Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pack C en X zijn nog de oude benamingen en staan er al sinds een paar maanden terug op. Het zijn twee losse vouchers die nog niet in de gesealde verpakking zitten; bij MM moest ik er wel zelf naar vragen. De jongen daar leek het nog niet te weten en haalde na wat zoeken een doos tevoorschijn met een paar stapels van die vouchers. In eerste instantie gaf ie me ook maar een voucher mee van de twee.

De Anniv. Ed. krijgt het precisiepack als extra, want de performancepack zou al in de doos moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo Tweakers,
Vandaag heb ik GT6 binnen gekregen van Bol.com alleen doet het spel het niet. Als ik mijn Playstation opstart en het spel erin doe hekent hij hem niet en krijg ik dus niet onder het game menu het GT6 logo te zien. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werken andere spellen wel? Zoja, dan ligt het wellicht aan de GT6-disc. Zoniet, dan zou je kunnen proberen om de lens van de Blu-ray-drive schoon te maken met wat schoonmaakalcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
CaptainPanda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:55:
De Anniv. Ed. krijgt het precisiepack als extra, want de performancepack zou al in de doos moeten zitten.
Zit uiteraard niks bij (van Saturn), dus mail gestuurd en nu maar wachten :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
CaptainPanda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:58:
Werken andere spellen wel? Zoja, dan ligt het wellicht aan de GT6-disc. Zoniet, dan zou je kunnen proberen om de lens van de Blu-ray-drive schoon te maken met wat schoonmaakalcohol.
Andere spellen doen het wel gewoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw, nu de patch te downloaden is, werken de codes vast ook wel. Voor degenen die de standaardversie hebben gekocht: vergeet niet om ook een gratis Renault Megane Trophy 15th Anniv. Ed. te halen (eerst even een Japans PSN-account aanmaken) http://www.gtplanet.net/g...niversary-edition-in-gt6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
CaptainPanda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:03:
Btw, nu de patch te downloaden is, werken de codes vast ook wel. Voor degenen die de standaardversie hebben gekocht: vergeet niet om ook een gratis Renault Megane Trophy 15th Anniv. Ed. te halen (eerst even een Japans PSN-account aanmaken) http://www.gtplanet.net/g...niversary-edition-in-gt6/
Servers zijn nog steeds offline, weet niet of dat gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Brad Pitt schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:59:
[...]

Zit uiteraard niks bij (van Saturn), dus mail gestuurd en nu maar wachten :)
Opgehaald of met de post ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
schumi2004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:48:
[...]

Meen paar pagina's terug gelezen te hebben dat dat geen probleem hoeft te zijn.

[...]

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat met die C en X vouchers zit welke bij MM en/of Saturn besteld zijn, los erbij of in doos?
Heb zo'n vermoeden dat wanneer hij bij mij op de mat valt ze er niet bij zullen zitten.
Iemand enig idee waar die letters voor staan?
Ik heb net mijn GT6 geleverd gekregen van MM en ik heb er geen DLC codes bij gekregen :( dus maar ff contact opnemen met de klantenservice

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
CaptainPanda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:55:
Pack C en X zijn nog de oude benamingen en staan er al sinds een paar maanden terug op. Het zijn twee losse vouchers die nog niet in de gesealde verpakking zitten; bij MM moest ik er wel zelf naar vragen. De jongen daar leek het nog niet te weten en haalde na wat zoeken een doos tevoorschijn met een paar stapels van die vouchers. In eerste instantie gaf ie me ook maar een voucher mee van de twee.

Dan weet ik dat ook weer. Met FIFA 14 kreeg ik een PES 2014 sleutelhanger mee(was in een goede bui wss), eens kijken of ik een aardige medewerker ga tegenkomen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Post ontvangen. Klantenservice mag het oplossen verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgens gtplanet.net kan je de digitale versie nu van de store downloaden,. :)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Brad Pitt schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:43:
Net de GT6 Anniversary Edition binnengekregen maar geen spoor van de pack X en Y codes te vinden. Alleen een boekje met de Anniversary code er in. Mis ik iets of is die code voor Anniversary + packs? Dat lijkt mij stug. Had er een losse pre-order leaflet bij verwacht eigenlijk?
Werkt die code van jou, die voucher wat bij je GT6 anniv. zat want bij mij werkt die code namelijk niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tjona100 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:22:
[...]

Werkt die code van jou, die voucher wat bij je GT6 anniv. zat want bij mij werkt die code namelijk niet ;(
* schumi2004 roept iets met official launch date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tjona100 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:22:
Dat blijkt te liggen aan de huidige datum. En zit op de zaak, en geen PS3 hier helaas :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 05-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ben wel benieuwd wat die patch allemaal fixed. Iemand een update log o.i.d. ?

al gevonden :

GT6 first day patch v1.01 is live wheighing in at 1207 MB

Vision GT has been added to the home screen.
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo is available as a gift car.
Online part has been modified on the home screen. 1.00 had 4 available online modes. Community, Open lobby, Quick Match and Seasonal events. In the 1.01 patch there is only Open lobby and Seasonal events in the online section on the home screen.
GT game server is now online in Europe
Car tuning menus has been updater to expand/collapse function.
Freshman Cup added to National B mode.
Status screen has an updated layout.
Tyre type fitted to car is now displayed in lower left corner of race display when driving.

[ Voor 82% gewijzigd door bones op 05-12-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Hier is een changelog te vinden: http://www.gtplanet.net/f...gt6-v1-01-is-live.291496/

edit:
Oh, ik ben geloof ik een beetje laat met op 'post' drukken ;) .

[ Voor 29% gewijzigd door zwik op 05-12-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:47
Vanaf morgen pas in verkoop bij MediaMarkt Ede... :/

https://twitter.com/MediaMarktEde/status/408583864391438336

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Die willen geen verkopen met sint natuurlijk.. Die geven ze liever aan Intertoys etc..

De mijne zou op de mat moeten liggen (Van MM).. Hopelijk zitten de codes er wel bij.. :/

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 05-12-2013 14:22 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Wow, wat awesome, R1 = Nitrous, dat wist ik niet! Haha nice addition :)

BTW vanmiddag gekocht bij Game Mania in Delft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Hmm, ik heb hier ook alleen maar een code in het boekje zien staan... Heb net gebeld met MM Rotterdam (Beijerlandselaan) en zij wisten er ook niets van. De betreffende afdeling gaat het uitzoeken en ik word er vandaag nog over terug gebeld.

Ik denk dat ik maar even langsrijd uit het werk straks. Haal ik ze gelijk even op als dat kan. Beetje zonde anders. Spendeer je 71 euro voor die extraatjes en dan zitten ze er niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de G25 kan je alle knoppen vrij instellen, dus Nitro weer op het stuur :D Nu nog even wat centjes verdienen om nitro te kunnen kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Eerste paar bevindingen:

-Snelle menu's! Wat een verademing :)
-Dode hoek warning
-Goed geluid
-Realistischere slidings.

I Like! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nou bij MM Utrecht kun je hem morgen ophalen dus, heb ook naar de vouchers gevraagd, maar daar geeft die geen directe antwoord op zo te zien.
https://twitter.com/MediaMarktUtr/status/408590475474370560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kreeg BTW maar 1 voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Media Markt Utrecht ‏@MediaMarktUtr 3m
@Kalax03 Wij hebben geen vouchers binnengekregen maar het kan zijn dat ze erin zitten, dat weten we pas morgen helaas..

Nou ik denk bijna zeker dat ze erbij zitten. Anders zou het raar zijn.

Welke MM winkel gaf ze mee @ CaptainPanda?

[ Voor 26% gewijzigd door iPodKiller op 05-12-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
Ik heb gister ook bij Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan de Anniversary Edition mee genomen en er zit alleen een voucher in het doosje maar geen extra carpack voucher ofzo. moet je die dan er ook bij krijgen ?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
maversne schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:53:
Ik heb gister ook bij Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan de Anniversary Edition mee genomen en er zit alleen een voucher in het doosje maar geen extra carpack voucher ofzo. moet je die dan er ook bij krijgen ?
Ja die moet je erbij krijgen als men dat heeft aangegeven natuurlijk. Je zou de Precision Pack extra moeten krijgen... bij GTHQ krijg deze als pre order bonus naast de reguliere DLC in de Anniversary Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
EU advert, net uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort maar krachtig :)

Ik hoor het graag wanneer iemand weet hoe het nu precies zit met die pre-order DLC codes die je bij de Anniversary Edition hoort te krijgen. Krijg je die nageleverd, per post of email of hoor je die er ter plekke bij te krijgen? Beetje raar dat ze niet alles gewoon in één doosje proppen, zoals dat met GT5 wel het geval was.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Djie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:59:
[...]

Ja die moet je erbij krijgen als men dat heeft aangegeven natuurlijk. Je zou de Precision Pack extra moeten krijgen... bij GTHQ krijg deze als pre order bonus naast de reguliere DLC in de Anniversary Pack.
Ik zag dat iemand van hier al had gebeld naar de beijerlandselaan. Ik hoop dat hij straks een antwoord heeft. Ik wil ook die pack hebben

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Laatst online: 29-03-2024
Hier het antwoord van Bol.com over de code :
Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 december 2013.

Hierin geeft u aan dat u uw pre-order bonus niet ontvangen heeft. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

U ontvangt uw pre-order bonus op de dag van de release. Dit kan tot uiterlijk 23:00 uur diezelfde dag zijn.
Als de pre-order bonus een code is, dan ontvangt u de code per e-mail. Als de pre-order bonus een fysiek artikel is, dan wordt dit meegestuurd met uw bestelling.

Wij wensen u alvast veel game-plezier toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Rogar schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:30:
Hmm, ik heb hier ook alleen maar een code in het boekje zien staan... Heb net gebeld met MM Rotterdam (Beijerlandselaan) en zij wisten er ook niets van. De betreffende afdeling gaat het uitzoeken en ik word er vandaag nog over terug gebeld.

Ik denk dat ik maar even langsrijd uit het werk straks. Haal ik ze gelijk even op als dat kan. Beetje zonde anders. Spendeer je 71 euro voor die extraatjes en dan zitten ze er niet bij...
Laat me even weten of je wat hebt gekregen straks want dan ga ik ook nog even langs dezelfde mediamarkt op rotterdam-zuid. Daar heb ik gisterenmiddag ook die Anniversary Edition gekocht maar kreeg ook niks erbij

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:47
maversne schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:53:
Wat was de prijs van de Anniversary edition?
Er staat geen artikel op de website van Mediamarkt :/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:09
Beerkeeper schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:14:
[...]

Wat was de prijs van de Anniversary edition?
Er staat geen artikel op de website van Mediamarkt :/
Op de website is ie al uitverkocht, daarom staat hij er niet meer op.
Ik heb er €69 voor betaald bij de MM

[ Voor 5% gewijzigd door cfeijt op 05-12-2013 15:17 ]

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Net even naar huis gegaan om de code van de Anniversary Edition te testen. Déze doet het i.i.g. prima:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/IMG_20131205_140121s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/IMG_20131205_140217s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/IMG_20131205_140257s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel het geld nog waard dan?
Kan nog nergens reviews vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
En waar zou je recht op moeten hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
HTeK schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:08:
Hier het antwoord van Bol.com over de code :

[...]
Thanks voor posten van het antwoord, dan wacht ik nog even met mailen tot zaterdag. Ook ik heb niets ontvangen, maar ik vertrouw er dan maar op dat ik morgen een mail krijg met de DLC-codes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:46:
Welke MM winkel gaf ze mee @ CaptainPanda?
Eindhoven.
GAIAjohan schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:12:
Iemand misschien een foto van de 106 S16?
Niet van de S16 omdat ik er net nog niet genoeg geld voor had, maar van de Rallye (mijn eerste auto):

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/BrandsHatchGrandPrixCircuit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/BrandsHatchGrandPrixCircuit_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/BrandsHatchGrandPrixCircuit_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/BrandsHatchGrandPrixCircuit_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/BrandsHatchGrandPrixCircuit_1.jpg

En andere plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/GranTurismoArenaOpenLayout_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/MountPanoramaMotorRacingCircuit_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumi2004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:34:
Wellicht deze:

Reserveringaanbod:

Precisiepack
  • GT-R NISMO GT3 15th Anniversary Edition
  • R8 LMS ultra 15th Anniversary Edition
  • Corvette Stingray (C7) 15th Anniversary Edition
  • Model S Signature Performance 15th Anniversary Edition
  • Viper GTS 15th Anniversary Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:32:
Is het spel het geld nog waard dan?
Kan nog nergens reviews vinden
Verderop in deze thread, van objectieve spelers.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

schumi2004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:34:
[...]

Uuuh weet ik niet..? Ik zag mensen het over vouchers hebben, dus dacht dat het wel handig was om te weten voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
maversne schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:10:
[...]

Laat me even weten of je wat hebt gekregen straks want dan ga ik ook nog even langs dezelfde mediamarkt op rotterdam-zuid. Daar heb ik gisterenmiddag ook die Anniversary Edition gekocht maar kreeg ook niks erbij
Ze hebben nog niet gebeld, maar ik kom er langs op weg naar huis. Dus dan stop ik er even om te vragen. Heb uiteraard het spel en de bon niet bij me, maar kan wel de pinbetaling laten zien via internetbankierenapp.

Laat het vanavond wel even weten.

Als ik het dus goed begrijp, krijg je met de code in het doosje dus het Adrenalinepack en het Performancepack (zie plaatjes van Brad Pitt).

En als je gepre-orderd had krijg je het Precisiepack erbij. Ik heb dat niet gedaan, dus wellicht heb ik er helemaal geen recht op :P

[ Voor 19% gewijzigd door Rogar op 05-12-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
scorpie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:40:
[...]

Uuuh weet ik niet..? Ik zag mensen het over vouchers hebben, dus dacht dat het wel handig was om te weten voor de rest.
Je weet niet waar je recht op heb?
Stond er wellicht duidelijk bij vermeld lijkt me toen je bestelling deed ;)

Volgens mij krijg je niet in alle gevallen vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ah! Ik snap de verwarring :P
Ik heb em helemaal niet pre-ordered, liep gewoon die tent binnen en vroeg of ze em al verkochten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Nah ik denk dat ze hem gewoon geven hoor, pre-order of niet. Ze hebben er toch niks aan. Ze weten niet eens dat die vouchers er zijn.. laat staan dat het bij een pre-order hoort. Zo niet, dan zeg je dat je die gewoon erbij krijgt. En zoveel pre orders zullen er niet gemaakt zijn hoor. Het is maar GT6.. geen GTA V o.i.d.

Ik liep ook gewoon met BF4 de eerste beste bartsmit binnen en ze gaven me gewoon de pre-order editie mee(met die china rising dlc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Vullen jullie je echte naam in de eerste keer? :? Ik weet niet of dit een goed idee is aangezien die online ook gebruikt wordt. Of is die achteraf nog aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Is aan te passen in het options menu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ETzPliskin schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:42:
Vullen jullie je echte naam in de eerste keer? :? Ik weet niet of dit een goed idee is aangezien die online ook gebruikt wordt. Of is die achteraf nog aan te passen?
Had even een tijdelijke naam ingevuld tussen de initiële setup, wilde die achteraf bij Settings veranderen maar toen liep hele spel vast :) PS3 uit gezet en weer terug naar de zaak gegaan :) Hopelijk kleine hickup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Maar waarom wil je die extra "bonus auto's" als er al 1200 auto's in de game zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
nFo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:07:
Maar waarom wil je die extra "bonus auto's" als er al 1200 auto's in de game zitten ?
Omdat het kan. ;)

Eerlijk gezegd was ik wel blij met stealth versions van de mclaren en mazda, reden als een trein.
Zijn toch net iets anders en beter vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
nFo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:07:
Omdat deze vijf waarschijnlijk mooier zijn dan het meerendeel van die, zogenaamd, 1200 "auto's". Die 1200 is uiteraard een totaal van alles, waaronder ladingen zelfde auto's in een andere versie. Ik wil ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:53
Lijkt me dat ze het predicaat 'Limited' meekrijgen en mogelijk online verhandelbaar zijn tegen een hogere prijs dan de reguliere paint/skin? Ala de "Stealth" versions, maar dan met/zonder performance tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zijn er nog meer mensen die de versie van Mediamarkt al hebben, maar zonder pre-order codes.
En ondertusen nog wachten op de 32 euro Saturn versie..

Tevens, diegenen die hem van Saturn hebben gekregen, welke streepjescode zit er bij jullie op?

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 05-12-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
GAIAjohan schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:39:
Zijn er nog meer mensen die de versie van Mediamarkt al hebben, maar zonder pre-order codes.
En ondertusen nog wachten op de 32 euro Saturn versie..

Tevens, diegenen die hem van Saturn hebben gekregen, welke streepjescode zit er bij jullie op?
Heb mijn mediamarkt versie nog niet opgehaald en de saturn versie is nu pas verzonden naar het magazijn staat er, dus dat zal nog wel ff duren voordat ie bij mij op de mat ligt. Als ik beide games heb zal ik wel wat laten weten, maar gezien ik toch haast geen tijd heb weet ik niet of ik 'm deze week al op ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik neem aan dat bij iedereen de streepjescode dezelfde is?
7 11719 24907 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
een filmpje geupload :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tEh1rBkBGWo]

[ Voor 73% gewijzigd door maversne op 05-12-2013 18:05 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53
Voel me best slecht... ben GT fan van het eerste uur maar tijdens een heel druk jaar is GT6 gewoon volledig onder de radar binnen geschoven bij me, ik kon drie weken terug mijn oren niet geloven dat hij echt gewoon uitkomt morgen. Meestal zit ik drie jaar previews te lezen in afwachting van de nieuwe versie :P

Waarschijnlijk ten overvloede maar op Amazon UK krijg je best een goede deal volgens mij, 39 pond, levering morgen en net mail gehad met codes voor de twee car packs en een miljoen credits.

Gentlemen, let's start our engines :D

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Same here, morgen naar mediamarkt gewoon omdat ik GT6 wil hebben, echt spelen zal ik het spel niet veel maar ik kan niet alle versies kopen en deze laten liggen... :S

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
CaptainPanda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:35:
[...]

Eindhoven.

[...]

Niet van de S16 omdat ik er net nog niet genoeg geld voor had, maar van de Rallye (mijn eerste auto):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt!
Zit het stuur rechts? Aangezien het mistachterlicht rechts brandt :? :/

Ziet er volgens mij wel beter uit dan in GT5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Precision Pack heeft auto's die niet in de Anniversary editie zitten. Gelukkig kreeg ik een precision pack bij mn Anniversary Edition. Die R8 LMS Ultra is waanzinnig.

Voor de mensen met framedrops: het blijft een bijzonder verhaal. Ik speel iig in 720P op een 55 inch TV en heb echt nog geen framedrop gezien tijdens het racen, en ben echt al best ver inmiddels. Ook in city races geen dropsn dus. Over het algemeen ben ik ontzettend kritisch op framerates, dus ik let er ook echt op. Replays hebben wel drops btw. PS Slim 120gb.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Voxalizer schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:05:
Precision Pack heeft auto's die niet in de Anniversary editie zitten. Gelukkig kreeg ik een precision pack bij mn Anniversary Edition. Die R8 LMS Ultra is waanzinnig.

Voor de mensen met framedrops: het blijft een bijzonder verhaal. Ik speel iig in 720P op een 55 inch TV en heb echt nog geen framedrop gezien tijdens het racen, en ben echt al best ver inmiddels. Ook in city races geen dropsn dus. Over het algemeen ben ik ontzettend kritisch op framerates, dus ik let er ook echt op. Replays hebben wel drops btw. PS Slim 120gb.
Waar heb je die anniversary versie gekocht, ook bij mediamarkt? ik wil ook die Precision Pack hebben

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De digitale versie is al ruim een uur aan het installeren, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Duurt altijd zo lang op de ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat ie met installeren bezig is en niet met downloaden? Is geloof ik iets van 15 GB en downloaden uit de PS Store gaat niet bepaald vlotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ja hoor. Download was in 3 uur gepiept. Volgens GTplanet kan je de digitale versie toch pas morgen spelen dus het maakt niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

maversne schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:09:
[...]

Waar heb je die anniversary versie gekocht, ook bij mediamarkt? ik wil ook die Precision Pack hebben
Coolblue.nl

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koplampen in het donker hebben bar weinig nut, laatste van de A-licentie kan je beter zonder lichten aan rijden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vind het rijgedrag in de regen érg overdreven.. Alsof je een simpele bocht naar links niet eens met 50kmh kunt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Net toch overstag gegaan en toch gekocht. Het ziet er vooralsnog wat gelikter uit, maar het spel is toch wel meer van hetzelfde. Net zoals gt5 ten opzichte van deel 4.

Er zit zeker een embargo op reviews, nog geen enkele gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Volgens mij is er inderdaad een embargo tot vrijdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
Zie nu pas dat die vision gt AMG gewoon gratis is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Trishul schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:14:
Zie nu pas dat die vision gt AMG gewoon gratis is..
Oh ik dacht dat ie 1 miljoen kostte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Hoe zit het nu met het vrijspelen van prijs auto's? Heb tot nog toe enkel voor het eerste rijbewijs 2 auto's gekregen (alles goud, alfa mito voor goud en junior kart voor ?) daarnaast niets gehad voor de eerste koffie pauze (ook goud gehaald) of de eerste twee race events. Met de laatste (die in cup vorm is) ben ik nog bezig(een race gedaan en toen moest ik eten.) en ik hoop daar toch wel iets voor te krijgen.

Ben ook benieuwd hoe het nu zit met die pre order codes van de media markt want ook bij mij zaten die er niet bij. (En aan ruimte ontbrak het niet in die doos waarin het verzonden was.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Brad Pitt schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:16:
[...]

Oh ik dacht dat ie 1 miljoen kostte!
Ja dacht ik ook, maar ik zie net gewoon 'receive as a gift' er naast staan.
Sato schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:17:
Hoe zit het nu met het vrijspelen van prijs auto's? Heb tot nog toe enkel voor het eerste rijbewijs 2 auto's gekregen (alles goud, alfa mito voor goud en junior kart voor ?) daarnaast niets gehad voor de eerste koffie pauze (ook goud gehaald) of de eerste twee race events. Met de laatste (die in cup vorm is) ben ik nog bezig(een race gedaan en toen moest ik eten.) en ik hoop daar toch wel iets voor te krijgen.

Ben ook benieuwd hoe het nu zit met die pre order codes van de media markt want ook bij mij zaten die er niet bij. (En aan ruimte ontbrak het niet in die doos waarin het verzonden was.)
Ik kreeg net voor het behalen van een bepaalde niveau van sterren een lancia delta ofzoiets. Bij championships win je ook vaak wat, zoals de sport clio RS.

[ Voor 64% gewijzigd door Trishul op 05-12-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Blech, ik zie kleine foutjes die mij best ergeren.. In het verleden was Polyphony juist zo goed in details..

Goed, wat zie ik zoal:
Tesla Model S, Amerikaans model, ook aan de binnenkant de snelheid in MPH..
Maar... De sidemarker lights doen het niet..

Wáárom?! Zulke detailfouten naggen mij best wel :P

En ik zie ook dat de 106 linksgestuurd is.. Waarom brandt het mistachterlicht überhaupt, en waarom ook nog eens aan de verkeerde kant in dat geval?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:58:
[...]

Bedankt!
Zit het stuur rechts? Aangezien het mistachterlicht rechts brandt :? :/

Ziet er volgens mij wel beter uit dan in GT5..
Nee, gewoon links. Over het mistachterlicht; die brandde omdat ik de lichten op de hoogste stand had gezet. :p De buitenkant is zeker opgepoetst; alleen de randen rondom de achterlichten en zijruiten zien er nog wat pixelig uit. Hier nog wat foto's waarop het beter te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/Ronda.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/Ronda_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/Ronda_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p255/Captainslow2006/Gran%20Turismo%206/Ronda_2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door CaptainPanda op 05-12-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ik vind het jammer dat het aanbod van auto's niet echt vernieuwend is, merendeels is vanouds uit GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ligt het aan mij of geeft dimlicht wel heeeeeel weinig licht.. Alsof je mistlampen aan staan. ZE schijnen echt niet ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hahaha van euforische waar blijft het spel naar wat een buggy wanproduct straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Neuh, tis geen wanproduct, het is ook duidelijk meer wat GT5 had moeten zijn. Puntje is gewoon, je gaat met in principe weinig vernieuwing opzoek naar de vernieuwende punten..

Bv de Shelby Mustang '13 is echt heerlijk en vól detail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Oh wat vies, ik ga dinsdag binnen bij mijn lokale gameboer, ik vroeg om GT6, de werknemer zij dat ze hem niet mogen verkopen voor vrijdag en ging ook ik voor de grap nog even zeggen dat andere winkels die het wel verkopen een boete krijgen, kijk ik op hun facebook, verkochten ze hem gisteren al. 8)7

Anyway, ik ga stoppen over levertijden. Genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rolling start, rolling start, rolling start... serieus, is er 1 race die GEEN rolling start heeft? Moeilijkheid is helemaal de AI niet, de auto's niet, nee de achterstand van ~10sec wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Wat rijdt die FT86 anniversary edition toch heerlijk zeg. Die Shelby GT500 anniversary vind ik dan weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QCr6BQXl.jpg
Helaas zit de kleur van de mijne er weer niet in. Deze komt het dichtste bij..

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 05-12-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Dan zitten er zoveel vette auto's in dat spel en dan ga je met dat hok rijden =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Dat vind ik juist de charme aan GT :)

Een bereikbare auto (of....je eigen auto ;)) op z'n staart trappen, tunen, afstellen etc. en tijden verbeteren.

Begrijp me niet verkeerd, de racewagens zijn ook heel tof, maar heb mij altijd uren vermaakt met afstellen en kijken hoe je snelste tijd neer kan zetten...en dan die nog verder aanscherpen :)

Ik had gehoopt, maar niet echt verwacht, dat er meer optische tune mogelijkheden zijn. pluspunt is wel dat je voor sommige auto's 'inch up' kunt doen. dus maatje grotere wielen! dat is wel tof.
Ik ben er wel blij mee en hoop binnenkort nog een hele lege zaterdag te hebben zodat ik 't echt kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik rijd het liefst in een Mazda RX7 van rond 1990. Heb nu ook de Infinity alweer :).

Al met al weer een erg gave game. Maar sjonge zeg, wat is ie makkelijk! Tot nu toe zit er totaal geen uitdaging in. Je kan alle races winnen, zelfs met een te langzame auto. Gewoon zelfde trucje over and over again (tegenstanders blocken tot aan de finish).

Oh well, misschien word het gaandeweg nog beter :). Wel weer gaaf om met je RX7 met comfort banden over Autumn Ring Mini te driften :)
SinergyX schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:20:
Rolling start, rolling start, rolling start... serieus, is er 1 race die GEEN rolling start heeft? Moeilijkheid is helemaal de AI niet, de auto's niet, nee de achterstand van ~10sec wegwerken.
Erg jammer inderdaad. De enige manier waarop een rolling start mooi is, is op de Daytona manier :+

YouTube: [TOP 100] Sega BGMs #13 Daytona USA - King of Speed (Rolling Start!)

Moet trouwens zeggen dat Polyphony eindelijk een beetje hippe muziek heeft ontdekt. Ik zou wel vaker naast de baan willen rijden. Best catchy nummertje krijg je dan :9

[ Voor 43% gewijzigd door ksborg op 05-12-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi om te zien trouwens dat alle GT300 auto's nu een 'base' model hebben, waar je dus zelf kleur en nummer kan aanpassen. Leuk als je online GT300 races gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag weer een paar races gedaan en ben nu halverwege de National B Series. Ik ben het met iedereen eens dat de AI in de career heel erg makkelijk is. Wat ik zelf tot nu toe heb gedaan, is met de standaardbanden rijden (Comfort Soft) in plaats van de toegestane Sport Hard. Maar dan nog, met mijn standaard Alfa Romeo MiTo kan ik races winnen tegen auto's als de Megane RS en FD3 RX-7's en dat zonder te blocken. Op rechte stukken komt de AI wel terugkruipen, maar ze vallen tot nu toe nog niet echt aan zoals ik in Arcade Mode met AI-agressie op 10 heb gezien.

Wat betreft beeldkwaliteit; nu ik er echt op let, zie ik hier en daar de framerate ook tijdens de gameplay wat inzakken. Het is dan geen solide 60 fps meer, maar dipjes naar 30 of 40, gok ik. Dit gebeurt vooral bij scenes waar heel veel omgevingsdetail is; bijvoorbeeld de start van Goodwood en de laatste chicane van Madrid. Het is een minpunt, maar ik stoor me er niet zoveel aan. Het kan goed zijn dat anderen daar wat meer last van hebben.

Ook heb ik nu wat rally geprobeerd, wederom in Arcade Mode omdat ik nog geen geld heb voor een echte rallyauto. Daar zag ik de Audi Quattro S1 Pikes Peak...my god, dat ding is bloedsnel. In vergelijking met GT5 biedt rally nu een stuk meer grip, een beetje in longitudinale richting onder accelereren en remmen en een stuk meer laterale grip voor het nemen van bochten. Met name bij het remmen is het in de Force Feedback goed te voelen dat de banden zich nu vastgrijpen. Het enorme vermogen kon ik goed kwijt uit de vele hairpins (ben even de naam van de baan vergeten). Wat mij betreft is rally zoveel leuker geworden om te rijden.

En wat betreft gameplay, overtreft dit spel voor mij nog steeds alles wat ik ooit heb gespeeld. Eindelijk kan ik pushen zonder ABS en bij elke auto tot nu toe blokkeren nu de voorwielen als eerste (in tegenstelling tot de achterwielen in GT5, wat echt een ramp was om mee te rijden), wat zo het zo enorm leuk maakt om met allerlei auto's te op de limiet te rijden. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar met voowielaandrijvers gespeeld; wat echt duidelijk voelbaar is, is dat de Renaults (Clio en Megane RS) enorm strak de bocht doorkomen en heel vroeg op het gas kunnen, terwijl een MiTo veel eerder onderstuur heeft. Wat ik heel aangenaam vind, zijn de bandengeluiden die onderstuur ('schrobbend' geluid) en het blokkeren onder het remmen aangeven. Mede daardoor krijg ik het zelfvertrouwen om echt te pushen.

Verder rij ik met de handmatige zesbak en met koppelingspedaal, daarbij is er nog het minpunt dat de koppeling nog steeds redelijk binair is. Daarnaast heb ik altijd moeite om van de 1 naar de 2 te komen; daar is het nodig om veel langzamer te schakelen om niet in neutraal te belanden. Maar van 2 t/m 6 is het echt heerlijk en het voelt zo goed. Al met al is de gameplay zo leuk en heb ik echt zin om steeds verder te spelen. In GT5 viel het allemaal net wat tegen door het verschrikkelijke remgedrag zonder ABS (en met ABS was de auto dan weer veel te stabiel onder het remmen...ugh) en ook de over het algemeen net wat te stabiele auto's. Nu is de fun echt weer teruggekeerd door de sublieme physics en ondanks de tekortkomingen, denk ik dat het spel mij zeker nog jaren blijft boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zowaar een normale start :D GT kampioenschap in 3rde groep :)

Edit.. flinke domper :/ Ready scherm staan ze netjes stil, race starten.. rolling start :/

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Uitdaging moet je ook zelf creëren, zoals een FT86 pakken in de national A championship. Ik moest echt telkens welhaast perfect rijden, omdat de Mustang Boss (?) en esprit V8 me op het rechte stuk makkelijk voorbijstreven. Vooral die Esprit V8; als ik ook maar eventjes in de grindbak belandde, zag ik die Esprit V8 al opduiken in mn achterspiegel. Op rechtte stukken zoeft ie je gewoon keihard voorbij, ook als je bochten niet goed neemt.

Trouwens, een hele beleving is rijden met die X-Bow op die Matterhorn track...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
[b][message=41366154,noline]
Verder rij ik met de handmatige zesbak en met koppelingspedaal, daarbij is er nog het minpunt dat de koppeling nog steeds redelijk binair is. Daarnaast heb ik altijd moeite om van de 1 naar de 2 te komen; daar is het nodig om veel langzamer te schakelen om niet in neutraal te belanden. Maar van 2 t/m 6 is het echt heerlijk en het voelt zo goed. Al met al is de gameplay zo leuk en heb ik echt zin om steeds verder te spelen. In GT5 viel het allemaal net wat tegen door het verschrikkelijke remgedrag zonder ABS (en met ABS was de auto dan weer veel te stabiel onder het remmen...ugh) en ook de over het algemeen net wat te stabiele auto's. Nu is de fun echt weer teruggekeerd door de sublieme physics en ondanks de tekortkomingen, denk ik dat het spel mij zeker nog jaren blijft boeien.
Als ik m'n wagen in de vangrail parkeer dan merk ik wel dat 't koppelingspedaal niet echt lekker werk. Je zet die wagen in z'n achteruit maar je moet je koppeling helemaal intrappen en veel te veel gas geven om de auto aan het rollen te krijgen als je de koppeling laat opkomen. Vanuit R naar z'n 1 heb je hetzelfde. (behalve wanneer ik met m'n flippers schakel, dan pakt ie hem wel meteen, maar dat wil ik juist niet).

Btw: Ik heb Bathurst inmiddels een keer of 30 rondgereden en wat is het toch steeds weer fantastisch om die blinde bocht in te duiken op het moment dat het cricuit omlaag duikt in die chicane. Vanaf daar tot 't opkomen rechte stuk is zo ontzettend briljant.

[ Voor 9% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 05-12-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Als ik zo alle reacties lees is GT6 de faal haas van de dag lijkt het wel. Ben iig blij dat ik er niet te veel geld voor neer geteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste paar reacties zijn toch echt redelijk positief zo te zien.
Heb net een ps3 gekocht voor the last of us, maar deze pik ik morgen denk ik ook maar even op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:22:
De laatste paar reacties zijn toch echt redelijk positief zo te zien.
Heb net een ps3 gekocht voor the last of us, maar deze pik ik morgen denk ik ook maar even op :D
Ligt er maar net aan of je GT van day one speelt of niet denk ik ;)
Ben zelf helaas nog niet in de gelegenheid GT6 uit te proberen maar mijn vermoeden (dat het een upscale van GT5 is) wordt wel bevestigd.

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 06-12-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vind t er zo wel lekker uitzien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BRa5CTwl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:23:
[...]

Ligt er maar net aan of je GT van day one speelt of niet denk ik ;)
Ben zelf helaas nog niet in de gelegenheid GT6 uit te proberen maar mijn vermoeden (dat het een upscale van GT5 is) wordt wel bevestigd.
Dat is het ook. Dat is ook wat uit de demo bleek. Dat is ook het volledige verwachtingspatroon waarbinnen ik de game heb aangeschaft. Ik heb het spel gekocht voor de nieuwe circuits + alle DLC van GT5 die nu standaard in GT6 zit. Bijkomend voordeel is dat je niet meer 3 kwartier in de menu's zit te kijken naar idiote laad schermen. Dat is aardig verholpen in GT6 :)

Ik heb het spel niet gekocht omdat het revolutionair vernieuwend is, maar wel vanwege het aanbod aan circuits. Op de PS4 ga ik de komende tijd toch geen game vinden die dit evenaart (plus een fatsoenlijke besturing levert). Driveclub is leuk en aardig, maar brengt me geen toffe RL circuits. In een XBO ga ik niet investeren. Next up op de wishlist is project CARS, maar dat duurt nog wel even. GT6 is voor mij een mooi bruggetje naar next gen. Een bruggetje waar ik me wel even zoet mee ga houden. Mede omdat ik GT5 alweer ruim anderhalf jaar geleden voor het laatst gespeeld heb.

Maar als je GT6 gaat kopen met het idee dat je iets totaal nieuws gaat spelen dan kun je hem beter links laten liggen. Het is meer een uitgebreide DLC (ach, daar betalen we tegenwoordig toch ook 60 eu voor nietwaar ;w COD, BF anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben idd geen ervaren gran turismo speler moet ik toegeven. Vroeger wel is gedaan op de ps2 maar nooit echt serieus. Gaat mij erom dat de races een beetje leuk zijn om te doen, redelijk goede ai en dat het gewoon goed voelt. Ik heb wel is een paar races van gt5 gedaan maar die voelden een beetje 'klinisch' om de 1 of andere reden. Had het idee dat het eigenlijk meer door het gebrek aan fatsoenlijke muziek tijdens de races kwam haha :P
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste