heb eigenlijk nog helemaal niet met de tuning opties gespeeld, vraag me ook af of er tov GT5 veel in veranderd is (gedrag)R-bin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:06:
Persoonlijk heb ik niet zo veel met die Red Bull auto's.. jammer om te zien dat daar nu weer de aandacht naar toe is gegaan en deze "nieuwe" auto's beschikbaar zijn gemaakt. Doe mij maar nieuwe recente auto's.
Nog een vraagje over het tunen: maakt het voor de performance van de auto nog uit wat je als pk upgrade koop? Dus als "intake tuning" 20 pk extra geeft en de eerste stap van "NA tuning" ook 20 pk: levert dat dan dezelfde performance verbetering op of zit er nog verschil in?
Verwijderd
Helemaal mee eens. Die RB Junior vind ik nog wel aardig maar die X-auto's gaan helemaal nergens over. Veel te extreem en ongeloofwaardig. Alsof zo'n ding ooit echt gebouwd gaat worden, in het midden latend of het technisch wel of niet mogelijk is. Heeft imo niets in GT te zoeken maar blijkbaar is er publiek voor. Daarnaast kan ik die Vettel niet luchten of zien maar wordt je er wel mee opgescheept als je alle events wilt voltooien. Ik mis zelf ook recente 'normale' auto's. Maar daar zal in GT7 vast wel een keer verandering in komen.R-bin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:06:
Persoonlijk heb ik niet zo veel met die Red Bull auto's.. jammer om te zien dat daar nu weer de aandacht naar toe is gegaan en deze "nieuwe" auto's beschikbaar zijn gemaakt. Doe mij maar nieuwe recente auto's.
Bij eerste versie was al aangegeven dat dit ding nooit zou kunnen bestaan (laat staan een bestuurder zoveel G-krachten aan te kunnen), het is meer wat voor 'idee' je zou hebben als je een supermotor in een F1 propt met de eigenschappen van een chapparel 2J. Grappig, maar totaal onrealistisch.
(doet me denken aan de oude GT2/3 mods, om je auto van ~4000PK te voorzien
).
(doet me denken aan de oude GT2/3 mods, om je auto van ~4000PK te voorzien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De FT-1 heeft wel een compleet interieur, en dat is gewoon een conceptwagen. En niet te vergeten de GT by Citroën (GT5 Prologue), ook met volledig interieur. Die Vision GT wagens zijn min of meer de paradepaardjes van Polyphony Digital en GT, dan verwacht je wel een interieur.iPodKiller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Tja baal er ook van, maar je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen. Die concept cars zijn daar eigenlijk niet eens bedoeld voor.
Maar dit zou niet misstaan als ze toch al renders daarvan hebben gemaakt..
[afbeelding]
Waarom zou het niet kunnen? Het is een samenvoeging van F1 en LMP1 technieken. In hoeverre die fan effect heeft tegenover het extra gewicht is een ander verhaal maar die auto is wel te bouwen. Of je het overleefd is een 2eSinergyX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:22:
Bij eerste versie was al aangegeven dat dit ding nooit zou kunnen bestaan (laat staan een bestuurder zoveel G-krachten aan te kunnen), het is meer wat voor 'idee' je zou hebben als je een supermotor in een F1 propt met de eigenschappen van een chapparel 2J. Grappig, maar totaal onrealistisch.
(doet me denken aan de oude GT2/3 mods, om je auto van ~4000PK te voorzien).
if (!coffee) {
Work = false; }
Er zijn maar een klein handje vol auto's die met zo'n snelheid tot ver boven de 400km/h kunnen komen en dat zijn nu niet bepaald F1 auto's
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
FT-1 heeft volgens mij niks te maken met Polyphony, dat is een concept van Toyota zelf als ik het goed begrijp, lijkt me dan wel raar als ze de FT-1 niet compleet in GT6 te stoppen.SChief schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:12:
[...]
De FT-1 heeft wel een compleet interieur, en dat is gewoon een conceptwagen. En niet te vergeten de GT by Citroën (GT5 Prologue), ook met volledig interieur. Die Vision GT wagens zijn min of meer de paradepaardjes van Polyphony Digital en GT, dan verwacht je wel een interieur.
Vision GT wagens worden wel gemaakt onder samenwerking van beide kanten, de interieur is er iig (grappige is dat je de interieur render ook in-game ziet als je naar vision gt gaat
Dat het nu niet bestaat betekend niet dat het niet kan. F1 auto's zijn aan boekwerken van regels en eisen gebonden, die Red Bull auto niet. Lijkt me technisch geen probleem om die auto 400 te laten rijden.SinergyX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:15:
Er zijn maar een klein handje vol auto's die met zo'n snelheid tot ver boven de 400km/h kunnen komen en dat zijn nu niet bepaald F1 auto's
if (!coffee) {
Work = false; }
WelSinergyX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:15:
http://en.wikipedia.org/w...cing#Speed_record_attempt
Vincere Per Belli
Vanavond lekker racen in de playseat bij een vriend van me. Ik speel zelf altijd met de controller. Zal wel een wereld van verschil worden lijkt me zo.
Grmbl. Ik was al nooit fan van Nascar in GT serie maar in 6 wordt ik iedere keer in de laatste rondes van achter aangetikt met gevolg een spin en nooit meer bij kunnen komen... Gelukkig is het geen must om deze raceserie te halen maar wellicht met kleine instelling te voorkomen?
Nog niet geprobeerd maar vond het in 5 ook al een pain in the ass.wheeler schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:17:
Grmbl. Ik was al nooit fan van Nascar in GT serie maar in 6 wordt ik iedere keer in de laatste rondes van achter aangetikt met gevolg een spin en nooit meer bij kunnen komen... Gelukkig is het geen must om deze raceserie te halen maar wellicht met kleine instelling te voorkomen?
Dan speel ik liever Nascar the Game: Inside Line. Ook geen topper, maar het is wel een redelijk degelijke Nascar game en het speelt heel wat soepeler dan de Nascar elementen in GT.
De toevoeging van NASCAR is echt zinloos in GT6. Te weinig verschillende wagens, te weinig tracks om het interessant te maken.
PSN: jannvsdvinvs
En in GT6 klinken die auto's echt als stofzuigers.
Nooit gedacht dat dat zo erg zou zijn qua geluid.

Ik ben ook van plan GT6 te halen, maar hoe is de framerate van dit spel op de PS3?
Doet bijna niks onder GT5 z'n framerate, gewoon halen...Belecthor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:45:
Ik ben ook van plan GT6 te halen, maar hoe is de framerate van dit spel op de PS3?
Als je fps tests van Gt6 wilt zien:
YouTube: DigitalFoundry
[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 30-01-2014 12:48 ]
Net als elk anders PS3 spel. Het voelt algeheel wat soepeler aan dan GT5.Belecthor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:45:
if (!coffee) {
Work = false; }
Ja bizar. Koop je een nieuwe auto en hoor je 'm starten en dat heerlijke geluid. Race je vervolgens in een sapcentrifuge..Niellie41 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:09:
En in GT6 klinken die auto's echt als stofzuigers.![]()

Joa, ik heb net een PS3 en GTA 5 is soms echt net een dia shownaaitsab schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Net als elk anders PS3 spel. Het voelt algeheel wat soepeler aan dan GT5.
LOL hey jan ben je online ? (crackalackingg)Ontzettende_Jan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Ja bizar. Koop je een nieuwe auto en hoor je 'm starten en dat heerlijke geluid. Race je vervolgens in een sapcentrifuge..
btw iedereen op GoT kan mij adden

ben online
[ Voor 8% gewijzigd door Patjeee op 30-01-2014 15:16 ]
bij het spel forza 5 heb je een veel betere kijk van af de motorkap van de auto.
bij granturismo heb je die blik vanaf het dak, en is het net alsof je in een vrachtauto aan het racen bent.
nog maar te zwijgen over het geluid.
denk dat ik maar ga overstappen op de xbox
alleen is die wel wat aan de prijzige kant heb ik net gezien
bij granturismo heb je die blik vanaf het dak, en is het net alsof je in een vrachtauto aan het racen bent.
nog maar te zwijgen over het geluid.
denk dat ik maar ga overstappen op de xbox
alleen is die wel wat aan de prijzige kant heb ik net gezien

[ Voor 10% gewijzigd door moeskoetie op 30-01-2014 16:34 ]
Als oude stuurtjes werden ondersteund had ik ook al lang een One erbij gehad. Tot die tijd:

Nickname does not reflect reality
Hoe zit het met de fan/hitteontwikkeling? Ofwel vraagt GT6 net zoveel van PS3 als GT5? GT5 heeft m'n phat opgefikt, vandaar de vraag ...naaitsab schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Net als elk anders PS3 spel. Het voelt algeheel wat soepeler aan dan GT5.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Nee over een paar uurtjes weer..Patjeee schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:13:
[...]
LOL hey jan ben je online ? (crackalackingg)
btw iedereen op GoT kan mij adden![]()
ben online
Sowieso vind ik een console qua FPS en detaillering ver onder de maat, welk spel er ook in zit. Heb alleen een PS3 voor GT en GTA4/5. Voor de rest blijf ik lekker bij de PC.Belecthor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:12:
[...]
Joa, ik heb net een PS3 en GTA 5 is soms echt net een dia show. Ver onder de maat, vind ik.
Je moet de fat vaak ontstoffen, in een goed geventileerde plek zetten en de waardeloze standaard koelpasta vervangen, heeft niks met het spel te maken maar gewoon een ontwerpfout.CynicRelief schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:
Hoe zit het met de fan/hitteontwikkeling? Ofwel vraagt GT6 net zoveel van PS3 als GT5? GT5 heeft m'n phat opgefikt, vandaar de vraag ...
if (!coffee) {
Work = false; }
Weet ik, phat heeft 't nog lang volgehouden en wellicht was GT5 net de druppel, maar ik meen het meer gelezen te hebben, dat GT5 m.n. in B-spec mode (of hoe heet dat ook alweer) nogal veel van het systeem vroeg; was benieuwd of dat met GT6 nog het geval isnaaitsab schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:38:
[...]
Je moet de fat vaak ontstoffen, in een goed geventileerde plek zetten en de waardeloze standaard koelpasta vervangen, heeft niks met het spel te maken maar gewoon een ontwerpfout.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Danku, 1e is geclaimdFireFly3k schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:29:
Ik heb hier nog 2x een voucher liggen voor de Torque pack. Ik dacht dat dit de enige DLC was die niet bij de special edition zat.
44P8-PGNC-45TM
N6LL-TCNA-9TJL
Hopelijk werken ze nog, have fun!
Tweede ook. Bedankt man!
Het was uiteraard niet nodig want de handling is spot-on, echter:
Gran Turismo 6 HotFixes (31/01/2014)
The following issue has been addressed
- Correction of vehicle dynamics for some four wheel drive cars.
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 31-01-2014 15:06 ]
Dat was voor een bug die erin sloop in patch 1.04 waarin 4WD-auto's RWD werden (zelf ervaren met de Audi RS6 die power-oversteer ondervindt en ineens kan spinnen op snelheid). Duurde welgeteld twee dagen en heeft niks te maken met het fundamentele rijmodel.
Da's jammer. Wachten we daar nog even op want het huidige model slaat uiteraard nergens opCaptainPanda schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:26:
Duurde welgeteld twee dagen en heeft niks te maken met het fundamentele rijmodel.
Dan ga ik nog wat extra spelen om te genieten van de goede physics-engine voordat de levendigheid en nuances in dynamica er weer uit worden gesloopt.
*knip*
Dit is nu al minimaal je 7'de/8'ste post waarin je laat blijken dat de physics in jouw beleving slecht zijn... we snappen je punt, maar je hoeft er niet steeds weer over te beginnen. Dit topic is niet bedoeld om jouw persoonlijke frustrateis steeds maar weer onder de aandacht te brengen. bvd.
Dit is nu al minimaal je 7'de/8'ste post waarin je laat blijken dat de physics in jouw beleving slecht zijn... we snappen je punt, maar je hoeft er niet steeds weer over te beginnen. Dit topic is niet bedoeld om jouw persoonlijke frustrateis steeds maar weer onder de aandacht te brengen. bvd.
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2014 00:30 ]
Gisteren de melding tijdens het opstarten dat er op de achtergrond een update wordt gedownload (scheduled vanuit PS+ instellingen, die had ik afgebroken door de PS3 direct op te starten).
Melding negeren. Kon niet aanmelden. Allemaal prima! Ineens tijdens het racen krijg ik die melding weer. Moet je niet denken dat de game op pauze springt
. Bam, vol de muur in. Nee lekker. Haha.
Anyway, kon ze nog wel weer inhalen en 't was een korte race. Maar irritant zijn dat soort kleine dingetjes wel.
Melding negeren. Kon niet aanmelden. Allemaal prima! Ineens tijdens het racen krijg ik die melding weer. Moet je niet denken dat de game op pauze springt
Anyway, kon ze nog wel weer inhalen en 't was een korte race. Maar irritant zijn dat soort kleine dingetjes wel.
Het kan aan mij liggen maar ik begin me nu wel te irriteren aan het feit dat de stuurtjes met 900 graden ook alleen in 900 graden gezet kunnen worden. Ik wil niet veel zeggen ... maar een raceauto met 900 graden stuur? xD Ik irriteer me kapot dat ik bij bochten in lage snelheden de bocht niet zo scherp kan nemen als ik wil, ik ga áltijd wijd puur omdat ik niet mijn stuur 1.5 slag rond kan draaien en terug ...
Of ligt het dan toch aan mij?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ligt er aan welk stuur je hebt? Met Fanatec kan je het handmatig on the fly aanpassen en voor de Logitech G25/G27 is er een "trucje" voor.w4rguy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:51:
Ik heb een G25, even proberen. Vind het een absurde feature als je hem niet in de game aan kunt passenBrad Pitt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:54:
[...]
Ligt er aan welk stuur je hebt? Met Fanatec kan je het handmatig on the fly aanpassen en voor de Logitech G25/G27 is er een "trucje" voor.
**edit** werkt, thanks
[ Voor 5% gewijzigd door w4rguy op 31-01-2014 23:56 ]
Zal stukken beter moeten gaan, denk ik. Rij zelf op 450 graden of zo, vind dat wel een mooi compromis.
Hier nu ook op 450 staan en force feedback op 2. Had hem op 5 staan maar dat werd teveel van het goede...
lui, sorry dat ik ff inbreek op jullie slowchat, maar hebben jullie de indruk, erm, merken jullie dat je PS3 met GT6 meer staat te blazen dan met een andere game? meer of minder dan GT5 op PS3?
Nee niet echt (FAT 80GB, Met 1TB 5400rpm HDD upgrade.) Maar ik heb de deurtjes van mijn tv meubel altijd dicht dus ik hoor hem nooit echt. Maak me er ook niet echt druk om want het gat achterin mijn tv meubel is meer dan groot genoeg voor de PS3 om zijn warmte kwijt te kunnen.
Zal er eens op proberen te letten, Hoewel nog wel even een vraag aan je dan:
Dat blazen, Doet jouw PS3 dat meteen of pas als je langer dan X aantal minuten speelt?
Want ik speel meestal niet langer dan een half uur.
Dat blazen, Doet jouw PS3 dat meteen of pas als je langer dan X aantal minuten speelt?
Heb hier een fat die niet helemaal meer in orde is en na een minuut of 5 meteen begint te blazen (ongeacht welk spel), de lucht stroom is niet extreem warm en hij draait ook niet op vol vermogen.CynicRelief schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 02:28:
lui, sorry dat ik ff inbreek op jullie slowchat, maar hebben jullie de indruk, erm, merken jullie dat je PS3 met GT6 meer staat te blazen dan met een andere game? meer of minder dan GT5 op PS3?
Had zelf het zelfde idee maar merk geen verschil.
GT5 A-spec ging vaak met wat blazen gepaard, maar ben pas na meeste A-spec missions met B-spec begonnen; met A-spec was m'n phat best druk, maar ging goed, maar na zo'n beetje 5 B-spec missies, was het blazen, en <CLACK> fatale crash; einde phat! Dat was na zo'n 30 minuten B-spec spelen. A-spec kon ik uren achtereen spelen.Sato schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 03:19:
Nee niet echt (FAT 80GB, Met 1TB 5400rpm HDD upgrade.) Maar ik heb de deurtjes van mijn tv meubel altijd dicht dus ik hoor hem nooit echt. Maak me er ook niet echt druk om want het gat achterin mijn tv meubel is meer dan groot genoeg voor de PS3 om zijn warmte kwijt te kunnen.
Ik heb daarna al eens gelezen dat m.n. B-spec nogal wat vraagt van je PS3. Heb nu noodgedwongen een ultraslim PS3 (kon net niet 1 van de 50 door Sony aan NL geleverde PS4's krijgen

Ik zou niet bang zijn dat een spelmodus een ps3 killer is... Er was vast al wat mis met je oude ps3. De ps3 fat hier staat goed geventileerd en blaast niet meer of minder in vergelijking met andere games.
Ja, wellicht was GT5 net de druppel die de emmer deed overlopen voor m'n phat, heeft het nog lang volgehouden, maar niet zo lang als die van jullie dus
Ben prima tevreden met m'n nieuwe PS3 US, geen haast met PS4, want nog steeds moeilijk verkrijgbaar en geen games. Moest GT6 maar es proberen, want GT5 was erg leuk!
Zo zeg, volgens mij is er iets goed mis met de bakverhoudingen van de '13 Focus ST. Van de vier naar vijf zakt ie veel te veel in toeren waardoor je alle fut kwijtraakt.

Verwijderd
Misschien is dat in de echte ST ook wel zo. Je kan er altijd een volledig aanpasbare transmissie in leggen.
Ik zie dezelfde soort issue met de Megane RS (nieuwste model), in de game loopt deze door de korte bakverhoudingen, of korte 6, maar max net over de 230, terwijl in het echt 250+ haalbaar is.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Zou wel heel stug zijn als de 5 al een volledige overdrive is terwijl er 6 versnellingen zijn. Hij zakt echt veel te veel.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:59:
Misschien is dat in de echte ST ook wel zo. Je kan er altijd een volledig aanpasbare transmissie in leggen.
EDIT:
Zoals te zien zijn de verhoudingen hier veel logischer (zoals het hoort).
Die volledig aanpasbare bak vermijd ik liever, wordt helemaal ziek van het geluid van die straight cut gears. Heb dit noodgedwongen moeten monteren op m'n Charger R/T (loopt maar 180 stock), mooie motorgeluid is gelijk verziekt.

[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 02-02-2014 20:42 ]
HIIUUUUUUUU HIIEUUUUUUUUSChief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:12:
[...]
Zou wel heel stug zijn als de 5 al een volledige overdrive is terwijl er 6 versnellingen zijn. Hij zakt echt veel te veel.
Die volledig aanpasbare bak vermijd ik liever, wordt helemaal ziek van het geluid van die straight cut gears. Heb dit noodgedwongen moeten monteren op m'n Charger R/T (loopt maar 180 stock), mooie motorgeluid is gelijk verziekt.

altijd zo geweest in GT
En ik heb het altijd irritant gevonden. 
Gooi je volume omlaag voordat je dit start.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H8_usOvpbz8]
Leuk allemaal, lekker rauw enzo, maar je wordt gewoon gek.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H8_usOvpbz8]
verdomme , neem er van aan dat hij oordopjes draagt? lolSChief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:44:
[video]
Nu ook remasteredSChief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:44:
[video]
En de keren dat ik het geprobeerd heb maakt hij er een paddleshift transmissie van... Ik had een '69 Camaro met iets van 500 pk, 200 km/h top vanwege de bak, en met de herriebak kon ik ook niet meer fatsoendelijk schakelen met de pook en de koppeling.SChief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:12:
[...]
Groot pluspunt voor GT6 trouwens: bij GT5 was de koppeling op de G25 gewoon aan/uit, dat is bij 6 veranderd naar netjes analoog. Je kunt dus op de koppeling wegrijden ipv gewoon gas er op en de koppeling omhoog.
Ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld dat er geen 24h races meer inzitten, in plaats daarvan krijg je een 24min race met daarin gepropt de hele dag/nacht en droog/regen cyclus... jammer jammer..
Aan de ene kant proberen ze het rijgedrag van de wagens realistischer te maken, maar aan de andere kant maken ze de race ervaring meer arcade
Aan de ene kant proberen ze het rijgedrag van de wagens realistischer te maken, maar aan de andere kant maken ze de race ervaring meer arcade

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Vind ik ook wel een gemis, wie weet komt het nog in een toekomstige update.
Als het wordt toegevoegd hoop ik wel dat ze het saven beter uitwerken. Moet toch mogelijk zijn om te saven en dan met een andere auto verder in Gran Turismo te gaan.
Als het wordt toegevoegd hoop ik wel dat ze het saven beter uitwerken. Moet toch mogelijk zijn om te saven en dan met een andere auto verder in Gran Turismo te gaan.
Ligt het aan mij, of zijn de graphics met de laatste patch beter geworden? Het spel ziet er vooral bij schemer erg mooi uit.
Verder lijkt het alsof ze de grindbakken veel meer belemmerend hebben gemaakt. Vroeger kon je nog wel eens er doorheen knallen, maar nu wil je dat echt niet meer.
Het spel gaat me steeds beter bevallen zo.
Verder lijkt het alsof ze de grindbakken veel meer belemmerend hebben gemaakt. Vroeger kon je nog wel eens er doorheen knallen, maar nu wil je dat echt niet meer.
ja sinds update 1.04 heb ik dat gemerkt. ga 't gras op en je knalt weg, ga 't zand op en je zit vastPHiXioN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:27:
Ligt het aan mij, of zijn de graphics met de laatste patch beter geworden? Het spel ziet er vooral bij schemer erg mooi uit.
Bedankt voor het delen. Binnenkort eens kijken!
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Nou, 2 dagen geleden had ik geen moer te doen dus GT6 gekocht via PSN...
Moet zeggen dat ik meer het gevoel dat ik GT5.1 gekocht heb of nog erger, iets wat voor GT5 is uitgekomen...
Ben echt een beetje teleurgesteld.
Bizar, minder uitgebreid dan GT5 lijkt het wel.
Nog steeds veel super lelijk afgewerkte wagens die zo uit GT4 lijken geport.
De licenties zijn wel heel makkelijk op goud te halen. 1 of 2 pogingen slechts nodig.
Waarom staat bij alle wagens die traction control standaard aan?
Waarom krijg ik standaard een herhaling na een race?
Maanwagentjes rijden? Pylon beuken? Lame...
Zit ook niet echt te wachten op die wagens in die Vision sectie en Red Bull fictieve wagens...
5 tegenstanders... kom op, Real Racing 3 heeft er al 21!
Heb me wel echt vermaakt met die Festival Of Speed uitdagingen (maar ook die zijn best eenvoudig op goud te halen).
Moest het even kwijt.
Moet zeggen dat ik meer het gevoel dat ik GT5.1 gekocht heb of nog erger, iets wat voor GT5 is uitgekomen...
Ben echt een beetje teleurgesteld.
Bizar, minder uitgebreid dan GT5 lijkt het wel.
Nog steeds veel super lelijk afgewerkte wagens die zo uit GT4 lijken geport.
De licenties zijn wel heel makkelijk op goud te halen. 1 of 2 pogingen slechts nodig.
Waarom staat bij alle wagens die traction control standaard aan?
Waarom krijg ik standaard een herhaling na een race?
Maanwagentjes rijden? Pylon beuken? Lame...
Zit ook niet echt te wachten op die wagens in die Vision sectie en Red Bull fictieve wagens...
5 tegenstanders... kom op, Real Racing 3 heeft er al 21!
Heb me wel echt vermaakt met die Festival Of Speed uitdagingen (maar ook die zijn best eenvoudig op goud te halen).
Moest het even kwijt.
Er zitten 447 'premium'-auto's in GT6 met gedetailleerd ex- en interieur, dus 'veel superlelijk afgewerkte wagens' is wat te ongenuanceerd. Geen game die er zoveel heeft op dit detailniveau en de oude wagens zijn met dit aantal prima te ontwijken en volledig optioneel om in te rijden. http://www.gtplanet.net/f...-and-make-columns.295180/
Over het 'te makkelijk' halen van goud: mijns inziens is het alleen jammer als het je gaat om het resultaat, terwijl het voor mij in dit spel juist gaat om de rijbeleving zelf. Vraag jezelf ook af: als de gouden tijd lastiger te halen was, was je dan echt tevredener? Dit is typisch weer een onderwerp waar niemand volledig tevreden over is, want het is óf altijd te moeilijk óf te makkelijk.
Het aantal tegenstanders wordt ook steeds meer; in International B zijn het er 12, vanaf International A en in S Class zijn het er 16, dus veel verder spelen helpt ook. En anders is online ook erg leuk om te doen. Een vergelijking met Real Racing 3 is volledig mank en ik hoef niet uit te leggen waarom dat zo is.
Ik denk dat je je daarnaast ook moet realiseren dat GT6 een soort nichegame is die meer gericht is op de die-hard autofans dan de casual gamers: er is weinig spektakel, want de nadruk ligt op het ervaren van een realistische rijbeleving in heel veel verschillende auto's op de beste circuits van de wereld. De grootste verandering ten opzichte van GT5 is dan ook niet de graphics (ook al zijn er dus 168 nieuwe premiums waardoor het totaal op een gezonde 447 stuks uitkomt), maar het onderliggende model van het weggedrag én de toevoeging (geweldige) nieuwe tracks als Mount Panorama, Silverstone, Ascari en Brands Hatch, naast o.a. de legendarische Nordschleife (+24h- en VLN-varianten) en Spa-Francorchamps. Vergeet ook niet de dynamische weers- en tijdsschaling, iets wat voor mij van enorm toegevoegde waarde is. Als je weet hoeveel werk er in het modelleren zit van de nieuwe locaties en auto's en het onderliggende rekenmodel zit, dan is er zeker geen sprake van GT5.x. En anders vraag ik me echt af wat er qua content en vernieuwingen in een (semi-)rijsimulator moet komen voordat men tevreden is (naast de bekende klachten over het geluid en AI bv.).
Al met al: als je iemand bent die het doorlopen van de career mode ziet als 'werk', dan is dit niet de juiste game voor je. Als je ervan geniet om het verschillende weggedrag van auto's van allerlei soorten en leeftijden te ervaren, een unieke/grote verzameling van auto's op te bouwen en te cruisen/racen op vele vele verschillende, natuurgetrouw nagebouwde (wereld)circuits, dan is GT6 wel de juiste game.
Over het 'te makkelijk' halen van goud: mijns inziens is het alleen jammer als het je gaat om het resultaat, terwijl het voor mij in dit spel juist gaat om de rijbeleving zelf. Vraag jezelf ook af: als de gouden tijd lastiger te halen was, was je dan echt tevredener? Dit is typisch weer een onderwerp waar niemand volledig tevreden over is, want het is óf altijd te moeilijk óf te makkelijk.
Het aantal tegenstanders wordt ook steeds meer; in International B zijn het er 12, vanaf International A en in S Class zijn het er 16, dus veel verder spelen helpt ook. En anders is online ook erg leuk om te doen. Een vergelijking met Real Racing 3 is volledig mank en ik hoef niet uit te leggen waarom dat zo is.
Ik denk dat je je daarnaast ook moet realiseren dat GT6 een soort nichegame is die meer gericht is op de die-hard autofans dan de casual gamers: er is weinig spektakel, want de nadruk ligt op het ervaren van een realistische rijbeleving in heel veel verschillende auto's op de beste circuits van de wereld. De grootste verandering ten opzichte van GT5 is dan ook niet de graphics (ook al zijn er dus 168 nieuwe premiums waardoor het totaal op een gezonde 447 stuks uitkomt), maar het onderliggende model van het weggedrag én de toevoeging (geweldige) nieuwe tracks als Mount Panorama, Silverstone, Ascari en Brands Hatch, naast o.a. de legendarische Nordschleife (+24h- en VLN-varianten) en Spa-Francorchamps. Vergeet ook niet de dynamische weers- en tijdsschaling, iets wat voor mij van enorm toegevoegde waarde is. Als je weet hoeveel werk er in het modelleren zit van de nieuwe locaties en auto's en het onderliggende rekenmodel zit, dan is er zeker geen sprake van GT5.x. En anders vraag ik me echt af wat er qua content en vernieuwingen in een (semi-)rijsimulator moet komen voordat men tevreden is (naast de bekende klachten over het geluid en AI bv.).
Al met al: als je iemand bent die het doorlopen van de career mode ziet als 'werk', dan is dit niet de juiste game voor je. Als je ervan geniet om het verschillende weggedrag van auto's van allerlei soorten en leeftijden te ervaren, een unieke/grote verzameling van auto's op te bouwen en te cruisen/racen op vele vele verschillende, natuurgetrouw nagebouwde (wereld)circuits, dan is GT6 wel de juiste game.
Vandaag de optical encoder van mijn g25 gefixt, ik kan weer racen
zon playseat is toch wel erg vet (heb een srstoel). Ik ben niet zon fantieke 100e neuker als sommige hier, maar ik vermaak me opperbest.
Had niet beter kunnen zeggen, petje af om voor zo'n uitlok reactie nog een lap tekst te gaan schrijven..CaptainPanda schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:51:
Er zitten 447 'premium'-auto's in GT6 met gedetailleerd ex- en interieur, dus 'veel superlelijk afgewerkte wagens' is wat te ongenuanceerd. Geen game die er zoveel heeft op dit detailniveau en de oude wagens zijn met dit aantal prima te ontwijken en volledig optioneel om in te rijden. http://www.gtplanet.net/f...-and-make-columns.295180/
Ik ben normaal altijd kritisch over games, en ik ben zelf kritisch over GT6, maar ik vind het echt een verademing tegenover 5. Er zit gewoon teveel werk in om het nog GT5.x te noemen.
Als de graphics beter waren geweest dan was het ineens wel een nieuwe versie ipv update bij zulke mensen. Maar meer zit er gewoon niet in de ps3.
Maargoed; ik speel veel fifa en elk jaar janken mensen om t publiek (dat ziet er altijd kut uit), maar ook dan snap je niet waar t over gaat.
Maargoed; ik speel veel fifa en elk jaar janken mensen om t publiek (dat ziet er altijd kut uit), maar ook dan snap je niet waar t over gaat.
Q46B-J6NG-D43A
Torque pack, alstublieft
Torque pack, alstublieft
Verwijderd
En lucht het op jongen? Wat vindt je er nu eigenlijk zelf van, om zo'n ongenuanceerd verhaal neer te zetten? Je hebt je duidelijk nog nooit verdiept in GT6 tov GT5. Ik betwijfel of je GT5 überhaupt hebt gespeeld, waarschijnlijk ook niet langer dan een uurtje.

Idd knap van CaptainPanda om zo'n nette reactie neer te zetten. Ik heb helaas niet zoveel geduld.
Met minimaal zijn eerste vijf punten ben ik het ook gewoon eens. Mag toch. Ook GT6 heeft, voor sommige mensen althans, zijn nadelen, irritaties en onvolkomendheden. Zoals elk spelletje/software/product/alles.
Verwijderd
Natuurlijk mag dat. Ik vind GT6 zeker ook niet perfect. Het gaat mij alleen meer om de manier waarop het gebracht werd.
Tja, het blijft een punt dat de helft van de auto's (of iets meer zelfs) nog steeds GT3 ports zijn (of was dat zelfs GT2?), waar ook qua handling/performance weinig tot geen aandacht aan is besteed.
Hij staat nu voor mij in de top3 slechtste aankoop 2013, niet zozeer de game zelf, maar ook omdat ik Forza gewoon veel leuker vond.
Vraag ik me wel af hoe ze dit nu allemaal voor de PS4 gaan doen, ze kunnen niet nog een keer proberen de helft van de auto's als Standard te gaan porten naar de PS4, dan zit je op 2 generaties verschil.
Hij staat nu voor mij in de top3 slechtste aankoop 2013, niet zozeer de game zelf, maar ook omdat ik Forza gewoon veel leuker vond.
Vraag ik me wel af hoe ze dit nu allemaal voor de PS4 gaan doen, ze kunnen niet nog een keer proberen de helft van de auto's als Standard te gaan porten naar de PS4, dan zit je op 2 generaties verschil.
Mwoah, ik kan me ook wel vinden in de kritiek, maar die op de standaardmodellen is mijns inziens toch onterecht. Uitspraken waarin relatieve termen als 'de helft' wordt gebruikt om het aantal wagens met minder detail te omschrijven zijn dan wel technisch correct, maar trekken de situatie uit verband.SinergyX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:45:
Tja, het blijft een punt dat de helft van de auto's (of iets meer zelfs) nog steeds GT3 ports zijn (of was dat zelfs GT2?), waar ook qua handling/performance weinig tot geen aandacht aan is besteed.
Feiten (bron in mijn vorige post):
- 447 verschillende premiummodellen
- 152 opgepoetste modellen zonder interieur
- 642 rechtstreekse ports
Wat ik ervan vind: er zijn gewoon veel auto's van topkwaliteit die genoeg zouden zijn om de game te vullen zonder incompleet aan te voelen (want het zijn er nog altijd meer dan iedere andere game!) en daarnaast nog heel veel meer oude ports die puur kunnen worden gezien als extra. Zelf ben ik erg blij met de RUFs, Groep B-rallyauto's en iconische auto's als de 190E Evo en de Lotus Carlton, maar het is ook doodeenvoudig om de standaardauto's compleet te negeren en alleen maar te rijden in de premiums (nogmaals, het zijn 'maar' 447 stuks).
Daarnaast vraag ik me af hoe je erbij komt dat er geen aandacht is besteed aan de handling/performance, want het grafische gedeelte is geheel onafhankelijk van het rijmodel. Deze is opgebouwd uit een set aparte rekenmodellen voor de onderdelen van de ophanging, banden en chassis, zoals ook in de docu hierboven is vermeld. Voor elke auto wordt er een set van parameters ingevoerd, waarna er een handling uit komt rollen, in plaats van het zeer lokaal en achteraf corrigeren van het rijmodel zodat bepaalde karakteristieken beter passen op de werkelijkheid (zoals een onzichtbare stuurhulp invoeren omdat de relatie tussen bandenslip en laterale grip verkeerd is, waar een concurrerend spel nogal een handje van heeft). Welnu, kun je me een bron aanwijzen waarin het duidelijk wordt dat de standaardmodellen minder (kloppende) parameters krijgen ingevoerd?
Maar of dat nou het geval is of niet; uiteindelijk gaat het erom dat de karakteristieken voldoende goed worden gesimuleerd en voor bepaalde auto's klopt het nu eenmaal beter dan andere. Of er nou veel parameters voor nodig zijn en hoe uitgebreid het rijmodel is, is niet van belang. De potentie is er namelijk om details in het weggedrag beter te simuleren, maar iedere toevoeging heeft juist een hogere kans om de rest van het model om zeep te helpen en de foutmarge te verhogen. In elk geval vind ik de hierboven genoemde standaardauto's heerlijk rijden in combinatie met een G25. Wetende hoe het model in elkaar zit en hoe afhankelijk de verschillende onderdelen van het rijmodel zo zijn en elkaar kunnen beïnvloeden, maakt het voor mij een onvoorstelbaar goede game, zeker omdat er zoveel auto's zijn die uniek rijden en er zoveel tracks zijn om dat op te doen. Hoeveel negatieve punten er ook aan GT6 kleven, uiteindelijk blijf ik het toch wel spelen omdat er voor mij geen vergelijkbare game is die de combinatie van gameplay-elementen zo weet te combineren. Maar zoals we in dit topic zien, hoeft dit dus niet voor iedereen te gelden.
[ Voor 3% gewijzigd door CaptainPanda op 10-02-2014 13:52 ]
Precision Pack, toch bedankt....
Vincere Per Belli
Ik heb heel veel GT5 gespeeld (om even in te haken op de aanname die je doet) en ik verwacht gewoon dat een game tussen 2 versies wat ontwikkelingen doormaakt. Het rijgedrag en de rijervaring is hoe dan ook super, zeker vanuit de wagen spelend met een stuurtje. Vind het belangrijk dat het op goud halen van die licenties niet heel makkelijk zou moeten zijn, ik wil die uitdaging gewoon hebben.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:53:
[...]
En lucht het op jongen? Wat vindt je er nu eigenlijk zelf van, om zo'n ongenuanceerd verhaal neer te zetten? Je hebt je duidelijk nog nooit verdiept in GT6 tov GT5. Ik betwijfel of je GT5 überhaupt hebt gespeeld, waarschijnlijk ook niet langer dan een uurtje.![]()
Idd knap van CaptainPanda om zo'n nette reactie neer te zetten. Ik heb helaas niet zoveel geduld.
Het noemen van onderdelen die niet goed zijn of waarvan ik vind dat ze beter/anders zouden moeten dat zorgt voor verbetering en vooruitgang. Beetje belachelijk om dat af te doen als een lulverhaal... Als ik alleen maar zou zeggen: Wat een top game, houden zo, mooi, heerlijk rijgedrag, etc. dan veranderd er niets.
Daarnaast vind ik het gewoon jammer dat er tijd verloren gaat aan het ontwikkelen van een maan met een bijbehorend wagentje terwijl deze tijd beter had kunnen worden besteed. Zoals CaptainPanda in zijn nette reactie al aangaf is deze game gericht op de die hard autofan en dus niet op astronauten...
Maar op een console is er voor mijn G27 echt niets beters hoor, zeker niet qua graphics en rijplezier.
Net zoals jij de bepaalde elementen genoeg vind om de game de betere te vinden, zijn het juist mijn bepaalde elementen waar ze nu gewoon flink tekort schieten. Ik rij zelf een impreza, de auto die ik sinds GT1 al rij, waar GT sinds GT4 nooit 'gevoelsmatig' ooit verbetering aan heeft gegeven. Dat is mijn punt dat het gewoon ports zijn er cijfermatig niet 'bijgewerkt' zijn naar de GT5 of 6 'engine', waar hij sinds die versie al nooit in de buurt van het echte model heeft gezeten.CaptainPanda schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:41:
Maar of dat nou het geval is of niet; uiteindelijk gaat het erom dat de karakteristieken voldoende goed worden gesimuleerd en voor bepaalde auto's klopt het nu eenmaal beter dan andere. Of er nou veel parameters voor nodig zijn en hoe uitgebreid het rijmodel is, is niet van belang. De potentie is er namelijk om details in het weggedrag beter te simuleren, maar iedere toevoeging heeft juist een hogere kans om de rest van het model om zeep te helpen en de foutmarge te verhogen. In elk geval vind ik de hierboven genoemde standaardauto's heerlijk rijden in combinatie met een G25. Wetende hoe het model in elkaar zit en hoe afhankelijk de verschillende onderdelen van het rijmodel zo zijn en elkaar kunnen beïnvloeden, maakt het voor mij een onvoorstelbaar goede game, zeker omdat er zoveel auto's zijn die uniek rijden en er zoveel tracks zijn om dat op te doen. Hoeveel negatieve punten er ook aan GT6 kleven, uiteindelijk blijf ik het toch wel spelen omdat er voor mij geen vergelijkbare game is die de combinatie van gameplay-elementen zo weet te combineren. Maar zoals we in dit topic zien, hoeft dit dus niet voor iedereen te gelden.
Mijn grootste punt is rolling start en 'treintje rijden', waar GT6 dus nog erger is geworden dan zijn voorganger. Rij je ondertussen in de chaos van 'die andere game', hou ik bijzonder weinig over wat me nog kon houden bij de GT-series. Jammer, absoluut, zeker omdat ze bepaalde series van auto's erin hebbben zitten die ik maar al te graag in Forza had gezien.
En zeker nu ik ook next-gen met racestuur rij, zijn het bepaalde aspecten die ik toch fijner vind rijden, dat ik GT na een paar uur al niet meer aangeraakt heb (in de combinatie dat ik kort erop mijn G25 heb weggedaan).
Zo zie je maar hoe verschillend de meningen zijn; ik kan me er ook in vinden dat het tegen kan vallen, vooral als je een voorkeur hebt voor specifieke auto's zoals de Impreza.
Treintje rijden is trouwens wel jammer in de career mode. Het is wel enigszins te verhelpen door in arcade mode op AI Agression 10 te spelen; dan rijden tegenstanders veel harder en vertragen ze ook niet als de afstand te groot wordt. Maar denk dat je daar niet meer zoveel aan hebt als je alleen nog Forza speelt.
Trouwens erg mooie beelden van iPodkiller!
Treintje rijden is trouwens wel jammer in de career mode. Het is wel enigszins te verhelpen door in arcade mode op AI Agression 10 te spelen; dan rijden tegenstanders veel harder en vertragen ze ook niet als de afstand te groot wordt. Maar denk dat je daar niet meer zoveel aan hebt als je alleen nog Forza speelt.
ThanksCaptainPanda schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:18:
Sluit ik me bij aan, hele mooie shots!
Heb echt al weken geen gt6 meer gespeeld. Mede doordat ik nu een ps4 heb, maar mede omdat de game op een of andere manier me niet grijpt. Gt5 echt zo veel gespeeld, maar gt6 lukt me niet hetzelfde gevoel te krijgen.
Zonde want had speciaal ps3 en ssd gehaald ervoor. Maar zo leer je van dingen
Zal als mn ps4 games gaan vervelen weer eens oppakken.
Zonde want had speciaal ps3 en ssd gehaald ervoor. Maar zo leer je van dingen
Zal als mn ps4 games gaan vervelen weer eens oppakken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb een probleem met Internationaal A - 15 minuten race: Apricot Hill 650pp. Ik gebruik een zeer snelle SLS AMG GT3 '11 645pp, maar de nr.1 blijft altijd 15 seconden voor me. Iemand die een andere auto kan aanraden?
Mijn instellingen zijn dualshock, slipherstel uit. Abs 1 traction 2.
traction uit , Light car company rocket '07 met deze tune:Xfade schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:12:
Ik heb een probleem met Internationaal A - 15 minuten race: Apricot Hill 650pp. Ik gebruik een zeer snelle SLS AMG GT3 '11 645pp, maar de nr.1 blijft altijd 15 seconden voor me. Iemand die een andere auto kan aanraden?

detune/tune hem meer als het kan qua pk
Hm nice. Heb die tune ook gebruikt voor de nieuwe Seasonal
Beetje meer balast maar piece of cake! Dank!
Ik heb die race uiteindelijk wel gehaald met de SLS. De laatste 3 ronden begon de McLaren nr1 opeens 8!!! seconden per ronde te verliezen. Leuke AI.
Ik heb die race uiteindelijk wel gehaald met de SLS. De laatste 3 ronden begon de McLaren nr1 opeens 8!!! seconden per ronde te verliezen. Leuke AI.
[ Voor 41% gewijzigd door Xfade op 13-02-2014 23:00 ]
Na een tijdje GT6 maar weer is opgepakt. Was weer een update, een AMG die we al konden maar dan nu met een spoilert. Niet echt interessant verder, ben wel benieuwd naar die andere creaties. Ze moeten eens het sociale deel van dit spel gaan updaten, beetje zodat je jezelf kan vergelijken met je vrienden of iets dergelijks.
Verder een paar trophies gepakt, paar races gedaan. Ik ben ongeveer op de helft, ik ben nu bij international B class. Elke keer als ik een race heb gedaan, moet ik mezelf weer motiveren om de volgende te doen. Man man man wat slaat die AI toch nergens op. Ik irriteer me er gewoon aan, zo erg dat ik soms stop met spelen. De auto's maak ik al met minder PP dan nodig om het enigsinds spannend te maken, maar ze zitten gewoon flink te sandbaggen. Dit kan echt gewoon niet meer!
Gelukkig waren de Goodwood races wel leuk maar die had ik zo achter elkaar allemaal gedaan, en er komt helemaal geen nieuwe meer bij
Dus dat was ook leuk, die paar keer..
De licenties vind ik ook wel geinig, had misschien wel iets uitdagender gemogen. Vergeleken met GT5 toch echt een stuk makkelijker. Vaak rijd ik de eerste keer al een zilvere tijd, waar ik bij GT5 soms al zat te pushen voor brons.
Photomode is mwa, ik kan er niet bij dat er geen showroom is waar je je auto kan fotograferen. Sowieso vind ik de foto locaties erg tegenvallen, die van GT5 waren beter en bijvoorbeeld de Red Bull Hangar had er echt wel in gemogen. Als je een beetje je best doet heb je wel echt mooie foto's, dus vooral daarom jammer dat de locaties zelf zo tegenvallen. Begrijp me niet verkeerd, sommige foto's zien er echt fantastisch uit (vind ik
), er moeten gewoon betere foto locaties komen. Denk aan een parkeer garage, showroom, werkplaats etc.
Ik irriteer me ook aan de muziek, en dan niet zo zeer aan de muziek die in het spel zit want ik draai me eigen muziek. Elke keer als je naar een ander menuutje of iets gaat, verandert het nummer wat op dat moment afgespeeld wordt. Hoe moeilijk is het nou om op de achtergrond een muziekje te laten draaien? Vanuit het menu de race selecteren kan allemaal, dan ga je de race laden; ander muziekje. Race starten; ander muziekje. Herhaling; ander muziekje. Natuurlijk skip je altijd de herhaling, dan kom je weer in het menu om de race opnieuw te beginnen; ander muziekje. 9 van de 10 keer ga je gewoon naar de volgende race, moet je daar dus uit; ander muziekje.
Het lijkt dus meer op een soort auto encyclopedie, waar je meer tegen jezelf en de tijd rijdt dan tegen de AI. Saaaaai
Verder een paar trophies gepakt, paar races gedaan. Ik ben ongeveer op de helft, ik ben nu bij international B class. Elke keer als ik een race heb gedaan, moet ik mezelf weer motiveren om de volgende te doen. Man man man wat slaat die AI toch nergens op. Ik irriteer me er gewoon aan, zo erg dat ik soms stop met spelen. De auto's maak ik al met minder PP dan nodig om het enigsinds spannend te maken, maar ze zitten gewoon flink te sandbaggen. Dit kan echt gewoon niet meer!
Gelukkig waren de Goodwood races wel leuk maar die had ik zo achter elkaar allemaal gedaan, en er komt helemaal geen nieuwe meer bij

De licenties vind ik ook wel geinig, had misschien wel iets uitdagender gemogen. Vergeleken met GT5 toch echt een stuk makkelijker. Vaak rijd ik de eerste keer al een zilvere tijd, waar ik bij GT5 soms al zat te pushen voor brons.
Photomode is mwa, ik kan er niet bij dat er geen showroom is waar je je auto kan fotograferen. Sowieso vind ik de foto locaties erg tegenvallen, die van GT5 waren beter en bijvoorbeeld de Red Bull Hangar had er echt wel in gemogen. Als je een beetje je best doet heb je wel echt mooie foto's, dus vooral daarom jammer dat de locaties zelf zo tegenvallen. Begrijp me niet verkeerd, sommige foto's zien er echt fantastisch uit (vind ik
Ik irriteer me ook aan de muziek, en dan niet zo zeer aan de muziek die in het spel zit want ik draai me eigen muziek. Elke keer als je naar een ander menuutje of iets gaat, verandert het nummer wat op dat moment afgespeeld wordt. Hoe moeilijk is het nou om op de achtergrond een muziekje te laten draaien? Vanuit het menu de race selecteren kan allemaal, dan ga je de race laden; ander muziekje. Race starten; ander muziekje. Herhaling; ander muziekje. Natuurlijk skip je altijd de herhaling, dan kom je weer in het menu om de race opnieuw te beginnen; ander muziekje. 9 van de 10 keer ga je gewoon naar de volgende race, moet je daar dus uit; ander muziekje.
Het lijkt dus meer op een soort auto encyclopedie, waar je meer tegen jezelf en de tijd rijdt dan tegen de AI. Saaaaai
Dat is, in een notendop, dan ook gewoon de GT-franchise hèStreskip schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:20:
Het lijkt dus meer op een soort auto encyclopedie, waar je meer tegen jezelf en de tijd rijdt dan tegen de AI.
True that!Brad Pitt schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Dat is, in een notendop, dan ook gewoon de GT-franchise hè
Zal eens wat foto's uploaden. Je kan die foto's alleen uploaden als je ze van je Ps afhaalt toch?
Wat is overigens jullie status? Totale km stand, favoriete circuit, topsnelheid en dat soort dingetjes
Ik wil updates zien op dit moment. ben een beetje uitgekeken op m'n spel. ik heb 10.000KM op nordschleife gereden sinds gisteren
Al online gereden? Als je echte competitie wilt moet je gewoon eens online mee gaan rijden! Ik zit nog steeds op de A licentie want sindsdien eigenlijk alleen maar online aan het rijdenPatjeee schreef op zondag 16 februari 2014 @ 08:28:
Ik wil updates zien op dit moment. ben een beetje uitgekeken op m'n spel. ik heb 10.000KM op nordschleife gereden sinds gisteren
Dan heb je pas echt competitie en close racing, heerlijk!
Ik moet wel zeggen dat International A races het mij al behoorlijk lastig maken, en dat terwijl ik een doorgewinterde GT speler ben (controller). Ik heb nu eigenlijk helemaal geen moeite met het niveau, maarja dat zal vast te maken hebben met het feit dat ik aan het aftakelen ben
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
die 10.000km komt juist online ik heb alles uitgespeeld offline op goudDjie schreef op zondag 16 februari 2014 @ 08:46:
[...]
Al online gereden? Als je echte competitie wilt moet je gewoon eens online mee gaan rijden! Ik zit nog steeds op de A licentie want sindsdien eigenlijk alleen maar online aan het rijden![]()
Dan heb je pas echt competitie en close racing, heerlijk!
Ik heb altijd Forza gedaan en ik ben benieuwd hoe Gran Turismo 6 speelt. Zijn er meer mensen die geswitched zijn van spel, of is het de moeite niet waard? En is het mogelijk GT6 tweedehands te halen, of zit er net zoals in Forza een code met extra accountgebonden auto's wanneer je het spel nieuw koopt?
Je moet het zelf proberen, ik zeg je alvast, de physics in tegenstelling tot forza zijn indrukwekkend. Misschien moet je eens een paar posts teruglezen over GT6. CaptainPanda in "[PS3] Gran Turismo 6"Belecthor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:14:
Ik heb altijd Forza gedaan en ik ben benieuwd hoe Gran Turismo 6 speelt. Zijn er meer mensen die geswitched zijn van spel, of is het de moeite niet waard? En is het mogelijk GT6 tweedehands te halen, of zit er net zoals in Forza een code met extra accountgebonden auto's wanneer je het spel nieuw koopt?
GT6 is niet eens duur meer te vinden als je eventjes kijkt. Bij zavvi vind je hem al voor 28 euro. Hij was tijdelijk te vinden voor 30 euro overal. GT6 is code vrij, los van de 15th anniversary vouchers die je er los bij kreeg bij de launch.
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 17-02-2014 14:22 ]
Oke bedankt voor je antwoord! Ik zag 'm bij de Mediamarkt ook al voor 27 euro, dus misschien haal ik dat wel gewoon.
Vanuit Forza 4 is het zeker de overstap waard, zeker nu de game maar 3 tientjes is. Zelf mis ik gewoon aantal key features uit Forza (zeker in 5) die enkel irritatie opleveren (rolling start vs staande start), maar het kan niet tippen aan de hoeveelheid auto's van GT.
Maar doe het niet voor het geluid
Maar doe het niet voor het geluid
Wauw.... ik koop de LFA nurburging package, ze hebben het voor elkaar gekregen om het geluid erger dan in gt5 te maken wauw...die van GT5 viel nog reuze mee dan.
Wel een picture perfect autoiPodKiller schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:23:
Wauw.... ik koop de LFA nurburging package, ze hebben het voor elkaar gekregen om het geluid erger dan in gt5 te maken wauw...die van GT5 viel nog reuze mee dan.