Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:15:
[...]

Kernel is gewoon de stock Ktoonsez van 27 maart. Deze heb je waarschijnlijk ook reeds getest?
De laatste kernel die ik getest heb is van 19 maart dus wellicht lost dit het op. Deze week maar even kijken. Met het toestel is trouwens inderdaad niets mis, dat draait alweer een paar dagen op de (retestabiele) Jamal 4.3 GPE rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
itsFuzeh schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:39:
Weer stock touchwiz terug erop gezet. Alleen lukt t me niet om die build.prop aan te passen en de S5 UI te krijgen :(

Iemand die hetzelfde probleem heeft of het opgelost heeft?
Welke file manager/explorer gebruik je om de buildprop aan te passen?

ES file explorer moet eerst root toegang hebben alvorens je bestanden aan kunt passen(root explorer). Daarnaast zul je een aantal zaken naar read/write moeten zetten(ipv read only)

/ - r/w
/system - r/w
/persdata/absolute - r/w

Het quick settings menu van S5 werkt perfect en ziet er goed uit. Het S5 instellingen menu is echter niet helemaal stabiel.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Mensen,
Kan iemand mij adviseren...

Ik ben van plan een S4 met Tmobile ROM/branded stock android (hij start met een Tmobile logo zag ik) over te nemen van iemand...

Nou lees ik hier en daar dat deze bootloaders gelocked zijn (??) en moeilijk te rooten zijn... of helemaal niet. Is zo een T-Mobile S4 makkeljik te rooten/flashen met een andere ROM.... of moet ik beter kijken naar een "niet-branded" model...?

Ik hoor graag van jullie. Heb nog totaal geen verstand van een S4. Mijn laatste is een S3 die nu met een gebroken glasplaatje ergens moet gaan pitten hierna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik heb mijn S4 gisteren geroot met behulp van deze website (vast al eerder gepost)

http://www.technobuffalo.com/videos/how-to-turn-a-galaxy-s4-into-a-google-edition-phone/

Maar dan met de laatste Kitkat rom. Werkt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Meinon schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:38:
Mensen,
Kan iemand mij adviseren...

Ik ben van plan een S4 met Tmobile ROM/branded stock android (hij start met een Tmobile logo zag ik) over te nemen van iemand...
Wat is het typenummer? Want vziw heb je in Europa alleen branded ROMs en geen branded toestellen (zoals in de VS, waar Tmo, Verizon en Sprint hele eigen modellen van de populaire toestellen krijgen). Als het een i9505 of i9500 is, werkt iedere root methode voor die modellen, ongeacht of het een branded ROM is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:57:
[...]

Wat is het typenummer? Want vziw heb je in Europa alleen branded ROMs en geen branded toestellen (zoals in de VS, waar Tmo, Verizon en Sprint hele eigen modellen van de populaire toestellen krijgen). Als het een i9505 of i9500 is, werkt iedere root methode voor die modellen, ongeacht of het een branded ROM is.
@ASE: Thanks!
het is een i9505 model. Maar dan inderdaad met een Tmobile ROM... dus aan het toestel zelf zie je niet dat hij van Tmobile is.. Is gewoon wit :)

Dus ik kan hem naar hartelust overnemen en gelijk cf-auto-root erop knallen zonder geklooi aan een bootloader ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb de Black Edition en draait dus nog gewoon op 4.3 maar twijfel of ik hem met Odin ga updaten naar een originele 4.4 maar weet ff niet zo gauw welke firmware ik moet nemen want ben best nieuw in dit want kom van Apple af...Ik heb een Black Edition met een Vodafone abo afgesloten maar heb er zelf een kaartje van T-Mobile in,bij het opstarten van het toestel zie ik dan ook geen logos van TMobile of Vodafone...

ik zie er 2:

T-Mobile I9505XXUFNC4

Vodafone I9505XXUFNB8

of zit ik helemaal verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:24

TRaSH

koffie ?

ik zou voor deze gaan,
dan heb je er geen T-Mobile of Vodafone crap op staan.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Oke thnx maar wacht nog heel even,vandaag gebeld door Samsung naar aanleiding van mijn mail m.b.t. de update van de Black Edition en als ik Samsung mag geloven duurt het niet lang meer voordat de update voor de Black Edition word uitgerold,hij dacht echt nog binnen een maand...eerst zien dan geloven 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
[Opgelost]
Zoals ik verwachtte had het flashen van de baseband geen nut, het proces com.android.phone bleef crashen. Uiteindelijk is het probleem opgelost door de originele Samsung 4.2.2 firmware te flashen, hierna bootte de telefoon niet meer en bleef steken op het Samsung logo. Vanuit de standaard recovery (pijltje omhoog en powerknop) heb ik een factory reset/wipe gedaan waarna de telefoon weer normaal werkt.

Ik heb doffe, doffe ellende.

Vanmiddag de Danvdh 4.4.2 rom geinstalleerd, alles in orde. Ik zag dat ik geen 4g had dus heb ik in mobiele netwerken de voorkeursmodus voor LTE/WMCDA/GSM aangepast. Direct hierna begon de hel.

- Ik krijg aanhoudend meldingen dat de com.android.phone gestopt is.
- De telefoon warmt zeer snel op en reageert steeds trager
- Na een reboot herhaalt de melding zich in een sneltreinvaart. De telefoon is onbruikbaar geworden
- 4.3 nandroid teruggezet. Zelfde foutmelding, maar niet zo vaak
- In 4.3 kan ik in airplane mode waarna de melding ophoudt en de telefoon normaal werkt (muv bellen/4g natuurlijk)
- Ik vermoed dat ik de mobiele netwerk instellingen moet aanpassen maar dit kan niet, want ik ben in airplane mode
- Inschakelen van het mobiele netwerk resulteert direct weer in crashes
- Op het moment dat ik de mobiele netwerk instellingen open krijg ik sowieso een crash
- Factory reset (compleet onlogisch want een restore zou ook zoiets moeten doen) uitgevoerd. De melding blijft komen.

Iemand een idee? Hoe kan het in godesnaam zo zijn dat een instelling overeind blijft na een een restore en een factory reset?

[ Voor 18% gewijzigd door oef! op 10-04-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb je voor het flashen ook een full wipe gedaan?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Een factory reset doet niets met de inhoud van je SD kaart. Het kan zomaar zo zijn dat er een instelling daar zit die roet in het eten gooit.

Ik zou:
reboot recovery
full wipe
format /system
flash Danvdh
reboot

Je zwikkie weer installeren (niet recoveren uit een backup)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
kendo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 06:22:
heb je voor het flashen ook een full wipe gedaan?
Ik heb Philz recovery. Daarin zit een optie "prepare for new rom install" o.i.d.Deze heb ik uitgevoerd, waatbij volgens mij de Dalvik cache en cache sowieso gewist worden.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:16:
Een factory reset doet niets met de inhoud van je SD kaart. Het kan zomaar zo zijn dat er een instelling daar zit die roet in het eten gooit.

Ik zou:
reboot recovery
full wipe
format /system
flash Danvdh
reboot

Dat ga ik maar eens proberen. Al zou het wel raar zijn. Het lijkt me dat als ik een ROM flash of een nandroid backup terugzet, dat alles dan overschreven zouden worden (al worden bestaande incorrecte bestanden wellicht niet verwijderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Vind ik sowieso een brakke recovery. Veel minder problemen met TWRP, persoonlijk :)
Daarin zit een optie "prepare for new rom install" o.i.d.Deze heb ik uitgevoerd, waatbij volgens mij de Dalvik cache en cache sowieso gewist worden.
Gaat dan ook voornamelijk over /system, die moét je echt clearen voor zo'n behoorlijke base-change.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Hee, vanavond ga ik een s4 halen. Ik wou deze rom installeren http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2543888

Kan ik die meteen installeren op een stock s4? Of moet er nog wat gebeuren

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thread post nummer 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:16:

Ik zou:
reboot recovery
full wipe
format /system
flash Danvdh
reboot

Heeft helaas niet geholpen. Ik heb een full wipe gedaan en system geformatteerd maar de melding blijft komen.

Edit: na een reboot zie ik nog wel data staan in /storage/emulated/0
Edit2: na wat meer googlen zie ik dat de Phone applicatie versie 4.4.2-i9505GUEUCML4 heeft, mijn baseband is I9505XXUFNB9. Dit zou niet goed zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door oef! op 08-04-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:59:
[...]
Edit: na een reboot zie ik nog wel data staan in /storage/emulated/0
Da's niet zo vreemd, da's "de" plek waar de data (van de main user) staat :)
Edit2: na wat meer googlen zie ik dat de Phone applicatie versie 4.4.2-i9505GUEUCML4 heeft, mijn baseband is I9505XXUFNB9. Dit zou niet goed zijn.
Aanpassen dan maar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Ik heb de 4.3 rom van Jamal maar opnieuw gedownload. Deze heb ik altijd gehad. Weer een wipe gedaan en system geformatteerd en deze ROM geflashed. Het com.android.phone probleem blijft bestaan, de Phone app heeft hierbij natuurlijk weer een andere versie.

Maar ik mis de logica, als ik een full wipe doe en een ROM installeer die altijd al gewerkt heeft, hoe kan dit dan gebeuren? De baseband heb ik een tijd geleden al aangepast, deze werkte goed met de 4.3 ROM. Daarnaast is het probleem pas ontstaan toen ik de netwerkinstellingen aanpaste in de 4.4.2 ROM

Daarbij, ik kan geen willekeurige modems gaan flashen omdat mijn bootloader nog altijd 4.2.2 is waardoor Knox niet getript wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door oef! op 08-04-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:13:
[...]
De baseband heb ik een tijd geleden al aangepast, deze werkte goed met de 4.3 ROM.

Daarbij, ik kan geen willekeurige modems gaan flashen omdat mijn bootloader nog altijd 4.2.2 is waardoor Knox niet getript wordt.
Probeer deze modem(s) eens dan, die werken hier, met de oude bootloader, prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:21:
[...]

Probeer deze modem(s) eens dan, die werken hier, met de oude bootloader, prima d:)b
Dank! Ik heb ze gedownload maar ik heb de vraag ook maar even op XDA uitgezet. Het flashen van een andere modem lijkt me niet helemaal logisch aangezien degene die er nu op staan altijd goed gewerkt hebben. Daarnaast komen jouw versies ook niet overeen met mijn Phone app versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:50:
[...]
Daarnaast komen jouw versies ook niet overeen met mijn Phone app versie.
Wat is een Phone app versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Op dit moment 4.3-i9505gueubmh5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:54:
Op dit moment 4.3-i9505gueubmh5
Ik bedoel wat IS het. Waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Settings > Apps > All > Phone

Het kan zijn dat het niet relevant is, het schijnt dat er wel eens een foutje op het internet staat :+ maar op dit moment zou het van alles kunnen zijn wat mij betreft.

[ Voor 76% gewijzigd door oef! op 08-04-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<dubbel>

[ Voor 91% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:59:
Settings > Apps > All > Phone
Dit is de versie in Danvdh's Rom. Komt ook niet overeen met m'n baseband. Niets ergs aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repentless
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-02 17:05
Ik wacht ook op de update voor de black edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Heb net terug een S4 gekocht en had graag geweten welke volgens jullie de beste custom rom is (géén KitKat) 4.2.2 of 4.3.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Er is geen beste custom rom, dit is namelijk iets heel persoonlijks.
Zelf gebruik ik Cyanogenmod naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:19
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:03:
[...]

Dit is de versie in Danvdh's Rom. Komt ook niet overeen met m'n baseband. Niets ergs aan :)
Ik vraag me toch altijd af hoe de layout van je telefoon er zo strak uitziet.. O-)
Netjes hoor!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:43:
Hallo,
Heb net terug een S4 gekocht en had graag geweten welke volgens jullie de beste custom rom is (géén KitKat) 4.2.2 of 4.3.
Alvast bedankt.
Ik ga vanavond denk ik Danvdh of Broodplank rom flashen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tunestwo op 11-04-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tunestwo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:14:
Ik ga vanavond denk ik Danvdh of Broodplank rom flashen.
Prima keuze! In de laatste versie van Danvdh zijn xposed en GravityBox en zo verwijderd, deze uiteraard wel weer even er op zetten want zonder dat is het allemaal wel een beetje kaal en saai. IMHO, of course :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Mag wel iets minder....

[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 12-04-2014 00:36 ]

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:30:
[...]

Prima keuze! In de laatste versie van Danvdh zijn xposed en GravityBox en zo verwijderd, deze uiteraard wel weer even er op zetten want zonder dat is het allemaal wel een beetje kaal en saai. IMHO, of course :)
Moet daar even onderzoek in doen over wat gravitybox is... Ik hoorde dat xposed een optie is van gravitybox.. en gravitybox een soort van addon selector is voor je android telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tunestwo schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 00:31:
[...]
Moet daar even onderzoek in doen over wat gravitybox is... Ik hoorde dat xposed een optie is van gravitybox.. en gravitybox een soort van addon selector is voor je android telefoon?
Andersom een beetje, xposed is het "controle" centrum, GravityBox daar een van de vele modules voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 01:02:
[...]

Andersom een beetje, xposed is het "controle" centrum, GravityBox daar een van de vele modules voor.
Ja andersom... 8)7 Maar lees er veel positieve dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:43:
Hallo,
Alvast bedankt.
Ik gebruik al een aantal maanden de Phoenix v7.3 rom.
Normaal flashte ik elke week wel een andere rom, maar deze bevalt me zo goed dat ik erbij gebleven ben.
Erg gaaf om ook Note 3 features te hebben, al blijk ik er in de praktijk niet al teveel mee te doen.
Maar de rom zelf is enorm stabiel en ik heb nooit ook maar 1 probleempje ermee gehad.

Eind dit weekend schijnt v8 uit te komen, met speciale S5 en Note 3 features.
Maar dan gebaseerd op KK 4.4.2 (terwijl v7.3 gebaseerd is op JB 4.3).

De Phoenix roms zijn altijd enorm stabiel, dus ik kijk reikhalzend uit naar versie 8

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
speedme schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:03:
[...]

Ik gebruik al een aantal maanden de Phoenix v7.3 rom.
Normaal flashte ik elke week wel een andere rom, maar deze bevalt me zo goed dat ik erbij gebleven ben.
Erg gaaf om ook Note 3 features te hebben, al blijk ik er in de praktijk niet al teveel mee te doen.
Maar de rom zelf is enorm stabiel en ik heb nooit ook maar 1 probleempje ermee gehad.

Eind dit weekend schijnt v8 uit te komen, met speciale S5 en Note 3 features.
Maar dan gebaseerd op KK 4.4.2 (terwijl v7.3 gebaseerd is op JB 4.3).

De Phoenix roms zijn altijd enorm stabiel, dus ik kijk reikhalzend uit naar versie 8
Door jou verhaal ben ik nu ook geïnteresseerd geraakt in de Phoenix v7.3 rom.

Ik hoop dat versie 8 snel uitkomt. Die ga ik dan eens even flashen op mijn S4 en kijken wat ik er van vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:09
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:03:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet opzoeken op google. Maar hoe maak je een screenshot met die afbeelding van de SGS4 eromheen ?

Vandaag toch eindelijk durven rooten en een custom rom flashen (Danvdh). Nu snap ik pas waarom iedereen zei dat Touchwiz de telefoon vertraagde, deze rom is zo enorm smooth en snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
wouter5 schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:15:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet opzoeken op google. Maar hoe maak je een screenshot met die afbeelding van de SGS4 eromheen ?

Vandaag toch eindelijk durven rooten en een custom rom flashen (Danvdh). Nu snap ik pas waarom iedereen zei dat Touchwiz de telefoon vertraagde, deze rom is zo enorm smooth en snel :D
Dat is denk ik het geheim van de meester ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wouter5 schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:15:
https://play.google.com/s....lines.screen.maker&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
mprkooij schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:47:
[...]

Door jou verhaal ben ik nu ook geïnteresseerd geraakt in de Phoenix v7.3 rom.

Ik hoop dat versie 8 snel uitkomt. Die ga ik dan eens even flashen op mijn S4 en kijken wat ik er van vind :)
Ik lees dat de nieuwe versie vandaag niet meer komt, maar misschien morgen.
Er is een vervelend probleem gevonden waardoor de Google apps een force close geven en uiteraard wil de maker van de rom (Tamirda) dat eerst oplossen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
speedme schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:40:
[...]

Ik lees dat de nieuwe versie vandaag niet meer komt, maar misschien morgen.
Er is een vervelend probleem gevonden waardoor de Google apps een force close geven en uiteraard wil de maker van de rom (Tamirda) dat eerst oplossen.
Ik had het gelezen :) Maar ik kan nog wel even wachten. Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Ik las ook dat er wat Samsung Galaxy S5 apps waren toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Het is zo jammer dat Pheonix tw gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Tunestwo schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:51:
Het is zo jammer dat Pheonix tw gebruikt..
En waarom dat ? TW is gewoon uit te schakelen hoor en een andere launcher installeren.
Zelf gebruik ik Go Launcher Premium en heb ik dus TW uitgeschakeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
speedme schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:14:
[...]

En waarom dat ? TW is gewoon uit te schakelen hoor en een andere launcher installeren.
Zelf gebruik ik Go Launcher Premium en heb ik dus TW uitgeschakeld :D
Ik ben self eigenlijk gewoon van volledig google :) hoe goegol het bedoelt heeft.. Maar ik blijft trouw aan me Danvdh rom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Tunestwo schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:17:
[...]

Ik ben self eigenlijk gewoon van volledig google :) hoe goegol het bedoelt heeft.. Maar ik blijft trouw aan me Danvdh rom! ;)
Absoluut geen slechte rom, integendeel zelfs!
Het is een uitstekende rom.

Gelukkig verschillen smaken en is er voor elk wat wils.
Ik hou ook niet van allen bloatware die Samsung toevoegt aan hun roms, maar andere features (zoals Air Gestures, etc) vind ik weer wel handig.
Daarom ga ik, maar dat is mijn persoonlijke smaak, graag voor een TW rom die gestript is van alle bloatware of ik verwijder zelf alle meuk die ik er niet op wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
speedme schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:30:
[...]

Absoluut geen slechte rom, integendeel zelfs!
Het is een uitstekende rom.

Gelukkig verschillen smaken en is er voor elk wat wils.
Ik hou ook niet van allen bloatware die Samsung toevoegt aan hun roms, maar andere features (zoals Air Gestures, etc) vind ik weer wel handig.
Daarom ga ik, maar dat is mijn persoonlijke smaak, graag voor een TW rom die gestript is van alle bloatware of ik verwijder zelf alle meuk die ik er niet op wil :D
Daar heb je wel een goed punt.. Ik vind die air gestures etc altijd wel handig, zonde dat ik ze niet meer heb... Nu ga ik alweer twijfelen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik heb een week of twee / drie nighlies van CM gedraaid.

Uiteindelijk toch weer terug naar Omega V28. Waarom? Video's draaiden niet soepel in bijv MX Player. (Weer wel in VLC trouwens). De camera is veel verbeterd de laatste 2 maanden, maar kan nog niet aan de Samsung camera tippen. En Omega is Super stabiel. CM roms zijn ook zeker stabiel en als dailydriver te gebruiken, maar halen het bij mij net niet qua stabiliteit ivm Omega.
Uiteindelijk was voor mij de doorslaggevende reden om weer terug te gaan naar Omega een game die niet wilde draaien onder ( ik dacht) CM.. blijkt uiteindelijk dat deze geheel niet draait onder 4.4.2 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koreem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik heb een paar vragen over het rooten. Wanneer ik mijn s4 root, kan ik daarna nog blijven updaten? Of kan ik het beste de laatste update installeren en daarna rooten en bij een nieuwe update weer terug naar de stock versie en weer updaten en dan weer opnieuw rooten? Verlies ik mijn gegevens en of apps bij het rooten?, ik heb nu black edition en wil de speciale thema's graag houden. Is de CF-Auto-Root de beste en gemakkelijkste manier als ik mijn s4 wil rooten? Ik ben niet van plan om er andere ROM's op te zetten. Bedankt.

ps: wat zijn de beste root-only apps?

[ Voor 3% gewijzigd door koreem op 14-04-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koreem schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:00:
Ik heb een paar vragen over het rooten.
Waarom wil je persé rooten dan? Aan je vragen te zien heb je nog niet echt een idee wat het toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koreem
Brad Pitt schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:16:
[...]

Waarom wil je persé rooten dan? Aan je vragen te zien heb je nog niet echt een idee wat het toevoegt.
De reden waarom ik wil rooten is dat ik van de standaard apps af wil die Samsung meelevert. Verder wil ik de vrijheid hebben om met mijn telefoon te doen wat ik wil, denk aan het installeren van root-only apps, om de performance te verbeteren, extra functionaliteit toevoegen etc. Denk dat ik een aardig idee heb van wat het toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:21:
[...]

Dus als ik het allemaal goed begrepen heb:
- Je hebt nog een 4.2.2 bootloader
- In combinatie met de hierboven gelinkte modems
- En deze werkt, met 4g, stabiel met de ROM van Danvdh

Als dat zo is, dan heb je zojuist mijn dag gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:01:
[...]
Als dat zo is, dan heb je zojuist mijn dag gemaakt :)
Hierbij dan! *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1397489466_picsay-1397489466_iussgs420140414_173109s.png

[ Voor 40% gewijzigd door Brad Pitt op 14-04-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over bootloader
Heb de Omega v28 4.4.2 erop gezet en heb bootloader I9505XXUENAA
Ik neem aan dat dit de oude is ? Zoja,kan ik indien gewenst gewoon terug naar 4.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:47:
[...]
Zoja,kan ik indien gewenst gewoon terug naar 4.3 ?
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws,ik dacht dat bij flashen van 4.4.2 zowieso de nieuwe word mee geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:11:
Goed nieuws,ik dacht dat bij flashen van 4.4.2 zowieso de nieuwe word mee geflasht.
Bij Stock 4.4.2 flashen met Odin wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Ik krijg nog steeds alleen maar een 3g verbinding op plekken waar ik normaal een 4g/lte verbinding zie. Mijn netwerk is KPN :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oef! schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:44:
Ik krijg nog steeds alleen maar een 3g verbinding op plekken waar ik normaal een 4g/lte verbinding zie. Mijn netwerk is KPN :|
Op de "juiste" manier geflashed? LTE staat wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:25

Arjan A

Cenosillicafoob

oef! schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:44:
[...]

Had ik ook nadat ik een van de Danvdh-roms had geflashed. Bleek dat mijn APN op KPN internet stond ipv KPN portalmmm.nl (of kpn4g.nl). Dat al gechecked?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
..Edit: instellingen stonden goed in de screenshots...
Arjan A schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:22:
[...]

Had ik ook nadat ik een van de Danvdh-roms had geflashed. Bleek dat mijn APN op KPN internet stond ipv KPN portalmmm.nl (of kpn4g.nl). Dat al gechecked?
Het stond in inderdaad op KPN internet. Ik heb het gewijzigd naar KPN portalmmm.nl maar na een reboot nog steeds 3g.

[ Voor 18% gewijzigd door oef! op 15-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

oef! schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Het stond in inderdaad op KPN internet. Ik heb het gewijzigd naar KPN portalmmm.nl maar na een reboot nog steeds 3g.
http://www.kpn.com/prive/...usecase/ontvangen-via-sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Net Phoenix Rom V8.0 geïnstalleerd :D Ben helemaal blij!!

Allemaal S5 & Note 3 features.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2349584

[ Voor 45% gewijzigd door mprkooij op 15-04-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
mprkooij schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:37:
Net Phoenix Rom V8.0 geïnstalleerd :D Ben helemaal blij!!

Allemaal S5 & Note 3 features.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2349584
Ik heb hem ook sinds hij uitgekomen is draaien en hij draait echt stabiel !
Erg mooie en snelle rom ook.

Ik heb alleen 1 klein probleempje, waarbij een FC optreedt, als ik een wallpaper wil selecteren.
Ga ik naar instellingen --> Apparaat --> Achtergrond --> Start- en vergrendelscherm, en ik wil de normale achtergronden kiezen dan heb ik een FC.
Kies ik echter een opgeslagen achtergrond vanuit de Gallerij, dan gaat het wel goed.

EDIT : Ok, het probleem lag dus blijkbaar bij Go Launcher Ex, die ik had geinstalleerd als default launcher. In de TW launcher heb ik geen problemen met het selecteren van de achtergronden.

[ Voor 12% gewijzigd door speedme op 16-04-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix v8 wil hier niet flashen,krijg failed in TWRP en installation abborted in PHILZ
Draai op 4.3 met root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:11:
Phoenix v8 wil hier niet flashen,krijg failed in TWRP en installation abborted in PHILZ
Draai op 4.3 met root.
Lees dit even door.
http://forum.xda-develope...p=51895357&postcount=2159

Kan je misschien helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt maar kan er weinig van opsteken,ik heb de oude bootloader,dus dat zou ok moeten zijn.
Ik ga eerst v7.3 proberen te flashen en als dat lukt,door naar v8
Ik kreeg de meldingen zowel met flashen vanaf Omega 4.4.2 als met Stock 4.3

Edit:

Phoenix v3 wil ook niet flashen,installation aborted

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:04:
[...]
Phoenix v3 wil ook niet flashen,installation aborted
TWRP? Philz recovery is :X Imho, uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb anders ook Phoenix v8 geflashed in TWRP (laatste versie dan wel !) en dat gaf geen enkel probleem.
Sterker nog : ik heb nog nooit enig probleem gehad een ROM te flashen met TWRP
(al flash ik bij lange na niet zoveel meer sinds ik Phoenix gebruik).

Heb je wel een full wipe gedaan vanuit de Aroma installer ?

Probeer anders eens een full wipe te doen vanuit TWRP en daarna in Aroma nog eens een full wipe.
Zorg dat je wel een backup hebt, uiteraard.

Ik heb zelfs zonder enig probleem met Titanium Backup al mijn apps+data terug kunenn zetten, ook al wordt het afgeraden in het topic.

Al met al ben ik heel erg tevreden met Phoenix v8, het is weer een blijvertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]speedme schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:45:
Ik heb anders ook Phoenix v8 geflashed in TWRP (laatste versie dan wel !) en dat gaf geen enkel probleem.
Sterker nog : ik heb nog nooit enig probleem gehad een ROM te flashen met TWRP
(al flash ik bij lange na niet zoveel meer sinds ik Phoenix gebruik).

Heb je wel een full wipe gedaan vanuit de Aroma installer ?

Probeer anders eens een full wipe te doen vanuit TWRP en daarna in Aroma nog eens een full wipe.
Zorg dat je wel een backup hebt, uiteraard.

Ik heb zelfs zonder enig probleem met Titanium Backup al mijn apps+data terug kunenn zetten, ook al wordt het afgeraden in het topic.

Al met al ben ik heel erg tevreden met Phoenix v8, het is weer een blijvertje
[/quote

Ik kom niet eens in Aroma,gelijk demelding Failed in TWRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:55:

Welke versie draai je? Met 2.7.0.0 heb ik nog nooit iets niet kunnen flashen. Als dat het probleem niet is, zou ik de zip file nog eens downloaden of een hash check doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Waar sla je het gedownloade ZIP bestand op ?

Deze moet op je externe SD staan, omdat je tijdens een full wipe het interne SD geheugen wist
(dus ook het eventuele ZIP bestand die op het interne SD geheugen geplaatst is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
speedme schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:02:
Deze moet op je externe SD staan, omdat je tijdens een full wipe het interne SD geheugen wist
(dus ook het eventuele ZIP bestand die op het interne SD geheugen geplaatst is).
Een "normale" full wipe doet helemaal niets met het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:01:
[...]

Welke versie draai je? Met 2.7.0.0 heb ik nog nooit iets niet kunnen flashen. Als dat het probleem niet is, zou ik de zip file nog eens downloaden of een hash check doen.
Versie 2.6.0.0
Heb je mss een link naar jouw versie? met dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:05:
Versie 2.6.0.0
XDA, drie seconden zoeken, klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:02:
[...]

Waar sla je het gedownloade ZIP bestand op ?

De zips gaan altijd extern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:05:
[...]

Versie 2.6.0.0
Ik draai een versie met theme: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2409463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Same here ja, alleen dan 2701, geen problemen mee verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:05:
[...]

XDA, drie seconden zoeken, klaar?
Heb 2.7.0.0 gevonden maar had verkeerd gelezen in de quote van AllSee,ik had gelezen "ik heb nog nooit IETS kunnen flashen met 2.7.0.0. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Brad Pitt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:04:
[...]

Een "normale" full wipe doet helemaal niets met het interne geheugen.
Ik heb een full wipe in de Aroma installer gedaan, zoals aangegeven in de startpost, en wel degelijk waren al mijn bestanden weg op het interne geheugen.
Gelukkig heb ik alles op mijn externe SD staan, dus was er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:13:
[...]

Heb 2.7.0.0 gevonden maar had verkeerd gelezen in de quote van AllSee,ik had gelezen "ik heb nog nooit IETS kunnen flashen met 2.7.0.0. 8)7
En anders moet je toch maar eens Philz Recovery proberen, die is ook goed en wordt geloof ik ook aangeraden door Tamirda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
speedme schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:14:
Ik heb een full wipe in de Aroma installer gedaan, zoals aangegeven in de startpost, en wel degelijk waren al mijn bestanden weg op het interne geheugen.
Da's een full wipe plus format SD. Een full wipe doet niéts met je interne SD.
En anders moet je toch maar eens Philz Recovery proberen, die is ook goed en wordt geloof ik ook aangeraden door Tamirda.
Die heeft ie geprobeerd en dat werkte, uiteraard, niet aangezien het de meest brakke recovery ever is :)

[ Voor 27% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:16:
[...]

Die heeft ie geprobeerd en dat werkte, uiteraard, niet aangezien het de meest brakke recovery ever is :)
Je was me voor. Maar hebt helemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWRP 2.7.0.1 erop en kan weer flashen,bedankt guys voor de tips.
Phoenix v7 succesvol geflasht,even kijken en dan naar v8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koreem
Hoe verwijder ik preloadinstaller.apk? Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding: preloadinstaller.apk kan niet verwijderd worden. Ik heb root acces.

ps: Al opgelost met een andere file manager (root file manager).

[ Voor 17% gewijzigd door koreem op 18-04-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koreem schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:03:
Hoe verwijder ik preloadinstaller.apk? Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding: preloadinstaller.apk kan niet verwijderd worden. Ik heb root acces.

ps: Al opgelost met een andere file manager (root file manager).
Waarom zou je die sowieso weg willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koreem
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:15:
[...]

Waarom zou je die sowieso weg willen?
Als je systems apps verwijderd zonder dat je preloadinstaller.apk hebt verwijderd, worden ze weer geinstalleerd bij een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koreem schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:19:
Als je systems apps verwijderd zonder dat je preloadinstaller.apk hebt verwijderd, worden ze weer geinstalleerd bij een reboot.
Die apps staan natuurlijk ook gewoon in een directory hè, daar kan je ze ook verwijderen.
Iets minder drastisch is dat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 18-04-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb even jullie expertise nodig :)

Momenteel draai ik een Pre-Rooted "stock" ROM:
Model : GT-I9505
Android : 4.2.2
Baseband : I9505XXUBMGA
Kernel : 3.4.0-1081224
Build number : JDQ39.I9505XXUBMGA

Hier werken OTA's uiteraard niet en ik wil graag updaten en het liefst geen Samsung ROM meer.
Welke bootloader ik heb kan ik niet zien (ook niet na booten met vol-down: scherm geeft geen info hierover)
Maar het is er wel een zonder KNOX

Ik heb dus Root + CWM 6.0.4.4 recovery geinstalleerd

Vragen:
Kan ik nu wel of niet direct flashen naar bv CM10 / CM 11 / OMEGA?
Moet ik nog letten op specifieke bootloaders / modem versies of hoef ik daar zelf geen rekening mee te houden?

En eenmaal geupdate: heb ik dan nog te maken met KNOX en/of andere beperkingen / aandachtspunten?

Alle info is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:02:
Ik heb even jullie expertise nodig :)

Momenteel draai ik een Pre-Rooted "stock" ROM:
Model : GT-I9505
Android : 4.2.2
Baseband : I9505XXUBMGA
Kernel : 3.4.0-1081224
Build number : JDQ39.I9505XXUBMGA

Hier werken OTA's uiteraard niet en ik wil graag updaten en het liefst geen Samsung ROM meer.
Welke bootloader ik heb kan ik niet zien (ook niet na booten met vol-down: scherm geeft geen info hierover)
Maar het is er wel een zonder KNOX

Ik heb dus Root + CWM 6.0.4.4 recovery geinstalleerd

Vragen:
Kan ik nu wel of niet direct flashen naar bv CM10 / CM 11 / OMEGA?
Moet ik nog letten op specifieke bootloaders / modem versies of hoef ik daar zelf geen rekening mee te houden?

En eenmaal geupdate: heb ik dan nog te maken met KNOX en/of andere beperkingen / aandachtspunten?

Alle info is welkom :)
Met de app Phone Info kan je zien welke bootloader je hebt en wanneer je naarOmega gaat blijft die ook staan. Je kan meteen naar Omega flashen en blijft KNOX vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:40:
[...]
Met de app Phone Info kan je zien welke bootloader je hebt en wanneer je naarOmega gaat blijft die ook staan. Je kan meteen naar Omega flashen en blijft KNOX vrij.
Hmmm, deze pagina zegt weer wat anders by flashen naar v28:

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=51703777&postcount=22582
Installation Instructions for Omega v28:

READ BEFORE FLASHING:
The new Omega is based on the Samsung Android 4.4.2 Kit Kat firmware and needs the new bootloader to work.
This mean the knox will be triggered and your warranty will be void
Dus de Google Edition zal wel werken.
Misschien eens verdiepen in Phoenix ROM...

EDIT:
@ludoke1955
Hmm...ik lees inderdaad terug dat jij ook OMEGA v28 hebt...en weet je zeker dat je nog de oude bootloader hebt zonder KNOX en kan je dat echt bevestigen in download mode?
Het is anders raar dat ze op de OMEGA pagina letterlijk zeggen dat de KNOX gezet gaat worden toch?

[ Voor 14% gewijzigd door RayMan op 18-04-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rayman

Ik heb op mijn S4 KNOX staan en heb die uitgeschakeld via SU.
Ik ben van Stock 4.3 met root en TWRP 2.7.0.1 naar Omega v28 4.4.2 gegaan en stelde vast dat mijn oude bootloader behouden was en ben nu terug op Phoenix v7.3 4.3.
Ik vermoed dat jij het KNOX logo niet tussen je apps hebt staan ? Je draait 4.2.2 dus lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik kan me niet inbeelden dat een custom rom zoals Omega,KNOX in zich heeft,is niet logisch.
Dus als het logo niet hebt is er volgens mij geen probleem.
Mijn KNOX staat wel op 0x1 maar dat komt omdat KNOX op mijn S4 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:27:
Mijn KNOX staat wel op 0x1 maar dat komt omdat KNOX op mijn S4 staat.
Je hebt dus én een oude bootloader én een getriggerde 0x1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:29:
[...]

Je hebt dus én een oude bootloader én een getriggerde 0x1?
Ja,is dat zo raar?
Ik heb KNOX op de S4 en heb geroot en OmegaV28 geflasht en heb hier dan gevraagd of ik de oude bootloader nog heb enof ik terug kon naar 4.3 en daar heb je zelf positief op geantwoord.
Mijn huidige bootloader is ook die waarover ik de vraag stelde en intussen ben ik dus op 4.4.2 geweest.
Bootloader is: I9505XXUENAA
Nu op Phoenix v7.3 4.3

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik vind dat best vaag ja :)
Ik heb KNOX op de S4 en heb geroot en OmegaV28 geflasht en heb hier dan gevraagd of ik de oude bootloader nog heb en daar heb je zelf positief op geantwoord.
Nee, je hebt die 'ja" verkeerd geïnterpreteerd dus :P
Mijn huidige bootloader is ook die waarover ik de vraag stelde en intussen ben ik dus op 4.4.2 geweest.
Bootloader is: I9505XXUENAA
Alles na MGA is volgens mij de nieuwe bootloader? Kan naast zitten hoor, ben al lang blij dat alles werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 18-04-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:43:
[...]

Ik vind dat best vaag ja :)

[...]

Nee, je hebt die 'ja" verkeerd geïnterpreteerd dus :P

[...]

Alles na MGA is volgens mij de nieuwe bootloader? Kan naast zitten hoor, ben al lang blij dat alles werkt.
Als ik de nieuwe dan had ik toch problemen gehad met naar 4.3 terug te flashen ?
Ik ben ook nooit op Stock 4.4.2 geweest mss daardoor?
Wat is overigens de bootloader versie vande Stock 4.4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:48:
Als ik de nieuwe dan had ik toch problemen gehad met naar 4.3 terug te flashen ?
Dat klopt inderdaad :)
Wat is overigens de bootloader versie vande Stock 4.4.2?
Werkelijk geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:
[...]

Dat klopt inderdaad :)

[...]

Werkelijk geen idee...
Mss dat mensen die Stock 4.4.2 draaien dat eens kunnen checken ?
Als dat mijn bootloader versie blijkt te zijn kan dat goed nieuws zijn. :9
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste