@schumi2004 Oke, dan ga ik die proberen! Ik
@mrdjey, Ik heb al een driving force GT.
@mrdjey, Ik heb al een driving force GT.
SinergyX schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:16:
Is dat ding er niet uitgehaald? Dat was toch dat driehoek ding?
Delta Wing ja, was dat niet een licentie dingetje waarom ie eruit is?dvdkiwi schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:32:
[...]
Je bent in de war met de Nissan Delta Wing
[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 18:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nadien niks vernomen...Hartelijk dank voor uw aankoop bij Saturn. Wanneer de bestelling 123 definitief is verwerkt in ons ordersysteem, zullen wij u hierover per e-mail informeren.
Met vriendelijke groet,
Saturn
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja dat zag ik, alleen heeft het voor mij geen zin meer.schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:59:
Iemand al opgevallen dat de verkrijgbaarheidsdatum veranderd is naar 3-12-13 op Saturn.nl ?
[afbeelding]
Ik heb hem om 12:22 besteld, en ongeveer een uur daarna de tweede mail ontvangen (de bevestiging)GAIAjohan schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:
Om 13:10 deze mail gekregen.
[...]
Nadien niks vernomen...
terwijl de echte orderbevestiging bij MM gisteren na 25min al kwam?!
Weer alleen maar rolling starts?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is dat niet gewoon de bevestiging?GAIAjohan schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:
Om 13:10 deze mail gekregen.
[...]
Nadien niks vernomen...
terwijl de echte orderbevestiging bij MM gisteren na 25min al kwam?!
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 18:46 ]
Ik heb hem nog?GAIAjohan schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:47:
Gt6 is van saturn.nl verdwenen..
Valt me gelijk iets op. Voor een Gran Turismo spel is het navigeren door de menu's echt verdomd snel!iPodKiller schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:08:
[...]
Ik heb hem nog?
http://www.saturn.nl/mcs/...65,714201.html?langId=-11
5:20 photomode![]()
[video]
2:45 Epic music!
[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 19:19 ]
Niet statisch op één plek. Tijdens de replay het juiste moment kiezen en dan mooie plaatjes schieten was wel geniaal. Langere sluitertijd om wat blur te creëren. Scherptediepte regelen. Het was gewoon net echt fotograferenschumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:18:
Snap al die heisa om photomode niet eerlijk gezegd, vind er zelf geen drol aan heel die foto meuk
Het is toch een race sim geen how to be a photographer game ?
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:18:
Snap al die heisa om photomode niet eerlijk gezegd, vind er zelf geen drol aan heel die foto meuk
Het is toch een race sim geen how to be a photographer game ?
Ben bang voor wel.. Speel nog niet zo lang GT5, maar dat is toch iets waar ik van baal
Je kunt geeneens aangeven dat je geen geld over hebt voor dlc, wat een flut enquete...iPodKiller schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:40:
GT6 DLC survey van Playstation NL twitter:
https://www.surveymonkey.com/s/GT6DLC
Omdat dat voor geen enkele developer rendabel is.Bastard schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
[...]
Je kunt geeneens aangeven dat je geen geld over hebt voor dlc, wat een flut enquete...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Saturn. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u hierover per email informeren.
Uw bestelling bij Saturn
Bestelnummer : 123
Besteldatum : 02.12.2013 13:11
Verzendwijze : Afhalen in de winkel
Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Art.nr. Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1247515 Gran Turismo 6 1 32,67 EUR 32,67 EUR
Verzendkosten: 0,00 EUR
Verwijderingsbijdrage/Thuiskopieheffing: 0,00 EUR
Totaal: 32,67 EUR
Met vriendelijke groet,
Saturn
Same here.darkkingll schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:23:
Ik kreeg hem ook net binnen. Tegelijk met de annulering van de 55,- versie.
Dit dus! Had het op Facebook ook al gemeld. Ik wil wel DLC kopen, maar dan een pack dat iets toevoegd. Niet één auto...Bastard schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
[...]
Je kunt geeneens aangeven dat je geen geld over hebt voor dlc, wat een flut enquete...
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Nickname does not reflect reality
Dat snap ik, maar persoonlijk heb ik geen cent over voor meer auto's en de developer krijgt dus ook geen goed antwoord over wat hij nu voor prijs kan vragen voor deze content, wat juist de bedoeling van deze enquete is.v8power67 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:55:
[...]
Omdat dat voor geen enkele developer rendabel is.
Heb aangegeven dat ik graag betaal voor content mits het echt waard is. Dus gave nieuwe circuits of autos.
Maar heb aangegeven heel graag tuning dlc te zien. Dikke widebody kits meer velgen uitlaten noem het op. Dat zie ik het liefst!!
[ Voor 11% gewijzigd door Bastard op 03-12-2013 08:32 ]
Vergeet niet dat Sony geen filantropische instelling is, maar een commercieel bedrijf dat alleen maar zoveel mogelijk winst wil maken. De bedoeling van zo'n enquête is eigenlijk niet om eerlijk te weten wat we ervoor willen betalen. Nee, het is nog net een tikkeltje anders: Sony wil weten of dit het moment is dat ze meer kunnen vragen voor DLC's. In GT5 zijn ze er nog relatief coulant mee door ons een aantal keren gratis auto's te geven, maar als het even kan, gebeurt dat niet meer en willen ze het liefst voor alles een geldbedrag voor hebben. Als iedereen die meedoet aan de enquête een bedrag invult dat meer is dan het minimum, komt dat moment een stuk dichterbij en Sony zou dat maar al te graag willen. Mensen zijn er dan toe bereid te betalen (doordat ze beïnvloed worden, niet alleen door de gamemarkt die steeds die kant op gaat, maar ook gewoon door manipulerende prijsopties die in zo'n enquête worden gegeven (zie hierboven)). De klanten geven het zelfs aan dat ze naast de prijs van de game extra geld willen toeleggen....zelfs X Euro! (statistisch gezien met grote waarschijnlijkheid gemiddeld gezien meer dan nu, want de keuzemogelijkheden worden ons opgelegd). Mooier dan dat kan het niet zijn voor een bedrijf en slechter kan het niet zijn voor ons als klanten.Bastard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:29:
[...]
Dat snap ik, maar persoonlijk heb ik geen cent over voor meer auto's en de developer krijgt dus ook geen goed antwoord over wat hij nu voor prijs kan vragen voor deze content, wat juist de bedoeling van deze enquete is.
Trieste zaak idd.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Zo'n plaatje zegt inderdaad meer dan duizend woorden (in dit geval letterlijkFlex0r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:41:
[...]
Trieste zaak idd.
Je had ook dit plaatje kunnen posten.
15 Tracks is wel serieus veel; wellicht zou ik dat doen. Maar 30 Euro vind ik veel voor een DLC, zeker als we zien dat sommigen voor 30 Euro het hele spel hebben gehaald (waar al standaard 1200 auto's en 33 tracks in zitten en de hele rits eromheen). Maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat er zoveel tegelijkertijd wordt aangeboden; zo'n 'complete pack' in GT5 met alleen Spa als track, een handvol auto's (11 auto's, een Red Bull X2011 en drie karts) en andere meuk als een racepak kostte al €12.ETzPliskin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
Ik vind DLC wel kunnen, zolang het maar iets toevoegt dat er niet is uitgehaald. Vroeger had je veel meer games met expansions, waar iedereen zonder pardon extra voor betaalde.
Stel je eens voor dat je 60 euro betaalt voor deze game, en dat er later een expansion pack komt voor 60 wagens en 15 tracks die 30 euro kost. Dat zou iedereen kopen toch?
Ik gok trouwens dat we de Mercedes A45 AMG en E 63 AMG nog wel een keer zien opduiken, evenals de BMW M5 (F10) (te zien in de Silverstone Demo).Added December 2nd:
4
Acura NSX CONCEPT '13
37
DeltaWing 2013 DeltaWing
38
DeltaWing sponsored by Nissan at LeMans 2012
57
Honda NSX CONCEPT '13
73
Lexus LFA Nürburgring Package '12
85
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
126
Toyota GAZOO Racing TOYOTA 86 #166 '12
Returning from GT5 (new to the GT6 car list)
279
Citroën C4 WRC '08
339
Ford Focus RS WRC 07 '08
1043
Subaru IMPREZA WRC 2008
1068
Suzuki SX4 WRC '08
http://www.gtplanet.net/f...-2-6.291282/#post-9016181
[ Voor 13% gewijzigd door CaptainPanda op 03-12-2013 11:07 ]
Release datum is 5 of 6 december dus lijkt me niet dat ie er al ligt. Wel jammer dat ie online is uitverkocht die pre-order packs zijn wel leuk.nielswerf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
Iemand al langs de Saturn geweest, aangezien de releasedatum naar vandaag was verplaatst?
if (!coffee) {
Work = false; }
Enige wat helpt is stemmen met je portemonnee. Ik heb daarom ook mijn xbox verkocht na forza 4. Naast dat de game me niet echt kon bekoren voelde ik me ook gewoon afgezet wat het beetje plezier dat ik in de game had vergalde. Het opnieuw releasen van auto's uit forza 3, de day one dlc, de Porsche pack wat grotendeels ook auto's waren uit forza 3 en dat alles voor redelijk forse prijzen.
[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 03-12-2013 11:28 ]
Day one DLC heb je tegenwoordig overal.. In principe had ook GT5 het met die stealth auto´s, alleen moest je daar ook nog ´speciaal´ voor zijn..Bastard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:24:
[...]
Enige wat helpt is stemmen met je portemonnee. Ik heb daarom ook mijn xbox verkocht na forza 4. Naast dat de game me niet echt kon bekoren voelde ik me ook gewoon afgezet wat het beetje plezier dat ik in de game had vergalde. Het opnieuw releasen van auto's uit forza 3, de day one dlc, de Porsche pack wat grotendeels ook auto's waren uit forza 3 en dat alles voor redelijk forse prijzen.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2013 11:33 ]
Release datum moet een foutje geweest zijnnaaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
[...]
Release datum is 5 of 6 december dus lijkt me niet dat ie er al ligt. Wel jammer dat ie online is uitverkocht die pre-order packs zijn wel leuk.
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
Verkrijgbaar vanaf 6-12-13; in behandeling
Ben benieuwd. Hopelijk sturen ze ze ook eerder op als ze ook eerder gaan verkopenGAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:57:
Ik heb er maar ff een mailtje aan gewaagd, of ik hem nu uit de winkel kan halen..
Zal niet de eerste keer zijn dat iets al veel eerder in de winkel ligt. Persoonlijk ben ik nu te druk met Killzone Shadow Fall en vanaf vandaag ook met Battlefield 4, dus kan wel even wachten tot vrijdagETzPliskin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:14:
Mijn broer komt net uit Duitsland en zegt dat hij daar gewoon al te koop was? Iemand die dat kan bevestigen eventueel?
Bij GTHQ zijn er nog een paar Anniversary Editions beschikbaar inclusief de extra DLC pack.naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
[...]
Release datum is 5 of 6 december dus lijkt me niet dat ie er al ligt. Wel jammer dat ie online is uitverkocht die pre-order packs zijn wel leuk.
Ga vanmiddag uit m'n werk even langs Saturn Zaandam, ben benieuwd!nielswerf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
Iemand al langs de Saturn geweest, aangezien de releasedatum naar vandaag was verplaatst?
PSN: jannvsdvinvs
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo had moeten zijn ??Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:59:
Vooral de lighting effects lijken inderdaad beter, ziet er allemaal realistischer uit. Samen met betere physics lijkt het erop dat dit de game is die GT5 had moeten zijn.
Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, maar mogen hem pas vrijdag verkopen dus denk niet dat je hem zult meenemen. Tenzij je kunt aantonen dat hij elders wel al verkocht wordt.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:23:
[...]
Ga vanmiddag uit m'n werk even langs Saturn Zaandam, ben benieuwd!
Mooi dat ie al binnen is dan ligt ie vrijdag zeker op de deurmatbones schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:18:
[...]
Ze hebben hem vandaag binnen gekregen, maar mogen hem pas vrijdag verkopen dus denk niet dat je hem zult meenemen. Tenzij je kunt aantonen dat hij elders wel al verkocht wordt.
Pics or it didn't happenGAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
Iemand op Fok zegt hem te hebben..
FokGAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
Op hun site staat wel dat hij bij hun op voorraad is. Maar goed, bijna alle winkels zullen hem inmiddels op voorraad hebben dus dat zegt niks.GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:43:
Het schijnt Gameshop Twente te zijn, maar geen foto´s oid..
http://forum.fok.nl/topic/2038961/2/25#133873584bones schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:45:
[...]
Op hun site staat wel dat hij bij hun op voorraad is. Maar goed, bijna alle winkels zullen hem inmiddels op voorraad hebben dus dat zegt niks.
Doe is normaal. Je denk toch niet dat ik een Fok account hebGAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:47:
Kan iemand ff vragen of hij een bonnetje heeft? En dat samen met hoesje op 1 foto kan zetten?
Ik heb mijn wachtwoorden niet hier van Fok..
Verwijderd
Gewoon een aandachtszoekertje, lekker negeren.GAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
Houden zoGAIAjohan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:47:
Ik heb mijn wachtwoorden niet hier van Fok..
Verwijderd
Verwijderd
Die Tech demo is van GT7, uiteraard voor de PS4. Marketing technisch gezien is het niet handig om daar nu veel aandacht aan te geven denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:14:
Wat me verbaasd is dat er op het launch event helemaal niks bekend is gemaakt over het DLC-beleid. Enkel dat er meer DLC beschikbaar zal komen dan bij GT5. Sommige van jullie zullen het wel met me oneens zijn maar ik hoop dat er extra auto's beschikbaar gaan komen.
Ook had ik eigenlijk wel een aankondiging voor een PS4 versie verwacht. Er schijnt namelijk al een tech demo te zijn.
Verwijderd
GT6 weet ik niet. Maar er schijnt een (betrouwbare) journalist te zijn die een Tech Demo van Gran Turismo op de Playstation 4 heeft gezien. Ze zijn dus in ieder geval waarschijnlijk met iets voor de PS4 bezig (of dit nou GT6 PS4 edition is of GT7: (Prologue) is onduidelijk).
Dat klopt, maar totaal niks over aantallen etc. Ik vind Gran Turismo een super serie maar de communicatie is echt ouderwets slecht. Ook bij GT5 zijn er dacht ik DLC beloftes gemaakt maar totaal niet waargemaakt (ik vond het aanbod qua auto's althans heel heel heel mager).Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:20:
DLC beleid is toch aangekondigd? Het komende jaar meer auto's en tracks dan GT5..
Dat weet ik niet. Mij zou het misschien wat meer vertrouwen geven in het ontwikkelings tempo van PD. Ik ben echt benieuwd naar de stap naar next-gen. De 'standaard' auto's zullen toch aardig geupgrade moeten worden en ik ben benieuwd hoe future-proof de 'premium' modellen daadwerkelijk zijn. Vergelijk je ze met de modellen van Forza dan zie je soms toch wel dat ze al wat ouder zijn. Of dit ligt aan modellen aanzich of aan de engine (lighting effecten etc.) is even afwachten.Djie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:22:
[...]
Die Tech demo is van GT7, uiteraard voor de PS4. Marketing technisch gezien is het niet handig om daar nu veel aandacht aan te geven denk ikhttps://twitter.com/thuway/statuses/402900095605022720
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 15:27 ]
Verwijderd
Nou zo ver wil ik niet gaan, gt6 heeft een betere lighting engine, maar fm5 op native 1080p met rete stabiele 60fps moet je niet zo afdoen vind ik. De car models met veel hogere polycount scherpere textures etc.dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:26:
Als je GT6 vergelijkt met Forza 5 op de One dan zouden ze GT6 niet eens op hoeven poetsen voor de PS4
Ik hoop inderdaad dat ze "snel" met een GT7 voor de PS4 gaan komen
Heeft mijn vriendin vanmorgen heen gebeld, kennelijk is de website niet up to date en ondervinden ze grote vraag naar GT6...red_arrow schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:38:
coolblue geeft aan dat ie gewoon op voorraad is, en morgen geleverd wordt?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:26 ]
Dutchdevil is gewoon betrouwbaar hoor.. Longtime tweaker, longtime racer..Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:13:
Kap even met berichten posten van personen die 'm zogenaamd al hebben. Zoals eerder gezegd, pics or it didn't happen. Aandachtshoertjes.
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:21 ]
Thank you!!! Ik ga meteen de mediamarkt bij mij in de buurt bellen!DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:18:
Ja relax man (kort lontje??) wou het alleen maar aangeven dat je hem daar kon halen.
Maar hier heb je de fotoo om hem bij andere winkels te kunnen ophalen.
hoe duur!?DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:18:
Ja relax man (kort lontje??) wou het alleen maar aangeven dat je hem daar kon halen.
Maar hier heb je de fotoo om hem bij andere winkels te kunnen ophalen.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 03-12-2013 16:23 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Daar zijn ze wel weer eerste mee in Eindhoven!DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:09:
Bij de Mediamarkt in Eindhoven verkopen ze GT6 al. Ik heb er net eentje opgehaald.
Nu maar ff laten instaleren en dan kijken hoe die is.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Het verleden heeft, voor mij althans, keer op keer aangetoond dat pre-orderen in de praktijk vaak de grootste onzin ooit is. Heb zelf nog nooit iets eerder binnen gekregen dan andere mensen zonder pre-order.Trishul schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:21:
Mycom heeft ze ook op voorraad. Net besteld, morgen in huis. Kan ik meteen m'n gamemania pre-order annuleren. Altijd heerlijk, die winkels die voor de release de games al verkopen.
Nickname does not reflect reality
Succes met de Coffee BreaksDutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:33:
Licentie testen zijn wel stuk minder moeilijk volgens mij. Eerste testen die ik net gedaan heb allemaal in 1x op goud. Geld verdienen daar in tegen gaat nog vrij langzaam tot nu toe.
Ja da's wel een nadeel van de anniversary edition die ik net besteld heb; meteen 1 miljoen credits... Toch proberen daarvan af te blijven. Leuke van GT is altijd de enorme schaarste aan geld in de eerste uren. Vind ik altijd heerlijk...DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:33:
Licentie testen zijn wel stuk minder moeilijk volgens mij. Eerste testen die ik net gedaan heb allemaal in 1x op goud. Geld verdienen daar in tegen gaat nog vrij langzaam tot nu toe.
Verwijderd
Ja die eerste cofee break net gehad. Damn die zijn niet zo makkelijk.
[ Voor 58% gewijzigd door vlahonda op 03-12-2013 18:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq