Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
@schumi2004 Oke, dan ga ik die proberen! Ik

@mrdjey, Ik heb al een driving force GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Iemand al opgevallen dat de verkrijgbaarheidsdatum veranderd is naar 3-12-13 op Saturn.nl ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/adq0mnVU.pn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SinergyX schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:16:
Is dat ding er niet uitgehaald? Dat was toch dat driehoek ding?
dvdkiwi schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:32:
[...]

Je bent in de war met de Nissan Delta Wing ;)
Delta Wing ja, was dat niet een licentie dingetje waarom ie eruit is?

Nissan DeltaWing Removed from GT6 Website & Car List

Edit:
Shoot vergeten edit post te klikken |:(

[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was inderdaad in de war met die Delta wing :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Om 13:10 deze mail gekregen.
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Saturn. Wanneer de bestelling 123 definitief is verwerkt in ons ordersysteem, zullen wij u hierover per e-mail informeren.

Met vriendelijke groet,

Saturn
Nadien niks vernomen...

terwijl de echte orderbevestiging bij MM gisteren na 25min al kwam?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:59:
Iemand al opgevallen dat de verkrijgbaarheidsdatum veranderd is naar 3-12-13 op Saturn.nl ?

[afbeelding]
Ja dat zag ik, alleen heeft het voor mij geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
GAIAjohan schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:

[...]

Nadien niks vernomen...

Ik heb hem om 12:22 besteld, en ongeveer een uur daarna de tweede mail ontvangen (de bevestiging)

Dus lijkt erop dat ze hem wel gaan leveren voor €33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer alleen maar rolling starts?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GAIAjohan schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:

[...]

Nadien niks vernomen...

Is dat niet gewoon de bevestiging?
Heb bij MM namelijk ook niks meer dan dat gekregen.

Had wel een andere mail binnen het half uur van MM, nu deed de website bij Saturn wel vaag tijdens bestelling, alsof ie het heel druk had.

Als ik bij mijn bestellingen kijk staat ie er wel gewoon tussen, welliswaar in behandeling maar denk dat het wel goed zit.
Ik kreeg hem een tal van minuten later overigens (13:15)

* schumi2004 wordt iets of wat zenuwachtig

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Gt6 is van saturn.nl verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ik heb hem nog?
http://www.saturn.nl/mcs/...65,714201.html?langId=-11

5:20 photomode _/-\o_

2:45 Epic music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
Valt me gelijk iets op. Voor een Gran Turismo spel is het navigeren door de menu's echt verdomd snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Snap al die heisa om photomode niet eerlijk gezegd, vind er zelf geen drol aan heel die foto meuk ;)
Het is toch een race sim geen how to be a photographer game ?

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:18:
Snap al die heisa om photomode niet eerlijk gezegd, vind er zelf geen drol aan heel die foto meuk ;)
Niet statisch op één plek. Tijdens de replay het juiste moment kiezen en dan mooie plaatjes schieten was wel geniaal. Langere sluitertijd om wat blur te creëren. Scherptediepte regelen. Het was gewoon net echt fotograferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:18:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7291/11134771254_074484bc76_z.jpg
(Mijn laatste GT5 shot.. http://www.flickr.com/pho...4/sizes/z/in/photostream/)
Ik vind photomode juist helemaal vet! Vooral met wat photoshop skills en de awesome photomode community daar bij GTPlanet dan wil je juist foto's blijven maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GT6 DLC survey van Playstation NL twitter:

https://www.surveymonkey.com/s/GT6DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:25
SinergyX schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:31:
[...]

Weer alleen maar rolling starts?
Ben bang voor wel.. Speel nog niet zo lang GT5, maar dat is toch iets waar ik van baal :(

Balen iig dat ik de saturn actie heb gemist, hoop iig dat het voor de rest gewoon goed afloopt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik heb me ook een half uur gelden aangemeld voor een echt Saturn account. Heb ook nog steeds niks binnen..
Denk dat Saturn overbelast is.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20
Je kunt geeneens aangeven dat je geen geld over hebt voor dlc, wat een flut enquete...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bastard schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
[...]

Je kunt geeneens aangeven dat je geen geld over hebt voor dlc, wat een flut enquete...
Omdat dat voor geen enkele developer rendabel is.
Heb aangegeven dat ik graag betaal voor content mits het echt waard is. Dus gave nieuwe circuits of autos.
Maar heb aangegeven heel graag tuning dlc te zien. Dikke widebody kits meer velgen uitlaten noem het op. Dat zie ik het liefst!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Nét binnen:
Geachte meneer :'),

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Saturn. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u hierover per email informeren.
Uw bestelling bij Saturn

Bestelnummer : 123
Besteldatum : 02.12.2013 13:11

Verzendwijze : Afhalen in de winkel

Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Art.nr. Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1247515 Gran Turismo 6 1 32,67 EUR 32,67 EUR

Verzendkosten: 0,00 EUR
Verwijderingsbijdrage/Thuiskopieheffing: 0,00 EUR
Totaal: 32,67 EUR

Met vriendelijke groet,

Saturn
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:25
@ hierboven
Netjes, veel plezier ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik kreeg hem ook net binnen. Tegelijk met de annulering van de 55,- versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
darkkingll schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:23:
Ik kreeg hem ook net binnen. Tegelijk met de annulering van de 55,- versie. :)
Same here.
Heel lang bestelling van deze uitgesteld maar het kunnen spelen van GT6 kriebelt alleen meer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Bastard schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
[...]

Dit dus! Had het op Facebook ook al gemeld. Ik wil wel DLC kopen, maar dan een pack dat iets toevoegd. Niet één auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:25
Kan je in GT6 ook auto's met elkaar traden als in GT5? ik weet nog dat er destijds een aparte forum voor was aangemaakt hier op Tweakers :p

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie deal hebben enkelen van jullie nog gescoord bij Saturn! Zelf hoop ik dat ie nog terugkomt deze week en anders heb ik er ook wel €49 voor over, terwijl ik vrijwel nooit games koop voor de volle prijs.

Nog wat screenshots die laten zien hoe goed de belichting in GT6 is (niet flashy en 'wow', maar realistisch). Let bijvoorbeeld ook bij het derde setje op de gebouwen en andere dingen in de achtergrond en bij het laatste setje op de schaduw van de pitmuur. Beide zijn precies zo donker zoals het hoort en niet expres veel te licht gemaakt ten opzichte van de rest van het beeld.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UEpOvqa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eYqd3zf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ifZ8SYy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yd4pm0m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/usXbJBU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bIAPYUm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y4Lw9D8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HP9dP6p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Als het er in-game zo uit zou zien zou dat inderdaad enorm kicken zijn :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
v8power67 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:55:
[...]

Omdat dat voor geen enkele developer rendabel is.
Heb aangegeven dat ik graag betaal voor content mits het echt waard is. Dus gave nieuwe circuits of autos.
Maar heb aangegeven heel graag tuning dlc te zien. Dikke widebody kits meer velgen uitlaten noem het op. Dat zie ik het liefst!!
Dat snap ik, maar persoonlijk heb ik geen cent over voor meer auto's en de developer krijgt dus ook geen goed antwoord over wat hij nu voor prijs kan vragen voor deze content, wat juist de bedoeling van deze enquete is.
Voor een interessant trackpack zou ik misschien nog wat willen betalen, maar uiteindelijk boeien me de meeste auto's maar weinig, meestal zie je ze toch van binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bastard op 03-12-2013 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door in zo'n enquete maar enkele keuzes te geven, worden we al onbewust beïnvloed. 'Oh, er is de mogelijkheid om te kiezen voor het bedrag tot aan x Euro.' Dan zal y Euro (dat slechts een deel van de maximale x Euro is) het wel waard zijn. Uiteindelijk gaat de algemene accepatie om te betalen voor DLC steeds maar omhoog (= voor mij onwenselijk, ongeacht de kwaliteit).
Bastard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:29:
[...]

Dat snap ik, maar persoonlijk heb ik geen cent over voor meer auto's en de developer krijgt dus ook geen goed antwoord over wat hij nu voor prijs kan vragen voor deze content, wat juist de bedoeling van deze enquete is.
Vergeet niet dat Sony geen filantropische instelling is, maar een commercieel bedrijf dat alleen maar zoveel mogelijk winst wil maken. De bedoeling van zo'n enquête is eigenlijk niet om eerlijk te weten wat we ervoor willen betalen. Nee, het is nog net een tikkeltje anders: Sony wil weten of dit het moment is dat ze meer kunnen vragen voor DLC's. In GT5 zijn ze er nog relatief coulant mee door ons een aantal keren gratis auto's te geven, maar als het even kan, gebeurt dat niet meer en willen ze het liefst voor alles een geldbedrag voor hebben. Als iedereen die meedoet aan de enquête een bedrag invult dat meer is dan het minimum, komt dat moment een stuk dichterbij en Sony zou dat maar al te graag willen. Mensen zijn er dan toe bereid te betalen (doordat ze beïnvloed worden, niet alleen door de gamemarkt die steeds die kant op gaat, maar ook gewoon door manipulerende prijsopties die in zo'n enquête worden gegeven (zie hierboven)). De klanten geven het zelfs aan dat ze naast de prijs van de game extra geld willen toeleggen....zelfs X Euro! (statistisch gezien met grote waarschijnlijkheid gemiddeld gezien meer dan nu, want de keuzemogelijkheden worden ons opgelegd). Mooier dan dat kan het niet zijn voor een bedrijf en slechter kan het niet zijn voor ons als klanten.

En laat dat nou net het hele probleem zijn: omdat er, zoals je zegt, helemaal geen mogelijkheid is om te kiezen voor 'gratis'. Hierdoor we een kant op worden geduwd: betalen voor DLC (nogmaals, het liefst zo veel mogelijk). Puur het invullen van de vragenlijst is ook eigenlijk toegeven dat we ervoor willen betalen en is in feite alleen maar nadelig voor ons. Vooral die vraag over of ze een Season Pass zouden kunnen invoeren, laat de intenties maar al te duidelijk zien (liever nog vandaag dan morgen voor Sony). Een volgende stap is het expres weglaten van spelcontent en alles in DLC's te doen, zodat we uiteindelijk alleen maar meer kwijt zijn. Volgens mij is er geen enkele gamer die deze kant op wil, zou ik zomaar gokken. En toch gebeurt het en gaat een heel groot deel gewoon overstag. Turn 10, de developer van Forza 5 laat zien dat het al werkelijkheid is en ze doen het, omdat ze weten dat hun klanten het gewoon pikken. En verrek, dat spel verkoopt gewoon als een tierelier, omdat het inmiddels heel gewoon is dat het kostenplaatje er zo uitziet en het normaal is dat we na de initiële aanschaf extra geld kwijt zijn om de full experience te hebben (hun DLC-beleid is heel geleidelijk met opvolgende games erdoorheen gedrukt, waarbij het steeds iets duurder werd). Dit geldt niet voor iedereen, maar zolang de grote massa zo kan worden gemanipuleerd en verkopen op peil blijven, wordt het gewoon doorgevoerd en heeft het effect op alle klanten.

Daarnaast is een ander bezwaar dat ze vragen om een prijs op te geven zonder dat we weten wat we kopen. Het zijn maar 'car packs' en 'track packs' en wat ik ervoor over heb hangt geheel af van welke auto's en welke tracks dit zijn. Zo'n vraag kan helemaal niet gesteld worden. Zonder verdere specificering hiervan is de vraag vereenvoudigd tot: in hoeverre accepteer jij de opkomst van DLC's en zou je ervoor willen betalen, zelfs al weet je helemaal niet wat je daadwerkelijk krijgt? Eerste antwoord is onvermijdelijk 'ja', omdat er geen keuze is voor 'gratis'... In werkelijkheid ben ik vast wel bereid te betalen, maar dat is alleen als de content precies is waar ik naar op zoek ben. Of deels, maar dan zou ik ook minder willen betalen. Zo'n antwoord geven is daarom ook zinloos. Tuurlijk, je zou ook kunnen stellen dat je de prijs kan opvatten als een maximumprijs, maar de vragen ongetwijfeld zijn heel bewust geformuleerd en het wordt geen maximumprijs genoemd. Nee, het is een 'prijs' die je mogelijk, misschien, wellicht wel wil betalen. 'In hoeverre kunnen we zoveel mogelijk geld uit de klanten krijgen', moet Sony haast wel denken met zo'n vraag.

Daarnast is kans dat de content volledig is zoals ik wil vrijwel zeker kleiner dan de kans dat het content is die ik eigenlijk normaal niet zou willen. Maar misschien koop ik het straks toch omdat een toenemend DLC-beleid en een manipulerende enquête als deze er nu eenmaal voor zorgt dat ik het langzaam accepteer om extra geld uit te moeten geven. Maar in welk geval dan ook; waarom zou ik ergens ook maar meer dan het minimale bedrag invullen? Als ik overal het laagste bedrag invul, is dat alleen maar beter omdat prijzen niet of minimaal stijgen. Juist omdat zo'n veel te algemene vraag geen enkele relatie heeft met de kwaliteit van de DLC-content, is het eigenlijk alleen maar stom om te antwoorden dat ik er meer geld voor kwijt zou willen. Die o zo belangrijke kwaliteit van de content reguleert zichzelf toch wel, omdat ze als aanbieder ons een gunst vragen in de vorm van een aankoop en zeker niet andersom (ik heb al een keer betaald voor de basisgame). Nogmaals; er is dus geen enkele reden om een prijs in te vullen die meer is dan het minimum.

Mijn conclusie: als we bedragen invullen die hoger zijn dan het absolute minimum, naaien we onszelf eigenlijk alleen maar. Dat je er geld voor wil over wil hebben kan best (ik eigenlijk ook wel, maar slechts in bepaalde situaties en dat is nu onmogelijk te beantwoorden met zo'n oppervlakkige enquête). Maar een onvermijdelijk en enorm ongewenst bijeffect is dat dit op de lange termijn betekent dat in latere delen content uit het standaardspel wordt weggelaten ('omdat mensen toch wel bereid zijn te betalen voor DLC', aldus de makers van Forza 5). Dit bezwaar is op dit moment nog niet geldig voor GT6 omdat de standaardgame echt gruwelijk veel content heeft, maar reken er maar op dat er een keerpunt komt en het gaat gebeuren. Noem het vergezocht, maar deze verschuiving vindt zo geleidelijk plaats en we worden zo beïnvloed om deze te accepteren, dat het merendeel het niet eens een probleem zal gaan vinden (ik des te meer wel..). Het bewijs hiervoor is er: DLC's worden daadwerkelijk verkocht en steeds meer nieuwe games die uitkomen gaan deze kant op omdat iedereen ziet dat het op deze manier werkt. Ka-ching! $.$

Pff, weer een heel epistel over zoiets schijnbaar simpels ;w , maar just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/gt6-dinovru96.gif
Ziet er strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Die DLC discussie heeft maar één mogelijke manier om het te stoppen en dat is een heel onrealistische: niemand koopt meer DLC... Persoonlijk vind ik dat we genoeg betalen voor games en ik heb dan ook alleen maar DLC die ik ergens gratis bij kreeg. Ga er zeker niet voor betalen, ook niet als het "heel mooi" is (wat het vaak sowieso niet is).

Een spel als Need for Speed Most Wanted hebben ze compleet kapotgemaakt door in het spel DLC al te tonen. Kom je weer een nieuwe auto tegen, blijkt het DLC te zijn die je moet kopen. Geloof dat als je alle auto's wil hebben, je 80 Euro verder bent :X. Nou laat ze die DLC lekker ergens steken waar de zon niet schijnt dan.

Hopen dat Polyphony niet die kant op gaat. In GT is altijd genoeg te doen, dan hoef ik niet in-game te zien wat ik erbij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Iemand al langs de Saturn geweest, aangezien de releasedatum naar vandaag was verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Trieste zaak idd.
Je had ook dit plaatje kunnen posten. :P

Afbeeldingslocatie: http://users.gtpla.net/forum/attachments/babd7drceaaqa_f-jpg.84567/

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik vind DLC wel kunnen, zolang het maar iets toevoegt dat er niet is uitgehaald. Vroeger had je veel meer games met expansions, waar iedereen zonder pardon extra voor betaalde.

Stel je eens voor dat je 60 euro betaalt voor deze game, en dat er later een expansion pack komt voor 60 wagens en 15 tracks die 30 euro kost. Dat zou iedereen kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i1.minus.com/ibejEG4pCi46XE.png
Damn dit is dus niet photomode of replay maar een direct feed screenshot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~
Dat alcantara ziet er gewoon net echt uit. En die druppels op het raam beter dan gt5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er voor mij ook top uit, geen pixelige regendruppels meer. Het nadeel is dat er geen spoor van de ruitenwissers meer lijkt te zijn zoals in GT5. Daarnaast vind ik het jammer dat bij regen de baan totaal niet nat leek in GT5; vooral bij lichte regen moet ik altijd kijken naar de indicator linksboven om te zien hoe het zit. In GT3 was er een Specal Stage Route 5 die altijd nat was en in GT4 was er ook een altijd natte Tsukuba...daar vond ik de effecten vele malen beter. Op het screenshot hierboven zie ik slechts in kleine mate visuele hints over een natte baan en da's een beetje jammer. Wellicht dat hier nog geen 100% regen/natte baan is, dus ik zou die situatie ook weleens willen zien om het echt te beoordelen. Maar het feit dat de veranderende weersomstandigheden erin zitten, vind ik ontzettend veel toevoegen aan de gameplay, dus eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen.

Nostalgie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yKpyLX_TiLo]
Flex0r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:41:
[...]
Trieste zaak idd.
Je had ook dit plaatje kunnen posten. :P
Zo'n plaatje zegt inderdaad meer dan duizend woorden (in dit geval letterlijk :p). Eigenlijk zien we het ook al dat Sony het stiekem probeert met de introductie van de credits tegen betaling; bij Bol.com is het €20 voor 2,5 miljoen credits. Op dit moment lijkt het niet veel effect te hebben op de ingame-economie, maar ik zie het ook wel gebeuren wanneer die credits een beetje verkopen. Vandaar dat ik liever zulke enquetes maar vermijd; in dit geval heb ik maar overal het minimumbedrag ingevuld.
ETzPliskin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
Ik vind DLC wel kunnen, zolang het maar iets toevoegt dat er niet is uitgehaald. Vroeger had je veel meer games met expansions, waar iedereen zonder pardon extra voor betaalde.

Stel je eens voor dat je 60 euro betaalt voor deze game, en dat er later een expansion pack komt voor 60 wagens en 15 tracks die 30 euro kost. Dat zou iedereen kopen toch?
15 Tracks is wel serieus veel; wellicht zou ik dat doen. Maar 30 Euro vind ik veel voor een DLC, zeker als we zien dat sommigen voor 30 Euro het hele spel hebben gehaald (waar al standaard 1200 auto's en 33 tracks in zitten en de hele rits eromheen). Maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat er zoveel tegelijkertijd wordt aangeboden; zo'n 'complete pack' in GT5 met alleen Spa als track, een handvol auto's (11 auto's, een Red Bull X2011 en drie karts) en andere meuk als een racepak kostte al €12.

Het ligt geheel aan de content en daarom zou ik bij al die vragen over de prijs in de enquete altijd het laagste bedrag invullen. Als iedereen dat doet, blijft de prijs hopelijk een beetje gunstig.

Op een andere noot: de Deltawing komt er weer in in twee liveries en de autolijst is wat verder aangevuld:
Added December 2nd:

4
Acura NSX CONCEPT '13
37
DeltaWing 2013 DeltaWing
38
DeltaWing sponsored by Nissan at LeMans 2012
57
Honda NSX CONCEPT '13
73
Lexus LFA Nürburgring Package '12
85
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
126
Toyota GAZOO Racing TOYOTA 86 #166 '12

Returning from GT5 (new to the GT6 car list)

279
Citroën C4 WRC '08
339
Ford Focus RS WRC 07 '08
1043
Subaru IMPREZA WRC 2008
1068
Suzuki SX4 WRC '08
http://www.gtplanet.net/f...-2-6.291282/#post-9016181
Ik gok trouwens dat we de Mercedes A45 AMG en E 63 AMG nog wel een keer zien opduiken, evenals de BMW M5 (F10) (te zien in de Silverstone Demo).

Daarnaast is er een nieuwe intro, een kartbaan gelieerd aan Ayrton Senna, nieuwe Red Bull X2014's en wordt de BMW M4 toegevoegd ( :9~)
http://www.gtplanet.net/g...ry-update-deltawing-more/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BajS_vLIMAAEwZM.jpg:large
http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_1155354.html

[ Voor 13% gewijzigd door CaptainPanda op 03-12-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bij een gran turismo altijd al het gevoel dat er heel veel content in zit.
Heb van gt5 alle dlc gekocht omdat die op een tijd kwamen dat ik dacht ja nu nieuwe content is gaaf.
Spa hellemaal dood gespeeld in gt5.
Gt6 is weer zelfde verhaal, spel zit propvol content, en als ze dan met dlc komen vind ik echt geen schande.
Zolang het maar niet day one dlc is zoals in fm5... Dat is gewoon opzettelijk een gave auto(la ferrari) achterhouden en los verkopen. Dat zie ik PD niet snel doen.
En heb in de enquette idd overal de laagste prijs neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 21:26
nielswerf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
Iemand al langs de Saturn geweest, aangezien de releasedatum naar vandaag was verplaatst?
Release datum is 5 of 6 december dus lijkt me niet dat ie er al ligt. Wel jammer dat ie online is uitverkocht die pre-order packs zijn wel leuk.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Enige wat helpt is stemmen met je portemonnee. Ik heb daarom ook mijn xbox verkocht na forza 4. Naast dat de game me niet echt kon bekoren voelde ik me ook gewoon afgezet wat het beetje plezier dat ik in de game had vergalde. Het opnieuw releasen van auto's uit forza 3, de day one dlc, de Porsche pack wat grotendeels ook auto's waren uit forza 3 en dat alles voor redelijk forse prijzen.

Bijbetalen voor extra credits of xp mogen ze wat mij betreft wel mee los gaan, ik had in GT5 meestal zoveel dat ik toch niet wist wat ik er mee moest doen. In oudere GT's moest je ook behoorlijk wat racen voor cash en lang met je eerste auto doen, dat had altijd wel wat.

Als ze met GT dezelfde kant op willen dan is dit de laatste GT voor mij.

[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 03-12-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Bastard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:24:
[...]

Enige wat helpt is stemmen met je portemonnee. Ik heb daarom ook mijn xbox verkocht na forza 4. Naast dat de game me niet echt kon bekoren voelde ik me ook gewoon afgezet wat het beetje plezier dat ik in de game had vergalde. Het opnieuw releasen van auto's uit forza 3, de day one dlc, de Porsche pack wat grotendeels ook auto's waren uit forza 3 en dat alles voor redelijk forse prijzen.
Day one DLC heb je tegenwoordig overal.. In principe had ook GT5 het met die stealth auto´s, alleen moest je daar ook nog ´speciaal´ voor zijn..
Welke auto´s werden opnieuw gereleased in FM4? ik kan het me niet helamaal meer herinneren.
Porsche, tsja, ik denk dat je licentiekosten zwaar onderschat. Zeker als EA in principe kan doen wat ze willen met die licentie..

Verder heb ik de meeste carpacks gewonnen ipv gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Enigste DLC die ik kocht voor GT5 was die ene Honda HSV-010 Weider voor een euro, heb er geen spijt van gehad, heerlijke wagen, ook irl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
[...]

Release datum is 5 of 6 december dus lijkt me niet dat ie er al ligt. Wel jammer dat ie online is uitverkocht die pre-order packs zijn wel leuk.
Release datum moet een foutje geweest zijn
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
Verkrijgbaar vanaf 6-12-13; in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik heb er maar ff een mailtje aan gewaagd, of ik hem nu uit de winkel kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:57:
Ik heb er maar ff een mailtje aan gewaagd, of ik hem nu uit de winkel kan halen..
Ben benieuwd. Hopelijk sturen ze ze ook eerder op als ze ook eerder gaan verkopen :)
Heb vrijdag altijd vrij, en dan komt de upc dude ook even een probleem verhelpen(hopelijk) dan erna lekker gt6 spelen tot zondag(elk uurtje pakken die ik pakken kan). HEB ER ZIN IN!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn broer komt net uit Duitsland en zegt dat hij daar gewoon al te koop was? Iemand die dat kan bevestigen eventueel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ETzPliskin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:14:
Mijn broer komt net uit Duitsland en zegt dat hij daar gewoon al te koop was? Iemand die dat kan bevestigen eventueel? :P
Zal niet de eerste keer zijn dat iets al veel eerder in de winkel ligt. Persoonlijk ben ik nu te druk met Killzone Shadow Fall en vanaf vandaag ook met Battlefield 4, dus kan wel even wachten tot vrijdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
[...]

Bij GTHQ zijn er nog een paar Anniversary Editions beschikbaar inclusief de extra DLC pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
nielswerf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
Ga vanmiddag uit m'n werk even langs Saturn Zaandam, ben benieuwd!

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De screenshots van de track en de screenshot van de Pagani cockpitview laten zien dat deze game mooier gaat worden dan GT5.
Zelf vond ik GT5 er erg fraai uitzien, erg knap dat ze nóg meer uit de ps3 weten te halen.
Maar als ik dit zo zie ben ik al helemaal benieuwd wat ze "straks" op de PS4 gaan doen :9~

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Vooral de lighting effects lijken inderdaad beter, ziet er allemaal realistischer uit. Samen met betere physics lijkt het erop dat dit de game is die GT5 had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:59:
Vooral de lighting effects lijken inderdaad beter, ziet er allemaal realistischer uit. Samen met betere physics lijkt het erop dat dit de game is die GT5 had moeten zijn.
Hoezo had moeten zijn ??
Heb me jaren uitstekend vermaakt met gt5, dit is gt6, dus een waardige opvolger(moet nog echt blijken maar ga er wel van uit). Gt5 had zo zijn mankementen, maar ze hebben wel met veel patches de game echt heel erg gaaf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dezelfde manier dat GT5 de game was die GT4 had moeten zijn, GT4 had GT3 moeten zijn, enz. ? :p

Gezien de tijd die het duurde voordat GT5 uitkwam (vijf jaar na GT4), denk ik dat we realistisch gezien niet meer konden verwachten. In de tussentijd is er inderdaad veel verbeterd met de patches; GT5 spec II en later zijn een behoorlijke verandering ten opzichte van de launch-GT5.

Dit keer doen ze het wel anders; GT6 is gewoon mooi op tijd en een aantal features (online community, course creator, 3D, GPS) komen gaanderweg, evenals de Vision GT-concepts. Het beste van beide werelden: we kunnen alvast genieten en PD krijgt de tijd om eraan te werken. Hopelijk ook verbeteringen in geluid, maar dat zijn puur geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
GT5 was heel tof, ik heb 'm 2x helemaal rondgespeeld :)
Enige wat me altijd stoorde aan GT5 waren de oververzadigde kleuren.
Nu lijken ze dat in GT6 aan te hebben gepast waardoor het er realistischer uitziet.
Verder vond ik GT5 echt tof, buiten wat kleine dingetjes dan, maar die bedorven absoluut mijn speelplezier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:23:
[...]

Ga vanmiddag uit m'n werk even langs Saturn Zaandam, ben benieuwd!
Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, maar mogen hem pas vrijdag verkopen dus denk niet dat je hem zult meenemen. Tenzij je kunt aantonen dat hij elders wel al verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
bones schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:18:
[...]

Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, maar mogen hem pas vrijdag verkopen dus denk niet dat je hem zult meenemen. Tenzij je kunt aantonen dat hij elders wel al verkocht wordt.
Mooi dat ie al binnen is dan ligt ie vrijdag zeker op de deurmat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Iemand op Fok zegt hem te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
Pics or it didn't happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Fok :F

Idd pics or it didnt happen... als ze hem al ergens verkopen dan gaan de andere shops hem ook verkopen. Is al vaker gebeurd (o.a. bij GT5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Het schijnt Gameshop Twente te zijn, maar geen foto´s oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:43:
Het schijnt Gameshop Twente te zijn, maar geen foto´s oid..
Op hun site staat wel dat hij bij hun op voorraad is. Maar goed, bijna alle winkels zullen hem inmiddels op voorraad hebben dus dat zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
bones schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:45:
[...]

Op hun site staat wel dat hij bij hun op voorraad is. Maar goed, bijna alle winkels zullen hem inmiddels op voorraad hebben dus dat zegt niks.
http://forum.fok.nl/topic/2038961/2/25#133873584

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Kan iemand ff vragen of hij een bonnetje heeft? En dat samen met hoesje op 1 foto kan zetten?

Ik heb mijn wachtwoorden niet hier van Fok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:47:
Kan iemand ff vragen of hij een bonnetje heeft? En dat samen met hoesje op 1 foto kan zetten?

Doe is normaal. Je denk toch niet dat ik een Fok account heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een aandachtszoekertje, lekker negeren.
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:47:
Houden zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ze hebben GT6 nu uit het assortiment gehaald bij MM en Saturn, alleen per link te bezoeken. Ik hoop toch echt dat ze met een nieuwe voorraad komen, anders koop ik hem gewoon in de winkel ffs..

Vanmiddag maar even MM eindhoven bellen op hun 040 nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me verbaasd is dat er op het launch event helemaal niks bekend is gemaakt over het DLC-beleid. Enkel dat er meer DLC beschikbaar zal komen dan bij GT5. Sommige van jullie zullen het wel met me oneens zijn maar ik hoop dat er extra auto's beschikbaar gaan komen.

Ook had ik eigenlijk wel een aankondiging voor een PS4 versie verwacht. Er schijnt namelijk al een tech demo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Wat zeg je nu?
GT6 naar de PS4?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
DLC beleid is toch aangekondigd? Het komende jaar meer auto's en tracks dan GT5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet dat GT6 nog naar de PS4 gaat komen. Kazanori heeft de ambitie uitgesproken om met 2 jaar GT7 uit te brengen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:14:
Wat me verbaasd is dat er op het launch event helemaal niks bekend is gemaakt over het DLC-beleid. Enkel dat er meer DLC beschikbaar zal komen dan bij GT5. Sommige van jullie zullen het wel met me oneens zijn maar ik hoop dat er extra auto's beschikbaar gaan komen.

Ook had ik eigenlijk wel een aankondiging voor een PS4 versie verwacht. Er schijnt namelijk al een tech demo te zijn.
Die Tech demo is van GT7, uiteraard voor de PS4. Marketing technisch gezien is het niet handig om daar nu veel aandacht aan te geven denk ik :P https://twitter.com/thuway/statuses/402900095605022720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:18:
Wat zeg je nu?
GT6 naar de PS4?
:D
GT6 weet ik niet. Maar er schijnt een (betrouwbare) journalist te zijn die een Tech Demo van Gran Turismo op de Playstation 4 heeft gezien. Ze zijn dus in ieder geval waarschijnlijk met iets voor de PS4 bezig (of dit nou GT6 PS4 edition is of GT7: (Prologue) is onduidelijk).
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:20:
DLC beleid is toch aangekondigd? Het komende jaar meer auto's en tracks dan GT5..
Dat klopt, maar totaal niks over aantallen etc. Ik vind Gran Turismo een super serie maar de communicatie is echt ouderwets slecht. Ook bij GT5 zijn er dacht ik DLC beloftes gemaakt maar totaal niet waargemaakt (ik vond het aanbod qua auto's althans heel heel heel mager).
Djie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:22:
[...]

Die Tech demo is van GT7, uiteraard voor de PS4. Marketing technisch gezien is het niet handig om daar nu veel aandacht aan te geven denk ik :P https://twitter.com/thuway/statuses/402900095605022720
Dat weet ik niet. Mij zou het misschien wat meer vertrouwen geven in het ontwikkelings tempo van PD. Ik ben echt benieuwd naar de stap naar next-gen. De 'standaard' auto's zullen toch aardig geupgrade moeten worden en ik ben benieuwd hoe future-proof de 'premium' modellen daadwerkelijk zijn. Vergelijk je ze met de modellen van Forza dan zie je soms toch wel dat ze al wat ouder zijn. Of dit ligt aan modellen aanzich of aan de engine (lighting effecten etc.) is even afwachten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Als je GT6 vergelijkt met Forza 5 op de One dan zouden ze GT6 niet eens op hoeven poetsen voor de PS4 :P
Ik hoop inderdaad dat ze "snel" met een GT7 voor de PS4 gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best case scenario zelfs volgend jaar maar dat zal denk ik iets té ambitieus zijn...

http://www.gtplanet.net/gt7-could-release-next-year-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:26:
Als je GT6 vergelijkt met Forza 5 op de One dan zouden ze GT6 niet eens op hoeven poetsen voor de PS4 :P
Ik hoop inderdaad dat ze "snel" met een GT7 voor de PS4 gaan komen
Nou zo ver wil ik niet gaan, gt6 heeft een betere lighting engine, maar fm5 op native 1080p met rete stabiele 60fps moet je niet zo afdoen vind ik. De car models met veel hogere polycount scherpere textures etc.
Jammere is dat fm geen dag nacht en weersveranderingen heeft dan had je ze beide goed kunnen vergelijken.
En fm5 is launch game op nieuwe hardware, waar gt6 current gen en maximale van het maximale eruit perst.
Ben zelf wel van overtuigd dat gt6 meer bied in content en features, maar puur graphics is het soms beter maar vaak minder dan fm5. Wat wel een hele prestatie is natuurlijk op een dinosaurus van een console de ps3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12
coolblue geeft aan dat ie gewoon op voorraad is, en morgen geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
red_arrow schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:38:
coolblue geeft aan dat ie gewoon op voorraad is, en morgen geleverd wordt?
Heeft mijn vriendin vanmorgen heen gebeld, kennelijk is de website niet up to date en ondervinden ze grote vraag naar GT6...
hierdoor kunnen ze geen levertijden garanderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atmozke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2021
dat Precisiepack kan je da ook nadien bij aankopen
ik heb hem besteld maar weet niet of dat erbij zit is een reserveringaanbod

Daarnaast krijg je 5 exclusieve auto’s die nergens anders te vinden zijn als je de game bij een deelnemend verkooppunt reserveert.
ik heb hem besteld bij dreamland (belgie) maar sta niet bij deelnemend winkels
en heb nog altijd liever een cd dan de digetale versie
https://store.sonyenterta...00502_00-GT6PREORDSPEDPSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Pff lekker makkelijk van ze. Je zou bijna denken dat ze het expres doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:46

DutchDevil79

I race, therfore I am

Bij de Mediamarkt in Eindhoven verkopen ze GT6 al. Ik heb er net eentje opgehaald.

Nu maar ff laten instaleren en dan kijken hoe die is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
@Dutchdevil
Kun je een foto maken van de bon met de hoes erbij? Maakt het makkelijker voor de anderen om ook wat op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kap even met berichten posten van personen die 'm zogenaamd al hebben. Zoals eerder gezegd, pics or it didn't happen. Aandachtshoertjes <- sorry

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:13:
Kap even met berichten posten van personen die 'm zogenaamd al hebben. Zoals eerder gezegd, pics or it didn't happen. Aandachtshoertjes.
Dutchdevil is gewoon betrouwbaar hoor.. Longtime tweaker, longtime racer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja relax man (kort lontje??) wou het alleen maar aangeven dat je hem daar kon halen.

Maar hier heb je de fotoo om hem bij andere winkels te kunnen ophalen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/IMAG0526.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal straks dan wel een fotootje komen...

EDIT: ik heb idd een vrij kort lontje, altijd in deze maand :P

Ik had een pre-order geplaatst bij de MM. Ze sturen een mail zodra je hem kan ophalen. Ben benieuwd of ie er dan wellicht al is. Sorry voor mijn korte lontje dan maar O+

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:18:
Ja relax man (kort lontje??) wou het alleen maar aangeven dat je hem daar kon halen.

Thank you!!! Ik ga meteen de mediamarkt bij mij in de buurt bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:18:

[afbeelding]
hoe duur!? :|

**edit**

keek alleen naar totaal, zag niet dat er nog meer op stond :P. Dacht even dat ie 90 euro kostte ;)

[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 03-12-2013 16:23 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Zie bon.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:09:
Bij de Mediamarkt in Eindhoven verkopen ze GT6 al. Ik heb er net eentje opgehaald.

Nu maar ff laten instaleren en dan kijken hoe die is.
Daar zijn ze wel weer eerste mee in Eindhoven! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Mijn pre-order(Nedgame) is op de bus gegaan, met een beetje geluk morgen ophalen bij het postkantoor gelijk met een nieuwe phone.
Pakjes avond morgen dus :D

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Mycom heeft ze ook op voorraad. Net besteld, morgen in huis. Kan ik meteen m'n gamemania pre-order annuleren. Altijd heerlijk, die winkels die voor de release de games al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Trishul schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:21:
Mycom heeft ze ook op voorraad. Net besteld, morgen in huis. Kan ik meteen m'n gamemania pre-order annuleren. Altijd heerlijk, die winkels die voor de release de games al verkopen.
Het verleden heeft, voor mij althans, keer op keer aangetoond dat pre-orderen in de praktijk vaak de grootste onzin ooit is. Heb zelf nog nooit iets eerder binnen gekregen dan andere mensen zonder pre-order.

Uiteraard deze keer wéér gedaan, en de volgende keer doe ik het ook weer :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Licentie testen zijn wel stuk minder moeilijk volgens mij. Eerste testen die ik net gedaan heb allemaal in 1x op goud. Geld verdienen daar in tegen gaat nog vrij langzaam tot nu toe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:33:
Licentie testen zijn wel stuk minder moeilijk volgens mij. Eerste testen die ik net gedaan heb allemaal in 1x op goud. Geld verdienen daar in tegen gaat nog vrij langzaam tot nu toe.
Succes met de Coffee Breaks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:33:
Ja da's wel een nadeel van de anniversary edition die ik net besteld heb; meteen 1 miljoen credits... Toch proberen daarvan af te blijven. Leuke van GT is altijd de enorme schaarste aan geld in de eerste uren. Vind ik altijd heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens. Als die 1 miljoen credits in de vorm van een couponcode komen, dan geef ik hem denk ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Djie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:42:
[...]

Succes met de Coffee Breaks ;)
Ja die eerste cofee break net gehad. Damn die zijn niet zo makkelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb hem ook net opgehaald bij Gameshop Twente. Ik heb bijna altijd mijn games ruim voor de release aangezien er altijd wel winkels zijn die het eerder gaan verkopen.

Pic als bewijs (sorry was in donker met crappy phone) :
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/quxg9oo7l/gt6.jpg

Ben nu aan het installeren.

[ Voor 58% gewijzigd door vlahonda op 03-12-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:27
Dat pre-orderen is echt een wassen neus, blijkt maar weer. Ik heb het 1 keer gedaan met een DVD. Die kwam ook drie dagen later dan dat die in de winkel lag. Voor degenen die 'm al hebben: Racen maar!!
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste