ik heb deze gevonden http://www.onlinekabelsho...ppen&utm_campaign=beslist en dan USB-A naar USB-A. ik heb zo autolader waar ik een usb ik kan doen.martijnm71 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:45:
[...]
ben benieuwd wat je voor een oplossing gaat bedenkenheb hetzelfde probleem en kom eigenlijk niet verder dan een draadlozelaadcover + draadloze autolader...
Ik gebruik nu de Nokia CR123 als autohouder voor mijn 925, die kan je draaien zoals je wil, en heeft goeie bouwkwaliteit.
Samen met een gewone micro usb autolader kom je aan de helft van wat de draadloze oplossing kost
Samen met een gewone micro usb autolader kom je aan de helft van wat de draadloze oplossing kost
Verwijderd
Gisteren heb ik via Amazon.de de CR-200 besteld. De Lumia 925 gaat dan initieel via de extra draadloos laden cover (CC-3065) . En desgewenst later met de mod voor draadloos laden zonder cover.martijnm71 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:45:
[...]ben benieuwd wat je voor een oplossing gaat bedenkenheb hetzelfde probleem en kom eigenlijk niet verder dan een draadlozelaadcover + draadloze autolader...
http://tweakers.net/nieuw...oos-worden-opgeladen.html
Zat zelf wat tegen de prijs aan te hikken, maar via Amazon.de heb ik de combo voor 61+19 euro excl verzendkosten en dan valt de prijs me alleszins mee. Daarnaast is de houder universeel, waarmee de Lumia 820's van mijn vrouw en dochter ook passen.
Heb vrijdag witte bij coolblue gehaald.. sexy as hell. Grijs ziet er een beetje lame uit, zwart is die ook heel mooi.Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:15:
Weet iemand waar een Lumia 925 al op zicht ligt?
Twijfel zelf nog tussen zwart, grijs en wit. Met nu een voorkeur voor wit, maar zou de grijze en zwarte graag eerst willen zien.
Mediamarkt o.i.d. ?
Ik heb mijn lumia sinds vrijdag en het eerste ''issue'' dat ik tegen kwam was het met de camera en camera knop. Ik weet niet of het bij alle 925's is maar bij mij moet je die knop goed doordrukken wil je dat cam opstart. En ik kan flash niet uitzetten.. op een of andere manier zelfs wanneer ik camera op 'Flash off' zet dan nog blijft ie het doen.. any ideas??
@Romanius
je hebt hoogstwaarschijnlijk 'hulplampje voor scherpstellen' aan staan, moet je via Instellingen uitzetten.
je hebt hoogstwaarschijnlijk 'hulplampje voor scherpstellen' aan staan, moet je via Instellingen uitzetten.
Sinds een weekje de Lumia 925 in bezit. Helaas laten vallen en scherm stuk
Het touchscreen werkt nog wel maar het glas is gebarsten. Beetje jammer weer.
Er is al een hoop over de telefoon geschreven, ik wil er nog 1 puntje aan toevoegen: macro foto's gaan erg goed. Je kan voorwerpen tot 5 cm naderen en dan stelt ie alsnog scherp!
Ik heb na eerder berichten hier ook de CR-123 besteld, ik heb nog een Nokia CK-7W Bluetooth carkit en daar werkt ie goed mee.
Het touchscreen werkt nog wel maar het glas is gebarsten. Beetje jammer weer.
Er is al een hoop over de telefoon geschreven, ik wil er nog 1 puntje aan toevoegen: macro foto's gaan erg goed. Je kan voorwerpen tot 5 cm naderen en dan stelt ie alsnog scherp!
Ik heb na eerder berichten hier ook de CR-123 besteld, ik heb nog een Nokia CK-7W Bluetooth carkit en daar werkt ie goed mee.
Thanks, dat was het inderdaad.BigF25 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:14:
@Romanius
Enig idee waar zo'n hitteschild sticker te verkrijgen valt? En gaat de hitte (warmte die de batterij normaal gezien opbouwt bij het laden dan ook niet tegengehouden worden?Devian schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:36:
Ik had de discussie gezien en besloten dat er maar 1 manier is om erachter te komen. Je plakt nog wel een klein hitteschildsticker tussen de telefoon en de spoel.
Verwijderd
Zover ik het begrijp is dat die van draadloos cover afkomt.Opperste schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:42:
[...]
Enig idee waar zo'n hitteschild sticker te verkrijgen valt?
Netjes van de draadloos cover afhalen en hergebruiken.
@Devian correct me when I'm wrong.
Klopt! Telefoon word trouwens niet opvallend warm tijdens het draadloos laden.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Zover ik het begrijp is dat die van draadloos cover afkomt.
Netjes van de draadloos cover afhalen en hergebruiken.
@Devian correct me when I'm wrong.
https://wren.co/join/Devian
Dan zal ik die cover maar eens bestellen
Verwijderd
En een review van de CR-200 Autohouder met draadloos laden en NFC
http://www.wpcentral.com/...ireless-car-charger-part1?
http://www.wpcentral.com/...ireless-car-charger-part1?
Die heb ik gisteren ook maar besteld, vond nog een kabeltje van een ouwe Xperia Arc met een aansluiting aansluiting in een hoek dus dat kabeltje loopt gelijk mooi naar beneden.illewoare schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:20:
Ik gebruik nu de Nokia CR123 als autohouder voor mijn 925, die kan je draaien zoals je wil, en heeft goeie bouwkwaliteit.
Ik heb zelf een rechte kabel, daarom zet ik hem horizontaal. Maar met zo'n gehoekte aansluiting zal het er inderdaad iets eleganter uitzien in portrait. Laat weten wat je ervan vindt!
Super telefoon, ik vind W8 ook lekker werken. Echter slechtere (lees geen) ontvangst bij mij thuis dan mijn Galaxy S2 (lees hier kan ik net mee bellen) dus gaat vandaag retour
zal er als het zit even een foto van makenillewoare schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
Ik heb zelf een rechte kabel, daarom zet ik hem horizontaal. Maar met zo'n gehoekte aansluiting zal het er inderdaad iets eleganter uitzien in portrait. Laat weten wat je ervan vindt!
Na diverse iPhone's en vele Androids heb ik onlangs een 925 gekocht. Heerlijke telefoon en W8 vind ik een verademing. Nu bemerk ik echter enige speling op de achterklep van de 925. Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nergens last van
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Hangt ervan af wat je daarmee precies bedoelt. Hij geeft iets mee als je op het midden drukt, maar voor de rest geen beweging in te krijgen...Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:48:
Na diverse iPhone's en vele Androids heb ik onlangs een 925 gekocht. Heerlijke telefoon en W8 vind ik een verademing. Nu bemerk ik echter enige speling op de achterklep van de 925. Hebben meer mensen daar last van?
Verwijderd
Heb ik ook, al is het minimaal. Speling zit voornamelijk in de hoeken.Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:48:
Oké. Gelukkig, dacht al dat er wellicht iets niet goed was met mijn toestel.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:12:
[...]
Heb ik ook, al is het minimaal. Speling zit voornamelijk in de hoeken.
Ik heb zelf een grijze, maar twijfel toch nog wel een beetje over de kleur. Ik kan hem eventueel nog ruilen voor een andere. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Verwijderd
Ik heb een zwarte, maar dat is omdat ik een zwart toestel chique vind en een neutrale hé.
Heb er 2 in handen gehad en beide exemplaren hadden het, met name in de rechterbovenhoek komt het voor. Heeft ook te maken met de hitte die zich daar concentreert lijkt het. Nieuw uit de doos is er weinig tot geen speling, maar een paar dagen later wel.Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:48:
Heb een witte review versie gehad en heb nu een zwarte voor mezelf gekocht. Hoewel een witte absoluut z'n charme heeft ben ik toch voor zwart gegaan. Mede doordat ik al een witte 920 had, maar ook omdat het wit best wel snel vies wordt. Het is er makkelijk van te verwijderen, maar toch.Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:06:
[...]
Oké. Gelukkig, dacht al dat er wellicht iets niet goed was met mijn toestel.
Ik heb zelf een grijze, maar twijfel toch nog wel een beetje over de kleur. Ik kan hem eventueel nog ruilen voor een andere. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
En de zwarte versie is absoluut een stuk chiquer dan de witte of grijze. En de aluminium band rondom de telefoon is ook niet echt zwart, maar meer een soort gunmetal kleur wat een erg mooi effect geeft.
De gallery die voor mij de doorslag gaf: http://mynokiablog.com/20...ack-lumia-925-photoshoot/
Verwijderd
Valt net mijn 925 op de traptrede, ligt de halve achterkant los. Kon het terugklikken en je ziet er verder niets van, en heb geen schade want heb vloerbedekking op de treden. De bouwkwaliteit valt mij wel tegen, die is bij de 920 beter.
Verwijderd
Dus hij valt op een traptrede, je klikt de achterkant terug, je ziet er niets van en dan valt de bouwkwaliteit je tegen? Denk dat menig andere smartphone hier blij mee zou zijnVerwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:43:
Valt net mijn 925 op de traptrede, ligt de halve achterkant los. Kon het terugklikken en je ziet er verder niets van, en heb geen schade want heb vloerbedekking op de treden. De bouwkwaliteit valt mij wel tegen, die is bij de 920 beter.
Verwijderd
Ik snap wat je bedoelt en lees je reactie met een knipoog. De achterkant heeft wel last van speling, en in het begin merk je er niets van maar na verloop van tijd kun je de hoeken bewegend indrukken. Ik heb geluk dat de trap bekleed is met vloerbedekking, en ik ben blij dat er geen schade is. De valhoogte was ongeveer een halve meter, niet heel hoog dus.
Net te horen gekregen dat ik morgen mijn gele 920 aan mijn vriendin kan geven omdat ik een 925 vanuit het werk krijg! twijfel alleen over de kleur.. Wit of Zwart..Ben enorm bang dat wit zo snel vies word/vlekken gaat krijgen.
Voor je vriendin zou ik een witte nemen, voor een kerel een zwarte of grijze. Ik weet niet je een kerel of een vrouw bent
. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zo'n witte wordt snel vuil inderdaad. Ik ben er zelf ook nog niet uit, heb ze nog niet in handen gehad. Volgens mij zijn ze alledrie mooi
Heb ze alledrie gezien. Vind de grijze echt niets (Persoonlijke mening natuurlijk).
Dan word het gewoon de zwarte
Dan word het gewoon de zwarte
Tnx! Ziet er inderdaad heel mooi uit! Denk dat ik hem ga omruilen voor een zwarteBeanie schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:46:
[...]
Heb er 2 in handen gehad en beide exemplaren hadden het, met name in de rechterbovenhoek komt het voor. Heeft ook te maken met de hitte die zich daar concentreert lijkt het. Nieuw uit de doos is er weinig tot geen speling, maar een paar dagen later wel.
[...]
Heb een witte review versie gehad en heb nu een zwarte voor mezelf gekocht. Hoewel een witte absoluut z'n charme heeft ben ik toch voor zwart gegaan. Mede doordat ik al een witte 920 had, maar ook omdat het wit best wel snel vies wordt. Het is er makkelijk van te verwijderen, maar toch.
En de zwarte versie is absoluut een stuk chiquer dan de witte of grijze. En de aluminium band rondom de telefoon is ook niet echt zwart, maar meer een soort gunmetal kleur wat een erg mooi effect geeft.
De gallery die voor mij de doorslag gaf: http://mynokiablog.com/20...ack-lumia-925-photoshoot/
Ik heb sinds een week ook de zwarte versie in bezit, en ben tot zo ver zeer tevreden. Echt een gaaf ding :-)
Mijn vorige telefoon had een 3,8" scherm, dat verschil merk ik wel aardig. Ik heb hem daarom vaak naast me liggen in de auto of op het bureau. Heeft er iemand ervaring met covers/hoesjes anders die van de wireless charging een? Ik ben met name geïnteresseerd in een cover wat de voorkant ook beschermd.
Mijn vorige telefoon had een 3,8" scherm, dat verschil merk ik wel aardig. Ik heb hem daarom vaak naast me liggen in de auto of op het bureau. Heeft er iemand ervaring met covers/hoesjes anders die van de wireless charging een? Ik ben met name geïnteresseerd in een cover wat de voorkant ook beschermd.
Wat ik me wel afvraag. De camera steekt nogal uit tegenover bijv de 920. Gaan daar geen krassen opkomen als je hem bijv op tafel ofzo neerlegt?
De camera steekt inderdaad uit. De behuizing ligt nog iets hoger dan het glaasje van de camera. De camera zelf zal dus niet bekrassen wanneer het toestel op tafel wordt gelegd.amaterasu schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:44:
Wat ik me wel afvraag. De camera steekt nogal uit tegenover bijv de 920. Gaan daar geen krassen opkomen als je hem bijv op tafel ofzo neerlegt?
Of de behuizing zal bekrassen op deze plek durf ik niet te zeggen, heb er zelf een flipcover omheen zitten.
De camera steekt maar een klein beetje uit waardoor het er naar mijn mening zeer elegant uitziet.
Ik gebruik nu ongeveer 1,5 maand een Lumia 925 en heb nog geen krassen op de camera. Ook niet op de iets uitstekende randen er omheen. De achterkant is denk ik van polycarbonaat en dat bleek heel erg sterk te zijn bij mijn eerdere Lumia 800 en 900. Deank dat dat dus ook niet snel kan beschadigen.amaterasu schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:44:
Ik heb een witte. Nog geen last van vuil.Ik heb hem gewonnen, anders ging mijn voorkeur naar grijs, maar ben super blij met de witte en zou nu niet meer willen ruilen. Vind het wel sjiek staan.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
ik heb iets meer dan een jaar een witte htc one x zonder hoesjes of screenprotector. af en toe met een doekje erover en hij ziet er weer uit als nieuw. vies wordt t witte niet echt
Heb nu de zwarte 925 kom van een gele 920 af. Vind het scherm echt geweldig tegenover mijn oude 920! Ook qua gewicht en grote in mijn broekzak scheelt het aanzienlijk! Geweldig toestel!
Mijn vrouw heeft een Lumia 620 en ik een 925, nou viel me laatst op dat de afleesbaarheid van het scherm, in de auto met zonnebril op, matig is.
De 620 blijft helder en leesbaar terwijl de 925 erg donker wordt.
Heeft dit te maken met het AMOLED scherm wat de 925 gebruikt?
Da's inderdaad een effect van de Amoled technologie in combinatie met de Nokia Clearblack filters.wmeester schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:27:
Mijn vrouw heeft een Lumia 620 en ik een 925, nou viel me laatst op dat de afleesbaarheid van het scherm, in de auto met zonnebril op, matig is.
Wat is jullie ervaring met de geluidskwaliteit tijdens het bellen?
Ik heb er met 1 kunnen spelen en daar zat best veel bijgeluid bij tijdens het telefoneren. Het geluid leek een beetje op de storing die een GSM kan geven op de radio.
Ik heb er met 1 kunnen spelen en daar zat best veel bijgeluid bij tijdens het telefoneren. Het geluid leek een beetje op de storing die een GSM kan geven op de radio.
[ Voor 9% gewijzigd door WallyWalt op 05-09-2013 14:49 ]
Ik vind de kwaliteit erg helder. Stemmen zijn goed te herkennen. Het is een verbetering tov mijn oude Lumia 800 iig. Ik bel dan wel met 3g aan.
Ik zit er ook over te denken om deze te bestellen, omdat ik het toestel zo mooi vind en ik thuis ook Windows 8 gebruik. Wordt de zwarte, want die is verreweg het mooiste. Nu alleen nog een provider. Welke? Ik weet het nog niet. Is voor mij totaal nieuw, want ben een echte noob wat mobiel internet betreft. Iemand nog tips voor een absolute beginner? Bedankt vast
Verwijderd
Ik ben van Android (HTC) en vervolgens de IPhone bij deze telefoon terecht gekomen. Ik was erg tevreden met mijn IPhone 4. Mocht nu verlengen en vond de IPhone 5 niet echt vernieuwend en qua model ook niet super. Ben rond gaan kijken en kwam bij deze telefoon terecht. Vroeger wel nokia gehad maar geen ervaring met de huidige uitvoeringen met Windows Phone 8.
Vind het een super toestel. De eerste dag dat ik het toestel gebruikte was ik nog aan het twijfelen, vooral omdat ik direct al problemen had met Whatsapp. Dat probleem was vrij snel verleden tijd en ben er nu echt superblij mee. Het is even wennen aan een ander besturingssysteem. Alles verloopt soepel, mooi beeld, mooi toestel etc. De store is inderdaad nog wat beperkt qua aanbod (in vergelijking met apple en android) maar de belangrijkste apps die ik gebruik zijn te vinden. Hopelijk groeit het aanbod snel.
Maar goed, het is mijn persoonlijke voorkeur.
Vind het een super toestel. De eerste dag dat ik het toestel gebruikte was ik nog aan het twijfelen, vooral omdat ik direct al problemen had met Whatsapp. Dat probleem was vrij snel verleden tijd en ben er nu echt superblij mee. Het is even wennen aan een ander besturingssysteem. Alles verloopt soepel, mooi beeld, mooi toestel etc. De store is inderdaad nog wat beperkt qua aanbod (in vergelijking met apple en android) maar de belangrijkste apps die ik gebruik zijn te vinden. Hopelijk groeit het aanbod snel.
Ik zit al een aantal jaren bij T-Mobile en dat bevalt mij uitstekend. Deze provider is voordeliger met abonnementen in combinatie met telefoon dan bijvoorbeeld KPN, Hi en Vodafone). Tele2 is ook voordelig maar daar lees is nog teveel negatieve reacties. Wil ook niet het risico lopen dat ik bij moet betalen wanneer ik over de datalimiet kom. Qua bereik voldoet T-Mobile ook prima.desalniettemin schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:34:
Ik zit er ook over te denken om deze te bestellen, omdat ik het toestel zo mooi vind en ik thuis ook Windows 8 gebruik. Wordt de zwarte, want die is verreweg het mooiste. Nu alleen nog een provider. Welke? Ik weet het nog niet. Is voor mij totaal nieuw, want ben een echte noob wat mobiel internet betreft. Iemand nog tips voor een absolute beginner? Bedankt vast
Maar goed, het is mijn persoonlijke voorkeur.
Iemand nog een goede tip voor een mooi hoesje of pouche?
Deze? http://www.pdashop.nl/pro...a-925-metallic-black.html
Of deze: http://www.mobilefun.nl/4...kia-lumia-925---zwart.htm
Of deze: http://www.mobilefun.nl/4...kia-lumia-925---zwart.htm
[ Voor 32% gewijzigd door desalniettemin op 07-09-2013 07:16 ]
Verwijderd
Ik heb een aantal hoesjes besteld via eBay. Zijn van goede kwaliteit. Besteld bij London Magic Store. Gemiddeld 4 euro inclusief verzendkosten per hoesje. Dinsdag besteld en donderdags al in de brievenbus. Snel en goedkoop.WallyWalt schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:17:
Iemand nog een goede tip voor een mooi hoesje of pouche?
heeft iemand ergens al een mooie step-by-step guide gevonden voor het toevoegen van wireless charging? Mijn Frans is wat roestig, helaas.... Met google translate wordt t niet fraaier...
Weet iemand of de wireless charging speol uit de 920 't zelfde is? maw, kan ik die ook gebruiken voor de 925? ik heb een niet werkende 920 (waterschade), maar ga er vanuit dat de speol gewoon nog goed is....
Weet iemand of de wireless charging speol uit de 920 't zelfde is? maw, kan ik die ook gebruiken voor de 925? ik heb een niet werkende 920 (waterschade), maar ga er vanuit dat de speol gewoon nog goed is....
Ik heb het, zonder kennis van frans en met de google translate, zonder al teveel problemen wel voor elkaar gekregen.
Het stelt heel weinig voor, en de plaatjes verduidelijken bijna alles wel.
Het stelt heel weinig voor, en de plaatjes verduidelijken bijna alles wel.
https://wren.co/join/Devian
OK, zit ff te puzzelen, en lijkt prima te doen idd. Je wijzigt verder niks aan de telefoon zelf he? Maw: alles is weer ongedaan te maken? Heb jij moeite gehad de spoel heel te houden? (in de tutorial was ie gescheurd ;-))
Zojuist ook als verlening de 925 gekozen (zwarte versie)
. Ik heb 'm besteld bij CoolBlue, nou wordt ik binnen een paar uur gebeld voor een afspraak (ivm. contractafhandeling bij bezorgen). Ik hoop dat dat gewoon morgen kan en niet een paar dagen hoeft te duren.
Ik kom van een HTC 8X af, die is zwaar kapot en buiten de garantie.. Gelukkig kan ik nu verlengen, en deze telefoon ziet er super uit. Plus het feit dat Nokia gewoon een meerwaarde heeft met de exclusieve apps. Ik ben erg benieuwd en hoop hem snel binnen te hebben.
Ik kom van een HTC 8X af, die is zwaar kapot en buiten de garantie.. Gelukkig kan ik nu verlengen, en deze telefoon ziet er super uit. Plus het feit dat Nokia gewoon een meerwaarde heeft met de exclusieve apps. Ik ben erg benieuwd en hoop hem snel binnen te hebben.
Wat zeggen jullie, ik kom van een iPhone 5 af.. Lumia 920 of Lumia 925?
Van wat ik heb gezien, op basis van de specs, zit er vrijwel 0,0001% verschil tussen deze twee en is de 920 ook nog eens voordeliger (+ de 925 is nog niet uit hier?).
Van wat ik heb gezien, op basis van de specs, zit er vrijwel 0,0001% verschil tussen deze twee en is de 920 ook nog eens voordeliger (+ de 925 is nog niet uit hier?).
Je moet jezelf afvragen of je amoled wilt of niet. Persoonlijk vind ik de l920 een mooier scherm hebben, maar dat is mijn persoonlijke keuze. Kwam zelf van de omnia 7 af en vind amoled tegenwoordig een overdreven kleuren weergaven geven.ProfoundValue schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:11:
Dit is natuurlijk een persoonlijke keuze, zou eigenlijk een winkel binnen lopen en zelf ervaren
Pff, lastig, ik heb zowel de 520 als 925 hier liggen.
Is de ruim € 250 hogere prijs mij waard?
925 heeft natuurlijk als voordeel betere scherm/hogere resolutie + flits bij foto's en ziet er superstrak uit.
Qua snelheid doet de 520 gevoelsmatig niet heel veel onder (heb nog geen "zware" apps geprobeerd), en hij voelt zelfs wat robuuster aan, of beter gezegd, ik denk dat ik met die telefoon wat ruwer zou om kunnen gaan/minder erg als ie keer beetje beschadigd.
Ook heb ik moeite de 925 met 1 hand te bedienen, wellicht net te groot (of het is wennen).
Kortom, moeilijk moeilijk!
Bij keuze voor 520 lever ik wel het stukje "premium-gevoel" in.
(Ik kom af van een Lumia 800)
de 925 (8..0.10328.78) heeft overigens de amber-update (met het "glimp"-scherm), de 520 (8.0.10211.204) nog niet.
Is de ruim € 250 hogere prijs mij waard?
925 heeft natuurlijk als voordeel betere scherm/hogere resolutie + flits bij foto's en ziet er superstrak uit.
Qua snelheid doet de 520 gevoelsmatig niet heel veel onder (heb nog geen "zware" apps geprobeerd), en hij voelt zelfs wat robuuster aan, of beter gezegd, ik denk dat ik met die telefoon wat ruwer zou om kunnen gaan/minder erg als ie keer beetje beschadigd.
Ook heb ik moeite de 925 met 1 hand te bedienen, wellicht net te groot (of het is wennen).
Kortom, moeilijk moeilijk!
Bij keuze voor 520 lever ik wel het stukje "premium-gevoel" in.
(Ik kom af van een Lumia 800)
de 925 (8..0.10328.78) heeft overigens de amber-update (met het "glimp"-scherm), de 520 (8.0.10211.204) nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door geenstijl op 10-09-2013 23:19 ]
Zelf heb ik de 925, mijn vrouw de 520. Allebei zijn we blij met ons toestel. Ik omdat ik een high end toestel heb met mooi scherm, mooi design, mooie camera, leuke extra Nokia Apps, etc. Mijn vrouw omdat zij niet zulke eisen stelt als ik dat doe. Echter heeft de 520 een mooi design, is alleen wat plastic, maar je bent niet zo bang het toestel te gebruiken vanwege de prijs en het feit dat je de cover kunt vervangen. Wanneer we de toestellen langs elkaar af leggen geeft ook zij aan dat de 925 een mooier scherm heeft en robuuster aanvoelt. Maar dat doet haar niets. Zij heeft liever een goed toestel voor een zeer scherpe prijs, en dat is de 520.
Wat ik probeer te zeggen is dat je moet afwegen wat jij persoonlijk belangrijk vindt. Het toestel is inderdaad niet met 1 hand te bedienen.
Wat betreft apps, we gebruiken beide dezelfde apps (Ice Age village en Carcasonne waarschijnlijk de zwaarste) en ze draaien op beide toestellen goed.
De 520 heeft geen apps als Nokia Pro Cam en Glance van de Amber update.
De 920 zou je af kunnen wegen vanwege de grotere opslag, maar zou ik zelf af laten vallen vanwege de lompheid van het toestel. Lelijk en zwaar naar mijn mening.
Wat ik probeer te zeggen is dat je moet afwegen wat jij persoonlijk belangrijk vindt. Het toestel is inderdaad niet met 1 hand te bedienen.
Wat betreft apps, we gebruiken beide dezelfde apps (Ice Age village en Carcasonne waarschijnlijk de zwaarste) en ze draaien op beide toestellen goed.
De 520 heeft geen apps als Nokia Pro Cam en Glance van de Amber update.
De 920 zou je af kunnen wegen vanwege de grotere opslag, maar zou ik zelf af laten vallen vanwege de lompheid van het toestel. Lelijk en zwaar naar mijn mening.
Hmm, vreemd dat de 925 niet beschikt over de 800-band (920 wel), wat zover ik weet meest gebruikt is voor 4G in Nederland.
Ik wil zelf binnen een jaar naar 4G, dus dan is de 520 wellicht een betere keus. Dan kan ik over een jaar nog overstappen naar een andere mobiel, zonder al te veel geld weg te gooien.
Ik wil zelf binnen een jaar naar 4G, dus dan is de 520 wellicht een betere keus. Dan kan ik over een jaar nog overstappen naar een andere mobiel, zonder al te veel geld weg te gooien.
Voor zover ik kan zien op de specificatie-pagina hier: pricewatch: Nokia Lumia 920 Geel, beschikt de 920 ook niet over de mogelijkheid om op de 800-band te werken toch? Alleen de 850?geenstijl schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:49:
Hmm, vreemd dat de 925 niet beschikt over de 800-band (920 wel), wat zover ik weet meest gebruikt is voor 4G in Nederland.
KPN en Vodafone bouwen hun 4g-netwerken geloof ik tot nu toe op rondom de 800-band, waardoor ik zou zeggen dat dit juist niet zou gaan werken. De 1800MHz-band gaat door beide providers ook gebruikt worden, maar op minder plekken.Frequentiebereik (mobiel): 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz
T-Mobile's netwerk maakt voor nu geloof ik gebruik van de 1800MHz-band en op dat netwerk kan de je dus wel met je 920, 925 en 1020 werken met 4G toch?
Ik ben toch wel een beetje verbaasd dat Nokia niet duidelijk op de website heeft staan dat "LTE" wel degelijk ondersteund wordt op de 800 Mhz band.
Dat staat overigens wel keurig in de specsheet van GSMArena
Het zijn potverdikkie toch geen iPhones!
Dus no worries, zowel de 920 als de 925 gaan prima werken op "4G" in NederlandLTE: 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz, 2600 MHz
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 11-09-2013 08:16 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Vaag, ik ging namelijk uit van onze eigen spec-page, maar dan zal 't wel goed zittenPaT schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:15:
Ik ben toch wel een beetje verbaasd dat Nokia niet duidelijk op de website heeft staan dat "LTE" wel degelijk ondersteund wordt op de 800 Mhz band.
[...]
Dus no worries, zowel de 920 als de 925 gaan prima werken op "4G" in Nederland
My badRazr schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:38:
Ik kan het bevestigen, deze screen heb ik net gemaakt met mijn 925. Zie linksonderin het 'bewijs'
[afbeelding]
Kan je op deze telefoon filmpjes van o.a gamekings.tv,tweakers review bekijken....op mijn nokia lumia 800 ging het niet zo soepel,sommige filmpje deden het wel op bepaalde sites.Is er ook een ziggo app beschikbaar....wil de lumia 925 binnenkort kopen voor mijn broer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ben d'r vrij zeker van dat ik ook de 925 koop volgende week. Maar nu jullie het over 4G frequenties hebben. Kan ik met de 925 gebruik maken van het 4G netwerk van Vodafone?
Als ik op de speciale 4G pagina van Vodafone kijk staat de 925 er nog niet tussen. Wel de 820 en 920. Hierdoor ga ik er eigenlijk vanuit dat dit met de 925 ook mogelijk moet zijn?
Heb de 925 helaas nog niet in handen gehad, was eergisteren in de stad, maar in alle winkels geen teken van een 925. Sprak er nog wel even over met een verkoper, maar die raadde me juist een android of iOS toestel aan, juist ja.. Android is voor mij een echte no-go, en m'n huidige 4S vliegt op sommige momenten bijna het raam uit omdat ik me zo stoor aan het OS.
Als ik op de speciale 4G pagina van Vodafone kijk staat de 925 er nog niet tussen. Wel de 820 en 920. Hierdoor ga ik er eigenlijk vanuit dat dit met de 925 ook mogelijk moet zijn?
Heb de 925 helaas nog niet in handen gehad, was eergisteren in de stad, maar in alle winkels geen teken van een 925. Sprak er nog wel even over met een verkoper, maar die raadde me juist een android of iOS toestel aan, juist ja.. Android is voor mij een echte no-go, en m'n huidige 4S vliegt op sommige momenten bijna het raam uit omdat ik me zo stoor aan het OS.
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
zei hij een reden waarom hij dat aanraadde? Blijkbaar heeft hij amper gevraagd wat je eisen zijn als ik dit zo aanhoor, kan het daarom ook geen verkoper noemen maar meer een dozenschruiver..gehaktstaaf schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:09:
Ik ben d'r vrij zeker van dat ik ook de 925 koop volgende week. Maar nu jullie het over 4G frequenties hebben. Kan ik met de 925 gebruik maken van het 4G netwerk van Vodafone?
Twee posts naar boven lezen..gehaktstaaf schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:09:
ProfoundValue schreef op woensdag 11 september 2013 @ 05:59:
[...]
Voor zover ik kan zien op de specificatie-pagina hier: pricewatch: Nokia Lumia 920 Geel, beschikt de 920 ook niet over de mogelijkheid om op de 800-band te werken toch? Alleen de 850?
[...]
KPN en Vodafone bouwen hun 4g-netwerken geloof ik tot nu toe op rondom de 800-band, waardoor ik zou zeggen dat dit juist niet zou gaan werken. De 1800MHz-band gaat door beide providers ook gebruikt worden, maar op minder plekken.
T-Mobile's netwerk maakt voor nu geloof ik gebruik van de 1800MHz-band en op dat netwerk kan de je dus wel met je 920, 925 en 1020 werken met 4G toch?
PaT schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:15:
[...]
Dus no worries, zowel de 920 als de 925 gaan prima werken op "4G" in Nederland
Ja, het 4G-screenshot wat ik hierboven postte is i.c.m. een Vodafone Red aansluiting.gehaktstaaf schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:09:
Hmm, dus als ik het goed bereik zou ik dan 4G kunnen gebruiken op, laten we zeggen de helft van de locaties. Vindt het toch allemaal maar wat vreemd in elkaar steken, al die frequenties.
@Vali,
Heb niet heel uitgebreid met hem gesproken verder. Maar toen ik vroeg of ze de 925 niet hadden kwam hij met een verhaal dat de vraag naar Windows phones laag is, waardoor de voorraden laag gehouden worden en het lang kan duren eer een model beschikbaar ligt in de winkel.
Maar heb hem vriendelijk bedankt en gezegd dat ik specifiek opzoek was naar de 925.
Denk dat ik hem bij Coolblue haal, hier in Groningen. Die is qua prijs (abbo verlenging) vreemd genoeg stukken voordeliger. Hoop dat ze hem daar in de winkel wel hebben liggen. Qua kleur twijfel ik nog erg tussen zwart en grijs namelijk. Maar ben helaas momenteel nog niet in de mogelijkheid om er even langs te gaan.
@Vali,
Heb niet heel uitgebreid met hem gesproken verder. Maar toen ik vroeg of ze de 925 niet hadden kwam hij met een verhaal dat de vraag naar Windows phones laag is, waardoor de voorraden laag gehouden worden en het lang kan duren eer een model beschikbaar ligt in de winkel.
Maar heb hem vriendelijk bedankt en gezegd dat ik specifiek opzoek was naar de 925.
Denk dat ik hem bij Coolblue haal, hier in Groningen. Die is qua prijs (abbo verlenging) vreemd genoeg stukken voordeliger. Hoop dat ze hem daar in de winkel wel hebben liggen. Qua kleur twijfel ik nog erg tussen zwart en grijs namelijk. Maar ben helaas momenteel nog niet in de mogelijkheid om er even langs te gaan.
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
Het verbaast me eigenlijk een beetje dat Tweakers de 925 (nog?) niet heeft beoordeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door popcorn op 11-09-2013 23:22 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens, kom maar door met die review
Volgende week mag ik verlengen en wil dan de 925 op gaan halen, maar blijf steeds toch nog stiekem twijfelen of ik niet de 1020 wil.
Tot nu toe: 1020 te log met de camera, waarschijnlijk ga ik het toch niet echt gebruiken (lol) en verder niet genoeg meerwaarde voor mij als huis tuin en keuken gebruiker. Al spreekt het gorilla3 scherm mij dan wel weer aan..
zucht..
ben altijd bang een verkeerde keuze te maken haha
Volgende week mag ik verlengen en wil dan de 925 op gaan halen, maar blijf steeds toch nog stiekem twijfelen of ik niet de 1020 wil.
Tot nu toe: 1020 te log met de camera, waarschijnlijk ga ik het toch niet echt gebruiken (lol) en verder niet genoeg meerwaarde voor mij als huis tuin en keuken gebruiker. Al spreekt het gorilla3 scherm mij dan wel weer aan..
zucht..
Zonder twijfel, 925. Ben zelf overgestapt van een 920 naar een 925. Waarom? Dunner, lichter, mooier scherm (kleuren van AMOLED zijn aan te passen met de Nokia screen app) en degelijker. Nu is de degelijkheid wel een discutabel punt, de behuizing zal iets minder stevig kunnen zijn doordat het niet uit 1 stuk is. Maar wat absoluut beter is zijn de knoppen aan de zijkant. Veel meer feedback en een meer solide gevoel dan wat de 920 mij kon geven.ProfoundValue schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:11:
Om je enigszins te helpen; heb nu een 925, hiervoor een 920 gehad. De 920 is qua omvang te vergelijken met de 1020 al heeft laatstgenoemde iets meer lengte en natuurlijk de 'hump'. De 920 was voor mij qua dagelijks gebruik net wat te groot en te lomp. De 925 is net iets geraffineerder en beter te handelen als dagelijkse telefoon.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:31:
Helemaal mee eens, kom maar door met die review
zucht..
Uiteraard is de camera van de 1020 een killer feature en alleen daarom zou ik hem al kopen, maar de concessies in omvang die je daarvoor moet doen waren het voor mij niet waard. Zeker niet als je beseft dat je de camera misschien maar 10% van de tijd echt gebruikt. Die andere 90% is het gewoon een telefoon en dan heb ik zeker liever de 925.
En niet geheel onbelangrijk, de 925 is eigenlijk vrij goedkoop voor wat je krijgt. Laagste prijs gaat nu al richting de €400. Voor dat bedrag krijg je toch best wel een leuk pakket naar mijn idee.
[ Voor 21% gewijzigd door Beanie op 12-09-2013 12:16 ]
Persoonlijk vindt ik de 925 veel mooier dan de 1020. Die heeft wel weer als voordeel de camera en 2GB werkgeheugen tov 1GB voor de 925. Maar Daar betaal je ook flink voor. Tevens vindt ik de camera die erop zit erg lelijk uit de behuizing steken.
Mbt 4G. Kijk zojuist weer even op de site van Vodafone. Staat bij de 920 ineens niet meer bij de 4G geschikte toestellen, alleen de 820 staat er nog, vreemd..
Mbt 4G. Kijk zojuist weer even op de site van Vodafone. Staat bij de 920 ineens niet meer bij de 4G geschikte toestellen, alleen de 820 staat er nog, vreemd..
Is het mogelijk om de trilfunctie harder te zetten? In mijn broekzak voel ik hem nauwlijks trillen, daardoor veel gemiste oproepen...
Verder mis ik ook een aparte volume voor telefoon+sms en een aparte volume voor media, maar dat ligt aan WP8. Hopelijk zit dat in de GDR3 update.
Verder mis ik ook een aparte volume voor telefoon+sms en een aparte volume voor media, maar dat ligt aan WP8. Hopelijk zit dat in de GDR3 update.
Uiteraard heeft niemand hier een glazen bol, maar is er reden te verwachten dat de Lumia 925 binnenkort in prijs zal dalen?
Denk het wel, de 1020 komt ook op de markt binnenkort als topmodel, en daarna komt ook nog de 1520. De 925 is dan niet meer het paradepaard en zal waarschijnlijk snel in prijs dalen.popcorn schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:11:
Uiteraard heeft niemand hier een glazen bol, maar is er reden te verwachten dat de Lumia 925 binnenkort in prijs zal dalen?
Hier wacht ik ook op. Een prijs net onder de 300 zou leuk zijn.popcorn schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:11:
Ik geloof niet dat hij dit jaar nog zover gaat dalen. Misschien als je een paar maanden in het nieuwe jaar zit? Maar goed, dan is er weer een nieuw model die je eigenlijk liever hebt etc. etc.badluckboy schreef op zondag 15 september 2013 @ 04:04:
[...]
Hier wacht ik ook op. Een prijs net onder de 300 zou leuk zijn.
Zowel de 1020 als 1520 zijn toestellen die niet ter vervanging of ter concurrentie zijn met de 925. Beide zijn niche toestellen. De 1020 vanwege de concessies die je moet doen voor een mooie camera en de 1520 is gewoonweg te groot voor een grote groep mensen. Daarbij zullen beide toestellen ook voor 600+ te koop komen waardoor een prijsdaling op de 925 minder aannemelijk is.gauchov6 schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:46:
[...]
Denk het wel, de 1020 komt ook op de markt binnenkort als topmodel, en daarna komt ook nog de 1520. De 925 is dan niet meer het paradepaard en zal waarschijnlijk snel in prijs dalen.
Misschien als zowel de 1020 als 1520 een half jaar op de markt zijn en zijn gezakt naar ~450 dan zak de 925 naar 300 en daar onder gaan. Verwacht dat je met nu en 3 maanden voor een 925 op ongeveer 350-375 zit.
De WP toestelen van Nokia dalen hard,denk dat deze met kerst al voor 330 te koop is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zou er niet op rekenen. Wat Beanie hierboven zegt klopt namelijk wel.Amaze86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:45:
De WP toestelen van Nokia dalen hard,denk dat deze met kerst al voor 330 te koop is.
Als ze binnenkort met een Lumia 930 zouden komen (wat ik niet verwacht), dan zou het een ander verhaal zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Stravincy op 15-09-2013 19:48 ]
@ Stravincy: Nou ik denk eigenlijk wel dat de 930 binnenkort aangekondigd wordt. De 920 is op 2 november 2012 uitgebracht (in de VS), dus bijna een jaar geleden. Binnenkort biedt MS de mogelijkheid om quadcores in WP8 te stoppen, dus lijkt me niet raar als de 900 serie een update krijgt.
We hebben het hier niet over de 920, maar over de 925, die nog maar net (in Nederland) uit is.kippengaas schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:21:
@ Stravincy: Nou ik denk eigenlijk wel dat de 930 binnenkort aangekondigd wordt. De 920 is op 2 november 2012 uitgebracht (in de VS), dus bijna een jaar geleden. Binnenkort biedt MS de mogelijkheid om quadcores in WP8 te stoppen, dus lijkt me niet raar als de 900 serie een update krijgt.
Lijkt me erg stug als de 930 binnenkort aangekondigd word, maar we zullen zien.
Overigens heb ik vanmiddag de Lumia 925 bekeken in de media markt.
Wat is ie mooi en dun zeg. Super netjes afgewerkt en ziet er gewoon heel stijlvol uit.
Ze hadden het wel voor elkaar gekregen om maar liefs drie dingen fout te hebben bij de specs.

- "LCD scherm" (geen woord over het amoled clearblack dat ie heeft)
- "8 MP camera" (moet natuurlijk 8,7 zijn en "pureview" er bij zetten klinkt/staat ook leuk natuurlijk)
- iets in de richting van "deze telefoon kan geupgrade worden naar W8 Amber" (terwijl de L925 al standaard met GDR2+Amber word geleverd)
Nou, gelukkig heb ik in de ochtend vaak twee wekkers ingesteld staan
. Geen idee wat er vannacht (na 00.00 is gebeurd met mijn Lumia 925, maar de drain is gigantisch omhoog gegaan naar > 10% per uur?
Ik ging slapen met ~60% charge en vanmorgen was hij he-le-maal leeg.

*klik voor grotere versie.
Enige wat ik weet is dat ik voordat ik ging slapen rond 2u nog even wat op internet opgezocht had, en de telefoon vrij warm aanvoelde. Achteraf komt dat misschien omdat hij 'ergens' mee bezig is geweest. Vreemd, ook heb geen rare (of veel) apps geinstalleerd staan.
EDIT: Toch gaat de lijn pas schuin lopen rond de tijd dat ik ging slapen, rond 2u. Meer dan IE10 en WhatsApp heb ik niet gebruikt

*klik voor grotere versie.
Enige wat ik weet is dat ik voordat ik ging slapen rond 2u nog even wat op internet opgezocht had, en de telefoon vrij warm aanvoelde. Achteraf komt dat misschien omdat hij 'ergens' mee bezig is geweest. Vreemd, ook heb geen rare (of veel) apps geinstalleerd staan.
EDIT: Toch gaat de lijn pas schuin lopen rond de tijd dat ik ging slapen, rond 2u. Meer dan IE10 en WhatsApp heb ik niet gebruikt

[ Voor 13% gewijzigd door Razr op 17-09-2013 09:50 ]
Net telefoon van CB gehad, morgen komt de witte 925 binnen met een zwarte flipcase hahah helaas in de bundel, dus niet te ruilen. Hij is gratis twv €24,95 dus mag niet klagen 
Iemand tips met omzetten van gegevens? Gewoon alles synchen met Zune of Windows Live? Ik heb nu de Lumia 800.
Iemand tips met omzetten van gegevens? Gewoon alles synchen met Zune of Windows Live? Ik heb nu de Lumia 800.
Als je hetzelfde live adres gebruikt staan je contacten gelijk goed. Apps moest ik zelf weer even downloaden en installeren. Maar is ook gelijk een goed moment om op te ruimen
Ja idd. En met gegevens overdracht ging het ook lekker rap. Hoewel mijn 800 niet wilde connecten, deed de 925 dat wel en importeerde netjes alle contacten.Telfordia schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:27:
Als je hetzelfde live adres gebruikt staan je contacten gelijk goed. Apps moest ik zelf weer even downloaden en installeren. Maar is ook gelijk een goed moment om op te ruimen
925 bevalt goed. Ondanks dat het ik van WP 7.8 naar 8 ga, is het toch wennen. Wellicht ook de grote en de vorm van het toestel. Ik merk nu dat ik echt aan de maat van de 800 was gewend.
Ook What'sapp heeft een iets andere layout dan op de 800. Foto's maken is ook een verschil, maar ook hier moet ik nog even door alle opties lopen.
Kwestie van wennen!
Het begin is er, Pdashop.nl verkoopt hem voor 399 euro.Amaze86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:45:
Verwijderd
Gewoon zoals vroeger. Sent to BT device. Het ontvangende apparaat moet wel in ont vangende modus staan. http://www.wikihow.com/Se...sing-Bluetooth-TechnologyM.E.Amrani schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:08:
Iemand enig idee hoe een bestand te versturen via bluetooth zonder NFC? Enige optie die ik zie is "tik en verstuur"
925 is besteld! :-).
Ben benieuwd...
Heb nu de 800, een vriend heeft de 920 en ik was zelf al enige tijd gecharmeerd van de 925. Draadloos laden zie ik vooralsnog als een gimmick (hoewel ik de meerwaarde wel zie) en de niet-uitbreidbaarheid van het geheugen zie ik als enig nadeel. Maar then again, op de 800 heb ik zeker zo'n 8 GB vrij. Maar ik weet natuurlijk niet of ik mijn gebruikspatroon ga veranderen op de 925.
Anyway... Ben heel benieuwd. Vind het een zeer strak toestel en WP8 (vs WP 7.8) is ook niet weg. Hopen dat hij een beetje matcht bij mijn Surface... ;-)
Ben benieuwd...
Heb nu de 800, een vriend heeft de 920 en ik was zelf al enige tijd gecharmeerd van de 925. Draadloos laden zie ik vooralsnog als een gimmick (hoewel ik de meerwaarde wel zie) en de niet-uitbreidbaarheid van het geheugen zie ik als enig nadeel. Maar then again, op de 800 heb ik zeker zo'n 8 GB vrij. Maar ik weet natuurlijk niet of ik mijn gebruikspatroon ga veranderen op de 925.
Anyway... Ben heel benieuwd. Vind het een zeer strak toestel en WP8 (vs WP 7.8) is ook niet weg. Hopen dat hij een beetje matcht bij mijn Surface... ;-)
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Gisteren de 925 gehaald bij CoolBlue voor 399
Was al een tijdje naar een opvolger aan het zoeken voor mijn inmiddels wat bejaarde Sony Xperia Neo uit 2011, en nu dus aan de Windows Phone. Ik vind Android toch altijd een beetje aanvoelen als een "hobby-OS" en met Apple heb ik niets (lees: vind ik geen goede prijs/kwaliteitverhouding hebben
), dus nu eens kijken hoe WP bevalt 
Wel een supermooi toestel! Heb de zwarte versie, die overigens niet zo heel erg zwart is. Alle apps die ik gebruik zijn er, dus dat is prima. Wel is de WP-versie van Wordfeud (ja, dat speel ik nog
) superschraal vergeleken bij de Android-versie, maar goed, daar kan Microsoft ook weinig aan doen. En raar dat je het geluidje voor 'Other notifications' (dus bijv. Whatsapp-meldingen) niet kan wijzigen.
Wel een supermooi toestel! Heb de zwarte versie, die overigens niet zo heel erg zwart is. Alle apps die ik gebruik zijn er, dus dat is prima. Wel is de WP-versie van Wordfeud (ja, dat speel ik nog
Welkom in de familie!
Op de frontpage is een review van de 925 gepubliceerd.
Ik proef een wat anti WP / Lumia smaakje. Twee sterren voor de accu-duur terwijl deze in de testen meekomt met de iPhone 5 / S4. En minpunten omdat de prijs zo hoog is? Naja, ik heb geen zin om te gaan reageren/klagen bij de review, maar ik ben het zeer oneens met de conclusie.
Het is de beste telefoon die ik ook heb gehad!
Ik proef een wat anti WP / Lumia smaakje. Twee sterren voor de accu-duur terwijl deze in de testen meekomt met de iPhone 5 / S4. En minpunten omdat de prijs zo hoog is? Naja, ik heb geen zin om te gaan reageren/klagen bij de review, maar ik ben het zeer oneens met de conclusie.
Het is de beste telefoon die ik ook heb gehad!
Ik zie het al, geschreven door Arnoud Wokke, die is zo'n Android fanboy. Hij heeft nog nooit iets positiefs over WP geschreven.
De oudere 920 presteert toch overal beter in die batterij test? De 925 zit steeds in de 2/3 minst presterende toestellen in de 3 testen.
In welk opzicht is hij de € 100+ meer waard ten opzichte van de 920?
Ik zeg niet dat het een slecht toestel is maar begrijp wel de conclusie in de review van Arnoud.
Ik zeg niet dat het een slecht toestel is maar begrijp wel de conclusie in de review van Arnoud.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Je hoeft het niet te onderbouwen, Jan 
Het is voor een fanboy veel makkelijker een ander voor fanboy uit te maken en vervolgens toch nog blij te zijn met z'n leven. Jij bent met je onderbouwing namelijk nu ook gewoon een fanboy; en dat geldt voor iedereen die iets kritisch durft te zeggen.
Het is veel handiger te zeggen dat meneer helemaal gelijk heeft; heeft hij hetzelfde blije gevoel, en scheelt het de rest een zinloze discussie
Dus bij deze: Telfordia, je hebt he-le-maal gelijk!
Het is voor een fanboy veel makkelijker een ander voor fanboy uit te maken en vervolgens toch nog blij te zijn met z'n leven. Jij bent met je onderbouwing namelijk nu ook gewoon een fanboy; en dat geldt voor iedereen die iets kritisch durft te zeggen.
Het is veel handiger te zeggen dat meneer helemaal gelijk heeft; heeft hij hetzelfde blije gevoel, en scheelt het de rest een zinloze discussie
Dus bij deze: Telfordia, je hebt he-le-maal gelijk!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 11:31 ]
Het is ook geen opvolger van de 920 maar een toestel voor mensen die liever een lichtere, slankere en een ander scherm willen. Dit zag je toch vroeger ook genoeg terug komen bij andere fabrikanten? Hoevaak werd er bij Samsung niet een super s + paar maanden later gereleased met een iets aangepaste specs.janvanduschoten schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:27:
De oudere 920 presteert toch overal beter in die batterij test? De 925 zit steeds in de 2/3 minst presterende toestellen in de 3 testen.
Zelf ben ik niet zo van het amoled, maar er zijn er genoeg die dat wel mooi vinden. Ben blij dat Nokia voor die mensen de mogelijkheid bieden om er 1 te kopen
Ik vind dit anders wel overtrokken als ik eerlijk ben:
Met de slotzin ben ik het wel eens:
De 800 werd ook door velen bekritiseerd als "er komt geen updates naar WP 8, daar zit je dan!". Maar ik kan prima uit de voeten met WP 7.8. Ja het is jammer maar zie het in proportie..
Aansprekender is maar helemaal de vraag. Moderner is een feit maar dat heeft niets met de 925 te maken.Wie deze telefoon nu koopt, zal met lede ogen moeten aanzien hoe de fabrikant binnen afzienbare tijd met veel aansprekendere, modernere modellen gaat komen.
Met de slotzin ben ik het wel eens:
Maar dat feit doet weinig afbreuk aan de huidige 925.Maar dit toestel had het verdiend om eerder, goedkoper of voorzien van modernere hardware uitgebracht te worden.
De 800 werd ook door velen bekritiseerd als "er komt geen updates naar WP 8, daar zit je dan!". Maar ik kan prima uit de voeten met WP 7.8. Ja het is jammer maar zie het in proportie..
[ Voor 55% gewijzigd door Eagle Creek op 23-09-2013 11:40 ]
Er staan wel meer rare dingen in de review;
En betrouwbaarheid 3/5? Waar komt dat opeens vandaan?
Waarom denk je dat Nokia het laatste cijfer heeft opgehoogd (920 -> 925)? Juist, omdat het een verbetering is van, het is helemaal niet het idee om mensen die een 920 hebben een 925 te laten kopen imho.Wie dacht dat de Lumia 925 een waardige nieuwe vaandeldrager voor Nokia zou zijn, komt bedrogen uit. Het is meer een Lumia 920 2.0.
En betrouwbaarheid 3/5? Waar komt dat opeens vandaan?
Ik heb ook al gereageerd op zijn review. Ik begrijp deels het issue wat mensen er mee hebben, want soms is het het net niet op een WP. Maar voor je dagelijkse normale "ik hoef niet mee met de hype van de dag" apps, zijn die Lumia's perfect. Ik kan prima foto's maken en snel door alles heen vliegen.
Heb de review ook gelezen, en je krijgt alleen maar een negatief gevoel bij het lezen. Het is naar mijn idee geschreven door iemand die reeds een oordeel heeft geveld. Jammer, want naar mijn idee zal het best een goed toestel zijn. Ik heb hem nog niet, is nog onderweg vanuit DLD met 2x het geheugen. Dat geschreven hebben, heb ik er enorm zin in en gaat mijn iphone de kast in.
Bennie gek, ben een koe!