• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik zal Sony vast gaan mailen, wie weet wat er uitkomt.
Mailen gaat hem ff niet worden. Welk nummer had je gebeld? Deze toevallig? 020 658 1911

[ Voor 48% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2013 20:12 ]

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
Ik heb de codes hier dubbel ontvangen, degene die het eerst reageert mag ze hebben.

• schumi2004
Bastard schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:54:
Ik heb de codes hier dubbel ontvangen, degene die het eerst reageert mag ze hebben.
Doe maar via DM dan

Awesome , thanks.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2013 21:05 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn record met de BMW M4 is voor vanavond even 2.16.706 (45 minuutjes geprobeerd).
Kan nog wel een stuk sneller, maar ik wil nu weer verder met de single player :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

DaWaN schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:39:
Mijn record met de BMW M4 is voor vanavond even 2.16.706 (45 minuutjes geprobeerd).
Kan nog wel een stuk sneller, maar ik wil nu weer verder met de single player :)
Zit zelf op een 2:15 met controller.
Wat heel jammer is ze heb en slipherstel als optie gelaten dus de snelste tijden zijn allemaal met slipherstel gedaan. Wat ik gewoon cheaten vind. Heel zonde, heb zelf gewoon zonder slipherstel gedaan en ga ook niet meer proberen want is zonde van mijn tijd want bijna iedereen mikt gelijk slipherstel aan....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Zwelgbastje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 20:12
schumi2004 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:10:
Ik zal Sony vast gaan mailen, wie weet wat er uitkomt.
Mailen gaat hem ff niet worden. Welk nummer had je gebeld? Deze toevallig? 020 658 1911
Nee deze kreeg ik door 0495-574817

• Bastard
v8power67 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:55:
[...]

Wat heel jammer is ze heb en slipherstel als optie gelaten dus de snelste tijden zijn allemaal met slipherstel gedaan. Wat ik gewoon cheaten vind. Heel zonde, heb zelf gewoon zonder slipherstel gedaan en ga ook niet meer proberen want is zonde van mijn tijd want bijna iedereen mikt gelijk slipherstel aan....
Ik ben juist blij dat ze slipherstel als optie geven, normaal is het verplicht om het te gebruiken 8)7. Heb een rondje gereden zonder slipherstel/traction control enz en had iets van een 2:16 of 17, vond de auto niet fijn genoeg rijden voor een 2e rondje. Moet wel zeggen dat ik een paar weken geleden m3challenge weer op had gepakt en daar een 2:13 reed met de oude m3 op de nurburgring, die overigens best wat verschilt met die uit GT6.

Overigens stuurt het met een stuurtje (dfgt) veel te indirect voor mij, valt niet lekker mee te rijden, zelfs mijn normale auto (golf 3 zonder stuurbekrachtiging) stuurt nog directer. m3challenge stuurt wat dat betreft veel fijner (al schroef ik daar ook altijd de maximale stuurhoek een eindje omhoog).

[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 12-12-2013 22:52 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Argh, National A -> Clubman Kart Cup 100 -> Kart Space I is echt verrot met controller!!!!!!!!! :(
Damnit, kan het niet uitstaan, overal gold zonder al teveel moeite, en dan eentje die friggin' onmogelijk lijk. :'(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Bastard
scorpie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:09:
Argh, National A -> Clubman Kart Cup 100 -> Kart Space I is echt verrot met controller!!!!!!!!! :(
Damnit, kan het niet uitstaan, overal gold zonder al teveel moeite, en dan eentje die friggin' onmogelijk lijk. :'(
Gewoon rustig aan rijden, catchup staat aan in de meeste career events dus de ai past zich aan je tempo aan ;). Als je 'm in lap 1 in de muur parkeert gaat de ai zo ongeveer stil staan :X .

[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 12-12-2013 23:16 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Oooooooh, ik rijd normaliter gewoon te snel? :p :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Bastard
scorpie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:16:
Oooooooh, ik rijd normaliter gewoon te snel? :p :+
Precies, gewoon de eerste ronde verkeerd om rijden en daarna rijd de rest zo traag dat je wel moet winnen :9

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Okay, that does it, ben er klaar mee. Wat een k*t races die met die karts.. lijkt net echt!

Verwijderd

Wat mij opviel in de garage is dat ik soms bij een auto zie dat er wijzigingen zijn. Achter Wijzigingen staat dan een 1 of een 2. Ik heb er echter niets bijzonders aan gedaan. Geen tuning, onderdelen, olie of gewassen. Niets anders dan racen. Ook heeft hij zijn originele vermogen nog. Weet iemand hoe dit precies zit?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik vermoed dat dat te maken heeft met de patches / updates die ik telkens moet installeren, zonder dat het versienummer verhoogt.. Wellicht vehicle updates zonder dat ze daar een versie ophoging (in het zichtbare gebied) voor doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Hmm, De M4 heft we een gallery view, wat betekent dat hij wel premium is, maar waarom geen cockpit?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:13:
Hmm, De M4 heft we een gallery view, wat betekent dat hij wel premium is, maar waarom geen cockpit?!
Misschien niet op tijd af, kan aan vele dingen liggen. De Chevy Stingray had vorig jaar wel gewoon een cockpit. Camo versie destijds ook als het goed is, wel jammer van PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
v8power67 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:55:
[...]

Ik zag dat het online record staat op 2.06. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
@v8power67: in gt5 leidde slipherstel juist tot tragere rondes..

Daar was 't snelste altijd zonder TCS en slipherstel etc. te rijden. enige wat ik aan had was ABS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
DaWaN schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:39:
Kan me de tijd niet meer herinneren maar ik had goud in m'n tweede poging. Tot nu toe zijn de seasonals een stuk makkelijker dan vorig jaar. Wel vet dat je hier ook de beste tijden van je vrienden ziet meelopen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
vlahonda schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:04:
[...]

Ik zag dat het online record staat op 2.06. 8)7
Wil niet zeggen dat ik een slechte racer ben maar ik zie af en toe tijden waarvan ik denk dat het nagenoeg onmogelijk is geweest zonder te cheaten (lees afsnijden ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
las dit op GTPlanet:

" you can add intake manifold, exhaust manifold, and sports cat to the car for upgrades'

Dat kan ook een paar seconden schelen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:07
Smithkj schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:09:
@v8power67: in gt5 leidde slipherstel juist tot tragere rondes..

Daar was 't snelste altijd zonder TCS en slipherstel etc. te rijden. enige wat ik aan had was ABS.
Datzelfde merk ik in GT6 eigenlijk ook. Je kan niet lekker accelereren wanneer slipherstel aan staat... Ik denk alleen wel dat ik met m'n agressieve rijstijl de banden snel kaal heb als het op bandenslijtage aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
schumi2004 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:26:
[...]

Wil niet zeggen dat ik een slechte racer ben maar ik zie af en toe tijden waarvan ik denk dat het nagenoeg onmogelijk is geweest zonder te cheaten (lees afsnijden ergens)
Sorry als het zo overkwam maar ik bedoelde dat niet hoor. Ik bedoelde dat de tijd van 2.06 gewoon echt bizar snel is. 2.15 is al netjes dat red ik zelf niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Voor degene die nog geen GT6 hebben, ik heb het nagevraagd: om 19:00 komt GT6 voor een scherpe deal langs bij de bartsmit gamesrun vandaag. Arkham origins had ook een korting van bijv. 40% korting. Als GT6 dat heeft dan is die 39 euro. Toch netjes voor de afwachters, ik denk ik meld het maar even :P

http://www.bartsmit.com/playstation-3/games-run

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 13-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
vlahonda schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:17:
[...]

Sorry als het zo overkwam maar ik bedoelde dat niet hoor. Ik bedoelde dat de tijd van 2.06 gewoon echt bizar snel is. 2.15 is al netjes dat red ik zelf niet eens.
Hahahah, excuses voor wat?
Dacht precies hetzelfde, bizar snel dat je je gewoon soms afvraagd hoe flikken ze dat.
Ik heb zelf nog niet een avond puur en alleen op 1 race gezeten om mijn tijd te perfectioneren maar sommige tijden ga ik niet eens aan proberen te beginnen om stuk te rijden.
iPodKiller schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:20:
Voor degene die nog geen GT6 hebben, ik heb het nagevraagd: om 19:00 komt GT6 voor een scherpe deal langs bij de bartsmit gamesrun vandaag. Arkham origins had ook een korting van bijv. 40% korting. Als GT6 dat heeft dan is die 39 euro. Toch netjes voor de afwachters, ik denk ik meld het maar even :P

http://www.bartsmit.com/playstation-3/games-run
Ben wel benieuwd wat ie worden gaat. Vermoed dat als het nieuws zich verspreid deze binnen no time uitverkocht is.

[ Voor 36% gewijzigd door schumi2004 op 13-12-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Bartsmit sponsort deze actie ook aan budgetgaming.nl met give aways, je kunt een prijs winnen als je om de half uur(dus een nieuwe aanbieding) er iets over zegt. het nieuws wordt iig verspreid tussen honderden bezoekers bij budgetgaming

Gewoon om 19:00 stipt klaarzitten, dan komt alles goed, of bartsmit zou die tweet hebben gelogen, maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Gisteren net GT6 gekocht bij de Mediamarkt... verleidelijk om nu gewoon bij Bart Smit opnieuw te bestellen en deze gesealde versie weer in te leveren bij de Mediamarkt :)?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
FastBunny schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:47:
Gisteren net GT6 gekocht bij de Mediamarkt... verleidelijk om nu gewoon bij Bart Smit opnieuw te bestellen en deze gesealde versie weer in te leveren bij de Mediamarkt :)?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
FastBunny schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:47:
Precies, waarom niet. Sowieso wachten tot 19:00 kan geen kwaad, scheelt je mss toch weer 2 tientjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hmmm... misschien toch maar bestellen dan! :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

schumi2004 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:55:
[...]

Precies, waarom niet. Sowieso wachten tot 19:00 kan geen kwaad, scheelt je mss toch weer 2 tientjes ;)
ja aan de ene kant voelt het een beetje verkeerd maar aan de andere kant ze kunnen het toch niet zien aan het spel en gesealde games kunnen toch ook gewoon teruggebracht worden ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Geseald is geen probleem nee. Gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben ook erg benieuwd naar de aanbieding van Bart Smit.
Momenteel is het de beurt aan NFS:Rivals voor 30 euro.

Trouwens, die anniversary edition.. is dat de moeite waard? (20 extra autos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Het zijn 20 auto's die ook wel normaal te krijgen zijn, echter met 15th anniversary edition livery en (iets?) verbeterde prestaties. Persoonlijk zou ik er voor gaan. Ook al vind ik die bonus auto's een beetje cheaten.
Weet nog in GT5 dat ik lekker kon beginnen in m'n carbon Mercedes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Xfade schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:28:
Het zijn 20 auto's die ook wel normaal te krijgen zijn, echter met 15th anniversary edition livery en (iets?) verbeterde prestaties. Persoonlijk zou ik er voor gaan. Ook al vind ik die bonus auto's een beetje cheaten.
Ja zo had ik een mclaren f1 stealth waar ik zo'n beetje alles mee doen kon zonder ook maar een andere auto te moeten kopen, is hem toch net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Als je ziet hoe snel je rigidity van je chassis verslechterd en hoeveel het kost omdat te fixen, is het wellicht beter om je dure stealth-auto's pas te gebruiken als ze dat gaan patchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfade schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:28:
...Ook al vind ik die bonus auto's een beetje cheaten.
schumi2004 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:49:
[...]
Ja zo had ik een mclaren f1 stealth waar ik zo'n beetje alles mee doen kon zonder ook maar een andere auto te moeten kopen, is hem toch net niet.
Tsja, kies je toch zelf voor om zo'n overpowerde auto wel of niet te gebruiken. Ik heb ook de Anniversary Edition en met GT5 de CE maar ik gebruik voor ieder event gewoon een auto die bij de AI past, zodat je een echte race hebt. De enige Anniversary auto's die ik tot nu toe heb gebruikt zijn de Focus RS en 86GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:26:
[...]

[...]

Tsja, kies je toch zelf voor om zo'n overpowerde auto wel of niet te gebruiken. Ik heb ook de Anniversary Edition en met GT5 de CE maar ik gebruik voor ieder event gewoon een auto die bij de AI past, zodat je een echte race hebt. De enige Anniversary auto's die ik tot nu toe heb gebruikt zijn de Focus RS en 86GT.
Precies gewoon PP's aanpassen zodat het leuk is de singleplayer door te spelen, doe ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik heb ook die anniversy met al die auto's er bij. ik heb helaas niet meer zoveel tijd om GT te spelen (waar is die goede oude studietijd?) dus ik vind 't wel lekker dat ik beetje geholpen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/8035f14725e5b96dcfb120bbf88d7195.png

---

Helaas, 47 euro dus ongeveer 25% korting op een dure vraagprijs van 65,-

Toch weer aan de dure kant, 40 euro was perfect geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Valt me tegen. Je ziet ze her en der wel te koop net onder de 50.

Trouwens, bij eerdere delen kreeg je wel eens een bonus als de game zag dat je een savegame/install van de vorige GT versie op je PS had staan. Is dit nu ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Nee niet voor het spelen van GT5 maar een tijdje terug liet PD weten dat je de GT-R GT3 Schulze Motorsport zou krijgen als je meegedaan hebt aan de GT Academy demo. Maar ik heb ‘m nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Als beloning voor het spelen van de razendsnelle GT Academy 2013-demo krijg je een Nissan GT-R GT3 in de game Gran Turismo® 6. Dus zodra deze prachtige PlayStation®3-racegame op 6 december 2013 in de winkels ligt, sta jij in stijl op de startgrid. *
Ik had het mailtje nog. Er zou ook een thema gratis te krijgen zijn maar die link werkte bij mij niet. Gek, nu wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 13-12-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
Ik heb een bug in het spel. Bij A nationaal bij de nacht race op de matterhorn. Hij registreert ronde 2 niet. Lig je eerste kom je over de streep lig je ineens laatste. Doe je 4 minuten over 1 rondje terwijl je er al 2 hebt gereden. Ligt het aan mij of hebben meer mensen daar last van op die baan

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
maversne schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:11:
Ik heb een bug in het spel. Bij A nationaal bij de nacht race op de matterhorn. Hij registreert ronde 2 niet. Lig je eerste kom je over de streep lig je ineens laatste. Doe je 4 minuten over 1 rondje terwijl je er al 2 hebt gereden. Ligt het aan mij of hebben meer mensen daar last van op die baan
Haha dat is geen bug, maar dat ligt aan jou omdat je een grote stuk over het gras rijd . Ik had hetzelfde. Als je netjes rijd zonder veel af te snijden dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Jammer, hij loog niet:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/30afa9c4d96f5562d8e5c015e9ba7fa4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Er staat wel nog dit bij:
Bestel nu en ontvang de 2 pre-orders packs Precision pack en de exclusieve Velocity pack!

De 2 pre-orders packs bevatten de volgende auto’s:
Corvette C7
Lotus Europa S2
Mustang Shelby GT500
Nissan Nismo GTR3
Audi Quattro S1
Audi R8 Ultra
Volksagen Scirocco GT24
Tesla model S
Dodge Viper GTS
Honda Weider HSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

@SToRM666 ik zag het ook. Snel even een afdrukje ervan gemaakt, voor het geval het er niet bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik twijfel. Ik vind de prijs net wat te hoog om m nu direct al te bestellen en ik heb nog zoveel andere spellen om te spelen...

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 13-12-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:06:
Ik twijfel. Vind de prijs net wat te hoog en heb nog zoveel andere spellen om te spelen...
Niet doen joh als je nog andere games hebt, wat heeft die 47 euro nou voor zin, dat is bijna 60 euro. 40 of 35 euro was oke, maar omdat Bartsmit met die extreme prijzen aankomt van 65 euro, dan blijft er niks meer over van die korting, de meeste games hadden wel redelijke prijzen. Voor degene die hem niet hebben, want maar eventjes af, je kunt hem toch goedkoper vinden later.

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 13-12-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De eerste die bij mij een bericht met "Ik wil een precision en performance pack" in de dm dropt krijgt de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heb een reactie binnen, ze worden zo verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Yes :) Thnx GAIAjohan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:22
Zo inmiddels wat races gedaan van de nationaal A. Moet zeggen dat het steeds pittiger wordt, zeker als je ongeveer een auto met 100PP minder neemt dan de tegenstanders.

Ik moet zeggen dat die Clio R.S. toch wel een heerlijk autootje is! Nu getuned naar 245pk zonder turbo, zit een heerlijk geluidje in en rijdt nog best lekker :D

De M4 mag er ook wel zijn trouwens! lekker speels in de 2e versnelling.

P.S. Gister de pre-order codes per mail ontvangen van Saturn.

[ Voor 7% gewijzigd door Arno90 op 13-12-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
FastBunny schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:05:
@SToRM666 ik zag het ook. Snel even een afdrukje ervan gemaakt, voor het geval het er niet bij zit :)
Kunnen ze vast afschuiven onder het nom van "zet en drukfouten blabla" :p
Zo niet, grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GAIAjohan schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:10:
De eerste die bij mij een bericht met "Ik wil een precision en performance pack" in de dm dropt krijgt de codes.
Wacht nu al ruim een week op mijn vouchers maar niks hoor. Ben blij dat ik ze gisteren van @Bastard heb mogen ontvangen (nogmaals mijn dank daarvoor) en ik dus eigenlijk al verzekerd ben van wat bij bestelling beloofd werd. Vind het wel schandalig deze gang van zaken. Wat ik al eerder zei, zo knullig heb ik een pre-release nog nooit zien verlopen van welk spel dan ook (waar ik van op de hoogte was dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:19:
[...]

Wacht nu al ruim een week op mijn vouchers maar niks hoor. Ben blij dat ik ze gisteren van @Bastard heb mogen ontvangen (nogmaals mijn dank daarvoor) en ik dus eigenlijk al verzekerd ben van wat bij bestelling beloofd werd. Vind het wel schandalig deze gang van zaken. Wat ik al eerder zei, zo knullig heb ik een pre-release nog nooit zien verlopen van welk spel dan ook (waar ik van op de hoogte was dan)
Tja het is meer de fout van Sony, elke werknemer weet daar niks vanaf, dit kan goed uitpakken, of slecht uitpakken. Bijvoorbeeld als je zoveel mag pakken als je wilt in de winkel, want ze weten het toch niet, maar in dit geval leveren de webshops hem niet eens. Maar goed, je kunt er niks aan veranderen.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 13-12-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Vandaag weer ff gespeeld, maar ik weet niet zo goed wat ik van de game moet vinden, als ik dit filmpje ook zie lijkt het vergroten van de roll/pitch van de auto's gewoon gedaan door het zwaartepunt enorm te verhogen:
http://youtu.be/btNu6Sc2tFM?t=27s
Dat zou ook verklaren waarom ik zo makkelijk over de kop heen ga. Ik heb redelijk wat ervaring met het bouwen van automodellen (voor wat serieuzere toepassingen) en daar kan ik ook zulke geintjes mee uithalen. Daarmee kun je inderdaad voor een gedeelte verbergen dat er niets klopt van je voertuigmodel, totdat je naar extremere situaties gaat, waar het dan helemaal de soep in loopt.

Verder is catchup wel heel nadrukkelijk aanwezig, net het shifter karts kampioenschap gedaan en ik wordt bij de start compleet zoek gereden tot de ai erachter lijkt te komen dat ik geen turbo-kart heb en vervolgens loop ik snoeihard in.

Het rijd verder wel lekkerder dan GT5 en ik vermaak me er ook wel mee, maar het had zoveel meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
schumi2004 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:19:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Had een pre-order bij MM via de webshop gedaan. Het leuke is, is dat ik het spel op 5 december kreeg maar zonder extra vouchers. Contact met MM opgenomen en nu zijn ze het aan het uitzoeken waarvoor ze inmiddels al 4 dagen voor nodig hebben zonder nieuwe statusupdate.

Hoe moeilijk kan het zijn om een code te mailen of eventueel na te sturen 8)7

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 00:49
Het gekke is, Ik had hem ook bij de Mediamarkt webshop ge'pre-ordered en ook op 5 Dec. al in huis, en afgelopen Donderdag de codes per email ontvangen zonder dat ik contact heb gehad met de klanten service.
Misschien een idee om eens in de spam-box te kijken? Want het lijkt erop dat ze de mensen die het spel hadden ge'pre-ordered de codes gisteren gemaild hebben.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
iPodKiller schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:39:
[...]

Tja het is meer de fout van Sony, elke werknemer weet daar niks vanaf, dit kan goed uitpakken, of slecht uitpakken. Bijvoorbeeld als je zoveel mag pakken als je wilt in de winkel, want ze weten het toch niet, maar in dit geval leveren de webshops hem niet eens. Maar goed, je kunt er niks aan veranderen.
Ik had hem bij bol.com besteld, 5 december al in huis, en 6 december kreeg ik de code's al via e-mail, het kon dus wel.....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Sato schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 01:06:
Het gekke is, Ik had hem ook bij de Mediamarkt webshop ge'pre-ordered en ook op 5 Dec. al in huis, en afgelopen Donderdag de codes per email ontvangen zonder dat ik contact heb gehad met de klanten service.
Misschien een idee om eens in de spam-box te kijken? Want het lijkt erop dat ze de mensen die het spel hadden ge'pre-ordered de codes gisteren gemaild hebben.
Ja ik kreeg net bericht van een service medewerker dat de mailing vertraagd was en dat de codes iid nog via mail worden nagestuurd. Ik heb tot heden nog niks ontvangen dus ik wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 13:03
Nou ik had gister GT 6 bij de games run van Bart Smit besteld, hij is net bezorgd. De voucher codes van de precision en velocity pack zitten er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sato schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 01:06:
Het gekke is, Ik had hem ook bij de Mediamarkt webshop ge'pre-ordered en ook op 5 Dec. al in huis, en afgelopen Donderdag de codes per email ontvangen...
Totale willekeur bij die gasten. Zelf heb ik niks meer ontvangen van mijn (internet) pre-order. Weer een winkel waar ik in het vervolg niets meer hoef te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
The News Ticker’s first big announcement confirms the BMW M4 will be updated to include a full interior view, seen in all the game’s other “Premium” cars.
http://www.gtplanet.net/gt6-minor-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Mijn vriendin vond GT5 erg leuk om te spelen en liep al een tijdje dat ze ook GT6 graag wilde hebben. Echter onze PS3 is al een tijdje kapot. Vandaag kon ze zich niet meer beheersen en heeft ze een nieuwe PS3 gekocht en GT6. O+

Ik moet zeggen dat de menu structuur echt een stuk verbeterd is. Helaas mag ik nog niet achter de controler :+

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Weet iemand wanneer je de 5e reeks van 3 Goodwood Challenges unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, na de National A-licentietesten kreeg ik deze. Zoals eerder gezegd is de laatste best tricky; na een half uur had ik er een tijd van 25.6 s, maar ik heb al een tijd van 23.9 gezien op Youtube. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Is die laatste challenge überhaupt wel fatsoenlijk te doen met een controller want tot nu toe lukt me alles op goud behalve die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjona100 schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:16:
Is die laatste challenge überhaupt wel fatsoenlijk te doen met een controller want tot nu toe lukt me alles op goud behalve die
Heb hem met controller gehaald. Ong 25 min over gedaan. Maar nadat ik de steering sensitivity hoger gzet had rond 3-4 haalde ik hem na 5x proberen. Heb ook maar 2x gefinished 1x sec te langzaam. En 2e keer was ik ruim snel genoeg.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb de anniversary edition gaan halen deze week in MM Rotterdam en als het goed is zit daar ook 1 miljoen credits bij? Ik heb mijn voucher ingewisseld en heb alle wagens en helmen etc. maar de 1000000 credits heb ik niet gekregen, doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
M3 SMGII schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:57:
Ik heb de anniversary edition gaan halen deze week in MM Rotterdam en als het goed is zit daar ook 1 miljoen credits bij? Ik heb mijn voucher ingewisseld en heb alle wagens en helmen etc. maar de 1000000 credits heb ik niet gekregen, doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?
Bij die Anniversary Edition zit een code bij in die doos die je extra auto's, zo'n Anniversary Edition outfit geeft en die credits. Losse vouchers van car packs geven geen credits volgens mij

[ Voor 5% gewijzigd door Tjona100 op 15-12-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Heb 'm van het weekend toch ook maar gehaald. Game bevalt tot nu toe prima, alleen die slalom tests zijn verschrikkelijk irritant om goud te halen.

Vind die KTM Xbow trouwens flink tegenvallen, dat ding stuurt zo ongeveer nog directer dan een kart en is nauwelijks op de baan te houden. M'n fav auto tot nu toe is de M4.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
CaptainPanda schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:04:
Ja, na de National A-licentietesten kreeg ik deze. Zoals eerder gezegd is de laatste best tricky; na een half uur had ik er een tijd van 25.6 s, maar ik heb al een tijd van 23.9 gezien op Youtube. _/-\o_
Bij mij unlockte die later, misschien dat het van het aantal sterren afhangt.
De Red Bull valt me alles mee, heb het even geprobeerd en had al brons na een paar pogingen. Goud is zeker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:07
Tjona100 schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:16:
Is wel te doen. In 3 kwartier maar liefst 3x aan de finish gekomen :+. De laatste ker gelukkig goud. Toen snel gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-04 19:13
Hier helaas nog een slachtoffer van de Mediamarkt.
Had 9 oktober al een pre-order geplaatst op de Anniversary Edition. Op 5 december pakketje ontvangen.
Maar zoals meerdere hier geen code voor het precisiepack.
Direct op 6 december contact gezocht met de service van de MM webshop. Echter nog steeds geen reactie ontvangen (top service daar).
Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven. Ook via het eerder genoemde 0495 nummer van Sony ben ik niet verder gekomen.

Heeft hier misschien iemand nog een code voor precisiepack beschikbaar? Mocht ik een code krijgen en van de MM nog wel de code ontvangen zal ik die code ook weer beschikbaar stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:59
Ch4oZZzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:33:
Hier helaas nog een slachtoffer van de Mediamarkt.
Had 9 oktober al een pre-order geplaatst op de Anniversary Edition. Op 5 december pakketje ontvangen.
Maar zoals meerdere hier geen code voor het precisiepack.
Direct op 6 december contact gezocht met de service van de MM webshop. Echter nog steeds geen reactie ontvangen (top service daar).
Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven. Ook via het eerder genoemde 0495 nummer van Sony ben ik niet verder gekomen.

Heeft hier misschien iemand nog een code voor precisiepack beschikbaar? Mocht ik een code krijgen en van de MM nog wel de code ontvangen zal ik die code ook weer beschikbaar stellen.
Ik werd toevallig gisteren gebeld door MM in R'dam (Beijerlandselaan) en heb net een 4-tal codes opgehaald. Tevens heb ik m'n zusje naar MM Eindhoven gestuurd, dus ik verwacht nog wel een zooitje codes online te kunnen zetten deze week ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik ben nog niet zo ver met de single player, maar ik las net dat er geen endurance klasse meer is in GT6... kan iemand dit bevestigen? Wel jammer, want ik vond dat een leuke uitdaging in GT5. Hopelijk voegen ze dat later nog toe dmv een update.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogar schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ik werd toevallig gisteren gebeld door MM in R'dam (Beijerlandselaan) en heb net een 4-tal codes opgehaald. Tevens heb ik m'n zusje naar MM Eindhoven gestuurd, dus ik verwacht nog wel een zooitje codes online te kunnen zetten deze week ;).
Ik durf het bijna niet te vragen :P Zelf heb ik ook de hoop opgegeven bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Endurance zit er inderdaad niet in. In de S class doe je een aantal races waarvan de 24 minutes of Le Mans de langste is...

Wellicht dat het toegevoegd wordt samen met B-spec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:18:
Endurance zit er inderdaad niet in. In de S class doe je een aantal races waarvan de 24 minutes of Le Mans de langste is...

Wellicht dat het toegevoegd wordt samen met B-spec..
Ik hoop het :). Vind de grootste verbetering van GT6 tot nu toe de nieuwe/verbeterde circuits en het menu/snelheid hiervan, het samenvoegen van alle dealers is ook wel fijn hoewel je nu niet meer van die hele zeldzame auto's hebt. Dat was soms toch ook wel spannend bij die used car dealership :).

Wel jammer dat van die kleine dingetjes er uit gehaald zijn zoals de login bonus die in GT5 nog eens zo heel lang geleden is toegevoegd en waarmee je uiteindelijk richting 200% inkomsten kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Eigenlijk vind ik het spijtig dat het Museum er ook uit is. Had je nog een reden om dagelijks in te loggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
Dat die login bonus er (nog) niet in zit is wel te verklaren, anders zouden ze de losse credits in de winkel helemaal niet meer verkopen. Kopen van credits is trouwens ook redelijk overbodig (zeker in het begin) omdat je voor een groot deel de auto's die je nodig hebt ook wel kunt winnen.

Wat mij wel opvalt is dat GT6 met Logitech G27 stuur lekkerder speelt dan dat het bij GT5 deed.
Dacht eerst dat het was omdat instellingen van stuur standaard op amateur stonden, maar zelfs met simulatie speelt het ook beter dan in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ch4oZZzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:40:
Dat die login bonus er (nog) niet in zit is wel te verklaren, anders zouden ze de losse credits in de winkel helemaal niet meer verkopen. Kopen van credits is trouwens ook redelijk overbodig (zeker in het begin) omdat je voor een groot deel de auto's die je nodig hebt ook wel kunt winnen.

Wat mij wel opvalt is dat GT6 met Logitech G27 stuur lekkerder speelt dan dat het bij GT5 deed.
Dacht eerst dat het was omdat instellingen van stuur standaard op amateur stonden, maar zelfs met simulatie speelt het ook beter dan in GT5.
Het grof geld binnen harken met seasonals zal ook wel een eind over zijn. Best verdienende seasonal levert nu 50k op, en volgens mij krijg je dat zelfs maar één keer en niet elke keer als je 'm haalt. In GT5 waren er seasonals die standaard al 400k opleveren die je onbeperkt kunt blijven spelen en met PP bonus + login bonus een veelvoud van dat bedrag op kunnen leveren.

[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 17-12-2013 08:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Hier, nu hebben jullie dit met eigen ogen gezien, ze nemen auto's echt op, hoe dit zal uitpakken? Dat zullen we zien over 3 dagen. De rest is heerlijk om te zien btw _/-\o_ Hier mag Turn 10 wat van leren.

01:26

[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 16-12-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
De vraag is wat ze opnemen, het lijkt namelijk zo dat het stofzuiger geluid ontstaat doordat ze maar een paar samples per positie opnemen en de rest "masteren", er zwerft op het internet een mooi filmpje rond van iemand die dit laat zien. gaat even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
iPodKiller schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:41:
Hier, nu hebben jullie dit met eigen ogen gezien, ze nemen auto's echt op, hoe dit zal uitpakken? Dat zullen we zien over 3 dagen. De rest is heerlijk om te zien btw _/-\o_ Hier mag Turn 10 wat van leren.

01:26
[video]
Doe ze van het begin van GT al dus had niet anders verwacht

Zo was er ook nog een filmpje van zoiets dat PD een shitload aan auto's op circuit aan het opnemen was maar kan deze even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Als je een andere auto passeert terwijl je rijdt met een outside-view klinkt deze meestal erg okay en super vet. Koop je echter die bewuste auto en ga je er zélf mee rijden is het weer een Dyson 2.0i. Dus het geluid op zich zal best okay zijn dat is gemastered, de manier waarop het wordt gebruikt als je zelf rijdt laat te wensen over.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Het idee achter de Hudson is geweldig, wat helemaal mooi zou zijn is een dirt track of short oval om er mee te rijden. En hopelijk komen er nog meer auto’s uit Andretti’s carriere voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04

Niellie41

[object Object]

Dit vond ik wel een geinig filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Djie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:13:
De vraag is wat ze opnemen, het lijkt namelijk zo dat het stofzuiger geluid ontstaat doordat ze maar een paar samples per positie opnemen en de rest "masteren", er zwerft op het internet een mooi filmpje rond van iemand die dit laat zien. gaat even zoeken
Ik denk dat je deze bedoelde : http://youtu.be/66ITDLDJJ58

Als ik in mijn normale gezins auto rond rijd hoor ik in het echt ook heel veel rijwind geluid. Toch kan ik elk geluid dat de motor maakt horen. In de praktijk kunnen we waarschijnlijk veel beter bijgeluiden filteren (rijwind) dan wanneer het als 1 geheel door onze speakers wordt geduwd. Blijkbaar wil Polyphony ons een theoretisch waarheidsgetrouw geluid voorschotelen, maar pakt dat in de praktijk met onze huidige geluidssystemen verkeerd uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
PsycoHero schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:36:
Blijkbaar wil Polyphony ons een theoretisch waarheidsgetrouw geluid voorschotelen, maar pakt dat in de praktijk met onze huidige geluidssystemen verkeerd uit....
Een auto als een F40 of een andere (super) auto met brakke geluidsisolatie klinkt echt niet zoals in het spel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:19:
[...]

Doe ze van het begin van GT al dus had niet anders verwacht
[video]

Zo was er ook nog een filmpje van zoiets dat PD een shitload aan auto's op circuit aan het opnemen was maar kan deze even niet vinden.
Niet gezien, thanks! Had wel gezien dat ze voor GT1 nog geluiden aan het opnemen waren, zo'n developer docu van PD, mooie beelden :)

edit: Gevonden, vanaf 2:09, als je hem vanaf daar afkijkt, zie je waarom Kaz geen schademodel in GT wilt hebben :)
Niellie41 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:29:
Dit vond ik wel een geinig filmpje:
[video]
_/-\o_
PsycoHero schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat je deze bedoelde : http://youtu.be/66ITDLDJJ58

Als ik in mijn normale gezins auto rond rijd hoor ik in het echt ook heel veel rijwind geluid. Toch kan ik elk geluid dat de motor maakt horen. In de praktijk kunnen we waarschijnlijk veel beter bijgeluiden filteren (rijwind) dan wanneer het als 1 geheel door onze speakers wordt geduwd. Blijkbaar wil Polyphony ons een theoretisch waarheidsgetrouw geluid voorschotelen, maar pakt dat in de praktijk met onze huidige geluidssystemen verkeerd uit....
filmpje heb ik al vaker laten zien hier en het al eigenlijk veels te vaak over gehad :)

[ Voor 44% gewijzigd door iPodKiller op 17-12-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:57
Afgelopen zondag heb ik samen met mijn oom, bij hem Gran Turismo 6 gespeeld. Hij had het spel al gekocht vanaf de release, maar had tot nu toe geen tijd om het te spelen. Zondag heeft hij dus weer zijn PlaySeat klaar gemaakt en we begonnen te racen. Het was voor mij de eerste keer dat ik op een nieuwe Playseat heb gespeeld, laatste keer was namelijk nog op de PS2, toen er nog koppeling en andere dingen waren. Wat een verbetering van het spel als je van een controller naar een PlaySeat gaat. Alles gaat veel directer en het voelt veel beter aan wat je nu eigenlijk aan het doen bent.

Het spel zelf heeft volgens mijn doen geen grafische update gekregen, want het ziet er nog steeds zo uit als Gran Turismo 5.
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/nw55jjrrx/1387111959775.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door kahraman11 op 17-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nette setup daar!

En tja, wat wil je verwachten van 7 jaar oude hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics zijn wel degelijk verbeterd tov GT5. Al is het geen verschil van dag en nacht natuurlijk. De PS3 zit nu op de max van zijn kunnen. Ze hebben een nieuwe renderingengine. Onder andere de belichting is verbeterd. Ik zie het verschil wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:14:
De graphics zijn wel degelijk verbeterd tov GT5. Al is het geen verschil van dag en nacht natuurlijk. De PS3 zit nu op de max van zijn kunnen. Ze hebben een nieuwe renderingengine. Onder andere de belichting is verbeterd. Ik zie het verschil wel degelijk.
Zitten nog wel wat bugjes in die belichting. Als ik met een Mito ga rijden lijkt het alsof elk ledje in de achterlichten apart belicht wordt; tijdens het remmen lijkt het daardoor alsof ik naar een kerstboom zit te kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
Qua graphics heb ik er nog wel eens last van dat het beeld even stottert, beeld vertraagt gewoon even. Bekend probleem, of moet ik me zorgen gaan maken over me PS3? Zelfde had ik trouwens ook tijdens de 2013 Academy demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Laatst online: 14-09-2023
Gisteravond probeerde ik met een vriend een online race te doen, bij ons allebij gaf GT6 "high bandwith aan" en heb ik de race quality op 5 sterren gezet.

Echter wanneer de race begon zagen we elkaar niet meer en moesten we allebij de race individueel afleggen, heeft iemand dit ook gezien ? is dit op te lossen ?

Tijdens de practice mode zagen we elkaar wel gewoon rijden.

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch4oZZzz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:27:
Qua graphics heb ik er nog wel eens last van dat het beeld even stottert, beeld vertraagt gewoon even. Bekend probleem, of moet ik me zorgen gaan maken over me PS3? Zelfde had ik trouwens ook tijdens de 2013 Academy demo.
Zo nu en dan zijn er wat frame drops. Dit is normaal. Het zou echter niet heel veel invloed moeten hebben op je gameplay. Zelf vind ik het niet echt hinderlijk. Er zitten twee opties onder de weergaveinstellingen; beeld verscherpen en flikkeringen reduceren. Ik weet niet precies wat dit doet met de belasting van het systeem maar je zou hier eens mee kunnen experimenteren. Als dat geen uitkomst biedt zou je GT in 720p kunnen proberen maar ik denk niet dat je dat echt wilt :P
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste