Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En sowieso zit Grant weer in de special effects toch?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Heb 'm nog niet gezien maar dit lijkt me dus de "unaired" episode waar ze het over hadden aan het eind van de reunion-episode
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 07-03-2016 08:14 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hij laat vrij weinig los over waar hij zijn tijd aan besteed. Hij post af en toe foto's van robots waar hij aan werkt, maar als hij 3 keer per jaar info over werk post is het veel.Firesphere schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:09:
Ik geloof dat ze wel meer shows samen doen. Soms ook Grant en Tory of Grant en Kari.
En sowieso zit Grant weer in de special effects toch?
Geen idee wat hij uitspookt.
Hij heeft wel een lading reclame gemaakt voor McDonnalds, maar ook daar heeft hij zo goed als geen aandacht aan besteed op social media.... begrijpelijk ook
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
With ^, zag 'm vanmorgen vlak voordat ik weg ging beginnen met binnengehaald worden hierMAX3400 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:13:
spoiler:Wikipedia: MythBusters (2016 season) Episode 248 – "Duct Tape: The Return
Heb 'm nog niet gezien maar dit lijkt me dus de "unaired" episode waar ze het over hadden aan het eind van de reunion-episode
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wel knap van Jamie dat ie Adam nooit echt op zn bek geslagen heeft, lijkt me wel iemand die het bloed onder je nagels weg kan halen
Was bijv. wel leuk geweest als ze getest hadden hoeveel gewicht het gevaarte maximaal kon weg slingeren. Oftewel bij welk gewicht het kapot ging. De krachten nemen immers toe naarmate er meer gewicht in de strijd komt.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Maar dan eindig je wel met een domper omdat hun bouwsel het begeeft.thijsco19 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:36:
Wel leuk dat ze voor een ducttape special gekozen hebben als laatste aflevering. Maar ook hier had ik iets mee verwacht..
Was bijv. wel leuk geweest als ze getest hadden hoeveel gewicht het gevaarte maximaal kon weg slingeren. Oftewel bij welk gewicht het kapot ging. De krachten nemen immers toe naarmate er meer gewicht in de strijd komt.
Nu eindigen we met de moedwillige vernieling van een big ass haai (knipoog naar Discovery's Shark Week).
Psychologisch is dat een beter einde
Humankind… be both.
De reunion vond ik echter top
De Amerikaanse zender Science Channel (van Discovery Channel) zendt in de nabije toekomst Mythbusters opnieuw uit.
De zender gaat op zoek naar de opvolgers van de deskundigen Adam Savage en Jamie Hyneman (foto) in de realityserie Search for the Next Mythbusters, meldt The Hollywood Reporter donderdag.
De zoektocht moet ervoor zorgen dat er een nieuwe reeks afleveringen van Mythbusters gemaakt kunnen worden.
Begin maart werd de voorlopig laatste aflevering van het populaire programma uitgezonden. Science Channel wil echter doorgaan met Mythbusters en heeft de rechten gekocht. Via een zoektocht moet een nieuwe generatie deskundigen gevonden worden. In Search for the Next Mythbusters moeten vijftien kandidaten zichzelf bewijzen als wetenschapper.
In eerdere seizoenen van het het programma, dat zeven keer werd genomineerd voor een Emmy Award, probeerden Savage en Hyneman door middel van wetenschappelijke experimenten te bepalen of onwaarschijnlijke verhalen en mythes een kern van waarheid zit.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
... right. Ik denk niet dat ik die Mythbusters ga kijken. Net zoals met Top Gear, een groot gedeelte van de charme lag juist bij de presentatoren.wontcachme schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:14:
Het lijkt erop dat Mytbusters terug komt met een nieuwe cast. Nadeel, eerst komt er een realityserie om de nieuwe mythbusters te vinden.
[...]
Ze zullen misschien wel een deel van het concept gebruiken, maar ze kunnen het nu al beter een andere naam geven.
Speel ook Balls Connect en Repeat

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nou ... die ga ik volgenNMe schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:34:
^^ over hen gesproken, ze hebben binnenkort een nieuwe serie: IMDB: White Rabbit Project (TV Series 2016– )
Het plaatje op imdb wordt tactisch uitgeknipt trouwens:

[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 21-10-2016 15:10 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verder een leuk luchtig programma. Heb er met plezier naar gekeken. Van mij mogen ze nog wel een paar seizoenen maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 13-12-2016 15:51 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wat een onzin tot nu toe zeg. De host was een pluspunt, Kyle kan heel leuk en interessant zijn, maar er werdt hier niet echt optimaal gebruik van hem gemaakt. De kandidaten zelf... tja.... een beetje een stel wannabe's die niet veel meer doen dan one-liners naar buiten gooien in de hoop dat ze leuk over komen. Maargoed, het is nog allemaal nieuw voor ze en er komt ook een berg editing bij kijken natuurlijk, dus dat kunnen we ze (nog) niet kwalijk nemen.. Ook hier geef ik het nog een paar kansen, maar ik vrees dat dit en de nieuwe show straks niet veel soeps gaan zijn.
Ik denk dat ze Mythbusters beter hadden kunnen laten rusten.
Humankind… be both.
Op kari is blijkaar wel gewerkt, lijkt me gevalletje teveel botox (vroeger was ze mooier alleszinds).heuveltje schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:57:
Net gekeken, idee is aardig, uitwerking minder.
Ik ben nu op netflix de eerste seizoenen van MB aan het bekijken, die zijn imho toch beter als het einde. Meer tonen hoe ze bouwen en welke problemen ze daarmee tegenkomen en gewoon luchtiger.
Nog een grappig iets is dat in een van de eerste afleveringen de kont van Kari gebruikt wordt voor een myth.Die van vastzitten op een vliegtuigtoilet
Jij weet niet waarom zij de stageplek in eerste instantie heeft gekregenNMe schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:08:
Nee, de reden is dat ze stage liep bij Jamie, daarom ook meehielp bij de vroege afleveringen van Mythbusters en ze uiteindelijk dus hoog op het lijstje stond toen ze een tweede team nodig hadden. Dat achterwerk was een bijkomstigheid, niet de oorzaak van alles.
Dan was de aanwezigheid van haar kont in die aflevering nog steeds niet de oorzaak maar een gevolg.Afvalzak schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:17:
[...]
Jij weet niet waarom zij de stageplek in eerste instantie heeft gekregen
Dat is toch een paar jaar voor er sprake was van een tweede team. Daarnaast zijn er nog een paar andere interns geweestFiresphere schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:45:
Dat laatste is ook letterlijk de reden dat ze bij het "tweede" team werd aangenomen.
Kari heeft voor Jamie gewerkt, niet Mythbusters/Discovery.Tarkin schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:05:
[...]
Dat is toch een paar jaar voor er sprake was van een tweede team. Daarnaast zijn er nog een paar andere interns geweest
Jamie heeft gewoon een shop die werk verrichte voor na en tijdens zijn werk voor Mythbusters.
Kari heeft gewoon in zijn shop gewerkt, en hier en daar natuurlijk bij Mythbuster dingen geholpen. Maar in feite had haar internship niets met de show te maken.
Humankind… be both.
Helemaal mee eens, ik vond de tweede aflevering meer van het zelfde. Het is opgezet als een wedstrijd, maar proces om te bepalen wie er afvalt en wie er MVP wordt wordt niet in beeld gebracht of fatsoenlijk uitgelegd.Spike_wolf schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:47:
Ik heb net de eerste aflevering van Mythbusters The Search gezien. Een Masterchef-like show waarin ze een nieuwe Mythbusters team gaan samenstellen... m'n verwachtingen waren laag, en die zijn waargemaakt
Wat een onzin tot nu toe zeg. De host was een pluspunt, Kyle kan heel leuk en interessant zijn, maar er werdt hier niet echt optimaal gebruik van hem gemaakt. De kandidaten zelf... tja.... een beetje een stel wannabe's die niet veel meer doen dan one-liners naar buiten gooien in de hoop dat ze leuk over komen. Maargoed, het is nog allemaal nieuw voor ze en er komt ook een berg editing bij kijken natuurlijk, dus dat kunnen we ze (nog) niet kwalijk nemen.. Ook hier geef ik het nog een paar kansen, maar ik vrees dat dit en de nieuwe show straks niet veel soeps gaan zijn.
Ik denk dat ze Mythbusters beter hadden kunnen laten rusten.
Bij de laatste aflevering werd er iemand naar huis gestuurd omdat die niet goed genoeg communiceerde terwijl degene die MVP werd deze en vorige aflevering duidelijk niet goed in team verband kon werken.
Als je het mij vraagt is er al lang duidelijk wie er op het eind gaat winnen.
Afgezien van het "wedstrijd" element vindt ik de myths ook totaal niet origineel, en werd deze aflevering de side myth overhaast afgeraffeld terwijl daar meer uit te halen was.
Eigenlijk is de voice-over stem nog wat me het meeste het Mythbusters gevoel geeft en dat is jammer.
Het zijn tot nu toe de personen die helemaal niet interessant zijn om te zien die er uit vliegen. Heeft tot dusver weinig met skills te maken, meer met uiterlijk en manier van doen voor de camera.Mr_x007 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:07:
[...]
Helemaal mee eens, ik vond de tweede aflevering meer van het zelfde. Het is opgezet als een wedstrijd, maar proces om te bepalen wie er afvalt en wie er MVP wordt wordt niet in beeld gebracht of fatsoenlijk uitgelegd.
Bij de laatste aflevering werd er iemand naar huis gestuurd omdat die niet goed genoeg communiceerde terwijl degene die MVP werd deze en vorige aflevering duidelijk niet goed in team verband kon werken.
Als je het mij vraagt is er al lang duidelijk wie er op het eind gaat winnen.
Afgezien van het "wedstrijd" element vindt ik de myths ook totaal niet origineel, en werd deze aflevering de side myth overhaast afgeraffeld terwijl daar meer uit te halen was.
Eigenlijk is de voice-over stem nog wat me het meeste het Mythbusters gevoel geeft en dat is jammer.
Also, anders zetten ze er een stel experts bij die alles checken voor er iemand een arm kwijt raakt ofzo

We hebben nu 2 afleveringen gehad, en 2 ongelukken die ontzettend vervelende uitkomsten hadden kunnen hebben..
Die deur die er vorige week te vroeg vanaf schoot, een minuut of wat eerder stonden er twee contestants voor die deur... die waren niet blij geweest als ze dat ding tegen zich aan gekregen hadden..
Deze week? 20kg aan metaal wil je niet op je hoofd krijgen... dan kan je wel leuk zo'n helmpje op doen en achter die blast shields gaan staan, maar als dat ding bij iemand op z'n kop was gekomen was die niet meer weg gelopen....
Bizar om te zien hoe gevaarlijk ze bezig zijn tot dusver

Humankind… be both.
Maar hier wordt ik wel vrolijk van, vannacht dropte de eerste trailer voor Mythbusters Jr. !
Dit ziet er weer vermakelijk uit. Winter 2018 op Science Channel.
Humankind… be both.
Verwijderd
ADAM!!!Spike_wolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:27:
De nieuwe Mythbusters waren een grote aanfluiting, en aan de stilte te zien heb ik het idee dat het een stille dood gestorven isKan ik niet treurig om zijn
Maar hier wordt ik wel vrolijk van, vannacht dropte de eerste trailer voor Mythbusters Jr. !
Dit ziet er weer vermakelijk uit. Winter 2018 op Science Channel.

Humankind… be both.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:27:
Wat een geweldige cookiewall

Request has been terminated Possible causes: the network is offline, Origin is not allowed by Access-Control-Allow-Origin, the page is being unloaded, etc.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
https://www.hollywoodrepo...sters-host-was-49-1303101
Humankind… be both.
Toen ik het las was ik even van de rel. Ik heb zoveel bewondering voor hem. Vorig jaar Jessie, nu Grant...Spike_wolf schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:02:
Grant Imahara is op 49 leftijd aan een hersenaneurysma overleden
https://www.hollywoodrepo...sters-host-was-49-1303101
R.I.P. Grant.
Computing bit by bit
Overigens, had niet geschat dat hij al 49 is.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.