Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Leuk en aardig, maar dan nog is het niet consistent. Het verschil tussen een Huayra of een FXX is dag en nacht terwijl ze volgens mij beiden MR zijn. De Huayra vind ik ontzettend fijn sturen, de FXX kan in geen foutloze ronde mee rijden met een controller.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik lach mij rot om die discussie over wel of niet realistisch. De meesten hebben nog nooit gereden in dergelijke auto's waar wij het hier over hebben. Laat staan op de limiet. Hoe kun je nu beoordelen of het wel of niet klopt? Omdat een ander het zegt? Ik niet in ieder geval. Ik kan hooguit iets zeggen over mijn eigen auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Brad Pitt schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:40:
[...]

Zou aanraden te beginnen met een goedkoop tweedehands stuurtje aangezien je deze toch kapot gaat rukken uit pure frustratie bij het op de weg proberen te houden van de "realistische" MR en RR auto's d:)b

[Edit] Krijg 5 Euro terug van Saturn wegens het niet leveren van de pre-order voucher. Moet dan maar I guess.

"Geachte meneer xxxxx,
Naar aanleiding van het contact dat wij hadden, zullen wij 5,00 euro aan u uitbetalen.
Wij gaan ervan uit dat wij u hiermee naar tevredenheid geholpen hebben en kijken uit naar uw volgende bestelling!
Met vriendelijke groet,
Saturn"
Nou, kogel is door de kerk hoor.
Ook hier een aanbieding van tegoedbon van 5 euro ivm het niet meer hebben van vouchers.
Dat snap ik als je ze in de winkel aan jan en alleman weg gaat geven maar niet aan diegene die er recht op hebben! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Capo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Verschil tussen DF pro en gt weet ik niet, maar verschil tussen de G25 en de DF GT is meer een luxe.

DF GT is super met de knoppen op het stuur voor GT5/6, is enorm handig tijdens de race om rembalans en 4wd balans in te stellen.

G25 voelt een stuk degelijker en prettiger.
Ik heb ook een g25 en Wheel Stand Pro, als je toch de 4wd- en rembalans wil instellen kun je de knoppen van controller 1 veranderen en eends33 naast je neer leggen om dat te doen. Werkt als een zonnetje, kun je ook nog eens met de ds3 de menu's bedienen ipv met die fijne toetsjes op de g25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:08:
Hoe kun je nu beoordelen of het wel of niet klopt?
Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/forum/attachments/monaco-jpg.94890/

True, dit zie ik dagelijks om mij heen ook gebeuren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 05:16
GT6 kado voor kerst. Ps3tje gekocht en de boel op mijn playseat/fanatec setup aangesloten.
Nou heb ik niet het drukste leven in de wereld maar toch wel 2 x loondienst een eigen bedrijf en een dinnetje maar toch ff een paar uurtjes vrijgemaakt om te spelen.
Ik moest alleen nog ff wifi in de ps3 zetten. Zo gedaan begint het spel ineens over een update. "Moet" zegtie. Dus ok klik ..ehhh.. 780 minuten te te gaan.
Even denken hoor wat ging ik ook alweer doen: mijn wifi bereik vebeteren? Een kabelverbinding aanleggen? Oh nee .. ik ging spelen met mijn kadootje.
Toch maar proberen cancel. Gelukkig start op.
Blijkbaar heb ik besloten nu niet te updaten.
Waarom wordt mij de vraag om te updaten vervolgens om de vijf minuten, zelfs mid-race, nog gesteld?
Ben ik een wernemer van mijn spelconsole?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:44
Nee je bent slachtoffer van de moderne gameindustrie ;) Je koopt een spel en de dingen die je echt wil moet je maar op hopen dat het later wordt toegevoegd. (Maar de update is m.i. wel de moeite waard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerder de 'nasmaak' van het brakke update systeem van de PS3/PSN. Wifi is op bepaald modellen nooit snel geweest en het installeren er zelf van, vraag je je echt af wat hij nu precies allemaal aan het doen is.

1GB update voor de meeste games (zeker PC based) is gewoon downloaden en weer gaan, uitzondering op een paar Steam games die ~20GB heen en weer gaan kopiëren.

Makkelijkste oplossing, internet uitschakelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:36:
Wifi is op bepaald modellen nooit snel
De PS4 heeft zelfs geen 5GHz Wifi, echt een complete and utter joke weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ben ik dan de enige waarbij het downloaden en installeren supersnel gaat? :p Oké, ik heb wel 100% bereik (zelfde verdieping als de router, zit één muurtje tussen), maar 780 minuten is wel heel erg. :+ Wel jammer dat er alleen Wireless-G op zit, maar goed, ding is ook alweer wat jaartjes oud.
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:39:
[...]
De PS4 heeft zelfs geen 5GHz Wifi, echt een complete and utter joke weer.
Dat is wel een domper ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
SChief schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:09:
Ben ik dan de enige waarbij het downloaden en installeren supersnel gaat? :p Oké, ik heb wel 100% bereik (zelfde verdieping als de router, zit één muurtje tussen), maar 780 minuten is wel heel erg. :+ Wel jammer dat er alleen Wireless-G op zit, maar goed, ding is ook alweer wat jaartjes oud.

[...]

Dat is wel een domper ja.
Ligt volgens mij ook sterk aan het tijdstip waarop je bezig bent. Als ik midden in de nacht nog even een download aan zet voordat ik de PS uit knikker dan gaan de downloads lekker snel. Zodra ik in het weekend overdag ga downloaden is het niet vooruit te branden.

GT6 toevallig ook in het weekend gekocht en geupdate, heb er ook een paar uur op kunnen wachten voordat de update binnen was.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:08:
Sorry maar ik lach mij rot om die discussie over wel of niet realistisch. De meesten hebben nog nooit gereden in dergelijke auto's waar wij het hier over hebben. Laat staan op de limiet. Hoe kun je nu beoordelen of het wel of niet klopt? Omdat een ander het zegt? Ik niet in ieder geval. Ik kan hooguit iets zeggen over mijn eigen auto.
Met wat principes in de engineeringwiskunde is al best ver te komen, alsmede het begrijpen van de basisprincipes van wat een massaverdeling betekent voor het dynamische gedrag. Een kwantitatieve analyse is wat lastiger, maar kwalitatieve uitspraken doen is best mogelijk.

Zo staat het gewoon vast dat een MR- en RR-layout een lager massatraagheidsmoment heeft, omdat er relatief veel massa dicht bij het zwaartepunt is gepositioneerd. Het effect is dat zo'n auto veel makkelijker roteert en daarom veel harder de hoek om gaat. Het nadeel is dat deze natuurlijke tendens veel souplesse en ontzettend veel en zeer alerte controle vergt door de natuurlijke onbalans. Wie kent er niet de verhalen over de oude Porsche 911's?

Wat mij betreft gedragen de MR's en RR's die ik tot nu toe heb getest zich ook naar dit principe(Huayra, RUF RGT en CTR 'Yellowbird', Lotus Elise, Cizeta V16T, Diablo, Stratos en vast nog wel wat andere waar ik even niet op kan komen): veel tractie onder acceleratie, maar aanremmen moet heel geleidelijk en in bochten moet het gas absoluut niet los worden gelaten om spins te voorkomen. Het is de mate van onbalans die verschilt en tot nu toe is het zoals ik verwacht: vooral de Stratos en Cizeta zijn superlistig, terwijl de rest van het lijstje wat minder correcties nodig heeft op de limiet. Het is ook niet voor niets dat de algemene consensus is dat zenuwachtige auto's moeilijker te rijden zijn, maar ook de allersnelste.
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:15:
[...]
Dit voorbeeld bewijst zeer weinig, want het gebeurt slechts bij een handjevol auto's, waardoor het dus geen fundamentele , maar een incrementele fout is als het resultaat van de combinatie van parameters en omstandigheden. Iedereen weet dat het physicsmodel een (wiskundig) model is, wat betekent dat het de werkelijkheid benadert en dat gepaard met een zekere foutmarge. Zeker in een model waarin vele parameters elkaar beïnvloeden, gebeurt het heel vaak dat de totale fout onder normale omstandigheden zodanig klein is dat resultaten nog realistisch zijn, maar dat deze bij extreme parameterwaarden ineens heel onrealistisch worden. Dat is precies wat er hier gebeurt: veel statische massa aan de voorkant + veel remmen + veel grip (want Monaco) dragen allemaal bij aan dit extreme resultaat.

Met andere woorden: het plaatje laat zien dat de physics in deze situatie niet kloppen, maar dan ook slechts in deze situatie. Zegt het iets over de physics in andere situaties? Absoluut niet.

Zo kan ik ook een plaatje laten zien van een wagen die de lucht in vliegt, waar vrijwel iedereen het wel mee eens zal zijn dat een auto niet zo hoog kan springen. Bewijst dat dat het gehele ophangingsmodel dus helemaal fout is? Natuurlijk niet, omdat het ook alleen maar fout is in die extreme situatie (want de randvoorwaarde van een no-slipconditie valt zomaar weg).

Er zeer veel filmpjes te vinden die laten zien dat zulke auto's op de limiet supermoeilijk te besturen zijn, waarmee er wel van de tafel kan worden geveegd dat het 'geheel onrealistisch' is. Misschien zit het ook in de natuur van de mens om eigen tekortkomingen niet te onderkennen en het te zoeken bij externe oorzaken. Zo vond ik de kartraces echt niet moeilijk en is ook het rijden met MR's een kwestie van veel oefenen. Nog maar een voorbeeldje dan, omdat er geen mooier bewijs is dan goede beelden:
[YouTube: http://youtu.be/BI1DQwJFpmE]

Toevallig lees ik dan hier en daar wat verhalen over hoe de F40 ook in het spel onbestuurbaar is, inderdaad ook van datzelfde forum. Niet realistisch? Tja, ik dacht het toch wel. Vast niet geheel in kwantitatieve parameters, maar reken maar dat het in de buurt komt.

Daarnaast ben ik nog steeds heel benieuwd naar welke auto's in het spel je nou bedoelt. Want zeggen dat het hele model geheel onrealistisch is al heel erg gewaagd, maar dit te doen zonder enige technische onderbouwing maakt het niets meer dan gebakken lucht.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptainPanda op 06-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:58:
[...knip veel teveel tekst]
Daarnaast ben ik nog steeds heel benieuwd naar welke auto's in het spel je nou bedoelt. Want zeggen dat het hele model geheel onrealistisch is al heel erg gewaagd, maar dit te doen zonder enige technische onderbouwing maakt het niets meer dan gebakken lucht.
De MR/RR auto's reageren over het algemeen, imho, veel te overdreven. Heb ik ze allemaal in het echt gereden? Nee uiteraard niet. Ben ik een coureur? Nee uiteraard niet. Ben ik hoogleraar wiskunde? Nee uiteraard niet. Is het een mening die veel andere mensen delen? Jazeker. Is het op te lossen met een hevige tuning van de auto? Wel degelijk.

Snap niet dat enige vorm van kritiek als zo nadelig wordt opgevat en waarbij er elke keer een lap tekst ter grootte van de Koran terug moet komen. Het is een spelletje. Niets meer, niets minder. Like who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:04:
[...]

De MR/RR auto's reageren over het algemeen, imho, veel te overdreven. Heb ik ze allemaal in het echt gereden? Nee uiteraard niet. Ben ik een coureur? Nee uiteraard niet. Ben ik hoogleraar wiskunde? Nee uiteraard niet. Is het een mening die veel andere mensen delen? Jazeker. Is het op te lossen met een hevige tuning van de auto? Wel degelijk.

Snap niet dat enige vorm van kritiek als zo nadelig wordt opgevat en waarbij er elke keer een lap tekst ter grootte van de Koran terug moet komen. Het is een spelletje. Niets meer, niets minder. Like who cares.
Dit komt omdat je zegt dat het overdreven wordt, maar ik van mening ben dat dit niet is. En uiteraard hoort dit onderbouwd te worden, wat ik toch bij je mis. Het filmpje laat toch genoeg zien dat auto's in het echt ook zo plotseling uit kunnen breken op de limiet, dus overdreven is het alleszins niet.

Maar enfin, toegeven is ook een kunst, denk ik. Dan maar afwuiven als 'het is maar een spelletje'.

En btw, waar dit stukje vandaan komt, snap ik al helemaal niet (frustratie?). Hou het dan inhoudelijk in plaats van zoiets eruit te floepen. 8)7 :X
Snap niet dat enige vorm van kritiek als zo nadelig wordt opgevat en waarbij er elke keer een lap tekst ter grootte van de Koran terug moet komen.

[ Voor 12% gewijzigd door CaptainPanda op 06-01-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:07:
Maar enfin, toegeven is ook een kunst, denk ik. Dan maar afwuiven als 'het is maar een spelletje'.
Je hebt gelijk, de physics in het spel zijn geheel waarheidsgetrouw en behoeven geen enkele wijziging. De mate van overstuur en het reageren daarop bij tegensturen zijn pure driver error. Ik hoop dat het zo beter is?
En btw, waar dit stukje vandaan komt, snap ik al helemaal niet (frustratie?). Hou het dan inhoudelijk in plaats van zoiets eruit te floepen. 8)7 :X
Hoezo, is toch gewoon een mening? Zulke lappen tekst maken inhoudelijk reageren vaak lastig dan wel enorm time consuming omdat je dan als het ware "verplicht" wordt om op elk punt in te gaan. Geen tijd voor.

P.S. Ik respecteer je enthousiasme hoor, vergeet dat niet. Het is alleen lastig to-the-point antwoorden als het elke keer weer "zo veel" is, da's alles. Verder niets dan lof, al zal dat niet duidelijk geweest zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Je hebt gelijk, de physics in het spel zijn geheel waarheidsgetrouw en behoeven geen enkele wijziging. De mate van overstuur en het reageren daarop bij tegensturen zijn pure driver error. Ik hoop dat het zo beter is?
Niet zo zwartwit denken, zou ik als tip meegeven. Tuurlijk zitten er fouten in (en dat weet ik ook wel heel zeker), wie weet is het ook wel verkeerd hoe gewichtsverplaatsing op dit moment nu is. Maar alles wat ik nu zie zijn beweringen als 'geheel niet realistisch' en dat is pas overdreven, zeker als je ook zegt niet al te diepgaande kennis over de voertuigdynamica hebt. Misschien ben ik wel degene die het mis heeft, maar het is lastig om dat in te zien als videobeelden en theoretische formules de andere kant op neigen.
Hoezo, is toch gewoon een mening? Zulke lappen tekst maken inhoudelijk reageren vaak lastig dan wel enorm time consuming omdat je dan als het ware "verplicht" wordt om op elk punt in te gaan. Geen tijd voor.
Meningen zijn prima, maar onderbouwingen zijn ook heel belangrijk en ik hoop dat je dat in gaat zien. Zeker als het gaat om zaken die gaan die meetbaar en te beschrijven zijn met exacte wiskunde, zijn meningen van weinig waarde.

[ Voor 73% gewijzigd door CaptainPanda op 06-01-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:25:
[...]
Maar alles wat ik nu zie zijn beweringen als 'geheel niet realistisch' en dat is pas overdreven, zeker als je ook zegt niet al te diepgaande kennis over de voertuigdynamica hebt.
Diepgaande kennis niet nee. Snap echter wel "iets". Verkoop zelf auto's en heb in zat achterwiel aangedreven (turbo) auto's gereden. Braken die (snel dan wel hevig) uit? Jazeker. Echter was het corrigeren daarvan (de reactie op het initiële uitbreken) (pendulum effect) makkelijker (voor mij) op te vangen dan in het spel (met mijn gebruikte stuur, misschien ligt het daar wel aan). Als het autootje in het spel uitbreekt is dat prima op te vangen maar de reactie daarop, voor mij, in 9 van de 10 keren niet. Dat maakt het spelen ervan vervelend. Na wat aanpassingen qua onderstel en LSD is het stukken beter maar dat zou, imho, ook in mindere mate nodig hoeven te zijn.
Nu is de thrill als het een keertje lukt wel waanzinnig, en het zal met heel heel veel oefenen ook wel beter gaan maar nu, met de huidige skill level en gebruikte hardware, is het (voor mij) absurd moeilijk. Gevoel in het stuur is ook stukken minder i.v.m. de hiervoor gebruikte Logitech, da's echt jammer. Áls je wat voelt ben je (ik) sowieso al te laat.

Hierbij dus enige, relatief concrete, onderbouwing :)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Diepgaande kennis niet nee. Snap echter wel "iets". Verkoop zelf auto's en heb in zat achterwiel aangedreven turbo auto's gereden. Braken die uit, ja. Echter was het corrigeren daarvan (de reactie op het initiële uitbreken) (pendulum effect) makkelijker (voor mij) op te vangen dan in het spel (met mijn gebruikte stuur, misschien ligt het daar wel aan). Als het autootje in het spel uitbreekt is dat prima op te vangen maar de reactie daarop, voor mij, in 9 van de 10 keren niet. Dat maakt het spelen ervan vervelend. Na wat aanpassingen qua onderstel en LSD is het stukken beter maar dat zou, imho, ook in mindere mate nodig hoeven te zijn. Nu is de thrill als het een keertje lukt wel waanzinnig, en het zal met heel heel veel oefenen ook wel beter gaan maar nu, met de huidige skill level en gebruikte hardware, is het (voor mij) absurd moeilijk. Gevoel in het stuur is ook stukken minder met de hiervoor gebruikte Logitech, da's echt jammer.
Dit vind ik dan weer een verademing om te lezen, eerlijk waar. Begrijp me niet verkeerd, maar tot nu toe zag ik alleen maar 'oneliners', waardoor het leek alsof je de zoveelste 'internet troll' was. Uiteraard 'no hard feelings', zoals je van mij weet. ;) Zo'n ervaring vind ik al een stuk overtuigender.

Eigenlijk ben ik nu nog steeds benieuwder: over welke auto heb je het dan specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Niet alles nagelezen, maar wie kan deze bugs bevestigen (als in, reproduceerbaar).

Bepaalde auto's, zoals de standaard Ferrari F430 heeft een bug met spoilers. Als ik naar het menu ga om spoilers (voor/achter) te kopen, dan zie ik wel dat er keuze is, maar ik zie niet wat het doet. Sterker nog, ik zie de schroefgaten (of whatever) wel op de Ferrari verschijnen, maar geen spoiler!

Ik heb ook vaak bij verschillende auto's meegemaakt dat als je met een stock auto er heen gaat, kiest voor front spoiler pakket 1 of zo en daarna de optie kiest "geen spoiler" of "standaard" (doe het even uit mijn hoofd) dat je dan de laatst gekozen spoiler optie blijft zien. Je moet dan terug naar het menu, dan weer naar het spoiler gebeuren, dan zie je de auto weer stock. Dit heb ik dus met VEEL auto's al meegemaakt.

Ik heb al meerdere keren gezien dat auto's die remmen, de achterkant een dikke meter in de lucht komt. Ik vind GT6 geweldig, maar kan me aan zoiets best wel ergeren. Verre van realistisch natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptainPanda schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:34:
Eigenlijk ben ik nu nog steeds benieuwder: over welke auto heb je het dan specifiek?
Oh geen exoten hoor :) Begonnen met een 240 Turbo (met een turbo lag waar je eng van werd, vaak zat achterstevoren gestaan omdat er niets gebeurde, niets, nog niets, en dan opeens whammo 155 pk (in die tijd echt veel :P ) op de achterwielen en succes), daarna wat andere Volvo's, Porsche 924, 944, 911, 928, wat Amerikaanse auto's, BMW 3/5-serie, etc. Allemaal inruilers hoor, die mensen kochten dus een Volvo (ja echt waar) en ruilden die in. Waren dan ook geen recente auto's, altijd wat ouder en met aardig wat kilometers.

Fijnste auto so far vind ik nog steeds de 928. Mooi geluid, 300pk, super fijne stoelen, comfortabel en snel, etc. Waanzinnig ondergewaarde auto. Vrijwel niemand vond hem ook mooi. Snap(te) ik nooit helemaal <3

En nu is het een 850R. Erg fijne motor maar de compleet verkeerde aandrijving uiteraard -O- Niet voor de bandenfabrikanten, vierde setje nieuwe voorbanden er onder nu na 53.000km :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Diepgaande kennis niet nee. Snap echter wel "iets". Verkoop zelf auto's en heb in zat achterwiel aangedreven (turbo) auto's gereden. Braken die (snel dan wel hevig) uit? Jazeker. Echter was het corrigeren daarvan (de reactie op het initiële uitbreken) (pendulum effect) makkelijker (voor mij) op te vangen dan in het spel (met mijn gebruikte stuur, misschien ligt het daar wel aan). Als het autootje in het spel uitbreekt is dat prima op te vangen maar de reactie daarop, voor mij, in 9 van de 10 keren niet. Dat maakt het spelen ervan vervelend. Na wat aanpassingen qua onderstel en LSD is het stukken beter maar dat zou, imho, ook in mindere mate nodig hoeven te zijn.
Nu is de thrill als het een keertje lukt wel waanzinnig, en het zal met heel heel veel oefenen ook wel beter gaan maar nu, met de huidige skill level en gebruikte hardware, is het (voor mij) absurd moeilijk. Gevoel in het stuur is ook stukken minder i.v.m. de hiervoor gebruikte Logitech, da's echt jammer. Áls je wat voelt ben je (ik) sowieso al te laat.

Hierbij dus enige, relatief concrete, onderbouwing :)
Kan me hierin wel vinden en mijn argument waarom het niet lukt is de brake responsetijd van mijn stuur (DFGT) want ben er van overtuigd dat IK bij uitbreken op tijd ben maar nu het stuur nog ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumi2004 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:54:
Kan me hierin wel vinden en mijn argument waarom het niet lukt is de brake responsetijd van mijn stuur (DFGT) want ben er van overtuigd dat IK bij uitbreken op tijd ben maar nu het stuur nog ;0
Het beste/makkelijkste/meest realistische is remmen met de pedalen hè, maar ieder zijn ding uiteraard ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:15:
[...]

[afbeelding]

Ja, dit demonstreert natuurlijk gelijk alles dat er mis is met de physics dat hier besproken is. Daarnaast is de Fiat Barchetta een FF auto. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:27:
Ja, dit demonstreert natuurlijk gelijk alles dat er mis is met de physics dat hier besproken is. Daarnaast is de Fiat Barchetta een FF auto. |:(
Kun je nagaan hóe erg het gesteld is met de dús 100% foute brakke en geheel niet kloppende physics :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij even lekker ergens anders bijdehand lopen trollen knul. Je zei eerder zelf dat het "maar een spelletje" is. Waar maak je je dan druk om? Ik doe dat niet in ieder geval. Ik gaf alleen aan dat ik mij rot lach om iedereen die roept wat er allemaal niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:05:
Ga jij even lekker ergens anders bijdehand lopen trollen knul.
Knul? :X
Je zei eerder zelf dat het "maar een spelletje" is.
Wat is het dan? Het is maar een spelletje hoor, punt.
Waar maak je je dan druk om?
Dat ik de de physics op sommige vlakken overdreven/niet correct vind. Is een mening hè.
Ik gaf alleen aan dat ik mij rot lach om iedereen die roept wat er allemaal niet klopt.
Niet iedereen heeft het genoegen gehad in alle auto's te rijden die in het spel zitten en daardoor een 100% waterdichte en op realiteit gebaseerde mening te hebben. Daar ben ik dan ook oprecht jaloers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarnaast heb je wel het punt dat Poly aantal auto's meer aandacht heeft gegeven dan andere auto's, mijn enige (redelijke) maatstaaf is een Impreza. Maar de kans is groot, gezien het een Standard auto is, dat ze daar niet al teveel tijd in hebben gestoken dat ding enigszins realistisch te maken (wat hij dan ook niet is).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Fiat Barchetta is toch een voorwiel aangedreven auto waarbij de motor ook nog eens voor de voorwielen ligt? Of staat hij niet als FF in GT6 genoemd?
Afbeeldingslocatie: http://www.the-blueprints.com/modules/cardata/photos/fiat_barchetta_06275.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Djie op 06-01-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Djie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:27:
Fiat Barchetta is toch een voorwiel aangedreven auto waarbij de motor ook nog eens voor de voorwielen ligt?
[afbeelding]
FF = Front engine, front-wheel drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:09:
Niet iedereen heeft het genoegen gehad in alle auto's te rijden die in het spel zitten en daardoor een 100% waterdichte en op realiteit gebaseerde mening te hebben. Daar ben ik dan ook oprecht jaloers op.
Dat is het punt nu juist 8)7 Dat hebben we hier ook niet. Zelf ben ik iemand die z'n mond houd over zaken waar hij geen verstand van heeft en je zal mij niet horen roepen dat eea niet realistisch is. Wat heeft het voor zin? Daar denken sommigen anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
Volgens mij is zijn punt dat hij bedoelt dat ff auto's eerder geneigd zijn dergelijke fratsen te vertonen dan fr/mr/rr auto's, omdat alles van de aandrijflijn voorin ligt. Met wat zoeken kom je op internet wel wat filmpjes tegen van verbouwde mini's die stoppies maken, maar die hebben een veel kortere wielbasis, een veel lager gewicht en een vederlichte carrosserie (want geen interieur enz meer). Maar goed, met een FF straat auto ga je ook geen stoppies kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:44:
Zelf ben ik iemand die z'n mond houd over zaken waar hij geen verstand van heeft en je zal mij niet horen roepen dat eea niet realistisch is.
Hoe kan jij dan beoordelen of het wél realistisch is?
Daar denken sommigen anders over.
Dat noemen ze in de volksmond een discussie.

Maar we kunnen het ook hebben over het brakke geluid, de heerlijk snelle menu's of wat anders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Hoe kan jij dan beoordelen of het wél realistisch is?
Gast, dat doe ik toch niet!? Wat kan mij het schelen of het wel of niet realistisch is? Waar heb je mij dat zien schrijven dan? Ik heb nergens de physics beoordeelt op realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:47:
Maar we kunnen het ook hebben over het brakke geluid, de heerlijk snelle menu's of wat anders hoor.
Of iets positiefs, zoals errm... nouja.. 'wat anders' dan :P
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:51:
Gast, dat doe ik toch niet!? Wat kan mij het schelen of het wel of niet realistisch is? Waar heb je mij dat zien schrijven dan? Ik heb nergens de physics beoordeelt op realisme.
Waar jij week of wat geleden nog zei dat het om 'clean en realistisch' rijden gaat..

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ends "discussion".

Een blik in je profiel deed mij beseffen dat je alsnog ouder was dan ik had gedacht. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee jij gedraagt je lekker volwassen voor iemand van bouwjaar '68 :r Er valt amper te discussiëren met jou. Misschien moet je eerst maar eens beginnen met een cursus begrijpend lezen.
SinergyX schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Waar jij week of wat geleden nog zei dat het om 'clean en realistisch' rijden gaat..
Dat ging om mijn eigen rijstijl. Hoe ik GT6 speel. Dat heeft verder niets te maken met de physics van het spel. Zelfs in Grid race ik zo clean mogelijk.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:31
Heren, zullen we gewoon weer ontopic gaan en respecteren dat de 1 er heel anders over denkt dan de ander? Zonder de persoonlijke aanval in te gaan zetten?

Ikzelf vindt het redelijk realistisch overkomen, al speel ik het spel met een DS3.
En nee heb weinig ervaring real life met snelle auto's.
Maar stoor me niet aan de physics in het spel zoals ze nu zijn!.

Hoop wel dat er binnenkort weer wat nieuwe special events aan komen!
Wie weet daar wat meer over?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yamy_Daffy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:55:
Hoop wel dat er binnenkort weer wat nieuwe special events aan komen!
Wie weet daar wat meer over?
De volgende Red Bull zal er elk moment kunnen zijn. Sowieso in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Het beste/makkelijkste/meest realistische is remmen met de pedalen hè, maar ieder zijn ding uiteraard ;)
LOL, een typo mijnerzijds, moest natuurlijke brakke zijn niet brake als in remmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een mooie GT6 vs. real life video met een GT86 racewagen op het Nurburgring 24 uurs circuit...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Matterhorn reverse(normaal zal ook wel tegenvallen) met een Renault Megane RS 265 Trophy (FF) is belachelijk qua physics. Er zitten een 2 a 3 tal korte golven + bochten in de weg die je gewoon niet kan houden. Rechte lijn, geen gas, je gaat alle kanten op, 1 keer zelfs over de kop. Zelfde met genoeg gas. En netjes aan de snelheid. Niks geen last van met de dure exlusievere auto's. Ze hebben idd vast niet alle auto's aandacht gegeven nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Wat is Ascari toch een ballentrack zeg, er zit geen enkel ritme in.

Als ik 1 circuit zou mogen nomineren voor toekomstige DLC dan is het Barber Motorsports Park:

YouTube: 2013 IndyLights - Barber MotorSport Park - Peter Dempsey OnBoard [HD]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:01:
Wat is Ascari toch een ballentrack zeg, er zit geen enkel ritme in.

Als ik 1 circuit zou mogen nomineren voor toekomstige DLC dan is het Barber Motorsports Park:

YouTube: 2013 IndyLights - Barber MotorSport Park - Peter Dempsey OnBoard [HD]
Ascari, dat is toch ook waar je de laatste licentietest doet met de Veyron? Dat vond ik nog een behoorlijk lastige om te halen vanwege het lange rondje :P.

Verder vind ik het geen al te vervelende track, maar het is wel makkelijk om in een race van de AI te winnen omdat ze te netjes door de chicanes gaan.

Ik zou de Hungaroring wel graag willen zien en Circuit of the Americas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Circuitpark Zandvoort :P Maar denk dat die kans uiterst klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:14
XyritZz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:13:
[...]

Ascari, dat is toch ook waar je de laatste licentietest doet met de Veyron? Dat vond ik nog een behoorlijk lastige om te halen vanwege het lange rondje :P.

Verder vind ik het geen al te vervelende track, maar het is wel makkelijk om in een race van de AI te winnen omdat ze te netjes door de chicanes gaan.

Ik zou de Hungaroring wel graag willen zien en Circuit of the Americas.
Sebring lijkt me ook wel een mooi om toe te voegen of IstanbulPark buiten die hierboven al staan.

Ascari vind ik wel lekker om te rijden, goed gevarieerd circuit

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

Ik stem voor Imola :)

Net even aantal s2000 geteld bij dealer, het zijn er 17..
Is er nog nieuws over de rouletteraces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 12:14
Mijn voorstel voor een extra track, Midfield Raceway... Echt een gemis

Spa is trouwens echt geniaal, heb GT5 links laten liggen dus GT6 was mijn eerste keer op dit circuit, en eau rouge is echt zo geniale bocht.

In andere racegames kom je nog wel eens niet bestaande hill-climbs tegen, dit zou ik ook wel graag willen zien, misschien pikes peak toevoegen en nog een paar custommade dingen (Forza had dit volgens mij). Vind het nu raar, wel de auto's niet de bij behorende races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Zou zelf graag wat meer Touge tracks willen zien en dus ook wat meer van A tot B tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikes Peak kan ik mij nog herinneren van GT2. Ik weet niet of het er daarna nog ingezeten heeft. Zou heel mooi zijn als deze weer terug zou komen. Er zitten immers echte hill climb auto's in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:07
Pikes Peak zat al in GT1 en/of? 2.
Ik zou Seattle uit de oude GT's graag terug zien.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Was dat inderdaad GT2? Met 2 discs waarvan er een naar rubber rook als je er over wreef? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-bin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Haha ja dat was geweldig: geur afgevende discs, 1 voor de career mode en 1 voor arcade.
Die hill climb tracks zaten volgens mij in GT2 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Bever! schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:43:
Ik stem voor Imola :)

Net even aantal s2000 geteld bij dealer, het zijn er 17..
Is er nog nieuws over de rouletteraces?
Op GTP is er wel een topic over, maar daar is volgens mij ook weinig nieuws te melden. Zo lang shuffle er niet in zit ligt GT6 bij mij ook maar stof te verzamelen dus ik hoop dat er aan gewerkt wordt...

En qua circuits: Midfield raceway (GT3, niet die uit GT4) natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 16:06
kwam die track-editor nou maar, dan kunnen ze hopelijk zelf gemaakt worden...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het is meer iets voor motorfietsers, maar het rondje op Isle of Man zou er van mij ook wel in mogen :9

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik wacht op Bonneville Salt Flats. Gewoon 11 kilometer lekker rechtdoor dus weinig last van brakke physics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
u_nix_we_all schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:19:
Het is meer iets voor motorfietsers, maar het rondje op Isle of Man zou er van mij ook wel in mogen :9
Lijkt me ook geniaal, maar Ik denk dat de bult op Zolder al niet goed gaat met de physics van gt6, laat staan dat brugje op isle of man waar je met beide wielen los komt... Maar de mountain sectie zou wel moeten lukken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

Wow de Ruf porsches zijn echt moeilijk over de ring te sturen.. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Bastard schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:49:
[...]

Lijkt me ook geniaal, maar Ik denk dat de bult op Zolder al niet goed gaat met de physics van gt6, laat staan dat brugje op isle of man waar je met beide wielen los komt... Maar de mountain sectie zou wel moeten lukken :9~
Zelfde als het bultje op Cape Ring toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kwam deze net tegen en moest er toch wel even om grinniken :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/forum/attachments/image-jpg.97022/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Gisteren de FTO Super Touring Car gekocht, een van m'n favorieten uit de GT-serie. Rijdt nog steeds heerlijk, wel jammer dat de standaard versie niet is opgepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, blijft 1 van mijn toppers. Zeker in oude GT waar je groene en zwarte model had, kon je ook splitscreen altijd leuk mee rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Brad Pitt schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:16:

[afbeelding]
Ik snap 'm ff niet :/ .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Een laken gedrapeerd over de soort machine waar ze de "motor" geluiden van opnemen wellicht :P

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 09-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze doelen gewoon op een opwindende onthulling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Opwindend zou het zijn als ze het probleem fixen. Ik ben eigenlijk geen auto's tegengekomen waar nou een echt lekker rauw race geluid inzit. Valt mee dat bij Vision GT niet bijvoorbeeld Miele of Dyson zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Freezerator schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:01:
Opwindend zou het zijn als ze het probleem fixen. Ik ben eigenlijk geen auto's tegengekomen waar nou een echt lekker rauw race geluid inzit. Valt mee dat bij Vision GT niet bijvoorbeeld Miele of Dyson zit...
De RedBull Junior klinkt echt waan-zin-nig imho. Zo moeten alle auto's gaan klinken. Rauw, vet, kicken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ah, stofzuiger natuurlijk hahahaha. Flauw hoor, ik zat eerst nog te denken aan een trackmap van bijvoorbeeld Monaco. Maar kwam allemaal niet zo overeen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Yonni schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:43:
Ah, stofzuiger natuurlijk hahahaha. Flauw hoor, ik zat eerst nog te denken aan een trackmap van bijvoorbeeld Monaco. Maar kwam allemaal niet zo overeen.
Monaco zit er al in onder de naam Cote d' Azur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Laatst online: 13-07 23:20
"About the Release of the 2nd Part of the "Red Bull X Challenge"

"The in-game message displayed when someone attempts to enter the 2nd part of the "red Bull X Challenge" is incorrect. The next event will be available at the end of January and not on the 1st as currently suggested.

The message will be amended with the next game Update. We deeply apologise for any inconvenience this may have caused."

PD, via the News section of the in-game Notifications System.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-bin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Een laken gedrapeerd over de soort machine waar ze de "motor" geluiden van opnemen wellicht :P
Ik dacht dat het een auto was die een nosedive maakte.. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57

[afbeelding]
Denk eerder dat het meer zoiets is :9 :

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa194/Firehuntah/Gran%20Turismo/GT6%20Photomode/CocirctedAzur_1_zps5f120604.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Flex0r op 09-01-2014 17:49 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:49
Zojuist bij het opstarten van gt6 kreeg ik zowaar een auto cadeau waarvan ik al lang al niet meer verwachte dat ik hem überhaupt nog zou krijgen, Namelijk de auto die je zou krijgen als je de GT Academy 2013 had gespeeld. ( Sinds de loginbonus aan het spel is toegevoegd elke dag Online geweest op een paar dagen rond oud en nieuw na.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Heb vannacht even al mijn super missionaris gedaan , IA IB En coffee breaks, ben zelf bijna klaar met GT6, alleen online spelen nu denk ik....heb alle good wood goud , super license etc goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Vannacht de super missionaris gedaan? Heb je het dan over GT6 of iets anders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
geluid bij de wagens valt heel vaak weg, dan blijft er alleen een boor bij de tandarts geluid over.
wat een crap.
dat mogen ze wel eens fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
moeskoetie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:49:
geluid bij de wagens valt heel vaak weg, dan blijft er alleen een boor bij de tandarts geluid over.
wat een crap.
Da's Polyphony's speciale DSP hè: Dentist Sound Processing. Niet een heel erg handige marketing term aangezien de normaal gebruikte Dyson Style Powersounds nogal overeenkomt. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Meestal na een paar bochten wel over. Merk wel dat het alleen gebeurd als ik volg gas geef voordat de race echt begint... denk ik. Voor de rest slechts 2 x voorgekomen. Er zijn ergere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Restart race en het geluid is weer normaal.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:24
Sato schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 03:09:
Zojuist bij het opstarten van gt6 kreeg ik zowaar een auto cadeau waarvan ik al lang al niet meer verwachte dat ik hem überhaupt nog zou krijgen, Namelijk de auto die je zou krijgen als je de GT Academy 2013 had gespeeld. ( Sinds de loginbonus aan het spel is toegevoegd elke dag Online geweest op een paar dagen rond oud en nieuw na.)
Die miste ik ook! Zo eens even kijken of ik m heb gehad :p

Edit;
Ja heb m nu ook. Had m al gekocht maar goed :+

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 11-01-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

[afbeelding]
Had ik gepost op gtplanet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:59
Wat ik erg opvallend vind aan GT5 en 6, en PSP, is dat het Bleu Santorin van bv de Peugeot 106 en 206 totaal niet op mijn 206 lijkt :/
Blue Santorin:
Afbeeldingslocatie: http://i81.servimg.com/u/f81/14/31/25/71/100_0910.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imganuncios.mitula.net/peugeot_206_s16_96635428145092955.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 12-01-2014 23:30 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GAIAjohan schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:27:
Wat ik erg opvallend vind aan GT5 en 6, en PSP, is dat het Bleu Santorin van bv de Peugeot 106 en 206 totaal niet op mijn 206 lijkt :/
Wees blij dat 'ie identiek rijdt als de echte versie, da's tenminste iéts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Ik zie in diverse winkels de normale disk versie van GT6 al voor ver onder de 40 euro liggen (actie prijzen)... Was deze prijs daling ook al zo snel na release bij GT5 destijds, of valt de verkoop zo hard tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
PsycoHero schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:20:
Ik zie in diverse winkels de normale disk versie van GT6 al voor ver onder de 40 euro liggen (actie prijzen)... Was deze prijs daling ook al zo snel na release bij GT5 destijds, of valt de verkoop zo hard tegen?
Doet Sony bewust denk ik, was tijdens kerstmis in Amerika was die ook al tijdelijk 39,99 dollar bij gamestop en amazon, vorige week kwam amazon uk ook al met de anniversary edition voor rond de 40 euro (dagdeal) van Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:58
Ik heb een driving force pro en een h-shifter van thrustmaster werkt dit nu onder gt6?
Onder gt5 werkte dit helaas alleen met het thrustmaster stuurwiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
Heb gisteren het spel 102% uitgespeeld, nog 21 miljoen op de bank en op de X2014 na (die komt volgens mij met de Vettel update) alle auto's die ik graag wilde hebben (oa 787B, F1 car, Mclaren F1 GTR, BMW M5) en ook nog eens zonder de money cheat. (34,5 uur total driving time)

Mag ik zeggen dat ik de moeilijkheidsgraad van het spel een aanfluiting vind, ik denk dat ik het aantal uren om GT6 uit te spelen nodig heb gehad in GT2 om alles op zilver te halen bij de licences. Gold was zo goed als onmogelijk als je jezelf niet tot het uiterste pushte, ik had bij GT6 continue het gevoel dat de tijd voor Goud net zo goed de brons tijd had kunnen zijn. Meer dan eens zat ik er meer dan 1 a 1,5 seconden onder binnen 5 pogingen.

Om over de trieste ai maar niet al te veel te willen zeggen, toch 1 klein voorbeeldje, denk dat ik tijdens de NASCAR oval races wel 20x gefishtaild bent, omdat ik op de racelijn van iemand anders reed, 1 tikje en ik lag in het gras. Terwijl als ik probeer te fishtailen het lijkt alsof de auto's van beton zijn.

Verder wel tevreden, maar ik hoop dat er wat moeilijkere events in de pen zitten, en vooral een ai update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moeilijkheidsgraad in GT6 creëer jezelf, o.a. met pp. Daar is echter al zo vaak over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:59
Toch vind ik dat er wat meer echte tests in mochten zitten die niet voor iedereen haalbaar zijn.
De races gaat het me niet eens om. Juist de licence tests e.d. was waarom ik GT zo geweldig vond. Waarin goud halen gewoon betekende dat je iets erg goed deed.
Nu is goud niets meer waard..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:31:
De moeilijkheidsgraad in GT6 creëer jezelf, o.a. met pp. Daar is echter al zo vaak over gesproken.
In mijn betoog heb ik het niet over de races, die kun je zo spannend mogelijk maken. Of je gaat online, het ging mij vooral over de licences test, idd een van de zaken waarom ik de GT serie leuker vind/vond dan andere racegames. Ik moet de PP slider daar nog zien te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
GAIAjohan schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:37:
Toch vind ik dat er wat meer echte tests in mochten zitten die niet voor iedereen haalbaar zijn.
De races gaat het me niet eens om. Juist de licence tests e.d. was waarom ik GT zo geweldig vond. Waarin goud halen gewoon betekende dat je iets erg goed deed.
Nu is goud niets meer waard..
Eens. Dagen bezig geweest om de Nismo 400R te halen in Gran Turismo 1.. 8)

De gemiddelde gamer verwacht tegenwoordig dat elke game makkelijk uit te spelen is, hetzij door micro-transactions of door zoals GT6 de moeilijkheidsgraad te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Toyota ‘FT-1 Concept’ Coming to GT6 January 14th as Free DLC

http://www.gtplanet.net/t...january-14th-as-free-dlc/

_/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 13-01-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator

Ziet er erg gaaf uit :)

[ Voor 23% gewijzigd door Freezerator op 13-01-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens GT Planet komt deze 14 januari beschikbaar als gratis DLC. Het is overigens niet de Vision GT auto van Toyota, die komt later. Zou dit Toyota's langverwachet opvolger van de Supra zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Mensen die willen genieten van mooie platen kunnen hier de high res screenshots van de Toyota FT-1 Concept Coupe en interieur van de BMW M4 coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kan aan mij liggen maar gooide ze hem niet een beetje associaal hoog om de bandjes verwisseld te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumi2004 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:27:
Kan aan mij liggen maar gooide ze hem niet een beetje associaal hoog om de bandjes verwisseld te krijgen :P
Past precies bij het huidige physics model toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:55:
Volgens GT Planet komt deze 14 januari beschikbaar als gratis DLC. Het is overigens niet de Vision GT auto van Toyota, die komt later. Zou dit Toyota's langverwachet opvolger van de Supra zijn?
De mercedes was ook een studie model, deze ook. Waarom is dit geen Vision GT auto dan? Hoe moeten we hem dan krijgen? Alleen met 2 miljoen credits bij de dealer?
Hij heeft wel een beetjes het silhouet van een Supra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Xfade schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:00:
[...]

De mercedes was ook een studie model, deze ook. Waarom is dit geen Vision GT auto dan? Hoe moeten we hem dan krijgen? Alleen met 2 miljoen credits bij de dealer?
Hij heeft wel een beetjes het silhouet van een Supra.
De Vision GT modellen zijn gemaakt in samenwerking met Polyphony, deze concept niet. Toyota gaat daar een andere Vision GT model voor maken...

Beetje de moeite doen om te zoeken kan ook geen kwaad:
''The FT-1 will be available for download starting tomorrow, January 14th, as free DLC in the same style as the BMW M4, coming with a dedicated Seasonal Challenge. After test driving the latest car in GT6, be sure to discuss it with fellow enthusiasts in our forums.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ah dom van me. Ik heb datzelfde inderdaad vanmiddag nog gelezen. Nou ja, beter om, meer auto's meer vreugde.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste