Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
GT7 prologue geruchten komen weer op gang door een paar tweets, http://www.gtplanet.net/f...gue-headed-to-ps4.303399/

http://www.psu.com/a02254...an-coming-to-PS4----rumor

Things to look forward to- 1. Drive Club updated footage 2 PS4 VR + SSM New IP 3. UC 4 4. Guerilla new IP 5. UC4 6. The Last Guardian

— Ahsan Rasheed (@thuway) February 18, 2014
And yes, UC4 was posted twice on purpose.

GT7 Prologue was left out intentionally.

----

Schijnt een game industrie insider te zijn, time wil tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gezien de vorige generatie, verwacht ik wel dat er weer een prologue gaat komen, maar gok pas ergens najaar, zelfde als bij eerste release (was krap jaar later).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik zeg laat maar komen, my ps4 is ready ;)
Heb pas nog even gt6 gespeeld, maar hou het niet langer dan 30min vol.
Geen idee waarom maar iets zorgt ervoor dat ik niet langer kan spelen. Verveel me snel.
Wordt tijd dat ik maar eens een stoel fabriceer en met mn fanatec kan gaan racen, zal dan vast stuk leuker zijn :P
En waar blijft alle dlc nieuws ? Ze riepen keihard we hebben hoop dlc plannen, maar zie er nog niets van....
Wil meer tracks, maar vooral wil een PREMIUM SUPRA!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Ook maar even GT6 gekocht en het werkt allemaal heel goed! Ik vind het alleen jammer dat ze die simplified auto's in het spel gedaan hebben. Is er ook een optie om die simplified auto's helemaal niet weer te geven? Af en toe wil ik in een bepaalde auto rijden en dan zie ik dat hij niet detailed is en ik rij toch niet in de simplified auto's. Voor de rest een erg vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Belecthor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:19:
Ook maar even GT6 gekocht en het werkt allemaal heel goed! Ik vind het alleen jammer dat ze die simplified auto's in het spel gedaan hebben. Is er ook een optie om die simplified auto's helemaal niet weer te geven? Af en toe wil ik in een bepaalde auto rijden en dan zie ik dat hij niet detailed is en ik rij toch niet in de simplified auto's. Voor de rest een erg vet spel!
Dat kan helaas niet, maar members van GTPlanet zijn zo aardig geweest een PDFje te maken met alle auto's, je kunt ook drie aparte pdfjes downloaden, standard, semi-premium (zonder interieur maar de body is bijna premium) en premium:

http://www.gtplanet.net/f...-and-make-columns.295180/
v8power67 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:41:
Ik zeg laat maar komen, my ps4 is ready ;)
Heb pas nog even gt6 gespeeld, maar hou het niet langer dan 30min vol.
Geen idee waarom maar iets zorgt ervoor dat ik niet langer kan spelen. Verveel me snel.
Wordt tijd dat ik maar eens een stoel fabriceer en met mn fanatec kan gaan racen, zal dan vast stuk leuker zijn :P
En waar blijft alle dlc nieuws ? Ze riepen keihard we hebben hoop dlc plannen, maar zie er nog niets van....
Wil meer tracks, maar vooral wil een PREMIUM SUPRA!!!
Heb geduld.. Denk na dat een helft aan GT7 werkt, terwijl de andere helft zeker met GT6 bezig moet zijn, en hun team is ook niet al te groot daar bij PD. Er staan iig een hoop Vision GT auto's te wachten, die moeten komen, vroeg of laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:24:
Gezien de vorige generatie, verwacht ik wel dat er weer een prologue gaat komen, maar gok pas ergens najaar, zelfde als bij eerste release (was krap jaar later).
Zou allemaal goed kunnen, we zien wel wat de E3 brengt ;) Ik verwacht iig een hele leuke E3 met Sony aankomende zomer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Mensen mag ik hier even een vraag stellen?
Ik race met een DrivingForce GT stuurtje en bij een replay wil ik soms een foto maken.
Het starten naar de foto-editor is geen enkel probleem, alleen staat er vervolgens dat ik met L1 en R1 mijn camera kan bewegen.

Echter ik krijg met geen mogelijkheid de camera in beweging, mijn DS3 controller activeren wil dan ook niet meer, waardoor ik vervolgens maar genoegen neem met geen foto...

*Edit*

Hebben jullie trouwens nog tips voor een racing community die online races organiseert voor GT6?

[ Voor 11% gewijzigd door Kronos1979 op 21-02-2014 11:37 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Kronos1979 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:36:
Mensen mag ik hier even een vraag stellen?
Ik race met een DrivingForce GT stuurtje en bij een replay wil ik soms een foto maken.
Het starten naar de foto-editor is geen enkel probleem, alleen staat er vervolgens dat ik met L1 en R1 mijn camera kan bewegen.

Echter ik krijg met geen mogelijkheid de camera in beweging, mijn DS3 controller activeren wil dan ook niet meer, waardoor ik vervolgens maar genoegen neem met geen foto...

*Edit*

Hebben jullie trouwens nog tips voor een racing community die online races organiseert voor GT6?
Ik zorg altijd dat ik eerst m'n controller geactiveerd heb zodat die op positie 1 staat zeg maar, als ik dan foto's wil maken is de controller autonatisch weer eerste controller en je stuur blijft op positie 2.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Zou allemaal goed kunnen, we zien wel wat de E3 brengt ;) Ik verwacht iig een hele leuke E3 met Sony aankomende zomer ;)
Ben met name benieuwd hoe ze het gaan oplossing met de auto's, of ze zijn al sinds GT5 bezig met nieuwe HD versies van de standard cars, of ze gaan wat anders exotisch doen, maar om de standard nu nog naar Next-gen te duwen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Vraagje: Ik heb onlangs een nieuwe DS3 controller gekocht en kan nu niet meer 'geleidelijk' insturen met de analoge stick?

Met mijn oude DS3 controller kon ik een beetje insturen door de stick maar een klein beetje te bewegen en vast te houden, met mijn nieuwe controller is het of niet sturen of vol insturen als ik de stick beweeg. Er zit uiteraard een kleine deadzone in, maar daarna maakt het niet meer uit of ik de stick een klein beetje beweeg of helemaal een kant op duw..

Komt dit simpelweg omdat de sticks op mijn nieuwe controller nog niet ingesleten zijn o.i.d.? Het komt er nu op neer dat als ik een klein beetje wil insturen ik de stick kleine tikjes moet geven i.p.v. de stick vast te kunnen houden.

Ik leg het misschien een beetje omslachtig uit, maar ik vraag me af of er iets mis is met mijn nieuwe controller of dat dit naar verloop van tijd beter wordt.

Zowel met mijn oude als nieuwe controller heb ik trouwens niets veranderd aan de in-game sensitivity settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Het kan zijn dat ie nog een beetje moet inslijten, merkte laatst ook dat met een nieuwe controller de sticks nog wat stug zijn, dit is na verloop van tijd soepeler geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Grimmie187 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:17:
Vraagje: Ik heb onlangs een nieuwe DS3 controller gekocht en kan nu niet meer 'geleidelijk' insturen met de analoge stick?
Volgens mij is er wel ergens een PS3 optie om je sticks van digitaal naar analoog te zetten en omgekeerd.
Lang je PS knop indrukken op je controller voor het controller setting menu (uit mijn hoofd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Jammer, ik zie ook dat er echt belachelijk veel Aziatische auto's in het spel zitten waarvan de afzonderlijke versies eigenlijk niets met elkaar verschillen en ook nog eens simplified zijn. Tja, niet gek dat ze zo aan 1000+ auto's komen. En erg zonde dat ze zelfs een boel hele mooie auto's gewoon niet een detailed versie van hebben zoals de iconische BMW M3 '04 of de Audi Quattro '88.

Met de premium cars hebben ze nog steeds wel een behoorlijk aantal auto's natuurlijk, maar om het spel vol te proppen met bijna identieke afzichtelijke versies om zo met de statistieken te kunnen opscheppen is gewoon een marketing trucje. Ik had liever gezien dat ze gewoon al die simplified auto's eruit haalden, want die zien er niet uit en doen afbreuk aan het spel. Een behoorlijke misser van de developers als je het mij vraagt.

[ Voor 21% gewijzigd door Belecthor op 21-02-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Belecthor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:09:
Jammer, ik zie ook dat er echt belachelijk veel Aziatische auto's in het spel zitten waarvan de afzonderlijke versies eigenlijk niets met elkaar verschillen en ook nog eens simplified zijn. Tja, niet gek dat ze zo aan 1000+ auto's komen. En erg zonde dat ze zelfs een boel hele mooie auto's gewoon niet een detailed versie van hebben zoals de iconische BMW M3 '04 of de Audi Quattro '88.

Met de premium cars hebben ze nog steeds wel een behoorlijk aantal auto's natuurlijk, maar om het spel vol te proppen met bijna identieke afzichtelijke versies om zo met de statistieken te kunnen opscheppen is gewoon een marketing trucje. Ik had liever gezien dat ze gewoon al die simplified auto's eruit haalden, want die zien er niet uit en doen afbreuk aan het spel. Een behoorlijke misser van de developers als je het mij vraagt.
Preaching to the chior, voor wat betreft GT5 & GT6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Belecthor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:09:
bijna identieke afzichtelijke versies en doen afbreuk aan het spel. Een behoorlijke misser van de developers als je het mij vraagt.
Beetje negatief. Afzichtelijk en afbreuk doen? Nee natuurlijk is 5 pagina's Mazda's mx5 niks. Maar het aanbod wat er wel is, is nog steeds beter dan whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Nou ja, als je een replay bekijkt (met de vreselijke camerastandpunten waarbij er 90% van de tijd vanaf de grond en vanaf véél te dichtbij de auto's (imho uiteraard) wordt gefilmd) zien de lage kwaliteits auto's er niet bijster kicken uit. Wielkasten bestaande uit 8 polygonen of zo. Doet wel degelijk afbreuk ja, vind ik ook.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Brad Pitt schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:21:
[...]

Nou ja, als je een replay bekijkt (met de vreselijke camerastandpunten waarbij er 90% van de tijd vanaf de grond en vanaf véél te dichtbij de auto's (imho uiteraard) wordt gefilmd) zien de lage kwaliteits auto's er niet bijster kicken uit. Wielkasten bestaande uit 8 polygonen of zo. Doet wel degelijk afbreuk ja, vind ik ook.
heb je wel gelijk in , heb pas een ~2000 honda s2000 aangeschaft in het spel voor de lol omdat ik er eentje binnenkort ga kopen in 't echt. heb de kleur silverstone gepakt , in het echt ziet het er schitterend glanzend uit. in gt6. Mat grijs :/ , de auto is blokkerig en ziet er niet uit , jammer.

het leukere spul zit in de oude model ook , 9000 rpm ipv 8000 , geen VGS etc en strakkere veringen ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Patjeee op 07-03-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Patjeee schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:32:
[...]

heb je wel gelijk in , heb pas een ~2000 honda s2000 aangeschaft in het spel voor de lol omdat ik er eentje binnenkort ga kopen in 't echt. heb de kleur silverstone gepakt , in het echt ziet het er schitterend glanzend uit. in gt6. Mat grijs :/ , de auto is blokkerig en ziet er niet uit , jammer.
Waarom heb je niet een van de S2000 premium modellen gekocht dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 08-03-2014 16:53 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Voxalizer schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:53:
[...]

Waarom heb je niet een van de S2000 premium modellen gekocht dan?
Ik heb ze allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Het is hartstikke moeilijk kiezen tussen GT6 en Forza 5, en mij lukt het dan ook niet om een goede keuze te maken.

In mijn ogen de plus punten van Forza:
- Speelt iets lekkerder weg
- Schade model
- Geluid van de auto's
- Customizen vindt ik iets beter

Plus punten van Gran Turismo:
- Auto aanbod
- Circuit's aanbod

Ik heb een beetje het gevoel dat het kiezen is tussen kwaliteit en kwantiteit. :'(

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Redax schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:49:
Het is hartstikke moeilijk kiezen tussen GT6 en Forza 5, en mij lukt het dan ook niet om een goede keuze te maken.

In mijn ogen de plus punten van Forza:
- Speelt iets lekkerder weg
- Schade model
- Geluid van de auto's
- Customizen vindt ik iets beter

Plus punten van Gran Turismo:
- Auto aanbod
- Circuit's aanbod

Ik heb een beetje het gevoel dat het kiezen is tussen kwaliteit en kwantiteit. :'(
"Speelt iets lekkerder weg" zou voor mij doorslaggevend zijn. Gameplay is belangrijker dan 1000 auto's.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Hmm ik start GT ook weer eens op sinds een tijdje, en zie dat er een 1.05 update is, met onder meer een 'car regulations' knop binnen de car settings. Finally! Ook is er de mogelijkheid om *iets* met karts te doen qua instellingen.. kortom; ik geef die kart races een nieuwe kans, ben benieuwd of ik er nu wel wat van bak :P

Edit: ok, right.. 1 extra race gehaald, het is iets minder rot geworden, maar nog altijd unplayable. Ik laat kartraces dus nog steeds lekker links liggen.
Ik merk overigens ook dat regenraces een stuk makkelijker zijn geworden, want ze hebben de opspattende spray echt op 1% van de oude waarde gezet ofzo, ik kan nu gewoon normaal racen :P

[ Voor 34% gewijzigd door scorpie op 15-03-2014 10:45 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

scorpie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:44:
Hmm ik start GT ook weer eens op sinds een tijdje, en zie dat er een 1.05 update is, met onder meer een 'car regulations' knop binnen de car settings. Finally! Ook is er de mogelijkheid om *iets* met karts te doen qua instellingen.. kortom; ik geef die kart races een nieuwe kans, ben benieuwd of ik er nu wel wat van bak :P

Edit: ok, right.. 1 extra race gehaald, het is iets minder rot geworden, maar nog altijd unplayable. Ik laat kartraces dus nog steeds lekker links liggen.
Ik merk overigens ook dat regenraces een stuk makkelijker zijn geworden, want ze hebben de opspattende spray echt op 1% van de oude waarde gezet ofzo, ik kan nu gewoon normaal racen :P
Kart races heb ik dus wel echt op goud gehaald allemaal , je moet even op GTplanet kijken hoe je dat moet doen. (instellingen)

zelf heb ik de shifter kart zijn versnellingsbak terug gezet naar iets van 120km/h (laagste wat je kunt zetten)
zodat ik die GT arena kon halen , de rest was gewoon makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Picciess

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/7031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/wy1t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/208/m7vs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/v7l1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/wfvs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik speel GT6 ook nog regelmatig :)
Kartraces heb ik niet zoveel moeite mee, maar ik speel dan ook met een G27.
Je kunt het jezelf makkelijker maken door de eindoverbrenging wat aan te passen, in de GT arena en/of Kart space kun je dan sneller optrekken en op het stowe circuit kun je dan wat harder.
Punt bij de karts is wel dat je hele snelle reflexen nodig hebt, tegensturen met een G27 lukt soms ook niet altijd en met een controller zal het wel onmogelijk zijn...

Ik heb nu ook de klassieke raceauto race op silverstone van international B gehaald.
Op Silverstone doet daar een Toyota 7 met een PP van 710 mee.
Uiteindelijk heb ik die gewonnen met een Shelby Cobra met een PP van 590 :D
Vier rondes min of meer perfect gereden en dan bij de laatste chicane die Toyota eruit remmen.
Was wel leuk om te doen; de licences e.d. zijn niet echt een uitdaging

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
Heb net ook even gekart met mijn g25 (die eindelijk weer klaar is). Lachen hoor. Welke sensitivity heb je? Ik speel nu met 0 en dat vind ik toch het fijnste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

418O2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:10:
Heb net ook even gekart met mijn g25 (die eindelijk weer klaar is). Lachen hoor. Welke sensitivity heb je? Ik speel nu met 0 en dat vind ik toch het fijnste.
Ja, ik speel altijd met sensitivity op 0
Stuurbekrachtiging heb ik uitstaan, maar het is aan te raden dat aan te zetten als je gaat driften. Driften zonder stuurbekrachtiging is nogal een workout.

Force feedback van GT6 vind ik niet overtuigend: iedere keer als ik Assetto Corsa of iRacing speel dan voelt dat toch een stuk beter. Rally rijden in GT6 met FF is helemaal terror: de force feedback random laten clippen om een gevoel te geven van offroad is gewoon fout: ik raak er zelfs compleet door afgeleid..

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
heb mijn granturismo 6 verkocht.
de lol is er voor mij wel af.
geen gt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Groot gelijk heb je, ik heb het spel ook niet meer aangeraakt sinds ik mijn ps4 heb. Pff zelfs Sony zelf lijkt het spel compleet uit het oog te hebben verloren. Waar blijven de features, we moeten het tot nu toe doen met 1 vision gt auto etc. Doods.
Een volgend deel zal ik niet zo snel meer kopen, er mag eerst wel wat ziel en plezier in het spel gestopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
PD actie > Een deel van de Vision Gt auto's komen naar GT7 :')

Sowieso heeft het geen zin om GT6 te verkopen, wat kost die spel nou nieuw tegenwoordig..(los van dat ik het nog geregeld speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Heel apart hoe dingen kunnen lopen, was super hyped voor gt6. 2 weken na release alweer klaar ermee.
Speel hem nu nooit meer, mede door mn ps4, maar vooral omdat de game saai is geworden. Teveel lijkt op gt5 maar dan met updates. Mis de aangekondigde features nu wel behoorlijk.
Las dat er mogelijk een prologue op ps4 aankomt, die geef ik nog een kans, maar als die weer aanvoelt zoals gt6 dan is denk ik voorlopig gran turismo wel klaar voor mij.
Zeker nu ik pc sims heb al assetto corsa en project cars etc, dan valt gt6 ineens behoorlijk tegen...

Hopen op een echte nieuwe start op de ps4, geen standaard model wagens meer. En vooral geen oude ps2 circuits meer. Gewoon alles opnieuw maken wat nog niet nieuw in gt5/6 was.
En vooral weer het plezier van het racen terug brengen. AI moet echt 100x beter worden.
En ze moeten echt eens naar de concurentie kijken, auto geluiden zoals gt6 mag gewoon absoluut niet meer.
Naja we gaan het zien, maar hoop wel op een comeback van de GT serie.
Mijn ps4 is ready :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Omdat die 30 euro is bij bol.com daar besteld. Heb ik weer flink wat uren te doen. Al zou het maar een kleine extra zijn ten opzichte van GT5 de laadtijden zijn in ieder geval wel minder lijkt het en dat is fijn :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Tsja ik heb ook alle GT-edities grijs gespeeld. GT6 is het ook voor mij toch net niet. De beloofde updates duren mij veel te lang en er zijn te veel essentiele features niet af imo.

Onvoorstelbaar eigenlijk dat PD er mee weg komt om de laatste 2 edities van één van de belangrijkste Playstation franchises onvolledig en on-af uit te brengen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
GT voor de PSP was ook een teleurstelling, dat werd ook maanden (of zelfs jaren?) uitgesteld en toen het eenmaal uitkwam zat er niet eens een carrièremodus in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Imho hadden ze GT6 moeten skippen en vanaf 5 meteen nextgen moeten gaan, Turn10 heeft ook alle auto's compleet opnieuw gedaan (mede reden waarom er zo weinig auto's zijn tov GT), GT had bij GT4 al die standard cars moeten gaan bijwerken.

Maar als ze alles opnieuw moeten uitwerken (incl tracks), dat kost gigantisch veel tijd.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Ben zelf ook wel klaar met GT6. Heb het ongeveer een week of 2 gespeeld en Daarna maar aan de kant gelegd. Het was eigenlijk gewoon saai.

Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar project CARS. Dat spel staat voor een release in november op oa. de Ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Sinds ik assetto heb gekocht geen gt6 meer aangeraakt. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Zou PD stieken de F1 hebben betaald om te zorgen dat het geluid overeenkomt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Bever! schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:13:
Sinds ik assetto heb gekocht geen gt6 meer aangeraakt. ..
Toen ik jouw bericht zag gisteren, ben ik direct gaan googlen. Gisteravond vervolgens Assetto Corsa gekocht.

Ziet er enorm veelbelovend uit. Kan niet wachten tot versie 1.0 klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Kunos simulazioni verbaast mij echt, met minder zetten ze een hele goede sim neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Freezerator schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:43:
Zou PD stieken de F1 hebben betaald om te zorgen dat het geluid overeenkomt? :+
HAHAHAHAHA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zag dat er een patch was. En las dat je je spoiler nu kan samenstellen. Dus net even geprobeerd en dat is wel heel gaaf gedaan. Beetje dat autosculpten van de nfs reeks maar dan wat minder lelijk zeg maar :p
als ze dit nu voor alle onderdelen kunnen doen dus bumpers skirts etc dan krijgen we echt unieke schepsels dalijk. Ik vind dit een toffe toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
2014 GT Academy Announced – Starts April 21st

http://www.gtplanet.net/2...ounced-starts-april-21st/

Stoffen jullie hier je PS3 + GT6 nog voor af?

[ Voor 19% gewijzigd door PsycoHero op 17-04-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
PsycoHero schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:47:
2014 GT Academy Announced – Starts April 21st

http://www.gtplanet.net/2...ounced-starts-april-21st/

Stoffen jullie hier je PS3 + GT6 nog voor af?
Heb niet echt ambities eigenlijk, buiten het feit om dat ik nog steeds wel graag GT6 speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik ben de inhaalraces beu... laat me gewoon starten op een goede positie en laat de rest mee racen ipv net de eerste inhalen in de laatste bocht.

Daarnaast crasht ie vaak bij mij :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het weer als 2013 is, sla ik meteen over. Dat je driftend en nodige hang/smijt werk sneller was dan 'netjes' je rondje rijden.
nils7 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:26:
Ik ben de inhaalraces beu... laat me gewoon starten op een goede positie en laat de rest mee racen ipv net de eerste inhalen in de laatste bocht.
En dat was de reden waarom GT bij mij binnen enkele dagen dus stof mocht gaan happen. Dit soort onzin is zo achterhaald, niets skills of uitdaging, dit is gewoon standaard 10-11sec penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
SinergyX schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:36:
Als het weer als 2013 is, sla ik meteen over. Dat je driftend en nodige hang/smijt werk sneller was dan 'netjes' je rondje rijden.

[...]

En dat was de reden waarom GT bij mij binnen enkele dagen dus stof mocht gaan happen. Dit soort onzin is zo achterhaald, niets skills of uitdaging, dit is gewoon standaard 10-11sec penalty.
Daarom rij ik ook eigenlijk alleen maar Online... Ben nog steeds niet verder gegaan dan de A licentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
De GT Academy 2014 is van start gegaan! Er komen 4 rondes beschikbaar in Gran Turismo 6 waarin de laatste telt voor kwalificatie tot de nationale finale.

[ Voor 16% gewijzigd door Djie op 21-04-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die zich storen aan het feit dat PD net als GT5 weer hun dlc belofte niet nakomt. Het begon lovend met een handjevol gratis auto's maar de grote car packs blijven uit... Ik vraag me echt af of deze serie ooit nog eens met zijn tijd meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:40

Hayte

Nieuwsredacteur
Ben zelf eigenlijk niet zo'n grote fan van de constante stroom van DLC die je bij sommige spellen ziet, maar bij GT6 is er inderdaad volledig niks. Geen gratis dingen, geen DLC op wat voor manier dan ook, en zelfs met de updates die er zijn vind ik ze vrij karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
nils7 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:26:

Daarnaast crasht ie vaak bij mij :(
Eens, dat zou ik ook graag veranderd willen zien. Zou wat mij betreft ook prima zijn om de keuze aan de speler te laten:

- Quickstart: Laatste positie.
- Kwalificatie: Zelf positie bepalen n.a.v. 1 ronde.

Vind eigelijk qua niveau van tegenstand de F1 games de laatste jaren best goed, vind jammergenoeg alleen het rijden in die games niet zo super. Met GT heb ik echt het idee dat ik kan spelen met de auto, tikje te vroeg op het gas en ik corrigeer 'm nog wel. In die F1 games is een tikje te vroeg op het gas einde race (of terugspoelen, maar daar ben ik principieel tegen ;) ).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hier mensen die de gouden tip hebben voor Mission race S-5?

Heb alle races, licence tests, mission races, goodwood festival races, Red Bull challenges op goud gehaald maar moet dus alleen die laatste mission race nog en wat voor instellingen ik ook probeer ik krijg die auto maar niet onder controle. Heb precies 1x de volledige ronde uitgereden en had toen een tijd van 8 minuten waar je 7:50 moet halen voor goud, maar het grootste probleem is dus dat ik de finish bijna nooit haal met die auto 8)7

Ik gebruik een G27

Dit zijn de instellingen op dit moment:
Alles uit behalve ABS op 1

overige settings:
steering assist - simulation
Power Assisted Steering - off
FFB strength - 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Scavy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 05:53:

Heb alle races, licence tests, mission races, goodwood festival races, Red Bull challenges op goud gehaald maar moet dus alleen die laatste mission race nog en wat voor instellingen ik ook probeer ik krijg die auto maar niet onder controle. Heb precies 1x de volledige ronde uitgereden en had toen een tijd van 8 minuten waar je 7:50 moet halen voor goud, maar het grootste probleem is dus dat ik de finish bijna nooit haal met die auto 8)7

Ik gebruik een G27

Dit zijn de instellingen op dit moment:
Alles uit behalve ABS op 1

overige settings:
steering assist - simulation
Power Assisted Steering - off
FFB strength - 8
Dat is toch die Veyron op dat ontiegelijk lange circuit? Daar heb ik ook moeite mee gehad omdat je na 1cm buiten de baan meteen DSQ krijgt en opnieuw kunt beginnen. Vind dat een groot nadeel van die licentie tests; had liever gehad dat je ronde dan wordt afgekeurd en je bij de volgende vliegende ronde direct weer een kans hebt... dan had je in ieder geval nog in een soort flow kunnen komen van het circuit.

Was het op den duur zo beu dat ik een aantal assists aan geknikkerd heb, toen was de auto ineens eenvoudig onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
XyritZz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:45:
[...]

Dat is toch die Veyron op dat ontiegelijk lange circuit? Daar heb ik ook moeite mee gehad omdat je na 1cm buiten de baan meteen DSQ krijgt en opnieuw kunt beginnen. Vind dat een groot nadeel van die licentie tests; had liever gehad dat je ronde dan wordt afgekeurd en je bij de volgende vliegende ronde direct weer een kans hebt... dan had je in ieder geval nog in een soort flow kunnen komen van het circuit.

Was het op den duur zo beu dat ik een aantal assists aan geknikkerd heb, toen was de auto ineens eenvoudig onder controle te houden.
Met die Veyron was opzich ook pittig maar dat is licence test S-5 ;)
Ik bedoel mission race S-5, is met een Ford GT40 over de Nurburghring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Scavy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:23:
[...]

Met die Veyron was opzich ook pittig maar dat is licence test S-5 ;)
Ah, die races ben ik nooit aan begonnen dus daar kan ik je niet mee helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Scavy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 05:53:
Ik ben ermee gestopt. Waar ik bij GT5 zeker wist dat ik nooit alles op goud ging halen hang ik nu op 1 licentie die niet goud te krijgen is, zeker niet met DS3 controller. Snap echt niet waarom er zo weinig ruimte voor fouten is terwijl je bij rest van spel gerust stukje gras mag meepakken. Er zijn nog wel wat tips om met handrem de Veyron iets strakker door bochtjes te krijgen maar ik ben er dus mee gestopt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Scavy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:23:
[...]

Ik heb hem net even opnieuw gereden om te kijken wat het probleem eventueel is; De target tijd van die proef is op zich niet zo heel scherp. Het belangrijkste is gewoon de Nurburgring in het donker kennen.

Die GT40 rijdt op zich prima, zolang je in een rechte lijn remt. Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt trekt de auto vrij langzaam op, waardoor je moet zorgen dat je de auto goed op tempo houdt. Niet te hard en te lang remmen dus. Je zult op een gegeven moment ook ontdekken dat je erg vroeg vol gas kan geven terwijl je nog vroeg in een bocht bent, maak hier gebruik van!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Voxalizer schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:09:
[...]

Ik heb hem net even opnieuw gereden om te kijken wat het probleem eventueel is; De target tijd van die proef is op zich niet zo heel scherp. Het belangrijkste is gewoon de Nurburgring in het donker kennen.

Die GT40 rijdt op zich prima, zolang je in een rechte lijn remt. Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt trekt de auto vrij langzaam op, waardoor je moet zorgen dat je de auto goed op tempo houdt. Niet te hard en te lang remmen dus. Je zult op een gegeven moment ook ontdekken dat je erg vroeg vol gas kan geven terwijl je nog vroeg in een bocht bent, maak hier gebruik van!
Ik heb hem nu op 07:48 :)

Ik had alle hulp in de opties uitgezet behalve abs maar dat bleek dus niet te doen voor mij.
Ff weer wat dingen aangezet en toen had ik hem vrij vlot.

@Wheeler
Jij hebt het over licence test s-5, daar had ik niet zo'n problemen mee.
Geen handrem gebruikt bij die veyron en de marge is ook bij die baan behoorlijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Jammer dat dit topic een beetje traag is, ik heb net GT6 gekocht nadat ik m'n PS3 weer eens heb afgestoft. Ik ben een flinke GT fan en heb voornamelijk GT2 tot in den treuren gespeeld. GT5 was een beetje tegengevallen, voornamelijk door de enorm irritante load-times in de menus en om een race te laden.

GT6 is me 200% meegevallen na sommige reviews te hebben gelezen. De menus zijn zoveel beter, de laad-tijden zijn stukken korter, en de physics voelen erg goed. Ik irriteer me voornamelijk aan de reviews die zeggen dat je niet genoeg autos of geld krijgt. De gamers tegenwoordig zijn me veels te lui... Het voelt gewoon goed als GT game.

De grootste meevaller was dat eindelijk alle autos een description hebben. Ik vond het altijd geweldig om de beschrijvingen te lezen in GT2 (ben dan ook een auto-fanaat) en miste dat een beetje in de latere GTs. Ook zijn de non-premium modellen voldoende voor mij, ik speel GT2 nog wel eens op m'n Nvidia Shield, dus alles wat er beter dan GT2 uitziet is meegenomen :) En ik heb liever die grote keus (met alle beschrijvingen).

Ik kan me voorstellen dat actie-zoekende gamers GT6 minder vinden, maar voor een echte auto-lieverhebber voelt het uitstekend. Dat was dan ook de reden voor deze comment, als er nog mensen zijn die twijfelen kan ik de game iniedergeval aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Blue2k schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 06:35:
Jammer dat dit topic een beetje traag is, ik heb net GT6 gekocht nadat ik m'n PS3 weer eens heb afgestoft. Ik ben een flinke GT fan en heb voornamelijk GT2 tot in den treuren gespeeld. GT5 was een beetje tegengevallen, voornamelijk door de enorm irritante load-times in de menus en om een race te laden.

GT6 is me 200% meegevallen na sommige reviews te hebben gelezen. De menus zijn zoveel beter, de laad-tijden zijn stukken korter, en de physics voelen erg goed. Ik irriteer me voornamelijk aan de reviews die zeggen dat je niet genoeg autos of geld krijgt. De gamers tegenwoordig zijn me veels te lui... Het voelt gewoon goed als GT game.

De grootste meevaller was dat eindelijk alle autos een description hebben. Ik vond het altijd geweldig om de beschrijvingen te lezen in GT2 (ben dan ook een auto-fanaat) en miste dat een beetje in de latere GTs. Ook zijn de non-premium modellen voldoende voor mij, ik speel GT2 nog wel eens op m'n Nvidia Shield, dus alles wat er beter dan GT2 uitziet is meegenomen :) En ik heb liever die grote keus (met alle beschrijvingen).

Ik kan me voorstellen dat actie-zoekende gamers GT6 minder vinden, maar voor een echte auto-lieverhebber voelt het uitstekend. Dat was dan ook de reden voor deze comment, als er nog mensen zijn die twijfelen kan ik de game iniedergeval aanraden.
Ik ben een enorme liefhebber, maar GT6 is toch echt de eerste GT game die ik halverwege links laat liggen en er niet eens aan denk om verder te gaan....

Het rijden slaat helemaal nergens op, die AI spoort niet, expres sandbaggen etc. Als je een beetje kan rijden lig je zo vooraan en rij je merendeel alleen. Nee, voor mij is GT6 het helemaal niet :9 Voelt ook echt niet als een compleet spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Streskip schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 06:44:
[...]

Ik ben een enorme liefhebber, maar GT6 is toch echt de eerste GT game die ik halverwege links laat liggen en er niet eens aan denk om verder te gaan....

Het rijden slaat helemaal nergens op, die AI spoort niet, expres sandbaggen etc. Als je een beetje kan rijden lig je zo vooraan en rij je merendeel alleen. Nee, voor mij is GT6 het helemaal niet :9 Voelt ook echt niet als een compleet spel...
Door drukte op werk en andere dingen heb ik GT5 moeten overslaan (heb em wel gekocht, maar misschien 3x gespeeld). Wellicht dat ik daardoor er een andere kijk op heb. Voor mij voelt het als een GT2 met betere graphics. Alhoewel ik het jammer vind dat ze de 2de hands 'marktplaats' eruit hebben gehaald. Ik vond het altijd wel leuk om door die lijst heen te gaan.

De reden dat GT(6) mij meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een Forza is dat ik m'n echte auto kennis kan toepassen op het selecteren van een auto (omdat er zoveel keus is). Ik vind het leuker om bijvoorbeeld een 300ZX aan te schaffen met z'n dubbele turbo dan de snelste Lambo. Die super-cars zien er schitterend out, maar doen niet veel met mij kwa racen. Ik heb zelf een 350Z IRL, dus ik vind het veel leuker om in die klasse te racen. Veel games tegenwoordig hebben maar een paar autos in die klasse en willen je zo snel mogelijk naar de exotische autos krijgen.

En tsja, de AI is inderdaad simplistic, maar als je een auto neemt die niet aan de PP-grens zit kun je nog best fun hebben. En sinds ik nog plezier heb met GT2 irriteert het me absoluut niet. Anyway, ik wilde de wereld alleen even laten weten dat er mensen zijn die GT6 wel op prijs stellen (na stormen van negatieve posts op het internet te hebben gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb hem ook grijs gespeeld hoor getuigende de platinum trophy :p
Vond het een heerlijke game en heb er van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

niks bijzonders met GT6 gebeurd meer? Mijn spel doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Laatste wat ik weet zijn wat extra Vision GT auto's en de uitdaging van Senna. Speel het nog sporadisch (weinig tijd), blijft een prima spel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Speel het nog regelmatig, de vision gt auto's komen nu consistenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Ze zijn de laatste tijd met veel updates en content naar GT6 aan het brengen en dan nu dit mooie bericht! http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_1153498.html

Afbeeldingslocatie: http://www.gran-turismo.com/images/c/i1Gbg1ho420fquB.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Djie op 24-06-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FIA certified circuits.. heb je niet echt veel meer aan op vorige console.

Doet FIA ook controle op racegeluiden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:08:
FIA certified circuits.. heb je niet echt veel meer aan op vorige console.

Doet FIA ook controle op racegeluiden? :+
Hahah te makkelijk :) Hier beginnen ze uit te leggen over de geschiedenis van het geluid en dat ze eigenlijk zelf ook vinden dat het anders moet: http://pitstop.gran-turis.../category/granturismo6_en

Denk dat ze het onlinekampioenschap niet op de PS3 zullen uitbrengen in 2015, marketing technisch is het handiger om zo'n groot event gewoon naar de PS4 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Heerlijk die Vision GT auto's, nu ook hopen dat ze een cockpit hebben (denk van niet).

Ook interessant over het laatste nieuws over GT7, minpunt is dat standaard auto's weer terugkomen in GT7.. Ditmaal moeten ze het echt 'classic mode' o.i.d. gaan noemen want het gaat nu wel irritant worden om ze te onderscheiden in de dealer. Ik wil met GT7 alleen maar premium auto's zien en geen standaard auto's, dat doe ik nu al eigenlijk met GT6, alleen kun je niet zo snel zien welke premium is. (los van dat ik een pdf heb met premium cars).

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 27-06-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naast het punt dat je dat op next-gen bijna niet meer kan doen, PS2/PS3 was het 'net aan', maar PS4 is toch wel iets ander kaliber om dan nog standard auto's erin te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
SinergyX schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 00:52:
Naast het punt dat je dat op next-gen bijna niet meer kan doen, PS2/PS3 was het 'net aan', maar PS4 is toch wel iets ander kaliber om dan nog standard auto's erin te hebben.
Er is inmiddels bekend dat de standaard auto's gewoon overgaan naar de PS4. De focus ligt op ontwikkeling van meer premium auto's die PS4 waardig zijn. Maar voorlopig ziet het er niet uit dat men daarom afscheid neemt van de oude standaard auto's. De focus van het ontwikkelteam ligt daar niet. Allemaal terug te vinden in de AMA van gister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ooit nog iets gehoord van de GPS track editor eigenlijk?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:53
Gran Turismo 6 Track Maker Currently in Beta Testing

The all-new Track Maker (or “Course Maker”) has been one of the most highly anticipated features in Gran Turismo 6 since it was first officially announced back in November, but there’s been no word on its status since the game’s release.

Yesterday, Kazunori Yamauchi addressed the issue in comments on Reddit, offering reassurance that development on the feature is still moving forward:

“…the Beta version [of the Track Maker] is already working and in my hands now. When we can deliver it to users is still up in the air.”

Kazunori’s choice of words, “in my hands now”, is likely in reference to the mobile app component of the Track Maker, which uses a smartphone to record GPS coordinates to re-build real roads in the game.

The feature was described in more detail in the game’s official information blowout published before release:

This feature, available at a later stage through an update, will allow you to create your own custom tracks that can be driven in the game. Additionally, in another update we will add the possibility to generate a track by capturing the GPS coordinate data of a mobile app while you are driving that course. This GPS-generated tracks will be available in the game as playable content.
http://www.gtplanet.net/g...urrently-in-beta-testing/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Er is hoop! _/-\o_

http://www.gtplanet.net/p...gineers-for-gran-turismo/
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-pitstop/

Lees de drie delige blog, interessante stukjes!
En hij heeft het zelf toe (omg... yes!):
“Of course I myself am not satisfied with the sound in Gran Turismo, and to the players out there I can only say, uum, I’m really sorry.”
en
So any sound engineers, recording engineers out there that are like “Hey let ME improve the sounds of Gran Turismo!”, we’re hiring. It should be pretty fun working to unravel the mysteries of sound from a technical point of view, and travel all over the world recording sounds in the process.
Wauw.. eindelijk komt er actie. :) Hopelijk komen er daadwerkelijk meer 'specialisten' voor het geluid! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, iets leuks voor GT8 misschien :) Eerst moet GT6HD nog komen, dan GT7 die volledig PS4 gaat, dan zitten we al tegen 2018 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ben toch benieuwd of Gran Turismo 7 zich gaat herpakken, ze zijn echt wel ingehaald momenteel. (Al hebben we na GT6 niets meer gezien)

Ik hoop dat er naast de circuits ook een open-world modus word aangekondigd voor online.

Al zou het alleen al zijn om te cruisen met wat vrienden, op zeer mooie locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ik hoop.. dat die Isle of man TT circuit komt http://www.gtplanet.net/r...dered-for-gran-turismo-7/ en er motoren komen zodat Tourist Trophy weer terugkomt in de vorm van Gran Turismo 7. Zou gaaf zijn. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoolz schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:08:
Ik hoop dat er naast de circuits ook een open-world modus word aangekondigd voor online.

Al zou het alleen al zijn om te cruisen met wat vrienden, op zeer mooie locaties.
Please no. Wie gaat die hele open 3D world dan maken, en aan GT6/7/8 toevoegen ? Wat zou dat doen met laadtijden ? Ik zie liever dat ze hun tijd besteden aan mooiere en meer premium cars, meer tracks, b-spec mode etc.
Los daarvan, Gran Turismo is een race[arcade|sim], en dat hoort op een closed track ! Als je dat niet wilt, moet je lekker NFS Pursuit gaan spelen (of GTA ofzo) >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
u_nix_we_all schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:17:
[...]

Please no. Wie gaat die hele open 3D world dan maken, en aan GT6/7/8 toevoegen ? Wat zou dat doen met laadtijden ? Ik zie liever dat ze hun tijd besteden aan mooiere en meer premium cars, meer tracks, b-spec mode etc.
Los daarvan, Gran Turismo is een race[arcade|sim], en dat hoort op een closed track ! Als je dat niet wilt, moet je lekker NFS Pursuit gaan spelen (of GTA ofzo) >:)
Open world lijkt me juist wel tof, net als vroeger op een tweede disc.

Forza Horizon doet het ook prima, dus waarom geen GT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nee, GT en open world gaat niet samen, ipv daarvan moeten ze zich concentreren om zoveel mogelijk premium cars en tracks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Slaat nergens op zeggenngt en open wereld gaan niet samen ... forza en open wereld eerst ook niet. Maar horizon was best leuk en horizon 2 heefr me aan een x1 geholpen.
En kaz heeft al gezegd ermee bezig te zijn alleen of het ooit van idee/prototype naar een game gaat is de vraag.
Zie het zelf graag verschijnen lijkt me tof.
Maar en gt7 met motoren heb ik nog even net iets liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Lees nwt dat de apex app er is. Maar alleen voor ios.... en er geen plannen zijn voor andere platforms..

Als dat betekend dat dalijk die gps track creator niet naar android komt is dit mijn laatste gt game voorlopig. We accepteren al veel van PD want alle veloftes komen of niet uit of jaar later. Maar deze feature was voor de release een van de meest speciale. En als je dan een hele grote groep uitsluit. Dan ben ik er wel klaar mee. Ga echt geen apple device halen omdat hun dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
v8power67 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:28:
Lees nwt dat de apex app er is. Maar alleen voor ios.... en er geen plannen zijn voor andere platforms..

Als dat betekend dat dalijk die gps track creator niet naar android komt is dit mijn laatste gt game voorlopig. We accepteren al veel van PD want alle veloftes komen of niet uit of jaar later. Maar deze feature was voor de release een van de meest speciale. En als je dan een hele grote groep uitsluit. Dan ben ik er wel klaar mee. Ga echt geen apple device halen omdat hun dat willen.
Ben er persoonlijk al een poosje klaar mee maar dit is wel de druppel. Bij zo'n beetje alle games met dergelijke functionaliteit is Apple er als eerste bij en nu weer, ze zoeken het maaar uit.

/edit:
Ben niet de enige die er klaar mee is of iig met PD, zie comments :P
http://www.gtplanet.net/g...yond-the-apex-mobile-app/

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 30-07-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
v8power67 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:28:
We accepteren al veel van PD want alle veloftes komen of niet uit of jaar later. ..
Als GT-fan van het eerste uur vind ik het ongekend hoe PD de afgelopen jaren met de fans heeft gesold.

Zoveel aangekondigde functionaliteit die ook in GT6 niet opgeleverd wordt. *kuch* b-spec *kuch*

Laatst weer die opmerking van Kaz dat hij eigenlijk ook niet tevreden is met het geluid.. Lekker dan! :(

Toen GT6 uitkwam had ik voor ogen om 'm helemaal suf te spelen totdat GT7 uit zou komen en dan een PS4 te kopen. Maar de eerste berichten sijpelen nu al weer binnen dat GT7 gewoon weer voort borduurt op de GT-lappendeken van de afgelopen jaren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb het gisteren van mijn harddisk verwijderd. Ik ga niet meer wachten op die track editor als die ooit komt. Ik weet niet wat de invloed van Sony is maar ik denk het tijd is dat ze echt ingrijpen bij PD. Ze moeten echt met de tijd meegaan anders dan worden ze nooit meer serieus genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Zal mij niets verbazen als mijn volgende console een Xbox word met Forza als ze bij PD zo doorgaan.
GT5 was namelijk 1 van de weinige redenen waarom ik uberhaupt een console heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor mij is nog steeds de regel wanneer GT op de PS4 uitkomt, ik een PS4 ga kopen, maar ik wordt niet bepaald vrolijker door dit nieuws. Als ze nu ook nog eens apps maar op 1 platform uitbrengen, zaken de 'zouden komen' lijken maar niet te komen en de eerste GT op de PS4 waarschijnlijk een HD versie van de voorganger gaat worden.. lijkt het tijdperk van GT voor mij langzaam over.

Forza vermaak ik me enorm mee, genoeg puntjes op te noemen en aantal banen mis ik enorm (Seattle, Trial Mountain, Gran Valley), maar dat is gewoon een stevige racer die nog steeds nieuwe zaken krijgt. Niet bizar veel, maar er zit gewoon nog aandacht in.

Ach, gelukkig komt pCars ook nog, hopelijk zit daar nog wat leuks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Volgende maand bij release komt er XBoxOne bundel met Forza5 en FIFA15 voor 399. Maar ik was van plan geen XboxOne te kopen maar het idee is/was een PS4 te halen als Uncharted 4 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
homernt schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:24:
Volgende maand bij release komt er XBoxOne bundel met Forza5 en FIFA15 voor 399. Maar ik was van plan geen XboxOne te kopen maar het idee is/was een PS4 te halen als Uncharted 4 uitkomt.
Op zich interessant, alleen heb ik een G25 met SRSeat en die speelt niet lief met de Xbox native, de reden voor mij om hem te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is inderdaad nog steeds een harde klap, er zijn nu wel 2 'emulators' op de markt die elk stuurtje kan laten werken op 'elke console', maar dat emuleert gewoon een controller. Dat komt absoluut niet in de buurt van een 'echte' FFB-racestuur voor de XBO.

Het verschil wat ik merk in GT6 met G25 en Forza5 met 458 Italia (compatible met Evo Seat) is gigantisch, je voelt zelfs wanneer je grip verliest. Initieel prijzig, maar achteraf was het mij absoluut waard (ok, ik ben m'n 6shifter en clutch kwijt).

Nadeel, die stuurtjes werken weer niet op de PS4, dus het is echt een of/of keuze die je moet maken.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Mijn TR 500 RS doet het ook niet op de XBO, ook een reden voor mij om voor een PS4 of SteamMachine (Alienware Alpha) te gaan zodra F1 2015 of Project Cars uit is.
Ik neig naar de PS4 vanwege GT7 ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, dat was een flinke klap in het gezicht toen ik overwoog de TR500 te kopen, gelukkig is de 458 ook een 'X wheel', dus kan je daar wel de zut van de de TR500 ook op aansluiten (zo heb ik het 458 Challenge stuurtje - F1 versie moet er ook nog komen :P). Alleen de 6shifter werkt dacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ja heb er nog gezeik mee gehad.
Heb die F1 add-on er ook op gezet... bleek dat je die met andere drivers moest installeren op het stuur zelf.
Maar ik heb een Mac en een PS3 waardoor ik een windows laptop moest lenen van iemand om de add-on te kunnen installeren :(

Als ie ook met de XBO overweg had gekund dan was ik er nog niet zeker van dat het een PS4 zou worden (ivm de mediacentre mogelijkheden van de XBO zelf, wat gewoon beter is)

[ Voor 24% gewijzigd door nils7 op 06-08-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb alleen nog twijfel over de F1 stuur, op de PC krijg je wel alle knoppen beschikbaar, maar betwijfel of bv Forza 5 of straks pCars wel ondersteuning gaat krijgen voor die extra knoppen. Anders kan ik altijd de PC versie gaan spelen, daar werkt de 458 Italia gelukkig ook op (tegenstelling tot de MadCatz, die werkt enkel op de XBO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ben benieuwd of dalijk forza 5 in september gran turismo voor mij gaat verpesten :P
Speel heel soms gt6 nog wel eens, is best een aardige game, maar verschilt qua content te weinig van gt5 helaas. Waardoor ik snel al klaar ermee ben.
Forza 5 ziet er goed uit(ondanks misschien weinig content) dus ben benieuwd of ik erna nog enthousiast wordt van een eventuele gt7 aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh wacht maar tot je een retart AI remmomentje krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
In forza bedoel je ?? Had je al in fm1-4... ben ik aan gewend :P
Ai in gt6 is ook bloedirritant want die zien jou haast niet... komen als treinen door je heen.
Hoop wel dat de nextgen(currentgen natuurlijk) zorgt voor betere ai. Forza probeert met drivetar. Maar wil gewoon slimmere ai zien, die echt vechten met je maar je niet van de weg beuken constant.
Die een remactie doen die ook mogelijk ipv jou als remhulp gebruiken.
Gewoon daadwerkelijk de intelligentie in de afkorting AI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:48:
Ben benieuwd of dalijk forza 5 in september gran turismo voor mij gaat verpesten :P
Speel heel soms gt6 nog wel eens, is best een aardige game, maar verschilt qua content te weinig van gt5 helaas. Waardoor ik snel al klaar ermee ben.
Forza 5 ziet er goed uit(ondanks misschien weinig content) dus ben benieuwd of ik erna nog enthousiast wordt van een eventuele gt7 aankondiging.
Project CARS gaat gran turismo voor mij verpesten in november, al blijf ik Gran Turismo een heerlijke game vinden om mee te rijden, niet om mee te 'racen'.

De physics van Forza 5 lijkt me in tegenstelling tot GT6 slecht denk ik, maar ik heb FM5 ook niet gespeeld, maar op basis van wat ik op youtube zag, lijkt het een glijpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gevoel heb ik nu precies anders om, met mijn stuur heb ik echt het gevoel met de weg, wanneer ik grip verlies of wanneer ik teveel rem (yeey for ABS). Het verschil tussen 'goed tunen' en de 'stock tune' is ronduit gigantisch, veel groter dan de stock settings van GT6.

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste