Zo vandaag mn nieuwe 12gb ps3 binnen samen met een kingston ssd. Nou ik merk echt aan alles dat een ssd sneller is. Zat voorheen op een slim ps3 met 7200rpm 500gb hdd. En echt alles is sneller. Gewone ps3 menu. Je vrienden lijst. Noem maar op.
Maar gt6 merk ik het vooral. Lekker soepel en snel. Zal alsmaar sneller worden als alles geinstalleerd is.

Zag dat ik mn gift gekregen had als je de acadamy demo gespeeld had. Netjes.
Verder wacht ik met alle seasonals totdat ik 200% bonus heb want dan is het hellemaal cashen :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch soms tegenstrijdig, sommige zeggen dat SSD amper tot marginaal sneller is dan een HDD vanwege het filesysteem wat PS3 gebruikt. In een game als Diablo bijvoorbeeld en ik ga naar het menu, zie ik de HDD amper laden maar het is zo straag als dikke.. door een trechter.

Mijn HDD inmiddels geformateert, nu weer zooitje opnieuw installeren. Wil die daily bonus toch even gaan opbouwen om wat te gaan cashen bij die seasons.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Zal vooral afhankelijk zijn van de developer. Als ze alles van disc doen heeft ssd absoluut geen zin. Maar zoals gt6 waar langzaamaan van alles geinstaleer wordt heeft het juist wel weer zin.
Je moet ook weer geen wonderen verwachten. Het zijn misschien een.paar secondes winst op laden van een race.
Maar juist dingen als door menu heen gaan. En van een race terug naar begin menu is nu echt merkbaar sneller geworden.
Of bv het xmb menu ophalen is veel soepeler geworden. Effe snel.kijke hoe laat het is bv kan nu gewoon. Ipv dat het half vastloopt.

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 19-12-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
O+ Pfff, hele week niet thuis geweest door werk, en nu die glitch 1x gebruikt.
Wel ff lekker moet ik zeggen..

Verder heb ik nog ff een Peugeot 307CC gekocht in de kleur Bleu de Chine, zodat ik die kleur op de 106 kan zetten, aangezien mijn snel weggaande 106 die kleur heeft. Wel prijzig om erop te zetten ivm parelmoer, maargoed. Ziet er strak uit op die 106 O+ .

Heb nu een 206, waarvan ik de echte kleur nog ff op moet zoeken. Schijnt Bleu Santorin te zijn, maar die vind ik in het spel totaal niet lijken.. :/

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
SinergyX schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:41:
Toch soms tegenstrijdig, sommige zeggen dat SSD amper tot marginaal sneller is dan een HDD vanwege het filesysteem wat PS3 gebruikt. In een game als Diablo bijvoorbeeld en ik ga naar het menu, zie ik de HDD amper laden maar het is zo straag als dikke.. door een trechter.

Mijn HDD inmiddels geformateert, nu weer zooitje opnieuw installeren. Wil die daily bonus toch even gaan opbouwen om wat te gaan cashen bij die seasons.
Mijn idee ook wat SSD betreft, kan me niet voorstellen dat dit een flink verschil oplevert. Denk dat als er een andere HDD, anders dan SSD, ingegaan was dat v8power dit ook als sneller ervaren had.
GAIAjohan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:43:
O+ Pfff, hele week niet thuis geweest door werk, en nu die glitch 1x gebruikt.
Wel ff lekker moet ik zeggen..

Verder heb ik nog ff een Peugeot 307CC gekocht in de kleur Bleu de Chine, zodat ik die kleur op de 106 kan zetten, aangezien mijn snel weggaande 106 die kleur heeft. Wel prijzig om erop te zetten ivm parelmoer, maargoed. Ziet er strak uit op die 106 O+ .

Heb nu een 206, waarvan ik de echte kleur nog ff op moet zoeken. Schijnt Bleu Santorin te zijn, maar die vind ik in het spel totaal niet lijken.. :/
Heb sterk getwijfeld gisteren of ik zou glitchen ja of nee, met 1mil kon ik toch wat M4's kopen, maar toch besloten gebruik te maken van de login bonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Ik gisteren wel; update duurder wel zeer lang zeg. Ligt volgens mij echt aan het moment van de dag of het PS Network snel of traag is, en ik zat rond 8 uur 's avonds te updaten en was dus 45 minuten bezig met de download van 1,2 GB.

Maar goed ik start de game op met 1.02; en krijg direct de auto omdat ik aan GT Academy mee had gedaan. Jammergenoeg had ik die auto inmiddels al gekocht, want ik vind het qua livery een geweldige auto om te zien :).

Wat ik wel echt jammer vind; ik zag gisteren toevallig dat Real Racing op de iPhone gewoon de Veneno en LaFerrari heeft... dan vraag ik me soms toch echt af waarom Gran Turismo deze monsters niet heeft. Hopelijk is de enige reden dat ze druk bezig zijn om die auto's perfect na te maken en komen ze snel in een update maar met zulke machines zal het vast betaalde DLC gaan worden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:27:
[...]

Wat ik wel echt jammer vind; ik zag gisteren toevallig dat Real Racing op de iPhone gewoon de Veneno en LaFerrari heeft... dan vraag ik me soms toch echt af waarom Gran Turismo deze monsters niet heeft. Hopelijk is de enige reden dat ze druk bezig zijn om die auto's perfect na te maken en komen ze snel in een update maar met zulke machines zal het vast betaalde DLC gaan worden.
Eens. Ik vrees dat we er naar kunnen fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
XyritZz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:27:
[...]
Maar goed ik start de game op met 1.02; en krijg direct de auto omdat ik aan GT Academy mee had gedaan. Jammergenoeg had ik die auto inmiddels al gekocht, want ik vind het qua livery een geweldige auto om te zien :).
Hmm curieus bij mij is ie nog niet te zien. Volgens mij heb ik de save game van GT Academy gedelete, misschien heeft het daar mee te maken..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Gelukkig nog niet geupdate dus had nog profijt van de m4's :p vanavond maar eens kijken wat 1.02 allemaal inhoudt.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
u_nix_we_all schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:12:
Daar gaan we weer, zet hem net aan, weer zo'n mini update, na downloaden/installeren weer compleet hangen, zwart scherm, harde reset nodig, filesystem check etc. Vervelende bug, hoop dat ze die snel aanpakken.
Bevestigd, hier had ik ook last van, mini update na de upgrade naar 1.02. Daarna niet meer voorgekomen. Geen idee wat die mini update eigenlijk doet trouwens.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik vraag me dat ook af want de eerste download geeft ook altijd een foutmelding dat het mislukt is om het vervolgens nog keer doen die altijd goed gaat, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21

Nemesizz

Untouchable

Gisteren 'gauw' nog even wat racen (had niet veel tijd), en met die seasonals mooi wat centjes binnen.

Nu kon ik kiezen: een auto kopen die duur is en erg nuttig...of...een auto kopen die duur is, beetje nuttig, maar ooooh so much fun :P Dus tja, dat werd de dure fun auto >:) .

Toyota 7 gekocht, was altijd een van m'n favorieten uit GT5 (voordat het geluid gepatched werd en het een gigantische herriebak werd), maar had in een replay een AI gezien die hem had en daar klonk die toch wel goed dus de gok maar genomen.
En gelukkig, hij klinkt nog geweldig (ik vind het mooi tenminste, metname de 3e versnelling als je aan het optrekken bent...heeeerlijk). Toch maar proberen wat van het geld terug te verdienen en 2 races in Like the Wind gedaan.
Met een TVR Speed12 kon je die krap aan winnen (je komt niet door bochten met dat ding), maar met de Toyota 7 kon ik prima bochten doorkomen. Op die test-course (Route X heet ie geloof ik), moet ik de versnellingsbak wel helemaal op max zetten (440) omdat je anders constant in de limiter vliegt in de slipstream van anderen.

Nu ben ik zelf niet echt super goed in racen (ben wel dol op auto's), en als het een beetje simpel kan is het prima, maar zelfs ik moet toegeven dat een baan van 30KM een en al eindeloos rechtuit toch wel wat saai is als je constant 415KM/h rijdt (dat was de limiet wat de Toyota 7 kon halen zonder slipstream).

Moet nu alleen nog zien dat ik me even in kan houden en niet meteen al m'n geld weer spendeer aan dure auto's zodat ik met de kerst een beetje kleine scheur bakkies kan maken voor online races met m'n broer (we noemen het 'brek bakken' , auto's die eigenlijk helemaal niet geschikt zijn voor racen en die totaal opvoeren zoals een Fiat Panda of Opel Corsa 1.4 >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ik koop hem eventjes digitaal via PSN , eventjes 15 GB naar binnen slepen....

Ik denk dat ik voorlopig nog niet kan beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Nemesizz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:37:
Gisteren 'gauw' nog even wat racen (had niet veel tijd), en met die seasonals mooi wat centjes binnen.

Nu kon ik kiezen: een auto kopen die duur is en erg nuttig...of...een auto kopen die duur is, beetje nuttig, maar ooooh so much fun :P Dus tja, dat werd de dure fun auto >:) .

Toyota 7 gekocht, was altijd een van m'n favorieten uit GT5 (voordat het geluid gepatched werd en het een gigantische herriebak werd), maar had in een replay een AI gezien die hem had en daar klonk die toch wel goed dus de gok maar genomen.
En gelukkig, hij klinkt nog geweldig (ik vind het mooi tenminste, metname de 3e versnelling als je aan het optrekken bent...heeeerlijk). Toch maar proberen wat van het geld terug te verdienen en 2 races in Like the Wind gedaan.
Met een TVR Speed12 kon je die krap aan winnen (je komt niet door bochten met dat ding), maar met de Toyota 7 kon ik prima bochten doorkomen. Op die test-course (Route X heet ie geloof ik), moet ik de versnellingsbak wel helemaal op max zetten (440) omdat je anders constant in de limiter vliegt in de slipstream van anderen.

Nu ben ik zelf niet echt super goed in racen (ben wel dol op auto's), en als het een beetje simpel kan is het prima, maar zelfs ik moet toegeven dat een baan van 30KM een en al eindeloos rechtuit toch wel wat saai is als je constant 415KM/h rijdt (dat was de limiet wat de Toyota 7 kon halen zonder slipstream).

Moet nu alleen nog zien dat ik me even in kan houden en niet meteen al m'n geld weer spendeer aan dure auto's zodat ik met de kerst een beetje kleine scheur bakkies kan maken voor online races met m'n broer (we noemen het 'brek bakken' , auto's die eigenlijk helemaal niet geschikt zijn voor racen en die totaal opvoeren zoals een Fiat Panda of Opel Corsa 1.4 >:) ).
moet je een keer spelen met de final drive in de settings van de versnellingsbak , gaat ie veel sneller :+
m'n top speed is 587KM/H met de x2010 , 486 met een gtr32 S-Tune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

M'n record staat nu op 464Km/h maar dat kon alleen in slipstream (op eigen kracht zakt ie dan terug naar 389km/h). Zou misschien nog wel sneller kunnen, maar moet je een beetje geluk hebben met slipstream (lang genoeg achterblijven, maar niet tegen de voorligger crashen of de vangrail invliegen).
Heb de versnellingsbak terug gezet naar wat redelijk nuttig is tijdens races en niet steeds in de limiter vliegt.

Die Red Bull auto is wel 'leuk' om records mee te breken, maar is ook meteen een smet op je status screen vind ik, zo'n record verbreek je nooit weer met een normale auto. In GT5 gaf ik em ook al de bijnaam 'cheat machine' , zelfs al vloog je iedere bocht eraf je kon alles winnen (was echter ideaal voor B-spec Bob).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 06:58:
[...]

Mijn idee ook wat SSD betreft, kan me niet voorstellen dat dit een flink verschil oplevert. Denk dat als er een andere HDD, anders dan SSD, ingegaan was dat v8power dit ook als sneller ervaren had.
Zoals eerder aangegeven kwam ik van een slim met 7200rpm hdd. Dus het verschil met een snelle hdd naar ssd is echt heel goed merkbaar. Alles voelt sneller aan
Reageert sneller, zeker van menu naar race em terug is echt flitsend snel nu.
Maar nogmaals het is niet zoalsnop de pc waar je ineens halve minuut minder aan laadtijden kan halen of meer.
Maar sneller is het zeker weten, zit al paar weken non stop gt6 te spelen dus verschil merk je echt snel.
Ook de dealership is sneller de iconen laden sneller. De autos ook. Dus zoals ik al zei alles is echt sneller geworden. Ook de ps3 menus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat dan ook het PS3 menu wanneer je ingame zit? Neem aan dat die map/car laadtijden wel iets sneller zijn (zou het marginaal zijn).

Andere kant mij beetje zonde om er een 250 SSD in te gaan zetten, mijn PC heeft daar meer profijt van :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
SSD schijnt ook veel uitmaken bij installatie. Bij mij duurde GT6 1 uur en drie kwartier, mijn PS3 is drie maanden oud, en bij andere met een SSD maar 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ja maar is die ene 30 minuten voor een installatie het dan daadwerkelijk waard? Beter stop je die SSD gewoon in je PC mocht je geen SSD in je PC hebben. Zo'n SSD in je console een beetje overkill imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een ssd on mn pc. Maar vond het het testen wel waard. De ps3 wordt voornamelijk voor gt6 gebruikt dus is 120gb meer dan genoeg.
De snwlheids winst is gewoon heel goed merkmaar. En als de ps3 vervangen wordt door ps4 gaat de ssd in een laptop ofzo :p

Maar idd de ps3 menus zij ook stuk sneller ook als jw de xmb oproept vanuot een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:47:
Ik dacht ik koop hem eventjes digitaal via PSN , eventjes 15 GB naar binnen slepen....

Ik denk dat ik voorlopig nog niet kan beginnen :(
Mijn hemel zeg , hij is gewoon nog bezig met downloaden..

Note to myself , volgende keer gewoon de disc kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ik heb 2 Precisionvouchers (kan zijn dat ik er zelf al 1 van gebruikt heb) en 7 Performancevouchers.

Iemand interesse? Dan zet ik ze online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Op zich ik wel. Heb geen Aniversity auto's dus kan die season event niet uitvoeren nu.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rogar schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:24:
Ik heb 2 Precisionvouchers (kan zijn dat ik er zelf al 1 van gebruikt heb) en 7 Performancevouchers.

Ik heb wel interesse in een performancevoucher, kun je deze in een DM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:34:
Op zich ik wel. Heb geen Aniversity auto's dus kan die season event niet uitvoeren nu.
Allebei de vouchers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Performance Pack is goed hoor. Kan iemand die de andere willen die nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

DM voor performance pack :)

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 20-12-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online

Het gaat hard, heb nog 3 2 1 Performancepacks voor de liefhebbers :)

Ze zijn helaas op nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Rogar op 20-12-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Dm verstuurd, zou leuk zijn want ik heb geen anniversary auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online
DinoPK schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:04:
Dm verstuurd, zou leuk zijn want ik heb geen anniversary auto's.
Geen DM ontvangen, maar heb je de code geDMt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Bedankt!
Handig gotten op een tablet. Dutchdevil heeft mijn PM ontvangen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Heb je nog een voucher over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online
Zie DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Briljant ding volledig opgevoerd..... moet je wel even met de versnellings bak final drive spelen en de ophaning (Y)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aoiFnrP.png

(klik voor groot plaatje) _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Patjeee op 20-12-2013 22:29 . Reden: Thumbnail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Werkt de 20m glitch trouwens nog steeds op dit moment voor de psn versie? (of uberhaupt)

[ Voor 9% gewijzigd door Xfade op 20-12-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Xfade schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:03:
Werkt de 20m glitch trouwens nog steeds op dit moment voor de psn versie? (of uberhaupt)
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Laatst online: 13-07 23:20
Mazda 787b stealth, wat een geweldige auto is het toch.

Wat kan dat ding schreeuwen zeg.. heerlijk om dat ding rond de ring te smijten.

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/190/tokyor2461t.jpg

Tot nu toe 5.48 :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Oh wat leuk die Kerstmis Tunes zijn er weer, net als in GT5 whoop

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf... kijk vandaag even omdat ik moest inloggen voor de bonus. Is mn 3 dagen bonus gewoon weg en ineens weer een nieuwe moeten opbouwen.... heb gisteren gewoon ingelogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
pfff die Goodwood met de X1 is toch best wel lastig zeg, dat ding is best moeilijk om op de smalle weg te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

f.Chopin schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:48:
Mazda 787b stealth, wat een geweldige auto is het toch.

Wat kan dat ding schreeuwen zeg.. heerlijk om dat ding rond de ring te smijten.

[afbeelding]

Tot nu toe 5.48 :D
M'n broer heeft gister de 'gewone' 787B gekocht. Hoog in de toeren klinkt ie lekker rauw, maar vond hem wat lager in de toeren wat 'mild' klinken. Maar nog steeds een must-have. Moet ik even doorsparen :P .

Heb gister toch maar een Fiat Panda gekocht, had inmiddels zoveel verdient met een kampioenschap dat een Panda (+ bijna alle upgrades, alleen NOS mist nog >:) ) er wel uit kon.
Beetje last van understeer (wat wil je ook met zoveel power op die kleine voorbandjes) maar kon zowaar toch nog aan bepaalde races mee doen én winnen. Meteen 2 inch grotere velgen erop, en parelmoer geel gespoten (heb nog niet zoveel kleuren, was eerst van plan rood te doen maar die leken zo bleek rood...utter boring).

Sinds de laatste patch heb ik wel af en toe problemen met geluid. De eerste...wat zal het zijn...15 a 20 sec hoor ik alleen de gearbox van m'n auto, dan pas komt ineens het motorgeluid. Andere auto's (AI auto's) hebben wel gewoon motor geluid.
GT5 was misschien wel tot in den treure uitgesteld, maar valt me wel op dat deel 6 wel wat meer glitches heeft (niet heel extreem storend ofzo, maar toch merkbaar af en toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

kimiferrari schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:07:
pfff die Goodwood met de X1 is toch best wel lastig zeg, dat ding is best moeilijk om op de smalle weg te houden
rustig aan doen in de bochten , hogere versnelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Patjeee schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:27:
[...]

rustig aan doen in de bochten , hogere versnelling
Oke dat ga ik vandaag dan eens proberen. Meestal raak ik de muur bij de laatste of een na laatste bocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 14 uur lang bezig geweest om GT6 digitaal binnen te halen en te instaleren , dus ik denk vandaag ik ga hem lekker eventjes opstarten nu... heb zin om te gamen...

Update.... mag die weer anderhalf uur gaan downloaden..

Moet eerlijk zeggen , zo gaat de zin wel weg om het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is er iets mis met je verbinding. Haal via psn tegenwoordig alles heel snel binnen. Bv de psn plus games van paar bv 6gb is minuten werk. Installeren is en blijft wel een probleem idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijne staat nu ook al de hele dag met ~1,5MB/sec binnen te halen, dit gaat nog een laaaange tijd duren :/ Probleem dat ik die zooi blijkbaar niet kan cancelen, als je het via de website store laat downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:06:
Mijne staat nu ook al de hele dag met ~1,5MB/sec binnen te halen, dit gaat nog een laaaange tijd duren :/ Probleem dat ik die zooi blijkbaar niet kan cancelen, als je het via de website store laat downloaden.
Dat is 5gb per uur. Weet niet wat je allemaal wil downloaden maar als dat al uren duurt behoorlijk veel :p
Ik haal wel veel meer dan dit. Bv grid 2 was toen in geloof 10min klaar. En de gt6 patches ook ong 1,5 min.(1255mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
v8power67 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:13:
[...]

Dat is 5gb per uur. Weet niet wat je allemaal wil downloaden maar als dat al uren duurt behoorlijk veel :p
Ik haal wel veel meer dan dit. Bv grid 2 was toen in geloof 10min klaar. En de gt6 patches ook ong 1,5 min.(1255mb).
Die patches waren bij mij ook binnen 2min binnen. Het installeren duurde langer volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja toen mey mn hdd wel. Maar met ssd was het wel sneller dan het downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HDD was geformateerd, alles moet opnieuw :P Stond tegen de 190GB aan games op, geen idee hoever die nu is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
v8power67 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:29:
Wtf... kijk vandaag even omdat ik moest inloggen voor de bonus. Is mn 3 dagen bonus gewoon weg en ineens weer een nieuwe moeten opbouwen.... heb gisteren gewoon ingelogd...
Ah dacht m'n PS3 kuren had. Ging weer eens uit met die paar piepjes en de inlog progress was verdwenen.
Had het dus niks mee te maken blijkbaar, gewoon weer de volgende bug in de GT6 soap :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
v8power67 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:29:
Je moet wel iets doen of zelf saven anders onthoudt hij het niet. Ik zat gisteren op 4 dagen en ik ga zo even mijn 5 dagen bonus ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Lijkt idd dat ie naar de datum van je save kijkt oid? Trouwens, vond het wel apart dat ik voor een event 800.000 credits kreeg als ik 1.03.00 reed in m'n Honda Vitz. En voor een andere die moeilijker was kreeg ik maar 19.000 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Inmiddels een eindje onderweg maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de AI. De eerste paar rondjes gaat het wel, behalve dat de AI je soms gewoon van de weg af ramt, maar het lijkt wel of de AI de laatste rondjes 'in de remmen knijpt' en gaat ineens seconden langzamer rijden. En als je ze dan voorbij rijdt, hebben ze het gaspedaal ineens weer gevonden en blijven redelijk tot goed volgen ('rubber banding'). Ik heb GT5 ook gespeeld, maar daar ben ik dit niet tegengekomen. Dit verpest toch wel de single player ervaring in GT6.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
PatrickC schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:21:
Inmiddels een eindje onderweg maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de AI. De eerste paar rondjes gaat het wel, behalve dat de AI je soms gewoon van de weg af ramt, maar het lijkt wel of de AI de laatste rondjes 'in de remmen knijpt' en gaat ineens seconden langzamer rijden. En als je ze dan voorbij rijdt, hebben ze het gaspedaal ineens weer gevonden en blijven redelijk tot goed volgen ('rubber banding'). Ik heb GT5 ook gespeeld, maar daar ben ik dit niet tegengekomen. Dit verpest toch wel de single player ervaring in GT6.
Volgens mij in alle versies wel zoiets gemerkt maar in GT6 is het echt storend. Je moet nog oppassen dat je niet vol in hun achterbak vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niet alleen , nu al en aantal keer gehad dat de AI op het laatste moment als ik ze inhaal net nog even de achterkant van mijn auto aantikt waardoor ik lekker ga spinnen...

En had net een potje waarbij ik met speeld gemak iedereen op 30+ seconden rij , maar de Nr.2 die bleef gewoon continu in mijn kofferbak hangen..

Vind over het algemeen de moeilijkheids graad wel meevallen , behalve de Kart races , daar heb ik soms best wel wat moeite mee..

Licences op gold halen is tot nu toe ook geen probleem ..

Enige wat me op dit moment niet lukt om op goud te halen zijn die coffeebreaks waarbij je pionnen moet omver rijden... God wat erger ik me daar kapot aan.

Edit:..
O ja , lang leve Nitro haha :o :P .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
Iemand een idee waarbij je de X2010 kan winnen?
Heb er al wel zin in om er mee rond te crossen na de X2014/J
Overigens kan mn stuur (in GT5 niet echt goed overweg met de X2011 dat ding werd onbestuurbaar hoop dat GT6 beter is).

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Ik denk niet dat je die kan winnen, misschien de x2014 wanneer de seasonal beschikbaar is, ben zelf ook benieuwd :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Met de Red Bull Junior challenge heb ik eindelijk het gevoel dat ik daadwerkelijk met de AI aan het racen ben... Uiteraard helpt staande start hier een hoop bij.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:27:
<knip>

Enige wat me op dit moment niet lukt om op goud te halen zijn die coffeebreaks waarbij je pionnen moet omver rijden... God wat erger ik me daar kapot aan.

<knip>
Dat vind ik dan weer wel wat hebben, het is namelijk niet onmogelijk.
De drang om het toch te willen halen is er na 20x nog steeds en ik zal het blijven proberen.
Wel een vreemde naam overigens voor deze lastig challenges, coffeebreak komt bij mij iets of wat releax over maar het is alles behalve relaxed deze op goud te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Voor de mensen die nog geen DLC packs hebben: op GTHQ worden 6 sets DLC (Precision Pack + Adrenaline Pack) weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:28:
[...]

Dat vind ik dan weer wel wat hebben, het is namelijk niet onmogelijk.
De drang om het toch te willen halen is er na 20x nog steeds en ik zal het blijven proberen.
Wel een vreemde naam overigens voor deze lastig challenges, coffeebreak komt bij mij iets of wat releax over maar het is alles behalve relaxed deze op goud te krijgen :P
Maybe onder het motto van "je gaat hier nog lang zitten , dus neem maar een bakkie koffie"

Maar nu ook het eerste "officiele" event waarbij ik gewoon niet verder kom....
GT-Kartkampioenschap 125 van Internationaal B.

Iemand nog tips? , want ik blijf maar spinnen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:34:
[...]

Maybe onder het motto van "je gaat hier nog lang zitten , dus neem maar een bakkie koffie"

Maar nu ook het eerste "officiele" event waarbij ik gewoon niet verder kom....
GT-Kartkampioenschap 125 van Internationaal B.

Iemand nog tips? , want ik blijf maar spinnen
Slipherstel even op aan zetten :+?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Stefie2010 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:25:
Met de Red Bull Junior challenge heb ik eindelijk het gevoel dat ik daadwerkelijk met de AI aan het racen ben... Uiteraard helpt staande start hier een hoop bij.
Ja alleen zodra je gas een beetje houdt stuurt ie beter.... Dat is wel tegen je natuur in dus zeker ff wennen maar een fijne racer en wat een geluid :9~

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastBunny schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:46:
[...]

Slipherstel even op aan zetten :+?
Dat kan helaas niet bij een Kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Niet je gas los in de bocht of tijdens het insturen, en niet te scherp sturen met vol gas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Heb de X2010 maar gekocht maar hij lijkt wel aangepast te zijn qua geluid (tov GT5) en de handling lijkt anders (/beter maar GT6 was in zijn geheel al anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

PatrickC schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:21:
Gisteren ook een partij zitten ergeren aan de AI. In GT5 waren ze misschien wat te mak, blijven gewoon achter je zitten. Maar in GT6 negeren ze je gewoon en blijven hun rijlijn volgen, als jij daar dan toevallig zit met je auto dan is het BAM! knallen ze vol tegen je op.

Zo reed ik gister in m'n GSX-r (die race moter op 4 wielen), 't is een MR dus wat glibberig aan de achterkant, en ding weegt zowat niks. Dan ramt een auto van (pakweg) 1400KG vol in m'n zijkant of achterkant en dan is het geen houden meer aan.

Ik reed dus een race waar je maximaal 600PP mag hebben, mijn machientje had 539 PP ofzo en ik moest alles op alles zetten om bij de koplopers bij te komen. Was ik net de nr1 voorbij, knalt ie mij vol in de zij, en spin ik rond lig ik weer 9e. Dus weer trappen, kon ik net in de laatste ronde weer voorbij de nr1 komen, knalt ie mij werkelijk meters voor de finish (gewoon recht stuk weg) vol in de achterkant, ik vlieg zijwaards en hij gaat me nog net voorbij eindig ik als 2e....(0,0053s achterstand ofzo).

Zulke ongein verwacht je bij online races, maar de AI kan er nu dus ook wat van, ze negeren je totaal en beuken je zo van de weg af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nemesizz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:09:
...en ik moest alles op alles zetten om bij de koplopers bij te komen
Was ik net de nr1 voorbij, knalt ie mij vol in de zij, en spin ik rond lig ik weer 9e
kon ik net in de laatste ronde weer voorbij de nr1 komen
Hetgeen natuurlijk genoeg zegt over de werkelijk bizarre catch up. Je kan vaak beter gewoon een keer crashen of in de rondte gaan. Daarna is het vaak makkelijker om de rest weer in te halen als wanneer je dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Inderdaad, vind die catch up ook he-le-maal niets... Waarom niet gewoon staande start zonder catch up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Hebben jullie ook last van dat het verkeerde geluid van een auto uit de boxen komt?

Ik heb een subaru BRZ (getuned) en soms bij een lange race geeft ie halverwege opeens een ander motor/uitlaat geluid. Ik dacht dat het aan mezelf lag, of door de tuning, totdat ik een electro race had gedaan en daarna in een DTM Alfa stapte.... mn alfa gaf het electro geluid in al zn versnellingen 8)7. Nieuwe race gestart en weer het normale (stofzuiger :P ) geluid terug. Echt heel vaag!

Overigens moest ik na die glitch al mn plaatjes van de zijaanzichten in mn garage repareren, voucher autos opnieuw downloaden en dan nog worden sommige autos niet goed getoond in hun zij aanzicht in de diverse menus.

en waar blijven die staande starts verdorie!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
low_n_slow schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:33:
Hebben jullie ook last van dat het verkeerde geluid van een auto uit de boxen komt?
Dat "klopt" inderdaad ja. Soms heb je ook gewoon een hele ronde géén eigen geluid etc. Sound is borked.
Overigens moest ik na die glitch al mn plaatjes van de zijaanzichten in mn garage repareren, voucher autos opnieuw downloaden en dan nog worden sommige autos niet goed getoond in hun zij aanzicht in de diverse menus.
Dat klopt. Wat ik zelf érg cool vindt: als je die auto previews opnieuw laat genereren zie je de auto's zoals ze zijn geworden na het spuiten, tunen, andere velgen/spoiler(s) te hebben gekocht etc. Vind ik space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net GT6 binnen gekregen. Mooi tijdverdrijf voor 2 weken vakantie!

Zie alleen niet meer de 2ehands dealership in het spel zitten. Zie ik iets over het hoofd of is deze feature er gewoon niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:28:
Zie ik iets over het hoofd of is deze feature er gewoon niet meer?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Alle wagens zijn nu bij de dealer te verkrijgen als nieuw

[ Voor 16% gewijzigd door Stefie2010 op 24-12-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Laatst online: 12-07-2023
Kun je de 15th anniversary cars ook los kopen door middel van een coupon of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
mc-koenoe schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:11:
Kun je de 15th anniversary cars ook los kopen door middel van een coupon of iets dergelijks?
Nee. Anders heeft die hele pre order bonus / anniversary edition (dlc codes) geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Op ebay kan je vanaf een euro of zes Anniversary Pack codes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Of sites in de gaten die codes weggeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Laatst online: 12-07-2023
Brad Pitt schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:02:
[...]

Op ebay kan je vanaf een euro of zes Anniversary Pack codes kopen.
Thanks! Gelijk eentje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:53
ik heb nog dlc code :) (Adrenaline DLC Pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
LOL.....kreeg net van mijn meisje voor kerst GT6. Blijft een leuke serie en er kwamen direct weer leuke tijden boven die we met GT5 beleeft hebben. Nu eerst maar weer eens door naar het top-level ;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Kijk nog een oude bekende terug... Best wel weer leuk inderdaad... en net even makkelijker om even tussendoor te persen qua tijd..

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog een aanrader kwa auto voor in de I-A , ik rij nu nog rond met de High End G37
Maar die word ondertussen aardig weg gereden , op de rechte stukken houdt die het nog wel bij maar in de bochtjes dan merk ik dat mijn auto gewoon niet lekker ligt en dan ook meteen weer mijn voorsprong kwijt ben.

Dus ik zoek naar een leuk "kant en klaar" auto , want ik heb helemaal geen verstand van tunen helaas.(Gooi vaak alle updates die beschikbaar zijn op de auto en dan ga ik los , soms nog wat de Max km/h omhoog gooien maar tot zo ver gaan mijn tune skills

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb die impreza GT500 auto, is iets trager op rechte stuk maar wint enorm veel in de bochten, zeker als je nog gewoon tegen 'personenautos' rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je niet meteen een raceauto met enorme downforce wil gebruiken, dan is een Tommy Kaira ZZII een echte aanrader: 580 pk op 1000 kg, middenmotor en 4WD voor 60k credits = deal van de eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Madnessy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:29:
ik heb nog dlc code :) (Adrenaline DLC Pack)
Wilde eigenlijk mijn codes weggeven maar die f*cking Saturn heeft ze nog steeds niet geleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainPanda schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:50:
En als je niet meteen een raceauto met enorme downforce wil gebruiken, dan is een Tommy Kaira ZZII een echte aanrader: 580 pk op 1000 kg, middenmotor en 4WD voor 60k credits = deal van de eeuw.
Dat is wel een beest ja , heb even een rondje ermee gereden en bevalt me meteen goed , dank je
Is het aan te raden om meteen alle upgrades te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ben ik nog pas bij IB, maar ik denk dat banden genoeg zouden moeten zijn om vrijwel alle races tegen straatauto's te winnen. De prestaties zijn standaard al erg goed met een vermogen/massa-verhouding die hoger is dan een Bugatti Veyron, dus ik denk dat upgraden niet per se nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Is die adrenaline pack nog wat dan? Ik kreeg alleen de Performance Pack bij m'n gt6. De auto's die daarin zitten vind ik overigens meer dan prima rijden :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HEMEL!!!!...

3 uur bezig geweest met Super licentie S4 , na zoveel frustratie + gescheld + nog meer frustratie.... Eindelijk op goud...

Damn wat zijn S5 + S4 moeilijk... hoop dat S1 t/m S3 iets makkelijker zijn

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klinkt als eindelijk uitdaging, kan niet wachten..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

With ^^ :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:36:
Mijn HEMEL!!!!...

3 uur bezig geweest met Super licentie S4 , na zoveel frustratie + gescheld + nog meer frustratie.... Eindelijk op goud...

Damn wat zijn S5 + S4 moeilijk... hoop dat S1 t/m S3 iets makkelijker zijn
Same here, S1 t/m S3 geen probleem, maar S4 en 5 nog geen goud hierzo.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:10:
[...]

Same here, S1 t/m S3 geen probleem, maar S4 en 5 nog geen goud hierzo.
Ik heb ze nu allemaal op goud...

Wat ik kan aanraden is de Ghost uitzetten , en niet naar de map kijken waar dat gele pijltje is.

Volg de goede racelijn , MAAR niet de rem-punten want die geven het 9 van de 10 keer niet goed aan.
Vaak hoef je niet eens te remmen en kan je door met alleen wat gas los...

En als je er echt niet uitkomt heb je altijd youtube nog om eventjes te spieken om even inspiratie op te doen..

En een beetje klooien met alle Auto-opties helpt soms ook wel een beetje , al met al vond ik S-4 het moeilijkst...
Vooral omdat daar bij de bochtjes pionnen staan , wat heb ik die dingen vervloekt...

Hoef nu nog maar 1400 km te rijden , en dan heb ik mijn eerste Gran Turismo platinum ooit :D 8) .

Dan kan ik lekker on-line bezig gaan 8)

• Xfade
Bij season events zie je staan: klassementsregistratieperiode vooral op gesloten staan. Waar dient dit precies voor?
Edit: ik zie staan dat je eindtijd niet zal worden geregistreerd. Stel als dit wel zou worden gedaan, omdat het nog open was, kan dat dan voordelen opleveren? Of is't gewoon om te laten zien hoe goed je was online oid.

[ Voor 48% gewijzigd door Xfade op 26-12-2013 19:55 ]

Het laatste, vooral om over op te scheppen (of vernederd te worden :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is trouwens heel interessant:
I can confirm setting GT6 to SHARPEN IMAGE in the video options greatly increases FPS on problem systems. "XMB" Display Settings, HDMI deep colour and dynamic range to off eases the rendering burden as well.
http://www.gtplanet.net/f...-console-you-have.295306/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind trouwens de laadtijden nog behoorlijk lang. Voor sommige races ligt dit gewoon boven een minuut... Niets t.o.v. GT5. Of bestaat er een manier om de installatie op de HDD te doen zodat dit verkort wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard is GT6 zo ingesteld dat hij de content installeert terwijl je speelt. Het zou in ieder geval een stuk sneller moeten zijn dan in GT5. Als dat dus niet zo is zou ik even kijken hoe eea staat ingesteld. Misschien dat hij nu altijd vanaf de disc aan het laden is. Heb je nog genoeg ruimte op je PS3?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 16:13 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste