Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Ehm Ja met brakke video opname dus :) Ach, zo belangrijk is het ook niet, was gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Zo. Echoe 4.1 met Wifi fix geflashed. Wifi deed het inderdaad prima. Helaas 3G/H+ niet, ondanks wat men in het forum beweert. Even mogen genieten van de "ultieme smoothness". Ennn weer terug naar Carbon. Bliss <3

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:01

KL643

beeldaandemuur

Hoezo doet 3G/H+ het niet?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Doet het wel, tot je het scherm uit doet. Dan valt meteen alles boven GPRS uit. That is: hier is dat zo. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Daar staat toch ook iets over in de OP:

1. In Connections/ More Networks/ Mobile Networks/Network Mode choose GSM. You can choose LTE if you want but unless you are in an area that has non-stop LTE coverage, you will face the following bug: when your screen is off, it will lose the networks and stop mobile data. That wont happen when the screen is on and its really fast. So the solution would be to have the GSM option ticked and that way you still have mobile data even with screen off

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KL643 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:30:
Daar staat toch ook iets over in de OP:
Ja? Da's toch onwerkbaar. Ga maar eens iets doet met GPRS, succes :P

Plus in de laatste posts wordt beweerd dat dat helemaal niet zo is. Welnu, hier wel, dus bye bye Echoe :)

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 17-10-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:56:
Zo. Echoe 4.1 met Wifi fix geflashed. Wifi deed het inderdaad prima. Helaas 3G/H+ niet, ondanks wat men in het forum beweert. Even mogen genieten van de "ultieme smoothness". Ennn weer terug naar Carbon. Bliss <3
Carbon is Google Play: Helium - App Sync and Backup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee een van de vele AOSP-gebaseerde Roms. Verschillen allemaal niet zoveel van elkaar hoor.
Draai die ook op de Nexus7 en is wel handig om beiden een beetje hetzelfde te hebben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 17-10-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:44:
Nee een van de vele AOSP-gebaseerde Roms. Verschillen allemaal niet zoveel van elkaar hoor.
Draai die ook op de Nexus7 en is wel handig om beiden een beetje hetzelfde te hebben :)
Ah zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ben een sucker voor effectjes en "moet" dus ook een Rom hebben met listview animation. Vind ik kicken om mee te spelen. Hier een voorbeeldje online gezet. Een ander zal het vreselijk/irritant/lelijk vinden, dat mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:54:
Ben een sucker voor effectjes en "moet" dus ook een Rom hebben met listview animation. Vind ik kicken om mee te spelen. Hier een voorbeeldje online gezet. Een ander zal het vreselijk/irritant/lelijk vinden, dat mag :P
H*ly Sh*t, wat een effect zeg :D Ik zie het zelf niet gebruiken maar vind de uitstraling (thema) erg vet _/-\o_ Is dat een combi met nova en een ander (icon-) thema?

//EDIT;
weet jij toevallig welke (benchmark?) app dit is?

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 17-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
EN-IS schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:57:
H*ly Sh*t, wat een effect zeg :D Ik zie het zelf niet gebruiken maar vind de uitstraling (thema) erg vet _/-\o_ Is dat een combi met nova en een ander (icon-) thema?
Is gewoon Nova Prime ja, met Nox icons op de homescreen en Alloy Light Blue als CM10.2 thema :)
weet jij toevallig welke (benchmark?) app dit is?
Da's Antutu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

Plus in de laatste posts wordt beweerd dat dat helemaal niet zo is. Welnu, hier wel, dus bye bye Echoe :)
Ik heb mijn mobiele instellingen op WCDMA/GSM staan en volgens mij heb ik gewoon 3G als mijn scherm uit is. Ik kan gewoon muziek streamen van mijn nas naar mijn G4 (scherm uit)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KL643 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:17:
Ik heb mijn mobiele instellingen op WCDMA/GSM staan en volgens mij heb ik gewoon 3G als mijn scherm uit is. Ik kan gewoon muziek streamen van mijn nas naar mijn G4 (scherm uit)
Nou mooi toch! Volgens de dev zelf zou dat niet eens moeten kunnen maar blijkbaar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:02:
Is gewoon Nova Prime ja, met Nox icons op de homescreen en Alloy Light Blue als CM10.2 thema :)
Da's Antutu.
Ziet er mooi uit (niet mogelijk op Echoe, alleen op CM based roms maar dan nog, goed om te weten), Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
[...]

Zo dat ziet er goed uit man! Ook erg smooth moet ik zeggen. Echoe claimt dat hij in het weekend een Rom klaar heeft gebaseerd op de officiële release, dus even geduld nog.
CHANGES AND IMPROVEMENTS IN ANDROID 4.3 UPDATE
- OpenGL 3.0 Support
- GALAXY GEAR Support
- TRIM Support (Makes the device much faster)
- ANT+ Support
- Samsung KNOX Implementation (KNOX bootloader and dedicated application)
- Samsung Wallet comes pre-loaded
- Improved RAM management
- Improved Display colour reproduction (Display looks much sharper than before)
- Improved TouchWiz Launcher (Much less launcher redraws and less lag)
- New Samsung Keyboard
- New Samsung Browser (Full screen by default, new tab interface and more)
- New Reading Mode (Optimises display for reading, used by only a few specific applications)
- New Camera firmware
- Minor UI tweaks (Contacts app, Flashlight Widget, dialog boxes etc)
Klinkt veelbelovend

[ Voor 41% gewijzigd door Franco10 op 17-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

sorry, dubbelpost...

[ Voor 87% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-10-2013 16:11 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Klinkt veelbelovend? Het klinkt afgrijselijk! Samsung KNOX implementation!
[...]

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je Xposed framework al hebt draaien. Kijk dan even naar XuiMod, kan je vanuit de downloader binnenhengelen. Kan je zelf je listview animation én je listview interpolator kiezen ;)
Mij bevalt (op de S2, de S4 is er nog niet, maar wel onderweg :P) Transparent + decelerate erg goed.

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-10-2013 16:12 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:10:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je Xposed framework al hebt draaien. Kijk dan even naar XuiMod, kan je vanuit de downloader binnenhengelen. Kan je zelf je listview animation én je listview interpolator kiezen ;)
Nee Xposed is er weer af. Rom kan/doet alles ook gewoon prima zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik kan echt (nog) niet zonder Xposed:

App settings (Samsung ROM en toch per app resolutie instellingen)
Greenify
Icon Themer
Pictures2SD (standaard foto's met Focal op extSD)
Smart alarm icon
Default app picker
XuiMod

En nog een paar, maar die zijn niet strikt noodzakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.

Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.

Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.

Wachten op de pre-rooted versie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb tijden een van de eerste Google Editions van 4.3 gedraaid. Pas een nieuwe kernel geflashed en daarna een bootloop gekregen. Dus: tijd voor een wipe. Jamal zijn 4.3 v2.0 geflashed, maar mijn batterij gaat veel te snel; de vorige ROM deed er minimaal 2x zo lang mee bij gelijk gebruik.

Welke kale, GE 4.3 ROM, kunnen jullie mij aanraden? Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk :)

Wensen? Root, zo kaal mogelijk, 4.3 GE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:18:
Ik kan echt (nog) niet zonder Xposed
Oh dat snap ik best hoor! Zeker met jouw benodigdheden ja...

App settings (Samsung ROM en toch per app resolutie instellingen) - draai alles in 430dpi
Greenify - gebruik de normale versie
Icon Themer - zie ik niet helemaal nut van in, doe met Nova naar mijn weten "alles"
Pictures2SD (standaard foto's met Focal op extSD) - Focal suxx imho :)
Smart alarm icon - alarms gebruik ik niet
Default app picker - da's wel handig, mits 100% goed werkt
En nog een paar, maar die zijn niet strikt noodzakelijk :)
Ieder zijn ding zo blijkt wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Heb een Nexus 4 en nu van het werk een SGS4 gekregen. Meteen de play edition rom erop geplaatst (jamal editie). Vraag mij toch af hoe dat exact zit met die play edition. Deze werd toch door Google zelf geschreven voor de SGS4? Op het eerste zicht vind ik de Android ervaring, zeker in de browser, toch beter op de Nexus 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
AllSeeyinEye schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:18:
App settings (Samsung ROM en toch per app resolutie instellingen)
Greenify
Pictures2SD (standaard foto's met Focal op extSD)
XuiMod

Icon Themer
Smart alarm icon
Default app picker
Ik ben ook een grote fan van Xposed, heb zo ook een aantal mods die onmisbaar zijn :) Ik kan alleen de vetgedrukte in de Xposed app niet vinden, heb jij deze ergens anders vandaan? In icon themer ben ik niet geinteresseerd, gebruik Nova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EN-IS schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Ik ben ook een grote fan van Xposed, heb zo ook een aantal mods die onmisbaar zijn :) Ik kan alleen de vetgedrukte in de Xposed app niet vinden, heb jij deze ergens anders vandaan? In icon themer ben ik niet geinteresseerd, gebruik Nova :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2327541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Brad Pitt schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

Heb Echoe ook maar eens geprobeerd, maar ben snel terug gegaan naar Omega 12 werkt een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
[...]

Ziet er echt gaaf uit Brad.
Ps draai jij 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Okai was even nieuwschierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Die Friedrich (Echoe bakker) is wel een fanatiekeling zeg, hij drukt de v5 er meteen doorheen.

@Brad als je zo'n full rom helemaal stript, kom je dan ook uit rond de 800 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:29:
Die Friedrich (Echoe bakker) is wel een fanatiekeling zeg, hij drukt de v5 er meteen doorheen.
Heb liever dat ie gewoon even wacht tot alles goed werkt. Wel leuk dit allemaal maar nogal nutteloos imho.
Word ook vreselijk moe van dat "my friends" gedoe in friggin elke post en dat gevraag om respect. Kom op :X
@Brad als je zo'n full rom helemaal stript, kom je dan ook uit rond de 800 mb?
Mja geen idee. Gisteren even heel snel wat dingen uit Echo 4.1 gehaald en die werd toen ongeveer 900MB. Had best meer uit gekund maar wilde gewoon zo snel mogelijk even testen. Draai niet veel Samsung Roms.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 18-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Heb liever dat ie gewoon even wacht tot alles goed werkt. Wel leuk dit allemaal maar nogal nutteloos imho.
Word ook vreselijk moe van dat "my friends" gedoe in friggin elke post en dat gevraag om respect. Kom op :X
Hahaha ja dat hele hand in hand kameraden sfeertje is ook niet echt mijn smaak, maar ik kies ook geen roms om de persoonlijkheid van de bakker :P

Gezien de reacties zijn er genoeg mensen die meteen alles erop knallen ook als sommige zaken niet werken, dus hij doet het niet voor niets. Ach ja hij geeft veel support dus da's wel handig voor als je er niet uit komt, en al die knuffels die uitgedeeld worden neem ik wel voor lief.
Mja geen idee. Gisteren even heel snel wat dingen uit Echo 4.1 gehaald en die werd toen ongeveer 900MB. Had best meer uit gekund maar wilde gewoon zo snel mogelijk even testen. Draai niet veel Samsung Roms.
Ah goed dus dat komt best in de buurt. De slim laat nog even op zich wachten volgens mij. Hopen dat de kernel sources ook snel worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:40:
Hahaha ja dat hele hand in hand kameraden sfeertje is ook niet echt mijn smaak, maar ik kies ook geen roms om de persoonlijkheid van de bakker :P
Ik laat mij daar wel enorm door beïnvloeden want mocht er iets niet lekker werken en je zoekt een oplossing moet je toch weer door al die posts heen bladeren. Zou puur daarom gewoon een andere Rom nemen :9
Ah goed dus dat komt best in de buurt. De slim laat nog even op zich wachten volgens mij. Hopen dat de kernel sources ook snel worden vrijgegeven.
Ja zo'n Slim versie is een stuk kaler. Soms wat te kaal, zonder ringtones en zo. Like dáár win je ook echt zo veel mee :? Als álles goed werkt, incl. de nieuwe browser, gaat Samsung's 4.3 Rom er wel weer (even) op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

Ik laat mij daar wel enorm door beïnvloeden want mocht er iets niet lekker werken en je zoekt een oplossing moet je toch weer door al die posts heen bladeren. Zou puur daarom gewoon een andere Rom nemen :9
Mwaa depends, je weet in ieder geval omdat hij zo fanatiek is dat je feedback krijgt, heb vaak genoeg gehad dat je gewoon wordt genegeerd als je er even niet uitkomt.
Ja zo'n Slim versie is een stuk kaler. Soms wat te kaal, zonder ringtones en zo. Like dáár win je ook echt zo veel mee :? Als álles goed werkt, incl. de nieuwe browser, gaat Samsung's 4.3 Rom er wel weer (even) op ja.
Er zit wel wat in aan ringtones volgens mij. Maar ik gebruik sowieso zegde voor mn notificaties dus dat is geen issue.

Wat betreft updates ben ik benieuwd naar de browser, toetsenbord en camera. Gebruik nu (na jouw tip) AOSP browser en swiftkey, weet niet of ze daar zo snel overheen kunnen. Wat ik aan het standaard Samsung toetsenbord zo raar vind is dat hij verkeerd getypte woorden ook onthoud. Of ergens een zoekterm een keer bij google wordt ook onthouden. Weet niet wat het algoritme is natuurlijk maar SwiftKey doet dat minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:51:
Mwaa depends, je weet in ieder geval omdat hij zo fanatiek is dat je feedback krijgt, heb vaak genoeg gehad dat je gewoon wordt genegeerd als je er even niet uitkomt.
Dát is waar ja. Elk nadeel heb... :)
Er zit wel wat in aan ringtones volgens mij.
Nee, Slim heeft geen ringtones, wonderlijk genoeg. Doe er dan gewoon één in, maar ja.
Wat betreft updates ben ik benieuwd naar de browser, toetsenbord en camera.
Ja ik ook wel. Was verrast dat er zowaar een camera update in zat. Niet getest verder nog en weet of niet of die update überhaupt ook een verbetering geeft met de AOSP camera. Hoop van wel, denk het niet :P
Gebruik nu (na jouw tip) AOSP browser en swiftkey
Swiftkey haat ik dus dat zal een tip van een ander geweest zijn :) Draai nu naast de AOSP browser ook Boat Browser Mini en ben daar ook erg over te spreken. Supersmooth, mooie(re) tabs, betere text reflow (realtime i.p.v. na te dubbelklikken zoals op AOSP). Misschien ook de moeite waard om even te checken d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-10-18-12-01-58_vDDsgs420131018_120233s.png

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 18-10-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:59:

Swiftkey haat ik dus dat zal een tip van een ander geweest zijn :) Draai nu naast de AOSP browser ook Boat Browser Mini en ben daar ook erg over te spreken. Supersmooth, mooie(re) tabs, betere text reflow (realtime i.p.v. na te dubbelklikken zoals op AOSP). Misschien ook de moeite waard om even te checken d:)b
Ja bedoelde ook alleen AOSP. Ben er nog steeds erg tevreden over. Wat betreft camera is het buiten nog steeds fantastisch foto's maken maar het point en shoot binnenshuis mag (moet) wel wat beter. Ben benieuwd of dat softwarematig kan (note 3ish?)

Zal de boat browser eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:32:
Welke apps kan je er veilig uitslopen?

Ik zie in de zip een hele rits staan en heb dus geen flauw idee welke apk wat doet... Afgezien van de apk's waar samsung voorstaat uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jokapo schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 08:55:
Welke apps kan je er veilig uitslopen?
Topics zoals deze kan je bekijken. Let wel, dit specifieke topic niet zelf gelezen dus geen idee of goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Brad Pitt schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Topics zoals deze kan je bekijken. Let wel, dit specifieke topic niet zelf gelezen dus geen idee of goed is :)
Zal eens gaan neuzen. Ik had zelf ook al een googledocs met alle S4 apps gevonden op xda, maar dan nog zit er in Echoe een hoop meuk wat ik niet ken.

Heb er inmiddels een kleine 100 mb uit weten te slopen van dingen die ik wel ken en gewoonweg niet gebruik.

Wat heb jij eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Niet zo heel veel zin om 64 apk namen in te gaan tikken nu plus draai die Rom niet dus is wat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Das nou flauw zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Slim versie staat er ook op hè, da's makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij is dus echt niet veel waard.. Maakt niet uit wat voor ROM ik draai en heb al 2 nieuwe batterijen er in gedaan.

Ik draai nu 4.3 Google Edition, veel cleaner kan niet volgens mij. Maar bij "intensief" (veel scherm aan WhatsApp, Twitter en Facebook bijna geen games.) gaat mijn batterij zo'n 9 uur mee. Het valt me echt tegen.

Is het een idee om de originele versie er terug op te zetten en de telefoon op te sturen? Maar stel er is niets aan de hand, worden er kosten in rekening gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
Maar bij "intensief" (veel scherm aan WhatsApp, Twitter en Facebook bijna geen games.) gaat mijn batterij zo'n 9 uur mee. Het valt me echt tegen.
Hoe lang staat je scherm aan dan? Uurtje of vier? In dat geval is het gewoon helemaal normaal imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Hoe lang staat je scherm aan dan? Uurtje of vier? In dat geval is het gewoon helemaal normaal imho.
Ja zo ongeveer, had een op pagina 32 een screenshot gepost toen ik nog Foxhound draaide. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/c05962889fd57fd3050147714838aa50.png

Op dit moment heb ik 1 uur op me scherm staan. En is mijn batterij 65%.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:55:
Op dit moment heb ik 1 uur op me scherm staan. En is mijn batterij 65%.
Zoiets heb ik ook wel ja, met elke Rom. Hoe mensen 7 uur scherm-aan-tijd halen is mij echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Zoiets heb ik ook wel ja, met elke Rom. Hoe mensen 7 uur scherm-aan-tijd halen is mij echt een raadsel.
Valt me toch tegen. Toen ik de orginele rom nog had ging mijn telefoon bijna 1,5 dag mee dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:00:
Valt me toch tegen. Toen ik de orginele rom nog had ging mijn telefoon bijna 1,5 dag mijn dacht ik.
Anderhalve dag moet uiteraard fluitend lukken, als je hem neerlegt. Je kan ook 100%-0% in 4/5 uur doen. Alles hangt af van het gebruik/data-verkeer/scherm. Zonder sync/data/scherm haalt ie makkelijk >een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Afgelopen weekend de officiële Duitse 4.3 erop gezet maar nog niet geroot omdat het voor mij niet helemaal duidelijk is of dit van invloed is op de knox-status, kom een beetje tegenstrijdige verhalen tegen. Iemand hier dit toevallig al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn S4 is, naar verluidt, inmiddels op een van onze kantoren binnengekomen. Ik was van plan om hem direct aan Odin te hangen. Dit plan gaat, vanwege Knox, even niet door. Ik zal sowieso eerst moeten kijken welke firmwareversie erop staat.

Wie kan mij een aantal handvaten geven voor de te nemen acties, in twee scenarios. Het doel is (in eerste instantie) om er een Play Edition rom op te zetten, ik heb deze in gedachten. Evt kan ik hierna, mocht ik de Play Edition toch te karig vinden, wel een geschikte ROM zoeken en vinden die die ontbrekende zaken toevoegt.

Scenario 1 is dus, volgens mij, aan Odin hangen en een gerootte kernel erop zetten. De rest doe ik met Mobile Odin.

Scenario 2 is dat Knox de eFuse laat knallen als ik Scenario 1 zou volgen. Ik heb geen idee wat ik dus als Scenario 2 zal moeten doen om te rooten.

Graag tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hier zou ik voorzichtig mee zijn. PC versie is veel, veel stabieler en betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ja? Is dat een S4 euvel? Want op de S2 doet Mobile Odin het bijzonder goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:20:
Ja? Is dat een S4 euvel? Want op de S2 doet Mobile Odin het bijzonder goed...
Eén keer gehad dat zelfs m'n recovery weg was na een Mobile Odin actie. Op XDA vaker gelezen. Buiten die ene mishap doet de app het wel prima. Just saying, wellicht heb jij er nul problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maar goed, met Odin (PC) kan ik ook overweg, en nagenoeg iedere gerootte kernel heeft ook CWM / TWRP.

Nog tips waar ik op moet letten voor het flashen? Afwijkende zaken tov de S2? Behalve dan Knox dat mogelijk in de ROM zit die er al op staat, en in welk geval ik geen flauw idee heb of en hoe ik kan/mag/moet rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:43:
...en nagenoeg iedere gerootte kernel heeft ook CWM / TWRP.
Nee, op de S4 zijn kernel en recovery geheel gescheiden.
Nog tips waar ik op moet letten voor het flashen? Afwijkende zaken tov de S2? Behalve dan Knox dat mogelijk in de ROM zit die er al op staat, en in welk geval ik geen flauw idee heb of en hoe ik kan/mag/moet rooten...
Knox gelukkig nul ervaringen mee... Op XDA zal het een en ander vast wel (ergens) beschreven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Nee, op de S4 zijn kernel en recovery geheel gescheiden.
Ai, dan heb ik flink wat achterstallig leeswerk (en veel te weinig tijd).
[...]

Know gelukkig nul ervaringen mee... Op XDA zal het een en ander vast wel (ergens) beschreven staan.
* AllSeeyinEye gaat zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik wacht er even mee, ik heb het idee dat hij met een aantal nieuwe versies gaat komen, en ik zie dat er alweer een nieuwe versie is V5 Plus van 21-10. Call recording zit er ook niet standaard meer in (wel mogelijk met xposed), 3minit is ook nog niet geupdate voor 4.3 :)

@de rest, hoe snel is die eigenlijk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Heb best wat ellende gehad met de eerste versie van V5. Sowieso nog die nare bug dat 3G/2G uitvalt na standby dus dat was al een show stopper. Daarna meermaals geprobeerd terug te flashen naar een oudere versie maar elke keer kreeg ik in TWRP na een paar seconde de melding dat flashen was mislukt. Wellicht had dat te maken met de 4.3 optie dat je niet meer terug kunt flashen naar een oudere versie van Android. Uiteindelijk is het me na wipes, geklooi en nog meer gepruts gelukt om weer naar Echo 3.1 te flashen, geen idee hoe :D

Ik wacht nog wel even af totdat er wat betere roms voor 4.3 uitkomen. Intussen draait Echo 3.1 weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KneoK schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:53:
Ik wacht nog wel even af totdat er wat betere roms voor 4.3 uitkomen. Intussen draait Echo 3.1 weer prima.
Goede vriend, dat is spijtig om te horen! Maar 3.1 is ook top, ik snap je. Nou, een fijne dag verder mijn vriend!

Topic tabje maar gesloten, word echt bijna misselijk van dat onzinnige vriendenclub gebeuren daar -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb nu de google edition 4.3 draaien. Dat draait echt super, veel beter als touch wizz mi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik wacht ook nog even op de meer volwassen versies van de custom 4.3 TW rom. Ik heb geen goede ervaringen met de ausdim kernel en ik kan eerlijk gezegd niet echt de voordelen halen uit de halleluja posts van mensen die de rom al gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
edzon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:43:
Afgelopen weekend de officiële Duitse 4.3 erop gezet maar nog niet geroot omdat het voor mij niet helemaal duidelijk is of dit van invloed is op de knox-status, kom een beetje tegenstrijdige verhalen tegen. Iemand hier dit toevallig al geprobeerd?
Inmiddels geroot met Cf's auto root en nu knox-status op 0x1, ben gelukkig niet afhankelijk van samsungs garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
edzon schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:00:
[...]
ben gelukkig niet afhankelijk van samsungs garantie.
Wat bedoel je hiermee dan? Als ie kapot gaat dat jij niet naar Samsung hoeft (0x1 = warranty void uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een custom rom draaien, maar ik weet niet zeker of Knox nou wel of niet actief is op mijn toestel. Ik heb een Duits toestel die eind augustus gekocht is, begin september heb ik een update geïnstalleerd (van I9505XXUBMGA 4.2.2 naar I9505XXUDMH5 4.2.2). Ik denk dat ik met de update Knox geactiveerd heb :F, maar ik weet het niet zeker. Ik hoop dat iemand het weet. Het zou erg jammer zijn als Knox nu actief is...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 21:26 . Reden: firmware versie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:15:
Ik wil graag een custom rom draaien, maar ik weet niet zeker of Knox nou wel of niet actief is op mijn toestel. Ik heb een Duits toestel die eind augustus gekocht is, begin september heb ik een update geïnstalleerd (van I9505XXUBMGA 4.2.2 naar I9505XXUDMH5 4.2.2). Ik denk dat ik met de update Knox geactiveerd heb :F, maar ik weet het niet zeker. Ik hoop dat iemand het weet. Het zou erg jammer zijn als Knox nu actief is...
Volgens mij is Knox begonnen bij versie MH6.

Je kunt het zeker weten door naar de "download mode" te gaan door je telefoon uit te zetten en dan tegelijk op VOL DOWN + HOME + POWER ingedrukt te houden.
Dan zie je bovenin het scherm kleine letters, als daar iets van "Knox" in staat dan heb je Knox erop zitten.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:07:
Wat bedoel je hiermee dan? Als ie kapot gaat dat jij niet naar Samsung hoeft (0x1 = warranty void uiteraard)?
In mijn geval betekent dat via Ace (verzekering, tevens omdat mijn toestel nu maar 1 keer is omgeruild (maakt eigenlijk niet uit hoe vaak die is omgeruild, zolang die is omgeruild met je eerste origineel toestel)) mijn garantie loopt.

Ace geeft aan, dat wanneer ik mij telefonisch aanmeld voor een probleem, en dit onder garantie valt, deze net zo wordt behandeld als wanneer je schade hebt aan je toestel (ea laten vallen), alleen heb je dan bij garantie geen eigen risico :) Je toestel wordt de volgende dag geswapt met een refurbished/grade A toestel (ook al heeft je eigen toestel cosmetische schade zoals chroom rand, of je hebt een keer laten vallen -> deukje in aluminum rand).

Daarom maak ik mij ook verder geen zorgen bij Knox of andere vreemde beveiliging die Samsung in heeft gebouwd.

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 22-10-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co...oid-43-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.

Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
De kernel sources voor 4.3 zijn vrijgegeven, hopen dat Adam zsm een nieuwe versie uitbrengt en de roms iets beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:22:
Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co...oid-43-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.

Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?
Na wat zoekwerk blijkt dat ik meer specifiek op zoek ben naar een modded stock rom die pre-rooted is en waar Knox uitgehaald is. Mocht iemand deze voorbij zien komen, dan hou ik me warm aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:03:
Na wat zoekwerk blijkt dat ik meer specifiek op zoek ben naar een modded stock rom die pre-rooted is en waar Knox uitgehaald is. Mocht iemand deze voorbij zien komen, dan hou ik me warm aanbevolen!
Djembey op XDA is dé man qua pre-rooted stock Roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Djembey op XDA is dé man qua pre-rooted stock Roms.
Probleem met pre-rooted stock roms is dat er nu dmv Knox je garantie wordt ingetrokken als je het verkeerd doet. Toch bedankt voor je tip, zal even op XDA kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:07:
Probleem met pre-rooted stock roms is dat er nu dmv Knox je garantie wordt ingetrokken als je het verkeerd doet.
Ja uiteraard. Let dus wel op de rode Knox tekst in zijn thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:22:
Hier vind je de pre-rooted: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2250824 als je nog de oude bootloader hebt kan je deze erop gooien zonder dat dit de knox-status aanpast maar er zijn veel gebruikers die na het flashen problemen hebben met wifi of geluid waardoor je weer een ander modem moet flashen en de knox-status alsnog naar 0x1 springt aangezien je dan de nieuwe bootloader hebt. Als je niet om knox geeft zou ik gewoon stock flashen en dan rooten en anders een 4.3 rom zoeken die gebruik maakt van de oude bootloader.
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:07:
[...] Wat bedoel je hiermee dan? Als ie kapot gaat dat jij niet naar Samsung hoeft (0x1 = warranty void uiteraard)?
Precies, mocht samsung mijn telefoon niet willen repareren vanwege de knox-status ga ik naar de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

edzon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

Hier vind je de pre-rooted: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2250824 als je nog de oude bootloader hebt kan je deze erop gooien zonder dat dit de knox-status aanpast maar er zijn veel gebruikers die na het flashen problemen hebben met wifi of geluid waardoor je weer een ander modem moet flashen en de knox-status alsnog naar 0x1 springt aangezien je dan de nieuwe bootloader hebt. Als je niet om knox geeft zou ik gewoon stock flashen en dan rooten en anders een 4.3 rom zoeken die gebruik maakt van de oude bootloader.

[...]

Precies, mocht samsung mijn telefoon niet willen repareren vanwege de knox-status ga ik naar de verzekering.
Thanks, ik was hem zelf ook net tegengekomen. Ik wacht wel even af tot er een 'goede' pre-rooted versie beschikbaar is, er zit natuurlijk ook geen haast bij :) Garantie vind ik nog wel handig om te hebben, want ik heb er geen aparte verzekering bij.

Op XDA staat ook duidelijk:

That's it for now... We're f****ed!!!!!!!!!!!! Thanks Sammy.........

There's NO safe root solution for KNOX 0x0... at the moment....

[ Voor 11% gewijzigd door Skv op 23-10-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:26:
[...]

Volgens mij is Knox begonnen bij versie MH6.

Je kunt het zeker weten door naar de "download mode" te gaan door je telefoon uit te zetten en dan tegelijk op VOL DOWN + HOME + POWER ingedrukt te houden.
Dan zie je bovenin het scherm kleine letters, als daar iets van "Knox" in staat dan heb je Knox erop zitten.
Op mijn toestel is helaas Knox geïnstalleerd... :-(
Dan maar hopen dat ze er iets op gaan vinden, tot die tijd houd ik gewoon deze firmware er op, dus de update naar 4.3 komt er ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Op mijn toestel is helaas Knox geïnstalleerd... :-(
Dan maar hopen dat ze er iets op gaan vinden, tot die tijd houd ik gewoon deze firmware er op, dus de update naar 4.3 komt er ook niet op.
Welke firmware heb je er op als ik vragen mag? Het gaat mij voornamelijk om het activieren van de LTE-optie bij netwerkmodus (nu alleen de keuze uit GSM/WCDMA) om 4G te gebruiken. Ik begreep dat dit in nieuwere firmwares zit, maar zonder root ben ik ook weer niet gelukkig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:47:
Het gaat mij voornamelijk om het activieren van de LTE-optie ij netwerkmodus
Het bestand /data/property/persist.radio.lteon.xml staat wel op True?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Welke firmware heb je er op als ik vragen mag? Het gaat mij voornamelijk om het activieren van de LTE-optie bij netwerkmodus (nu alleen de keuze uit GSM/WCDMA) om 4G te gebruiken. Ik begreep dat dit in nieuwere firmwares zit, maar zonder root ben ik ook weer niet gelukkig. :(
Ik heb I9505XXUDMH5 er nu op staan, ik heb een duits toestel. Bij mij kan ik ook alleen kiezen voor GSM/WCDMA, maar dat komt misschien omdat ik geen 4G abbo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:49:
[...]

Het bestand /data/property/persist.radio.lteon.xml staat wel op True?
Nu wel! Krijg alleen direct meldingen dat er geen automatische datum/tijd meer door het netwerk worden aangeleverd, dus ik vraag me af of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 16:33
Ik zie door de bomen het bos niet meer met al deze ROMs. Heb nu op mn 9505 Cyanogenmod 10.1 staan, waar ik op zich over tevreden ben. Echter de camera is m.i. niet goed genoeg, vooral bij panoramashots.

Kunnen jullie mij een ROM aanbevelen welke:
1) De originele samsung camera heeft (of een minstens zo goed alternatief)
2) De DSP audio manager heeft (of kan worden toegevoegd)

Ik ben er niet op uit om elke week met mn telefoon te zitten stoeien - maar wil gewoon een degelijke oplossing met max functionaliteit/batt/power/clean etc.

Zou natuurlijk evt ook stock ROM kunnen draaien met root & daar de DSP manager op zetten - maar dan heb je Samsung bloatware op je phone...

Wat raden jullie aan? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb nu XXUDMH8 op mijn S4 staan (dus nieuwe bootloader) en wil graag een custom rom flashen.
Mijn warranty is toch al void (0x1), dus interesseert mij dat vrij weinig.

Ik zat te denken aan de nieuwe Omega 13.1 rom (Android 4.3).

Heeft iemand die al draaien en zijn er bekende problemen mee ?
Kan ik deze dirty flashen, dus zonder full wipe ?
(wil graag mijn data en progs behouden zonder opnieuw te moeten installeren).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
speedme schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:21:
Heeft iemand die al draaien en zijn er bekende problemen mee ?
Kan ik deze dirty flashen, dus zonder full wipe ?
(wil graag mijn data en progs behouden zonder opnieuw te moeten installeren).
Dirty flashen gaat vaak goed, het grote nadeel is dat áls er iets mis is je nooit weet of het daar mee te maken heeft en je toch uiteindelijk een hard reset gaat doen. Maar je kunt het altijd problemen.

En wat betreft ervaringen, iemand die er tevreden mee is vind het de beste rom ter wereld, iemand die problemen had de slechtste. Buiten de bekende 'bugs' om kun je het beste zelf kijken wat je er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Lekker goede nietszeggende antwoord van je Franco10.....

Ik wil alleen graag weten wat de ervaringen zijn van iemand die de Omega 13.1 rom heeft draaien en of die persoon hem dan dirty-geflashed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
speedme schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:38:

Ik wil alleen graag weten wat de ervaringen zijn van iemand die de Omega 13.1 rom heeft draaien en of die persoon hem dan dirty-geflashed heeft.
*Goed, *nietszeggend, zonder e erachter. Google is je vriend ik heb al honderden reacties gelezen van mensen die Omega 13.1 gebruiken. Ik zou zeggen probeer eens zelf iets te vinden in plaats van het door anderen te laten voorkauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Omega 13.1 is werkelijk bizar. Nog nooit zo'n soepele Rom meegemaakt. Accu gaat ook héél lang mee, alle wakelocks zijn weg. Werkelijk een prestatie van niveau, deze Rom. Eindelijk is de S4 nu helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:44:
Omega 13.1 is werkelijk bizar. Nog nooit zo'n soepele Rom meegemaakt. Accu gaat ook héél lang mee, alle wakelocks zijn weg. Werkelijk een prestatie van niveau, deze Rom. Eindelijk is de S4 nu helemaal perfect.
Kijk, daar heb ik nu wat aan. Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Franco10 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:
[...]

*Goed, *nietszeggend, zonder e erachter. Google is je vriend ik heb al honderden reacties gelezen van mensen die Omega 13.1 gebruiken. Ik zou zeggen probeer eens zelf iets te vinden in plaats van het door anderen te laten voorkauwen.
Ik heb al heel wat gelezen in het topic op XDA, maar ik kom hele tegenstrijdige berichten tegen.
Vandaar mijn vraag.
Ik ben juist een persoon die altijd eerst leest, voordat ik vragen ga stellen.
Ook flash ik nooit gelijk een custom rom op het moment dat hij uit komt, maar wacht ik altijd de eerste reacties af.

En niet gaan lopen muggenziften Franco10, daar is niemand bij gebaat kerel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
speedme schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:10:
Kijk, daar heb ik nu wat aan. Thanks !
Had gehoopt dat het enigszins duidelijk was dat het sarcastisch bedoeld was. Heb de Rom niet eens geinstalleerd. Daarom zeggen dit soort dingen zo weinig, hetgeen Franco10 bedoelde.

Een ander zegt wat een brakke Rom, m'n telefoon is na 6 uur helemaal leeg, waardeloos.

Alles hangt af van jouw gebruik, jouw eisen, jouw verwachtingen. Nandroid, flash, test, klaar. Zo simpel.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 25-10-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
speedme schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:38:

Heb Omega V13 draaien gaat als een mes door de boter. Bij installatie even goed opletten eerst modem flashen daarna de rom. Ps ik kwam van V13 af en heb geen full wipe gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pappaleone schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:16:
Ps ik kwam van V13 af en heb geen full wipe gedaan. :)
Joh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
pappaleone schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Heb Omega V13 draaien gaat als een mes door de boter. Bij installatie even goed opletten eerst modem flashen daarna de rom. Ps ik kwam van V13 af en heb geen full wipe gedaan. :)
Ik heb versie 13.1 draaien nu en inderdaad eerst de modem geflashed.
Geflashed zonder full wipe en data is nog gehouden.
Helaas heb ik geen geluid (trillen werkt wel) en de phone.apk crashed.
Al vanalles gelezen naar mogelijke oplossingen,maar helaas tot op heden nog niets.
Jij misschien iets gevonden als oplossing ?

[ Voor 4% gewijzigd door speedme op 25-10-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
hmm bij mij staat knox ook op de telefoon.,

Knox kernen lock 0x0
en knock warranty void 0x1 ..

nu is me garantie weg denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Aggressor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:57:
hmm bij mij staat knox ook op de telefoon.,

Knox kernen lock 0x0
en knock warranty void 0x1 ..

nu is me garantie weg denk ik?
Yep, foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Das wel balen haha, kan het nog zijn dat er nog iets komt om het weg te halen?
nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Aggressor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:08:
Das wel balen haha, kan het nog zijn dat er nog iets komt om het weg te halen?
nog tips?
Na wat ik zelf heb gelezen op XDA, is dat (nog) niet mogelijk!
Originally Posted by wPatriot View Post
No, TriangleAway currently doesn't reset the Knox-flag. It will reset the device status to official, but not the Knox-flag. Apparently, some people believe eFuses may be involved, which would imply that resetting that flag is physically impossible. That's all speculation though, as of right now nobody outside of Samsung knows for sure.
- http://forum.xda-develope...read.php?t=2447832&page=6

Voor meer info;
- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2447832
Conclusions and Facts about KNOX-enabled firmwares (based on statements from chainfires post and it's comments above, ans based on this thread)
  • Not possible to downgrade to KNOX-disabled firmwares/bootloaders (An attempt sets 0x1) (even though some people state, downgrade is possible when omitting the bootloader file in a firmware package: see http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2444671, not confirmed)
  • Even if you flash a KNOX-enabled firmware via odin (e.g. the latest fw) knox will be set to 0x1
  • Flashing unsigned or modified images via odin will set knox to 0x1
  • Samsung stated, resetting the flag is impossible
  • KNOX is mandatory and can not be completely removed
  • Warranty Void is no counter, it is a flag (0,1) it was never seen 0x2 or so
  • Mirroring all partitions from a clean 0x0-Device to a 0x1-Device via JTAG produces an unfunctional device (reversible by restoring the 0x1 partitions on the phone)
  • KNOX bootloader verifies signatures of kernels and recoveries. No custom ones possible without voiding the knox warranty

[ Voor 40% gewijzigd door EN-IS op 26-10-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ok afwachten dus, misschien vinden ze er wel iets voor ... tegenwoordig is alles te hacken :P
om mijn telefoon mi te verkopen en een andere s4 halen vind ik iets te ver gaan.

En ik heb nooit echt garantie nodig gehad bij mijn telefoons, meestal is het me eigen schuld als ze stuk gaan. (laten vallen oid)
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste