Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de wielen; hier is een selectie te zien (steeds naar links klikken om de foto's te bekijken):
http://www.flickr.com/photos/33195980@N03/11116101186/

In het midden wat kopiën te zien (die 'GT-ab**'-wielen), maar de selectie is groter dan GT5 (let ook op grootte van de scrollbalk).

Ik tel zo'n 19*9 + 3 -1 = 173 verschillende wielen. Op een andere screenshot waren er ook aan de linkerkant de opties 'inch up 1' en 'inch up 2' te zien om de grootte te veranderen. Daarnaast lijkt het erop dat het weer mogelijk is om de wielen te verfen, waardoor de customisation redelijk uitgebreid wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door CaptainPanda op 29-11-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Eindelijk.. een keertje een ruime selectie aan velgen :) Is er ook nog iets bekend over de bumpers, spoilers(die had ik een tijdje terug al eerder gezien... weet niet meer waar) en race mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
CaptainPanda schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:13:
Over de wielen; hier is een selectie te zien (steeds naar links klikken om de foto's te bekijken):
http://www.flickr.com/photos/33195980@N03/11116101186/
Er staan verder naar links klikkend ook nog 2 foto's van de semi-standards. Nog steeds niet denderend maar wel een aardig beter dan in GT5.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, hier en daar is wel duidelijk wat verbetering te zien en scherpe/kartelige randjes lijken nu verleden tijd. Die photostream wordt ook voortdurend aangevuld met nieuwe screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sNoR5ul.png

Aan de andere kant ziet de E46 M3 CSL er minder verbeterd uit (t.o.v. de RUF bijvoorbeeld); de achterspoiler lijkt niet te kloppen en op het standaardmodel M3 te zijn geplakt (vandaar ook de verkeerde wielen, zoals dat in GT5 ook al was. In GT4 klopten beide dingen wel).
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5550/11116587685_9c7c17061a_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7413/11116633616_589d8ac7b5_b.jpg
De achterkant ziet er wat raar uit (misschien komt het door de hoek waarop de screenshot is genomen?); uitlaten zijn ook wat minder gedetailleerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.audi4life.com/images/BMW/M3/2003_BMW_M3_CSL_E46_3.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door CaptainPanda op 29-11-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Jammer van die CSL.. Waarom maken ze die niet gewoon premium samen met de E30 ffs..

http://www.gtplanet.net/f...tions-here.290981/page-46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Hmm ik meende dat Kaz had gezegd dat de cockpit view van de standards ook verbeterd zou worden??
Had ik toch wel een beetje meer van verwacht.
Dan blijven we bij de standards maar gewoon gebruik maken bumper/hood cam.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2809/11116929725_8cc9a0dd71_z.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Flex0r op 29-11-2013 15:38 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Flex0r schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:35:
Hmm Ik meende dat Kaz had gezegd dat de cockpit view van de standards ook verbeterd zou worden??
Ja vast en zeker tegelijk met een beter geluid. Rond GT11 dus, op zijn vroegst, if ever.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Flex0r schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:35:
Hmm ik meende dat Kaz had gezegd dat de cockpit view van de standards ook verbeterd zou worden??
Had ik toch wel een beetje meer van verwacht.
Dan blijven we bij de standards maar gewoon gebruik maken bumper/hood cam.

[afbeelding]
Als je het mij vraagt mag GT gewoon al die standaard cars dumpen. :p 90% is niet interessant en die paar jaren 90 Le Mans wagens moeten ze gewoon upgraden naar premium.

Lol die premium wagens bij Bugatti, 2x Veyron (zelfde uitvoering, maar andere MY). :')

[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 29-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bugatti is inderdaad superdubieus (MY2013 is alleen in Super Sport-uitvoering verkrijgbaar met 1200 pk; in-game heeft dat ding alleen de koplampen van de Super Sport en 'maar' 1000 pk net als de standaardversie), net als wat andere duplicaten (SLR McLaren, BMW M5). Maar boeiend, dan gebruiken we er toch gewoon een en negeren de andere variatie.

Over de standaardauto's ben ik het niet helemaal eens; als de duplicaten eruit worden gehaald, blijven er evengoed zo'n 500-600 van de 800 standaardauto's over en alleen al het feit dat deze voor een erg gevarieerd startveld in iedere race zorgen, is het voor mij al waard. Daarnaast is het interessant zijn van het autoaanbod puur persoonlijke voorkeur; voor mij als liefhebber van de automobiel in het algemeen (in plaats van alleen specifieke modellen) is het fantastisch. De wisselende grafische kwaliteit is wel jammer, maar nu deels opgelost. De BMW M3 CSL is hopelijk/waarschijnlijk een van de slechtere voorbeelden omdat daar weinig is opgepoetst, maar een hoop andere auto's die we tot nu toe hebben gezien zijn nu van erg acceptabele kwaliteit. Daarnaast profiteren deze ook weer van het geüpdatete physics-model, waardoor er vele uren aan extra gameplay is. Sowieso hebben alle auto's nu werkende lichten en ruitenwissers. Als ze ineens de standards dumpen, krijgen we een beetje het Forza-tafereel, waar er nog amper content is. Dan is dit compromis voor mij een stuk beter. Gameplay >> graphics.

By the way, de geposte standards op die Flickr-pagina zien er allemaal erg goed uit imo, op de E46 M3 CSL na. De tot nu toe geposte Holden Commodore en Monaro, RUF BTR, Mercedez CLK Touring Car, Ford RS200, Formula Gran Turismo, een of andere Civic-raceauto en de Nomad Diablo GT-1 zien er allemaal erg clean uit. :)

[ Voor 15% gewijzigd door CaptainPanda op 29-11-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Jammer van de E46 M3 CSL. Toch wel een van mijn favoriete wagens! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchi-porsche/
http://www.eurogamer.net/...kazunori-yamauchi-profile
“We actually have a good relationship with Porsche – and as soon as the situation with their contract changes, one of these days they’ll appear in Gran Turismo,” says Yamauchi. With Gran Turismo 6 looking to introduce 12 months worth of additional cars, will it be happening within the lifespan of Polyphony’s next game? “That, I’m not sure about. I think the Porsche and EA contract, the terms are a little bit longer.” says Yamauchi. With Gran Turismo 6 looking to introduce 12 months worth of additional cars, will it be happening within the lifespan of Polyphony's next game? "That, I'm not sure about. I think the Porsche and EA contract, the terms are a little bit longer."
Afbeeldingslocatie: https://mlpchan.net/oat/src/1384976901808.gif

Nu afwachten maar wanneer EA zijn contract afloopt en niet meer (hopelijk) gaat verlengen!

[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 29-11-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi artikel van Eurogamer, een aanrader om te lezen!

Nog een video:

Check de wolken, geweldige belichting, draw distance en gedetailleerde track side-objecten d:)b
En lift-off oversteer @ 1.40!!! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door CaptainPanda op 29-11-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Snelheidsgevoel ziet er ook wel anders uit dan in de vorige games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er subliem uit! Ik heb eigenlijk alleen maar naar de wolken zitten staren. En dan is dit nog maar een gecomprimeerd YT filmpje maar volgende week om deze tijd...... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ney een mail gehad dat ik een gtr race wagen krijg ivm acadamy demo. En heb een gratis dynamische thema gehad. Gelijk erop gezet en ziet er netjes uit :)
Nu hopen dat wehkamp mn 15 aniversary edition netjes op vrijdag aflevert( of eerder mag oom altijd ;) ).
Heb er zin in. Ondanks best wat negatief nieuws bv de standaard wagens. En toch mogelijk weinig aero upgrades voor autos. Maja gt6 wordt gewoon een hele dikke ps3 afsluiter :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
CaptainPanda schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:49:
Die Bugatti is inderdaad superdubieus (MY2013 is alleen in Super Sport-uitvoering verkrijgbaar met 1200 pk; in-game heeft dat ding alleen de koplampen van de Super Sport en 'maar' 1000 pk net als de standaardversie), net als wat andere duplicaten (SLR McLaren, BMW M5). Maar boeiend, dan gebruiken we er toch gewoon een en negeren de andere variatie.

Over de standaardauto's ben ik het niet helemaal eens; als de duplicaten eruit worden gehaald, blijven er evengoed zo'n 500-600 van de 800 standaardauto's over en alleen al het feit dat deze voor een erg gevarieerd startveld in iedere race zorgen, is het voor mij al waard. Daarnaast is het interessant zijn van het autoaanbod puur persoonlijke voorkeur; voor mij als liefhebber van de automobiel in het algemeen (in plaats van alleen specifieke modellen) is het fantastisch. [...]
Ik ben zelf ook een echte liefhebber, maar het boeit mij minder omdat de standaardwagens zoals je zelf ook zegt slechtere graphics hebben en er absurd veel duplicaten zijn (heb zelf een voorliefde voor Nissan, maar de hoeveelheid Skylines (van een R34 GT-R bijvoorbeeld V-Spec, V-Spec II, V-Spec II Nür, M-Spec etc.) is absurd. Een Nismo Z-tune is weer wat anders, dat is uniek. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:06:
Heb ney een mail gehad dat ik een gtr race wagen krijg ivm acadamy demo. En heb een gratis dynamische thema gehad. Gelijk erop gezet en ziet er netjes uit :)
Nu hopen dat wehkamp mn 15 aniversary edition netjes op vrijdag aflevert( of eerder mag oom altijd ;) ).
Heb er zin in. Ondanks best wat negatief nieuws bv de standaard wagens. En toch mogelijk weinig aero upgrades voor autos. Maja gt6 wordt gewoon een hele dikke ps3 afsluiter :)
Raar, ik heb hem niet ontvangen, kzag hem gisteren ook verschijnen op GTplanet, heb de thema wel kunnen downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SChief schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:15:
[...]

Ik ben zelf ook een echte liefhebber, maar het boeit mij minder omdat de standaardwagens zoals je zelf ook zegt slechtere graphics hebben en er absurd veel duplicaten zijn (heb zelf een voorliefde voor Nissan, maar de hoeveelheid Skylines (van een R34 GT-R bijvoorbeeld V-Spec, V-Spec II, V-Spec II Nür, M-Spec etc.) is absurd. Een Nismo Z-tune is weer wat anders, dat is uniek. 8)
Dat kan natuurlijk ook, aangezien het geheel smaakgebonden is. Het goede is dat we in elk geval een keuze hebben en met het niet gebruiken van een groot deel/alle standards zijn er gelukkig nog best een hoop premiums over om mee te rijden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibymNfbEv3KTtb.jpg

Wow! dit lijkt wel next-gen... :)

Meer screenshots van iemand die het spel al speelt:

[ Voor 39% gewijzigd door Chrasher op 30-11-2013 15:08 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dit kan een PS2 ook renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Beg your pardon? Dit is geen in-game screenshot maar een Photomode plaatje en zegt dus "niets" hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad photomode, 10x beter dan uiteindelijk ingame :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:54:
[...]

Beg your pardon? Dit is geen in-game screenshot maar een Photomode plaatje en zegt dus "niets" hè.
Dat is al wat genuanceerder. Niks persoonlijks. :)

Hier wat bewegend beeld; het helemaal niet zoveel slechter uit, hooguit wat minder detail. Belichting is imo veel belangrijker en dat ziet er net zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CaptainPanda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:05:
[...]

Hier wat bewegend beeld; het helemaal niet zoveel slechter uit, hooguit wat minder detail. Belichting is imo veel belangrijker en dat ziet er net zo goed uit.
[video]
Snelle zonsopkomst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Plus ongeveer een factor even veel minder mooi als SinergyX al zei i.v.m. Photomode. In-game is mwaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IS niet echt een beste video, heel onscherp, je kan de tellers amper aflezen.
En vind opmerkelijk dat photomode van gt6 er gewoon toch weer mooier uit ziet dan photomode van fm5.
De belichting van gt6 is wel echt heel erg goed gedaan.
En dat op een ps3. Ik verheug me er nu al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, dit is zeker niet wat er straks via de hdmi-kabel op het scherm wordt getoverd. Youtube-compressie + lage opname-bitrate = deze onrepresentatieve onscherpte. GT5 zag er veel scherper uit dan dit; het is te verwachten dat het straks niet anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb GT5 bijna een jaar lang actief gespeeld. Altijd met een controller, omdat ik de stuurtjes allemaal te duur vond. Toch blijf ik geïnteresseerd in het rijden met een stuur omdat het volgens mij gewoon een stuk leuker is en je met veel meer gevoel kunt rijden. Voor GT6 heb ik dus besloten om toch een stuur aan te gaan schaffen.

Ik vind op internet veel informatie over de G27, de GTR RS V2 en de T500 RS en dan vooral over het gedrag van het stuur en de instelbaarheid (ik merk al dat je op PC je stuur veel meer kunt finetunen dan in GT helaas :().
Over de pedalen en het gebruik van de versnellingspook vind ik niet de informatie die ik zoek. De GTR RS V2 en de T500 RS zie ik nergens in combinatie met een versnellingspook. Ik vroeg me nu af of de koppeling bij die twee stuurtjes eigenlijk wel gebruikt wordt? Laat je de koppeling opkomen bij de start van een race of trap je gewoon het gas in, of is dat instelbaar? Moet je koppelen als je die shifters gebruikt die aan het stuur zitten? En als je een versnellingspook aanschaft, hoe werkt dat dan in combinatie met die stuurtjes. Zou iemand me dat willen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koppeling is niets bijzonders hoor, het is koppeling in of uit. Game zelf laat je enkel schakelen als je koppeling in is gedrukt, anders niet.

In GT5 schakel je dat met driehoekje ingame, flippers werken altijd zonder koppeling.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
CaptainPanda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:16:
Inderdaad, dit is zeker niet wat er straks via de hdmi-kabel op het scherm wordt getoverd. Youtube-compressie + lage opname-bitrate = deze onrepresentatieve onscherpte. GT5 zag er veel scherper uit dan dit; het is te verwachten dat het straks niet anders zal zijn.

[video]
Hmm toerenteller en kilometer teller zijn omgedraaid qua werking.. ziet er een beetje gek uit

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, hier is nog een video waar de tellers niet helemaal kloppen. De snelheidsmeter is in mph, maar de naald schiet nu heen en weer alsof het km/h is (ook al heeft die Shelby Mustang 670 pk; zo snel kan het niet gaan):

De videokwaliteit is weer slecht, maar ik vind de bewegingen van de koets en het onderstel er wederom overtuigend uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/is7EgDHKH98JR.png

[ Voor 7% gewijzigd door CaptainPanda op 01-12-2013 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:24:
...maar ik vind de bewegingen van de koets en het onderstel er wederom overtuigend uitzien.
Denk dat je mag willen dat zo'n auto zo weinig bodyroll heeft in bochten. Gaat vrijwel vlak er door, onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 03:36:
[...]

Denk dat je mag willen dat zo'n auto zo weinig bodyroll heeft in bochten. Gaat vrijwel vlak er door, onmogelijk.
Nee hoor. Je onderschat het onderstel behoorlijk.

Goed te zien op 11:51 en 12:33, maar dat is op lage snelheid.
Daarentegen is het echt heel duidelijk te zien op volle snelheid @12:54, 13:08 en 13:36. Nog steeds niet veel body roll en erg gelijkend aan GT6.
Op 13:26 is het naar voren duiken onder remmen te zien..ook precies zoals in dat filmpje van GT6.

Met screenshots om het nóg duidelijker te maken:
Dit is ongeveer de maximale body roll (voor meer dan een seconde lang in steady-state) bij die bocht op 13:36:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W0S62ff.jpg
Dit is zo schuin als de GT6-versie maar gaat (hier overstuurt ie -> maximale laterale gewichtsverplaatsing, dus maximale body roll (kijk maar in de video)):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ayPk4dH.png

Nog een voorbeeld van de maximale roll. Hierbij zijn de voorwielen allebei gedraaid, waardoor de body roll iets meer is dan hierboven door de automatisch volgende positieve camber.
Hier zit de uiterste linkerrand van de bumper ongeveer 1.8 tot 2 keer zo hoog van het asfalt af als het uiterste rechterdeel..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RQ17Ob1.jpg
....en in GT6 ook precies zo. Maar dan in spiegelbeeld, omdat het een bocht naar rechts is ipv naar links.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sZSABJo.png

De enige juiste conclusie is dat GT6 wel degelijk realistisch is in het simuleren van dynamische bewegingen. Dat PD hun modellen hebben gebouwd op echte data in samenwerking met Yokohama Rubber en KW Suspensions maakt het ook geheel logisch dat de game goed lijkt op de werkelijkheid.

[ Voor 53% gewijzigd door CaptainPanda op 01-12-2013 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Laatst online: 06-09 12:38

Yip

was zaterdag bij de mediamarkt in ehv om super mario 3d world te halen en zag bij de kassa de ps3+gt6 anni+last of us bundel afgerekend worden!

Terug naar ps3 corner en zag nog veel bundels liggen(331 euro)
GT6 was los helaas niet beschikbaar en ik was zwaar aan het twijfelen om zo'n pack te kopen....
Toch maar niet gedaan, maar damn heel verleidelijk.. >:)

voor liefhebbers, het is koopzondag vandaag in ehv en er waren nog genoeg packs beschikbaar!

[ Voor 28% gewijzigd door Yip op 01-12-2013 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
CaptainPanda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:05:
[...]

[video]
Qua belichting is het niet zo wow. Als je achter een auto aanrijdt, lijkt het alsof de koplampen niet aanstaan. De auto licht niet op. Weinig tot geen reflectie/schaduw door de koplampen.
In de achteruitspiegel zie je bolletjes licht maar asfalt wordt niet belicht.

Ik vergelijk het even met pCARS(next-gen/pc) qua belichting is het beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 01-12-2013 10:06 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainPanda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:24:
Ja klopt, hier is nog een video waar de tellers niet helemaal kloppen. De snelheidsmeter is in mph, maar de naald schiet nu heen en weer alsof het km/h is (ook al heeft die Shelby Mustang 670 pk; zo snel kan het niet gaan):
[video]
De videokwaliteit is weer slecht, maar ik vind de bewegingen van de koets en het onderstel er wederom overtuigend uitzien.

[afbeelding]
De wolken zien er heel strak uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullus schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:09:
[...]

Qua belichting is het niet zo wow. Als je achter een auto aanrijdt, lijkt het alsof de koplampen niet aanstaan. De auto licht niet op. Weinig tot geen reflectie/schaduw door de koplampen.

[video]
Mja niet geheel eerlijke vergelijking....
Pcars draait alleen goed op dikke pcs.
Gt6 op een ps3, pcars is nog steeds (al best lang) in ontwikkeling. En komt alleen uit op pc, ps4 xbone en wii u. En is maar de vraag of op die consoles het in de buurt komt van de pc versie. Dus ja geen goeie vergelijking vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op zondag 01 december 2013 @ 04:35:
[...]
Nee hoor. Je onderschat het onderstel behoorlijk.
En/of overschat jij het spel ook. Van binnen gezien blijft de auto vrijwel geheel vlak. De andere auto's op de baan, waaronder wat oude bakken, hebben blijkbaar ook een vrijwel perfecte wegligging. Kan allemaal hoor, zal best. Alleen bij het remmen komt het, voor mij, okay over. De rest is en blijft (te) weinig, imho.

Maar goed, blijkbaar is kritiek op hét spel niet mogelijk zonder meteen weer half YouTube terug te krijgen dus ik zal verder maar gewoon zo weinig mogelijk zeggen. Als het geluid er maar op vooruit is gegaan bij GT6. Echter acht ik die kans rond de nul procent zodat het wederom een vlakke sound allemaal zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:59:
[...]

En/of overschat jij het spel ook. Van binnen gezien blijft de auto vrijwel geheel vlak. De andere auto's op de baan, waaronder wat oude bakken, hebben blijkbaar ook een vrijwel perfecte wegligging. Kan allemaal hoor, zal best. Alleen bij het remmen komt het, voor mij, okay over. De rest is en blijft (te) weinig, imho.

Maar goed, blijkbaar is kritiek op hét spel niet mogelijk zonder meteen weer half YouTube terug te krijgen dus ik zal verder maar gewoon zo weinig mogelijk zeggen. Als het geluid er maar op vooruit is gegaan bij GT6. Echter acht ik die kans rond de nul procent zodat het wederom een vlakke sound allemaal zal hebben.
Had in de acadamy demo al het gevoel alsof ze het bodyroll erg overdreven. Maar blijft ook een semi sim game. Dat die andere wagens zo makkelijk rijden kan misschien komen omdat SRF(als zo heet) aan staat waardoor het physics systeem erg arcady wordt.
Maar we zullen zien als de game uit is hoe goed/slecht het wordt.
Qua geluid is er in de videos al te horen is echt niets veranderd. Helaas maar voor mij geen deal breaker(was ingecalculeerd )
Het isngewoon onmogelijk om een ziekelijk accuraat en realistische game te maken en ook goeie graphics hebben op een ps3. Daarom is het enigzins jammer dat hij niet next gen komt, maja nu bespaar ik voorlopig hoop geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
v8power67 schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:09:
[...]
Qua geluid is er in de videos al te horen is echt niets veranderd. Helaas maar voor mij geen deal breaker(was ingecalculeerd )
Wat het, voor mij, een stuk leuker zou maken is de optie om het geluid te kunnen horen/instellen van view X terwijl je gebruik maakt van view Y. Dus bijv. het "buitenaf" geluid als je met dashboard-view rijdt, als dat duidelijk is tenminste :) Vond één view een leuk geluid hebben (weet niet meer welke zo uit m'n hoofd, spel al eeuwen niet meer gespeeld) en zou dié graag bij de anderen kunnen instellen. Geluid vind ik een bijzonder belangrijk iets bij een spel/film/whatever. Je zit er, imho, dan ook veel meer "in" als dat heftig klinkt.

Uiteraard is dat niet realistisch en zal dat dus ook niet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:59:
[...]

- 'van binnen gezien...' Misschien omdat de camera niet zo rigoreus mee hoeft te bewegen en omdat het onderstel er juist voor moet zorgen dat de bestuurder zo vlak mogelijk blijft zitten?

- '...oude bakken, hebben blijkaar ook een vrijwel perfecte wegligging.' Heb ik niet gezegd. Pure aannames om mijn post uit het verband te trekken.

- 'Maar goed, blijkbaar is kritiek op hét spel niet mogelijk zonder meteen weer half YouTube terug te krijgen dus...'
Het punt was dat je beweert dat ie nooit zo vlak kan zijn in werkelijkheid. Je insinueert dat ik nu net doe alsof het spel perfect is (nope, ik ben gewoon enthousiast omdat de physics van een spel eindelijk een keer deels gebaseerd is op echte data en niet puur gokwerk is), terwijl het alleen om de bewegingen van de Shelby GT500 ging. 'half Youtube'...wat is dat nou weer voor overdrijving. Het zijn vier screenshots.

En om dan meteen te zeggen dat kritiek niet mogelijk is, is zeer kort door de bocht. 8)7 Sterker nog, ik heb juist veel op te merken aan de game (grafisch kwaliteitsverschil, slecht geluid, slechte AI, onrealistisch verschil tussen ABS aan en uit, rare tuningopties die niet kloppen met de werkelijkheid), maar weet ook de goede dingen te waarderen en de nieuwe physics neigen ernaar om gewoon goed te worden. Niet ultrarealistisch, maar gewoon een goede benadering in typische situaties.

Maar ook al lijkt het vrijwel niet overhellen te kloppen (toch nog wel enkele graden, dus 'vrijwel niet' is zeer subjectief..) en je het niet bij het rechte eind blijkt te hebben, dan beweer je toch gewoon dat het op het remmen na nog steeds te weinig is (ook al zie je het gewoon in de plaatjes..) en zeg je nog maar zo weinig mogelijk...nja, prima. :F

Verder denk ik ook dat het geluid ver beneden gemiddeld blijft. Lijkt me niet dat de PD na 10-15 jaar het nu ineens wel goed voor elkaar kan krijgen. Verwacht hier helemaal niks van. Terwijl dit een onderdeel is wat juist veel makkelijker goed te doen is dan physics...
Bullus schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:09:
[...]

[video]
Vergeleken met Project Cars is het wat minder, vooral de effecten die je opnoemt. Het is denk ik wel duidelijk dat de reden dat er alleen de set koplampen van de speler werkt, hardwarebeperkingen is en zo ook het aantal effecten vermindert. En op PC is het nu eenmaal te verwachten dat het er veel mooier uitziet met veel meer effecten en schaduwen, wat ook het geval is.

Wat ik wel heel indrukwekkend blijf vinden en meer bedoel met 'belichting' (ook ten opzichte van de grote 'Next-gen'-concurrent), is de manier waarop het omgevingslicht resulteert in de belichting van alle objecten in een beeld, vooral erg goed te zien met zo'n versnelde dag/nacht-overgang. Contrast, lokale belichting en kleurtemperatuur van auto's (en vooral ook op de verschillende delen van de carrosserie) en de baan zijn hier erg gelijkend aan wat er in werkelijkheid te zien is, waardoor het er op dat vlak haast fotorealistisch uitziet. Ook de dynamische schaduw op de hele auto vind ik er prima uitzien.
v8power67 schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:09:
[...]

Had in de acadamy demo al het gevoel alsof ze het bodyroll erg overdreven. Maar blijft ook een semi sim game. Dat die andere wagens zo makkelijk rijden kan misschien komen omdat SRF(als zo heet) aan staat waardoor het physics systeem erg arcady wordt.
Maar we zullen zien als de game uit is hoe goed/slecht het wordt.
Het isngewoon onmogelijk om een ziekelijk accuraat en realistische game te maken en ook goeie graphics hebben op een ps3. Daarom is het enigzins jammer dat hij niet next gen komt, maja nu bespaar ik voorlopig hoop geld :)
SRF zou eens goed kunnen, die optie geeft extra grip op plekken waar er grip wordt verloren, waardoor het hele model zo wordt veranderd dat er niks meer van klopt. Was ook al zo in GT5; die optie was imo veel te onsubtiel en sloeg nergens op. En verder inderdaad gewoon zelf ervaren wat het wordt. Kaz heeft zelf ook al gezegd dat er in iedere game hier en daar dingen moeten worden ingevuld/verzonnen op dat vlak en vandaar dat dat zorgt voor de kleine verschillen tussen verschillende games (paragraaf 5, http://www.polygon.com/20...es-smartphone-linkups-and (aanrader om te lezen, btw)). En niet te vergeten dat het spel ook voor casuals te spelen moet zijn. In GT6 zal het ook niet anders zijn, dus kunnen we het pas echt goed beoordelen na het zelf te proberen. Heb wel wat berichten gelezen dat de physics tussentijds nog wat aangepast zijn na de GT Academy-demo, waar het overhellen veel te overdreven was van de Leaf, imo. De GT-R zag er bv. al wat beter uit. We zullen het komende vrijdag zien (of eerder voor degenen die zo'n bundel halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Even er tussendoor. Is Saturn nog steeds beste plek om nog een pre-order voor een koopje te kunnen krijgen? €55 met Pack C en Pack X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hieronder de goedkoopste die ik kan vinden.
Standaardeditie:
Met de twee pre-order-DLC's is Saturn idd de goedkoopste (vergeet dan niet shopkorting.nl voor 1.5% extra korting)
Zonder DLC is GT6 voor €49 te krijgen (zie pricewatch).

15th Anniversary:
Met pre-order-DLC: Wehkamp voor €65 (€80 met 15% korting met cadeaukaarten bij Albert Heijn maakt €68, daarnaast via shopkorting.nl nog 4.5% extra korting op waarde voor btw -> €3 extra korting)
Zonder DLC is het niet goedkoper.
Zonder extra DLC: (dus vier packs ipv vijf) Dixons voor €65 (€70 met €5 korting met de Gulle Gift-code)

[ Voor 13% gewijzigd door CaptainPanda op 01-12-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:01:
Standaardeditie:
Met de twee pre-order-DLC's is Saturn idd de goedkoopste (vergeet dan niet shopkorting.nl voor 1.5% extra korting)
Net op tijd besteld dan I guess bij Saturn want heb voor de Anniversary Edition 55 Euro betaald daar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 01-12-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:20:
[...]

Net op tijd besteld dan I guess bij Saturn want heb voor de Anniversary Edition 55 Euro betaald daar :)
Zag ik ook ja maar wat ik dan weer niet snap is alleen pack X als voucher :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nice, dat is zeker de beste deal. :)
schumi2004 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:39:
[...]

Zag ik ook ja maar wat ik dan weer niet snap is alleen pack X als voucher :?
Dat komt omdat de overige vier packs al in de doos zitten inbegrepen in de vorm van codes op een voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
[...]

Kut, dat wist ik dan weer niet.. Als er niks beters komt volgende week, dan bestel ik de standaard versie maar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
iPodKiller schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:11:
[...]

Kut, dat wist ik dan weer niet.. Als er niks beters komt volgende week, dan bestel ik de standaard versie maar gewoon.
Geloof niet dat er zo kort dag nog iemand gaat stunten met Anniversary edition.
Heb nog wat verder gezocht en die nu bij Saturn lijkt toch echt de beste deal ;)
Gebeurt het wel eens dat bepaalde versies op launch bv ook kunt krijgen met de benodigde vouchers?

Heb zelf bv GTA5 op launch in winkel gekocht zonder pre-order en zat toch gewoon een voucher in welke je alleen zou krijgen bij een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Zou zomaar eens kunnen, mochten ze die vouchers apart meegeven (waar ik zeker vanuit ga) , want zo had ik ook bij de release van FIFA 14 @ MM ook een PES 2014 (champions league) sleutel hanger meegekregen van een medewerker die een een goede bui was. Daarnaast kreeg ik ook een voucher voor gratis in-game content los van de disc gekregen. PES 2014 kocht niemand blijkbaar, eigenlijk best zielig voor Konami :P

Ik denk dat de meeste medewerkers die gewoon weggeven omdat vrij weinig mensen GT6 gaan halen, ze geven hem vast en zeker wel mee, want daar moet je je pre-order ook gewoon kunnen afhalen incl. vouchers, die krijgen ook een stapeltje van zulke vouchers. Ik zie het wel.

Bij de bartsmit krijg je ook de Velocity pack en Precision pack mee, maar ja die zijn natuurlijk overdreven duur.. En de packs die de saturn en MM geven, zijn imo de leukste packs met o.a. de Z8.

Ik kan het 1-2 dagen van te voren gewoon proberen bij mijn lokale bartsmit, als ze hem meegeven incl. vouchers, mooi. Zo niet, dan jammer. Ik hoop dat ik een medewerker aantref daar die ze meegeeft en hopelijk nog wat meer vouchers meegeeft als ik erom vraag , al denk ik van niet. ;) Bij mijn lokale eplaza en FRS kende ik de hoofdverkopers wel daar, die zeker dat zouden doen, helaas zijn die filialen weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:15
CaptainPanda schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:01:
Standaardeditie:
Zonder DLC is GT6 voor €49 te krijgen (zie pricewatch).
Bij de Saturn is de prijs nu weer 59,99. (55,- was een folderaanbeiding van afgelopen week.)

Mediamarkt heeft hem deze week voor 49,- met dezelfde DLC packs als de Saturn. (Zojuist dus bij Mediamarkt besteld, Had de game anders niet op de release gekocht.)

[ Voor 17% gewijzigd door Sato op 02-12-2013 01:18 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Sato schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:13:
[...]

Bij de Saturn is de prijs nu weer 59,99. (55,- was een folderaanbeiding van afgelopen week.)

Mediamarkt heeft hem deze week voor 49,- met dezelfde DLC packs als de Saturn. (Zojuist dus bij Mediamarkt besteld, Had de game anders niet op de release gekocht.)
Thanks voor de tip; maar even kijken hoe klantvriendelijk Saturn is..

De mailbox van waaruit zij de orderbevestiging versturen zit in ieder geval vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik weet niet of het al gemeld was maar ik zag van het weekend in een youtube filmpje dat in het menu stond dat de track editor pas via een update wordt toegevoegd. Ik wordt daar niet zo vrolijk van moet eerlijk zeggen.

Ik heb vorige week mijn pre order gecanceled en ben voor de digitale download gegaan. Ik ben dan wel is waar een tientje duurder uit maar ik vind dat wel opwegen tegen het gemak wat dat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:14
Ik denk dat ik de standaard editie koop, die paar extra auto's vind ik niet zo erg om te missen. Er zijn er toch zat. Daarnaast heb ik de miljoen credits waarschijnlijk redelijk snel bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sato schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:13:
[...]

Thanks, wilde nog even wachten met bestellen. scheelt me nu toch weer 6 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ah kijk, vanmiddag maar eens even bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20
Ik heb 'm net ook ff besteld. Komt er weer een GOT GT online groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Weer een nieuw (promotie) videootje vanuit Japan.

YouTube: PS3『グランツーリスモ6』プロモーションビデオ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Kan je in GT6 trouwens weer je remmen upgraden? Ik vind het nog steeds bizar dat dat niet in GT5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vind het ook jammer dat het allemaal "merkloos" is. Als ik het mij goed herinner had je in GT1(!) bijvoorbeeld upgrades voor Nissans van NISMO en upgrades voor Honda van Mugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Misschien komen er later wel DLC packs voor 2 Euro per remblok of zo.

Of een Improved Soundpack voor €9.99. Hetgeen dan een auto-buy is, helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Wooot!

http://www.saturn.nl/mcs/...65,714201.html?langId=-11
32 euro!

edit: Je was me net 1 seconde voor :+

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 02-12-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Mijn winkelwagen van 1-2 dagen terug 8)7 Een verschil van 22,33.

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/61e5815a87d84b7339f57f31be0e38f8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De funk :( Dan is zo'n Anniversary Edition opeens toch weer de grootste onzin eigenlijk. Hier krijg je ook pack C en pack X bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even bij saturn een extra kopie besteld ;)
Vetrouw wehkamp niet met de verzending van mn 15 aniversary edition, dus deze als backup.
Geef erna wel aan mn broer of broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
v8power67 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:16:
Vetrouw wehkamp niet met de verzending van mn 15 aniversary edition, dus deze als backup.
Wat is nu het verschil tussen deze en de Anniversary Edition dan eigenlijk? Niet echt heel veel meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt dan alle carpacks dus geloof 25 autos, en 1 mil ingame credits. En nog wat geloof ik maar weet niet meer.

Speciale Anniversary Edition steelbook-doos, ontworpen door Polyphony
De game Gran Turismo 6
1.000.000 ingamecredits
20 auto’s voorzien van een speciale Anniversary Edition-kleurstelling en verbeterde prestaties
Speciale laksoorten, racepakken, racehelmen en PSN-avatars

+
RESERVERINGS CAR PACK

GT-R NISMO GT3 15th Anniversary Edition
R8 LMS ultra 15th Anniversary Edition
Corvette Stingray (C7) 15th Anniversary Edition
Model S Signature Performance 15th Anniversary Edition
Viper GTS 15th Anniversary Edition

http://www.gran-turismo.com/nl/products/gt6/preorder/

[ Voor 72% gewijzigd door v8power67 op 02-12-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
Ook maar besteld bij Saturn! Thnx

Die prijs kan nooit kloppen toch?

Overigens hebben jullie ervaring met een Wheelstand? Ik heb thuis geen andere mogelijkheden om een stuur te plaatsen. Maar ik twijfel over de degelijkheid van zoiets.

Bijv: http://www.wheelstandpro....-fx-v2-5907734782224.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Las het ja... Maar die krijg je bij: "Daarnaast krijg je 5 exclusieve auto’s die nergens anders te vinden zijn als je de game bij een deelnemend verkooppunt reserveert.". Geen idee of Saturn daar onder valt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaan we vrijdag hopelijk zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Eddye schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:06:
Kan je in GT6 trouwens weer je remmen upgraden? Ik vind het nog steeds bizar dat dat niet in GT5 zit.
Kan er veel overzeggen maar heb helaas Embargo tot 6-12 :( Beetje jammer dat bijna overal in de wereld alles op straat ligt maar wij in NL niets kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Djie schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:32:
[...]

Kan er veel overzeggen maar heb helaas Embargo tot 6-12 :( Beetje jammer dat bijna overal in de wereld alles op straat ligt maar wij in NL niets kwijt kunnen.
Dan wacht ik gewoon even af tot de 6de, toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Da fuck, zou ik mijn bestelling nog kunnen annuleren bij MM ?

Edit:
Ja dus ;)
Terugkomend op uw verzoek om te annuleren.

Uw bestelling is voor u geannuleerd.
U kunt het volledige bedrag binnen een tot zeven werkdagen verwachten op uw rekening.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team

[ Voor 72% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:36:
Da fuck, zou ik mijn bestelling nog kunnen annuleren bij MM ?
Kon die optie niet vinden bij account settings. Dus bericht gestuurd, geannuleerd, paar dagen later geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ook ff besteld via saturn, ik heb ooit eerder een mediamarkt bestelling geannuleerd en dat was toen geen probleem, dus zou me verbazen als dat nu wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kan haast nooit goed zijn lijkt me, zo'n raar bedrag ook en ver onder de normale prijs.
Vermoed dat we een verrekening achteraf gaan krijgen maar ga toch de gok wagen.
MM anunuleren en Saturn bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Lijkt me sterk, ik heb wel vaker games bij/vlak na release voor zo'n bedragen gekocht en er is altijd gewoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Haha, net bericht gehad van Saturn dat ze niet het verschil konden terugbetalen (die 6,- die de MM goedkoper was.)
Nu dus net gemaild dat ze die 55,- dan mogen terugstorten en ik GT6 dan wel bij de MM bestel, zie ik dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Dit komt door de 3=2 actie van Saturn. Via de webshop krijg je dan 33% korting.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RKD schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:11:
Dit komt door de 3=2 actie van Saturn. Via de webshop krijg je dan 33% korting.
Gaat er toch iets niet goed. Als het die actie is die rechts bovenin met banner getoond wordt dan geld deze niet op pre-orders :P

Edit:
Zie banner hier iPodKiller in "[PS3] Gran Turismo 6"
Edit2:
Staat ook niet meer als pre-order te boek dus moet toch goed zijn.
(Tenminste niet op poster wel in description)

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

SChief schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:29:
Ik vind het ook jammer dat het allemaal "merkloos" is. Als ik het mij goed herinner had je in GT1(!) bijvoorbeeld upgrades voor Nissans van NISMO en upgrades voor Honda van Mugen..
In GT4 had je ook een aparte tuning shop met merk onderdelen, zoals HKS of Mugen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Oh wat zal die Jordan van GTPlanet nu aan het genieten zijn daar in Spanje:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/a611a34e4262488674c04fdec718d112.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Lekker, GT6 is uitverkocht bij de saturn. Fml..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 15:53
Hij is inderdaad al uitverkocht. das mooi kut :(

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Arno90 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:26:
Ook maar besteld bij Saturn! Thnx

Die prijs kan nooit kloppen toch?

Overigens hebben jullie ervaring met een Wheelstand? Ik heb thuis geen andere mogelijkheden om een stuur te plaatsen. Maar ik twijfel over de degelijkheid van zoiets.

Bijv: http://www.wheelstandpro....-fx-v2-5907734782224.html
Heb er zelf 1 in huis voor GT5 en echt wat een uitkomst dat ding.
Ook de support (mocht je die nodig hebben) is uitstekend.
Geld dubbel en dwars waard.

Edit:
Top dat ze nu ook een NL afdeling hebben ;)
iPodKiller schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:49:
Lekker, GT6 is uitverkocht bij de saturn. Fml..
maversne schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:54:
Hij is inderdaad al uitverkocht. das mooi kut :(
Dat ging rap dan, blij dat ik niet gewacht heb op bevestiging van MM of mijn vorige order echt geannuleerd is/zou worden.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Even wat nieuws vanuit Ronda van Joe van Burik

Ze houden een soort Real Life Gran Turismo Photomode "zoektocht" door Ronda. En gaan morgen daadwerkelijk het circuit van Ascari op om zelf te sturen! Jaloers!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BaedlXNIEAAye8y.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Djie op 02-12-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:47
Heb ook MM geannuleerd. Toen direct bij saturn besteld.
nog geen annuleringsbevestiging binnen noch tweede mail van saturn..

hopen dat alles goed is gegaan...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
MM ook uitverkocht, mede door saturn.

Kan het nog erger??

http://www.mediamarkt.nl/...19,714228.html?langId=-11

GT6 is ook zo snel uitverkocht omdat het ook o.a. op budgetgaming.nl kwam zo te zien. Ik denk al.. Waarom is een spel als GT6 zo snel uitverkocht, ik dacht dat niemand die wou?

Blijft een kut gevoel dat ik hem niet voor 30 euro kon krijgen, hoop dat ze snel weer met een nieuwe voorraad komen, want dit is toch echt zuur. Die moet later deze week weer terugkomen

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 02-12-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:01:
[...]

Heb er zelf 1 in huis voor GT5 en echt wat een uitkomst dat ding.
Ook de support (mocht je die nodig hebben) is uitstekend.
Geld dubbel en dwars waard.
Dankje! Ik ga er toch maar 1 bestellen. Welke heb jij? En met wat welk stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Arno90 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:51:
[...]

Dankje! Ik ga er toch maar 1 bestellen. Welke heb jij? En met wat welk stuur?
Driving Force GT, niet beste stuur maar voldoet prima.
Duurste was nog die standaard.
Al dat gehannes met bureau(s)/tafels en passend stoel hoogte werkt gewoon niet.
Uiteindelijk WSP gekocht en geen moment spijt van gehad.

http://wheelstandpro.com/...-gt-pro-ex-fx-wheels---v2

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

ik heb nog een driving force GT te koop staan....

pm voor meer info.

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Seasonal Event races will be returning to GT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
X2014?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BaffiPVCcAAyNr1.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Inderdaad de X2014 Junior, een evolutie van de huidige X serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat ding er niet uitgehaald? Dat was toch dat driehoek ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
New GT6 opening movie revealed. It’s not the same as the one that leaked online! Brand new. Senna’s kart track shown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Wat zou ik daar willen zijn..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Baflmg5CMAAOvMK.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bafk-HKIcAEmPTl.jpg:large

[ Voor 26% gewijzigd door iPodKiller op 02-12-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 19:53
SinergyX schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:16:
Is dat ding er niet uitgehaald? Dat was toch dat driehoek ding?
Je bent in de war met de Nissan Delta Wing ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste