Dit heb ik al een hele tijd geleden voorzien, er worden straks meer Tweakers ongelukkig dan gelukkig doordat er een verkeerde keuze wordt gemaakt bij aankoop van niet ondersteunde hardware.
Ik kan bijvoorbeeld moeilijk voor elk verschillend display de code gaan schrijven.?
Wat er moet gedaan worden is alle info data inventariseren die Ruud, Gé, Ik en anderen de laatste maanden hebben gegeven betreffende tekeningen, hardware, links naar... etc
Deze gegevens horen in de eerste post van een draadje zodat nieuwe Tweakers zonder veel moeite alle benodigde gegevens kunnen verzamelen. Mag gerust een nieuw draadje zijn, maak er wat moois van
Zelf heb ik honderden uren gewerkt aan dit programma (uitzoeken, testen, lezen, schrijven). Ik verwacht dan ook dat anderen een kleine inspanning leveren en helpen met een tweakersSolarWiki.
Dit was en is ook
een voorwaarde waarbij de software wordt gereleased, dit is dus niet nieuw.
We kunnen moeilijk van Gé verwachten dat hij alles in zijn eentje doet.
Trouwens, alle HEX Beta testers moeten voor 31 december updaten naar de release omdat op 1 januari 2014 de HEX programmatuur stopt met functioneren!.
De diepe gedachten van een tijdslot is dat alle slechte software uit de "markt" gefilterd wordt.