Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ja ik scrollde al wat verder terug :) Heb de video ook gezien. Erg enthousiast erover. Het trio was leuk, maar de echt technische kant van de show boeit me net iets meer. Misschien dat het trio iets als Brainiac kan gaan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 23-08-2014 22:03 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@KariByron
Instead of pouring ice water on my head, I decided to see if I could raise more for ALS like this-
http://www.ebay.com/itm/231313546802

Afbeeldingslocatie: https://o.twimg.com/2/proxy.jpg?t=HBhGaHR0cDovL2dhbGxlcnlwbHVzLmViYXlpbWcuY29tL3dzL3dlYi8yMzEzMTM1NDY4MDJfMV8wXzEvMTAwMHgxMDAwLmpwZxTABxTABwAWABIA&s=PXdJZRb7T-9mHLms5i4frDA9aE8981vNQYsZAKtwLfQ

BlackMilk R2D2 dress worn by Kari Byron in MythBusters Star Wars special, and signed. All proceeds go to ALS. Why? Because Kari loves charitable causes, ESPECIALLY when it cleans her closet!
Op het moment US $4,200.00 [ 95 bids ] :o

edit: Geëindigd op US $4,550.00 [ 99 bids ]

edit2:
@KariByron

Disappointingly, the winner of my eBay charity auction didn't pay. So sad. I will put the dress up again for ALS soon.
:/

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 08-09-2014 21:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Mythbusters' tackling 'The Simpsons' in season premiere -- exclusive
Mythbusters is looking to Springfield for its next big pop-culture cross-over event. Adam Savage and Jamie Hyneman will seek to prove/bust Simpsons-inspired myths in their Discovery Channel hit’s 13th season premiere next month.

“We set out to test Bart throwing a cherry bomb into the toilet that makes all toilets in the school act like geysers,” Savage exclusively told EW, referring to the 1990 episode “The Crepes of Wrath.” “And then there’s one [from season 5’s “Sideshow Bob Roberts] in which Homer’s house is about to be destroyed by a wrecking ball and Homer places his body between the wrecking ball and the house to keep it from being destroyed.”

The episode has roots going back at least a couple years. In 2012, Adam and Jamie guest-voiced a Simpsons episode that spoofed their Discovery show. “That felt like a bucket list item more than almost any other thing that we’ve experienced doing our show,” Savage says.

The appearance led to the guys considering busting Simpsons myths. While the prospect of tackling scenes in TV’s longest-running scripted series was appealing, there was also a “very contentious” debate behind the scenes. “Several people were like, ‘This is a cartoon! What can you do with this?'” Savage recalls. “We looked through many, many, many different bits on The Simpsons, but I think that we found stuff that really is entertaining and not totally outside the realm of physics — unlike, say, Wile E Coyote stuff might be. We reached out [to The Simpsons producers], and they were totally into it.”

For the house-destroying stunt, the Mythbusters team not only had to find two houses to potentially wreck, but also create a life-size Homer Simpson.

“We put asked our researcher Eric to find which we could say take a wrecking ball to two of its sides, a house that was about to be destroyed, and we could not find one in all of California, and we expanded our search to Oregon, Arizona, and Nevada and really couldn’t,” Savage says. “It’s very difficult to find things that are about to be destroyed. We ended up building two replicas of the Springfield house out at a landfill. Then of course we had to make a Homer — this was the first time we made a non-human crash-test dummy because Homer is human, but he’s also a cartoon character, which means his proportions are totally not human. It’s a very elaborate process that we went through using three or four different technologies that we’ve used over the years in special effects. But there’s a weirdness to standing next to a 5’11” tall Homer Simpson proportioned correctly to the cartoon in real life, it’s really peculiar. I can’t describe it any other way than that.”

Expect the upcoming season to also revisit a couple other iconic titles too: Adam and Jamie will tackle new myths from the Indiana Jones franchise and AMC’s Breaking Bad (remember Walter White’s machine-gun-in-the-truck attack that caused so much debate after the series finale? That’s on the list).

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

And then there’s one [from season 5’s “Sideshow Bob Roberts] in which Homer’s house is about to be destroyed by a wrecking ball and Homer places his body between the wrecking ball and the house to keep it from being destroyed.”

Is er serieus iemand die denkt dat een homer tussen je sloopbal enig merkbaar verschil zal geven dan ?
(behalve een platte homer natuurlijk)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

heuveltje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:14:
And then there’s one [from season 5’s “Sideshow Bob Roberts] in which Homer’s house is about to be destroyed by a wrecking ball and Homer places his body between the wrecking ball and the house to keep it from being destroyed.”

Is er serieus iemand die denkt dat een homer tussen je sloopbal enig merkbaar verschil zal geven dan ?
Maakt dat iets uit? En ja, ik denk dat er zeer zeker een verschil zal zijn.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het zou de eerste keer niet zijn dat ze iets concluderen dat ik van tevoren totaal niet verwacht had...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Firesphere schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:34:
[...]

Maakt dat iets uit? En ja, ik denk dat er zeer zeker een verschil zal zijn.
Serieus ? MM intresting !
Ik zie niet in hoe een40 cm vlees tussen 4000kg staal en een stenen muur veel anders kan doen, dan zo plat als een dubbeltje worden. Das de 1e keer, de 2e keer swingen heb je alleen nog wat puree aan je bal hangen :P

Wat verwacht jij dan dat er gebeurt ?
NMe schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:55:
[...]

Het zou de eerste keer niet zijn dat ze iets concluderen dat ik van tevoren totaal niet verwacht had...
True, maar das dan meestal op dingen die ik zelf ook niet weet wat of hoe het uitpakt.
Dit lijkt mij zo klaar als een klontje, maar we zullen het zien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

heuveltje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:11:
[...]

Ik zie niet in hoe een40 cm vlees tussen 4000kg staal en een stenen muur veel anders kan doen, dan zo plat als een dubbeltje worden. Das de 1e keer, de 2e keer swingen heb je alleen nog wat puree aan je bal hangen :P

Ik verwacht dat er zeker verschil is dus. Of het stuk vlees tussen de muur en de bal het overleeft is een totaal andere vraag he :)
[...]

True, maar das dan meestal op dingen die ik zelf ook niet weet wat of hoe het uitpakt.
Tja, onverwachte uitkomsten hebben we vaak genoeg gezien :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

[...]

40cm? Homer's buik is volgens mij wel wat groter :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MythBusters-Simpsons-special.jpg
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

B. A. Hyneman vond ik eigenlijk een stuk leuker :P

B.A. Hyneman

Nog maar een paar dagen en dan gaan we eindelijk weer verder :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Mooie trailer ook, maar zomfg wat een spoilers ...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De nieuwe muziek is even wennen, maar de nieuwe intro ziet er goed uit :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:D Erg goed begin van een nieuw seizoen.
De nieuwe opzet zit tot dusver goed in elkaar, de graphics zien er fris en goed uit, maar behouden wel hun komische karakter, de camerashots zijn ook allemaal een stuk artistieker, en ik kan niet wachten om wat shots te zien die met de octo copter van een van de cameramannen gemaakt zijn :P

Zoals verwacht is meer van hun bouwproces zien een hele verbetering, hoewel dat niet voor iedereen zo zal zijn denk ik. Persoonlijk vindt ik het heel tof om mensen, en vooral Adam, zo bezig te zien, en afgezien van het edit werk heeft dit meer weg van de build video's op Tested.com.

Het ditchen van team 2 was in mijn ogen ook ene goede zet, door nu maar 2 myths te pakken ipv 4-6 hebben ze gewoon veel meer tijd om alles leuk en duidelijk in beeld te brengen, dat 36 keer per aflevering heen en weer springen tussen de verschillende experimenten en tijdlijnen was gewoon veel te verwarrend.

Al met al ben ik zeer tevreden :Y

Op naar de volgende aflevering, Indiana Jones Myths! *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:15

Misschien is het gewicht van Homer net voldoende om ervoor te zorgen dat de sloopkogel het huis niet raakt, omdat ie niet bovenaan de draai komt? Als ze een sloopkogel aan een slinger gebruiken dan he :-)

[ Voor 4% gewijzigd door migchiell op 11-01-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Het schijnt iig dat er bij Discovery een nieuwe hoge pief rondloopt die terug wil naar het "oude" Discovery. Ik denk dat we in die lijn een goede toekomst voor Mythbusters kunnen verwachten, naast voor Discovery zelf in het algemeen. Minder van die fake reality crap dus en weer meer echt inhoudelijke shows.

Heerlijk!

* Wildfire zwengelt download van de nieuwe Mythbusters aan, vanavond weer wat te kijken :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inderdaad, ze willen een hoop van die troep de deur uit schoppen en Discovery weer maken wat het was, en dat is een goede instelling :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Oh wow, ik dacht dat Discovery de TLC weg was ingeslagen, ben blij dat ze dit weer ongedaan willen maken! Niets beters dan gewoon een goede docu als je snachts niet kan/wil slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Ze zijn ook een wat volwassere weg ingeslagen lijkt het. Voorgaande jaren zou je grapjes zoals Adam maakte over dat Jamie elke ochtend met een staalborstel zijn ballen schuurt absoluut niet tegenkomen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb mij nooit gestoord aan het junior team, maar dit geeft meer tijd aan het bouwproces, wat een goede zaak is imho. Zolang die popups niet te kinderachtig zijn, vond ik het een goede richting van het programma in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Mooi dat jullie enthousiast zijn, als ik thuis ben de aflevering ook maar eens kijken :)

Het Juniorteam vond ik trouwens ook nog wel leuk altijd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Marzman schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:12:
Het Juniorteam vond ik trouwens ook nog wel leuk altijd.
Ja, maar dat kwam ook omdat Kari zo 'n lekker wijf is ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Jamie wirebrushes his balls every morning." _O-

Eens kijken of Homer de Homerwrecker kan tegenhouden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 09:51 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

migchiell schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Misschien is het gewicht van Homer net voldoende om ervoor te zorgen dat de sloopkogel het huis niet raakt, omdat ie niet bovenaan de draai komt? Als ze een sloopkogel aan een slinger gebruiken dan he :-)
Dat zou kunnen als het huis helemaal aan het einde van de slinger stond.
maar dan ben je als sloper stom bezig :) Je wilt dat niet ver over de helft hebben voor maximale snelheid van de bal lijkt me. (but what do i know about wrecking balls*)

Ik zie nu dat ze een houten huis gebruiken, die zijn van zichzelf al wat veerkrachtig, misschien dat de extra veerkracht van 100KG spek dan net een of andere grens overschrijd dat het wat extra beuken nodig heeft ?

Maar hoogstens een mep extra, maar ik verwacht nog steeds een platte homer en een plat huis :P

*Nog minder dan normaal want google levert alleen hits naar dat afschuwelijk nr op.

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 12-01-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:23
migchiell schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:09:
[...]

De energie/gewicht werkt beide kanten op, naar beneden extra vaart, naar boven remt het sneller af. Dus netto zal het niet zo veel uitmaken ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vond het erg vermakelijk. In de latere seizoenen werd er steeds minder getoond van de small-scale en het bouwen van de experimenten en dat is nu gelukkig weer terug. Fijn weer kijken hoe ze iets bouwen en waarvan het gemaakt is. Kari mis ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tjsa Kari had mogen blijven in dat 3d model pakje van dr idd :+
Ik moet zeggen dat ik me eindelijk weer eens vermaakt heb met MythBusters en ik hoop in het algemeen dat discovery weer terug gaat naar het oude format!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zat geen twitter-meuk door het programma heen. *O*

Ben ik trouwens de enige die een beetje baalt dat ze bij dat toilettenverhaal de niet-verstopte variatie niet hebben geprobeerd op large-scale? Ik weet dat ze dan die geisers niet hadden gekregen maar ik was wel benieuwd of die dingen dan wél tegen de druk konden. :P
[...]

Wat zei ik? :P

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 12-01-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De trailer voor de volgende aflevering (Indiana Jones) is briljant :D

http://www.discovery.com/...&utm_campaign=MythBusters

Best. Job. Ever! :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:15
LordSinclair schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:56:
[...]

De energie/gewicht werkt beide kanten op, naar beneden extra vaart, naar boven remt het sneller af. Dus netto zal het niet zo veel uitmaken ;)
Ja nee, in mijn hoofd zag ik voor me dat die sloopkogel richting het huis wordt geslingerd, en dat Homer er dan op springt terwijl de kogel naar boven slingert, waardoor ie minder ver naar boven komt en het huis mist (waarschijnlijk zo, dat Homer net een heel klein beetje wordt geplet).

In het echt zouden ze het waarschijnlijk heel anders aanpakken, maar het leek me wel lekker cartoony :-)

[ Voor 5% gewijzigd door migchiell op 12-01-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
migchiell schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:42:
[...]

Ja nee, in mijn hoofd zag ik voor me dat die sloopkogel richting het huis wordt geslingerd, en dat Homer er dan op springt terwijl de kogel naar boven slingert, waardoor ie minder ver naar boven komt en het huis mist (waarschijnlijk zo, dat Homer net een heel klein beetje wordt geplet).

In het echt zouden ze het waarschijnlijk heel anders aanpakken, maar het leek me wel lekker cartoony :-)
Een 239 pond Homer doet niet zoveel tegen het moment van een 5000 pond sloopbal.
Wat het wel doet is de remweg verlengen en het contactoppervlakte vergroten. Dat scheelt een hoop.

Gelukkig kunnen toons niet dood ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

RocketKoen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:10:
[...]

Een 239 pond Homer doet niet zoveel tegen het moment van een 5000 pond sloopbal.
Wat het wel doet is de remweg verlengen en het contactoppervlakte vergroten. Dat scheelt een hoop.

Gelukkig kunnen toons niet dood ;)
Dat, en de 2e en 3e 'bounce' tegengaan. Dat scheelt toch zeker de halve schoorsteen

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik vond het een leuke aflevering van Mythbusters, vooral omdat ze focusen op 2 dingen en het andere team er niet meer bij is. Het constant switchen vond ik helemaal niks.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zeer leuke aflevering de laatste. Die teksten af en toe door het scherm zijn ook wel grappig, soms informatief en andere keer heerlijk flauw.
Het gehele proces was heel goed in kaart gebracht zonder saai te worden.
Vooral dat stukje over het vormen van het hoofd van Homer was iets wat je gewoon niet zag in vorige afleveringen.
Het andere team vond ik ook leuk overigens, alleen ze kregen minder leuke opdrachten en alles ging constant *So we are back with Kari and the boys who are testing the blabla bla Myth, 2 min. uitleg over wat de mythe ook weer was* waardoor je meer flashbacks dan daadwerkelijk programma ziet.

Dat is overigens zo in veel US programma's (om net inzappers te boeien o.i.d.) en het irriteert echt mateloos.

Number 2 *hihihihi*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alvanosa schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:01:
Ik vond het een leuke aflevering van Mythbusters, vooral omdat ze focusen op 2 dingen en het andere team er niet meer bij is. Het constant switchen vond ik helemaal niks.
Dat constant switchen zit er nog steeds in. Omdat er maar twee myths waren is het niet zo erg, maar stiekem zou ik liever zien dat ze de myths gewoon één voor één afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

NMe schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Dat constant switchen zit er nog steeds in. Omdat er maar twee myths waren is het niet zo erg, maar stiekem zou ik liever zien dat ze de myths gewoon één voor één afwerken.
Ik vond het moment wel logisch. De bal was aan het harden, dan switchen we even naar de andere Myth.
Natuurlijk hoeft dat niet, maar het kwam op mij niet vervelend over.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
[...]

Dat constant switchen is om het minder saai te maken. We zitten in een internettijdperk waar mensen alleen vluchtig informatie lezen en maar voor een korte tijdspanne de aandacht er bij kunnen houden. Het enige vervelende van Discovery waren die documentaires midden in een uitzending, geen idee of ze dat nog doen trouwens (ik kijk al jaren niet meer via de reguliere tv-kanalen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Afvalzak schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Ik vond het moment wel logisch. De bal was aan het harden, dan switchen we even naar de andere Myth.
Natuurlijk hoeft dat niet, maar het kwam op mij niet vervelend over.
Op dat moment is dat nog wel ok, maar ze hebben in het verleden ook wel eens afgeteld om op een knop te drukken waar een grote boem uit moet komen om vervolgens eerst naar de reclame te switchen en dan door te gaan met whatever de andere myth was die het B-team mocht testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Leuke aflevering, de myths zelf waren niet veel aan maar de nieuwe "stijl" van de afleveringen spreekt me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
[...]

Ja dat is wel waar, maar ik vond het minder hinderlijk omdat het maar om twee myths waren.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Leuk om te zien wat er allemaal achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond van het juniorteam eigenlijk alleen Grant echt cool, hoewel Kary and Tori op zich een nuttige bijdrage leverde vond ik Grant als nerd van groep altijd degene die voor mij het meest als rolmodel/persoon waarmee je je identificeert. Ik was er dan ook echt niet blij mee dat hij dit grapje opnam voor de McDonalds. Ik geloof nog steeds niet dat McDonalds opeens 'echt goed' vlees gebruikt voor hun burgers en dat Grant hier zo in meegaat vond ik een afknapper. Ik weet verder ook het fijne van dat vlees van McD maar we weten allemaal dat dit zaakje stinkt.

Verder vond ik het ook een pluspunt dat ze lekker lang de tijd namen om hier uit te leggen wat ze doen en waarom. Af en toe vond ik die stukjes tekst wel iets te snel verschijnen en verdwijnen, maar soit. Ik kijk uit naar de volgende aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:19:
Ik vond van het juniorteam eigenlijk alleen Grant echt cool, hoewel Kary and Tori op zich een nuttige bijdrage leverde vond ik Grant als nerd van groep altijd degene die voor mij het meest als rolmodel/persoon waarmee je je identificeert. Ik was er dan ook echt niet blij mee dat hij dit grapje opnam voor de McDonalds. Ik geloof nog steeds niet dat McDonalds opeens 'echt goed' vlees gebruikt voor hun burgers en dat Grant hier zo in meegaat vond ik een afknapper. Ik weet verder ook het fijne van dat vlees van McD maar we weten allemaal dat dit zaakje stinkt.

Verder vond ik het ook een pluspunt dat ze lekker lang de tijd namen om hier uit te leggen wat ze doen en waarom. Af en toe vond ik die stukjes tekst wel iets te snel verschijnen en verdwijnen, maar soit. Ik kijk uit naar de volgende aflevering!
Ach, hij is ontslagen. En McD heeft waarschijnlijk een leuk bedrag geboden. Ik had het ook gedaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
offtopic:
Wie is er dan ontslagen? Jamie Oliver heeft dat toch gewonnen van McD mbt die hamburgers? Vreemd dat je daar verder niks of weinig over hoort trouwens, als McD die informatie tegen gehouden heeft: 'knap gedaan', zeker gezien ze adverteren met 100 procent rundvlees.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Grant is ontslagen, of iig is zijn rol binnen mythbusters vervallen
geen benul wat jamie oliver der mee te maken heeft :?

[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 14-01-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

James Olivier had de aanval op McD geopend omtrent de meuk die ze als voedsel verkopen/verkochten. Dus vandaar.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
heuveltje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:33:
Grant is ontslagen, of iig is zijn rol binnen mythbusters vervallen
geen benul wat jamie oliver der mee te maken heeft :?
Ze hebben destijds ook wat vragen beantwoord: http://www.reddit.com/r/I...y_belleci_back_on_reddit/

iemand had de vraag
I understand why Jamie and Adam and the MB team might want to return to a back-to-basics approach without the Build Team (although I'm not convinced it's the way to go, personally). What I want to know is what happened with the horrible, tacked on send-off in the last episode. Why in the world wouldn't they have you guys address the fans yourselves? Were you asked to? The change is disappointing, but that sad ass kiss off is what I find really hard to forgive.
antwoord
I think Jamie and Adam were trying to honor us. We will remember the show fondly.
Een standaard ontwijk politiek correct antwoord dus.
Verder was de hele situatie apart en vrij abrupt. Ik denk dat er wel meer gespeeld heeft. Ruzie, geld of andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Erg toffe aflevering! Redelijk voorspelbare resultaten, ik heb me ook altijd afgevraagd hoe makkelijk het is om een zweep vaak genoeg om een tak/stam/whatever heen te laten wikkelen om genoeg grip te hebben om er aan te kunnen hangen, maar dat gaat redelijk simpel, de truc is een stam vinden die ruw genoeg is om oo daadwerkelijk functioneel te kunnen zijn :P
Maar de aflevering is erg tof in elkaar gezet :D En je kon zien dat Adam het ERG naar zijn zin had :P

Die zweepleraar was ook wel erg tof :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:19:Ik geloof nog steeds niet dat McDonalds opeens 'echt goed' vlees gebruikt voor hun burgers
Geloof dat maar hoor. Ze kopen enorm in en kunnen dus ook enorme kortingen bedingen. En dan kunnen ze zich dus opeens heel goed vlees veroorloven. Slecht vlees is bovendien niet goed voor hun reputatie.

Wat ze er vervolgens na aanschaf mee doen is dan weer een ander verhaal…

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zeer sterke aflevering weer. Vooral Adam zijn enthousiasme was erg leuk om naar te kijken.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daanieyel schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:46:
Zeer sterke aflevering weer. Vooral Adam zijn enthousiasme was erg leuk om naar te kijken.
Net een kind in een snoepwinkel :+

En de Hyneman zien en horen lachen is gewoon eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daanieyel schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:46:
Net ook gekeken en inderdaad Adam heeft hier duidelijk een groot enthousiasme voor.

En met dat heen en weer geknip is 't ook een stuk beter gesteld tegenwoordig. Vroeger moest ik steeds smyths kijken daarvoor maar 't is nu standaard al goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"MythBusters S15E02 The Busters of the Lost Myths EXTENDED.CUT"

...

Een extended cut van een Mythbusters ep? :S Vond ik in de downloadmap vanmorgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 19-01-2015 11:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Misschien doen ze daarin wel iets met die grote rond opblaassteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee wat er extended aan is, duurt zo te zien net zo lang als de gewone versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-01-2015 13:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Leuk behind the scenes filmpje van de openings scene:
http://www.discovery.com/...deos/shooting-of-a-scene/

:)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En hier een promo voor de aflevering van vanavond/morgen:
https://amp.twimg.com/v/5504b1d4-a757-4d1a-b490-b92ad07c5095

Je kan veel zeggen, maar ze beginnen steen goed dit seizoen _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Raven schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:22:
Geen idee wat er extended aan is, duurt zo te zien net zo lang als de gewone versie.
Ik zie een tweetal minuten verschil in duur, maar heb eerlijk gezegd nog niet de moeite gedan om ze side by side te vergelijken :z

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Spike_wolf schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:25:
En hier een promo voor de aflevering van vanavond/morgen:
https://amp.twimg.com/v/5504b1d4-a757-4d1a-b490-b92ad07c5095

Je kan veel zeggen, maar ze beginnen steen goed dit seizoen _O_
Zonet gekeken, echt geweldig!
Zoals vaker gezegd, dit seizoen is echt van betere kwaliteit. Wel jammer dat ze maar 2 myths per aflevering behandelen, al worden ze wel uitgebreid besproken en laten ze veel zien.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

thijsco19 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Zonet gekeken, echt geweldig!
Zoals vaker gezegd, dit seizoen is echt van betere kwaliteit. Wel jammer dat ze maar 2 myths per aflevering behandelen, al worden ze wel uitgebreid besproken en laten ze veel zien.
Dat laatste is juist wat nodig was. Meer uitleg waarom ze tot zoiets komen, heerlijk!

Zo blijf je de show fijn en kijkbaar houden ook na al die jaren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bun nu net de Indy episode aan het kijken.
Die passie van Adam voor het maken van een zweep. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Firesphere schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:02:
Bun nu net de Indy episode aan het kijken.
Die passie van Adam voor het maken van een zweep. _O_
Dan vindt je dit Tested filmpje van twee jaar terug misschien ook wel interessant :)

[Edit]
En hier is een promo voor de volgende aflevering. Video Games!

[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 25-01-2015 20:24 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-Team special dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:23
The M-Team :D

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1z212f9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/nqengx.jpg

Het was een mooie aflevering :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Yes, dit nieuwe seizoen is absoluut top inderdaad, viel me meteen op.
Ik had niks tegen Tory, Grant en Kari, maar ze propten gewoon teveel in een aflevering. Nu is er weer lekker tijd om alles uit te leggen en wie kan nou niet een uur naar een knutselende Adam kijken?
Al zijn het tot nu toe alleen 'specials', na video games komt Transformers.. Hoop dat er ook nog genoeg urban myths blijven komen :)

Heb de tweede aflevering pas gezien, maar kwam spieken of er al reacties waren op de video game special. Heb hem al een paar dagen binnen maar lig dus achter op schema..

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

2CV

Briljante aflevering _O_

Erg tof om ze weer lekker bezig te zien. En hier was ook te zien dat ze het tegenwoordig allemaal een stuk losser en on the fly doen. Niet meer altijd ingestudeerde stukjes tegen de camera vertellen, toen Jamie wat aan het vertellen was en Adam ineens in beeld sprong om er wat aan toe te voegen kon je heel goed aan Jamie zien dat hij zijn uiterste best deed om er snel een leuke comeback op te verzinnen en hij versprak zich toen hij er een had. Real life ftw _O_

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze die motor beter aan de praat zouden krijgen, ik vraag me ook af waarom het niet mogelijk was om het motorblok om te draaien zodat ze meer vaart konden maken, dat leek de enige beperking bij het originele ontwerp, hij ging niet snel genoeg om in balans te blijven.

Die waterfiets deden het ook een stuk beter dan ik verwachtte!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

De hele verandering in het format is een gigantische verbetering. Alleen de aflevering van vorige week heb ik grotendeels geskipt. Wie had gedacht dat je geen kilo's kan meeslepen zonder aan prestaties in te moeten boeten?

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Phehistyr schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:10:
De hele verandering in het format is een gigantische verbetering. Alleen de aflevering van vorige week heb ik grotendeels geskipt. Wie had gedacht dat je geen kilo's kan meeslepen zonder aan prestaties in te moeten boeten?
Gezien het resultaat, vind ik het toch juist weer een geweldig experiment.

Plus, ze hebben een fucking Doom-level IRL gebouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik hoop wel dat ze weer wat meer richting echte mythes gaan in plaats van 'dit lijkt ons wel cool', verder ben ik van mening dat inderdaad minder in een aflevering proberen stoppen een verbetering is. Ook al denk ik dat ze het nieuwe format ook hadden kunnen bereiken met Tory, Grant & Kari er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb het 2 afleveringen gegeven en ben er toen echt mee gestopt. Dit is geen Mythbusters meer.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

kendo schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:42:
Ik heb het 2 afleveringen gegeven en ben er toen echt mee gestopt. Dit is geen Mythbusters meer.
Dan heb je't idee van Mythbusters niet begrepen. Het idee is mythes busten. En dat doen ze, maar laten in de nieuwe series juist zien hoe ze tot hun conclusie komen.

Toegegeven, je moet er van houden, maar persoonlijk, vind ik dit juist geweldig, meer het proces, meer "hoe zijn ze gekomen waar ze nu zijn" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Firesphere schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:43:
[...]

Dan heb je't idee van Mythbusters niet begrepen. Het idee is mythes busten. En dat doen ze, maar laten in de nieuwe series juist zien hoe ze tot hun conclusie komen.

Toegegeven, je moet er van houden, maar persoonlijk, vind ik dit juist geweldig, meer het proces, meer "hoe zijn ze gekomen waar ze nu zijn" etc.
Precies waarom toy stories destijds zo debiel gaaf was :D Ze laten je hun denkproces zien.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik vind het ook heerlijk dit nieuwe format, doet mij denken aan het eerste seizoen, lekker "prutsen" en vooral Adam lijkt veel enthousiaster, ik dacht dat hij iets "normaler" was geworden, maar, iedere aflevering is het net een klein kind in een snoepwinkel. Kan hij zich eindelijk verkleden als Indiana Jones/Mad Max/Doom-figuur/Ninja en waarschijnlijk nog heel wat andere dingen dit seizoen.

Hadden ze echt jaren eerder moeten doen. Die drie anderen waren imo de afgelopen seizoenen meer mislukte comic-relief dan echt serieus bezig.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Lees ik nou goed dat de drie sulletjes weg zijn? Heb de indiana jones aflevering en the a-team aflevering met plezier gekeken, een Tory, Grant en die chick die als een stel idioten zich gedroegen.

Dit is een nieuw format en daarmee dus permanent :) :) ?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

50Miles schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:26:
Lees ik nou goed dat de drie sulletjes weg zijn? Heb de indiana jones aflevering en the a-team aflevering met plezier gekeken, een Tory, Grant en die chick die als een stel idioten zich gedroegen.

Dit is een nieuw format en daarmee dus permanent :) :) ?
Klopt als een bus, alleen je verwoording ben ik het niet helemaal mee eens, maar dat kan aan mij liggen.

Het grootste probleem met de andere groep waren de myths die ze kregen imho.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Afvalzak schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:36:
[...]

Klopt als een bus, alleen je verwoording ben ik het niet helemaal mee eens, maar dat kan aan mij liggen.

Naja, twee van hen waren wel oké, maar Grant (geloof ik), gedroeg zich als een klein kind.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dat was Tori denk ik, die een beetje de clown was. Grant was meer de nerd. (Begonnen met RoboWars volgens mij)

Ik vind het nieuwe format ook 10 keer zo goed, maar dat komt gewoon door de details die je nu mee krijgt waar je normaal een stomme mythe voorgeschoteld kreeg.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Afvalzak schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:36:
[...]

Nou ja, ook dat had een reden natuurlijk. Geen van allen hadden ze het klustalent van Adam en Jamie. Niet dat ze slecht waren met tools maar ze hebben gewoon minder ervaring. Dat zal ook een reden zijn geweest voor de iets minder technische soort myths die zij kregen.

Ik ben achteraf ook blij met het nieuwe format. Ik was even bang dat ze in de oude stijl verder zouden gaan maar dan met alle myths in de aflevering op het bordje van Adam en Jamie maar gelukkig hebben ze het aantal myths teruggeschroefd naar twee per aflevering. Met dit format krijgen we vast weer eens een nieuwe "am I missing an eyebrow?" :P

Voor dit seizoen was Mythbusters voor mij een beetje passé. Maar na de afleveringen die ze tot nu toe uitgezonden hebben kan ik alleen maar zeggen dat de serie sterker is dan ooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
De aflevering van gisteren met de 2CV was wel weer super, maar de videogames aflevering vond ik niks. Ze moeten wel de mythes blijven testen. Toch ook wel jammer dat het junior team weg is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor de geïnteresseerden is dit de eerste aflevering van Jamie's Evernote Racing Spiders project:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xBm1I8gpeCs]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Spelen met auto's... niet het idee dat er nou echt iets gebust is.

Wel leuke beelden zo nu en dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, dat driften sneller zou zijn dan gewoon racen is blijkbaar niet het geval. Maar echt heel spannend was het niet nee. Minste aflevering tot nu toe. Maar Duncan heeft hier leuk met zijn octocopter kunnen spelen :P

Jammer dat dit voorlopig weer even de laatste aflevering was :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik had het idee dat ze graag wilde driften en dat dit mooi voor ze uitkwam. Volgens mij zijn er leukere myths te proberen.
Beetje matige aflevering. Niet echt myths, er is al veel informatie over driften bekend, volgens mij was het redelijk 'logisch' dat driften niet sneller is, je ziet het ook nooit opzettelijk in races etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Zei het vorige week al, ze mogen echt wel weer naar de echte myths gaan. Deze afleveringen heb ik m halverwege zelfs uitgezet, vond het gewoon niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik was vrij enthousiast over het nieuwe concept, maar vind het steeds minder worden.
De 2cv en de ene helft van de a-team aflevering waren wel interessant.

Maar indie voelde meer als een "how its made episode" .
Doom experiment was wel grappig maar te lang,
Fruit ninja meer als een excuus voor adam om met een zwaard te mogen zwaaien.
En dat driften niet sneller (maar wel cooler 8)) als racen is was toch ook al algemeen bekend :?
De rest kan ik al niet eens meer opkomen, wat opzich ook wel iets zegt :P

Begint meer te lijken alsof ze mythbusters willen omtoveren in een show waarin het vooral om jamie en adam gaat ipv om de myths. Wat opzich nog wel interessant klinkt, maar momenteel komt het er niet uit IMHO.

[ Voor 16% gewijzigd door heuveltje op 16-02-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind toch zelfs deze "myths" beter dan die meuk die ze in eerdere seizoenen vaak aan het B-team gaven.

Ik erger me wel een beetje aan de lengte van de seizoenen. Ik bedoel...zes afleveringen? Ik hoef er echt niet weer 20+ per jaar want dan kunnen ze geen grote myths oppakken maar 10-12 zou toch wel moeten kunnen gezien het verleden? Ik krijg een beetje het idee dat ze er geen zin meer in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

NMe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:22:
Ik vind toch zelfs deze "myths" beter dan die meuk die ze in eerdere seizoenen vaak aan het B-team gaven.

Ik erger me wel een beetje aan de lengte van de seizoenen. Ik bedoel...zes afleveringen? Ik hoef er echt niet weer 20+ per jaar want dan kunnen ze geen grote myths oppakken maar 10-12 zou toch wel moeten kunnen gezien het verleden? Ik krijg een beetje het idee dat ze er geen zin meer in hebben.
Dit is toch altijd het geval ? Ze hebben er wel meerder afleveringen per jaar, alleen die zijn verdeeld in 2 of 3 blokken van een stuk of 6 -8 afleveringen.

* heuveltje zijn sickbeard heeft altijd ruzie met Mythtbuster/discoverie om die reden, niemand weet ooit welk seizoen we nu hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 16-02-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Het lijkt er op alsof ze simpelweg bekijken wat het leuk doet op tv en daar wat 'mythes' omheen bedenken. In de vroegere afleveringen zochten ze de echte urban myths uit en vroeg je je ook echt af of het echt waar kon zijn. Dan begonnen ze altijd in het klein om het vervolgens op te schalen. Daar zat naar mijn mening meer vermaak en plezier in dan in het seizoen van nu. Het 2cv verhaal was dan wel weer erg leuk om naar te kijken. Eerst zelf proberen en dan kijken hoe het in de 'mythe' was gedaan om dat vervolgens te reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Eens met bovenstaande: Ik hoop dat ze myths oppakken die echt myths zijn.

Het is hoe dan ook leuk om even te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Geef mij oude MB maar, veel meer onderwerpen waar ik zelf iets had van 'ja daar ben ik wel eens benieuwd naar'. Nu zijn het wel lullige dingetjes uit films etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, vergeet niet dat ze al 258 afleveringen gemaakt hebben, he? :P Op een gegeven moment zijn de "echte" onbewezen myths gewoon op. :P Ik heb me goed vermaakt met 4½ van de 6 afleveringen. Deze laatste was niet veel en dat Fruit Ninja-verhaal hoefde voor mij ook niet zo maar de rest was erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Deel twee van Jamie's Racing Spider verhaal:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4kdE8ANxPjw]

De persoon die bedacht heeft dat die cliffhanger een acceptable punt was om mee te stoppen verdient een bitch slap :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

rimave schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:18:
De aflevering van gisteren met de 2CV was wel weer super, maar de videogames aflevering vond ik niks. Ze moeten wel de mythes blijven testen. Toch ook wel jammer dat het junior team weg is.
Het doomgedeelte daarvan vond ik ook niet zo boeiend maar de real-life fruit ninja dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Deel 3 van Jamie’s Racing Spiders:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TiUWWYrDZ5s]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En deel 4 van Jamie's Racing Spiders:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=87h5Bwy6rUg]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, wel een beetje een ant-climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Niet heel spannend inderdaad :/
Maar Jamie kennende zal hij over een jaar of wat daadwerkelijk met spinnen komen waar je op kunt zitten :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En hier is nog een Tested video waar Jamie een stuk dieper op het project en de techniek ingaat:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hg02Z5OQ750]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wat is leuker dan een redelijk top of the line Quadcopter?
Jep, een quadcopter met een cirkelzaag er aan vast :+

Jamie Hyneman FTW! :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1fe9IDx3vCs]

Okay, z'n idee werkt niet helemaal, maar het kan nooit lang duren voor hij met een tweede prototype komt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 03-04-2015 13:17 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Spike_wolf schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:17:
Wat is leuker dan een redelijk top of the line Quadcopter?
Jep, een quadcopter met een cirkelzaag er aan vast :+

Jamie Hyneman FTW! :P

[video]

Okay, z'n idee werkt niet helemaal, maar het kan nooit lang duren voor hij met een tweede prototype komt :P
Ik betwijfel het, hij zegt zelf ook al dat hij't idee achteraf niet zo goed vindt en het ook nogal gevaarlijk vindt.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste