Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Iedereen laat zich maar gek maken over die "Knox Warranty Void 0x1" en dat daarmee de garantie verlopen zou zijn van Samsung.....maar niets is minder waar en het komt uiteindelijk aan op goed begrijpend lezen.

Namelijk de "Knox" garantie is dan verlopen, maar niet de garantie van de telefoon zelf.
Het wil alleen zeggen dat Samsung geen garantie meer kan geven dat Knox (en waar het voor staat, namelijk het aanleggen van een beveiligde omgeving om zakelijke programma's of services te draaien) zal werken.
Simpelweg wil het alleen zeggen dat Knox niet meer zal werken, maar dat zal de overgrote meerderheid van de S4 gebruikers toch nooit gebruiken.

Daarom snap ik ook niet dat Samsung niet Knox als keuze heeft aangeboden in plaats van het bij iedereen door de strot te douwen. Het is zelfs niet zo dat je een goedkeuring moet geven aan Samsung voor het gebruik van Knox. Nadat de nieuwe firmware is geinstalleerd, is er geen enkele disclaimer van Samsung over Knox.
Hierdoor heeft Samsung geen enkele rechtsgeldigheid om garantie te weigeren op basis van een bepaalde setting "Knox Warranty Void" in de download-mode.

Al met al een hoop heisa waarvan ik denk dat het zeer overdreven is.
Mijn flag staat ook op 0x1 en ik maak me werkelijk geen momemt zorgen over mijn garantie.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Interessante informatie! Wat is jouw bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
FezzFest schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:59:
Interessante informatie! Wat is jouw bron?
Bron = logisch verstand

(maar ik ben niet alleswetend hoor, dus ik kan het ook mis hebben)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ach android foons vragen gewoon om geflashed te worden dat is nu eenmaal het leuke aan deze foontjes is mijn bescheiden mening. Als je je goed inleest en vragen stelt bij onderwerpen waar je iets niet weet kan er eigenlijk weinig fout gaan. Anders moet men maar een (scr)apple Iphone nemen waar alles mooi vastligt en is voorgekauwd.

Bij staat knox status ook op 0x1 dus we blijven er rustig op los flashen.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:02

KL643

beeldaandemuur

speedme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Bron = logisch verstand

(maar ik ben niet alleswetend hoor, dus ik kan het ook mis hebben)
Helemaal mee eens met je verhaal! Snap ook al die mensen niet die hier heel spastisch over doen 8)7

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:05
Weet iemand of je i9505G roms ook kan flashen op de i9505? Heb nu een ROM uit het i9505 topic, maar mijn telefoon wordt overal herkend als i9505G. Hardwarematig zijn de telefoons ook gelijk...

Los daarvan ben ik op zoek naar een goede stock Android. Draai nu de janjan versie, maar vind dat niet altijd even vlot draaien. Ook batterij lijkt mij veel beter te kunnen dan nu het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Hele domme vraag misschien....

Nu geven ze altijd als tip om backups te maken voordat je een nieuwe rom gaat flashen.

nu heb ik verschillende backup manieren geprobeerd: backup in de recovery en via titanium.

Als ik na het installeren van de nieuwe rom echter een backup terug wil zetten dan heb ik eigenlijk geen flauw idee wat hij nu precies terug zet. Het enige wat ik nl belangrijk vind om te behouden zijn mn whatsapp berichten e.d.

Hoe weet ik nu of dat ik dit gebackupped heb of als ik bijv in recovery een backup wil maken welke optie tick ik dan aan zodat deze meegenomen worden?

Ik maak gebruik van Philz recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
jokapo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:42:
Hoe weet ik nu of dat ik dit gebackupped heb of als ik bijv in recovery een backup wil maken welke optie tick ik dan aan zodat deze meegenomen worden?

Ik maak gebruik van Philz recovery
Ik zelf maak geen gebruik van Philz recovery, maar van TWRP, maar volgens mij is de werking zo goed als gelijk.

Via Philz kun je vast een zogenaamde Nandroid backup maken.
Dit is een complete backup (image) van jouw S4.
Dus alle apps, data, etc.
Restoren gaat ook via Philz.
In deze backup zit dus zeker Whatsapp + data

In Titanium kun je apart aangeven welke apps+data er gebackupped moeten worden.
Restoren gaat ook via Titanium.

Enige verschil, voor zover ik weet, is dat Titanium root toegang nodig heeft terwijl Philz recovery niet per se root toegang nodig heeft (omdat het pre-OS werkt).

Zelf maak ik altijd zowel in TWRP als in Titanium Backup een backup van mijn whatsapp history.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

ik heb tijdens backup in recovery modus de data en media aangevinkt. kan ik aannemen dat hier dan ook whatsapp e.d. in zit verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:32
Hmm, ik had mn tel geroot en wou cwm installeren. Maar nu is die vastgelopen..
Hij gaat niet in CWM maar in bootloop denk ik, er staat in t blauw recovery booting en zo blijft die hangen.
Wat kan ik t beste nu doen? Op de S2 flashte ik een kernel of een hele ROM met odin want downlaod mode lukt gewoon, hier ook zo?

edit : En opeens gaat die door, dit had ik niet verwacht :p Hij ging in recovery opeens uit zichzelf, nadat ik de tel paar keer aan en uit had gezet. Duurt t zo lang voor de S4 in recovery boot?

[ Voor 23% gewijzigd door Musta op 29-10-2013 16:40 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Kan, alleen wipe je dan over het algemeen je hele telefoon.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Kan, alleen wipe je dan over het algemeen je hele telefoon.
Ja dacht ik al, maar gelukkig is die verder opgestart in de recovery. Hij vroeg wel of ik root wou fixen, dus opja gedrukt en had mn root nog.
Maar is t booten in recovery nu langzamer dan de S2? Hoe lang moet ik de knoppen op de S4 ingedrukt houden? Hij trilt wel en zie de blauwe letters, maar that's it. En dan blijft die op zwart of gaat die naar t home scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musta schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:50:
Maar is t booten in recovery nu langzamer dan de S2? Hoe lang moet ik de knoppen op de S4 ingedrukt houden? Hij trilt wel en zie de blauwe letters, maar that's it. En dan blijft die op zwart of gaat die naar t home scherm
Echt snel vind ik het ook niet gaan nee. Als je die blauwe letters ziet kan je sowieso Power al loslaten, hoef je alleen nog volume omhoog vast te houden, scheelt weer. Als je te lang Power indrukt gaat ie vanzelf weer rebooten namelijk. Makkelijker is het uiteraard om gewoon te rebooten naar de recovery vanuit je Rom zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:54:
[...]

Echt snel vind ik het ook niet gaan nee. Als je die blauwe letters ziet kan je sowieso Power al loslaten, hoef je alleen nog volume omhoog vast te houden, scheelt weer. Als je te lang Power indrukt gaat ie vanzelf weer rebooten namelijk. Makkelijker is het uiteraard om gewoon te rebooten naar de recovery vanuit je Rom zelf.
Thanks, dan stresste ik even voor niks :p Hoe lang duurt t bij jou ongeveer? Bij mij duurde het bijna een minuut net.. Ik heb nog geen andere ROM erop gezet, ben voorlopig wel tevreden met de stock versie. Alleen wat apps verwijderen en DPI aanpassen, inlezen en wat klooien ermee heeft me al paar uur gekost. Terwijl ik eigenlijk moet leren voor mn tt :X Maar moet me even goed inlezen verder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musta schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:02:
Thanks, dan stresste ik even voor niks :p Hoe lang duurt t bij jou ongeveer?
Seconde of tien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Zegt die bij jou of iemand anders voor t rebooten vanuit de recovery ook: root acces possibly lost, fix?
En heb een irritante melding als ik FB of Whatsapp+ wil openen, staat er in het notificatie scherm dit:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/Screenshot_2013-10-29-17-17-03.png
Lijkt wel random te voorschijn te komen, niet alleen wanneer ik een app open. Enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Of heeft dit met Knox te maken?

[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 29-10-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Musta schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:20:
Zegt die bij jou of iemand anders voor t rebooten vanuit de recovery ook: root acces possibly lost, fix?
Daar moet je over het algemeen No op beantwoorden hè.
Enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Of heeft dit met Knox te maken?
Da's hier al vaak besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
ik wil mij ook verdienen om te gaan rooten.
Want over de orginele rom ben ik niet te spreken.

Welke rom gebruiken jullie en waarom?

Ik zoek denk dat dat de ideale rom is:
Lange accu duur, snel, en geen extra's op de rom voor geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Denthis schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:02:
Ik zoek denk dat dat de ideale rom is:
Lange accu duur, snel, en geen extra's op de rom voor geinstalleerd.
Met goede camera, zonder lag en geen wakelocks. Ja die zoek ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:06:
[...]

Met goede camera, zonder lag en geen wakelocks. Ja die zoek ik ook :)
hahaha ja precies.

ik wil graag een kale maat stabiele rom, dat is het belangrijkste op dit moment voor mij.
De accu moet 1 dag redden dan ben ik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zo. Vanmorgen m'n i9505 in ontvangst genomen. Helaas de microsim nog niet, die ligt op een van onze andere kantoren....

Jammer genoeg was het toestel al voorzien van Knox. Maar, zoals een goed tweaker betaamd, heb ik eerst het toestel geroot, vervolgens een CWM erop gezet en hierna GPE geflashed. Hierna (voor de tweede keer, de eerste keer was puur en alleen om te kijken naar de firmwareversie) het toestel opgestart en m'n account erop gezet. Instelingen regelen en gaan. Al met al een uurtje werk gehad, maar dan heb je ook een (warranty void) toestel dat klaar is voor de komende periode :)

Nu wachten op 4.4, zodat een transparante statusbar in apps niet meer lelijk is :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 20:17
Ik wil graag stock rom installeren op mijn S4 maar wil wel 100% zeker weten dat er geen rotzooi (lees spyware of virussen) in de Rom zitten.

Welke rom raden jullie dan aan? (link erbij zou fijn zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
geertvduin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:50:
Ik wil graag stock rom installeren op mijn S4 maar wil wel 100% zeker weten dat er geen rotzooi (lees spyware of virussen) in de Rom zitten.

Welke rom raden jullie dan aan? (link erbij zou fijn zijn)
Stock rom staat al geinstalleerd op je telefoon, tenzij je juist een custom rom bedoeld.

Stock = standaard Samsung rom
custom = alternatieve (Samsung) rom --> hoeft dus niet per se van Samsung zelf te zijn, kan bijvoorbeeld ook Cyanogenmod zijn.

Hoe dan ook, een direkte link is hier niet goed neer te zetten.
Ten eerste omdat er wat meer speurwerk van jou zelf verwacht wordt, voordat je verzoeken gaat plaatsen.
Ten tweede omdat er zo ontzettend veel verschillende roms zijn, dat het onmogelijk is al die links hier neer te zetten.

Hoe dan ook kun je het beste kijken op XDA voor zowel stock roms als custom roms.
Of je kunt naar Sammobile gaan om een stock rom te downloaden.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
Oh oké.. dan heb ik het inderdaad niet helemaal goed begrepen. Wat ik graag wil is kale-android rom.
Dus wat ook op de S4 Google Edition staat geïnstalleerd.

Maar wat ik het belangrijkste vind, is dat het een veilige rom zonder troep erin is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
geertvduin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:10:
Oh oké.. dan heb ik het inderdaad niet helemaal goed begrepen. Wat ik graag wil is kale-android rom.
Dus wat ook op de S4 Google Edition staat geïnstalleerd.

Maar wat ik het belangrijkste vind, is dat het een veilige rom zonder troep erin is..
http://www.technobuffalo....o-a-google-edition-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2341026

Lees je alleen goed in wat je moet doen!

Backup je gegevens en zorg er absoluut voor dat je een EFS backup hebt.
Root de telefoon en installeer een custom recovery (Pilz CWM Touch is erg goed of TWRP).

Als je eenmaal de telefoon geroot hebt en de custom recovery hebt geinstalleerd, zal er een wereld voor je open gaan :-)

[ Voor 74% gewijzigd door speedme op 01-11-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
speedme schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:21:
Ik heb nu XXUDMH8 op mijn S4 staan (dus nieuwe bootloader) en wil graag een custom rom flashen.
Mijn warranty is toch al void (0x1), dus interesseert mij dat vrij weinig.

Ik zat te denken aan de nieuwe Omega 13.1 rom (Android 4.3).

Heeft iemand die al draaien en zijn er bekende problemen mee ?
Kan ik deze dirty flashen, dus zonder full wipe ?
(wil graag mijn data en progs behouden zonder opnieuw te moeten installeren).
speedme schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:48:
[...]
Ten eerste omdat er wat meer speurwerk van jou zelf verwacht wordt, voordat je verzoeken gaat plaatsen.
Ga er vanuit dat je dat zelf dus ook in het vervolg doet >:)

Even wat anders, ik ben van omega v12 naar stock 4.3 gegaan omdat screen mirroring niet werkte. Nu schijnt dat bij v13 ook zo te zijn hoewel er ook gebruikers zijn die melden dat dit verholpen kan worden door de systeem status te faken. Dit laatste lijkt mij een beetje onzin aangezien mijn status ook op custom staat maar draai wel liever een getweakte custom rom dus vroeg me af of er iemand is die v13 (of een andere leuke rom) draait en even kan checken of screen mirroring werkt? (Hoop dat ik wel genoeg speurwerk heb verricht ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik draai Omega V13,2 en alles werkt hier naar behoren ook screen mirroring.
Alleen bij het installeren even goed de regeltjes volgen.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06
Iemand bij omega 13.2 al ontdekt hoe je weer meer opties krijgt in het "toggle gedeelte"? Dus vanaf homescreen snel tethering kunnen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat doe je met GravityBox, een xposed module.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06
@hierboven dank. Ik moet beter kijken
WTM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:16:
Iemand bij omega 13.2 al ontdekt hoe je weer meer opties krijgt in het "toggle gedeelte"? Dus vanaf homescreen snel tethering kunnen aanzetten.
Eigenlijk simpel, als je in dat schermpje zit, rechtsboven op tandwieltje en dan kan je daar dingen extra instellen. Inclusief tethering button die snel kan worden ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
pappaleone schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:03:
Ik draai Omega V13,2 en alles werkt hier naar behoren ook screen mirroring.
Alleen bij het installeren even goed de regeltjes volgen.
Succes
Mooi, bedankt! Zo maar eens V13.2 bekijken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Meeh wanam is (alweer) gestopt met zijn Adam kernel voor de 9505. Zat daar eigenlijk op te wachten om over te stappen naar een 4.3 rom.

Die rom bakkers zijn ook allesbehalve consistent in keuzes. Echoe had eerst de 'fantastic wonderful awesome wohoo' ausdim kernel en nu is ineens faux het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:05:
Die rom bakkers zijn ook allesbehalve consistent in keuzes. Echoe had eerst de 'fantastic wonderful awesome wohoo' ausdim kernel en nu is ineens faux het beste.
Beste vriend, wat doe je negatief. Je bent nu lid van de Echoe community. Wees er blij mee mijn vriend!

:X O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik zit nu alweer een week of twee heel tevreden op Omega V10.. Na een periode CM te hebben gedraaid en met V12 problemen te hebben gehad.

Het begint weer te kriebelen, en wil eigenlijk weer eens CM proberen. Er waren twee redenen waarom ik van CM ben afgestapt, de brakke camera software, en, in mindere mate, de weergave van roaming netwerken, met codes ipv namen.

Is met de CM10.2M1 rom de camera nu wel stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Koriel schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:29:
Is met de CM10.2M1 rom de camera nu wel stabiel?
Lees nog wel hier en daar dat de camera app/driver soms vastloopt en je het toestel moet rebooten. Draai een AOSP Rom en de camera doet het wel maar blijft veruit inferieur aan welke Samsung-based Rom dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Brad Pitt schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:24:
[...]

Beste vriend, wat doe je negatief. Je bent nu lid van de Echoe community. Wees er blij mee mijn vriend!

:X O-) :z
Oh god het wordt alleen maar erger daar. Enfin ik lees het liever dan euh sorry ik ga deze kernel niet meer updaten. Adam was gewoon safe, alles deed het en batterijduur goed. Als je echt gaat zoeken en verschillende kernels met ook nog verschillende settings gaan gebruiken dan ben je zo actief aan het testen dat het gebruik eigenlijk niet representatief is voor je normale gebruik en dan weet je nog niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:04
Er is een nieuwe update van Android voor de Samsung S4.

Ik kan hem niet via de telefoon updaten omdat de telefoon geroot is.

Nu wil ik hem updaten mbv Odin icm de firmware van Sammobile.

Kan ik hem daarna weer rooten? Of is hij dan nog geroot?

Moeten de programma's weer opnieuw geïnstalleerd worden?

edit:

Ik zie dat er ook Knox in deze nieuwe versie zit, kan ik hem dan nog wel rooten?

Ik heb gegoogled en krijg verschillende verhalen die elkaar tegenspreken.

[ Voor 73% gewijzigd door Goof2000 op 04-11-2013 16:18 . Reden: Vraag toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
die van mij was ook geroot, via kies gedaan naar 4.3
root is dan weg maar die zit er zo weer op via de bekende methode

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:16

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:31:
[...]

Lees nog wel hier en daar dat de camera app/driver soms vastloopt en je het toestel moet rebooten. Draai een AOSP Rom en de camera doet het wel maar blijft veruit inferieur aan welke Samsung-based Rom dan ook.
En het (werkt) uiteraard ook niet om camera.apk van een Samsung ROM in een CM ROM te plaatsen? :X Wil namelijk ook wel eens CM proberen, maar kan mijn (huidige) camera kwaliteit van de stock rom niet missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:27:
[...]
En het (werkt) uiteraard ook niet om camera.apk van een Samsung ROM in een CM ROM te plaatsen? :X
De camera apk is makkelijk in /system/app te zetten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Hey Allemaal,

Ben bang dat er bij mij iets mis is gegaan met rooten. Wilde al een tijdje de Miui ROM proberen, maar nu doet heel het toestel niets meer en blijft hij hangen. Heeft iemand eventjes een paar minuutjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

ionicdog schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:56:
die van mij was ook geroot, via kies gedaan naar 4.3
root is dan weg maar die zit er zo weer op via de bekende methode
De bekende methode (CF-Autoroot) werkt bij mij niet.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/miyuki.jpg

Wat is jouw "bekende" methode?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hallo,

Aangezien mijn S4 vandaag is blijven hangen tijdens het update via KIES.
Ben ik mij aan het verdiepen in het rooten.

Is het echt zo simpel dat ik een rom uitkies. en deze via odin doe flashen?

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
@jerry,precies zo gedaan als jij. Ik zie dat je com check een error geeft.
Heb je wel de juiste usb drivers erop gezet en werk je met de aanbevolen odin versie?
ik ga er van uit dat de volgorde aanhoudt van xda bv :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2255190

even alles checken hier ook gelukt op versie 4.3
jerry_a schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:15:
[...]

De bekende methode (CF-Autoroot) werkt bij mij niet.

[afbeelding]

Wat is jouw "bekende" methode?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:29:
[...]

De camera apk is makkelijk in /system/app te zetten hoor ;)
En dat werkt dan ook? Ik bedoel, ik ervaar dan dezelfde kwaliteit als dat ik op een Sammy rom zou hebben.. Kan me het haast niet voorstellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:39:
[...]
En dat werkt dan ook? Ik bedoel, ik ervaar dan dezelfde kwaliteit als dat ik op een Sammy rom zou hebben.. Kan me het haast niet voorstellen :9
Nee, dát dan weer niet. Zou inderdaad geweldig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:40:
[...]

Nee, dát dan weer niet. Zou inderdaad geweldig zijn :P
haha jammer, jammer! Maar is het kwaliteit echt zichtbaar slechter, of wordt het vergrootglas werk? (Om het verschil te zien) :9

[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 04-11-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

ionicdog schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:40:

[...]
Ik heb snel gekeken maar het zelfde verhaal. Morgen op mijn gemak maar eens kijken.
Mijn wifi wordt ook tegen gehouden. Ik ga nu naar bed. Wordt vervolgd.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:47:
[...]
haha jammer, jammer! Maar is het kwaliteit echt zichtbaar slechter, of wordt het vergrootglas werk? (Om het verschil te zien) :9
Nou ja vind persoonlijk de camera app zelf een stuk mooier. Die van AOSP/CM/whatever is erg basic en trek die nieuwe manier van instellen niet. Foto's zijn vergelijkbaar, heel mooi met veel licht, bagger in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

ionicdog schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:40:

[...]
Bedank. Hier dus nu ook gelukt. Kan ik Knox weer buiten gevecht stellen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
mooi, wat was het nou dat je geen verbinding had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:34:
[...]

Nou ja vind persoonlijk de camera app zelf een stuk mooier. Die van AOSP/CM/whatever is erg basic en trek die nieuwe manier van instellen niet. Foto's zijn vergelijkbaar, heel mooi met veel licht, bagger in het donker.
Ah, I see. Ik dacht te begrijpen dat de kwaliteit van de foto's hard achteruit ging, dat is dus niet zo.. Dan is het zeker het proberen waard voor mij, kijken of batterij-duur nog iets langer wordt _/-\o_ *die vervloekte batterijen ook haha*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb over de batterij geen klagen, vergeleken met m'n S2.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mb0pwmwnR5joc4brAgfq7l72/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HQilXTYtcD7FZqxCOUrJiHCY/medium.png

Een reboot ivm een update van een xposed module.

Edit:
Na bovenstaande screenshots ben ik doorgegaan tot de batterij op 7% was. Ik had toen 5u40m schermtijd. Ik heb (nog) geen vergelijkingsmateriaal, maar het klinkt mij niet onaardig. Wat zijn de doorsnee scherm aan waarden die hier gehaald worden (waarbij mijn uitgangspunt is dat de accu ten minste 18 uur moet halen, heb geen zin om tussentijds bij te laden)?

[ Voor 30% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-11-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dat is zeker niet gek! Mag ik jou vragen wat jij draait? Ook gewoon Cm (10.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nee, geen CM. Het is een GPE rom, deze.

Ik push gmail en exchange. Location staat aan, Greenify laat wat ik niet vaak nodig heb netjes slapen.

[ Voor 36% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-11-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

ionicdog schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:43:
mooi, wat was het nou dat je geen verbinding had?
Ik denk dat het de USB drivers waren.
Na de Knox files te hebben gerenamed heb ik helaas nog steeds geen Wifi. Nog maar even speuren en dan over een paar dagen maar eens resetten. Maar misschien vind ik nog een oplossing.

[ Voor 31% gewijzigd door jerry_a op 05-11-2013 22:56 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Na bovenstaande screenshots ben ik doorgegaan tot de batterij op 7% was. Ik had toen 5u40m schermtijd. Ik heb (nog) geen vergelijkingsmateriaal, maar het klinkt mij niet onaardig. Wat zijn de doorsnee scherm aan waarden die hier gehaald worden (waarbij mijn uitgangspunt is dat de accu ten minste 18 uur moet halen, heb geen zin om tussentijds bij te laden)?

Mijn gebruik, dat ik als rustig / normaal classificeer, bestaat hoofdzakelijk uit email, browsen, tapatalk, soms een youtube filmpje, beperkt Facebook, Google+ en wat heen en weer schrijven in Hangouts en (gelukkig steeds minder) Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kom hier tot maximaal een uur of vier. Op elke Rom. Samsung, AOSP, GE, CM, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dus voor mijn batterij hoef ik niet van Sammy over te gaan op CM, als ik jouw post goed lees. Dan blijf ik mooi bij de rom die ik nu gebruik, stock, maar dan stukken uitgehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:21:
Dus voor mijn batterij hoef ik niet van Sammy over te gaan op CM, als ik jouw post goed lees. Dan blijf ik mooi bij de rom die ik nu gebruik, stock, maar dan stukken uitgehaald :9
Meeste mensen halen met non-Samsung Roms wel langere accutijden hoor. Niet hier dus, maar da's eerder een uitzondering. Vind het allemaal wel best, als je maar gewoon één dag haalt met wat gerommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wordt een GPE ROM als wel of niet Samsung ROM gezien? Ik ben er in ieder geval heel tevreden over. Best ROM e4! OMG! WTF! Almost unlimited screen-on time!!11!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:06:
Wordt een GPE ROM als wel of niet Samsung ROM gezien?
Door mij niet, qua kernels en zo meestal wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:39:
[...]

Meeste mensen halen met non-Samsung Roms wel langere accutijden hoor. Niet hier dus, maar da's eerder een uitzondering. Vind het allemaal wel best, als je maar gewoon één dag haalt met wat gerommel.
Klopt helemaal, zolang ik maar één dag (minmaal) haal! Het weekend red ik vrijwel zonder op te laden (zaterdagochtend van de lader, zondagavond op de lader), onder werktijd (zaterdagbaantje) mogen we geen mobiel op zak hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Ik ben helemaal de weg kwijt. Omdat mijn wifi het na de update nog steeds niet doet wil ik een rom flashen die dicht in de buurt komt bij de standaard rom. Liefst zonder knox. Maar op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke moet ik nu hebben? Kan iemand mij een schop in de juiste richting geven?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
jerry_a schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:52:
Ik ben helemaal de weg kwijt. Omdat mijn wifi het na de update nog steeds niet doet wil ik een rom flashen die dicht in de buurt komt bij de standaard rom. Liefst zonder knox. Maar op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke moet ik nu hebben? Kan iemand mij een schop in de juiste richting geven?
Ik ben tevreden over Omega V13.2. Het is een 4.3 Sammy rom met aardig wat tweaks. Goed de stappen volgen als je hem installeert en dan moet het goed gaan. Als je nog een oude boot loader hebt moet je de oude modem flashen. Maar dat staat allemaal in het Omega draadje op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Koriel schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:34:
[...]

Ik ben tevreden over Omega V13.2. Het is een 4.3 Sammy rom met aardig wat tweaks. Goed de stappen volgen als je hem installeert en dan moet het goed gaan. Als je nog een oude boot loader hebt moet je de oude modem flashen. Maar dat staat allemaal in het Omega draadje op XDA.
Bedankt. Ik ga morgen kijken.

Edit: Werkt prima. Waar een mislukte sotwareupdate niet goed voor is.

[ Voor 7% gewijzigd door jerry_a op 09-11-2013 21:24 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
jerry_a schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:52:
[...]
: Werkt prima. Waar een mislukte sotwareupdate niet goed voor is.
En ik ben ondertussen toch weer naar Cyanogenmod overgestapt ;-). De rom heeft zijn problemen, en die concentreren zich op de camera. Hij is echter wel sneller dan Omega en heeft ook geen bloat.

De camera is de laatste maand wel verbeterd en qua foto's is deze nu acceptabel. Video's maken is beperkt tot 720P ipv 1080P. Nu maak ik niet zo gek veel filmpjes en juist wel veel foto's dus voor mij is CM nu wel een rom die ik als dailydriver kan gebruiken.

Gelukkig hoef je nu voor een andere rom niet meteen een andere recovery te gebruiken, dus het maken en restoren van een backup, het flashen van een compleet andere rom kan nu gewoon met dezelfde recovery. Ik gebruik nu Philz en heb er Omega en CM mee kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chupastark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-08 22:11
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:34:
[...]

Elke camera op je mobiel ist gewoon }:O Pup in het donker n'est-ce pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Hallo, ik heb laatst de GP edition geinstalleerd, maar ik wil nu terug naar de officiele rom. Dit heb ik dus geprobeerd maar odin failt steeds. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
itsFuzeh schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:30:
Hallo, ik heb laatst de GP edition geinstalleerd, maar ik wil nu terug naar de officiele rom. Dit heb ik dus geprobeerd maar odin failt steeds. Weet iemand hoe dit kan?
Drivers up to date, MD5 is goed van de file, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Brad Pitt schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:28:
[...]

Drivers up to date, MD5 is goed van de file, etc.?
De nieuwste drivers staan erop, MD5 is gewoon de originele. Heb al vanalles geprobeerd, ook al stock recovery en stock kernels erop gezet maar ik kom nogsteeds niet in recovery mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

itsFuzeh schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:30:
Weet niet of het aan de versie ligt, maar ik zelf kan ook niet terug van 4.3 naar 4.2.2.. Heeft te maken met bootloader(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Satom schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:05:
[...]
Weet niet of het aan de versie ligt, maar ik zelf kan ook niet terug van 4.3 naar 4.2.2.. Heeft te maken met bootloader(?)
Ik kan zelfs niet meer terug van 4.3 GPe naar de originele 4.3 van Samsung. Odin blijft failen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
itsFuzeh schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:37:
[...]

Ik kan zelfs niet meer terug van 4.3 GPe naar de originele 4.3 van Samsung. Odin blijft failen..
Welke versie van Odin gebruik je ?
Kun je wel in download mode komen ?
Heb je andere USB poort geprobeerd ?
Welk OS gebruik je op de PC ?
Heb je andere PC geprobeerd ?
Heb je al geprobeerd eerst de officiele MJ5 rom te flashen ? zodat je daarna opnieuw GPE rom kunt proberen te flashen ?

Genoeg zaken dus om te controleren of te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
speedme schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:54:
[...]

Welke versie van Odin gebruik je ?
Kun je wel in download mode komen ?
Heb je andere USB poort geprobeerd ?
Welk OS gebruik je op de PC ?
Heb je andere PC geprobeerd ?
Heb je al geprobeerd eerst de officiele MJ5 rom te flashen ? zodat je daarna opnieuw GPE rom kunt proberen te flashen ?

Genoeg zaken dus om te controleren of te proberen.
Odin 3.04
Kan wel in downloadmode komen ja.
Andere usb poorten heb ik geprobeerd
Ik gebruik windows 7 en een andere pc heb ik helaas niet.
Heb geprobeerd de nieuwste originele rom te flashen maar dit lukt niet..

Maar de MJ5 versie? Waar kan ik die vinden? Heb er nu namelijk geen met MJ5 achteraan

[ Voor 6% gewijzigd door Droid op 12-11-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 12:50
Bij mij werkte deze tutorial om weer helemaal naar stock te gaan:
http://briolidz.wordpress...and-restore-to-stock-rom/

Ik heb het 2 weken geleden gedaan en ben van 4.3 GPE naar 4.2 stock samsung gegaan. De telefoon heeft erna zelfs nog via OTA 4.3 gekregen. En ik ben nu ook van het t-mobile logo af omdat ik de samsung versie heb genomen (mijn telefoon was t-mobile branded).

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Heb het al voor elkaar gekregen met Samsung Kies. Gewoon Noodherstel firmware. Nooit gedacht dat het zou werken maar het heeft gewerkt. Heb alleen nu niet meer alle icoontjes in het meldingsvenster (air view, sbeam etc) maar die kan ik alleen nog via instellingen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Ik ben van cm 10.2 naar omega ROM gegaan. Ik mis de lockscreen mogelijkheden van cm. Heeft iemand een goeie app hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jwakie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:47:
Ik ben van cm 10.2 naar omega ROM gegaan. Ik mis de lockscreen mogelijkheden van cm. Heeft iemand een goeie app hiervoor?
Widgetlocker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
Hallo,

Ik heb mijn s4 twee maanden geleden geroot, tot aan gisteren draaide alles stabiel op de stable cyanogenmod 10.1.3. Echter heb ik inmiddels geen mobiel internet meer (zowel 3g als 2g ligt eruit.) Ik heb het forum inmiddels van voor tot achter doorgebladerd, maar heb niks kunnen vinden wat mijn probleem zou kunnen verhelpen. Nu is mijn vraag aan jullie medetweakers wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
kaaasje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:14:
Nu is mijn vraag aan jullie medetweakers wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen.
Je hebt geen andere kernel o.i.d. geflashed, helemaal niets? Zo opeens out of the blue problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:16:
[...]

Je hebt geen andere kernel o.i.d. geflashed, helemaal niets? Zo opeens out of the blue problemen?
Klopt heb er na het flashen helemaal niks aan veranderd. Ging er in eerste instantie vanuit dat er een storing op het netwerk was. Alleen moet dat wel een hele lokale storing zijn aangezien ik de enigste ben die er last van schijnt te hebben (tele2,) Heb zojuist gekeken of ik met andere roms wel een verbinding heb, maar zowel met de GE 4.3 Final en omega krijg ik ook met geen mogelijkheid mijn mobiele internet weer aan de praat.
Zou ik bijvoorbeeld door een andere kernel te flashen het probleem op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
kaaasje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:26:
[...]
Zou ik bijvoorbeeld door een andere kernel te flashen het probleem op kunnen lossen?
Je kernel "doet" echter niets met 2G/3G/H dingen, dat wordt door de baseband geregeld. Een andere baseband zou je kunnen proberen maar het is nogal vaag dat dat nu opeens zo is gebeurd. Kan je er voor de lol niet even een andere Sim-kaart in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:29:
[...]

Je kernel "doet" echter niets met 2G/3G/H dingen, dat wordt door de baseband geregeld. Een andere baseband zou je kunnen proberen maar het is nogal vaag dat dat nu opeens zo is gebeurd. Kan je er voor de lol niet even een andere Sim-kaart in doen?
Ik zal vanavond is kijken of het aan de telefoon of de simkaart ligt, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat ook nog zou kunnen is je apn instellingen even nakijken. Misschien is die om wat voor reden dan ook niet meer correct of aanwezig. Hebben wij onlangs (met het hele bedrijf) gehad toen we op een 4G abonnement over gingen. Had KPN verzuimd om door te geven dat ook de server voor het APN gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:01:
Wat ook nog zou kunnen is je apn instellingen even nakijken. Misschien is die om wat voor reden dan ook niet meer correct of aanwezig. Hebben wij onlangs (met het hele bedrijf) gehad toen we op een 4G abonnement over gingen. Had KPN verzuimd om door te geven dat ook de server voor het APN gewijzigd is.
Bedankt voor alle tips, na het verwijderen en opnieuw plaatsen van mijn sim, was het probleem ineens opgelost. Allicht dat er wat vuil tussen de lezer en simkaart is geraakt. Heb alleen geen idee wat er precies mankeerde aangezien ik wel gewoon kon bellen en sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
speedme schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:59:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2341026

Lees je alleen goed in wat je moet doen!

Backup je gegevens en zorg er absoluut voor dat je een EFS backup hebt.
Root de telefoon en installeer een custom recovery (Pilz CWM Touch is erg goed of TWRP).

Als je eenmaal de telefoon geroot hebt en de custom recovery hebt geinstalleerd, zal er een wereld voor je open gaan :-)
Ik blijf toch een beetje huiverig qua veiligheid..
Kan ik er -volgens jullie- vanuit gaan dat de roms die op XDA worden geplaatst veilig zijn? (geen spyware enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
geertvduin schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:35:
Ik blijf toch een beetje huiverig qua veiligheid..
Kan ik er -volgens jullie- vanuit gaan dat de roms die op XDA worden geplaatst veilig zijn? (geen spyware enzo)
En dit post je vanaf een 100.00% backdoor-vrij apparaat I guess dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
Wat bedoel je?
Dat de stock software misschien ook backdoors heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:51
Je download ook apps van Google Play of andere bronnen neem ik aan? Daar kunnen ook dingetjes inzitten, of verkeerde websites. Zo'n ROM zou te veel moeite zijn denk ik aangezien maar weinig mensen custom ROMs gebruiken.
Kan je veel beter spyware verstoppen in een gratis appje. Meeste mensen hebben toch geen virusscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ooit widgetlocker gekocht, nu weer geïnstalleerd. Werkt wel maar niet zo fijn als de cm unlockring :'(

Ik vind de camera van omega wel een verademing.
Oh en de callrecorder is ook een toffe optie.

[ Voor 7% gewijzigd door jwakie op 17-11-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:05
Iemand al op 4.4? Ik ben zeer te spreken over de Gummy ROM (op basis van Cyanogen). Stabiel als daily driver, enkel batterij kant wel nog wat beter denk ik en pairen via bluetooth gaat precies ook wat moeizamer (maar werkt finaal wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik wacht wel op de GPE. HTC heeft die voor de One al klaar (for a change), het wachten is vooralsnog op Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb een beetje rondgelezen, maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek een rom die stabiel is (goh :P) , gps goed werkt, camera leuke dingen heeft (zoals gifje maken) en gewoon snel en zuinig is.

Heb zelf wel dingen gelezen over OMEGA, maar ik kan geen reviews vinden van de laatste versie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Christiano007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:46:
Ik heb een beetje rondgelezen, maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek een rom die stabiel is (goh :P) , gps goed werkt, camera leuke dingen heeft (zoals gifje maken) en gewoon snel en zuinig is.

Heb zelf wel dingen gelezen over OMEGA, maar ik kan geen reviews vinden van de laatste versie.
Ik heb de laatste versie van omega. Batterijduur van 26 uur met bijna 4 uur scherm aan, zeker 1,5 uur muziek streamen vanuit mijn nas via telefoon naar versterker, gps en camera 100% werkend. Ik gebruik apex launcher. Deze vind ik sneller/stabieler en cleaner ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door jwakie op 18-11-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:21
Weet er iemand het volgende: Ik heb knox op me S4 wegens dat ik te enthousiast heb geupdate. Is het nu nog mogelijk op costum firmware op me telefoon te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tunestwo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:19:
Weet er iemand het volgende: Ik heb knox op me S4 wegens dat ik te enthousiast heb geupdate. Is het nu nog mogelijk op costum firmware op me telefoon te zetten?
Jawel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:21
Owh dat is mooi, alleen het terug zetten naar stock is natuurlijk nog een probleem van wegen knox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Tunestwo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:45:
[...]

Owh dat is mooi, alleen het terug zetten naar stock is natuurlijk nog een probleem van wegen knox
nee hoor, voor zover ik weet kun je gewoon een stock rom terug flashen via Odin.

Ikzelf heb de Duitse stock rom (MJ5) terug geflashed, voordat ik Omega ROM geflashed heb.

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste