Hm... Een jaar geleden stond ik al voor de keus Lumia 920 of iPhone 5, dit is toen de 5 geworden. Maar ik moet zeggen dat het design van de Lumia me nog altijd erg aan staat.. Nu mag ik bijna weer een ander en dat wordt dezelfde keus, 5s of een Lumia. Maar nu ik die review lees op Tweakers kan de Lumia dan nog wel mee? Hij is even snel als de 5 maar de 5s is volgens mij weer sneller als de 5... En is de 920 aan te raden of de 925.. Baal dat de 925 niet in het rood is maar daar valt nog wel over heen te kijken.. Het amoled lijkt me wel een groot pluspunt tegenover de 920?
Apps.. Tsja wat doe ik nu eigenlijk op me iPhone, Facebook, Twitter, Youtube, Skype en Whatsapp.. Af en toe een spelletje Fun Run (leuk spel) maar voor de rest... Met andere woorden Windows Phone spreekt me nog steeds heel erg aan maar is het nu nog voor onzekekerheid kiezen ( dit was het voor mij iig toen ik de 5 nam.. )
Apps.. Tsja wat doe ik nu eigenlijk op me iPhone, Facebook, Twitter, Youtube, Skype en Whatsapp.. Af en toe een spelletje Fun Run (leuk spel) maar voor de rest... Met andere woorden Windows Phone spreekt me nog steeds heel erg aan maar is het nu nog voor onzekekerheid kiezen ( dit was het voor mij iig toen ik de 5 nam.. )