Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Gran turismo niet voor tuning ?? In gt4 hadden ze aparte tuning onderdelen van hks etc. En een voorbumper erop zetten is niet tjoening.... In gt5 miste een helleboel wagens zoals de vipers die 1000+pk hadden een voorbumper die downforce genereede. Had wel een spoiler voor meer downforce. Tjoening is niet alleen maar plastic erop plakken, maar kan ook de performance heel erg verbeteren.
En verder is het ook een kwestie van smaak, ik vind bv een supra met veilside fortune uitbouwkit verschrikkelijk mooi(wel de '99 versie) of de veilside fortune rx7. Maar een civic met een subtiel voorlipje kan ook heel mooi zijn. Dus je kan beter denken, als JIJ het niet leuk vind gebruik je het niet ;) Maar dat er veel meer custimalisation in gt6 komt was al bekend ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Klopt dat het persoonlijk is, ik hou er eigenlijk niet van omdat het snel overdreven wordt. Wat je zegt, zo'n Veilside kit kan gewoon nut hebben, maar ik zou het jammer vinden als ze allemaal verschillende bumpertjes gaan maken, die je eigenlijk niet nodig zou hebben.

Begrijp me niet verkeerd hoor, tunen is geweldig, maar ik ben echt voor perfomance en niet zo voor de looks. Netzoals bij die Corvette hierboven, standaard bumper, maar wel dikke lip eronder voor de downforce..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mja ik vind het ook wel leuk om bv een civic met niet ziekelijk veel power er wel leuk uit te laten zien, een lipje, subtiel spoilertje, mooie velgjes, houd de game langer leuk, want alleen maar constant rijden race etc. Dat is nog altijd beter in bv een iracing/ rfactor. Dit spel combineert meer een semi sim gevoel, maar je kan wel lekker aan je autos priegelen, wat in een iracing en rfactor niet zo gaat(ja alleen afstelling).
Zeker omdat de photomode het fotorealisme benadert, en als je dan echt een mooie foto auto kan maken is ook leuk toch :)
Maar idd bumpers en spoilers die echt nut hebben is ook fijn, meer downforce op een monster als de acr viper in gt5 met 1000pk, dat kan heel handig zijn, ding had heel veel onderstuur en op de ring kwamen de voorwielen tevaak los.
En meer RM modelen zou ik ook heel graag zien, bv die civic rm, wat een bak, super strak interieur, lichter sneller. dikke rolkooi hoppa :) Gewoon bruut!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zelf zou ik graag deze M1 willen zien, o wat een geluid.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41
Ik ben heel benieuwd naar GT6!
Met een klein nootje: Ik koop hem alleen als ie voor de PS4 verkrijgbaar is.
Waar ik wel heel nieuwschierig naar ben is of ze de "saaiheid/netheid" wat eruit hebben weten te halen.
Ik bedoel, GT5 was qua kleuren veel te verzadigd, de circuits waren veel te netjes... er was geen spektakel, geen "excitement-factor".
Kleurenpalet zoals in bijvoorbeeld Shift, Grid of zelfs Forza spreekt al een stuk meer (niet dat ik die games prefereer, enkel het kleurenpalet).
Van wat ik gezien heb zien de kleuren er al wat minder verzadigd uit, wat ik apprecieer.
En ik wil de auto's horen brullen :P
Ik wacht het rustig af, ondertussen al het nieuws in de gaten houdend.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Gewoon ff demo downloaden, Kiwi. Misschien dat een aantal vragen dan beantwoord worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:24:
Ik ben heel benieuwd naar GT6!
Met een klein nootje: Ik koop hem alleen als ie voor de PS4 verkrijgbaar is.
Waar ik wel heel nieuwschierig naar ben is of ze de "saaiheid/netheid" wat eruit hebben weten te halen.
Ik bedoel, GT5 was qua kleuren veel te verzadigd, de circuits waren veel te netjes... er was geen spektakel, geen "excitement-factor".
Kleurenpalet zoals in bijvoorbeeld Shift, Grid of zelfs Forza spreekt al een stuk meer (niet dat ik die games prefereer, enkel het kleurenpalet).
Van wat ik gezien heb zien de kleuren er al wat minder verzadigd uit, wat ik apprecieer.
Ik wacht het rustig af, ondertussen al het nieuws in de gaten houdend.
Kleine kans op een ps4 versie, en persoonlijk hoop ik dat ze gewoon na gt6 volledig op gt7 focussen en dus een volledige ps4 game maken en niet een ps3 naar ps4 port, wat dus weer tijd afknabbelt van een gt7.
En ze zeiden sowieso misschien een gt6 op ps4, maar kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:24:

Kaz had iig gezegd en weekje of 1-2 terug :
GTP: Are the engine sounds that we hear in the demo representative of what we will hear in the final game?

KY: “No, those are just in there as sound effects.”

GTP: So we will see some changes in that area?

KY: “Actually, we are doing research right now to generate the sounds in a completely different way. I’m not sure if it is actually going to make it into GT6 in time yet, but we’ll have to see.”
Dus ja, ik ben benieuwd. Verwacht dit iig niet in de demo zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor GT5 hebben ze toch ook de real-life sounds van de wagens opgenomen?
Daar is alleen weinig van te horen ;)

@Jackal: de demo download ik sowieso :P
Het wordt ook tijd dat mijn stoeltje weer eens gebruikt wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:04:
Voor GT5 hebben ze toch ook de real-life sounds van de wagens opgenomen?
Daar is alleen weinig van te horen ;)

@Jackal: de demo download ik sowieso :P
Het wordt ook tijd dat mijn stoeltje weer eens gebruikt wordt ;)
Critics often complain about the car engine sounds in GT5, claiming they sound sterile or artificial. What is your opinion on these engine sounds in GT5, and will these critics’ concerns be addressed in future games?

My perspective is that the sounds in Gran Turismo are just too real. With the recording method we use, we use a dyno and put the load on, and the sound we produce is just too accurate. I think it would be a good thing to sort of design the sound a little bit, and so that is something I would like to challenge ourselves with in the future.

What I find is that one of our themes with Gran Turismo is to create something that is real; that is what our team is focused on, but that can be an issue sometimes as well. If we see something in front of us, we try to reproduce that very accurately, and that tendency is getting stronger.

But, I think we maybe need to make things sexier sometimes, and I think that is something the Gran Turismo team might need to work on. It could also be because our team is growing in number, which could be one of our barriers to that goal.
Klinkt raar dat hij zoiets zegt, maar hij heeft wel degelijk gelijk. Hier een leuke GTplanet member die dat netjes toelicht voor ons:
Famine View Post
There was a translator present - just not Translator-san (who I'm told has broken his ankle - get well soon Translator-san!) - and Yamauchi rarely speaks in English at all, let alone full interviews.

However, invoking "lost in translation", I kind of understand what he's getting at, even if I don't necessarily agree.

"Sound" is a complex field - it's not as simple as recording a noise and playing it back. A really basic example is how you sound differently on a tape recorder than you do in your head. While I'm sure that how they record sounds isn't necessarily how I'd do it (doing it on a dyno is sensible - loading the engine with no road noise), the simple fact is that you will not be able to tell the difference on an equaliser between the real car and the GT5 one. It'll be the same pitch (frequency) spectrum at, if you choose, the same volume. This is what I suspect Kazunori means by "too real" - 1:1 on the equaliser.

This isn't the problem with GT5's sounds. The problem is what he refers to as "sexier" sounds - or what musicians will know as timbre. If you play two musical instruments at the same pitch and same volume an equaliser will show no difference - but they're different, aren't they? You know how you can tell between a synthesiser version of an instrument and a real instrument - or a human voice and autotune? This is due to timbre - timbre is what gives "sexiness" to sound. You can even tell between two identical instruments played entirely in synch with each other due to timbre...

What constitutes timbre is tough to pin down - it's essentially every characteristic of a sound that isn't the frequency or volume It's often referred to as "sound colour" and you'll hear terms bandied about like ADSR (attack [the start of a note], decay [normalisation from the attack to the sustain], sustain [the intended note], release [return to zero]), but it's really tough to explain and even tougher to compress and shove onto a CD/DVD/BD, uncompress, dynamically simulate and allow space for a game.

What many games do to substitute for timbre is make it louder and add more bass - because we associate noise, particularly bassy noise, with feeling. If you can feel the noise move through you it feels more "real" (and at real race tracks, sound hits you like a wall). Shoved through a set of TV speakers, it sounds "better" than the quieter and more accurate (in terms of the equaliser) note. GT games don't do this (with the exception of GTHD) and so, through TV speakers, they sound like ass because there is neither real feeling nor fake feeling - just the frequencies and volume. They sound better if you have speakers with better range and quicker reactions or if you have a good amp to dig the sounds out (on the pair of monitor speakers I usually use for gaming, GT5 sounds fine, if a little vague sometimes. Good enough at least that my wife can hear I'm driving a V8, three walls and a floor away) but the lack of timbre or a substitute for it prevents the realism.

There's certainly more they could do. Sound recording needs to be primarily in the driver's seat for cockpit, in the engine for nosecam, two feet behind and four feet above the car for coptercam (though winding in some essence of the other two for each will help add character). It needs to be pushed through a spectrometer rather than an equaliser before being passed as satisfactory. It needs to be optimised for different settings - the ghacky 2W TV speakers most people play through, a stereo system, a basic surround system (2.1), a middle surround system (5.1), a geeky surround system (7.1) and a full cinema system (what's this up to now? 14.2?).

Or they could make it louder and add bass.

Take "real" as "faithful frequency and amplitude reproduction" and take "sexier" as "better timbre or bassier/noisier" and the response makes sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 19:51
Zijn er nog mensen hier de GT6 demo gaan downloaden en aan de GT Academy willen meedoen? Tijdens de F3 races op zandvoort 6/7juli is er een live event waar je je kan kwalificeren voor de nationale finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
GT Academy is eigenlijk een soort van vaste kost voor GT spelers.
Al is het maar voor de fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
geluid is niet definitief , dus niet schrikken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qowsKKGjHYY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Reken er maar niet op dat het eindproduct qua geluid veel zal verschillen.
Ik geloof best dat ze het een en ander aan het uizoeken zijn voor beteree geluiden, maar ik zie het in gt6 niet meer gebeuren. Spel moet rond november in de winkel liggen, betekent nog paar maanden en dan moet hij al opgeleverd worden.
Dus tenzij ze van plan zijn dmv grote sound patches het te veranderen vrees ik dat dit gewoon de geluiden worden. Maar ik koop gt6 sowieso met of zonder betere geluidden. Heb met er in gt5 nagenoeg nooit aan gestoord, tuurlijk merk je soms wel dat het niet goed klinkt, maar dan ben ik zo aan het focussen op racen dan hoor ik het niet meer. Zolang je maar hoort waneer je moet schakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nee, niet gelijk , maar hoop dat PD dit via patches gaat oplossen.

Maar ben allang blij dat Kaz het eindelijk inziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hmmm, met de PS4 al in de pre-order en GT5 Academy Edition net in huis (ik had GT5 Collectors Edition al), bedenk ik me redenen waarom ik deze nog zou moeten gaan kopen. Ik begrijp de keuze van Sony GT6 nog uit te brengen op de PS3 (jaren werk, getuned op de Cell), toch had ik dit liever op de PS4 gezien. Hoe fraai zou het zijn, zoals de rendering bij de replays van GT5 op de PS3, met 60 frames per seconde op 1920 x 1080 pixels rijden op de PS4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Jumpman schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:28:
Hmmm, met de PS4 al in de pre-order en GT5 Academy Edition net in huis (ik had GT5 Collectors Edition al), bedenk ik me redenen waarom ik deze nog zou moeten gaan kopen. Ik begrijp de keuze van Sony GT6 nog uit te brengen op de PS3 (jaren werk, getuned op de Cell), toch had ik dit liever op de PS4 gezien. Hoe fraai zou het zijn, zoals de rendering bij de replays van GT5 op de PS3, met 60 frames per seconde op 1920 x 1080 pixels rijden op de PS4.
Voor mij is de combinatie van GT6 + GTA5 reden genoeg om de aanschaf van een PS4 met minimaal een jaar uit te stellen. Daar komt m'n zut aan gratis games van PS+ nog bij waarvan ik inmiddels al een flinke backlog heb :).

Zit overigens hard te twijfelen; wil graag binnenkort eens gaan kijken voor een Logitech G27 + Wheelstand maar omdat ik toch over een jaar of anderhalf wel de stap naar een PS4 wil gaan maken twijfel ik nog over die aanschaf. Zou de G27 wel compatible zijn met de PS4?

Denk niet dat dit soort details al bekend zijn over de console, of toch al wel? Is namelijk best een duur grapje om die spullen aan te schaffen, en wil er dan wel langer dan 1,5 jaar mee doen...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij zouden aantal games gewoon BC zijn met oude racestuurtjes, ondersteuning voor USB apparaten is in ieder geval aanwezig. (dat kan natuurlijk altijd weer veranderen).

Maar inderdaad, GT6HD of GT7 wordt net als voorgaande generaties de keuze om een PS te kopen, die kan wel wachten tot volgend jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SinergyX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:58:
Volgens mij zouden aantal games gewoon BC zijn met oude racestuurtjes, ondersteuning voor USB apparaten is in ieder geval aanwezig. (dat kan natuurlijk altijd weer veranderen).
Col Rodgers, de game director van DriveClub heeft recent gezegd dat alle stuurtjes die momenteel compatible zijn met de PS3 dit ook zullen zijn met de PS4. Of een stuurtje daadwerkelijk compatible is met de game ligt aan de developer dus, maar met PD zit je qua G27 wel goed lijkt me.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GT academy 2013 demo staat erop! 1072mb maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mooi dalijk even downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat dan al met die nieuwe engine? Ben benieuwd :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Yup, helemaal met die nieuwe engine, 50% hier, gaat best sloom :/

Gelukkig is het maar 1gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hijs hier al aan het installen, merk dat downloaden vanuit de store zelf sneller gaat dan in xmb kijken naar de download. Maar dalijk effe racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ah, daar zou het misschien aan kunnen liggen, ik heb de download in de xmb voorgezet. Maar hijs al over de 80% gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Heb de clubman cup al voltooid, ik moet zeggen, wat een verademing! Graphics zijn zo mooi! Het stuurt ook nog eens heerlijk!
Nu aan de GT academy beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Heb mijn ps3 weggebracht vorige week ,voor een blu-ray lens reparatie en had gehoopt dat ie al klaar was, zodat ik de demo kon spelen...helaas , leverings problemen met de lens. :N

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Moet zeggen het speelt lekker, en de menus zijn snel en makkelijk, ook kreeg ik echt meteen weer een old scool gt gevoel wat ik bij gt5 wel beetje miste. Physics zijn met controller erg lekker, voelt echt anders dan gt5, meer bodyroll, minder snel glijden ivm bodyroll, al met al voelt aan als een echt nieuw spel :)
Sta momenteel 2e in gt acadamy van de 13 :P en nu al 1 sec achter de nr 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik speel met een stuur, en het voelt inderdaad redelijk anders. De body roll in die Nissan Leaf is wel geweldig :D Ook leuk dat de slipgeluiden veranderd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja idd die leaf valt bijna om :P Maar idd de slipgeluiden klinken ook beter :)
En je kan dalijk in full game in de dealer een test drive maken als het goed is, ik kocht die leaf en 370z en de optie test drive stond er tussen, niet te selecteren helaas. Maar toch wel leuke toevoeging :)
Ben nu hellemaal zeker dat gt6 gewoon echt awesome wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:04:
Moet zeggen het speelt lekker, en de menus zijn snel en makkelijk, ook kreeg ik echt meteen weer een old scool gt gevoel wat ik bij gt5 wel beetje miste. Physics zijn met controller erg lekker, voelt echt anders dan gt5, meer bodyroll, minder snel glijden ivm bodyroll, al met al voelt aan als een echt nieuw spel :)
Sta momenteel 2e in gt acadamy van de 13 :P en nu al 1 sec achter de nr 1 :P
Oh ik krijg net steeds weer ongeluk dat ik van de baan afga.. Steeds als ik mijn ghost inhaal (dus een goede lap) bij de kwalificatie ronde dan raak ik per ongeluk dat stukje gras aan.. Maar Silverstone ziet er echt mooi uit! Met de nieuwe uitlaat geluiden zou dit nog eens een toppertje worden!

Ksta nu 18e met een bronzen trofee lap (kwalificatieronde), hahaha, straks gaat dat nog veranderen neem ik aan! :+

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 02-07-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Het gebruik van de koppeling is naar mijn gevoel ook verbeterd, het voelt veel minder kunstmatig aan, en de auto reageert er realistischer op.

Ook leuk om zonder ABS te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht hem even snel via store te laten downloaden, continue blijft die hangen op 'loading' :(

Ach, die 1GB download kan ik ook wel overleven.
* SinergyX stoft z'n G25 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sunday Cup afgerond met stuur. Moet zeggen: Het rijdt erg lekker, er zit meer leven in de auto's. De menu's zijn ook lekker snel, en weinig laadtijden tot je in de auto zit.

Minpuntje: Ik hoop wel dat de framerate wat beter is in de uiteindelijke game. Af en toe zakt de framerate toch wel naar een punt dat het opvalt. Aangezien hier maar 6 auto's op de baan rijden ben ik benieuwd hoe het is bij een volle grid. Ook heb ik het idee dat de graphics iets minder scherp zijn dan in GT5, hoewel de lichteffecten weer beter zijn.

Maarja, neemt niet weg dat ik het tot nu toe erg tof vind.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ja, soms heb je frame drops, maar ik heb al met de GT-R kunnen rijden, rijdt ook iets soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hoe kom je aan die gtr ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Als je de kwalificatie ronde hebt afgemaakt, dan gewoon teruggaan naar de menu. Dan krijg je een special event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Owh ik heb meteen die volle ronde gedaan haha :P moet die andere nog doen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nou ik ga er even tussenuit, vind het echt een verbetering tegenover 5. Menu is ook lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Kan je in de demo splitscreenen toevallig ? (kan hem nu ff niet checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Hmm, voorlopig 21e in de regio :P Maar ik haal nog geen gold. Nog maar het circuit wat verder leren :)

Edit: 2:23:471 nu :) Straks maar even verder proberen :D

[ Voor 23% gewijzigd door ETzPliskin op 02-07-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Straks na het werk direct downloaden. Klinkt allemaal goed! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Net even met de gtr gereden maar de framerate stort heel vaak compleet in... behalve met roofview.
Verder zijn ineens daar die lelijke schsduwen weer terug.
Merk ook dat als je heel langzaam rijf en je stuurt het rollen van chassis gewoon gefaked wordt... hij rolled op die snelheden echt niet zoals hier gebeurt..
Al met al was ik eerst wel positief maar werd het langzamer hand toch weer een beetje het gt5 verhaal. Physics voelen wel net effe anders maar de graphics zijn toch weer heel erg wisselend. Soms mooi vaak toch echt minder mooi.

Nu maar hopen dat dit een demo ismet oude elementen en dat full version dalijk niet zo flawed is.

Autumn ring ziet er wel weer super strak uit!!
En dat liep opzich soepeler dan silverstone met 1 auto op de baan, misschien een tesselation probleem ?

http://cs538622.vk.me/u17...rinoDesignGT6DemoGif4.gif
http://cs538615.vk.me/u17...rinoDesignGT6DemoGif2.gif
http://cs538102.vk.me/u17...rinoDesignGT6DemoGif3.gif
(link ervan gemaakt want de gifjes begonnen mn browser te fucken :P)

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 02-07-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloaden gaat hier verschrikkelijk langzaam, hopelijk gaat de PS3 straks ook van de PS4 profiteren zodat je eens met een fatsoenlijke snelheid kunt downloaden.

Heb me al wel voorgenomen om als ik eventueel zou winnen daar verder niets mee te doen, heb gewoonweg geen tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kolere wat maken die Leaf's een ongelofelijk ... geluid :P

Maarja, die 2 races zijn doodje simpel, nu maar eens die timetrials proberen.

Edit, ooook dat is heel andere koek :P Bizar dat er al 1 op eerste segment 33.8 rijd..

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Hhmm ondersteunt de PS3 sinds de laatste update downloaden tijdens gamen? Had gisteren de demo download aangezet, even Xcom opgestart met het idee dat de PS 's nachts wel verder zou gaan met GT6 demo.... zet een half uur later Xcom uit en m'n download is ineens op 95%.

Van 't weekend ga ik het eens proberen, ik hoop dat de game lekker soepel draait.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
XyritZz schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:07:
Hhmm ondersteunt de PS3 sinds de laatste update downloaden tijdens gamen? Had gisteren de demo download aangezet, even Xcom opgestart met het idee dat de PS 's nachts wel verder zou gaan met GT6 demo.... zet een half uur later Xcom uit en m'n download is ineens op 95%.

Van 't weekend ga ik het eens proberen, ik hoop dat de game lekker soepel draait.
Reacties hier niet gelezen zeker :P Game draait alles behalve soepel helaas :(
Vraag me uberhaubt af of de demo de 60fps wel eens haalt....
Maar mooie is het is een demo dus kan altijd nog een oude build zijn en opgelost zijn in gt6.
Want zelfs gt5 liep niet zo slecht als de demo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ben nog niet heel erg onder de indruk. Postitief vind ik het verbeterde snelheidsgevoel en controls. Ook de menu's zijn veel sneller geworden.
Qua graphics vind ik het allemaal niet heel spectaculair. En ligt het aan mij of zijn de physics van de uiteindelijke gt-academy challenge anders dan de rondes ervoor?

edit@ hieronder: Ah, andere banden dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 03-07-2013 09:55 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nee in de gt acadamy speel je met een 370z tuned op andere banden :P
Maar idd qua graphics is op silverstone nog wel een en ander te verbeteren maar op grand valley, autumn ring en suzuka was het in orde vond ik, zeker autumn ring ziet er heel strak uit icm nieuw lighting engine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
De demo is echt een grote verbetering qua physics ten opzichte van GT5. Er zit veel meer leven in de auto, bij het aanremmen en op de rumble strips bijvoorbeeld.

Verdere pluspunten:
- Beter gevoel van snelheid
- Menu’s zijn strakker
- Laadtijden fors korter
- Lighting ziet er natuurlijker uit

Minpunt:
- Tijdelijke frame rate drops bijvoorbeeld als je in-cockpit het rechte stuk van Suzuka oprijdt.
- Weer dezelfde menu-geluidjes. Niet heel belangrijk natuurlijk maar waarom geen hele nieuwe interface met geluid en nieuwe trophy icons?

edit: op de online rankings staat al een tijd bij de bonus trial die op 29 juli beschikbaar komt.. :+
Auto is de GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport '13 met race hard banden. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-07-2013 10:06 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Moet heel eerlijk zeggen, dat laatste minpunt vind ik niet eens de moeite waard dat ze ernaar kijken.
Die tijd kunnen ze beter steken in betere AI en minder fps drops bv :P
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk he :P

Maar ik ben meer en meer overtuigd dat het gewoon een oude build is, misschien zelfs nog hoop gt5 elementen erin. In je eentje rijden in gt5 gaf nooit fps drops, alleen in de regen wel eens. Maar nu in je eentje op silverstone in de gtr en de fps dropt soms echt ver. Zeker als je rook ontwikkeling hebt.
Dat kan gewoon niet in final version zitten, en mensen op de e3 merkte dit ook niet op. Dus dat geeft me vertrouwen in de full version :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Sommige zeggen dat je de demo best op 720p kan spelen ivm fps drops. Zelf nog niet geprobeerd overigens.

Nissan Leaf @ Maximum attack :D :

Afbeeldingslocatie: http://i.picpar.com/ftr.png

De nieuw physics engine is echt wel genieten imo.

Afbeeldingslocatie: http://cs538615.vk.me/u175219603/doc/dcad4d0f25b0/FerinoDesignGT6DemoGif2.gif

[ Voor 7% gewijzigd door ETzPliskin op 04-07-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
v8power67 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:41:
[...]

Reacties hier niet gelezen zeker :P Game draait alles behalve soepel helaas :(
Vraag me uberhaubt af of de demo de 60fps wel eens haalt....
Maar mooie is het is een demo dus kan altijd nog een oude build zijn en opgelost zijn in gt6.
Want zelfs gt5 liep niet zo slecht als de demo doet.
Wel gelezen, maar krijg uit de reacties vooral de indruk dat het in-car speelt en dat gebruik ik zelden tot nooit. Hang meestal op de motorkap, of achter de auto met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
XyritZz schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:19:
[...]

Wel gelezen, maar krijg uit de reacties vooral de indruk dat het in-car speelt en dat gebruik ik zelden tot nooit. Hang meestal op de motorkap, of achter de auto met de camera.
Ja roof view en bumper view hebben minste fps drops maar ook daar voelt niet altijd soepel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Als ik de reacties zo lees krijg ik ook wel zin om te spelen. Misschien vanavond maar eens tijd voor maken en de G25 van onder het stof halen :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Mooie ergelijking tussen gt5 en gt6, qua geluid qua graphics qua physics alles is verbeterd eigenlijk :D

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 03-07-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik mis toch nog steeds het snelheidsgevoel, bij die timetrial van de 370z ga je tegen de 200, heb het gevoel dat ik amper 100 rij, bumpercam had imho gewoon stuk lager gemoeten of iets meer vow voor wat extra snelheidsgevoel.

Hoop alleen dat die AI zoals in die 2 eerste races niet de 'betere' AI zal zijn, die hebben nog steeds het verstand van diepingevroren vissticks.

Ze hebben nog steeds die soundbug btw, als je over curbs rijd in replay hoor je al het andere geluid bijna wegvallen :P

Maar met name de nieuwe kleuren spreken mij heel erg aan, ziet allemaal stuk minder klinisch eruit, rijden zelf merk ik weinig, buiten dat het nog steeds soms onnatuurlijk glijden is met die 370z (als je wheelspin krijgt en je laat gas los, heb je even dat 'plak' moment dat je auto weer grip heeft, dat merk je totaal niet ingame).

Ik ga de tijden toch nooit halen, maar kan niet wachten op GT6 :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Silverstone is trouwens wel naar de knoppen geholpen met de laatste layout-wijzigingen zeg. Het is nu de eerste keer dat ik de nieuwe gp-layout in een racegame rijdt maar alle charme is er uit. Zelfs Copse is nu niet meer zo spannend als voorheen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Wat mij opvalt na de openingsronde en twee wedstrijden met de Nissan Leaf:

Wat is het geluid verbeterd! Die V8 3,7 liter van die 370Z klinkt net als in het echt (althans heb weleens in een 350Z gezeten, deze heeft ook een V8 3,5 liter).
Wat is de Autumn Ring mooi geworden!

Komende dagen zeker even verder racen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32

iFrost

Vroem vroem

Jumpman schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:36:
Wat mij opvalt na de openingsronde en twee wedstrijden met de Nissan Leaf:

Wat is het geluid verbeterd! Die V8 3,7 liter van die 370Z klinkt net als in het echt (althans heb weleens in een 350Z gezeten, deze heeft ook een V8 3,5 liter).
Wat is de Autumn Ring mooi geworden!

Komende dagen zeker even verder racen.
V6 :>

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb de GT6 demo op 720P draaien momenteel. Het ziet er iets beter uit qua AA lijkt het wel. Op 1080P en een 55' TV was het echt niet om aan te zien ten opzichte van GT5. Framerate issues blijven, hoewel ze niet erg genoeg droppen om van invloed te zijn op rondetijden.

[ Voor 34% gewijzigd door Voxalizer op 03-07-2013 15:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Kon me gisterenavond niet meer inhalen en heb 'm even opgestart. Nog niet veel issues gehad met framerate gelukkig en vind het wel een verbetering ten opzichte van GT5. Het racen voelt om een of andere reden wat natuurlijker heb ik het idee, vooral bij het maken van fouten reageert het spel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Kunnen we anders een tabel bijhouden van GoT-leden met de tijden van de Academy? Misschien in een ander topic ofzo? Als daar interesse voor is natuurlijk :)

Dan kunnen we eventueel elkaar tips geven :P

Wel vreemd, ik dacht dat 'smooth' rijden betere tijden zou opleveren dan gooi en smijtwerk, maar afgaande op de replays van de top 10 lijkt dit niet te kloppen...of er scheelt nog iets aan de physics :P

[ Voor 46% gewijzigd door ETzPliskin op 04-07-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ETzPliskin schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:43:
Wel vreemd, ik dacht dat 'smooth' rijden betere tijden zou opleveren dan gooi en smijtwerk, maar afgaande op de replays van de top 10 lijkt dit niet te kloppen...of er scheelt nog iets aan de physics :P
Stond stukje op forum van GTplanet, door dat gooiwerk verplaats je continue het gewicht van de auto en kan je dus aanzienlijk meer druk op je voorwielen krijgen (zeker stuk vanaf start/finish, die rechts->links->scherpe rechts).

Wel apart dat je met beetje gasgeven eerste bocht wel doorkomt, maar gaslos dat gewoon niet haalt, terwijl de gewichtsverplaatsing tussen die 2 minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

SinergyX schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:55:
[...]

Stond stukje op forum van GTplanet, door dat gooiwerk verplaats je continue het gewicht van de auto en kan je dus aanzienlijk meer druk op je voorwielen krijgen (zeker stuk vanaf start/finish, die rechts->links->scherpe rechts).

Wel apart dat je met beetje gasgeven eerste bocht wel doorkomt, maar gaslos dat gewoon niet haalt, terwijl de gewichtsverplaatsing tussen die 2 minimaal is.
Dat heb ik ook al gemerkt in die eerste bocht. Soms is mijn snelheid gelijk aan de ghost replay, en vlieg ik er toch met onderstuur af.

Straks maar even wat proberen met gooiwerk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Also a heads up to anyone who wants to play the final event early ahead of July 29th, change the date to 29/07 and load up GT Academy 2013. Then just go into "GT 15th Anniversary" in Special Events and the 3rd Time Trial has been revealed:
http://www.gtplanet.net/f...read.php?t=282327&page=61
Dus de laatste is nu al unlockable :)

Ook een vergelijking tussen 720p en 1080p :
http://www.gtplanet.net/f...php?p=8630548#post8630548
Ergens in het midden, post 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:55:

Hoop alleen dat die AI zoals in die 2 eerste races niet de 'betere' AI zal zijn, die hebben nog steeds het verstand van diepingevroren vissticks.
Dat viel mij ook op. Als je er een netjes uitremt en aan de binnenkant ernaast zit, kleunen ze hem toch naar binnen en raken ze je. Niet echt een verbetering t.o.v. GT5 lijkt me.

Verder ziet het er wel goed uit. Ik denk dat ik GT6 maar eens ga pre-orderen. :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hehe, I lol'd.

Ik denk overigens dat het inmiddels gefixed is, aangezien er nu (en nee ik heb de datum niet aangepast, ik wacht gewoon netjes) bij de Anniversary TT nog maar 2 races staan, eerst stond de 3e er ook bij maar dan gelocked.

Sta momenteel na een ronde of 25 gereden te hebben op 2.21.6 in de Academy tijdrit, eerste sector hou ik de nummer 1 bij, 2e sector verlies ik een seconde, 3e sector loop ik zelfs iets in, 4e sector verlies ik vervolgens weer een anderhalve seconde. Moet zeggen dat ik de baan begin te kennen dus mn doel, top-50 Benelux eindigen, moet lukken.
Ik ben geen fan van het smijten met die auto, maarja het hoort er gewoon bij blijkbaar. Moet wel zeggen dat ik die 370Z heerlijk vind rijden.

Valt me wel op hoe ontzettend streng de regulaties zijn met betrekking tot het krijgen van penalties. Van mij mogen ze deze lijn doorzetten in GT6, maar zorg dan wel dat het consistent is. Op Le Mans 2009 in GT5 bijvoorbeeld is er geen pijl op te trekken dat penaltysysteem, waar het op banen als Nürburgring GP weer prima in orde is. Op Silverstone is het op zich prima, hoewel ik vind dat je best ietsje wijder op de curbstones uit zou mogen komen, maarja. Het is voor iedereen gelijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Voxalizer schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Valt me wel op hoe ontzettend streng de regulaties zijn met betrekking tot het krijgen van penalties. Van mij mogen ze deze lijn doorzetten in GT6, maar zorg dan wel dat het consistent is. Op Le Mans 2009 in GT5 bijvoorbeeld is er geen pijl op te trekken dat penaltysysteem, waar het op banen als Nürburgring GP weer prima in orde is. Op Silverstone is het op zich prima, hoewel ik vind dat je best ietsje wijder op de curbstones uit zou mogen komen, maarja. Het is voor iedereen gelijk iig.
Ben ik het mee eens, ten allen tijde 2 wielen op het asfalt zou wat mij betreft een goede regel zijn.
Zit nu na een uurtje rijden op 2:24.028 en er kan nog wel een seconde of wat af maar dan zit ik wel aan m'n top denk ik :)
Deze "demo" heeft m'n interesse in GT wel weer aangewakkerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:29:
[...]

Ben ik het mee eens, ten allen tijde 2 wielen op het asfalt zou wat mij betreft een goede regel zijn.
Zit nu na een uurtje rijden op 2:24.028 en er kan nog wel een seconde of wat af maar dan zit ik wel aan m'n top denk ik :)
Deze "demo" heeft m'n interesse in GT wel weer aangewakkerd. _/-\o_
Volgens mij is het officieel in de meeste autosporten zo dat je ten allen tijde 2 wielen binnen de witte strepen moet hebben. Qua penalty systeem mag er sowieso wel wat met GT gebeuren naar mijn smaak, eigenlijk hoort een simulator als GT ook gewoon drive through, stop/go en weet ik veel wat voor straffen uit te delen.

Natuurlijk snap ik dat het lastig is, want elke klasse heeft weer net iets andere vormen van straffen maar nu zit er niets in of kun je 5 seconde geen gas geven na een fout/tik tegen een tegenstander. Beiden vind ik een beetje matig, vooral met de AI die soms tenenkrommend is en regelmatig wanneer ik ze op een ronde wil zetten van lijn gaan veranderen in een remzone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Officieel mag je ook gewoon stukje gras meenemen met 2 wielen, kost je alleen wat tijd en is niet slim. Maar nu bij elke trial, 1 cm te ver over die buitenbocht rand -> niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Oef, net een 2:20.685 eruit geperst :) Wel zweten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:00
Deze thread ook maar eens volgen, als ik de laatste berichten lees is er dus een demo beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:32

Alfisti

So macht Reisen Spaß

schumi2004 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:07:
Deze thread ook maar eens volgen, als ik de laatste berichten lees is er dus een demo beschikbaar?
Misschien handig om de laatste paar pagina's even te lezen ;)
iPodKiller schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:25:
GT academy 2013 demo staat erop! 1072mb maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik kreeg net een rare bug. Ik was gewoon de tijden van mijn friendslist aan het bekijken toen er plots van muziek veranderd werd en dit scherm tevoorschijn kwam:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/avoh9e.jpg

Best wel een extreme track :P Maar ook Arcade Mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Digital foundry heeft gt6 demo/acadamy demo vs gt5 gedaan.
Blijkbaar is resolutie nu 1440x1080 ipv 1280x1080.
http://www.eurogamer.net/...alfoundry-gt6-demo-vs-gt5

Wat me ook opviel is dat er geen screen tear meer is, en dat blijkt want ze hebben nu een vsync erop zitten die dit verhelpt.
"V-sync eliminates screen-tear but increases judder noticeably when the engine is under load. The best solution for now is to utilise the 720p mode, which clearly possesses a much more consistent 60fps update."
720p vs 1080p in fps zichtbaar beter.

Ik vind het goed dat er nou een optie is, ben je een graphics whore doe je 1080p, wil je 60fps zvm stabiel, kies je 720p. Beetje zoals op de pc gamen, je hebt keuzes. Hopelijk wordt het op 1080p nog wel stuk stabieler want soms met maar 6 auto's op track 40fps of lager is gewoon raar. Maar ik hou er vertrouwen in :)

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2013 16:54 . Reden: spelingscheck ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Damnit! Ik zit al 3 weken in het buitenland, met nog 2 weken te gaan, en ik zit hier zonder PS3!! :(
* scorpie can't wait!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:41:
Digital foundry heeft gt6 demo/acadamy demo vs gt5 gedaan.
Blijkbaar is resolutie nu 1440x1080 ipv 1280x1080.
http://www.eurogamer.net/...alfoundry-gt6-demo-vs-gt5
[video]
Wat me ook opviel is dat er geen screen tear meer is, en dat blijkt want ze hebben nu een vsync erop zitten die dit verhelpt.

[...]

[video]

Ik vind het goed dat er nou een optie is, ben je een graphics whore doe je 1080p, wil je 60fps zvm stabiel, kies je 720p. Beetje zoals op de pc gamen, je hebt keuzes. Hopelijk wordt het op 1080p nog wel stuk stabieler want soms met maar 6 auto's op track 40fps of lager is gewoon raar. Maar ik hou er vertrouwen in :)
Hoop dat PD dit goed gaat maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:41:
Dit is ook al zo in GT5, vooral in multiplayer met 16 mensen op de baan.
Ik heb niemand over de framerate van de E3 demo horen klagen, dus ik denk (en hoop) dat de Academy demo een oudere build is. Ik kan me ook niet voorstellen dat PD het acceptabel vindt dat er een lagere framerate is MAAR WEL BEWEGENDE VOGELS. Denk dat het wel goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NKlJDZ5th44]
Officiele sony video. Als dit niet aangepast is, dus meer aa dan final enz. Dan mag je zeker zeggen ja gt6 is echt mooier dan de demo. Ook niet zo gek demo is maar 1gb. En willen ze vast zo laag mogelijk houden voor mensen met langzaam inet.
Wat ook opvalt de klok in dashboard verspringt dus sowieso bevestigd dat er day night is op silverstone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ben ik dat of klinkt het schakelen soepeler? De klok leeft ook nu idd :)Vind het er mooier uitzien dan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mooie video, dat sowieso.
het ziet er allemaal erg gelikt uit.
Maar die tyre screech... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 19:30

elni

Carrot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Deze is 1080p, en scheelt best in kwaliteit met de vorige video.
En lees net idd goodwood hillclimb erin. Kan leuk zijn, als dan de f1 wagens er nog inzitten proberen de tijd van nick heidfeld te verbreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Moet zeggen is wel hun minste video tot nu toe. Geluid is 200% nep, graphics vallen tegen. En gewoon geen gran turismo sfeer in de video....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Vind de Goodwood trailer ook erg slecht! Vooral recht van voren lijkt er geen eenheid te zijn tussen de BMW en de weg.. het zweeft er weer nep overheen..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Demo gaat lekker met de Academy zit ik nu op 2:20 dead. Er kan nog zeker een seconde af. Ik hoop trouwens wel dat de AI uit de demo niet de final is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Rivanov schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:07:
Vind de Goodwood trailer ook erg slecht! Vooral recht van voren lijkt er geen eenheid te zijn tussen de BMW en de weg.. het zweeft er weer nep overheen..
Komt ook door de kleur van de weg heb ik het idee. Het ziet er allemaal zo strak als een biljartlaken uit, en dat vind ik al fake overkomen. Als ze trouwens Goodwood er in gooien, dan ga ik stiekem ook op pikes peak hopen. Knal die auto van Loeb er maar in.... mooiste rallybak die ik in jaren heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:08:
[video]

Moet zeggen is wel hun minste video tot nu toe. Geluid is 200% nep, graphics vallen tegen. En gewoon geen gran turismo sfeer in de video....
Geluid is juist erg goed? Maar er zijn 2 opties, OF PD zit ons kei hard voor het lapje weer te houden met geluiden wat gefaked is en totaal niet in-game zal zijn. OF dit is misschien wat Kaz zij over nieuwe geluiden?

Iig het klinkt wel als een Z4!

Onboard ook niet verkeerd, maar bij lange na nog niet zo goed als in het echt!

bij 0:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je vergelijking laat nu toch zien dat het geluid absoluut nergens naar klinkt? Alleen van 0.24-0.28 hoor je een geluid wat echt op de hoogtoerige V8 uit de Z4 lijkt. Maar het stomme is, is dat in die 4 s twee keer opschakelen te horen is, terwijl op het scherm een coastende/remmende auto zichtbaar is die een bocht in duikt. Zover is dat het enige geluid wat lijkt op de echte en het lijkt me dat ze die gewoon uit het eerste filmpje hebben geleend.

Het stuk van 0.37-0.40 is weer ineens heel anders en zo'n standaardgeluid wat ze al heel lang in trailers gebruiken. En helaas, het geluid op 0.48 is ook weer om te huilen en dat voor een geluid wat eroverheen is gesynchroniseerd. :(

En dat waren slechts de exterieurgeluiden. Onboard klinkt het echt niet; luister ze nog maar eens heel goed en wissel de onboard en het spel snel achter elkaar af.

Verder vind ik het er op grafisch vlak en qua handling er weer subliem uitzien (op de ietwat vlakke en te HDR-glimmende weg na dan), maar qua geluid hebben ze nog een hele lange weg te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
iPodKiller schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:14:
[...]

Geluid is juist erg goed? Maar er zijn 2 opties, OF PD zit ons kei hard voor het lapje weer te houden met geluiden wat gefaked is en totaal niet in-game zal zijn. OF dit is misschien wat Kaz zij over nieuwe geluiden?

Iig het klinkt wel als een Z4!

[video]

Onboard ook niet verkeerd, maar bij lange na nog niet zo goed als in het echt!

[video]
bij 0:49

[video]
MEt 200% nep bedoelde ik ook idd dat ze ons neppen, gewoon ander geluid erover gooien. Deden ze ook met gt4 trailers, en gt5 trailers, en blijkbaar ook gt6 :(
Helaas....
Moet zeggen dat ik steeds minder warm loop voor gt6. Er wordt weinig echt nieuws bekend, en de demo was ook al niet heel denderend. Tuurlijk demo was ook acadamy demo maar toch. Die video die ze laatst posten was ook nep. Leek wel 16x AA zo scherp, dat lukt amper met PROJECT CARS en die draait op high end pc's.
Zonde wan gran turismo games vind ik altijd heel tof, maar ik hou niet van developers die hun kopers proberen te neppen. Daarom ben ik ook klaar met turn 10/forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gewoon wachten op een nieuwe GT voor de PS4, kijken wat ze daarvan maken.
Dat doe ik ook ;)
Deeltje 6 sla ik wel even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
GT6 kan ook wel even wachten hoor, herfst 2013 gaat al zo spectaculair worden met oa de PS4 en GTA V, watch dogs, BF4 en noem maar op! Als je een paar maandjes kunt wachten tot maart o.i.d. dan is die al 30,- ofzo. Intussen zijn er dan een hoop patches en DLC uitgebracht! Als ze dan nog een PS4 versie aankondigen dan mag die al helemaal wachten. Maar ik denk dat we pas een PS4 versie gaan zien over 2 jaar pas. Zo snel gaan ze niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Naja ik laat me heel graag verassen, maar vrees het ergste :(
Was van plan nog een ps3 te halen, zit nog op die van mijn broertje, maar als gt6 tegen valt haal ik gewoon ps4 einde van het jaar, en dan via gaikai keer gt6 spelen, samen met beyond 2 souls.
Wie weet is er dan al een ps4 versie.
Tenzij ze me dalijk letterlijk van mijn voeten blazen en met ziekelijk brute dingen komen qua tuning etc. Dan komt er gewoon ps3 met gt6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb dan meer vertrouwen in GT6 qua geluid dan hele Gaikai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
v8power67 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:16:
Naja ik laat me heel graag verassen...
Ik zou er nog even mee wachten. ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste