Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Eindelijk weer eens een nieuwe afleving van Mythbusters (na talloze herhalingen, vorige topic stond nog in NSTM daarom heb ik maar een nieuw topic aangemaakt).

Om te vieren dat ze 10 jaar bezig zijn gaan ze opnieuw aan de slag met raketten en auto's.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lIpHy8q3ARoTciVmThhZwh6o/full.png

Remote controlled natuurlijk (tijdens de test vanuit een rijdende truck om dicht genoeg bij de Chevrolet te blijven)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SmUg3DIACEQveJW8zkA1g6uy/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8VFJ53q3pPhlcJWtklVQLlzY/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V3Q0Qg80dhmoPREIu3NDgCu8/full.png

Leuke aflevering, al ben ik het er niet helemaal mee eens dat de Myth busted is. Het enige wat ze hebben aangetoond dat is dat een raketaangedreven auto ook met 10 jaar ervaring vrij oncontroleerbaar is :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X00rItJAMuAiA0Gue9NpdaaT/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 02-05-2013 15:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27
Die raket auto vond ik inderdaad jammer dat die niet gelukt was en dat ze er op dat moment geen vervolg meer aan gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze 2 Impala's ervoor moesten slopen :/ :P

Vraag mij wel af wat de versnelling was toen de raketten ontbrandden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben benieuwd naar die Breaking Bad aflevering vooral :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Ben ik de enige die bij het laten zien van de snelheid 88 mph meteen moest denken aan Back to the Future? :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Slappe hap die krabvissersaflevering, helaes.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik moet hem nog kijken, Earthquake survival vind ik ook interesanter klinken als krabben :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Krabben is ook weer verplichgt spul voor hun natuurlijk, discovery heeft wel vaker van die nutteloos verplichte crossovers ;)
Mooi spul voor onder het eten, hoef ik niet op te letten bij de niet boeiende delen :)
Ik wou alleen eens dat er een tv-ripper kwam die meteen alle dubbele stukken eruit sloopt, en meteen zorgt dat je niet het eind resultaat al verklapt word aan het begin :(

Overigens wel sund dat ze die rood/witte impala gesloopt hebben, konden ze daar nu geen echt wrak voor vinden :(

[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 10-05-2013 13:54 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:52:
...
Ik wou alleen eens dat er een tv-ripper kwam die meteen alle dubbele stukken eruit sloopt, en meteen zorgt dat je niet het eind resultaat al verklapt word aan het begin :(
Ik doe m'n ogen dicht tijdens die stukjes en doe LALALALALALALAAAA :+
Overigens eeuwig sund dat ze die rood/witte impala gesloopt hebben :(
Vooral die witte

:Y ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga eens kijken waar mijn aflevering 1 is gebleven, die met die krabben was erg tof. Gaat dit hele seizoen over tv series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:52:
ik ga eens kijken waar mijn aflevering 1 is gebleven, die met die krabben was erg tof. Gaat dit hele seizoen over tv series?
waar baseer je dat op :? ze hebben wel vaker 1 episode myths uit tv series gedaan.
Volgende week gaat het iig over aardbevings mythes

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel breaking bad als deadliest catch kwamen voorbij, dus de vraag was of de rest van de afleveringen ook over tv-series ging. Ik denk het niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik heb het even gemist blijkbaar, wanneer kwam breaking bad voorbij :?
Of bedoel je dat er een RV stond :?

[ Voor 21% gewijzigd door heuveltje op 14-05-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heuveltje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:52:
zoek niet verder!
Kwam een subreddit tegen welke precies dit probleem oplost!
http://www.reddit.com/r/smyths
Kijk daar voor verdere info en linkjes enzo.

zorgde er voor dat de deadliest catch ep 26 minuten duurt ipv 45. Kijkzoveel fijner dit :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

TepelStreeltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:29:
[...]

zoek niet verder!
Kwam een subreddit tegen welke precies dit probleem oplost!
http://www.reddit.com/r/smyths
Kijk daar voor verdere info en linkjes enzo.

zorgde er voor dat de deadliest catch ep 26 minuten duurt ipv 45. Kijkzoveel fijner dit :D
Hmmm intresting !
removed, repetition, idents, history lessons, fun facts weet niet of ik dat stiekem toch niet leuk vind.
Maar dit gaan we even nakijken !
Wel even uitzoeken of er ook een usenet versie van is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heuveltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:26:
[...]

Hmmm intresting !
removed, repetition, idents, history lessons, fun facts weet niet of ik dat stiekem toch niet leuk vind.
Maar dit gaan we even nakijken !
Wel even uitzoeken of er ook een usenet versie van is :)
de fun facts en history lessens zijn soms wel jammer, maar de repitions, HOLY Shit wat ben ik blij dat die er uit zijn. Usenet durf ik niet te zeggen, heb het gevoel dat het een initiatief is van die subreddit

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Gewoon doorspoelen :p Die over de krabben heb ik overigens amper gezien. Stond op de achtergrond aan terwijl ik aan het surfen was. Zag er inderdaad uit als zo'n verplichte/gesponsorde aflevering (die soms ook wel leuk kunnen zijn trouwens)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And then there's that :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jsnMQrWgk203z89Qqee6IRGf/thumb.jpg

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

:P
Ze tweette een tijd terug al foto's van die outfit.. zou tijd worden dat we ook bewegende beelden kregen :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik vind haar in jeans een veel betere streling voor het oog als in dit pakje. Ik word er zelfs een klein beetje ongemakkelijk van.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kijkt er niet minder moeilijk door :D

Holy Crap Handles _O-

Zou eigenlijk nog Batman er achter moeten :')

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Erg vermakelijke aflevering weer :)

Maar ben ik de enige die tegen zijn TV zat te schreeuwen dat K, G en T het wegen verkeerd deden? Ze gingen er (imo) correct van uit dat het grootste gewichtsverlies door het zweten zou komen, maar bij het racen wogen ze zichzelf in volledige outfit, na het racen ook in volledige outfit.. ik weet niet maar volgens mij is 80% van hun zweet IN die outfit getrokken en is hun meting na de test dus helemaal nutteloos.

Of zou dat van hun kant sneaky gedaan zijn zodat ze kunnen revisiten? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Spike_wolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:51:
Erg vermakelijke aflevering weer :)

Maar ben ik de enige die tegen zijn TV zat te schreeuwen dat K, G en T het wegen verkeerd deden? Ze gingen er (imo) correct van uit dat het grootste gewichtsverlies door het zweten zou komen, maar bij het racen wogen ze zichzelf in volledige outfit, na het racen ook in volledige outfit.. ik weet niet maar volgens mij is 80% van hun zweet IN die outfit getrokken en is hun meting na de test dus helemaal nutteloos.

Of zou dat van hun kant sneaky gedaan zijn zodat ze kunnen revisiten? :P
Daar zat ik dus ook al mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:57:
waar baseer je dat op :? ze hebben wel vaker 1 episode myths uit tv series gedaan.
Volgende week gaat het iig over aardbevings mythes
Het is mij nooit opgevallen dat ze iets uit tv series deden, films staat me nog wel bij.
De aardbeving aflevering vond ik ook wel leuk. Tot nu toe bevalt dit seizoen beter dan het vorige seizoen.

Dat aardbevingen deel vond ik minder interessant dan die wc test. Er grappig om die test te zien, mooi aangepakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:10:
[...]

Het is mij nooit opgevallen dat ze iets uit tv series deden, films staat me nog wel bij.
MacGyver, onder anderen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
"mythbusters 12-5 battle of the sexes round 2"

Ik weet niet wat het is met Mythbusters, maar Ik heb hem weer halverwege afgezet

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon saai. Het enige leuke stukje was dat met de MoCap in de ILM studio, maar dat is ook een gevalletje heb ik al eens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nouja, ze kunnen natuurlijk moeilijk elke aflevering vullen met grote builds. Veel van die builds kosten dagen of zelfs weken om te bouwen, en sommige experimenten duren maanden om ze hun beloop te laten. In de downtime tussen die grotere projecten kunnen ze andere kleinere dingen testen en die komen in afleveringen zoals die van eergisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
kendo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:05:
"mythbusters 12-5 battle of the sexes round 2"

Ik weet niet wat het is met Mythbusters, maar Ik heb hem weer halverwege afgezet
Het lijkt een beetje op Diederik Stapel wetenschap deze aflevering :p Veel te kleine samplerate. Met dat parkeren ben ik meer nieuwsschierig waar de mensen wonen. Ik ben er van overtuigd dat mensen die in een stad wonen en rijden beter kunnen parkeren en hun spiegels beter gebruiken als mensen die landelijk wonen en rijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die botsproef was wel gaaf, maar wat een yawner :z :Z dat hypermilage item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die crashes waren wel tof, verder eigenlijk alleen maar voorspelbaar.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:13:
[...]

MacGyver, onder anderen. ;)
Ik lees het nu pas, maar deze ga ik zo bekijken. Volgens mij staan alle afleveringen op Netflix, perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniale serie mythbusters. Als ik niet zo'n scheikunde loser was geweest leek het me toch wel de ultieme droombaan. Voor aardig wat geld (denk ik) een beetje dingen bouwen om vervolgens weer op te blazen en zo'n lekkerding als collega te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Spike_wolf schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:50:
Die crashes waren wel tof, verder eigenlijk alleen maar voorspelbaar.
Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er ging gebeuren inderdaad. 72 km / uur op de snelweg lijkt me trouwens niet te doen (misschien dat het in de VS anders is, maar hier heb je dan continu toeterende vrachtwagenbumpers in je binnenspiegel).

"Het nieuwe rijden" is ook niet echt een myth.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 10:11 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marzman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:10:
[...]

Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er ging gebeuren inderdaad. 72 km / uur op de snelweg lijkt me trouwens niet te doen (misschien dat het in de VS anders is, maar hier heb je dan continu toeterende vrachtwagenbumpers in je binnenspiegel).

"Het nieuwe rijden" is ook niet echt een myth.
In Amerika blijkbaar wel. :P Vergeet niet dat benzine daar veel goedkoper is en die grote bakken sowieso meer slurpen. Ze zijn zich daar over het algemeen veel minder bewust van het nieuwe rijden heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat is waar, en diesel is daar duurder als benzine (jammer ben wel benieuwd naar een verschil in omslagpunt mbt snelheid maar dat is voor hun niet interesant om te testen). Ze betalen daar ongeveer 1 dollar per liter zo te zien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qMg2qD6KZmTY46Ciq8Z5Aw7r/full.png

[ Voor 63% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 12:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een collega die net in amerika een roadtrip gemaakt heeft, de bus waarin hij reed was op benzine en reed 1 op 3. En dan heel Amerika door van Oost naar West. Totaal 1100 euro aan benzine betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Die van vorige week vond ik wel tof trouwens, had niet verwacht dat ze zo ver gingen komen met een motor op het water. Dat zijn de betere myths, wanneer het anders loopt dan je verwacht.

Deze was op zich ook wel vermakelijk met de crashes, maar dat je het niet overleeft tussen twee dikzakken in zo'n jaren 80 Volvo bij zo'n crash had ik ze ook wel kunnen vertellen ;) Maar ja dat hoort er bij af en toe, die motor had even goed kunnen zinken eigenlijk als dat die dikzakken als een soort airbag werken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 18:37 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marzman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:35:
Die van vorige week vond ik wel tof trouwens, had niet verwacht dat ze zo ver gingen komen met een motor op het water. Dat zijn de betere myths, wanneer het anders loopt dan je verwacht.

Deze was op zich ook wel vermakelijk met de crashes, maar dat je het niet overleeft tussen twee dikzakken in zo'n jaren 80 Volvo bij zo'n crash had ik ze ook wel kunnen vertellen ;) Maar ja dat hoort er bij af en toe, die motor had even goed kunnen zinken eigenlijk als dat die dikzakken als een soort airbag werken ;)
Ze hebben wel vaker myths die eigenlijk een niet zo heel erg voorspelbaar antwoord hebben, tegen beter weten in. Je noemt zelf die motor al: ik dacht vorige week nog "waarom zou je dat testen, dat kan nooit!" En toen bleek het dus wel te kunnen. Als ze zomaar alles overslaan waarvan ze vooraf denken "dat kan nooit!" dan zouden we een lading potentieel leuke myths moeten missen. Dus dat er soms een vanzelfsprekend resultaat voorbij komt neem ik graag voor lief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Dat met die motor zag ik niet aankomen, voor hetzelfde geld overleef je het wel tussen twee dikzakken in een oude Volvo en dan was het niet voorspelbaar geweest :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
NMe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:14:
[...]

Ze hebben wel vaker myths die eigenlijk een niet zo heel erg voorspelbaar antwoord hebben, tegen beter weten in. Je noemt zelf die motor al: ik dacht vorige week nog "waarom zou je dat testen, dat kan nooit!" En toen bleek het dus wel te kunnen. Als ze zomaar alles overslaan waarvan ze vooraf denken "dat kan nooit!" dan zouden we een lading potentieel leuke myths moeten missen. Dus dat er soms een vanzelfsprekend resultaat voorbij komt neem ik graag voor lief. :)
Daarnaast is het natuurlijk ook een programma. Laatst hadden ze de 'myth' over de monthy hall paradox. Niet alleen het feit dat ze dit uberhaupt gaan uitproberen (het is niet echt een myth, gezien het via 100.000 manieren al is bewezen), maar ook de methode (handmatige steekproevne gefilmd i.p.v. bijvoorbeeld simulatie) laat nogal te wensen over, maar goed, het is entertainment!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ja dat is ook waar. Zelf weten ze van de meeste experimenten al wel hoe het af gaat lopen, alleen voor het programma doen ze een beetje verrast. Vooral Adam, het is net Ernie en Bert waar Adam de rol van Ernie vervult ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gxiWjrcPNLx2QBSTuuhzqfoZ/full.jpg
_/-\o_

Pracht episode. Ik heb de hele tijd met een domme grijns gekeken :D

Alleen jammer dat het niet in 3d is opgenomen, dat zou echt gaaf geweest zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Geweldige aflevering inderdaad _O_ alleen hadden ze die tightrope loper weg mogen laten, dat sloeg de plank een beetje mis.

die kano van Adam was erg tof, ik had wel verwacht dat Jamie veel meer problemen zou hebben met zijn bank dan hij uiteindelijk had!

Dit soort afleveringen mogen ze vaker doen, al is dat qua schema's natuurlijk lastig, maar dit was de beste aflevering sinds tijden... en dat zonder explosies :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:41:
Geweldige aflevering inderdaad _O_ alleen hadden ze die tightrope loper weg mogen laten, dat sloeg de plank een beetje mis....
Ik had even een flashback naar een ep van Buffy met die "hallicunatie" van Adam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Die slomo's van Adam's Snowflake! :o _O_ _O_

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Niet heel spannend maar die slomo's waren wel geweldig inderdaad. Het eindresultaat nogal saai en depri, voor leuke doeken had hij minder kleur moeten gebruiken. Alles door elkaar wordt uiteraard gewoon bruin :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Spike_wolf schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:16:
Niet heel spannend maar die slomo's waren wel geweldig inderdaad. Het eindresultaat nogal saai en depri, voor leuke doeken had hij minder kleur moeten gebruiken. Alles door elkaar wordt uiteraard gewoon bruin :P
Het echte resultaat vond ik ook maar zo-zo, maar dit is echt art:
http://imgur.com/a/J4cE4
Hmm, 1 niet meegekomen. Dan maar ff snel los:
http://imgur.com/gGGW13N

[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 27-06-2013 20:20 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW WTF :o :9

Ben benieuwd wat Bob Ross hier van zou zeggen als ie nog onder ons was (:/)

En dat bouwsel van Jamie wil ik wel hebben :9~ (oh en Dexter would have a field day _O- :+)

Maar waarom ze niet even een stalen paal in het water slaan om die boot te splitsen??
Nee, pak gewoon een paar raketjes :F :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:15:
WOW WTF :o :9

Maar waarom ze niet even een stalen paal in het water slaan om die boot te splitsen??
Nee, pak gewoon een paar raketjes :F :P
Dat is mythbusters. Ze hebben een originele paal gebruikt, die brak, dus zeggen ze busted. Het is niet echt sterk ofzo, maar wel mythbusters-alike. "Werkt niet on first try, let's overdo it"

Jammer van de logo's in beeld, anders had ik een nieuwe achtergrond op m'n MBP :D

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 27-06-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Firesphere schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:27:
[...]
Jammer van de logo's in beeld, anders had ik een nieuwe achtergrond op m'n MBP :D
ff mailen naar Discovery of Mythbusters of je zonder kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GrooV schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:22:
[...]

ff mailen naar Discovery of Mythbusters of je zonder kan krijgen?
Ik denk niet dat ik daar op hoef te rekenen :/ 1x geprobeerd ooit, maar nee, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Een tip om de zomermaanden door te komen; Adam doet ook veel voor Tested. Eigenlijk zie je daar veel meer van wat ik het leukste vind aan Mythbusters; het daadwerkelijk knutselen. Soms helaas een beetje ondergesneeuwd imho.

Voorbeeldje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

De "breaking bad special" is geweest.
Wel enigzins verrast door de uitslag, had verwacht dat de uitkomst net andersom zou zijn. !

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik heb hem ook vandaag gekeken, wat had je andersom verwacht? Alles was busted toch?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Marzman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:01:
Ik heb hem ook vandaag gekeken, wat had je andersom verwacht? Alles was busted toch?
true. maar ik bedoelde meer de "spirit van de myth"
Ik had niet verwacht dat je met een handjevol spul een huis op kon blazen door het hard neer te gooien.
wat in theorie kan (of iig niet verwacht dat het zo makkelijk kon met zon simpele ingredienten)

Aan de ander kant had ik dan weer wel verwacht dat er een zuur zou zijn dat
in normale hoeveelheden een lijk grotendeels kom ontbinden, (in grote hoeveelheden) gemakkelijk door een badkuip heen kon vreten, en al helemaal een fiber badkuip. maar dat blijkt dus weer vrij onmogelijk te zijn volgens adam en jamie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Het wordt wel eens tijd voor nieuwe eps op Discovery. Dat ging een tijdje goed, maar ze zijn al maanden weer aan het herhalen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heeft iemand een schema met release dates :?
Ik kan niks vinden :(

* heuveltje wil traffic myths !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MythBusters-TCTubantia-04092013_small.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jamie werd bekend door Mythbusters? Euh, niet echt :D Zijn naam kwam jaren daarvoor al in de credits van honderden producties voorbij :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar toen stond ie niet vóór de camera, misschien dat ze dat bedoelen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ze sullen wel doelen op "bekend bij de gewone tv kijker" inderdaad. Maar toch, wel een fikse belediging imo :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hehe, inderdaad :P

Kari O+

@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KaryByronEmmys1.jpg

@KariByron Wait there are more
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KaryByronEmmys2.jpg

@KariByron Final round in the #Emmys dress decision
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KaryByronEmmys3.jpg

* Raven stemt op de lichtgroene op pic nr 2 :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

heuveltje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:57:
[...]

Aan de ander kant had ik dan weer wel verwacht dat er een zuur zou zijn dat
in normale hoeveelheden een lijk grotendeels kom ontbinden, (in grote hoeveelheden) gemakkelijk door een badkuip heen kon vreten, en al helemaal een fiber badkuip. maar dat blijkt dus weer vrij onmogelijk te zijn volgens adam en jamie.
Ik heb wel ergens gelezen dat er een basische stof zou zijn die prima een lijk oplost, maar het bad niet. Dus eigenlijk beter was en dat het raar was dat Walter dat niet gebruikt(e).

Wellicht natronloog.
Hier: http://chemistry.about.co...ric-acid-breaking-bad.htm

[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 04-09-2013 11:20 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
Hehe, inderdaad :P

Kari O+

@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voorspelbaar, je kiest gewoon diegene waar je het meeste boobs ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Viper® schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:19:
[...]

Voorspelbaar, je kiest gewoon diegene waar je het meeste boobs ziet :+
O-) Als ik dat niet had gedaan was er waarschijnlijk ook commentaar geweest :P

Ze mag ook wel zonder jurk, maar denk niet dat dat gaat gebeuren, dan is dat groene ding beter dan niks :+

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 04-09-2013 12:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moet gewoon in bikini gaan, weet ze zeker dat ze de headlines haalt (zonder opgepakt te worden wegens naaktloperij) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D :9 :9~ Alhoewel, we hebben het wel over de preutse VS he :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=npTZ_DtoPv8]

[ Voor 117% gewijzigd door Raven op 04-09-2013 12:40 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

We hebben het inderdaad over het programma wat een faux-marmeren beeld een bikini aandoet omdat de aanblik van een paar gipsen borsten eventueel kijkers zou schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen gaat het in dit geval om wat ze aan moet trekken voor de Emmy awards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Kaj. schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:51:
We hebben het inderdaad over het programma wat een faux-marmeren beeld een bikini aandoet omdat de aanblik van een paar gipsen borsten eventueel kijkers zou schokken.
Ze willen ook het label "educational" hebben. Dan moet je zeker in de VS geen tepeltjes laten zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
RocketKoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:05:
[...]

Ze willen ook het label "educational" hebben. Dan moet je zeker in de VS geen tepeltjes laten zien.
Dat is ook educatief hoor maar niet met de juiste doelgroep in gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D
@KariByron My friend @krystynlo has put together an eBay sale of old FHMs for charity. Kari Byron SIGNED, PERSONALIZED Copy of FHM (June 2006)
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KariByronFHM1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KariByronFHM2.jpg

Raven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer genoeg niet die lichtgroene geworden :/
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/KaryByronEmmys4.jpg
"I was wearing @BCBGMAXAZRIA to the #emmys yesterday. Thanks for picking it out. "
https://twitter.com/KariByron/status/379641080003571712

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 16-09-2013 19:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ze zijn weer terug!!
Mythbusters vs zombies *O*

Jamie: They found us again.
Adam: Its you and your damn cigars.
Jamie: We'll it sure ain't your brains.

_O-

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2013 09:37 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige ep :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Whihi! Deze aflevering was ook weer geweldig! :D
3 Star Wars myths, alle 3 plausible!

Ik heb me erg vermaakt, drie leuke myths, een flinke groep 501st leden, Jamie met een pruik en Sophia Bush mag wanneer ze maar wil rond huppelen in Leia cosplay :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alle Mythbusters behalve Jamie zijn Honourary members van de 501st. En Adam is pas vorig jaar Honourary geworden.
Waarom Jamie niet, mooi moment om hem ook honourary te maken nu toch? :)

Wel erg coole episode. Hoewel de oversteek plausible is, wat mij betreft alleen onder extreme adrenaline-rush, anders kun je't echt niet volhouden aan zo'n utility-belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die kleine explosie vond ik eigenlijk nog het vetste eruitzien; net zo vermakelijk als hun bluspogingen.

Overigens; ik ben toe aan een pop-up blocker. Want ze maken het dit seizoen wel heel bont met al die frutsels in beeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Adam en Jamie live tweeten tegenwoordig afleveringen, deden ze bij de vorige voor het eerst, gisteren ook met deze tweede aflevering en met de daarop volgende aflevering van Dangerous Toys. Je tijdens de aflevering op de Discovery website een live stream zien dat ze met zijn tweeën in M5 de aflevering kijken terwijl ze via Twitter commentaar leveren en antwoord geven op vragen.

Over Dangerous Toys gesproken, de aflevering met Adam en Jamie was geweldig! :D
Adam vs Jamie, all out warfare gebaseerd op ideeën van kinderen.

Een mobiel kanon, op afstand bestuurbare ontploffende teddyberen, Een stinkbommen katapult, en sofa fort met glijbaan! :D _O_ _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Firesphere schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:33:
Alle Mythbusters behalve Jamie zijn Honourary members van de 501st. En Adam is pas vorig jaar Honourary geworden.
Waarom Jamie niet, mooi moment om hem ook honourary te maken nu toch? :)

Wel erg coole episode. Hoewel de oversteek plausible is, wat mij betreft alleen onder extreme adrenaline-rush, anders kun je't echt niet volhouden aan zo'n utility-belt.
Als ik me niet vergis hebben de 4 die lid zijn allemaal aan star-wars films gewerkt. Jamie niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

RocketKoen schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:21:
[...]

Als ik me niet vergis hebben de 4 die lid zijn allemaal aan star-wars films gewerkt. Jamie niet.
Jamie heeft aan Episode 5 gewerkt, dacht ik, maar alsnog, lijkt het me dat hij met deze MB-ep toch wel mag worden opgenomen in de lijst van Honourary Members. Of hij er nu aan gewerkt heeft of niet.
Adam heeft veel langer geleden dan 2013 aan SW gewerkt, maar is ook "pas" in 2013 Honourary Member geworden. Dus de gehanteerde standaard, als het om StarWars zou gaan, is een beetje dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:38:
...

Over Dangerous Toys gesproken, de aflevering met Adam en Jamie was geweldig! :D
Adam vs Jamie, all out warfare gebaseerd op ideeën van kinderen.

Een mobiel kanon, op afstand bestuurbare ontploffende teddyberen, Een stinkbommen katapult, en sofa fort met glijbaan! :D _O_ _O_
Jamie had iets teveel lol :+

Jammer dat die stinkballonnen niet werkte :P

Maar meer van dit spul, leuker dan Mythbusters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:04:
[...]

Jamie had iets teveel lol :+

Jammer dat die stinkballonnen niet werkte :P

Maar meer van dit spul, leuker dan Mythbusters :D
:Y :Y
Dit mogen ze veel en veel vaker doen :P

En het was heel duidelijk dat Jamie oprecht lol had in waar hij mee bezig was :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was nog zwaar ziek ook, wat een bikkel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zou een beginnende longontsteking jou tegenhouden van Adam's sofa fort bestoken met op afstand bestuurbare exploderende teddy beren? :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Volgens mij is't elke week na MythBusters nu ook Dangerous Toys toch?

Echt wel heel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor zover ik weet was het een eenmalig project.
Die twee hebben ook niet echt tijd om andere dingen te doen, voor Mythbusters zijn ze bijna het hele jaar bezig, die stage show van ze was al een hele onderneming om gedaan te krijgen, een wekelijkse show van dit formaat past niet in hun huidige schema.

[ Voor 75% gewijzigd door Spike_wolf op 18-01-2014 11:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/adNQXnD_460sa_v1.gif

Science _/-\o_ _/-\o_ oOo

[ Voor 16% gewijzigd door heuveltje op 22-01-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien niet helemaal "science" (eerder gewoon "mayhem") maar ik zat echt hardop te schaterlachen, zeker toen ik Jamie's enthousiasme zag. Normaal is Adam degene die ergens overduidelijk happy mee is maar deze keer zat zelfs Jamie lang te lachen. Briljant. :+
Roamor schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:54:
Overigens; ik ben toe aan een pop-up blocker. Want ze maken het dit seizoen wel heel bont met al die frutsels in beeld.....
Gelukkig viel de aflevering van zaterdag wat dat betreft weer mee. Ik ergerde me wel heel erg aan Twitter. Ik volg de voltallige crew én het globale Mythbusters-account en dan is zo'n "livetweetsessie" zoals ze die voor de eerste twee afleveringen van dit seizoen deden echt gruwelijk vervelend. Als ze dat zaterdag weer gedaan zouden hebben was dat voor mij reden geweest om alle zes de accounts te unfollowen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Als het maar stuk gaat he *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

De nieuwe aflevering laat wel lang op zich wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet alleen Mythbusters is laat, Bitten ook. Maar beide worden nu verspreid zo te zien :)

....

* Raven heeft vandaag een myth-request ingestuurd :D
2 hints: Great scott en ijsblokje :P

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 16-02-2014 18:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9IqRsIj71B94Vil6n7IZA9o5/full.jpg

Koud he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die scene doelde ik niet op, denk dat tijdreizen zelfs voor de Mythbusters iets te hoog gegrepen is :+

[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 16-02-2014 23:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Iemand de aftershow gezien? Geweldig! De vragen die ze hebben uitgekozen om te beantwoorden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Lol "This is the hardest wood I've ever worked with ;)"

Ja, de smiley is onderdeel van de quote ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

deze dan?

http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Doc%27s_refrigerator.
A refrigerator was built by Emmett Brown in 1885 as a way to make ice for his own drinks.
Plaatje om het af te maken.
Afbeeldingslocatie: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20080415205036/bttf/images/1/10/Doc%27s_refrigerator_01.jpg

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste