype.. Dan zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat dit initiatief opgemerkt word door de jongens van PD ?

We hebben dus een klein forum opgericht voor dit project en hebben vooral deelnemers in het project nodig qua design, marketing (maken van polls en uitslagen vertalen in resultaten om hierop verder te borduren) en nog wel wat meer 'rollen' waar we knappe koppen bij nodig hebben om dit idee te doen slagen. Een van de ideëen is bijvoorbeeld ook door alle namen (eventueel psn-namen) te graferen aan de binnenkant van het dak, zodat je deze kan zien als je een VR bril op hebt (project gericht om de Community VGT in GT7 te krijgen).

Het forum vind je hier Voel je vrij eens te gaan kijken. :)

Een van de leukste deelnames/schetsen in het topic op GTplanet komt van ene Nessy.. De GigaKart O+
https://www.gtplanet.net/...425/page-35#post-10336717
Idee is ook om een beetje de grote community duidelijk te maken dat we niet de ...ste supercar neer willen zetten, daar zijn er al zoveel van. Doormiddel van polls hopen we er achter te komen wat de community wil qua geluid, performance, techniek, innovatie en zoveel meer.
Met een mini-VGT, oftewel een super-Kei-car hopen we de aaibaarheidsfactor hoog te leggen en de begeerte er één te willen hebben en rijden ook groot te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Meike29 op 04-11-2015 19:28 ]

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste