Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
BingoHaveHam schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:17:
[...]
deze dan?
http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Doc%27s_refrigerator.
[...]
Plaatje om het af te maken.
[afbeelding]
Zoals de doc dat deed.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Al die dingen bestonden dacht ik toendertijd al
Je hebt er dan wel een complete stoom machine nodig, en waarschijnlijk een machine ten grote van een halve kamer. Maar het zou wel kunnen denk ik
Wel een interessante uitdaging om te proberen
Sterker nog, in 1800 heeft iemand er blijkbaar al een ontworpen
Wikipedia: Oliver Evans
[ Voor 20% gewijzigd door heuveltje op 24-02-2014 15:13 . Reden: Firesphere is een mierenneuker :) ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik denk dat een hele stoommachine efficienter werkt dan een halve.heuveltje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:44:
Koelkast is niet meer dan een compressor en wat leidingwerk en een lading ammoniak.
Al die dingen bestonden dacht ik toendertijd al
Je hebt er dan wel een halve stoom machine nodig, en waarschijnlijk een machine ten grote van een halve kamer. Maar het zou wel kunnen denk ik
Wel een interessante uitdaging om te proberen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Er staat ook[b][message=41823871,noline]
Sterker nog, in 1800 heeft iemand er blijkbaar al een ontworpen![]()
Wikipedia: Oliver Evans
Dus dan is het zeker Mythbusters waardigThere is no indication that Evans ever built this refrigeration/heat pump apparatus.
Zou fantastisch zijn als ze dat zouden doen. Laat even weten als je een tegen bericht krijgtRaven schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:33:
[...]
Bingo* Raven wil weten of het mogelijk is om met 19th century tech een ijsblokje te maken.
Zoals de doc dat deed.
[ Voor 32% gewijzigd door HaveHam op 24-02-2014 21:00 ]
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat ze die snelheid vervolgens nog eens flink omhoog gooide en een gat in dat stuk vlees schoten was wel indrukwekkend
Humankind… be both.
Topaflevering idd; het verbaasde mij echter wel dat dit als niet-dodelijk werd beschouwd? Als je zag wat voor gat er in dat vlees werd geblazen.... Direct op een borstkas of schedel zal het wellicht meevallen, maar je hem in de hals/buik krijgt moet je volgens mij serieus geluk hebben dat je dat overleefd.Spike_wolf schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:27:
Dat ze die snelheid vervolgens nog eens flink omhoog gooide en een gat in dat stuk vlees schoten was wel indrukwekkend
Misschien hadden ze ook van die drukstickers erop moeten plakken.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hals, en zeker de strottenhoofd is best kwetsbaar, maar de rest valt wel mee.Roamor schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:12:
[...]
Topaflevering idd; het verbaasde mij echter wel dat dit als niet-dodelijk werd beschouwd? Als je zag wat voor gat er in dat vlees werd geblazen.... Direct op een borstkas of schedel zal het wellicht meevallen, maar je hem in de hals/buik krijgt moet je volgens mij serieus geluk hebben dat je dat overleefd.
Misschien hadden ze ook van die drukstickers erop moeten plakken.
En het zag er naar uit dat er meer inpact was door die paar 100 PSI lucht die er uitgeblazen werd, dan dat pingpongballetje. Dat gat leek wat groter doordat het vel los van bovenlaag werd geblazen.
Echte schade door de pingpongbal viel volgens mij reuze mee
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Die smug
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Al een tijdje geleden. ik vond er weinig aan eerlijk gezegd
(maar ik heb dan ook niks met Starwars T.B.H.)
Maar vond toen al, en nu nog. dat die boom niet klopte kwa verhoudingen !
[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 05-03-2014 09:32 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Hij is er van overtuigd dat de politie hen niet zal spotten:
https://twitter.com/ToryBelleci/status/471304700193546240
Vanavond in de US begint het nieuwe seizoen!
http://www.discovery.com/...ters-fire-hole-photos.htm

maar awesome! Altijd erg vermakelijk
Maar good news indeed !
Sickbeard denkt dat het nog steeds het vorige seizoen is omdat The TVDB weer eens gekke dingen doet.Evil Cowman schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:21:
Hmm mijn sickbeard zei daar helemaal niks over nog
maar awesome! Altijd erg vermakelijk
Granted, Mythbusters maakt het ze wel erg lastig altijd.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kari Byron @KariByron 22m
@deadmau5 I have had police guns drawn on me for being with @ToryBelleci Actually during a scene from tonight's episode!
Kari Byron @KariByron 20m
.@deadmau5 @ToryBelleci In case you were wondering, it was because he was holding this.
Dus...Grant Imahara @grantimahara 18m
@KariByron @deadmau5 @ToryBelleci That lady was dead serious, too. "Care to explain this, HMMMMM???"
Humankind… be both.
Twee maanden aan afleveringen, dat zullen er dus een stuk of 8 zijn.Adam Savage @donttrythis:
I'd like to add we've got two months of great myths coming your way! Including an episode where I crash a car (not on purpose)!...
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2014 08:56 ]
Humankind… be both.
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:01:
Maar, zou Kari dit jaar weer aan ons vragen wat ze moet dragen bij de Emmy's?
De linkerRaven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
Kari![]()
@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.
[afbeelding]
@KariByron Wait there are more
@KariByron Final round in the #Emmys dress decision
[afbeelding]
* Raven stemt op de lichtgroene op pic nr 2
Waar is seizoen 14 trouwens? Volgens mijn notities en de geschiedenis van verschillende "bronnen", was de laatste s13e08 (al zijn er nog een paar daarna die niet in de US zijn uitgezonden) en de nieuwe van afgelopen nacht is s15e01
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mijn sickbeard is ook van slag. Denk dat ze het op de TVDB ook niet zo goed meer weten...Raven schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:27:
[...]
[...]
De linker
Waar is seizoen 14 trouwens? Volgens mijn notities en de geschiedenis van verschillende "bronnen", was de laatste s13e08 (al zijn er nog een paar daarna die niet in de US zijn uitgezonden) en de nieuwe van afgelopen nacht is s15e01

Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB

Humankind… be both.
Floemp!

Uh... ze zitten in een volgens mij een 20' container... dus die observant staat ongeveer 6 meter verder dan Adam en Jamie... maar NIET achter glas. Nu is de kans dat je geraakt wordt op 6 meter extra afstand kleiner natuurlijk, maar de energie van die scherven is niet zoveel minder.
Tevens, waarom die staalplaten als je toch met je snufferd voor het glas gaat zitten
Rare situatie imho.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Maar je ziet het wel vaker bij Mythbusters hoor, het gaat erom dat wat ze doen wel gevaarlijk is, maar ook weer niet zo gevaarlijk. Ze nemen over the top maatregelen zodat mensen denken dat het echt heel gevaarlijk is, niet alleen goed voor de show maar ook doen mensen het dan hopelijk minder snel na.
In een van de interviews met de heren heb ik wel eens gehoord dat ze het in de eerste seizoenen niet zo nauw namen met de veiligheid en daardoor toch best wel wat situaties gehad hebben die achteraf heel erg fout hadden kunnen gaan.
Zoals bijvoorbeeld volgens mij in seizoen 1 en 2 plexiglas gebruiken wat dusdanig dun was dat ze net zo goed geen plexiglas ertussen hadden kunnen zetten.
Overigens:
Welk bedrijf maakt die burst discs ook alweer?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 10:33 ]
TVDB is goed in de war ja.Joost1991 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:02:
[...]
Mijn sickbeard is ook van slag. Denk dat ze het op de TVDB ook niet zo goed meer weten...
[afbeelding]
Die afstand maakt veel verschil hoor. Volgens de aflevering zijn die granaten bedoeld om dodelijk te zijn binnen 15 meter. 6-7 meter extra is 50% erbij, da's best fors. Ik weet verder niet precies welke scène dit is aangezien het me verder niet opgevallen was, maar het ziet ernaar uit dat de lepel nog in die granaat zit. Weet je zeker dat dit niet the magic of editing is en hij tegen de tijd dat ze de granaat omhoog duwen allang veilig staat?steveman schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:27:
[afbeelding]
Uh... ze zitten in een volgens mij een 20' container... dus die observant staat ongeveer 6 meter verder dan Adam en Jamie... maar NIET achter glas. Nu is de kans dat je geraakt wordt op 6 meter extra afstand kleiner natuurlijk, maar de energie van die scherven is niet zoveel minder.
Dat glas blijft in zijn eentje nooit staan tegen de schokgolf. En iets zegt me dat massief staal goedkoper is dan granaatproof glas.Tevens, waarom die staalplaten als je toch met je snufferd voor het glas gaat zitten
Zie vanaf 2:57:Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:31:
In een van de interviews met de heren heb ik wel eens gehoord dat ze het in de eerste seizoenen niet zo nauw namen met de veiligheid en daardoor toch best wel wat situaties gehad hebben die achteraf heel erg fout hadden kunnen gaan.
Zoals bijvoorbeeld volgens mij in seizoen 1 en 2 plexiglas gebruiken wat dusdanig dun was dat ze net zo goed geen plexiglas ertussen hadden kunnen zetten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uULn_Jul43Y]
Die blik van Jamie.
Humankind… be both.
Daar zat ik ook even mee mee. maar dan wel echt op een meter of 10Spike_wolf schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:46:
Het was wel jammer dat ze niet nog eens op een granaat schoten met die shotgun een stuk verder weg. Nu werd hij door min of meer al het lood in die huls geraakt, ik verwacht dat als je van een meter of twee verderop schiet het lood al zo verspreidt is dat er veel minder raakt en we meer het verwachtte effect hebben dat er niets gebeurt.
maar op 2m zal het redelijk hetzelfde zijn, denk ik.
Normaal buckshot gaat niet zo snel uit elkaar als computer games ons laten geloven
Het word gebruikt voor (klei)duif schieten, en dat doe je al snel op 10- 15 M
Al met al vond ik het iig een verbazend resultaat, ik had het afgedaan als "onmogelijk"
Tabelletje erbij gezocht

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 13-07-2014 00:52 ]
Dat valt mee, zo'n closed-shot huls, spreid amper, op 100 meter, is de spreiding amper 20cm, dus zal het effectief niet veel uitmaken denk ik.Spike_wolf schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:46:
Het was wel jammer dat ze niet nog eens op een granaat schoten met die shotgun een stuk verder weg. Nu werd hij door min of meer al het lood in die huls geraakt, ik verwacht dat als je van een meter of twee verderop schiet het lood al zo verspreidt is dat er veel minder raakt en we meer het verwachtte effect hebben dat er niets gebeurt.
Maar, ik ben het met je eens, ze moeten inderdaad ook nog even een 20m schot doen. Omdat Mythbusters
Verwijderd
Ze denkt er inmiddels zelf ook overVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:01:
Maar, zou Kari dit jaar weer aan ons vragen wat ze moet dragen bij de Emmy's?
https://twitter.com/KariByron/status/489252738681671680
@KariByron
Last year @MythBusters fans helped me pick an Emmys dress. Should I do it again?
5:38 AM - 16 Jul 2014

De eerste is "laws of attraction", dat is makkelijk voor Kari, zij krijgt met niks doen al aandacht
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Verwijderd

Aangepast, GIFje nu maar zelf gehost
[ Voor 105% gewijzigd door Wildfire op 09-08-2014 11:10 ]
Oscar Wilde
Het is ook veiliger en het is passief, dus bij gebruik van een rotonde in plaats van stoplichten blijft het gewoon werken als de stroom uit valt. Je kunt alleen geen boetes uitkeren vanwege stopsign negeren.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:25:
nog een groot voordeel

★ What does that mean? ★
Het ging hier dan ook niet om een kruispunt met stoplichten, maar met stopbordenMrMonkE schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:27:
[...]
Het is ook veiliger en het is passief, dus bij gebruik van een rotonde in plaats van stoplichten blijft het gewoon werken als de stroom uit valt. Je kunt alleen geen boetes uitkeren vanwege stopsign negeren.
En daarbij blijft een kruispunt met stoplichten ook gewoon werken als de stroom uitvalt, dan gelden de gewone verkeersregels en dient iedereen zich te gedragen alsof er helemaal geen stoplichten staan.
Dat het grootste gedeelte van de mensen in een dergelijke situatie in paniek raakt is een ander verhaal natuurlijk, maar in feite hoeft stroomuitval helemaal geen probleem te zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 09-08-2014 09:36 ]
Humankind… be both.
Ik had begrepen dat ze hem als politie agent lieten optreden om een stoplicht te simuleren.Spike_wolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:34:
Het ging hier dan ook niet om een kruispunt met stoplichten, maar met stopborden
Nee, dan blijft het niet gewoon werken maar gaat het anders werken, zoals je zelf ook al aangeeft.Spike_wolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:34:
En daarbij blijft een kruispunt met stoplichten ook gewoon werken als de stroom uitvalt, dan gelden de gewone verkeersregels en dient iedereen zich te gedragen alsof er helemaal geen stoplichten staan.
★ What does that mean? ★
Nee ze testte daar of het inzicht van een enkel persoon (verkeersachten) beter zou zijn dan dat van meerdere bestuurders tegelijk, wat dus niet het geval bleekMrMonkE schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:44:
[...]
Ik had begrepen dat ze hem als politie agent lieten optreden om een stoplicht te simuleren.
Nouja, het verkeerspunt blijft zonder problemen gewoon werken[...]
Nee, dan blijft het niet gewoon werken maar gaat het anders werken, zoals je zelf ook al aangeeft.
Humankind… be both.
Verwijderd
Toch denk ik dat een ervaren verkeersagent dat iets beter had gedaan dan Jamie. Nog steeds niet zo goed als wanneer bestuurders het zelf kunnen regelen en zeker niet zo goed als een rotonde, maar wel beter dan Jamie.Spike_wolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:49:
[...]
Nee ze testte daar of het inzicht van een enkel persoon (verkeersachten) beter zou zijn dan dat van meerdere bestuurders tegelijk, wat dus niet het geval bleek
Mij viel het vooral op dat ze niks over de veiligheid zeiden. Een rotonde is ook domweg veiliger omdat het altijd duidelijk is wie er nou voorrang heeft, ook als er op allevier de aanvoerwegen tegelijk een auto aan komt rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:25:
Leuke afleveringen hoor. Jammer dat ze vergaten te zeggen dat een rotonde nog een groot voordeel heeft: Wanneer het leeg en verlaten is kun je bij een rotonde zo doorrijden, in de VS ben je wettelijk verplicht bij het stopbord te stoppen, ook wanneer het leeg en verlaten is (dat niemand dat doet is een 2e).
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 09-08-2014 15:23 ]
Dat zal zeker waar zijn jaNMe schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:20:
[...]
Toch denk ik dat een ervaren verkeersagent dat iets beter had gedaan dan Jamie. Nog steeds niet zo goed als wanneer bestuurders het zelf kunnen regelen en zeker niet zo goed als een rotonde, maar wel beter dan Jamie.
Aan de andere kant, hoeveel agenten zouden er nog zijn met daadwerkelijke relevante ervaring in dit geval?
Tenzij je naar rotondes met twee rijbanen gaat kijken waar drie kwart van het verkeer meent zich niet aan de regels te hoeven houden. Op de rotonde hier een paar straten verderop gebeurt minimaal 2 keer per maand een ongeluk, meestal niet meer dan blikschade, maar dat is voornamelijk lomp gedrag en het negeren van de regels, niet zozeer de rotonde zelf.[...]
Mij viel het vooral op dat ze niks over de veiligheid zeiden. Een rotonde is ook domweg veiliger omdat het altijd duidelijk is wie er nou voorrang heeft, ook als er op allevier de aanvoerwegen tegelijk een auto aan komt rijden.
Humankind… be both.
Verwijderd
Die waar je gedwongen wordt je aan de regels te houden door die verhogingen zijn ideaal inderdaad. Maar de rotondes zonder die verhogingen zijn een ellende, daar crosst iedereen gewoon de kortste weg (rechtdoor) en snijdt iedereen af, altijd een doffe ellende.Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:03:
Bedoel je zo'n rotonde met twee rijbanen zonder verhoogde afscheiding? In mijn ervaring houden mensen bij rotondes met verhoogde afscheiding zich altijd keurig aan de regels, ideaal die dingen.
Die enkelbaans dingen zijn ideaal, daar kan haast niets fout gaan, tenzij je gewoon lomp bezig bentNMe schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:27:
Rotondes met strepen gaan ook beter dan zonder. Maar ik doelde eigenlijk voornamelijk op dit soort eenbaansgevallen, zeg maar de "normale" rotonde. Die is echt stukken veiliger dan een kruispunt omdat het nooit ambigu is wie er nu aan de beurt is om te rijden.
Humankind… be both.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 06:54:
[...]
Ze denkt er inmiddels zelf ook over
https://twitter.com/KariByron/status/489252738681671680
[...]

Get ready!
Humankind… be both.
Raven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
Kari![]()
@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.
@KariByron Wait there are more
@KariByron Final round in the #Emmys dress decision
* Raven stemt op de lichtgroene op pic nr 2
Oscar Wilde

Humankind… be both.
Met Gifjes/Vines van een pirouette per jurk neem ik ook genoegen
Humankind… be both.

Humankind… be both.

Oscar Wilde

Pffff, keuzes keuzes
Denk nr. 1
Oscar Wilde
4 staat haar het beste. De rest is wel erg Disney. Edit, met name 1 is wel heel erg Amerikaans/Disney met die mouwtjes

[ Voor 11% gewijzigd door Bob Popcorn op 14-08-2014 16:17 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
@KariByron
Can't believe how many people are voting on my Emmys dress! Wish I had entered the shiny one earlier. You guys rock
Oscar Wilde
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
@KariByron
Favorite comment today about one of my dresses, "Wait thought it was #SharkWeek not Cougar Week"

Oscar Wilde
@KariByron 32m
After a slight not-family-friendly wardrobe malfunction, I have settled a final dress. Will tweet from the carpet. Thanks for all the help
@KariByron 35m
I am touched by how many people helped me narrow down my Emmys dress choices. Just tried on the final two again.
Oscar Wilde
So close

Humankind… be both.

Oscar Wilde

Ik vond het al vreemd toen Grant een paar maanden terug in Los Angeles ging samenwonen met zijn vriendin, maar waarom dat mogelijk was is nu dus duidelijk
Op Comic Con kondigde ze al aan dat ze weer back to basics gingen met de show, meer bouwen, minder ingestudeerd geouwehoer, gewoon lekker zoals het in het begin ook was, maar dan beter. De promo stukjes daarvan zagen er uitstekend uit.
Dat ze daarmee het "Build Team" er ook uit zouden gooien had ik zelf niet aan zien komen, maar is opzich wel beter denk ik. Jamie en Adam hun ding laten doen zonder de andere drie er tussendoor zal de show voor veel mensen een stuk interessanter maken, hoewel er ook wel een bosje zal afhaken denk ik.
Wat de afgelopen jaren enigszins jammer was, was dat ze de twee teams echt helemaal los gemaakt hebben, sinds Kari, Grant en Tory hun eigen werkplaats kregen hebben ze eigenlijk nooit meer wat met Adam en Jamie te maken gehad en deden ze feitelijk hun eigen spin-off show die tijdens de echte show uitgezonden werd, daar had wat meer eenheid tussen mogen zijn.
Maar persoonlijk heb ik wel het idee dat ze nu een goede kant op gaan
Humankind… be both.
Maar als meer ruimte geeft voor het in beeld brengen van het knutselwerk van Jamie en Adam vind ik dat helemaal niet erg. Dat zijn imho de leukste onderdelen; trial and error.
Vanaf 17:15 vertelt Adam wat over de nieuwe richting en showen ze een filmpje van wat we kunnen gaan verwachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 22-08-2014 08:42 ]
Humankind… be both.
Ik kan in ieder geval niet wachten om te zien of ze het niveau inderdaad een heel stuk omhoog weten te trekken
Humankind… be both.
Verwijderd

Eensch, ik kan dit soort video's van hem enorm waarderen:Spike_wolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:56:
. Ik denk dat Adam hier ook wel een beetje heen gestuurd heeft na zijn ervaring met Tested, daar komen zoveel goede reacties vandaan over de build video's dat dat zeker welinvloed gehad heeft op Discovery denk ik.
More building please.
[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 22-08-2014 09:15 ]
Ik heb net ook de aflevering gezien en het enige puntje wat betreft de boarding tijden van het vliegtuig is dat ze geen rekening gehouden hebben met families en reisgenoten. Die andere technieken gingen veel sneller en bevielen beter onder een publiek dat geheel uit eenlingen bestond. Maar in een gemiddeld vliegtuig bestaat een groot gedeelte van de groep uit families met kinderen, die wil je niet los van elkaar laten boarden, dat is vragen om problemen en gejank. Dan zou je die mee moeten pakken in het begin bij business cass en babies, maar dan zit je gelijk weer met een half vol vliegtuig en ben je er niets mee opgeschoten.
Iedereen was nu tevreden omdat ieder voor zich instapte. Zodra je deze technieken gebruikt met groepjes die bij elkaar willen blijven zal de tevredenheid al snel kelderen ben ik bang.
Humankind… be both.
Bieden staat inmiddels op US $2,015.00@KariByron
Instead of pouring ice water on my head, I decided to see if I could raise more for ALS like this-
http://www.ebay.com/itm/231313546802
BlackMilk R2D2 dress worn by Kari Byron in MythBusters Star Wars special, and signed. All proceeds go to ALS. Why? Because Kari loves charitable causes, ESPECIALLY when it cleans her closet!
Ik las zojuist de Tweets, maar ep van gister nog niet gezien, nog niet op de (voor mij) gebruikelijke plekken gevonden. Ben benieuwd op wat voor manier het nu gaat veranderen....
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 22-08-2014 10:55 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Of je kijkt naar de naam

Suffe uploaders en downloaders

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 11:29 ]
Oscar Wilde
Plane boarding/bite the bullet is de correcte aflevering
Humankind… be both.
Deze aflevering was in de VS nog niet uitgezonden. De afsluiting is er aan toegevoegd later, maar het is voor iedereen behalve inwoners van de VS dus een herhaling.
[ Voor 72% gewijzigd door Firesphere op 22-08-2014 12:04 ]
Humankind… be both.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Beter lezen, daar hebben we toch wel wat aandacht aan besteed hoorGamebuster schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:53:
Niemand vermeldt hier het afscheid van het trio? Waarom is het? Wat gaan ze doen? Hoe gaat mythbusters verder? We kunnen alleen maar gissen, maar ik had wel aardige discussies verwacht hier
Spike_wolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:16:
[afbeelding]
Ik vond het al vreemd toen Grant een paar maanden terug in Los Angeles ging samenwonen met zijn vriendin, maar waarom dat mogelijk was is nu dus duidelijk
Op Comic Con kondigde ze al aan dat ze weer back to basics gingen met de show, meer bouwen, minder ingestudeerd geouwehoer, gewoon lekker zoals het in het begin ook was, maar dan beter. De promo stukjes daarvan zagen er uitstekend uit.
Dat ze daarmee het "Build Team" er ook uit zouden gooien had ik zelf niet aan zien komen, maar is opzich wel beter denk ik. Jamie en Adam hun ding laten doen zonder de andere drie er tussendoor zal de show voor veel mensen een stuk interessanter maken, hoewel er ook wel een bosje zal afhaken denk ik.
Wat de afgelopen jaren enigszins jammer was, was dat ze de twee teams echt helemaal los gemaakt hebben, sinds Kari, Grant en Tory hun eigen werkplaats kregen hebben ze eigenlijk nooit meer wat met Adam en Jamie te maken gehad en deden ze feitelijk hun eigen spin-off show die tijdens de echte show uitgezonden werd, daar had wat meer eenheid tussen mogen zijn.
Maar persoonlijk heb ik wel het idee dat ze nu een goede kant op gaan
Humankind… be both.