hoe zit het met als je een save game van gt5 hebt? heb je hier dan nog voordeel aan of maakt dit niks uit?
heb natuurlijk anniversery edition he
Bedankt!SToRM666 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:44:
Ik heb GT6 nu ook al enkele weken liggen. Ik moet er alleen nog eens aan beginnen
[...]
Mooie foto!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
[ Voor 6% gewijzigd door GlorixJim op 20-01-2014 12:47 ]
Beetje doorsparen is ook mijn advies. Op marktplaats zijn deze stuurtjes vaak wel te vinden voor aantrekkelijke prijzen. Wel vragen of je een stuur ter plekke mag testen voordat je hem koopt...glorixjim schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:43:
ik dacht aan 100 euro. Dus g25, g27, Thrustmaster t500, fanatec. voor mij
onhaalbaar.
Nee. Nog niet i.i.g. MS hanteert helaas een andere standaard. Fanatec werkt wel op PS3/XB360.glorixjim schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:55:
bedankt voor het advies. Ik ga nog even doorsparen.
Is er een stuur voor xbox1 en ps3 ?
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 20-01-2014 12:58 ]
Nickname does not reflect reality
Van de 2 XBO stuurtjes is er zelfs maar 1 die PC compatible is, MadCatz werkt niet eens op de PC.Brad Pitt schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:56:
Nee. Nog niet i.i.g. MS hanteert helaas een andere standaard. Fanatec werkt wel op PS3/XB360.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
helaas niet, heb GT5 garage met 1000 auto's gevuld en mocht nu gewoon weer van voren beginnenDouwsky schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:45:
hoe zit het met als je een save game van gt5 hebt? heb je hier dan nog voordeel aan of maakt dit niks uit?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de DFGT toen voor GT5 gekocht: voor mij meer dan prima! zeker als je eerst met controller speelde! samen met Wheelstandpro!glorixjim schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:43:
ik dacht aan 100 euro. Dus g25, g27, Thrustmaster t500, fanatec. voor mij
onhaalbaar.
De schakelknop volledig omgedraaid (met pookje ingedrukt in neutrale positie)?418O2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 01:24:
klein beetje offtopic, maar hier zitten de meeste actieve g25 eigenaren. Mijn sequentiele shift springt niet terug naar het midden, dat hoort toch wel?
PSN: jannvsdvinvs
Sequentieel gaat wel imho. De normale bak was juist van erbarmelijke kwaliteit. Flimsy as *&#%!$.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:19:
Heb nooit kunnen wennen aan de schakelbak van m'n G25, vooral in sequentiele stand vind ik 'm niet stevig genoeg. Gebruik altijd de flipperts.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
gelijk heb je, sommige auto''s hebben wel een heeeeel bijzonder kut geluid.Brad Pitt schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:10:
Wil eerst kunnen voten voor een acceptabel geluid, daarna mogen er wel wat premiums bij.
Doet me wel denken aan de "hidden gem" trophy eigenlijk.JeroenV_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:14:
Eh, het is geen adventure spel ofzo hoor![]()
Wat verwacht je; dat je, als je ergens achter een vangrail rijdt, je over kunt stappen in een auto die verstopt staat onder een zeiltje?
Alle auto's die je kunt unlocken liggen van te voren vast, en dat lijstje is te terug te zoeken.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 12% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 22-01-2014 15:14 ]
[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 22-01-2014 21:55 ]
De single player ervaring is in GT6 helaas een heel stuk minder. In de 2e helft van een race gaan auto's ineens onverklaarbaar langzaam rijden en heb je ze eenmaal simpel ingehaald, dan komen ze soms weer met 'warp speed' voorbij op lange rechte stukken of erger nog, rammen je van de weg in de laatste bocht. De AI in GT6 is dan ook de slechtste die ik voor sim(cade) racers heb meegemaakt de afgelopen paar jaar. GT6 is hiermee gedegradeerd tot een 'car collecting game'.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:04:
Van het weekend eindelijk eens goed in het spel kunnen duiken. Ik moet zeggen dat ik inderdaad helemaal de klachten over de AI moet steunen, het rubberbanding is gewoon diep triest te noemen. Als ik in ronde 2 mijn auto in de banden parkeer en moet reversen om eruit te komen, kan ik op de meeste circuits nog gewoon met gemak eerste worden. Dat was in voorgaande GTs nooit zo extreem.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja je kan geen Elise missie race doen met een Racing Elise. Ze kunnen allemaal behalve deze die al sinds gt2 in de game zit. Weg credits. En zo kan ik wel door gaan met races/cars waar het zelfde geld.Douwsky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:
heeft er iemand al hidden stuff of interessante unlockables gevonden?
Car collecting AND driving game! Physics zijn imho de beste voor een PS3-racing game, voor competitief racen moet je wel online zijn idd.PatrickC schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]
GT6 is hiermee gedegradeerd tot een 'car collecting game'.
Volgens mij zijn de physics hetzelfde. Had je geen hulpmiddelen aan? In career mode heb je alleen free run, maar volgens mij heb je daar geen mogelijkheid om de tijden per circuit te bewaren.Dacide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:03:
Ik heb me gisteren een hele avond vermaakt met een nagenoeg standaard BMW 330i (met sport-soft en ECU/Chip).... en maar time trialen op Brands hatch.
Nu kan je (bij mijn weten) enkel time trialen via de single player arcade mode. Maar het viel me op dat de auto wel heel gemakkelijk te besturen was. Is dit inherent aan deze specifieke auto? Of is de arcade mode afwijkend v.w.b. physics?
Kun je ook time trialen in de career mode?
Ik had in feite alles uit staan.. enkel TC op 2 en ABS op 1.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:30:
[...]
Volgens mij zijn de physics hetzelfde. Had je geen hulpmiddelen aan? In career mode heb je alleen free run, maar volgens mij heb je daar geen mogelijkheid om de tijden per circuit te bewaren.
Niet per ongeluk vergeten om op purchase te drukken bij die racing soft? Want ik heb die auto ook.... denk voor 50 a 60% getuned. Deze staat op sport-hard of sport-soft en plakt lekker aan de weg hoor. Wel beetje last van onderstuur bij te hard insturen. (ik speel met controller)Douwsky schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:13:
ik moet zeggen dat sommige autos wel super onmakkelijk sturen zo is de mercedes uit vision GT erg traag qua sturen maar een honda S2000 die je krijg voor geloof ik licentie b halen die volledig opgevoerd dacht ik met racing soft eronder is niet te besturen ivm de super gevoelige besturing zodat je bijna elke bocht met een slakkengang moet nemen
maar dit is mijn ervaring
ik speel ook met controller (geld issue...)Dacide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:42:
[...]
Niet per ongeluk vergeten om op purchase te drukken bij die racing soft? Want ik heb die auto ook.... denk voor 50 a 60% getuned. Deze staat op sport-hard of sport-soft en plakt lekker aan de weg hoor. Wel beetje last van onderstuur bij te hard insturen. (ik speel met controller)
Dat kan je vinden in je garage
Die auto is veruit mijn favoriete auto online in rond de 450PP races, maakt me niet uit wat voor banden eronder zitten. Dat ding gaat als een trein!Douwsky schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:13:
maar een honda S2000 die je krijg voor geloof ik licentie b halen die volledig opgevoerd dacht ik met racing soft eronder is niet te besturen ivm de super gevoelige besturing zodat je bijna elke bocht met een slakkengang moet nemen
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
En horenOntzettende_Jan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:23:
Netjes. Ben benieuwd wat we de komende weken gaan zien.
[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 24-01-2014 11:54 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Thanks! Ben benieuwd naar de aankodigingen van morgen danVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:56:
Van harte gefeliciteerd met je verjardag én met GT6De track editor zit er nog niet in maar wie weet volgt dat op korte termijn. Kaz schijnt morgen eea aan te kondigen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Gefeliciteerd! Veel plezier met je kado. Hij gaat je ongetwijfeld bevallenChaos-Zero schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:35:
Vandaag GT6 gehad voor m'n verjaardag. Ik ben toch wel benieuwd of de GPS track editor er al in zit?
Ben inderdaad benieuwd naar de aankondigingen. Hoop dat er eindelijk eens een fatsoenlijk dlc-beleid komt. Had toch gehoopt dat er wat meer wagens gingen worden aangeboden, maar tot nu toe (buiten de drie gratis modellen) nog niks bekend. Vrees dat het weer flink gaat tegenvallen...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:56:
Van harte gefeliciteerd met je verjardag én met GT6De track editor zit er nog niet in maar wie weet volgt dat op korte termijn. Kaz schijnt morgen eea aan te kondigen.
Bedankt. Ik geloof graag dat ie gaat bevallen. Morgen maar mn Driving Force maar weer even er bij pakken. Sinds GT5 weinig meer gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Gefeliciteerd! Veel plezier met je kado. Hij gaat je ongetwijfeld bevallen.
[...]
Ben inderdaad benieuwd naar de aankondigingen. Hoop dat er eindelijk eens een fatsoenlijk dlc-beleid komt. Had toch gehoopt dat er wat meer wagens gingen worden aangeboden, maar tot nu toe (buiten de drie gratis modellen) nog niks bekend. Vrees dat het weer flink gaat tegenvallen...
moooooooooh fx8350
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Komt waarschijnlijk door de licentie(s) van Microsoft/Forza.Capo schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:48:
Viel me gisteren op dat het Top Gear track er niet meer in zit ?
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Dit deed mij wel grinnikeniPodKiller schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:55:
Maar hun kunnen prima tekst inspreken.
Wat is er mis met Tiff Needell of Vicki (los van dat ze Jeremy kei hard inmaken met racen)?
Niks mis met hen hooriPodKiller schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:43:
Wat is er mis met Tiff Needell of Vicki (los van dat ze Jeremy kei hard inmaken met racen)?
Verwijderd
Met Vicki is er absoluut helemaal niets misiPodKiller schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:43:
[...]
En voor welk bedrag, als ik vragen mag ? €39,- ?w4rguy schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:07:
Gran Turismo 6 is een stuk goedkoper geworden dus net even langs de Intertoys gelopen en gelijk maar gekocht
Verwijderd
Track ziet er gaaf uit maar de aankondiging valt me tegen. Afgezien de Red Bull auto en Vision auto helemaal geen andere auto's aangekondigd. Ik had pack zoals bij Forza verwacht (alleen wat minder frequent).Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Met Vicki is er absoluut helemaal niets mis![]()
GTPlanet heeft nieuws over nieuwe dingen die in februari gaan komen. O.a. een nieuwe track, de langste in GT historie. Zelfs langer dan de Nordschleife!
http://www.gtplanet.net/n...ssed-at-taipei-game-show/
Hadden die gasten van die 500+ auto's (standard) weinig te doenAs the name implies, each car model in Gran Turismo is built from top-to-bottom by a single person
GT6 is overal 39,- bij de game retailers, is een officiële prijsverlaging van Sony zelf. Bol.com deed daar een schepje bovenop toen de sale nog bezig was, vandaar tijdelijk 30 euro.WindowsME schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:37:
[...]
En voor welk bedrag, als ik vragen mag ? €39,- ?
Toen ik een weekje terug per toeval op bol.com keek en zag dat hij €29,99 was (vrij van verzendkosten) heb ik meteen maar een order geplaatst, en twee dagen later mogen ontvangen.
Daarvóór was hij een tientje duurder, en schijnbaar nu ook weer
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie dan welke ontworpen heeft en of er verschillen merkbaar zijn maar daar zullen we nooit achter komen ben ik bang.SinergyX schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Hadden die gasten van die 500+ auto's (standard) weinig te doen
Hier de bijbehorende video van het nieuwe circuit.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Track ziet er gaaf uit maar de aankondiging valt me tegen. Afgezien de Red Bull auto en Vision auto helemaal geen andere auto's aangekondigd. Ik had pack zoals bij Forza verwacht (alleen wat minder frequent).
Ik heb afgelopen vrijdag GT6 voor 29,99 bij de Mediamarkt gehaald. Sommige zijn nog pre-order editions waar nog een voucher erbij in zit.w4rguy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 00:00:
Ik heb hem inderdaad voor 39,- gekocht. De verkoper zei nog tegen me "die is wel erg goedkoop geworden ineens". Ik had Gran Turismo 5 nog liggen dus wilde niet gelijk GT6 gaan kopen. Ik had eigenlijk gehoopt dat ie op de PS4 uit zou komen als release. Maar goed, hij bevalt wel goed. Ik zie wel (nog steeds) verbeterpuntjes in het menu. Als ik meerdere races doe van 1 kampioenschap moet ik de hele tijd terug naar het menu in plaats dat ik vanuit een race direct naar de volgende kan springen. En ik kan in een race mijn auto niet aanpassen in de single player. Dat kan alleen vanuit de garagde (voor zover ik heb kunnen ontdekken). Een behoorlijk gemis imho.
Wat ik wel fijn vond is dat de seasonal challenges er nog zijn. Ik had een anniversary car gekregen dus kon die challenge rijden. Ben gelijk uit de geld issues en kan prima rondcrossen.
SR+ MiC
Meer Premiums zou juist mijn voorkeur hebbenShiro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:11:
[...]
Ik hoop wel dat ze nog meer standaard auto's toevoegen
Ziet er wel kicken uit vind ik. Jammer dat die auto alleen zo een bizar crap geluid heeft weerDjie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:54:
Hier de bijbehorende video van het nieuwe circuit.
[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 27-01-2014 10:29 ]
Heb liever dat ze die oude standaard auto's er gewoon uit halen of via een optie uitschakelen. Die van GT4 gaan van een afstandje nog wel maar sommige lijken wel nog ouder te zijn. Leuk dat er 1000+ auto's in zitten maar als het overgrote deel geen porum is dan vind ik dat nogal een domper.Shiro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:11:
Ik hoop wel dat ze nog meer standaard auto's toevoegen
if (!coffee) {
Work = false; }
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:30:
Patch is live met oa de Red Bull 2014 (F1 spec) en de Red Bull Fan Car.
Standaard bedoel ik voornamelijk de meer recente auto's die we hier in Nederland hebben, ofwel, niet rally/racing versions. Ik kan mijn eigen Corsa niet eens terug vindennaaitsab schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:41:
[...]
Heb liever dat ze die oude standaard auto's er gewoon uit halen of via een optie uitschakelen. Die van GT4 gaan van een afstandje nog wel maar sommige lijken wel nog ouder te zijn. Leuk dat er 1000+ auto's in zitten maar als het overgrote deel geen porum is dan vind ik dat nogal een domper.
SR+ MiC
Dat vind ik nog wel het meest storend aan de auto's die uit GT4 komen: ze zijn allemaal zo'n 10 jaar oudShiro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:14:
[...]
En helemaal met je eens, sommige auto's zijn echt heel oud, zal mooi zijn als ze die vervangen met recentere modellen of opvolgers daarvan.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
De brullende motor die je huiskamer zal doen shaken maakt alles weer meer dan goed
Tja baal er ook van, maar je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen. Die concept cars zijn daar eigenlijk niet eens bedoeld voor.SChief schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:59:
Gisteravond even een flinke domper meegemaakt.. Wou even de Mercedes Vision GT proberen, en na het kijken van het filmpje was ik al helemaal enthousiast.Goed, de baan op en als eerste even stilstaan om naar de auto te kijken. Druk op select om te wisselen naar het interieur, blijkt er geen interieur aanwezig te zijn!
Wat een enorme faal..
Verwijderd
Of pleur er een standaard interieur in ofzo maar geen zwart gatiPodKiller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:37:
Ik noem het zeker geen vette fail, integendeel zelfsMaar ik baal er wel uiteraard van dat je zulke prachtige exclusieve concept auto's gemaakt voor GT6 juist niet kunt bewonderen van binnen. De renders zijn er wel namelijk, maar goed, hun weten wat ze doen
[ Voor 23% gewijzigd door iPodKiller op 28-01-2014 21:27 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq