Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
homernt schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:23:
Nou voor installatie kan het wel groot verschil zijn. Ik heb de digitale download van GT6 en daar duurde het 1 uur en drie kwartier en ik heb gelezen dat mensen die een SSD hebben dat het half uur duurt.
En da's exclusief downloaden?

Heb "alle" soorten HD's in m'n PS3 gehad. Eerst 5400rpm, toen 7200rpm, toen een SSD en nu zo'n hybrid ding. Met alle soorten is de PS3 (tergend) traag. Vind het nu wel best en die hybrid is dan weliswaar ietsjes trager dan de SSD maar vrijwel niet merkbaar (voor mij dan) maar de capaciteit/prijs maken dat weer goed :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Is er trouwens een specifieke reden dat GT6 (zo goed als) enkel gebruik maakt van rollende starts?

Ik meen te herinneren dat het in GT5 doorgaans staande starts waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nee, GT5 is ook altijd rollend (heb iig nooit staand meegemaakt). Wordt anders ook wel erg makkelijk, trap flink het gas in en je staat zo 1e. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
SChief schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:56:
Nee, GT5 is ook altijd rollend (heb iig nooit staand meegemaakt). Wordt anders ook wel erg makkelijk, trap flink het gas in en je staat zo 1e. :p
Hmm, duidelijk dat ik al een hele tijd geen GT5 meer gespeeld heb dan ;)

Maarre, als alle tegenstanders ook flink het gas intrappen dan sta je nog niet zo 1e he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.dualshockers.c...r-retailers-sales-charts/
In japan staat gt6 1ste met sales. Dus zal vast wel goedkomen met gt6 :)
Nu hopen dat de verkopen normaal niveau halen en dat dlc toekomst stabiel is :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:26:
[...]

En da's exclusief downloaden?

Heb "alle" soorten HD's in m'n PS3 gehad. Eerst 5400rpm, toen 7200rpm, toen een SSD en nu zo'n hybrid ding. Met alle soorten is de PS3 (tergend) traag. Vind het nu wel best en die hybrid is dan weliswaar ietsjes trager dan de SSD maar vrijwel niet merkbaar (voor mij dan) maar de capaciteit/prijs maken dat weer goed :)
Ja, exclusief downloaden. Tijden zijn voor puur alleen de installatie.

Het grappige vind ik dat hij wel altijd aangeeft dat het rollende start zal zijn net of het elke keer anders kan zijn het karten daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21

Nemesizz

Untouchable

SChief schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:56:
In het begin had GT5 wel staande starts. Vond ik opzich leuker, moest je je custom gearbox beetje afstellen zodat je snel van je plek af kwam (dik opgevoerde T1 bus met Turbo stage 3, dan wilde bij de start de turbo niet op gang komen en ging je, als je gearbox niet goed afgesteld was, met een slakkengang van je plek af :P ).

Online GT6 heb ik nog niet gedaan (moet nog wat meer auto's hebben), maar in GT5 online had je ook staande starts. Als ik dan tegen m'n broer ging racen in gelijke auto's kon je soms winnen door het goed afstellen van je gearbox (de andere settings bak ik dan weer niks van).

De review van GT6 op Gamer.nl viel me mee, meestal doen Sony exclusives het nooit goed op dat soort sites. Ik maak wel eens de grap {if game = sony exclusive} equal to: true {then max rating:} 7.5 {else} 9 (nee, ik ben geen echte programmer).
Een 8.5 vind ik wel een rechtvaardig cijfer, de game is gewoon goed, enkele minpuntjes (niet heel storend), en de game heeft een beetje 'pech' dat het net uitkomt als het hele next-gen gebeuren losbarst (kan grafisch niet zo best meer meekomen, al vind ik het er nog steeds mooi uitzien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Interessant; vandaag GT6 binnen en eerst wat ik moet doen is nieuwe software update installeren (1.207mb) blijf toch raar dat je direct na release alweer zo'n grote update moet uitbrengen.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vinnie1908 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:45:
Interessant; vandaag GT6 binnen en eerst wat ik moet doen is nieuwe software update installeren (1.207mb) blijf toch raar dat je direct na release alweer zo'n grote update moet uitbrengen.
Met een disc-based game snap ik dat nog wel. Iets downloaden uit de Store én dan meteen er achteraan een (of soms meerdere...) updates moeten installeren trek ik dan weer wat slechter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:37
Zo maar eens huiswaarts keren en eens zien of mijn vouchers binnen zijn ;)

Edit:
Niet dus, mss morgen dan maar :(

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 10-12-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:46:
[...]

Met een disc-based game snap ik dat nog wel. Iets downloaden uit de Store én dan meteen er achteraan een (of soms meerdere...) updates moeten installeren trek ik dan weer wat slechter :)
Dat is inderdaad irritant. Ik had gisteren ook weer 2 van die in-game updates bij het opstarten waarvan je niet weet wat het is. Kan daar niet zo heel goed tegen... ;)

Heb nog maar een paar uur gespeeld maar ik ben dik tevreden met GT6. De physics vind ik stukken beter dan GT5, er zit veel meer weight transfer in de auto’s.
Gisteravond een half uurtje online free practice op Bathurst met een S2000, echt super! 

Grafisch is het ook veel mooier met de wisselende weersomstandigheden en belichting, heb wel aanzienlijke framerate drops in 1080p. Toch maar eens in 720p proberen, maar de drops zijn voor mij geen gamebreaker.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:50:
[...]
Grafisch is het ook veel mooier met de wisselende weersomstandigheden en belichting, heb wel aanzienlijke framerate drops in 1080p. Toch maar eens in 720p proberen, maar de drops zijn voor mij geen gamebreaker.
Dat is wel een goede van die 720p, al vind ik de drops, so far, erg meevallen. Zit in het stoeltje echter wel op maximaal 2.5 meter afstand van een 65 inch buis dus ik weet niet of 720p top is. Nou ja, als het beweegt zal het allemaal wel meevallen plus je bent meestal zó gefocust dat het wellicht niet eens opvalt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
vinnie1908 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:45:
En ze zijn nog lang niet klaar, geloof mij maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41

Bever!

3

Geen roulette race ONGELOOFLIJK dom. bah *woest is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:00
Bever! schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:59:
Geen roulette race ONGELOOFLIJK dom. bah *woest is*
Daar baal ik ook echt van, dat was eigenlijk het enige wat ik deed in gt5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net mijn code voor preorder pack van wehkamp, maar rare is het zijn maar 4 autos.... Dacht dat het er 5 waren en in totaal 25 ?!?!\

Edit zijn er dus gewoon 5 idd, mail mist de viper te vermelden.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Ik heb me sinds afgelopen donderdag heel erg vermaakt met GT6 en vind het echt een verbetering t.o.v. GT5. Dat gezegd hebbende, ook met GT5 heb ik mij heel erg vermaakt hoor!

Iets wat mij een klein beetje stoort in GT6 is dat ik niet realtime de pk's/PP zie veranderen als ik het vermogen van een auto omlaag breng met die limiter. In GT5 zag je gelijk wat het effect was voor je vermogen/pp's, maar nu dus niet. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Nope, je doet niets fout.
Ik ergerde me daar ook al aan.
Hopelijk patchen ze dat nog.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dacide schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:18:
[...]

Hmm, duidelijk dat ik al een hele tijd geen GT5 meer gespeeld heb dan ;)

Maarre, als alle tegenstanders ook flink het gas intrappen dan sta je nog niet zo 1e he.
De AI.van GT is niet zo heel slim, die gaan allemaal op elkaars bumper hangen, jij gaat er vervolgens plankgas langs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SChief schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:38:
De AI.van GT is niet zo heel slim, die gaan allemaal op elkaars bumper hangen, jij gaat er vervolgens plankgas langs. :+
Dat doe je nu ook, alleen dan in twee of drie rondjes. Is alleen maar uitstel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Maakt het leuker dan gelijk bij de start wegtrekken en daarna rustig je race uitrijden :p
Nemesizz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
[...]
In het begin had GT5 wel staande starts. Vond ik opzich leuker, moest je je custom gearbox beetje afstellen zodat je snel van je plek af kwam (dik opgevoerde T1 bus met Turbo stage 3, dan wilde bij de start de turbo niet op gang komen en ging je, als je gearbox niet goed afgesteld was, met een slakkengang van je plek af :P ).

Online GT6 heb ik nog niet gedaan (moet nog wat meer auto's hebben), maar in GT5 online had je ook staande starts. Als ik dan tegen m'n broer ging racen in gelijke auto's kon je soms winnen door het goed afstellen van je gearbox (de andere settings bak ik dan weer niks van).
[...]
Echt? Heb GT5 vanaf dag 1 maar ik kan me het totaal niet meer herinneren. :p Online heb je idd wel staande starts.

[ Voor 82% gewijzigd door S_Chief op 10-12-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SChief schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:19:
Maakt het leuker dan gelijk bij de start wegtrekken en daarna rustig je race uitrijden :p
Hetgeen natuurlijk te belachelijk voor woorden is als je reeds bij een zesde versie van een spel bent :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brad Pitt schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:12:
Dat doe je nu ook, alleen dan in twee of drie rondjes. Is alleen maar uitstel ;)
Uitstel op een standaard achterstand, rij je met een gelijke auto bij normale start tegen flinke AI, is het vanaf het begin gewoon stuivertje wisselen voor elke meter ipv eerst een gat van 10sec dicht te rijden.

Stukje cross uit Forza, eerste stuk is de voorsprong dat ik win (je zit nr2 nog achterin de bocht door komen), stuk erna is dus een stilstaande start waar ik met een C500 ver boven de rest zit (tegen normale AI), stuk erna is 2 rondjes en mijn verschil met nr.2 waar ik dus 2 rondjes op zo'n manier moest rijden. (en bonus stukje FIFA :P)
YouTube: Random Forza / Fifa Xbox One

Dát is nu spanning, perfecte start, snel naar voren en racen maar. Ok, zou nog perfecter zijn met eerst kwalificaties om je startplek te behalen, maar rolling start verpest mijn raceplezier toch bizar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Patjeee schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:45:
[video]

|:( |:(

gebeurt elke keer als ik op bathurst rijd
Scherpe nokkenassen. :+ /flauw

Vind het geluid van GT altijd iets te netjes iig, heb GT6 irl nog niet goed kunnen horen (heb alleen wat rondjes gereden tijdens Firstlook, maar daar is te veel kabaal), maar ik ben bang dat dat ook niet echt geweldig zal zijn.

De Challenger R/T (de oude dus) vond ik wel geniaal laag in de toeren. :D _O_

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 10-12-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

SChief schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:32:
[...]

Scherpe nokkenassen. :+ /flauw

Vind het geluid van GT altijd iets te netjes iig, heb GT6 irl nog niet goed kunnen horen (heb alleen wat rondjes gereden tijdens Firstlook, maar daar is te veel kabaal), maar ik ben bang dat dat ook niet echt geweldig zal zijn.
:+

edit;

add me op PSN : Crackalackingg

[ Voor 5% gewijzigd door Patjeee op 10-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 00:49
schumi2004 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:59:
Zo maar eens huiswaarts keren en eens zien of mijn vouchers binnen zijn ;)

Edit:
Niet dus, mss morgen dan maar :(
Als ik ze morgen nog niet krijg, Krijgt de Mediamarkt met een behoorlijk kwade klant te maken. Zal niet de eerste keer zijn dat de klanten service het bij mij laat afweten, Maar het zal zeker wel de laatste keer zijn.

-----

En dan even iets heel anders, Die Credit glitch/cheat die hier in het topic stond werkt prima.
Gisteravond al die mooie en anders zo onbereikbare (Nog bedankt Forza 4, Dat ik nooit de Shelby Cobra Daytona Coupe heb mogen bezitten.) klassiekers in mijn garage kunnen stallen.
Niets is leuker dan in een 30+ jaar oude wagen tussen al dat nieuwerwetse plastic in te rijden, Behalve dan er net aan mee te winnen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
ETzPliskin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:19:
Ik vind persoonlijk dat veel geluiden wel verbeterd zijn, en ik word zeker regelmatig in positieve zin verrast door het geluid. Natuurlijk zijn er auto's die nog steeds niet klinken, zoals bijna alle BMW's eigenlijk. Ik wacht nog steeds op een degelijk 6-in-lijn geluid.

Oh, en geen race-uitlaat kopen, dat klinkt niet :+
Haha ja dat is waar maar ze hebben zo'n goede job gedaan met de Ford Mark IV in GT5 qua geluid en dan komen ze met deze crap voor een Mark 1 GT40. Naja het was iig de 15th anniv edition waar dat geluid zo crap van is, maar ik denk niet dat de normale dealer versie anders klinkt

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjona100 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:39:
[...]

Haha ja dat is waar maar ze hebben zo'n goede job gedaan met de Ford Mark IV in GT5 qua geluid en dan komen ze met deze crap voor een Mark 1 GT40. Naja het was iig de 15th anniv edition waar dat geluid zo crap van is, maar ik denk niet dat de normale dealer versie anders klinkt
De anniversary editions hebben al eeb uitlaat upgrade waardoor ze meestal fockop klinken. Zelfde met die gt40.
Je kan de originele uitlaat helaas niet terug zetten dus je moet hem opnieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
V.w.b. het geluid van de auto's...

Ik speelde jaaaaren geleden (jaartje of 7?) de sim racer: GTR 2 op de PC.

Ik ben sindstoen nooit meer een racegame tegengekomen met mooiere audio (inlaatgeluid, motor en uitlaatgeluid).. echt helemaal te gek was dat. Rauw, vol, gebulder... zo moet dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Weet iemand waarom je in je garage auto's kan verplaatsen naar je "stockyard"? Wat is de stockyard en waar kun je dat voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stockyard is bedoeld voor auto's die je niet vaak gebruikt maar meer hebt voor het verzamelen. Je garage kan maximaal 500 auto's bevatten. Er schijnt overigens wel een glitch te zijn met de stockyard waar auto's zomaar uit verdwijnen en je ze dus kwijt bent. Ik weet alleen niet of dat al gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:55
Is dit echt?
http://www.gtplanet.net/g...-life-ascari-race-resort/
Wauw, wat hebben ze de belichting ontzettend verbeterd dan _/-\o_
Als ze mij laten kiezen of links of rechts echt is, ik zou het niet altijd weten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dacide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:42:
V.w.b. het geluid van de auto's...

Ik speelde jaaaaren geleden (jaartje of 7?) de sim racer: GTR 2 op de PC.

Ik ben sindstoen nooit meer een racegame tegengekomen met mooiere audio (inlaatgeluid, motor en uitlaatgeluid).. echt helemaal te gek was dat. Rauw, vol, gebulder... zo moet dat!
Helemaal mee eens! GTR2 was geweldig qua geluid, gameplay en voor die tijd de graphics. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:32:
[...]

Helemaal mee eens! GTR2 was geweldig qua geluid, gameplay en voor die tijd de graphics. _/-\o_ _/-\o_
Maar was het geluid ook realistisch of klonk het gewoon leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumi2004 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:03:
Als ik op de weg rij hoor ik ook niet constant Dyson's om mij heen, dus sja, wat is realistisch/beter/mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Gaan we het nou nog steeds over geluiden hebben? Hoe vaak hebben we dit nu besproken ffs? Laat PD nou hun ding doen en die patch uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Vraag bij international A geloof ik moet 5 races doen en moet ik daarbij minimaal één race winnen om bij license te komen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Brad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:08:
[...]

Als ik op de weg rij hoor ik ook niet constant Dyson's om mij heen, dus sja, wat is realistisch/beter/mooier?
Gran Turismo 6 'The Real vacuüm cleaner' simulator hahah. Flauw >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iPodKiller schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:13:
Laat PD nou hun ding doen en die patch uitbrengen.
Een patch waar opeens alle auto's magischerwijs vet gaan klinken? Die patch gaat er nooit komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
[...]

Haha geen idee. Ik weet wel dat GTR2 voor mijn gevoel toen de realiteit beter weergaf dan andere racesims van die tijd. En dat is voor mij goed genoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mij intereseert dat geluid niet zo. Als het gewoon in verhouding is en lekker klinkt vind ik het wel best.
Een mussle car moet alleen niet ineens als een dyson gaan klinken dan zit er een steek bij developer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:07
schumi2004 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Mij intereseert dat geluid niet zo. Als het gewoon in verhouding is en lekker klinkt vind ik het wel best.
Een mussle car moet alleen niet ineens als een dyson gaan klinken dan zit er een steek bij developer los.
Vind persoonlijk het geluid bést lekker met headset op. Alleen zit er nog wel een bug in het geluid van de KTM X-Bow. Als je de camera op de motorkap hebt dan vaagt het geluid na een paar seconden weg. Kijk je dan een keer achteruit met L1 en vervolgens weer vooruit, dan is het geluid weer even hard... Daarna vaagt het weer weg.

Nog niet bij andere auto's kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:19:
[...]

Een patch waar opeens alle auto's magischerwijs vet gaan klinken? Die patch gaat er nooit komen :)
Hoezo dat? Ze nemen althans de premium auto's gewoon op hoor, het is té realistisch en PD heeft het zo aangepast waardoor er weinig bass op normale speakers komen, juist Forza heeft die geluiden liggen verdraaien zodat het out of the box goed klinkt. PD moet net als Turn 10 deed de bassen verdraaien.

Kort en simpel samengevat. Maar ik ga niet nog een keer lekker alles uitgebreid gaan liggen samenvatten..
iPodKiller in "[PS3] Gran Turismo 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iPodKiller schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:27:
Hoezo dat? Ze nemen althans de premium auto's gewoon op hoor
Ja, en? Dan komt er dús een patch voor GT6? Wellicht gebruiken ze, if we're lucky, die nieuwe geluiden voor GT7. Of initieel ook nog niet en wachten we nog even op patch 9 om eindelijk eens normale sound te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een beetje bass in het geluid is niet het enige probleem, drivetrain/gearbox geluid is te hard aanwezig, de turbo klopt 9 van de 10 keer niet en de vervorming van normaal -> sportuit laat helemaal niet.

(of er is een sportuitlaat die elke auto als een Dyson kan laten klinken :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 12-09 19:13
dvdkiwi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:14:
Is dit echt?
http://www.gtplanet.net/g...-life-ascari-race-resort/
Wauw, wat hebben ze de belichting ontzettend verbeterd dan _/-\o_
Als ze mij laten kiezen of links of rechts echt is, ik zou het niet altijd weten ;)
Hier meer screenshots van virtual vs reality van waaronder ook Ronda: http://gthq.nl/home/nieuws/1061-gran-turismo-6-vs-real-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
homernt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:17:
Vraag bij international A geloof ik moet 5 races doen en moet ik daarbij minimaal één race winnen om bij license te komen of niet?
Volgens mij staat er wel aangegeven hoeveel sterren je moet verzamelen in de serie alvorens je één van de andere onderdelen vrijspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Flex0r schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:57:
[...]

Volgens mij staat er wel aangegeven hoeveel sterren je moet verzamelen in de serie alvorens je één van de andere onderdelen vrijspeeld.
Ja, 25 en dan moet ik de 5 race championship rijden waardoor ik nu nog meer sterren heb. Bij het vorige level kwam toen de license vrij. Nu dus niet maar omdat toen in ieder geval een race had gewonnen dacht misschien moet dat hier weer. Ik vraag het voor de zekerheid of het inderdaad zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister de 2013 Honda NSX protoype gekocht. Dat ding is behoorlijk rap. Kan alleen niks tunen maar rijd wel enorm lekker zeg. Zelfs de wielen aanpassen kan niet. Maar ja het is ook een prototype. Gelukkig wel een nette cockpit met een leuke futuristisch toerenteller.

Als je wat geld over hebt zeker is kopen en uit proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-12-2013 11:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
[...]

Volledig realistisch. Was ook beter te doen. Er zaten maar (pak m beet) een stuk of 25 auto's in die game. Iedere auto is volledig manueel opgenomen. Dus microfoons bij het aanzuiggeluid, de motor zelf en bij de uitlaat. Beter kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht gooi eens wat photomode plaatjes in het topic :)
Zijn allemaal clickable, sommige zijn 1080p sommige 4k :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lH8tGEx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HsyOj7m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hYLQ2WI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fAltZpz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sPD01Qs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3E62WoX.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rCFgWjP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1EdnfVH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DkUJyGb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Waarom werk je niet met HDR? Dan hoef je niet steeds donkere en lichte plaatjes te posten van 1 foto en dan leeft je foto ook meer :)

Photomatix voldoet prima. gewoon 1 normaal, 1 NV -1 en een NV+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
??
Zit dat in de photomode dan ??
Heb met die evo de 1 met een cool filter en de andere zonder filter.
Is allemaal direct uit gt6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Denk niet maar, het is simpel te doen, gewoon de niveau -1 lichter. Je hebt maar 3 foto's nodig. Photomatix voldoet prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Mooi hoor. Heb even kort naar photomode gekeken en ik zag maar 4 locaties? Vraag me af of er nog meer te unlocken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt met photomatix een extern programma ofzo ??
Ben helemaal niet thuis in photo editing en vind zoals in gt6 is al prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
v8power67 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:15:
Ben helemaal niet thuis in photo editing en vind zoals in gt6 is al prima :P
+1 Gewoon zo laten, waanzinnig mooi d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Misschien is het al gemeld, maar ik heb nu twee keer meegemaakt dat pas na ongeveer 30 seconden rijden ik mijn eigen auto hoor, voor die tijd hoor ik alleen de auto's bij mij in de buurt. Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij was het beide keren precies na het wisselen van auto. Iemand dit ook al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Marando schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:41:
Misschien is het al gemeld, maar ik heb nu twee keer meegemaakt dat pas na ongeveer 30 seconden rijden ik mijn eigen auto hoor, voor die tijd hoor ik alleen de auto's bij mij in de buurt. Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij was het beide keren precies na het wisselen van auto. Iemand dit ook al meegemaakt?
Gebeurd bij mij ook regelmatig, makkelijkst is de race even opnieuw starten, tenminste dat doe ik doorgaans aangezien ik het meest op geluid schakel heb ik al een paar keer te lang in de toeren begrenzer gehangen de eerste paar versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Iemand anders die ook al een paar keer over de kop gegaan is? Op Le mans en Grand valley heb ik al een keer op mijn dak gelegen bij de curbs, ziet er nogal nep uit, zeker ook omdat het vrijwel uit het niets kwam (vooral op le mans).

Verder heb ik inmiddels license IA goud, misschien dat S wat moeilijker wordt maar tot dusverre nog niet echt moeilijke tests tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik had zelfs een keer bovenaan een korte straight op Matterhorn dat ik remde voor een bocht, en over m'n lengteas over de kop ging, dat was inderdaad wel even een wtf-momentje :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Gelukkig kan ik morgen ook eindelijk weer aan de slag. GTPSP begint snel te vervelen, en kan niet zomaar ff een PS3 meenemen naar een hotel..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Bastard schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:52:
Iemand anders die ook al een paar keer over de kop gegaan is?
Ja, maar dat was toen ik op de maan reed en een grote steen raakte :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Ontzettende_Jan
Zeker. Hoeveel credits kost ie of is ie gratis? We blijven wel Nederlanders natuurlijk :P

• bones
Dat is zeker nice, maar waar blijven de huidige M5, M6, M135i, 1M, Z4, etc??

• homernt
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:37:
[...]

Zeker. Hoeveel credits kost ie of is ie gratis? We blijven wel Nederlanders natuurlijk :P
Van wat ik begrijp van het forum op gtplanet krijg hem als het Seasonal Event haalt alleen heeft hij geen cockpit view naar het schijnt.

• Djie
homernt schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:14:
[...]

Van wat ik begrijp van het forum op gtplanet krijg hem als het Seasonal Event haalt alleen heeft hij geen cockpit view naar het schijnt.
Inderdaad geen cockpit view:
Afbeeldingslocatie: http://gthq.nl/images/stories/GT6/BMW_M4/20131212083954.png

Hier wat gameplay footage:

• Ontzettende_Jan
Hoe ziet jullie gemiddelde GT-sessie er uit? De afgelopen dagen was ik steeds van plan om verder te komen in de career maar na een paar races heb ik dat wel gezien in en doe ik in plaats daarvan time trials. Gisteravond met de Light Company Rocket op Brands Hatch Indy, wat een geweldige track is dat toch.

• schumi2004
Gisteren viel me op dat de prijzen die voor sommige auto's betaald moet worden wel heel erg extreem uit elkaar liggen, normaal model bv 100k en een tuned versie ineens een miljoen :? 8)7

Overigens nog steeds niet mijn vouchers binnen van Saturn :(
Iemand die ze al wel ontvangen heeft wel of niet van Saturn waar ze nagezonden zouden worden?

• Djie
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:57:
Hoe ziet jullie gemiddelde GT-sessie er uit? De afgelopen dagen was ik steeds van plan om verder te komen in de career maar na een paar races heb ik dat wel gezien in en doe ik in plaats daarvan time trials. Gisteravond met de Light Company Rocket op Brands Hatch Indy, wat een geweldige track is dat toch.
Online! Gisteren weer geweldige races gehad met de Gran Turismo community met de Mid Week Trohy cup op Brands Hatch en Autumn ring met de Renault Sport Clio R.S '11. Helaas de eerste race op Tsukuba moeten missen maar wat is close racing gaaf in GT6! _/-\o_

De career mode is leuk voor erbij om af en toe eens te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Djie op 12-12-2013 11:09 ]

Verwijderd

Hoe ziet jullie gemiddelde GT-sessie er uit?
Eigenlijk van alles wat, zo afwisselend mogelijk. Paar career races, mijn kat voor de TV weghalen, wat foto's maken, tijden verbeteren in license tests, weer mijn kat voor de TV weghalen en gewoon een beetje rondkijken bij de dealers. Time trials vind ik ook leuk maar wat ik mis is dat er geen top tien van beste tijden meer wordt bijgehouden per circuit of zie ik iets over het hoofd? Anders moet je het met pen en papier bij gaan houden :') Met GT5 vond ik het bijvoorbeeld leuk om met een nieuwe auto een tijd neer te zetten op de Nordschleife en dan kijken of en waar hij terecht komt in de top tien.
Online racen nog niet gedaan en doe ik zowieso niet vaak. Zomaar een onbekende lobby joinen en hopen dat er fatsoenlijk geraced gaat worden begin ik in ieder geval niet eens meer aan. Dan nog liever de AI.
Ik denk dat ik ook maar weer eens ga kijken bij GTHQ, waar ik ten tijde van GT5 ook actief ben geweest. Vooral met Friday Night Racing. Doen jullie dat nog steeds Djie?

• bones
Hoe ziet jullie gemiddelde GT-sessie er uit?
Radlers + Oreo's, en dan relaxed proberen alle events te halen door elkaar heen. Zo heb je ook wat afwisseling in de wagens. Daarnaast probeer ik de licenties te halen op goud, en af en toe de coffee breaks maar die vind ik niet zo leuk.
Doe ook geregeld een online lobby game, dat vind ik tot nu toe het leukst.

• Tjona100
Heb een Facebook bericht gezien dat de BMW M4 nu beschikbaar is

• Brad Pitt
Tjona100 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:55:
Heb een Facebook bericht gezien dat de BMW M4 nu beschikbaar is
Vet!

• Ontzettende_Jan
Sporadisch online geracet in GT5 maar ben wel van plan het nu meer te gaan doen.

Volgens de GT-website zit er nog nieuwe functionaliteit aan te komen:
"Je kunt zelf een club oprichten, met anderen communiceren in de forums en race-events organiseren voor je clubgenoten. Het is mogelijk om een besloten raceclub op te zetten en een openbare, waarvan iedereen lid kan worden."

Klinkt goed!

Zo net even de money glitch gedaan. Dacht doe het 1x voordat het gepatched wordt. Nu weer update erop zetten. De game zal vast weer wat trager zijn omdat ik de install weg gedaan heb. Nu eens kijken wat ik ervan ga kopen. 20mil is nie niks :D
Normaal doe ik dit niet maar vind dat ik na ruim 15 uur racen wel erg weinig verdien.

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2013 12:52 ]

• Djie
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:44:
[...]

Eigenlijk van alles wat, zo afwisselend mogelijk. Paar career races, mijn kat voor de TV weghalen, wat foto's maken, tijden verbeteren in license tests, weer mijn kat voor de TV weghalen en gewoon een beetje rondkijken bij de dealers. Time trials vind ik ook leuk maar wat ik mis is dat er geen top tien van beste tijden meer wordt bijgehouden per circuit of zie ik iets over het hoofd? Anders moet je het met pen en papier bij gaan houden :') Met GT5 vond ik het bijvoorbeeld leuk om met een nieuwe auto een tijd neer te zetten op de Nordschleife en dan kijken of en waar hij terecht komt in de top tien.
Online racen nog niet gedaan en doe ik zowieso niet vaak. Zomaar een onbekende lobby joinen en hopen dat er fatsoenlijk geraced gaat worden begin ik in ieder geval niet eens meer aan. Dan nog liever de AI.
Ik denk dat ik ook maar weer eens ga kijken bij GTHQ, waar ik ten tijde van GT5 ook actief ben geweest. Vooral met Friday Night Racing. Doen jullie dat nog steeds Djie?
Sinds GT6 is het omgedoopt tot Casual Friday, een prima race avond voor instappers in Online racen! http://gthq.nl/forum/gt6-...ual-friday?start=50#98227

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:51
schumi2004 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:59:
Gisteren viel me op dat de prijzen die voor sommige auto's betaald moet worden wel heel erg extreem uit elkaar liggen, normaal model bv 100k en een tuned versie ineens een miljoen :? 8)7

Overigens nog steeds niet mijn vouchers binnen van Saturn :(
Iemand die ze al wel ontvangen heeft wel of niet van Saturn waar ze nagezonden zouden worden?
Heb bericht gekregen van ze dat de vouchers deze week zouden worden bezorgd.
Maar uit ongeduld ben ik gisteren langs de MM in Eindhoven geweest en daar lagen de Precision pack Vouchers gewoon voor het oprapen.

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

• Ontzettende_Jan
Djie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:14:
[...]

Sinds GT6 is het omgedoopt tot Casual Friday, een prima race avond voor instappers in Online racen! http://gthq.nl/forum/gt6-...ual-friday?start=50#98227
Heb me aangemeld, weet alleen nog niet of ik kan. Op de een of andere manier zijn er medebewoners die zomaar de tv denken in te kunnen pikken. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 12-12-2013 13:53 ]

• Bastard
Djie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:14:
[...]

Misschien dat ik wel ff mee kom rijden, rijden jullie de hele tijd met die megane op matterhorn, of wordt er redelijk wat gewisseld tussen banen en auto's uit de (online-)garage?

• Djie
Er zal alleen met de Mégane Trophy Car (Base of Anniversary) gereden worden, zeker omdat niet iedereen alle auto's in deze fase van de game al heeft. Er zal gestart worden op Matterhorn en via voting de vervolg circuits. Details over wie je moet toevoegen en andere details zijn aangegeven bij het event!

• schumi2004
cfeijt schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:29:
[...]

Maar uit ongeduld ben ik gisteren langs de MM in Eindhoven geweest en daar lagen de Precision pack Vouchers gewoon voor het oprapen.
Ow, dus iedereen kan gewoon ff binnen lopen en vouchers naar keuze meenemen?

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:59
[...]

Zou je, als je toevallig in de buurt bent, een code kunnen meenemen voor me? 8)

Verwijderd

[...]
Waar lagen ze dan, dat je ze zo kon pakken?

Ik houd mij ook aanbevolen voor deze voucher :P Heb ook niets meer ontvangen van MM.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 15:52 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 00:49
[...]

Mocht je er nog een paar gaan halen voor je mede tweakers dan hoor ik het graag, Heb het spel nu al een week in huis van de Mediamarkt maar nog altijd geen vouchers ontvangen en ik verwacht ze inmiddels ook niet meer te krijgen. (post is vandaag al geweest, Al kan ik mij niet voorstellen dat zij dat per post zouden sturen.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Hier eer gisteren bericht gekregen van saturn dat binnenkort de vouchers bij hun binnen zouden komen en dan per post zsm nagestuurd zouden worden. Maar net alleen de tv krant in de bus, dus we zijn weer bijna een week verder helaas. Nou ja, we wachten rustig af..

psn: splettervlek

• Bastard
Sato schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:31:
[...]

Mocht je er nog een paar gaan halen voor je mede tweakers dan hoor ik het graag, Heb het spel nu al een week in huis van de Mediamarkt maar nog altijd geen vouchers ontvangen en ik verwacht ze inmiddels ook niet meer te krijgen. (post is vandaag al geweest, Al kan ik mij niet voorstellen dat zij dat per post zouden sturen.)
Hier ook de melding gekregen dat ze in de loop van de week zouden worden verzonden (bij mij werd echter vermeld dat ze digitaal zouden worden verstuurd)
Heb een glitch gevonden in gt6 met uitlaat geluiden. Grappige is hij zat ook al in gt5 totdat ze hem patchde.
Maar met de glitch kun je elke type geluid bij elke type uirlaat pijp combineren. Bv meeste wagens klinken standaard het beste en met een race pijp echt verschrikkelijk.
Beetje moeilijk uitleggen hoe het werkt maar here go's :
Je koopt de uitlaat die je wil bv de duurste. Dan erna ga je uit car tuning( doe dit bij een freerun want je hoort hem dan rond rijden en het geluid veranderen)
Dan als je hoort dat hij verandert is ga je terug in car tuning en selecteer je de standaard uitlaat. Nu weer terug gaan en je zal merken geluid verandert niet. Dan doe je effe snel rond rijden. Meteen weer stoppen, en gelijk weer bij car tuning de gekochte uitlaat eronder zetten. Nu verandert het geluid als je terug gaat maar als goed is naar standaard uitlaat geluid. Maar heb je wel de pks en uiterlijk van de race uitlaat :)
Heb er beetje mee gekloot en zo werkt het bij min altijd :)

Edit : WTF.
Een daihatsu blokkendoosje (mira tr-xx avanzatoR '97)met 560pk. En dan nog nos erbij. Dingetje haalt 430 met nos hahah.
Zal wel snel gepatcjed worden helaas ding is super dik. Jammer dat ie voorwiel aangedreven is.

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2013 17:21 ]

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Voucher codes ontvangen van de Saturn via de mail _/-\o_

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

• schumi2004
HaveHam schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:12:
Voucher codes ontvangen van de Saturn via de mail _/-\o_
Zal onderhand tijd worden. Zijn ze ze 1 voor 1 aan het inscannen of wat. Prutsers eerlijk gezegd. De 1 zegt via post de ander via mail, dan krijg je ze maandag/dinsdag dan ergens de komende dagen en laatst wat ik las was zoiets als dat ze ze nog moesten ontvangen 8)7
Hier nog niks overigens,

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ik vermoed handmatig ingetypt (het is geen 1 op 1 scan).
En ik had ze afgelopen Zaterdag gemaild hierover maar daar niets meer van vernomen.

• schumi2004
HaveHam schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:37:
Ik vermoed handmatig ingetypt (het is geen 1 op 1 scan).
En ik had ze afgelopen Zaterdag gemaild hierover maar daar niets meer van vernomen.
Als ze met handje over getypt zijn is het nog maar de vraag of ze ze wel goed getypt hebben en werken dus :P
Ik ook zaterdag gemaild maar kreeg toen te horen dat ze nagestuurd zouden worden. nahja we wachten wel weer ff voor er een volgende mail overheen gaat.

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Dit is wat ik kreeg als antwoord op mijn "ticket" bij Saturn:

Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.

Helaas is de pre-order bonus niet direct door de distributeur meegezonden.
Deze krijgen wij echter alsnog spoedig binnen om vervolgens naar u af te
zenden. Mocht de bonus nog niet zijn aangekomen dan mag u deze spoedig
thuis verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

Neem aan dat ik dus de brievenbus in de gaten moet houden. Lijkt iig niet de schuld van Saturn dus te zijn, als het klopt natuurlijk.

Verder wel erg vermakelijke game weer. Ik had alleen wel gehoopt wat meer premium auto's te krijgen. Maar heel veel blijven zonder compleet interieur helaas. Op een of andere manier heb ik dan direct geen zin om met zo'n wagen te rijden. ..
En nog steeds niet mijn eigen auto's er in :(

psn: splettervlek

• schumi2004
Laatste voor dat we te offtopic gaan.
Ik kreeg dus een heel ander verhaal te horen en kreeg ook het idee ik de brievenbus in de gaten moest houden zelfs zo dat dit maandag/dinsdag moest zijn. Vervolgens weer een ander bericht met soort van zelfde strekking maar dan weer enkele dagen. Vervolgens lees ik dan wat ze jouw verteld hebben en dan heb ik echt zoiets van, praten die medewerkers niet met elkaar ofzo? Hoe moeilijk kan het zijn het zelfde verhaal (waarheid?) te vertellen?

Edit:
Voor het eerst dat ik zo'n verschrikkelijke pre-launch meegemaakt heb. Wat een stelletje amateurs, allemaal!

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2013 19:51 ]

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Voor mij werken de codes dus daar is wel aandacht aan besteed (daarom duurt het ook even:P).

Had wel interesse in die Ford GT40 maar mijn Henry komt nog dichter bij het geluid van een V8.
Als ik dan weer even GT2 erin plaats dan hoor je het bulderen van een beest.

Ah gevonden voor als het nog niet gepost was.

Op de lange stukken heeft het wel wat weg van Shao Kahn.

[ Voor 22% gewijzigd door HaveHam op 12-12-2013 20:16 ]

• Zwelgbastje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 20:12
Ik had de mijne bij Bart Smit gepreordered en kreek ook geen voucher. Na een mail kreeg ik als antwoord dat ik Sony maar moest bellen.
Uiteraard direct een mail er achteraan dat dit toch echt hun probleem was en dat ze nu adverteren dat ze nog steeds de vouchers mee geven. Een dag later een mail met de code erin.

In de tussentijd heb ik toch ook Sony gebeld ongeduldig als ik ben en als je hun het verhaal uitlegt en je een aankoopnota mailt krijg je van hun een voucher. Al heb ik die nog niet, maar kreeg vandaag wel de mail dat mijn"klacht" was doorgestuurd.

Dus voor iedereen die geen tevreden antwoord krijgt van de winkel, bel Sony. Misschien dat ze dan de volgende keer een beter systeem hiervoor verzinnen.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste