Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
PsycoHero schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:20:
Ik zie in diverse winkels de normale disk versie van GT6 al voor ver onder de 40 euro liggen (actie prijzen)... Was deze prijs daling ook al zo snel na release bij GT5 destijds, of valt de verkoop zo hard tegen?
iPodKiller schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:48:
[...]

Doet Sony bewust denk ik, was tijdens kerstmis in Amerika was die ook al tijdelijk 39,99 dollar bij gamestop en amazon, vorige week kwam amazon uk ook al met de anniversary edition voor rond de 40 euro (dagdeal) van Sony zelf.
http://www.bol.com/nl/p/gran-turismo-6/9200000014054428/

€29,99, i guess Sony zit hier achter.. bij dixons ook 36,99

Dat is wel echt heel snel gedaald, denk dat dit ook een tijdelijke aanbieding is van Sony zelf, verkoopt GT6 dan zóóó slecht?

(wel zuur overigens voor de mensen die er recent nog 59,99 voor hebben betaald)

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 13-01-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mogelijk om toch PS3 nog even een flinke boost te geven? Game goedkoop, console er goedkoop bij, nog even cashen voor de kids :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 1.03 is uit. Met o.a. de nieuwe Toyota FT-1 Concept en M4 interieur...

The third update for Gran Turismo 6 is now available, and it brings with it the all-new Toyota FT-1 Concept Coupé, a full interior to the 2014 BMW M4 Coupé, new Seasonal Events, as well as amending the date of availability of the remaining Red Bull X Challenges which now reads “Available in January 2014″.

The update weighs in at a light 99MB, and at the time of this writing the servers are down for maintenance – likely to introduce the new Seasonal Events. Although an official list of changes is not yet available, our community has begun to compile a list of the most apparent fixes:

Wheel width no longer decreases when applying larger wheels.
In-car visibility improved on some models.
Handling on MR vehicles has improved.
While adjusting power or weight limits, displayed PP updates in real-time.
Unique Seasonal Events, commemorating the 2014 North American International Auto Show are now available featuring the Toyota FT-1 and the BMW M4, with prize cars awarded in both events by achieving bronze or better.

Toyota FT-1 Super Lap: Mazda Raceway Laguna Seca
Period of Availability: 1/13/2014 23:00 – 2/10/2014 23:00
Gold: Cr.70,000 Silver: Cr.35,000 Bronze: Cr.15,000
BMW M4 Coupé Super Lap: Willow Springs International Raceway
Period of Availability: 1/13/2014 23:00 – 2/10/2014 23:00
Gold: Cr.70,000 Silver: Cr.40,000 Bronze: Cr.20,000
Note, in order to enter the Seasonal Events you must first acquire your National B license.

bron: gtplanet.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Begin een beetje online races te verkennen.
Meeste lobby's zijn PP gerelateerd.
Hoe doen jullie dat? Hebben jullie auto's klaar staan voor 450 / 500 / 550 PP races?
Zo ja, welke?

Voor 500 PP op de Nurburgring, dacht zelf aan de E92 M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:41:
Update 1.03 is uit. Met o.a. de nieuwe Toyota FT-1 en M4 interieur...

Wheel width no longer decreases when applying larger wheels.
Handling on MR vehicles has improved.
Mooi zo. Al was het niet nodig omdat het waarheidsgetrouw was, fijn dat er iets aan gedaan is. Play on! d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:55:
Volgens GT Planet komt deze 14 januari beschikbaar als gratis DLC. Het is overigens niet de Vision GT auto van Toyota, die komt later. Zou dit Toyota's langverwachet opvolger van de Supra zijn?
Toyota zegt zelf van niet. Dit zou puur en alleen een concept zijn en zal niet in productie gaan. Wel is het natuurlijk aannemelijk dat dit een soort basis is voor een toekomstige sportwagen van Toyota.

Vind 'm overigens zelf niet echt heel mooi. Achterkant ziet er lekker uit, maar de neus kan ik niet echt aan wennen... wil 'm overigens wel even aan de tand voelen in GT :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Probeerde vanochtend de patch te downloaden maar m'n ps3 rebootte. Iemand anders dit probleem ook?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt vaker voor. Met 1.02 had ik het ook. En met de initiële installatie ook met zelfs een filesystem check er achteraan. Geen idee waardoor het wordt veroorzaakt. Na de reboot werkt het allemaal naar behoren als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
OK thanks. Is voor mij de eerste keer. Zal het weer eens proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:45:
OK thanks. Is voor mij de eerste keer. Zal het weer eens proberen vanavond.
Hier ook na 1 keer reboot en systeemcontrole kwam de update binnen, bij sommige meer dan 3 pogingen nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hop! Is gewoon een reactiesnelheid test!

http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_3266694.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
XyritZz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Toyota zegt zelf van niet.
Bron? Ik zie ook wel dat het geen opvolger is, ook al heeft hij het silhouet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:44
Ik kreeg een award omdat ik binnen 0,5 sec reageerde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ik haat die secret trophies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
GT6 ligt nu al meer dan een maand in de winkels. Toch heb ik als groot GT fan dit 6e deel nog niet gekocht omdat ik voorlopig nog geen tijd heb om te spelen. Begin december kwamen alle reviews uit die gemengd waren, sommige vol lof, andere met wat meer kritiek. Ik weet dat er nog talloze updates komen dit jaar waarin content en functionaliteit wordt toegevoegd. Met dat in het achterhoofd ben ik benieuwd naar jullie mening.

Hoe is jullie algemene gevoel over GT6 tot nu toe, na een maand spelen?
Is het daadwerkelijk een opvolger of een soort update van GT5?
Zou je terug kunnen naar GT5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Lees vooral geen reviews...
Koop het gewoon voor 29,99 bij bol.com en met deze kortingsbon nog 2,50 korting erbovenop. De enige die vindt of GT6 ruk of kei goed is, ben jij.

CRM-250-INP-SA45YTB

Niks te verliezen toch voor een spel die pas een maandje uit is? 27,50 is echt geld ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsycoHero schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:19:
Ik ben zeer tevreden en zie hem zéker als een opvolger. Mensen die GT6 zien als GT 5.5 of een DLC oid kijken niet verder dan hun neus lang is. Ze zien nagenoeg dezelfde graphics en opzet en roepen dan dat het meer van hetzelfde is. GT is nu eenmaal GT. Of ze roepen het omdat anderen het ook roepen en zelf ook een "mening" moeten hebben. Nieuwe physics engine (al zijn de meningen daarover verdeeld) Nieuw bandenmodel. Wel degelijk verbeterde graphics, al is het natuurlijk geen verschil van dag en nacht. En van de grootste verbeteringen zijn de laadtijden en de snelheid van de menu's. Geen occasiondealer meer maar gewoon alle auto's bij de dealers. Enorm veel content en er komen nog nieuwe features en auto's aan dit jaar. De enige reden waarvoor ik zo nu en dan nog terug ga naar GT5 is om de endurance races te voltooien. :)
Verder ben ik het helemaal eens met iPodKiller... ga niet af op "reviews" :')

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GT6 is zeker beter, maar niet de verbetering die ik had willen zien, zeker op aantal punten zijn ze zelfs iets achteruit gegaan. Laadtijden en algemene snelheid is inderdaad enorm verbeterd (tot waar de PS3 natuurlijk kan), er zit een mooie nieuwe set auto's in.

Had ik Forza niet gehad, had ik zeker bij GT6 gebleven. Maar juist de aspecten die ik bij Forza beter vind, zijn bij GT5->6 imho minder geworden. Rolling start, battleship AI, soms gare handling (of mijn G25 deed moeilijk met FF), stofzuigers en paar puntjes op tuning, vallen me gewoon vies tegen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Zitten er eigenlijk in GT6 ook endurance races? Vond die in GT5 wel erg gaaf om te rijden met ondergaande/opkomende zon! Krijg Gt6 morgen binnen van bol.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
iPodKiller schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:26:
Koop het gewoon voor 29,99 bij bol.com en met deze kortingsbon nog 2,50 korting erbovenop. De enige die vindt of GT6 ruk of kei goed is, ben jij.

CRM-250-INP-SA45YTB

Niks te verliezen toch voor een spel die pas een maandje uit is? 27,50 is echt geld ervoor.
Bedankt voor je tip... Ik ben ook een groot GT fan... Maar wegens tijdgebrek (en GTA V die bijna uitgespeeld is) had ik hem nog niet gekocht.

Zojuist gedaan bij BOL. Tevens direct een paar airmiles ingewisseld. Dus uiteindelijk voor €12,50 GT6 kunnen kopen :D

(ik heb dan helaas wel de basis versie en niet de anniversary edition (nog steeds 70 euro). Kan ik toch op een of andere manier aan die extra content komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dacide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Kan ik toch op een of andere manier aan die extra content komen?
Op o.a. eBay staan die codes aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Brad Pitt schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Op o.a. eBay staan die codes aangeboden.
ooooh, ok.. Helder. Het werkt dus met codes. (ik dacht dat er een extra CD of iets dergelijks bijgeleverd zat.
Dan is het natuurlijk wel de vraag of die codes nog werken. Niet dat ze dadelijk al gebruikt zijn ofzo.

Maar thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Het is wel handig om de Anniversary cars te hebben. Er zijn nu (nog) een paar seasonals met flinke geldprijzen die alleen met Anniversary cars te rijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 17:11

Nemesizz

Untouchable

giganielsie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:05:
Zitten er eigenlijk in GT6 ook endurance races? Vond die in GT5 wel erg gaaf om te rijden met ondergaande/opkomende zon! Krijg Gt6 morgen binnen van bol.com :D
Tot nu toe niet zoals in GT5. Bijvoorbeeld de 24 uur van Le Mans of 24 uur op Nordschleife (spelling) is nu 24 minuten. In GT5 die 24H dingen nooit gedaan (wie gaat er nou 24 uur racen?, in het echt rijden ze ook met 3 coureurs die om het aantal uur wisselen).
Maar verder qua effecten wel hetzelfde, dus af en toe regen, zon die onder gaat, stukje nacht en dan weer zons opkomst.

De eerdere vraag van wat je nou van GT6 vind.
Ik vind een hoop dingen beter dan GT5, handeling (al is het met sommige auto's wat buggy dat je ineens op magische wijze out-of-the-blue alle grip verliest) en kortere laadtijden metname.
Maar vind wel dat er iets meer bugs inzitten, nu hebben ze er met GT6 niet zo lang over gedaan (of niet zo vaak uitgesteld :+ ) als GT5, maar zitten toch een aantal nasty bugs in die soms hinderlijk kunnen zijn. Het is niet zo dat het de game onspeelbaar maakt ofzo, dat (tot nu toe) nog niet.

Echter, is GT6 wel veel van hetzelfde, en persoonlijk ben ik toch iets te snel uitgekeken op GT6 dan op GT5. De races tegen AI zijn gewoon snel boring, AI is soms ronduit debiel (rammen je op een recht stuk weg) en die races tegen AI was ik in deel 5 al op uitgekeken. Online is het nog wel steeds erg leuk om te doen moet ik zeggen (toegegeven, race eigenlijk alleen tegen m'n broer).
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ik vind het een vooruitgang op gt5. Handling voelt beter. Enkele auto's hebben ze niet aangepast en zijn nog steeds bagger om te rijden, maar over het algemeen komt het beter over. Sommige auto's hebben idd nogal een stofzuiger geluid. Enige waar ik me nog altijd aan hinder is de AI. Ze zeggen dat het verbeterd is, maar ik zie er niks van. Ze rijden nog steeds in een file naar de finish. En gemaakt van beton, terwijl als je zelf een tikje krijgt je alle kanten op vliegt.

Ander dingetje is dat de licenties beetje te makkelijk zijn. Na een paar keer heb je de moeilijkste ook wel op goud. En dat was bij bijv. gt2 wel anders. Ze hadden het zo moeten houden. Mocht je echt voor goud willen gaan, dan moet je aan je rijstijl werken etc.

Ik heb zelf de basic versie, zonder die extra auto's. Maar ik mis ze niet. Natuurlijk jammer dat je wat geld mis loopt, maar ik red me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

Ik irriteer me aan al die servers zonder bandenrestricties en dat je zo belachelijk weinig filters kan instellen bij de browser. En nog geen roulette races. Verder heel erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Servers zonder banden restricties. Is dat een GT ding of een User ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij lobby's bedoeld ;) Wat zijn die maanmissies trouwens intens frustrerend om op goud te halen. Iemand nog tips? En de laatste Goodwood events? Hoe hebben de goudpakkers dit aangepakt? :P

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:07:
Ik denk dat hij lobby's bedoeld ;) Wat zijn die maanmissies trouwens intens frustrerend om op goud te halen. Iemand nog tips? En de laatste Goodwood events? Hoe hebben de goudpakkers dit aangepakt? :P
De moeilijkste maanmissie vond ik waar je de "pionnen" moest raken in de grote circel. Hier probeerde ik eerst zoveel mogelijk achterelkaar te raken, dus een beetje efficient sturen. Maar ik heb goud gehaald door gewoon relatief hard te gaan en niet teveel sturen om niet om te kiepen of snelheid te verliezen.

De andere missies, route met niet te veel dips en bumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:07:
Geen problemen mee gehad, binnen paar pogingen goud. Je moet volgens mij vooral niet te hard willen want anders vlieg je over de kop, en probeer zo min mogelijk te springen (maan). Rustig de limiet van de auto opzoeken werkt bij de Goodwood missies, als je te snel gaat krijg je een rode tijd. Voor de rest zit ik nog steeds bij de Nationaal A races... ben eigenlijk alleen maar online aan het rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op zich vind ik het wel een leuk tijdverdrijf, een spel kan ik het amper noemen. Het rijgedrag is heerlijk, zelfs met een DS3 waar ik mee speel. Het spel is alleen zo wisselend... het ene moment is het genieten, het andere moment vreet ik mij op of val ik half in slaap.

Waarom hoor ik geen omgevingsgeluiden behalve wat wind en voornamelijk banden. Er staat publiek maar ik hoor niets..
Waarom hoor ik andere auto''s niet als ze meer dan 2 meter weg rijden?
Waarom iedere singleplayer race weer hetzelfde inhaalverhaal, laat mij toch eens racen.
Waarom zijn de bomen interlaced?
Waarom flikkeren de schaduwen soms zo?
Waarom zie ik geen flikker van mijn dashboarddials?

Nu speel ik op een flink formaat plasma tv en daaruit komen ook wat irritatiepunten voort. Ik zet de HUD uit omdat er anders aardig wat beeldretentie is, witte letters met zwarte randjes is niet zo handig..
Maar hierdoor mis ik erg veel cruciale data, zonder HUD mis je je snelheid (dials amper leesbaar), je laptijd\nummer maar bovenal; geef even aan of een ronde nog valide is of niet... Ik moet de hud nu aanzetten bij de special events want anders kan ik niet zien of een ronde (of zelfs de volgende) nog valide is.

Ik snap niet dat events zoals een laptijd, of buiten de baan, niet even aangegeven kunnen worden met een kleine popup. Wat meer instelmogelijkheden mbt de HUD zou ik wel fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De Licenses zijn inderdaad veel te makkelijk. Ik mis de frustratie, woede en uiteindelijke voldoening van 2 dagen zwoegen om 1 licentie op goud te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren een hele stomme bug gehad.

De 10 minuten race op Nürburgring, je begint uiteraard achteraan, die andere auto's houden je gigantisch lang op (gaan 2 breed rijden, en ik kom er dan niet voorbij). Goed, vlak voor het einde van ronde 1 al die trage bakken eindelijk voorbij en moet dan pushen om de voorste 3 te pakken te krijgen. Vlak voor het einde van ronde 2 haal ik de dan nummer 1 in, en heb dan een voorsprong (bij start/finish) van ongeveer 3 seconden. Op het moment dat ik de finish over ga is er nog iets van...20 seconden over ofzo (van de 10 min race-tijd), dus nouja nog een rondje dan maar. Eerste checkpoint 9 sec voorsprong, en zo ineens 2e checkpoint...niks....3e checkpoint niks.... Ik al echt zoiets van "WTF?! AI zal wel niks meer doen ofzo", kijk ik bovenin het scherm naar positie, lig ik ineens 3e ... Dus ik maar doorgereden (wat moet je ook anders?), kom de finish over, springt ie weer naar 1e. De ranking list klopt voor geen meter meer, de nr2 auto (een Mc Laren) stond ineens 4e ofzo, de nr3 auto (Nissan GT-r R35) lag ineens 6e, een Falken die achteraan reed was ineens 2e, en plots kwam er een 2e Falken bij (reed er maar 1 meer) en de Mc Laren verdween uit de list. Nouja, hele klassement in de soep, maar ik had toch gewonnen....dacht ik. Krijg je je credits, en ja hoor....3e. Ik was not amused om het zo maar te zeggen, ik had toch echt gewonnen en dan krijg je dit....wie zegt dat dit een volgende keer niet weer gebeurt? (of erger, tijdens zo'n 'endurance' race).

De meeste foutjes waren een beetje irri, maar dit vond ik wel heel erg flauw (lijkt Formule 1 wel, waar je na de race via een rechtzaak als nog een paar plekken word terug gezet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Bedankt allen voor jullie reacties!
Ik ga zeker niet alleen uit van reviews, daarom heb ik deze vraag ook nu aan jullie gesteld. Daar heb ik veel meer aan, zeker nu het spel al een tijdje uit is. Ik kreeg zelf bij GT5 niet het echte GT gevoel dat ik had bij de voorgaande delen. Ik weet jullie leeftijden niet, maar ik kan me nog het gevoel herinneren van de eerste keer dat ik GT1 speelde. Dat komt ws nooit meer terug... De volgende mijlpaal was de aanschaf van het G25 racestuurtje, wat een sensatie om zo te racen was dat! Later kwam er een beamer in huis wat nog meer toevoegde aan de game ervaring.
GT6 gaat er zeker komen, don't worry. Eerst de zolder maar eens aanpakken inclusief bovenstaand speelgoed in een nette opstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:01
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:48:
De Licenses zijn inderdaad veel te makkelijk. Ik mis de frustratie, woede en uiteindelijke voldoening van 2 dagen zwoegen om 1 licentie op goud te krijgen. :(
Die frustratie en woede mis ik niet zo, maar de voldoening wel :P. Het echte GT gevoel heb ik nog geen seconde gehad bij deze game (moeilijke license tests en langzaam je eerste trage bak kietelen tot een racemonster). Nu heb ik dat in GT5 ook al zelden gehad, maar die game had tenminste nog roulette-races.

De game is verder wel oké en het geld wel waard, maar ik had na 2 dagen al niet meer de urge om te spelen, misschien een gevalletje "I'm getting to old for this shit", het is niet voor niets de 15th anniversary, maar als je dezelfde ervaring/gevoel verwacht als de eerste GT's dan wordt GT6 een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
iPodKiller schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:26:

CRM-250-INP-SA45YTB

Heb 'm gisteravond ook gekocht met deze code erbij. 27.50 voor een DLC vind ik net een mooie prijs. Want laten we eerlijk zijn dit is meer GT5.5 dan GT6. Als het goed is morgen binnen.

Moet je voor die SP credits bonus elke dag een online race doen of kan het ook gewoon single player zijn?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
naaitsab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:01:
Moet je voor die SP credits bonus elke dag een online race doen of kan het ook gewoon single player zijn?
Gewoon even in de garage van auto wisselen. Spel slaat die verandering op. Quit game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Handmatig saven werkt al.

Truc om snel de vijf dagen binnen te halen: Verzet in het XMB-menu de tijdzone van je PS3 tot even voor 12 uur 's nachts. Als het 12 uur is dan weer een tijdzone terug zetten, zo kan je binnen een paar uur vijf dagen simuleren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:20:
Handmatig saven werkt al.

Truc om snel de vijf dagen binnen te halen: Verzet in het XMB-menu de tijdzone van je PS3 tot even voor 12 uur 's nachts. Als het 12 uur is dan weer een tijdzone terug zetten, zo kan je binnen een paar uur vijf dagen simuleren.. ;)
Ok deze behoeft even wat meer uitleg.
Dus wat doe ik in de PS3 time settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Haha ja sorry.

Stel het is nu 13:54 Nederlandse tijd.

*Pas de tijdzone van je PS3 aan, ga in je PS3-menu naar:
- System settings
- Date and time settings
- Time zone (Niet naar date and time!)
- Kies een tijdzone waarin het 10 uur later is (tijd op je PS3 is nu dus 23:54)

* Start GT6 op en zodra de PS3-tijd 00:00 is en je in het hoofdmenu bent krijg je de melding dat de login-bonus verhoogd is. Vergeet niet te saven!

* Stop GT 6 en ga weer naar de Time Zone in je PS3-menu en kies de volgende tijdzone waardoor je PS3-klok weer teruggezet wordt tot voor 12 uur ‘s nachts.

* Start GT6 en wacht tot het weer 00:00 is.. etc.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:56:
[...]
Mensen die GT6 zien als GT 5.5 of een DLC oid kijken niet verder dan hun neus lang is. Ze zien nagenoeg dezelfde graphics en opzet en roepen dan dat het meer van hetzelfde is. GT is nu eenmaal GT. Of ze roepen het omdat anderen het ook roepen en zelf ook een "mening" moeten hebben. Nieuwe physics engine (al zijn de meningen daarover verdeeld) Nieuw bandenmodel. Wel degelijk verbeterde graphics, al is het natuurlijk geen verschil van dag en nacht. En van de grootste verbeteringen zijn de laadtijden en de snelheid van de menu's. Geen occasiondealer meer maar gewoon alle auto's bij de dealers. Enorm veel content en er komen nog nieuwe features en auto's aan dit jaar. De enige reden waarvoor ik zo nu en dan nog terug ga naar GT5 is om de endurance races te voltooien.
naaitsab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:01:
27.50 voor een DLC vind ik net een mooie prijs. Want laten we eerlijk zijn dit is meer GT5.5 dan GT6.
:O ... maar goed... ieder z'n mening.
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:48:
De Licenses zijn inderdaad veel te makkelijk. Ik mis de frustratie, woede...
Je mag wel wat van mij overnemen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Wat ik vreemd vind is in de 15 minuten races; ik kom als leider over de streep en 2 seconde daarna is de tijd op. Daarna zak ik heel snel tot de laatste (16e) plek. Wanneer ik dan het rondje afmaak schiet ik weer naar de 1e plek (niet heel netjes; edoch het werkt). Bij het afrekenen daarna krijg ik het prijzengeld voor de 16e plek + maar 1 ster i.p.v. de 3 sterren en 200.000 (zit op 200% playbonus).

Waar kan je bugs melden?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

vinnie1908 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:04:
Wat ik vreemd vind is in de 15 minuten races; ik kom als leider over de streep en 2 seconde daarna is de tijd op. Daarna zak ik heel snel tot de laatste (16e) plek. Wanneer ik dan het rondje afmaak schiet ik weer naar de 1e plek (niet heel netjes; edoch het werkt). Bij het afrekenen daarna krijg ik het prijzengeld voor de 16e plek + maar 1 ster i.p.v. de 3 sterren en 200.000 (zit op 200% playbonus).

Waar kan je bugs melden?
Dit had ik dus ook gister met een 10 minuten race (post staat ietsje hoger op deze pagina), ik had het 'geluk' nog 3e te worden terwijl ik 1e lag.
Heb er pas last van sinds de patch van gisteren (misschien zit het er al langer in, maar viel me gister pas op, de eerdere 10 minuten races enzo met timers gingen wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Morgen eens proberen :+
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:00:
:O ... maar goed... ieder z'n mening.
offtopic:
Als jij de volle mep wil betalen voor een paar nieuwe auto's en wat nieuwe tracks is prima maar ik kan deze extra content, wat handling en GUI patches toch echt geen waardig vervolg op GT5 noemen. Dit had ook gemakkelijk in een DLC pack van 30 euro gekund, dus ik vind 27,50 precies een mooie prijs.

TL;DR, ieder z'n ding.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:
... dus ik vind 27,50 precies een mooie prijs.
Goed zo, have fun d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dit is GT5 maar dan beter dus dat gaat zeker lukken :Y

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Game ook gehaald vandaag, wel even wennen alles voeld ook wat vlotter en dan heb ik het niet alleen over de Laad Tijden.

Iemand nog tips om nog sneller door de bochten gaan? heb hier en daar soms nog 20 seconden goed te maken heb ik nog steeds geen idee hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Psyonara schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:21:
Iemand nog tips om nog sneller door de bochten gaan?
Niet te snel er doorheen willen. Onderstuur kost bakken met tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Game ook gehaald vandaag, wel even wennen alles voeld ook wat vlotter en dan heb ik het niet alleen over de Laad Tijden.

Iemand nog tips om nog sneller door de bochten gaan? heb hier en daar soms nog 20 seconden goed te maken heb ik nog steeds geen idee hoe.
Afbeeldingslocatie: http://internetracingschool.webs.com/Racing%20line%20points.jpg
Probeer ook zo de bochten te nemen en zoals hierboven niet te snel willen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:01:
Haha ja sorry.

Stel het is nu 13:54 Nederlandse tijd.

*Pas de tijdzone van je PS3 aan, ga in je PS3-menu naar:
- System settings
- Date and time settings
- Time zone (Niet naar date and time!)
- Kies een tijdzone waarin het 10 uur later is (tijd op je PS3 is nu dus 23:54)

* Start GT6 op en zodra de PS3-tijd 00:00 is en je in het hoofdmenu bent krijg je de melding dat de login-bonus verhoogd is. Vergeet niet te saven!

* Stop GT 6 en ga weer naar de Time Zone in je PS3-menu en kies de volgende tijdzone waardoor je PS3-klok weer teruggezet wordt tot voor 12 uur ‘s nachts.

* Start GT6 en wacht tot het weer 00:00 is.. etc.

Hoop dat het zo duidelijk is.
Dan kan het zelfs binnen een paar minuten (lees minder als een uur) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
naaitsab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:41:
[...]

[afbeelding]
Probeer ook zo de bochten te nemen en zoals hierboven niet te snel willen.
Zo neem ik ze vaak wel, of met een powerslide om geen snelheids verlies te hebben maar het vooral dat ik bij meerdere bochten in een achter mekaar de ideale lijn kwijt raak.

Soms de Hulp lijn wel eens aanstaan maar vind dat ook niet altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Powersliden, aka driften betekent niet sneller door een bocht gaan, juist het tegengestelde. Verder wel op letten dat je met 2 wielen op de baan moet blijven. In de praktijk betekent dat, dat je vrij veel kunt "afsnijden". Ik zet het tussen quotes, want ik bedoel er eigenlijk mee dat die curbs verder meegepakt kunnen worden dan je denkt, zonder dat je echt met 2 wielen van de baan bent.

Ik heb wel gemerkt dat als ik de hulplijn aan heb staan, dat het allemaal veel te makkelijk gaat. Je ziet precies waar het rempunt ligt, en dat is voor mij al genoeg om alle AI eruit te rijden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Psyonara schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:52:
[...]

Zo neem ik ze vaak wel, of met een powerslide om geen snelheids verlies te hebben maar het vooral dat ik bij meerdere bochten in een achter mekaar de ideale lijn kwijt raak.

Powerslide = grip verspillen die niet gebruikt wordt (/kan worden) om te draaien, remmen of accelereren. Per definitie trager dus. Remmen voor de bocht terwijl je stuur nog recht staat, indraaien zonder onderstuur (want weer: je zit niet op optimale grip-niveau), naar de apex, naar de buitencurb mikken en zo snel mogelijk terug op het gas zonder je kont te doen uitslaan of gewoon pal rechtdoor te blijven gaan richting gras/banden. Geduld en consistentie zijn key factors ;)

Ooit gehoord hoe ze in Top Gear bij Star in a Reasonably Priced Car wel eens zeggen "when it seems slow and boring, it's usually very fast"? It's true. Smooth en onspectaculair rijden is het snelst rond een track.

[ Voor 14% gewijzigd door Tokkes op 16-01-2014 02:06 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ik ken de quote. En heb ook ge-experimenteerd per ronde/bocht met verschillende lijnen maar heb altijd ruzie om de tijd goed te maken die ik wil goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Psyonara schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:52:
[...]

Check Going Faster by Skip Barber YouTube: skip barber going faster

Instructievideo door de Amerikaanse Michael Bleekemolen :) waarin de basics worden uitgelegd, vanaf minuut negen gaat het over het nemen van bochten en hoe je kan herkennen of je een bocht te vroeg of te laat instuurt. Er is ook een boek van, staan ook veel handige tips in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
schumi2004 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:45:
[...]

Dan kan het zelfs binnen een paar minuten (lees minder als een uur) ;)
Moet je niet na elke save weer wachten tot het volgende uur bijna begint?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Psyonara schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:46:
Ik ken de quote. En heb ook ge-experimenteerd per ronde/bocht met verschillende lijnen maar heb altijd ruzie om de tijd goed te maken die ik wil goed maken.
Sneller de bocht nemen is vaak niet de oplossing om sneller te gaan, sneller een bocht uitkomen wel! Dus let je entry speed (als je lijnen goed zijn). Hebben een stukje geschreven als "Driving academy" om de basis concepten van een racen onder de knie te krijgen (stamt wel uit de GT5 prologue tijd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
naaitsab schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:18:
[...]

Moet je niet na elke save weer wachten tot het volgende uur bijna begint?
Volgens mij wel, tenminste ik heb het gisteren heel even geprobeerd maar ik had geen oplopende daily bonus (maar ik heb geen een keer een uurwisseling gezien, steeds in xmb de tijd verzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De tijd aanpassen werkt niet, je moet de tijdzone aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ik heb het gedaan door te switchen tussen zomer en wintertijd, dat werkte in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Naast het plaatje wat al neergezet is door naaitsaab, wil ik je deze link meegeven :

http://www.easterncreekkarts.com.au/troys-tips.php

Alles wat ik wil tikken hier word daar uitgelegd. Niet alles is relevant, maar door alles in acht te nemen merk je vanzelf waar iets meer speling op zit en waar niet.

Belangrijkste om sneller te zijn is voor mij nog altijd :
- Vermijd wiel spin
- Vloeiend
- Of remmen of gas geven, er zit niks tussen in, letterlijk en figuurlijk
- Soms moet je een bocht "opgeven" om in de volgende sectie sneller te zijn. Die ene bocht opgeven kost misschien 1 seconde terwijl de volgende sectie daarop je er 4 goed maakt.

Met 4wd kan en moet het wat agressiever, waar je met een MR auto veel eerder op het gas kan in het midden van de bocht, etc. etc.

[ Voor 34% gewijzigd door Capo op 16-01-2014 16:48 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Capo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:45:
[...]
- Of remmen of gas geven, er zit niks tussen in, letterlijk en figuurlijk
Zat mensen, zoals Schumacher, remmen en geven gas tegelijkertijd, om de auto stabiel te houden.
Ik neem aan dat hij wist wat 'ie deed, aan zijn carriere te oordelen tenminste.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Zat mensen, zoals Schumacher, remmen en geven gas tegelijkertijd, om de auto stabiel te houden.
Je kan het ook anders lezen :

OF gas
OF rem
OF gas + rem

NIKS doen is geen optie. Zonde om je voeten te laten zweven boven je pedalen.

Nu wel duidelijlk ? :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Denk niet dat ik de enige ben die dát er niet uit haalde, maar goed.

Plus is het/vind ik het onzin. Zat momenten waar de auto gewoon even rolt met een bepaalde snelheid zonder op dat specifieke moment of gas te moéten geven dan wel te moéten remmen.

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Niet zo op je tenen getrapt doen, ik bedoel er niks mee, dan had ik geen uitleg gegeven.

Maar alle tijd dat je niet aan het remmen of gas geven bent, is verloren tijd. Het is niet 100% gas of 100% remmen, 2% gas is al winst en daarnaast houd het de autobalans goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

edit, oh wacht, was kart :P

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Flatshifting/Powershifting daargelaten, maar minder lekker voor je versnellingsbak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Capo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:09:
Het is niet 100% gas of 100% remmen, 2% gas is al winst en daarnaast houd het de autobalans goed.
"er zit niks tussen in, letterlijk en figuurlijk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:04:
[...]

"er zit niks tussen in, letterlijk en figuurlijk"
LOL

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Net ff met de audi R8 LMS anniversary gereden. Onvoorstelbaar hoe weinig grip dat kreng heeft, ik slipte middenin de bus-stop chicane (da's dus met ongeveer 50 km/u ofzo) en daarna gewoon kompleet dwars door eau rouge heen. Ik denk dat het gemiddelde winkelwagentje koersvaster is. Zelfs een motor met 180pk in de regen slipt minder snel door dan die bak.

Maar goed, weer wat seasonals gehaald dus weer cash over nu:). Zijn er naast de 787b en gt300 rx7 nog auto's die de moeite waard zijn qua geluid en handling?

[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 16-01-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Doe ik zelf ook geregeld, remmen en gas gelijktijdig te gebruiken (zelfs met karten ;) ). En volgens mij doe ik het nog onbewust ook ;)
Als je er bij moet gaan nadenken wordt het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Bastard schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:39:
Maar goed, weer wat seasonals gehaald dus weer cash over nu:). Zijn er naast de 787b en gt300 rx7 nog auto's die de moeite waard zijn qua geluid en handling?
De Subaru BRZ R&D SPORT '12 vind ik wel een fijne bak om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik lees enkele pagina's terug dat sommige forumleden losse codes hebben (omdat ze bv voor het oprapen lagen bij de mediamarkt).

Heeft iemand nog een losse code die ik kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ben bezig met met de 550PP races maar wel net 2 miljoen verdient :+ 200% login bonus en goud in de Hudson challenge *O*

Net geen goud in de BMW M4 challenge maar de controller ging zowat tegen de muur dus maar mee gestopt, wat een klote circuit is dat zeg :r

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Dacide, zie je DM!

Edit: dat was mijn enige setje, dus ik heb er helaas geen meer om weg te geven aan anderen :(

[ Voor 71% gewijzigd door CaptainPanda op 17-01-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Captain, je hebt een berichtje retour. Enorm dank voor je gulle gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
CaptainPanda schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:45:
Ja Dacide, zie je DM!

Edit: dat was mijn enige setje, dus ik heb er helaas geen meer om weg te geven aan anderen :(
Mocht iemand nog wat hebben liggen, DM staat open :)

Tot nu toe bevalt GT6 prima, die snellere menu's zijn echt een verademing. Dat was toch wel henkelpunt nummer 1 bij GT5. Weet iemand trouwens of je de replay na elke race kan uitzetten? Skip die toch altijd.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De X-Bow Seasonal op Matterhorn, lekker hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
GT6 gisteren besteld bij Bol.com, €27,50 is peanuts natuurlijk. Stuurtje binnenkort maar weer tevoorschijn halen en eens even goed gaan planken!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:32:
De X-Bow Seasonal op Matterhorn, lekker hoor! _/-\o_
Ik vind dat wel zo'n moeilijk wagentje om mee te rijden :p. Stuurt zo scherp en snel dat het echt wennen is, lijkt meer op een kart dan op een auto.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

AAAAAAAAAAAGHHH Ik kap gewoon met alle kart races.. die laat ik wel door iemand anders doen als ik bezoek heb ofzo. Wat een butt apparaten en circuits zijn dat zeg :r

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
scorpie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:30:
AAAAAAAAAAAGHHH Ik kap gewoon met alle kart races.. die laat ik wel door iemand anders doen als ik bezoek heb ofzo. Wat een butt apparaten en circuits zijn dat zeg :r
Geheel mee eens. De ene persoon rijdt het allemaal in één keer goud (or so they say) maar het is inderdaad, imho, de grootste hel uit GT6. Bewaar die elke keer voor het laatst want "even karten" is gewoon geen optie.
Humeur sowieso nul, stuurtje bijna kapot, plasma bijna met barst, Charles Manson Mode bijna enabled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nou, mijn 1e GT6 edit:

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2808/11986965454_08cca73266_z.jpg

Belichting is all in-game, heb zelf wat correcties uitgevoerd, en hij is natuurlijk HDR :+

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 17-01-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:39
Hmm, ik ben er zo doorheen altijd door die kartraces. En eerlijk gezegd wil ik ze nooit echt doen omdat ze veel te makkelijk zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
De handling is ook per kart gigantisch verschillend, bijv. Red Bull Kart op Autumn Ring Mini.... ik raakte een paar keer een kerbstone en dat ding is in één klap alle grip kwijt. Pak een standaard GT kart met ongeveer evenveel PP op dat circuit, en kan vol over de kerbstones zonder enige problemen.

Maar verder eens; de eerste kart races op lage niveau's zijn prima te doen maar zodra je eenmaal in de snellere karts zit is het een drama :). Vooral die indoor banen zijn zo klein en krap dat het echt tricky wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Die kart races zijn idd lastig. Je moet goed je rem en gas timen en zowiezo bij in en uit accelereren niet vol op je gas gaan en bij high speed corners lichtjes van je gas af haha. Zo is het mij gelukt

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gelukkig remt de geniale AI in de laatste ronde dermate veel af dat je er opeens voorbij kunt. Dat maakt het spelen erg spannend. Bij de niet-kart races vaak genoeg in de rondte gegaan, tegen een muur beland, er weer uit rommelen, mega achterstand natuurlijk. Maakt niet uit, gewoon rijden. Opeens gaan ze als slakken, hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:58:
Gelukkig remt de geniale AI in de laatste ronde dermate veel af dat je er opeens voorbij kunt. Dat maakt het spelen erg spannend. Bij de niet-kart races vaak genoeg in de rondte gegaan, tegen een muur beland, er weer uit rommelen, mega achterstand natuurlijk. Maakt niet uit, gewoon rijden. Opeens gaan ze als slakken, hoppa.
Beetje makkelijk hoor, de AI de schuld geven.. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:38:
Beetje makkelijk hoor, de AI de schuld geven.. :+ :P
De schuld? Je wint alles vanwege de AI. Ze laten je gewoon sowieso erlangs/winnen/inhalen. Is toch brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
De junior karts zijn wel gaaf :)

Heb alleen het idee dat de harde sportbandjes een beetje weinig grip hebben, FF glijd weg alsof je met 150 een bocht in jast (~80) en FR glijd ook erg gemakkelijk over de voorwielen weg. In ieder geval glijd de boel een stuk meer als bij GT5 heb ik het idee.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:50:
[...]

De schuld? Je wint alles vanwege de AI. Ze laten je gewoon sowieso erlangs/winnen/inhalen. Is toch brak.
Jaa zeker. Probeer je er niet aan te storen, er blijft genoeg moois over... O+
Mooie boodschap voor het weekend toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:26
Mensen,

Ik zou graag wat meer GT6 spelers in mijn psn vriendenlijst hebben. Je mag me altijd toevoegen op Casper_vc

Vind die acura challenge op Ascari eigenlijk wel heel vet! Acura is met de goede setup heerlijk om te rijden. Mijn toptijd nu staat op 1:27 nogwat, maar daar kan nog wel wat vanaf. Speel met DS3, wel met skid recovery on, anders zijn de meeste auto's met DS3 nauwelijks te besturen (vooral de rwd's met veel power)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb GT6 nu ook al enkele weken liggen. Ik moet er alleen nog eens aan beginnen
iPodKiller schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:34:
Nou, mijn 1e GT6 edit:

[afbeelding]

Belichting is all in-game, heb zelf wat correcties uitgevoerd, en hij is natuurlijk HDR :+
Mooie foto! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 19-01-2014 11:45 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspervc schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:31:
Mensen,

Ik zou graag wat meer GT6 spelers in mijn psn vriendenlijst hebben. Je mag me altijd toevoegen op Casper_vc
Voeg mij ook maar toe :) (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:49
caspervc schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:31:
Vind die acura challenge op Ascari eigenlijk wel heel vet! Acura is met de goede setup heerlijk om te rijden. Mijn toptijd nu staat op 1:27 nogwat, maar daar kan nog wel wat vanaf.
Ik heb die gisteren ook gereden bij een vriend van me, en kwam tot een 1.21.6
Dit dan wel met stuur, maar zonder slipherstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

Kwam er net achter dat g27 veel fijner stuurt met controller gevoeligheid op 7!
Blijkt dus niet alleen voor controller te zijn die instelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Punt 1: ik heb gt6 bij release gekocht voor het dubbele als waar je hem nu voor koopt. Kak.

Punt 2: vandaag een raceseat gehaald en mijn g25 daarop gemonteerd. Wat een vette ervaring! Met een 100" scherm voor je neus echt heel tof! Nu even goed gaan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zo, sinds een paar dagen het spel in huis. Lekker een weekendje doorgehaald.

Graphics zijn top
Physics zijn lekker
Geluid blijft matig, maar lijkt iets beter dan in deel 5
Laadsnelheid is een stuk verbeterd!!
Geld stroomt redelijk vlug binnen (in het begin waar ik nu zit).

Al met al vind ik het een prima update.

Jammer dat ik enkel met een controller kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Heeft iemand zowel de 787B als de 787B Stealth? Ben benieuwd of de Stealth versie het prijskaartje van 5,5 ton extra waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ze vanuit GT5 komen, zijn ze identiek aan elkaar, buiten het schilletje (stealth is gewoon veel mooier :P).

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste