Hebben wij ook regelmatig gehad, is een vervelende bug. Bij ons hielp het iedereen de lounge uit te laten gaan en opnieuw de lounge te starten.TTMK schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:
Gisteravond probeerde ik met een vriend een online race te doen, bij ons allebij gaf GT6 "high bandwith aan" en heb ik de race quality op 5 sterren gezet.
Echter wanneer de race begon zagen we elkaar niet meer en moesten we allebij de race individueel afleggen, heeft iemand dit ook gezien ? is dit op te lossen ?
Tijdens de practice mode zagen we elkaar wel gewoon rijden.
iemand een idee ?
Thanks! ga ik dat vanavond proberen!Djie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:56:
[...]
Hebben wij ook regelmatig gehad, is een vervelende bug. Bij ons hielp het iedereen de lounge uit te laten gaan en opnieuw de lounge te starten.
Gisteren voor het eerst in jaren weer op Apricot Hill gereden, mooie track is dat toch. Helaas zit mijn favoriet, Midfield Raceway, er opnieuw niet in. Ook in GT5 tevergeefs op DLC gewacht die die track toevoegde
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zojuist heb ik van MM de email ontvangen waarvan ik niet meer had verwacht hem te krijgen.
Code van het precisiepack is binnen! Ingevoerd en werkt.
Wat dat betreft heb ik verder geen code meer nodig.
Code van het precisiepack is binnen! Ingevoerd en werkt.
Wat dat betreft heb ik verder geen code meer nodig.
Zijn de banen ook aangepast mbt invalid lap? Mijn standaard rondje op Trial Mountain geeft opeens invalid lap, die laatste bocht voor start/finish wordt ik regelmatig door 'iets' opeens 2-3 meter de lucht in geschoten.
Zelfde merkte ik op Tsukuba, 3rde bocht (na de 2de 180 bocht) zit rechts op het gras een stukje waar 9/10 mijn auto direct spint.
Zelfde merkte ik op Tsukuba, 3rde bocht (na de 2de 180 bocht) zit rechts op het gras een stukje waar 9/10 mijn auto direct spint.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Beter laat dan nooit... zojuist eindelijk mijn Precision Pack code ontvangen van MM (email)
Dus mochten er nog meer mensen zijn die er op wachten, als het goed is ontvang je hem op korte termijn.
EDIT: LOL, Ch4oZZzz's reactie over het hoofd gezien.
EDIT: LOL, Ch4oZZzz's reactie over het hoofd gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 13:00 ]
Zijn inderdaad 2 geweldige banen, kunnen zo in real-life neergelegd worden.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:06:
Gisteren voor het eerst in jaren weer op Apricot Hill gereden, mooie track is dat toch. Helaas zit mijn favoriet, Midfield Raceway, er opnieuw niet in. Ook in GT5 tevergeefs op DLC gewacht die die track toevoegde
Andere 2 banen die ik graag terug zou willen zien zijn Seattle en de Complex String testbaan..
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Op de disc van GT5 zijn eerder al verwijzingen gevonden naar oude GT tracks, waaronder Midfield en Seattle. Zou zo maar kunnen dat we deze in een toekomstige update of DLC terug gaan zien.
Seattle is ook erg gaaf. Die werd toegevoegd in GT2, die ik tijdens mijn studie in Seattle daar ook gekocht heb
Was een leuke verrassing dat die er op zat.
Zijn er hier nou veel mensen die de money glitch hebben gebruikt? Ik twijfel heel erg; voor single player hoef ik het niet maar voor arcade tegen wat vrienden is het wel leuk om de dure auto's te hebben. Twijfel twijfel twijfel
.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik had gisteren iets merkwaardigs met een race, ben benieuwd of iemand anders dit ook al eens heeft gehad: ik reed een race uit de B sectie en wist nipt te winnen met 0.016 verschil. Ik dus blij, daarna op het overzicht wat het resultaat van de race liet zien stond er dat ik tweede was met 0.016 verschil. Vervolgens bij de prijs uitreiking kreeg ik de gouden beker en stond er dat ik weer eerste was! Erg apart.
Plaatje doet het nietkahraman11 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:09:
Afgelopen zondag heb ik samen met mijn oom, bij hem Gran Turismo 6 gespeeld. Hij had het spel al gekocht vanaf de release, maar had tot nu toe geen tijd om het te spelen. Zondag heeft hij dus weer zijn PlaySeat klaar gemaakt en we begonnen te racen. Het was voor mij de eerste keer dat ik op een nieuwe Playseat heb gespeeld, laatste keer was namelijk nog op de PS2, toen er nog koppeling en andere dingen waren. Wat een verbetering van het spel als je van een controller naar een PlaySeat gaat. Alles gaat veel directer en het voelt veel beter aan wat je nu eigenlijk aan het doen bent.
Het spel zelf heeft volgens mijn doen geen grafische update gekregen, want het ziet er nog steeds zo uit als Gran Turismo 5.
[afbeelding]
vwb de money glitch: Ik heb de digitale versie en om nou weer het hele spel te downloaden en te installeren.... Als ik de disc-versie had zou ik het wel doen.
Een paar vette auto's van 20 miljoen bij elkaar sparen was mij nooit gelukt. Als je deze wilt kopen zijn die een kleine 150 Euro per autoXyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:01:
Zijn er hier nou veel mensen die de money glitch hebben gebruikt? Ik twijfel heel erg; voor single player hoef ik het niet maar voor arcade tegen wat vrienden is het wel leuk om de dure auto's te hebben. Twijfel twijfel twijfel.

Hetgeen je wint bij een race is absurd weinig. De auto's zijn absurd duur. Credits kopen is absurd duur.
Welnu, glitch uitgevoerd en een bizarre lading auto's gekocht (speel nooit online dus benadeel er niemand mee op zich). Heb gisteren een lijst uitgeprint van alle Premium auto's, ga deze eens "even" allemaal aanschaffen.
Nickname does not reflect reality
Ok, glitch hier, glitch daar maar hoe werkt ie dan?Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:44:
[...]
Een paar vette auto's van 20 miljoen bij elkaar sparen was mij nooit gelukt. Als je deze wilt kopen zijn die een kleine 150 Euro per autoIk denk dat de keuze om de glitch te gebruiken dan snel gemaakt is.
Hetgeen je wint bij een race is absurd weinig. De auto's zijn absurd duur. Credits kopen is absurd duur.
Welnu, glitch uitgevoerd en een bizarre lading auto's gekocht (speel nooit online dus benadeel er niemand mee op zich). Heb gisteren een lijst uitgeprint van alle Premium auto's, ga deze eens "even" allemaal aanschaffen.
Klopt, daar zit ik dus ook mee. Sommige auto's zijn zo duur dat ze bijna niet bij elkaar te racen zijn.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:44:
[...]
Een paar vette auto's van 20 miljoen bij elkaar sparen was mij nooit gelukt. Als je deze wilt kopen zijn die een kleine 150 Euro per autoIk denk dat de keuze om de glitch te gebruiken dan snel gemaakt is.
Denk wel dat het heel snel gefixt gaat worden. Simpele backward incompatibility in de save games toevoegen en het is gedaan met deze glitch.
- Zorg dat je een M4 hebt (of meerdere)schumi2004 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:05:
[...]
Ok, glitch hier, glitch daar maar hoe werkt ie dan?
- Delete game data (let op, niet je savegame dus maar de game data van het spel zelf)
- Zorg dat je PS geen internet connection heeft
- Start de game op; je hebt nu de zero-day patch niet omdat je geen internet hebt.
- De M4 bestaat niet in v1.0 van de game en zal als een "rare" code in je garage verschijnen maar verkoopt voor 20 miljoen.
Belangrijk: Als je hiervan gebruik wil maken, zorg dan dat de M4 NIET je huidige auto is op het moment dat je de game data gaat verwijderen. Je MOET dus als huidige auto een auto hebben die in v1.0 van het spel bestaat; bijv. die eerste auto die je moet kopen.
[ Voor 31% gewijzigd door XyritZz op 17-12-2013 16:08 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
https://www.google.nl/sea...&oe=utf-8&channel=suggestschumi2004 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:05:[/b]
Ok, glitch hier, glitch daar maar hoe werkt ie dan?

Je mag gewoon online zijn trouwens bij het uitvoeren van de glitch. Simpelweg de update cancellen.
De auto's die je hebt gekocht kunnen ze moeilijk afpakken, zo lijkt mij.XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:06:
Denk wel dat het heel snel gefixt gaat worden. Simpele backward incompatibility in de save games toevoegen en het is gedaan met deze glitch.
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2013 16:12 ]
Wetende dat PD in GT4 al 700+ auto's erin stopte en in GT5 1000+ modellen, zou ik bijna geneigd zijn om te denken dat deze glitch er opzettelijk in is gestopt door een van de programmeurs die het niet eens was met de belachelijke prijzen van de credits. Want eh, een automodel die als 'null' wordt herkend geeft nu 'toevallig' een verkoopprijs van 339 miljoen -> dus de maximale aantal credits van 20 miljoen. Wishful thinking.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:09:
De auto's die je hebt gekocht kunnen ze moeilijk afpakken, zo lijkt mij.
En als je een Red Bull weer verkoopt, die 20 miljoen kostte, krijg je er 1.6 miljoen voor terug. Okay danCaptainPanda schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:13:
Want eh, een automodel die als 'null' wordt herkend geeft nu 'toevallig' een verkoopprijs van 339 miljoen -> dus de maximale aantal credits van 20 miljoen. Wishful thinking.

Voor de Red Bull is dat wel logisch, want het verkoopbedrag is minder dan het aankoopbedrag. Ik bedoel eigenlijk dat het wel heel 'vreemd/toevallig' is dat een 'niet bestaande auto' als een M4 (tenminste in v1.0) ineens een verkoopbedrag heeft wat dan niet lijkt te zijn gebaseerd op het aankoopbedrag, omdat die data eigenlijk niet herkenbaar zou moeten zijn. Tenzij iemand dat dus opzettelijk heeft gedaan uit protest.
Klopt, maar het kan best zo zijn dat met de volgende update een backward incompatibility wordt geïntroduceerd zodat savegames niet meer geladen kunnen worden in versie 1.0. Vanaf dat moment zou het dan dus onmogelijk zijn om nogmaals van de glitch gebruik te maken.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:09:
[...]
https://www.google.nl/sea...&oe=utf-8&channel=suggest![]()
Je mag gewoon online zijn trouwens bij het uitvoeren van de glitch. Simpelweg de update cancellen.
[...]
De auto's die je hebt gekocht kunnen ze moeilijk afpakken, zo lijkt mij.
Die Red Bull verkoopt voor zo weinig omdat hij in de huidige versie van het spel ook aanzienlijk minder kost. (6.000.000 geloof ik)Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:15:
[...]
En als je een Red Bull weer verkoopt, die 20 miljoen kostte, krijg je er 1.6 miljoen voor terug. Okay dan
Pak een auto die 20.000.000 kost in de huidige versie van de game en je krijgt er 5 of 6.000.000 voor.
Uiteraard zitten daar wel wat haken en ogen aan. Iemand die (om welke reden dan ook) met een andere PS3 wil spelen is dan verplicht om het met die versie te spelen, terwijl niet iedereen wil/kan wachten op het downloaden van de patches. Laat staan dat het mogelijk is voor iemand die wil spelen in een land met zeer brak/geen internet.XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:24:
[...]
Klopt, maar het kan best zo zijn dat met de volgende update een backward incompatibility wordt geïntroduceerd zodat savegames niet meer geladen kunnen worden in versie 1.0. Vanaf dat moment zou het dan dus onmogelijk zijn om nogmaals van de glitch gebruik te maken.
Maar das makkelijk. FF uitzoeken hoe ik aan meerdere M4's geraak.XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:06:
[...]
Klopt, daar zit ik dus ook mee. Sommige auto's zijn zo duur dat ze bijna niet bij elkaar te racen zijn.
[...]
- Zorg dat je een M4 hebt (of meerdere)
- Delete game data (let op, niet je savegame dus maar de game data van het spel zelf)
- Zorg dat je PS geen internet connection heeft
- Start de game op; je hebt nu de zero-day patch niet omdat je geen internet hebt.
- De M4 bestaat niet in v1.0 van de game en zal als een "rare" code in je garage verschijnen maar verkoopt voor 20 miljoen.
Belangrijk: Als je hiervan gebruik wil maken, zorg dan dat de M4 NIET je huidige auto is op het moment dat je de game data gaat verwijderen. Je MOET dus als huidige auto een auto hebben die in v1.0 van het spel bestaat; bijv. die eerste auto die je moet kopen.
Thanks
In theorie zou het prima kunnen; zodra je update naar 1.x krijg je een savegame die niet meer in 1.0 geladen kan worden. Heb je slecht internet, dan zul je die 1.x update nooit binnen krijgen en op bijv. 1.0 blijven hangen.CaptainPanda schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:30:
[...]
Uiteraard zitten daar wel wat haken en ogen aan. Iemand die (om welke reden dan ook) met een andere PS3 wil spelen is dan verplicht om het met die versie te spelen, terwijl niet iedereen wil/kan wachten op het downloaden van de patches. Laat staan dat het mogelijk is voor iemand die wil spelen in een land met zeer brak/geen internet.
Ach, we zullen wel zien wat PD er aan gaat doen. Ik denk wel dat ze met iets van een fix gaan komen want hierdoor lopen ze geld mis omdat er niemand is die voor 20 euro aan credits gaat kopen als je het ook gratis kunt krijgen.
Het schijn ook te werken met die mercedes vtc (of hoe heet dat ding). Als je de eerste gekregen hebt, kun je ze daarna gewoon.schumi2004 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:36:
[...]
Maar das makkelijk. FF uitzoeken hoe ik aan meerdere M4's geraak.
Thanks
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Nou, neen.Sato schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:26:
Die Red Bull verkoopt voor zo weinig omdat hij in de huidige versie van het spel ook aanzienlijk minder kost. (6.000.000 geloof ik)
Pak een auto die 20.000.000 kost in de huidige versie van de game en je krijgt er 5 of 6.000.000 voor.
Red Bull: Inkoop 20 miljoen, verkoop 1.6 miljoen.
Ferrari/Jaguar: Inkoop 20 miljoen, verkoop 6 miljoen.
Niemand, neem ik aan, gaat 150 Euro betalen voor één auto. Wie dat heeft bedacht spoort gewoon niet.XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:45:
Ach, we zullen wel zien wat PD er aan gaat doen. Ik denk wel dat ze met iets van een fix gaan komen want hierdoor lopen ze geld mis omdat er niemand is die voor 20 euro aan credits gaat kopen als je het ook gratis kunt krijgen.
[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2013 17:08 ]
Er is wel een probleem als er bijvoorbeeld een PS3 kapot gaat en iemand noodgedwongen van PS3 moet ruilen. Diegene zou dan gedwongen om te beginnen met een nieuw savegame en kan niet verdergaan met de backup van de savegame die later dan v1.0 is gemaakt. Het zal niet veel voorkomen, maar de mogelijkheid is reden genoeg om die situatie eigenlijk weg te strepen, moreel gezien.XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:45:
[...]
In theorie zou het prima kunnen; zodra je update naar 1.x krijg je een savegame die niet meer in 1.0 geladen kan worden. Heb je slecht internet, dan zul je die 1.x update nooit binnen krijgen en op bijv. 1.0 blijven hangen.
Wat misschien wel kan, is dat PD ervoor zorgt dat de modellen die nog niet in v1.0 herkend worden, op de savegame zelf aanpast zodat de verkoopwaarde flink lager is. Maar dat lijkt me op zich al sterk, omdat de auto's zelf als 'vreemde data' wordt gezien('[2055]')
RedBull kost geen 20.000.000, maar 6.000.000 in GT6.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:06:
[...]
Nou, neen.
Red Bull: Inkoop 20 miljoen, verkoop 1.6 miljoen.
Ferrari/Jaguar: Inkoop 20 miljoen, verkoop 6 miljoen.
[...]
Niemand, neem ik aan, gaat 150 Euro betalen voor één auto. Wie dat heeft bedacht spoort gewoon niet.
Edit: Veel prijzen zijn een stuk lager, Formula GranTurismo: nu 2M ipv 5M in GT5. De meeste Le Mans wagens, die waren ook ca 5M in GT5, koop je nu voor ca 2M.
Jammer dat er nog steeds een aantal van 20M inzitten, bijna onhaalbaar nu. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Bij GT5 duurde het ook even voordat die seasonals er waren, maar daar kon je je b-spec bob nog aan het werk zetten.
In GT5 was het ook een uitdaging om alle auto's proberen te kopen, wat me wel gelukt is. Uiteindelijk moest ik soms weer wat kopen omdat ik weer op de 20M zat, terwijl ik alles al had. Ik heb daarom de Formule Gran Turismo verzameld in alle kleuren, ik geloof dat ik er een stuk of 15-20 heb in GT5 ...
[ Voor 45% gewijzigd door u_nix_we_all op 17-12-2013 17:25 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Het kan met de Merc maar dat is niet zo slim:u_nix_we_all schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:45:
[...]
Het schijn ook te werken met die mercedes vtc (of hoe heet dat ding). Als je de eerste gekregen hebt, kun je ze daarna gewoon.
Merc kost 1mln credits
M4 kost 120k credits
Dus met de M4 is het wat effectiever
Oh ja, ná de patch wel ja. Ik heb ze gekocht zonder de patch, dan zijn ze gewoon 20 miljoen per stuk.u_nix_we_all schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:14:
RedBull kost geen 20.000.000, maar 6.000.000 in GT6.
Ná de patch ja. Blijkbaar werden ze (een beetje) wakker en beseften ze dat ze "iets" hoog zaten qua prijzen. Nou, met deze instelling zal ik uit principe nul komma nul aan game credits kopen. Als er, en die kans is uiteraard gewoon 100%, ook andere tracks en auto's in DLC-vorm komen is het een andere zaak. Mits die enigszins acceptabel geprijsd zijn, anders is dat ook gewoon no-go.Edit: Veel prijzen zijn een stuk lager, Formula GranTurismo: nu 2M ipv 5M in GT5. De meeste Le Mans wagens, die waren ook ca 5M in GT5, koop je nu voor ca 2M.
[ Voor 50% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2013 17:29 ]
Ik ben halverwege het toepassen van de glitch: Ik heb mijn 20mln credits maar ik heb er verder nog niks mee gedaan. Ik vind het een beetje stom om meteen alle wagens te kopen maar op zich is het wel een smart move want ik denk dat het lek wel gedicht wordt.
In elk geval vanavond maar eens 20.000.000/120.000 = 166 2/3 M4 kopen
Gewoon wachten tot er iets gepatched wordt en 4000 Euro uitgeven als je alle autootjes wilt, kan ook. Met grinden gaat een normaal persoon het nooit redden. Dat is echt vrijwel onmogelijk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:29:
Ik vind het een beetje stom om meteen alle wagens te kopen
Koop er gewoon wat leuke auto's voor. Lijkt mij erg sterk dat ze dié later nog kunnen afpakken. Of ze moeten gewoon je hele wagenpark wipen, dat kan natuurlijk wel. Maar da's niet erg, want dan ben je weer bij af, wat je anders ook zou zijn geweest, en heb je alsnog nul Euro aan "micro" transacties uitgegeven. €140 per auto is inderdaad best micro. Dekt de lading goed, die term
Principe hoeft niemand dat nu ook te doen, zolang ze de link naar 1.0 niet fixen voor de M4 (wat maar op 2 manieren mij lijkt mogelijk te zijn*), kan je gewoon die 20miljoen binnen trekken.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:06:
Niemand, neem ik aan, gaat 150 Euro betalen voor één auto. Wie dat heeft bedacht spoort gewoon niet.
* auto nieuwe ID geven uit 1.0 en deze in 1.05 (of hoger) aanpassen.
* in de patch je savegame aanpassen dat 1.0 de M4 wel herkent of herkent als 'invalid' (mits dat in 1.0 zit).
Ze hebben nu wel andere encryptie op de savegames zitten, vraag me af of de PS+ swap nog werkt, of ze hebben hem als D3 gekoppeld aan je PSN.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat ook kan is 6 M4's kopen, spel afsluiten en de gamedata verwijderen, opstarten zonder te patchen, er 5 verkopen en daarvoor 5 auto's kopen van 20 miljoen, de laatste M4 ook verkopen maar dat geld niet besteden en het spel herstarten en wél patchen.
Je hebt nu 5 auto's van 20 miljoen en 20 miljoen in kas. Verkoop die 5 auto's (brengen zoals gezegd 6 miljoen per stuk op) en het eindresultaat is een nette 50 miljoen credits. Koopt en tuned wat makkelijker
Je hebt nu 5 auto's van 20 miljoen en 20 miljoen in kas. Verkoop die 5 auto's (brengen zoals gezegd 6 miljoen per stuk op) en het eindresultaat is een nette 50 miljoen credits. Koopt en tuned wat makkelijker

Kan je dan niet gewoon 5x M4 verkopen en 100miljoen hebben? 
De prijzen van de 20milj auto's waren toch verlaagt na de patch?
NopeSinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:45:
Niet van allemaal. Van de meeste/alle Le Mans auto's en de Red Bulls i.i.g. wel.De prijzen van de 20milj auto's waren toch verlaagt na de patch?
[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2013 17:46 ]
Even een vraagje: klopt het dat international B de laatste licence test is? Ik dacht dat je voor iedere klasse een licence moest halen. Hetgeen wel jammer zou zijn, want juist nu met die geintegreerde ghost lijnen van je psn friends vond ik dat het leukste onderdeel van het spel.
Nee, dat klopt niet, je kunt de International A en Superlicentie nog doen. Ik vond het ook een beetje vreemd, maar die licenties krijg je pas als je het laatste kampioenschap wat rechts in beeld staat gedaan hebt, dan komen daar weer nieuwe licentietests te staan.Jimijames75 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:51:
Even een vraagje: klopt het dat international B de laatste licence test is? Ik dacht dat je voor iedere klasse een licence moest halen. Hetgeen wel jammer zou zijn, want juist nu met die geintegreerde ghost lijnen van je psn friends vond ik dat het leukste onderdeel van het spel.
Ah ok, inderdaad een beetje vreemd dat dat zo moet. Ik meende hem ook al gezien te hebben, maar toen ik 20 sterren had stond er ineens een kampioenschap.u_nix_we_all schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:54:
[...]
Nee, dat klopt niet, je kunt de International A en Superlicentie nog doen. Ik vond het ook een beetje vreemd, maar die licenties krijg je pas als je het laatste kampioenschap wat rechts in beeld staat gedaan hebt, dan komen daar weer nieuwe licentietests te staan.
Voor 700.000.000 koop je alle auto's in versie 1.00, Dus die 166 M4's is nogal overkill.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:29:
Ik ben halverwege het toepassen van de glitch: Ik heb mijn 20mln credits maar ik heb er verder nog niks mee gedaan. Ik vind het een beetje stom om meteen alle wagens te kopen maar op zich is het wel een smart move want ik denk dat het lek wel gedicht wordt.
Als je het geld mee wilt nemen naar de huidige versie van het spel moet je iets als de Ferrari 250 GTO kopen a 20.000.000 in versie 1.00 van het spel en die dan voor 6.000.000 verkopen in de huidige versie van het spel. (Waar als het goed is geen credit limiet meer is.) Op die manier heb je aan 120 BMW M4's al genoeg.
Mag de OP een waardige OP krijgen? Of is het een goed idee om dat bij deel 2 te doen als deel 1 100 pagina's bereikt heeft? Om te beginnen met deze gifje bijvoorbeeld, gejat van een andere zeer nette OP:

4,57 MB (4.793.259 bytes)
Voor een gifje in de TS?
Voor een gifje in de TS?

Iemand al eens met groot licht gespeeld en van voorkant gekeken? Doet helemaal niks namelijk
Beter dan een quoteSinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:17:
4,57 MB (4.793.259 bytes)
Voor een gifje in de TS?
Zo vaak maar niet alle autos doen het zoals het zou moeten. Bij standaard wagens zie je van de voorkant niets veranderen maar wel als je naar de licht bindel kijkt.schumi2004 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:29:
Iemand al eens met groot licht gespeeld en van voorkant gekeken? Doet helemaal niks namelijk
Zijn ook autos zoals de el camino ss die doet overdag hellemaal geen licht weergeven als je erop klikt. Maar snachts weldegelijk groot en klein.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Leuk die mogelijkheden om je licht en ook groot licht aan te kunnen zetten, ik had ook gezien in-game dat je de ruitenwissers kon aanzetten?
Is dit iets wat je in de opties nog moet toekennen aan bepaalde knoppen of is dit standaard ingedeeld? (heb op iedere knop al een keer gedrukt maar heb er niets van gemerkt)
Is dit iets wat je in de opties nog moet toekennen aan bepaalde knoppen of is dit standaard ingedeeld? (heb op iedere knop al een keer gedrukt maar heb er niets van gemerkt)
Even bij de settings kijken misschien, bij mijn weten is dit al voorgedfinieerd maar welke buttons dat precies zijn geen idee. Of anders in boekje kijkenR-bin schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:42:
Leuk die mogelijkheden om je licht en ook groot licht aan te kunnen zetten, ik had ook gezien in-game dat je de ruitenwissers kon aanzetten?
Versie 1.0 heeft een maximum bedrag van 20 miljoen in je 'portemonnee' volgens mij is dit met de patch verhoogd naar 50 miljoen maar met die patch werkt de glitch ook niet. Kortom, meer dan 20 miljoen kun je niet 'meenemen'.SinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:45:
Wat je volgens mij wel kunt doen:
1x M4 verkopen.
Dure auto's kopen totdat je geld op is.
Volgende M4 verkopen
Dure auto's kopen
etc.
Je hoeft niet elke keer tussendoor te updaten naar de nieuwere versie voordat je je geld uit gaat geven. Nadeel is dus wel dat in die nieuwere versie de auto's goedkoper zijn geworden
Je kan zoals boven ook aangegeven is ook 20mln auto's kopen voor de 20mln die je van je M4 ontvangt (250 GTO b.v.), patchen naar 1.01 en dan die wagens verkopen voor 6mln. Nadeel is dat je dan nog steeds met je limit zit van 50mln dus je zal toch weer heen en weer moeten gaan.XyritZz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:33:
[...]
Versie 1.0 heeft een maximum bedrag van 20 miljoen in je 'portemonnee' volgens mij is dit met de patch verhoogd naar 50 miljoen maar met die patch werkt de glitch ook niet. Kortom, meer dan 20 miljoen kun je niet 'meenemen'.
Wat je volgens mij wel kunt doen:
1x M4 verkopen.
Dure auto's kopen totdat je geld op is.
Volgende M4 verkopen
Dure auto's kopen
etc.
Je hoeft niet elke keer tussendoor te updaten naar de nieuwere versie voordat je je geld uit gaat geven. Nadeel is dus wel dat in die nieuwere versie de auto's goedkoper zijn geworden.
Ik ben nu inderdaad bezig om alle leuke auto's vanaf 1mln te kopen in 1.00 met mijn M4 centjes. Als ik daarmee klaar ben neem ik een stapel GTOs mee naar 1.01 die ik verkoop tot ik 50mln heb. Nog een stapeltje M4s en GTOs achterhouden just in case and we're good to go
Ja, het is een beetje valsspelen vind ik maar ik ben een ontzettende casual player en in de meeste GTs heb ik de meeste dure auto's nooit gereden. Dat is veel meer zonde dan nu in één keer alles vrijklauwen dus ik heb er niet zo'n moeite mee.
Overigens wel een tip is regelmatig je savegame the backuppen - als het een keer mis gaat of het lek wordt d.m.v. een backwards compatibility check gedicht, dan kan je alsnog verder.
http://blog.eu.playstatio...hallenge-goes-live-today/
update 1.02 is er 1255mb.
Dalijk gelijk downloaden
Yes inlog bonussen zijn terug
Dalijk gelijk downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 18-12-2013 13:05 ]
Crap, money glitch weg ? (vermoed ik)v8power67 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:05:
http://blog.eu.playstatio...hallenge-goes-live-today/
Dalijk gelijk downloaden
Login bonussen is wel weer een stimulans om vaker in te loggen en maakt het ook wel weer makkelijker de hoge bedragen te bereiken.
En we krijgen de Nissan GT-R Nismo GT3 N24 als je Academy 2013 gespeeld heb
[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 18-12-2013 13:25 ]
Nu nog het bspec remote races erin, en je hebt weer zo een hoop miljoen bijmekaar gesprokkeld 
Heb in gt5 nooit geld problemen gehad, heb alle autos en genoeg geld over
Maar dit komt precies op juiste moment, gister dacht ik nog ik ga die glitch vaak doen dit racen is me te saai voor zo weinig geld. Maar dat hebben ze effe gefixed
Heb in gt5 nooit geld problemen gehad, heb alle autos en genoeg geld over
Maar dit komt precies op juiste moment, gister dacht ik nog ik ga die glitch vaak doen dit racen is me te saai voor zo weinig geld. Maar dat hebben ze effe gefixed
Niet alleen de login bonus, er is dus ook meer geld te verdienen per race
Credits earned in Career Mode increased
The amount of credits earned in Career Mode have been increased. This may give good incentive to go back and try some races you’ve already cleared!
The amount of credits earned in Career Mode have been increased. This may give good incentive to go back and try some races you’ve already cleared!
Ben benieuwd of het nog uitmaakt of je de academy uitgespeeld hebt, ik weet niet meer hoe ver ik daarmee gekomen was, maar was toen redelijk druk en heb hem niet afgemaakt...schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:22:
[...]
Crap, money glitch weg ? (vermoed ik)
Login bonussen is wel weer een stimulans om vaker in te loggen en maakt het ook wel weer makkelijker de hoge bedragen te bereiken.
We gaan het wel zien ! Goed om te zien dat de updates met extra races, seasonals etc. er al vlot komen.
Ik moet toegeven dat Sony toch wel hard aan hun PSN heeft gewerkt. Update 1.02 is bij mij gewoon binnen 2 minuten binnen gekomen
Mijn PS3 staat sinds vorige week al in infinitive loop, in de kerst vakantie maar eens gaan fixen.
Eerst standing startsv8power67 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:40:
Nu nog het bspec remote races erin
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2013 13:56 ]
Ik kom gemixte reacties tegen over de money glitch in 1.02. Sommigen zeggen dat het nog werkt, anderen zeggen van niet. Ik heb gisteren toen ik thuis kwam toevallig de internet stekker uit m'n PS getrokken zodat er geen updates binnen komen via PS+; ik kan dus sowieso nog even gebruik er van maken
.
Zal het van 't weekend ook wel met 1.02 proberen hoewel ik tegen die tijd verwacht dat het geen nieuws meer zal zijn wat er ook uit komt.
Zal het van 't weekend ook wel met 1.02 proberen hoewel ik tegen die tijd verwacht dat het geen nieuws meer zal zijn wat er ook uit komt.
Nice. Maar binnen 1x week zijn dus sommige wagenprijzen verlaagd en race earnings verhoogd... Dat hadden ze wel iets beter kunnen inschatten..
Wat meer info:
Consecutive Login Bonus
When you login online for consecutive days, a bonus to all credits awards will be added for each consecutive day: 110% for the 1st day, 130% for the 2nd day, 140% for the 3rd day and so on, until you will receive 200% bonus on the 5th day. Be sure to login every day to earn more credits!
The amount of credits earned in Career Mode have been increased. Rewards for Novice Class races have been raised to approximately 110%, for National B Class up to approx. 130%, for National A Class to approx. 140%, for International B Class to approx. 150%, for International A Class to approx. 160%, and for Super Class they have been raised to approximately 170%. This may give good incentive to go back and try some races you’ve already cleared!
Entry requirements for Seasonal Events lowered
The requirements to enter Seasonal Events have been changed. Now players will only require a National B Licence in order to participate (previously they needed a National A Licence). Following this Update and only for a limited time, there will be unique special events that will award cars as prizes, so don’t miss this opportunity, and remember to login online!
Bonus Events within Seasonal Events
From 20 December 2013 3:00AM GMT to 17 January 2014 3:00AM GMT the Seasonal Events will host a special bonus event. If you obtain a Gold award in all events, the credits reward will add up to 3,000,000 credits, and combined with the Consecutive Login Bonus, this can multiply to a maximum 6,000,000 credits!
Furthermore, a second bonus event is planned to be held from 2 January 2014 3:00AM GMT to 30 January 2014 3:00AM. Again, this event will allow you to win up to 6,000,000 credits when combined with the Consecutive Login Bonus, so if you participate in both special events you could earn up to 12,000,000 credits!
Wat meer info:
Consecutive Login Bonus
When you login online for consecutive days, a bonus to all credits awards will be added for each consecutive day: 110% for the 1st day, 130% for the 2nd day, 140% for the 3rd day and so on, until you will receive 200% bonus on the 5th day. Be sure to login every day to earn more credits!
The amount of credits earned in Career Mode have been increased. Rewards for Novice Class races have been raised to approximately 110%, for National B Class up to approx. 130%, for National A Class to approx. 140%, for International B Class to approx. 150%, for International A Class to approx. 160%, and for Super Class they have been raised to approximately 170%. This may give good incentive to go back and try some races you’ve already cleared!
Entry requirements for Seasonal Events lowered
The requirements to enter Seasonal Events have been changed. Now players will only require a National B Licence in order to participate (previously they needed a National A Licence). Following this Update and only for a limited time, there will be unique special events that will award cars as prizes, so don’t miss this opportunity, and remember to login online!
Bonus Events within Seasonal Events
From 20 December 2013 3:00AM GMT to 17 January 2014 3:00AM GMT the Seasonal Events will host a special bonus event. If you obtain a Gold award in all events, the credits reward will add up to 3,000,000 credits, and combined with the Consecutive Login Bonus, this can multiply to a maximum 6,000,000 credits!
Furthermore, a second bonus event is planned to be held from 2 January 2014 3:00AM GMT to 30 January 2014 3:00AM. Again, this event will allow you to win up to 6,000,000 credits when combined with the Consecutive Login Bonus, so if you participate in both special events you could earn up to 12,000,000 credits!
[ Voor 87% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 18-12-2013 14:27 ]
Hier info over de update in NL en High res screenshots van de auto's!Ontzettende_Jan schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:23:
Nice. Maar binnen 1x week zijn dus sommige wagenprijzen verlaagd en race earnings verhoogd... Dat hadden ze wel iets beter kunnen inschatten..
Wat meer info:
Consecutive Login Bonus
.....
Wow !!! Wat is die junior x1 gaaf zeg. Heeft maar 200pk en weegt 550 kilo maar echt heel tof.
Heb wel ipv race hard er sport hard onder gezet. Daarna downforce op zn minimaalst gezet en met de gearbox gespeeld. Nu een 1:50 op ascari. Dalijk ermee de ring op
Edit:
Net de junior x2014 getest op de ring. Eerste lap gelijk clean en een 7:02 2e lap een 6:55.
Damn wat een wagentje. Setup wijzigd blijkbaar.met circuit mee dus moest downforce weer aanpassen op zn laagst. Echt dit wordt een leuke wagen voor online races. Geluid is btw ook erg bruut ervan. Tis een 2liter geen idee of het een inline of v of boxer is. Maar ding heeft nu 258pk met oil change.
Ding klinkt als een dikke honda motor ofzo. Misschien voorbode van upgraded sounds ??
Heb wel ipv race hard er sport hard onder gezet. Daarna downforce op zn minimaalst gezet en met de gearbox gespeeld. Nu een 1:50 op ascari. Dalijk ermee de ring op
Edit:
Net de junior x2014 getest op de ring. Eerste lap gelijk clean en een 7:02 2e lap een 6:55.
Damn wat een wagentje. Setup wijzigd blijkbaar.met circuit mee dus moest downforce weer aanpassen op zn laagst. Echt dit wordt een leuke wagen voor online races. Geluid is btw ook erg bruut ervan. Tis een 2liter geen idee of het een inline of v of boxer is. Maar ding heeft nu 258pk met oil change.
Ding klinkt als een dikke honda motor ofzo. Misschien voorbode van upgraded sounds ??
[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 18-12-2013 15:08 ]
Volgens Saturn zijn gisteren alle emails de deur uit gegaan m.b.t. de vouchers van online bestellingen. (ja heb ze nog steeds niet ontvangen)
Iemand die dit bevestigen kan, heb zelf namelijk nog steeds niks van hun ontvangen.
Iemand die dit bevestigen kan, heb zelf namelijk nog steeds niks van hun ontvangen.
Heb ze vorige week al gehad. Heb niet eens om hoeven te vragen. Maare wel bizar dat jij ze nog niet hebt. Klacht indiene ??schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:36:
Volgens Saturn zijn gisteren alle emails de deur uit gegaan m.b.t. de vouchers van online bestellingen. (ja heb ze nog steeds niet ontvangen)
Kan je met 1.02 beschikbaar alleen nog maar updaten van 1.00 naar 1.02, dus niet meer naar 1.01?XyritZz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:12:
Ik kom gemixte reacties tegen over de money glitch in 1.02. Sommigen zeggen dat het nog werkt, anderen zeggen van niet. Ik heb gisteren toen ik thuis kwam toevallig de internet stekker uit m'n PS getrokken zodat er geen updates binnen komen via PS+; ik kan dus sowieso nog even gebruik er van maken.
Same here, ook nog niks binnen. Derde maal dat ik er moet gaan vragen nu, beetje irritant wel.schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:36:
Klopt. Dus alleen de mensen die nog op 1.01 zitten en niet hebben geüpdate kunnen de glitch gebruiken. Straks thuis maar even hopen dat de auto-update geen roet in het eten heeft gegooid en een berg M4's kopen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:54:
Kan je met 1.02 beschikbaar alleen nog maar updaten van 1.00 naar 1.02, dus niet meer naar 1.01?
[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2013 17:37 ]
De glitch is dus inderdaad gefixt in 1.02. Gelukkig had ik m'n internet stekker uit de PS getrokken, hierdoor heb ik de glitch nog kunnen gebruiken voor in totaal een bescheiden 60 miljoen waarvan ik nu nog 20 miljoen over heb.
Heel veel leuke auto's kunnen kopen; heb er nog een paar op het verlanglijstje staan maar dat zorgt er voor dat lichtjes grinden ook nog leuk blijft.
Mijn favorieten uit GT5 staan in ieder geval weer in de garage (Toyota Minolta en Sauber C9). Ben ook zeer benieuwd naar de Audi R10.
Viel me tijdens het kopen van auto's wel op dat ik uiteindelijk rond de 90% van m'n geld aan Europese auto's heb uitgegeven. Japanse auto's enkel de Minolta, een Nissan GTR en de auto die ik in het dagelijks leven heb (Een Yaris, die dus wel 100% maximaal getuned gaat worden
) en Amerikaanse auto's enkel een Viper en die one-off die een of andere Gran Turismo award had gewonnen.
Heel veel leuke auto's kunnen kopen; heb er nog een paar op het verlanglijstje staan maar dat zorgt er voor dat lichtjes grinden ook nog leuk blijft.
Mijn favorieten uit GT5 staan in ieder geval weer in de garage (Toyota Minolta en Sauber C9). Ben ook zeer benieuwd naar de Audi R10.
Viel me tijdens het kopen van auto's wel op dat ik uiteindelijk rond de 90% van m'n geld aan Europese auto's heb uitgegeven. Japanse auto's enkel de Minolta, een Nissan GTR en de auto die ik in het dagelijks leven heb (Een Yaris, die dus wel 100% maximaal getuned gaat worden
Er schijnt wat twijfel te zijn of je de auto's die je dmv de glitch in 1.00 hebt gekocht wel terugziet in je garage in 1.02. Ik heb gisteren zo'n beetje alle auto's boven de 250k gekocht dus dat zou nogal irritant zijn. Verder heb ik ook nog zo'n 20 GTOs en 30 M4s die ik kan omtoveren in GTOs dus dat is mijn backup maar ik hoop niet dat mijn geglitch van gisteravond voor niks is geweest
Binnenkort starten de uitzendingen van de GT Academy 2013! Vanavond in België op de zender ACHT en in Januari in Nederland!
Ik ben door de update 20 km/u van mijn topsnelheid verloren van de Veyron 2013 of komt het dat hij zegt dat mijn body werk nodig een beurt moet krijgen? Maar dat zei hij de dag daarvoor ook al en even uitproberen kost 500.000 credits dus dat is nog al wat. Het verdienen van credits gaat nu wel een stuk sneller gelukkig.
GT kan niet controleren of het geld waarmee je een auto hebt gekocht dmv een glitch is verkregen of dmv veel racen lijkt mij.Dr. Strangelove schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:01:
Er schijnt wat twijfel te zijn of je de auto's die je dmv de glitch in 1.00 hebt gekocht wel terugziet in je garage in 1.02. Ik heb gisteren zo'n beetje alle auto's boven de 250k gekocht dus dat zou nogal irritant zijn. Verder heb ik ook nog zo'n 20 GTOs en 30 M4s die ik kan omtoveren in GTOs dus dat is mijn backup maar ik hoop niet dat mijn geglitch van gisteravond voor niks is geweest
Wat volgens mij is aangepast is dat auto's die gekocht worden in 1.02 en die niet bestaan in 1.0 ook niet meer in je garage verschijnen van 1.0. Zal dus toch wel ergens in je savegame worden opgeslagen, waardoor je de glitch niet meer kunt gebruiken vanaf nu.
Ik dacht dat bodywork vooral invloed had op handling en niet zo zeer op topsnelheid. Geen brandend olielampje tijdens het rijden of zoiets? Ik dacht dat bij achterstallig onderhoud aan je auto ook je PP omlaag gaat; je zou eens kunnen vergelijken of dat nog overeenkomt met de PP bij de dealer?homernt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:55:
Ik ben door de update 20 km/u van mijn topsnelheid verloren van de Veyron 2013 of komt het dat hij zegt dat mijn body werk nodig een beurt moet krijgen? Maar dat zei hij de dag daarvoor ook al en even uitproberen kost 500.000 credits dus dat is nog al wat. Het verdienen van credits gaat nu wel een stuk sneller gelukkig.
[ Voor 28% gewijzigd door XyritZz op 19-12-2013 11:26 ]
Dat heeft niets met de update te maken, je chassis van je auto wordt bizar snel slap (na ong. 600 km) waarna je die moet herstellen wat weer een enorme bak geld kost. Deze bug zat al in 1.01, hopelijk wordt dat gefixed in 1.03. Naast dat je auto onbestuurbaar wordt gaat dit ook ten koste van je topsnelheid, dus doorrijden is niet echt optimaal.homernt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:55:
[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 19-12-2013 11:29 ]
Zitten er nog gewoon in. Gisteren van 18:30 tot 02:45 uur aan het kopen geweest. Update. All is wellDr. Strangelove schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:01:
Er schijnt wat twijfel te zijn of je de auto's die je dmv de glitch in 1.00 hebt gekocht wel terugziet in je garage in 1.02.
De glitch is volgens mij nu sowieso overbodig met de hoeveelheid credits die je nu kunt verdienen. Sinds de update van v1.02 zijn er genoeg credtis beschikbaar, bijv bij de seizoensevents zijn 650,000 credits beschikbaar... dan 200% erbij en je krijgt een dik miljoen aan credits!
Voor mij valt nu dus een spel element weg, vind ik wel jammer. Nu word ik niet meer uitgedaagd om overwegingen te maken bij aanschaf van een auto. Het is nu gewoon zonder nadenken alles kopen wat je wilt!
Voor mij valt nu dus een spel element weg, vind ik wel jammer. Nu word ik niet meer uitgedaagd om overwegingen te maken bij aanschaf van een auto. Het is nu gewoon zonder nadenken alles kopen wat je wilt!
Het is zelfs nog meer. De prijzen van plaats 1,2 en 3 worden opgeteld. Dus je krijgt dan in een klap 1,2milDjie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:53:
De glitch is volgens mij nu sowieso overbodig met de hoeveelheid credits die je nu kunt verdienen. Sinds de update van v1.02 zijn er genoeg credtis beschikbaar, bijv bij de seizoensevents zijn 650,000 credits beschikbaar... dan 200% erbij en je krijgt een dik miljoen aan credits!
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ik vind het ook een beetje jammer dat je in één keer weer een bak credits binnen krijgt maar het zat eraan te komen natuurlijk. Dat geglitch daar doe ik al helemaal niet aan. Speel dan iets anders dan GT.Djie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:53:
Het feit dat ze zoveel dingen hebben aangepast geeft natuurlijk indirect gewoon aan dat ze absurd verkeerd bezig waren in de eerste instantie. Dat mensen dan blij zijn met een glitch, niet iedereen heeft 140 Euro over voor één virtueel autootje, is dan niet heel vreemd. Glitch heeft voor mij i.i.g. niets verziekt, heb (had) niet de tijd om auto's van 20 miljoen bijeen te sprokkelen. Met de nieuwe versie wellicht wel, maar da's mosterd na...Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:04:
Helemaal mee eens. Ik vind het ook een beetje jammer dat je in één keer weer een bak credits binnen krijgt maar het zat eraan te komen natuurlijk. Dat geglitch daar doe ik al helemaal niet aan. Speel dan iets anders dan GT.
Ik vind het wel fijn dat het prijzengeld wat omhoog is gegaan. Nu is 1,2M wel wat overdreven, maar de prijzenpot was nu af en toe wel wat mager.
Ja, ik kon heus wel auto's kopen, maar dan krijg je het zelfde wat je in deel 5 had (voor dat seasonal events kwamen) dat je gewoon eindeloos zat te 'grinden' *kuch* Like the Wind *kuch* of B-spec bob gewoon liet rijden.
Ik begon al een beetje vast te lopen nu qua auto's. Zit nu in I-A en merk gewoon dat m'n auto's niet goed genoeg zijn om daar fatsoenlijk mee te komen. De auto's die aanbevolen worden zitten nog ruim boven m'n saldo (en zeg nou zelf, 24K credits voor ongeveer 8-10min racen schiet niet op een een bak van 600K a 1.9M te kopen).
Komt nog bij dat ik tegen kerst weer online wil racen tegen m'n broer. Dan moet er dus een auto komen van 14K waar vervolgens ruim aan 100 a 200K aan onderdelen in moet
(Fiat Panda from hell, zoveel lol aan gehad in GT5).
Ja, ik kon heus wel auto's kopen, maar dan krijg je het zelfde wat je in deel 5 had (voor dat seasonal events kwamen) dat je gewoon eindeloos zat te 'grinden' *kuch* Like the Wind *kuch* of B-spec bob gewoon liet rijden.
Ik begon al een beetje vast te lopen nu qua auto's. Zit nu in I-A en merk gewoon dat m'n auto's niet goed genoeg zijn om daar fatsoenlijk mee te komen. De auto's die aanbevolen worden zitten nog ruim boven m'n saldo (en zeg nou zelf, 24K credits voor ongeveer 8-10min racen schiet niet op een een bak van 600K a 1.9M te kopen).
Komt nog bij dat ik tegen kerst weer online wil racen tegen m'n broer. Dan moet er dus een auto komen van 14K waar vervolgens ruim aan 100 a 200K aan onderdelen in moet
Als je in straatbakken wilt rijden was het misschien prima voordat deze patch er kwam. Raceauto's zijn echter allemaal rond de miljoen en als je die online in diverse leagues nodig hebt was het vrij onredelijk dagenlang grinden voor een paar nuttige auto's. Met name omdat je online vrijwel niets verdient met racen, deze patch was echt hard nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 19-12-2013 13:24 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ook ik vind het jammer dat er nu, zo te lezen, flink wat geld snel bij elkaar gespaard kan worden. Voordat ik aan GT6 begon zat ik te denken aan de uitdaging en lol van het echt doordacht aankopen van auto's: welke auto heb ik nodig, welke races kan ik daarmee dan rijden, of ga ik proberen met het tunen van een auto toch die race te winnen?
Ik denk dat ik dat deel in de GT spellen nog wel 1 van de leukste dingen vind..
Overigens is het aan de andere kant wel goed dat er nu meer geld verdiend kan worden, het kopen van miljoenen kostende auto's word anders een erg tijdrovend klusje waaraan je op een gegeven moment ook weinig plezier meer aan heb.
Ik denk dat ik dat deel in de GT spellen nog wel 1 van de leukste dingen vind..
Overigens is het aan de andere kant wel goed dat er nu meer geld verdiend kan worden, het kopen van miljoenen kostende auto's word anders een erg tijdrovend klusje waaraan je op een gegeven moment ook weinig plezier meer aan heb.
Iemand 'm al gehad? Gisteravond geupdate en toen verscheen hij nog niet in m'n garage..schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:22:
[...]
Heb ook niets gekregenOntzettende_Jan schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:53:
[...]
Iemand 'm al gehad? Gisteravond geupdate en toen verscheen hij nog niet in m'n garage..
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik weet niet of mensen hier ook last van hebben, maar als ik GT6 opstart zegt die dat er een update is als het spel al opgestart is. Ik bedoel een update in het spel zelf. Als ik die download en installeer blijft het scherm zwart en reageert de PS3 nergens meer op. Ik moet dan me PS3 opnieuw opstarten. Heeft iemand hier ook last van?
Verwijderd
Start GT daarna wel op met de nieuwe versie? Ik heb een soortgelijk probleem gehad met de installatie van de BD disc en de day one patch. Reageerde niet meer en de PS3 kwam zelfs met een melding over fouten in het bestandssysteem. Werd gecontroleerd en daarna werkte alles naar behoren.
Toen ik met PS3 moest restarten kwam hij ook met die melding over het bestand systeem. Na de systeemcheck kan ik GT6 gewoon weer starten en spelen. Versie is trouwens 1.02Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:21:
Start GT daarna wel op met de nieuwe versie? Ik heb een soortgelijk probleem gehad met de installatie van de BD disc en de day one patch. Reageerde niet meer en de PS3 kwam zelfs met een melding over fouten in het bestandssysteem. Werd gecontroleerd en daarna werkte alles naar behoren.
OK, ik was al bang dat mijn PS3 een beetje slecht begon te worden, want ook bij mij had ik een crash (incl. de daarop volgende filesystem check). Bij mij gebeurde het bij het starten van de 1.02 download.kimiferrari schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:28:
[...]
Toen ik met PS3 moest restarten kwam hij ook met die melding over het bestand systeem. Na de systeemcheck kan ik GT6 gewoon weer starten en spelen. Versie is trouwens 1.02
Eerder heb ik dit ook al zien gebeuren bij het starten van GT6 en ook al een keer een hangend systeem gehad toen ik in GT6 naar Notificaties ging.
Gelukkig tot nu toe zonder problemen het systeem steeds weer kunnen starten zonder dataverlies.
Die Special event met de Redbull heeft wel stilstaande starts
, het kan dus wel.
Ik ben het helemaal eens met de mensen die het wat zonde vinden om alles in één keer beschikbaar te hebben. Ik heb heel wat uurtje gegrind in GT1 t/m 5, maar eigenlijk alleen in deel één had ik genoeg tijd en interesse in de game beschikbaar om alles te kopen. In alle games daarna heb ik heel veel mooie auto's nooit gereden.
Nu is GT6 er en ik heb minder tijd om te gamen dan ooit, en zeker geen tijd om dagenlang te grinden voor één enkele GTO. Dus voor mij is dit een goede manier om te genieten van al het moois dat het spel te bieden heeft.
Nu is GT6 er en ik heb minder tijd om te gamen dan ooit, en zeker geen tijd om dagenlang te grinden voor één enkele GTO. Dus voor mij is dit een goede manier om te genieten van al het moois dat het spel te bieden heeft.
Alle kartraces ook, dus het kon zelfs al in v1.00maversne schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:38:
Die Special event met de Redbull heeft wel stilstaande starts, het kan dus wel.
tjonge jonge ik ook man , wel gelukt trouwensksborg schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:40:
[...]
Is wel te doen. In 3 kwartier maar liefst 3x aan de finish gekomen. De laatste ker gelukkig goud. Toen snel gestopt!
de X1 moet je gewoon beetje mee spelen . niet volgas , kheb met TC op 0 abs op 1 Gespeeld
Hier een Phat 80 en een Phat 60 PS3, geen vastlopers gehad bij patches of wat dan ook.
Misschien even je HDD checken in een PC met HDTune (SMART en oppervlakte, misschien is er wel wat mis met de schijf).
Gisteren een van m'n oude favoriete auto's gekocht, de Corvette Grand Sport. Alles opvoeren maar niet aan de uitlaat en gearbox komen, dan klinkt ie zo goed
. Niet monsterlijk snel, soms wat glibberig aan de achterkant, maar als je optrekt krijg ik toch iedere keer een smile op m'n gezicht.
Ik betrap me er wel een beetje op dat ik eerst auto's koop die relatief goedkoop zijn en die ik het mooiste vind. Dat je er vervolgens bar weinig mee kan rijden (te hoge of te lage PP) neem ik op de koop toe.
Viel me wel op, dat het rij-wind geruis bij standaard auto's aanzienlijk (aanhoorlijk?) minder aanwezig is dan bij premium auto's. Of het moet toevallig net gepatched zijn dat het minder overheersend aanwezig is (net als dat overdreven banden gepiep, is gelukkig nu ook een stuk minder overdreven).
Neem aan dat veel mensen de rij-wind het 'stofzuiger' geluid noemen (ik weet anders ook niet wat er bedoeld word).
Misschien even je HDD checken in een PC met HDTune (SMART en oppervlakte, misschien is er wel wat mis met de schijf).
Gisteren een van m'n oude favoriete auto's gekocht, de Corvette Grand Sport. Alles opvoeren maar niet aan de uitlaat en gearbox komen, dan klinkt ie zo goed
Ik betrap me er wel een beetje op dat ik eerst auto's koop die relatief goedkoop zijn en die ik het mooiste vind. Dat je er vervolgens bar weinig mee kan rijden (te hoge of te lage PP) neem ik op de koop toe.
Viel me wel op, dat het rij-wind geruis bij standaard auto's aanzienlijk (aanhoorlijk?) minder aanwezig is dan bij premium auto's. Of het moet toevallig net gepatched zijn dat het minder overheersend aanwezig is (net als dat overdreven banden gepiep, is gelukkig nu ook een stuk minder overdreven).
Neem aan dat veel mensen de rij-wind het 'stofzuiger' geluid noemen (ik weet anders ook niet wat er bedoeld word).
Nieuwe HD hier. Ook de bekende vastloper(s) gehad. Staan andere fora ook vol mee, is geen unicum en heeft dan ook weinig te maken met de gebruikte harddisk. Dat de PS3 geheel vast slaat vind ik erg slordig.Nemesizz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:52:
Nu moeten ze ook nog even de bizarre bug er uit halen dat wanneer je grotere velgen koopt je achterbanden opeens een x-aantal maten smaller worden, bij auto's met verschillende maten voor/achter tenminste. Begin je met 225 voor en bijv. 315 achter, koop je grotere velgen, zit er opeens rondom 225. Okay dan, weg grip."net als dat overdreven banden gepiep, is gelukkig nu ook een stuk minder overdreven"
Hier een voorbeeld. Rechter auto is uitgevoerd met een grotere maat velg (dus achter=voor bug). Handy
[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 19-12-2013 16:35 ]
Wow, ik dacht eerst dat het alleen optisch zou zijn toen ik je post aan het lezen was. Maar de grip is dan serieus ook gewoon echt minder geworden? Kan je dat nog fixen door weer kleinere velgen op de auto te zetten? *blijft voorlopig maar op standaard formaat velgen rond rijden*Brad Pitt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:54:
Nu moeten ze ook nog even de bizarre bug er uit halen dat wanneer je grotere velgen koopt je achterbanden opeens een x-aantal maten smaller worden, bij auto's met verschillende maten voor/achter tenminste. Begin je met 225 voor en bijv. 315 achter, koop je grotere velgen, zit er opeens rondom 225. Okay dan, weg grip.
Standaard maat kiezen is inderdaad weer gewoon de goede breedte achter. Dit, plus het abnormale hellen wat bepaalde auto's doen bij het remmen (zodanig dat de achterkant soms gewoon geheel los komt) zal ook wel zorgen voor de beroerde en geheel irreëele wegligging die bepaalde auto's hebben. Vooral de middenmotor auto's hebben hier, door de zeer hevige gewichtsverplaatsing) enorm veel last van. Minste geringste en je ligt in de rondte. Ook iets dat echt snel moet worden aangepakt. Net als het driften, etc.R-bin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:18:
Wow, ik dacht eerst dat het alleen optisch zou zijn toen ik je post aan het lezen was. Maar de grip is dan serieus ook gewoon echt minder geworden? Kan je dat nog fixen door weer kleinere velgen op de auto te zetten? *blijft voorlopig maar op standaard formaat velgen rond rijden*

Hmm, daar in Monaco (Cote d' Azure of hoe je het ook schrijft) deed mijn MiTo dat ook, nose-dive. Ik dacht dat ik te hard over een (naar mijn idee) ontzichtbare hobbel reed. Zelfde punt ook overigens, net de heuvel op in die bocht.
Op de Nordschleife (ja sorry, ik ben slecht in al die namen en de spelling daarvan
) had ik dat ook een paar keer, niet zo zeer een nose-dive, maar wel dat je normaal rijdt normaal afremt en ineens woppa alle bandjes rood en je staat achterstevoren.
Heb wel een stuk of wat auto's gehad die raar deden met remmen, gaan ze raar opzij trekken en dat soort dingen. Heb dat grotendeels opgelost door de achter remmen een tandje hoger te zetten dan de voor remmen, gaat tot nu toe nog goed.
Op de Nordschleife (ja sorry, ik ben slecht in al die namen en de spelling daarvan
Heb wel een stuk of wat auto's gehad die raar deden met remmen, gaan ze raar opzij trekken en dat soort dingen. Heb dat grotendeels opgelost door de achter remmen een tandje hoger te zetten dan de voor remmen, gaat tot nu toe nog goed.
Ik had exact hetzelfde, moest echt moeite doen om de PS3 uit te krijgen.kimiferrari schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:10:
Ik weet niet of mensen hier ook last van hebben, maar als ik GT6 opstart zegt die dat er een update is als het spel al opgestart is. Ik bedoel een update in het spel zelf. Als ik die download en installeer blijft het scherm zwart en reageert de PS3 nergens meer op. Ik moet dan me PS3 opnieuw opstarten. Heeft iemand hier ook last van?
Bestandscontrole gehad, en daarna deed ie het weer.
Yes hier ook na update v1.02. Na de controle weer opnieuw gestart en alles werkt weer. Meteen voor de zekerheid ook even een backup van mijn Savegame gemaaktred_arrow schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:24:
[...]
Ik had exact hetzelfde, moest echt moeite doen om de PS3 uit te krijgen.
Bestandscontrole gehad, en daarna deed ie het weer.
De hudson klinkt op zich niet slecht, alleen de transmissie(?) maakt zo'n vacuum herrie..
Daar gaan we weer, zet hem net aan, weer zo'n mini update, na downloaden/installeren weer compleet hangen, zwart scherm, harde reset nodig, filesystem check etc. Vervelende bug, hoop dat ze die snel aanpakken.
Tering wat zien die banden er niet uit in een replay. Check die 15th Viper bv, wtf, heeft ie bullet proof tires of wat?