Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:13
Maar die 'ploink' in de eerste botsing is nog steeds zo fout..

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ETzPliskin schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:44:
Hier nog een gameplay filmpje:

http://www.youtube.com/wa..._embedded&v=9HHK2LxlNS0#!

Ik vind dit qua physics precies toch wel een sprong voorwaarts. :)
Had hem ook niet gezien, schaduwen en interior belichting zijn echt mooi, geluid klinkt ook veel rauwer, klinkt echt als een 370Z! Kan niet wachten om on-screen gameplay te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 08:36
Hier de vergelijking met GT5 versie van Autumn ring, vooral het licht is goed aangepakt!

YouTube: Autumn Ring Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ja, ik herkende de autmnring bijna niet meer joh, wat een belichting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hebben ze er een +50% saturation op losgelaten? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee het is nu real time day night, je ziet de klok ook oplopen, en dat gebeurt alleen bij circuits met dag nacht cyclus in gt5, dus hopelijk nu alle circuits day night, en regen/sneeuw, lijkt me toch wel werkelijkheid worden :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Verlichting is heel mooi inderdaad, alleen die geluiden weer :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Geluiden op het schakelen na is toch niks mis mee? Het is off-screen dus je kunt niet echt oordelen, wat ik wel hoor is dat het een stukje rauwer is dan in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Spijtig dat er bij manueel geschakelde wagens niet zo een soort van "pauze" is bij het schakelen, als jullie begrijpen wat ik bedoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iPodKiller schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:33:
Geluiden op het schakelen na is toch niks mis mee? Het is off-screen dus je kunt niet echt oordelen, wat ik wel hoor is dat het een stukje rauwer is dan in GT5.
Ja sorry ik vind het weer gewoon naaimachines die ik hoor. Er is zo'n enorm verschil in geluid. Start je bijvoorbeeld een auto in GT5 dan hoor je echt een natuurgetrouw geluid. En je schrikt bijna als je diezelfde auto tijdens een race weer hoort.

Waarom wel 1000 auto's maar geen natuurgetrouwe geluiden? Waarom regeneffecten? Waarom lichteffecten? Het gaat bij een racegame om de beleving, en als het geluid ruk is dan is de game voor een groot deel ook ruk.

Ik vind de lichteffecten in het filmpje hierboven echt geweldig hoor, maar ik kan maar niet warm lopen voor de geluiden van de auto's en de piepende banden. Die lijken sinds deel 1 al wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:13
Inderdaad. Het lijkt gewoon alsof ik naar GT5.5 kijk i.p.v. GT6. Benieuwd hoe de PS4 versie wordt.. (als die überhaupt komt)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb steeds het gevoel alsof ze 1 motor sample over de hele toeren laten gaan, aantal auto's klinken op hoge en lage toeren echt goed (Minolta, Lexus SC's).

Ik gok dat het een 350z is, of iedergeval een Nissan, luister eens naar dit:

en dan weer naar dat filmpje.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2013 20:11 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:11:
Ik heb steeds het gevoel alsof ze 1 motor sample over de hele toeren laten gaan, aantal auto's klinken op hoge en lage toeren echt goed (Minolta, Lexus SC's).

Ik gok dat het een 350z is, of iedergeval een Nissan, luister eens naar dit:
[video]

en dan weer naar dat filmpje.
Dat is een 370z in GT6, en die 350z is zeker niet standaard. Dit is een stock 350z :

Dit is een 370z standaard, dan vind ik toch wel dat het geluid er wel dicht bij zit, alleen het schakelen..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V8zVc7fn_hU]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9HHK2LxlNS0]

Serieus, vergeleken met 370z uit GT5 vind ik dit een verbetering.

Maar nogmaals, off-screen gameplay is niet wat je 100% gaat horen in het spel zelf. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee maar dat geleuter over offscreen en dat het geluid ingame zoveel anders zou zijn moesten we voor GT5 ook al aanhoren. Uiteindelijk bleek het dus gewoon niet in orde te zijn. Ik heb zelf een paar filmpjes opgenomen via mijn camera en op de pc afgespeeld via youtube, maar ik miste alleen het zware geluid. Verder was het gewoon hetzelfde.

Ga er dus maar rustig vanuit dat de geluiden in GT6 weer niet in orde zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:27:
Serieus, vergeleken met 370z uit GT5 vind ik dit een verbetering.
Toegegeven, het klinkt nu als een 2000watt stofzuiger ipv een 1500 model.

Enige echt referentie die ik heb is een standard model, dus geen idee of dat geluid ooit goed is opgenomen, maar een Impreza komt totaal, maar dan totaal niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Toegegeven, het klinkt nu als een 2000watt stofzuiger ipv een 1500 model.

Enige echt referentie die ik heb is een standard model, dus geen idee of dat geluid ooit goed is opgenomen, maar een Impreza komt totaal, maar dan totaal niet in de buurt.
De premium versie van de 370z is de Fairlady z Z34 model, dat is het Japanse model van de 370z.

Rij er maar eens in, stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Verkeerde topic..

[ Voor 194% gewijzigd door afca123 op 26-05-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Duurt gelukkig nog wel even voordat GT6 uitkomt. Laten we hopen dat ze nieuwe geluiden toevoegen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:21
Hoop dat Koenigsegg er nu eindelijk inzit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Zou wel een slimme zet zijn ja van PD, Forza en EA hebben die licentie ook dus PD kan hem dus ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Ik zou graag eens een soort free roam mode in Gran Turismo willen. :)
Heb gelezen dat Kazunori Yamauchi wel zoiets wilde in GT5 maar dat dat uiteindelijk niet door ging.

Nou weet ik dat TDU2 dat wel heeft maar dat spel werkt voor geen meter met de G25, zeker niet als je net GT5 gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Zo'n free roam mode lijkt me idd ook leuk om te zien. Als ze er de tijd voor hebben, waarom niet :) Of misschien later als DLC brengen, want ik wil dat ze nu GT6 helemaal perfectioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-05 07:54
Zoiets als Forza Horizon dus? :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Yup zoiets ja, jammer alleen dat het Xbox exclusive is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou hopelijk niet eens in de buurt van horizon want die was me een partij slecht!!!!
Nee meer zoals drive club waarschijnlijk wordt, of tdu maar dan met goeie physics.

http://www.gtplanet.net/g...lery-silverstone-circuit/
Ziet er netjes uit, heb echt erg zin in gt6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ja, had ze al gezien, erg mooi gedaan door PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 21:57

Vuvuzela

My spire is forming

v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:25:
Ziet er netjes uit, heb echt erg zin in gt6 :)
Dan start je gt5 toch op :+

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Dank PD, meeer GT3 GRAAG! _/-\o_ :D
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2013/06/i1D44cs5h33iTSB.jpg

Dat dit nog steeds PS3 is man.. Onvoorstelbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 11-06-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Nieuwe trailert! :P

YouTube: Gran Turismo 6 Official E3 2013 Trailer
Vuvuzela schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:33:
[...]
Dan start je gt5 toch op :+
Haha, wat ben jij leuk man. Kijk bovenstaande trailer maar even. GT6 wordt meer dan GT5 + wat extra auto's en circuits. Ik wordt zo moe van dit soort reacties. :O

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 11-06-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag de trailer op de e3 show van sony, and damn, dikke trailer goed gevoel en ze hebben nog ontzettend veel te laten zien, heb zo ontzettend zin in gt6 niet normaal, en dan te bedenken dat fm5 next gen is en die echt hellemaal niets deed voor me, en er ook niet zo veel mooier uitzag, moeten nog echte 1080p gamplay videos zien van beide en dan niet off screen maar echt on screen, maar toch wat pd doet met een ps3 echt ziekelijk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:54:
Zag de trailer op de e3 show van sony, and damn, dikke trailer goed gevoel en ze hebben nog ontzettend veel te laten zien, heb zo ontzettend zin in gt6 niet normaal, en dan te bedenken dat fm5 next gen is en die echt hellemaal niets deed voor me, en er ook niet zo veel mooier uitzag, moeten nog echte 1080p gamplay videos zien van beide en dan niet off screen maar echt on screen, maar toch wat pd doet met een ps3 echt ziekelijk !!
FM5 is een grafische update dan FM4, wedden dat de physics nog steeds ruk zijn en bij lange na niet beter zijn dan de vernieuwde physics van GT6. Serieus, ik durf te zeggen dat GT6 beter gaat worden van FM5. Ik wil die grafische update van GT6 eens op de ps4 zien!!! Kijken of FM5 nog enige competitie is voor GT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09-05 21:57

Vuvuzela

My spire is forming

Het is gefilmd maar toch..
[YouTube: http://youtu.be/sPBY_bnShn8]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en heel slecht ook. Veelste ingezoemd, maar ziet er uit als leuke track. En de s1 ziet er bruut uit. Zie ook dat de analoge km stand oploopt. Leuke details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:33:
Dat dit nog steeds PS3 is man.. Onvoorstelbaar.
Dat dit gewoon photomode is, voorspelbaar :P

Ik hoop zo dat hele online eens flink op de schop gooien samen met wat betere laadtijden in het hoofdmenu, dat was soms zooooo tergendtraag. Maakt mij het nog niet eens uit of ze weinig nieuwe auto's er in gooien :P

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:04
iPodKiller schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:04:
[...]

FM5 is een grafische update dan FM4, wedden dat de physics nog steeds ruk zijn en bij lange na niet beter zijn dan de vernieuwde physics van GT6. Serieus, ik durf te zeggen dat GT6 beter gaat worden van FM5. Ik wil die grafische update van GT6 eens op de ps4 zien!!! Kijken of FM5 nog enige competitie is voor GT6.
Toch blijft Forza het spel wat me meer een racegevoel geeft en GT5 veel meer treintje rijden is naar mijn idee. Wel prachtig, maar net te clean. Verder vind ik het persoonlijk wel tof dat je bij F5 een ai kan krijgen die rijdt als vrienden uit mijn directe omgeving.

Natuurlijk wordt het nooit hetzelfde als tegen ze gamen , maar het blijft menselijker dan welke AI dan ook.

Ook het crashen bij GT blijft belachelijk en een bandenstapel raken mist elk gevoel en dat geeft Forza iets meer beleving , het gevoel dat je bak kapot kan. Nouja laten we de reviews afwachten , want ik hoop echt dat GT6 me weg gaat blazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat eerder te luisteren naar FM4 en GT5 met een Impreza STI, toegegeven aan FM4 (al dan niet ietjes overdreven), het geluid is gewoon 10x beter. Maar tijdens die IGN interview gaven ze wel aan 'met de beste physics developers' te werken, maar de game wel voor het hele gezin willen maken, daarmee doe je imho toch teveel af van het simulator principe. GT zal altijd voor 'de racers' blijven in de basis, met links en rechts wat hulpmiddelen om de joypads en instappers wat te helpen. En dat opzicht heb ik altijd de grote voorkeur voor GT gehad (en initieel reden geweest om altijd playstation te nemen).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Nog een paar filmpjes van Willow Spings:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oqmIAyn-72w]

En de set vrijgegeven screenshots in High Res van GT6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Niellie41

[object Object]

Nooit een GT game gespeeld omdat ik geen PS heb. Ik vind het wel vet dat GT6 de DeltaWing heeft!
Technish gezien zo'n vette auto. Hij heeft geen vleugels, is 2x zo licht als een normale LMP2 auto, heeft 2x minder vermogen dan LMP2. Toch rijdt hij ven hard als een LMP2 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Het loopt vloeiend maar de pop-in op de mattenhorn track doet afbreuk aan de ervaring. Ik ben wel benieuwd, na alle delen van GT tr hebben gespeeld vanaf release kijk ik niet erg uit naar deze game.
De makers verliezen zichzelf mijns inziens teveel in de physics, waardoor andere zaken als het geluid, collisions, en AI geen vooruitgang boeken.
Ik wil gewoon een leuke racegame spelen, plezier beleven. Niet 24 uur lang kille rondjes rijden.

Leuke ontwikkeling voor de zichzelf benoemende 'racers' maar voor een dergelijke niche is er toch al voldoende op de pc lijkt mij, en dan echt realistisch. Ik hoop positief verrast te worden, maar vrees een nieuwe te kille game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
DinoPK schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:36:
Het loopt vloeiend maar de pop-in op de mattenhorn track doet afbreuk aan de ervaring. Ik ben wel benieuwd, na alle delen van GT tr hebben gespeeld vanaf release kijk ik niet erg uit naar deze game.
De makers verliezen zichzelf mijns inziens teveel in de physics, waardoor andere zaken als het geluid, collisions, en AI geen vooruitgang boeken.
Ik wil gewoon een leuke racegame spelen, plezier beleven. Niet 24 uur lang kille rondjes rijden.

Leuke ontwikkeling voor de zichzelf benoemende 'racers' maar voor een dergelijke niche is er toch al voldoende op de pc lijkt mij, en dan echt realistisch. Ik hoop positief verrast te worden, maar vrees een nieuwe te kille game.
Ik zou zeggen pak Grid2 en Dirt serie op :) Gran Turismo zit volgens mij tussen Grid en PC sims als iRacing in. Vind juist dat ze nog wel wat meer aan physics mogen doen en wat minder aan aantal auto's, al die energie in die standaard auto's. Met paar honderd goede auto's met nog betere physics ben ik meer tevreden, uiteraard nog wel een paar baantjes erbij!

Maargoed GT blijft een game wat voor iedereen toegankelijk moet zijn, dus ook voor de verzamelaars van auto's. Controller spelers en mensen die af en toe dit oppakken en de single player alleen doen. Dat is bij een iRacing wel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Djie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:35:
[...]

Ik zou zeggen pak Grid2 en Dirt serie op :) Gran Turismo zit volgens mij tussen Grid en PC sims als iRacing in. Vind juist dat ze nog wel wat meer aan physics mogen doen en wat minder aan aantal auto's, al die energie in die standaard auto's. Met paar honderd goede auto's met nog betere physics ben ik meer tevreden, uiteraard nog wel een paar baantjes erbij!

Maargoed GT blijft een game wat voor iedereen toegankelijk moet zijn, dus ook voor de verzamelaars van auto's. Controller spelers en mensen die af en toe dit oppakken en de single player alleen doen. Dat is bij een iRacing wel anders!
GT6 is voor mij een must buy, ik leef niet van (digitaal) racen, maar ben een autoliefhebber, vind het leuk om diverse auto's te verzamelen.

Maar ik wil zo graag weten wat ze met customizen bedoelen, Vinyls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:38:
Maar ik wil zo graag weten wat ze met customizen bedoelen, Vinyls?
Dat mis ik nog bij GT, physics blijven ze mee bezig, maar 'features' verdwijnen of komen gewoon nooit. In de oude GT had je ook nog full body mod, geweldig om de 'mooiste' kits te vinden en daar lekker mee te racen (hoe slecht ze soms ook reden). Maar ook stukje 'persoonlijke' touch aan je auto (al was het maar een nummer op de zijkant) zou online racen wat makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:33:
[...]

Dat mis ik nog bij GT, physics blijven ze mee bezig, maar 'features' verdwijnen of komen gewoon nooit. In de oude GT had je ook nog full body mod, geweldig om de 'mooiste' kits te vinden en daar lekker mee te racen (hoe slecht ze soms ook reden). Maar ook stukje 'persoonlijke' touch aan je auto (al was het maar een nummer op de zijkant) zou online racen wat makkelijker maken.
Zoveel mensen zoveel wensen :) Het lijkt wel of ze iedereen een beetje tevreden willen stellen en dus van alles een beetje doen. Kits maken kan je in GT5 met maar een beperkt aantal, ben benieuwd hoe dit in GT6 zal zijn. Dit zelfde geldt voor het plaatsen van een nummer op de zijkant. Als wij online racen heeft ieder een eigen kleurtje lak en velgen kleur, en als de auto het toelaat een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Niellie41 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:42:
Nooit een GT game gespeeld omdat ik geen PS heb. Ik vind het wel vet dat GT6 de DeltaWing heeft!
Technish gezien zo'n vette auto. Hij heeft geen vleugels, is 2x zo licht als een normale LMP2 auto, heeft 2x minder vermogen dan LMP2. Toch rijdt hij ven hard als een LMP2 auto.
Jammer van de uitschakeling op Le Mans door die suffe Toyota, wel een mooi stukje beeldmateriaal om te zien hoe de coureur uren en uren bezig is geweest om te proberen dat ding weer aan de praat te krijgen om zo de pits te kunnen bereiken :).

Dit soort speciale auto's voegen voor mij veel meer toe aan een game dan bijvoorbeeld MX-5 variant 632, dus vind het erg tof dat ze deze er in stoppen. Wat ik ook zo mooi vind aan GT is dat het meer is dan enkel een race-game. Van elke auto weten ze iets moois te vertellen en zo wordt het bijna een interactief auto museum :). Toch ben ik stiekem ook wel een beetje jaloers geworden op Forza 5, die hebben namelijk aangekondigd dat ze de huidige IndyCar en een aantal historische Formule 1 auto's er in gaan stoppen.

Lijkt me heerlijk om in GT6 met de fan-car te rijden, de zeswieler of de Williams met actieve ophanging :). Vraag me trouwens af wat ze in GT6 gaan doen met die moderne hybride auto's, volgens mij hebben ze tegenwoordig in Le Mans, DTM en in de F1 systemen als DRS en/of KERS. Lijkt me erg leuk om deze tactische elementen erbij te krijgen in GT :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Le Mans heeft ook andere regels mbt de hybrids, dat zou dan qua powerpoints nog moeten worden aangepast tov de normale auto's (908, R10 etc).

Maar hele F1 zie ik niet komen, zal ze een behoorlijk wat kosten om hele FIA licentie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:39:
[...]

Jammer van de uitschakeling op Le Mans door die suffe Toyota, wel een mooi stukje beeldmateriaal om te zien hoe de coureur uren en uren bezig is geweest om te proberen dat ding weer aan de praat te krijgen om zo de pits te kunnen bereiken :).

Dit soort speciale auto's voegen voor mij veel meer toe aan een game dan bijvoorbeeld MX-5 variant 632, dus vind het erg tof dat ze deze er in stoppen. Wat ik ook zo mooi vind aan GT is dat het meer is dan enkel een race-game. Van elke auto weten ze iets moois te vertellen en zo wordt het bijna een interactief auto museum :). Toch ben ik stiekem ook wel een beetje jaloers geworden op Forza 5, die hebben namelijk aangekondigd dat ze de huidige IndyCar en een aantal historische Formule 1 auto's er in gaan stoppen.

Lijkt me heerlijk om in GT6 met de fan-car te rijden, de zeswieler of de Williams met actieve ophanging :). Vraag me trouwens af wat ze in GT6 gaan doen met die moderne hybride auto's, volgens mij hebben ze tegenwoordig in Le Mans, DTM en in de F1 systemen als DRS en/of KERS. Lijkt me erg leuk om deze tactische elementen erbij te krijgen in GT :).
Fm5 krijgt wel geteld 2 f1 wagens. Beide mclaren ivm hun mclaren deal.
En dan idd die indywagens. Maar echte f1 wagens van huidige f1 seizoen kan niet. Want license ligt bij codemasters. Dus verwacht er niet teveel van wat ze zeggen voor fm5 ze stellen nogal vaak hun fanbase teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wel US based, dus ze zouden wel de hele indycar licentie kunnen halen, zoals GT opeens richting Nascar ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:00:
Le Mans heeft ook andere regels mbt de hybrids, dat zou dan qua powerpoints nog moeten worden aangepast tov de normale auto's (908, R10 etc).

Maar hele F1 zie ik niet komen, zal ze een behoorlijk wat kosten om hele FIA licentie te krijgen.
Klopt, ook de regels voor hybrides onderling zijn nogal verschillend. Zo mag Toyota vanwege de benzine krachtbron bij een lagere snelheid gebruik gaan maken van de powerboost van KERS, terwijl Audi dat pas bij een hogere snelheid mag.

Al met al lijkt het me een leuke toevoeging, maar wel redelijk complex om goed te verwerken in een game omdat de spelregels bijna per auto anders zijn.

Je hebt gelijk mbt F1, denk niet dat de FIA die licenties aan meerdere partijen geeft. Toch hoop ik er stiekem op dat er toch één moderne F1 auto in komt, immers zitten er nu ook al twee Ferrari F1's in waarmee ik me uren kan vermaken in een poging de kwalificatietijden van de echte coureurs er aan te rijden. Daarnaast hoop ik dat in de toekomst ook echt historisch gezien bijzondere F1 bolides beschikbaar komen. Vraag me af hoe lang het duurt voordat zulke auto's buiten de licenties van de FIA vallen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:18

Player1S

Probably out in the dark

v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:17:
[...]

Fm5 krijgt wel geteld 2 f1 wagens. Beide mclaren ivm hun mclaren deal.
En dan idd die indywagens. Maar echte f1 wagens van huidige f1 seizoen kan niet. Want license ligt bij codemasters. Dus verwacht er niet teveel van wat ze zeggen voor fm5 ze stellen nogal vaak hun fanbase teleur.
correctie. Ze krijgen een McLaren M23 en een Ferrar 312-2. Naast de Dallara DW12. En in de aankondiging stond "including" dus kunnen er nog meerdere oudere F1 auto's inkomen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XyritZz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:44:
Je hebt gelijk mbt F1, denk niet dat de FIA die licenties aan meerdere partijen geeft. Toch hoop ik er stiekem op dat er toch één moderne F1 auto in komt, immers zitten er nu ook al twee Ferrari F1's in waarmee ik me uren kan vermaken in een poging de kwalificatietijden van de echte coureurs er aan te rijden. Daarnaast hoop ik dat in de toekomst ook echt historisch gezien bijzondere F1 bolides beschikbaar komen. Vraag me af hoe lang het duurt voordat zulke auto's buiten de licenties van de FIA vallen.
Je hebt natuurlijk de Ferrari 2007 en 2010 (dacht ik?), maar daar kon je verder helemaal niets mee online (of een all F1 race houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:46:
[...]

correctie. Ze krijgen een McLaren M23 en een Ferrar 312-2. Naast de Dallara DW12. En in de aankondiging stond "including" dus kunnen er nog meerdere oudere F1 auto's inkomen.
Mijn excuses.
Maar wordt tijd dat iemand een fm5 topic opent. Ik heb de fm4 topic ooit gemaakt, maar gezien dat ik fm5 niet ga halen heb ik geen zin in topic te maken.
Maar is wel handig als die er komt voor het vergelijken en ook omdat ik wel beetje benieuwd ben naar wat ze wel en niet gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 10-05 11:32
Het maakt mij niet zo veel uit welke F1 wagens in GT6 komen. Als er maar iets in zit wat erop lijkt, bijvoorbeeld de oude Polyphony F1 replica's. Geen licensing deal, wel F1 materiaal om mee te scheuren en af te stellen. Lijkt me kicke om online te doen of timetrials. Voor een echte F1 game/sim moeten we denk ik nog lang wachten. Beter pak je dan een game met het goede gevoel maar zonder de license ;) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Zou leuk zijn als ze ook een worldwide leaderboard gaan implementeren zoals toen Vettel wereldkampioen werd en je op Suzuka kon racen met die RedBull auto. Op die manier kun je je eigen tijden met die van de rest vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-05 07:54
XyritZz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:44:
[...]

Klopt, ook de regels voor hybrides onderling zijn nogal verschillend. Zo mag Toyota vanwege de benzine krachtbron bij een lagere snelheid gebruik gaan maken van de powerboost van KERS, terwijl Audi dat pas bij een hogere snelheid mag.

Al met al lijkt het me een leuke toevoeging, maar wel redelijk complex om goed te verwerken in een game omdat de spelregels bijna per auto anders zijn.
Dat heeft niets met benzine of diesel te maken, maar met het feit dat Toyota het hybride systeem op de achterwielen heeft zitten en Audi op de voorwielen. Dat maakt het deels een 4wd en zou op lage snelheid een dusdanig voordeel geven dat dit pas vanaf 120km/h gebruikt kan/mag worden.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
2 juli, dan komt de GT6 demo. http://www.gtplanet.net/g...y-2-with-gt-academy-2013/

After speaking with an SCEA representative at E3, GTPlanet can independently confirm the demo will contain only Nissan cars, as they are obviously the sole sponsor of the competition. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is natuurlijk logisch :) Al zullen het gok ik zelfs enkel GT-R's worden en niet eens oudere skylines of sunny's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal een gtr een 370z en een nissan elektro ding hoe heet dat kreng ook al weer, lelijke nieuwe nissan ding :P
Zoals te verwachten is. En zoals in de vorige gt acadamy het geval was. Athans ik verwacht die 3 auto's maar laat me graag verassen met een r32 of een r33 of een r34 of een oudere skyline, mag allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oja, Nissan Leaf :P

Andere kant, zolang de 'technische' kant maar niveau GT6 word, handling/physics en looks&feel op de baan (neem aan Silverstone).

[ Voor 77% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha die ja :P
Mja is ook zo, is voor mij puur om de nieuwe physics te testen, gezien dat gt acadamy niets voor mij is, ben niet swereld slechtste racer maar zeker niet de beste, dus heeft voor mij geen zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Richard117 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:27:
[...]

Dat heeft niets met benzine of diesel te maken, maar met het feit dat Toyota het hybride systeem op de achterwielen heeft zitten en Audi op de voorwielen. Dat maakt het deels een 4wd en zou op lage snelheid een dusdanig voordeel geven dat dit pas vanaf 120km/h gebruikt kan/mag worden.
Aha, klinkt ook een stuk logischer. Dacht dat het een manier was om de competitie meer gelijk te maken aan elkaar in de LMP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:50:
Zal een gtr een 370z en een nissan elektro ding hoe heet dat kreng ook al weer, lelijke nieuwe nissan ding :P
Zoals te verwachten is. En zoals in de vorige gt acadamy het geval was. Athans ik verwacht die 3 auto's maar laat me graag verassen met een r32 of een r33 of een r34 of een oudere skyline, mag allemaal :D
PD mag eens een Juke-R erin gooien, lijkt me best leuk om zo'n ding te besturen in GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Eindelijk, een beetje hoop! Maar ik denk dat de PS3 versie dit niet zal krijgen helaas..

GTP: Are the engine sounds that we hear in the demo representative of what we will hear in the final game?

KY: “No, those are just in there as sound effects.”

GTP: So we will see some changes in that area?

KY: “Actually, we are doing research right now to generate the sounds in a completely different way. I’m not sure if it is actually going to make it into GT6 in time yet, but we’ll have to

De hele Q&A(interessant) :

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-engine-sounds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja net gelezen en idd goed om te lezen. Misschien zien we het met patcjes komen. Of sommige nieuwe geluiden en sommige niet.
LaS ook dat er meer circuits zullen zijn met day/night en weather. Hoopte zwlf op alle circuits maar zal teveel werk zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ben zeer benieuwd, hoe ze dit gaan aanpakken, het geluid zelf is er wel eigenlijk, ze hebben wel de moeite genomen om de auto's zelf op te nemen, het is veels te realistisch eigenlijk, zoals Kaz al zij. Alleen moet er meer bass en een mooiere klankkleur in. Ook moet het schakelen ietstjes smoother, maar dat is niet zo'n heel groot punt.

Ben blij dat Kaz nu eindelijk inziet dat de geluiden nu aangepast moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Ik zie een duidelijk patroon in de GT serie. De beste GT zijn diegene met een even getal. De oneven getallen zijn meer om het platform te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Idd, GT6 zal de GT4 van deze generatie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Hele interessante interview, met Kaz , dit belooft wat voor de PS4. :

http://venturebeat.com/20...gran-turismo-6-interview/

Even wat stukken eruit :
When the [PlayStation 2] came out, one unique characteristic of that system was that the screen fill rate was very fast. Even looking back now, it’s very fast. In some cases, it’s faster than the PS3. There, we were able to use a lot of textures. It was able to do that read-modify-write, where it reads the screen, you take the screenshot, and you modify it and send it back. It could do that very quickly

GT3 that showed the Seattle course at sunset with the heat rising off the ground and shimmering. You can’t re-create that heat haze effect on the PS3 because the read-modify-write just isn’t as fast as when we were using the PS2. There are things like that. Another reason is because of the transition to full HD.

--

The PS3 was a combination of a poor GPU with an SPU that’s really fast if you use it right. It’s not a very well-balanced machine. It’s hard to use the hardware properly. That’s one reason why it took us five years to develop GT5. Using the SPU properly, though, that in itself is really interesting. On the PS3, in the demo, we showed the adaptive tessellation. That’s the kind of technology that you normally wouldn’t be able to do unless you were on the PS4-generation of machines. When you optimize the use of the SPU properly, you can do that even on the PS3.

That leads into how we work on the PS4. The PS4 isn’t as off-balance as the PS3 was. If you look at the market right now, Gran Turismo is one of the only games on the PS3 that does 1080p at 60 frames per second. It was really difficult to achieve that. On the PS4, the lowest common denominator is going to be boosted. Most games will be able to do 1080p at 60 frames per second. That’s the real good part about the PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:07:
Hele interessante interview, met Kaz , dit belooft wat voor de PS4. :

http://venturebeat.com/20...gran-turismo-6-interview/

Even wat stukken eruit :

[...]
Mooi verhaal idd, alleen klopt er iets niet hellemaal wat hij zegt.
Want gt5 is niet 1080p (is 1920x1080) nee het is 1280x1080. En 60fps wordt zelden gehaald.

Maar als je kijkt wat voor technologien er al in gt5 zitten, bijna alles is realtime, elke schaduw, self shader de lighting engine en nog veel meer. Dat is ook de reden waarom bv een forza er vaker mooier uit kon zien en stabieler was in fps, alles is prebaked in forza, elke schaduw is een texture, zeker valt het op ivm bewegende bomen in fm4 en de schaduw gewoon stil staat.
Dus het is meer de keuzes die PD nam die ervoor zorgde dat 60fps nagenoeg niet gehaald werd. Blijf er wel bij dat gt5 een technologies hoogstandje is, en desondanks de standaard wagens een heel hoog niveau aan graphics heeft.

Maar idd de tekst voorspeld veel goed voor gt7 op ps4 idd. Dat kan wel eens met de tech van gt5/6 op betere hardware echt bijna real life gaan worden. Waar gt5/6 al nagenoeg real life foto's kan produceren, zullen dan er haast geen verschillen meer te vinden zijn.
Heb echt veel zin in gt6, en in july gelukkig alvast een demo, en gt7 op ps4 wordt echt bizar denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk naar de top van de PC sims, die zitten ook niet in de buurt van 'bizar realistische' graphics, buiten dat het natuurlijk hun focus ook niet is, maar het geheel van zulke games laat wel zien dat GT nog een behoorlijk eind moet om dat niveau te halen.

Graphics maken mij in dat opzicht niet bizar veel uit, gros van de auto's zie je toch enkel aan de binnenkant, kijk meer uit naar de nieuwe features qua race-setup en multiplayer opties.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar de top pc sims gaan totaal niet voor graphics op C.a.r.s. na dan. Maar die kan in foto mode ook al mensen aan het twijfelen brengen of het echt of een game is.
En daarbij vind ik als je naar gt5 kijkt en hoe mooi dat kan zijn, dan zal het op ps4 nog wel een flinke stap verder gaan. Zeker als we dalijk fotomode als gameplay hebben bv :) Dat zou toch zo gruwelijk gaaf zijn.

En daarom dat ik bv fm5 niet bepaald mooi vind, de graphics zijn icm de kleuren gewoon te nep. Heb nog nooit een fm4 foto gezien die mij kon laten twijfelen tussen game of real life in gt5 lukte dat heel makkelijk. En dan nu fm5 zie ik gelijk weer duidelijk het is een game.
Maja heb gelukkig al vastgesteld voormezelf het wordt een ps4 met ps3 ernaast(en een xbox 360 ergens onder dikke laag stof) en zal voor eerst in flink wat jaren geen fm game gaan spelen bij release.
Xbox one komt er gewoon niet in totdat er hoop verandert, en ook fm5 zal wel heel erg impressive moeten worden wil ik uberhaubt gaan twijfelen een xbox one (na veranderingen) aan te schaffen.

Maja ga behoorlijk off topic :P Ik kijk gewoon erg uit naar de toekomst van gran turismo :)
En de ps4 bied daarvoor genoeg om er heel veel vertrouwen in te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:40:
Ja maar de top pc sims gaan totaal niet voor graphics op C.a.r.s. na dan. Maar die kan in foto mode ook al mensen aan het twijfelen brengen of het echt of een game is.
En daarbij vind ik als je naar gt5 kijkt en hoe mooi dat kan zijn, dan zal het op ps4 nog wel een flinke stap verder gaan. Zeker als we dalijk fotomode als gameplay hebben bv :) Dat zou toch zo gruwelijk gaaf zijn.

En daarom dat ik bv fm5 niet bepaald mooi vind, de graphics zijn icm de kleuren gewoon te nep. Heb nog nooit een fm4 foto gezien die mij kon laten twijfelen tussen game of real life in gt5 lukte dat heel makkelijk. En dan nu fm5 zie ik gelijk weer duidelijk het is een game.
Maja heb gelukkig al vastgesteld voormezelf het wordt een ps4 met ps3 ernaast(en een xbox 360 ergens onder dikke laag stof) en zal voor eerst in flink wat jaren geen fm game gaan spelen bij release.
Xbox one komt er gewoon niet in totdat er hoop verandert, en ook fm5 zal wel heel erg impressive moeten worden wil ik uberhaubt gaan twijfelen een xbox one (na veranderingen) aan te schaffen.

Maja ga behoorlijk off topic :P Ik kijk gewoon erg uit naar de toekomst van gran turismo :)
En de ps4 bied daarvoor genoeg om er heel veel vertrouwen in te hebben :D
GT5 photomode kan hele mooie plaatjes maken, met een beetje editing erbij kun je het ook niet van echt onderscheiden soms.

FM doet het alleen met de geluiden het een stuk beter en het customizen is ook niet verkeerd, maar los van dat, is GT gewoon de betere spel, en is FM meer een arcade spel. FM5 gaat gewoon een grafische update worden, als je al naar de features kijkt, is het echt een gehaaste launch game... veel features missen.

Ik kijk heel erg uit naar GT op de PS4, native full hd op 60 fps. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:51:
[...]

GT5 photomode kan hele mooie plaatjes maken, met een beetje editing erbij kun je het ook niet van echt onderscheiden soms.

FM doet het alleen met de geluiden het een stuk beter en het customizen is ook niet verkeerd, maar los van dat, is GT gewoon de betere spel, en is FM meer een arcade spel. FM5 gaat gewoon een grafische update worden, als je al naar de features kijkt, is het echt een gehaaste launch game... veel features missen.

Ik kijk heel erg uit naar GT op de PS4, native full hd op 60 fps. _/-\o_
Hellemaal met je eens :)
En idd gt7 op 1080p 60fps met de verbeterde graphics engine van gt6, dan kan het wel eens echt heel bizar worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ben ook benieuwd welke DLC we zullen zien in GT6. Hennesseey venom GT zit in Drive club, hoop dat PD ook die auto uit kan brengen, wil die beest echt erin hebben. Hoop dat Jay Leno ook wat gaat inspreken voor GT6.

Juich ook toe dat ze meer GT3 auto's erin gooien, kan niet wachten om in die Z3 te racen!

Zou leuk zijn om een SuperGT/GT3 mix event te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd, mja hoop op wat meer random wagens, dus minder japans gericht.
Ben zelf liefhebber van bijna elke soort auto, maar american muscle cars vind ik toch wel het bruutst :) Hoop dus op meer premium muscle cars, en ook eindelijk eens een premium supra mkIV !!
En ben zelf ook erg fan van de wat oudere le mans racers, als de gt one, de 787b etc, hoop wat meer van die tijd aan wagens te zien, en de huidige allemaal premium.
EN idd de supergt en g3 wagens hoe meer hoe beter. Engiste wat me echt gestolen kan worden is nascar.
Zijn er teveel en een andere livery telt al als een aparte auto... Gewoon 1 model maken en liverys als kleuren schema laten kiezen. En als aan mij lag hellemaal geen aandacht meer aan besteden sinds gt5, gewoon laten zoals het was.
En ja verder zou ik toch graag motoren erin zien, misschien apart, of samen mag ook, maar tourist trophy was zo bruut, dat wil ik weer maar dan hd, en betere physics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Als we het over muscle cars gaan hebben, meer SALEEN! Wat zijn dat brute autos! Jay Leno heeft ook een leuke collectie om gescand te worden :

YouTube: Jay Leno's Garage

Premium Supra mark IV _/-\o_ , dat ze die er nog niet inhebben 8)7

Ook moet de E30 M3, 599XX, FXX er sowieso in_/-\o_

Dit lijstje heb ik ook nog bewaard:

- LaFerrari
- Veneno
- FXX
- 599XX
- 250 GTO
- 512 Berlinetta
- Ferrari F50
- Diablo SV / GT )
- Aventador J
- Aventado Roadster
- Murcielago RGT
- McLaren P1
- McLaren MP4-12C Race Car
- (Any/All/Some) New Ruf’s (Road & Race) Vehicles
- Gemballa (Another Porsche Tuner)
- Vector M12/Wiegert
- Tommy Kaira ZZII
- (Any/All/Some) KOENIGSEGG’S
- Gumpert Apollo S
- Ascari’s
- (Any/All/More) Pagani’s (Zonda-Tricolore/Cinque/Roadster/F/& Huayra)
- Maserati MC12
- Chrysler ME 4-12
- Cadillac Cien
- Jaguar XJ220/ XJ220 Race Car
- Mercedez SL65/C63 AMG Black Series V12 Biturbo/ CL65 AMG V12 BiTurbo/ Brabus Series
- Merc’ GLK 350/ G65 AMG AMG Biturbo
- BMW M6/ G-Power BMW M6 Hurricane CS
- Audi RS5/ RS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raad je aan niet echt teveel te verwachten, zijn maar iets van 150 echt nieuwe premiums, en daarvan zijn er een hoop van standaard naar premium gegaan. Ik denk dat er niet al teveel echt nieuwe autos inkomen.
Maar hopen en positief blijven kan altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
iPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:34:
Als we het over muscle cars gaan hebben, meer SALEEN! Wat zijn dat brute autos! Jay Leno heeft ook een leuke collectie om gescand te worden :

YouTube: Jay Leno's Garage

Premium Supra mark IV _/-\o_ , dat ze die er nog niet inhebben 8)7

Ook moet de E30 M3, 599XX, FXX er sowieso in_/-\o_

Dit lijstje heb ik ook nog bewaard:

- LaFerrari
- Veneno
- FXX
- 599XX
- 250 GTO
- 512 Berlinetta
- Ferrari F50
- Diablo SV / GT )
- Aventador J
- Aventado Roadster
- Murcielago RGT
- McLaren P1
- McLaren MP4-12C Race Car
- (Any/All/Some) New Ruf’s (Road & Race) Vehicles
- Gemballa (Another Porsche Tuner)
- Vector M12/Wiegert
- Tommy Kaira ZZII
- (Any/All/Some) KOENIGSEGG’S
- Gumpert Apollo S
- Ascari’s
- (Any/All/More) Pagani’s (Zonda-Tricolore/Cinque/Roadster/F/& Huayra)
- Maserati MC12
- Chrysler ME 4-12
- Cadillac Cien
- Jaguar XJ220/ XJ220 Race Car
- Mercedez SL65/C63 AMG Black Series V12 Biturbo/ CL65 AMG V12 BiTurbo/ Brabus Series
- Merc’ GLK 350/ G65 AMG AMG Biturbo
- BMW M6/ G-Power BMW M6 Hurricane CS
- Audi RS5/ RS4
Van wanneer heb je dit lijstje bewaard? Veel van deze auto's zitten al een tijdje in de GT serie, of wil je ze graag premium? Kan me goed voorstellen want zijn prachtige bakken <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Van een paar maanden terug, gejat van GTplanet, vond het een aardige lijst, ja ik wil deze allemaal premium hebben, dan is mijn leven compleet.

Ik wil echt meer bedrijven zien zoals Hamann, MTM , Hurricane, G-Power, Brabus, Henneseey als ombouw optie. Lijkt me echt vet om een Lotus Exige (als die in GT6 komt) om te bouwen naar een Venom GT als tuner optie voor een bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-tracks-dlc-monthly/

Zou mooi zijn, zie idd liever tracks dlc dan meer cars.

vanaf release zit dit erin :
33 locations and 71 track layouts
ALs ik het goed las zijn dat 7 nieuwe circuits.
Waaronder dus willow springs en silverstone al bekend zijn.

Moet eerlijk zijn ik had meer verwacht, maar ben benieuwd wat er nog meer komt.
Amongst the track line-up, the UK’s famous Silverstone Circuit will be just one of seven new locations in Gran Turismo 6, taking the total to 33, with 71 different layouts available, 19 of them brand new.
Staat op playstation site, maar daar staat dus 19 brand new ?!? maar is dat 19 new locations of layouts... want layouts is gelijk aan gt5, dus aantal layouts gaan verdwijnen dan.

[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Zou goed kunnen dat ze oude GT tracks in de tussentijd hebben geremodelled (of hoe je dat ook spelt) en opnieuw uitbrengen voor GT6. Zoals Apricot Hill, Seattle en Infeneon Raceway. Deze tracks worden ook veel genoemd in de community. Daarnaast zijn er een tijd terug al verwijzingen gevonden naar deze klassieke GT tracks op de GT5 disc. Zou echt heel tof zijn. Ik hoop dat ze het ook waar kunnen maken. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets te ambitieus zijn in hun uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Seattle :D Of Trial Mountain.mijn all time favoriete baan, mogelijk ze van mij best een update geven.

Of de hele Special Stage series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seatle was super idd :) Maar ze mogen van mij alle oude gt circuits terugbrengen. Hoop ben ik de naam van kwijt maar waren super :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Seattle was met die leuke jumps, zeker als je die reverse reed ging je naar beneden en 9/10 kwam je verkeerd neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V6stDVHXRwg]
Brings back memories :D
En dan met nieuwe suspension en tire physics in gt6 kan dit circuit heel leuk worden :D
Ik zeg stellen petitie op en eisen dit circuit terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:55:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-tracks-dlc-monthly/

Zou mooi zijn, zie idd liever tracks dlc dan meer cars.

vanaf release zit dit erin :
33 locations and 71 track layouts
ALs ik het goed las zijn dat 7 nieuwe circuits.
Waaronder dus willow springs en silverstone al bekend zijn.

Moet eerlijk zijn ik had meer verwacht, maar ben benieuwd wat er nog meer komt.

[...]

Staat op playstation site, maar daar staat dus 19 brand new ?!? maar is dat 19 new locations of layouts... want layouts is gelijk aan gt5, dus aantal layouts gaan verdwijnen dan.
Had het ook gelezen ja, goed idee van PD. Deze SEMA winners (was al bekend) komen er ook nog in:

2010 GT Awards Winner: Mark Steilow’s ’69 Chevrolet Camaro
2011 GT Awards Winner: Mary Pozzi’s ’71 Chevrolet Camaro
2012 GT Awards Winner: David Eckert’s Ford Mach Forty

Zou zelf wel meerdere klasses willen zien, zoals ze ook hebben gedaan met de AEM Honda S2000

Deze Asian import had vorig jaar gewonnen :

Afbeeldingslocatie: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201210/2013-scion-fr-s-evasive-m_600x0w.jpg

Deze had ook gewonnen, ziet er bruut uit Best Domestic Automobile:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2012/11/SEMA-Spotlight-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die laatste 2 zijn ook heel bruut idd :)
Ja vind wel leuk die sema winaars, die mustang in gt5 vind ik ook zo mooi, en die g37 is ook mooi spul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-pre-order/

Maakt me niet echt enthousiast eerlijk gezegd....
Zoveel auto's als preorder en special edition te maken.
Betekent dat de gewone versie dit dus allemaal niet heeft ?!?
Of doen ze het zo dat alles de 15th edition is en dat ze dus al die wagens dlc maken en dus schijfruimte besparen, zoals fm4 ook had.
Al met al vind ik limited editions leuk, maar doe er unieke content in, zoals de stealth en black edition wagens in de signature edition van gt5, is niet een auto die niemand kan krijgen, alleen een speciale paint.

edit :
The announcement also notes that “each of the combined 20 vehicles will have their own unique enhancements, either visual or performance upgrades,” and promises that “more information on the 15th Anniversary Edition” will be shared at a “later date”.
Ah okee dus zijn niet exclusief maar zijn gewoon anders..... kijk dan maakt het het wel weer leuk :D
Wil sowieso weer als het kan een signature edition of iets in de buurt!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2013/06/BMW_Z4_GT3_11_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2013/06/TESLA_Model_S_Signature_Performance_12_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2013/06/New_rendering_engine_03.jpg
Damn ziet er weer zeer strak uit !! :D

Pre-ordering the game will give you the following vehicles in what’s being called the “4 Car Pack”:

BMW Z4 GT3 ’11
Nissan GT-R NISMO GT3 ’13
Tesla Model S Signature Performance ’13
Chevrolet Corvette Stingray (C7) ’14

Here’s a complete list of cars available in GameStop’s 15th Anniversary Edition Upgrade:

BMW Z4 GT3 2011
Nissan GT-R NISMO GT3 2013
Chevrolet Corvette Stingray (C7) 2014
Tesla Motors Model S Signature Performance 2013
Alfa Romeo TZ3 Stradale 2011
Alpine A110 1600S 1968
Aston Martin V12 Vantage 2010
Audi R8 LMS ultra 2012
Ford Focus ST 2013
Ford Mustang Shelby GT500 2013
Honda HSV-010 (SUPER GT) 2011
KTM X-BOW R
Lamborghini Aventador LP 700-4 2011
Lexus IS F Racing Concept 2008
Lotus Europa (type54) 1968
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 2011
Renault Sport Megane Trophy V6 2011
SRT Viper GTS 2013
TRD 86 Racing 2008
Volkswagen Scirocco GT24 Race Car 2008

Wel amerika only btw....

[ Voor 67% gewijzigd door v8power67 op 24-06-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ziet er goed uit, en shit wat ziet die Z4 screenshot er toch zo strak uit, dit pusht de PS3 echt tot zijn ultieme max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UPDATE: To clear up any confusion, Ken Chan from SCEA has confirmed in multiple comments on the U.S. PlayStation Blog that all of the above cars will be available in all versions of the game. Pre-ordering simply gives you access to all of these cars from the start and makes their “special visual & performance enhancements” available to you.
Wat ik dus al zei maar nu dus duidelijkheid erover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ja, zou wat zijn als ze alleen exclusief waren voor pre-orders..

Ik wil snel meer info over GT6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iPodKiller schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:45:
Ja, zou wat zijn als ze alleen exclusief waren voor pre-orders..

Ik wil snel meer info over GT6!
Heb liever de game zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:32:
Ziet er goed uit, en shit wat ziet die Z4 screenshot er toch zo strak uit, dit pusht de PS3 echt tot zijn ultieme max.
Photomode anyone? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Maar dat neemt niet weg dat de graphics niet beter zijn geworden, alles ziet er veel natuurlijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben al blij dat volgens de demo's op youtube ze eindelijk kleur zijn gaan gebruiken voor de banen en omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Ik moet zeggen dat Silverstone er erg mooi uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Hierboven staat alleen maar de pre order bonus genoemd voor de US. Voor de EU zijn er andere plannen:
http://blog.eu.playstatio...re-order-extras-detailed/

Voor de EU zal er een speciale Anniversary editie komen
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5547/9123230159_f734b8168a.jpg
  • Special Polyphony designed 15th Anniversary Steelbook (what you see here is not the final pack design)
  • GT6 game
  • 1M in-game credits
  • 20 cars with special 15th Anniversary custom livery and performance enhancement
  • Custom paint chips, custom race suit, custom race helmet and custom avatars
  • Apex II, a brand new updated version of the Apex game guide
Bij een preorder van de normale game kan je kiezen tussen 1miljoen startkapitaal of tussen de 20 auto's (wss afhankelijk van de retailer).

[ Voor 10% gewijzigd door Djie op 25-06-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die Apex zat eerst toch alleen bij Signature edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar europa krijgt dus geen preorder pack met de bmw gtr tesla en corvette ?!?
Als ze die dan maar gewoon bij ons in het spel pompen, want die wagens wil ik wel hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 08:14
Die 1m in-game credits is een beetje een dooddoener, in GT1/2/3 waren de eerste paar races altijd het leukst omdat je dan nog echt moest vechten voor de overwinning met een of ander gaar bakkie. Als je credits genoeg hebt ga je waarschijnlijk zelfs de eerste races al met 2x zoveel vermogen van start als de rest.

en over die auto's:
UPDATE: To clear up any confusion, Ken Chan from SCEA has confirmed in multiple comments on the U.S. PlayStation Blog that all of the above cars will be available in all versions of the game. Pre-ordering simply gives you access to all of these cars from the start and makes their “special visual & performance enhancements” available to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-05 02:30
iPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:43:
Van een paar maanden terug, gejat van GTplanet, vond het een aardige lijst, ja ik wil deze allemaal premium hebben, dan is mijn leven compleet.

Ik wil echt meer bedrijven zien zoals Hamann, MTM , Hurricane, G-Power, Brabus, Henneseey als ombouw optie. Lijkt me echt vet om een Lotus Exige (als die in GT6 komt) om te bouwen naar een Venom GT als tuner optie voor een bedrag.
Ga dan lekker NFS spelen met je tjoening meuk :P ;)

Gran Turismo is niet echt het spel om auto's om te bouwen met plakbumpers. Neem een merk als Mines of Amuse, echt race georienteerd en heeft het nut.

Ze moeten 'RM' gaan uitbreiden, zoals de MX-5, Corvette, NSX etc die je kan ombouwen tot race spec. Is toch veel gaver dan your next door sedan die alleen maar hard rechtdoor kan..

Afbeeldingslocatie: http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/320/d/a/2006_chevrolet_corvette_z06_rm__gran_turismo_5__by_vertualissimo-d5l58gq.jpg

Ik zie liever al die standard auto's als premium voordat ze nieuwe gaan toevoegen. Al die oude Group-C beesten, zoals de Silk Cut Jaguar. Auto's als LaFerrari, Veneno, Aventador etc kunnen me echt gestolen worden. En Mercedes GLK? G65? Vind ik onnodige auto's, zonde van het ontwikkel geld. Ik wil race auto's! Ik zie in de previews van GT6 her en der een GT3 bak, maar op die 3 of 4 na valt het allemaal wel mee -O-
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste