☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd

Vraag mij wel af wat de versnelling was toen de raketten ontbrandden
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
/▌
Mooi spul voor onder het eten, hoef ik niet op te letten bij de niet boeiende delen
Ik wou alleen eens dat er een tv-ripper kwam die meteen alle dubbele stukken eruit sloopt, en meteen zorgt dat je niet het eind resultaat al verklapt word aan het begin
Overigens wel sund dat ze die rood/witte impala gesloopt hebben, konden ze daar nu geen echt wrak voor vinden
[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 10-05-2013 13:54 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ik doe m'n ogen dicht tijdens die stukjes en doe LALALALALALALAAAAheuveltje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:52:
...
Ik wou alleen eens dat er een tv-ripper kwam die meteen alle dubbele stukken eruit sloopt, en meteen zorgt dat je niet het eind resultaat al verklapt word aan het begin
Vooral die witteOverigens eeuwig sund dat ze die rood/witte impala gesloopt hebben

Verwijderd
waar baseer je dat opVerwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:52:
ik ga eens kijken waar mijn aflevering 1 is gebleven, die met die krabben was erg tof. Gaat dit hele seizoen over tv series?
Volgende week gaat het iig over aardbevings mythes
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Of bedoel je dat er een RV stond
[ Voor 21% gewijzigd door heuveltje op 14-05-2013 20:08 ]
zoek niet verder!heuveltje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:52:
Kwam een subreddit tegen welke precies dit probleem oplost!
http://www.reddit.com/r/smyths
Kijk daar voor verdere info en linkjes enzo.
zorgde er voor dat de deadliest catch ep 26 minuten duurt ipv 45. Kijkzoveel fijner dit
Battle.net Spud#2543
Hmmm intresting !TepelStreeltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:29:
[...]
zoek niet verder!
Kwam een subreddit tegen welke precies dit probleem oplost!
http://www.reddit.com/r/smyths
Kijk daar voor verdere info en linkjes enzo.
zorgde er voor dat de deadliest catch ep 26 minuten duurt ipv 45. Kijkzoveel fijner dit
removed, repetition, idents, history lessons, fun facts weet niet of ik dat stiekem toch niet leuk vind.
Maar dit gaan we even nakijken !
Wel even uitzoeken of er ook een usenet versie van is
de fun facts en history lessens zijn soms wel jammer, maar de repitions, HOLY Shit wat ben ik blij dat die er uit zijn. Usenet durf ik niet te zeggen, heb het gevoel dat het een initiatief is van die subredditheuveltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:26:
[...]
Hmmm intresting !
removed, repetition, idents, history lessons, fun facts weet niet of ik dat stiekem toch niet leuk vind.
Maar dit gaan we even nakijken !
Wel even uitzoeken of er ook een usenet versie van is
Battle.net Spud#2543
/▌
Ze tweette een tijd terug al foto's van die outfit.. zou tijd worden dat we ook bewegende beelden kregen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Holy Crap Handles

Zou eigenlijk nog Batman er achter moeten
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 21:48 ]
Maar ben ik de enige die tegen zijn TV zat te schreeuwen dat K, G en T het wegen verkeerd deden? Ze gingen er (imo) correct van uit dat het grootste gewichtsverlies door het zweten zou komen, maar bij het racen wogen ze zichzelf in volledige outfit, na het racen ook in volledige outfit.. ik weet niet maar volgens mij is 80% van hun zweet IN die outfit getrokken en is hun meting na de test dus helemaal nutteloos.
Of zou dat van hun kant sneaky gedaan zijn zodat ze kunnen revisiten?
Humankind… be both.
Daar zat ik dus ook al meeSpike_wolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:51:
Erg vermakelijke aflevering weer
Maar ben ik de enige die tegen zijn TV zat te schreeuwen dat K, G en T het wegen verkeerd deden? Ze gingen er (imo) correct van uit dat het grootste gewichtsverlies door het zweten zou komen, maar bij het racen wogen ze zichzelf in volledige outfit, na het racen ook in volledige outfit.. ik weet niet maar volgens mij is 80% van hun zweet IN die outfit getrokken en is hun meting na de test dus helemaal nutteloos.
Of zou dat van hun kant sneaky gedaan zijn zodat ze kunnen revisiten?
Verwijderd
Het is mij nooit opgevallen dat ze iets uit tv series deden, films staat me nog wel bij.heuveltje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:57:
waar baseer je dat opze hebben wel vaker 1 episode myths uit tv series gedaan.
Volgende week gaat het iig over aardbevings mythes
De aardbeving aflevering vond ik ook wel leuk. Tot nu toe bevalt dit seizoen beter dan het vorige seizoen.
Dat aardbevingen deel vond ik minder interessant dan die wc test. Er grappig om die test te zien, mooi aangepakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 17:10 ]
MacGyver, onder anderen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:10:
[...]
Het is mij nooit opgevallen dat ze iets uit tv series deden, films staat me nog wel bij.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik weet niet wat het is met Mythbusters, maar Ik heb hem weer halverwege afgezet
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Het lijkt een beetje op Diederik Stapel wetenschap deze afleveringkendo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:05:
"mythbusters 12-5 battle of the sexes round 2"
Ik weet niet wat het is met Mythbusters, maar Ik heb hem weer halverwege afgezet
/▌
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik lees het nu pas, maar deze ga ik zo bekijken. Volgens mij staan alle afleveringen op Netflix, perfect.
Verwijderd
Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er ging gebeuren inderdaad. 72 km / uur op de snelweg lijkt me trouwens niet te doen (misschien dat het in de VS anders is, maar hier heb je dan continu toeterende vrachtwagenbumpers in je binnenspiegel).Spike_wolf schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:50:
Die crashes waren wel tof, verder eigenlijk alleen maar voorspelbaar.
"Het nieuwe rijden" is ook niet echt een myth.
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 10:11 ]
/▌
In Amerika blijkbaar wel.Marzman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:10:
[...]
Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er ging gebeuren inderdaad. 72 km / uur op de snelweg lijkt me trouwens niet te doen (misschien dat het in de VS anders is, maar hier heb je dan continu toeterende vrachtwagenbumpers in je binnenspiegel).
"Het nieuwe rijden" is ook niet echt een myth.

[ Voor 63% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 12:21 ]
/▌
Verwijderd
Deze was op zich ook wel vermakelijk met de crashes, maar dat je het niet overleeft tussen twee dikzakken in zo'n jaren 80 Volvo bij zo'n crash had ik ze ook wel kunnen vertellen
[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 14-06-2013 18:37 ]
/▌
Ze hebben wel vaker myths die eigenlijk een niet zo heel erg voorspelbaar antwoord hebben, tegen beter weten in. Je noemt zelf die motor al: ik dacht vorige week nog "waarom zou je dat testen, dat kan nooit!" En toen bleek het dus wel te kunnen. Als ze zomaar alles overslaan waarvan ze vooraf denken "dat kan nooit!" dan zouden we een lading potentieel leuke myths moeten missen. Dus dat er soms een vanzelfsprekend resultaat voorbij komt neem ik graag voor lief.Marzman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:35:
Die van vorige week vond ik wel tof trouwens, had niet verwacht dat ze zo ver gingen komen met een motor op het water. Dat zijn de betere myths, wanneer het anders loopt dan je verwacht.
Deze was op zich ook wel vermakelijk met de crashes, maar dat je het niet overleeft tussen twee dikzakken in zo'n jaren 80 Volvo bij zo'n crash had ik ze ook wel kunnen vertellenMaar ja dat hoort er bij af en toe, die motor had even goed kunnen zinken eigenlijk als dat die dikzakken als een soort airbag werken
/▌
Daarnaast is het natuurlijk ook een programma. Laatst hadden ze de 'myth' over de monthy hall paradox. Niet alleen het feit dat ze dit uberhaupt gaan uitproberen (het is niet echt een myth, gezien het via 100.000 manieren al is bewezen), maar ook de methode (handmatige steekproevne gefilmd i.p.v. bijvoorbeeld simulatie) laat nogal te wensen over, maar goed, het is entertainment!NMe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:14:
[...]
Ze hebben wel vaker myths die eigenlijk een niet zo heel erg voorspelbaar antwoord hebben, tegen beter weten in. Je noemt zelf die motor al: ik dacht vorige week nog "waarom zou je dat testen, dat kan nooit!" En toen bleek het dus wel te kunnen. Als ze zomaar alles overslaan waarvan ze vooraf denken "dat kan nooit!" dan zouden we een lading potentieel leuke myths moeten missen. Dus dat er soms een vanzelfsprekend resultaat voorbij komt neem ik graag voor lief.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
/▌
Verwijderd

Pracht episode. Ik heb de hele tijd met een domme grijns gekeken
Alleen jammer dat het niet in 3d is opgenomen, dat zou echt gaaf geweest zijn
die kano van Adam was erg tof, ik had wel verwacht dat Jamie veel meer problemen zou hebben met zijn bank dan hij uiteindelijk had!
Dit soort afleveringen mogen ze vaker doen, al is dat qua schema's natuurlijk lastig, maar dit was de beste aflevering sinds tijden... en dat zonder explosies
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik had even een flashback naar een ep van Buffy met die "hallicunatie" van AdamSpike_wolf schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:41:
Geweldige aflevering inderdaadalleen hadden ze die tightrope loper weg mogen laten, dat sloeg de plank een beetje mis....
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Humankind… be both.
Het echte resultaat vond ik ook maar zo-zo, maar dit is echt art:Spike_wolf schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:16:
Niet heel spannend maar die slomo's waren wel geweldig inderdaad. Het eindresultaat nogal saai en depri, voor leuke doeken had hij minder kleur moeten gebruiken. Alles door elkaar wordt uiteraard gewoon bruin
http://imgur.com/a/J4cE4
Hmm, 1 niet meegekomen. Dan maar ff snel los:
http://imgur.com/gGGW13N
[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 27-06-2013 20:20 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Ben benieuwd wat Bob Ross hier van zou zeggen als ie nog onder ons was (

En dat bouwsel van Jamie wil ik wel hebben

Maar waarom ze niet even een stalen paal in het water slaan om die boot te splitsen??
Nee, pak gewoon een paar raketjes

Dat is mythbusters. Ze hebben een originele paal gebruikt, die brak, dus zeggen ze busted. Het is niet echt sterk ofzo, maar wel mythbusters-alike. "Werkt niet on first try, let's overdo it"Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:15:
WOW WTF![]()
Maar waarom ze niet even een stalen paal in het water slaan om die boot te splitsen??
Nee, pak gewoon een paar raketjes![]()
Jammer van de logo's in beeld, anders had ik een nieuwe achtergrond op m'n MBP
[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 27-06-2013 21:27 ]
ff mailen naar Discovery of Mythbusters of je zonder kan krijgen?Firesphere schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:27:
[...]
Jammer van de logo's in beeld, anders had ik een nieuwe achtergrond op m'n MBP
Ik denk niet dat ik daar op hoef te rekenenGrooV schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:22:
[...]
ff mailen naar Discovery of Mythbusters of je zonder kan krijgen?

Voorbeeldje:
Wel enigzins verrast door de uitslag, had verwacht dat de uitkomst net andersom zou zijn. !
/▌
true. maar ik bedoelde meer de "spirit van de myth"Marzman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:01:
Ik heb hem ook vandaag gekeken, wat had je andersom verwacht? Alles was busted toch?
Ik had niet verwacht dat je met een handjevol spul een huis op kon blazen door het hard neer te gooien.
wat in theorie kan (of iig niet verwacht dat het zo makkelijk kon met zon simpele ingredienten)
Aan de ander kant had ik dan weer wel verwacht dat er een zuur zou zijn dat
in normale hoeveelheden een lijk grotendeels kom ontbinden, (in grote hoeveelheden) gemakkelijk door een badkuip heen kon vreten, en al helemaal een fiber badkuip. maar dat blijkt dus weer vrij onmogelijk te zijn volgens adam en jamie.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Plaatje wat bijgesneden:Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:10:
Niet alleen Mythbusters..
Anywho
https://twitter.com/KariB...67332847255703552/photo/1

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik kan niks vinden
* heuveltje wil traffic myths !
Humankind… be both.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Kari
@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.

@KariByron Wait there are more

@KariByron Final round in the #Emmys dress decision

* Raven stemt op de lichtgroene op pic nr 2
Oscar Wilde
Ik heb wel ergens gelezen dat er een basische stof zou zijn die prima een lijk oplost, maar het bad niet. Dus eigenlijk beter was en dat het raar was dat Walter dat niet gebruikt(e).heuveltje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:57:
[...]
Aan de ander kant had ik dan weer wel verwacht dat er een zuur zou zijn dat
in normale hoeveelheden een lijk grotendeels kom ontbinden, (in grote hoeveelheden) gemakkelijk door een badkuip heen kon vreten, en al helemaal een fiber badkuip. maar dat blijkt dus weer vrij onmogelijk te zijn volgens adam en jamie.
Wellicht natronloog.
Hier: http://chemistry.about.co...ric-acid-breaking-bad.htm
[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 04-09-2013 11:20 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Voorspelbaar, je kiest gewoon diegene waar je het meeste boobs zietRaven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
Hehe, inderdaad
Kari![]()
@KariByron I am trying to chose a dress for the #Emmys Help me decide! Here is first round.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Viper® schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:19:
[...]
Voorspelbaar, je kiest gewoon diegene waar je het meeste boobs ziet

Ze mag ook wel zonder jurk, maar denk niet dat dat gaat gebeuren, dan is dat groene ding beter dan niks
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 04-09-2013 12:19 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=npTZ_DtoPv8]
[ Voor 117% gewijzigd door Raven op 04-09-2013 12:40 ]
Oscar Wilde
Ze willen ook het label "educational" hebben. Dan moet je zeker in de VS geen tepeltjes laten zien.Kaj. schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:51:
We hebben het inderdaad over het programma wat een faux-marmeren beeld een bikini aandoet omdat de aanblik van een paar gipsen borsten eventueel kijkers zou schokken.
Dat is ook educatief hoor maar niet met de juiste doelgroep in gedachteRocketKoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:05:
[...]
Ze willen ook het label "educational" hebben. Dan moet je zeker in de VS geen tepeltjes laten zien.
@KariByron My friend @krystynlo has put together an eBay sale of old FHMs for charity. Kari Byron SIGNED, PERSONALIZED Copy of FHM (June 2006)

Jammer genoeg niet die lichtgroene gewordenRaven schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

"I was wearing @BCBGMAXAZRIA to the #emmys yesterday. Thanks for picking it out. "
https://twitter.com/KariByron/status/379641080003571712
[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 16-09-2013 19:54 ]
Oscar Wilde
Mythbusters vs zombies

Jamie: They found us again.
Adam: Its you and your damn cigars.
Jamie: We'll it sure ain't your brains.

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2013 09:37 ]
Humankind… be both.
3 Star Wars myths, alle 3 plausible!
Ik heb me erg vermaakt, drie leuke myths, een flinke groep 501st leden, Jamie met een pruik en Sophia Bush mag wanneer ze maar wil rond huppelen in Leia cosplay
Humankind… be both.
Waarom Jamie niet, mooi moment om hem ook honourary te maken nu toch?
Wel erg coole episode. Hoewel de oversteek plausible is, wat mij betreft alleen onder extreme adrenaline-rush, anders kun je't echt niet volhouden aan zo'n utility-belt.
Overigens; ik ben toe aan een pop-up blocker. Want ze maken het dit seizoen wel heel bont met al die frutsels in beeld.....
Over Dangerous Toys gesproken, de aflevering met Adam en Jamie was geweldig!
Adam vs Jamie, all out warfare gebaseerd op ideeën van kinderen.
Een mobiel kanon, op afstand bestuurbare ontploffende teddyberen, Een stinkbommen katapult, en sofa fort met glijbaan!
Humankind… be both.
Als ik me niet vergis hebben de 4 die lid zijn allemaal aan star-wars films gewerkt. Jamie niet.Firesphere schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:33:
Alle Mythbusters behalve Jamie zijn Honourary members van de 501st. En Adam is pas vorig jaar Honourary geworden.
Waarom Jamie niet, mooi moment om hem ook honourary te maken nu toch?
Wel erg coole episode. Hoewel de oversteek plausible is, wat mij betreft alleen onder extreme adrenaline-rush, anders kun je't echt niet volhouden aan zo'n utility-belt.
Jamie heeft aan Episode 5 gewerkt, dacht ik, maar alsnog, lijkt het me dat hij met deze MB-ep toch wel mag worden opgenomen in de lijst van Honourary Members. Of hij er nu aan gewerkt heeft of niet.RocketKoen schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:21:
[...]
Als ik me niet vergis hebben de 4 die lid zijn allemaal aan star-wars films gewerkt. Jamie niet.
Adam heeft veel langer geleden dan 2013 aan SW gewerkt, maar is ook "pas" in 2013 Honourary Member geworden. Dus de gehanteerde standaard, als het om StarWars zou gaan, is een beetje dubbel.
Verwijderd
Jamie had iets teveel lolSpike_wolf schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:38:
...
Over Dangerous Toys gesproken, de aflevering met Adam en Jamie was geweldig!
Adam vs Jamie, all out warfare gebaseerd op ideeën van kinderen.
Een mobiel kanon, op afstand bestuurbare ontploffende teddyberen, Een stinkbommen katapult, en sofa fort met glijbaan!![]()
![]()
Jammer dat die stinkballonnen niet werkte
Maar meer van dit spul, leuker dan Mythbusters
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:04:
[...]
Jamie had iets teveel lol![]()
Jammer dat die stinkballonnen niet werkte
Maar meer van dit spul, leuker dan Mythbusters

Dit mogen ze veel en veel vaker doen
En het was heel duidelijk dat Jamie oprecht lol had in waar hij mee bezig was
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Echt wel heel cool
Die twee hebben ook niet echt tijd om andere dingen te doen, voor Mythbusters zijn ze bijna het hele jaar bezig, die stage show van ze was al een hele onderneming om gedaan te krijgen, een wekelijkse show van dit formaat past niet in hun huidige schema.
[ Voor 75% gewijzigd door Spike_wolf op 18-01-2014 11:36 ]
Humankind… be both.
Misschien niet helemaal "science" (eerder gewoon "mayhem") maar ik zat echt hardop te schaterlachen, zeker toen ik Jamie's enthousiasme zag. Normaal is Adam degene die ergens overduidelijk happy mee is maar deze keer zat zelfs Jamie lang te lachen. Briljant.
Gelukkig viel de aflevering van zaterdag wat dat betreft weer mee. Ik ergerde me wel heel erg aan Twitter. Ik volg de voltallige crew én het globale Mythbusters-account en dan is zo'n "livetweetsessie" zoals ze die voor de eerste twee afleveringen van dit seizoen deden echt gruwelijk vervelend. Als ze dat zaterdag weer gedaan zouden hebben was dat voor mij reden geweest om alle zes de accounts te unfollowen.Roamor schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:54:
Overigens; ik ben toe aan een pop-up blocker. Want ze maken het dit seizoen wel heel bont met al die frutsels in beeld.....

....
* Raven heeft vandaag een myth-request ingestuurd
2 hints: Great scott en ijsblokje
[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 16-02-2014 18:37 ]
Oscar Wilde
[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 16-02-2014 23:06 ]
Oscar Wilde

Ja, de smiley is onderdeel van de quote
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
deze dan?Raven schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:05:
Die scene doelde ik niet op
http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Doc%27s_refrigerator.
Plaatje om het af te maken.A refrigerator was built by Emmett Brown in 1885 as a way to make ice for his own drinks.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.