Voordat dit helemaal uit de hand gaat lopen wil ik even het volgende kwijt over deze kwestie...
Zoals al eerder aangegeven, zo ook klump4u hierboven, Willie/JoopC/... heeft hier ontzettend veel werk verricht en geheel belangeloos. Soms wordt er op een forum wat bot/kortaf gereageerd en vanuit die optiek, samen met het nog steeds uitblijven van de broodnodige update van de firmware door Netduino, die weer afhankelijk is van de productgroep van Microsoft begrijp ik de frustratie van Willie Wortel volledig.
Als hij een link verwijderd, doet hij dat met een reden. De reden wordt door Willie Wortel niet altijd duidelijk gecommuniceerd maar daar hoeven we hem niet op af te gaan branden.
Voor iedereen: De V1.3.x versie is nog steeds beschikbaar op Codeplex (inclusief source code) en werkt goed. Van de V2.x versie is al redelijk vlot aangegeven dat de source niet vrijgegeven zou worden. Die beslissing is door Willie Wortel genomen. Daar kunnen we met z'n allen van alles van vinden. Echter de maker van de software mag dat gewoon beslissen.
Verder wil ik alle anderen die hier tips en opmerkingen over de software en hardware gegeven hebben bedanken voor alle inzet!
Graag verder de discussie over de software en opties hier bespreken en de begrijpelijke frustraties hoeven niet op de man gespeeld gaan worden.
Bij voorbaat allen dank,
GĆ©
[
Voor 4% gewijzigd door
GĆ© Brander op 20-12-2013 18:16
]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!